Ik wil ook graag in-ear dopjes en radio kunnen luisteren. Ik kan echter niks van Nokia vinden waarmee dit kan. Iemand een idee of tip?
Verwijderd
Hey,
Ik ben op zoek naar een theme in de stijl van de nieuwe samsung U900.
Kan iemand me daaraan helpen? (heb al een heleboel thema sites bezocht, maar tevergeefs)
Ik ben op zoek naar een theme in de stijl van de nieuwe samsung U900.
Kan iemand me daaraan helpen? (heb al een heleboel thema sites bezocht, maar tevergeefs)

Ik heb een verloopstukje besteld zodat ik mijn normale koptelefoon zou kunnen gebruiken met de 6300. Het probleem is dat het lijkt alsof er nauwelijks 'contact' is tussen de twee. Vaak als ik mijn koptelefoon (inclusief verloopstukje) aansluit herkent hij hem niet, of als hij hem wel herkent verdwijnt de koptelefoon weer na twee seconden en een seconde later komt weer de melding 'koptelefoon aangesloten' en daarna verwdijnt hij weer etc.
Heeft de 6300 gewoon een megabrakke hoofdtelefoonaansluiting ofzo?
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
ik denk dat ik gewoon de orginele headset ga halen (ook al zijn ze wat aan de waardeloze kant)
Ik krijg net mijn telefoon terug, opgestuurd voor exact hetzelfde probleem. Hij is min of meer gerepareerd. Dat wil zeggen: hij doet het, tenzij die een tikje krijgt. En dat is met dde 'originele' headset. Ik denk dat ik zo ff eentje met een verloopje aan ga sluiten, maar ik verwacht er niet te veel van..leokennis schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 13:42:
Ik heb een verloopstukje besteld zodat ik mijn normale koptelefoon zou kunnen gebruiken met de 6300. Het probleem is dat het lijkt alsof er nauwelijks 'contact' is tussen de twee. Vaak als ik mijn koptelefoon (inclusief verloopstukje) aansluit herkent hij hem niet, of als hij hem wel herkent verdwijnt de koptelefoon weer na twee seconden en een seconde later komt weer de melding 'koptelefoon aangesloten' en daarna verwdijnt hij weer etc.
Edit: Nou, dat werkt beter dan verwacht. De headset wordt in 1 keer herkend, maar speelt met maar 1 kant af. Als ik hem dan in een bepaalde 'hoek' druk, speelt die wel met 2 kanten af, maar dat is dus onhandig.
[ Voor 10% gewijzigd door tdw op 13-06-2008 17:54 ]
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Verwijderd
Is slechts een GPS-module nou voldoende voor navigatie op de 6300? Ik heb ergens gelezen dat je via de webbrowser ook nog het één en ander moet regelen vooraf bij het instellen, zou je daartoe ook nog eens een internetverbinding voor nodig hebben?
Verwijderd
Dit bedoelde ik:Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:31:
Is slechts een GPS-module nou voldoende voor navigatie op de 6300? Ik heb ergens gelezen dat je via de webbrowser ook nog het één en ander moet regelen vooraf bij het instellen, zou je daartoe ook nog eens een internetverbinding voor nodig hebben?
Stap 2: Installeer Nav4All op de telefoon*
Schakel de GPS sensor in zodat deze onmiddellijk na de installatie van Nav4All automatisch kan worden gekoppeld.
De installatie verloopt in vier stappen:
Stap 1:
Schakel de GPS sensor in.
Stap 2:
Ga naar http://www.nav4all.com/install via de webbrowser van de telefoon en volg de instructies op.
Stap 3:
Na de download moet Nav4All gestart worden. Volg instructies keuze:
a) de display taal
b) de audio taal
c) de GPS sensor
Stap 4:
Voortaan vind je Nav4All onder Applications.
Verwijderd
En wees gewaarschuwd voor de hoge gprs rekkening die je kan verwachten. (tenzij je internet abbo heb).
Verwijderd
Hoezo? Navigatie per GPS-module is toch gewoon gratis? Of werkt dat met Nav4All toch anders? Pff, ik zie door de bomen het bos niet meer.Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 14:03:
En wees gewaarschuwd voor de hoge gprs rekkening die je kan verwachten. (tenzij je internet abbo heb).
Verwijderd
Programma is wel gratis, maar hij gebruikt ook je gprs internet verbinding om kaarten op te halen. En aangezien meeste providers al gauw euro vragen voor 2mb data gaat het erg hard.
Ik heb wat themas voor de 6300 van de site chrisxp.ch.funpic.de afgehaald (de allermooiste staan daar) Maar nu staan ze als zip op mijn pc,normaal verander ik dat in .nth en dan kan ik ze naar mijn 6300 sturen via BT.
Nu lukt het dus niet,het blijft een zip icoon? weet iemand raad?
Moet je het niet eerst unzippen en dan pas naar de telefoon zetten?rooie60 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 17:48:
Ik heb wat themas voor de 6300 van de site chrisxp.ch.funpic.de afgehaald (de allermooiste staan daar) Maar nu staan ze als zip op mijn pc,normaal verander ik dat in .nth en dan kan ik ze naar mijn 6300 sturen via BT.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Klopt doe ik ook altijd maar soms als je er 1 unziped,krijg je alleen png bestanden dus verander ik de extentie in nth(wat nu niet lukt)
Heb inmiddels probleem opgelost,heb een extention changer van google gehaald en die zette het zip bestand wel om in nth
themas staan nu op 6300
Heb inmiddels probleem opgelost,heb een extention changer van google gehaald en die zette het zip bestand wel om in nth
Geweldig toestel, ik heb hem icm met een Flex 20 Simonly met Pocket Internet Totaal (t-mobile), wat heerlijk werkt. Ik heb er nog een simonly bijgegooid, omdat het internetten op dit toestel geweldig is, Opera Mini er op, en pff, wat een scherm, wat fijn internetten op dit makkelijke toestel. Zeker geen miskoop, als je het mij vraagt.
Ik heb mijn telefoon afgelopen vrijdag (ja, de 13e) teruggekregen van reparatie aan de koptelefoonaansluiting. Vandaag is die weer stuk gegaan / nog steeds stuk
Lekker, weer 2 en een halve week mijn telefoon kwijt. Baal er echt van maarja.. Niks aan te doen
[ Voor 3% gewijzigd door tdw op 15-06-2008 21:01 ]
~ James May
Bij mij was het ook zo dat de koptelefoon even niet werkte, maar toen ik de volgende dag weer mijn koptelefoon in mijn mobiel terug stopte, werkte hij weer. Ik hoor wel dat het inderdaad vaak gebeurd dat hij niet werkt, maar ik heb er nog niet echt last van gehad.tdw schreef op zondag 15 juni 2008 @ 21:01:
Ik heb mijn telefoon afgelopen vrijdag (ja, de 13e) teruggekregen van reparatie aan de koptelefoonaansluiting. Vandaag is die weer stuk gegaan / nog steeds stukLekker, weer 2 en een halve week mijn telefoon kwijt. Baal er echt van maarja.. Niks aan te doen
Verwijderd
ff een vraagje:
weet iemand waar ik torx schroefjes kan kopen voor de 6300? het gaat om de 2 schroefjes die de cover bevestigen (zitten onder de batterij-cover)? ik ben dr eentje kwijt waardoor mn frontje kraakt als ik de toetsen gebruik, heel irritant...
heb het hele internet al afgezocht. kon alleen op een amerikaanse ebay een setje vinden maar die verstuurd niet naar NL...
alvast bedankt!
weet iemand waar ik torx schroefjes kan kopen voor de 6300? het gaat om de 2 schroefjes die de cover bevestigen (zitten onder de batterij-cover)? ik ben dr eentje kwijt waardoor mn frontje kraakt als ik de toetsen gebruik, heel irritant...
heb het hele internet al afgezocht. kon alleen op een amerikaanse ebay een setje vinden maar die verstuurd niet naar NL...
alvast bedankt!
Lijkt me standaard telefoonschroefje... De dichtsbijzijnde telefoonwinkel?
Ik heb een probleem. Ik heb sinds kort een iphone (niet dat dat er toe doet, maar zeg het lekker wel
)
Alleen ik moest mijn simkaart uit de 6300 halen, hiervoor moet je telefoon uit. Mijn telefoon gaat echter NOOIT uit, als hij leeg is hangt hij die avond weer aan de oplader. Dus toen ik hem weer wilde aanzetten ging dat al met moeite, nu krijg ik hem helemaal niet meer aan met het aanknopje bovenop. Het is alsof het knopje kapot is. Als ik hem in de oplader steekt, flitsen de ledje op de zijkant wel geowon een keer, dus de telefoon is niet kapot. Ook de accu was vol. Is er een andere manier om hem op te starten ?
Alleen ik moest mijn simkaart uit de 6300 halen, hiervoor moet je telefoon uit. Mijn telefoon gaat echter NOOIT uit, als hij leeg is hangt hij die avond weer aan de oplader. Dus toen ik hem weer wilde aanzetten ging dat al met moeite, nu krijg ik hem helemaal niet meer aan met het aanknopje bovenop. Het is alsof het knopje kapot is. Als ik hem in de oplader steekt, flitsen de ledje op de zijkant wel geowon een keer, dus de telefoon is niet kapot. Ook de accu was vol. Is er een andere manier om hem op te starten ?
Heb het probleem ook weleens gehad, maar toen kon ik mijn telefoon niet uitzetten (zat in het vliegtuig) Na een flinke klappen op de bovenkant gegeven te hebben deed mijn aan/uit knop niet meer. Bij mij was het probleem dat ik de knop helemaal niet kon indrukken.6pack15 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:08:
Ik heb een probleem. Ik heb sinds kort een iphone (niet dat dat er toe doet, maar zeg het lekker wel)
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Verwijderd
Dan toch even een niet zo technisch vraagje: kan je aan de nokia 6300 ook van die telefoonhangers hangen? En zo ja, hoe dan? want ik heb het nog niet kunnen vinden...
Verwijderd
Ik heb sinds vorige week een Nokia 6300 en heb hier de instellingen van Vodafone (via hun webpage en telefonische helpdesk) op ingesteld. Internetten gaat prima. Ik heb meteen gmail en google maps gedownload. Als ik hier verbinding mee wil maken, krijg ik echter altijd dezelfde melding: Meld u eerst aan bij packet-gegevens.
Het irritante is echter, dat de helpdeskmedewerker zei dat ik office.vodafone.nl moest instellen omdat ik een zakelijke aansluiting heb. Dit heb ik ook gedaan, alleen bij * Packet-ggvns-toegpnt: live.vodafone.com of office.vodafone.nl (zie onder).
Als ik bij instellingen > Connectiviteit > Packet gegevens > Packet-geg.instellingen > Act. toeg. pnt bew. het packet-gegevens toegangspunt wil bewerken, zie ik daar nog wel live.vodafone.com staan. Dit heb ik veranderd naar office.vodafone.nl, maar toen kon ik niet eens meer internetten, laat staan google maps of gmail.
Snapt iemand wat er fout gaat?
Om gebruik te kunnen maken van de Vodafone live! sites, mobiel internet, e-mail en MMS is het van belang de juiste APN in te stellen als toegangspunt tot het Vodafone data netwerk.Alle particuliere en prepaid klanten gebruiken de APN live.vodafone.com, bij zakelijke aansluitingen wordt de APN office.vodafone.nlgebruikt.Weet u niet zeker welke APN bij uw aansluiting hoort? Vraag het dan aan onze klantenservice.
De verbindingsinstellingen
* Ga naar "Menu" -> "Instellngn" -> "Configuratie" -> "Persoonlijke config. instellingen
* Kies "Voeg nieuwe toe" als er nog geen account "Vodafone Live!" is, kies anders dat profiel om de instellingen na te kijken
* Kies "Web"
* Accountnaam: Vodafone Live!
* Homepage: http://live.vodafone.com
* Gebruikersnaam: leeg laten
* Wachtwoord: leeg laten
* Voorkeurstoeg. gebr.: Nee
* Kies "Instell. toegangspunt"
* Proxy: Ingeschakeld
* Proxyadres: 192.168.251.150
* Proxypoort: 8799
* Gegevensdrager: Packet-gegevens
* Kies "Instellingen drager"
* Packet-ggvns-toegpnt: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
* Netwerktype: IPv4
* Verificatietype: Normaal
* Gebruikersnaam: vodafone
* Wachtwoord: vodafone
* Kies "Terug"
* Verlaat het menu
De browserinstellingen
* Ga weer naar het toestelmenu
* Kies "Web"
* Kies "Instellingen" -> "Configuratie-inst."
* Configuratie: Pers. configuratie
* Account: Vodafone Live!
* Terminalvenster tonen: Nee
* Verlaat het menu door op het rode hoorntje te drukken
* Houd de "0-toets" langer ingedrukt. Het toestel maakt verbinding met de homepage van Vodafone
* Ga naar "Menu" -> "Web" om een internetadres in te voeren en verbinding te maken met internet
Het irritante is echter, dat de helpdeskmedewerker zei dat ik office.vodafone.nl moest instellen omdat ik een zakelijke aansluiting heb. Dit heb ik ook gedaan, alleen bij * Packet-ggvns-toegpnt: live.vodafone.com of office.vodafone.nl (zie onder).
Als ik bij instellingen > Connectiviteit > Packet gegevens > Packet-geg.instellingen > Act. toeg. pnt bew. het packet-gegevens toegangspunt wil bewerken, zie ik daar nog wel live.vodafone.com staan. Dit heb ik veranderd naar office.vodafone.nl, maar toen kon ik niet eens meer internetten, laat staan google maps of gmail.
Snapt iemand wat er fout gaat?
Om gebruik te kunnen maken van de Vodafone live! sites, mobiel internet, e-mail en MMS is het van belang de juiste APN in te stellen als toegangspunt tot het Vodafone data netwerk.Alle particuliere en prepaid klanten gebruiken de APN live.vodafone.com, bij zakelijke aansluitingen wordt de APN office.vodafone.nlgebruikt.Weet u niet zeker welke APN bij uw aansluiting hoort? Vraag het dan aan onze klantenservice.
De verbindingsinstellingen
* Ga naar "Menu" -> "Instellngn" -> "Configuratie" -> "Persoonlijke config. instellingen
* Kies "Voeg nieuwe toe" als er nog geen account "Vodafone Live!" is, kies anders dat profiel om de instellingen na te kijken
* Kies "Web"
* Accountnaam: Vodafone Live!
* Homepage: http://live.vodafone.com
* Gebruikersnaam: leeg laten
* Wachtwoord: leeg laten
* Voorkeurstoeg. gebr.: Nee
* Kies "Instell. toegangspunt"
* Proxy: Ingeschakeld
* Proxyadres: 192.168.251.150
* Proxypoort: 8799
* Gegevensdrager: Packet-gegevens
* Kies "Instellingen drager"
* Packet-ggvns-toegpnt: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
* Netwerktype: IPv4
* Verificatietype: Normaal
* Gebruikersnaam: vodafone
* Wachtwoord: vodafone
* Kies "Terug"
* Verlaat het menu
De browserinstellingen
* Ga weer naar het toestelmenu
* Kies "Web"
* Kies "Instellingen" -> "Configuratie-inst."
* Configuratie: Pers. configuratie
* Account: Vodafone Live!
* Terminalvenster tonen: Nee
* Verlaat het menu door op het rode hoorntje te drukken
* Houd de "0-toets" langer ingedrukt. Het toestel maakt verbinding met de homepage van Vodafone
* Ga naar "Menu" -> "Web" om een internetadres in te voeren en verbinding te maken met internet
Iemand een goede tip voor in ear oordoppen?
Niet
heb 'm zelf opengemaakt met een gewoon - schoevendraaiertje, een hele fijne en erg voorzichtig doen does teh trickVerwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 21:28:
ff een vraagje:
alvast bedankt!
creative EP630 alleen niet voor de 6300 want daar zijn ze te gevoelig voor zodat je veel ruis hoort

[ Voor 17% gewijzigd door GoldenSample op 23-06-2008 20:56 ]
Ik heb zelf altijd een Sony Ericsson W810i gehad. Ik vond altijd dat daar perfecte oordopjes bij de headset zitten met mooi geluid. Ik vond het jammer dat ik deze niet op de 6300 kon gebruiken, totdat ik op een website precies dezelfde SE-doppen voor de 6300 tegenkwam. Deze ziet er echt precies hetzelfde uit als de SE headset, behalve het logo dan
Ik heb ook het idee dat ze uit dezelfde fabriek komen. Het geluid klinkt ook hetzelfde, want ik heb de originele W810 doppen nog en even vergeleken.
Wat ook heel leuk is is dat het knopje wat erop zit gebruikt kan worden voor volgende track of volgende radiozender. Dit kon bij de W810 niet! Hij werkt dus beter op de Nokia! En er zit gewoon een plug op die je rechtstreeks in de 6300 kan stoppen!
Als je zoekt met Google op "Headset HPM Stereo Nokia 6300" dan is de 1e niet commerciele link meteen bingo. Ze zijn er ook in het zilver. En de prijs valt ook wel mee: 14,95.
Wat ook heel leuk is is dat het knopje wat erop zit gebruikt kan worden voor volgende track of volgende radiozender. Dit kon bij de W810 niet! Hij werkt dus beter op de Nokia! En er zit gewoon een plug op die je rechtstreeks in de 6300 kan stoppen!
Als je zoekt met Google op "Headset HPM Stereo Nokia 6300" dan is de 1e niet commerciele link meteen bingo. Ze zijn er ook in het zilver. En de prijs valt ook wel mee: 14,95.
Je kan er geen koortje aan hangen.Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:43:
Dan toch even een niet zo technisch vraagje: kan je aan de nokia 6300 ook van die telefoonhangers hangen? En zo ja, hoe dan? want ik heb het nog niet kunnen vinden...
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Je kan er wel een koordje aan hangen. Batterijklep eraf, dan zie je een smal gaatje tussen waar het klepje zat en waar de oplader in moet (dus niet ernaast in de hoek, dat is de microfoon).
Daar pruts je een koordje doorheen, achter het haakje langs en klaar. Je hoeft er dus niet een lusje in te leggen, achter het haakje langs is genoeg.
Daar pruts je een koordje doorheen, achter het haakje langs en klaar. Je hoeft er dus niet een lusje in te leggen, achter het haakje langs is genoeg.
Verwijderd
Hey bedankt, ik heb net ook nog de gebruikershandleiding ergens op internet gevonden, en er kan idd een koortje aan vast onder het batterijklepje...
Kan iemand me vertellen of de batterijduur van de 6300 en de 6233 veel verschillen? De 6300 vind ik een stuk mooier maar als die accuduur écht zo slecht is, dan neem ik waarschijnlijk de andere (hoewel ik ook nog zit te twijfelen over de 3110, maar daar is het scherm een stuk minder van).
En hoe lang bel je dan? Want dit vind ik eigenlijk geen slechte accuduur hoor.Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:27:
De accuduur met bluetooth áán en 2-3x bellen op een dag is minimaal 5 a 6 dagen.
Verwijderd
Niet lang.... (<10 minuten). Ik bel niet veel en niet lang. Maar de accuduur is iets wat mij ook sterk meeviel na het lezen van de reviews enzo. Ik was gewend door bluetooth elke 3 dagen te moeten opladen, wat dat betreft is dit een verademing.
BedanktVerwijderd schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 21:03:
Niet lang.... (<10 minuten). Ik bel niet veel en niet lang. Maar de accuduur is iets wat mij ook sterk meeviel na het lezen van de reviews enzo. Ik was gewend door bluetooth elke 3 dagen te moeten opladen, wat dat betreft is dit een verademing.
Tja accuduur is iets wat voor iedereen anders is, sms je veel bel je veel, druk je steed op het knopje om het display te laten oplichten om de tijd te zien?
Hij is een stuk sneller leeg dan mijn 6233 ik bel mijn 6300 vaak ik 1 dag leeg voor mijn werk. Als je hem nihil gebruikt moet 5 dagen wel kunnen maar zelfs met prive gebruik redt geen enkele telefoon het bij mij langer dan 2 dagen. Ik sla 1 nacht over met opladen en dan moet ik hem opladen omdat ik anders op 2,5 dag een lege telefoon heb overdag.
Hij is een stuk sneller leeg dan mijn 6233 ik bel mijn 6300 vaak ik 1 dag leeg voor mijn werk. Als je hem nihil gebruikt moet 5 dagen wel kunnen maar zelfs met prive gebruik redt geen enkele telefoon het bij mij langer dan 2 dagen. Ik sla 1 nacht over met opladen en dan moet ik hem opladen omdat ik anders op 2,5 dag een lege telefoon heb overdag.
Pssst, je hebt mailstormfly schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:33:
Tja accuduur is iets wat voor iedereen anders is, sms je veel bel je veel, druk je steed op het knopje om het display te laten oplichten om de tijd te zien?
Werken met de huidige firmware 8gb microsd kaarten ook in de 6300? Ik weet dat nokia zegt dat er slechts 2gb ondersteund worden, maar destijds kon ik in mijn W800 een 4gb proppen dat ook volledig werkte.
Heeft iemand er toevallig al ervaring mee, zodat ik geen eventuele miskoop tegemoet ga?
Heeft iemand er toevallig al ervaring mee, zodat ik geen eventuele miskoop tegemoet ga?
Ik wil mijn telefoon nu eindelijk ook gaan ombouwen van een zilvere naar een zwarte editie.
Hiervoor heb ik nodig, een zwarte voor en achterkant en een zwart keypad. Na een zoektocht door google kom ik veel plastic troep tegen! Bij vervanging wil ik eigenlijk orginele covers in het zwart.
Heeft iemand een idee hoe je hier aan kan komen?
Hiervoor heb ik nodig, een zwarte voor en achterkant en een zwart keypad. Na een zoektocht door google kom ik veel plastic troep tegen! Bij vervanging wil ik eigenlijk orginele covers in het zwart.
Verwijderd
www.telecomtelecom.nlPizr schreef op maandag 30 juni 2008 @ 16:59:
Ik wil mijn telefoon nu eindelijk ook gaan ombouwen van een zilvere naar een zwarte editie.
Je kunt ook nog kiezen voor een matzwart of glanzend zwart.
Zo tezien heeft nog niemand het geprobeerd. Ik denk ook niet dat het kan, anders hadden ze het er wel bij gezet. Vanaf 4GB worden MicroSD kaartjes volgens mij MicroSDHC, en daar heb je naast ondersteundende firmware ook bepaalde hardware nodig als ik het goed heb.s0k schreef op maandag 30 juni 2008 @ 15:48:
Werken met de huidige firmware 8gb microsd kaarten ook in de 6300? Ik weet dat nokia zegt dat er slechts 2gb ondersteund worden, maar destijds kon ik in mijn W800 een 4gb proppen dat ook volledig werkte.
~ James May
Even een vraagje: zijn er mensen die ervaringen hebben met een 'grotere' accu voor de 6300? Op het moment heb ik een 860 mAh accu die er standaard bij zat.
1 - Waar zijn grotere accu's verkrijgbaar?
2 - Merk je een duidelijk verschil in accuduur, of heb je meer een kwartiertje extra?
3 - Worden de grotere accu's veel warmer of helemaal niet?
1 - Waar zijn grotere accu's verkrijgbaar?
2 - Merk je een duidelijk verschil in accuduur, of heb je meer een kwartiertje extra?
3 - Worden de grotere accu's veel warmer of helemaal niet?
leoaq.fm // Jeune Loop
dit kwartaal zou eigenlijk de nokia 6300i moeten uitkomen, maar hoor en zie er niks van, nu zit ik te denken om deze telefoon bij typhone gewoon te bestellen (6300) en die 'nieuwe' verzie maar links laten liggen.
Echter als nu blijkt deze volgende week uit komt of iets in die richting kan ik wel wachten. Iemand wat meer info hierover?
Echter als nu blijkt deze volgende week uit komt of iets in die richting kan ik wel wachten. Iemand wat meer info hierover?
Waarom zou je de 6300i willen?J_star schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:33:
dit kwartaal zou eigenlijk de nokia 6300i moeten uitkomen, maar hoor en zie er niks van, nu zit ik te denken om deze telefoon bij typhone gewoon te bestellen (6300) en die 'nieuwe' verzie maar links laten liggen.
Hij heeft twee nieuwe functies:
1 - VOIP. AFAIK verbieden alle Nederlandse telecomaanbieders dit.
2 - WiFi. Alleen leuk als je bij een hotspot bent en zelfs dan is het nu ervan op een telefoon met een klein scherm vrij beperkt, wat mij betreft.
leoaq.fm // Jeune Loop
Idd, waarom een 6300i met die functies extra, klinkt allemaal leuk en aardig maar zo als de 6300 nu is, is hij meer dan goed. Koop dan een n serie nokia, heb je veel meer aan. 
Nee ik blijf het een super telefoon vinden.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Iets van een heel andere orde, namelijk een theme voor o.a. de Nokia 6300 dat ik gemaakt heb. Het is erg simpel, maar IMHO wel rustgevend en duidelijk:

Meer previews en download hier

leoaq.fm // Jeune Loop
Ziet er goed uit misschien kan je dat "popup window" nog zwart maken? Als een SMS wordt verzonden of als je hem op toetsenblokkering zet? Dat is nu nog lelijk in het zwarte theme.leokennis schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:16:
Iets van een heel andere orde, namelijk een theme voor o.a. de Nokia 6300 dat ik gemaakt heb. Het is erg simpel, maar IMHO wel rustgevend en duidelijk:
Voor de rest erg goed leesbaar!
Dat kan, maar dan worden de icoontjes erg lelijk. Die zijn niet mooi uitgeknipt dus dan zie je een icoon met een wit kartelrandje op een zwarte achtergrond...stormfly schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 06:57:
[...]
Ziet er goed uit misschien kan je dat "popup window" nog zwart maken? Als een SMS wordt verzonden of als je hem op toetsenblokkering zet? Dat is nu nog lelijk in het zwarte theme.
Voor de rest erg goed leesbaar!
leoaq.fm // Jeune Loop
@Henry:Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:02:
[...]
www.telecomtelecom.nl
Je kunt ook nog kiezen voor een matzwart of glanzend zwart.
Ik heb zojuist op deze site zitten kijken, maar kan geen frontjes all black vinden! Waar zie jij deze precies?
Verwijderd
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=1074&gid=2Pizr schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:50:
[...]
@Henry:
Ik heb zojuist op deze site zitten kijken, maar kan geen frontjes all black vinden! Waar zie jij deze precies?
Ok gevonden idd!
En nu, welke onderdelen heb ik dan allemaal nodig? Vanuit mijn optiek:
- KeySet Nokia 6300 All Black Origineel
- Accudeksel Nokia 6300 All Black Origineel
- A-Cover Nokia 6300 All Black Origineel
En moet je ook de body hebben? Body Nokia 6300 Matt Black Origineel??
Pieter
Verwijderd
Je zou je eigen body kunnen houden maar officieel hoort er bij de AllBlack (zoals je deze in de winkel kunt kopen) een matt black body op, niet een glimmende. Verder zou ik gewoon zowiezo een nieuwe body kopen omdat je 6300 dan weer helemaal als nieuw lijkt. Verder heb je ook nog een schroevendraaier nodig voor die kleine schroefjes in je 6300. Geen idee waar die je die kunt krijgen. Ook heb je nog een soort van plectrum nodig om de behuizing netjes te openen.Pizr schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:42:
[...]
Ok gevonden idd!
En nu, welke onderdelen heb ik dan allemaal nodig? Vanuit mijn optiek:
En moet je ook de body hebben? Body Nokia 6300 Matt Black Origineel??
Pieter
Heb m'n 'deviation' ge-update; heb het thema wat verder gefine-tuned: de dropshade van het hoofdscherm zit er nu ook in het menu en de kalender ziet er een stuk beter uitleokennis schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:16:
[afbeelding]
leoaq.fm // Jeune Loop
Laast werd ik gesmst en toen ik hem wilde lezen viel de telefoon uit en start hij opnieuw op. Alle instelling waren gereset naar fabrieksinstellingen
.
Daarnaast werden telefoonnummers niet meer herkent. Dus niet gekoppeld aan een naam. Alle smsjes zijn dus nu gewoon nummers ipv namen. Ook als je het nummer toevoegt aan een contact blijft deze alleen een nummer geven en geen naam. Ook als je daarna doordat zelfde nummer wordt gesmst.
Dit zelfde geldt voor wanneer ik gebeld wordt.
Ik heb de firmware van v4.16 (geloof ik) geüpdatet naar de nieuwste (v6.01). Maar nog steeds worden de nummers niet gekoppeld aan de contactpersonen.
Weet iemand waar dit evt aan kan liggen ?!
.
Daarnaast werden telefoonnummers niet meer herkent. Dus niet gekoppeld aan een naam. Alle smsjes zijn dus nu gewoon nummers ipv namen. Ook als je het nummer toevoegt aan een contact blijft deze alleen een nummer geven en geen naam. Ook als je daarna doordat zelfde nummer wordt gesmst.
Dit zelfde geldt voor wanneer ik gebeld wordt.
Ik heb de firmware van v4.16 (geloof ik) geüpdatet naar de nieuwste (v6.01). Maar nog steeds worden de nummers niet gekoppeld aan de contactpersonen.
Weet iemand waar dit evt aan kan liggen ?!
MacBook Pro Retine 15" 2,3 Ghz 16GB - iPad mini 16GB WiFi - iPhone 5 - Apple TV 2 - Airports
Zeer stijlvol! Ik gebruik em ipv Noir! bedankt!leokennis schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:20:
[...]
Heb m'n 'deviation' ge-update; heb het thema wat verder gefine-tuned: de dropshade van het hoofdscherm zit er nu ook in het menu en de kalender ziet er een stuk beter uit
Verwijderd
Heeft iemand al een Hack gevonden voor de gene die een N6300 heeft die maar niet willen updaten
Dus dan heb je nodig:Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:33:
[...]
Je zou je eigen body kunnen houden maar officieel hoort er bij de AllBlack (zoals je deze in de winkel kunt kopen) een matt black body op, niet een glimmende. Verder zou ik gewoon zowiezo een nieuwe body kopen omdat je 6300 dan weer helemaal als nieuw lijkt. Verder heb je ook nog een schroevendraaier nodig voor die kleine schroefjes in je 6300. Geen idee waar die je die kunt krijgen. Ook heb je nog een soort van plectrum nodig om de behuizing netjes te openen.
- Body Nokia 6300 Matt Black Origineel
Dat komt dan op 60 euro 80 uit, en dan heb je de mat zwarte all black originele uitvoering?
Niet verkeerd, maar misschien is er met een group buy korting te regelen?
Btw, die torx schroevendraaiers zijn bij die kleine doe het zelf gereedschapskoffertjes vaak inbegrepen. Laatst zelf een bij de aldi gehaald voor een paar euro.
Iemand trouwens een link naar een handleiding hoe je de telefoon moet open maken?
Verwijderd
hallo,
sedert gisteren eigenaar van een 6300 (nieuw toestel)
Had een BT adapter bijgekocht om bestanden over te kunnen zetten van pc naar gsm maar ik kreeg het niet gekoppeld en BT adapter ligt al in de vuilbak.
Vandaag een data kabel gaan kopen maar nu mijn vraag ?
Hoe zet ik muziek op de gsm ?
in mijn c station zie ik nergens iets van de 6300 ?
Ik moet toch ergens de mappen zien zodat ik de muziek kan verslepen.
sedert gisteren eigenaar van een 6300 (nieuw toestel)
Had een BT adapter bijgekocht om bestanden over te kunnen zetten van pc naar gsm maar ik kreeg het niet gekoppeld en BT adapter ligt al in de vuilbak.
Vandaag een data kabel gaan kopen maar nu mijn vraag ?
Hoe zet ik muziek op de gsm ?
in mijn c station zie ik nergens iets van de 6300 ?
Ik moet toch ergens de mappen zien zodat ik de muziek kan verslepen.
Heb je nokia PC Suite al geinstalleerd? Want dan spreekt het verder voor zich. Als je de USB kabel connect krijg je de vraag in welke modus je wil gaan. "Nokia" is voor de Nokia PC Suite, "Opslag" kies je als je 'em als removable drive wilt gebruiken. Bij mij werkt dat gewoon, krijg een J: schijf erbij van de memorycard.
https://niels.nu
Verwijderd
Net pc suite proberen te instaleren maar hij blijft hangen op stap 3 (sluit kabel aan)
Krijg dan opeens melding dat er een probleem is met de hardware en niet de juiste kabel heb ?
Ik heb mijn kabel bij belcompanie gaan kopen en is compatibel met de 6300 .
Kabel is origineel en geen namaak. ?
Probleem 2 :
ook kan ik geen sms versturen.
Als ik sms wil versturen zegt het toestel dat de gegeugenkaart vol is en dat met een nieuw toestel.
origineel kaartje van 128 zit erin maar als ik er eentje van 2 GB erin steek krijg ik dezelfde melding ?
Krijg dan opeens melding dat er een probleem is met de hardware en niet de juiste kabel heb ?
Ik heb mijn kabel bij belcompanie gaan kopen en is compatibel met de 6300 .
Kabel is origineel en geen namaak. ?
Probleem 2 :
ook kan ik geen sms versturen.
Als ik sms wil versturen zegt het toestel dat de gegeugenkaart vol is en dat met een nieuw toestel.
origineel kaartje van 128 zit erin maar als ik er eentje van 2 GB erin steek krijg ik dezelfde melding ?
toestel stuk?
even langs de winkel gaan...
even langs de winkel gaan...
Die kabel is gewoon een standaard USB kabel met zo'n mini connector, ik gebruik gewoon die van m'n camera. Klinkt alsof je beter even terug naar de winkel kan gaan.
https://niels.nu
Verwijderd
In het start-topic staat :
... origineel van Nokia, gekocht in een Mobistar Center in België
edit: linkje gevonden op mobistar site

Mijn vriendin heeft hem wel in het zwartIs de 6300 er ook in het zwart?
Niet 'out of the box'. Er zijn wel zwarte frontjes te krijgen op eBay, maar die zijn niet van Nokia en mogelijk is de kwaliteit van het gebruikte materiaal minder dan bij het originele frontje.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 19:56 ]
Verwijderd
http://www.pixmania.nl/nl...art/nokia/6300-zwart.html 
nog goedkoper ook
Overigens : mijn 6300 heeft een reisje naar de bodem van het toilet overleeft. Hij heeft zo'n 5 seconden erin gelegen, daarna direct uit elkaar gehaald en na even föhnen en drie uur drogen op een receiver, deed hij het weer vlekkeloos zonder enig kwaliteitsverlies.
nog goedkoper ook
Overigens : mijn 6300 heeft een reisje naar de bodem van het toilet overleeft. Hij heeft zo'n 5 seconden erin gelegen, daarna direct uit elkaar gehaald en na even föhnen en drie uur drogen op een receiver, deed hij het weer vlekkeloos zonder enig kwaliteitsverlies.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 20:25 ]
Check de 6300i maar 's in een winkel. Die champagne kleur ziet er ongelooflijk chique uit. Dat zou voor mij de reden zijn om de i-versie te nemen.Joopieboy schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 23:25:
Idd, waarom een 6300i met die functies extra, klinkt allemaal leuk en aardig maar zo als de 6300 nu is, is hij meer dan goed. Koop dan een n serie nokia, heb je veel meer aan.
Het is al weer n half jr geleden maar ik wilde mijn 6300 van nieuwe software voorzien,ik heb de nieuwste PC suite en klik op erop,dan op software bijwerken.
Waarom word ik nu verwezen naar een site?ik weet dat er nieuwe software is? ik wil gewoon net als half jr geleden updaten,maar kom niet verder.
Sorry sorry was te snel en te ongeduldig (updater vergeten)
is gelukt nu.
Waarom word ik nu verwezen naar een site?ik weet dat er nieuwe software is? ik wil gewoon net als half jr geleden updaten,maar kom niet verder.
Sorry sorry was te snel en te ongeduldig (updater vergeten)

[ Voor 24% gewijzigd door rooie60 op 13-07-2008 00:22 ]
Klopt, de FAQ is nogal outdated. De 6300 is al enige tijd in 'All Black' verkrijgbaar.Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:49:
In het start-topic staat :
[...]
Mijn vriendin heeft hem wel in het zwart... origineel van Nokia, gekocht in een Mobistar Center in België
[afbeelding]
[afbeelding]
~ James May
Begin de mensen die al eerder problemen hebben gehad met de nokia headset en de aansluiting op de telefoon toch wel gelijk te geven. Moest met de trein weg dus denk neem een headset mee kan ik lekker muziek luisteren onderweg. Begon dat hij de eerste keer niet de headset zag, na een paar keer opnieuw erin steken ging het wel. Dan heb je nog een knopje aan de headset om te klikken naar het volgende nummer. Dat werkte ook amper, voor het volgende nummer moest je minstens 2-5 keer klikken. En dit is net de 2e keer dat ik de headset gebruik.

Dat heb ik ook al eens gehad bij een nog geen twee maanden oude 6300. Waarschijnlijk is de connector erg gevoelig voor vuil en vet van de vingers, want nadat ik de plug een paar keer goed schoon had gemaakt met een droog, pluisvrij doekje en daarna de plug in de connector had rondgedraaid, deed hij het weer als vanouds ....
Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...
hoi,
ik heb sinds kort een nieuwe gsm gekregen door verlenging van abbo
de nokia 6300
maar nu wil ik via bt naar nokia suite gaan en dan kickt die me er meteen uit
ik heb al geprobeerd:
nieuwe bt drivers helpen niet
nokia suite er opnieuw opzetten helpt ook nie
alle instellingen staan volgens mij goed
heeft iemand nog tips voor mij
want ik snap er effe niks meer van
alvast bedankt
sander
ik heb sinds kort een nieuwe gsm gekregen door verlenging van abbo
de nokia 6300
maar nu wil ik via bt naar nokia suite gaan en dan kickt die me er meteen uit
ik heb al geprobeerd:
nieuwe bt drivers helpen niet
nokia suite er opnieuw opzetten helpt ook nie
alle instellingen staan volgens mij goed
alvast bedankt
sander
Verwijderd
s.edel schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:24:
<snip>
- als het een bluetooth stick is, eens in een andere USB poort steken of het apparaat verwijderen uit hardware en terug installeren (dus niet alleen de software)
- eerst proberen te verbinden vanuit het bluetooth configuratiescherm (start => configuratiescherm => bluetooth devices) en dan via de nokia suite (of als er daar al een verbinding actief is, die verbinding eerst verwijderen
- andere bluetooth appararaten die met je pc verbonden zijn uitschakelen als je die hebt
Heb je wel aangegeven dat je pc/laptop automatisch verbinding mag maken bij paired devices / gekoppelde apparaten?
~ James May
ja dat heb ik allemaal al gedaan
heb het nu op een andere manier gedaan vond nog een usb kabel met mini usb
dus doe het nu via die weg
zo lang bt niet werkt
want het ging vooral om me agenda
heb het nu op een andere manier gedaan vond nog een usb kabel met mini usb
dus doe het nu via die weg
zo lang bt niet werkt
want het ging vooral om me agenda
Verwijderd
Hev van t weekend een 6300 besteld, ben erg benieuwd. Enigste wat ik afvraag of het frontje van de 6300i ook los te bestellen is, dit ziet er namelijk erg chique uit.Cochrane schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 23:46:
[...]
Check de 6300i maar 's in een winkel. Die champagne kleur ziet er ongelooflijk chique uit. Dat zou voor mij de reden zijn om de i-versie te nemen.
http://i.idnes.cz/08/061/maxi/HRO2386f5_Nokia_6300i_1.JPG
Iemand die weet waar je deze kan bestellen? En de eventuele kosten?
Mm moet ik dat eens proberen, maar het is wel een irritant iets, mijn 6230i had er totaal geen last van...Oceria schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:45:
Dat heb ik ook al eens gehad bij een nog geen twee maanden oude 6300. Waarschijnlijk is de connector erg gevoelig voor vuil en vet van de vingers, want nadat ik de plug een paar keer goed schoon had gemaakt met een droog, pluisvrij doekje en daarna de plug in de connector had rondgedraaid, deed hij het weer als vanouds ....
Sowieso is die plug niet helemaal in orde, heb hem er al 2 keer voor op moeten sturen..Joopieboy schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:27:
[...]
Mm moet ik dat eens proberen, maar het is wel een irritant iets, mijn 6230i had er totaal geen last van...
~ James May
Ik ben best wel tevreden over dit toestel,ik heb hem nu 10 maanden.Ik werk veel buiten (bouw) en heb hem in beschermtasje in mijn broekzak.Het valt me op dat hij zeeeeeeeer gevoelig is voor vocht of hoge luchtvochtigheid,een klein beetje motregen is genoeg.
Het toestel doet dan niks meer,en reset zich de hele dag.Na een dagje drogen werkt hij weer perfect.Zijn er beschermtasjes die dit probleem verhelpen?
Het toestel doet dan niks meer,en reset zich de hele dag.Na een dagje drogen werkt hij weer perfect.Zijn er beschermtasjes die dit probleem verhelpen?
Dat is echt fucked.tdw schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 01:21:
[...]
Sowieso is die plug niet helemaal in orde, heb hem er al 2 keer voor op moeten sturen..

De mijne zit in mijn broekzak in de volle regen met een zeiknatte broek erop gedrukt, en ik bel vaak ook in de regen en ik heb echt nergens last van. Sluit hij wel goed af?Mistral schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:18:
Ik ben best wel tevreden over dit toestel,ik heb hem nu 10 maanden.Ik werk veel buiten (bouw) en heb hem in beschermtasje in mijn broekzak.Het valt me op dat hij zeeeeeeeer gevoelig is voor vocht of hoge luchtvochtigheid,een klein beetje motregen is genoeg.
Fijn, krijg hem net terug, is de hele linkerkant van het toetsenbord zo ver verzakt dat het indrukken van de linker selectietoets, beltoets en 1, 4, 7 en * gewoon bijna onmogelijk is. Heerlijk die reparatieservice.
Edit: naja, het lukt wel alleen makkelijk (en mooi, want het ziet er gewoon scheef uit) is anders.. Headsetplug doet het nu overigens wel maarja.
[ Voor 17% gewijzigd door tdw op 17-07-2008 18:53 ]
~ James May
Verwijderd
Vandaag de 6300 ontvangen een erg fijne telefoon zeg, zeker geen spijt van.
Heb enkel een vraagje, zie op de 1 pagina hier een foto van de achtergron, met weergave van calender en notities etc.

Hoe kan ik het beeld zo instellen zoals bovenstaande foto. Zodat op de achtergrond de calender etc staat met notities.
Heb enkel een vraagje, zie op de 1 pagina hier een foto van de achtergron, met weergave van calender en notities etc.

Hoe kan ik het beeld zo instellen zoals bovenstaande foto. Zodat op de achtergrond de calender etc staat met notities.
Menu -> Settings -> Display settings -> Active Standby -> Active Standby mode -> On
~ James May
Verwijderd
ik heb nu een Samsung U600 en vind dat een bagger toestel.
voor het werk gebruik ik een palm top treo, en wil prive verder met een simpel toestel. (bellen, sms, radio, muziek en paar foto's, verder boeit het mij niet meer zo)
zat dus te denken aan de nokia 6300.
mijn vraag is dus nu, zou ik deze overstap maken, of voor een ander toestel gaan?
voor het werk gebruik ik een palm top treo, en wil prive verder met een simpel toestel. (bellen, sms, radio, muziek en paar foto's, verder boeit het mij niet meer zo)
zat dus te denken aan de nokia 6300.
mijn vraag is dus nu, zou ik deze overstap maken, of voor een ander toestel gaan?
Ik zou zeggen van ja, super toestel, lekker dun, mooi scherm, werkt erg fijn en snel. Ik vind het gewoon een topper.
Verwijderd
vraagje :-)
hoe kan ik een foto vanuit mijn afbeeldingen verzenden naar een andere gsm ?
Bij mijn ericson was dat naar de foto gaan / opties/ verzenden
Bij de 6300 werkt dit niet, zie dan enkel iets van multimedia maar verzenden lukt niet.
Bij de 6300 werkt dit niet, zie dan enkel iets van multimedia maar verzenden lukt niet.
Verwijderd
Naar de afbeelding gaan (via het menu gallerij) en vervolgens opties > verzenden > via bluetoothVerwijderd schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 12:37:
vraagje :-)
Wel van te voren even bluetooth aanzetten, anders pakt ie hem nog wel eens niet.
mijn sd card is helaas afgebroken waardoor ik hem niet meer kan benaderen. De extra themes, screensavers en games etc kan ik helaas niet meer benaderen. Iemand die deze bestanden wil delen zodat ik hem op mijn nieuwe sd kaartje kan zetten ?
marc68
Dan lift ik even mee, ben zo lomp geweest om het meegeleverde geheugenkaartje te formatteren zonder een backup te maken om muziek erop te kunnen zetten. (had toen nog niet mijn 2 gb micro sd kaartje binnen...)
Dus bedankt x2 voor degene die de themes, programma's en alles in kan pakken en kan uploaden!
Dus bedankt x2 voor degene die de themes, programma's en alles in kan pakken en kan uploaden!
Weet iemand misschien of je bij deze telefoon ook een eigen smsgeluid in kan stellen?
Dus bijvoorbeeld een geluid van de ns die ik "ns.mp3" noem en ik dat bestand dus ik kan stellen als smsgeluid?
Alvast bedankt voor de reacties!
Dus bijvoorbeeld een geluid van de ns die ik "ns.mp3" noem en ik dat bestand dus ik kan stellen als smsgeluid?
Alvast bedankt voor de reacties!
@Tdem, ja, dat is mogelijk. 
Ga naar het menu > Kies voor Instellingen > Kies nu Profielen > Kies nu het Profiel Normaal (of het profiel dat je hebt) > Kies aanpassen > Ga naar beneden en je ziet vanzelf "Berichtensignaaltoon" staan, kies deze > Kies nu Beltoon > Kies Galerij openen > Ga nu op zoek naar je bestandje NS.mp3 > Kies openen zodra je hem hebt gevonden.
En je hebt hem dan. :-)
Moet je wel eventjes de wijzigingen opslaan, hoe dat gaat zie je daar van zelf wel, neem ik aan.
Ga naar het menu > Kies voor Instellingen > Kies nu Profielen > Kies nu het Profiel Normaal (of het profiel dat je hebt) > Kies aanpassen > Ga naar beneden en je ziet vanzelf "Berichtensignaaltoon" staan, kies deze > Kies nu Beltoon > Kies Galerij openen > Ga nu op zoek naar je bestandje NS.mp3 > Kies openen zodra je hem hebt gevonden.
En je hebt hem dan. :-)
Moet je wel eventjes de wijzigingen opslaan, hoe dat gaat zie je daar van zelf wel, neem ik aan.
[ Voor 11% gewijzigd door Boom op 20-07-2008 15:51 ]
Of je zoekt het bestand op in je gallerij en kiest 'Toon gebruiken'.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Bij het versturen van een SMS via Nokia PC Suite, kan ik deze verstuurde sms nergens meer terugvinden.
In de 6300 zelf staat hij niet bij verzonden items en ook wordt er geen afleveringsrapport getoond. Binnen PC Suite zelf is ook niets terug te vinden.
Is hier een oplossing voor bekend?
In de 6300 zelf staat hij niet bij verzonden items en ook wordt er geen afleveringsrapport getoond. Binnen PC Suite zelf is ook niets terug te vinden.
Is hier een oplossing voor bekend?
V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal
Is de sms wel aangekomen? Maar ik denk dat omdat het via de computer gaat en niet via de telefoon (ok het word wel via de telefoon verstuurd en alles maar je typt het niet in op de telefoon) dat het dan niet zo word opgeslagen.
Ja hoor, sms komt zonder problemen aan. Het gaat er me om dat ik de verstuurde sms nergens meer terug kan lezen. En daarbij ook geen afleverrapport krijg.Joopieboy schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 11:41:
Is de sms wel aangekomen? Maar ik denk dat omdat het via de computer gaat en niet via de telefoon (ok het word wel via de telefoon verstuurd en alles maar je typt het niet in op de telefoon) dat het dan niet zo word opgeslagen.
Lijkt mij dat er meer mensen zijn die hier niet blij mee zijn? En wellicht een oplossing hebben gevonden?
V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal
Verwijderd
Ik heb wat lichte kras vorming op het scherm (my bad) iemand suggesties om hier wat aan te doen?
Oh, er is dus ook nog een makkelijke manier blijkbaar.The_Worst schreef op zondag 20 juli 2008 @ 22:38:
Of je zoekt het bestand op in je gallerij en kiest 'Toon gebruiken'.
Op het scherm van de telefoon zelf op t hoesje? Bij de laatste optie kan je een nieuwe kopen, op de telefoon zelf word lastiger.Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:05:
Ik heb wat lichte kras vorming op het scherm (my bad) iemand suggesties om hier wat aan te doen?
Ik denk ook aan deze telefoon als zakelijke mobiel.
Hij moet dus voornamelijk goed kunnen bellen, overige fratsen is niet heel belangrijk. Ik heb nu een 6131, die wat betreft verstaanbaarheid (zowel luisteren als spreken) goed is.
Mijn broertje heeft de 6300 die ik er zakelijk en erg solide uit vind zien. Echter kan hij vaak mensen slecht verstaan (nee, ligt niet aan zijn oostindische doofheid
).
Wat zijn de ervaringen hiermee?
Hij moet dus voornamelijk goed kunnen bellen, overige fratsen is niet heel belangrijk. Ik heb nu een 6131, die wat betreft verstaanbaarheid (zowel luisteren als spreken) goed is.
Mijn broertje heeft de 6300 die ik er zakelijk en erg solide uit vind zien. Echter kan hij vaak mensen slecht verstaan (nee, ligt niet aan zijn oostindische doofheid
Wat zijn de ervaringen hiermee?
Volgens mij is het volume onder het bellen appart van het gewone volume, en als je aan het bellen bent kan je zo met de knop op de zijkant het volume omhoog schroeven. En ik heb hem meestal op 1 na laatste streepje staan bij het bellen en ik hoor het echt goed, zelfs in een drukke winkelstraat.