Het World of Warcraft topic - Deel 132 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.677 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar wat zijn de normale raid tijden dan :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:22:
ja maar wat zijn de normale raid tijden dan :S ?
7u of later online zijn, tot 11/half 12 voor normalere raidguilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:29:
[...]

Ik leef met de gedachtengang dat ik liever een steady DPS heb dan een spiked DPS.
Het nadeel van steady DPS is, is dat je wat langere gevechten nodig hebt voordat je echt shined.
Met spiked DPS kun je heel hoog komen maar met wat pech kun je tijden lang niet critten ;)

Heb eigenlijk altijd bovenaan gelaveerd met Combat/Sword spec en moet zeggen dat Swords mij goed sieren op mn Human ;) Lang leve ook nog eens de gratis Weaponskill! :Y)
Het was gewoon een soort van flame :P

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. Het is gewoon een keuze die je maakt. Wat ik heb gedaan is:
Wat vind ik leuk? Daar kwam dagger uit.
Hoe wil ik dagger spelen? Mutilate kwam daar weer uit
Wat is de beste DPS? Combat.

En zie hier, met 3 simpele vragen mijn drijfveer om op de manier te spelen zoals ik dat doe.

@ Alpac:

Ik kan het met woorden uitleggen, maar cijfers is makkelijker. Cijfers zijn fictief, om alleen het verschil aan te geven

Steady dps: 200 - 200 - 300 - 250 - 200
Spike dps: 50 - 10 - 99999k - 1 - 20

Oftewel: Steady dps moet het hebben van de langere gevechten om een mooie dps op te bouwen, maar is gegarandeerd. (combat build)
Met Spike dps ben je afhankelijk van je crits. Crit je niet, zuigt je dps, crit je veel en hoog is het mooi. (shadowstep ambush build)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:14:
[...]

Jij denkt dat wij er iedere dag ff een paar uur bijtoveren? :+

Skip dat TV kijken en ga niet om 11 uur maar om minimaal 1 uur naar bed.
Voila, voldoende tijd om WoW te spelen :z
Spijbelen deed het bij mijn ex-klasgenoten ook goed >:)

Disclaimer: Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw schoolresultaten

Over de tijd: Ik heb zelf vrij weinig tijd. Ik werk fulltime, net als zoveel anderen hier, heb ook een goed sociaal leven dus daar zit ook aardig wat tijd in. Vriendin is helemaal een "ramp" voor je effectieve WoW tijd, maar die heb ik sinds een paar maanden ook niet meer (nee niet door WoW :+ )

Maar.. ik kijk thuis ook geen tv, lees geen boeken, ik zit altijd achter de pc te WoWen. Soms wat alt-tabben om te internetten, downloads aan te zetten, maar WoW is zeker leading op mijn pc.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 06:55
[qoute]

Ik vraag me toch soms af wat er met de healingpower van priests is gebeurd :S
[/quote]

Ik ook wel. Hoewel wij als priests hebben toch een paar handigheidjes.
Goeie HOT, redelijke Greater Heal, Binding Heal is erg handig, We kunnen ressen.

Volgens mij:
Pala -> MT healer
shaman -> raid healer
priest -> group healer
druid -> ehhhhh...

Ik denk dat priests vooral voor groepen geschikt zijn met prayer of healing, stamina buff, ress.

edit: lekker gequote van me :?

[ Voor 3% gewijzigd door sander_dr op 02-10-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:01

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:17:
[...]

Wat voor buff?

Heb namelijk een 67 priest altje die healbot moet worden en geen pewpew spriest.
Revive van de holy/disc tree, geen echte concrete dingen nog.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:58
sander_dr schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:23:
[qoute]

[/quote]

Volgens mij:
Pala -> MT healer
shaman -> raid healer
priest -> group healer
druid -> ehhhhh...
Druid resto -> Raid healer
Druid oomkin -> MT healer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik weet eigenlijk nog niet echt hoe ik me paladin ga Talenteren.
Heeft iemand suggesties?
Ik dacht aan Holy, of Protection.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:27
zucht..

hebben jullie ook ineens weer last van een brakke attendance..? we hebben maar 20 man online, terwijl er een paar weken geleden, geregeld 40 man online waren..

kunnen niet eens maggy doen, en kara is door een groot deel al gedaan :(

@ hierboven

tot level 60 lekker retri gaan, daarna rond lvl 64 naar holy gaan en in instances healen.. anders prot..

[ Voor 20% gewijzigd door BootVluchteling op 02-10-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 21:14

blaatschaaap

schaap

BootVluchteling schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:12:
zucht..

hebben jullie ook ineens weer last van een brakke attendance..? we hebben maar 20 man online, terwijl er een paar weken geleden, geregeld 40 man online waren..

@ hierboven

tot level 60 lekker retri gaan, daarna rond lvl 64 naar holy gaan en in instances healen.. anders prot..
Same probleem bij mijn guild, crap attendance. We hebben al 3 25man raids moeten cancellen ><

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:34

RaseriaN

So much choices..

Oh! Smultie kan healen! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

zucht..
attendance problemen niet, maar meer een soort van 'focus' achtige problemen waardoor bosses die op farm waren opeens wipe bosses worden. Ik weet niet wat het is, zo hebben we 10 tries nodig gehad op voidreaver, en nog is hij niet neer..
Ik zit er persoonlijk over na te denken om te rerollen aangezien ik mijn hunter eventjes niet meer kan zien...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:43
blaatschaaap schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:50:
[...]

Same probleem bij mijn guild, crap attendance. We hebben al 3 25man raids moeten cancellen ><
Echt, neem een andere nick... Onze (semi ex MT) heeft ook deze nick.

**edit**

owja, solarian down. yay : /

[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 02-10-2007 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel ik doe een enchant op mijn wapen, bijvoorbeeld deze:
http://thottbot.com/s13898

1) Maakt de weapon speed dan nog uit? Of krijg ik met een snelle dagger 40 Fire Damage bij elke klap?

2) Ik zie dat er niet een level requirement bij deze enchant staat, dus ga ik er van uit dat deze enchant op elke wapen kan. Is dat ook zo?

Wie kan mij even vertellen hoe dit zit.. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duroth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-04-2016

Duroth

No rest for the tweaked

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 23:42:
Stel ik doe een enchant op mijn wapen, bijvoorbeeld deze:
http://thottbot.com/s13898

1) Maakt de weapon speed dan nog uit? Of krijg ik met een snelle dagger 40 Fire Damage bij elke klap?

2) Ik zie dat er niet een level requirement bij deze enchant staat, dus ga ik er van uit dat deze enchant op elke wapen kan. Is dat ook zo?

Wie kan mij even vertellen hoe dit zit.. Alvast bedankt!
1. Nee, dit soort enchants werkt met een PPM rating (Procs Per Minute), waardoor de weapon speed gestandardiseerd is. Een wapen dat twee keer zo snel is, zal procenstgewijs twee keer zo weinig 'proccen' dan een langzaam wapen. Waardoor de enchant over een bepaalde tijdspanne, ongeacht de snelheid, even vaak voorkomt. Al geloof ik dat dit niet voor 100% klopt? Heb er in ieder geval ontkennende geruchten over gelezen...

2. Hey, wat vreemd, ik dacht dat de Fiery enchant een item level 35 wapen nodig had |:( Nouja, misschien een patch note gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Enkel de enchants die met de TBC-uitbreiding zijn geïntroduceerd hebben een item level van 35 of hoger nodig. De rest kan nog steeds op alle gear.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

zucht..

Nou bij ons gaat het wel lekker de laatste tijd. Zitten net aan begin van 2 teams in Kara. Ene week beter dan de andere. Gisteren met 25 man zelfs eerste keer HKM geprobeerd. Was wel spannend nog 8 minuten voor de deadline kwam er nog een lock online.. Alleen maar wipes maar ging om de ervaring en proberen om 25 man bij elkaar te krijgen. Hadden zelfs 7 healers. Volgende maand weer denk ik zo, en dan steeds kijken hoe we het doen. Of 1 keer per 2 weken..

Laatst nog een guild bij ons die erg snel progress doormaakte. Is door te snelle beslissingen gedisband. Zo zie je maar.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 11:34
junglebeast schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 01:15:
[...]

Nou bij ons gaat het wel lekker de laatste tijd. Zitten net aan begin van 2 teams in Kara. Ene week beter dan de andere. Gisteren met 25 man zelfs eerste keer HKM geprobeerd. Was wel spannend nog 8 minuten voor de deadline kwam er nog een lock online.. Alleen maar wipes maar ging om de ervaring en proberen om 25 man bij elkaar te krijgen. Hadden zelfs 7 healers. Volgende maand weer denk ik zo, en dan steeds kijken hoe we het doen. Of 1 keer per 2 weken..

Laatst nog een guild bij ons die erg snel progress doormaakte. Is door te snelle beslissingen gedisband. Zo zie je maar.
Zelfs 7 healers? Dat is heel normaal voor gruul's lair!

Zojuist trouwens met de guild de 1e baas in SSC plat gekregen, Lurker.
2 avonden wipen, bakken met goud uit gegeven aan repairs / flasks / elixers / pots etc, maar als je vervolgens die laatste paar HP eraf hebt weten te peuteren, en hij gaat neer dat is het alle moeite en goud dubbel en dwars waard.

25 man die uit hun dak gaan op ventrilo als je voor het eerst met de guild een boss plat krijgt > PRICELESS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:06
Kleine patch van 7,56 mb gedownd, stelt niet zoveel voor dus even copy pasta:

General

* Brewfest has begun and members of the Horde and Alliance can enjoy a multitude of activities, quests, items, and even Ram Racing. As Brewfest is about beer and food, revelers can sample the best beverages available in the world.
* Hallow’s End: Observed by both the Horde and the Alliance, Hallow's End is the celebration of the break between the Forsaken and the Scourge. Adventurers can speak to innkeepers to get silly masks to wear during their adventures, and much more. This is just one way to celebrate Hallow's End.
* New Holiday World Event: The Headless Horseman has been seen terrorizing local villages.

World Environment

* Added a new graveyard to the Southern Barrens.
* Added a new graveyard to the Western Plaguelands.
* Added a new graveyard to the Alterac Mountains.
* Added a new graveyard to the Searing Gorge.
* Added a new graveyard to the Badlands.
* Added two new graveyards to Tanaris.
* Added two new graveyards to Winterspring.
* Added two new graveyards to Stonetalon.
* Added two new graveyards to Un'Goro.

This patch includes two seasonal events for players to enjoy, Brewfest and Hallow’s End.

Celebrated by both the Horde and the Alliance, the Brewfest is a time to enjoy the fermented fruits of the harvest: pretzels, cheese, and booze! The competing breweries Thunderbrew, Barleybrew, and the Ogres, all come together outside of all the major cities in a bid to outdo each other with their special ales, meads, and beers.

Revelers are working hard today to set up the booths and games in anticipation of the start of Brewfest tomorrow, October 3. The smell of the first fires are starting to waft through the air and inspire many an anticipating stomach to growl.

Observed by both the Horde and the Alliance, Hallow's End is the celebration of the break between the Forsaken and the Scourge. Adventurers can speak to innkeepers to get silly masks to wear during their adventures, and much more. This is just one way to celebrate Hallow's End. Read below for more things to do during spooky season on Azeroth!
Join in the Hallow’s End festivities starting on October 18, and you can find yourself face to pumpkin with the Headless Horseman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 23:38:
[...]

Echt, neem een andere nick... Onze (semi ex MT) heeft ook deze nick.

**edit**

owja, solarian down. yay : /
gratz

ik weet niet welke versie nou makkelijker is eigenlijk, deze of pre-patch :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Deze natuurlijk...
Dit is gewoon een dikke retardcheck, zoals veel encounters na Kaelthas... Zo verdomd simpel dat je alleen kan whipen als je mensen in de raid hebt die een trage reactie hebben.
8 sec moet genoeg zijn om weg te lopen van de raid en zo buiten de raid te ontploffen..

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:25
Bokkie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 07:38:
[...]

gratz

ik weet niet welke versie nou makkelijker is eigenlijk, deze of pre-patch :X
Deze is makkelijker, gewoon een opgevoerde baron Geddon... Void Reaver #2, alleen is de prijs die je betaald iets hoger als iemand midden in de raid ontploft, oftewel gewoon weer een retardfilter gevecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Dit is een warlock e-peen gevecht

3 locks stonden op 1/2/3 daarna 3 mages op 4/5/6

En dan zouden de mages the king of AoE zijn..

LIES, ALL LIES !

alleen weet ik niet wat tante lies ermee te maken heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
ImdaMned schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 07:50:

LIES, ALL LIES !

http://wowwebstats.com/pzz5s2lgbpkhe?s=7264-7508

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
DexterBelgium schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 16:18:
[...]

(Prot) Pallies like to get hit on

Fear me (voor lock)

No I will NOT conjure you some water

EDIT: Goblin Engineer (voorkant) If you see me running, try to keep up (achterkant)
I'm bread specced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Zonder naar armory gekeken te hebben zeg ik dat jij een Destro lock bent : )

**edit**

crap, affliction : (

[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 03-10-2007 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
ImdaMned schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:37:
[...]

Zonder naar armory gekeken te hebben zeg ik dat jij een Destro lock bent : )

**edit**

crap, affliction : (
Ik was destruction in die WWS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

* Resist*
* Resist*
* Resist*

achterkant

" CloS...learn to adapt "

msschien iets voor de rogues..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 07:50:

LIES, ALL LIES !

http://wowwebstats.com/4oyjgp4spia6q?s=10706-11047
MOONKIN FIGHTTTTTT
Je weet tochhhhh (Ik heal wel eens als er te weinig healers zijn, gewoon healing setje aan. Sta ik nog wel eens top3-5 healing done ook :x)

[ Voor 26% gewijzigd door Smultie op 03-10-2007 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
brewfest \o/ geef ram mount ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik was gisteren aan het farmen voor motes of air voor een LW recipe, maar het gebeid waar ik bezig was (61,22) in Shadowmoon is niet te doorlopen en gaat alles behalve soepel.

Wat zijn jullie favoriete plekken om voor motes te farmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Seraphin schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:46:
[...]

Denk dat je ergens een trainer mis bent gelopen. Op dit lvl zou je zo ongeveer bij de trainer in Tanaris aan de slag moeten kunnen (of is dat vanaf lvl 200?). Daar zit ook een andere NPC die een paar LW quests geeft. (Jangdor heet ie).

Loop gewoon naar je "huidge" LW trainer en praat met hem: hij vertelt wel welke volgende trainer je moet zoeken.

Overigens: LW = moneydrain. Zwaar irritant om van 275+ naar 300 te lvlen, en al helemaal een nachtmerrie vanaf 345. Als shammie heb je misschien lol van een paar interessante mail recipes (m.n. in de skill lvl 300-320 sfeer in Outland), maar verder is het niet/nauwelijks de moeite waard.
Grappenmaker..
LW+Skinning hebben mij m'n eerste fortuin gebracht.
Dat sommige mensen nu niet weten hoe ze een proffesion moeten gebruiken kan ik niets aan doen.

En de LW375 Epic LW mail sets (Netherstrike/Netherscale) zijn tot heel ver in endgame de beste items die je als shaman kan gebruiken.

Voor enhancments vervangt je de pieces pas in SSC (en dan is eigenlijk alleen de chest van Hyrdoss een echte upgrade). Elementals zijn nog veel later aan de beurt om die gear te vervangen.

En een kleine tip voor de lvlers..
275>300 LW gear is meestal lvl50+ meuk.
Raad eens wat daar uitkomt als je dat laat dissen? kk 9/10 keer een greater eternal essence of een large bril shard.
En mensen die enchanting aan het lvlen zijn kopen die nog maar wat graag van de AH.

Boven 350 ga je gewoon felscale/fel leather/heavyclefthoof/riding crops/leg armors sets maken tegen geen prijs.
Just spam /2 crafting set xxx, bring mats no fee.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Boven 350 ga je gewoon felscale/fel leather/heavyclefthoof/riding crops/leg armors sets maken tegen geen prijs.
Das een goeie! :) Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Ik ben nu trouwens met mijn blood elf level 21 en ik heb al een hele tijd gewoon het probleem dat ik maar niet lekker kan questen. Min of meer elk questcamp waar ik kom heeft een grote variatie aan quests wat betreft de level die nodig is. Neem bijvoorbeeld dat kamp op Zhoram Strand, er is een quest waarbij je hoofden van Naga's moet verzamelen die rond de level 20 zitten, hardstikke makkelijk te doen maar de andere quests die je daar krijgt zijn bijvoorbeeld het killen van level24 mobs waar ik gewoon heel veel moeite heb met mijn lv21 BE shadowpriest...

Precies hetzelfde bij bijvoorbeeld "Malaka'Jin" in Stonetalon Mountains, je krijgt 1 prima quest (kill wat spinnen oid), maar de rest zijn oranje/rode quests... En laat ik al helemaal maar niet over the barrens beginnen (Camp Taurajo bijvoorbeeld). Ik had het gevoel dat het veel lekkerder ging op mijn alliance characters, is er nergens waar ik voor rond mijn level gewoon een aantal quests kan oppikken die zeggen "Kill dit", of "Loot dat" en dan het liefst allemaal in hetzelfde gebied want ik word moe van het constant verplaatsen naar een ander gebied omdat de quests die ik wel kan doen gewoon op zijn...

Ik zit serieus te denken om gewoon nonstop te gaan grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tering, das wel zieke shit. 1696 dps :D _/-\o_ mijn dagger verschrompelen nu een beetje ;(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
En niet alleen healen ;)
http://wowwebstats.com/4oyjgp4spia6q?

Ignore solarian plix, was net na de patch en sommige mensen (wo ik) moesten even leren weg te lopen als je wrath krijgt :) (i fucked up 3de try).

magoe, oomkin kan echt rete veel dmg doen, meer dan genoeg om hem mee te nemen in een castergroep zonder dat je gimp gimp sounds hoort.

/edit.. l2read last page van het topic :)
maar je ging idd lekker Smul..

now, gief back me SP kk :P

[ Voor 9% gewijzigd door Routed op 03-10-2007 09:34 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:27:
[...]

Tering, das wel zieke shit. 1696 dps :D _/-\o_ mijn dagger verschrompelen nu een beetje ;(
Mja, is wel in een AoE fight maar ik heb bijvoorbeeld op Illidan Phase 1 & Phase 2 ook sustained rond de 1600 gezeten... Heb nu helaas wel weer moeten respeccen naar affliction omdat we een paar locks kwijt hebben geraakt (emo) en malediction en 5/5 shadow embrace toch wel netjes om te hebben is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
cls schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:30:
[...]

Mja, is wel in een AoE fight maar ik heb bijvoorbeeld op Illidan Phase 1 & Phase 2 ook sustained rond de 1600 gezeten... Heb nu helaas wel weer moeten respeccen naar affliction omdat we een paar locks kwijt hebben geraakt (emo) en malediction en 5/5 shadow embrace toch wel netjes om te hebben is.
Zie al dat wij niet de enige waren die ffkes moesten wennen aan de nieuwe solarian:)
Magoe, locks kunnen echt insane dps doen dat is zondermeer waar.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:27:
[...]

Oh, dat vond je veel ?

http://wowwebstats.com/txhcfjaw1hj1u?s=1513-1659

true true, tis wel de oude solarian... maar toch.

[ Voor 8% gewijzigd door ImdaMned op 03-10-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
ImdaMned schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:41:
[...]

Oh, dat vond je veel ?

Blood Legion ftw :)

edit:
Maar dan heb je het wel over een guild die Illidan al een hele tijd op farm heeft, en toen zat die rogue met dualwield blades of azzinoth er nog in, waarschijnlijk full potted en met perfecte groupsetups.. desalniettemin, zeker nice.

[ Voor 30% gewijzigd door danslo op 03-10-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboekkie

Wij hebben gister maggy voor het eerst neer gehaald!! (eigenlijk een piss-easy fight als je maar het klikken onder controle heb) :)
Mijn guild had maggy een tijd terug opgegeven en is toen SSC en TK ingegaan.
Gruul was zo aardig om mijn t4 pants ook nog ff te droppen en heb ik na lange tijd aankloten eindelijk mijn 2nd set bonus :P
Anyway het was weer een heel leuk weekend, ben alleen een beetje doof van het geschreeuw op vent toen we die dikke, lelijke draak zagen neerstorten 8)7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:30:
[...]

Zeker niet verkeerd. Zeker niet. En ik maar blij zijn als ik zo nu en dan de 800 dpsgrens doorbreek :P
ImdaMned schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:41:
[...]

Oh, dat vond je veel ?

WTF WAT IS DAT VOOR EEN MONSTER ! :(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
cls schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:42:
[...]

edit:
Maar dan heb je het wel over een guild die Illidan al een hele tijd op farm heeft, en toen zat die rogue met dualwield blades of azzinoth er nog in, waarschijnlijk full potted en met perfecte groupsetups.. desalniettemin, zeker nice.
die wws is met 2 rogues die beide blades of azzinoth hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
cls schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:42:
[...]

edit:
Oh, maar dat was ook niet om jouw dps af te ketsen. (zit een stukje hoger dan ikke) Was meer om nawintjuh te laten zien wat een uber equiped rogue kan.

Kan me btw nog discussies herinneren van nubs die geen rogues in raids wilden meenemen omdat hun dps niet zo goed was...

En hier zie je gelijk het verschil in gear upgrades tussen casters en melee. Als casters een legendary staff zouden krijgen met 500 spelldmg (100% meer dan de huidige top staff) dan stijgt hun dmg output met 150 dps ofzo. Als je daarentegen wapens maakt die 30% meer dps doen dan de huidige wapens... (heb ik het over bare stats, geen crit/hit/agi/haste/ap etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
Could you create me some Bread...
Sorry iam holy spect...

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is je goed gelukt Imdamned. Ben erg onder de indruk. Was er zelfs even stil van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:56
Skillz schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:13:
Ik was gisteren aan het farmen voor motes of air voor een LW recipe, maar het gebeid waar ik bezig was (61,22) in Shadowmoon is niet te doorlopen en gaat alles behalve soepel.

Mote of Air farm ik inderdaad op diezelfde plek, Elemental Tracking aan, dismount, Aimed Shot > Arcane Shot > Multi > Steady Shot, looten, mounten, volgende. Ik krijg alleen de indruk dat de droprate nogal verlaagd is?

Mote of Earth farm ik niet eens vanwege de bedroevende prijzen.

Mote of Fire, Shadowmoon Valley, Hand of Guldan of hoe heet die vulkaan?

Mote of Water op de Elemental Plateau, Water is op Earth na de minst gefarmede Mote daar. Terwijl er altijd 7 of 8 man op Air en Fire zit zit ik vaak in m'n eentje op Water. En die gaan nog voor dezelfde prijs weg ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:52:
[...]

Oh, maar dat was ook niet om jouw dps af te ketsen. (zit een stukje hoger dan ikke) Was meer om nawintjuh te laten zien wat een uber equiped rogue kan.

Kan me btw nog discussies herinneren van nubs die geen rogues in raids wilden meenemen omdat hun dps niet zo goed was...

En hier zie je gelijk het verschil in gear upgrades tussen casters en melee. Als casters een legendary staff zouden krijgen met 500 spelldmg (100% meer dan de huidige top staff) dan stijgt hun dmg output met 150 dps ofzo. Als je daarentegen wapens maakt die 30% meer dps doen dan de huidige wapens... (heb ik het over bare stats, geen crit/hit/agi/haste/ap etc)
daarom vote ik voor een epic,. mainhand/offhand combinatie
die alles geeft :P

haste
+crit
+hit
+mana/5 (of gratis casts :P )
en een stacking +dmg }>

probleem als caster is dat op een gegeven moment je mana gewoon op is terwijl een rogue gewoon elke 2 seconden verzekerd is van een energy tick

gems zijn beperkt evenals pots en LT en DP kosten je een global cooldown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Hoeveel DPS had ie dan? Ik kan het hier op mijn werk niet zien.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Gisteren even een flink gat geslagen richting de LvL69.. nog maar 350k exp :Y)
Ook nog even een Durnholde run gedaan en moet zeggen.. ik kan DPSen! :D

De LvL70 Enh. Shaman en LvL70 Druid kwamen niet echt in de buurt ;)

Kan niet wachten tot deze eindelijk weer op LvL70 is.. terug naar mn oude nestje! ^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
KillGhost schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:01:
1 Lars 2332 dps
2 Furi 2290 dps

Beiden rogues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
beide azzinoth rogues op de 2k+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
1e 2332
2e 2290

Beiden rogues met legendary combo

Edit: i r slow ofzo :>

[ Voor 5% gewijzigd door HolyCorn op 03-10-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:05:
[...]

1 Lars 2332 dps
2 Furi 2290 dps

Beiden rogues
Tering-jantje dat is idd een hoop zeg!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

ImdaMned schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:05:
[...]

1 Lars 2332 dps
2 Furi 2290 dps

Beiden rogues
lol. dan heb ik nog wel even te gaan ^^.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Die dps is alleen haalbaar met de twin blades voor de nerf... Ben benieuwd hoe hun dps is post-nerf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
QuarK schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:12:
Die dps is alleen haalbaar met de twin blades voor de nerf... Ben benieuwd hoe hun dps is post-nerf.
denk dat met de haste nerf hun dps rond de 1600/1800 komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Bokkie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:18:
[...]

denk dat met de haste nerf hun dps rond de 1600/1800 komt
Speculatie is leuk en aardig, maar ik wil een WWS zien van Furi+Lars post-nerf ;)
Beiden hebben zo'n beetje de ultieme rogue pve gear, zij zijn dus eigenlijk goede graadmeters van de maximale rogue dps.
Ik zal echt zwaar teleurgesteld zijn als zij niet meer bovenaan de dps meters staan...

[ Voor 28% gewijzigd door QuarK op 03-10-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

QuarK schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:22:
Speculatie is leuk en aardig, maar ik wil een WWS zien van Furi+Lars post-nerf ;)
Beiden hebben zo'n beetje de ultieme rogue pve gear, zij zijn dus eigenlijk goede graadmeters van de maximale rogue dps.
Ik zal echt zwaar teleurgesteld zijn als zij niet meer bovenaan de dps meters staan...
Dat ze de beste gear hebben wil niet automatisch zeggen dat ze ook de beste Rogue's zijn.
No offence, maar ze zullen best wel kunnen spelen hoor.. maar je hebt uitzonderingen natuurlijk ;)

Opzich is die Haste nerf wel terecht... was ook beetje overpowered tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Was één van hun niet de persoon die zijn char had verkocht? Of was dat een ander met die Blades?

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

spelen ze op de US of EU servers?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
RaseriaN schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:26:
[...]

Dat ze de beste gear hebben wil niet automatisch zeggen dat ze ook de beste Rogue's zijn.
No offence, maar ze zullen best wel kunnen spelen hoor.. maar je hebt uitzonderingen natuurlijk ;)

Opzich is die Haste nerf wel terecht... was ook beetje overpowered tbh.
Tuurlijk wil het niet zeggen dat ze de beste rogues zijn... wat wel zeker is is dat ze toch echt wel hun cycle behoorlijk geoptimaliseerd hebben om op 2300 dps te komen, en dat is toch wat telt.

En de melee haste nerf is niet geheel terecht imo... Bepaalde items zijn overpowered, zoals twin blades (maar die zijn ook legendary).
Wat ik beter had gevonden was de haste rating op de items verlagen.

Zul je straks zien dat BT-geared rogues niet meer bovenaan in de dps lijst staan.. dan vraag je je toch af wat rogues te zoeken hebben in raids. Maar ja, da's allemaal nog speculatie, time will tell.

[ Voor 11% gewijzigd door QuarK op 03-10-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij valt iets heel anders op. Vinden jullie ook niet dat relatief veel mensen een legendary hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:31:
Mij valt iets heel anders op. Vinden jullie ook niet dat relatief veel mensen een legendary hebben?
Mwuah valt mee. Er waren ook best wat mensen met Raggy hammer of Thundersomething ;) Alhoewel als ik er nu over nadenk denk ik dat ze nu ietsje vaker droppen ja.

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Valt eigenlijk wel mee hoor, als je bedenkt hoe vaak Illidan tegenwoordig gedaan wordt wekelijks.
Kijk, in de MC dagen had je 2 legendary drops nodig voor 1 legendary wapen... nu is 1 legendary drop ook gelijk een legendary wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

thunderfury misschien maar voor de rest valt het nog erg mee. Het blijft toch nog steeds wel iets bijzonders vind ik eigenlijk.

Ahhh good old memories hoe vaak ik wel niet mc gedaan heb alleen voor die 2e drop maar ik heb hem wel ;) Gelukkig met guild supported toen was het ie best duur. Hoop dat ze ooit nog eens wat met de oude legendaries gaan doen.

[ Voor 23% gewijzigd door MantaMania op 03-10-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik weet het niet, maar ik denk dat je hem ook maar 1x per week kan killen en hoe lang zal de 1e guild Illidan al op farm hebben? Naar mijn mening zouden bijvoorbeeld echt 1,2 a 3 mensen een legendary moeten hebben op een server (horde of alliance side). Anders verliest het zijn status.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dr.Z
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 20:46
ze spelen op US server: Illidan.
link naar Lars zijn armory: http://wowarmory.com/char...heet.xml?r=Illidan&n=Lars

betere gear voor een rogue is er (bijna) niet

Basically all electronics are powered by magical smoke. I know this because I've seen the smoke escape, and then things don't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
Besef wel dat pre-TBC Legendary's zoals Sulfuras en Thunderfury nu relatief makkelijk te krijgen zijn. Ik heb in Battlegrounds of op mijn server nog niemand met een BC Legendary rond zien lopen. Al lijkt het er wel op dat die Warblades wel een hele hoge droprate hebben (of is dat soms 100%?). Nog niet veel guilds zullen BT gecleared hebben / op farm hebben, tel daarbij de respawn timer van een aantal dagen op en je zult er toch al flink vaak doorheen moeten hebben gegaan wil je die Legendary's hebben ja. Vreemd dat het indaad zo vaak voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
UTwizard schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:36:
[...]

Besef wel dat pre-TBC Legendary's zoals Sulfuras en Thunderfury nu relatief makkelijk te krijgen zijn. Ik heb in Battlegrounds of op mijn server nog niemand met een BC Legendary rond zien lopen. Al lijkt het er wel op dat die Warblades wel een hele hoge droprate hebben (of is dat soms 100%?). Nog niet veel guilds zullen BT gecleared hebben / op farm hebben, tel daarbij de respawn timer van een aantal dagen op en je zult er toch al flink vaak doorheen moeten hebben gegaan wil je die Legendary's hebben ja. Vreemd dat het indaad zo vaak voorkomt.
Makkelijk te krijgen? No way man, je moet nog steeds Molten Bore doen om Sulfuras/Thunderfury te krijgen... Succes met het maken van een raid... No wai dat ik meer dan 1 keer (voor de lol) 10+ man bij elkaar kreeg voor een MC raid in TBC.

En nee, twin blades drop is natuurlijk geen 100%...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:06
Skillz schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:13:

Voor mij toch echt wel SMV, begin bij Dragonmaw Fortress en heb dan een route naar die knakker waar je de eindquest voor helm of second sight kan doen, mounten, en weer opnieuw. Weinig andere farmers bij ons, in tegenstelling tot Elemental Plateau, waar je nummertje moet trekken.

Voor water doe ik dat meertje schuin boven Shat, is wel wat bekender maar die eels spawnen vrij snel weer.

Fire and earth grind ik niet voor, dat krijgt de main altijd wel bij mine'n, maar Fel Pits in SMV schijnt wel een goede te zijn voor fire en EP natuurlijk but then again... nummertje trekken en gankmania.

Mana deed ik vroeger in Netherstorm (Kirin'var Village oid). De netherray's op Netherwing Ledge droppen ook best wel wat motes of mana maar aangezien ik herbalism op de alt heb is het een kwestie van netherbushjes op Netherwing Ledge plukken, zit best veel tot 3 motes of mana in.

Voor life nog steeds Dead Mire te Zangarmarsh, helemaal handig als je herbalism hebt = 2 keer looten.

Voor shadow ga ik naar Nagrand voor de voids, maar kan best zijn dat daar betere grindplekken voor te vinden zijn, aangezien ik hier maar echt 1 keer voor gegrind heb.

Ben nu langzaamaan air aan het verzamelen om de mats voor vengeance wrap (14 primal airs benodigd) te vergaren en besluit ik om dailies for gold op Netherwing Ledge te doen dan stop ik even aan de zuidkant van SMV, zorg dat ik minimaal 1 primal air bij elkaar krijg, soms 2, en dan ga ik weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:52

Seraphin

Meep?

Routed schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:17:
[...]

Grappenmaker..
LW+Skinning hebben mij m'n eerste fortuin gebracht.
Dat sommige mensen nu niet weten hoe ze een proffesion moeten gebruiken kan ik niets aan doen.

En de LW375 Epic LW mail sets (Netherstrike/Netherscale) zijn tot heel ver in endgame de beste items die je als shaman kan gebruiken.

Voor enhancments vervangt je de pieces pas in SSC (en dan is eigenlijk alleen de chest van Hyrdoss een echte upgrade). Elementals zijn nog veel later aan de beurt om die gear te vervangen.

En een kleine tip voor de lvlers..
275>300 LW gear is meestal lvl50+ meuk.
Raad eens wat daar uitkomt als je dat laat dissen? kk 9/10 keer een greater eternal essence of een large bril shard.
En mensen die enchanting aan het lvlen zijn kopen die nog maar wat graag van de AH.

Feit blijft dat bij ons op de server b.v. Heavy Clefthoof items voor ver onder de mat cost op AH staan.
Concreet voorbeeld: Heavy Clefthoof Boots staan voor 35g BO op AH, terwijl de losse mats minimaal 80-90g opleveren.

Als LW-er kan ik dan een heleboel mats te farmen om nog puntjes te pakken in het craften, maar de gear die ik maak is in verhouding tot de waarde van de mats waardeloos.

Tradespammen is lmaar beperkt euk, mensen gaan jou niet de mats geven voor een of ander item, als ze die mats ook op AH kunnen gooien en datzelfde item van datzelfde AH kunnen plukken voor de helft van de opbrengst van die mats.

Het dissen van gecrafte LW spul levert idd meer op dan het verkopen van de gear zelf (ik dis ook nagenoeg alle lvl prut), maar nog steeds minder dan wat je voor de mats had kunnen krijgen.

Dat mensen nu wel weten hoe de markt in elkaar steekt kan ik niets aan doen.

Dat LW 375 gear wel degelijk goed is heb je bij nader inzien gelijk in, I stand corrected.

Bottom line: sinds TBC kan LW nuttig zijn, maar voor de winst hoef je het niet te doen.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:36:
[...]

Ja ok, dat die pre-TBC dingen makkelijker te krijgen zijn, kan ik inkomen. Dat is makkelijker te doen op lbl 70.

Wat ik meer bedoelde is: Er zijn zo weinig guilds volgens mij die BT op farm hebben, maar ik zie de ene na de andere rogue met die dual (!!!) legendary. Lekker "legendary" dan. Dat bedoelde ik meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:56

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Legendaries voor TBC was een kwestie van een hele rare drop krijgen en dan ontzettend veel mats erin stoppen (die soms ook een rare drop waren). Huidige legendaries droppen met redelijke regelmaat van illidan zonder dat je er ook maar iets voor hoeft te doen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Het wordt hoog tijd dat er is een legendary caster item komt wat langer dan een paar maanden meegaat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
QuarK schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:38:
[...]

Makkelijk te krijgen? No way man, je moet nog steeds Molten Bore doen om Sulfuras/Thunderfury te krijgen... Succes met het maken van een raid... No wai dat ik meer dan 1 keer (voor de lol) 10+ man bij elkaar kreeg voor een MC raid in TBC.

En nee, twin blades drop is natuurlijk geen 100%...
MC retro raids zijn er bij mij op de server genoeg te vinden. Je hebt met gemak zo 20 man bij elkaar. Zal ook wel per server verschillen natuurlijk. Hoe het zit met droprates in BT en Hyjal weet ik niet, volg ik niet echt want ik zit zelf nog aan het begin van The Eye. Eerst dat maar eens zien te clearen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Seraphin schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:40:
Bottom line: sinds TBC kan LW nuttig zijn, maar voor de winst hoef je het niet te doen.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. In principe kan elke profession dik winstgevend zijn.
Je moet alleen goed opletten hoe je levelt en dat je de winstgevende recepies op de kop tikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HolyCorn schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:47:
Het wordt hoog tijd dat er is een legendary caster item komt wat langer dan een paar maanden meegaat |:(
Het wordt tijd dat er een healing legendary komt... :P
De caster hebben al eens een legendary staff gehad nu is het onze beurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:50:
[...]

Het wordt tijd dat er een healing legendary komt... :P
De caster hebben al eens een legendary staff gehad nu is het onze beurt ;)
Uhm, Atiesh was ook als healing staff te krijgen hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

hoop geneuzel

Ik had een tijdje geleden een post gemaakt van een guildie die 100.000 guild op z'n account had. In 3 maanden tijd gehaald. 60% kwam via jewelcrafting, maar op het eind verdiende hij juist meer door leatherworking. En nee, hij had geen nethers...

bottom line: you suck in making gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HolyCorn schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:52:
[...]

Uhm, Atiesh was ook als healing staff te krijgen hoor :p
oooh crap..idd my bad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
hmmmm, kwam www.wowbash.com tegen, best grappige site (voor als je nix te doen hebt)

Afbeeldingslocatie: http://www.wowbash.com/images/1185206588.err
... lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
[...]

Feit blijft dat bij ons op de server b.v. Heavy Clefthoof items voor ver onder de mat cost op AH staan.
Concreet voorbeeld: Heavy Clefthoof Boots staan voor 35g BO op AH, terwijl de losse mats minimaal 80-90g opleveren.

Als LW-er kan ik dan een heleboel mats te farmen om nog puntjes te pakken in het craften, maar de gear die ik maak is in verhouding tot de waarde van de mats waardeloos.

Tradespammen is lmaar beperkt euk, mensen gaan jou niet de mats geven voor een of ander item, als ze die mats ook op AH kunnen gooien en datzelfde item van datzelfde AH kunnen plukken voor de helft van de opbrengst van die mats.

Het dissen van gecrafte LW spul levert idd meer op dan het verkopen van de gear zelf (ik dis ook nagenoeg alle lvl prut), maar nog steeds minder dan wat je voor de mats had kunnen krijgen.

Dat mensen nu wel weten hoe de markt in elkaar steekt kan ik niets aan doen.

Dat LW 375 gear wel degelijk goed is heb je bij nader inzien gelijk in, I stand corrected.

Als je als LW set items gaat verkopen (cker de clefthoof sets) ben je een idioot, dat is heel simpel (de losse mats leveren nml veel meer op).
Vandaar ook mijn opmerking dat je voor dat soort grappen "/2 crafitng set/item xxx, bring mats no fee" moet spammen.
Als je gold wil verdienen als LW metje prof is er maar 1 ding wat je moet doen.
Opkopen van alle scraps/knothide en daar heavy knothide van maken.

voorbeeld:
Ik koop 100 scraps a 2g per stack (5stacks dus) van de AH, ik maak daar 4 heavy knothide die voor 17g50/22g50 afhankelijk van de tijd de deur weer uit gaan.
voila, 75/125% winst.
En uiteraard pak je dit wat groter aan, normaal gesproken trek ik alle stacks met scraps die max 2g25s en normale knothide die max 9/10g kost van de AH. Kost maybe 80/100g maar leverd er uiteindelijk 200 oid op.
Beter nog is als je een skinner char heb, leef je uit in nagrand en je hebt stack met knothide en clefthoof..
200g per uur gegerandeerd als je een beetje dps kan doen.

/edit

de idioot opmerking is niet aan jouw gericht maar meer in het algemeen.
heb je het btw wel zo gedaan dan vind ik je wel een idioot ;)
(magoe, ik heb zelf 19sets clefthoof boots gemaakt en er large prismatics van laten make, dat verlies heb ik maar geslikt omdatik gewoon asap de Ebon Netherscale set wilde hebben en geen zin had in /2 gespam).
That makes me an idiot to:)

[ Voor 8% gewijzigd door Routed op 03-10-2007 11:08 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:51

chromeeh

the Gnome

Viggen schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:57:
hmmmm, kwam www.wowbash.com tegen, best grappige site (voor als je nix te doen hebt)

[afbeelding]
Ik vind die opmerking echt meesterlijk...
Ram-parts :D

Om iemand daarvoor te kicken |:(

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:46:
[...]

Ja ok, dat die pre-TBC dingen makkelijker te krijgen zijn, kan ik inkomen. Dat is makkelijker te doen op lbl 70.

Wat ik meer bedoelde is: Er zijn zo weinig guilds volgens mij die BT op farm hebben, maar ik zie de ene na de andere rogue met die dual (!!!) legendary. Lekker "legendary" dan. Dat bedoelde ik meer.
"de een na de andere" :')

er zijn mij 3 rogues bekend die beide hebben, waarvan er 1 ge-ebayed is en gebanned get your facts straight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Ben het wel eens met Nawin wat betreft de legendaries. Pre TBC had je

* Thunderfury
* Sulfuras Hammer
* Atiesh

Voor TF had je dus 2 drops nodig van Baron Geddon en Garr met een erg lage droprate. Vervolgens de Essence of the Firelord looten van Ragnaros. Daarna in ieder geval een stukje van BWL clearen totdat je Smelting Elementium Bar kon leren van de goblin die daar rond liep. Vervolgens een shitload aan mats verzamelen voor de bars en dan vervolgens naar Silithus om Prince Thunderaan te killen.

Voor de Sulfuras Hammer moest je eerst de lagere versie maken met Blacksmithing en vervolgens de Eye of Sulfuras looten van Ragnator himself. Wederom een crappy droprate.

En dan hebben we Atiesh. Eerst 40 splinters verzamelen in Naxx. Vervolgens eventjes Kel'Thuzad killen voor de staffhead, dan eventjes naar C'Thun in AQ40 om vervolgens een imba demon te verslaan in Stratholme zodat je uiteindelijk de staff krijgt.

Al met al legendaries die pre TBC lastig te verkrijgen waren. Het komt dus voor dat bepaalde mensen 1 helft hebben van de items van Garr/Geddon maar nog nooooit de andere helft zagen droppen om hun quest te vervolgen. Voor de Atiesh staff had je eigenlijk ook een hardcoreraiding guild nodig

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Routed schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:03:
[...]
Beter nog is als je een skinner char heb, leef je uit in nagrand en je hebt stack met knothide en clefthoof..
Mmmmm dat moet ik dan maar eens op mijn hunter proberen dan ;)
Ben nu vaak primal mana's aan het farmen in netherstorm maar dan heb je ongeveer 10 primal's per uur die bij ons voor 125g sellen ongeveer.... Maar als je vrij hard skinned is dat makkelijker verdienen dan. Ik ga het eens proberen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
deadsy33 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:16:
Ben het wel eens met Nawin wat betreft de legendaries. Pre TBC had je

* Thunderfury
* Sulfuras Hammer
* Atiesh

Voor TF had je dus 2 drops nodig van Baron Geddon en Garr met een erg lage droprate. Vervolgens de Essence of the Firelord looten van Ragnaros. Daarna in ieder geval een stukje van BWL clearen totdat je Smelting Elementium Bar kon leren van de goblin die daar rond liep. Vervolgens een shitload aan mats verzamelen voor de bars en dan vervolgens naar Silithus om Prince Thunderaan te killen.

Voor de Sulfuras Hammer moest je eerst de lagere versie maken met Blacksmithing en vervolgens de Eye of Sulfuras looten van Ragnator himself. Wederom een crappy droprate.

En dan hebben we Atiesh. Eerst 40 splinters verzamelen in Naxx. Vervolgens eventjes Kel'Thuzad killen voor de staffhead, dan eventjes naar C'Thun in AQ40 om vervolgens een imba demon te verslaan in Stratholme zodat je uiteindelijk de staff krijgt.

Al met al legendaries die pre TBC lastig te verkrijgen waren. Het komt dus voor dat bepaalde mensen 1 helft hebben van de items van Garr/Geddon maar nog nooooit de andere helft zagen droppen om hun quest te vervolgen. Voor de Atiesh staff had je eigenlijk ook een hardcoreraiding guild nodig
Jup, ikzelf heb de binding van Garr nog in m'n bank :( Voor mijn guild dropte die binding 3x, maar die van Geddon nooit, erg frustrerend kan ik je vertellen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sander_dr schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:23:
[qoute]

[/quote]

Ik ook wel. Hoewel wij als priests hebben toch een paar handigheidjes.
Goeie HOT, redelijke Greater Heal, Binding Heal is erg handig, We kunnen ressen.

Volgens mij:
Pala -> MT healer
shaman -> raid healer
priest -> group healer
druid -> ehhhhh...
Iedere healer heeft z'n voor en nadelen. De healing meters toppen zecht heel weining, en daarbij wordt in deze meters voor priests vaak de healing door prayer of mending vergeten. Een mix van healers werkt het beste.
Naast de healing zijn vaak andere kwaliteiten belangrijk:
Een shaman is een geweldig goede raidhealer, maar je wil hem ook graag om z'n heroism en z'n groepbufs. Meer shamans is vaker heroism en meer groepbufs.
Druids hebben de sterkste hots en tranquility is super, maar vergeet inervate en battlress niet. Meer druids is meer battleresses.
Priests zijn in de meest allround healers met prayer of mending als sterke troef. Een priest heeft goede bufs, 1 priest kan heel de raid van al deze bufs voorzien.
Paladins zijn vooral goed in spamhealen. Paladins hebben goede bufs, je hebt echter meerdere paladins nodig voor deze bufs.

In high end raids zie je vaak dat holy priests vaak in de minderheid zijn, dat heeft volgens mij vooral met de bufs te maken.3 paladin bufs is wel zo lekker, deze kunnen ook door rertribution of Prot paladins gegeven worden maar die zie je niet zoveel in high end raids :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 11:27
Viggen schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:57:

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://www.wowbash.com/images/1176884547.jpg

hij's fijn O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:52

Seraphin

Meep?

Routed schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:03:
[...]

Als je als LW set items gaat verkopen (cker de clefthoof sets) ben je een idioot, dat is heel simpel (de losse mats leveren nml veel meer op).

Trucje met scraps > knothide > heavy knothide ken ik.... helaas meerdere mensen

En idd ik probeer te voorkomen om setitems duur te maken en voor geen geld te verkopen, echter na lvl 355 o.i.d. zijn de recipes die punten opleveren allemaal van die "dure" items in termen van mat requirements. (o.k. ik haal hier eigenlijk de kosten van het lvl-en met "gewoon" geld verdienen door elkaar, kan zijn dat dat de reden is dat ik LW als money drain zie)

Dat je goed g kan verdienen met skinnen snap ik.... het gaat mij om LW.

@ ImDamned: lekker vriendelijk, maar je hebt wel gelijk: ingame ben ik een arme pauper. :o

@ TomvdBurg: I lolled :D

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:05:
[...]

er zijn mij 3 rogues bekend die beide hebben, waarvan er 1 ge-ebayed is en gebanned get your facts straight
Nee dat is natuurlijk niet veel voor een "LEGENDARY". Snap je het niet, of wil je het niet snappen, of is het een combinatie ervan?

Stel jezelf de simpele vraag: Hoeveel rogues zijn er bijgeweest die Illidan down hebben gekregen, en hoeveel daarvan hebben 2 legendaries. OK :Y)
Bokkie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:05:
[...]

er zijn mij 3 rogues bekend die beide hebben, waarvan er 1 ge-ebayed is en gebanned get your facts flames straight

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Seraphin schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:33:
[...]

@ ImDamned: lekker vriendelijk, maar je hebt wel gelijk: ingame ben ik een arme pauper. :o
Was niet lullig bedoeld hoor : )

ok, een beetje dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was van de week trouwens wel grappig toen we maulgar gingen doen...ze waren toen (even :) ) vergeten dat ik een dorf (priest) was en dus ook FW had...

Onze RL was wat tacts aan het uiteleggen aan een nieuwe tank..
"bla bla watch out for fear on tanks bla bla"....hoppa FW op de tank...."ooowwjja Oak hahahaha FW FTW!" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sengaia
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-12-2022

Sengaia

Brulboy

cls schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:27:
Ik ben nu trouwens met mijn blood elf level 21 en ik heb al een hele tijd gewoon het probleem dat ik maar niet lekker kan questen. Min of meer elk questcamp waar ik kom heeft een grote variatie aan quests wat betreft de level die nodig is. Neem bijvoorbeeld dat kamp op Zhoram Strand, er is een quest waarbij je hoofden van Naga's moet verzamelen die rond de level 20 zitten, hardstikke makkelijk te doen maar de andere quests die je daar krijgt zijn bijvoorbeeld het killen van level24 mobs waar ik gewoon heel veel moeite heb met mijn lv21 BE shadowpriest...

Precies hetzelfde bij bijvoorbeeld "Malaka'Jin" in Stonetalon Mountains, je krijgt 1 prima quest (kill wat spinnen oid), maar de rest zijn oranje/rode quests... En laat ik al helemaal maar niet over the barrens beginnen (Camp Taurajo bijvoorbeeld). Ik had het gevoel dat het veel lekkerder ging op mijn alliance characters, is er nergens waar ik voor rond mijn level gewoon een aantal quests kan oppikken die zeggen "Kill dit", of "Loot dat" en dan het liefst allemaal in hetzelfde gebied want ik word moe van het constant verplaatsen naar een ander gebied omdat de quests die ik wel kan doen gewoon op zijn...

Ik zit serieus te denken om gewoon nonstop te gaan grinden.
De "oude" quest zones zijn nu niet ultra effectief ingedeeld. Ik had eerst ook het probleem dat ik vaak geen quests meer had op een bepaald moment, en dus min of meer moest grinden, en daar hou ik dus niet van. Ik volg tegenwoordig Jame's Horde levelling guide tegenwoordig voor effectief levellen. Nog nooit zo snel een karakter van 1 naar 50 gekregen. Ik raad 'm aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:47
Hehe en dan vinden mensen het gek dat haste generfed is ;)

Edit: spuit 11 weer mbt WWS discussie :P

[ Voor 27% gewijzigd door porn* op 03-10-2007 12:12 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:10:

What else is new? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
porn* schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:10:

Bwa, ik vind dat rogues met dual twin blades + 5/5 tier6 + overige BT gear best zulke zieke dps mogen doen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

Iemand al het thunderbrew feest aan het kijken., geen epic prijzen. maar wel ramracing !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:47
Pff ga 70 worden man met je rogue, met je neprogue als main :P
QuarK schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:19:
[...]

Bwa, ik vind dat rogues met dual twin blades + 5/5 tier6 + overige BT gear best zulke zieke dps mogen doen hoor...
Ja ik vind dat ze locks en mages net mogen toppen qua dps. Nee ik vind niet dat ze zo achterlijk veel meer dps mogen doen :P

Bnet pindle#2913

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.