Thanks JohanH we gaan dit zondag of maandag even proberen
Greets Spiky18
Greets Spiky18
Verwijderd
Helaas is dit niet mogelijk.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 23:34:
Ik ben linkshandig, in dat geval is het handiger om Vrijgeven + # (ipv *) als toetsenbordblokkering te gebruiken. Kan je dit ergens instellen?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Inmiddels is iemand hem toch nog begonnen:tdw schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:21:
[...]
Jep, blijkbaar heeft niemand zin er een te maken omdat ze 'm toch niet kopen
Verwijderd
Verwijderd
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Verwijderd
Ik weet niet of het de laatste nieuwe update is. Wat is de laatste nieuwe update voor de nokia 6300?Joopieboy schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:37:
Is er al een nieuwe update beschikbaar dan, zou wel eens tijd worden. Mijne blijft haperen met de 'laatste' software helaas.
Ik merkte met mijn vorige 6300 dat tussen sommige software versies wel veel snelheid verschil zat ja.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 19:23 ]
Welke versie draai je nu dan? Toets in je scherm even *#0000# en dan verschijnt het in beeld. Ik zit nog op v 06.60 bijvoorbeeld. Wie weet is het de moeite om te upgraden.Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 19:42:
Ik heb net mijn nokia 6300 een update gegeven en volgens mij gaat mijn gsm nu sneller. Iemand ook ervaringen met update?
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Linux works as a beautyful girl does : you gotta converse, tame, and then begins a love story. Microsoft works as a prostitute : you gotta pay, and protect yourself...
Verwijderd
De versie die ik nu heb is V 07.21. Ik weet niet welke ik hiervoor had. Als er een nieuwere versie is dan de versie V 07.21 dan hoor ik het graag.Yonni schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:21:
[...]
Welke versie draai je nu dan? Toets in je scherm even *#0000# en dan verschijnt het in beeld. Ik zit nog op v 06.60 bijvoorbeeld. Wie weet is het de moeite om te upgraden.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 12:22 ]
Die versie heb ik ook, en net geprobeerd, via de nederlande updater van nokia geen nieuwe versie, begin dit jaar zat er nog een verschil tussen de engelse en nederlandse, dus dat probeer ik straks ook nog even.Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:11:
[...]
De versie die ik nu heb is V 07.21. Ik weet niet welke ik hiervoor had. Als er een nieuwere versie is dan de versie V 07.21 dan hoor ik het graag.
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Probeer eens de stemhelderheid uit te zetten (instellingen -> oproepinstellingen)dat wilt ook nog wel eens schelen.Daywalk3r schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:03:
Mijn nokia echoo'd heel erg bij het bellen. En die van me maat ook.
Wat is hier aan te doen?
[ Voor 14% gewijzigd door Joopieboy op 28-10-2009 16:42 ]
Verwijderd
Een 6300 is geen smartphone.Tazmanian79 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:12:
Ik heb sinds vorige week ook deze GSM. Mijn eerste smartphone.
[...]
[ Voor 65% gewijzigd door S_Chief op 06-11-2009 20:19 ]
Verwijderd
Mmmh, nu werkt 12345 wel opeens. Raar.SChief schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:18:
00000? Standaard is het echt 12345, dus het is wel vreemd.
[...]
Een 6300 is geen smartphone.
Things are cheaper for a reason
Kennelijk toch de verkeerde code ingetikt.Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 21:31:
[...]
Mmmh, nu werkt 12345 wel opeens. Raar.
Beetje laat, maar Mobile Gmaps is een aanrader! De kaarten kan je op je telefoon opslaan (download ze via gMapMaker ). Het kost wel enige ruimte afhankelijk van welk detail en gebied je download en op je telefoon zet. Straatnamen opzoeken kan via google, dat kost 10kb (voor mij zo'n €0,01 dus dat is te overzienVerwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:17:
Is het mogelijk een maps applicatie op je 6300 te zetten. Gewoon zodat je makkelijk straatnamen kan opzoeken en misschien locatiebepaling via gsm torens. Het moet offline zijn, want ik heb geen data-abonnement bij mijn telefoon.
Nokia maps wordt volgens mij niet ondersteund op de 6300. Google maps werkt enkel online. (?)
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
jaVerwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 19:52:
heeft de 6300 zeflde agenda (en optie's) als de Nokia N95 ?
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
[ Voor 5% gewijzigd door sambalbaj op 15-12-2009 10:22 ]
Hmm, ja ik heb het nu al een maand of 5.sambalbaj schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:21:
Heb recent ineens geregeld dat als ik 'm aanzet en direct op toetsvergrendeling wil zetten hij ongeveer 20 seconden blijft ''hangen'' en het daarna wel uitvoert.
Is dit een voorbode voor meer software problemen? Had dit tot twee weken terug nooit.
Gulfstream G650
Ja maar buiten de SMS-jes heb ik maar 2 fotos op mijn interne chip.Joopieboy schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:59:
Dat je er zoveel berichten inkrijgt man, dan begint ie bij mij al te miepen dat ie geen opslag meer heeft.
Gulfstream G650
zonder haat geen liefde
[ Voor 8% gewijzigd door Philflow op 27-12-2009 23:51 ]
Denk je dat die gouden pennetjes daar bij worden geleverd dan? Ik denk eigenlijk van niet.Joopieboy schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:29:
Je kunt proberen op ebay denk ik, maar ik ben bang dat je een nieuwe cover moet halen.
alles is nu in het Engels .. en microfoontje werkt op eens niet meer na het updaten.Joopieboy schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:22:
Waarom zou je een oudere firmware erop willen zetten?
En ik denk als je een back up ergens vandaan haalt het misschien wel zal lukken, verder zou ik het ook niet weten. Met de gewone updater kom je al niet verder ben ik bang, die zet alleen nieuwer spul erop.
Jammer trouwens dat er geen updates meer komen.
zonder haat geen liefde
Verwijderd
Verwijderd
Hoe lang heeft die bekende van je de nokia 6300? Als er nog garantie op zit dan zou ik er mee terug gaan naar de winkel.Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:01:
Beste,,
Een bekende van mij heeft ook de Nokia 6300. Nu komt het volgende probleem.
Zijn profiel heeft hij staan op Normaal.. Nu heeft hij deze zo aangepast dat deze telefoon alleen op trillen staat als hij een sms krijgt. Nu doet deze dat niet. Ik zelf heb al van alles geprobeerd om dit te verhelpen. Maar mij lukt dit niet.
Heeft iemand eventueel een oplossing om dit probleem te kunnen verhelpen?
De telefoon misschien in zijn geheel resetten? Kan het soms zijn dat de trilfunctie defect is?
Met vriendelijke groet,
Joice van Loenen
Verwijderd
De telefoon is hooguit 1 jaar oud. Maar deze is besteld via Typhone: een online telefoonwinkel.Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2010 @ 20:47:
[...]
Hoe lang heeft die bekende van je de nokia 6300? Als er nog garantie op zit dan zou ik er mee terug gaan naar de winkel.
Verwijderd
Gelukkig kan je met je telefoon naar elk Nokia Care Point en hoef je dus niet naar de winkel waar het toestel vandan komt ...Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 10:52:
[...]
De telefoon is hooguit 1 jaar oud. Maar deze is besteld via Typhone: een online telefoonwinkel.
En om eerlijk te zijn vind ik het niet waard om de telefoon weken kwijt te zijn voor het nakijken van de trilfunctie.
Daarom mijn vraag hoe reset ik deze telefoon![]()
Met vriendelijke groet,
Joice van Loenen
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Mijn trilfunctie stopte er na 2,5 jaar ook mee, ik heb dit zelf eenvoudig kunnen oplossen door de telefoon open te maken, uit elkaar te halen, wat stof bij de trilmotor weg te halen, en weer in elkaar te zetten. Stond in dit topic iemand die dat ook had gedaan, zo kwam ik eropVerwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 14:03:
Het kan zijn dat de trilfunctie defect is. Ik heb hier zelf ook 'n tijdje last van gehad. Probeer eens naar die telefoon te bellen, terwijl je ergens in stilte de telefoon bij je oor houdt. Als je trilfunctie defect is hoor je dan zachtjes tikken, alsof ie wel wil trillen, maar hij het niet kan. Bij mij deed hij het overigens na 'n tijdje weer, en toen weer niet meer. Zo gaat het nu een tijdje af en aan.
Succes ermee.
Heeft iemand de bovenstaande probleem kunnen oplossen, of de oplossing weet?PhaeTom schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:07:
Mijn 6300 is van de week raar gaan doen, ik kreeg hem niet meer van de toetsenblokkering af. Toen heb ik m opnieuw opgestart, bleken mijn cijfers het niet te doen, een uur later wel. Maar bij het intoetsen van mijn pin kan ik niet meer op accepteren drukken.
De middelste toets lijkt niet meer te functioneren, alsmede de andere functie toetsen. Iemand met dezelfde ervaring? Ik wil hem wel opsturen, maar ben bang dat het met het argument waterschade word afgewimpeld. Iemand een logische verklaring?
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2010 18:30 ]
Verwijderd
Verwijderd
Accu gaat prima lang mee. Bij normaal gebruik 1 week is mijn ervaring.Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 18:16:
Mooie telefoon. Ga m ook aanschaffen denk ik!
Hoop dat de accu wat langer meekan dan mijn nokia n95 8gb. Die houd het niet lang vol nl.![]()
Verwijderd
Bij normaal gebruik gaat de accu inderdaad 1 week meeVerwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 18:28:
[...]
Accu gaat prima lang mee. Bij normaal gebruik 1 week is mijn ervaring.
precies hetzelfde probleem hier gehad anderhalf jaar geleden.. ik dacht dat ie dood was! alleen heb ik een andere telefoon paar dagen gebruikt en na die paar dagen heb ik geprobeerd om te kijken of de 6300 het nog doet en ja, hij werkte sinds dat moment weer en geen problemen ermee gehad tot nu toemcDavid schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:53:
Mijn nokia 6300 lijkt zojuist de geest gegeven te hebben.
Hij gaf aan dat er geen sim-kaart geplaatst was. Dus ik dacht: geen probleem, simkaart even eruit en weer erin dan doet'ie het vast wel weer. Maar na het uitschakelen van de telefoon is hij met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. Alleen de blauwe lampjes aan de zijkant lichten even op als ik de aanknop indruk. Wat zou ik nog meer kunnen proberen? Batterij er een dagje uit laten ofzo?
Verwijderd
Hoe lang heb je de nokia 6300 al?mcDavid schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:53:
Hij gaf aan dat er geen sim-kaart geplaatst was. Dus ik dacht: geen probleem, simkaart even eruit en weer erin dan doet'ie het vast wel weer. Maar na het uitschakelen van de telefoon is hij met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. Alleen de blauwe lampjes aan de zijkant lichten even op als ik de aanknop indruk. Wat zou ik nog meer kunnen proberen? Batterij er een dagje uit laten ofzo?
Verwijderd
Heb je dit toestel inmiddels in je bezit?Verwijderd schreef op zondag 04 april 2010 @ 18:16:
Mooie telefoon. Ga m ook aanschaffen denk ik!
Hoop dat de accu wat langer meekan dan mijn nokia n95 8gb. Die houd het niet lang vol nl
Verwijderd
Gulfstream G650
[ Voor 100% gewijzigd door Stevanov op 16-02-2015 12:46 ]
Firmware update? Na laten kijken bij een Nokia care point? Wat denk je zelf?Stevanov schreef op zondag 11 juli 2010 @ 16:12:
Ik heb mijn 6300 nu al best lang, heel blij mee, alleen loopt dat geregeld vast, of ontvang ik geen smsjes. Het ligt zeker aan de telefoon want de simkaart wil wel alles gewoon doen op andere telefoons. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
Dat heb ik dus ook, word er gierend gek van. Paar maanden geleden kreeg ik hem weer aan door een paar keer aan proberen te zetten, na een stuk of 10 keer lukte dat dan wel, maar nu helemaal niet meer.mcDavid schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:53:
---
Verwijderd
Je moet het toegangspunt instellen onder Connectiviteit -> Packetgegevens en onder Profielen.Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 14:53:
Sinds kort van Hi overgestapt naar Ben.
Met de standaard Nokia browser kan ik het internet op, maar niet met Opera Mini.
Ik krijg dan de melding: 'Meld u eerst aan bij packetgegevens'.
De instellingen voor het handmatig instellen zouden volgens Ben als volgt moeten zijn:
Instellingen internet
Profiel naam: Ben internet
Homepage (URL, startpagina): http://www.ben.nl
Naam toegangspunt: internet.ben
Netwerktype: IPv4
Proxy server adres: Geen
IP adres apparaat: Automatisch
Naam servers: Automatisch
Beveiliging (security option): Niet beveiligd
IP adres apparaat: Automatisch
Verificatie: Normaal
Gebruikersnaam: geen (dus niets invullen)
Vraag om wachtwoord: nee
Wachtwoord: leeg (dus niets invullen)
Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn 6300 instel??
Alvast bedankt voor de moeite!!!
Steven
Verwijderd
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
[ Voor 9% gewijzigd door sambalbaj op 24-09-2010 23:20 . Reden: update ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq