• Saladin79
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 30-03-2008
cod4 gekocht, dus pleite :D

xbots am cry

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 00:20
met team slayer, ik ontmoet 2 canadezen, die level 37 waren in team slayer, ik was nog maar level 20. Toen gingen we ff team tectical enzo doen. Maar al snel gingen we naar team slayer.

toen paar prachtige potjes team slayer gespeeld. en gewoon alles gewonnen ook, die gasten waren echt goed. Maar het spelen tegen gasten met level 35-45 is zo bikkelen zeg, maar het ging goed :P ben nu level 22. We speelde tegen gasten die brigadier waren en meer dan 2000 games hadden gespeeld. was zo gaaf, msns uit gewisseld enzo, echt prachtig spelen met gasten uit de andere kant van de wereld

http://www.bungie.net/Sta...65756035&player=Mars%20NL
http://www.bungie.net/Sta...65733190&player=Mars%20NL
http://www.bungie.net/Sta...65715649&player=Mars%20NL
http://www.bungie.net/Sta...65696201&player=Mars%20NL

[Voor 90% gewijzigd door Mars18 op 30-11-2007 00:30]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Muthas
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Mars18 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:19:
[...]

Ik ben level 9 in lone wolfes,en moet bikkelen om 1e of 2e te worden.,

Hoe is dat met level 30-40 op lone wolfes, van die arrogante ego's die denken dat ze wel allemaal 1e gaan worden, maar toch zal er iemand laatste worden die level 35 is :+ >:)
Dat gaat soms echt verschrikkelijk hard. Oddball is vaak degene wie de bal als eerst heeft wint. Vooral omdat er zelfs in die skill-range nog steeds idioten zijn die vooral elkaar afslachten en degene met de skull bijna negeren. Ik doe juist het tegenovergestelde. Verder moet ik ook bikkelen om 1e of 2e te worden, gaat echt moeilijk. Vaak heeft iedereen dezelfde tactiek omdat zo'n tactiek op de lagere skilllevels werkt (in Snowbound de hele tijd onder de grond blijven bijvoorbeeld). Dat is dan ook gruwelijk irritant spelen aangezien er onder de grond qua kills veel te halen valt, maar iedereen ook overal vandaan komt.

Naja, speel Halo 3 nu amper, ga denk ik CoD4 halen, misschien meer mijn ding, maar ben ook te druk met school.

• Mars18
Met toffe gasten uit Nederland veel gespeeld vandaag.

Team Slayer van level 21 naar level 24. Erg Vrolijk

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Haijo
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 03-12 23:57
Niborit schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:00:
Hoe werkt dat nou met die skulls?
In het eerste level pak ik die zilveren skull op, en dan loop ik er een beetje mee rond maar ik krijg geen achievement ofzo.
Als ik dan weer een wapen pak laat ie hem gewoon weer op de grond vallen?
Golden skulls krijg je een achievement voor, zilveren niet, die worden unlocked in Score Options in de Singleplay Lobby.

• Mars18
Echt het beste MP spel ooit zeg, wat een beleving is dit toch. Met 3 andere Nederlanders was ik heel de nacht aan het spelen. Heel de tijd team slayer. we winnen echt bijna alles. Ben nu al level 26. Op naar Major.

4.00 uur ging de xbox uit

• Borgoth
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 03-12 20:01

Borgoth

De botte lul.

Whee, er komen 3 nieuwe maps uit:
Rat’s Nest
Standoff
Foundry

Vandaag komen ze als het goed is online. Om 2am pst, dat is om ongeveer 11uur s'ochtens hier.
Meer info: http://www.bungie.net/New...px?type=topnews&cid=13070

[Voor 14% gewijzigd door Borgoth op 11-12-2007 09:33]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

• Mars18
Ik heb ze gedownload, ben erg benieuwd.

• Haijo
Borgoth schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:47:
Whee, er komen 3 nieuwe maps uit:
Rat’s Nest
Standoff
Foundry

Vandaag komen ze als het goed is online. Om 2am pst, dat is om ongeveer 11uur s'ochtens hier.
Meer info: http://www.bungie.net/New...px?type=topnews&cid=13070
Dat stukje reclame voor de maps van Red vs. Blue is ook hilarisch...

Iemand trouwens zin om een keer te Team Slayeren? Voeg mij maar toe, gamertag Haijo. Samenwerken staat voorop!

• Mars18
Ja is goed, voeg me ook maar toe Mars NL

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Net de nieuwe maps gedownload. (800 Microsoft points) Rat's nest is wel grappig, beetje rondjes rijden in een warthough ofzo. Standoff heb ik nog niet gespeeld en foundry even wat dingen uitgeprobeerd. Vooral de dingen die je kan met de nieuwe objecten zijn wel cool.

• BoopMeister
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 03-12 13:32
ik heb ook wel een keer zin om een fatsoenlijk potje te spelen ja..
nu is het meestal zo dat iedereen in het team waar ik inzit rondloopt als een kip zonder kop en het andere team erg georganiseerd is..
ik ben dan wel niet zo goed, maar dat is toch niet zo erg O-)
mijn GT: BoopMeister22, dus als jullie willen kunnen jullie me toevoegen ;)
zou wel fijn zal als ik eens wat meer luitjes in m'n friendslist had staan met Halo 3, nu heb ik er maar 1'tje die ook Halo 3 speelt 8)7

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Vip rocket race is ook aan de spellijst toegevoegd. bevalt me goed, er zijn 2 modi: race en stunt. stunt word telkens weg ge vetoed dus die heb ik nog niet kunnen spelen.

Wel jammer inderdaad dat de meeste gewoon als en idioot de andere basis in rennen. Ook net met rocket race, mijn team genoot wou te graag andere afknallen dat hij niet op me wagen sprong. als hij dan ook nog ViP is kan ik vrijwel niks. gaat hij dood en word ik vip kan ik ook niks want ik kan niet rijden. :( Stomme spelers af en toe.

• Mars18
BoopMeister schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:51:
ik heb ook wel een keer zin om een fatsoenlijk potje te spelen ja..
nu is het meestal zo dat iedereen in het team waar ik inzit rondloopt als een kip zonder kop en het andere team erg georganiseerd is..
ik ben dan wel niet zo goed, maar dat is toch niet zo erg O-)
mijn GT: BoopMeister22, dus als jullie willen kunnen jullie me toevoegen ;)
zou wel fijn zal als ik eens wat meer luitjes in m'n friendslist had staan met Halo 3, nu heb ik er maar 1'tje die ook Halo 3 speelt 8)7
heb je toegevoegd

• Sir_Hendro
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 04-12 11:10
Vandaag kwam ik erachter dat ze nieuwe game types hebben toegevoegd aan mijn geliefde Dual Team mode. Nu heb je dus 'sniper only' en 'battle rifles' erbij. Nou is BR wel leuk maar ik heb echt zo een hekel aan die sniper only mode. Maar ik heb toch wel een leuk portje gehad daarnet :P

Halo 3 online - Video 2
Fuck snipers!! Lekker met nades spelen :9

Ik ben nu echt verslaafd aan plasma nades gooien :9~ Zojuist even mijn stats bekeken. Ik heb met deze test account van het filmpje hierboven vandaag 48 stickies gemaakt en in totaal 74 kills met deze nades. De plasma nade staat dan ook op nummer 2 in mijn lijst van meest gebruikte wapens. Op nummer 1 staat nog steeds de BR. :D

[Voor 28% gewijzigd door Sir_Hendro op 13-12-2007 04:02]

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

AARGH, ik kan sommige mesnen wel wurgen. Ben je rocketViP aan het doen. Stapt je team member zomaar van z'n wagen af en begint mij aan te vallen. Of ze doen helemaal niks meer en na 3 min gaan ze weg. Arg... gelukkig is er dat reputation geval. Hoop ze noot meer te zien. Ik snap als zo'n persoon ook niet hoe je het in je botte hoofd haalt om uberhoubt halo te spelen. :(

Zo, dat is er ook weer uit. Iemand zin in rocket ViP? :P

• Mars18
Wie wilt er vanavond potje spelen ?

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Zou graag willen maar moet zo sporten. :( Mischien van het weekend.

• Mars18
Is goed :)

Mijn doel is : 300 EXP halen morgen dan ben ik captain grade 3
En dan toch slayer level 30 halen dan ben ik major :)

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

:X Ik heb net 67 exp. Damn hoeveel spelen jullie wel niet? Niet dat ik ontiegelijk slecht ben. Ik kan ook best met hogere spelers mee komen.

• Mars18
Borgoth schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 08:21:
:X Ik heb net 67 exp. Damn hoeveel spelen jullie wel niet? Niet dat ik ontiegelijk slecht ben. Ik kan ook best met hogere spelers mee komen.
664 games gespeeld. Sinds de releasedag. In tussentijd een periode gehad van 3 weken geen potje gespeeld.

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

damn, ik heb hem ook vanaf de release, maar dan nog niet voorbij de 200. (162 nu) Ach, gewoon wat doorspelen.

• Mars18
Ik heb nog weinig games vergeleken met gasten waar ik altijd mee speel
Een vriend van mij waar ik nu altijd mee speel
Total Games 1742 :P

• Faka
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20-10-2009
ik ga denk ik maar Eternal sonata uit men xbox halen en halo3 er in duwen, na een pauze is het weer leuk om te doen :)
Iemand zin om op te teamen?
Voeg me maar toe men gamerstag is Higami
heb ook best veel games gespeeld :P men lone wolf rank is 31 en team slayer 27

[Xbox Game Tag : Higami] [ WoW =Faka (lvl 70 Warlock) Higami (lvl 70 Warrior) Boringman(lvl 4x Paladin) on Darksorrow]

• Mars18
Perfect level, ik voeg je toe kom je vanavond online ?

• Faka
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 20-10-2009
vanavond weet ik nie maar zal wel deze weekend online komen ;)

[Xbox Game Tag : Higami] [ WoW =Faka (lvl 70 Warlock) Higami (lvl 70 Warrior) Boringman(lvl 4x Paladin) on Darksorrow]

• Sir_Hendro
Ik ga ook zo weer online met Halo 3. Iemand zin in Double teams ofzo? Voeg me maar toe

Sir Hendro

• Mars18
Voeg mij ook ff toe ;) Mars NL

• Sir_Hendro
Zal ik doen :)

Ik had laatst een oefen account aangemaakt om een beetje op te kutten. Ondertussen oefen ik daar dus stickies nades op. Ik heb nu al iets van 100 ranked matches gespeeld en ben nu level 32 met iets van 60 exp.

Kijk is hoe mooi de stats al worden :9

http://home.quicknet.nl/qn/prive/rikmeijer/images/halo3/w00t.jpg

8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Muhahahahaha

Dat filmpje wat ik hiervoor posten was 1 van mijn eerste goede sticky matches maar het gaat nu steeds beter en beter. Ik wordt al voor nade whore uitgemaakt dus dat gaat al de goede kant op O+

Ow ik moet echt nog even mijn mooiste sticky vertellen :9~
We speelde construct (dat level met die waterval toch?) en daar stond ik zo op het midden plato boven in de lucht waar ook die sniper ligt. De vijand wil van helemaal beneden naar boven door die oranje grote grav lift dus ik hoor dat geluidje dat hij erin stapt en zonder hem te zien gooi meteen een plasma nade in die lift en ja hoor... nog een sticky ook. :D

[Voor 36% gewijzigd door Sir_Hendro op 15-12-2007 00:04]

• Bluecold
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 30-11-2008
Heb net Halo3 + Xbox360.
Tof spel, alleen kan ik niks met die equipment omdat ik de hele tijd herlaad met X (veelsteveel Halo2 gespeeld).
Ook zijn mijn nadeskills weg.
Voor de rest gaat het goed.
Campaign is beter dan Halo2, meer momenten dat je echt op het puntje van je stoel zit.

Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
Proud member of the Peter Dienes world domination plot!

• Mars18
Bluecold schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:27:
Heb net Halo3 + Xbox360.
Tof spel, alleen kan ik niks met die equipment omdat ik de hele tijd herlaad met X (veelsteveel Halo2 gespeeld).
Ook zijn mijn nadeskills weg.
Voor de rest gaat het goed.
Campaign is beter dan Halo2, meer momenten dat je echt op het puntje van je stoel zit.
Gaaf, ik heb juist net 3x halo 2 online lopen spelen op de xbox 1. jezus wat een verschil, ziet er echt niet uit ;(

Ik ben tot deze keuze gedwongen omdat vanmiddag rond 12.30 mijn xbox 360 is overleden, ff een maand geen halo 3 ;( net in de vakantie ;(

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

oei, sterkte. Ik was van de week ook bij een vriend halo 2 aan het spelen, man wat een verschil. morgen is me pa jaarig, dus mischien wel online met wat vrienden.

Ik probeer eerlijk die medal lijst vol te krijgen. Probeer nu een flag kill te maken, maar ik ga telkens net dood op het moment dat ik op B druk. :'(

[Voor 32% gewijzigd door Borgoth op 15-12-2007 23:24]

• Cosmic Fool
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 30-06-2009
Ik ben sinds kort op xbox live. En ik speel graag en veel op halo 3. Je kan de filmpjes van je online-match die automatisch opgenomen worden opslaan. Dan kan je ze opnieuw bekijken wat natuurlijk zeer interessant is. Ik wil graag die filmpjes op mijn computer plaatsen zodat ik ze op youtube kan zetten. :p
Hoe krijg ik dit voor elkaar?

[Voor 5% gewijzigd door Cosmic Fool op 14-02-2008 20:25]

• ulekai
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 14-09-2009
Cosmic Fool schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 20:24:
Ik ben sinds kort op xbox live. En ik speel graag en veel op halo 3. Je kan de filmpjes van je online-match die automatisch opgenomen worden opslaan. Dan kan je ze opnieuw bekijken wat natuurlijk zeer interessant is. Ik wil graag die filmpjes op mijn computer plaatsen zodat ik ze op youtube kan zetten. :p
Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Zover ik weet kun je de filmpjes alleen opslaan en op youtube zetten door ze zelf op te nemen.
De replays die in halo 3 zelf ziet is spel data die een realtime render maakt van hoe je door het level bent gegaan.
Op de bungie site kun je er meer van lezen
http://www.bungie.net/New...topnews&link=h3savedfilms

And if there's anything good about me
I'm the only one who knows

• Postius
  • Laatst online: 25-08 16:41
Iemand hier die nog actief halo 3 doet? Ik speel het spel toch nog wel vaak merk ik omdat het gewoon lekker wegknalt. Ben bezig met mijn skill level naar 30(25 atm) te t/killen met Team based slayer games, al 53 driver assist medailles verzamelt ondertussen in 5 matches xD. Iemand zin om is een keer te teamen?

En weet iemand hoe het kan dat ik bij mijn bungie.net profiel meer Beatdown medailles heb(ongeveer 540) en maar 400 melee kills. Lijkt me toch sterk dat ik af en toe 2 mensen met 1 melee heb gekilled of iets.
En dan neem ik nu niet eens de assasin medailles mee, dan is het verschil rond de 300. Dat lijkt me sterk?

[Voor 34% gewijzigd door Postius op 15-02-2008 19:07]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• ulekai
Sorry for the bump.. :X

Europees Halo 3 Tournament

Kun jij je meten met de beste Halo 3-gamers in Europa en ze ook nog verslaan? Het officiële Europese Halo 3-toernooi, is je grote kans om te laten zien hoe goed je in Halo 3 bent – en je kunt er vette prijzen mee winnen. Houd maar op met oefenen, het is tijd dat je je gaat bewijzen. Tijd om een legende te worden.

De inschrijving voor het toernooi is nu gestart. Ga naar je Xbox LIVE Dashboard, klik op de advertenties voor The Official Halo 3 European Tournament en download de exclusieve GamerPic. Lees de volledige voorwaarden hier.

Na je inschrijving kun je van 18 tot 30 maart gamen. Je moet uitkomen in de drie game modes van het officiële Europese Halo 3-toernooi, Slayer, King of the Hill en Oddball.

Aan het einde van de open games wordt de beste gamer uit elk Europees land uitgeroepen tot nationaal kampioen Halo 3, waarmee een exclusieve, ingelijste Halo-tekening kan worden gewonnen. Deze kampioenen doen mee in de Europese Finale, waarin ze het moeten opnemen in één Xbox LIVE-match moeten bepalen wie er echt legendarisch is.

Quote uit de T&C
Om aan dit Toernooi mee te mogen doen via Xbox LIVE, moeten deelnemers (i) op 25 februari 2008 ten minste 18 jaar oud zijn, (ii) toegang hebben tot een Microsoft Xbox 360 videogamesysteem en in het bezit zijn van een legitiem exemplaar van de Xbox-game Halo 3 (iii) een geldig lidmaatschap van Xbox LIVE hebben, (iv) een geldige Xbox.com-account hebben en (vi) een goede reputatie hebben op Xbox.com en op de Xbox LIVE™ service ("Spelers").

• Dyoma
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 24-11 13:51
Als ik me aan wil melden staat er bij mij in de tekst dat ik mee kan doen aan het US kampioenschap
Hebben meer mensen dit? Ook als ik kijk bij mijn location staat er een US adres terwijl er in mijn Live id (nu) een nederlands adres staat. Heb een tijdje op US gestaan. Iemand enig idee hoe dit aan te passen????

• ulekai
Als je op de advertentie in de xbox live tab klik, staat daar dat je mee kan doen met de Amerikaanse?

• Dyoma
Ja, Compete in the US championship. Maar als ik kijk bij locatie settings dan kan ik ook alleen maar aangeven welke staat van de US ik woon. Maar als ik kijk op xbox.com en ik log daar in geeft hij aan locatie nederland.

Maar heb ook het idee dat ik op de Marketplace van de US zit aangezien ik soms demo's die jullie wel kunnen downloaden niet eens zie staan.

• ulekai
Probeer eens de complete setup opnieuw door te lopen bij instellingen?
Wel even kijken of er niet word aangegeven dat je saves/downloads/uodates kwijtraakt, maar volgens mij is dat niet het geval.

• Dyoma
Dat is wel een idee inderdaad

Heb via xbox.com ook al mail gestuurd met de vraag of ze mijn land op nederland willen zetten. Even afwachten dus en anders vanmiddag als ik klaar ben met werken inderdaad die setup door lopen.

Weet jij zo waar die staat want heb gisteren ook al even gekeken?

• ulekai
Bij de instellingen tab staat onderaan de initial setup optie, die moet je hebben, het heeft geen effect op je savegames ed.
Ik heb het net even geprobeerd en mijn land op us gezet, maar ik krijg de halo 3 banner niet meer, waarschijnlijk omdat ik hem al gedownload hebt.

Ik weet uit de oudere 360 topics dat meer mensen problemen hadden met de originele instellingen die op een ander land dan Nederland stonden, en die daar niet van af kwamen.

• Dyoma
Perfect, Ga ik dat vanmiddag even proberen
Post morgen wel even of het geholpen heeft.

Wat is je nick trouwens voeg je wel even toe aan friends (mocht je dat willen hahahah)
die van mij is het zelfde als hier

[Voor 9% gewijzigd door Dyoma op 04-03-2008 11:05]

• ulekai
Dyoma schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:04:
Perfect, Ga ik dat vanmiddag even proberen
Post morgen wel even of het geholpen heeft.

Wat is je nick trouwens voeg je wel even toe aan friends (mocht je dat willen hahahah)
die van mij is het zelfde als hier
Mijne is ook het zelfde als hier, moet wel zeggen dat ik niet zo'n online live speler ben, heb halo al een hele poos niet aangeraakt.

Maar ik heb je vast een request gestuurd.

• Dyoma
Speel zelf ook niet ontzettend veel live hoor
Ben net weer begonnen met Halo 3.

Hoppelijk werkt dat setup gebeuren anders kan niet me niet inschrijven voor dat Championship

• Dyoma
Gisteren avond geprobeerd. helaas werkt dit niet. Het land zit op een bepaalde manier gekoppeld aan je gamertag. Gebelt met de support desk en de enige oplossing om dit op nederland te krijgen is een nieuwe gamer tag aanmaken. Tevens gaan ze alle Amerikaanse accounts die in nederland gebruikt worden blocken aangezien dit niet toegestaan is. Kan dus helemaal opnieuw beginnen met al mijn games.

Kan ik eindelijk weer eens een ranked potje halo 3 winnen }) }) })

• Dyoma
Iemand enig idee wanneer de heroic map pack gratis wordt op live?

• Nitai
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 04-12 19:06

Nitai

Feels good man

Wel leuk, dubbel zoveel XP:

We're introducing two Weekend Hoppers DoubleXP playlists this month, with the first hopper launching Thursday, March 6 at NOON.

Beginning March 20 at NOON will be the return of Team SWAT in the Social, DoubleXP variety. Team SWAT is an old Halo 2 gametype where players have no shields, increased body health and do not have the luxury of radar. This eight-player maximum hopper will be completely Team Slayer focused with the SWAT ruleset. This weekend playlist will be available from March 20 at NOON until March 23 at NOON(all times Pacific).

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• Saladin79
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 30-03-2008
Ik heb een Halo3 Zune! :D
Alleen jammer dat het de zune is :( (30 gb/10 uur luisteren)

xbots am cry

• Dyoma
Iemand enig idee wanneer de Heroic Map pack gratis te downloaden zal zijn?

• Relis
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 02-12 13:38
Zijn er mensen hier die graag met zn allen een big team team op willen zetten om met zn 8en dan te gaan ownen op ranked? :P

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Ik ben ook weer begonnen met Halo :) Snel de mappacks gedownload, en je bent zo weer 40 potjes verder :P

Spelen elke dag nog bijna 1 miljoen mensen online. Als iemand een potje Big Team wilt doen....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheAngel
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 06-10-2014

TheAngel

Ondertitel

Mocht iemand zin hebben om een potje te spelen (liefst ranked) :+
Voeg me toe, gamertag is vorenii. Damn online is echt nog wel moeilijk je komt af en toe zware pwners tegen. Jammer dat dit topic is doodgebloed. Aangezien Halo online nog erg leeft.

De Tweakers Wildstar Beta lijst vind je hier

• Postius
  • Laatst online: 25-08 16:41
Ik speel nog regelmatig (bijna elke dag) wel ff halo 3 online. Gamertag staat hieronder speel eigelijk alleen ranken huidig skill level is 37 en zoek wat mensen om mee te spelen. Dat gerandom team schiet ook niet op (joepie alweer MVP, oh wacht jammer dat er iemand met -12 in je team zit je verliest!)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• GSamson
  • Laatst online: 03-12 11:03
Ik heb een probleem met mijn savegames.

Blijkbaar worden de checkpoints niet automatisch gesaved. Dus je moet telkens save and quit drukken, anders ben je alles kwijt.. Dju!!! Heb dat dus voor.

En dan heb ik nog eens iets gewijzigd in de campaign modus van de multiplayer, nu is gewoon de eerste savegame ook weg en mag ik helemaal opnieuw beginnen!! Uren gameplay weg..

Is hier iets aan te doen?

• GSamson
  • Laatst online: 03-12 11:03
In multiplayer => local => start game

Enorm omslachtige procedure mijn inziens... Plus, je mag de hele missie opnieuw spelen. Gelukkig heb ik het spel nog maar net en is het leuk :)

• PWM
  • Niet online
Postius schreef op maandag 14 juli 2008 @ 04:40:
Ik speel nog regelmatig (bijna elke dag) wel ff halo 3 online. Gamertag staat hieronder speel eigelijk alleen ranken huidig skill level is 37 en zoek wat mensen om mee te spelen. Dat gerandom team schiet ook niet op (joepie alweer MVP, oh wacht jammer dat er iemand met -12 in je team zit je verliest!)
Sta ik al in je lijst? Kom maar door :) Ik probeer elke dag in ieder geval een paar potjes te doen (zit wel even zonder headset nadat ik er, voor de tweede keer, op ben gaan zitten).

• Haijo
Voeg mij ook even toe, GT=username. Team Slayer rank = 33, Lone Wolf = 37

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

GSamson schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:49:
Ik heb een probleem met mijn savegames.

Blijkbaar worden de checkpoints niet automatisch gesaved. Dus je moet telkens save and quit drukken, anders ben je alles kwijt.. Dju!!! Heb dat dus voor.

En dan heb ik nog eens iets gewijzigd in de campaign modus van de multiplayer, nu is gewoon de eerste savegame ook weg en mag ik helemaal opnieuw beginnen!! Uren gameplay weg..

Is hier iets aan te doen?
Je checkpoints zijn alleen voor tijdens het spelen. Als je dood gaat start je bij die checkpoint. Als je het spel afsluit is je checkpoint weg en moet je inderdaad het level opnieuw spelen. (of vanaf zo'n alfa point midden in het level)

Jammer dat mijn xbox stuk is, hij maakt krassen op de disk. Daarom kan ik geen halo spelen. Wil niet dat mijn special edition beschadigd raakt. Ben vandaag nog wel online bij een vriend. Als je zin hebt om mee te doen kun je me toevoegen. (zie sig)

• PWM
  • Niet online
Haijo schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:51:
Voeg mij ook even toe, GT=username. Team Slayer rank = 33, Lone Wolf = 37
Ik speel nu SWAT, dat is toch ook wel mooi >:)

• Haijo
PWM schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:57:
[...]

Ik speel nu SWAT, dat is toch ook wel mooi >:)
Dat is toch zonder shield? Eens een keer gespeeld in Halo 2 nog. Was wel grappig maar érg neurotisch. En je hebt de Legendary Mappack er voor nodig toch?

• TheAngel

TheAngel

Ondertitel

Zoals ik het zo zie lijkt het mij dat er niet zoveel tweakers meer spelen, of niet hier in dit topic praten.
Zijn er nog gotters die een potje willen spelen? :)

• hfdvero
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 21:38
Ik speel nog bijna iedere dag:)
so add me if you want to play : HFDVeRo

• the-spawn
  • Laatst online: 04-12 19:30

the-spawn

.: Dark Storm :.

Ik speel ook samen met een paar vrienden zeker wel een aantal avonden in de week een potje halo online.

Laatste dagen gaat het alleen niet echt lekker, komen iets te vaak te goede spelers tegen :(
Dan is de lol er toch wat sneller vanaf :)
Maar we blijven doorgaan!

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

• PWM
  • Niet online
Ik ben er ook bijna elke dag. Zeker met de update aan het einde van deze maand ben ik weer lekker online te vinden.

Ik heb nu CoD4 er weer even in gedaan. Ook echt een enorm goed spel, maar je merkt toch hoe in Halo alle keuzes beter afgewogen zijn, en dat de balans enorm goed voor elkaar is, itt CoD4.

• Haijo
PWM schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:11:
Ik ben er ook bijna elke dag. Zeker met de update aan het einde van deze maand ben ik weer lekker online te vinden.

Ik heb nu CoD4 er weer even in gedaan. Ook echt een enorm goed spel, maar je merkt toch hoe in Halo alle keuzes beter afgewogen zijn, en dat de balans enorm goed voor elkaar is, itt CoD4.
Dat is dus echt DE grote kracht van Halo 3, de complete balans. Dat je -met slim spelen- nog kunt winnen met een plasmapistol tegen een shotgun. Dat zelfs een turret niet meteen onoverwinnelijk is maar alleen in bepaalde situaties. _/-\o_

Dat is bij CoD4 wel anders met al die wapens die eigenlijk allemaal hetzelfde doen maar dan net iets anders of iets sneller of met iets meer kogels(ook zo kansloos).

• ulekai
KEEP IT CLEAN

Zojuist heeft Bungie een teaser trailer online geslingerd voor een Halo 3 (Campaign?) download.

[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=1mBVkPxBKuc]

WMV 720p
Quicktime 720p

De trailer is ook op Market Place te vinden.

New Mombassa word tot puin gebombardeerd, wat er verder gaat gebeuren....

[Voor 10% gewijzigd door ulekai op 25-09-2008 20:52]

• PWM
  • Niet online
Ben benieuwd :)

De Title update was ook prima. Nu krijg je tenminste een rank per game, kunnen we weer lekker levellen :)

• ulekai
Op fok! schreef iemand dat het wellicht een Gearbox/Bungie ODST (Hell jumpers) squad based shooter is, die dingen die uit de lucht komen lijken erg op de ODST drop pods uit Halo 2.
En met de Master Chief bezig op De Ark, en New Mombassa vol met restanten van de Flood die de explosie hebben overleeft..
ODST to the rescue..

geruchten geruchten geruchten..

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 23:37

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:'(

* Angeloonie gaat alvast sparen :'( ~$225 per stuk.

Gelukkig heb ik nog tot maart 2009..

Oh, als ik er maar 2 mag van mezelf, dan worden het Cortana en Arbiter/Master Chief

[Voor 33% gewijzigd door Angeloonie op 25-09-2008 21:52]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• PWM
  • Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:48:* Angeloonie gaat alvast sparen :'( ~$225 per stuk.

Gelukkig heb ik nog tot maart 2009..

Oh, als ik er maar 2 mag van mezelf, dan worden het Cortana en Arbiter/Master Chief
Pff, ik lag al bijna in scheiding om de Legandary Editie die ik kocht (naast de Limited die ik ook had).

Ben wel erg benieuwd wat het gaat worden allemaal. Bungie is goed in spanning opbouwen :)

• Florinsz
  • Laatst online: 19-01 12:20

Florinsz

SEKOIA!

PWM schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:50:
[...]

Pff, ik lag al bijna in scheiding om de Legandary Editie die ik kocht (naast de Limited die ik ook had).

Ben wel erg benieuwd wat het gaat worden allemaal. Bungie is goed in spanning opbouwen :)
ik heb nog een mint legendary edition staan :9

Muziek | Facebook Fanpage | SEKOIA, dé online community voor diepe house, minimal en techno.

• Haijo
White schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 01:39:
[...]

ik heb nog een mint legendary edition staan :9
Als je die wilt verkopen kun je altijd nog mij PMen. O-)

• the-spawn
  • Laatst online: 04-12 19:30

the-spawn

.: Dark Storm :.

OMG, ik weet niet wat het is de laatste tijd :(
maar de laatste tijd schiet ik online nog geen deuk in een pakje boter zeg :( amaj
zo frustrerend, het lijkt net of alles vertraagd wordt uitgevoerd, schoten te laat worden gelost, melee te laat, sword te laat
en speel ik offline, custom game dat speel ik zoals gewoonlijk :S

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

• Haijo
Nieuw Halo 3 trailer:

http://www.gametrailers.com/player/41060.html

Klinkt erg interessant, stealth gameplay FTW!

• yzf1kr
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 30-11 10:50
Yup, nieuwe Halo3 aangekondigd voor najaar 2009. :)

(Ja, je leest het goed Halo 3)

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• Weltschmerz
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 20:14
Haijo schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:31:
Nieuw Halo 3 trailer:

Zo zie je maar dat "nieuw" behoorlijk relatief is. Als je even wat eerder in het topic had gekeken had je gezien dat er op 25 September deze trailer ook al gepost was.
Je liet me heel even twijfelen over of er weer een nieuwe trailer was...

&

• Assassinator
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 24-01-2014
Haijo schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 11:31:
Nieuw Halo 3 trailer:

Vreemd, halverwege kapt ie er opeens mee. Enig idee hoe dat kan?

• Haijo
Brakke site? Open hem eens in een andere browser? Of wacht tot hij volledig gebuffered is?
Weltschmerz schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:13:
[...]

Zo zie je maar dat "nieuw" behoorlijk relatief is. Als je even wat eerder in het topic had gekeken had je gezien dat er op 25 September deze trailer ook al gepost was.
Je liet me heel even twijfelen over of er weer een nieuwe trailer was...
Nou, deze is nog maar net aangekondigd dus ik denk je dat even wat verder in het filmpje moet kijken. ;)

[Voor 72% gewijzigd door Haijo op 09-10-2008 13:37]

• Weltschmerz
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 20:14
Haijo schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:34:
Brakke site? Open hem eens in een andere browser? Of wacht tot hij volledig gebuffered is?

[...]

Nou, deze is nog maar net aangekondigd dus ik denk je dat even wat verder in het filmpje moet kijken. ;)
Haha, ja ik was weer even te voorbarig zie ik. Ik was hem net op mijn xbox aan het kijken en dacht, 'misschien moet ik maar eens even mijn verontschuldigingen aan gaan bieden', dus bij deze ; )
Toen ik er doorheen skipte zag ik veel dezelfde beelden, welke ze ook gebruikt hebben. Maar dit, wat ik nu gezien heb, lijkt me super!

&

• MochiGohan
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 03-12 13:57
Assassinator schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 13:21:
[...]

Vreemd, halverwege kapt ie er opeens mee. Enig idee hoe dat kan?
hij stopt er hier ook zomaar mee halverwege (bij FF en IE) :(

• Sir_Hendro
MochiGohan schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 21:17:
[...]

hij stopt er hier ook zomaar mee halverwege (bij FF en IE) :(
Hier doet hij het wel:
klik

• TheAngel

TheAngel

Ondertitel

Weet iemand of er toevallig wat Nederlandse of voor mijn part Engelse clans die nog een lid zoeken?
Ik speel aardig veel alleen maar wil nu graag in een clan om avonden te oefenen/te ownen. :)

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Zijn er nog mensen die Halo nog een keer op legendary willen uitspelen? Ik had al een paar missies gedaan met me stiefbroer, maar aangezien hij er geen zin meer in heeft kom ik in me eentje niet veel verder.

Misscien is het leuk om meteen alle skulls en de nieuwe achievements erbij te doen. (meeste skulls heb ik al, maar gewoon nog een keer doen voor de moeilijkheid ofzo.)

Als er animo is laat het weten en voeg me toe, me GT staat in me sig.

• Angeloonie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 23:37

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Borgoth schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 15:20:
Zijn er nog mensen die Halo nog een keer op legendary willen uitspelen? Ik had al een paar missies gedaan met me stiefbroer, maar aangezien hij er geen zin meer in heeft kom ik in me eentje niet veel verder.

Misscien is het leuk om meteen alle skulls en de nieuwe achievements erbij te doen. (meeste skulls heb ik al, maar gewoon nog een keer doen voor de moeilijkheid ofzo.)

Als er animo is laat het weten en voeg me toe, me GT staat in me sig.
Ik wil op zich wel meedoen. Heb het spel al tig keer op Legendary uitgespeeld, dus dat moet met z'n 4en al helemaal lukken denk ik :+ Nog nooit online geco-opped overigens :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Haijo
Angeloonie schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 20:44:
[...]

Ik wil op zich wel meedoen. Heb het spel al tig keer op Legendary uitgespeeld, dus dat moet met z'n 4en al helemaal lukken denk ik :+ Nog nooit online geco-opped overigens :P
Die achievement geldt alleen voor Iron. Dus niemand mag dood anders begint het hele level opnieuw. Beetje onmogelijk. ;) Ik weet alleen niet of het voor Halo het laatste level geldt of voor Halo het spel.

Weet iemand trouwens wat die Mythic maps zijn? :?

• BoopMeister
@Borgoth en Angeloonie
Ik zou wel graag mee willen doen, kan ik Halo weer eens een keer oppakken en gelijk achievements halen.
Gamertag staat in m'n sig. Ik zal jullie anders vanavond wel even toevoegen.
Al een idee wanneer jullie dit willen doen?

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Ik heb deze week toch niet echt school en volgende week heb ik vakantie.
Ik denk dat dit voor de meeste niet geld en we het beste s'avonds kunnen afspreken.

Hebben jullie trouwens een headset? ;) Is wel zo makkelijk, kun je elkaar om support vragen.

• BoopMeister
Deze week bezig met een project voor school, maar dat is overdag. 's Avonds lukt wel :)
Volgende week idd vakantie 8) Misschien dit weekend als jullie dan kunnen.
En ik heb een headset, alleen ik gebruik 'm bijna nooit (misschien toch eens wel gaan gebruiken :+ ) .

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Voor matchmaking gebruik ik hem ook niet, alleen maar irritant al die kut koters die de heletijd "DIE DIE DIE!!!!!" roepen.

Zaterdag moet ik werken tot 5 uur, dan kan ik denk ik wel rond een uur of 7 online zijn.

• aegis3d
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 03-12 23:40
Leuk! Met z'n alle legandary co-op doen =D
Ik heb de campain echt te vaak gespeeld, uiteraard op legandary uitgespeeld, alle skulls, op legandary spelen met zo goed als alle skulls aan, de anniversary achievement, en het laatste level op een mongoose uitgespeeld :+
Ik heb deze week niet heel veel tijd, pta week
M'n tag is: aegis3d
Oja, en ik heb een headset.

[Voor 4% gewijzigd door aegis3d op 14-10-2008 09:40]

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Dit begrijp ik niet. Ik heb gister nog hammerzeit gespeelt en heb zo'n 15 kills gemaakt en ik heb niet de hammertime achievement gekregen. Net als die ghost patrol achievement, die heb ik ook niet gekregen. (was ook een potje gister)

• aegis3d
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 03-12 23:40
Assembly is een van de mythical maps die nog moet uitkomen.
Hammertime kan je alleen maar op assembly halen.

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

• Haijo
Haijo schreef op maandag 13 oktober 2008 @ 22:12:
[...]

Die achievement geldt alleen voor Iron. Dus niemand mag dood anders begint het hele level opnieuw. Beetje onmogelijk. ;) Ik weet alleen niet of het voor Halo het laatste level geldt of voor Halo het spel.

Weet iemand trouwens wat die Mythic maps zijn? :?
Ik quote mijzelf even, het is dus op Iron. Ik wil zeker wel meedoen maar het wordt wel allejezus moeilijk, daar moeten we zeker een avond voor uittrekken.

• BoopMeister
Het is toch zo met de Iron skull dat als je met meerdere spelers speelt, je weer moet beginnen bij de vorige checkpoint.

Bron: Halopedia
If you die while playing alone, you will restart at the beginning of the level (you cannot revert to the last checkpoint at any time). If any player dies while playing co-operative, you will reset to the last checkpoint.

En wie doen er nu allemaal zaterdagavond rond 7 uur mee?
Ik wil wel graag meedoen iig.

• Haijo
Oh, oke, ik vond het ook al erg moeilijk. Nee is goed, zaterdag rond 7 uur, dan gaan we voor de achievement.

• BoopMeister
Het is dus de bedoeling, zaterdagavond, de hele campaign (op legendary) met iron skull aan door te spelen?
Dat wordt nog wat _/-\o_
Zaterdagmiddag dan maar eerst nog even wat energydrink kopen 8)7

• Haijo
Ja, ik weet dus niet of het de hele campaign is of alleen het laatste level. Ik stel voor dat we eerst het laatste level doen en dan zien we wel.

• BoopMeister
Oke, 1 level dus, zou mooi zijn als het zo zou zijn.
Zijn er nog mensen dan die de hele campaign op legendary willen spelen?

• Haijo
Ach, als wij nog tijd over hebben, altijd leuk.
Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee