Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het lukt me niet om de afbeeldingen extern te laden van de simkaart (wat technisch gezien zeker mogelijk moet zijn. ) Op pc doet ie het gewoon, via gsm niet. Ik wou dit nog in orde hebben maar is niet noodzakelijk ... Je kan je afbeelding ook gewoon in je flash zetten natuurlijk.

Wat heb je nodig ?

1. Het originele clock_noir theme
2. Sothink swf decompiler
3. Adobe Flash

Hoe ?

01. Open het clock noir theme met je unzip-programma en extract vorschlag8_240x320.swf
02. Start Sothink op en klik daar op Quick Open en browse naar je bestand.
03. Eenmaal geopend klik je rechtsboven op export FLA en exporteer je bestandje als een flash 6 formaat.
04. Start je Flash op en open je nieuwe bestand vorschlag8_240x320.fla
05. Selecteer de keyframes van je 3 layers, klik rechts en kies voor Copy Frames. Sluit hierna je bestand af.
06. Nu heb je weer het beginscherm van Flash. Kies uit de categorie Create from Template voor "more".
07. Categorie > Global Handsets > Nokia Series 40 - 240 x 320
08. In je nieuwe bestand, selecteer de 2 keyframes in je tijdslijn, klik er rechts op en doe paste.
09. Selecteer je background (onderste layer), wis deze en vervang met die van jou.
10. Dubbelklik nu op je klok zodat je in het symbool (sprite 11) zit.
11. Selecteer de eerste keyframe van de action layer en open je actions met F9.

Actionscript

01. Wis het actionscript wat er staat. heb het met het originele geprobeerd maar dit bleek niet te werken. Als er iemand is die dit wel klaarkrijgt, let me know !
02. Ga op frame 2 staan en voeg een nieuwe keyframe toe.
03. Voeg volgende Actionscript toe op deze nieuwe keyframe (2):

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
hours = fscommand2("GetTimeHours");
minutes = fscommand2("GetTimeMinutes");
seconds = fscommand2("GetTimeSeconds");

if (minutes == 0) {
    setProperty("stunde", _rotation, 30*hours);
} else {
    setProperty("stunde", _rotation, (0.5*minutes+30*hours));
}

if (minutes == 0) {
    setProperty("stunde_schatten", _rotation, 30*hours);
} else {
    setProperty("stunde_schatten", _rotation, (0.5*minutes+30*hours));
}

setProperty("stunde", _xscale, 100);
setProperty("stunde", _yscale, 100);
setProperty("stunde_schatten", _xscale, 100);
setProperty("stunde_schatten", _yscale, 100);

setProperty("minute", _rotation, 6*minutes);
setProperty("minute", _xscale, 100);
setProperty("minute", _yscale, 100);
setProperty("minute_schatten", _rotation, 6*minutes);
setProperty("minute_schatten", _xscale, 100);
setProperty("minute_schatten", _yscale, 100);

setProperty("sekunde", _rotation, 6*seconds);
setProperty("sekunde", _xscale, 100);
setProperty("sekunde", _yscale, 100);
setProperty("sekunde_schatten", _rotation, 6*seconds);
setProperty("sekunde_schatten", _xscale, 100);
setProperty("sekunde_schatten", _yscale, 100);

Je bestandje is nu klaar voor gebruik. Klik op file > Save As > geef een naam op en publish het.
Nu hoef je het enkel nog maar te uploaden naar je telefoon en daar via instellingen, weergave, achtergrond te pointen naar je nieuwe swf'je.

et voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Na een firmware update is mijn 6300 gecrashed en doet nu helemaal niks meer, heeft iemand dit ook al meegemaakt?

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:04:
Hallo,

Na een firmware update is mijn 6300 gecrashed en doet nu helemaal niks meer, heeft iemand dit ook al meegemaakt?

Gr
jup, ik. ff langs een nokia service punt, die proberen hem zelf te fixen en anders sturen ze hem op naar Nokia. Ik was die van mij wel een kleine 2 weken kwijt geloof ik, maar service was prima, geen bonnetje oid nodig, ze hebben aan je imei nr genoeg

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thanx
zaten daar nog kosten aan of valt dat onder garantie?

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:17:
Ok thanx
zaten daar nog kosten aan of valt dat onder garantie?
bij mij was het garantie, had hem pas een maandje oid. En waarschijnlijk nog m'n eigen schuld ook (ik dacht datie tijdens het flashen wel stroom van usb zou halen dus dat 't nie erg was dat m'n batterij nagenoeg leeg was :p). meteen naar schiphol gereden en hem daar afgegeven. Werd dag erop gebeld dat ze hem niet zelf konden fixen en dat ze hem naar nokia moesten sturen, maar daar moest ik ff een handtekening voor komen zetten. Kon hem paar weken later weer ophalen (weet niet precies hoe lang want ik was in tussentijd op vakantie) en nooit een rekening gezien. Gewoon garantie dus.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga ik hem wegbrengen, bedankt voor de snelle reply.
Rac-On schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:20:
[...]

bij mij was het garantie, had hem pas een maandje oid. En waarschijnlijk nog m'n eigen schuld ook (ik dacht datie tijdens het flashen wel stroom van usb zou halen dus dat 't nie erg was dat m'n batterij nagenoeg leeg was :p). meteen naar schiphol gereden en hem daar afgegeven. Werd dag erop gebeld dat ze hem niet zelf konden fixen en dat ze hem naar nokia moesten sturen, maar daar moest ik ff een handtekening voor komen zetten. Kon hem paar weken later weer ophalen (weet niet precies hoe lang want ik was in tussentijd op vakantie) en nooit een rekening gezien. Gewoon garantie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 16:42
Wie heeft er ervaring met een goed afgewerkt zwart frontje ?
Ik zou graag eens willen weten of er al crap frontjes te verkrijgen zijn en waar ik ze van goede kwaliteit kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wat ik mis op mn 6300 is dat ik niet ff snel de tijd kan zien als het scherm uit staat door ff op een volumeknop de drukken (waarmee alleen het backlight aangaat) wat ik met mn SE K750i wel had. Is hier een foefje/trucje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Digitizers schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:15:
Wat ik mis op mn 6300 is dat ik niet ff snel de tijd kan zien als het scherm uit staat door ff op een volumeknop de drukken (waarmee alleen het backlight aangaat) wat ik met mn SE K750i wel had. Is hier een foefje/trucje voor?
rode telefoontje drukken is backlight ook aan zonder 'druk nu *' melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag langs Nokia Service Center geweest met de telefoon en daar kregen ze hem weer aan de praat, nadat hij gecrashed was snelle en goeie service de tel werkte weer maar toen ik thuis kwam had ik geen netwerk ontvangst meer iemand een idee? of moet ik nu weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Digitizers schreef op maandag 26 november 2007 @ 17:15:
is ook het enige dat ik mis van mijn SE K700i gewoon lekker duidelijk alleen een wit scherm met groot de tijd er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ervaring met navigatie op de 6300 middels een gps ontvanger? Tom tom zou niet werken, maar er zijn toch andere programma's die wel moeten werken? Tot nu toe lees je er niet veel over, dus ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
Zat te denken, als het frontje van de 6300 van metaal is kan het ook gepolijst worden..

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v233/Younesse/63002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v233/Younesse/63001.jpg

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Nice! Heb je dat zelf gedaan of laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~ Dat ziet er tof uit :9~
Ging dat nog makkelijk ivm het zwarte gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
Heb t zelf gedaan ;) met een dremel + vilten polijstschijf + groen polijstblok van gamma
Had nog die sticker op het display zitten dus dat beschermde het zwarte gedeelte enigzinds, ziet er zo wel een stuk beter uit imho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:35:
Heeft iemand al ervaring met navigatie op de 6300 middels een gps ontvanger? Tom tom zou niet werken, maar er zijn toch andere programma's die wel moeten werken? Tot nu toe lees je er niet veel over, dus ik ben benieuwd
je moet opzoek naar navigatie software die op nokia series 40 os werkt, tom tom en route 66 etc. werken met Symbian S60

http://www.nav4all.nl
alleen dit werkt via internet of gprs oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mij 6300 geupdate maar nu ben ik dus nederlandse t9 en menu kwijt. Waar kan ik die weer downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paar vragen nog en mijn telefoon is btw onderweg, vandaag mijn nummer binnengekregen!

- kun je foto's en muziek in aparte mappen zetten (bijvoorbeeld verschillende stijlen muziek mappen maken)?

- als ik via datakabel mijn telefoon verbind met de pc, kan ik dan eenvoudig en snel de foto's bijvoorbeeld alleen weergeven in het groot en niet overplaatsen?

- kun je ook een wachtwoord op je multimedia bestanden zetten? (belangrijkste vraag, want dan kan niemand in de klas ofzo mijn muziek aan zetten)

alvast heel erg bedankt, en ik laat dusmijn mening over het toestel volgende week weten als ik hem binnen heb :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldenSample schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 13:51:
[...]

je moet opzoek naar navigatie software die op nokia series 40 os werkt, tom tom en route 66 etc. werken met Symbian S60

http://www.nav4all.nl
alleen dit werkt via internet of gprs oid.
Of Mgmaps (http://www.mgmaps.com) > kan je je mappen ook offline beheren door ze op te slaan op mermory card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, hoe werkt dat juist met zo'n Bluethooth GPS-ontvanger?
Moet je die apart kopen? Kosptrijs? Hoe groot is zo'n ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 17:59:
paar vragen nog en mijn telefoon is btw onderweg, vandaag mijn nummer binnengekregen!

- kun je foto's en muziek in aparte mappen zetten (bijvoorbeeld verschillende stijlen muziek mappen maken)?

- als ik via datakabel mijn telefoon verbind met de pc, kan ik dan eenvoudig en snel de foto's bijvoorbeeld alleen weergeven in het groot en niet overplaatsen?

- kun je ook een wachtwoord op je multimedia bestanden zetten? (belangrijkste vraag, want dan kan niemand in de klas ofzo mijn muziek aan zetten)

alvast heel erg bedankt, en ik laat dusmijn mening over het toestel volgende week weten als ik hem binnen heb :)
ik heb iets gevonden:
http://nds1.nokia.com/pho...ides/Nokia_6300_UG_nl.pdf
12. media -> geheugenkaart vergrendelen.

maar wordt dan die kaart vergrendeld of echt wat ik bedoel, dus de bestanden die op de kaart staan zodat niemand zonder wachtwoord in mijn muziek en foto's kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-10 09:14
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 20:12:
Trouwens, hoe werkt dat juist met zo'n Bluethooth GPS-ontvanger?
Moet je die apart kopen? Kosptrijs? Hoe groot is zo'n ding?
Ik heb ook een e65. Daar kan wel tomtom op.
Het werkt heel simpel. Je koopt zo'n gps muis los erbij.
Je laat hem herkennen door de telefoon en stelt in tomtom welke gps ontvanger je hebt en klaar.

Het gaat er dus alleen maar om of er een navigatie pakket is wat werkt op de 6300.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:13

woutur

Klauwtjes uit!

Ok ik vraag het nog maar een keer: is er iemand met een goed werkende bluetooth headset? Ik heb de nokia bh-207 geprobeerd en één van sony ericsson die ik reeds had. De eerste hoort BT 2.0 te zijn (heb vernomen dat mijn telefoon dat ook is). Problemen zijn als volgt: ik kan iedereen perfect horen, maar voor hen komt alles voortdurend onderbroken over. Gesprekken zijn dus voor de gebelde partij maar moeilijk te volgen. Heb firmware 5.5 erin hangen en ik heb liever vandaag een werkende headset dan dat ik ga wachten tot er een degelijke firmware uitkomt (als dat al komt).

Kortom: wie heeft er een goedwerkende bt headset met de 6300?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

driel24 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:12:
[...]

Ik heb ook een e65. Daar kan wel tomtom op.
Het werkt heel simpel. Je koopt zo'n gps muis los erbij.
Je laat hem herkennen door de telefoon en stelt in tomtom welke gps ontvanger je hebt en klaar.

Het gaat er dus alleen maar om of er een navigatie pakket is wat werkt op de 6300.
En hoeveel kost zo'n gps-ontvanger ongeveer? Blijkt toch redelijk moeilijk te vinden hier in België...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:26:
[...]

En hoeveel kost zo'n gps-ontvanger ongeveer? Blijkt toch redelijk moeilijk te vinden hier in België...
Welnee... kijk hier maar eens op e-bay : KLIK

Hier is er ook nog een : PDA shop in Belgie

[ Voor 14% gewijzigd door driel24 op 28-11-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er dan nog niemand hier die een goed werkende navigatie op de 6300 heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat sommige de vraag van mij een paar berichten hierboven misschien niet snappen, zal ik het idee erachter even zegen:

een soort toetsvergrendeling voor je telefoon, maar dan met een wachtwoord ipv een algemene standaardcode om hem te ontgrendelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 19:10
Ik heb even precies bij gehouden hoe lang mijn batterij het doet onder bepaalde omstandigheden. Hij heeft het drie dagen vol gehouden met de volgende werkzaamheden:
13x Bellen: 49.29 min waarvan 29.45 met Bluetooth
6x onbeantwoorde uitgaand
3x onbeantwoord inkomend
2x foto (hoogste stand ed)
6x bericht verzonden
4x bericht ontvangen
5x ontvangstbevestiging
8x syncen met de computer (25.00 min totaal via Bluetooth overig)
2x (proberen) updaten met USB kabel

Ik heb geen mailbox aanstaan dus voordat ze ophangen zijn ze al aardig wat seconden bezig mij proberen te bereiken. Net zoals bij het uitgaande bellen verschilt het ook nog voordat er opgenomen wordt. En verder komen er nog de gebruikelijke handelingen bij als settings en door het menu bladeren en overigens ongeveer twee minuutjes een spelletje uitgeprobeerd.

Mijn instellingen zijn, spaarstand aan, screensaver uit, slaapstand aan, actief standby aan (agenda), automatische toetsenblokkering uit, operatorselectie handmatig, licht signalen bij bellen uit, trillen bij bellen aan. De meest opvallende zijn toetsenblokkering en screensaver. Als de aut. toetsenblokkering aan slaat dan springt het licht van het display weer aan ongeacht of deze al uit is. En de screensaver spaart je scherm maar niet je batterij dacht ik zelf. En als je slaapstand aan hebt staan dan springt je scherm snel genoeg uit dus dat leek mij wat overbodig de screensaver.

En dan nu de echo met Bluetooth. Ik kreeg daar een keer een opmerking over maar dat was de enige keer. Er zijn mensen die hier na vragen op dit forum maar ik heb er geen last van op die ene keer na dan. En ik gebruik een Nokia BH-100 headset.

Over het toestel zelf, ik kom van Siemens (S55 en S65) en tot op heden vind ik dat Siemens toch wat beter heeft nagedacht over gebruiksvriendelijkheid van het toestel en de menu’s maar dat is nu verder een kwestie van wennen aangezien Siemens niet meer in de mobiele markt zit. Het grootste minpunt vind ik dat als je in een menu zit en je legt je telefoon ter zijde dat hij dan niet automatisch na één minuut of zo naar de spaarstand spring. De functie actief standby vind ik zelf een erg goede aanvulling op het menu net zoals het zelf indelen van je menu. Verder is de telefoon goed te syncen met de computer door de bijgeleverde software. De multimedia functies ben ik niet mee bezig omdat ik het niet gebruik net zoals P2T. Het is gewoon een erg fijn toestel om mee te bellen en smsen en al je contacten, notities afspraken en dergelijke bij te houden.

En er zit toch een toetsenblokkering op de telefoon waar je een code in kunt voeren (Instellingen -> Telefooninstellingen -> Toetsenblokkering) Of is dit niet afdoende Joost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nouja.. die toetsenblokkeringen kan iedereen eenvoudig uitschakelen. het gaat er mij maar om, dat als je een nieuwe telefoon hebt, iedereen hem wil zien. en er zijn altijd van die grapjassen die dan in de klas een mp3 gaan afspelen waardoor ik hem een week kwijt ben en dat zou ik dan op die manier willen voorkomen ;)

ik verwacht dat het niet mogelijk is wat ik voor ogen had, dus dan zal ik hem er maar mee moeten doen. een soort slotcode, maar dat kan ik dus ook niet vinden op google.
het enigste is dit:
http://nds1.nokia.com/pho...ides/Nokia_6300_UG_nl.pdf
12. media -> geheugenkaart vergrendelen.

maar wordt dan die kaart vergrendeld of echt wat ik bedoel, dus de bestanden die op de kaart staan zodat niemand zonder wachtwoord in mijn muziek en foto's kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen dan kan je niets van de kaart afhalen,
alles blijft zichtbaar spijtig genoeg.

Verwijderd

oke, bedankt.

ja.. als ze dan alsnog mp3's kunnen afspelen heb ik er weinig aan! toch heel erg bedankt.

Verwijderd

Wat is het verschil tussen de energiebespaarstand en de slaapstand?

• Dagg
energiespaarstand uit, slaapstand uit: scherm blijft zichtbaar en licht gaat uit.
energiespaarstand aan, slaapstand uit: op scherm zie je alleen datum en tijd en licht gaat uit.
energiespaarstand uit, slaapstand aan: scherm gaat op zwart.
energiespaarstand aan, slaapstand aan: scherm gaat op zwart.

• remmelt
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 12:25
Enzo Dizono schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:54:hier even een (mooi!) voorbeeldje van zo'n achtergrond:
http://img218.imageshack.us/img218/6884/05kt4.jpg

Nu was mijn vraag, iemand intresse in:
-Het photoshop sjabloontje om dat balkje te maken
-Wat losse achtergrondjes
-Het aangepaste iphone thema
Yes, kom maar door! PS wie is dat bevallige hert?

Verwijderd

@ Joost, je kan ze de volgende keer ook gewoon niet je gsm geven
of ze klap tegen hun hoofd verkopen..

Verwijderd

haha, ja kan idd ook ;) :P

ik kan mijn toestel morgenvroeg ophalen, want vandaag zijn ze aan de deur geweest maar er was niemand thuis :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
Kan ik ergens de standaard games downloaden? Want ik heb ze per ongeluk onklaar gemaakt :s
Ze werken dus nie meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esberk
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-05 21:22
Heeft er iemand geprobeerd om een microsd kaart in te zetten die groter is als 2 gb ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met deze telefoon zelf een MP3 als smstoon instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:39:
Kan je met deze telefoon zelf een MP3 als smstoon instellen?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-07 17:04
esberk schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:09:
Heeft er iemand geprobeerd om een microsd kaart in te zetten die groter is als 2 gb ??
Volgensmij staat er in de spec's dat hij alleen 2gb ondersteund....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kapert
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-10 18:16
croontje schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:26:
Kan ik ergens de standaard games downloaden? Want ik heb ze per ongeluk onklaar gemaakt :s
Ze werken dus nie meer :(
Goede vraag, want ik ben mijn standaard games ook kwijt vanwege een uitbreiding van mijn MicroSD kaartje. Ik kon de standaard games van mijn standaard 128 mb MicroSD kaartje niet afhalen. Of kan dat wel? Ik kreeg een popup dat ik het niet kon kopieeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the old man
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-08-2020
kapert schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:01:
[...]

Goede vraag, want ik ben mijn standaard games ook kwijt vanwege een uitbreiding van mijn MicroSD kaartje. Ik kon de standaard games van mijn standaard 128 mb MicroSD kaartje niet afhalen. Of kan dat wel? Ik kreeg een popup dat ik het niet kon kopieeren.
Deze vraag is al een paar keer beantwoord. Eerst je games van de kaart naar je toestel geheugen verplaatsen. Dan de nieuwe kaart er in en naar je nieuwe kaart verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esberk
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 31-05 21:22
xppn schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 11:11:
[...]

Volgensmij staat er in de spec's dat hij alleen 2gb ondersteund....
Dat klopt, maar bij alle apparaten die ik heb gekocht stond de toendertijd maximum aan geheugen wat je kon kopen dat dat ook het maximum van de telefoon was. Maar als je er een grotere in deed werkte die gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papakroket
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-05-2021
Een vraag voor hulp aub.

Ik kocht zeer kortelings ook de 6300. Een prachtig toestel. Bij het opstarten merkte ik dat het precies een Mobistar pakket toestel is. Met Mobistar theme en dergelijke.
Nu mijn vraag; is het normaal dat ik slechts 15 beltonen heb, geen enkel spelletje en geen enkele achtergrond om te kiezen? Al deze mappen zijn gewoon leeg. Ik vermoed dat het idd gaat om een eerder promopakket van Mobistar en de winkelier me heeft opgelicht door alles proberen te wissen zodat het toestel een gewoon toestel lijkt.

Dringend iemand met antwoord gevraagd aub.

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had bij aanschaf wel achtergronden om uit te kiezen en ook 2 themas.

Als deze erbij jou niet op zitten kan je twijfelen over de nieuwstaat van je 6300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 04-10 21:03
papakroket schreef op zondag 02 december 2007 @ 23:48:
Een vraag voor hulp aub.

Ik kocht zeer kortelings ook de 6300. Een prachtig toestel. Bij het opstarten merkte ik dat het precies een Mobistar pakket toestel is. Met Mobistar theme en dergelijke.
Nu mijn vraag; is het normaal dat ik slechts 15 beltonen heb, geen enkel spelletje en geen enkele achtergrond om te kiezen? Al deze mappen zijn gewoon leeg. Ik vermoed dat het idd gaat om een eerder promopakket van Mobistar en de winkelier me heeft opgelicht door alles proberen te wissen zodat het toestel een gewoon toestel lijkt.

Dringend iemand met antwoord gevraagd aub.

Dirk
Ik zou het toestel terugbrengen... Je hebt nu een branded toestel. Tenzij de prijs dermate laag was dat je ergens anders veel duurder uit bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Younesse88 schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:44:
Binnekort komt de 6300 ook in T-Mobile prepaid, prijs kan ik nog niks over kwijt
Inmiddels een kleine 3 weken verder...
Is er al iets meer bekend hierover? Wanneer komt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-05-2022
remmelt schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:51:
[...]

Yes, kom maar door! PS wie is dat bevallige hert?
Da's rebecca romein. Lekker he... :9 Ik was even een tijdje niet online hier. Hoe wil je dat ik het stuur? Mss kun je even je mailadres doorgeven of even een mailtje sturen naar:
Afbeeldingslocatie: http://img141.imageshack.us/img141/2002/mailaw4.jpg
Even zo tegen spam...

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-07 17:04
Mensen,

The impossible happend.... my nokia 6300 = broken :(

Baal als ene stekker hij viel uit me borstzak toen ik uit de busstruikelde.... en 3 keer raden...
het vallen is niet zo erg maar als hij onder je voet terecht komt overleeft hij het niet, dus heb een vernieuwend scherm... zonneschijn en een "regenboog" er doorheen....

een fototje voor de liefhebbers...
Afbeeldingslocatie: http://www.xppn-world.net/images/broken.jpg

Hij gaat morgen met een maat van me mee die loopt stage bij een bedrijf dat ook een nokia care center is... ff kijken of hij te fixen is.... hij reageert wel nog wel volgenmij dus duim aub voor me!! (alvast bedankt _/-\o_ :+ ) zo ja dan koop ik een nieuw schermpje en nieuw frontje en hoop er weer tegen aan te kunnen....

Kzal jullie op de hoogte houden^^

Greets,

me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• papakroket
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-05-2021
Intussen is mijn toestel terug gegeven aan de winkel, waar ik kordaat mijn geld of een ander toestel heb geëist. En idd, het is een gestript toestel. Heb intussen een nieuwe 6300 van een andere winkel en deze heeft wel iets meer fun stuff inside. Al vind ik hem maar vrij leeg... Ook heb ik al wat "gratis" materiaal van nokia gedownload. Maakt je eigen gsm toch iets persoonlijker.

Bedankt voor de reacties hier.

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal,

heb vandaag me een nokia 6300 gehaald, mooi toestel.
maar laat ik daar verder maar niet over door gaan.
helemaal tevreden. op 1 ding na, en nu is meteen mijn
vraag. als jullie een mp3 als ringtone pakken. en bij de
instellingen bellen hebben staan. (en niet oplopend)
waarom is de ringtone dan toch oplopend als ik gebeld word???
kan iemand mij dit uitleggen. ben er namenlijk erg benieuwd
naar. bedankt alvast.

o ja, ik heb de zoekfunctie gebruikt en deze gaf een link
die helaas niet meer werkt.

gr. roel

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireMotion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

FireMotion

De wereld is een plaatje.

Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:43:
waarom is de ringtone dan toch oplopend als ik gebeld word???
Dat staat dus gewoon in de startpost bij de FAQ. "dit is expres zo gedaan om te zorgen dat je niet schrikt van het geluid als je de telefoon toevallig dichtbij je oor houd als hij af gaat."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat heb ik nu ook gevonden. maar bestaat er geen programmaatje voor om dit te omzeilen..
en weet iemand ook als ik een berichtje heb gemist of een gesprek dan blijft mijn display
branden. vreemd...... vanavond toch maar eens het boekje doorspitten. maar toch bedankt.

gr. roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Email is mijn gebruikersnaam hier, @gmail.com. Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
lama

[ Voor 99% gewijzigd door Mr.S op 04-12-2007 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lama??? mischien iets meer uitleg. is wel zo handig...

bedankt alvast namens mij en alle anderen die mee lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens een gesprek was het met één druk op de knop mogelijk om de luidspreker in te schakelen.
Helaas ben ik op de één of andere manier die sneltoets kwijt geraakt. 8)7
kan iemand mij helpen om dat te herstellen?

Verder ben ik giga tevree over de 6300...wat een fijn toestel!!! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:19:
lama??? mischien iets meer uitleg. is wel zo handig...
Daar stond mijn post met een vraag maar ik vond hem op een ander forum en editte hem en wilde zeggen laat maar a.k.a. lama ;)
8)7

Wat me wel opvalt in dit topic is dat er weinig echt goede vragen komen en dat er vooral nieuwe mensen met een hoop n00b-achtige vragen komen die je zo kan google'n. Ik vind het best zonde omdat de mensen van het eerste uur met echt zinnige dingen kwamen, dat mis ik de laatste tijd nogal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
klopt! al heb ik daar ook wel een handje van!

Maar de 6300 is gewoon zo eenvoudig in gebruik dat er eigenlijk weinig moeilijks over te vragen valt denk ik! Het is een bel/sms toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.S schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:19:
[...]

Daar stond mijn post met een vraag maar ik vond hem op een ander forum en editte hem en wilde zeggen laat maar a.k.a. lama ;)
8)7

Wat me wel opvalt in dit topic is dat er weinig echt goede vragen komen en dat er vooral nieuwe mensen met een hoop n00b-achtige vragen komen die je zo kan google'n. Ik vind het best zonde omdat de mensen van het eerste uur met echt zinnige dingen kwamen, dat mis ik de laatste tijd nogal.
Wil je hiermee zeggen dat mijn vraag een domme vraag is?
Zeg dat dan gewoon :)
Maar dan kun je mij ook vast snel een antwoord geven als het zo simpel is!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anglico
  • Laatst online: 05-08 22:22
Mr.S schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 22:24:
[...]

Ik ben zeer tevreden over deze burealader/cradle met ingebouwde microfoon voor handsfree, usb- en laadfunctionaliteit.
Degelijk is ie zeker, want de buitenkant is van staal en door het aan de onderkant bevestigde antislipmatje staat ie als een huis ;)
[afbeelding]

edit: op de foto zie je een andere aansluiting, irl zit er van links naar rechts de laad-pin, de headset aansluiting en usb-aansluiting.
vandaag ook die cradle binnengekregen, na lang aarzelen toch maar het usb klepje er met succes afgehaald, maar de 6300 wil er dus niet in, probleem ligt aan de usb connector in de cradle want een losse kabel gaat er perfekt in.
de winkel maar eens contacteren zekers?

"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer een album op me telefoon te zetten alleen als ik hem converteer hoor ik niks op me telefoon als ik het liedje draai. als ik niet converteer hoor ik aldoor hele rare geluiden tussen het liedje door en schiet hij aldoor terug nadat rare geluid. iemand hier ook last van/ oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the old man
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:17:
ik probeer een album op me telefoon te zetten alleen als ik hem converteer hoor ik niks op me telefoon als ik het liedje draai. als ik niet converteer hoor ik aldoor hele rare geluiden tussen het liedje door en schiet hij aldoor terug nadat rare geluid. iemand hier ook last van/ oplossing voor?
Ik zou eens beginnen met ons uit te leggen wat je nu eigenlijk precies aan het doen bent. CD's omzetten naar MP3 neem ik aan, met welk programma, welke instellingen enz? Doen je geripte MP3's het wel op een gewone MP3 speler, kun je ze wel afspelen op je computer? Kun je andere - bijvoorbeeld gedownloade - MP3's wel op je 6300 afspelen?

Ik kan je aanraden om je CD's te rippen met bijvoorbeeld Feerip of een andere bekende ripper. Daarna via de usb kabel overzetten naar je geheugenkaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat om een album die iemand heeft gestuurd. al uitgepakt dus. andere liedjes doen het wel gewoon. op de computer maakt hij ook geen rare geluiden ik heb het alleen met het album van de partysquad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the old man
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:11:
het gaat om een album die iemand heeft gestuurd. al uitgepakt dus. andere liedjes doen het wel gewoon. op de computer maakt hij ook geen rare geluiden ik heb het alleen met het album van de partysquad
Weet je dan wel zeker dat het een MP3 bestand is wat je niet goed kunt beluisteren? Zo ja, wat is de sample rate? In't uiterste geval zou ik zeggen: stuur me je file eens toe, kijken of tie ut bij mij ook niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik de java games van getjar.com installeren op mijn 6300? Gewoon de jar files op SD kaart zetten en openen met de 6300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:39:
Hoe kan ik de java games van getjar.com installeren op mijn 6300? Gewoon de jar files op SD kaart zetten en openen met de 6300?
Ik heb zelf het idee, en zo werkt het ook op mijn k750, dat je ze via bleutoth vanaf je pc naar je telefoon moet zenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:39:
Nokia PC-suite installeren op je pc, via de optie "Toepassingen beheren" in het menu van pc-suite de .jar via een datakabel of bluetooth installeren op je telefoon, dus niet enkel kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:18:
[...]

Nokia PC-suite installeren op je pc, via de optie "Toepassingen beheren" in het menu van pc-suite de .jar via een datakabel of bluetooth installeren op je telefoon, dus niet enkel kopieren.
dat is dus nog veel makkelijker dan op een samsung, daar is het echt een ramp om wat java apps te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pizr schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:17:
Had trouwens nog een groot verschil ontdekt in de software v5.50! Ik (en met mij vele anderen) hadden last van het t9 woordenboek bij het typen van smsjes. Het woordenboek kon geen nieuwe woorden meer opslaan in v5.00. Dit is gelukkig ook opgelost in v5.50! Ergerde mij hier dood aan!
Heb wel de versie v5.50 maar een vol woordenboek - nie handig. Iemand al ervaring hoe je dit kunt oplossen?/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:19
Veel succes daarmee !

Heb nu sindskort deze telefoon via de Tele2 actie. Gelijk mijn Vodafone sim-only simmetje erin en werkt gewoon. Dus in sim-lock vrij.

Ik heb wat opermerkingen / vraagjes over deze telefoon:
  1. Wanneer ik de folders op mijn huidige geheugen kaartje op naam wil sorteren zegt hij dat het gelukt is terwijl het dus nog kris kras door elkaar staat. Hoe kan ik dit oplossen?
  2. De batterij duur is echt slecht, had hiervoor een Nokia 6070 waarmee ik toch 6 a 7 dagen met een accu deed. Deze mobiel heb ik bijna vier dagen, maar de batterij is nu al bijna twee keer leeg gegaan. Ben er wel veel mee bezig geweest, bluetooth, internet, thema's ed. Kan ik hiervoor een krachtigere accu kopen (huidige = BL-4C)?
  3. Kan ik de helderheid van mijn scherm aanpassen? Lees vaak dat dit dus niet kan :(
  4. Ik heb de Kingston 2 GB microSD w/ 2 Adapters besteld. Is deze compitabel?
  5. Er zit een 2,5mm audio jack plug in het mobieltje met een bijgeleverd setje oordopjes. Deze dopjes zitten waardeloos en zou dus graag mijn eigen in-ears gaan gebruiken. Nu wou ik hiervoor een Audio Jack Plug Converter 2,5 mm to 3,5 mm voor kopen. Gaat dit werken of herkend het mobieltje dat ik geen Nokia apparatuur heb aangesloten?
  6. Weet iemand waar ik wat goedkoper een dergelijke audio jack plug converter kan kopen?
  7. Wanneer ik mijn in-ears oordopjes eraan heb zal ik dan nog radio kunnen luisteren?
  8. Eventueel in-ears van Nokia geschikt voor de Nokia 6300? HS-20
Verder ben ik tevreden met het mobieltje, hij ziet er mooi uit, werkt snel, scherm is heel mooi. Foto's zijn leuk voor op de telefoon te kijken. De Tele2 actie was zo voordelig dat ik het niet kon laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Ik heb een vraagje: ik kreeg vandaag van Hi! een SMS dat iemand mij had gebeld maar mijn voicemail niet had ingesproken. Het nummer was +31612345678 (zegmaar ;) ). Ik ken natuurlijk niet iedereens mobiele nummer uit mijn hoofd, dus ik wist niet wie het was. Dus ik draai het nummer 0612345678 en druk op het groene knopje: "Belt 0612345678" staat er dus. Schijnt het iemand te zijn die ik dagelijks zie en goed ken enzo, die dus ook onder het nummer "0612345678" in mijn telefoonboek staat. Maar schijnbaar herkent de Nokia het niet als je handmatig een nummer uit je telefoonboek draait? Had ik op mijn oude SE T610 handmatig "0612345678" gebeld, dan had er gestaan "Belt Pietje Janssen", maar de Nokia doet dat (dus) niet :?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet of er al een dual-sim verkrijgbaar is voor deze tel? En wie heeft deze al gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
leokennis schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:45:
Ik heb een vraagje: ik kreeg vandaag van Hi! een SMS dat iemand mij had gebeld maar mijn voicemail niet had ingesproken. Het nummer was +31612345678 (zegmaar ;) ). Ik ken natuurlijk niet iedereens mobiele nummer uit mijn hoofd, dus ik wist niet wie het was. Dus ik draai het nummer 0612345678 en druk op het groene knopje: "Belt 0612345678" staat er dus. Schijnt het iemand te zijn die ik dagelijks zie en goed ken enzo, die dus ook onder het nummer "0612345678" in mijn telefoonboek staat. Maar schijnbaar herkent de Nokia het niet als je handmatig een nummer uit je telefoonboek draait? Had ik op mijn oude SE T610 handmatig "0612345678" gebeld, dan had er gestaan "Belt Pietje Janssen", maar de Nokia doet dat (dus) niet :?
Dat heb ik ook met vodafone als ik vanuit een sms van voicemail bel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:45:
Misschien heb je er +31 voor staan in je telefoonboek, dan pakt ie dat inderdaad niet
of als je onder 1 naam een heel visitekaartje hebt zitten doet hij dat ook niet
tja, techniek...... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmelt
Echt? De meeste telefoons kijken alleen naar de laatste 7 cijfers. Is natuurlijk raar als er iemand is in het buitenland met hetzelfde nummer maar andere landcode, maar die kans is natuurlijk verwaarloosbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Mensen ik heb een 'probleem' met Nokia PC Suite. Als de computer opgestart wordt dan krijg ik elke keer de melding dat er nieuwe hardware is gevonden. Het gaat hier om de Nokia 6300 Bluetooth Modem. Het maakt niet uit of de telefoon geconnect is, ik krijg altijd de melding 'fout opgetreden bij installatie'. Is daar wat tegen te doen?

edit:
En waarom kan ik geen MP3 bitrate 128 omzetten naar AAC. Ik krijg dan de melding 'De bestanden zijn niet geconverteerd omdat ze de doelindeling al hebben of omdat de bestandsindeling niet wordt ondersteund.' alleen is het zo bij mijn weten dat MP3 en AAC twee verschillende indelingen zijn en dat de Nokia Music Manager MP3 zou moeten kunnen cenverteren. Of heb ik iets gemist? Bij de bestandskoppelingen in de instellingen is MP3 als AAC aangevinkt.

[ Voor 50% gewijzigd door Dagg op 08-12-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:34:
[...]

Heb wel de versie v5.50 maar een vol woordenboek - nie handig. Iemand al ervaring hoe je dit kunt oplossen?/
ik heb exact het zelfde probleem
hartstikke onhandig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds afgelopen weekend ben ik in het bezit van een Parrot 3100 icm met de Nokia 6300.
Het werkt perfect! Ik wou dat ik eerder voor dit type handsfree bellen was gegaan. Als je dit hebt wil je nooit meer een oortje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de verschillen tussen firmware v05.00 en v05.50?
Is het noodzakelijk om deze te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Boemans, deze verschillen kon je vinden in dit forum. Deze vraag is nml al eerder gesteld.
Maar ik maak je het makkelijk :)

Dit zijn de veranderingen in 5.50
• Yahoo Go application added
• Copying contacts to phone memory also possible when security level is set to "phone"
• Play list improved in Music Player
• FM radio auto tuning improved
• WAP browsing in certain pages improved
• Compatibility with a Bluetooth car kit improved
• UA-Prof URL updated
• Voice recorder playback volume adjusted
• Support for new components
• Combo memory
• - Power management chip
• - HW accelerator
• - FM Radio
• Preinstalled MIDlets updated
• Operator name list updated

Geen dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik probeerde de update te installeren, maar dit lukt niet.
Als USB-modus koos ik voor 'Nokia mode', maar tijdens de installatie krijg ik plots deze foutmelding door de Nokia Software Updater:

'Verbinding met telefoon verbroken'

Dit terwijl de USB-kabel nog steeds aangesloten is. Ik hoor tijdens de installatie ook het geluidje van mijn pc dat een USB-apparaat ontkoppeld wordt wanneer mijn gsm in test mode gaat.

Hoe kan ik dit oplossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-10 14:36
[...]

Heb inmiddels ook hetzelfde probleem 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:35:
Sinds afgelopen weekend ben ik in het bezit van een Parrot 3100 icm met de Nokia 6300.
Het werkt perfect! Ik wou dat ik eerder voor dit type handsfree bellen was gegaan. Als je dit hebt wil je nooit meer een oortje...
heb dit ook, werkt idd super !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Is er iemand die een Navigatie pakketje werkend heeft ?
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:40:
[...]

Is er dan nog niemand hier die een goed werkende navigatie op de 6300 heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
  • Laatst online: 06-10 11:20
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:35:
Ok, ik probeerde de update te installeren, maar dit lukt niet.
Als USB-modus koos ik voor 'Nokia mode', maar tijdens de installatie krijg ik plots deze foutmelding door de Nokia Software Updater:

'Verbinding met telefoon verbroken'

Dit terwijl de USB-kabel nog steeds aangesloten is. Ik hoor tijdens de installatie ook het geluidje van mijn pc dat een USB-apparaat ontkoppeld wordt wanneer mijn gsm in test mode gaat.

Hoe kan ik dit oplossen??
Zit ie direct of via een USb hub? Als ie in een hubje zit kan het zijn dat ie niet voldoende stroom krijgt.

• Plato
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:25
Weet iemand of het mogelijk is om de agenda via "actief standby" wat meer regels te laten zien?

Ik gebruik de aganda functie veel, maar hij laat nu maximaal 2 afspraken per dag zien, ik zou graag in een oogopslag wat meer regels met afspraken zien. Wat mij betreft mag hij daarvoor het hele scherm gebruiken, lijkt mij wel handig.

Verwijderd

Plato schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:39:
Weet iemand of het mogelijk is om de agenda via "actief standby" wat meer regels te laten zien?

Ik gebruik de aganda functie veel, maar hij laat nu maximaal 2 afspraken per dag zien, ik zou graag in een oogopslag wat meer regels met afspraken zien. Wat mij betreft mag hij daarvoor het hele scherm gebruiken, lijkt mij wel handig.
Daar zocht ik ook al naar... :) Niet handig dat niet gewoon het hele dagprogramma zichtbaar kan worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:13

woutur

Klauwtjes uit!

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:35:
Hela, dus met een Parrot 3100 werkt de 6300 wel goed? Ik heb aardig wat oortjes versleten nu maar geen enkele kwam ononderbroken over (ofwel, mijn gesprekspartners konden me slecht verstaan doordat ik steeds opbrak). Andersom werkte overigens perfect, ik kon zelf alles vlekkeloos verstaan.
Verzoek van mijn kant is dus: welke firmware gebruik jij? en kun je verifieren dat bovenstaand probleem ook daadwerkelijk niet optreedt? Alvast superbedankt :)

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Woutur het werkt perfect, ook aan de andere kant kan men mij goed verstaan zonder onderbrekingen. Ook dat ondervond ik met oortjes. Kan de Parrot dus echt aanbevelen!

Ik gebruik softwareversie: V5.50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Card Nox schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:33:
[...]
• Er zit een 2,5mm audio jack plug in het mobieltje met een bijgeleverd setje oordopjes. Deze dopjes zitten waardeloos en zou dus graag mijn eigen in-ears gaan gebruiken. Nu wou ik hiervoor een Audio Jack Plug Converter 2,5 mm to 3,5 mm voor kopen. Gaat dit werken of herkend het mobieltje dat ik geen Nokia apparatuur heb aangesloten?
Ik heb er een sennheiser pmx60 op aangesloten met die plug converter. Werkt perfect (en klinkt veel beter dan die standaardoortjes), alsook de radio werkt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Inmiddels iemand al met een oplossing? Het is echt rete-irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:00:
[...]

Inmiddels iemand al met een oplossing? Het is echt rete-irritant
Heb je er al eens een belletje/bezoekje aan een NSP aan gewaagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plato schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:39:

Helaas.... niet mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 12:56
Heeft iemand het probleem al opgelost met de ë in de smsjes (nog maar 70 tekens per sms beschikbaar). Ik weet dat het met firmware 5.50 opgelost zou moeten zijn, maar met mijn tele2 telefoon met die firmware treedt het nog steeds op. Ook het opnieuw installeren van de firmware heeft niet geholpen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand met welk programma je het best een thema kan maken zoals http://gallery.mobile9.com/c/nokia-6300-themes/1/?fi=6 dit kan maken?

en dan bedoel ik een iets geavanceerder programma dan nokia theme studio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Voor de liefhebbers: @ T for Telecom, T-mobile prepaid Nokia 6300 €159,95 + Nokia 1600 t.w.v. €24.95.
Tip: koop em gewoon voor €160 los (check pricewatch) want als je over een jaar je nokia simlock vrij wilt laten maken via Tmobile, laten ze je rustig een week of 4 wachten :).
Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste