Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:43:
[...]
Je zegt het zelf macho gedrag bedoel ik mee pochen stoer doen
Tjah over het algemeen klopt dat wel alleen bij mij zo te zien werkt het niet ik had 1x een guild gevonden die wou beginnen met raiden nou om te testen gingen wij een normaal level 60+ instance ik dee 2x meer dps dan de rest geen 1 whipe door mij alles perfect waren wij bij eindbaas zeg ik mag 1 healing potion zegt die guild leader oke .
Na paar uurtjes kreeg ik /w sorry je mag de guild niet joinen omdat je geen healing potion bij mij had veel geluk met een guild joinen .
Bij ons op de server zijn er 7-8 raiding guilds en ze hebben zat rogue's
Tuurlijk waren die 2 rogue's niet echt skilled als een echte goede rogue maar een paar kleine knopjes drukken is niet moeilijk en dat deden zij ook zoals je zelf zegt een rogue is de warlock counterclass en als je dan 2 tegen komt is het in het algemeen no chance maar het is natuurlijk wel leuk om te winnen van je counterclass en als het dan 2vs1 is
En nee ik gedraag mij niet in guilds zoals ik mij hier gedraag in tegendeel ik ben de gast waar ze alles aan vragen omdat ik meestal wel de goede website's heb en de nieuwste patch notes etc ...
Tjah voor jullie is dat normaal maar sommige niet die zieten dan vast in een chain quest dan wil ik best wel even wowhead.com en kijken hoe je die quest afmaakt

Das wel matig van die guild, ik denk dat die potion ook de reden niet was. Hou er rekening mee dat een goede rogue niet alleen insane dps heeft.
Een goede rogue heeft aggrocontrol, houdt clothies in de gaten, cc'ed hier en daar, mocht een trap bijv resisten, kan evasiontanken waar nodig. Heb het uiteraard wel over 5 mans, in raids is dit niet te doen op sommige puntjes na.
De key om een guild te vinden is jezelf onderscheiden van de rest op een positieve manier.
Over je lock verhaal:
Ik vind het wel leuk voor je hoor, zeker

, maar dit had niet moeten kunnen.
Even een voorbeeld ter illustratie:
Toen ik arena ging doen, dc'de mijn teammaat. Ik kon toen:
- Leaven
- Proberen
Leaven is sowieso 1 loss en ik doe bijna alles volgens het principe: Niet geschoten is altijd mis.
Ik dus proberen. Een lock en een warrior. Ik sap de warrior, nuke de lock neer. Op dat moment komt de warrior uit sap. Ik ga in gevecht met evasion en kill hem.
Was ik blij? Zeker, ik vond het erg leuk. Kwam het doordat ik goed ben? Vast ook wel een beetje. Kwam het doordat zij ontiegelijk slecht waren? Absoluut.
Die warrior had een trinket kunnen gebruiken, lock had een trinket kunnen gebruiken. Geen fear, deatchoil of wat dan ook gezien (was dan wel een stunlock maar toch

)
Die warrior was opzich wel kansloos (evasion, dubbele mongoose proc), maar dat hebben ze zelf veroorzaakt. Ze hadden mij kunnen hebben. Door dom samenspel, pakte ik hun.
KillGhost schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:16:
[...]
Inderdaad. Dat is het helemaal. Een heleboel mensen zijn gewoon anally retarded als het gaat om loot distributen etc. Het is en blijft puur en alleen een tool om loot te distributen. Als de loot eerlijk verdeeld wordt dan is geen enkel systeem kut. Misschien in jouw ogen, maar dat is een persoonlijke mening.
Ja, en ondanks ik het geen ideaal systeem vind, kan ik niet ontkennen dat de loot eerlijk verdeeld wordt.
@hmmzz: Wat jij zegt is natuurlijk ook waar, maar volgens mij gebruikt iedereen een vorm van DKP die het best bij de guild past. Wij hebben geen last van ninja's of wat dan ook, maar de mogelijkheid dat een sub je zo makkelijk kan outrollen op 3 dingen gaf ons te denken.
We hebben eerst gedacht aan een fixed-rollsysteem. Dwz subs hebben max 80, regulars 100 (getallen zijn fictief). Vond ik een erg goed idee, maarja, ik beslis niet. Zero Sum DKP it is then.
[
Voor 14% gewijzigd door
Verwijderd op 01-10-2007 16:36
]