Verwijderd

Thanks JohanH we gaan dit zondag of maandag even proberen

Greets Spiky18

• Ranja_Ranja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-12-2024
Jammer dat de klassieke snake er niet op zit, snake III vind ik helemaal niets :r

Iemand enig idee of ik de klassieke snake erop kan krijgen?

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
yup, java doet het weleens op deze telefoon, google: .jar .jad tetris

ook wel cool is om je mobiele telefoon als afstandsbediening te laten fungeren.

en heeft iemand een black-covertje van accuclep voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritssvt
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-09 15:42
De standaard meegeleverde headset bij de Nokia 6300 is de HS-47.

Weet iemand of er een adapter te koop is van 2.5 naar 3.5 mm met radio ontvanger?
Dus eigenlijk de HS-47, maar dan bij het 'blokje' met radio en opneem knop, een 3.5 mm aansluiting b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben linkshandig, in dat geval is het handiger om Vrijgeven + # (ipv *) als toetsenbordblokkering te gebruiken. Kan je dit ergens instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:17

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 23:34:
Ik ben linkshandig, in dat geval is het handiger om Vrijgeven + # (ipv *) als toetsenbordblokkering te gebruiken. Kan je dit ergens instellen?
Helaas is dit niet mogelijk.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdw schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:21:
[...]

Jep, blijkbaar heeft niemand zin er een te maken omdat ze 'm toch niet kopen ;)
Inmiddels is iemand hem toch nog begonnen:

Nokia 6303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over de 6300: Sinds een paar maanden heb ik het probleem dat de telefoon af en toe zijn verbinding met het netwerk kwijt raakt, tijdens het scrollen door contacten, openen van sms berichten en ook tijdens het bellen. De 'ontvangst-balkjes' verdwijnen dan in 1x helemaal, en komen na zo'n 10 seconden weer terug. Er verschijnt dan kort een hangslotje, en dan is'ie weer eventjes verbonden.
Ik heb 't toestel nu al 2x laten repareren, eerst is de firmware vervangen door v7.21 en daarna is het hele board vervangen. Maar het probleem bestaat nog steeds.
Het ligt zeker niet aan de simkaart, omdat hetzelfde probleem optreedt met een andere simkaart en deze simkaarten het wel gewoon doen in m'n ouwe nokia 3310.
Nu weet ik alleen niet meer wat er nog mis kan zijn, het zouden of mijn aangepaste instellingen kunnen zijn (Actief Standby, menu-indeling, ...) of misschien de koperen pinnetjes die contact maken met de simkaart?

Als iemand een suggestie weet (of dit probleem herkent), dan hoor ik het graag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakulukia
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-08 19:27
Ik heb een vraag over de wekker functie.

Ik zou graag de tijd dat die de ringtone afspeelt willen aanpassen. Nu speelt die maar 30 seconden en zou het graag willen hebben dat die de volledige bestand afspeelt (5 minuten). Ook zo het handig zijn dat die de trilfunctie in de wekker uitstaat. Dat kan ik doen door een profiel te kiezen met trilfunctie uit maar ik wil dat ik bij ''Stil'' (met tril) zonder trilfunctie alarmeert.

Weet iemand hoe ik dit kan realiseren? Of kent iemand een 3rd party software ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn nokia 6300 een update gegeven en volgens mij gaat mijn gsm nu sneller. Iemand ook ervaringen met update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Is er al een nieuwe update beschikbaar dan, zou wel eens tijd worden. Mijne blijft haperen met de 'laatste' software helaas.

Ik merkte met mijn vorige 6300 dat tussen sommige software versies wel veel snelheid verschil zat ja. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joopieboy schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:37:
Is er al een nieuwe update beschikbaar dan, zou wel eens tijd worden. Mijne blijft haperen met de 'laatste' software helaas.

Ik merkte met mijn vorige 6300 dat tussen sommige software versies wel veel snelheid verschil zat ja. :)
Ik weet niet of het de laatste nieuwe update is. Wat is de laatste nieuwe update voor de nokia 6300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

hoe kan ik extra smiley krijgen op mijn nokia 6300??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu T9, maar in dat geval is * geen shortcut meer naar het menu om speciale tekens (.,? etc) in te voegen. Nu moet ik helemaal via Options, insert ... . Is er een makkelijke manier om dit te doen, of snel T9 aan en uit te zetten?

edit: * inhouden dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 19:42:
Ik heb net mijn nokia 6300 een update gegeven en volgens mij gaat mijn gsm nu sneller. Iemand ook ervaringen met update?
Welke versie draai je nu dan? Toets in je scherm even *#0000# en dan verschijnt het in beeld. Ik zit nog op v 06.60 bijvoorbeeld. Wie weet is het de moeite om te upgraden.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepoweb
  • Laatst online: 06-05-2016
Het scherm van mijn 6300 is stuk. Zit nog binnen de garantie, dus hij word gewoon opgestuurd, maar ik wil graag voor die tijd nog even een backup maken via de Nokia PC Suite. Alleen als je de telefoon via USB aansluit moet je op de telefoon nog een paar toetsen inklikken om de telfoon in de Nokia mode te zetten.

Zou iemand die toetsencombinatie kunnen posten.

Ik voer de volgende stappen uit:

Accu eruit, accu erin, opstarten, pincode, bevestigen.
USB kabel erin, in Nokia PC Suite op verbinden via kabel klikken.

Wat zijn nu de volgende stappen?

bvd

Linux works as a beautyful girl does : you gotta converse, tame, and then begins a love story. Microsoft works as a prostitute : you gotta pay, and protect yourself...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonni schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:21:
[...]

Welke versie draai je nu dan? Toets in je scherm even *#0000# en dan verschijnt het in beeld. Ik zit nog op v 06.60 bijvoorbeeld. Wie weet is het de moeite om te upgraden.
De versie die ik nu heb is V 07.21. Ik weet niet welke ik hiervoor had. Als er een nieuwere versie is dan de versie V 07.21 dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk een maps applicatie op je 6300 te zetten. Gewoon zodat je makkelijk straatnamen kan opzoeken en misschien locatiebepaling via gsm torens. Het moet offline zijn, want ik heb geen data-abonnement bij mijn telefoon.

Nokia maps wordt volgens mij niet ondersteund op de 6300. Google maps werkt enkel online. (?)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:11:
[...]

De versie die ik nu heb is V 07.21. Ik weet niet welke ik hiervoor had. Als er een nieuwere versie is dan de versie V 07.21 dan hoor ik het graag.
Die versie heb ik ook, en net geprobeerd, via de nederlande updater van nokia geen nieuwe versie, begin dit jaar zat er nog een verschil tussen de engelse en nederlandse, dus dat probeer ik straks ook nog even.
Maar tot zover geen nieuwere versie kunnen vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazmanian79
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-06 15:26
Ik heb sinds vorige week ook deze GSM. Mijn eerste smartphone.

Echter ik krijg Opera Mini en de mailfunctie niet geactiveerd. Weet er iemand hoe je de telefoon juist moet instellen voor gebruik met Proximus? Ze hebben mij al de instellingen doorgestuurd via een sms maar het wil maar niet lukken.

Bij PxLive! krijg ik een time out, bij PxInternet krijg ik "Meld u eerst aan bij packet-gegegevens". Heb al alles geprobeerd maar blijkbaar niet het juiste.

De standaard browser werkt wel zonder problemen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neiltvs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-08 14:27
Mijn collega heeft een probleem met z'n nokia 6300 van meer dan twee jaar oud. elke keer als hij z'n telefoon aan zet vraagt de 6300 om datum en tijd. Batterij is goed, ik heb de firmware al vernieuwd en een factory reset gedaan.

niets helpt.

heeft iemand nog iedeeen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Mijn nokia echoo'd heel erg bij het bellen. En die van me maat ook.
Wat is hier aan te doen?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

@Door: neiltvs: ga er eens mee naar de winkel of repair center, misschien dat die je verder kunnen helpen?
Daywalk3r schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:03:
Mijn nokia echoo'd heel erg bij het bellen. En die van me maat ook.
Wat is hier aan te doen?
Probeer eens de stemhelderheid uit te zetten (instellingen -> oproepinstellingen)dat wilt ook nog wel eens schelen.

[ Voor 14% gewijzigd door Joopieboy op 28-10-2009 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn Nokia staat de 'Security Code' ingesteld, maar het is niet 12345 (default). Ik heb het echter niet ingesteld, nog andere suggesties voor default security code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
00000? Standaard is het echt 12345, dus het is wel vreemd.
Tazmanian79 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:12:
Ik heb sinds vorige week ook deze GSM. Mijn eerste smartphone.
[...]
Een 6300 is geen smartphone. ;)

[ Voor 65% gewijzigd door S_Chief op 06-11-2009 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:18:
00000? Standaard is het echt 12345, dus het is wel vreemd.

[...]

Een 6300 is geen smartphone. ;)
Mmmh, nu werkt 12345 wel opeens. Raar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloeber
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-08 15:20

Sloeber

Audiofiel met beperkt Budget

Hee, ik heb het display van mijn mobiel laatst gemold, daarom verkoop ik een aantal onderdelen van de 6300, dus als je nog interesse hebt:

V&A aangeboden: Nokia 6300 onderdelen

Things are cheaper for a reason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 21:31:
[...]

Mmmh, nu werkt 12345 wel opeens. Raar. :)
Kennelijk toch de verkeerde code ingetikt. ;)

Maar fijn dat het nu werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01:47
Ik heb Google afgezocht en dit topic.
Sindskort gebruik ik mijn Nokia 6300 weer.
Omdat ik niet veel in de auto rij wil ik geen Parrot (ook vanwege de kosten).
Een bluetooth headset lijkt mij wel wat.
Wat is nou een geschikte BT headset voor de Nokia 6300?
Ik las dat de Nokia 6700 vele malen beter overweg kan met een BT headset dan de Nokia 6300.
Dit kwam uit de mond van iemand die beide toestellen heeft.

Eisen BT headset:
- Ik moet de andere kant goed verstaan
- De andere kant moet mij goed verstaan
- Compatible met andere toestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:32
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:17:
Is het mogelijk een maps applicatie op je 6300 te zetten. Gewoon zodat je makkelijk straatnamen kan opzoeken en misschien locatiebepaling via gsm torens. Het moet offline zijn, want ik heb geen data-abonnement bij mijn telefoon.

Nokia maps wordt volgens mij niet ondersteund op de 6300. Google maps werkt enkel online. (?)
Beetje laat, maar Mobile Gmaps is een aanrader! De kaarten kan je op je telefoon opslaan (download ze via gMapMaker ). Het kost wel enige ruimte afhankelijk van welk detail en gebied je download en op je telefoon zet. Straatnamen opzoeken kan via google, dat kost 10kb (voor mij zo'n €0,01 dus dat is te overzien :P ). Het is wel wat werk om alles te downloaden en in te stellen, maar het programma is dan wel gratis, erg fijn in gebruik (beter dan nokia maps en google maps) en verder heb je ook nauwelijks kosten.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft de 6300 zeflde agenda (en optie's) als de Nokia N95 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 19:52:
heeft de 6300 zeflde agenda (en optie's) als de Nokia N95 ?
ja

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Het tril-motortje van mijn 6300 is er onlangs mee gekapt, heeft iemand hier een link(ebay o.i.d.) waar ik dit onderdeel kan aanschaffen.. kan zelf niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heb recent ineens geregeld dat als ik 'm aanzet en direct op toetsvergrendeling wil zetten hij ongeveer 20 seconden blijft ''hangen'' en het daarna wel uitvoert.

Is dit een voorbode voor meer software problemen? Had dit tot twee weken terug nooit.

[ Voor 5% gewijzigd door sambalbaj op 15-12-2009 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Laatst online: 29-08 01:51

SalimRMAF

SpaceX - 4K

sambalbaj schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:21:
Heb recent ineens geregeld dat als ik 'm aanzet en direct op toetsvergrendeling wil zetten hij ongeveer 20 seconden blijft ''hangen'' en het daarna wel uitvoert.

Is dit een voorbode voor meer software problemen? Had dit tot twee weken terug nooit.
Hmm, ja ik heb het nu al een maand of 5.

Mijn SMS inbox heeft nu 1800 berichten in de Inbox en 1500 in de Outbox. Jij ook zoiets? ;) Denk het wel. :D

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat je er zoveel berichten inkrijgt man, dan begint ie bij mij al te miepen dat ie geen opslag meer heeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Joopieboy schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:59:
Dat je er zoveel berichten inkrijgt man, dan begint ie bij mij al te miepen dat ie geen opslag meer heeft. :P
Ja maar buiten de SMS-jes heb ik maar 2 fotos op mijn interne chip. :p Ik kreeg een maandje geleden wel bericht dat mijn interne geheugen vol zat. :'(

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhraom
  • Laatst online: 21:24
hallo,

heb me nokia 6300 geupdate, maar nu is alles in het engels.
en kan de taal niet meer veranderen in Nederlands helaas.
wat te doen?

mvg dhraoM

zonder haat geen liefde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Mijn frontje is er ineens vanaf gevallen (alleen het aluminium stuk). Ik heb hem al geprobeerd te lijmen maar dat werk niet. Weet iemand hoe het frontje vast hoort te zitten?

[ Voor 8% gewijzigd door Philflow op 27-12-2009 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik heb zo'n idee dat de bevestigingspunten zijn afgebroken of schroefgaatjes lam zijn, dikke kans dat je dat niet meer goed krijgt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ohja ik zie het al, volgens mij horen er 4 te zitten en heb ik er nog maar 1. Die goudkleurige dingetjes toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ja precies, die dingetjes schieten er nog wel eens uit, wat je kan proberen is als je die goudkleurige ringetjes nog kan vinden, druppeltje lijm erop en op de juiste plek erin drukken en ook direct het frontje erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Thanks maar ik heb er nog maar 1 van de 6. Ik neem aan dat die dingen niet los verkocht worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Je kunt proberen op ebay denk ik, maar ik ben bang dat je een nieuwe cover moet halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Joopieboy schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:29:
Je kunt proberen op ebay denk ik, maar ik ben bang dat je een nieuwe cover moet halen. :P
Denk je dat die gouden pennetjes daar bij worden geleverd dan? Ik denk eigenlijk van niet.
http://shopping.kelkoo.nl/ssc-125801-cover-nokia-6300.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Is het echt slechts mogelijk om tot 2 GB aan geheugenkaartjes erin te stoppen?

Of is dit met oudere software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Maximaal 2gb idd, meer heb ik ook niet geprobeerd maar wat ik hoorde is dat hij meer ook niet accepteerde.

@Philflow: de pennetjes die in de frontjes zitten als soort schroefdraad zitten er wel in, als het de pennetjes in je telefoon zijn moet je een nieuw middendeel kopen, alleen ombouwen is gewoon zwaar klote en je sloopt meer dan dat je goed doen. Ik heb uiteindelijk een nieuwe 6300 gekocht, en wel direct een black edition.

En trouwens, kijk eens op ebay, heb je voor een paar euro ipv tientallen euro's je frontje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhraom
is het mogelijk om oudere firmware op je nokia 6300 te zetten zoja hoe?

zonder haat geen liefde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Waarom zou je een oudere firmware erop willen zetten?

En ik denk als je een back up ergens vandaan haalt het misschien wel zal lukken, verder zou ik het ook niet weten. Met de gewone updater kom je al niet verder ben ik bang, die zet alleen nieuwer spul erop. :)

Jammer trouwens dat er geen updates meer komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhraom
Joopieboy schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:22:
Waarom zou je een oudere firmware erop willen zetten?

En ik denk als je een back up ergens vandaan haalt het misschien wel zal lukken, verder zou ik het ook niet weten. Met de gewone updater kom je al niet verder ben ik bang, die zet alleen nieuwer spul erop. :)

Jammer trouwens dat er geen updates meer komen. :)
alles is nu in het Engels .. en microfoontje werkt op eens niet meer na het updaten.
dacht misschien als ik oudere firmware op zet in de hoop dat alles weer na te behoren zou werken.

zonder haat geen liefde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,,

Een bekende van mij heeft ook de Nokia 6300. Nu komt het volgende probleem.
Zijn profiel heeft hij staan op Normaal.. Nu heeft hij deze zo aangepast dat deze telefoon alleen op trillen staat als hij een sms krijgt. Nu doet deze dat niet. Ik zelf heb al van alles geprobeerd om dit te verhelpen. Maar mij lukt dit niet.

Heeft iemand eventueel een oplossing om dit probleem te kunnen verhelpen?
De telefoon misschien in zijn geheel resetten? Kan het soms zijn dat de trilfunctie defect is?

Met vriendelijke groet,
Joice van Loenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:01:
Beste,,

Een bekende van mij heeft ook de Nokia 6300. Nu komt het volgende probleem.
Zijn profiel heeft hij staan op Normaal.. Nu heeft hij deze zo aangepast dat deze telefoon alleen op trillen staat als hij een sms krijgt. Nu doet deze dat niet. Ik zelf heb al van alles geprobeerd om dit te verhelpen. Maar mij lukt dit niet.

Heeft iemand eventueel een oplossing om dit probleem te kunnen verhelpen?
De telefoon misschien in zijn geheel resetten? Kan het soms zijn dat de trilfunctie defect is?

Met vriendelijke groet,
Joice van Loenen
Hoe lang heeft die bekende van je de nokia 6300? Als er nog garantie op zit dan zou ik er mee terug gaan naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:47:
[...]

Hoe lang heeft die bekende van je de nokia 6300? Als er nog garantie op zit dan zou ik er mee terug gaan naar de winkel.
De telefoon is hooguit 1 jaar oud. Maar deze is besteld via Typhone: een online telefoonwinkel.
En om eerlijk te zijn vind ik het niet waard om de telefoon weken kwijt te zijn voor het nakijken van de trilfunctie.
Daarom mijn vraag hoe reset ik deze telefoon :9

Met vriendelijke groet,
Joice van Loenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan zijn dat de trilfunctie defect is. Ik heb hier zelf ook 'n tijdje last van gehad. Probeer eens naar die telefoon te bellen, terwijl je ergens in stilte de telefoon bij je oor houdt. Als je trilfunctie defect is hoor je dan zachtjes tikken, alsof ie wel wil trillen, maar hij het niet kan :p. Bij mij deed hij het overigens na 'n tijdje weer, en toen weer niet meer. Zo gaat het nu een tijdje af en aan.

Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:52:
[...]

De telefoon is hooguit 1 jaar oud. Maar deze is besteld via Typhone: een online telefoonwinkel.
En om eerlijk te zijn vind ik het niet waard om de telefoon weken kwijt te zijn voor het nakijken van de trilfunctie.
Daarom mijn vraag hoe reset ik deze telefoon :9

Met vriendelijke groet,
Joice van Loenen
Gelukkig kan je met je telefoon naar elk Nokia Care Point en hoef je dus niet naar de winkel waar het toestel vandan komt ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:17

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Die Muziekspeler is wel tof, maar kan je ook muziek uit die library gooien?
Ik heb geen zin om mijn MP3-beltonen er tussen te horen als ik muziek aan het luisteren ben, namelijk ;).

Of is er een speciale uitzonderings-map waarin die zut kan plaatsen waar de Muziekspeler ze niet zoekt? :?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-09 13:25
Voor zover ik heb kunnen zien, zit er op de 6300 geen optie om een herhalingstoon te laten klinken bij gemiste 'events' als oproepen, sms'je, reminders enz. Dat vind ik zo goed aan bijv Samsung toestellen... daarbij kan dat wel. De blauwe LED's aan de zijkant van de 6300 zijn er dan wel, maar die zie je overdag niet echt goed en als ie in je broekzak zit al helemaal niet... Nokia zou dat in een nieuwe firmware-release toch gewoon mee kunnen nemen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:03:
Het kan zijn dat de trilfunctie defect is. Ik heb hier zelf ook 'n tijdje last van gehad. Probeer eens naar die telefoon te bellen, terwijl je ergens in stilte de telefoon bij je oor houdt. Als je trilfunctie defect is hoor je dan zachtjes tikken, alsof ie wel wil trillen, maar hij het niet kan :p. Bij mij deed hij het overigens na 'n tijdje weer, en toen weer niet meer. Zo gaat het nu een tijdje af en aan.

Succes ermee.
Mijn trilfunctie stopte er na 2,5 jaar ook mee, ik heb dit zelf eenvoudig kunnen oplossen door de telefoon open te maken, uit elkaar te halen, wat stof bij de trilmotor weg te halen, en weer in elkaar te zetten. Stond in dit topic iemand die dat ook had gedaan, zo kwam ik erop :)

Je hebt een tx-6 schroevendraaier nodig (uit mijn hoofd) en verder kan een kind de was doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeoxE
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
PhaeTom schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:07:
Mijn 6300 is van de week raar gaan doen, ik kreeg hem niet meer van de toetsenblokkering af. Toen heb ik m opnieuw opgestart, bleken mijn cijfers het niet te doen, een uur later wel. Maar bij het intoetsen van mijn pin kan ik niet meer op accepteren drukken.
De middelste toets lijkt niet meer te functioneren, alsmede de andere functie toetsen. Iemand met dezelfde ervaring? Ik wil hem wel opsturen, maar ben bang dat het met het argument waterschade word afgewimpeld. Iemand een logische verklaring?
Heeft iemand de bovenstaande probleem kunnen oplossen, of de oplossing weet?
Heb precies hetzelfde!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08 14:31
Als ik een bericht verstuur via de nokia PC suite software, slaat hij deze niet op bij verzonden items, en krijg ik ook geen ontvangstbevestiging. Weet iemand soms waar ik kan instellen dat dit wel gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-07 20:15
Is iemand ook opgevallen dat je nieuwe beltonen en signaaltonen krijgt als je de firmware upgrade naar v7.21 ??

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie telefoon. Ga m ook aanschaffen denk ik!

Hoop dat de accu wat langer meekan dan mijn nokia n95 8gb. Die houd het niet lang vol nl :)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2010 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook problemen met de trilfunctie.

Uiteindelijk weer goed gekomen door er een beetje aan te sleutelen. :)

Verder prima telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 18:16:

Hoop dat de accu wat langer meekan dan mijn nokia n95 8gb. Die houd het niet lang vol nl.Afbeeldingslocatie: http://www.wa.la/BAfbeeldingslocatie: http://www.wa.la/CAfbeeldingslocatie: http://www.wa.la/DAfbeeldingslocatie: http://www.wa.la/EAfbeeldingslocatie: http://www.wa.la/FAfbeeldingslocatie: http://www.wa.la/GAfbeeldingslocatie: http://www.wa.la/HAfbeeldingslocatie: http://www.wa.la/I :)
Accu gaat prima lang mee. Bij normaal gebruik 1 week is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 18:28:
[...]

Accu gaat prima lang mee. Bij normaal gebruik 1 week is mijn ervaring.
Bij normaal gebruik gaat de accu inderdaad 1 week mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Maar als je veel smsjes stuurt, of bluetooth aanhebt dan is 3 dagen al lang, met een nieuwe accu, als die ouder word is 2 dagen al veel...

Ik heb inmiddels mijn 2e al, dusja. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-08 12:01
Mijn nokia 6300 lijkt zojuist de geest gegeven te hebben.

Hij gaf aan dat er geen sim-kaart geplaatst was. Dus ik dacht: geen probleem, simkaart even eruit en weer erin dan doet'ie het vast wel weer. Maar na het uitschakelen van de telefoon is hij met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. Alleen de blauwe lampjes aan de zijkant lichten even op als ik de aanknop indruk. Wat zou ik nog meer kunnen proberen? Batterij er een dagje uit laten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S87
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-12-2024

S87

mcDavid schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:53:

Hij gaf aan dat er geen sim-kaart geplaatst was. Dus ik dacht: geen probleem, simkaart even eruit en weer erin dan doet'ie het vast wel weer. Maar na het uitschakelen van de telefoon is hij met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. Alleen de blauwe lampjes aan de zijkant lichten even op als ik de aanknop indruk. Wat zou ik nog meer kunnen proberen? Batterij er een dagje uit laten ofzo?
precies hetzelfde probleem hier gehad anderhalf jaar geleden.. ik dacht dat ie dood was! alleen heb ik een andere telefoon paar dagen gebruikt en na die paar dagen heb ik geprobeerd om te kijken of de 6300 het nog doet en ja, hij werkte sinds dat moment weer en geen problemen ermee gehad tot nu toe
misschien had ik wel veel geluk..maar het probleem wat jij omschrijft is exact hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 27-08 12:01
Vanochtend deed hij het inderdaad spontaan weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang heb je de nokia 6300 al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 18:16:

Hoop dat de accu wat langer meekan dan mijn nokia n95 8gb. Die houd het niet lang vol nl :)
Heb je dit toestel inmiddels in je bezit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee hoe ik via mobiel internet mijn agenda met google calender kan synchroniseren? mijn google contacten lukt al.. maar de rest nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Heren, ik heb een tweetal 6300's, waarvan de accu natuurlijk niet zo lang meegaat. Echter, een andere Nokia telefoon van mij had de BL5C accu... En hij past met wat wrikken en wrijven in de 6300. Het resultaat mag er zijn; makkelijk 2 tot 3 x langere GEBRUIKSDUUR!!! :D _/-\o_ _/-\o_

De accu kun je, wanneer je goed zoekt via google krijgen voor 9.90 inclusief verzenden. ;) Heb eergisteren besteld, en is vandaag in de brievenbus gevallen.

Heb er gelijk ook 1 voor mijn vader gekocht.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 23:26
-

[ Voor 100% gewijzigd door Stevanov op 16-02-2015 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Stevanov schreef op zondag 11 juli 2010 @ 16:12:
Ik heb mijn 6300 nu al best lang, heel blij mee, alleen loopt dat geregeld vast, of ontvang ik geen smsjes. Het ligt zeker aan de telefoon want de simkaart wil wel alles gewoon doen op andere telefoons. Hoe kan ik dit oplossen?
Firmware update? Na laten kijken bij een Nokia care point? Wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:17

Tarin

Just plain weird.

M'n vriendin gebruikt inmiddels m'n oude 6300, maar omdat ze niet heel veel belt komt het soms voor dat het ding ineens leeg blijkt te zijn. Bestaat er ook de mogelijkheid zoals vroeger zo'n irritante waarschuwingspiep te laten klinken als de accu leeg aan het raken is?

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Die geeft hij ook, alleen die is niet zo heel erg luid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:17

Tarin

Just plain weird.

Serieus? Lekker handig.. Heb ik nooit gemerkt in de 2 jaar dat ik hem dagelijks bij me had.. hoewel ik hem ook wel altijd ruim op tijd aan de lader hing.

Nouja, eerst maar een andere accu regelen, zit nog te twijfelen over die grotere die met wat vijlwerk past.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, misschien off topic, maar ik probeer het toch maar.
Als ik mijn Nokia 6300 connect met mijn TomTom Go Live 750 om handsfree te bellen lukt dit uitstekend, maar ik hoor de persoon die ik bel nagenoeg niet, het geluidsnivo is heel laag, heeft iemand een idee hoe ik het volume op kan krikken?
Ik kan het nergens vinden, of is de TT niet geschikt voor deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Uhm, volume op je toestel zelf omhoog krikken is dat geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

Dat heb ik dus ook, word er gierend gek van. Paar maanden geleden kreeg ik hem weer aan door een paar keer aan proberen te zetten, na een stuk of 10 keer lukte dat dan wel, maar nu helemaal niet meer.

In het begin waren het de blauwe lampjes knipperend, met het Nokia logo ook knipperend op het display, maar nu alleen de blauwe lampjes. Soms knipperen, soms net zolang als ik de aan-toets ingedrukt houd.

Google geeft een aantal suggesties, maar geen enkele heeft tot nu toe gewerkt.

- opstarten zonder SIM
- opstarten met andere SIM
- opstarten na een dag opgeladen te hebben
- opgestart na een dag de batterij eruit gehad te hebben
- batterij zelfs even in de ijskast gemieterd

Het werkt allemaal niet. Heb geen software update gedaan oid, het begon opeens toen ik van een vliegreis terugkwam (waarvoor ik hem dus uit had gezet).

Erg zonde, is een heerlijk toestelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-08 13:23

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

Op de nokia site staat dat versie 57.21 al uit is terwijl mijn telefoon nog steeds op 07.21 draait.
Nu heb ik ook al gevonden dat providers ons naaien met software en is het flashen met een 6700 wel gelukt maar ik kan geen manier vinden om mijn 6300 te flashen. Ik heb een productcode nodig die wel versie 57.21 mag gebruiken ofzo. Iemand een idee hoe ik daar aan kom? 8)7

Crazy Cow Squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipvD
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 08:46

PhilipvD

Ondertiteld

57.21, is dat geen Symbian? Die kan namelijk niet geïnstalleerd worden op een 6300.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodiacNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-08 13:23

ZodiacNL

Crazy Cow Squad

Volgens de nokia website http://www.nokia.nl/support/software/software-update-apparaat (ff 6300 invullen) staat er 57.21

Crazy Cow Squad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort van Hi overgestapt naar Ben.

Met de standaard Nokia browser kan ik het internet op, maar niet met Opera Mini.
Ik krijg dan de melding: 'Meld u eerst aan bij packetgegevens'.

De instellingen voor het handmatig instellen zouden volgens Ben als volgt moeten zijn:

Instellingen internet
Profiel naam: Ben internet
Homepage (URL, startpagina): http://www.ben.nl
Naam toegangspunt: internet.ben
Netwerktype: IPv4
Proxy server adres: Geen
IP adres apparaat: Automatisch
Naam servers: Automatisch
Beveiliging (security option): Niet beveiligd
Verificatie: Normaal
Gebruikersnaam: geen (dus niets invullen)
Vraag om wachtwoord: nee
Wachtwoord: leeg (dus niets invullen)

Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn 6300 instel??

Alvast bedankt voor de moeite!!!

Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een 6300-vraag:

Ik heb een 4 Gb kaartje gekocht van Kingston.

Deze wordt niet gelezen door mijn telefoon.. Heb geformateerd, maar dit maakt geen verschil...

Het standaardkaartje van 512 Mb leest mijn telefoon wel.

Kan dit omdat 4 Gb te groot is?

Wie weet de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
2GB is max voor de 6300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 14:53:
Sinds kort van Hi overgestapt naar Ben.

Met de standaard Nokia browser kan ik het internet op, maar niet met Opera Mini.
Ik krijg dan de melding: 'Meld u eerst aan bij packetgegevens'.

De instellingen voor het handmatig instellen zouden volgens Ben als volgt moeten zijn:

Instellingen internet
Profiel naam: Ben internet
Homepage (URL, startpagina): http://www.ben.nl
Naam toegangspunt: internet.ben
Netwerktype: IPv4
Proxy server adres: Geen
Naam servers: Automatisch
Beveiliging (security option): Niet beveiligd
Verificatie: Normaal
Gebruikersnaam: geen (dus niets invullen)
Vraag om wachtwoord: nee
Wachtwoord: leeg (dus niets invullen)

Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn 6300 instel??

Alvast bedankt voor de moeite!!!

Steven
Je moet het toegangspunt instellen onder Connectiviteit -> Packetgegevens en onder Profielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een 6300. En na een tijdje gebruikt te hebben, heb ik nog een vraagje:
Verjaardagen gekoppeld aan contactpersonen, hoe krijg je die naar je kalender??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Hm, sinds vandaag heeft m'n 6300 een focus probleem.

Hij schiet af en toe zomaar in een geheel wit scherm en na een seconde of 5 krijg je weer je startscherm.
Ook bij sommige dingen in het menu krijg je een ''even wachten'' en dan schiet hij weer naar het startscherm.
Weet iemand hier wat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:51

Minkie

Groazers Unite.

Zit je inbox/outbox niet vol? Dan wil de 6300 nog wel eens vage dingen gaan doen.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
zou zomaar kunnen, ik kon ook niet direct sms'en nu omdat het geheugen daarvoor niet beschikbaar was, na een tijdje wel.

Had meer dan 2900 berichten (in + outbox) en ben die nu allemaal aan het verwijderen. Dat gaat wel automatisch maar wel 1 voor 1.

=======
Update: inderdaad, loopt nu weer soepel

[ Voor 9% gewijzigd door sambalbaj op 24-09-2010 23:20 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
2 weken geleden heb ik via marktplaats een Nokia 6300 gekocht. Klopt het dat er maar maximaal 2 GB in kan? Ik lees namelijk op verschillende websites dat dit zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:34

Len

Leeg

Ja

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-08 10:29
Nog blij te zien dat er nog wat mensen rondlopen met de Nokia 6300, nog wel een zeer degelijk ding.
Zit al 3 jaar in me broekzak :)
Nog logische en handige functies, beltoon die langzaam harder wordt, wekker die van zacht naar hard gaat, etc.
De accu is bij mij na 3 jaar nog uitstekend te noemen.
Hij loopt inderdaad wel eens 10 seconden of langer "freezed" hij.
Af en toe bij het begin een witscherm, etc.
Ook de simkaart zogenaamd niet geplaatst zou zijn, heb ik nu ineens veel vaker last van als ik hem af en toe ruw pak.
Ook de zogenaamde bijgeleverde Nokia oortjes die ik vorige week wou gebruiken konden na 4 dagen in de vuilnisbak...

Ik vind trouwens dat hij momenteel voor circa 130 EUR nog te koop is wel fors kwa prijs/prestatie niet echt aantrekkelijk vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevertje1977
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-08 14:12
Ik heb deze Nokia al een paar jaar maar de laatste tijd wil ie amper meer laden. Ik moet de oplader er hard in pluggen en dan nog maakt ie moeizaam contact.
Mijn broer had hetzelfde euvel, die is inmiddels overgestapt naar een ander toestel.
Mijn vader had het ook, die heeft een nieuwe telefoon gekocht.

Iemand hier bekend mee ? Heb 3 opladers en met alle 3 laad ie amper op. Nu ligt ie zo en dan op een tafel te laden maar het kost me vaak 10 tot 15 minuten voor ie echt goed contact maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Het is dan het contact onderin je toestel wat 'versleten' is, helaas zit dit op de printplaat zelf, dus niet een frontje of de behuizing zelf. Dan moet je alles open gaan halen en smd solderen, dat is vrij lastig.

Net nog even gekeken, heb nog een behuizing liggen (nieuw) van de 6300, met een gebruikt toetspad en allerlei klein spul ervan, nieuw en gebruikt. Iemand die ik er nog blij mee kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Vandaag is er bij m'n moeder een T-mobile abbo'tje ingegaan icm haar Nokia 6300 (sim-only) maar nu kan ze ook internetten terwijl ze dat niet in haar abbo heeft zitten. Dat wil ik dus totaal uitzetten en bij alle vrienden / vriendinnen die ditzelfde euvel hadden was het gewoon een kwestie van het weghalen van de toegangsgegevens en dergelijke of het manipuleren van de namen van toegangspunten en dergelijke. Maar bij deze Nokia 6300 krijg ik dat op geen enkele manier voor elkaar =s Ik kan via de instellingen allerlei opties selecteren, maar ik kan deze nergens aanpassen of geheel verwijderen.. Telefoon staat nu ingesteld op een toegangspunt van Vodafone live! waarmee ze uiteraard geen contact kan maken en dus niet kan internetten, maar ik wil gewoon alle toegangspunten eruit halen, zodat het zeker weten nooit kan gebeuren.. In de handleiding kan ik hier niks over vinden en ook via Google kon ik nergens vinden hoe alle internetinstellingen totaal te verwijderen... Iemand? 8)7

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik heb net mijn Nokia 6300 opengemaakt om het stof uit er uit te halen dat tussen het frontje en het scherm zit.

Nu start mijn Nokia 6300 op, Dan kan ik hem even gebruiken en na een paar minuten loopt hij volledig vast en reageert hij niet meer op toetsen.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:53
Toen ik zag dat er een heus topic over dit toestel is moet ik toch even reageren. Heb afgelopen 4,5 jaar met een 6300 rondgelopen en hier meer dan 700 uur mee gebeld. Heb wel een grotere accu erin gepropt (een iets grotere kun je er letterlijk inproppen, weet type niet uit m'n hoofd), maar verder deed ie het altijd prima. Helaas is het metalen frontje de laatste maand afgebroken van de rest van het toestel, dus nu hangt ie met plakband in elkaar. Ga 'm bewaren als herrinnering aan al die leuke gesprekken met dat ding. Pure Nokia power 8)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste