Ik schijf deze post nu op me nokia 6300 via opera mini en dat gaat prima. Ik krijg alleen het internet niet werkend via de standaard browser, ik blijf de melding krijgen 'eerst aanmelden bij packet gegevens' terwijl dit volgens mij goed staat anders had ik nu niet kunnen internetten. Ik heb Ben internet altijd.
Verwijderd
Ik heb een n97. Ik heb vandaag mc guider met sd kaart orgineel gekocht maar krijg hem niet geinstaleerd.
Wat ik ook doe misschien kan en wil iemand hiermee helpen.
Wat ik ook doe misschien kan en wil iemand hiermee helpen.
Ik heb een vreemd probleem met mijn 6300 (laatste firmware, 7.21). Als ik een SMS maak en daar een smiley in invoeg wordt het SMSje uiteindelijk niet verstuurd. Het icoontje dat de telefoon de SMS probeert te versturen blijft ingeschakeld. Ook na enkele minuten staat de SMS nog steeds in de outbox.
Zodra ik het verzenden annuleer, de grafische smiley er uit haal en de SMS opnieuw verzend wordt deze direct verstuurd.
Als workaround heb ik de grafische smileys maar uitgeschakeld. Meer mensen met dit probleem?
Edit: ik heb het probleem ook als ik bijvoorbeeld een apostrof (can't) in het bericht zet. Dan lukt het verzenden ook niet...
Zodra ik het verzenden annuleer, de grafische smiley er uit haal en de SMS opnieuw verzend wordt deze direct verstuurd.
Als workaround heb ik de grafische smileys maar uitgeschakeld. Meer mensen met dit probleem?
Edit: ik heb het probleem ook als ik bijvoorbeeld een apostrof (can't) in het bericht zet. Dan lukt het verzenden ook niet...
[ Voor 11% gewijzigd door chielmi op 02-08-2009 10:06 ]
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ik heb vandaag mijn nokia 6300 binnen gekregen en kan zeggen dat ik er heel erg tevreden mee ben.
Maar er is een probleempje. Als ik een mp3 op mijn micro sd wil zetten geeft hij een error aan.
hij zegt " Kan ******** niet kopieren. Kan de map of het bestand niet maken. "
Dit heb ik bij bepaalde liedjes. Het was mij onlangs wel gelukt om 120 andere liedjes erop te zetten. Maar een bepaald groepje wilt hij niet doen
weten jullie wat ik hiermee ka ndoen??
Ik heb vandaag mijn nokia 6300 binnen gekregen en kan zeggen dat ik er heel erg tevreden mee ben.
Maar er is een probleempje. Als ik een mp3 op mijn micro sd wil zetten geeft hij een error aan.
hij zegt " Kan ******** niet kopieren. Kan de map of het bestand niet maken. "
Dit heb ik bij bepaalde liedjes. Het was mij onlangs wel gelukt om 120 andere liedjes erop te zetten. Maar een bepaald groepje wilt hij niet doen
Is het misschien een beveiligd (wma) bestand? Of staan er vreemde tekens in de bestandsnaam? Of is de bestandsnaam misschien erg lang?
Zo, SE was laatst gevallen, onding, nu weer een simpele en goede 6300 black, blijft toch een van de beste telefoons ever! /me Joopie is blij met zijn 6300 black!
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Verwijderd
nee dat is het allemaal niet, ik kon zelfs geen map in mijn memory card opslaan. ..chielmi schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 10:07:
Is het misschien een beveiligd (wma) bestand? Of staan er vreemde tekens in de bestandsnaam? Of is de bestandsnaam misschien erg lang?
heeft het zin om mijn kaart te formatteren??
Ai, ai, ai....
Zaterdag op de terugreis van de vakantie,
omdat ik niets waardevols in het zicht in de auto wilde laten liggen, had ik bij het tanken "even snel" alles in m'n broek gestoken... 6300 in kontzak, want het was toch alleen maar tanken...
Maar het tanken duurde dus wat langer; toiletbezoek, we kochten nog een broodje en wat te drinken. Vervolgens dus helemaal vergeten dat m'n telefoon daar zat.
Ben ik er dus op gaan zitten...
Gevolg: Display helemaal naar de knoppen!
Telefoon kapot
Gelukkig lag er al tijden een oude Samsung als reserve in de auto (voor werk-sim en dit soort gevallen), dus ik kon snel weer bellen, maar wel erg balen van m'n zwarte 6300, zo'n fijn telefoontje.
Had m al een tijd, en nog maar een maandje terug ofzo een nieuwe accu besteld (+/- 12,50 origineel @ pricewatch), met de gedachte dat ik dan wel zeker meer dan een jaar vooruit zou kunnen met t toestel...
Tja, nou kàn ik wel voor 40-50 euro een nieuw scherm kopen en dat er zelf in proberen te prutsen.
Maar dat is ook weer zonde voor een toestel van makkelijk 2 jaar oud ofzo, gezien een nieuwe misschien net wat meer dan het dubbele kost...
Dan van de week maar rondkijken voor een nieuw vergelijkbaar telefoontje...
Jammer hoor
omdat ik niets waardevols in het zicht in de auto wilde laten liggen, had ik bij het tanken "even snel" alles in m'n broek gestoken... 6300 in kontzak, want het was toch alleen maar tanken...
Maar het tanken duurde dus wat langer; toiletbezoek, we kochten nog een broodje en wat te drinken. Vervolgens dus helemaal vergeten dat m'n telefoon daar zat.

Gevolg: Display helemaal naar de knoppen!
Telefoon kapot

Gelukkig lag er al tijden een oude Samsung als reserve in de auto (voor werk-sim en dit soort gevallen), dus ik kon snel weer bellen, maar wel erg balen van m'n zwarte 6300, zo'n fijn telefoontje.
Had m al een tijd, en nog maar een maandje terug ofzo een nieuwe accu besteld (+/- 12,50 origineel @ pricewatch), met de gedachte dat ik dan wel zeker meer dan een jaar vooruit zou kunnen met t toestel...
Tja, nou kàn ik wel voor 40-50 euro een nieuw scherm kopen en dat er zelf in proberen te prutsen.
Maar dat is ook weer zonde voor een toestel van makkelijk 2 jaar oud ofzo, gezien een nieuwe misschien net wat meer dan het dubbele kost...
Jammer hoor
Leeg - Sinds 20180907
Opgelost. Blijkt dus dat je onder Instellingen>Configuratie>Persoonlijke instellingen de toegangspunten per applicatie moet instellen (Web, Streaming, Email, overig)... dacht dat dat allemaal onder hetzelfde viel (overig)xabre16v schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 10:53:
Ik schijf deze post nu op me nokia 6300 via opera mini en dat gaat prima. Ik krijg alleen het internet niet werkend via de standaard browser, ik blijf de melding krijgen 'eerst aanmelden bij packet gegevens' terwijl dit volgens mij goed staat anders had ik nu niet kunnen internetten. Ik heb Ben internet altijd.

Mijn vorige telefoon was een n78 en als je wat in je agenda had staan kwam dat een week van te voren op je achtergrond staan van je beginscherm. Weet iemand of dat bij de 6300 ook mogelijk is?
-
Verwijderd
Hoi!
Ik heb sinds gisteren een nieuwe nokia 6300 gekocht en ben er zeer tevreden over.
Het enige jammere is dat ik niet kan zien op de afleverrapporten wanneer een persoon mijn sms heeft ontvangen?
De afgeleverde tijd binnen de map afleverrapporten is altijd dezelfde als de verzonden tijd van mijn sms, ook al is dit soms niet het geval vb. wanneer de ontvanger zijn smsgeheugen vol is en hij die pas ledigt een paar uur erna. kan ik dit ergens wijzigen?
Ook de toon van het afleverrapport is zeer zacht en bijna niet te horen. Kan ik dit ook veranderen? vind hier nergens iets over
...
Alvast bedankt!! hoop dat iemand me kan helpen!
Ik heb sinds gisteren een nieuwe nokia 6300 gekocht en ben er zeer tevreden over.
Het enige jammere is dat ik niet kan zien op de afleverrapporten wanneer een persoon mijn sms heeft ontvangen?
De afgeleverde tijd binnen de map afleverrapporten is altijd dezelfde als de verzonden tijd van mijn sms, ook al is dit soms niet het geval vb. wanneer de ontvanger zijn smsgeheugen vol is en hij die pas ledigt een paar uur erna. kan ik dit ergens wijzigen?
Ook de toon van het afleverrapport is zeer zacht en bijna niet te horen. Kan ik dit ook veranderen? vind hier nergens iets over
Alvast bedankt!! hoop dat iemand me kan helpen!
Verwijderd
M'n moeder heeft +- een jaar geleden mijn 6300 door de wasmachine gehaald, vervolgens heeft ie het een heletijd niet gedaan (toetsen die niet werkten etc).
Nu doen de toetsen het weer. (camera doet het niet, en sd kaartjes leest ie niet. maar dat boeit niet). het grootste probleem is dat de batterij binnen 2 dagen op is. zou dit op te lossen zijn door de batterij te vervangen of zit er ergens wat kortsluiting?
Nu doen de toetsen het weer. (camera doet het niet, en sd kaartjes leest ie niet. maar dat boeit niet). het grootste probleem is dat de batterij binnen 2 dagen op is. zou dit op te lossen zijn door de batterij te vervangen of zit er ergens wat kortsluiting?
Dat is normaal en daar gaat een nieuwe batterij geen verandering in brengen.Verwijderd schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:59:
M'n moeder heeft +- een jaar geleden mijn 6300 door de wasmachine gehaald, vervolgens heeft ie het een heletijd niet gedaan (toetsen die niet werkten etc).
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
inmiddels ook gevonden, eBuddy Mobile Messenger, werkt perfect en je hoeft niet zelf steeds te refreshen, een echte client dusxabre16v schreef op zondag 24 mei 2009 @ 11:23:
Heeft er iemand al een goede MSN client gevonden voor de 6300 ?
Ik heb nog een 6300 voor onderdelen liggen, als ik het beeldscherm eruit kan krijgen dan mag je dat hebben voor een tientje, zwarte of zilvere cover heb ik misschien ook nog liggen.Chillz schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 06:25:
Ai, ai, ai....
Gevolg: Display helemaal naar de knoppen!![]()
Telefoon kapot
Jammer hoor
ik heb hem al een paar keer hard late vallen op de grond (aauwtch) maar ik zie nog geen krassen of scheuren in de telefoon. Hij is echt wel goed stevig.
Het enige spijtige is de levensduur van de gsm, moet hem om de 1.5 dagen herladen.
Ik ben een frequent smser
Het enige spijtige is de levensduur van de gsm, moet hem om de 1.5 dagen herladen.
Ik ben een frequent smser
Verwijderd
Er kunnen maar een beperkt aantal bestanden in de root van zo'n kaart staan. Al je mp3's in een submap zetten is de oplossing.Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:39:
nee dat is het allemaal niet, ik kon zelfs geen map in mijn memory card opslaan. ..
heeft het zin om mijn kaart te formatteren??
Ik ben sinds een maand ook in het bezit van een nokia 6300, ik werd al helemaal blij toen ik zag dat er ook Opera mini opgeinstaleerd was, standaard. Maar wat blijkt nu: als ik het wil gebruiken krijg ik dit: Meld u eerst aan bij packet-gegevens. En dat terwijl de standaard browser van nokia wel werkt. Kan misschien iemand mij helpen met de vraag wat moet ik doen om Opera mini werkend te krijgen?
[ Voor 7% gewijzigd door thvd op 17-08-2009 21:44 ]
ik denk dat het wel zou kunnen maar dat het vrij duur is als je buiten je garantie zit. als ik jou was zou ik even naar de telefoonwinkel gaan waar je hem gehaald heb.Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 19:31:
Hallo mijn simkaartlezer van mijn nokia 6300 is kapot.
Kan ik dit laten repareren?
-
Verwijderd
ik heb geen garantie meer op mijn mobiel.
hoeveel kost het ongeveer als ik het laat repareren?
Zeker dat je sim kaart niet kapot is?Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 19:31:
Hallo mijn simkaartlezer van mijn nokia 6300 is kapot.
Kan ik dit laten repareren?
Anders garantie claimen als ie nog jonger als ene jaar is of opsturen naar nokia lijkt mij.
Welkom op dit forum.Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 20:18:
ik heb geen garantie meer op mijn mobiel.
Zoek zelf aub eerst eens iets uit voordat je je vraag plaatst. Als je dan je vraag plaatst, dan kan je meteen aangeven wat je zelfs reeds hebt gevonden.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Zou je dit misschien iets duidelijker kunnen uitleggen, hoe je dit hebt opgelost? Ik zit namelijk met het zelfde probleem.xabre16v schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 19:16:
[...]
Opgelost. Blijkt dus dat je onder Instellingen>Configuratie>Persoonlijke instellingen de toegangspunten per applicatie moet instellen (Web, Streaming, Email, overig)... dacht dat dat allemaal onder hetzelfde viel (overig)
Verwijderd
Hallo allemaal,
Ook ik heb de nokia 6300. Ik vind het een prima gsmmetje. Ik heb er maar 1 nadeel aan en dat is dat de batery snel leeg is als je met de gsm veel doet. Verder een goeie gsm.
Ook ik heb de nokia 6300. Ik vind het een prima gsmmetje. Ik heb er maar 1 nadeel aan en dat is dat de batery snel leeg is als je met de gsm veel doet. Verder een goeie gsm.
Dat was al langer bekend.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:03:
Hallo allemaal,
Ook ik heb de nokia 6300. Ik vind het een prima gsmmetje. Ik heb er maar 1 nadeel aan en dat is dat de batteryij snel leeg is als je met de gsm veel doet. Verder een goeie gsm.
Verwijderd
Weet ik want ik heb hier al heel veel revieuws gelezen. Mijn gsm gaat bij normaal gebruik ruim 4 dagen mee
Dat valt nog mee, mijn oude ging 2-3 dagen max tegen. Deze doet net aan een week.Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:28:
[...]
Weet ik want ik heb hier al heel veel revieuws gelezen. Mijn gsm gaat bij normaal gebruik ruim 4 dagen mee
Je kan er ook een NOKIA BL-5C batterij induwen. Het zou een beetje spannen op de cover achteraan maar zou wel moeten lukken, heb ik nochtans gelezen maar zelf niet geprobeerd.
De batterij die erbij geleverd word is te zwak voor de telefoon, is nl dezelfde batterij dan mijn oeroude nokia 6822 die dringend aan vervanging toe was.
De batterij die erbij geleverd word is te zwak voor de telefoon, is nl dezelfde batterij dan mijn oeroude nokia 6822 die dringend aan vervanging toe was.
Er zit toch een bl 4c in? De bl 5c zoals geloof ik mijn nokia 6230i ook had lijkt mij veels te dik om te passen ...
Verwijderd
Ik doe er geen andere batery er in. Ik heb wel een extra batery NOKIA BL-4C erbij gekocht afgelopen weekend. Ik heb hier genoeg aanEld0 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 09:22:
Je kan er ook een NOKIA BL-5C batterij induwen. Het zou een beetje spannen op de cover achteraan maar zou wel moeten lukken, heb ik nochtans gelezen maar zelf niet geprobeerd.
Verwijderd
Ik zit er over te denken een 6303 te kopen.
Ik vond het al nuttig om jullie ervaringen te lezen met de 6300. Enkele dingen die jullie nadelig vonden aan de 6300 (bijvoorbeeld 2,5 mm uitgang voor oortjes en batterijkwaliteit) zijn namelijk wel verbeterd bij de 6303.
Is dat ook de reden dat er geen appart topic is voor de 6303? Ik verwacht dat er al vrij veel mensen zullen zijn die er een hebben..
Ik vond het al nuttig om jullie ervaringen te lezen met de 6300. Enkele dingen die jullie nadelig vonden aan de 6300 (bijvoorbeeld 2,5 mm uitgang voor oortjes en batterijkwaliteit) zijn namelijk wel verbeterd bij de 6303.
Is dat ook de reden dat er geen appart topic is voor de 6303? Ik verwacht dat er al vrij veel mensen zullen zijn die er een hebben..
Jep, blijkbaar heeft niemand zin er een te maken omdat ze 'm toch niet kopenVerwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 09:36:
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Verwijderd
Waarom zou je hem niet moeten kopen dan?
Als ik nu zou moeten kiezen tussen een 6300 en 6303 zou ik kiezen voor de 6303.
T.o.v. de 6300 heeft de 6303 namelijk een betere camera, een betere batterij en er kunnen gewone oortjes in. Voor een meerprijs van ongeveer 30 Euro.
T.o.v. de 6300 heeft de 6303 namelijk een betere camera, een betere batterij en er kunnen gewone oortjes in. Voor een meerprijs van ongeveer 30 Euro.
6303 is de opvolger van de 6300 idd, kleine verbeteringen en ook een low budget telefoon, ik zou zelf eerder voor de 6700 kiezen in combinatie met een verlenging van mijn abonnement. Meer en betere specs, etc.
Ik zeg niet dat je hem niet moet kopen, ik zeg dat mensen hem niet kopen. Simpelweg omdat ze er waarschijnlijk niet in geinteresseerd zijn. Daarom is er waarschijnlijk ook nog geen topic voor.Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:11:
Waarom zou je hem niet moeten kopen dan?
~ James May
Maandje terug was ik dus op mijn 6300 gaan zitten. Gevolg: kapotte Nokia.
Gistermiddag een 6700 gehaald.
Voor die 6300 had ik net een paar weken een nieuwe accu gekocht.
En in de 6700 gaat natuurlijk een heel ander type...
Oftewel ligt er nu bij mij een 6300 accu van net een paar weken oud helemaal niks te doen. Zonde
Iemand interesse? Stuur maar een PM ofzo...
(overigens liggen er dus thuis ook nog een kapotte 6300, headset en een oudere accu (+/- 2,5 jr),
als iemand dat heel erg interessant vind mag ie ook PM'en)
Gistermiddag een 6700 gehaald.
Voor die 6300 had ik net een paar weken een nieuwe accu gekocht.
En in de 6700 gaat natuurlijk een heel ander type...
Oftewel ligt er nu bij mij een 6300 accu van net een paar weken oud helemaal niks te doen. Zonde
Iemand interesse? Stuur maar een PM ofzo...
(overigens liggen er dus thuis ook nog een kapotte 6300, headset en een oudere accu (+/- 2,5 jr),
als iemand dat heel erg interessant vind mag ie ook PM'en)
Leeg - Sinds 20180907
De BL5C batterij past prima in de 6300 als je de kunststof randjes aan de korte zijde (de zijde waar de contactjes zitten) even wegvijlt. Klusje van 20 seconden en je hebt een batterij die zeker 1 dag langer meegaat
Dat hangt er van af. De batterij van de 6700 (BL-6Q 970 mAh) is niet zo goed als die van de 6303 (BL-5CT 1050 mAh). Bovendien heeft de 6700 geen 3.5 mm jack voor je eigen koptelefoon. Als dat dus je voornaamste problemen waren bij de 6300 kun je denk ik nu beter voor een 6303 kiezen.JohanH schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 14:41:
6303 is de opvolger van de 6300 idd, kleine verbeteringen en ook een low budget telefoon, ik zou zelf eerder voor de 6700 kiezen in combinatie met een verlenging van mijn abonnement. Meer en betere specs, etc.
Daar komt bij dat als je de telefoon los koopt de 6700 nu ongeveer twee keer zo duur is als de 6303 (~ € 250 t.o.v. ~ € 130).
Dat is wel waar, maar des ondanks zeggen ze dat de batterij duur van de 6700 prima in orde is.slow whoop schreef op maandag 07 september 2009 @ 15:17:
[...]
Dat hangt er van af. De batterij van de 6700 (BL-6Q 970 mAh) is niet zo goed als die van de 6303 (BL-5CT 1050 mAh). Bovendien heeft de 6700 geen 3.5 mm jack voor je eigen koptelefoon. Als dat dus je voornaamste problemen waren bij de 6300 kun je denk ik nu beter voor een 6303 kiezen.
Daar komt bij dat als je de telefoon los koopt de 6700 nu ongeveer twee keer zo duur is als de 6303 (~ € 250 t.o.v. ~ € 130).
Het voor frontje van mijn vertrouwde 6300 laat los, d'r is volgens mij een clipje gebroken. Is dit makkelijk zelf te vervangen? Heb op marktplaats.nl wel wat frontjes gezien, dus even klussen lijkt me niet zo'n probleem als ik daarmee mijn 6300 weer fris krijg!
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
Niet lullig bedoeld maar wat weeg je dan wel niet? Of had je een stalenbroek aan terwijl je telefoon op een aambeeld lag?Chillz schreef op maandag 07 september 2009 @ 09:09:
Maandje terug was ik dus op mijn 6300 gaan zitten. Gevolg: kapotte Nokia.
Want hier heb ik 2 jaar een 6300 gehad en heeft vaker gelegen waar ik wilde gaan zitten of zelfs staan. Uit m'n handen gevallen op de fiets etc. en hij deed het nog als nieuw.
Wat wel een drama is met deze telefoon is de internet snelheid (T-Mobile W'n'W) en daarbij de accu duur dat is max. een uurtje of anderhalf als je lekker aan het browsen bent of ebuddy'n.
Edit: ik ben sinds een paar maanden over op de Nokia 5800, wat een wereld ding
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2009 19:38 ]
Verwijderd
Hallo,
ik en een vriendin van mij hebben allebei een nokia 6300
alleen ik heb mijn achtergrond over het volledige scherm en zij niet
nu willen wij dat graag bij haar instellen maar wij weten alleen niet hoe
kan een van jullie ons helpen???
Mvr Spiky18
ik en een vriendin van mij hebben allebei een nokia 6300
alleen ik heb mijn achtergrond over het volledige scherm en zij niet
nu willen wij dat graag bij haar instellen maar wij weten alleen niet hoe
kan een van jullie ons helpen???
Mvr Spiky18
Achtergrond te klein ofzo? Zal wel zoiets zijn denk ik.
Oja, nog iemand een middendeel hebben voor een nokia 6300 black? Kwam dat onderdeel nog tegen in de kast.
Oja, nog iemand een middendeel hebben voor een nokia 6300 black? Kwam dat onderdeel nog tegen in de kast.
Verwijderd
hallo,
Sjonnie het is bij alle plaatjes en achtergronden
Ze heeft gister geprobeerd haar thema te veranderen maar toen gaf die aan dat er te weinig geheugen was en vanaf dat moment krijgt ze van die balken boven en onder haar plaatje en die zijn gewoon niet mooi
Hiervoor kon het altijd wel gewoon dus dat is wel een beetje raar vind ik
Greets Spiky18
Sjonnie het is bij alle plaatjes en achtergronden
Ze heeft gister geprobeerd haar thema te veranderen maar toen gaf die aan dat er te weinig geheugen was en vanaf dat moment krijgt ze van die balken boven en onder haar plaatje en die zijn gewoon niet mooi
Hiervoor kon het altijd wel gewoon dus dat is wel een beetje raar vind ik
Greets Spiky18
Sjonnie is mijn ondertitel trouwens. 
Maar geheugen al leeg inmiddels en dan nog het probleem? Probeer eens een thema van jouw telefoon op de geheugenkaart te zetten en bij haar erin te steken en te proberen, of lukt dat ook niet?
Maar geheugen al leeg inmiddels en dan nog het probleem? Probeer eens een thema van jouw telefoon op de geheugenkaart te zetten en bij haar erin te steken en te proberen, of lukt dat ook niet?
Jammer dat de klassieke snake er niet op zit, snake III vind ik helemaal niets 
Iemand enig idee of ik de klassieke snake erop kan krijgen?

Iemand enig idee of ik de klassieke snake erop kan krijgen?
yup, java doet het weleens op deze telefoon, google: .jar .jad tetris
ook wel cool is om je mobiele telefoon als afstandsbediening te laten fungeren.
en heeft iemand een black-covertje van accuclep voor me?
ook wel cool is om je mobiele telefoon als afstandsbediening te laten fungeren.
en heeft iemand een black-covertje van accuclep voor me?
De standaard meegeleverde headset bij de Nokia 6300 is de HS-47.
Weet iemand of er een adapter te koop is van 2.5 naar 3.5 mm met radio ontvanger?
Dus eigenlijk de HS-47, maar dan bij het 'blokje' met radio en opneem knop, een 3.5 mm aansluiting b.v.
Weet iemand of er een adapter te koop is van 2.5 naar 3.5 mm met radio ontvanger?
Dus eigenlijk de HS-47, maar dan bij het 'blokje' met radio en opneem knop, een 3.5 mm aansluiting b.v.
Verwijderd
Ik ben linkshandig, in dat geval is het handiger om Vrijgeven + # (ipv *) als toetsenbordblokkering te gebruiken. Kan je dit ergens instellen?
Helaas is dit niet mogelijk.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 23:34:
Ik ben linkshandig, in dat geval is het handiger om Vrijgeven + # (ipv *) als toetsenbordblokkering te gebruiken. Kan je dit ergens instellen?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Inmiddels is iemand hem toch nog begonnen:tdw schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:21:
[...]
Jep, blijkbaar heeft niemand zin er een te maken omdat ze 'm toch niet kopen
Nokia 6303
Verwijderd
Even een vraagje over de 6300: Sinds een paar maanden heb ik het probleem dat de telefoon af en toe zijn verbinding met het netwerk kwijt raakt, tijdens het scrollen door contacten, openen van sms berichten en ook tijdens het bellen. De 'ontvangst-balkjes' verdwijnen dan in 1x helemaal, en komen na zo'n 10 seconden weer terug. Er verschijnt dan kort een hangslotje, en dan is'ie weer eventjes verbonden.
Ik heb 't toestel nu al 2x laten repareren, eerst is de firmware vervangen door v7.21 en daarna is het hele board vervangen. Maar het probleem bestaat nog steeds.
Het ligt zeker niet aan de simkaart, omdat hetzelfde probleem optreedt met een andere simkaart en deze simkaarten het wel gewoon doen in m'n ouwe nokia 3310.
Nu weet ik alleen niet meer wat er nog mis kan zijn, het zouden of mijn aangepaste instellingen kunnen zijn (Actief Standby, menu-indeling, ...) of misschien de koperen pinnetjes die contact maken met de simkaart?
Als iemand een suggestie weet (of dit probleem herkent), dan hoor ik het graag!!
Ik heb 't toestel nu al 2x laten repareren, eerst is de firmware vervangen door v7.21 en daarna is het hele board vervangen. Maar het probleem bestaat nog steeds.
Het ligt zeker niet aan de simkaart, omdat hetzelfde probleem optreedt met een andere simkaart en deze simkaarten het wel gewoon doen in m'n ouwe nokia 3310.
Nu weet ik alleen niet meer wat er nog mis kan zijn, het zouden of mijn aangepaste instellingen kunnen zijn (Actief Standby, menu-indeling, ...) of misschien de koperen pinnetjes die contact maken met de simkaart?
Als iemand een suggestie weet (of dit probleem herkent), dan hoor ik het graag!!
Ik heb een vraag over de wekker functie.
Ik zou graag de tijd dat die de ringtone afspeelt willen aanpassen. Nu speelt die maar 30 seconden en zou het graag willen hebben dat die de volledige bestand afspeelt (5 minuten). Ook zo het handig zijn dat die de trilfunctie in de wekker uitstaat. Dat kan ik doen door een profiel te kiezen met trilfunctie uit maar ik wil dat ik bij ''Stil'' (met tril) zonder trilfunctie alarmeert.
Weet iemand hoe ik dit kan realiseren? Of kent iemand een 3rd party software ervoor?
Ik zou graag de tijd dat die de ringtone afspeelt willen aanpassen. Nu speelt die maar 30 seconden en zou het graag willen hebben dat die de volledige bestand afspeelt (5 minuten). Ook zo het handig zijn dat die de trilfunctie in de wekker uitstaat. Dat kan ik doen door een profiel te kiezen met trilfunctie uit maar ik wil dat ik bij ''Stil'' (met tril) zonder trilfunctie alarmeert.
Weet iemand hoe ik dit kan realiseren? Of kent iemand een 3rd party software ervoor?
Verwijderd
Ik heb net mijn nokia 6300 een update gegeven en volgens mij gaat mijn gsm nu sneller. Iemand ook ervaringen met update?
Is er al een nieuwe update beschikbaar dan, zou wel eens tijd worden. Mijne blijft haperen met de 'laatste' software helaas.
Ik merkte met mijn vorige 6300 dat tussen sommige software versies wel veel snelheid verschil zat ja.
Ik merkte met mijn vorige 6300 dat tussen sommige software versies wel veel snelheid verschil zat ja.
Verwijderd
Ik weet niet of het de laatste nieuwe update is. Wat is de laatste nieuwe update voor de nokia 6300?Joopieboy schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 20:37:
Is er al een nieuwe update beschikbaar dan, zou wel eens tijd worden. Mijne blijft haperen met de 'laatste' software helaas.
Verwijderd
Ik gebruik nu T9, maar in dat geval is * geen shortcut meer naar het menu om speciale tekens (.,? etc) in te voegen. Nu moet ik helemaal via Options, insert ... . Is er een makkelijke manier om dit te doen, of snel T9 aan en uit te zetten?
edit: * inhouden dus.
edit: * inhouden dus.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2009 19:23 ]
Welke versie draai je nu dan? Toets in je scherm even *#0000# en dan verschijnt het in beeld. Ik zit nog op v 06.60 bijvoorbeeld. Wie weet is het de moeite om te upgraden.Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2009 @ 19:42:
Ik heb net mijn nokia 6300 een update gegeven en volgens mij gaat mijn gsm nu sneller. Iemand ook ervaringen met update?
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Het scherm van mijn 6300 is stuk. Zit nog binnen de garantie, dus hij word gewoon opgestuurd, maar ik wil graag voor die tijd nog even een backup maken via de Nokia PC Suite. Alleen als je de telefoon via USB aansluit moet je op de telefoon nog een paar toetsen inklikken om de telfoon in de Nokia mode te zetten.
Zou iemand die toetsencombinatie kunnen posten.
Ik voer de volgende stappen uit:
Accu eruit, accu erin, opstarten, pincode, bevestigen.
USB kabel erin, in Nokia PC Suite op verbinden via kabel klikken.
Wat zijn nu de volgende stappen?
bvd
Zou iemand die toetsencombinatie kunnen posten.
Ik voer de volgende stappen uit:
Accu eruit, accu erin, opstarten, pincode, bevestigen.
USB kabel erin, in Nokia PC Suite op verbinden via kabel klikken.
Wat zijn nu de volgende stappen?
bvd
Linux works as a beautyful girl does : you gotta converse, tame, and then begins a love story. Microsoft works as a prostitute : you gotta pay, and protect yourself...
Verwijderd
De versie die ik nu heb is V 07.21. Ik weet niet welke ik hiervoor had. Als er een nieuwere versie is dan de versie V 07.21 dan hoor ik het graag.Yonni schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:21:
[...]
Welke versie draai je nu dan? Toets in je scherm even *#0000# en dan verschijnt het in beeld. Ik zit nog op v 06.60 bijvoorbeeld. Wie weet is het de moeite om te upgraden.
Verwijderd
Is het mogelijk een maps applicatie op je 6300 te zetten. Gewoon zodat je makkelijk straatnamen kan opzoeken en misschien locatiebepaling via gsm torens. Het moet offline zijn, want ik heb geen data-abonnement bij mijn telefoon.
Nokia maps wordt volgens mij niet ondersteund op de 6300. Google maps werkt enkel online. (?)
Nokia maps wordt volgens mij niet ondersteund op de 6300. Google maps werkt enkel online. (?)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2009 12:22 ]
Die versie heb ik ook, en net geprobeerd, via de nederlande updater van nokia geen nieuwe versie, begin dit jaar zat er nog een verschil tussen de engelse en nederlandse, dus dat probeer ik straks ook nog even.Verwijderd schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 13:11:
[...]
De versie die ik nu heb is V 07.21. Ik weet niet welke ik hiervoor had. Als er een nieuwere versie is dan de versie V 07.21 dan hoor ik het graag.
Maar tot zover geen nieuwere versie kunnen vinden.
Ik heb sinds vorige week ook deze GSM. Mijn eerste smartphone.
Echter ik krijg Opera Mini en de mailfunctie niet geactiveerd. Weet er iemand hoe je de telefoon juist moet instellen voor gebruik met Proximus? Ze hebben mij al de instellingen doorgestuurd via een sms maar het wil maar niet lukken.
Bij PxLive! krijg ik een time out, bij PxInternet krijg ik "Meld u eerst aan bij packet-gegegevens". Heb al alles geprobeerd maar blijkbaar niet het juiste.
De standaard browser werkt wel zonder problemen.
Alvast bedankt!
Echter ik krijg Opera Mini en de mailfunctie niet geactiveerd. Weet er iemand hoe je de telefoon juist moet instellen voor gebruik met Proximus? Ze hebben mij al de instellingen doorgestuurd via een sms maar het wil maar niet lukken.
Bij PxLive! krijg ik een time out, bij PxInternet krijg ik "Meld u eerst aan bij packet-gegegevens". Heb al alles geprobeerd maar blijkbaar niet het juiste.
De standaard browser werkt wel zonder problemen.
Alvast bedankt!
Mijn collega heeft een probleem met z'n nokia 6300 van meer dan twee jaar oud. elke keer als hij z'n telefoon aan zet vraagt de 6300 om datum en tijd. Batterij is goed, ik heb de firmware al vernieuwd en een factory reset gedaan.
niets helpt.
heeft iemand nog iedeeen ?
niets helpt.
heeft iemand nog iedeeen ?
Mijn nokia echoo'd heel erg bij het bellen. En die van me maat ook.
Wat is hier aan te doen?
Wat is hier aan te doen?
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
@Door: neiltvs: ga er eens mee naar de winkel of repair center, misschien dat die je verder kunnen helpen?
Probeer eens de stemhelderheid uit te zetten (instellingen -> oproepinstellingen)dat wilt ook nog wel eens schelen.Daywalk3r schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 16:03:
Mijn nokia echoo'd heel erg bij het bellen. En die van me maat ook.
Wat is hier aan te doen?
[ Voor 14% gewijzigd door Joopieboy op 28-10-2009 16:42 ]
Verwijderd
Bij mijn Nokia staat de 'Security Code' ingesteld, maar het is niet 12345 (default). Ik heb het echter niet ingesteld, nog andere suggesties voor default security code?
00000? Standaard is het echt 12345, dus het is wel vreemd.
Een 6300 is geen smartphone.Tazmanian79 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 19:12:
Ik heb sinds vorige week ook deze GSM. Mijn eerste smartphone.
[...]
[ Voor 65% gewijzigd door S_Chief op 06-11-2009 20:19 ]
Verwijderd
Mmmh, nu werkt 12345 wel opeens. Raar.SChief schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 20:18:
00000? Standaard is het echt 12345, dus het is wel vreemd.
[...]
Een 6300 is geen smartphone.
Hee, ik heb het display van mijn mobiel laatst gemold, daarom verkoop ik een aantal onderdelen van de 6300, dus als je nog interesse hebt:
V&A aangeboden: Nokia 6300 onderdelen
V&A aangeboden: Nokia 6300 onderdelen
Things are cheaper for a reason
Kennelijk toch de verkeerde code ingetikt.Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 21:31:
[...]
Mmmh, nu werkt 12345 wel opeens. Raar.
Maar fijn dat het nu werkt.
Ik heb Google afgezocht en dit topic.
Sindskort gebruik ik mijn Nokia 6300 weer.
Omdat ik niet veel in de auto rij wil ik geen Parrot (ook vanwege de kosten).
Een bluetooth headset lijkt mij wel wat.
Wat is nou een geschikte BT headset voor de Nokia 6300?
Ik las dat de Nokia 6700 vele malen beter overweg kan met een BT headset dan de Nokia 6300.
Dit kwam uit de mond van iemand die beide toestellen heeft.
Eisen BT headset:
- Ik moet de andere kant goed verstaan
- De andere kant moet mij goed verstaan
- Compatible met andere toestellen
Sindskort gebruik ik mijn Nokia 6300 weer.
Omdat ik niet veel in de auto rij wil ik geen Parrot (ook vanwege de kosten).
Een bluetooth headset lijkt mij wel wat.
Wat is nou een geschikte BT headset voor de Nokia 6300?
Ik las dat de Nokia 6700 vele malen beter overweg kan met een BT headset dan de Nokia 6300.
Dit kwam uit de mond van iemand die beide toestellen heeft.
Eisen BT headset:
- Ik moet de andere kant goed verstaan
- De andere kant moet mij goed verstaan
- Compatible met andere toestellen
Beetje laat, maar Mobile Gmaps is een aanrader! De kaarten kan je op je telefoon opslaan (download ze via gMapMaker ). Het kost wel enige ruimte afhankelijk van welk detail en gebied je download en op je telefoon zet. Straatnamen opzoeken kan via google, dat kost 10kb (voor mij zo'n €0,01 dus dat is te overzienVerwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:17:
Is het mogelijk een maps applicatie op je 6300 te zetten. Gewoon zodat je makkelijk straatnamen kan opzoeken en misschien locatiebepaling via gsm torens. Het moet offline zijn, want ik heb geen data-abonnement bij mijn telefoon.
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
jaVerwijderd schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 19:52:
heeft de 6300 zeflde agenda (en optie's) als de Nokia N95 ?
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Het tril-motortje van mijn 6300 is er onlangs mee gekapt, heeft iemand hier een link(ebay o.i.d.) waar ik dit onderdeel kan aanschaffen.. kan zelf niks vinden.
Heb recent ineens geregeld dat als ik 'm aanzet en direct op toetsvergrendeling wil zetten hij ongeveer 20 seconden blijft ''hangen'' en het daarna wel uitvoert.
Is dit een voorbode voor meer software problemen? Had dit tot twee weken terug nooit.
Is dit een voorbode voor meer software problemen? Had dit tot twee weken terug nooit.
[ Voor 5% gewijzigd door sambalbaj op 15-12-2009 10:22 ]
Hmm, ja ik heb het nu al een maand of 5.sambalbaj schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 10:21:
Heb recent ineens geregeld dat als ik 'm aanzet en direct op toetsvergrendeling wil zetten hij ongeveer 20 seconden blijft ''hangen'' en het daarna wel uitvoert.
Mijn SMS inbox heeft nu 1800 berichten in de Inbox en 1500 in de Outbox. Jij ook zoiets?
Gulfstream G650
Dat je er zoveel berichten inkrijgt man, dan begint ie bij mij al te miepen dat ie geen opslag meer heeft.
Ja maar buiten de SMS-jes heb ik maar 2 fotos op mijn interne chip.Joopieboy schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 18:59:
Dat je er zoveel berichten inkrijgt man, dan begint ie bij mij al te miepen dat ie geen opslag meer heeft.
Gulfstream G650
hallo,
heb me nokia 6300 geupdate, maar nu is alles in het engels.
en kan de taal niet meer veranderen in Nederlands helaas.
wat te doen?
mvg dhraoM
heb me nokia 6300 geupdate, maar nu is alles in het engels.
en kan de taal niet meer veranderen in Nederlands helaas.
wat te doen?
mvg dhraoM
zonder haat geen liefde
Mijn frontje is er ineens vanaf gevallen (alleen het aluminium stuk). Ik heb hem al geprobeerd te lijmen maar dat werk niet. Weet iemand hoe het frontje vast hoort te zitten?
[ Voor 8% gewijzigd door Philflow op 27-12-2009 23:51 ]
Ik heb zo'n idee dat de bevestigingspunten zijn afgebroken of schroefgaatjes lam zijn, dikke kans dat je dat niet meer goed krijgt.
Ohja ik zie het al, volgens mij horen er 4 te zitten en heb ik er nog maar 1. Die goudkleurige dingetjes toch?
Ja precies, die dingetjes schieten er nog wel eens uit, wat je kan proberen is als je die goudkleurige ringetjes nog kan vinden, druppeltje lijm erop en op de juiste plek erin drukken en ook direct het frontje erop.
Thanks maar ik heb er nog maar 1 van de 6. Ik neem aan dat die dingen niet los verkocht worden?
Je kunt proberen op ebay denk ik, maar ik ben bang dat je een nieuwe cover moet halen.
Denk je dat die gouden pennetjes daar bij worden geleverd dan? Ik denk eigenlijk van niet.Joopieboy schreef op maandag 28 december 2009 @ 13:29:
Je kunt proberen op ebay denk ik, maar ik ben bang dat je een nieuwe cover moet halen.
http://shopping.kelkoo.nl/ssc-125801-cover-nokia-6300.html
Is het echt slechts mogelijk om tot 2 GB aan geheugenkaartjes erin te stoppen?
Of is dit met oudere software?
Of is dit met oudere software?
Maximaal 2gb idd, meer heb ik ook niet geprobeerd maar wat ik hoorde is dat hij meer ook niet accepteerde.
@Philflow: de pennetjes die in de frontjes zitten als soort schroefdraad zitten er wel in, als het de pennetjes in je telefoon zijn moet je een nieuw middendeel kopen, alleen ombouwen is gewoon zwaar klote en je sloopt meer dan dat je goed doen. Ik heb uiteindelijk een nieuwe 6300 gekocht, en wel direct een black edition.
En trouwens, kijk eens op ebay, heb je voor een paar euro ipv tientallen euro's je frontje.
@Philflow: de pennetjes die in de frontjes zitten als soort schroefdraad zitten er wel in, als het de pennetjes in je telefoon zijn moet je een nieuw middendeel kopen, alleen ombouwen is gewoon zwaar klote en je sloopt meer dan dat je goed doen. Ik heb uiteindelijk een nieuwe 6300 gekocht, en wel direct een black edition.
En trouwens, kijk eens op ebay, heb je voor een paar euro ipv tientallen euro's je frontje.
is het mogelijk om oudere firmware op je nokia 6300 te zetten zoja hoe?
zonder haat geen liefde
Waarom zou je een oudere firmware erop willen zetten?
En ik denk als je een back up ergens vandaan haalt het misschien wel zal lukken, verder zou ik het ook niet weten. Met de gewone updater kom je al niet verder ben ik bang, die zet alleen nieuwer spul erop.
Jammer trouwens dat er geen updates meer komen.
En ik denk als je een back up ergens vandaan haalt het misschien wel zal lukken, verder zou ik het ook niet weten. Met de gewone updater kom je al niet verder ben ik bang, die zet alleen nieuwer spul erop.
alles is nu in het Engels .. en microfoontje werkt op eens niet meer na het updaten.Joopieboy schreef op zondag 03 januari 2010 @ 18:22:
Waarom zou je een oudere firmware erop willen zetten?
dacht misschien als ik oudere firmware op zet in de hoop dat alles weer na te behoren zou werken.
zonder haat geen liefde
Verwijderd
Beste,,
Een bekende van mij heeft ook de Nokia 6300. Nu komt het volgende probleem.
Zijn profiel heeft hij staan op Normaal.. Nu heeft hij deze zo aangepast dat deze telefoon alleen op trillen staat als hij een sms krijgt. Nu doet deze dat niet. Ik zelf heb al van alles geprobeerd om dit te verhelpen. Maar mij lukt dit niet.
Heeft iemand eventueel een oplossing om dit probleem te kunnen verhelpen?
De telefoon misschien in zijn geheel resetten? Kan het soms zijn dat de trilfunctie defect is?
Met vriendelijke groet,
Joice van Loenen
Zijn profiel heeft hij staan op Normaal.. Nu heeft hij deze zo aangepast dat deze telefoon alleen op trillen staat als hij een sms krijgt. Nu doet deze dat niet. Ik zelf heb al van alles geprobeerd om dit te verhelpen. Maar mij lukt dit niet.
De telefoon misschien in zijn geheel resetten? Kan het soms zijn dat de trilfunctie defect is?
Met vriendelijke groet,
Joice van Loenen
Verwijderd
Hoe lang heeft die bekende van je de nokia 6300? Als er nog garantie op zit dan zou ik er mee terug gaan naar de winkel.Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2010 @ 17:01:
Beste,,
Met vriendelijke groet,
Joice van Loenen