Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

tienes schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:44:
Op de site van tele2 staat:

"Tele2 zorgt na het ontvangen van deze gegevens dat uw abonnement na de contractsperiode EN uw opzegtermijn van 2 maanden wordt stopgezet. U ontvangt van ons hierover nog een schriftelijke bevestiging."

Dit lijkt erop dat het contract dus 12 maanden plus 2 duurt en zijn de kosten
14x10= 140 plus 6,95 verzendkosten is 146,95.
Nog steeds een aardige deal dus. Mocht het toestel niet simlockvrij zijn, dan kun je deze toch gewoon terugsturen? (verkoop op afstand)
Ik heb nog gevraagd aan die mevrouw aan telefoon hoe het zat met een 13 of 14e maand. Maar ze vertelde dat dat vroeger was en nu niet meer. Ik bekijk morgen mn toegestuurde contract nog wel eens en bel anders wel opnieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alweer zoiets, je moet idd wel oplettend blijven met zulke acties, want er zitten zoveel addertjes onder het gras!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 11:52
Je mag toch opzeggen met ingang van de einde van je contracts termijn?
Mits je eraan denkt dat de opzegging voor de opzegtermijn bij de provider moet zijn, zodat je opzegtermijn van bijvoorbeeld 2 maanden samen valt met de eind datum van je contract.

Sterker nog als je nu al weet dat je het contract niet na de contractstermijn wilt verlengen. Zou je reeds een maand na de start van je contract een opzeg brief kunnen versturen met daarin het abbonement te beeindigen per einde contractsdatum. Dan kun je het opzeggen en niet meer vergeten, en je voldoet aan de opzegtermijn van het contract.

Maarja dat is slechts mijn hersenspinsel over dit soort kromme contracten waarbij een "lange" opzegtermijn word aangehouden.

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• October
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-04-2021
Ik neem ook aan dat je zeg maar in maand 10 alvast je contract kan opzeggen voordat je over je eerste jaar heengaat.

Ik ben ook zeer geinteresseerd of dit toestel idd simlock vrij is en verder ook geen addertjes onder het gras zijn.

Op andere sites zie je dit toestel niet goedkoper dan 180 euro. Scheelt dus meer dan 50 euro.

Afwachten maar wat de ervaringen zijn van de bestellers onder de tweakers.

Ik heb zo ook maar een mailtje gestuurd of het simlock vrij (dus icm andere sim) is. Nog geen antwoord op gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Je moet ook wat cryptischer zijn. Ik heb gewoon gezegd dat ik nog met een zakelijk netwerk bel af en toe. Of dat wel werkt omdat die simkaart van vodafone is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
Kunnen jullie het, na inmiddels 2 pagina's, over iets anders hebben dan Tele2 aub. Ik vind het beetje een verkloting van het mooie topic.

[ Voor 5% gewijzigd door Mr.S op 14-11-2007 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 6300 al een kleine 2 weken in bezit en ik heb voor het grootste deel alleen maar positieve "ervaringen" met dit toestel (btw nieuwste firmware 5.50). Ik heb de telefoon via t-mobile, dus er zit wel een t-mobile logo op het batterijklepje, maar dit is makkelijk te verhelpen met een nieuw klepje.

Positieve punten aan het toestel:

- Natuurlijk het uiterlijk. Voor een relatief goedkoop toestel is het design zeer mooi, de gebruikte materialen zoals rvs zijn goed gedaan.
- De eenvoud en gebruiksgemak van het S40 besturingssysteem. Mijn eisen aan een telefoon waren simpel: hij moet kunnen bellen, smssen en een beetje leuk uitzien. Deze telefoon voldoet daar zeer goed aan. Het OS werkt redelijk snel, het is niet super snel. Dit kan je vooral merken als je het context menu gebruikt (opties) terwijl je in je sms inbox zit.
- Hoewel ik de muziekspeler niet echt gebruik, komt er relatief goed geluid uit dit ding. Zowel uit de speaker als uit de koptelefoon aansluiting. Voorwaarde is echter dat je andere oordopjes moet nemen, want de standaard dopjes zijn best wel slecht. Met een goede paar in-ear dopjes en een verloopstukje van 2.5 mm naar 3.5 mm kan je er goed geluid uit krijgen.
- De snelkoppelingen zijn zeer handig. Tegenwoordig heeft elke telefoon snelkoppelingen. Maar ik vind bij dit toestel vooral de twee bovenste snelkoppelingen handig. De rest gebruik ik niet, ook active standby gebruik ik niet.
- De persoon die de ledjes aan de zijkant heeft ontworpen is echt geniaal!, het enige wat daaraan mist is de mogelijkheid om te kunnen instellen met welk interval de ledjes branden.

Negatieve punten aan het toestel:

- Mijn eerste en grootste klacht is de accuduur. Ik krijg (na 3 keer volledig ontladen) maximaal 4 dagen uit dit toestel. In die 4 dagen bel ik vrij weinig, mss een half uur. Ik gebruik geen bluetooth, dus dat staat uit. Verder gebruik ik niet, of een enkele keer de muziekspeler. Dus ik vind dit een groot minpunt aan dit toestel. Ik had verwacht dat ik, met mijn belgedrag, minstens 5 of 6 dagen eruit kon krijgen.
- De behuizing wil nog wel eens kraken. Soms als ik een bepaalde toets indruk kraakt het toestel. Ik weet inmiddels dat dit ligt aan de "verbinding" tussen het batterijklepje en het toestel zelf. Dus ik denk dat dit met "slijtage" wel minder wordt. Ik weet dat bijna elk toestel kraakt, maar juist bij dit toestel, i.v.m. de gebruikte materialen, was bijvoorbeeld mobile-review erg duidelijk dat het toestel niet zou kraken.
- De volumeknopje zijn erg irritant. Ze horen niet echt thuis bij een toestel dat zo een goed design heeft. Het indrukken van die knopjes is een beetje lastig, dus het was beter geweest om deze knopjes weg te laten, zie bijvoorbeeld de nokia 6500 classic.
- Een groot gemis is ook de mogelijkheid om de helderheid in te stellen. Het scherm is erg mooi, maar vreet veel energie. Dus een mogelijkheid om bijvoorbeeld het scherm op 50% helderheid te gebruiken zou veel goeds doen voor de accuduur.
- De usb aansluiting is een beetje moeilijk te bereiken via het klepje. Je moet namelijk "lange" nagels om het klepje makkelijk te kunnen openen.
- Verder heb ik nog een aantal klachten, maar dat zijn vooral dingen die te maken hebben met de branding van T-Mobile. Ik wil die t-mobile troep graag weg hebben.

Dit zijn mijn bevindingen na ongeveer 2 weken gebruik. Over het algemeen vind ik dit 1 van de betere toestellen die ik heb gehad. Dit toestel doet mij erg denken aan mijn blauwe 6150 van een aantal jaar terug, dus alleen maar lof voor Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• October
  • Laatst online: 19-04-2021
Mr.S schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:18:
Kunnen jullie het, na inmiddels 2 pagina's, over iets anders hebben dan Tele2 aub. Ik vind het beetje een verkloting van het mooie topic.
Ja, sorry.

Om het maar af te sluiten, ik heb een medewerker van Tele2 aan de lijn gehad.

Het is niet SIM-lock vrij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand precies hoe ik voor sms-jes een andere trilstand instel (ik wil geen geluid) voor de Stil profiel??
Tis nu precies dezelfde tril als wanneer iemand belt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
Zo, da's een goeie, ik krijg het niet voor elkaar. Kan tijdens het aanpassen van het 'Stil' profiel alleen Trilsignaal 'Aan' of 'Uit' zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 20:49
Weet iemand of er een snellere manier is om bluetooth aan en uit te zetten i.p.v. eerst naar
menu > verbindingen > etc... te moeten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
MG-studios schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:42:
Weet iemand of er een snellere manier is om bluetooth aan en uit te zetten i.p.v. eerst naar
menu > verbindingen > etc... te moeten gaan?
Ik heb het zo gedaan:
  1. Mijn actief standby aan
  2. Dan hoef je alleen nog op de knop Favorieten te drukken, dus links boven (boven groene) knopje.
  3. Opties op willekeurig icoon
  4. Organiseren
  5. Dan ga je naar Bluetooth-menu
  6. Klik op 'Verplaats'
  7. Zet hem helemaal bovenaan.
Nu hoef je alleen nog maar Favoriet te drukken, selectietoets, en je kan je Bluetooth aan/uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Mr.S schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:51:
[...]

Ik heb het zo gedaan:
  2. Dan hoef je alleen nog op de knop Favorieten te drukken, dus links boven (boven groene) knopje.
  4. Organiseren
  6. Klik op 'Verplaats'
Nu hoef je alleen nog maar Favoriet te drukken, selectietoets, en je kan je Bluetooth aan/uit zetten.
Of wijs hem toe aan je navigatieknop (D-pad) dwz actieve standby uit en dan kan je aan knop omhoog, links, rechts omlaag een actie hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

bluetooth zit idd vaak ver weg stopt in de menu's van toestellen, ik heb het nu zo staan:
navigatie: omhoog = camera, rechts is agenda onder is adres boek en links is nieuw bericht.
onder de 2 knoppen boven de groene en de rode heb ik gewoon bluetooth menu en inbox gedaan, werkt voor mij ideaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Manco

er zijn hier misschien wel 10 mensen die hebben gebeld of gemaild of het toestel simlock-vrij is, maar jij hebt hem en ervaring is toch altijd beter dan iemand die daar aan de andere kant van de lijn zit.
kun jij ons zekerheid geven? want sommige hebben gebeld en zeggen van wel, sommige hebben gebeld en zeggen van niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog even iets:
als jij bij google zoekt op 'simlock vrij', dan krijg je een paar links waarbij het voor minder dan 5 euro kan zoals o.a. http://www.simlockverwijderen.com/

maar als je op één van die andere klikt, kun je zoeken welke worden ondersteunt, maar de 6300 staat er steeds niet bij.. dus misschien kan het bij die link hierboven wel, maar misschien ligt het ook aan het feit dat de 6300 redelijk nieuw is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Joost_10

Mijn toestel heeft wel degelijk een simlock. Maar mijn toestel is dan ook via T-mobile gekocht. Ik geloof dat de mensen in dit topic het hebben over het Tele2 abbo en daar weet ik niks van.

Bij mijn weten is dit toestel zeer moeilijk te kraken i.v.m. met de BB5 beveiliging die erop zit. Het is inmiddels wel mogelijk om hem simlock vrij te maken, maar dit vergt behoorlijk wat moeite. Volgens mij kan dat (nog) niet via dit soort sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt voor je snelle reactie!

weet jij toevallig hoe duur het is als je het via iets anders doet en je dus ook zeker weet dat het lukt?
en weet jij ook of tele2 verplicht is hem aan het einde van het jaar hem simlock vrij te maken zoals een paar mensen in dit topic hebben gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:30:
oke bedankt voor je snelle reactie!

weet jij toevallig hoe duur het is als je het via iets anders doet en je dus ook zeker weet dat het lukt?
en weet jij ook of tele2 verplicht is hem aan het einde van het jaar hem simlock vrij te maken zoals een paar mensen in dit topic hebben gezegd?
Ik denk niet dat we over dit soort dingen hier mogen posten :), je tweede vraag kan ook beantwoord worden aan de hand van de policy. (ik wil niet mierenn@$^!$ , maar dit is pas mijn derde post, om nu al een waarschuwing te krijgen is een beetje teveel van het goede :P )

zie Policy: "Het geven en vragen van informatie over unlocken wordt op het forum niet toegestaan. Voor het unlocken van je telefoon kan je bij de provider terecht die de simlock heeft ingesteld. Na een jaar (of na het einde van de contractsperiode) zal deze in principe kostenloos verwijderd worden, bínnen deze periode wordt hier meestal een vergoeding voor gevraagd."

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt, ik zal er nog wel eens een keertje over bellen en dan hoor ik het wel! bedankt iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een tijdje alle voor en nadelen van de nokia 6233 en de nokia 6300 te hebben bekeken gaat mijn voorkeur op dit moment toch wel uit naar de 6300 (denk ik....).

Nu kan ik alleen niet zien welke camera er beter is. Ik zie wel dat er verschillen zijn maar ik weet niet of dit ook echt te zien is, weet hier iemand of er duidelijke verschillen zijn?

Zou er op korte termijn een telefoonhouder voor de nokia 6300 uitkomen? Heb wel een brodit houder gevonden die em oplaad maar dan gaat het via de sigarettenplug. Wil eigenlijk een vaste houder, dus een directe/ vaste aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.n4l.de/6300Proto.html

van de 6300 iig, misschien staat in het 6233 topic ook nog iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
@ Roy_Br

Bedoel je zo'n 6300 telefoonhouder?

Afbeeldingslocatie: http://xs220.xs.to/xs220/07433/Afb008.jpg

Absoluut aan te bevelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Mr.S op 14-11-2007 23:48 ]

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 19:27
Is er nou al duidelijkheid over die Tele2 aktie (sorry dat het er weer overgaat)? Sommige medewerkers zeggen dat er wel een simlock op zit andere niet. Heeft iemand hem al binnen?

• shorty_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-05 14:56
Hey Janusz ( of iemand anders)
Kan je misschien na het ontvangst van de toestel van Tele2 bevestigen dat deze wel/niet simlockvrij is ?

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

shorty_ schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:12:
Hey Janusz ( of iemand anders)
Kan je misschien na het ontvangst van de toestel van Tele2 bevestigen dat deze wel/niet simlockvrij is ?
Ik heb per e-mail een reactie gehad dat hij niet simlock vrij is. Opzich geloof ik best dat tele2 simlcok vrije 6300's aflevert maar het is mij riskant. Ik zoek wel even verder :)

Verwijderd

oke, iemand anders dan die hem heeft besteld of binnen nu en een paar dagen gaat bestellen?

Verwijderd

Mr.S schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:51:
[...]

Ik heb het zo gedaan:
  4. Organiseren
  6. Klik op 'Verplaats'
ik kan het nog sneller maar weet niet hoe ik h'm daarop gezet heb ik hoef alleen rechterselectie toets in te drukken en dan staat hij bluetooth

• Mr.S
Klopt, iemand anders zei het ook al. Voor mij was dat geen optie omdat ik de voorkeur geef aan 'actief standby'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit vind ik net:
http://www.tele2.nl/shop/...g-antwoord/bellen.htm?x=e

lijkt erop dat ze dus ook provider tele2 bedoelen en dat hij dus na 1 jaar abbo simlock vrij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:14:
dit vind ik net:
http://www.tele2.nl/shop/...g-antwoord/bellen.htm?x=e

lijkt erop dat ze dus ook provider tele2 bedoelen en dat hij dus na 1 jaar abbo simlock vrij is :)
Na een jaar wel ja :) Maar of je daar op wilt wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty_
  • Laatst online: 15-05 14:56
hij is wel met simlock..
Ik heb deze mail gekregen:

Hartelijk dank voor uw interesse in Tele2 Mobiel. Indien u een abonnement afsluit waarbij u de Nokia 6300 zult ontvangen, kanik u vertellen dat uw toestel SIM-lock vrij kan worden gemaakt wanneer het1 jaar in uw bezit is.Op dit moment is de Nokia 6300 leverbaar met een abonnement van 12 maanden.U heeft dan 2 maanden opzegtermijn. Indien u uw abonnement niet afmeldtuiterlijk 2 maanden voor uw verplichte contractsperiode zal het contractiedere keer met een maand verlengd worden. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de clock in het clocknoir thema. Ik wil er een andere achtergrond op dus ik decompile het bestandje naar flash. daar lijkt alles goed te gaan. ik vervang de background, ik save als .swf maar als ik hem selecteer op de foon speelt ie niet af. ik heb de swf gesaved als flash 8 bestand. Ondersteund de foon dit ?

weet er iemand hoe het wel juist moet/kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janusz schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:16:
[...]

Na een jaar wel ja :) Maar of je daar op wilt wachten.
zeker, want die abbo van 75/150 is precies goed voor mij _/-\o_ en ik heb geen zin om honderden euro's aan een telefoon uit te geven dus voor jaar 1 120 euro en voor jaar 2 zo'n zelfde abbo van hi (75/150) van 7,50 per maand is 90 euro voor jaar 2: maakt totaal 210 euro voor 2 jaar en nog een geheugenkaartje van 15 euro erbij kopen: 225 euro voor een fijne telefoon met goed abbo voor mij!

beter kan het toch niet? :*)

want ik hoef toch na dat ene jaar waar ik dus gerust op wil wachten niet per se een sim only van tele2 te doen he??

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:33:
Ik heb een vraagje over de clock in het clocknoir thema. Ik wil er een andere achtergrond op dus ik decompile het bestandje naar flash. daar lijkt alles goed te gaan. ik vervang de background, ik save als .swf maar als ik hem selecteer op de foon speelt ie niet af. ik heb de swf gesaved als flash 8 bestand. Ondersteund de foon dit ?

weet er iemand hoe het wel juist moet/kan ?
het is me GELUKT !!! niice ... als er nog iemand het klokje dus met een andere background wil hebben, let me know !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:49:
[...]

het is me GELUKT !!! niice ... als er nog iemand het klokje dus met een andere background wil hebben, let me know !!!!
Ik wil dit ook wel, vertel hier hoe je dat doet. Dan doe je andere 6300 bezitters ook plezier mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.S schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:42:
@ Roy_Br

[afbeelding]

Absoluut aan te bevelen.
Nee deze bedoelde ik niet. Bedoelde eigenlijk een vaste houder voor in de houder die je aan kan sluiten op je carkit. Dus direct op mijn ck7w.

Maar waar komt deze vandaan dan? Deze ben ik nog nergens tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu eigenlijk toch weer te twijfelen tussen de 6233 en de 6300. Wat zou een betere keuze zijn? Ze hebben namelijk allbei voor en nadelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 00:54:
Zit nu eigenlijk toch weer te twijfelen tussen de 6233 en de 6300. Wat zou een betere keuze zijn? Ze hebben namelijk allbei voor en nadelen.....
Dat heb ik al een keer geprobeerd.
SChief schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 13:00:
Welke is beter? (in specs heeft de 6300 alles beter dan de 6233, alleen geen 3G). Eigenlijk gaat het mij meer om de gebruikerservaringen. Ik heb slechts de keuze uit deze 2 toestellen nadat mijn N73 is gestolen (*&%^&^%$^%$^%&). :@
Mr.S schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 14:10:
[...]

Nou ben ik geen expert op het gebied van gebruikerservaring met de 6233 (al zijn daar genoeg topics over te vinden op GoT), maar ik heb inmiddels de 6300 wel compleet binnenstebuiten gekeerd. Als referentie voor de 6233 heb ik deze en deze site gebruikt.
De grootste verschillen zijn denk ik:
  • De 6233 heeft meer intern geheugen, al wordt er een kleinere mSD kaart meegeleverd dus komt het geheugen op hetzelfde uit;
  • Geen UMTS voor de 6300;
  • 16M kleuren voor de 6300 tegenover 256K voor de 6233
  • De 6300 heeft een iets kleiner scherm, 2.2" vs 2" maar wel dezelfde resolutie;
  • Geen Hi-Fi bluetooth profiel bij de 6300;
  • Geen infrarood bij de 6300;
  • BP-6M batterij, die ondanks meer capaciteit een kortere standby tijd heeft, heeft iets meer spreektijd;
  • Het formaat, de 6300 is zowel in lengte, in breedte al in dikte kleiner en bij de dikte zelfs meer dan een halve centimeter;
  • Bluetooth 2.0 vs BT 1.2 van de 6233
Ik denk dat de laatst genoemde review de spijker op z'n kop slaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.phonegg.com/compare/1/Nokia-6300-vs-Nokia-6233.gif

Dus het komt er veelal op neer dat als je voor de connectivity kiest je beter bij de 6233 kan zijn, en als je voor de bruikbaarheid en ergonomie kiest je bij de 6300 kan zijn.

Dan heb je ook nog het uiterlijk, en smaken verschillen. Ik hoef je als 6300-fan dan ook vast niet uit te leggen welke ik mooier vind ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.phonegg.com/Nokia/6300/Nokia-6300.gifAfbeeldingslocatie: http://www.phonegg.com/Nokia/6233/Nokia-6233.gif

Succes met je keuze
Oja, en die bureaulader komt van [hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 22:02:
[...]

Ik wil dit ook wel, vertel hier hoe je dat doet. Dan doe je andere 6300 bezitters ook plezier mee!
ik zal dit weekend een tutorial over maken. is namelijk wat lang om het zo meteen uit te leggen. Met het gecompileerde originele bestand lukte dit namelijk niet. heb de AS moeten aanpassen. Je hebt er wel flash voor nodig, al denk ik dat je het met een extern te laden img ook kan. Dat moet ik eerst nog effe nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:03

Ankh

|true

De opvolger van de 6300 komt er aan, een 6301
http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1e7fe3d

met wifi en UMTS (wat ik begreep van een collega) best interessant :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoef toch na dat ene jaar waar ik dus gerust op wil wachten niet per se een sim only van tele2 te doen he??

oftewel: kan ik na jaar 1 met tele2 abbo de simlock laten verwijderen en een hi abbo nemen?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
Ankh schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 08:33:
De opvolger van de 6300 komt er aan, een 6301
http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=1e7fe3d

met wifi en UMTS (wat ik begreep van een collega) best interessant :)
Anders lees je ff de onderste alinea's van de TS.
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 10:06:
ik hoef toch na dat ene jaar waar ik dus gerust op wil wachten niet per se een sim only van tele2 te doen he??

oftewel: kan ik na jaar 1 met tele2 abbo de simlock laten verwijderen en een hi abbo nemen?
Kap nou eens met dat Tele2 geouwehoer man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maakt toch niet uit? er staat toch niks in de eerste post dat het niet mag, en als ik een vraag erover heb dan mag dat toch? het topic heet toch niet 'het nokia 6300 (géén tele2) topic'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:06:
maakt toch niet uit? er staat toch niks in de eerste post dat het niet mag, en als ik een vraag erover heb dan mag dat toch? het topic heet toch niet 'het nokia 6300 (géén tele2) topic'
Gozer(tje), snap je er nou helemaal geen zak van!
Die simlock-vragen zijn van toepassing op elke telefoon die Tele2 levert en staat los van de 6300 en hoort hier dus misschien in 3 reacties thuis maar 3 pagina's gaat nergers over terwijl het antwoord meerdere malen is gegeven. Een topic als dit is voor troubleshooting, ervaringen, tips and best-practices. Dus kappen met die n00b-opmerkingen en open desnoods een eigen topic in plaats van dit mooie topic vervuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:03

Ankh

|true

offtopic:
Jeetje Mr.S.. Gauw op de tenen getrapt?

[ontopic]
Heb TS niet gezien met de 6301 info, maar eigenlijk had ik er ook een vraag moeten neer zetten. Wilde namelijk weten of de 6301 UMTS heeft. Maar ook bij deze geldt dus weer dat een ik een nieuw topic moet openen.

voor de rest @ joost_10, je kan altijd je telefoon na 1 jaar laten sim unlocken. Via de provider bij wie je abonnement loopt.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, wat jij wil. Mijn excuses!!!

Dan nu wel een vraag die NIET over het tele2 simlock gebeuren gaat:
Worden alle spullen die nodig zijn om nummers, foto's enz. van mijn pc naar de n6300 en ook andersom meegeleverd of moet je er zelf een bluetooth-stick voor kopen die beide kanten op kan verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er worden geen datakabels of bluetooth dongle meegeleverd.! Wel kan je vrijwel elke willekeurige fotocamera datakabel er op aan sluiten.

Wat betreft het Tele2 verhaal. Ik ben het wel met de vorige poster eens. Het is een 6300forum, die zich richt op alles wat met de 6300 toestel te maken heeft.
Verhalen over tele2 met hun prijzen en of zij simlockvrij leveren horen hier niet thuis.

Verder wens ik je alvast veel plezier met je 6300 als je die besluit aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus ik zal een bluetooth stick aan moeten schaffen? want ik heb er nu wel eentje, maar die kan alleen verbinding maken van mijn telefoon naar de pc en niet andersom :(

en zo ja, kan iemand me dan ook vertellen wat voor soort bluetooth stick. dan kan ik namelijk eens rond gaan zoeken op internet, want mijn bedoeling was om ook vanavond de n6300 te gaan bestellen :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe moet elke bluetoth dongle werken, ik twijfel dus aan jou juiste instelling ervan.
Persoonlijk zou ik voor een datakabel gaan, dit gaat vele malen sneller , zeker met grote bestanden (muziek).

De kabel kan je bijv hier kopen: http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=5115

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 19:19:
In principe moet elke bluetoth dongle werken, ik twijfel dus aan jou juiste instelling ervan.
Persoonlijk zou ik voor een datakabel gaan, dit gaat vele malen sneller , zeker met grote bestanden (muziek).

De kabel kan je bijv hier kopen: http://www.telecomtelecom.nl/?p=5&id=5115
Het kabeltje zit ook gewoon bijvoorbeeld bij je TomTom , MP3,MP4enzevoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had verwacht dat een dergelijk datakabeltje die geschikt is voor de 6300 wel meegeleverd zou worden :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 21:34:
ik had verwacht dat een dergelijk datakabeltje die geschikt is voor de 6300 wel meegeleverd zou worden :X :?
Misschien moet je de TS eens lezen :)
Inhoud van het verkooppakket

• Nokia 6300 telefoon
• Nokia Batterij BL-4C
• Nokia Lader AC-3
• Nokia Stereo Hoofdtelefoon HS-47
• Nokia Gebruikershandleiding
• Cd-rom
• MicroSD-kaart 128 MB MU-26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat had ik al gelezen ja, maar volgens mij komt geen van die 7 punten in de buurt van een datakabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist daarom. Het staat er niet in dus er zit geen datakabel bij.

Heeft iemand toevallig ervaring met de 6300 en een Parrot BT carkit?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Ik ben ook wel benieuwd naar een combinatie 6300 en op een of andere manier een carkit. Heb nu zelf een bluetooth oortje van SE, werkt op zich wel maar gisteren bij het eerste gebruik konden mijn bellers mij soms niet horen. Ik scheen enorm op te breken. Daarnaast vind ik het een enorm minpunt van de telefoon dat ik geen commando's in kan spreken. Op mijn oude k700 SE kan ik dat wel en dat werkte verdomd goed! De voice synthesizer van nokia komt uit de jaren 80 :( (wie kent em nog: say it again, Sam)

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 6300 van mijn vader trilt niet meer.
Trillen staat gewoon geactiveerd in het actieve profiel. En het toestel zit niet onder lading.

Ik ben bang dat het geen software probleem is, dus zal het toestel bij een NSP langs moeten brengen. Ik ga het 2 maanden oude toestel niet zelf open schroeven zolang er garantie op zit.

Zijn er meer mensen waarbij de tril motor het niet meer doet? En zo ja wat was de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
Ankh schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:46:
offtopic:
Jeetje Mr.S.. Gauw op de tenen getrapt?
offtopic:
Ach, hoor het wel vaker. Haagse mentaliteit denk ik.
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:24:
De 6300 van mijn vader trilt niet meer.
Trillen staat gewoon geactiveerd in het actieve profiel. En het toestel zit niet onder lading.

Ik ben bang dat het geen software probleem is, dus zal het toestel bij een NSP langs moeten brengen. Ik ga het 2 maanden oude toestel niet zelf open schroeven zolang er garantie op zit.

Zijn er meer mensen waarbij de tril motor het niet meer doet? En zo ja wat was de oplossing?
Da's mooi balen, inderdaad langs een NSP gaan maar denk dat er niets anders opzit als een RMA'tje.

[ Voor 57% gewijzigd door Mr.S op 18-11-2007 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben er uit, ik ga hem vanavond bestellen.

toch nog even 2 (erg stomme) vragen, maar dit is alleen even voor de zekerheid. kom dus aub ook niet met domme reacties als "logisch nadenken", want ik weet het 99,9% zeker:

- http://tele2.nl/shop/Mobiel/order/n6300.htm
bij telefoonnummer neem ik aan dat ze de huidige van mijn bedoelen ipv dat ik een eigen toekomstig nummer mag kiezen toch?
- is het überhaupt mogelijk om een eigen telefoonnummer op te geven die je graag zou willen hebben?

alvast bedankt en zodra ik hem binnen heb (op de site staat dat het maximaal 2 weken kan duren, maar dat zou ik toch erg lang vinden), dan zal ik hier mijn mening en ondervindingen van het toestel plaatsen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:25:
ik ben er uit, ik ga hem vanavond bestellen.

toch nog even 2 (erg stomme) vragen, maar dit is alleen even voor de zekerheid. kom dus aub ook niet met domme reacties als "logisch nadenken", want ik weet het 99,9% zeker:

- http://tele2.nl/shop/Mobiel/order/n6300.htm
bij telefoonnummer neem ik aan dat ze de huidige van mijn bedoelen ipv dat ik een eigen toekomstig nummer mag kiezen toch?
- is het überhaupt mogelijk om een eigen telefoonnummer op te geven die je graag zou willen hebben?

alvast bedankt en zodra ik hem binnen heb (op de site staat dat het maximaal 2 weken kan duren, maar dat zou ik toch erg lang vinden), dan zal ik hier mijn mening en ondervindingen van het toestel plaatsen! ;)
Bij het telefoonnummer wat je moet invullen is inderdaad je HUIDIGE nummer.
Het is niet mogelijk bij deze bestelling zelf een nr te kiezen.

Bij sommige providers kan je kiezen uit een aantal mooie nummers, dit noemen ze ook wel brons, zilver of gouden nummers. Maar hier moet vaak fiks voor worden betaald. Dan kan je beter een "mooi" tel.nr via marktplaats kopen en dit prepaid nummer omzetten naar je nieuwe abonnement.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke heel erg bedankt!
0 6 - 1 8 9 6 1 8 9 6

deze lijkt me fantastisch, alleen ga ik er toch maar geen geld aan uitgeven :P
in 1896 is namelijk Willem II opgericht! O-)

edit:
kan ik wel na het ontvangen van mijn nokia 6300 en het verkregen nummer te hebben gezien, het nummer in mijn huidige nummer omzetten? want als het nummer dan lastig te onthouden is, heb ik liever mijn huidige waar nog aardig wat regelmaat in zit :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-10-2024
Het gaat hier van kwaad tot erger. Joost kun je aub ophouden met deze onzin te posten op een topic over de 6300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
Idd, beter kap je met die chaos die je steeds maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 20:49
Iemand die weet of het mogelijk is om de trilfunctie uit te zetten voor de wekker?
Kreeg het zelf niet voor elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, maar volgens mij zijn het gewoon normale vragen hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:12:
oke, maar volgens mij zijn het gewoon normale vragen hoor :?
nee want je kan het A opzoeken en B heeft het geen drol met de 6300 te maken!

@ het niet meer trillen, al een software update gedaan? of een complete reset? zo ja RMA-en helaas, zo nee, probeer dat eens.

overigens heb ik geen last meer van traagheid met m'n 6300 de laatste week (klopt hard af) hij is ook niet bijna leeg geweest dus misschien dat het verbant met elkaar had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@het niet meer trillen.

Geen FW upgrade kunnen doen. Pc bij mijn ouders heeft te weinig werkgeheugen om de installatie af te ronden. Mijn pa moest ook weg, dus had geen tijd meer voor hard reset, wel al een BU gemaakt.

Hard reset code gelijk aan N95?
*#7370#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldenSample schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:21:
[...]

nee want je kan het A opzoeken en B heeft het geen drol met de 6300 te maken!

@ het niet meer trillen, al een software update gedaan? of een complete reset? zo ja RMA-en helaas, zo nee, probeer dat eens.

overigens heb ik geen last meer van traagheid met m'n 6300 de laatste week (klopt hard af) hij is ook niet bijna leeg geweest dus misschien dat het verbant met elkaar had :)
verband met wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 10:25
Het is mij de laatste tijd opgevallen dat de oplader nogal piept. Een hoog piepend geluid is het, niet super hard ofzo, maar je hoort het wel.
Best vervelend, omdat hij op m'n nachtkastje ligt op te laden...
Als je de oplader eruit haalt, dan gaat het piepen langzaamaan weg en dan valt de toonhoogte zeg maar geleidelijk naar beneden.

Hebben meer mensen hier last van?

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

trage telefoon (in spelletjes blijft hij eventjes hangen/is trager) en een bijna lege accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Gerwin,
neen heb wel last van een zoemend gelduid als ik mijn lader pas in het contact steek.

Heb gisteren een witte nokia 6300 gespot in de winkel en deze viel me eerlijk gezegd zeer hard tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Laatst online: 12-09 23:58
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 20:49:
[...]

Nou, ik heb deze achtergrond op m'n 6300:
Afbeeldingslocatie: http://img337.imageshack.us/img337/7205/6300wallpaperhc3.jpg

Kun je een bijpassende (analoge) klok bedenken? Of kun je me vertellen hoe ik dat zelf kan doen?

Interessant topic trouwens, ik heb zojuist zo'n bureaucradle besteld. Een paar puntjes wat ik me afvraag:
- Ik heb ook het probleem met SMS-jes van 70 tekens als er een ë ofzo in voorkomt, terwijl er bij mij al vanaf dat ik'm kreeg (nu een kleine maand geleden) firmware versie v5.50 opstaat :?
- Accuduur vind ik met zo'n 3 etmalen (na 3 dagen en 2 nachten hang ik'm weer een nachtje aan het stroom) eigenlijk gewoon onder de maat, maar dat wist ik van tevoren ;)

Zou het "probleem" van de SMS-jes opgelost kunnen worden door opnieuw te "updaten" naar v5.50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stalensnuitje schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:54:
[...]

Nou, ik heb deze achtergrond op m'n 6300:
[afbeelding]

Kun je een bijpassende (analoge) klok bedenken? Of kun je me vertellen hoe ik dat zelf kan doen?"updaten" naar v5.50?
ik heb mijn tutorial bijna klaar. Vannacht zal ik hem posten. Ik zal ook de swf posten. ik heb hem klaar gekregen zodat hij externe bestanden kan laden dus je moet de swf zelf niet meer aanpassen als je niet wil.

vb'tje van mijn gsm nu:

http://www.youtube.com/watch?v=lBtcj6ZTZpY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
  • Laatst online: 17-05-2022
Hoi iedereen, ik ben nieuw hier al had ik geloof ik al eens eerder een acount. Ik lees al even mee en heb ook het iphone thema geinstalleerd. Erg mooi maar ik heb zelf de icoontjes nog wat aangepast om het logischer te maken. Verder zit op de standaardachtergrond van dat thema ook een balk boven in maar die verdwijnt bij het instellen van een andere achtergrond. Ik heb in photoshop even een maskertje gemaakt die zo'n balkje op elke foto maakt. Zo kun je al je favo wallpapers dus aanpassen aan het iphone theme.

hier even een (mooi!) voorbeeldje van zo'n achtergrond:
Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/img218/6884/05kt4.jpg

Nu was mijn vraag, iemand intresse in:
-Het photoshop sjabloontje om dat balkje te maken
-Wat losse achtergrondjes
-Het aangepaste iphone thema

Bij intresse kan ik ze wel even uploaden naar mn webspace.

Ik had zelf ook nog klein vraagje. Heeft iemand een themegenerator die niet tijdsgebonden is zoals de versie die je via nokia kunt downen (en dan niet zo'n scrappy online ding...)

-mvg Enzo Dizono

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:20:
[...]

ik heb mijn tutorial bijna klaar. Vannacht zal ik hem posten. Ik zal ook de swf posten. ik heb hem klaar gekregen zodat hij externe bestanden kan laden dus je moet de swf zelf niet meer aanpassen als je niet wil.

vb'tje van mijn gsm nu:

http://www.youtube.com/watch?v=lBtcj6ZTZpY
Waar blijft je posting?

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Even een vraagje over de wekker functie van de 6300. Schakelt de telefoon automatisch aan als je de wekker hebt ingesteld?

En is het mogelijk om .jar files via bleutooth van je pc naar de 6300 te sturen? Ik had het idee dat het toendertijd met de d600 niet mogelijk was :).

[ Voor 38% gewijzigd door Ronwiel op 22-11-2007 21:30 ]

• Tano
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 19:30
Wat (schijnbaar) goede frontjes gevonden op Ebay: http://search.ebay.nl/sea...&coentrypage=search&fgtp=

@Enzo Dizono: Ik heb wel interesse in je theme!

[ Voor 6% gewijzigd door Tano op 22-11-2007 22:16 ]

• Kaspers
ronwiel schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:28:
Even een vraagje over de wekker functie van de 6300. Schakelt de telefoon automatisch aan als je de wekker hebt ingesteld?

En is het mogelijk om .jar files via bleutooth van je pc naar de 6300 te sturen? Ik had het idee dat het toendertijd met de d600 niet mogelijk was :).
Ja, Ja.

Verwijderd

jajaja, ik weet het , geen tele2 meer
dus toch nog heel even snel , hoelang was bij jullie de verzendtijd bij mij ca 2.5 week btw het gaat over de 10euro 1 jaar aanbieding

dan nu mn echte vraag wat zit er allemaal in het pakket , omdat ik via youtube een filmpje zag waar
ook nog een mapje erbij zat http://nl.youtube.com/watch?v=MQYsLdSo-Xs hoe je die linkjes kunt maken weet ik niet , maar forgive me ik kom hier veel te weinig

ook wil ik nog even weten of zo'n crystal case of siliconen iets is

• Kaspers
1. Ik weet m'n verzendtijd niet meer, is overal anders.
2. Er zit geen mapje bij, ook geen hoesje.
3. Weetikveel of jij dat iets vind, ligt eraan of je dat handig vind.
4. En deze vragen stellen nog steeds niks voor, ga eens zoeken ofzo..

Verwijderd

Kaspers schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:09:
1. Ik weet m'n verzendtijd niet meer, is overal anders.
2. Er zit geen mapje bij, ook geen hoesje.
3. Weetikveel of jij dat iets vind, ligt eraan of je dat handig vind.
4. En deze vragen stellen nog steeds niks voor, ga eens zoeken ofzo..
met echte vraag bedoel ik dat t tenminste niet over tele2 vind, en wat betreft die siliconen of crystal case wil ik gewoon wat ervaringen
trouwens voor de rest van mn vragen heb ik alle antwoorden hier al gevonden , dank hiervoor iedereen

Verwijderd

Crystal case is prul en is zowat binnen de week stuk.
Maar de siliconen case daarintegen is echt het beste wat ze ooit hebben uitgevonden in combinatie met een screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Laatst online: 12-09 23:58
Mr.S schreef op woensdag 14 november 2007 @ 23:42:
@ Roy_Br

[afbeelding]

Absoluut aan te bevelen.
Gisteren binnengekregen en uiteraard meteen erop gezet. Het was de hoogste tijd om te gaan maffen, maar de oplaad-functie werkt in ieder geval perfect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telkens als ik nokia pc suite opstart krijg ik een geel ballonnetje met de melding:

Nieuwe hardware gevonden
Nokia Windows Portable Device Driver

daarna komt er nog een met:

Nieuwe hardware gevonden
Phone {heelwatnummers}

en dit gaat zo maar door weet iemand hoe ik dit weg krijg het gaat pas weg bij een reboot, maar dat lijkt me ook onzin om elke keer nadat ik pc suite heb gebruikt te rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Even over de batterij"duur" : Staat Bluetooth aan? BT is namelijk een slurper. :)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds dat ik de 6300 heb kan ik mobiel internetten. maar nu wil ik dat helemaal niet. om nu zeker te zijn dat de telefoon niet onderhands allerlei data gaat zitten versturen vraag ik me af of het mogelijk om het connecten met internet volledig uit te schakelen.

weet iemand of dit met de 6300 kan? ik heb in alle menu's en zelfs in de gebruiksaanwijzing gekeken, maar kan nergens een optie vinden om het volledig en permanent te disablen. als iemand het weet hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 12:55
Ik heb hier de handleiding gevonden van de nieuwe Nokia 6301.

Zien jullie nog bijzonder zaken t.o.v van de 6300?

Wat ook duidelijk staat vermeld dat je WLAN functie in de 6301 alleen gebruikt kan worden voor dat UMA / Internet bellen. Dus je kan er NIET mee internetten via WIFI.

http://nds1.nokia.com/pho...ides/Nokia_6301_UG_en.pdf

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Had gister iets heel vreemds..
Tijdens een gesprek viel mn telefoon uit en kreeg ik een wit scherm met alleen de batterij-indicator (batterij was nog halfvol).
Ik kon mn telefoon ook niet op de normale manier uitzetten en moet dat dus doen door de batterij te verwijderen. Vervolgens batterij er weer in gedaan en proberen op te starten, maar steeds na het invoeren van de pincode en het Nokia scherm kreeg ik precies hetzelfde: een wit scherm.
Toen het na 10x proberen eindelijk lukte mn telefoon aan te krijgen, kon ik enkele minuten niet bij mn berichten.Ik kreeg 1 of andere melding dat het geheugen niet toegankelijk was ofzo.

Heeft iemand hetzelfde probleem wel eens meegemaakt?

(Oh ja, en batterij na 1 avond (15 min bellen / 70 smsjes 3/4 leeg... Dat is ook niet echt iets om vrolijk van te worden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
Heeft iemand ervaring met (bijvoorbeeld) dit soort accu's?

http://cgi.ebay.nl/POWER-...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 07:45
Iemand ervaring met stereo bluetooth headsets icm met deze telefoon?
Ik wil het toestel namelijk ook als mp3 speler gebruiken en was benieuwd wat de ervaring waren.
(Tele2 heeft namelijk een hele mooie aanbieding icm met dit toestel).

[ Voor 45% gewijzigd door PhuSioN op 23-11-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 13:11
DaFreakR schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:31:
Had gister iets heel vreemds..
Tijdens een gesprek viel mn telefoon uit en kreeg ik een wit scherm met alleen de batterij-indicator (batterij was nog halfvol).
Ik kon mn telefoon ook niet op de normale manier uitzetten en moet dat dus doen door de batterij te verwijderen. Vervolgens batterij er weer in gedaan en proberen op te starten, maar steeds na het invoeren van de pincode en het Nokia scherm kreeg ik precies hetzelfde: een wit scherm.
Toen het na 10x proberen eindelijk lukte mn telefoon aan te krijgen, kon ik enkele minuten niet bij mn berichten.Ik kreeg 1 of andere melding dat het geheugen niet toegankelijk was ofzo.

Heeft iemand hetzelfde probleem wel eens meegemaakt?

(Oh ja, en batterij na 1 avond (15 min bellen / 70 smsjes 3/4 leeg... Dat is ook niet echt iets om vrolijk van te worden...)
Ik heb dit ook wel eens meegemaakt, al 2x zelfs..!! Als je scherm wit wordt, doe je telefoon terug in je zak, wacht een minuut of 10 en je ziet dat t weer normaal is.. weet verder niet wat de oorzaak is, maar dat hielp wel de 2e keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enzo Dizono
  • Laatst online: 17-05-2022
@tano, als je mijn mailadres even door PM't dan kan ik het even naar je mailen, bij meer intresse ook even mailen dan stuur ik het even door.

www.jessekraal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben meer mensen dat de blauw lampjes aan de zijkanten los zitten? je hoort dit door het toestel even te schudden/bewegen.

hoe hebben jullie dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Ik heb wat problemen met luisteren naar muziekbestanden.

Als ik de koptelefoon erin doe blijft de speaker aanstaan, en wordt de koptelefoon niet opgemerkt. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om met de 6300 via bluetooth op het internet te gaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met dual-sim icm de Nokia 6300?
Zou het passen een duosim in de 6300

Waar kan je de goedkoopste maar uiteraard ook de beste krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.telecomtelecom.../?p=5&id=N6300AB&tid=1074

Op bovenstaande URL heeft men het over een 6300 "all black" Ik hoop wel dat de afbeelding die er bij staat niet klopt want er zou eigenlijk een zwart toetsenbord op moeten zitten. Dat zou wel een stijvolle uitvoering worden dan lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tano
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:20:
http://www.telecomtelecom.../?p=5&id=N6300AB&tid=1074

Op bovenstaande URL heeft men het over een 6300 "all black" Ik hoop wel dat de afbeelding die er bij staat niet klopt want er zou eigenlijk een zwart toetsenbord op moeten zitten. Dat zou wel een stijvolle uitvoering worden dan lijkt me.
Check ook even het linkje met frontjes dat ik hierboven heb gegeven, da's precies hetzelfde voor minder geld!

Het ziet er overigens idd bijzonder relaxed uit. Overigens ook de koper-uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:20
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:19:
hebben meer mensen dat de blauw lampjes aan de zijkanten los zitten? je hoort dit door het toestel even te schudden/bewegen.

hoe hebben jullie dit opgelost?
Klopt inderdaad, die plasticjes zitten wat los, al heb ik me er nog niet aan gestoord. Een beetje raar is wel dat als je je achterkant eraf haalt, dat ze dan wel vast zitten omdat dan de clipjes wat naar buiten komen. Misschien dat je met een klein druppeltje lijm of klein plakbandje dit wel kan verhelpen (mocht je je er zo erg aan storen).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 09:43

woutur

Klauwtjes uit!

Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:21:
Heeft er iemand ervaring met dual-sim icm de Nokia 6300?
Zou het passen een duosim in de 6300

Waar kan je de goedkoopste maar uiteraard ook de beste krijgen?
Collega heeft dat aan de praat met een sim in zijn auto. Werkt prima volgens hem.
Ik ben benieuwd naar goed werkende bluetooth headsets. Mijn sony-ericsson headset werkt slecht. Alle oplossingen hiervoor zijn welkom (niet alleen bluetooth dopjes, maar ook parrot systemen of bijv. tomtom's, moet ik toch een keer aanschaffen, en autoradio's).

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Pagina: 1 ... 4 ... 19 Laatste