Levertijd Apple Producten Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 13.151 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-11-2024
Volgens het mailtje van Apple worden onze Macbooks morgen al geleverd, gisteren eind van de middag besteld. Super van Apple!

Morgen de hele dag uit het raam kijken, of ik in de verte al een UPS busje aan zie komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Laatst online: 08-04 21:02

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Weet iemand wat ze bedoelen met klaargemaakt voor verzending? Deze status is al een tijdje geleden aangemaakt en volgens Apple moet de iMac vandaag of morgen afgeleverd worden.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/fotokijken/status.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-04 14:37

Backspace-NL

New and Improved!

Bigg Balls schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:09:
Weet iemand wat ze bedoelen met klaargemaakt voor verzending? Deze status is al een tijdje geleden aangemaakt en volgens Apple moet de iMac vandaag of morgen afgeleverd worden.
[afbeelding]
Klaargemaakt voor verzending houdt in dat het ding mooi netjes in doos klaar staat om opgehaald te worden door de koerier (bijv. TNT), waarna hij pas daadwerkelijk onderweg is. De status gaat hierna op 'Verzonden', dan is het pakket echt onderweg en kun je het volgen met het trackingnummer.

Overigens heb ik goed nieuws:

07 nov 2007 08:21 Arnhem Out For Delivery
06 nov 2007 23:12 Arnhem Import Received
06 nov 2007 16:31 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
06 nov 2007 16:25 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
03 nov 2007 13:15 Pudong International Airport Requested Pickup Time Too Late For Transit Connection
03 nov 2007 10:42 Shanghai Shipped From Originating Depot
02 nov 2007 15:56 Shanghai Consignment Received At Transit Point

Vandaag krijg ik dus m'n iMac 24"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Sixkiller schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:55:
[...]

Klaargemaakt voor verzending houdt in dat het ding mooi netjes in doos klaar staat om opgehaald te worden door de koerier (bijv. TNT), waarna hij pas daadwerkelijk onderweg is. De status gaat hierna op 'Verzonden', dan is het pakket echt onderweg en kun je het volgen met het trackingnummer.
Maar hij staat al een aantal dagen op deze status. Je mag toch verwachten dat het normaal gesproken direct verzonden wordt? Of iig een dag later, ik neem aan dat TNT of UPS dagelijks bij hen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TsiisSkaaf
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:31
07 nov 2007 11:11 Not Home On Delivery Attempt To Residential Address
07 nov 2007 10:19 Out For Delivery
07 nov 2007 06:06 Import Received
07 nov 2007 01:22 Consignment Received At Transit Point
06 nov 2007 22:51 Shipped From Originating Depot
Nog even wachten :(
Mijn vriendin was net drie kwartier te laat thuis :( Maarja, daar kan ze niets aan doen O+ .

[ Voor 5% gewijzigd door TsiisSkaaf op 07-11-2007 13:27 ]

As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

TsiisSkaaf schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:21:
[...]

Mijn vriendin was net drie kwartier te laat thuis :( Maarja, daar kan ze niets aan doen O+ .
Jawel is gewoon haar schuld. Straf haar!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TsiisSkaaf
Bigg Balls schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:32:
[...]

Jawel is gewoon haar schuld. Straf haar!!! ;)
Ze heeft netjes TNT gebeld. Als het goed is komen ze vandaan nog een keertje langs :) O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

The eagle has landed. M'n iMac 24" 2.4 is net aangekomen.... Nog even doorwerken en dan naar huis :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121278

Zondag 4 november besteld en direct betaald met pc-banking.
Nu vandaag 7 november heb ik nog altijd niets ontvangen van bevestiging van betaling e.d.
Is dit normaal?
En hoe zit het met de staat van de pakjes, versturen ze een beetje in een stevige doos? hoe komt de gemiddelde apple-computer aan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenRo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-04 10:17
Ik heb 28 oktober een bestelling geplaats voor leopard (10 euro versie ;) ) , en heb deze betaald met visa. 30 oktober krijg ik een bevestiging dat deze is verzonden met de post. Ik woon in België dus echt met de post , en heb niet de mogelijkheid om dit te volgen via het internet. En nu zijn we al 7 november en ik heb nog steeds niet ontvangen. ;(

Zijn er meer die lang moeten wachten op hun versie van leopard ??

mvg

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239393

30 oktober heb ik een macbook pro en een ipod Nano besteld. Geld was 1 november bij apple en ik kreeg tevens een bevestiging.
3 november kreeg ik een mailtje dat mijn zending "shipped" was. Tot op heden zie ik echter alleen onderstaand plaatje en kan ik nergens tracken behalve bij flextronics :/ Deze geven aan dat mijn ipod Manifested is, maar van mijn macbook pro weten ze niets af.

Afbeeldingslocatie: http://i140.photobucket.com/albums/r18/Bastian87/macbook.jpg

Duurde het bij jullie ook zo lang? Denken jullie dat het zin heeft als ik apple, TNT bel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:27
silentwaves_ schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:02:
Ik heb via de Apple store afgelopen zaterdag een Mini DVI naar VGA adapter besteld, en toen was de levertijd een a twee weken... maar kreeg net een mail binnen dat het naar alle waarschijnlijkheid binnen 7 dagen hier is.

:)

Dus ff afwachten of het zo is, de adapter is namelijk bijna nergens te vinden( Apple verkooppunten.)
Heb de adapter vandaag binnen gekregen! :D, dat is netjes (3 a 4 dagen)

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239394

Haai mensen,

Ik heb op 27 oktober mijn nieuwe MB besteld, maar tot op heden nog niets geleverd gekregen... Heb voor de lol ff 2 screens gemaakt, zodat jullie er misschien iets uit wijs kunnen worden... Heb heel topic 1, 2 en 3 al doorgebladerd, maar ik kan ook niets wijs worden uit de trackingmethodes. Vind eigenlijk bij geen enkele methode iets zinvols... Volgens mij komt het helemaal niet goed (A) Please iemand die mij uit de brand helpt?

macStudent
Afbeeldingslocatie: http://www.durkboersma.nl/projecten/screen2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.durkboersma.nl/projecten/screen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey macStudent! Die van jou lijkt sprekend op mijn bestelling (zie boven) Kan jij wel tracken via een bepaalde site? Mij lukt het wel via flextronics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:04
Vorige week donderdag mn iMac besteld, had hem vrijdagmiddag 2 uur binnen, verwachte leverdatum was gister of vandaag... dat noem ik pas snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239393 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:36:
Hey macStudent! Die van jou lijkt sprekend op mijn bestelling (zie boven) Kan jij wel tracken via een bepaalde site? Mij lukt het wel via flextronics!
Jupz, via flextronics lukt het, maar dan wel heel vaag... Ze hebben slechts 1 pakketje van rond de 0.47kg ofzo, dus waarschijnlijk de iPod of de be.ez Sleeve... Snap er echt geen barst van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239393 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:46:
30 oktober heb ik een macbook pro en een ipod Nano besteld. Geld was 1 november bij apple en ik kreeg tevens een bevestiging.
3 november kreeg ik een mailtje dat mijn zending "shipped" was. Tot op heden zie ik echter alleen onderstaand plaatje en kan ik nergens tracken behalve bij flextronics :/ Deze geven aan dat mijn ipod Manifested is, maar van mijn macbook pro weten ze niets af.

[afbeelding]

Duurde het bij jullie ook zo lang? Denken jullie dat het zin heeft als ik apple, TNT bel?
Is het misschien mogelijk dat de iPods en sommige andere accessoires (zoals mijn be.ez Sleeve) op voorraad liggen bij de importeur in NL en dat de MB/MBP verstuurd moet worden vanuit China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15610

IMAC 20/SD

Besteldatum: Nov 3, 2007 om 04:06 PM GMT
Verzonden op: Nov 6, 2007
Verwachte leverdatum: 15 Nov, 2007 - 16 Nov, 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89830

Blijkbaar duurt het zo lang! De mijne:

IMAC 24/SD

Besteldatum: Oct 31, 2007 om 01:07 PM GMT
Verzonden op: Nov 3, 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

@ bastiaan87 & macstudent:

Jeetje, en ik maar denken dat ik de enige was die zo lang op de bestelling moest wachten :o
Ik heb 26 oktober (even na 6en s'avonds ;)) mijn eerste MacBook besteld en meteen daarna betaald via internetbankieren. De 29e kreeg ik een bevestiging van betaling en ein-de-lijk wordt hij morgen/overmorgen bezorgd. Als ik dan van zoveel anderen hoor dat ze binnen een dag of 3/4 hun MacBook binnen hebben, vind ik dit toch wel een beetje apart :?

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148651

Hier ook een verwachte leverdatum van 13 november voor een bestelling van 30 oktober. Dat is twee lange weken wachten op een Macbook, iPod en DVI-->VGA.
5 november is er iets verzonden, gister kwam een factuur binnen en via de telefoon weet ik dat de Macbook nog in het verre oosten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148651 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:06:
Hier ook een verwachte leverdatum van 13 november voor een bestelling van 30 oktober. Dat is twee lange weken wachten op een Macbook, iPod en DVI-->VGA.
5 november is er iets verzonden, gister kwam een factuur binnen en via de telefoon weet ik dat de Macbook nog in het verre oosten is.
Heb jij gewoon naar apple gebeld? Heb inderdaad ook gisteren een factuur gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239393 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:19:
[...]
Heb jij gewoon naar apple gebeld? Heb inderdaad ook gisteren een factuur gekregen.
Ik heb helemaal nog geen factuur gehad :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TsiisSkaaf
TsiisSkaaf schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:42:
[...]

Ze heeft netjes TNT gebeld. Als het goed is komen ze vandaan nog een keertje langs :) O+
En het heeft gewerkt!! Mijn MacBook is binnen!

25 oktober besteld en vandaag ontvangen, geduld is een schone zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TsiisSkaaf schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:31:
[...]
25 oktober besteld en vandaag ontvangen, geduld is een schone zaak!
Ik kan niet meer wachten, ik wil ook (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Is het normaal dat een iMac vanuit praag moet komen? Dit is een vervangende iMac maar geen van mijn Apple zendingen is daar ooit vandaan gekomen (2x iMac 1xAPE 1xMacbook)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/fotokijken/Praag.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Anoniem: 239394 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:16:
[...]

Is het misschien mogelijk dat de iPods en sommige andere accessoires (zoals mijn be.ez Sleeve) op voorraad liggen bij de importeur in NL en dat de MB/MBP verstuurd moet worden vanuit China?
Dat is correct, alles wat op voorraad is in Nederland wordt richting Flextronics verzonden, vervolgens wachten ze op je MacBook, die vanuit Shanghai ofzo moet komen, dan voegen ze die twee dingen samen en verzenden ze het naar jou toe.
Bigg Balls schreef op donderdag 08 november 2007 @ 00:01:
Is het normaal dat een iMac vanuit praag moet komen? Dit is een vervangende iMac maar geen van mijn Apple zendingen is daar ooit vandaan gekomen (2x iMac 1xAPE 1xMacbook)
[afbeelding]
Zou natuurlijk kunnen dat er een of ander warenhuis speciaal voor vervangende producten in Praag is. Heb je een BTO model iMac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sixkiller schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:52:
[...]
Dat is correct, alles wat op voorraad is in Nederland wordt richting Flextronics verzonden, vervolgens wachten ze op je MacBook, die vanuit Shanghai ofzo moet komen, dan voegen ze die twee dingen samen en verzenden ze het naar jou toe.
[...]
Ik baal echt als een stekker, mijn huidige laptop is echt compleet naar de kloten, en ik wacht al zo'n 2 week op mijn nieuwe :( De status staat ook al een flinke tijd op dezelfde, en ik kan ook nergens traceren hoever mijn zending is... Pakketje van 0,47kg is dat een iPod, Sleeve, of beide? Wil eigenlijk graag in het weekend nog appelen, maar dat zit er niet in zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Anoniem: 239394 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:00:
[...]

Ik baal echt als een stekker, mijn huidige laptop is echt compleet naar de kloten, en ik wacht al zo'n 2 week op mijn nieuwe :( De status staat ook al een flinke tijd op dezelfde, en ik kan ook nergens traceren hoever mijn zending is... Pakketje van 0,47kg is dat een iPod, Sleeve, of beide? Wil eigenlijk graag in het weekend nog appelen, maar dat zit er niet in zeker?
Geen idee wat het is :-) Staat er op de order page bij de Apple Store niet een verwachte leverdatum? Heb je een e-mail gehad dat de producten verzonden zijn? Daar staat nl. ook een verwachte leverdatum in die in mijn geval anders was dan de verwachte leverdatum bij de Apple Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sixkiller schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:26:
[...]

Geen idee wat het is :-) Staat er op de order page bij de Apple Store niet een verwachte leverdatum? Heb je een e-mail gehad dat de producten verzonden zijn? Daar staat nl. ook een verwachte leverdatum in die in mijn geval anders was dan de verwachte leverdatum bij de Apple Store.
Ik krijg helemaal geen mailtjes van Apple, heb alleen eentje gehad toen er volgens hun problemen waren met de creditcard betaling (die volgens de creditcard maatschappij 3 dagen daarvoor al was afgeschreven). Ik krijg echt een beetje het idee dat ze je gewoon keihard naaien daar bij Apple, koop in ieder geval niet weer eentje online, volgende keer maar mooi naar de store, dan maar extra betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:33

Nitai

Live the life you love.

Anoniem: 89830 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:08:
Blijkbaar duurt het zo lang! De mijne:

IMAC 24/SD

Besteldatum: Oct 31, 2007 om 01:07 PM GMT
Verzonden op: Nov 3, 2007
Hmmm, mijn 24/SD is nog niet verzonden maar:
Verwachte verzenddatum: 12 Nov, 2007

Het lijkt erop alsof jullie moeten wachten en ze allemaal op dezelfde datum bezorgd worden door TNT etc.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233963

Mijn MacBook is gisteren aangekomen! Eerder dan ik verwacht had.
En ze hebben er Leopard bijgedaan, fantastisch toch.
Moet het enkel zelf nog installeren.

Btw, dit is mijn eerste bericht op mijn MacBook ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehh wat ik nu weer zie. Mijn status is sinds vandaag aangepast:

Shipped to HAARLEM, NL 03 Nov 2007
Estimated Delivery Date 07 Nov 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 07 Nov 2007

Volgens mij was gisteren de 7de?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239393 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:17:
Ehh wat ik nu weer zie. Mijn status is sinds vandaag aangepast:

Shipped to HAARLEM, NL 03 Nov 2007
Estimated Delivery Date 07 Nov 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 07 Nov 2007

Volgens mij was gisteren de 7de?
Jouw bestelling was toch ook ergens rond de 27e van Oktober? Dan maak ik dus misschien nog kans dat mijn status vandaag ook aangepast gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15610

Welk nummer kan ik nou gebruiken om te tracken?
Heb alles al geprobeerd maar kan nergens iets vinden over mijn pakket.

Er staat dus wel:
Verzonden

Maar verder niks en ik kan met geen enkel nummer op de TNT mijn zending traceren.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jouw bestelling was toch ook ergens rond de 27e van Oktober? Dan maak ik dus misschien nog kans dat mijn status vandaag ook aangepast gaat worden :)
De 30ste ja! Ben benieuwd of hij vandaag dan binnenkomt! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239393 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:47:
[...]
De 30ste ja! Ben benieuwd of hij vandaag dan binnenkomt! :9~
He bah, good for you :P Wanneer was die hele bups verzonden bij jou dan? @me 2 november, dus je zou zo zeggen dat er binnenkort (zeer binnenkort (eigenlijk nu)) een verandering zou moeten komen.
Anoniem: 15610 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:27:
Welk nummer kan ik nou gebruiken om te tracken?
Heb alles al geprobeerd maar kan nergens iets vinden over mijn pakket.

Er staat dus wel:
Verzonden

Maar verder niks en ik kan met geen enkel nummer op de TNT mijn zending traceren.
Iemand enig idee?
Tracken is momenteel een beetje lastig... Zolang je zending nog in het buitenland is, kan je eigenlijk weinig bekijken. In de beginpost staat wel wat je kan doen, maar dat werkt allemaal niet echt goed... In je bestelstatus van Apple (online) komt binnenkort wel een trackingnumber te staan voor de vervoerder die het binnen Nederland vervoert, dan kan je meer weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He bah, good for you :P Wanneer was die hele bups verzonden bij jou dan? @me 2 november, dus je zou zo zeggen dat er binnenkort (zeer binnenkort (eigenlijk nu)) een verandering zou moeten komen.
Ook 2 november hier. Via flextronics zie ik nu ook dat mijn macbook daar MANIFESTED is. Ik zal je wel even up to date houden als ik iets nieuws weet.

Edit: krijg nu een RTML***** nummer en carrier is Kuehne & Nagel :?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 239393 op 08-11-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239393 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:12:
[...]
Edit: krijg nu een RTML***** nummer en carrier is Kuehne & Nagel :?
Kuehne & Nagel doet toch alleen airtransport vanuit Shanghai of Suhai of waar die dingen dan ook maar vandaan komen? Ik ga even voor je kijken bij die flexshit, keep you informed!

Edit: Flex geeft ook geen extra informatie, mijn pallet is wel 'Closed' whatever that may mean...

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 239394 op 08-11-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Sixkiller schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:52:
Zou natuurlijk kunnen dat er een of ander warenhuis speciaal voor vervangende producten in Praag is. Heb je een BTO model iMac?
Ik heb een iMac met draadloos toetsebord en muis. Verder is die helemaal standaard. Op 29 Oktober had ik gebeld voor een vervangende iMac en als die nu komt vind ik het prima. Ik vraag me af of Leopard er nu dan wel standaard op zit of dat het een 'gereviseerde' iMac is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239394 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:18:
[...]

Kuehne & Nagel doet toch alleen airtransport vanuit Shanghai of Suhai of waar die dingen dan ook maar vandaan komen?
Dat dacht ik ook ja! Snap er niets meer van :P Flextronics geeft wel een hint dat het misschien via TNT komt. ik zie ergens staan VEN-TNT. Wie weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239393 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:33:
[...]
Dat dacht ik ook ja! Snap er niets meer van :P Flextronics geeft wel een hint dat het misschien via TNT komt. ik zie ergens staan VEN-TNT. Wie weet ;)
Het blijft dus allemaal nog ff spannend... Het enige wat ik weet is dat er in Venray een pakketje voor staat met 2 artikelen (waarschijnlijk iPod Nanon en be.ez Sleeve), maar over mijn MB is verder natuurlijk niets bekend nog :( Als ik vanmiddag tegen het einde van de middag niet meer weet ga ik Apple eens bellen :P Ik wil appelen, kom op zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb even met apple gebeld. Volgens hun blijft het gewoon de 12e als leverdatum. Erg vaag allemaal hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-04 21:44
Ik zal mijn status nog even updaten: dinsdagochtend stond er dus nog dat ie in Sjanghai was, dinsdagavond in Arnhem, woensdagochtend vroeg Out of Delivery vanuit R'dam. En gisteren ging om half tien de bel! :D Hij staat dus nu al een dagje te pronken op mijn bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The Evil Brain schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:43:
Ik zal mijn status nog even updaten: dinsdagochtend stond er dus nog dat ie in Sjanghai was, dinsdagavond in Arnhem, woensdagochtend vroeg Out of Delivery vanuit R'dam. En gisteren ging om half tien de bel! :D Hij staat dus nu al een dagje te pronken op mijn bureau.
Waar heb je die informatie allemaal vandaan? Die wil ik ook zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TsiisSkaaf
Anoniem: 239393 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:33:
[...]

Ik gok op morgen, je krijgt alleen van te voren geen bericht, lief he?
Dat was bij mij ook het geval.

TNT haalt dan vanavond de doos(jes) op bij Flextronics. Morgenvroeg kan je via de Apple pagina het track en trace nummer vinden welkje via tnt zien waar het is.
Enne, alsje te laat thuis bent +/- 12:00 en de bezorger heeft een papiertje achter gelaten, dan moet je ven dat 020 nummer bellen wat erop staat. Bij mij zijn ze dezelfde dag (gister) nog een keer langs geweest na de vriendelijke vraag van mijn vriendin O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn status heeft zo waar een verandering ondergaan, niet een grote, maar toch... De verwachte leverdatum is van 13 naar 12 november opgeschoven... Kortom, een verschil dat er niet toe doet!

Edit: Mijn statis is nu niet meer te bekijken bij Flextronics... Betekend dit dat het pakketje vandaar verstuurd is, of gaat er iets anders fout?

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 239394 op 08-11-2007 15:59 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239394 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 15:40:

Edit: Mijn statis is nu niet meer te bekijken bij Flextronics... Betekend dit dat het pakketje vandaar verstuurd is, of gaat er iets anders fout?
Ik kan daar nog wel gewoon tracken!
@ TsiisSkaaf: Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat je gelijk hebt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239393 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:09:
[...]
Welkom in de wondere wereld van het versturen van pakketten, lucratieve business volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn pakettje is verzonden (ups) en ik heb een tracking nummer gekregen.
Maar als ik het nummer ingeef op de site van ups, dan kan hij niets vinden.
Normaal? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Anoniem: 121278 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:57:
Mijn pakettje is verzonden (ups) en ik heb een tracking nummer gekregen.
Maar als ik het nummer ingeef op de site van ups, dan kan hij niets vinden.
Normaal? :|
Heb je het trackingnummer al eens geprobeerd op te geven als referentie? Misschien dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148651

Anoniem: 239394 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:11:
[...]

Welkom in de wondere wereld van het versturen van pakketten, lucratieve business volgens mij...
Wellicht kan een telefoontje naar Apple je rustiger maken. Wanneer je mazzel hebt (we mazzel hebben) komen onze spullen eerder. Echter is vanaf het begin door Apple een verwachte leveringsdatum van 13 november gegeven. Daar kun je dus van uit gaan. We zullen nogmaals een mail krijgen wanneer er meer informatie is over de spullen. Op dat moment zal ook een trackingnr. van de carrier bekend gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bigg Balls schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:21:
[...]

Heb je het trackingnummer al eens geprobeerd op te geven als referentie? Misschien dat dat helpt.
Het werkt! bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fumasu
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-10-2023
Yay mijn MBP is vanmorgen gearriveerd! 27e besteld, 1 dag voor de geplande leverdatum aangekomen. Super tevreden tot nu toe (geweldig scherm!), alleen had ik gehoopt dat Leopard reeds voorgeinstalleerd zou zijn (nu moest ik nog langer wachten voordat ik 'em kon gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier nog even een update van mij kant:
Estimated Delivery Date 09 Nov 2007 (Subject to change)
Carrier TNT bekend en tracking number available.
Had hem 30 oktober besteld en hij is 2 november verzonden! Geweldig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TsiisSkaaf
Anoniem: 239393 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:09:
[...]

@ TsiisSkaaf: Bedankt voor je reactie. Ik hoop dat je gelijk hebt! :)
Je kan bij die TNT website ook je 80x nummer invullen als referentie.

En toen had ik je laatste post nog niet gelezen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door TsiisSkaaf op 08-11-2007 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239537

Macbook besteld:

Besteldatum: Oct 31, 2007

Geannuleerd - vervangen door nieuw product: 5 Nov.
MB 13/2.0 CTO: WHITE
Z0ES (nieuwe macbook)

Verzonden op: Nov 8, 2007

Estimated Delivery Date 19 Nov 2007 (Subject to change) 8)7

ff w88 dus nog, maar wel onverwachts de nieuwe Macbook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59576

damn, iedereen krijgt zn spulletjes lekker optijd in huis... ik, zo eigenwijs als ik ben, weiger mijn macbook pro online te bestellen omdat ik in arnhem een reseller heb zitten.
nou zit ik 2(!!) weken te wachten en zeiden ze me strax, dat ze met 99% zekerheid konden zeggen dat ie morgen (eindelijk) binnenkomt...

is dat normaal, zon wachttijd, bij een apple reseller?? ik vind van niet :(
maarjah, als ie er morgen echt is, dan komt er van t weekend een plaatje van mn schatje in t "show je apple" topic :*)

edit:
ik lees de waarschuwingen altijd te laat O-) ik hoop dat mijn vraag wel mag in dit topic :+

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 59576 op 08-11-2007 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Anoniem: 59576 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:33:
damn, iedereen krijgt zn spulletjes lekker optijd in huis... ik, zo eigenwijs als ik ben, weiger mijn macbook pro online te bestellen omdat ik in arnhem een reseller heb zitten.
nou zit ik 2(!!) weken te wachten en zeiden ze me strax, dat ze met 99% zekerheid konden zeggen dat ie morgen (eindelijk) binnenkomt...

is dat normaal, zon wachttijd, bij een apple reseller?? ik vind van niet :(
maarjah, als ie er morgen echt is, dan komt er van t weekend een plaatje van mn schatje in t "show je apple" topic :*)

edit:
ik lees de waarschuwingen altijd te laat O-) ik hoop dat mijn vraag wel mag in dit topic :+
HTR zeker? Koop ik niks meer behalve klein spul. Vorig jaar een MacBook gekocht, op zich geen problemen mee, maar het was wel enigzins 'oude voorraad'. Het voordeel van het bestellen bij de online Apple Store is dat je direct kan genieten van eventuele vervangingen van de hardware die ze gebruiken, nieuwere DVD drives dat soort spul. Als je het bij een reseller koopt is de kans aanwezig dat je er een mee krijgt die ze al drie maanden hebben staan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189406

Anoniem: 239394 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:54:
[...]
Tracken is momenteel een beetje lastig... Zolang je zending nog in het buitenland is, kan je eigenlijk weinig bekijken. In de beginpost staat wel wat je kan doen, maar dat werkt allemaal niet echt goed... In je bestelstatus van Apple (online) komt binnenkort wel een trackingnumber te staan voor de vervoerder die het binnen Nederland vervoert, dan kan je meer weten...
Tracken gaat hier prima hoor via de TNT site.
Voer je verzendnummer (80-nummer) in als referentienummer en voila.
MacBook 13.3/2.2 CTO: WHITE op 5 november besteld, 7 november verzonden met snelle EMEA zending. Mooi dacht ik, die komt dus razendsnel uit de UK of zo, helaas.....

datum tijd TNT-lokatie status
08 nov 2007 21:14 Shanghai Shipped From Originating Depot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Iemand anders wel eens een pakket van Apple uit Praag gekregen? Mijn zending komt daar vandaan en dat vind ik nogal merkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goeiemoggel :)

Hier even een update van mijn order... Vannacht (ja ik had het nog druk met andere dingen) is er aardig wat schot in de zaak gekomen. Mijn eta is veranderd in gister (8 nov 07) en mijn Assigned Carrier was NL Distribution. Echter toen ik net even weer keer, was de Carrier veranderd in Kuehne & Nagel en heb ik weer een nieuw trackingnumber toegewezen gekregen, die overigens nergens traceerbaar is. Bij FlexTronics kan ik wel zien dat alle producten nu binnen zijn, dus ik ga er vanuit dat het hele pakket vandaag afgehaald wordt uit Venray en dat TNT het zaterdag in de route stopt, das toch een redelijke assumptie? (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59576

Sixkiller schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:45:
[...]

HTR zeker? Koop ik niks meer behalve klein spul. Vorig jaar een MacBook gekocht, op zich geen problemen mee, maar het was wel enigzins 'oude voorraad'. Het voordeel van het bestellen bij de online Apple Store is dat je direct kan genieten van eventuele vervangingen van de hardware die ze gebruiken, nieuwere DVD drives dat soort spul. Als je het bij een reseller koopt is de kans aanwezig dat je er een mee krijgt die ze al drie maanden hebben staan :-)
HTR idd... ze zeiden mij dat het een weekje, of heel miss 2 weekjes zou duren. 2 weken later zit ik nog te wachten, terwijl ze gister gingen kijken hoeveel er nog op voordaad lagen in Venendaal (leverancier ofzo), en daar lagen er nog 8! 8)7 dan hadden ze er toch makkelijk 1, 2 of 3 naar arnhem kunnen brengen gistermorgen? |:( maarjah, ik hoop dus dat ze m vandaag wel binnenkrijgen, anders reis ik heel nederland door op zoek naar een winkel die m wel op vooraad heeft :+

Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:33

Nitai

Live the life you love.

Gisteren een status update:

Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 12 Nov, 2007
Product/artikelnr. IMAC 24/SD

Het was gisteren (8 november) al klaargemaakt voor verzending. Wachten ze dan echt tot de 12e voordat het verstuurd gaat worden? Jammer zeg, dat ze het dan niet direct verzenden.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Bigg Balls schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:50:
Iemand anders wel eens een pakket van Apple uit Praag gekregen? Mijn zending komt daar vandaan en dat vind ik nogal merkwaardig.
Mijn Mac mini kwam uit Praag (17-08-2007).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

kap schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:51:
[...]

Mijn Mac mini kwam uit Praag (17-08-2007).
Wat zit er dan in Praag? Kon niet op Google vinden dat er een depot oid zat, alleen een reparatiebedrijf maar niet specifiek van Apple.

En was je Mac Mini helemaal in orde of was het een refurbished model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Bigg Balls schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:57:
[...]

Wat zit er dan in Praag? Kon niet op Google vinden dat er een depot oid zat, alleen een reparatiebedrijf maar niet specifiek van Apple.

En was je Mac Mini helemaal in orde of was het een refurbished model?
Het is een nieuw model:
2.0GHz Intel Core 2 Duo
2GB 667 DDR2 SDRAM - 2x1GB
160GB Serial ATA drive
SuperDrive 8x(DVD±R/DL/DVD±RW)
Hij is 'assembled in China' , maar de verzending begon vanuit Praag. Blijkbaar is daar een depot van Apple. De Mac bevalt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

Wel heb je ooit! Ik zag zojuist dat mijn iMac in zwolle was aangekomen en ik besloot TNT maar even te bellen om te vragen of ik hem dit weekend nog kon verwachten of pas later.

Nu vertelde de medwerker mij dat ze nu aan het uitladen waren en dat hij voor 12 november voor delivery staat. Terwijl ik haar aan de telefoon heb wordt er aangebeld door TNT die mijn iMac komt brengen!

Niet te geloven wat een toeval. Ik laat hem ff op kamertemperatuur komen en dan ga ik hem installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls

Bigg Balls

kap schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:08:
[...]

Hij is 'assembled in China' , maar de verzending begon vanuit Praag. Blijkbaar is daar een depot van Apple. De Mac bevalt uitstekend.
Dus het kan ook een reperateur zijn die iMac's refurbished?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129398

Mijn bestelling staat sinds gister op "Klaargemaakt voor verzending" volgens Apple wordt het maandag 12 november pas verstuurd en komt het 8 dagen later aan. Bestaat er een reële mogelijkheid dat ik het eerder in ontvangst kan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Anoniem: 129398 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:20:
Mijn bestelling staat sinds gister op "Klaargemaakt voor verzending" volgens Apple wordt het maandag 12 november pas verstuurd en komt het 8 dagen later aan. Bestaat er een reële mogelijkheid dat ik het eerder in ontvangst kan nemen?
Ja. In het algemeen doen ze er 4-5 dagen over om het van de fabriek bij je thuis te krijgen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.. Je moet gewoon de tracking page goed in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinite_t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-04 12:42
Damnit, 2 november bestelling geplaatst. Macbookje, een hoes en een videokabeltje. Videokabeltje duurde 3 weken voordat hij verstuurd was. Dus ik bellen of ze de order niet konden splitsen. Dat was geen probleem. De order zou gisteren (do) gesplitst worden. Ik gisteren met smart zitten wachten op het mailtje van de verzending... niets.. vanmiddag maar weer even gebeld. Blijkt dat de order niet gesplitst kan worden en moet ik tot 4 december wachten totdat m'n order binnen is...(verwachte verzenddatum 26 november)

The easiest way to solve a problem is just to solve it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TsiisSkaaf
trinite_t schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:38:
Damnit, 2 november bestelling geplaatst. Macbookje, een hoes en een videokabeltje. Videokabeltje duurde 3 weken voordat hij verstuurd was. Dus ik bellen of ze de order niet konden splitsen. Dat was geen probleem. De order zou gisteren (do) gesplitst worden. Ik gisteren met smart zitten wachten op het mailtje van de verzending... niets.. vanmiddag maar weer even gebeld. Blijkt dat de order niet gesplitst kan worden en moet ik tot 4 december wachten totdat m'n order binnen is...(verwachte verzenddatum 26 november)
Misschien kan je de kabel annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinite_t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-04 12:42
Het moet toch niet gekker worden ;), de bestelling is nu al verzonden :o !

We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 20.11.2007. Houd er rekening mee dat dit een geschatte levertijd is.

Whie!! das twee weken sneller, en alles in een keer, zonder split... Aparte medewerkers daar bij apple, eerst zeggen dat het niet mogelijk is, en dan toch nog alles "snel" versturen..

The easiest way to solve a problem is just to solve it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb vandaag mijn macbook pro en ipod in ontvangst mogen nemen :D

Heeft iemand of weet iemand van jullie waar ik het apple formulier kan vinden, waarmee men de 130 euro terug kan krijgen van de studentenactie??

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 239393 op 09-11-2007 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Anoniem: 239393 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:57:
Heb vandaag mijn macbook pro en ipod in ontvangst mogen nemen :D

Heeft iemand of weet iemand van jullie waar ik het apple formulier kan vinden, waarmee men de 130 euro terug kan krijgen van de studentenactie??
hier te downloaden.

Ik ben niet zo blij op het moment trouwens. Kreeg vandaag een mailtje dat mijn bestelling vertraagd is:

Dear XXX,

Thank you for shopping at the Apple Store.

We are happy to advise you that your order is now in transit, however, we are experiencing a short delay. We now expect to deliver your order by 14/11/2007.

Your business is very important to us and we regret any inconvenience this may cause.

Kind regards,

The Apple Store

Expected delivery date was gisteren/vandaag :( . Gaat om een iMac 2.4 GHz met wireless muis als enige optie en een nano 3G 4GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56761

Afgelopen dinsdag 2 mini dvi verloopkabeltjes besteld. Deze zouden volgens de bevestiging pas op 23 november worden geleverd. Tot mijn verbazing lagen ze gister al in de bus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astonmbp
  • Laatst online: 11:32
donaldo schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 21:33:
[...]

hier te downloaden.

Ik ben niet zo blij op het moment trouwens. Kreeg vandaag een mailtje dat mijn bestelling vertraagd is:

Dear XXX,

Thank you for shopping at the Apple Store.

We are happy to advise you that your order is now in transit, however, we are experiencing a short delay. We now expect to deliver your order by 14/11/2007.

Your business is very important to us and we regret any inconvenience this may cause.

Kind regards,

The Apple Store

Expected delivery date was gisteren/vandaag :( . Gaat om een iMac 2.4 GHz met wireless muis als enige optie en een nano 3G 4GB.
Ik kreeg precies dezelfde mail en dezelfde leverdatum ;( . Bij mij gaat het om een 20" iMac 2.0 Ghz en wireless muis en een nano 3G 8G zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn MB + iPod Nano zijn vanochtend afgeleverd... Dik jammer dat ik gisteravond weer vertrokken ben naar Enschede, waar ik studeer... Wordt dus nog even wachten tot vrijdag tot ik 'm kan gebruiken (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyTias
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-12-2024
Zaterdag 27 oktober m'n 24" iMac 2.8 besteld bij A-Mac A'foort. (M'n eerst Mac! :) )
Helaas geen orderstatus daar.
Dat duurt 2 tot 3 weken zeiden ze, dus tussen afgelopen zaterdag en komende zaterdag.

2x KTA-MB667/2G en externe harde schijf liggen al klaar...
Wat duurt dat wachten lang zeg. Ik word gek! 8)7

iMac 24" 2.8GHz 4gb ram 320 gb hdd wireless MM, Canon Pixma MP610, MyBook Studio 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189406

Nieuwe MacBook is vandaag binnengekomen, om half tien stond de TNT Express al aan de deur. De MacBook is echt helemaal geweldig!

Het is het nieuwe model met 2,2 GHz met 160 GB schijf. Maandag 5 november besteld bij de online Apple Store voor het onderwijs, 7 november verzonden vanuit Shanghai en 13 november binnen.

Perfecte service van de Apple Store!

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 189406 op 13-11-2007 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189406 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:57:
Nieuwe MacBook is vandaag binnengekomen, om half tien stond de TNT Express al aan de deur. De MacBook is echt helemaal geweldig!

Het is het nieuwe model met 2,2 GHz met 160 GB schijf. Maandag 5 november besteld bij de online Apple Store voor het onderwijs, 7 november verzonden vanuit Shanghai en 13 november binnen.

Perfecte service van de Apple Store!
oeh, die van mij is een dag later besteld (ook via de store voor het onderwijs) en de 9e verzonden. ik hoop dat die van mij dan ook deze week nog aankomt :9~
van de tracking van apple snap ik geen snars... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenRo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-04 10:17
JeroenRo schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:18:
Ik heb 28 oktober een bestelling geplaats voor leopard (10 euro versie ;) ) , en heb deze betaald met visa. 30 oktober krijg ik een bevestiging dat deze is verzonden met de post. Ik woon in België dus echt met de post , en heb niet de mogelijkheid om dit te volgen via het internet. En nu zijn we al 7 november en ik heb nog steeds niet ontvangen. ;(

Zijn er meer die lang moeten wachten op hun versie van leopard ??

mvg

Jeroen
Eindelijk ontvangen :*)

Leopard is geweldig !!!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Laatst online: 12:25
ik begrijp het neit, ik kan nergens mn package traceren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 25-04 19:30
Wat:
  • iMac 24inch 2.4Ghz met wireless mouse
  • Harman Kardon Soundsticks II
  • AppleCare
Besteld: vrijdag 9 november
Verzonden: woensdag 14 november
Ontvangen: Hopelijk 19 of 20 november :D

Woohoo, eerste Mac, externe harde schijf (WD MyBook Studio 500GB) en 4GB Kingston liggen al klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:28
Martijn schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:32:
Wat:
  • AppleCare

Woohoo, eerste Mac, externe harde schijf (WD MyBook Studio 500GB) en 4GB Kingston liggen al klaar ;)
offtopic:
hoe bevalt die wd mybook studio? wil ik ook gaan aanschaffen. En wat heb je er voor betaald?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Phusebox schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:10:
[...]

offtopic:
hoe bevalt die wd mybook studio? wil ik ook gaan aanschaffen. En wat heb je er voor betaald?
Nog niet aan het werk gehad om eerlijk te zijn, ff op de Mac wachten en dan Time Machine aan de gang zetten ;). Ik heb er 124 euro ex. BTW voor betaald @ OBCS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Martijn schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:18:
[...]

Nog niet aan het werk gehad om eerlijk te zijn, ff op de Mac wachten en dan Time Machine aan de gang zetten ;). Ik heb er 124 euro ex. BTW voor betaald @ OBCS.nl
da's netjes... bij obcs zag ik alleen maar overal niet leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyTias
Ik heb dezefde HD bij Komplett gekocht voor 159 in de btw (133,61 ex btw).
Alleen ff als windows disk gebruikt via usb. Prima, stil, vlot.

Gaat straks dienen als backup met TM aan m'n iMac. (Nog steeds geen belletje gehad. ;( )
Laat nog wel even weten hoe dat gaat.

Nu weer ontopic: iemand ook rond 27 oktober een iMac BTO besteld bij A-Mac toevallig?
Ik begin het wachten redelijk zat te worden.

iMac 24" 2.8GHz 4gb ram 320 gb hdd wireless MM, Canon Pixma MP610, MyBook Studio 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MightyTias
Terwijl ik dat zat te typen word ik gebeld!! *O* Whieeehaaa! Ik heb wat te doen vanavond... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Phusebox schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:25:
[...]

da's netjes... bij obcs zag ik alleen maar overal niet leverbaar
Klopt jah, direct na mijn bestelling was het op :?, nu levertijd over 2 weken ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51014

Shipped toEINDHOVEN, NL07 Nov 2007
Estimated Delivery Date15 Nov 2007 (Subject to change)
Current Delivery StatusIn Transit to Customer - Shipment Delayed12 Nov 2007
Signed By

Carrier Tracking Number
In transit to final destination - carrier details to be updated shortly
Assigned Carrier
In transit to final destination - carrier details to be updated shortly

Een iMac en een iPod nano op 28 oktober besteld.
Volgens de meneer van Apple Aftersales zou 'ie vandaag binnen moeten komen. Volgens de delivery status morgen. Maar hij is nog niet een een courier afgegeven. En er staat "Shipment Delayed". Mijn 80+ nummer is niet trackable. Wie of wat moet ik geloven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51014

Net een update gehad...

Shipped toEINDHOVEN, NL07 Nov 2007
Estimated Delivery Date13 Nov 2007 (Subject to change)
Current Delivery StatusIn Transit to Customer - Shipment on Schedule14 Nov 2007
Signed By

Carrier Tracking Number
80........
Assigned Carrier
NL DISTRIBUTION CENTER

Vreemd. Nog steeds niet trackbaar.

Anoniem: 239537

ik heb hetzelfde als unyc.tk zelfde Delivery Date\

maar niet trackbaar bij tnt of ups.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 239537 op 15-11-2007 16:15 ]

Mijn macbook + tas is vannochtend half 12 bezorgd, 4 dagen voor de datum die Apple mij gaf! toppie Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Martijn schreef op woensdag 14 november 2007 @ 13:32:
Wat:
  • AppleCare

Hmm, hij is sinds vanochtend toegewezen aan de carrier "KUEHNE & NAGEL", wtf is dat voor partij, had ff gehoopt op TNT, daarbij weet ik in ieder geval dat ik het af kan halen (mens moet overdag werken ;))...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Martijn schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:31:
[...]

Hmm, hij is sinds vanochtend toegewezen aan de carrier "KUEHNE & NAGEL", wtf is dat voor partij, had ff gehoopt op TNT, daarbij weet ik in ieder geval dat ik het af kan halen (mens moet overdag werken ;))...
volgens mij kun je K+N wel bellen om te vragen of ze op een ander adres bezorgen als je de eerste keer niet thuis bent

lang lang geleden brachten zij mijn Ipod 1G ... met een hele grote vrachtwagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
Martijn schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:31:
[...]

Hmm, nu issie weer toegewezen aan TNT, wordt vandaag aangeboden, maarja, ben wederom niet thuis ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232049

Heb vrijdagochtend 23 nov een mac mini 1,83C2D besteld (met usb toetsbord, draadloos muis, en dvi-video adapter - hoezo zorg zelf voor een toetsenbord beeldscherm en muis :z ), lag diezelfde avond :P al vanuit Eindhoven in Amsterdam (waar ik woon) Helaas bezorgt UPS niet op zaterdag, dus levertijd is op maandag 26 nov gesteld. Maar ja, maandag werk ik en dinsdag en woensdag en donderdag en bareuh... ;(
Wel erg tevreden dat mijn spullen met UPS komen. Die andere *bezorgers* waren een tijdje terug in Kassa met niet zulke nette resultaten (maar dat is off topic)
ps. ik heb besteld via de onderwijsstore (via surfspot) voor als dat nog van belang is...

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 232049 op 25-11-2007 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-04 22:25
Ik heb 8 november Leopard besteld. Vandaag staat de status nog steeds op wordt beoordeeld. Is dit normaal, of is het een goed idee om morgen even te bellen?

Het is trouwens de 8 euro versie die je kan kopen nadat je een iMac hebt gekocht...

edit:
Ik heb ze vandaag even gebeld, ik had het aankoopbewijs e.d. nog niet via de post verzonden :X

[ Voor 19% gewijzigd door Reckoner op 26-11-2007 17:24 ]

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Ga niet off-topic. Dit is een topic over de levering van je mooie spulletjes, geen vragenbank over andere dingen.
  • Voor vragen als, waar kan ik mijn status bekijken e.d. Zie de links in de startpost!
  • Houd het netjes, en gezellig! ;)