Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen,

ik zit met een groot probleem met mijn nokia 6300.
afgelopen zaterdagavond heb ik normaal gebeld ermee, en ben ik ook gebeld op mijn telefoon. ik heb niemand, maar dan ook niemand mn telefoon uitgeleend. zondagochtend ben ik 5 uur am opgestaan om naar het werk te gaan. op het werk aangekomen heb ik mijn telefoon uitgedaan, in mn kast gezet(daarvan heb ik alleen de sleutel). niemand heeft ook mijn toegangscode tot mijn telefoon. nou doe ik na het werk mijn telefoon aan, die vraagt zoals normaal mijn toegangscode. nadat ik die heb ingevoerd en geaccepteerd is, vraagt hij mij opeens om een beperkte toegangscode. ik heb nooit een of andere beperking op mijn telefoon gezet, en snap echt niet waar dit vandaan komt.
vandaag ben ik naar t-mobile geweest, mijn provider, en om een lang verhaal kort te maken werd mij het volgende meegedeeld: of ik(of iemand anders) heb een beperkingscode ingevoerd, of ik (of iemand anders) heb hem geprobeerd simlockvrij te maken, en het is niet goed gegaan.
nou ben ik al jaren klant bij t-mobile, dezelfde abonnement, en ik kan dan ook geen reden verzinnen waarom ik hem simlockvrij zou moeten maken. alleen nokia heeft die beperkingscode en die geven ze niet vrij. maar zij kunnen ook niet nagaan of er een poging is gedaan om hem simlockvrij te maken. maw, ik ben als klant de dupe hiervan.
heeft iemand ook een soortgelijke ervaring gehad??? de t-mobile medewerker zegt me dat hij na zoveel jaren dit werk te doen nog nooit zoiets heeft meegemaakt!! kan het een virus zijn?? een softwarematige probleem?
wat kan ik aan deze situatie doen? ik heb geen thuistelefoon, dus ik ben 100% op mijn mobiele telefoon aangewezen.
dat iemand anders, of ik een beperkingscode heeft ingevoerd kunnen zij wel nagaan, want de kans dat diegene het gedaan heeft en dezelfde codeheeft ingevoerd die nokia heeft is nihil.
is er een manier om aan te tonen dat er geen poging is gedaan om hem simlockvrij te maken???

ik zit echt met mn handen in het haar, en zou alle hulp zeer waarderen....

Picho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:38:
[...]

Niet bij aankoop al volgens mij... ze vallen alleen op bij zwarte achtergonden. Aanvankelijk dacht ik dat het om 'stofjes' achter mijn scherm ging, zoals ik dat bij vorige telefoons had... toen kwam ik er achter dat het toch echt om dode pixels gaat... :/
ik heb sinds een stuiterpartij van 't ding een soort +/- 2 pixel hoog stofje oid zitten, lijkt ook een dode pixel maar is ook te zien als de telefoon uit is, hoe zit dat bij jouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldenSample schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:33:
[...]

ik heb sinds een stuiterpartij van 't ding een soort +/- 2 pixel hoog stofje oid zitten, lijkt ook een dode pixel maar is ook te zien als de telefoon uit is, hoe zit dat bij jouw?
Dode pixel zie je volgens mij alleen icm met een ingeschakeld beeldscherm (vergelijking met de rest).

@Picho: Waar heb je het toestel vandaan dan? Misschien heeft iemand voor jou het ooit geprobeerd oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:22:
hey mensen,

ik zit met een groot probleem met mijn nokia 6300.
afgelopen zaterdagavond heb ik normaal gebeld ermee, en ben ik ook gebeld op mijn telefoon. ik heb niemand, maar dan ook niemand mn telefoon uitgeleend. zondagochtend ben ik 5 uur am opgestaan om naar het werk te gaan. op het werk aangekomen heb ik mijn telefoon uitgedaan, in mn kast gezet(daarvan heb ik alleen de sleutel). niemand heeft ook mijn toegangscode tot mijn telefoon. nou doe ik na het werk mijn telefoon aan, die vraagt zoals normaal mijn toegangscode. nadat ik die heb ingevoerd en geaccepteerd is, vraagt hij mij opeens om een beperkte toegangscode. ik heb nooit een of andere beperking op mijn telefoon gezet, en snap echt niet waar dit vandaan komt.
vandaag ben ik naar t-mobile geweest, mijn provider, en om een lang verhaal kort te maken werd mij het volgende meegedeeld: of ik(of iemand anders) heb een beperkingscode ingevoerd, of ik (of iemand anders) heb hem geprobeerd simlockvrij te maken, en het is niet goed gegaan.
nou ben ik al jaren klant bij t-mobile, dezelfde abonnement, en ik kan dan ook geen reden verzinnen waarom ik hem simlockvrij zou moeten maken. alleen nokia heeft die beperkingscode en die geven ze niet vrij. maar zij kunnen ook niet nagaan of er een poging is gedaan om hem simlockvrij te maken. maw, ik ben als klant de dupe hiervan.
heeft iemand ook een soortgelijke ervaring gehad??? de t-mobile medewerker zegt me dat hij na zoveel jaren dit werk te doen nog nooit zoiets heeft meegemaakt!! kan het een virus zijn?? een softwarematige probleem?
wat kan ik aan deze situatie doen? ik heb geen thuistelefoon, dus ik ben 100% op mijn mobiele telefoon aangewezen.
dat iemand anders, of ik een beperkingscode heeft ingevoerd kunnen zij wel nagaan, want de kans dat diegene het gedaan heeft en dezelfde codeheeft ingevoerd die nokia heeft is nihil.
is er een manier om aan te tonen dat er geen poging is gedaan om hem simlockvrij te maken???

ik zit echt met mn handen in het haar, en zou alle hulp zeer waarderen....

Picho
[/quo

Heb je ervoor ook niets bij beveiligings menu veranderd,volgens mij kan je dat bj sommige nokias instellen dat ze na paar seconden automatisch blokkeren.
En werkt de code 12345 ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey rooie60,

het enige wat ik verandert heb in het begin, 6 maanden geleden toen ik die tel kreeg, was dat ie na 20 sec het toetsenblok blokkeert. nooit problemen gehad met die telefoon :?
verder verander ik nooit iets kua beveiliging, zelfs de pincode die ik in het begin gekregen heb gebruik ik nog, ook geen veanderingen kua beperkingen ofzo, ik kon echt alles doen met die telefoon, in het buitenland bellen, gebeld worden, ook in het buitenland, internet, sms-sen, noem het maar op.

ook code 12345 geprobeert, 0000, die gozer van t-mobile heeft ook een paar codes geprobeert maar nix helpt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 22:57:
hey rooie60,

het enige wat ik verandert heb in het begin, 6 maanden geleden toen ik die tel kreeg, was dat ie na 20 sec het toetsenblok blokkeert. nooit problemen gehad met die telefoon :?
verder verander ik nooit iets kua beveiliging, zelfs de pincode die ik in het begin gekregen heb gebruik ik nog, ook geen veanderingen kua beperkingen ofzo, ik kon echt alles doen met die telefoon, in het buitenland bellen, gebeld worden, ook in het buitenland, internet, sms-sen, noem het maar op.

ook code 12345 geprobeert, 0000, die gozer van t-mobile heeft ook een paar codes geprobeert maar nix helpt :(
En als je de blokkering er weer afhaalt,werkt dat ook niet? (bij beveiliging menu) of desnoods een nieuwe blok.code instelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haalt nix uit...
met mn vorige nokia had ik ook wat kleine problemen, nu dit met een toestel van 6 maanden oud. voor mij nooit meer een nokia, dat is zeker!!!!
mn 6 jaar oude motorola en 4 jaar oude ericson doen het het nog steeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 10:31:
[...]

Heb ik gedaan... nu is mijn geheugenkaart mooi leeg. :)
Maar dan nu nog een vraagje, nu heb ik dus in de gallerij een map "verzameling" en een map "spelletjes" staan, echter als ik via het hoofdmenu naar "toepassingen" ga dan staan daar mappen spelletjes en verzameling ook... Hoe krijgi k de bestanden die tussen de gallerij staan naar de mapjes spelletjes en verzameling onder toepassingen?

Tis nu zo dubbel
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 21:51
ja ik zou het ook wel heel graag willen weten, heb in de map toepassingen van het hoofdmenu de SD, spelletjes en verzameling staan. In de map spelletjes staat niks en in verzameling staat yahoo go en catalogi. In de map galerij van het hoofdmenu heb ik de rest staan waar dus ook de spelletjes en andere toepassingen zijn te vinden.

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tom_aagten schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 18:23:
[...]

ja ik zou het ook wel heel graag willen weten, heb in de map toepassingen van het hoofdmenu de SD, spelletjes en verzameling staan. In de map spelletjes staat niks en in verzameling staat yahoo go en catalogi. In de map galerij van het hoofdmenu heb ik de rest staan waar dus ook de spelletjes en andere toepassingen zijn te vinden.

BVD
Jup bij mij zelfde verhaal.. Ik wil alle spelletjes gewoon daar (=onder toepassingen in het hoofdmenu) in de spelletjes map, etc. Maar hoe? Zon lege spelletjesmap onder toepassingen is toch niet handig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermario16
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 07:55
Ik ben eigenlijk meer een "Radio man" als een "mp3 man". Ik hou van afwisselende muziek. Nou heb ik diverse telefoons met FM module gehad maar deze waren qua kwaliteit erg slecht. In de trein of in de bus moet het gewoon goed werken. Heeft iemand ervaringen met de FM functie van deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:36

sjaakaq

It might get loud

Zelfde probleem. Als ik Opera Mini via internet installeer komt het in de Galerij te staan. Van daaruit is het onmogelijk om het naar Toepassingen te verplaatsen, want in de mappenstructuur komt de map Toepassingen niet eens voor, ook niet als je via een kabeltje op je PC browst. Dus nu heb ik een paar toepassingen onder Toepassingen staan, en een paar in de Galerij...irritant.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:57:
Zelfde probleem. Als ik Opera Mini via internet installeer komt het in de Galerij te staan. Van daaruit is het onmogelijk om het naar Toepassingen te verplaatsen, want in de mappenstructuur komt de map Toepassingen niet eens voor, ook niet als je via een kabeltje op je PC browst. Dus nu heb ik een paar toepassingen onder Toepassingen staan, en een paar in de Galerij...irritant.
dan hebben we dus allemaal hetzelfde probleem :P
hoop nog steeds op een verlosser!! ;)

wie o wie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 21:48:
[...]

Dode pixel zie je volgens mij alleen icm met een ingeschakeld beeldscherm (vergelijking met de rest).

@Picho: Waar heb je het toestel vandaan dan? Misschien heeft iemand voor jou het ooit geprobeerd oid?
kwam niet zo duidelijk uit m'n post maar dat klopt inderdaad, is ook logisch, hij lijkt er als je van de zijkant kijkt ook echt 'op' te liggen en niet in het scherm (jawel onder het plastic van 't frontje maar boven het scherm zelf)
Supermario16 schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:52:
Ik ben eigenlijk meer een "Radio man" als een "mp3 man". Ik hou van afwisselende muziek. Nou heb ik diverse telefoons met FM module gehad maar deze waren qua kwaliteit erg slecht. In de trein of in de bus moet het gewoon goed werken. Heeft iemand ervaringen met de FM functie van deze telefoon?
zo ver ik 'm gebruikt heb was hij echt een heeeel stuk beter dan die van m'n K700i. Het is wel zo dat je in stilte wel de ruis hoort heb die je ook bij mp3tjes hebt als je gevoelige oordoppen hebt (standaard dopjes nergens last van). Hoeveel last je daarvan hebt vind ik wel meevallen :)

overigens nooit in de trein of bus gebruikt want daar bevind ik me nooit in ;)

[ Voor 3% gewijzigd door GoldenSample op 16-01-2008 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het toestel heb ik geleverd gekregen door de provider zelf, tmobile, icm een 1 jarig abonnement, is inmiddels 6 maanden geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

GoldenSample schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:37:
[...]

kwam niet zo duidelijk uit m'n post maar dat klopt inderdaad, is ook logisch, hij lijkt er als je van de zijkant kijkt ook echt 'op' te liggen en niet in het scherm (jawel onder het plastic van 't frontje maar boven het scherm zelf)

[...]

zo ver ik 'm gebruikt heb was hij echt een heeeel stuk beter dan die van m'n K700i. Het is wel zo dat je in stilte wel de ruis hoort heb die je ook bij mp3tjes hebt als je gevoelige oordoppen hebt (standaard dopjes nergens last van). Hoeveel last je daarvan hebt vind ik wel meevallen :)

overigens nooit in de trein of bus gebruikt want daar bevind ik me nooit in ;)
Ik vind de radio heel behoorlijk; in iedeer geval gebruiksvriendelijk en tot nu toe prima ontvangst. Wat ik wel vreemd vind is dat je er per se oordopjes in moet doen voor de radio werkt...oke het zal voor een betere ontvangst zorgen maar toch, het ziet er een beetje stom uit: een Nokia 6300 met oordopjes erin en de radio op luidspreker mode...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermario16
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 07:55
Volgens mij dienen de oordopjes op dat moment ook als FM antenne. Ik heb dus ook o.a. de K700i gehad waarbij alles tegenviel. In huis slechte ontvangst, alleen buiten als je stil stond (dus in auto was het ook al niks) was de kwaliteit redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Supermario16 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 06:43:
Volgens mij dienen de oordopjes op dat moment ook als FM antenne. Ik heb dus ook o.a. de K700i gehad waarbij alles tegenviel. In huis slechte ontvangst, alleen buiten als je stil stond (dus in auto was het ook al niks) was de kwaliteit redelijk.
Maar zou hij zonder die oordopjes helemaal geen ontvangst hebben dan?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb sinds een halfjaar de 6300 en hij bevalt uitstekend echter.....

krijg ik nu problemen met het opladen, ligt dit aan het toestel of aan de oplader ?

bekend probleem ?

BVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
leokennis schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:18:
[...]

Maar zou hij zonder die oordopjes helemaal geen ontvangst hebben dan?
Sterker nog, zonder oordopjes kun je de radio zelfs niet inschakelen.
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:21:
krijg ik nu problemen met het opladen, ligt dit aan het toestel of aan de oplader ?

bekend probleem ?
Beetje vage omschrijving, niet? Kun je iets meer informatie geven omtrend het probleem?

[ Voor 37% gewijzigd door Blacksnak op 17-01-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het volgende, de batterij is leeg ik sluit hem aan op de oplader en hij laad niet op

dat is simpel gezegd het prbleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Picho, die probleem met je Nokia 6300, als je er helemaal niet meer uit komt moet je er nieuwe software op laten blazen of eens proberen te updaten naar een andere softwareversie via internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:21:
Hallo,

Heb sinds een halfjaar de 6300 en hij bevalt uitstekend echter.....

bekend probleem ?

BVD!
Die nieuwe kleine voedingsingang van Nokia is nogal gevoelig. Ik weet niet wat voor lader je gebruikt maar het beste is die originele Lader te gebruiken als je een tussenstukje gebruikt zoals de CA-44 dan kan je het beste de originele gebruiken. Ik heb namelijk ook imitatie gebruikt en dan kreeg ik dezelfde probleem als jou..Je moet eens proberen met een andere lader..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb wel een originele lader, ik ga wel even een andere proberen.

jullie horen nog en bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:09:
[...]

Heb er ook al een stuk of 4... :/

Ik verwacht niet dat je er iets aan kunt doen... ;(
Helaas dat wordt een nieuwe scherm die je zelf het beste kunt vervangen (goedkoopste mogelijkheid). Kijk maar naar www.mobilestunter.com of naar www.mobieleeenheid.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 11:26:
He Picho, die probleem met je Nokia 6300, als je er helemaal niet meer uit komt moet je er nieuwe software op laten blazen of eens proberen te updaten naar een andere softwareversie via internet...
ik kom net van een nokia onderhoudspunt, en kreeg daar te horen dat ik dus een probleem heb.
het enige wat ik kan doen is 45 euro betalen om die blokkering op te laten heffen, wat ik dus niet wil!!
ik ga niet betalen voor iets wat ik niet gedaan heb. wat ik zeker weet is dat nog ik nog iemand anders dit met mijn telefoon heeft gedaan. ik heb mn telefoon aan niemand uitgeleend(wat ik zelden doe) om te bellen of om wat voor andere reden dan ook. niemand weet ook mijn toegangscode dus niemand kon na het uitzetten van mijn telefoon toegang ertoe krijgen(zat ook opgesloten in mn kast).
aan de andere kant wil ik gewoon geen nokia meer, stel ik betaal die 45 euro en het gebeurt weer, ben ik weer de lul!!!!!!!!! er is geen mogelijkheid als zoiets gebeurt om aan te tonen dat ik het niet gedaan heb.

maar die mevrouw wist me wel te vertellen dat ze eerder een klant heeft gehad met hetzelfde probleem en voet bij stuk hield dat hij het niet heeft gedaan.
ondanks dat het volgens nokia onmogelijk is, weet ik dat het wel kan. en tegenwoordig met virussen, hackers en softwarefouten vind ik het ook niet ondenkbaar dat zoiets gebeurt...
al met al, mooi klote :( voor mij dus noooooit meer een nokia toestel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees overal van alles over software updaten, maar ik heb mijn nokia 6300 (2 dagen in bezit) net ff gechecked via instelling -> telefoon -> softwarenogwat en die van mij staat standaard gewoon op v5.50. Nederlands en alles.

Heb ik dan gewoon een nieuwer model ofzo? Heb gewoon een los toestel gekocht..

Tevens is het noir-thema wel aanwezig, alleen de analoge klok ervan is anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Overigens een verschrikkelijke vraag maar goed: is het spelletje 'Peggle' ook beschikbaar voor deze Nokia?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-10-2024
@Picho Je moet je toestel ook nooit ongeblokkeerd rond laten slingeren.... Wel rot dat iemand dat bij je gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 16:44:
Ik heb een probleem met de wekker van de nokia 6300. Ik wil namelijk een bepaald bestand gebruiken, op zich gaat dit goed (heb inmiddels de triltoon weg ed) maar het bestand speelt maar voor een bepaald aantal sec en en ik wil dat hij het hele bestand afspeeld (is 9min vogels en 3 min vogeltjes...) hoe kan ik dit regelen?
kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
@picho heb je al alles teruggezet naar fabrieksinstellingen?je weet nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds niemand die mij kan vertellen of ik via bluetooth-verbinding (gratis) met opera mini op internet kan???

en ook nog steeds niemand die net als ik tele2 heb en waarbij het belvolume ontzettend laag is. ik heb alle mogelijke volumes op hoogte 10 (maximum) gezet en ook stemhelderheid aan, maar niks helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drama allemaal.

Mijn 6300 start zo'n 5 tot 10X per dag uit zichzelf opnieuw op. Ik hoef geen pin in te typen, maar gewoon een resetje, super irritant - want hij moet dan weer helemaal op gang komen, inboxgeheugen opbouwen, en regelmatig gebeurt het TIJDENS het bellen. erg erg hinderlijk

Heb 5.0 en als ik via de tel zelf probeer te updaten zegt hij dat er geen nieuwe firmware is en mijn Software Updater herkent de telefoon niet (Connected phone was not recognized.)

Wat te doen? Service point dan maar...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 17:21:
Drama allemaal.

Mijn 6300 start zo'n 5 tot 10X per dag uit zichzelf opnieuw op. Ik hoef geen pin in te typen, maar gewoon een resetje, super irritant - want hij moet dan weer helemaal op gang komen, inboxgeheugen opbouwen, en regelmatig gebeurt het TIJDENS het bellen. erg erg hinderlijk

Heb 5.0 en als ik via de tel zelf probeer te updaten zegt hij dat er geen nieuwe firmware is en mijn Software Updater herkent de telefoon niet (Connected phone was not recognized.)

Ik heb soortgelijke ellende met mijn Nokia 6681 gehad. Die heb ik toen idd naar een servicepunt gebracht en aldaar hebben ze het hele binnenwerk vervangen (geef dan gewoon een nieuwe mee 8)7). Hierna zijn de problemen niet meer opgetreden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 17:21:
Drama allemaal.

Ikhad al lang bij nokia SP op de stoep gestaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tienes schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 22:20:
@Picho Je moet je toestel ook nooit ongeblokkeerd rond laten slingeren.... Wel rot dat iemand dat bij je gedaan heeft.
volgens mij heb je niet goed gelezen.
ik ben ongeveer 6 maanden geleden mn telefoon kwijtgeraakt. ik heb toen die n6300 gehaald, en ben sinds dien nog voorzichtiger met mijn telefoon.
ik heb hem zondagochtend (6:30 am)uitgedaan, dus hij functioneerde gewoon normaal, in mijn kast gezet, die op slot gedaan, en na het werk weer aangedaan. niemand heeft de sleutels van mijn kast, niemand heeft mijn toegangscode.
toen ik hem weer aandeed zat die beperking erop dus.
zaterdardagavond heb ik nog gewoon ermee gebeld, ben ook gebeld erop, en heb hem aan neimand, maar dan ook aan niemand uitgeleend, niet om te bellen, of niet om iets anders ermee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 23:41:
@picho heb je al alles teruggezet naar fabrieksinstellingen?je weet nooit.
heb ik net gedaan, maar nix helaas..........
wel bedankt voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zijn Nokia 6300 al omgebouwd naar een andere kleur?
En kan iemand mij vertellen of ik dat zelf kan doen als ik het juiste gereedschap heb?

Het gaat me vast een hele set onderdelen van deze site kosten:
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=1074&gid=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:31:
[...]

heb ik net gedaan, maar nix helaas..........
wel bedankt voor de tips
Ik zou iig n mail sturen naar nokia met je hele verhaal.
suc6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:31:
Heeft iemand zijn Nokia 6300 al omgebouwd naar een andere kleur?
En kan iemand mij vertellen of ik dat zelf kan doen als ik het juiste gereedschap heb?

Het gaat me vast een hele set onderdelen van deze site kosten:
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=1074&gid=2
Enige onderdelen die je nodig hebt als je bijv. naar rood wil ombouwen:

Body Nokia 6300 Red Origineel
A-Cover Nokia 6300 Red Origineel

Keypad en accudeksel zijn volges mij hetzelfde, verder heb je ook een Torx schroevendraaier nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf, maar waar kan je dan goedkopecovers voor deze telefoon kopen ? Ik heb ze nog niet op de marktkraampjes zien liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 11:32:
Gaaf, maar waar kan je dan goedkopecovers voor deze telefoon kopen ? Ik heb ze nog niet op de marktkraampjes zien liggen.
Koop aub echte covers (originele) heb in het verleden 1 nepcover gekocht,kraakte aan alle kanten en sloot niet mooi af.(nokia 6230i)
Maar misschien dat je dat niet erg vind,ik zeg het alleen maar ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap wat je bedoelt. Maarja om geld uit te besteden aan cover die bijna evenveel kost als toestel vind ik ook weer zonde van me geld. Ik wou maar om standaard cover.

Voor rest merk ik ook dat scherm echt niet snel krast, snap ook niet zo nut van bescherm folie. Okee, om me 3 jaar oude toestel zit best wel hoop krassen op maar kan nog steeds alles perfect op scherm lezen so waht cares. Moet me toestel toch gewoon kunne gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 20:49:
[...]

Jup bij mij zelfde verhaal.. Ik wil alle spelletjes gewoon daar (=onder toepassingen in het hoofdmenu) in de spelletjes map, etc. Maar hoe? Zon lege spelletjesmap onder toepassingen is toch niet handig??
heeft iemand al het verlossende antwoord

[ Voor 39% gewijzigd door tom_aagten op 22-01-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tom_aagten schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:58:
[...]

heeft iemand al het verlossende antwoord
wacht ik ook nog op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
Als je een spelletje via bluetooth naar je 6300 stuurt dan komtie wel bij de toepassingen te staan, vanaf daar kan je em ook naar de map spelletjes verplaatsen. Dat is de enige manier denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe maak ik een connectie op men nokia 6300 zodat ik via bluetooth men pc internet connection kan gebruiken? Kan ik geen nieuwe accesspoint toevoegen die dit mogelijk maakt?

Of bestaat er geen programmaatje hiervoor?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Younesse88 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 21:00:
Als je een spelletje via bluetooth naar je 6300 stuurt dan komtie wel bij de toepassingen te staan, vanaf daar kan je em ook naar de map spelletjes verplaatsen. Dat is de enige manier denk ik
het is mij gelukt. Hier het verlossende antwoord:
verplaats alles via GALLERIJ eerst naar je geheugenkaart (bij mij was dat de map verzameling en de map spelletjes). Dan ga je naar TOEPASSINGEN, en binnen toepassingen kan je het van je geheugenkaart afhalen in in de mapjes onder toepassingen zetten!

Bij mij staat t nu netjes :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2008 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:15
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 23:48:
[...]

verplaats alles via GALLERIJ eerst naar je geheugenkaart (bij mij was dat de map verzameling en de map spelletjes). Dan ga je naar TOEPASSINGEN, en binnen toepassingen kan je het van je geheugenkaart afhalen in in de mapjes onder toepassingen zetten!

Klinkt mij als laten we vanuit londen via japan naar friesland gaan.

Maar als het werkt dan werkt het :)

btw goed gevonden.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
[...]

Inderdaad het verlossende antwoord, je bent een schat :D

Nu alleen nog de vraag of je via je bluetooth verbinding op je laptop/macbook kunt verbinden en dan gebruik kunt maken van het internet van je thuis (dus die van op je computer)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

croontje schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:22:
Mensen,

als je je games kwijt bent of andere software:

http://europe.nokia.com/A4174140
Ik zag hier Rally 3D bij staan, en dit leek me wel iets. Ik heb dus netjes beide files gedownload en geïnstalleerd via PC Suite. Als ik dan echter het spelletje opent geeft ie een toepassingsfout. Ligt dit aan mijn telefoon of is dit spelletje gewoon echt alleen maar geschikt voor een 6233?

Iets anders, wat ik ook al vaker hier heb gelezen: mijn telefoon is pas weggeweest voor reparatie, en nu zitten er (nog meer) stofjes onder mijn scherm. Ze zijn niet ontzettend groot of heel hinderlijk, maar toch wel enigszins vervelend. Is daar nog een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
tom_aagten schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 10:57:
[...]

Nu alleen nog de vraag of je via je bluetooth verbinding op je laptop/macbook kunt verbinden en dan gebruik kunt maken van het internet van je thuis (dus die van op je computer)?
Bron: klauskjeldsen.dk

"Here is a brief introduction on how to setup a GPRS internet connection on the Nokia 6300 via bluetooth (or another nokia phone for the matter).

Follow the steps bellow, and it might just work out for you.

1. First of all you must have a working GPRS configuration on the phone from your network operator. My danish operator allows me to order the configuration for the Nokia 6300 from their website, then it is sent directly to the phone, where it is saved.

2. Enable bluetooth on the phone.

3. Open Bluetooth Setup Assistant on your Mac.

4. Press Continue.

5. Choose Mobile phone and press Continue.

6. When your Mac has found your phone, choose it and press Continue.

7. When your Mac has gathered information about your device press Continue.

8. To allow bluetooth connection, you are given a random passkey to enter on the phone to accept
the connection between the computer and the phone.

9. Check the Access the internet with your phone’s data connection option and choose Use direct, higher speed connection to reach your Internet service Provider (GPRS, 1xRTT), and press Continue.

10. For my phone network operator I do not need to fill ind the username and password, but the field GPRS CID String must be given a value according to GPRS configuration on the phone, I used
*99***1#, as Modem Script the standard Nokia Infrared works.

11. Now the setup is finished, and it should be possible to connect to the internet through the phone.

12. Click on the bluetooth icon in the menu bar, and select Join Network on your-phone, and you should be happy surfing through a very slow internet connection."

Deze kun je ook nog nodig hebben:

Password en gebruikersnaam gegevens NL providers

Modem scripts

Succes

/edit: ik lees nu pas dat je op zoek bent naar een oplossing de andere kant op.. Dat zou ik niet weten.. Maar misschien is dit een bericht waar andere mensen wel wat aan hebben.. Dus succes met verder zoeken.. 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door christiaann1985 op 24-01-2008 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

[...]

Akkoord, maar je kan dingen niet verplaatsen van de geheugenkaart naar de 'hoofdmap' toepassingen of wel?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
try it zou ik zeggen, bij mij werkt het in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikkiej90
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-02-2022
Een vraagje, ik heb nu een maand deze fantastische Nokia 6300 in mijn bezit. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is dat je direct kan zien op welke datum/tijd je smsje is binnengekomen in je inbox? In plaats van elke keer naar Opties --> Details bericht te gaan.

Rik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

[...]

dan staat het overigens alsnog op het telefoon geheugen, naja jammer dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
rikkiej90 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 18:17:
Een vraagje, ik heb nu een maand deze fantastische Nokia 6300 in mijn bezit. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is dat je direct kan zien op welke datum/tijd je smsje is binnengekomen in je inbox? In plaats van elke keer naar Opties --> Details bericht te gaan.

Rik.
hehe dat probleem ondervindt ik ook een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldenSample schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 18:27:
[...]

dan staat het overigens alsnog op het telefoon geheugen, naja jammer dan maar
Jup, maar wel overizichtelijker, en dat was mijn bedoeling. Als je verder alles op de geheugenkaart zet dan heb je echt wel genoeg telefoon geheugen over. Althans, ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

tom_aagten schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 15:44:
try it zou ik zeggen, bij mij werkt het in ieder geval wel.
Wat ik wil is dat ik op het icoontje 'toepassingen' klik en dat er dan dit staat:

Map "geheugenkaart"
Map "Spelletjes"
Map "Verzameling"
Opera Mini
Gmail
Etc.

Dus echt in de 'root' van toepassingen en dat lukt mij niet...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga deze cover set bestellen:

Afbeeldingslocatie: http://www.smartphoneshop.nl/images/product/image.php?id=58755&dimensionid=17&shopid=11

Voor de mensen die ook intresse hebben:

http://cgi.ebay.nl/OEM-ME...ViewItem#ebayphotohosting

Het is dus OEM, de originele die in NL nog niet te koop is.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 12:00
Ziet er inderdaad wel meesterlijk uit d:)b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
Weet je zeker dat het origineel is?
Op de foto's zie ik dat t toetsenbord oranje verlichting heeft, dat doet me twijfelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Is dat dan nog steeds metaal?

edit: zo, en dan even lezen. Ja, is metaal. En ja, hij is er ook in het GOUD. 8)

[ Voor 59% gewijzigd door remmelt op 28-01-2008 22:51 . Reden: eerst lezen, dan vragen stellen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Younesse88 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:57:
Weet je zeker dat het origineel is?
Op de foto's zie ik dat t toetsenbord oranje verlichting heeft, dat doet me twijfelen..
Ik weet het vrijwel zeker. De verlichting van je toetsenbord zit hem echter wel in de telefoon zelf dus welke kleur zo'n toetsenbordje gaat geven met een 6300 met blauwe leds weet ik ook niet.

Ik ga puur op de foto's af en dat is op het toetsenbord na alles identiek aan de foto die ik hiervoor heb gepost. Misschien dat ik dan ook maar het glimmende toetsenbord bestel:

http://cgi.ebay.nl/OEM-Ke...ViewItem#ebayphotohosting

Want die van de hele set glimmen niet.
remmelt schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:50:
Is dat dan nog steeds metaal?

edit: zo, en dan even lezen. Ja, is metaal. En ja, hij is er ook in het GOUD. 8)
Die van goud is dus niet origineel.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weten jullie ook al wat de rechten zijn in het geval van dode pixels? had er al 2 bij aankoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
  • Laatst online: 09-04 12:25
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:52:
[...]
Maar wel van goud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:52:
[...]

Ik weet het vrijwel zeker. De verlichting van je toetsenbord zit hem echter wel in de telefoon zelf dus welke kleur zo'n toetsenbordje gaat geven met een 6300 met blauwe leds weet ik ook niet.

Ik ga puur op de foto's af en dat is op het toetsenbord na alles identiek aan de foto die ik hiervoor heb gepost. Misschien dat ik dan ook maar het glimmende toetsenbord bestel:

http://cgi.ebay.nl/OEM-Ke...ViewItem#ebayphotohosting

Want die van de hele set glimmen niet.

[...]

De 6300 heeft bij het toetsenbord geen blauwe maar witte LED's. het toetsenbordje bepaalt dus de kleur van de verlichting. Ik heb zelf ook een tijd terug een zwarte behuizing gekocht via ebay, zag er op de foto's ook origineel uit maar toen ik em binnen kreeg bleek dat niet het geval. Ik zou zeg bestel em en laat het ons weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Hoe kom je er eigenlijk bij dat het orgineel is ?
Orginele frontjes zijn namenlijk:

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalstreet.nl/images/Nokia-6300.jpg

en

Afbeeldingslocatie: http://www.phonesreview.co.uk/wp-content/phoneimages/2007/09/nokia-6301_01.jpg

van de 6301..

Wat jij bedoeld zijn dus custom metalen frontjes.. die zijn niet orgineel op een 6300 out of the box te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn pa heeft sinds enige tijd de 6300, nu ben ik ook aan een nieuwe toe, en ik vind het wel een lekker toestel.

Ik ben van plan de 6300 ALL BLACK te kopen, anders kan ik ze niet uit elkaar houden, EN hij is wel heel erg mooi.

Heeft iemand enig idee wanneer de 6300 ALL BLACK beschikbaar zal zijn??

(had al een 3500 besteld, maar ik heb toch maar snel de 6300 inplaats besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
Een paar weken geleden deed gsm opeens raar bij het afspelen van filmpjes. Geluid liep goed alleen het beeld stotterde. Ook het spelen van spelletjes verliep zeer stroef en schokkerig. Heb toen gsm even op en af gezet waarna het verschijnsel volledig weg was en ik alles terug normaal kon gebruiken.

Nog iemand die dit toevallig aan de hand gehad heeft? (gsm stond toen al een paar weken doorlopend aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:44:
[...]

Hoe kom je er eigenlijk bij dat het orgineel is ?
Orginele frontjes zijn namenlijk:

[afbeelding]

en

[afbeelding]

van de 6301..

Wat jij bedoeld zijn dus custom metalen frontjes.. die zijn niet orgineel op een 6300 out of the box te vinden..
Hoe ik daarbij kom:

De 6300 is oorspronkelijk alleen in bovenstaande kleur verkrijgbaar (zwart/zilver). Sinds kort ook in het Wit (zilver/wit) en in het Rood (zilver/rood). Je hoeft geen nieuwe telefoon te kopen maar je kunt op telecomtelecom.nl de originele Rode en Witte covers bestellen (covers is een raar woord, het zijn onderdelen, officiceel zijn er voor dit toestel geen covers).

Binnenkort komt er nog een Nokia 6300 all black op de markt in europa. Deze is dus helemaal zwart. Nu had ik dus het idee dat er dus al wel originele (OEM) covers met deze kleur in omloop zouden moeten zijn. Die heb ik dus besteld op Ebay.

Als ik het binnen heb dan laat ik wel weten of ze origineel zijn ja of nee. Maar een originele witte of rode nokia 6300 cover set bestellen kan zowiezo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ok, dat klinkt inderdaad overtuigender d:)b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag met haast een 3e N6300 gekocht via marktplaats, en het bleek geen europees model te zijn |:( Eerst dacht ik dat het een replica model was, maar toen ik de doos goed bestudeerde, zag ik dat er nokia-asia.com op stond. En omdat het toestel alleen in het Engels, frans en duits instelbaar is, neem ik aan dat het een buitelandse nokia model is of replica toestel. Hoe kom ik erachter of het een echte of replica is, want hij lijkt 100% op mijn ''ECHTE'' n6300.

En ook is het menu/software heel anders. Is het mogelijk om hierop de normale software te instaleren?? Met NL taal erop?

Er zat geen software bij geleverd. En ik ben ook in het bezit van een N95. Mijn PC Suite herkent de andere normale n6300 wel, maar deze niet :'(

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 04-02-2008 20:21 . Reden: aanhef is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt idd als een namaak telefoon, ening wat je aan software kan doen is hem updaten via i-net. Maarja als die niet wordt herkent via webtooltje van nokia.com dan houdt het idd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

potver, koop ik deze toestel kan ie geen java programmas op de achtergrond draaien!! :(

dit zal de komende tijd middels een update vast niet veranderen toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij gaat ook niet komen, ik merk zelf dat java echt stroom vreet op dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

ok bedankt, vind hem echt een prachtding maar heb de java op achtergrond optie nodig. dan maar weer terugbrengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fompe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 16:23
xppn schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:11:
[...]

Volgensmij staat er in de spec's dat hij alleen 2gb ondersteund....
Heeft iemand al een grotere MicroSD kaart geprobeerd? In de specs van de 6230i staat ook dat er maar 512 MB in kan terwijl ik er ook gewoon een 1 GB in heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

FireMotion

De wereld is een plaatje.

Ik heb zelf alleen nog maar Kingston MicroSD 2GB's erin geprobeerd, want dat zijn de grootste qua SD standaard. Als je groter wilt, dan gaat het naar de SDHC standaard, en dat moet echt specifiek ondersteund worden, al kan het hopelijk in de toekomst waarschijnlijk met een software/firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de batterij wel erg snel leeg is? Die van mn pa is dagelijks totaal uitgeput, itt tot zijn 6230i (die volgens mij dezelfde batt heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betekent het kleine blokje met dambordmotief in linkerbovenhoek bij het camera scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:17

DaRoot

Some say...

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 00:01:
Wat betekent het kleine blokje met dambordmotief in linkerbovenhoek bij het camera scherm?
Dat geeft de ingestelde kwaliteit aan.. Hoog, normaal of gering. Hoe hoger de ingestelde kwaliteit, hoe fijner het dambordmotiefje..

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nieuws wanneer de "all black" in de iwnkels ligt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vulliw
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Heb een oplader van de nokia 6300 als ik hem oplaad dan gaat hij 2 dagen mee
Mijn vriend zijn nokia 6300 oplader. als ik daar mee oplaad gaat hij wel 6 dagen mee?
Hoe kan dit eigelijk?

[ Voor 11% gewijzigd door een moderator op 10-02-2008 22:32 . Reden: aanhef, groeten en veel leesttekens is niet nodig ]

Vulliw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Laatst online: 07:23

Tarin

Just plain weird.

Tarin schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:32:
Ik ben een poging aan het doen de Gmail application (http://gmail.com/app) aan de praat te krijgen op m'n 6300, maar ik krijg steeds de melding "Subscribe to Packet Data First". [...]
Ik verveelde me daarnet en heb de bestaande internet-profielen weggegooid, en daarna de settings opnieuw op laten sturen vanaf de Tele2-site. Nu werkt de Gmail-app wel gewoon.
Was waarschijnlijk dus gewoon een nog niet volledig bijgewerkt profiel, ofzo.

Maar goed, ik kan weer onderweg Gmailen. Komt m'n bundel misschien eens een keer op.

[ Voor 6% gewijzigd door Tarin op 08-02-2008 12:30 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:36

ScSi

Belg.

Ik heb van Nokia een nieuwe 6300 gekregen, nadat mijn trilmotor stuk was gegaan. Nu ben ik er vrij zeker van dat, als ik de organiser opende, de cursor blauw was (die is nu rood) Is deze bij jullie ook rood of blauw? (ik weet het, misschien domme vraag maar toch; google bood niet echt een antwoord)

edit: nvm, het was blijkbaar een andere versie van de noir theme..

[ Voor 10% gewijzigd door ScSi op 10-02-2008 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update:

Gister mijn ebay frontje binnengekregen.

Valt vies tegen; hij ziet er wel net zo mooi uit als op de foto's die ik eerder in het topic heb laten zien maar het ding is absoluut niet OEM. Na 1 dag gebruik kan ik al zeggen dat heel snel beschadigd en dat er duidelijk een dun laagje verf overheen zit.

Het meegeleverde toetsenbord is niet origineel maar dat wist ik al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
zijn er mensen die ervaring hebben met Google Calendar en de Nokia 6300?
Het zou in principe mogelijk moeten zijn je agenda rechtstreeks te synchroniseren met google Calendar, dat zou ik graag willen maar ik weet niet hoe ik dat kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

christiaann1985 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 18:21:
Het zou in principe mogelijk moeten zijn je agenda rechtstreeks te synchroniseren met google Calendar, dat zou ik graag willen maar ik weet niet hoe ik dat kan doen.
Ditte.. google enzo...
http://skybert.nu/cgi-bin...6300_with_google_calendar

succes... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog 2 vragen:

1. er staat een 'G' tussen mijn batterijniveau en mijn geluidsprofiel (in mijn geval 'stil'). wat houd deze 'G' in?

2. als ik via pc suite ga 'verbinden met pc', is dat dan via bluetooth en dus gratis (op je internetkosten van je pc zelf na) op internet?

alvast heel erg bedankt ;)

Verwijderd

Heeft er iemand misschien ook fitting intstructions om de cover te vervangen... of is het allemaal heel simpel om zelf te doen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 09:57 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:43:
Ik heb nog 2 vragen:

1. er staat een 'G' tussen mijn batterijniveau en mijn geluidsprofiel (in mijn geval 'stil'). wat houd deze 'G' in?

2. als ik via pc suite ga 'verbinden met pc', is dat dan via bluetooth en dus gratis (op je internetkosten van je pc zelf na) op internet?

alvast heel erg bedankt ;)
1. G staat voor GPRS, staat ook gewoon in de handleiding hoor
2. Volgens mij kun je niet via Bluetooth en je PC op internet...

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 16:24
Inderdaad, je kunt via BT wel data ontvangen, maar niet via BT kosteloos internetten met je 6300.

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een probleempje:
Afgelopen week na wat gerommel op mijn Nokia ben ik de standaard Games kwijt. Ben hier al een link tegengekomen voor games voor de Nokia 6230. Helaas werken deze games niet allemaal. Heb al door Nokia een complete software update laten doen en heb zelf de consumentensoftware update gedaan. Alleen nog steeds niet de originel games (3d Snake-3d Sudoku) . iemand een idee waar ik die vandaan kan halen etc.

Alvast erg bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
christiaann1985 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 18:21:
Ik gebruik GooSync: http://www.goosync.com/
(enkel de gratis versie, maar die werkt perfect :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ik probeer ook mijn gcal te syncen met mijn 6300, maar dan met het programmaatje http://www.gcalsync.com/

Probleem is dat hij niet wil verbinden; ik krijg een "invalid port" error. Schijnbaar kan je dit verhelpen:
ZerOwl was the first to report that disbaling proxy solves (at least some of) the connection problems on Nokia Nokia S60 phones (N-series, E-series, 9000-series and more):
Choose Menu -> Settings -> Connection -> Access points -> "Connection name"
Choose Options -> Advanced
Set Proxy serv. address to blank (i.e., remove the address)
Waar staan deze settings echter op de 6300? Of kun je dat bij deze telefoon helemaal niet instellen?

(Dat goosync werkt an sich wel ok, maar helaas kan je niet bijv. automatisch 1x per dag synchroniseren of wel?)

[ Voor 7% gewijzigd door sjaakaq op 16-02-2008 15:50 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 14:04
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 22:30:
Even een update:

Gister mijn ebay frontje binnengekregen.

Valt vies tegen; hij ziet er wel net zo mooi uit als op de foto's die ik eerder in het topic heb laten zien maar het ding is absoluut niet OEM. Na 1 dag gebruik kan ik al zeggen dat heel snel beschadigd en dat er duidelijk een dun laagje verf overheen zit.

Het meegeleverde toetsenbord is niet origineel maar dat wist ik al wel.
Op de lak na wel goed aansluitend en van metaal?
Ik vind de zilver/zwarte kleurstelling namelijk niet zo mooi, denk dat ik hem zwart ga spuiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Laatst online: 06:36
Zijn er mensen met ervaring over deze case ?
http://www.devilpower.nl/...=122565&articleID=1137375

of raden jullie iets anders aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Vind je een case bij deze telefoon nou echt belangrijk ?
Ik moet zeggen dat hij best krasbestendig is.
Het is wel m'n weekend telefoon (wordt redelijk afgeragd), maar hij houd het echt prima !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyclonist schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 20:07:
[...]

Op de lak na wel goed aansluitend en van metaal?
Ik vind de zilver/zwarte kleurstelling namelijk niet zo mooi, denk dat ik hem zwart ga spuiten :P
Frontje sluit wel maar daar moet je veel moeite voor doen. Het is allemaal niet echt je-van-het. Ik zou afraden dat ding te kopen.
Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste