Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:07:
Je moet zien dat je per programma 1 enkele .jar over hebt,
bij mij werken ze allemaal perfect hoor !!
Dat heb ik... ik download de .zip, ik pak het uit en pak het weer in naar .jar (1 bestand dus). Dan installeer ik het op mn telefoon en krijg dus de melding "ongeldige toepassing"... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

tdw schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 00:44:
[...]

Nee, sorry. Ik heb het geprobeerd via bluetooth. Ik kan het wel terug zetten via een USB-kabel, maar daarmee heb ik m'n bluetooth nog niet terug, en dat is toch wel een groot gemis. Dan had ik net zogoed m'n Samsung X640 kunnen houden, als ik kwa connectiviteit alleen een kabeltje zou willen hebben.
Goed, ineens werkt het weer. Hard laten vallen is blijkbaar dé oplossing met moderne technologie..

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Sjeez, met mijn pa samen over de telefoon, hij over internet, een 6300 met abbo besteld bij t-mobile.
Hell of a job met die digibeet, uiteindelijk gelukt. Hij krijgt de telefoon thuis, wat denk je, heeftie last van die voice clarity bug.. Ik heb uitgelegd wat hij moest doen, maar Voice Clarity stond al uit. Eens aangezet, maar het mocht niet baten... Hij hoort iedereen, maar niemand hoort hem. Je hoort niet eens ruis, lijn lijkt gewoon dood.
Hij draait v05.50. Ligt het aan de software?

[ Voor 10% gewijzigd door UltraSub op 26-10-2007 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:12:
[...]

Dat heb ik... ik download de .zip, ik pak het uit en pak het weer in naar .jar (1 bestand dus). Dan installeer ik het op mn telefoon en krijg dus de melding "ongeldige toepassing"... :/
Je moet met winrar de bestanden uitpakken..
Dan staat het meestal al in .jar
soms staat her in .rar en moet je het enkel hernoemen, je moet altijd 1 bestandje over houden.
Wat nu wel kan zijn dat je fout doet, is dat je "extensies weergeven" niet aan staan in windows en dat je dus enkel de bestandsnaam ziet en niet de extensie en dan maak je eigenlijk zoiets als word.jar.rar
en dan werkt het niet als je even je email adres geeft dan mail ik je de werkende jars wel door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 11:54

gjs

Scoobydoobydoo

Ik heb zojuist ook mijn foon geupdate naar 5.50, ik heb de t-mobile variant.
Het duurde bij mij eeuwen voordat de usb drivers geinstalleerd waren (tot nu toe alleen bluetooth gebruikt), de eerste keer kon hij geen drivers vinden, na nog een keer proberen kwamen er tig usb drivers bij. Daarna via pc suite de update gekozen en die ging in 1 keer.

GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Is 5.5 dan de laatste nieuwe?
Verdomme, dan zal het geen firmware upgrade zijn voor de telefoon van mijn vader. :(
Zijn er geen mensen die hier last van hebben gehad dan? Het staat wél in de OP, maar niemand lijkt er last van te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
Vooral in het begin kwam het vaak voor, gewoon terug brengen dat ding en je loopt de winkel uit met een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:12:
[...]
Volgens mij gaat het fout op het moment dat je 'het weer inpakt'... Dat hoeft volgens mij helemaal niet, misschien dat je op dat moment een corrupt bestand maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
Het is toch gewoon de bestandjes uit het zip-bestand uitpakken, Nokia PC Suite opstarten, druk op 'Toepassingen installeren' waar mee het programma de bestandjes goed neerzet en klaar. Zo gaat het bij mij altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.S schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 11:35:
Het is toch gewoon de bestandjes uit het zip-bestand uitpakken, Nokia PC Suite opstarten, druk op 'Toepassingen installeren' waar mee het programma de bestandjes goed neerzet en klaar. Zo gaat het bij mij altijd goed.
Ik heb een winzip-bestand, ik pak het uit met winrar. Dan heb je een lijst met allemaal files, die pak ik weer in tot een .jar en die wil ik installeren met pcsuite. Dat lukt, maar als ik m dan wil openen krijg ik de medling "ongeldige toepassing". Ik weet niet wat ik verkeerd doe, terwijl ik er onderhand best wat ervaring mee heb en het normaal altijd goed gaat. Heb een waslijst met toepassingen en ook bijv. bookreaders waarbij je de tekst moet inpakken in de .jar gaan goed. Ik weet niet wat het is... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 18:41:
[...]

Ik heb een winzip-bestand, ik pak het uit met winrar. Dan heb je een lijst met allemaal files, die pak ik weer in tot een .jar en die wil ik installeren met pcsuite. Dat lukt, maar als ik m dan wil openen krijg ik de medling "ongeldige toepassing". Ik weet niet wat ik verkeerd doe, terwijl ik er onderhand best wat ervaring mee heb en het normaal altijd goed gaat. Heb een waslijst met toepassingen en ook bijv. bookreaders waarbij je de tekst moet inpakken in de .jar gaan goed. Ik weet niet wat het is... :(
Hmm, ik weet bijna zeker dat het fout gaat omdat je alle files weer 'inpakt' naar een .jar bestand. En als je nou eens het winzip bestand uitpakt, en dan alleen het bestand dat van zichzelf de extensie .jar heeft op de telefoon zet? Vaak worden er meer files uitgepakt dan je uberhaupt nodig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:30:
[...]

Hmm, ik weet bijna zeker dat het fout gaat omdat je alle files weer 'inpakt' naar een .jar bestand. En als je nou eens het winzip bestand uitpakt, en dan alleen het bestand dat van zichzelf de extensie .jar heeft op de telefoon zet? Vaak worden er meer files uitgepakt dan je uberhaupt nodig hebt...
Dat zou ik inderdaad ook doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net gisteren de 6300 gehaald. Heb je veel kwaliteitsverlies als je je mp3's converteerd met Nokia PC Suite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebassie
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 11:45
Waarom zou je je mp3's willen converteren met PC Suite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beelzebassie schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 02:30:
Waarom zou je je mp3's willen converteren met PC Suite?
Ruimtebesparing?

Afbeeldingslocatie: http://www.symbianv3.com/wp-content/uploads/2007/04/nokian95_largetime_screensaver.jpg

Hoe krijg je zo'n soort achtergrond op een Nokia 6300 (grote cijfers, incl. info over sms en gemiste oproepen etc.)? Heb alleen de screensaver gevonden die het licht aldoor laat branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik heb daar eens S60 software voor gezien. Achteraf spijt dat ik die niet meteen heb gedownload voor mijn E50, want nu kan ik hem niet meer vinden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:30:
[...]

*schaam schaam... :X

Heb het al.... Bedankt iig!

Het was enkel iets met extensies... :X }:O :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:02:
[...]
*schaam schaam... :X

Heb het al.... Bedankt iig!

Het was enkel iets met extensies... :X }:O :X
No sweat, hij doet het iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebassie
  • Laatst online: 11-09 11:45
Van mp3 naar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft hetzelfde alleen kleiner.. dat vraag hij aldoor als je een liedje naar de telefoon zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 13:11
Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 10:47:
[...]
Ruimtebesparing?

[afbeelding]

Hoe krijg je zo'n soort achtergrond op een Nokia 6300 (grote cijfers, incl. info over sms en gemiste oproepen etc.)? Heb alleen de screensaver gevonden die het licht aldoor laat branden.
Dit vind ik dus ook echt relaxt om te hebben! Is er iemand die hier iets voor heeft? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huggiedug
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-03-2022

Huggiedug

Nah so was!

Waar ik altijd zo van baal is dat op je nieuwe telefoon nooit je oude ringtone of berichtentoon staat. Ook niet op de 6300 (had een N70). Gek word ik er van!!

Zijn die oude geluidjes ergens te verkrijgen? Zijn ze over te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
Huggiedug schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:39:
Waar ik altijd zo van baal is dat op je nieuwe telefoon nooit je oude ringtone of berichtentoon staat. Ook niet op de 6300 (had een N70). Gek word ik er van!!

Zijn die oude geluidjes ergens te verkrijgen? Zijn ze over te zetten?
Wat moet jij een super relaxt leven hebben dat je je om dit soort mini-dingetjes gek kan maken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huggiedug
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-03-2022

Huggiedug

Nah so was!

Ik ben net Neil van de Young Ones.

Snap niet waarom Nokia niet gewoon een online library beschikbaar stelt..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizr
  • Laatst online: 12-09 13:11
Had trouwens nog een groot verschil ontdekt in de software v5.50! Ik (en met mij vele anderen) hadden last van het t9 woordenboek bij het typen van smsjes. Het woordenboek kon geen nieuwe woorden meer opslaan in v5.00. Dit is gelukkig ook opgelost in v5.50! Ergerde mij hier dood aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Changes/improvements made from MCU SW version 5.00 to version 5.50:
- Restore Factory Settings command restores also variant settings
- Yahoo Go application added
- Copying contacts to phone memory also possible when security level is
set to "phone"
- Play list improved in Music Player
- FM radio auto tuning improved
- WAP browsing in certain pages improved
- Compatibility with a Bluetooth car kit improved
- UA-Prof URL updated
- Voice recorder playback volume adjusted
- Support for new components
- Combo memory
CONFIDENTIAL 2 (5)
x Level 1 x Level 2 x Level 3 x Level 4 Ref.
RM-217 SB-019 Copyright © Nokia Corporation 2007
- Power management chip
- HW accelerator
- FM Radio
- Preinstalled MIDlets updated
- Operator name list updated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ik lees in de review van GsmArena dat je de 6300 kan laten graveren. Hierover zie ik niks op GoT (jaja, ik heb gezocht) en op Google (zoeken op 'Graveren Nokia 6300'). Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
SChief schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:29:
Ik lees in de review van GsmArena dat je de 6300 kan laten graveren. Hierover zie ik niks op GoT (jaja, ik heb gezocht) en op Google (zoeken op 'Graveren Nokia 6300'). Weet iemand hier meer over?
Van die site:
We have been told that it would be offered free to the first 50 customers by key mobile retailers.
Maar daarna nooit officieel in de winkel gezien.

Verder ook wel gezien dat mensen het gingen en lieten doen, het is gewoon ijzer en kan er alles mee doen. Het bizarste wat ik wat dat betreft heb gezien was op een buitenlands forum een gozer die had een vagina er op laten graveren en bij de clitoris 2 kleine gaatjes geboord en er een piercing doorheen gedaan. Moet ff zoeken of ik hem nog kan vinden want dat was best lachen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mr.S op 31-10-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

omg dan ben je wel een dude hoor...
wat word er dan eigenlijk gegraveerd? je batterij klepje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
GoldenSample schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 22:12:
omg dan ben je wel een dude hoor...
wat word er dan eigenlijk gegraveerd? je batterij klepje ofzo?
Dan ben je best lomp ja, maar wel uniek 8)7
Er wordt gegraveerd wat jij er op wilt hebben, op het batterijklepje (voorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

Ik vond er niets over in het vorige of dit deel, maar is het normaal dat je GSM in 'Test Mode' slaat bij het updaten van de firmware? Ik krijg die namelijk met geen stokken geüpdatet. (4.70 -> 5.50)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet je de niuwe versie kan vinden (5.50)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Via de software updater gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 12:52
ScSi schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:08:
Ik vond er niets over in het vorige of dit deel, maar is het normaal dat je GSM in 'Test Mode' slaat bij het updaten van de firmware? Ik krijg die namelijk met geen stokken geüpdatet. (4.70 -> 5.50)
Ja, had ik ook. En op een gegeven moment ging die ook uit en weer aan en weet ik wat nog meer. Gewoon lekker laten gaan, totdat ie vanzelf weer aanspringt en om je pincode vraag ;)

Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Gerwin89 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:07:
[...]

Ja, had ik ook. En op een gegeven moment ging die ook uit en weer aan en weet ik wat nog meer. Gewoon lekker laten gaan, totdat ie vanzelf weer aanspringt en om je pincode vraag ;)
Het ging goed, na een keer of 15 proberen. Er ging zeker iets mis, maar nu lijkt het toch ok te zijn.. Thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een paar weekjes de 6300, supermooi, werkt perfect, maar ik loop nu tegen een probleempje aan. Ik gebruik veel de pc sync functie, contacten, agenda, takenlijst, gaat allemaal prima. Nu viel me opeens vandaag op dat als ik een telefoonnummer of andere info toe wil voegen aan een contact in de telefoon, dat ik het dan niet op kan slaan. De melding is dan "handeling mislukt". Ik kan wel een heel nieuw contact aanmaken, maar dat is niet echt de bedoeling.
Iemand dit ook gehad? En belangrijker, hoe kan ik het oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
Heb nu paar dagen de 6300 via m'n werk. Vandaag ook et abbonement via werk (van prive t-mobile naar kpn gegaan met nummerbehoud). Alleen nu krijg ik ineens niet meer alle smsjes binnen :?
Van sommige mensen wel, van andere niet.

Iemand enig idee wat het kan zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een 6300 nu heb ik op internet van die andere knopjes gekocht voor volume en aan en uit.
vanmiddag ff een tork 6 aangeschaft
en ik heb hem opengeschroeft ik kwam zo ver dat ik me front cover er afhad maar dan kan ik nog steeds niet bij mij volume toetsen.
heef iemand tips hoe ik verder kom en wel mijn volume toetsten kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik ken iemand did bij KPN werkt. :p Daarom kan ik een aantal telefoons heel goedkoop kopen.

Nokia N73 / music edition: 180 euro
Nokia 6300 120 euro.

Morgen ga ik een 6300 kopen, kijken of het betrouwbaar is etc..
(van tevoren betalen, na 2/3 dagen thuisgestuurd) Ik laat jullie weten hoe het zit. Voor bedrag+7 euro stuur ik m op naar je.

Fabrieks garantie zit erop. 6300 en n73 simlock vrij. Op de music edition zit volgens mij KPN. :P

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kooleboer => Heb je mss foto van die volumeknopjes ? heb ik nog nooit gezien.

Salimrmaf => Als je die toestellen sim-lock-vrij kan leveren heb ik wel intresse voor een paar toestellen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ok, maar eerst kijken of alles volgens afspraak gaat: ik ben al eens opgelicht. :| Ik laat het je weten!

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

ik had even een vraagje over de GPRS settings van het toestel. Heb via de site van NOKIA de config gedownload voor mijn provider (proximus). Nu staat er op mijn toestel bij configuratie - Standaardconfiguratie Pxs Live en Pxs Internet. Als ik via de Webfunctie van mijn toestel op internet ga lukt dit, ik denk dat hij hier die Pxs live gebruikt. Ga ik via opera of wil ik mail downloaden zegt ie dat het niet lukt. Hij gebruikt hiervoor het voorkeurstoegangspunt ( 3de optie bij configuratie nl Pxs Internet ). Bij die voorkeurstoegangspunten zie ik enkel Pxs Internet staan en niet die Pxs live waarbij gprs wel werkt precies. Hoe krijg ik dit aan de praat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier een foto van de toetsjes

Afbeeldingslocatie: http://www.phonepartners.com/images/ppw/big/9091.jpg

het lijkt mij wel vet staan zwart bij wit steekt lekker af. als het goed is heb ik ze vandaag binnen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er ook iets om het balkje waarmee je door de menu's gaat, vloeiend te laten schuiven? (iets als hier (filmpje) bij 1:25min).

Dan heb ik nog een vraagje, kan je de skin van de mp3-speler ook aanpassen? Zoja, hoe?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Het valt me op dat ik, als ik een SMSje typ, en er zit -bijvoorbeeld- een ë in (krijg je automagisch als je bijvoorbeeld ideeën wil typen), plotseling vrij hard richting volgend bericht (volgens de teller): ik zat ineens na 930/1 op 929/2.
Hebben jullie dat ook?Ik vond het een beetje vreemd, maar misschien heeft dat met de techniek achter sms te maken? Of is het een bug (heb software-versie 5.0).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 12:55
Iemand al meer info over de release van de Nokia 6301?

Ik hoop nog dat deze nog voor de kerst uitkomt.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• christiaann1985
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Tarin schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:28:
Het valt me op dat ik, als ik een SMSje typ, en er zit -bijvoorbeeld- een ë in (krijg je automagisch als je bijvoorbeeld ideeën wil typen), plotseling vrij hard richting volgend bericht (volgens de teller): ik zat ineens na 930/1 op 929/2.
Hebben jullie dat ook?Ik vond het een beetje vreemd, maar misschien heeft dat met de techniek achter sms te maken? Of is het een bug (heb software-versie 5.0).
quote:
christiaann1985 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:19:
Een bug:

Als ik een smsje schrijf en ik gebruik een ë of een ê kan een smsje maar 70 tekens lang worden. Als je meer tekens gebruikt wordt het een nieuw smsje.

Dan nog een tip. Ik heb mijn 6300 altijd op trillen staan, zonder geluid. Als je wordt gebeld en je kunt niet opnemen is het soms vervelend dat-ie trilt. Als je even op de harder/zachter knop drukt, aan de zijkant van de telefoon, houd de telefoon op met trillen.
Bovenstaande bug is opgelost met de nieuwe 5.50 firmware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag Carientje,

Ik heb hetzelfde probleem voor als u.
Ik ben in contact met Nokia Care die het probleem voorleggen aan Nokia Finland.
Van het ogenblik ik meer weet hierover hou ik u op de hoogte.

Of heeft u inmiddels al de oplossing gevonden ?

mvg,
Ivan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Update voor SP:
Is de 6300 er ook in het zwart?
Niet 'out of the box'. Er zijn wel zwarte frontjes te krijgen op eBay, maar die zijn niet van Nokia en mogelijk is de kwaliteit van het gebruikte materiaal minder dan bij het originele frontje.
http://www.gsmpunt.nl/det...18&merk=Nokia&model=6300#

Origineel toch?

edit:
Heeft iemand ervaring met deze accu klik? Een non-orignele 1000 mAh accu.

[ Voor 19% gewijzigd door dreester op 09-11-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

verdomme af en toe krijgt mijn 6300 last van sloomigheid :( iemand een vermoeden waardoor het komt? ook 'flipt' het scherm soms even alsof hij opnieuwopstart (word weer wit)... ik heb het vermoede dat dit voorkomt als de batterij wat leger is, heb de 'energiebespaarstand' uitgezet, staat die eigelijk standaard uit of niet?

ik draai 5.50 trouwens

[ Voor 3% gewijzigd door GoldenSample op 09-11-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Ivan,
Ik heb nog geen oplossing. Heb inmiddels de telefoonsoftware geupdate naar versie 5.50, maar dat helpt niet. Het lijkt erop dat het alleen met contacten is die vanuit Outlook geimporteerd zijn,, heel gek. Ik blijf proberen, mocht ik iets vinden, dan hoor je het uiteraard. Ben benieuwd waar Nokia zelf mee komt.
Groeten,
Carien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:55:
Bestaat er ook iets om het balkje waarmee je door de menu's gaat, vloeiend te laten schuiven? (iets als hier (filmpje) bij 1:25min).

Dan heb ik nog een vraagje, kan je de skin van de mp3-speler ook aanpassen? Zoja, hoe?
hee dat kan gewoon hoor.

je gaat naar je menu dan druk je op links en dan staat er opties
en dan hoofdmenuweergave

en dan moet je hem op tab zetten en dan heb je denk

wat jij bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
Digitizers schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:10:
Update voor SP:

[...]

http://www.gsmpunt.nl/det...18&merk=Nokia&model=6300#

Origineel toch?

edit:
Heeft iemand ervaring met deze accu klik? Een non-orignele 1000 mAh accu.
Ik had ze besteld en vermeld in deze post: Mr.S in "Het Nokia 6300 topic - deel 3".
Ik heb die frontjes er nu op zitten en die zijn NIET origineel van Nokia, de kwaliteit is ook een stuk minder. Het metaal is dunner en minder krasbestendig.

Wat ik op andere 6300 fora heb gelezen is die batterij geen aanrader. Ook al zou deze meer capacitiet bieden, in de praktijk zijn dit soort batterijen slechter dan de originele en gaan ze minder lang mee. Bovendien wordt deze batterij bijna met de maand slechter en neemt de capaciteit na 4 maanden af tot 1 dag standbytijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
Mr.S schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:50:
[...]

Ik had ze besteld en vermeld in deze post: Mr.S in "Het Nokia 6300 topic - deel 3".
Ik heb die frontjes er nu op zitten en die zijn NIET origineel van Nokia, de kwaliteit is ook een stuk minder. Het metaal is dunner en minder krasbestendig.

Wat ik op andere 6300 fora heb gelezen is die batterij geen aanrader. Ook al zou deze meer capacitiet bieden, in de praktijk zijn dit soort batterijen slechter dan de originele en gaan ze minder lang mee. Bovendien wordt deze batterij bijna met de maand slechter en neemt de capaciteit na 4 maanden af tot 1 dag standbytijd.
Hoe is de kwaliteit van dat zwarte keypad bij jou? Ik heb namelijk ook een zwarte cover & keypad van Ebay maar de kwaliteit van dat keypad vind ik echt bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Is het mogelijk om zelf ingevoerde woorden uit het woordenboek te gooien?

Als ik 'en' wil typen komt er altijd eerst 'dn' te staan.. En das niet zo handig namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zet zelf de woorden naar achter die je minder gebruikt in je woordenboek,
Kies bv. maar eens een paar keer EN inplaats van DN dan zal je zien dat hij dit na een paar keer zelf op EN gaat zetten inplaats van DN..

Heb zojuist de BL-5C mod uitgevoerd met een vijl ben een keer benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 20:49
Is er een manier om de telefoon als hij in standby staat terug te laten gaan naar de screensaver inplaats van het hoofdmenu? Heb als screensaver namelijk de klok van de clock noir theme en het is wel prettig om alleen die te zien als je even de tijd wilt weten. Waarschijnlijk is het een bepaalde toets, maar ik kan niet vinden welke... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
Ik druk gewoon op die rode knop, en dan zie ik m'n homescreen met de clock..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de Nokia 6300 van Tele2 Simlock vrij is? ik heb het in dit topic zo niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
Kaspers schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:14:
Ik druk gewoon op die rode knop, en dan zie ik m'n homescreen met de clock..
En dat is nou juist de plek waar ik niet heen wil :) Eigenlijk moet alleen de verlichting aan gaan en verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Huh ?, Maar ik heb een clock op m'n homescreen.. dus dat is toch wat je wilt ?
Want die zie je idd met het clock noir theme, zonder active standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:42
Weet iemand hoe ik via bluetooth nummer op mijn 6300's geheugen kaartje kan zetten, als ik een mp3 heb die ongeveer 5 mb groot is, dan lukt het me wel, ik verplaatst hem dan van telefoongeheugen naar die van het kaartje, maar zodat die groter is als 5 mb, dan mislukt het elke keer omdat het liedje er niet oppas.

bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Volgens mij kun je geen standaard locatie instellen voor binnenkomende filetransfers, dus het antwoord is nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MG-studios
Kaspers schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:10:
Huh ?, Maar ik heb een clock op m'n homescreen.. dus dat is toch wat je wilt ?
Want die zie je idd met het clock noir theme, zonder active standby.
Ok, klopt. Misschien was mijn vraagstelling niet helemaal duidelijk. Nogmaals dan:

Ik gebruik de normale noir theme (dus zonder klok), omdat mijn agenda items op het
homescreen dan duidelijker zichtbaar zijn. Maar ik gebruik de achtergrond van de
clock noir theme (het klokje) als screensaver. Wat ik nu dus wil is dat als ik op een
knop druk terwijl de telefoon in standby-stand staat dat alleen de verlichting aan gaat
en je dus de screensaver ziet. Niet dat er bij een druk op een knop terug gegaan word
naar het homescreen, wat nu dus wel gebeurd. Hopelijk is het zo wat duidelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
Younesse88 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:59:
[...]

Hoe is de kwaliteit van dat zwarte keypad bij jou? Ik heb namelijk ook een zwarte cover & keypad van Ebay maar de kwaliteit van dat keypad vind ik echt bagger
Ik heb de zwarte metalen covers besteld bij gsmpunt en daar zat geen keypad bij. Toen heb ik bij een andere webshop een plastic cover besteld en daar zat een keypad bij dat ik nu gebruik met de metalen covers. De kwaliteit is niet echt bijzonder, de toetsen voelen iets lichter aan, laten wel goed licht door en glanzen een beetje ipv de standaard matte keypad. Best prettig keypad eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 16:24

duderuud

Sliden is koel

Tarin schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:28:
Ja, dat irritante probleem heb ik ook een paar keer gehad, ik weet alleen niet of ik dat nog eens heb gehad met de 5.50 firmware...

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Kaspers schreef op zondag 11 november 2007 @ 21:08:
Volgens mij kun je geen standaard locatie instellen voor binnenkomende filetransfers, dus het antwoord is nee...
Als het vanaf je pc naar je gsm is kan het iig wel PCSuite (bestandsbeheer en daar je mp3 naar de map op de geheugenkaart sturen) van mobiel naar mobiel weet ik niet maar moet toch wel ergens in te stellen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01-2022
Iemand ervaring met MSN (ebuddy ofzo) op de Nokia 6300? Ik kan geen werkende Ebuddy versie vinden voor de 6300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01-2022
mini1986 schreef op maandag 12 november 2007 @ 08:36:
Iemand ervaring met MSN (ebuddy ofzo) op de Nokia 6300? Ik kan geen werkende Ebuddy versie vinden voor de 6300.
Collega heeft iets gevonden: Nimbuzz. Schijnt erg goed te werken, redelijk te vergelijken met Ebuddy! Ik ga Nimbuzz vanavond even installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:16:
Weet iemand of de Nokia 6300 van Tele2 Simlock vrij is? ik heb het in dit topic zo niet gevonden.
ik heb Tele2 gebeld en volgens de dame aldaar is de Nokia 6300 "alleen simlockvrij voor Tele2 simkaarten". Toen ik aangaf dat er dus wel een simlock op zat werd het even stil en vervolgens bevestigd. Helaas dus wel een simlock als je hem via Tele2 haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the old man
  • Laatst online: 03-08-2020
Z500 schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:48:
Weet iemand hoe ik via bluetooth nummer op mijn 6300's geheugen kaartje kan zetten, als ik een mp3 heb die ongeveer 5 mb groot is, dan lukt het me wel, ik verplaatst hem dan van telefoongeheugen naar die van het kaartje, maar zodat die groter is als 5 mb, dan mislukt het elke keer omdat het liedje er niet oppas.

bedankt :)
Je bluetooth stick moet in de usb poort zitten bij opstarten van je pjoeter. Steek je hem er later in, dan wordt de licentie key (die hardwarematig in je stick zit ingebakken) niet gelezen en schakelt je bluetooth software over op de probeer versie (max 5mb). Probleem zit dus niet in je foon (tenzij je nog maar 5 mb geheugen op je kaart hebt).

Groeten van een ouwe man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:42:
[...]

ik heb Tele2 gebeld en volgens de dame aldaar is de Nokia 6300 "alleen simlockvrij voor Tele2 simkaarten". Toen ik aangaf dat er dus wel een simlock op zat werd het even stil en vervolgens bevestigd. Helaas dus wel een simlock als je hem via Tele2 haalt.
Simlock verwijderen is niet zo moeilijk, alleen vervalt wel je recht op garantie, dus altijd riskant. Ik heb de RMA nooit nodig gehad terwijl anderen al 2 keer hun telefoon ter reparatie mochten opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.S schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:55:
[...]

Simlock verwijderen is niet zo moeilijk, alleen vervalt wel je recht op garantie, dus altijd riskant. Ik heb de RMA nooit nodig gehad terwijl anderen al 2 keer hun telefoon ter reparatie mochten opsturen.
volgens mij is de simlock van een 6300 verwijderen vrij duur, euro of 30 dacht ik. ik heb het toestel zelf los gekocht, dus voor mij is het sowieso geen issue. bovendien schijnt Tele2 van mening te zijn dat een jaar uit 13 maanden bestaat, dus ik vind die aanbieding van hen sowieso niet interessant.

bron : http://www.telecomvergelijker.nl/thread/15004/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo nou weer 13 maanden? dat zou ik echt heel dom vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:06:
[...]

volgens mij is de simlock van een 6300 verwijderen vrij duur, euro of 30 dacht ik. ik heb het toestel zelf los gekocht, dus voor mij is het sowieso geen issue. bovendien schijnt Tele2 van mening te zijn dat een jaar uit 13 maanden bestaat, dus ik vind die aanbieding van hen sowieso niet interessant.

bron : http://www.telecomvergelijker.nl/thread/15004/
Je kunt het natuurlijk ook zelf doen met een usbkabel. Hier in Den Haag ken ik genoeg winkels die het voor 5 Euro voor je doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.S

ik neem het van je aan. echter, ik had gelezen dat het voor een 6300 nog niet zo eenvoudig is omdat het een BB5 toestel is, en dan komt het er op neer dat het toestel voor het unlocken moet beschikken over een bepaalde firmware versie, daarnaast moet de gsm compleet uit elkaar gehaald worden, dan wordt er via een speciale testpoint connectie een verbinding gemaakt met de computer waarna de lock te verwijderen is.

maar goed ik heb er geen ervaring mee, dus als jij zegt dat het voor een paar euro's gedaan kan worden geloof ik je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:42:
[...]

Mmm das niet zo mooi ik dacht een mooie goedkope actie te scoren. Het gaat mij niet om het abbonnement maar om de telefoon.

12 x 10 euro per maand = 120 euro + 6.95 verzendkosten. Al zou er een 13e maand bijkomen dan was het alsnog goedkoper dan in welke webshop dan ook.

Maar als dat ding gesimlocked is moet je naar een jaar of dat ding weg doen of een nieuw abonnement bij tele2 afsluiten of ergens het simlock eraf laten halen :? anders kan je er niks meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nsa1984
  • Laatst online: 12-09 11:52
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:58:
[...]

Mmm das niet zo mooi ik dacht een mooie goedkope actie te scoren. Het gaat mij niet om het abbonnement maar om de telefoon.

12 x 10 euro per maand = 120 euro + 6.95 verzendkosten. Al zou er een 13e maand bijkomen dan was het alsnog goedkoper dan in welke webshop dan ook.

Maar als dat ding gesimlocked is moet je naar een jaar of dat ding weg doen of een nieuw abonnement bij tele2 afsluiten of ergens het simlock eraf laten halen :? anders kan je er niks meer mee.
Heel dom misschien, maar tele2 is na 12 maanden / 365 dagen verplicht om kosteloos de simlock te verwijderen in ons natte kikkerlandje. Dus als je het toestel gewoon in het eerste jaar met tele2 gebruikt heb je na een jaar een leuk toestel vrij voor willekeurig welk abbonement

De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sim only van hi voor 7,50 is ook 75/150 net als tele2 ;) dat is het mooie, maar anders staat er ook als je bij google zoekt op 'simlock vrij' een site waar het voor 1,30 euro kan! ik weet niet of ik het moet geloven maar toch.

maar die 13 maanden zou ik wel vervelend vinden. het is hoe dan ook goedkoper, maar toch.. dat gaat gewoon nergens over. het is toch weer 10 euro en niemand heeft een geldboom in de tuin:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat mij erom dat ik dat tele2 abbo niet gebruik, maar de telefoon wel.
Ik wil graag mijn eigen t-mobile simkaart in die 6300 stoppen.

Als ik de eventuele simlock op het tele2 toestel buiten beschouwing laat, dan is het goedkoper om hem via tele 2 met abonnement te bestellen en dat abonnement dan vervolgens niet te gebruiken.

I.p.v. dat ik hem via een webshop gewoon simlock vrij koop, want dat kost me minimaal 175 euro + verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, ik geloof je hoor, maar bij mij zit het juist niet zo;)

en ik vind ook t-mobile echt niet fijn, maar dat is jouw mening. daar doe ik niet moeilijk over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
Binnekort komt de 6300 ook in T-Mobile prepaid, prijs kan ik nog niks over kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:24

janklp

FortyTwo Capital

Is het niet zo dat tele2 altijd simlock vrije toestellen levert? Ik heb in ieder geval een mail gestuurd met de vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

ik ben op zoek naar een telefoon want ik heb nu een motorola v550 (ja, je leest het goed) en daarvan doen 9 van de 12 toetsen het niet meer en laad de batterij niet meer op!

ik ben wat rond gaan zoeken en kwam eerst uit op de se k810i en daarna de nokia 6300. uiteindelijk dacht ik eruit te zijn en wilde ik de nokia 6300 gaan bestelen (mede door de geldbesparing vanwege het 1 jarige abbo bij tele2 van 10€/maand).

nu zag ik op diezelfde tele2 startpagina bij ons, de se w810i voor ook 10€/maand (alleen wel een 2 jarig abbo).

ik ben gaan 'rekenen' en kwam hierop uit:
Nokia6300
- jaar 1: 12 x 10,- = 120,-
- jaar 2: 12 x 7,50 = 90,-
- extra: microSD = 15,-
Totaal = 225,-
SE W810i
- jaar 1: 12 x 10,- = 120,-
- jaar 2: 12 x 10,- = 120,-
Totaal = 240,-

dit scheelt elkaar nauwelijks iets, dus daar hoef ik niet meer naar te kijken.
overige (belangrijke) overeenkomsten en verschillen voor mij:
beide 2.0 camera
beide mooi design
nokia heeft handige kleine extra'tjes, fijn menu en is erg dun
se is de walkman uitvoering en muziek vind ik belangrijk (al lees ik wel overal dat de meningen over de kwaliteit ervan zeer verdeeld zijn), is dikker en ik zou dan eventueel mijn iPod kunnen verkopen waardoor de telefoon in verhouding een stuk goedkoper wordt.
de abbo's zijn beide hetzelfde en precies goed voor mij!

hierboven was deel 1 van mijn vraag (vragen)..
nu komt een ander deel.
de geluidskwaliteit van beide telefoons (niet met oortjes, maar via de luidspreker!!!).

1. is de kwaliteit van het geluid van de se echt zo goed (met bijv. de megabass functie)?
2. is de kwaliteit van het geluid van de nokia redelijk (daarmee bedoel ik een klein beetje bass is voldoende en verder gewoon wat je verwacht.. topkwaliteit hoeft voor mij niet, maar er moet wel goed muziek mee af te spelen zijn)?
3. hoe groot is het verschil tussen de geluidskwaliteit van deze 2? (als de n6300 een 7 krijgt, wat krijgt de se dan?)
4. mis ik echt zoveel zonder die mega-bass functie?
5. is de se w810i beter dan een iPod (met oortjes)?

ik hoef dus geen topkwaliteit maar als ik zo een paar keer per week of in een tussenuur op school met de nokia (want daar gaat mijn voorkeur naar uit als de geluidskwalitiet iig goed genoeg is voor mij) mp3's afspeel via de luidspreker goed genoeg? ik hoef geen bass van hier tot tokia, maar een beetje zou wel prettig zijn!

alvast bedankt voor jullie reacties, adviezen en tips ik hoor het wel en ik verwacht niet (hoop natuurlijk wel ) dat jullie bij beide delen uitgebreid antwoord geven en bij deel 2 ook die vragen allemaal beantwoorden, al weet je maar 1 vraag uit ervaring: ik ben er blij mee! .

groeten,
Joost

[Dilemma] Nokia 6300 of SE w810i
dit was het topic dat ik opende, maar dat dus blijkbaar niet mocht. vandaar dat ik maar zo doe:

Ik moest dus maar al die topics gaan lezen en dan mijn besluit nemen, maar toch wil ik jullie een PAAR vragen stellen die alles omvatten wat ik wil weten, dan heb ik toch wat ik wil maar dan minder uitgebreid;)

1. ik heb nodig: geen topkwaliteit, maar wel goed genoeg (redelijk vol geluid, moet aardig volume kunnen halen, geen ruis). voldoet de nokia 6300 hieraan?

2. is de se echt zoveel beter dan de nokia als je kijkt naar dingen als (mega-)bass?

3. wat raden jullie me aan nu jullie ongeveer weten wat ik zoek?

4. hoe is de geluidskwaliteit in verhouding met de LG KG800?

5. ik maak een rijtje met wat voorbeelden van geluidskwaliteit (dus bass, maar ook ruis enzo), kunnen jullie daar dan de n6300 en de se w810i tussen plaatsen? (tussen welke 2 letters komen ze ieder?)
A. goedkope boxjes bij de bart smit voor 5 euro
B. die grolsch-bags met een speakertje in de klep van de tas
C. heiniken boxjes
D. laptop
E. iPod met oortjes
F. goede computer met zo'n bass-kastje er apart bij

wederom alvast bedankt,
Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf vind de kwaliteit van de muziek van de nokia 6300 echt enorm goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Younesse88 schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:44:
Binnekort komt de 6300 ook in T-Mobile prepaid, prijs kan ik nog niks over kwijt
Kan je wel aangeven wanneer hij als Pre Paid komt en hoe weet je dat btw? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
Als het goed is volgende maand, heb het uit betrouwbare bronnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
edit...

[ Voor 92% gewijzigd door Mr.S op 13-11-2007 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb zojuist met een mevrouw aan de lijn gehangen die me kon garanderen dat de Nokia 6300 Simlock vrij is. Dus ik heb hem besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:08:
Ikzelf vind de kwaliteit van de muziek van de nokia 6300 echt enorm goed !
oke, mooi om te horen.. wanneer ik nog 2 positieve reacties krijg ofzo ga ik hem bestellen, ook nu ik weet dat hij simlock vrij is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:07:
[...]

oke, mooi om te horen.. wanneer ik nog 2 positieve reacties krijg ofzo ga ik hem bestellen, ook nu ik weet dat hij simlock vrij is O-)
Dat zei die vrouw mij, tegen een maat heeft een medewerker het ook bevestigd. Hier werden allen wel andere verhalen verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom ga je hem niet gewoon testen in de winkel dan ?
hoor je zelf de kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:25:
Waarom ga je hem niet gewoon testen in de winkel dan ?
hoor je zelf de kwaliteit
Als je een beetje mensen kent weet je toch altijd wel iemand met de 6300. Echt veel mensen hebben dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik wil hem niet in de winkel kopen maar via tele2 en ik denk niet dat je mp3's in de winkels kunt testen :)

en nog even een vraag:
mis ik met de nokia met 2.0 megapixel camera veel vanwege de ontbrekende flitser?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:00:
en ik wil hem niet in de winkel kopen maar via tele2 en ik denk niet dat je mp3's in de winkels kunt testen :)

en nog even een vraag:
mis ik met de nokia met 2.0 megapixel camera veel vanwege de ontbrekende flitser?
Zoek gewoon eens op reviews, er staan genoeg links in de startpost. In die reviews wordt de camera genoeg besproken. Dit zijn toch wel erg basic vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janusz schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:16:
Ik heb zojuist met een mevrouw aan de lijn gehangen die me kon garanderen dat de Nokia 6300 Simlock vrij is. Dus ik heb hem besteld :)
Ik ben benieuwd naar je ervaring of hij daadwerkelijk simlock vrij is :).
Met welk abbo heb je hem nu besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:54:
[...]

Ik ben benieuwd naar je ervaring of hij daadwerkelijk simlock vrij is :).
Met welk abbo heb je hem nu besteld?
Met de allergoedkoopste, die mevrouw kon het mij garanderen. Maar mocht hij niet sim-lock vrij zijn dan kan ik natuurlijk nergens verhaal halen. Dat is het rotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tienes
  • Laatst online: 28-10-2024
Op de site van tele2 staat:

"Tele2 zorgt na het ontvangen van deze gegevens dat uw abonnement na de contractsperiode EN uw opzegtermijn van 2 maanden wordt stopgezet. U ontvangt van ons hierover nog een schriftelijke bevestiging."

Dit lijkt erop dat het contract dus 12 maanden plus 2 duurt en zijn de kosten
14x10= 140 plus 6,95 verzendkosten is 146,95.
Nog steeds een aardige deal dus. Mocht het toestel niet simlockvrij zijn, dan kun je deze toch gewoon terugsturen? (verkoop op afstand)
Pagina: 1 ... 3 ... 19 Laatste