Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Joopieboy schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:46:
Wit en andere kleuren is lelijk, zwart zilver is netjes en zwart is bruut!

Alleen helaas nog niet voor een schappelijke prijs een complete originele set gevonden met frontjes en alles...
Dat is ook niet onlogisch, aangezien deze frontjes van nature niet verwisselbaar 'horen' te zijn door de thuisgebruiker, alleen door Nokia ;)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-11 00:19
Sinds vandaag heb ik nokia 6300, alleen ik kan niet mee Navigeren.
ik heb Nav4All gedownload en geinstalleerd op telefoon, en als ik kies Navigeer Naar.... dan zie ik:

Er is geen GPS sensor gekoppeld!

Ik heb geen abonnement voor mijn simkaart. Ik maak gebruik van Prepaid.

Weet iemand hoe kan ik nou wel gewoon zonder kosten/betalen mee navigeren?

• Plucky
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
kardox schreef op zondag 02 november 2008 @ 23:38:
Sinds vandaag heb ik nokia 6300, alleen ik kan niet mee Navigeren.
ik heb Nav4All gedownload en geinstalleerd op telefoon, en als ik kies Navigeer Naar.... dan zie ik:

Er is geen GPS sensor gekoppeld!

Ik heb geen abonnement voor mijn simkaart. Ik maak gebruik van Prepaid.

Weet iemand hoe kan ik nou wel gewoon zonder kosten/betalen mee navigeren?
In de N6300 zit geen GPS-muis ingebouwd. Deze zul je dus moeten koppelen, of via bluetooth of met een kabeltje. Anders zul je Nav4All nooit kunnen gebruiken, je positie moet immers bepaald kunnen worden.

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Idd je hebt een gps muis nodig.
Maar even mss een stomme vraag hoe ben jij bij nav4all gekomen? Nog andere opties bekeken en waarom dan precies deze gekozen?
En trouwens installeren en de werken met deze telefoon, gaat dat goed?

Ben wel benieuwd, tom tom gaat iig niet dus ene goede vervanger zou wel relax zijn. Gps muis is ook redelijk goedkoop aan te komen in mijn geval dus dat is niet zo'n probleem.

Nog specifieke vereisten voor een gps muis voor de 6300?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-11 00:19
Welke GPS-Muis is dan aangeraden?

ik ben vandaag naar GSMshop geweest in Tilburg, die gasten zeiden dat je met Nokia 6300 nooit kan navigeren, en ik heb ze verteld dat ik op internet heb gelezen dat het wel kan, maar ze bleven mij vertellen dat ze dat nooit gezien hebben, vond erg vaag...

Maar goed, weet iemand waar kan ik een GPS-Muis voor nokia 6300 bestellen? zoja, welke is dan aangeraden?

• Plucky
  • Niet online
Op de volgende website heb je keuze genoeg.
http://www.smartphoneshop...t/990/gps-ontvangers.html

Zelf zou ik je een ontvanger aanraden die minimaal een Sirf-III chip heeft.
De chip is namelijk van belang voor je ontvangst.

Overigens heb ik zelf geen ervaring met Nav4All i.c.m. een gps-muis op een Nokia 6300...
Kan je dus geen garantie geven dat het écht werkt.
Je zou eventueel een kennis kunnen vragen of ze zijn/haar ontvanger even mag lenen om te testen...

Verwijderd

Hallo,

Ik synchroniseer mijn outlook agenda met mijn 6300. Active standby werkt netjes, maar er wordt slechts één afspraak weergegeven op het scherm. Is er een mogelijkheid om meerdere afspraken per dag weer te geven op het scherm in active standby ?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
tdw schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:55:
En je hebt ook nog de champagnekleurige 6300i, waar ik geen 'real life' foto van kan vinden. Als je alle kleuren écht in het écht wilt zien, kun je toch beter even naar een winkel hobbelen, dan weet je zeker dat de kleuren echt zijn.
Bedankt voor je Google-werk...
Ik wilde eigenlijk een productfoto met alle kleuren erop.. maar dit was ook handig!

M'n mutti vind zwart/ zilveren editie wel mooi of een chocolade bruine versie, alleen die is wat duurder.
pricewatch: Nokia 6300 Zwart / zilver: 128,50 vs pricewatch: Nokia 6300 Bruin: 145,50

Via internet vind ik ook 'n T-mobile prepaid editie die geheel zwart is (en simlocked + logo) voor 90,-
In de plaatselijke BelCompany is de zwart zilveren versie te verkrijgen in T-mobile prepaid vorm en die Nokia 6300 heeft geen lelijk T-mobile logo'tje... Volgens mij ook simlockvrij (nog even navragen) en die kost 99,95 (staat niet op hun website) Dus dat wordt 'm waarschijnlijk voor mutti :)

Wel een leuke, simpele, goed werkende telefoon met 'n goed display voor 'n vrouw van 48 die smst en belt toch? (ze piegt nu echt op haar kleine schermpje als ze 'n smsje wil versturen) Opzich vind ik Nokia persoonlijk niet echt wat hebben, maar voor haar is zo'n simpel icoon-menu'tje en 'n 320x240 schermpje toch wel goed genoeg denk ik... Leuk kleurenschermpje wat ze niet had, bestandjes versturen via BlueTooth en ze kan er wat MP3'tjes opzetten of 'n eigen beltoontje :) Bedankt Nokia :9 _/-\o_

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Op mijn oude pc heb ik pc suite staan maar wil die nu ook graag op mijn nieuwe pc en mijn nieuwe laptop.

Als ik op de site van nokia kijk om pc suite te downloaden vraagt hij naar het model van mijn nokia maar de 6300 staat er niet bij ?
Waar downlaod ik dan pc suite ?

Bedankt.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Even op een andere manier zoeken op de nokia site, op 1 manier pakt hij de 6300 idd niet, moet je even kijken maar het kan wel. :)

Verwijderd

Kan je dit ook even vertellen dit zou handiger zijn.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
http://nds1.nokia.com/fil...e_rel_7_0_8_2_dut_web.exe

Dit is het toch..? :?

Ah, ik zie dat 7.0.9.2 ook al uit is. :) Die is gewoon via Google te vinden.

[ Voor 38% gewijzigd door S_Chief op 05-11-2008 16:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 21:46:
Hallo,

Ik synchroniseer mijn outlook agenda met mijn 6300. Active standby werkt netjes, maar er wordt slechts één afspraak weergegeven op het scherm. Is er een mogelijkheid om meerdere afspraken per dag weer te geven op het scherm in active standby ?
Iemand ?

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

weet iemand al de beveliginscode?
ik heb veel al geprobeerd zoals 4x 0 en 1234 etc. maar ik weet 'm nog steeds niet, wat ik op internet vind word ik ook niets wijzer van.. (om bijvoorbeeld je berichten tellers te reseten, die code)

• S_Chief
  • Niet online
GoldenSample schreef op zondag 09 november 2008 @ 16:59:
weet iemand al de beveliginscode?
ik heb veel al geprobeerd zoals 4x 0 en 1234 etc. maar ik weet 'm nog steeds niet, wat ik op internet vind word ik ook niets wijzer van.. (om bijvoorbeeld je berichten tellers te reseten, die code)
12345. :+

• tdw

tdw

Amai seg!

Ja, ga naar Menu -> Instellingen -> Display -> Active Standby -> Personalize View en zet de kalender op de '3e' dikke balk, dan kun je 2 afspraken kwijt. Druk vervolgens op 'Options' en kies 'Move Content', en je kunt hem op de onderste plaats zetten. Is dat wat je zoekt?

[ Voor 16% gewijzigd door tdw op 09-11-2008 17:48 ]

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
CLB schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:03:
[...]

Bedankt voor je Google-werk...
Ik wilde eigenlijk een productfoto met alle kleuren erop.. maar dit was ook handig!

M'n mutti vind zwart/ zilveren editie wel mooi of een chocolade bruine versie, alleen die is wat duurder.
pricewatch: Nokia 6300 Zwart / zilver: 128,50 vs pricewatch: Nokia 6300 Bruin: 145,50

Via internet vind ik ook 'n T-mobile prepaid editie die geheel zwart is (en simlocked + logo) voor 90,-
In de plaatselijke BelCompany is de zwart zilveren versie te verkrijgen in T-mobile prepaid vorm en die Nokia 6300 heeft geen lelijk T-mobile logo'tje... Volgens mij ook simlockvrij (nog even navragen) en die kost 99,95 (staat niet op hun website) Dus dat wordt 'm waarschijnlijk voor mutti :)

Wel een leuke, simpele, goed werkende telefoon met 'n goed display voor 'n vrouw van 48 die smst en belt toch? (ze piegt nu echt op haar kleine schermpje als ze 'n smsje wil versturen) Opzich vind ik Nokia persoonlijk niet echt wat hebben, maar voor haar is zo'n simpel icoon-menu'tje en 'n 320x240 schermpje toch wel goed genoeg denk ik... Leuk kleurenschermpje wat ze niet had, bestandjes versturen via BlueTooth en ze kan er wat MP3'tjes opzetten of 'n eigen beltoontje :) Bedankt Nokia :9 _/-\o_
Kan je vertellen dat op het prepaid toestel van Belcompany ook een simlock zit, ook zit er een T-Mobile logo op namelijk op de achterkant op het batterijklepje

Verwijderd

tdw schreef op zondag 09 november 2008 @ 17:47:
[...]

Ja, ga naar Menu -> Instellingen -> Display -> Active Standby -> Personalize View en zet de kalender op de '3e' dikke balk, dan kun je 2 afspraken kwijt. Druk vervolgens op 'Options' en kies 'Move Content', en je kunt hem op de onderste plaats zetten. Is dat wat je zoekt?
Dan krijg ik nog steeds maar één afspraak te zien hoor...

• Neiltwo2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-10 19:46

Neiltwo2

Neil

Kheb een week ongeveer mn 6300, en wilde net video's er af halen, maar mn pc ziet geen filmpjes in de map videoclips, op mn telefoon zie ik die wel. Enig idee hoe ik die op mn pc kan zetten?
ff getest: als ik het op sla op mn telefoon zelf, kan ik ze wel weer vinden met mn pc. opslaan op geheugenkaart is dus het enige wat niet goed werkt lijkt.

(verder kan ik mn wachtwoord niet veranderen van mn tweakers forum account. waar het zou moeten staan staat niets..)

[ Voor 20% gewijzigd door Neiltwo2 op 10-11-2008 17:21 ]

Neil

• CLB
  • Niet online
Younesse88 schreef op zondag 09 november 2008 @ 18:02:
[...]
Kan je vertellen dat op het prepaid toestel van Belcompany ook een simlock zit,
ook zit er een T-Mobile logo op namelijk op de achterkant op het batterijklepje
Ajaa ik ga 't morgen even checken, haal dan m'n G900 weer op :(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 14:57:
[...]

Dan krijg ik nog steeds maar één afspraak te zien hoor...
Ik krijg er gewoon 2? Ik zet ze erin als 'Meeting' en heb firmware 6.60.

Afbeeldingslocatie: http://img394.imageshack.us/img394/9351/img3934ok1.jpg

~ James May

• S_Chief
  • Niet online
Neiltwo2 schreef op maandag 10 november 2008 @ 17:13:
[...]
(verder kan ik mn wachtwoord niet veranderen van mn tweakers forum account. waar het zou moeten staan staat niets..)
offtopic:
Boven even met je muis op "My TNET" wijzen, vervolgens in het submenu "Profiel" wijzen, daarna klikken op "Profiel wijzigen". ;)

• orejas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 21:19

orejas

Omelette du Fromage

Ik heb al tijden naar ontzettend veel tevredenheid een 6300, die de laatste tijd helaas nogal aan het doodgaan is. Nu wil ik natuurlijk dolgraag mijn telefoonnummers en berichtjes uit mn lieve telefoontje redden, maar PC Suite/kabel/6300 willen niet echt meewerken. Ik kan in PC Suite wel zien dat er een 6300 aan mijn pc hangt, maar kan daar vervolgens niets mee doen.
Iemand toevallig enig idee waar het aan zou kunnen liggen?

Afbeeldingslocatie: http://img384.imageshack.us/img384/8833/nokiascreen1yg5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img78.imageshack.us/img78/9756/nokiascreen2rq2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img514.imageshack.us/img514/5847/nokiascreen3li2.jpg

[ Voor 106% gewijzigd door orejas op 10-11-2008 21:53 ]

Stam + t

Verwijderd

Ik had vanmiddag een Nokia 6300 in mijn handen om hem even te proberen en op zich wel een fijn apparaat, maar wat me opviel was dat de vierkante knop om de 'OK' knop heen (dus de navigatietoetsen) onwijs klein waren. Nu zie ik zo'n zelfde set-up van knoppen op bijna alle Nokia toestellen. Vreemd genoeg zie ik dit in geen enkele review van de 6300 terug (sterker nog bijna iedereen vind het een fan-tas-tisch apparaat). Heb ik nou zulke grote klauwen, of zijn die knopjes idd klein maar stoort niemand zich daaraan?

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 21:32:
Ik had vanmiddag een Nokia 6300 in mijn handen om hem even te proberen en op zich wel een fijn apparaat, maar wat me opviel was dat de vierkante knop om de 'OK' knop heen (dus de navigatietoetsen) onwijs klein waren. Nu zie ik zo'n zelfde set-up van knoppen op bijna alle Nokia toestellen. Vreemd genoeg zie ik dit in geen enkele review van de 6300 terug (sterker nog bijna iedereen vind het een fan-tas-tisch apparaat). Heb ik nou zulke grote klauwen, of zijn die knopjes idd klein maar stoort niemand zich daaraan?
Ik heb grote vingers/handen. TGeen enkele probleem; je went er snel aan, en zoveel keuzes zijn er niet.

Boven
links-center-rechts
onder

Gulfstream G650

• Neiltwo2
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-10 19:46

Neiltwo2

Neil

Verwijderd schreef op maandag 10 november 2008 @ 21:32:
ik heb er idd af en toe last van. kheb geen nagels dus ik moet wel met mn duim zelf drukken, en vaak druk ik dan omhoog + selecteren (het vierkantje) tegelijk in. ook als ik snel naar beneden wil ofzo..
je kan ze wel goed apart selecteren, maar t gaat af en toe fout.

Neil

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-11 22:57

Blauw

De Schreeuw

Ik zit te overwegen dit toestel aan te schaffen omdat mijn 6233 continue vastloopt. Is dit een goede keuze? Of ga ik er dan erg hard op achteruit?

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
op dit moment heb ik een samsung e900. Ik verwacht niet veel van een gsm, maar wel dat ik makkelijk kan sms'en en een fatsoenlijke agenda.
Bij de e900 kan er maar 100 agenda-items in je telefoon komen te staan. Daar kom ik niet zo ver mee. Heeft de 6300 hier ook last van? Wat is daarbij het maximale aantal agenda-items?
Voor zover ik de 6300 ken (mijn vader heeft er een) bevalt me die prima en ik denk er over om die te kopen.

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-11 11:26

Dreamer

Foutje

Blauw schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 17:45:
Ik zit te overwegen dit toestel aan te schaffen omdat mijn 6233 continue vastloopt. Is dit een goede keuze? Of ga ik er dan erg hard op achteruit?
Is dezelfde soort telefoon. Gaat er dus niet op achteruit

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Verwijderd

Eriksk schreef op woensdag 12 november 2008 @ 11:40:
op dit moment heb ik een samsung e900. Ik verwacht niet veel van een gsm, maar wel dat ik makkelijk kan sms'en en een fatsoenlijke agenda.
Bij de e900 kan er maar 100 agenda-items in je telefoon komen te staan. Daar kom ik niet zo ver mee. Heeft de 6300 hier ook last van? Wat is daarbij het maximale aantal agenda-items?
Voor zover ik de 6300 ken (mijn vader heeft er een) bevalt me die prima en ik denk er over om die te kopen.
Ik heb de E900 ook gehad en dit was één van de redenen waarom die weer heel snel de deur uitging!

Ik weet niet wat het maximaal aantal agenda items is, maar ik heb nog nooit een melding gehad dat 'ie vol zou zijn... En geloof me, ik heb een hoop entries erin staan!!

• mede
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-11 22:53
Ik kan nog steeds niet duidelijk krijgen of ik nu een standaard USB -> miniUSB kabel kan gebruiken met de meegeleverde software / mogelijkheden.

Welke voordelen heeft de duurdere DKE-2 kabel t.o.v. een USB -> miniUSB kabel?

3600 Wp | 12x AEG mono | SE3500

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:13

DaRoot

Some say...

mede schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:10:
Ik kan nog steeds niet duidelijk krijgen of ik nu een standaard USB -> miniUSB kabel kan gebruiken met de meegeleverde software / mogelijkheden.

Ik gebruik gewoon de kabel die bij mijn Canon Powershot S3 IS zat.. is dus gewoon zo'n standaard kabel. Ik kan er alles mee, incl. software updates.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Verwijderd

mede schreef op donderdag 13 november 2008 @ 13:10:
Geen...

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Inderdaad. Digitaal=digitaal.

leoaq.fm // Jeune Loop

• mede
Heb de 6300 nu 2 dagen en heb een aantal vragen die ik zo 1-2-3 niet terug kan vinden:

1. Kan ik de default folder van ontvangen bluetooth bestanden ook wijzigen naar mijn microSD geheugenkaart?
2. Waarom kan ik bestanden in een algemene map niet verplaatsen naar een submap in deze map?
3. Kan ik de sortering en opties in het menu favorieten (linkertoets aanpassen)
4. Kan het geluid van alleen sms omhoog? Hij staat nu behoorlijk laag bij mij lijkt het.

Lopen hier meer mensen tegenaan?

[ Voor 9% gewijzigd door mede op 14-11-2008 10:42 ]

• orejas

orejas

Omelette du Fromage

orejas schreef op maandag 10 november 2008 @ 21:25:
Ik heb al tijden naar ontzettend veel tevredenheid een 6300, die de laatste tijd helaas nogal aan het doodgaan is. Nu wil ik natuurlijk dolgraag mijn telefoonnummers en berichtjes uit mn lieve telefoontje redden, maar PC Suite/kabel/6300 willen niet echt meewerken. Ik kan in PC Suite wel zien dat er een 6300 aan mijn pc hangt, maar kan daar vervolgens niets mee doen.
Iemand toevallig enig idee waar het aan zou kunnen liggen?
Niemand? Ik heb inmiddels drie verschillende USB kabels geprobeerd en alle drivers opnieuw geïnstalleerd, maar krijg vooralsnog geen enkele reactie van mn terminale telefoon. :|

Stam + t

• mede
orejas schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 10:52:
[...]

Niemand? Ik heb inmiddels drie verschillende USB kabels geprobeerd en alle drivers opnieuw geïnstalleerd, maar krijg vooralsnog geen enkele reactie van mn terminale telefoon. :|
Hmmm... klinkt niet erg hoopvol. Geen idee of je het al geprobeerd hebt, maar wat gebeurd er op een andere computer als je daar de software op installeert?

• orejas

orejas

Omelette du Fromage

mede schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:41:
[...]

Hmmm... klinkt niet erg hoopvol. Geen idee of je het al geprobeerd hebt, maar wat gebeurd er op een andere computer als je daar de software op installeert?
Precies hetzelfde. Niet erg veel dus.
Heb inmiddels uit pure wanhoop mn telefoonnummers maar gekopieerd naar de SIM-kaart, maar zou toch ook nog wel graag de andere belangrijke zaken eruit trekken voordat hij er definitief de brui aan geeft.

Stam + t

Verwijderd

Ik ben erg gehecht geraakt aan mijn 'standaard' sms tone van de 6300 en wil deze graag op mij nieuwe E71 gebruiken. Alleen ik kan hem nergens vinden, zowel op de telefoon als op internet...

De sms tonen genaamd message1.aac/message2.aac/message3.aac zijn gemakkelijk te vinden, maar de standaard ingestelde door Nokia niet.

Kan iemand mij aan deze sms tone helpen?

Verwijderd

@siezze, neems een kijkje op :

edit: eerst even aan Moderator gevraagd of de site al dan niet illegaal is voor ik de link ga plaatsen

onder Sonneries / Original / Nokia 6300 vind je in principe alle originele tonen :)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2008 15:11 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 14:57:
@siezze, neems een kijkje op :

edit: eerst even aan Moderator gevraagd of de site al dan niet illegaal is voor ik de link ga plaatsen

onder Sonneries / Original / Nokia 6300 vind je in principe alle originele tonen :)
(misschien ben ik een leek) maar welke site bedoel je hiermee? :-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 18:51:
[...]
(misschien ben ik een leek) maar welke site bedoel je hiermee? :-)
deze website dus ... maar ik vermoed dat dit soort sites illegaal is, en je mag hier geen links naar illegale sites plaatsen O+ ( GSM's Beleid )

Maar ik krijg geen berichtje terug van Ginz, dus dan maar op eigen risico, wil je gewoon graag helpen (sorry)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2008 10:30 ]

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 22:03:
En vandaag aangeschaft via Bol.com, voor de zeer schappelijke prijs van 130,94...
Wordt morgen geleverd ofzo en is 'n kado'tje voor m'n moeder, voor der verjaardag / Kerst van mij..

Ben benieuwd hoe ze 'm vind.. Naja ze vind 'm wel mooi, maar hoe ze 'm vind werken en dergelijke :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 10:26:
[...]

deze website dus ... maar ik vermoed dat dit soort sites illegaal is, en je mag hier geen links naar illegale sites plaatsen O+ ( GSM's Beleid )

Maar ik krijg geen berichtje terug van Ginz, dus dan maar op eigen risico, wil je gewoon graag helpen (sorry)
Thanks voor je hulp! :) Heb alleen niet gevonden wat ik zocht, deze tones ben ik vaker tegen gekomen maar die ik moet hebben staat er steeds niet bij..... :(

• Capi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-10 19:49
Joopieboy schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:39:
3 dagen hier, geen blauwe tandjes, geen muziek/filmpjes, beetje sms'en, af en toe bellen, geen internet en dan nog binnen no time leeg zijn, erg knap, accu is dus way to krachtloos voor dit ding. :P
Hier heb ik ook last van.
Ook gewoon een BL-4C accu.

Is het aan te raden hiervoor binnenkort een Nokia winkel binnen te lopen?

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-11 17:18
TonyDeZiekePony schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 23:20:
[...]

Volgens mij heeft Nokia zelf geen andere batterijen die langer meegaan. Een aantal hobbyisten hebben het wel geprobeerd met een andere batterij (type is me even ontschoten), en omdat die iets groter is de rest afgevijld...

• tdw

tdw

Amai seg!

TonyDeZiekePony schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 23:20:
[...]

Ik haal 3 dagen met blauwtand, 10 min bellen en 10 smsjes...

~ James May

• Capi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-10 19:49
Persoonlijk vind ik 3 dagen aan de korte kant, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik verwend ben met de standby tijd van de Nokia 6310....

• CLB
  • Niet online
Als het ook zo blijkt dat m'n moeder nieuwe 6300 weinig standbytijd heeft, haal ik wel batterij'tje van eBay!

Verwijderd

Mijn 6300 (half jaar oud) leest sinds kort het MicroSD kaartje niet meer. Je 'ziet' 'm wel maar hij kan niet geopend worden, dan zegt m'n 6300 "Kaart is niet geformatteerd", bij andere SDkaartjes geeft hij zelfde melding.

waar kan het aan liggen? Of heeft iemand misschien hetzelfde probleem gehad?

Alvast bedankt!

groeten,
Stef

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Zelfde probleem heb ik ook een keer gehad, even formatteren vanuit de computer zelf en voortaan "veilig verwijderen" in plaats van zo gewoon uittrekken. :)

• chrisgeerdink
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-01-2023
Ik heb inmiddels firmware 7.00 binnen via de Nokia Software Updater. Iemand enig idee wat de veranderingen zijn in vergelijking met 6.60?

Verwijderd

Ik heb op mijn laptop pc suite geinstaleerd.
MP3 liedje gedownload die ik als beltoon wil gebruiken.

Ik open pc suite en kies voor muziek overbrengen. dan kan ik zoeken naar bestanden op mijn pc maar ik kan niet verwijzen naar de map waar het liedje staat ?

het bestand heet 108 (liedje)

Hij staat op mijn c/gucci/108 maar ik kan enkel verwijzen naar mijn c en geraak dus niet bij het liedje ?

Dus als ik klik op zoeken naar bestand op pc en ik ga naar mijn c station krijg ik enkel dit te zien in het venster c/gucci
maar ik moet dus naar c/gucci/108

• Plucky
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:01:
Ik heb op mijn laptop pc suite geinstaleerd.
MP3 liedje gedownload die ik als beltoon wil gebruiken.

Ik open pc suite en kies voor muziek overbrengen. dan kan ik zoeken naar bestanden op mijn pc maar ik kan niet verwijzen naar de map waar het liedje staat ?

het bestand heet 108 (liedje)

Hij staat op mijn c/gucci/108 maar ik kan enkel verwijzen naar mijn c en geraak dus niet bij het liedje ?

Dus als ik klik op zoeken naar bestand op pc en ik ga naar mijn c station krijg ik enkel dit te zien in het venster c/gucci
maar ik moet dus naar c/gucci/108
Ik gebruik gewoon de Windows Verkenner voor het kopieeren van bestandjes.
Werkt prima en zonder al te veel omzwervingen. Kwestie van slepen. :)

Verwijderd

Dan doe ik het in vervolg ook zo want die pc suite werkt voor geen meter

• fractal
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06-2021
chrisgeerdink schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 15:34:
Ik heb inmiddels firmware 7.00 binnen via de Nokia Software Updater. Iemand enig idee wat de veranderingen zijn in vergelijking met 6.60?
Dat zou ik ook graag weten maar heb het nog niet kunnen vinden helaas.

Bij de vorige update kon ik diverse instellingen weer gaan "herstellen" naar mijn eigen smaak en daar heb ik nu even geen zin in :-)

• Plucky
  • Niet online
fractal schreef op zondag 07 december 2008 @ 11:10:
[...]

Dat zou ik ook graag weten maar heb het nog niet kunnen vinden helaas.

Bij de vorige update kon ik diverse instellingen weer gaan "herstellen" naar mijn eigen smaak en daar heb ik nu even geen zin in :-)
Ik heb gisteren ook de update naar 7.00 uitgevoerd
Vooraf even een backup gemaakt met NPS en na de backup enkel m'n instellingen teruggezet.
Het enige dat ik moest doen is m'n favorieten opnieuw instellen, de rest werkte gewoon nog (incl. bt-pairs en snelkeuzes e.d.).

Heb overigens nog geen verschillen kunnen ontdekken tussen 6.60 en 7.00.

• tdw

tdw

Amai seg!

Plucky schreef op zondag 07 december 2008 @ 14:50:
[...]

Ik heb gisteren ook de update naar 7.00 uitgevoerd
Vooraf even een backup gemaakt met NPS en na de backup enkel m'n instellingen teruggezet.
Het enige dat ik moest doen is m'n favorieten opnieuw instellen, de rest werkte gewoon nog (incl. bt-pairs en snelkeuzes e.d.).

Heb overigens nog geen verschillen kunnen ontdekken tussen 6.60 en 7.00.
Ik wel, mn Opera Mini is weg volgens mij :P

~ James May

• Plucky
  • Niet online
tdw schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:08:
[...]

Ik wel, mn Opera Mini is weg volgens mij :P
Oh, hadden we die dan??? :S
Voor internet heb ik m'n PDA dus voor mij geen probleem...

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Grom, nu zijn 4 van de 4 hoekjes beschadigt door het vallen, op het rvs valt het niet zo op (achterkant is toch al aardig kaalgesleten) maar de plastic stukjes die er vanaf springen zijn zo onwijs lelijk. :(

Iemand die een goedkoop adres weet om voor niet al teveel een orginele nokia 6300 all black outfit te kopen?

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:14

timovd

Voorsprong door techniek

Bij het updaten van 6.60 naar 7.00 blijft het downloaden steken op 20.6MB. Hierna krijg ik een foutmelding. Meer mensen met dit probleem? Zowel de computer als de telefoon hebben een reboot gehad.

Edit: na een aantal keren is het toch gelukt :s

[ Voor 11% gewijzigd door timovd op 07-12-2008 18:59 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

timovd schreef op zondag 07 december 2008 @ 17:47:
Bij het updaten van 6.60 naar 7.00 blijft het downloaden steken op 20.6MB. Hierna krijg ik een foutmelding. Meer mensen met dit probleem? Zowel de computer als de telefoon hebben een reboot gehad.

Edit: na een aantal keren is het toch gelukt :s
Als ik via m'n telefoon probeer te updaten zegt hij dat er geen updates zijn...heb nog steeds v6.01 8)7 maar ja, alles werkt verder prima.

Enige echte minpunt ind ik de belabberde video-ondersteuning van de 6300. Heb je zo'n mooi 240x320 scherm en dan kun je video op maximaal 176x144 op 15fps afspelen :( Niets eens in de goede aspect ratio voor fullscreen....

leoaq.fm // Jeune Loop

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Je moet ook updaten via PC Suite.
En idd een slechte kwaliteit voor foto's en video's.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:40
Ik hoor veel klachten dat ik slecht ben te verstaan met dit toestel.
Ben niet geswitched van provider.
Ook mijn collega's hebben hier last van. Bekend probleem?

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

• fractal
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06-2021
Cobb schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 15:22:
Ik hoor veel klachten dat ik slecht ben te verstaan met dit toestel.
Ben niet geswitched van provider.
Ook mijn collega's hebben hier last van. Bekend probleem?
Kijk bij Instellingen / Oproepen / Stemhelderheid

Als die aanstaat dan eens uitzetten en proberen.Scheelde bij mij enorm.

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Probeer eens wat op te nemen op je voicerecorder en luister het af. Het kan zijn dat je mic brak is.

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

timovd schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 09:30:
Je moet ook updaten via PC Suite.
En idd een slechte kwaliteit voor foto's en video's.
Helaas...ik heb een mac en moet het doen met iSync, dus alleen kalender en contact-sync, geen updates etc.

leoaq.fm // Jeune Loop

• Midnightimpact
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2020
Op mijn 2gb kaartje in m'n 6300 staan onderhand 710 AAC's songs (1,5 mb per stuk)

De muziekspeler lijkt echter niet meer dan 576 te ondersteunen. Rechtsbovenaan geeft ie 221/576 waar 221 het 221e nummer betekent.

De muziek bibliotheek geeft aan dat er 710 liedjes staan in totaal, ik heb geen idee of deze wel allemaal worden gebruikt.

Is hier meer over bekend of hebben andere mensen dit probleem ook?

Probleem opgelost: Door willekeurig afspelen uit te zetten en alle liedjes te skippen ging de telefoon opeens de muziekbibliotheek updaten en overschreed hij de 576 grens :D

[ Voor 39% gewijzigd door Midnightimpact op 11-12-2008 12:51 ]

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb iets irritants met het importeren van contacten in de Nokia PC Suite (laatste versie). Contacten (.vcf's) die ik wil importeren worden gedupliceerd. Zo moet ik dus handmatig de dubbele namen eruit halen, en dat is behoorlijk vervelend. Is er een manier om duplicaten te voorkomen bij de contactpersonen?

• godslink
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-06 09:49
Ik heb vandaag mijn Nokia 6300 (komt van een nederlandse provider) v5.50 software geupdate naar de laatste v7.00 software alles leek goed maar nu blijkt toen ik wou smsen dat er heel andere karakters onder de toetsen zitten snap hier niks van, heeft iemand een oplossing hiervoor?
Oja vergat erbij te zetten dat als ik een email aanmaak wel de goede karakters under de juiste toetsen zitten, dus het is alleen bij sms.

Mvg, Mike.

[ Voor 26% gewijzigd door godslink op 12-12-2008 00:31 ]

Verwijderd

Mijn telefoon nu bijna twee weken kwijt aan reparatie. Hij trilde namelijk niet meer, zoemde alleen maar wat mee in het ritme. Volgens TPH was de motor kapot, iemand ervaring wanneer ik mijn telefoon ongeveer terug kan verwachten?
6300 verder een fijn toestel, alleen jammer dat het roest vrij staal snel bewerkt is.

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:43
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 18:51:
Mijn telefoon nu bijna twee weken kwijt aan reparatie. Hij trilde namelijk niet meer, zoemde alleen maar wat mee in het ritme. Volgens TPH was de motor kapot, iemand ervaring wanneer ik mijn telefoon ongeveer terug kan verwachten?
6300 verder een fijn toestel, alleen jammer dat het roest vrij staal snel bewerkt is.
Tegenwoordig minimaal 3 weken.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Das aardig rot, maar reparaties duren behoorlijk lang, tot en met een ruime maand aan toe. :)

Maar ik moet ook wel toegeven dat de afwerking van de 6300 wat cheap is, de looks zijn erg goed, maar als je hem een keer laat vallen dan is er zo een hoek vanaf, en het rvs is ook zo kaal, en dat voor echt rvs...

Blijf mijn 6230i toch wel stukken beter vinden, alleen de echte voordelen zijn het grotere scherm en de nieuwe functies, maar verder, tja...

• tdw

tdw

Amai seg!

Voor de mensen die een sdHC kaartje erin zouden willen maar niet weten of dat werkt:

Nee, dat werkt niet. Die mythe is dus voor eens en altijd de wereld uit.

~ James May

Verwijderd

Heb zelf ook een 6300. De 1e keer dat ik mijn oordopjes aansloot om de radio te kunnen luisteren, ging het goed. Echter herkent de telefoon de oordopjes niet meer.

Wanneer de oordopjes aangesloten zijn en ik op radio klik, krijg ik het volgende bericht:"sluit een toebehoren aan". Vervolgens andere originele oordopjes er op aangesloten (ook nieuw uit doos), maar ook hier krijg ik hetzelfde bericht.

Heeft iemand enig idee hoe wat het probleem is en hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb op dit moment overigens V06.60

• Dreamer

Dreamer

Foutje

Heb hetzelfde probleem gehad. Ben hem toen een kleine week kwijt geweest.

specs | specs server

Verwijderd

Update: vanmiddag langs gegaan bij de TPH en hij bleek al klaar te zijn. Was schoongemaakt, maar bleek in de winkel nog niet te trillen. Beetje dom natuurlijk, dus nu is ie minimaal nog 2 weken weg naar een fabriek 8)7

• S_Chief
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2008 @ 15:10:
Heb zelf ook een 6300. De 1e keer dat ik mijn oordopjes aansloot om de radio te kunnen luisteren, ging het goed. Echter herkent de telefoon de oordopjes niet meer.

Wanneer de oordopjes aangesloten zijn en ik op radio klik, krijg ik het volgende bericht:"sluit een toebehoren aan". Vervolgens andere originele oordopjes er op aangesloten (ook nieuw uit doos), maar ook hier krijg ik hetzelfde bericht.

Heeft iemand enig idee hoe wat het probleem is en hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb op dit moment overigens V06.60
Dit probleem is vaker voorgekomen. Volgens mij was de enige oplossing de telefoon opsturen voor reparatie. :)

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-10 22:13

ScSi

Belg.

Dat probleem van de trilmotor die stuk was heb ik ook gehad, is kosteloos gerepareerd en was mijn toestel ongeveer 2.5 weken kwijt.

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:04

woutur

Klauwtjes uit!

Firmware 7.21 erop gezet. Op het eerste gezicht niet zoveel te merken. Merk in ieder geval dat mijn telefoon aan de bluetooth handsfree nu stottervrij werkt. Nog altijd veel achtergrondgeluid, zit blijkbaar geen filter op.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Enigste wat ik heb gemerkt is dat er ipv golf spelletje iets van voetbal erop staat. :/

Iemand nog dat golf spelletje staan, die vond ik nog wel om te doen...

Edit: de nieuwe firmware is 7.00, een nieuwere versie geeft hij niet aan?

[ Voor 25% gewijzigd door Joopieboy op 18-12-2008 14:15 ]

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:04

woutur

Klauwtjes uit!

Ligt aan de identificatie van je toestel. Heb dat ooit eens gewijzigd om nieuwere firmwares binnen te lepelen. Was een applicatie voor, maar weet zo 1-2-3 niet meer welke.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ah ok, nja dan wacht ik wel dat de nieuwere firmwares binnen komen via de gewone nokia pc suite. :)

Verwijderd

Ik wil mijn 6300 eigenlijk een keer updaten, ik heb namelijk nog V 05.00...

Maar ik ben toch een beetje huiverig, ik wil niet met een toestel blijven zitten die het niet meer doet. Is er ergens een HOW TO?? Of kan iemand mij vertellen wat ik vooral NIET moet doen?

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Wat je NIET moet doen is je telefoon niet aansluiten en de update uitvoeren via PC Suite.

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Pc aanzetten, zorgen dat je niet teveel tegelijk doet, telefoon aan oplader en aan usb kabel leggen, pc suite opstarten en update programma starten en laat maar lopen. :)

Gebeurt niks!

Verwijderd

Aan de lader hoeft toch niet als de accu helemaal vol is???

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Vroeg ie bij mij wel om?

• tdw

tdw

Amai seg!

Ja, voor de zekerheid.. het is geen verplichte ;)

~ James May

Verwijderd

Ik snap hem, hoelang duurt zoiets en is PC SUITE altijd compatible met de 6300, ongeacht de versie?

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 20:25:
Ik snap hem, hoelang duurt zoiets en is PC SUITE altijd compatible met de 6300, ongeacht de versie?
Bij mij duurde het 9-13 minuutjes ongeveer. Via PC-suite zul je de laatste versie van Nokia Software Updater (moeten) downloaden, die installeer je vervolgens en je volgt de stappen op het scherm.

Als je het allemaal erg eng vind en bang bent om je toestel te slopen, kun je ook naar een Nokia Service Point gaan. Waar het dichtsbijzijnde punt is bij jou in de buurt kun je vinden op www.nokia.nl. Bel van tevoren voor een afspraak, dat voorkomt teleurstelling.

~ James May

Verwijderd

tdw schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 20:35:
[...]

Bij mij duurde het 9-13 minuutjes ongeveer. Via PC-suite zul je de laatste versie van Nokia Software Updater (moeten) downloaden, die installeer je vervolgens en je volgt de stappen op het scherm.

Als je het allemaal erg eng vind en bang bent om je toestel te slopen, kun je ook naar een Nokia Service Point gaan. Waar het dichtsbijzijnde punt is bij jou in de buurt kun je vinden op www.nokia.nl. Bel van tevoren voor een afspraak, dat voorkomt teleurstelling.
Ik ben al ooit bij NSP geweest, best een eindje rijden, en als het echt veilig is doe ik het net zo lief zelf... En als jullie zeggen dat het gewoon goed gaat, dan moet dat toch wel!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 01:18

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Hmm, ik ben op zoek naar een Nieuwe SimLock/vrije Witte Nokia 6300.

Ik heb veel sites bezocht, maar ik vind dat ze daar nog te duur ksoten± 150 Euro+. Ik wil deze nokia, omdat ik mijn huidige Nokia, ook een 6300, maar dan een zwarte aan mijn vader ga geven.

Kent er iemand een goedkope winkel? :?

En ten tweede; Mijn zwarte Nokia gaat dus naar mijn vader.. Al die SMS-sjes die eropzitten, en thema's hoeft hij niet te zien. ;)

Die wil ik dus 100% 1:1 overbrengen op de neiwue Witte 6300. Hoe gaat dit in zijn werk? Kan ik gewoon alles via NokiaSuite doen? :) Merci beuacoup

Gulfstream G650

• Dreamer

Dreamer

Foutje

salimrmaf schreef op woensdag 24 december 2008 @ 23:38:
Hmm, ik ben op zoek naar een Nieuwe SimLock/vrije Witte Nokia 6300.

Ik heb veel sites bezocht, maar ik vind dat ze daar nog te duur ksoten± 150 Euro+. Ik wil deze nokia, omdat ik mijn huidige Nokia, ook een 6300, maar dan een zwarte aan mijn vader ga geven.

Kent er iemand een goedkope winkel? :?

En ten tweede; Mijn zwarte Nokia gaat dus naar mijn vader.. Al die SMS-sjes die eropzitten, en thema's hoeft hij niet te zien. ;)

Die wil ik dus 100% 1:1 overbrengen op de neiwue Witte 6300. Hoe gaat dit in zijn werk? Kan ik gewoon alles via NokiaSuite doen? :) Merci beuacoup
Laat ik beginnen te zeggen dat wat je nu vraagt allemaal makkelijk zelf terug te vinden is. Wellicht in de toekomst zelf beter zoeken.

Wat betreft punt 1: Op de Tweakers site voor 131 euro.
Wat betreft punt 2: Ja je kunt alles backuppen met nokia-suite.

specs | specs server

Verwijderd

Oke, ik heb mijn 6300 net geupdate! Eerste een backup gemaakt en toen pas geupdate natuurlijk. Ik zie alleen nog weinig nieuwe dingen....Is er ergens een lijst van veranderingen met nieuwe firmwares?

• stormfly
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 11:40:
Oke, ik heb mijn 6300 net geupdate! Eerste een backup gemaakt en toen pas geupdate natuurlijk. Ik zie alleen nog weinig nieuwe dingen....Is er ergens een lijst van veranderingen met nieuwe firmwares?
Dat zijn meestal systeem veranderingen in de telefoon welke hem stabieler maken. Ik kan sinds 7.21 eindelijk mijn bluetooth headset (niet te verwarren met een bluetooth carkit) gebruiken. Men klaagt nog wel over heel veel ruis maar ze verstaan me, hiervoor alleen maar klachten over het "dichtklappen" van de microfoon. Heb het toestel al 2x gewisseld op kantoor maar elke heeft het, allen zijn nieuw.

• stormfly
woutur schreef op donderdag 18 december 2008 @ 12:48:
Firmware 7.21 erop gezet. Op het eerste gezicht niet zoveel te merken. Merk in ieder geval dat mijn telefoon aan de bluetooth handsfree nu stottervrij werkt. Nog altijd veel achtergrondgeluid, zit blijkbaar geen filter op.
Jeps maar eindelijk wel een verbetering voor het audio, blijft nog steeds ronduit slecht voor dit toestel.

Verwijderd

Ik had er V 05.00 op staan...is er ten op zichte van die versie ook niks zichtbaar veranderd?? De versie die ik nu heb na de update is V 07.00, dus geen 7.21..hoekan dat dan??

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

stormfly schreef op donderdag 25 december 2008 @ 23:49:
[...]

Jeps maar eindelijk wel een verbetering voor het audio, blijft nog steeds ronduit slecht voor dit toestel.
Idd, volume is ook zwaar ondermaats als je hem bv muziek laat afspelen in een wat rumoerige ruimte, bellen gata nog we, maar bv als je aan het rijden bent en je hebt hem op hands free stand staan en je probeert er dan wat van te verstaan. Dat gaat echt niet. :')

Mijn speakertje staat op dat soort momenten ook maximaal open wat inmiddels resulteert in een lichte kraak. |:(

Pagina: 1 ... 14 ... 19 Laatste