Levertijd Apple Producten Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 13.223 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

WTF Hier ook precies hetzelfde..... :(

Grrrr, toch jammer hoor van Apple...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:47
Heb ook (slecht leesbare, grijs op zwarte background) e-mail gehad:
Wij stellen het op prijs dat u voor de Apple Store hebt gekozen.

De vraag naar het door u bestelde product blijkt groter dan verwacht. Daardoor is het niet mogelijk u het product op de opgegeven verzenddatum toe te sturen. Uiteraard zullen wij het bestelde product zo spoedig mogelijk verzenden. De verzending zal nu naar verwachting op 14.11.2007 plaatsvinden.

We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 16.11.2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Overigens staat er op de Store site nog gewoon:
Verzendklaar: 24hrs

Vind het vreemd.... komt zelfs een beetje on-Apple over....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-06 19:52
Raar dat het 14 dagen moet duren om een paar DVD's te persen. Vage reden om door een grote vraag gelijk 2 weken op te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
heeft UPS een handtekening van de besteller nodig, of legitimatie?
(dan blijf ik morgen thuis:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:02
Mijn iMac en iPod zijn vandaag afgeleverd!! zouden eigenlijk pas morgen komen, maar gelukkig stond de chagerijnige meneer van de TNT vandaag al voor de deur.

Een dag voor EDT dus :D

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 04:38
vanavond leopard en wireless keyboard betaald... benieuwd hoe lang het gaat duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Iemand recente ervaring met de levertijd van de standaard 24" 2.4GHz iMac? Op de online store staat 3 dagen levertijd, maar gister was ik bij de MacMe in Groningen en die hadden al een tijdje niets meer binnengehad. Ze hadden er al 15 in backorder staan...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-05 22:52
kenny89 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:37:
[...]

Toevallig ben ik afgelopen maandag opgebeld door the Innovators (tilburg, macstore) met de melding dat de wireless keyboards zijn binnengekomen en er al 1 klaarligt voor me. Dus ik denk dat de keyboards nu mondjesmaat bij de resellers binnen komt stromen? Dusja, ik zou gewoon nog eventjes wachten totdat die bij de reseller klaar ligt en je die meteen kunt ophalen. Of je bestelt gewoon via apple :)
Naar aanleiding van jouw reactie heb ik nogmaals contact gezocht met de reseller in Groningen en het blijkt dat zij de keyboards ook al sinds kort op voorraad hadden. Ik ga er vanmiddag direct één ophalen.

Bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68540

Ik heb een maand moeten wachten.. Als je alleen een iMac besteld moet het best snel gaan. Reseller hebben bij Apple geen prioriteit. Collega had m binnen 2 weken in huis.. Moet wel goedkomen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

BlackMage schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:59:
[...]

Naar aanleiding van jouw reactie heb ik nogmaals contact gezocht met de reseller in Groningen en het blijkt dat zij de keyboards ook al sinds kort op voorraad hadden. Ik ga er vanmiddag direct één ophalen.

Bedankt voor de tip.
Klopt, er lag gister een dikke stapel wireless keyboards in Groningen op de plank.

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186357

kauwgomballen schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:14:
WTF? Hier hetzelfde! :(

27 oktober besteld... Stond eerst op 29-30 oktober verzenden, toen 30-31, en nu dus 14 november... Leopard zal wel op zijn ofzo :/

Had 'm eigenlijk verwacht voordat ik m'n Macbook Pro binnen zou krijgen...
Zou het komen dat de Macbook (pro) geupgrade is? Ik hoop dat ze een geupgrade sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-06 15:38
Ik vroeg me af wanneer ik men Mac zou kunnen ontvangen dus ik dacht, ik vraag het even hier.

Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 30 Oct, 2007
Verwachte leverdatum: 31 Oct, 2007 - 01 Nov, 2007

Zoals jullie hierboven al kunnen zien zou ik 'm eergisteren al in m'n bezit moeten hebben.
Dus ik neem aan dat die morgen wordt geleverd ? Of ben ik wat te optimistisch ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:23

Backspace-NL

New and Improved!

Ik heb op 30 oct 2007 een iMac besteld via de online Apple Store. Het 24" model met een wireless toetsenbord en muis, dus een BTO model. Zojuist is de status geupdate:

Verwachte verzenddatum: 06 Nov, 2007
Verwachte leverdatum: 09 Nov, 2007 - 12 Nov, 2007

Eigenlijk verwacht ik 'm dus ook wel ruim voor de 9de, maar you never know met Apple tegenwoordig :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
29e bestelt, 31 alles binnen :) (iPod & macbook pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Mijn BTO iMac is nu shipped, dus dan verwacht ik hem idd wel ergens uiterlijk dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233963

Had mijn MacBook de 22ste oktober besteld en hij komt pas de 13de aan wrs.
Is dat normaal dat dat zolang duurt? Kan de oorzaak zijn dat ik in België woon en dat het dan langer duurt?

Verzonden op: Oct 31, 2007
Verwachte leverdatum: 12 Nov, 2007 - 13 Nov, 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Nee joh, je krijgt hem al heel snel waarschijnlijk. Er staat duidelijk verzonden op 31 oktober. Bij mij staat het ding ook nog op leverdatum 9 - 12 november, terwijl in de mail staat 8 november. Gezien het feit dat het ding vandaag al onderweg is, zal het mij niet verbazen dat hij vandaag al in een vliegtuig gaat.. Volgens mij is de kans dan groot dat het pakket maandag al aangeboden gaat worden, uiterlijk dinsdag. TENZIJ er nog dingen 'gemerged' moeten worden bij Flextronics ofzo, en die dingen niet op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186357

Ik heb 29 oktober een Macbook besteld icm back to school actie. Deze zou 2 november verzonden worden. Ik zie nu dat mijn macbook door Apple geannuleerd is. De levertijd is nu tussen 2 en 5 november. De MB061N/A is vervangen voor een nieuwproduct MB061N/B. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sixkiller schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:23:
Nee joh, je krijgt hem al heel snel waarschijnlijk. Er staat duidelijk verzonden op 31 oktober. Bij mij staat het ding ook nog op leverdatum 9 - 12 november, terwijl in de mail staat 8 november. Gezien het feit dat het ding vandaag al onderweg is, zal het mij niet verbazen dat hij vandaag al in een vliegtuig gaat.. Volgens mij is de kans dan groot dat het pakket maandag al aangeboden gaat worden, uiterlijk dinsdag. TENZIJ er nog dingen 'gemerged' moeten worden bij Flextronics ofzo, en die dingen niet op voorraad zijn.
Ok, erg bedankt!
Kan echt niet meer wachten tot ik hem heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Mijn up-to-date schijfje, dat vorige week vrijdag verzonden is, nog steeds niet ontvangen :(
Woonachtig in België, en het komt van Nederland, maar een dikke week zou dat nu toch niet mogen duren.. pff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148651

Anoniem: 186357 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:56:
Ik heb 29 oktober een Macbook besteld icm back to school actie. Deze zou 2 november verzonden worden. Ik zie nu dat mijn macbook door Apple geannuleerd is. De levertijd is nu tussen 2 en 5 november. De MB061N/A is vervangen voor een nieuwproduct MB061N/B. _/-\o_
Mazzel zeg! Mijn bestelling is van de 30ste en vandaag verzonden.

Verzonden op: Nov 2, 2007

De lange levertijd komt, ben ik bang, doordat m'n macbook met een Engels OS is besteld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
Anoniem: 148651 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:32:
[...]

Mazzel zeg! Mijn bestelling is van de 30ste en vandaag verzonden.

Verzonden op: Nov 2, 2007

De lange levertijd komt, ben ik bang, doordat m'n macbook met een Engels OS is besteld :(
Je had beter niks opgegeven dan, het OS wat erbij zit heeft al alle talen op de CD staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Ah nee he, heb ik weer:

03 nov 2007 13:15 Pudong International Airport Requested Pickup Time Too Late For Transit Connection
03 nov 2007 10:42 Shanghai Shipped From Originating Depot
02 nov 2007 15:56 Shanghai Consignment Received At Transit Point

Hoe vaak zouden die lui van TNT vliegen op een dag? Ik hoop nog steeds het ding maandag te kunnen bemachtigen, zit in Arnhem dus da's volgens mij in de buurt van een van de grotere TNT depots, tenminste, afgaande op wat ik veel zie in de track info hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-05 15:45
Al het apple spul komt binnen in venlo, maar maakt niks uit verder, atijd 1 dag na aankomst in Venlo is die bij jouw, er gaan immers maar 1x per dag trucks richting lokale stations. Of je moet geluk hebben en je shipment komt net voor een transport aan, maar met afstand heeft het weinig te maken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Al het Apple spul komt binnen in Venlo? Weet je dat wel heel zeker? Da's toch alleen als het via Flextronics gaat, waar eventuele losse producten nog 'gemerged' worden? Ik heb iig nog nergens iets van Venlo zien staan tenzij het bij Flextronics terechtkomt, en dan is het Venray. De enige hub die vaak gescanned wordt is de Arnhem Hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238082

Anoniem: 238180 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:41:
[...]

Same here Wouter, enkel het factuur, net naar Apple gebeld, en het is correct dat er een aparte factuur bij een pakketje hoort maar normaal worden ze samen verstuurd en dus ook afgeleverd… Omdat ze geen tracking kunnen doen met de gewone post, kunnen ze ook geen reorder doen voor de estimated delivery date in hun systeem, 5 november dus… zelfs als het pakketje blijkt verloren te zijn in de post… dus maar hopen dat de post werkt op vrijdag en dat er op het pakketje een dag vertraging zit… en anders na 5 november Apple bellen en een nieuwe bestellen… Na 6 weken wachten op m'n BTO MacBook Pro, een 2de keer enkele weken tijd teleurgesteld in Apple!
Nog altijd niet gekregen. Hopelijk krijg ik het maandag anders moet ik weer eens bellen naar de apple store en dan weer week wachten. Hebt gij het al gekregen doppler76?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238180

Anoniem: 238082 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:04:
[...]

Nog altijd niet gekregen. Hopelijk krijg ik het maandag anders moet ik weer eens bellen naar de apple store en dan weer week wachten. Hebt gij het al gekregen doppler76?
Nee Wouter, nog steeds niet, ik heb m intussen wel gekocht voor m'n andere Mac, en geïnstalleerd,
ik kon niet meer langer wachten :) It's worth waiting for! Maar blijft een serieuze fout van Apple…
ik kruis m'n vingers voor maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238180 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 18:43:
[...]

Nee Wouter, nog steeds niet, ik heb m intussen wel gekocht voor m'n andere Mac, en geïnstalleerd,
ik kon niet meer langer wachten :) It's worth waiting for! Maar blijft een serieuze fout van Apple…
ik kruis m'n vingers voor maandag!
ok hopelijk krijg ik hem morgen!! Wacht al veel te lang :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Depress schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:09:
Al het apple spul komt binnen in venlo, maar maakt niks uit verder, atijd 1 dag na aankomst in Venlo is die bij jouw, er gaan immers maar 1x per dag trucks richting lokale stations. Of je moet geluk hebben en je shipment komt net voor een transport aan, maar met afstand heeft het weinig te maken;)
Ik kwam het vandaag toevallig tegen op de TNT site, ze hebben maar 4 'main depots' bij TNT, te weten in Eindhoven, Arnhem, Amsterdam en Rotterdam. Dus elk pakket komt iig bij een van de main depots terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27668

Dat heb ik inderdaad ook... maar wtf houd dat in?? :D

Heb mijne de 28e besteld en de 2e het geld overgemaakt (verzekeringsgeld was nog niet binnen :P)
Heb alleen nog geen indicatie van de levertijd

En zou een gegraveerde ipod een veel langere levertijd hebben dan eentje zonder??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
Anoniem: 238082 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:04:
[...]

Weet je zeker dat je 5 November al kan bellen dan? Er staat namenlijk: verwachte levertijd 5 tot 10 dagen? Wel opvallend dat we precies met 3 Belgen (?) zijn, alle 3 de vrijdag verstuurd (?), en geen van de 3 heeft al iets ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tofu schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:42:
[...]
Weet je zeker dat je 5 November al kan bellen dan? Er staat namenlijk: verwachte levertijd 5 tot 10 dagen? Wel opvallend dat we precies met 3 Belgen (?) zijn, alle 3 de vrijdag verstuurd (?), en geen van de 3 heeft al iets ontvangen?
ik had deze mail ontvangen nadat ik gebeld had naar apple:
Het gaat over de leopard, ik heb begrepen dat u een envelop heeft ontvangen met de facture erin.
Dat klopt helemaal, de facture komt vaak eerder dan product zelf.
Mocht u uiterlijk 5 november nog steeds geen envelop hebben ontvangen met leopard
Dan kunt u het beste ons terug bellen en sturen we een nieuwe op.

Alvast bedankt
Met vriendelijke groet

En 5 november is de verwachte leverdatum (is de 10e dag)!!

Ik vind het ook heel raar dat we nog niets gekregen hebben. Eerst zo'n stoem factuur opsturen en dan pas de dvd. raar zenne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb hetzelfde, maar wat houdt het in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Eppo © schreef op zondag 04 november 2007 @ 18:07:
[...]

Ik heb hetzelfde, maar wat houdt het in?
Apple heeft sinds een aantal dagen de hardware van de MacBook een upgrade gegeven naar het Santa Rosa platform. Dit zou betekenen dat Apple, op eigen (goed!) initiatief de MB geannuleerd heeft, en je de nieuwere versie gaat sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Oke, het wordt dan echt het santa rosa platform? Aangezien deze alleen bij de Amerikaanse apple store staat genoemd en nog niet in de Nederlandse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
Anoniem: 238082 schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:05:
[...]Ik vind het ook heel raar dat we nog niets gekregen hebben. Eerst zo'n stoem factuur opsturen en dan pas de dvd. raar zenne.
Ik heb zelfs niet eens een factuur ontvangen..
Ik hoop wel dat ze sturen naar het afleveradres?
Morgen brengt raad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Eppo © schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:47:
Oke, het wordt dan echt het santa rosa platform? Aangezien deze alleen bij de Amerikaanse apple store staat genoemd en nog niet in de Nederlandse...
Staat nu ook in de NL store . Maar ja de B versie is de nieuwe met Santa Rosa en Intel GMA X3100 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199031

Ik ben benieuwd wanneer ik mijn vrijdag bestelde zwarte MacBook mag verwelkomen. De status staat logisch genoeg nog steeds op 'wordt behandeld' (weekend), maar ik hoop dat deze morgen veranderd en dat het pakketje op de post gaat :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou mijn MacBook morgen komen?
Laat ons hopen van wel, hij is al van woensdag onderweg ^^

EDIT: Heb vandaag mijn factuur gekregen; maar nog geen MacBook. (Btw, ik ben een Belg :p)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 233963 op 05-11-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-10-2022
Eppo © schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:47:
Je hebt best een dikke upgrade gekregen. Nieuwe videokaart (nog steeds integrated maar veel sneller dan de GMA 950), santa rosa platform en als je t middelste of hoogste model hebt bestelt een 2.2 gHz processor ipv een 2.16. Ik denk dat dit een HELE aardige upgrade is die Apple je gratis en voor niets geeft. Dat noem ik service.

Anyway ik heb vorige week vrijdag ochtend mijn nieuwe macbook besteld (middelste model, standaard opties) en direct daarna het geld overgemaakt. Vandaag kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling is verwerkt en klaar staat om te verzenden:

Verwachte verzenddatum: 05 Nov, 2007 - 06 Nov, 2007
Verwachte leverdatum: 06 Nov, 2007 - 08 Nov, 2007

Dit is opzich wat frappant aangezien ik vanochtend belde naar de apple store en daar vertelde ze me dat hij stond ingeplanned om op 9 november (vrijdag) verzonden te worden. Hij zou dan op maandag - woensdag de week erna binnen kunnen komen. Nu krijg ik echter een mailtje dat hij al verzendklaar is. Er staat wel bij dat het een schatting is, maar ik neem aan dat ze de status pas veranderen als de macbook ook werkelijk klaar staat om verzonden te worden. Mocht dit het geval zijn dan heb ik hem deze woensdag al binnen. Can't wait :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die mail, met overigens dezelfde data heb ik zojuist ook ontvangen :D. Mijn status staat op dit moment op 'Nog niet verzonden'. Ik hoop dat ik mijne morgen in mijn armen kan sluiten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tofu schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:51:
[...]
Ik heb zelfs niet eens een factuur ontvangen..
Ik hoop wel dat ze sturen naar het afleveradres?
Morgen brengt raad..
voila we zijn maandag en heb m'n dvd niet gekregen. Dat wordt weer eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2022
13-inch MacBook (White) - 2.2GHz Intel Core 2 Duo
Bestelnummer: MB062

Ik krijg een MB062... weet je zeker dat je de nieuwe krijgt?

edit: Of betekent 061 de versie met de Combodrive?

[ Voor 5% gewijzigd door .Alex op 05-11-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet kijken naar de letter achter het productnummer. Staat er een A dan krijg je de oude versie, staat er een B dan krijg je de nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Anoniem: 199031 schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:54:
Je moet kijken naar de letter achter het productnummer. Staat er een A dan krijg je de oude versie, staat er een B dan krijg je de nieuwe versie.
Ah, net besteld dus dan krijg ik gewoon de nieuwe. Op de bevestiging staat geen A of B maar wel keurig "2,2 Ghz" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238082 schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:40:
[...]

Dito hier Wouter, heb net gebeld, en een reorder geplaatst, deze word wel op kosten van Apple per koerier verzonden, maar aangezien Leopard zo'n succes is, gaat die nooit binnen 24u verstuurd worden vrees ik (ik denk dat ze serieus achter lopen in productie, maar dat gaat een bedrijf als Apple nooit toegeven natuurlijk)… Iemand op Macrumors, uit Elsene/Bxl heeft hem vandaag wel in de bus gekregen, ook op de 18e besteld dacht ik…

Anyway, here we go again…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-11-2024
Heeft iemand die nieuwe Macbook al besteld vandeweek? Ik heb alle Premium Resellers al zo'n beetje nagebeld, maar die verwachten hem allemaal pas over een week, misschien zelfs 2.

Nu vraag ik me af: wat is wijsheid? Wachten tot ze in de winkels liggen of gewoon bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-06 23:53

Nitai

Live the life you love.

De bestelling van mijn 24" iMac heb ik donderdag de deur uitgedaan. Gelijk overgemaakt via een bankoverschrijving en vandaag hebben ze het geld ontvangen.

Aangezien ik ipv een 320GB schijf een 500GB schijf heb genomen kost dat aanzienlijk meer tijd daar het een 'maatwerk' configuratie is geworden.

Verwachte verzenddatum: 12 Nov, 2007
Verwachte leverdatum: 15 Nov, 2007 - 16 Nov, 2007

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@gerp
Zoals je hebt kunnen lezen hebben CoDe-ReD en ikzelf hem vorige week vrijdag besteld. Vandaag hebben we beide een mailtje ontvangen dat hij vandaag of morgen wordt verstuurd en we hem vervolgens dinsdag, woensdag of donderdag thuis mogen verwachten. Trek zelf je conclusies :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238180 schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:27:
[...]

Dito hier Wouter, heb net gebeld, en een reorder geplaatst, deze word wel op kosten van Apple per koerier verzonden, maar aangezien Leopard zo'n succes is, gaat die nooit binnen 24u verstuurd worden vrees ik (ik denk dat ze serieus achter lopen in productie, maar dat gaat een bedrijf als Apple nooit toegeven natuurlijk)… Iemand op Macrumors, uit Elsene/Bxl heeft hem vandaag wel in de bus gekregen, ook op de 18e besteld dacht ik…

Anyway, here we go again…
wtf, reorder geplaats. Kan niet verstuurd worden met koerier. Zal 2 weken duren.

Nu ben ik ni content ze :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-11-2024
Anoniem: 199031 schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:15:
@gerp
Zoals je hebt kunnen lezen hebben CoDe-ReD en ikzelf hem vorige week vrijdag besteld. Vandaag hebben we beide een mailtje ontvangen dat hij vandaag of morgen wordt verstuurd en we hem vervolgens dinsdag, woensdag of donderdag thuis mogen verwachten. Trek zelf je conclusies :).
Neem me niet kwalijk, heb er iets te snel overheen gelezen.

Hij is besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gefeliciteerd ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212462

In het andere topic had koentjek m idd wel al gehad vandaag (lucky him) ik heb vrijdag iCentre gebeld en daar besteld omdat mij daar vertelt werd dat het qua levertijd niets zou moeten uitmaken. Vervelend dat wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niets aangekregen vandaag, had er zo op gehoopt :(
Nouja hopelijk morgen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-05 13:34
Nieuwe MacBook besteld en ontvangen...

Shipped to 02 Nov 2007
Estimated Delivery Date 06 Nov 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status: Delivered 05 Nov 2007

Toch erg netjes van apple, heerlijk snel geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Heb vanmiddag een Macbook, DVI-adapter en printer besteld.

Verwachte verzenddatum: 05 Nov, 2007 - 06 Nov, 2007
Verwachte leverdatum: 06 Nov, 2007 - 08 Nov, 2007

[ Voor 14% gewijzigd door .Alex op 05-11-2007 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yesss, de status van mijn MacBook is zojuist gewijzigd.

Verzonden op: Nov 5, 2007

Ik ga er gewoon vanuit dat ik hem morgen heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Anoniem: 199031 schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:46:

Hahahaha:

"Uw bestelling is verzonden en zal binnenkort op het door u opgegeven adres worden afgeleverd. "

edit:
Hier stond net nog 7 Nov:
Estimated Delivery Date 06 Nov 2007 (Subject to change)

edit2:
Staat er altijd "Verzendmethode: Snelle verzending (EMEA) "?

[ Voor 20% gewijzigd door .Alex op 05-11-2007 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Anoniem: 199031 schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:46:

Inderdaad, zelfde hier. Vandaag mailtje gehad en bij bestelstatus in de apple store staat:

Morgen word de macbook hoogst waarschijnlijk afgeleverd. Als ik klik op "volg deze bestelling" krijg ik dit te zien:

Estimated Delivery Date: 06 Nov 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status: In Transit to Customer - Shipment on Schedule 05 Nov 2007

Naast de macbook heb ik een 13.3 inch sleeve besteld en die tevens een levertijd van 1 dag had (expres gedaan want ik wilde eigenlijk een andere sleeve maar daar was de levertijd 1-2 weken van). Deze sleeve is ook al verzonden en zit neem ik aan gebundeld met de macbook. Met andere woorden: morgen op tijd opstaan, heel de dag beneden voor de deur kamperen en natuurlijk teleurgesteld zijn dat ze pas om half 5 aan de deur staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
carfreak02 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:56:

Verwachte verzenddatum: 14 Nov, 2007
Verwachte leverdatum: 16 Nov, 2007
:/
Vandaag verzonden :) Leopard Uptodate.

[ Voor 3% gewijzigd door carfreak02 op 05-11-2007 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.Alex schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:23:edit2:
Staat er altijd "Verzendmethode: Snelle verzending (EMEA) "?
Dat stond er bij mij ook, dus ik neem aan van wel...

Mijn status is ook gewijzigd en is nu hetzelfde als die van CoDe-ReD. Het is nu ook mogelijk om het pakket voor een gedeelte te traceren via de website van UPS. Gelukkig heb ik mijn zus kunnen porren om half 10 haar bed uit te komen en de deurbel in de gaten te houden :D. Kan ik op mijn gemak richting Rotterdam Centrum om een sleeve en kabel te halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 199031 op 05-11-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
Anoniem: 238082 schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:40:
[...]

Ik heb hem gekregen :D. Na 10 dagen dus.. Veel succes nog met de verzending ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Nou, het wordt hier spannend. Mijn status is nog steeds dit:

03 nov 2007 13:15 Pudong International Airport Requested Pickup Time Too Late For Transit Connection

Maar, nu heb ik gisteren toch even voor de zekerheid een telefoontje gedaan richting TNT, en daar vertelde een behulpzame meneer mij dat het pakket reeds onderweg was in het vliegtuig, en dat ik het toch echt vandaag zou ontvangen.... OF het TNT trackingsysteem is heel brak, of ze hebben verkeerd zitten scannen, of geen idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215186

Macbook white

besteld zondag 4 november 20u
verzonden maandag 5 november 10u30
levering in Gent vandaag (zat om half 1 vannacht in brussel)

Komt blijkbaar gewoon uit Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TsiisSkaaf
  • Laatst online: 13:00
Sixkiller schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 07:19:
Nou, het wordt hier spannend. Mijn status is nog steeds dit:

Maar, nu heb ik gisteren toch even voor de zekerheid een telefoontje gedaan richting TNT, en daar vertelde een behulpzame meneer mij dat het pakket reeds onderweg was in het vliegtuig, en dat ik het toch echt vandaag zou ontvangen.... OF het TNT trackingsysteem is heel brak, of ze hebben verkeerd zitten scannen, of geen idee :)
Hoi, waar haal jij deze getaileerde informatie vandaan? Ik heb alle links in de OP geprobeerd maar alleen via Flextronics krijg ik een beetje informatie.
Ondertussen heb ik verschillende codes geprobeerd. Mijn datum was mogelijke levering 10 november maar is ondertussen 5 november (gister). Ik ben dus wel nieuwsgierig waar mijn MacBook is.

As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Anoniem: 215186 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 07:49:
Macbook white

besteld zondag 4 november 20u
verzonden maandag 5 november 10u30
levering in Gent vandaag (zat om half 1 vannacht in brussel)

Komt blijkbaar gewoon uit Nederland
Volgens mij niet. De Apple medewerker die ik aan de telefoon had schrok er ook van. "Oh, ik zie nu dat het langer duurt want ze moeten uit Shanghai komen...."

edit:
Current Delivery Status Out for Delivery 06 Nov 2007

Wordt vandaag nog langsgebracht door de UPS dus :)

[ Voor 11% gewijzigd door .Alex op 06-11-2007 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

TsiisSkaaf schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:25:
[...]

Hoi, waar haal jij deze getaileerde informatie vandaan? Ik heb alle links in de OP geprobeerd maar alleen via Flextronics krijg ik een beetje informatie.
Ondertussen heb ik verschillende codes geprobeerd. Mijn datum was mogelijke levering 10 november maar is ondertussen 5 november (gister). Ik ben dus wel nieuwsgierig waar mijn MacBook is.
Deze haal ik van de TNT website (www.tntexpress.nl), daar kun je onder 'referentie nummer' je 80x nummer invullen, en onder vrachtbrief nummer het andere nummer wat je gekregen hebt. Dit alles natuurlijk MITS het met TNT verzonden is. Apple doet verzendingen met verschillende partijen, zo heb ik ooit Kuehne + Nagel gehad, ooit UPS en nu TNT. Heb je een tracking code gekregen? Als deze begint met 1Z dan is het een UPS code. Je kan eventueel even je 80x nummer invullen op www.apecode.com om te kijken of het via K+N gaat.

Overigens heb ik zojuist weer mogen bellen met TNT, en ze bevestigden nogmaals dat m'n iMac 24" vandaag geleverd gaat worden. De tracking page laat nog steeds niks zien verder, dus ik wacht maar lekker af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TsiisSkaaf
Sixkiller schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:17:
[...]

Deze haal ik van de TNT website (www.tntexpress.nl), daar kun je onder 'referentie nummer' je 80x nummer invullen, en onder vrachtbrief nummer het andere nummer wat je gekregen hebt. Dit alles natuurlijk MITS het met TNT verzonden is. Apple doet verzendingen met verschillende partijen, zo heb ik ooit Kuehne + Nagel gehad, ooit UPS en nu TNT. Heb je een tracking code gekregen? Als deze begint met 1Z dan is het een UPS code. Je kan eventueel even je 80x nummer invullen op www.apecode.com om te kijken of het via K+N gaat.

...
Oké. De ene partij heeft een betere trace als de andere begrijp ik.
Mijn MacBook + toebehoren is verzonden via Flextronics onder Marge In Transit NL. Op de flextronics website vind ik records aan de hand van mijn 80x.
Nu staat er sinds vanmorgen op de Apple website een Carrier Tracking Number: RTML00xxxxxx nummer en Assigned Carrier: KUEHNE & NAGEL.

Helaas kan ik via Kuehe & Nagel geen informatie vinden aan de hand van mijn 80x nummer.

Volgens de Apple website is: Estimated Delivery Date 05 Nov 2007 (Subject to change) (dit was 10 november). Dit zou inhouden dat hij gister bezorgd zou zijn??? Naja ik zal nog even moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Status van uw pakket
Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
AMSTERDAM,
NL 06/11/2007 4:22 's morgens OUT FOR DELIVERY
06/11/2007 4:21 's morgens IMPORT SCAN
06/11/2007 2:30 's morgens DESTINATION SCAN
06/11/2007 2:29 's morgens ARRIVAL SCAN
EINDHOVEN, BEST,
NL 05/11/2007 11:00 's middags DEPARTURE SCAN
05/11/2007 9:54 's middags EXPORT SCAN
NL 05/11/2007 1:21 's middags BILLING INFORMATION RECEIVED

Hmm... komt dat ding nou toch uit NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238082 schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:19:
[...]

wtf, reorder geplaats. Kan niet verstuurd worden met koerier. Zal 2 weken duren.

Nu ben ik ni content ze :s
Hey Wouter, vanmorgen alsnog m'n UTD gekregen, een doos met daarin de envelop, geleverd door een busje van de post, dus niet met de gewone postbode die hier pas binnen enkele uren zijn ronde doet. Dus ik hoop dat hij bij jou ook nog langskomt vandaag, good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ah ja, wouter, en het lijkt ook dat m'n reorder van gisteren is gecanceled, gisteren el een bevestiging van Apple gekregen via mail, maar er is niets van terug te vinden op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Ik ben even gaan tracen op de UPS site:

EINDHOVEN, BEST,
NL 06/11/2007 6:34 's morgens WORDT AFGELEVERD
06/11/2007 6:33 's morgens IMPORTSCAN
NL 05/11/2007 10:01 's morgens FACTURERINGSGEGEVENS

Ik neem aan dat hij binnen nu en 2 uur hier word afgeleverd dan.

[ Voor 13% gewijzigd door CoDe-ReD op 06-11-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fumasu
  • Laatst online: 05-10-2023
bleh, heb de 27e een MPB met nano besteld maar kan niks tracken (>_<) Flextronics meldt alleen dat de nano manifested is & volgens apple zelf is de order al meer dan een week "in transit to customer". Weet dat tracken hem niet sneller hier laat zijn maartoch, nu ga ik me zorgen maken

update: verwachte leverdatum is gewijzigd van "op of voor" 9 november naar de 10e (zaterdag??)
edit:
en weer terug naar de 9e... gaat lekker :P

[ Voor 7% gewijzigd door Fumasu op 06-11-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

m'n reorder wordt nu toch geleverd met ups:
BRUSSELS,
BE 06/11/2007 6:50 's morgens WORDT AFGELEVERD
06/11/2007 6:49 's morgens IMPORTSCAN
06/11/2007 5:42 's morgens AANKOMSTSCAN

Ben nu op school. Hopelijk is m'n vader nog thuis als het afgeleverd wordt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
CoDe-ReD schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:37:
Ik ben even gaan tracen op de UPS site:

EINDHOVEN, BEST,
NL 06/11/2007 6:34 's morgens WORDT AFGELEVERD
06/11/2007 6:33 's morgens IMPORTSCAN
NL 05/11/2007 10:01 's morgens FACTURERINGSGEGEVENS

Ik neem aan dat hij binnen nu en 2 uur hier word afgeleverd dan.
Ik heb hier:
AMSTERDAM,NL 06/11/2007 4:22 's morgens WORDT AFGELEVERD

Maar de vorige keer kreeg ik 'm ook pas om half 5 's middags. Volgens mij zit ik aan het einde van de UPS-route ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Net mijn UptoDate Leopard van 8.95 ontvangen
Afbeeldingslocatie: http://xs221.xs.to/xs221/07452/Leopard3.jpg

Het pakketje komt via TPG post.

[ Voor 3% gewijzigd door carfreak02 op 06-11-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoDe-ReD
Eerste post vanaf mijn nieuwe macbook. Wat een service van apple. Supersnelle levertijd.

De macbook is opvallend snel! Coverflow loopt heerlijk snel en gladjes. Ik ga straks eens testen hoe World of Warcraft draait maar eerst eens rondneuzen in Leopard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Normaal zou de mijne rond 2 uur vanmiddag moeten geleverd worden.
Ah, kan niet wachten! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:40
weet niet of het hier thuishoort, maar denk wel dat jullie het wel weten:

als ik een apple product bestel (imac in dit geval) op welke datum staat de factuur dan? de besteldatum of de verzenddatum?

Kan/wil namelijk pas eind v/h jaar bestellen maar factuur moet voor 1 januari zijn voor belastingdienst

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

carfreak02 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:29:
Net mijn UptoDate Leopard van 8.95 ontvangen
[afbeelding]

Het pakketje komt via TPG post.
nice mss krijg ik dan m'n pakketje nog via de tnt post en dan deze avond via ups :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
Ik heb m'n pakketje binnen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TsiisSkaaf
Phusebox schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:53:
weet niet of het hier thuishoort, maar denk wel dat jullie het wel weten:

als ik een apple product bestel (imac in dit geval) op welke datum staat de factuur dan? de besteldatum of de verzenddatum?

Kan/wil namelijk pas eind v/h jaar bestellen maar factuur moet voor 1 januari zijn voor belastingdienst
Bij mij staat er de verzend datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:40
TsiisSkaaf schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:35:
[...]

Bij mij staat er de verzend datum.
hmm da's minder want je weet bij apple nooit wanneer ze gaan verzenden...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh nee, nu staat er bij assigned carrier: NL DISTRIBUTION CENTER.
Zou hij vandaag dan nog geleverd worden?
Waarschijnlijk niet zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Ach, ik zit ook nog te wachten, tot twee keer toe is mij verteld dat het vandaag geleverd zou worden, maar de tracking page is nog steeds niet geupdate, en het zal me verbazen als er nu nog iets bezorgd gaat worden om heel eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147929

Mijn MPB werd ook 2 november verzonden en op 3 november heeft hij ook z'n vlucht in Pudong gemist. Op de TNT tracker staat nog steeds hetzelfde.

Duimen dat wat TNT je verteld heeft waar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Anoniem: 147929 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:37:
Mijn MPB werd ook 2 november verzonden en op 3 november heeft hij ook z'n vlucht in Pudong gemist. Op de TNT tracker staat nog steeds hetzelfde.

Duimen dat wat TNT je verteld heeft waar is :)
Ach, ik geloof niet dat het ding vandaag nog geleverd gaat worden, heb net via hun feedback form nog eens om opheldering gevraagd.. Van al dat bellen krijg ik ook hoofdpijn :-) Ondertussen kennen ze me vast ook al bij naam haha.

Tsja, ik zou zeggen, als je meer wilt weten, waag een telefoontje naar 0800-1234. Even je vrachtbriefnummer bij de hand houden... Optie 2, 2 :-) Niet Optie 2, 1, want dan zegt de computer toch dat ze je niet kan helpen.

Ik bedenk me net iets, was er niet ooit een issue met ook een 13.16u vlucht? Zelfde piloot? Hahahah ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door Backspace-NL op 06-11-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 21:59
Meh, mijn nieuwe MacBook ligt nog in Shanghai :S (volgens TNT)

Hoe lang duurt het dan totdat ik hem heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yeah, mijn MacBook is vanmorgen om 11:15 gearriveerd. Had hem vrijdag 2 november besteld. Snelle service van Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

The Evil Brain schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:28:

Lang :-) Ik zit al sinds zaterdag te wachten... En nog geen teken dat m'n iMac in Nederland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
The Evil Brain schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:28:

Wanneer heb je 'm besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
.Alex schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:53:
[...]

Wanneer heb je 'm besteld?
Vrijdagochtend, maar met DVI-adapter. Dat had ik dus beter niet kunnen doen, dan had ik 'm volgens mij allang binnen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
The Evil Brain schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:23:
[...]

Vrijdagochtend, maar met DVI-adapter. Dat had ik dus beter niet kunnen doen, dan had ik 'm volgens mij allang binnen gehad.
Standaardconfiguratie? Ik heb gistermiddag een Macbook white (met Superdrive) besteld (standaard config) en heb 'm vandaag begin van de middag ontvangen.

edit: Met DVI-adapter en met printer.

[ Voor 4% gewijzigd door .Alex op 06-11-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven_cooreman
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 27-04-2020
Anoniem: 238082 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:22:
m'n reorder wordt nu toch geleverd met ups:
BRUSSELS,
BE 06/11/2007 6:50 's morgens WORDT AFGELEVERD
06/11/2007 6:49 's morgens IMPORTSCAN
06/11/2007 5:42 's morgens AANKOMSTSCAN

Ben nu op school. Hopelijk is m'n vader nog thuis als het afgeleverd wordt :D
wtf? Ik heb net hetzelfde, verzonden op 26 oktober, afleveradres in Gent. Kan toch zo moeilijk niet zijn? soit, verwachte leverdatum 5 november wat ik er persoonlijk al over vond, en nu aan de telefoon zeiden ze ook nog eens dat ze geen reorder kunnen doen omdat er nog 5 werkdagen voorbij moeten gaan... raar hoor. Raden jullie mij aan om nog eens te bellen en een supervisor te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
.Alex schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:34:
[...]

Standaardconfiguratie? Ik heb gistermiddag een Macbook white (met Superdrive) besteld (standaard config) en heb 'm vandaag begin van de middag ontvangen.

edit: Met DVI-adapter en met printer.
Jep, alleen dus met die DVI-adapter. Maar goed, ik zing het nog wel een paar daagjes met m'n iBook uit. Had me er alleen al op verheugd dat ie vandaag zou komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

steven_cooreman schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:18:
[...]

wtf? Ik heb net hetzelfde, verzonden op 26 oktober, afleveradres in Gent. Kan toch zo moeilijk niet zijn? soit, verwachte leverdatum 5 november wat ik er persoonlijk al over vond, en nu aan de telefoon zeiden ze ook nog eens dat ze geen reorder kunnen doen omdat er nog 5 werkdagen voorbij moeten gaan... raar hoor. Raden jullie mij aan om nog eens te bellen en een supervisor te vragen?
ik heb nu met pakket via ups.
Ik had mail gestuurd naar apple (vera tigelaar --> tigelaar.v@euro.apple.com) en ze is zeer behulpzaam geweest. Gisteren dit pakket opgestuurd en deze middag al dvd gekregen!

Zeker en vast bellen of mail sturen!!
Nu leopard installen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

steven_cooreman schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:18:
[...]

Hier ook Steven, ik heb gisterenmiddag naar Apple gebeld, het 078nr op je factuur, vriendelijke juffrouw heeft een reorder geplaatst, en vanmorgen een pakje aan de deur!

Maar ik vind het er ook zwaar over hoor, ik stuur regelmatig pakketjes naar LA California met de gewone post. Meestal duurt dat een werkdag of 4, soms 5. Als ik dat kan zou Apple dat ook moeten kunnen denk ik dan…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentwaves_
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:17
Ik heb via de Apple store afgelopen zaterdag een Mini DVI naar VGA adapter besteld, en toen was de levertijd een a twee weken... maar kreeg net een mail binnen dat het naar alle waarschijnlijkheid binnen 7 dagen hier is.

:)

Dus ff afwachten of het zo is, de adapter is namelijk bijna nergens te vinden( Apple verkooppunten.)

_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk mijn bestelling wordt nu behandeld door TNT. Donderdag komt men MacBook wrs aan.

06 nov 2007 17:20 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
06 nov 2007 17:19 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Ga niet off-topic. Dit is een topic over de levering van je mooie spulletjes, geen vragenbank over andere dingen.
  • Voor vragen als, waar kan ik mijn status bekijken e.d. Zie de links in de startpost!
  • Houd het netjes, en gezellig! ;)