Het World of Warcraft topic - Deel 132 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.671 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 07:39:
[...]

ROFL

mijn dag is meteen weer goed

Alpac die RaseriaN wat over rogues gaat uitleggen :') _O-
Mijn dag is elke dag goed :D

Maar ik geef gewoon mijn mening erover en hoe ik erover denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Het is gewoon een kut regel.

Ik heb met tailoring / enchanting dus meer recht op purpz dan iemand die herbalism/alchemy heeft.

Nee laten we allemaal tailoring/enchanting nemen. Kan je je flask/pots/gems lekker duur van de AH afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Meh looten is bij ons simpel,

kara : players die loot kunnen gebruiken rollen onderling ervoor.
gruul's: dkp met closed bids, winnaar krijgt item voor dkp van één na hoogste bod +1
verder dan gruul zijn we nog niet, hebben gruul zelf ook nog niet down gekregen.

en kara is al 3x niet doorgegaan voor mijn grp deze week omdat er niet genoeg healers online waren :( de slackers....

//edit

de ene keer dat kara deze week wel doorging voor mijn grp was er een andere prot warr mee omdat die met rollen van mij won, en die was een dag later de guild weer uit :( |:(

[ Voor 18% gewijzigd door woest85 op 02-10-2007 08:34 ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

lvl 69 gedinged gisteravond, nog 1 te gaan en ik kan in mijn Greens & paar Blues mezelf continu af laten slachten in BGs tot ik full S1 + Veteran gear heb. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

Valkyre

Kitesurf FTW!

Gisteravond laatste gedeelte van kara gecleared :D

Netherspite down, na 3-tries. eigenlijk best wel een makkelijk gevecht :)
daarna door naar Nightbane, 2de try ook neer.

moet zeggen dat eigenlijk alleen prince wat lastige is ivm gewoon fucked up infernals, maar oefening baart vast kunst :)

next stop gruul! staat nu voor zondag op de planning :( het is alleen jammer dat net onze Hunter tank gelevead is :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viggen schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:59:
[...]

hoe heet die addon die laat zien hoeveel % crit etc je krijgt van die stats (en vooral die compare met equiped onderaan)
http://files.wowace.com/RatingBuster/RatingBuster.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:37

Osxy

Holy crap on a cracker

barfieldmv schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 07:53:
[...]

Succes dan om de extra Kara runs nog vol te krijgen als je van te voren al verteld dat iemand die er qua items net mee door kan zeker geen upgrades krijgt omdat zijn gear zo sucked.
Zeg nou eerlijk, waarom zou je iemand gear geven als hij nou niet bepaald inzet toont? Hell je komt de raid zelfs niet in als je niet alle pots, oils en food hebt, en om raid member te worden word er toch een minimum van je gear verwacht. (shadow priests atm 650+dmg en 8%+hit bijvoorbeeld (ik = soort van shadow priest CL aangezien de priest cl holy is en de ballen van shadow weet)
En bij ons is karazhan juist om gear te verbeteren, is meer alt runs dan wat anders ook momenteel.
Wij hebben karazhan al lang en breed achter ons gelaten en is nu iets wat door leden zelf op offnights word georganiseerd voor alts en dergelijke.

Afgelopen zondag eerste avond tries op Hydros (we hadden Lurker de week hiervoor al plat) en in onze 4e try ooit hem plat :D Heerlijk gevoel blijft dat toch, "Love it when a plan comes together" :+

[ Voor 15% gewijzigd door Osxy op 02-10-2007 09:09 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 23:08:
Yey! Vandaag 68 geworden met mijn Rogue en Assassination Shoulders opgehaald uit Sethekk Halls! :Y)

Op naar de 70 en het farmen van de instances voor een basic setje gear ;)
Alleen nog even bedenken wat ik qua wapens ga doen... Swords/Fists... hmmm :Y)

Nee geen Daggers.. beetje gehad met die krengen ;) Heb er tot 60 mee geleveld en een groot deel MC mee gedaan.
Hehe waarom voel ik me aangesproken ;)

Gz met je lvl en je shoulders. Zijn nette shoulders. Zelf veel plezier van gehad :D Over sword en fist.

Beide kan je relatief makkelijk vinden in instances. Voor een offhandsword kan je naar BM, voor een leuke mainhandfist naar Shattered Halls. Meer zo ik niet weten omdat ik toch daggergeoriënteerd ben.

Overigens is swordspec de chance on extra hit en fistspec de 5% crit, maar dat wist je vast wel.
Bokkie schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 07:39:
[...]

ROFL

mijn dag is meteen weer goed

Alpac die RaseriaN wat over rogues gaat uitleggen :') _O-
Hehe, ook het 1e waar ik aan dacht, maar laat die jongen toch. Hij probeert ook maar te helpen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2007 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:00
ImdaMned schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 08:32:
Het is gewoon een kut regel.

Ik heb met tailoring / enchanting dus meer recht op purpz dan iemand die herbalism/alchemy heeft.

Nee laten we allemaal tailoring/enchanting nemen. Kan je je flask/pots/gems lekker duur van de AH afhalen.
Tsja, maar dat gaat toch overal zo?
Bij ons hebben alle priests/rogues/wars met hun crafted gear gewoon T4 over kunnen slaan. Daarom hebben ze dus ongeveer 60-90 dkp meer dan alle andere spelers. Bij ons zijn epix 30 dkp en je krijgt 2 dkp per uur raiden. (niet in kara ofc, dat is voor pugs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:08:
Hehe, ook het 1e waar ik aan dacht, maar laat die jongen toch. Hij probeert ook maar te helpen :)
Eens, niet iedereen zit hier sinds Feb 2005. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

wheee

Belt of Natural Power
is mine! alle mine!

ennuh Shadowprowler's Chestguard had ik eergister al \o/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Account Created: 4 March 05 13:22 CET :( /fail

He RaseriaN waarom zit je niet meer op TH? :( (niet dat ik nog speel ofzo)

Je moet gewoon daggers gaan joh swords en fists zijn super saai ;p Ik heb nu dat aldor zwaard en dat ding uit black morass maar het enige wat je doet is een beetje SS spam. Echt saaier kan et niet, daggers for life. Ik was bezig met het grinden voor dat caverns of time epic daggertje maar toen ging ik mn shammy twinken omdat et toch geen zin heeft om equip te grinden als je er niks mee doet (op mn rogue dan).

Ik mis nog steeds de pre-tbc tijden :(

lol als ik mn post zo zie zie ik alleen maar negatieve shit, dus voor de balans hier maar wat positieve smiley's :):):)

+++ screens jaja

Afbeeldingslocatie: http://img359.imageshack.us/img359/3258/wowscrnshot090706193139ho1.th.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Proqzor op 02-10-2007 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 03:10
Vandaa eerste dag op Shahraz .. down , best easy lol :S

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
FireAge schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:29:
[...]

Tsja, maar dat gaat toch overal zo?
Bij ons hebben alle priests/rogues/wars met hun crafted gear gewoon T4 over kunnen slaan. Daarom hebben ze dus ongeveer 60-90 dkp meer dan alle andere spelers. Bij ons zijn epix 30 dkp en je krijgt 2 dkp per uur raiden. (niet in kara ofc, dat is voor pugs)
Je zegt het zelf al, bij jullie is dat op een natuurlijke manier gelopen, Niet met een domme eis van. Sommeg, jij hebt geen tailoring dus bye bye epix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:19
caspergt schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:59:
Vandaa eerste dag op Shahraz .. down , best easy lol :S
Na de nerf wel ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Doet me denken aan chromaggus.

OMG, EASY !

ja, na de nerf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:59
BootVluchteling schreef op zondag 30 september 2007 @ 10:53:
woei! ging net Elixir of Healing Power bakken voor de arca heroic entrance, als potion master, en kreeg een discovery van http://thottbot.com/i22850

Super Rejuvenation Potion
Requires Level 65
Use: Restores 1650 to 2750 mana and health
Ik heb dat al een poosje, maar eigenlijk nooit gemaakt, ben eigenlijk benieuwd of dat spul een beetje verkoopt op AH? Verdien echt goed aan super mana potion en flask of relentless assault verkoop. En sinds die ene flask veranderd is in pure death loopt de verkoop daarvan ook iets beter.
cannibal schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:33:
[...]
Want had tijdelijk 2 slow 1h geequipped (2.7 en 2.6) maar na even tijdelijk terug te zijn gegaan naar een 1.5 mace, moet ik toch zeggen dat een wat sneller OH beter is voor mijn rage generation. Met 2.6 OH toch vaak dat ik niet op de CD zat te wachten van mijn spells maar op rage. Met die (minder dps) quick OH is dat toch andersom. Nu is die battleaxe wel niet heel snel (2.2) maar zal dan toch beter zijn een 2.6/2.7

Nu nog wel zoeken naar Boarspeed enchant op mijn boots, want ga er (weer) +STA voor inleveren en die probeer ik toch zo'n beetje 8k+ te houden.
Hmmz, boarspeed niet eens zo'n gek idee, vanavond even bekijken wat dat met mijn stats doet en misschien dan laten doen, want mijn health mag ook wel een stukje omhoog. Ja aangezien ik een zwaardenfreak ben heb ik mij voorgenomen om niets anders te equippen dan swords, ik weet, er is beter en sneller spul te verkrijgen buiten zwaarden maar dit is gewoon mijn ding, kan ik soms erg eigenwijs in zijn ( :P ) maar wat je gelijk hebt, die axe is wel beter voor je. Heb trouwens mijn cloak vervangen, ben bezig met rep. voor Lower City voor de heroics key, cloak dropte op baas#2, light improvement en vind 'em fraai, dus 'show cloak' weer aangevinkt.
chromeeh schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 14:49:

En moet zeggen dat we gister voor het eerst een ninja mee hadden in Kara, die werd ook vriendelijk dan ook dringend met een gkick verwijdered d:)b
Wat een ukkel, die komt echt nergens meer aan de bak. Gaat 'em knaken kosten voor de realm-transfer. :+

Lief dagboek;
AV-weekend was het, bijna geen ziel te vinden voor heroics zeg, en sta ik gister met mijn vaste groepje (oude guildies) in heroic Mech, moesten ze naar TK in ene, jammer maar helaas.
Zelf ook maar wat AV's gedaan van het weekend, dat is tegenwoordig veranderd in een dikke sprint, weinig tot geen defense aan beide zijden en wie de beste balanced set up (of goed nadenkende mensen) heeft qua 40 man wint, uitzonderingen daargelaten uiteraard. Gisteravond dus na de afgelaste heroic mech ook dus maar wat potjes gedaan. 2 hele leuke potjes sprongen mij in het oog, 1 keer verloren wij terwijl wij Drek op 1% hadden (had ik nu maar een screenshot gemaakt!), echt gaaf ondanks het verloren potje en 1 keer ga ik dood om zodoende weer helemaal vooraan te ress'en, naja dan maar defense, uiteindelijk had de tegenpartij het door om gewoon even te wachten en 'en masse' aan te vallen ipv 1 voor 1, dus defense in verloren positie, nou dan alle def. maar z.s.m. naar Drek, daar komen en dan nog winnen ook. Ik zeg ... woei! :9

[ Voor 99% gewijzigd door Zjanzjak op 02-10-2007 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:19
Check je mail

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:44:
[...]

Er zijn meedere van dat soort guides te vinden bij de lokale 'digitale goederenboer' ;)
Leuk dat het WoW topic op tweakers loopt, kan je zulk jargon gebruiken :P
Heb voor de gein eens bij het WoW topic op FOK gekeken maar het niveau is daar dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
UTwizard schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:44:
[...]

Er zijn meedere van dat soort guides te vinden bij de lokale 'digitale goederenboer' ;)
Begin hier eens met zoeken (1-60)
http://www.wow-pro.com/node/692

En voor 60-70 natuurlijk:
http://wow.tentonhammer.c...ess&func=display&ceid=714

Gratis en compleet!

[ Voor 16% gewijzigd door barfieldmv op 02-10-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:49:
[...]

Krijg je daarmee ook illidan down? : P
ja, maar wel na de nerf :+

begint triest te worden :F gisteren weer niet genoeg healers voor een raid :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Bokkie schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:00:
[...]

Over nerf gesproken, Mother Shazrah is echt een grap nu vergeleken met voor de patch... gg blizzard nerf elk uitdagend gevecht maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:26
Klopt, ze zijn ook zo te vinden, maar vaak hebben de guides zoals die van Joanna nog een stukje 'gold earning' of iets dergelijks er bij in zitten en daarom worden ze vaak niet zomaar op websites gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Bokkie schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:00:
[...]
Ik vind het niet zo raar.
Healers en tanks zijn de meest ondergewaarde spelers in een raid.
En vooral de meeste ervaren spelers, zijn het wel eens zat om naar 25 (vroeger 40) balkjes te kijken.
Tevens doordat er relatief weinig healers zijn, wordt de druk op de overgebleven healers elke keer groter en blijven ze op het laatst gewoon weg, vooral als de progressie even stopt.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Zjanzjak schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:19:a aangezien ik een zwaardenfreak ben heb ik mij voorgenomen om niets anders te equippen dan swords, ik weet, er is beter en sneller spul te verkrijgen buiten zwaarden maar dit is gewoon mijn ding, kan ik soms erg eigenwijs in zijn ( ) maar wat je gelijk hebt, die axe is wel beter voor je. Heb trouwens mijn cloak vervangen, ben bezig met rep. voor Lower City voor de heroics key, cloak dropte op baas#2, light improvement en vind 'em fraai, dus 'show cloak' weer aangevinkt.
Het liefste ook een goed zwaard, maar enigste leuke vervanger die ik zo gauw heb kunnen spotten is de S2 offhand. (En natuurlijk de mainhand). Maar ben niet zo thuis in de Arena en ook nog niet echt een mogelijke compagnon voor om bijv. een 2v2 op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
sabriel schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:15:
[...]

Ik vind het niet zo raar.
Healers en tanks zijn de meest ondergewaarde spelers in een raid.
En vooral de meeste ervaren spelers, zijn het wel eens zat om naar 25 (vroeger 40) balkjes te kijken.
Tevens doordat er relatief weinig healers zijn, wordt de druk op de overgebleven healers elke keer groter en blijven ze op het laatst gewoon weg, vooral als de progressie even stopt.
enige reden waarom onze progressie nu stopt is OMDAT we geen healers hebben :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Aan wat voor minimum hit-rating, crit-chance, en AP moet ik denken voor lvl 70 PvP op mijn Rogue ? (Daggers !)

Stamina en Resilience haal ik wel uit alle PvP-gear, maar heb je bv. ook veel +hit nodig in PvP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:36:
Aan wat voor minimum hit-rating, crit-chance, en AP moet ik denken voor lvl 70 PvP op mijn Rogue ? (Daggers !)

Stamina en Resilience haal ik wel uit alle PvP-gear, maar heb je bv. ook veel +hit nodig in PvP ?
Zoek eens op wat +hit precies doet en trek dan je eigen conclusie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
UTwizard schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:08:
[...]

Klopt, ze zijn ook zo te vinden, maar vaak hebben de guides zoals die van Joanna nog een stukje 'gold earning' of iets dergelijks er bij in zitten en daarom worden ze vaak niet zomaar op websites gezet.
Veel beter dan deze guides word het niet.

Dit is trouwens een van de beste mote guides die je ook netjes aan wat xp helpt te komen:

http://forums.wow-europe....l?topicId=206470721&sid=1

[ Voor 17% gewijzigd door barfieldmv op 02-10-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:50:
[...]

Zoek eens op wat +hit precies doet en trek dan je eigen conclusie :)
Belachelijk zeg :+

(5% hit zou genoeg moeten zijn dus…)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:36:

Volgens mij, maar dit weet ik niet zeker, moet je rond de 80 hit hebben. Sowieso zoveel mogelijk crit/ap stacken. Ook in die volgorde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 08:59:
lvl 69 gedinged gisteravond, nog 1 te gaan en ik kan in mijn Greens & paar Blues mezelf continu af laten slachten in BGs tot ik full S1 + Veteran gear heb. ;)
Is die al verkrijgbaar dmv BG punten, Arena gear S1?
Ben nog steeds blij met het bericht van S1 gear dmv BG, omdat BGs voor mij WoW leuk houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:04:
[...]

Is die al verkrijgbaar dmv BG punten, Arena gear S1?
Ben nog steeds blij met het bericht van S1 gear dmv BG, omdat BGs voor mij WoW leuk houden. :)
in 2.3 pas, maar tot die tijd kan ik mooi alle Veteran gear gaan halen met honor.

En inderdaad, BGs houden WoW voor mij ook leuk, zoveel toffer dan die Arena, maar goed, wij zijn in de minderheid geloof ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 10:50:
[...]

Leuk dat het WoW topic op tweakers loopt, kan je zulk jargon gebruiken :P
Heb voor de gein eens bij het WoW topic op FOK gekeken maar het niveau is daar dramatisch.
Niets ten nadele van de beheerder, heeft goede intenties, maar meer dan de helft van de gebruikers van wowforum.nl zijn om te huilen dan is FOK nog beter imo, als ik me verveel kijk ik op beide wel eens edoch geen accounts aangemaakt. Maar goed, we zijn hier niet om andere sites te flame'n, ze nemen iig de moeite.

Even over trinkets (en o.a. +hit), ben (als furywarrior) nu dus van 192 naar 212 +hit gegaan en als ik straks 41 badges bij elkaar heb wil ik voor de bloodlust brooch gaan. Ik zit er aan te denken om mijn Bladefist's Breadth (+26 crit. striking, ap +200 for 15 sec) te vervangen hiervoor. De Terokkar Tablet of Precision (+22 hit, ap +140 for 15sec) is mijn andere trinket. Verstandig? Is het sowieso verstandig om voor die badge-trinket te gaan? Mijn stats --> 1518 pwr, 212 hit en 27,78 crit. chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker doen Zjanzjak. Dat ding is echt een aggromagnet. 72 ap en 278 on use. Toen ik die voor het eerst gebruikte ging er een wereld voor me open >:)

Damagewise zal je er zeker op vooruit gaan. De use is sowieso beter en 26critrating is voor rogues, weet niet hoe het bij warriors zit, rond de 1%. Daar krijg je wel standaard 72 AP voor terug.

Overigens wilde ik helemaal niet flamen hoor :) Het viel mij gewoon op. Wowforum ken ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Die broodge ziet er good uit ja.
Maar ook de abbacus is volgens mij niet slecht voor een fury.

Beetje afhankelijk van mijn hit (wil 'm zo 200+ houden) ben ik gear aan het uitwisselen om wat meer AP/Crit/Haste te krijgen.
Voor Bracers en Belt ga ik voorlopig maar voor de PVP (veteran?) versie. Maar nog Honor aan het farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
terug van vakantie en kom je erachter dat de guild uit elkaar is :( snik.
we hadden net Lurker, Morogrim en Hydross neer.
Daardoor heb ik nu wel tijd om mijn shaman te levelen
Hij is nu level 41 na 3dagen en 4uur played.
Echter ben ik geen shaman expert en vroeg ik mij af of jullie mij konden helpen hierbij.
Ik wil mijn shaman enhancement houden omdat ik al een 70 mage heb voor de spells.
mijn huidige build:http://www.wowhead.com/?talent=hZxV0zE0sVzo
waar ik naartoe wil tot level 70 is: http://www.wowhead.com/?talent=hZxV0dE0sVuqoxbIx
en dan voor raiden http://www.wowhead.com/?talent=hZxV0dEMsVuqoxbez

ik zag gister een shaman lopen van level 50 ofzo die bijna alleen maar agility items had. Tot nu toe ben ik meer voor strength en stamina gegaan. Wat is wijsheid?
kwa wapens ben ik er ook nog niet uit. Ik heb nu 2x 1.4 weapenspeed daggers. Wat wel heel snel is maar daardoor minder profijt van je flurry hebt en je windfury en stormstrike attacks tot 4x minder zijn dan bijv een 3.7 weapenspeed wapen.
Alle tips zijn welkom
armory linkje http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Emeriss&n=Gondorath

een andere vraag:
ik ben ook leatherworking aan het levelen maar ik zit nu op een level (181) dat ik bijna alleen nog maar grijze en groene recepten heb. Moet ik nieuwe van de AH halen of is er ergens een trainer of vendor die ik gemist heb :S

[ Voor 13% gewijzigd door thewizard2006 op 02-10-2007 12:56 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:42

flessuh

Set sail for fail!

fijn, weer eens gehackt, en geen idee van welke site de logger deze keer komt.

maybe toch maar eens tijd om te stoppen met WOW

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Banzaibunny schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:55:

Met de 'weer' neem ik aan dat het al vaker gebeurd is? Dan ligt het probleem toch echt bij jou ben ik bang? Standaard WoW sites installeren geen loggers dus waarschijnlijk is het via via via Spyware een keer binnen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electrowolf schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 18:30:

Verder @ Zoeloe: Ik speel zelf een resto druid. Ik haal mijn lol voornamelijk uit het feit dat ik het efficiëntste kan healen daarnaast de hoogst mogelijk HPS in het spel heb (op het moment 4x750 lifebloom = 3000 HPS, maar dan overleeft je manapool niet een full 10 min fight naast het feit dat je bijna nooit aan je max HPS komt.. ). Maar als alt zou je een druid goed kunnen nemen voor het hybrid verhaal. Priests zijn over het algemeen wat fragieler, maar kunnen beter instant healen of met shadowform meer dmg doen. Shammies zijn iets meer grouphealing gericht en melee achtig, tevens minder fragiel (cloth VS mail). Loladins: bubble.
Is 3000 HPS al wat je kan? Druids zijn prima healers hoor daar niet van, maar wat je daar schrijft slaat nergens op. De hoogst mogelijke HPS heeft een paladin (of loladin zoals jij ze minachtend noemt), en het efficients heal is ook nog al afhankelijk van de situatie. De healing die een judgement of light kan doen, een lightwell etc. zijn vaak vele malen mana efficienter. Als je doelt op directe heals ben ik toch benieuwd hoe goed die efficientie dan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:02:
[...]

Is 3000 HPS al wat je kan? Druids zijn prima healers hoor daar niet van, maar wat je daar schrijft slaat nergens op. De hoogst mogelijke HPS heeft een paladin (of loladin zoals jij ze minachtend noemt), en het efficients heal is ook nog al afhankelijk van de situatie. De healing die een judgement of light kan doen, een lightwell etc. zijn vaak vele malen mana efficienter. Als je doelt op directe heals ben ik toch benieuwd hoe goed die efficientie dan is?
Je kunt een Lifebloom/Rejuv (HoT) rotatie opzetten op een paar targets en dan haal je die 3000hps (makkelijk) wel. Een paladin heeft de meest efficiente kleine heals (1,5k per 1,5 sec ongeveer?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:02:
[...]

Sowieso ben ik het niet eens met wat Electrowolf schrijft over Shamans. Ik heb zelf een level 60 Resto Shaman en ik heb absolute haat aan Group / Cross heals. Er is namelijk geen betere manier om door m'n mana heen te branden (behalve als ik ga dps'en ;)). En hoezo zijn Shamans meer melee achtig? Omdat ze Enhancement 'kunnen' speccen? Ga jij maar eens raiden met een fatsoenlijke level 70 Elemental Shaman, en of die hoog staan in de dps lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Voordeel van een boompje (in 25mans) is natuurlijk wel de Tree of Life aura. :)

Ik heb verder nooit een priest, paladin of shammy gespeeld, maar ik vind de HoTs van druids toch wel erg lekker. Gewoon instant cast en het tikt wel door. Maakt het wat mij betreft best simpel om te healen. Al moet ik de echt serieuze gevechten nog mee maken...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thewizard2006 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 12:53:
Echter ben ik geen shaman expert en vroeg ik mij af of jullie mij konden helpen hierbij.
Ik wil mijn shaman enhancement houden omdat ik al een 70 mage heb voor de spells.
waar ik naartoe wil tot level 70 is: http://www.wowhead.com/?talent=hZxV0dE0sVuqoxbIx

ik zag gister een shaman lopen van level 50 ofzo die bijna alleen maar agility items had. Tot nu toe ben ik meer voor strength en stamina gegaan. Wat is wijsheid?
kwa wapens ben ik er ook nog niet uit. Ik heb nu 2x 1.4 weapenspeed daggers. Wat wel heel snel is maar daardoor minder profijt van je flurry hebt en je windfury en stormstrike attacks tot 4x minder zijn dan bijv een 3.7 weapenspeed wapen.
Alle tips zijn welkom
Strength is 2 ap voor shamans, dus probeer daar zoveel mogelijk voor te gaan. Agil zal zowieso vaak op items zitten op lvl 70. Als 70 shaman vind ik 2 trage wapens ideaal, zelf heb ik 2x 2.60.
Dit is mijn raid build overigens, http://www.wowhead.com/?talent=hZxV0dEMsVuqoxbez
Het verschil met jou is 5% meer dmg van shocks ipv 5% dodge, in pve heb je dat niet nodig. Ook heb ik imp ghostwolf ipv nog 2 punten in totemic focus, maar dit is een persoonlijke keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26

Lol inderdaad, als je het voor elkaar krijgt om 'weer' een logger op je systeem te krijgen is het denk ik beter dat je stopt met WoW.

Misschien is puzzelen meer wat voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:10:
[...]

Je kunt een Lifebloom/Rejuv (HoT) rotatie opzetten op een paar targets en dan haal je die 3000hps (makkelijk) wel. Een paladin heeft de meest efficiente kleine heals (1,5k per 1,5 sec ongeveer?).
1,5k per 1,5 sec voor een flash of light is een redelijke aanname, een holy light met devine favor doet al snel 7k5 in 2 seconden en lay on hands is instant (en ja dat is ook een heal).
Een flasheal kost 180 mana, maar je krijgt 60% terug bij een crit. Hierdoor kost de gemiddelde flash heal zo’n 140 mana en doet ca. 1850 healing, dus ca 13 health per mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow me rogue is nu wel redelijk klaar om binnekort te gaan karazahnen, heb me orc warrior ook ff overgegooid naar zelfde realm als me rogue om deze nu beetje te gaan gearen for fun :P

Echt heerlijk gewoon een fury warrior en het mooie is dat ik gewoon lekker vaak als DPS mee kan in private runs :). Doet trouwens echt totaal geen verkeerde damage, denk dat het enige probleem is dat je niet echt goeie crowd control hebt + agro management.

Wat wel een groot pluspunt is dat ik zodra tank het begeeft op een baas ik snel me schild aantrek en hoppa tanke maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:03:
Wat wel een groot pluspunt is dat ik zodra tank het begeeft op een baas ik snel me schild aantrek en hoppa tanke maar :P
Das leuk in 5 mans hoor, maar fat chance dat je het in karazhan nog lukt in het 2e deel. Voordat je al aggro terugkrijgt zullen er wel 2 clothies dood liggen, en anders ga je harde klappen krijgen.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:57:
[...]

1,5k per 1,5 sec voor een flash of light is een redelijke aanname, een holy light met devine favor doet al snel 7k5 in 2 seconden en lay on hands is instant (en ja dat is ook een heal).
Een flasheal kost 180 mana, maar je krijgt 60% terug bij een crit. Hierdoor kost de gemiddelde flash heal zo’n 140 mana en doet ca. 1850 healing, dus ca 13 health per mana.
Hps was toch health per seconde?

Overigens vind ik het neergooien van deze getallen enigszins apart... holy light met divine favor, tja, 3 minuten cooldown? En 2 seconde is natuurlijk alleen met de buff up. Lay of Hands heeft 1 uur (40 min talented) cooldown. Allemaal niet echt dingen die je kunt meetellen. Los daarvan is de paladin de meest efficiente single target healspammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Sengaia schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 10:56:
Ook eens een UI gebouwd (bijna alles is Ace):

Klik!

Vind 'm zelf lekker spelen, ben 'm nog wel wat aan het tweaken.

Inmiddels heb ik ook Grid en Omen toegevoegd.
zoals barfielddmv al zegt, ik vind em er ook super uitzien, als je het niet erg vind, graag een download linkje... :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VOor alle mensen die gehackt worden, misschien moet je is kayscramble downloaden. Is een addon van mozilla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

To be honest zou ik eerder gaan kijken naar je security settings. Dat je gaat stoppen met een game te spelen omdat je niet slim genoeg om een anti-virus te gebruiken is wel erg stom. Ga je uiteindelijk ook je PC verkopen omdat je continue last hebt van malware? ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
voor mensen die gehackt worden, mischien moeten ze is stoppen met addons te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Alle tips zijn welkom

een andere vraag:
ik ben ook leatherworking aan het levelen maar ik zit nu op een level (181) dat ik bijna alleen nog maar grijze en groene recepten heb. Moet ik nieuwe van de AH halen of is er ergens een trainer of vendor die ik gemist heb :S
http://elitistjerks.com/f..._works_theorycraft_vol_i/
erg handige leidraad voor enhancement shamans.
PS: een green 2.60 speed weapon doet meer dps dan een epic 1,4speed dagger. ;) En al helemaal voor je offhand..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 13:57:
[...]1,5k per 1,5 sec voor een flash of light is een redelijke aanname
Dit is een HPS van 1000, dik minder dan de druid.
een holy light met devine favor doet al snel 7k5 in 2 seconden
Dit is een crit heal met de buff waardoor je in twee seconden kunt casten. Als we dan toch een beetje gaan theorycraften. Een 7500 crit heal betekent een normale heal van 5000. Dat is normaal gesproken 2500 HPS. Nogsteeds onder de druid.
Gaan we nog een beetje verder theorycraften. Holy light doet normaal 2500 healing, je doet dus 2500 meer healing dan standaard. Een 2.5 seconden heal spell krijgt 70% bonus van +healing. Je moet dus ongeveer 3500 +healing hebben.
(Disclaimer: Al deze cijfers zijn verzonnen en nergens op gebasseerd.)
en lay on hands is instant (en ja dat is ook een heal).
Instant maar ook met een gigantische cooldown. Wat is de HPS van lay on hands?
Zelfs al zou iedere flash heal een crit zijn en zelfs al zou iedere critted flash heal voor 2000 healen, dan is het nog maar een HPS van 1333. Zeer mana efficient ja, maar niet het meeste health per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Defector schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:24:
voor mensen die gehackt worden, mischien moeten ze is stoppen met addons te downloaden.
Lekker zinnige opmerking... "Van addons wordt je account gehackt" is mogelijk nog wel de grootste FUD sinds sco unix-licenties ging verkopen.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 31-08 19:17
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:30:
[...]

Zelfs al zou iedere flash heal een crit zijn en zelfs al zou iedere critted flash heal voor 2000 healen, dan is het nog maar een HPS van 1333. Zeer mana efficient ja, maar niet het meeste health per seconde.
Daarom ook dat elke paladin weet: voor max heals per mana: Flash of Light, voor max HPS: Holy Light, @#^! SH@t button: LoH.

[ Voor 44% gewijzigd door DexterBelgium op 02-10-2007 14:38 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Idd, mensen die gehackt worden moeten gewoon van de astalavista&co websites wegblijven...
1e keer gehackt? Domme pech, leer ervan. 2e keer gehackt? SUKKEL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Hmzaniac schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:36:
[...]

Lekker zinnige opmerking... "Van addons wordt je account gehackt" is mogelijk nog wel de grootste FUD sinds sco unix-licenties ging verkopen.
addons an sich niet maar wel de vage sites waar ze meestal weg getrokken worden. En het geeft ook wel weer de mentaliteit aan "ow wat is dit ff kijken ff instaleren blablabla" pats trojan/keylogger account weg boehoehoe. De post hier ook dat je weer een add on voor firefox moet installeren als mensen gewoon voorzichtig zijn en hun zaken op orde hebben is dat helemaal niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defector schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:41:
[...]

addons an sich niet maar wel de vage sites waar ze meestal weg getrokken worden. En het geeft ook wel weer de mentaliteit aan "ow wat is dit ff kijken ff instaleren blablabla" pats trojan/keylogger account weg boehoehoe. De post hier ook dat je weer een add on voor firefox moet installeren als mensen gewoon voorzichtig zijn en hun zaken op orde hebben is dat helemaal niet nodig.
Oh nee natuurlijk is het niet nodig, en daarom mag ik ook vooral niet aanraden die addon te installeren. Wat stout van mij. Dat jullie nou allemaal zo pro zijn dat jullie nooit is een virus hebben, anderen hebben dat niet, die pro-uberskill-met-computers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:03:
Echt heerlijk gewoon een fury warrior en het mooie is dat ik gewoon lekker vaak als DPS mee kan in private runs :). Doet trouwens echt totaal geen verkeerde damage, denk dat het enige probleem is dat je niet echt goeie crowd control hebt + agro management.

nou zoals al eerder gezegd op trash en de 1ste paar bosses kan dit nog wel lukke maar daarna heb je gewoon simpel weg te weinig defense / armor / block etc. om dit lang vol te houden :p

en meestal als de tank neer in de raid van men fury warrior dan ben ik daarna ook vrij dood tenminste alsk goed op let anders ben ik al dood voor de tank dood is omdat ik vol zit te ragge en niet op ben aant letten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:16

Seraphin

Meep?

een andere vraag:
Denk dat je ergens een trainer mis bent gelopen. Op dit lvl zou je zo ongeveer bij de trainer in Tanaris aan de slag moeten kunnen (of is dat vanaf lvl 200?). Daar zit ook een andere NPC die een paar LW quests geeft. (Jangdor heet ie).

Loop gewoon naar je "huidge" LW trainer en praat met hem: hij vertelt wel welke volgende trainer je moet zoeken.

Overigens: LW = moneydrain. Zwaar irritant om van 275+ naar 300 te lvlen, en al helemaal een nachtmerrie vanaf 345. Als shammie heb je misschien lol van een paar interessante mail recipes (m.n. in de skill lvl 300-320 sfeer in Outland), maar verder is het niet/nauwelijks de moeite waard.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:44:
[...]

Oh nee natuurlijk is het niet nodig, en daarom mag ik ook vooral niet aanraden die addon te installeren. Wat stout van mij. Dat jullie nou allemaal zo pro zijn dat jullie nooit is een virus hebben, anderen hebben dat niet, die pro-uberskill-met-computers.
Pro-uberskill-met-computers is niet nodig, gezond verstand wel.
Als admin draaien, geen virusscanner, foute sites bezoeken, domweg zooi installeren zonder te kijken wat het is, fouten als deze daar heb je helemaal geen uberskill voor nodig om te weten dat het dom is.

Na de eerste keer gehackt te zijn had de poster toch moeten leren van. Hij had iig tijd zat om de zaken op order te krijgen tijdens de tijd dat zijn account suspended was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Seraphin schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:46:
[...]

Denk dat je ergens een trainer mis bent gelopen. Op dit lvl zou je zo ongeveer bij de trainer in Tanaris aan de slag moeten kunnen (of is dat vanaf lvl 200?). Daar zit ook een andere NPC die een paar LW quests geeft. (Jangdor heet ie).

Loop gewoon naar je "huidge" LW trainer en praat met hem: hij vertelt wel welke volgende trainer je moet zoeken.

Overigens: LW = moneydrain. Zwaar irritant om van 275+ naar 300 te lvlen, en al helemaal een nachtmerrie vanaf 345. Als shammie heb je misschien lol van een paar interessante mail recipes (m.n. in de skill lvl 300-320 sfeer in Outland), maar verder is het niet/nauwelijks de moeite waard.
ik heb zelf horen zeggen dat je behoorlijke leuke setjes hebt voor level 70 enhancement shamans. Hiervoor ben ik hem aan het levelen. Ik probeer ook alleen items te vinden die ik met skinning ook kan maken.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 08:29:
Mijn dag is elke dag goed :D

Maar ik geef gewoon mijn mening erover en hoe ik erover denk.
Waarvoor dank,maar ik neig naar Swords vooral door de Sword Specialization eigenlijk.
Fists is wel leuk, maar die 5% is eigenlijk veel minder leuk dan extra attacks! :Y)
Hehe waarom voel ik me aangesproken ;)
Gz met je lvl en je shoulders. Zijn nette shoulders. Zelf veel plezier van gehad :D Over sword en fist.

Beide kan je relatief makkelijk vinden in instances. Voor een offhandsword kan je naar BM, voor een leuke mainhandfist naar Shattered Halls. Meer zo ik niet weten omdat ik toch daggergeoriënteerd ben.
Ook jij bedankt, maar het meeste wist ik al ;)
Die MH Fist van SH is hartstikke mooi, maar dat kreng dropped amper en een goeie groep vinden heb ik allang opgegeven ;) Denk dat ik in eerst instantie voor Edge of Cosmos en Latro's Shifting Sword ga en daarna pas richting Epics of side upgrades ga denken.
Daarom! Elke mening mag gezegt worden hier ;)
On_E schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:30:
Eens, niet iedereen zit hier sinds Feb 2005. ;)
Account Created:
12 February 05 01:24 CET :Y)
DrProctor schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:43:
He RaseriaN waarom zit je niet meer op TH? :(
Omdat TH eigenlijk maar een klote server is qua PvE guilds tbh. ;)
Frostmane (en de vroegere Dragonmaw) is gewoon meer mijn Realm.. lekker veel drama, gezeik, gegank en weet ik allemaal wel niet meer ;)

Dragonmaw had vroeger ook de bijnaam Dramamaw... how i wonder O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
@Raserian:
Latro is een uberzwaard... als je daar aan kunt komen dan zul je die erg lang blijven gebruiken.
Gemakkelijker is om aan gladiator OH zwaard te komen.

Verder zou ik gewoon het aldor exalted zwaard kopen. Afhankelijk van je server is het niet echt duur om je naar exalted te kopen. Of gewoon te grinden, levert nog goeie xp op ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
LW-trainers zitten in Feralas (1tje vooraan, en die met die wildleather quests in Feathermoon Stronghold).

Maar dit is pas iets na 200+ dacht ik. (Ikke nu op mijn hunter daar mee bezig en die is 250+, wat laat, maar niet eerder nodig gehad, heb de tough scorpid set gemaakt).

Weet niet meer direct hoe ik nu van 180-225 ofzo gekomen ben maar vooral door die Armor Kits te maken en wat recipes (maar van waar??) voor legs en cloaks enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah, ik zou voor de unbreakable will gaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:07:
nah, ik zou voor de unbreakable will gaan :9
Slaat beetje als een lul op een drumstel maargoed.
Als Tanking Sword is het een leuk iets, maar voor een Rogue toch een beetje nutteloos :Y)
En dan ook nog eens Mount Hyjal loot... ben nog niet eens 70 met mn Rogue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
QuarK schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:48:
[...]

Pro-uberskill-met-computers is niet nodig, gezond verstand wel.
Als admin draaien, geen virusscanner, foute sites bezoeken, domweg zooi installeren zonder te kijken wat het is, fouten als deze daar heb je helemaal geen uberskill voor nodig om te weten dat het dom is.

Na de eerste keer gehackt te zijn had de poster toch moeten leren van. Hij had iig tijd zat om de zaken op order te krijgen tijdens de tijd dat zijn account suspended was.
zoals ik al vele malen heb gezegd..

het grootste gevaar voor je computer zit tussen het beeldscherm en de stoel!!

en dan bedoel ik niet het toetsenbord/muis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Na Burning Crusade gekocht te hebben, kon ik het niet laten een Blood Elf te maken :
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Aerie+Peak&n=Pyreanor

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
T!m0n schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:17:
Na Burning Crusade gekocht te hebben, kon ik het niet laten een Blood Elf te maken :
gefeliciteerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:12:
[...]

Slaat beetje als een lul op een drumstel maargoed.
Als Tanking Sword is het een leuk iets, maar voor een Rogue toch een beetje nutteloos :Y)
En dan ook nog eens Mount Hyjal loot... ben nog niet eens 70 met mn Rogue ;)
je hebt toch een warrior? :9

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Defector schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:41:
[...]

Zolang een addon niet gebruik maakt van een .exe of andersoortige installer is er niks aan de hand. Die moet je gewoon links laten liggen, want een installer voore en addon is gewoon nergens voor nodig en alleen maar onnodig risico.

Een addon is alleen maar tekstbestandjes, die kunnen niks mis doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Dus, elke Warrior is ook gelijkertijd een Tank?
Damn.. snel respeccen dan maar weer :Y)

@porn* die link over die stats van (Fury/DW) Warriors was best wel leuk en informatief om te lezen hoor! Veel nut van gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:15
Binnenkort een lanparty :9
Mja, wilde eigenlijk een aantal shirt laten drukken met leuke WoW tekst om daar te dragen (ga met wat vrienden).
Nu heb ik er al een aantal gevonden met leuke tekst voor warrior, mage and random.
Afbeeldingslocatie: http://static2.jadedpixel.com/s/files/1/0001/2660/products/tankedmom_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static3.jadedpixel.com/s/files/1/0001/2660/products/sheep_small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static2.jadedpixel.com/s/files/1/0001/2660/products/booty_small.jpg

Maar wil ook wat andere goede teksten zelf laten drukken.
Mijn vraag aan jullie, hebben jullie nog goede ideeën? _/-\o_
Bijv. voor rogues, Alliance, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

-Rogues do it from behind- :+

-I'll drain your life, soul, and will to pvp-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:15
On_E schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:04:
-Rogues do it from behind- :+

-I'll drain your life, soul, and will to pvp-
Die van rogues kende we al, vonden we een beetje afgezaagd :P
Daarom dus de vraag hier O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Hunters: AFK autoshot LOLZ!1!

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

deadsy33 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:28:
[...]

http://elitistjerks.com/f..._works_theorycraft_vol_i/
erg handige leidraad voor enhancement shamans.
PS: een green 2.60 speed weapon doet meer dps dan een epic 1,4speed dagger. ;) En al helemaal voor je offhand..
Staat allang in m'n Bladwijzers :) Overigens het resultaat! :D

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:14:
[...]

zoals ik al vele malen heb gezegd..

het grootste gevaar voor je computer zit tussen het beeldscherm en de stoel!!

en dan bedoel ik niet het toetsenbord/muis :+
PEBKAC - "Problem Exists Between Keyboard And Chair". :+

@Ras: Ja jij lvl natuurlijk niet voor het eerst naar 70, maar ik probeerde een zo goed mogelijk advies te geven, ondanks jij het mss al wist ;)

Zoals jij ook waarschijnlijk weet is die swordcombo waar jij het over hebt zeer goed :)

offtopic:
Geen crit ?!??! WIJ LEVEN OP CRITS !!
:(

@Leuke oneliners: Don't fear the shadows, fear whats within.... >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:16:
[...]

Hps was toch health per seconde?

Overigens vind ik het neergooien van deze getallen enigszins apart... holy light met divine favor, tja, 3 minuten cooldown? En 2 seconde is natuurlijk alleen met de buff up. Lay of Hands heeft 1 uur (40 min talented) cooldown. Allemaal niet echt dingen die je kunt meetellen. Los daarvan is de paladin de meest efficiente single target healspammer...
Hps interpreteer ik ook als heal per second, Electrowolf deed echter 2 claims. De 2 seconden is na de eerste holy light, dat zie ik echt niet als speciale voorwaarde. Even uit m'n hoofd heeft divine favor 1 minuut cooldown, 45 seconden met T4 setbonus. Een Hot op 4 personen is in mijn ogen net zo specifiek. Ik geef grif toe dat lay on hands niet tot de standaard heals hoort. Het ergerde me dat Electrowolf het nodig vond om naar paladins te verwijzen als loladins en hun buble, daarom vond ik het nodig om erop te wijzen dat paladins naast bublen ook nog wel iets anders kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:42

Snuffel

Vroem!

Ik zag nieuwe X-Fi drivers voor Vista op de Creative site.
Lossen deze de geluidsproblemen op? Of is het nog steeds jammer voor ons Creative bezitters?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Laatst online: 31-08 19:17
Capa schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:07:
[...]

Die van rogues kende we al, vonden we een beetje afgezaagd :P
Daarom dus de vraag hier O-)
(Prot) Pallies like to get hit on

Fear me (voor lock)

No I will NOT conjure you some water

EDIT: Goblin Engineer (voorkant) If you see me running, try to keep up (achterkant)

[ Voor 12% gewijzigd door DexterBelgium op 02-10-2007 16:19 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No I will NOT conjure you some water
:') _/-\o_

Leuke variant op iets wat de ICT'ers onder ons, en mss anderen ook wel kennen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:11:
@Ras: Ja jij lvl natuurlijk niet voor het eerst naar 70, maar ik probeerde een zo goed mogelijk advies te geven, ondanks jij het mss al wist ;)

Zoals jij ook waarschijnlijk weet is die swordcombo waar jij het over hebt zeer goed :)

offtopic:
Geen crit ?!??! WIJ LEVEN OP CRITS !!
:(
Ik leef met de gedachtengang dat ik liever een steady DPS heb dan een spiked DPS.
Het nadeel van steady DPS is, is dat je wat langere gevechten nodig hebt voordat je echt shined.
Met spiked DPS kun je heel hoog komen maar met wat pech kun je tijden lang niet critten ;)

Heb eigenlijk altijd bovenaan gelaveerd met Combat/Sword spec en moet zeggen dat Swords mij goed sieren op mn Human ;) Lang leve ook nog eens de gratis Weaponskill! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:11:
[...]Hps interpreteer ik ook als heal per second
HPS = healing per second.

Een paladin mag naast bubble dan nog wel wat anders kunnen. Ze hebben niet de hoogste HPS. Wel hebben ze de beste mana efficientie van alle healers en zijn ze de beste single target healers.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Hier staat een leuk tabelletje: http://www.wowwiki.com/Healing_Comparison :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:30:
[...]

Holy light doet normaal 2500 healing, je doet dus 2500 meer healing dan standaard. Een 2.5 seconden heal spell krijgt 70% bonus van +healing. Je moet dus ongeveer 3500 +healing hebben.
(Disclaimer: Al deze cijfers zijn verzonnen en nergens op gebasseerd.)
Libram en BoL verhogen je heals nogal flink. Een critheal van 7500 is echt geen uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:41:
[...]Libram en BoL verhogen je heals nogal flink. Een critheal van 7500 is echt geen uitzondering.
BoL geeft +580 op HoL en +185 op FoL. Er zijn genoeg situaties waar iemand geen BoL zal hebben.

Er zijn een aantal verschillende librams die allemaal de healing verhogen, over welke heb jij het precies?

Zelfs al is een 7500 crit geen uitzondering. Het is wel iets waar je goede gear voor nodig hebt. Je probeert appels met peren te vergelijken om te bewijzen dat paladin goede healers zijn. Maar iedereen is daar al van overtuigd.
Dat wil niet zeggen dat paladin ook meteen de beste healers zijn. Andere healers hebben een hogere HPS. Getallen uit de hoge hoed toveren brengt daar geen verandering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
T!m0n schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:17:
Have phunn with it mate. :)

Jij bent wel wederom een bevestiging voor mij dat de jongeren onder ons tegenwoordig ook veel vaker horde kiezen (zie je nou Bosmonster! :P ).
RaseriaN schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:42:
[...]

Dus, elke Warrior is ook gelijkertijd een Tank?
Damn.. snel respeccen dan maar weer :Y)
Man, hoe vaak ik klakkeloos geinvite word, 'u tank k', pfffff.... echt, voor die knakkers is elke priest healer en elke warrior tnak. Naja, sommigen zijn nog zo wijs om te whisper'en of ik wil komen
tanken, mijn antwoord is gewoon mijn naam alleen met een paar letters in kapitalen ---> FURYlicious, dat werkt vaak wel.

Anyways... vanavond maar even wat quick heroics (mech, sp) doen en probeer ik er nog een SH in te proppen, wil gaarne de heroic key van HP-instances hebben namelijk. *Mental note* vergeet die gevallen niet te halen in HH om zoveel procent meer rep.points te vergaren bij elke kill in SH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:22:
[...]
:') _/-\o_

Leuke variant op iets wat de ICT'ers onder ons, en mss anderen ook wel kennen :D
Ik heb inderdaad het shirtje:
'No I will NOT fix your computer!
DexterBelgium schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:18:
EDIT: Goblin Engineer (voorkant) If you see me running, try to keep up (achterkant)
En hiervan heb ik:
Voorkant: Bomb Squad Specialist
Achterkant: If you see me running, try to keep up with me

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:48:
[...]

BoL geeft +580 op HoL en +185 op FoL. Er zijn genoeg situaties waar iemand geen BoL zal hebben.

Er zijn een aantal verschillende librams die allemaal de healing verhogen, over welke heb jij het precies?

Zelfs al is een 7500 crit geen uitzondering. Het is wel iets waar je goede gear voor nodig hebt. Je probeert appels met peren te vergelijken om te bewijzen dat paladin goede healers zijn. Maar iedereen is daar al van overtuigd.
Dat wil niet zeggen dat paladin ook meteen de beste healers zijn. Andere healers hebben een hogere HPS. Getallen uit de hoge hoed toveren brengt daar geen verandering in.
Ik vraag me toch soms af wat er met de healingpower van priests is gebeurd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:48:
Het is sowieso een beetje nutteloze discussie, als je het mij vraagt.

In het Wowwiki linkje wat ik hier boven poste is te zien welke spell de hoogste HPS heeft. Verder kun je vrij weinig zeggen, aangezien je HPS in elk ander geval moet meten over een bepaalde tijd, en dan worden dingen als speelstijl belangrijk; welke spells cast ik wanneer, hoe lang duurt het gevecht, etc...

Volgens mij heeft elke healing class zo zijn voor- en nadelen, en het beste is denk ik om classes te combineren, zodat ze elkaar aanvullen.

Dat hele Epeen gedoe over DPS, en nu dus ook al over HPS, vind het persoonlijk wat nutteloos. Maargoed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:29:
[...]

Ik leef met de gedachtengang dat ik liever een steady DPS heb dan een spiked DPS.
Het nadeel van steady DPS is, is dat je wat langere gevechten nodig hebt voordat je echt shined.
Met spiked DPS kun je heel hoog komen maar met wat pech kun je tijden lang niet critten ;)

Heb eigenlijk altijd bovenaan gelaveerd met Combat/Sword spec en moet zeggen dat Swords mij goed sieren op mn Human ;) Lang leve ook nog eens de gratis Weaponskill! :Y)
Wat is spiked en en steady dps nog nooit van gehoord O-)

Ik heb eigenlijk best zin om weer wow te spelen op de normale servers alleen ik snap het niet hoe kunnen jullie zoveel vrije tijd hebben :S
Van 8:00 tot 16:00 school dan 2 uur huiswerk 6 uur eten anderhalf uur beetje tv kijken 19.30 naar training dan ong 10 uur terug 11 uur gaan slapen iets in die richting :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Tsja, aan tv kijken doe ik niet veel (soms nadat de kleine in bed ligt nog even 1 uurtje voordat vriendin lief zelf ook graag in bed kruipt).
En dan 's avonds vanaf uurtje of 22 tot 00 of 2, maar dat is maar niet hoe het uitkomt.
En soms dan wat AH werk / vliegwerk enzo tussen 17-18:30, afhankelijk of ik kook ja of nee.

Dan het weekend en dat is maar net wat we allemaal te doen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:05:
[...]

Wat is spiked en en steady dps nog nooit van gehoord O-)

Ik heb eigenlijk best zin om weer wow te spelen op de normale servers alleen ik snap het niet hoe kunnen jullie zoveel vrije tijd hebben :S
Van 8:00 tot 16:00 school dan 2 uur huiswerk 6 uur eten anderhalf uur beetje tv kijken 19.30 naar training dan ong 10 uur terug 11 uur gaan slapen iets in die richting :S
Jij denkt dat wij er iedere dag ff een paar uur bijtoveren? :+

Skip dat TV kijken en ga niet om 11 uur maar om minimaal 1 uur naar bed.
Voila, voldoende tijd om WoW te spelen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:37

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:01:
[...]

Ik vraag me toch soms af wat er met de healingpower van priests is gebeurd :S
Bestaat niet meer }) Shadow priest ftw.
Nee om eerlijk te zijn zijn priests gewoon zwaar in nadeel tenopzichten van andere healers. Komt een buff aan als goed is *O* maar goed we kennen blizz ... -O-

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Capa schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:02:
Binnenkort een lanparty :9
Mja, wilde eigenlijk een aantal shirt laten drukken met leuke WoW tekst om daar te dragen (ga met wat vrienden).
Nu heb ik er al een aantal gevonden met leuke tekst voor warrior, mage and random.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Maar wil ook wat andere goede teksten zelf laten drukken.
Mijn vraag aan jullie, hebben jullie nog goede ideeën? _/-\o_
Bijv. voor rogues, Alliance, etc.
Black Shirt of the Stud
+100 Stamina
+75 Agility
Equip: Improves hit rating by 20.
WoW, is there life beyond Azeroth?(dubbele ;) )

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

osxy schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:14:
[...]

Bestaat niet meer }) Shadow priest ftw.
Nee om eerlijk te zijn zijn priests gewoon zwaar in nadeel tenopzichten van andere healers. Komt een buff aan als goed is *O* maar goed we kennen blizz ... -O-
Wat voor buff?

Heb namelijk een 67 priest altje die healbot moet worden en geen pewpew spriest.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.