Echt jammer dit, mijn pakket is verzonden via de KONINKLIJKE TPG POST BV. En is niet te traceren online. Lekker is dat. EST 30 oktober. Bah... A leopardless weekend
Anoniem: 237373
Hier hetzelfde, balen. Mede omdat m'n MBP volgens Apple vandaag aankomtIbix schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:53:
Echt jammer dit, mijn pakket is verzonden via de KONINKLIJKE TPG POST BV. En is niet traceren online. Lekker is dat. EST 30 oktober. Bah... A leopardless weekend
Estimated Delivery Date 26 Oct 2007 (Subject to change). Dit was eerst 30 - 31 oktober dus dat is wel netjes.
Track via TNT:
26 okt 2007 08:01 Rotterdam Out For Delivery
26 okt 2007 00:29 Rotterdam Consignment Received At Transit Point
26 okt 2007 00:28 Rotterdam Import Received
25 okt 2007 23:26 Eindhoven Shipped From Originating Depot
Leopard >
Wij willen u graag mede delen dat uw Apple Store bestelling is dispatched per mail en zal naar het aflever adres verzonden worden. De verwachte verzending zal 5 werkdagen duren. U moet er echter rekening mee houden dat dit een geschatte tijd is en kan varieren in tijd.
Same here,Ibix schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:53:
Echt jammer dit, mijn pakket is verzonden via de KONINKLIJKE TPG POST BV. En is niet traceren online. Lekker is dat. EST 30 oktober. Bah... A leopardless weekend
zou wel gewoon een cdtje zijn die via de post wordt verzonden.denk dat we hem morgen wel kunnen verwachten.
En toen was het pakketje binnen!
Jammer dat ik aan het werk ben en moet wachten tot morgenavond. Maar Leopard leeft!
Jammer dat ik aan het werk ben en moet wachten tot morgenavond. Maar Leopard leeft!
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
ik heb moeten tekenen. Installatie net afgesloten, in minder dan 1 uurtje. 'verifying disc content' duurde nog het langst!
1e indruk: strak!
1e indruk: strak!
Ben benieuwd wanneer ik hem krijg. Ik ontvang hem via mijn ADC. Zal, hoop ik, vandaag wel zijn misschien morgen
En anders maar volgende week 
Die van mij zal trouwens wel gewoon door de brievenbus komen, zit denk ik gewoon in papieren CD hoesje zoals de rest van de ADC DVD'tjes.
Die van mij zal trouwens wel gewoon door de brievenbus komen, zit denk ik gewoon in papieren CD hoesje zoals de rest van de ADC DVD'tjes.
[ Voor 32% gewijzigd door orange.x op 26-10-2007 12:04 ]
Kan iemand het volgende verklaren?
Ik heb Leopard en een mini-dvi-naar-Svideo-kabeltje besteld. De status is "Klaargemaakt voor verzending" en ik kan er ook geen wijzigingen meer in aanbrengen. Echter de verzenddatum is 15 november. Waarom zit er 3 weken tussen het klaargemaakt van de verzending en het daadwerkelijke verzenden? Of is dit gewoon een fout in de data?
Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 15 Nov, 2007
Verwachte leverdatum: 19 Nov, 2007
Ik heb Leopard en een mini-dvi-naar-Svideo-kabeltje besteld. De status is "Klaargemaakt voor verzending" en ik kan er ook geen wijzigingen meer in aanbrengen. Echter de verzenddatum is 15 november. Waarom zit er 3 weken tussen het klaargemaakt van de verzending en het daadwerkelijke verzenden? Of is dit gewoon een fout in de data?
Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 15 Nov, 2007
Verwachte leverdatum: 19 Nov, 2007
Mijn Leopard is ook binnen. Besteld via Apple site een maandag ochtend, 's middags kreeg ik een mailtje dat de bestelling verwerkt zou worden en gister een mailtje dat de bestelling verzonden was.
Op de site van Apple en in de mail was te lezen dat Apple vandaag zou verzenden en maandag of dinsdag geleverd zou worden.
Klein uurtje geleden belde de meneer van UPS aan met pakketje.
Kon op de UPS site zien waar het pakketje zich bevond.
Vind het allemaal snel gegaan en erg netjes dat Apple heeft gezorgd dat op 26ste Leopard in huis is.
Super service!
Op de site van Apple en in de mail was te lezen dat Apple vandaag zou verzenden en maandag of dinsdag geleverd zou worden.
Klein uurtje geleden belde de meneer van UPS aan met pakketje.
Kon op de UPS site zien waar het pakketje zich bevond.
Vind het allemaal snel gegaan en erg netjes dat Apple heeft gezorgd dat op 26ste Leopard in huis is.
Super service!
Hmm, domme vraag misschien, en ja, ik heb het eerste bericht gelezen in dit topic, maareh...
waar vind ik die lijst waarin staat of de betaling etc ok is? alles wat ik zie is: "shipment on schedule"
waar vind ik die lijst waarin staat of de betaling etc ok is? alles wat ik zie is: "shipment on schedule"
Dan is de betaling okCerberi schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:03:
Hmm, domme vraag misschien, en ja, ik heb het eerste bericht gelezen in dit topic, maareh...
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Anoniem: 233963
Nadat ik mijn MacBook besteld had, was de verwachte leverdatum 6-7 november.
Nu ze de betaling ontvangen hebben, is dit opgeschoven naar 13-14 november.
Hoe kan dit?
Ik kan echt niet meer wachten tot ik mijn MacBook heb.
Daarna moet ik wrs nog weer 'ns wachten op Leopard.
Hoe kan dit?
Vanaf vandaag worden alle Macs geleverd met Leopard. Jouw nieuwe dus ook.Anoniem: 233963 schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:34:
Nadat ik mijn MacBook besteld had, was de verwachte leverdatum 6-7 november.
Hoe kan dit?
thx voor de reply, vanaf welke status kun je hem volgen bij TNT of die andere bedrijven??
Ook bij mij thuis geleverd, terwijl ik op het werkt zit heb ik het mooi kunnen tracen via UPS.
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Zodra er verzonden staat kun je bij de details bekijken hoe het verzonden wordt. Zodra het is opgepikt door het transportbedrijf komt er een trackingnummer bij te staan. Tracken kan vervolgens via UPS of TNT. Als het product eerst uit de fabriek in China moet komen, wordt het transport van China naar NL geregeld door Kuehne&Nagel. Je kunt hun site gebruiken voor het tracken of even zoeken naar Apetrack.Cerberi schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:46:
thx voor de reply, vanaf welke status kun je hem volgen bij TNT of die andere bedrijven??
Oh? Hoe weet jij dat? Volgens Apple zelf is het namelijk nog helemaal niet duidelijk per wanneer nieuwe systemen standaard met 10.5 worden uitgerust! (Bron: Apple customer service telefoon)Serenity schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:39:
[...]
Vanaf vandaag worden alle Macs geleverd met Leopard. Jouw nieuwe dus ook.
Volgensmij zei Steve dat zelf bij een van de laatste Apple Events. Daarnaast lijkt het me erg sterk dat ze nu Leopard uit is nog systemen gaan leveren met Tiger.kauwgomballen schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:10:
[...]
Oh? Hoe weet jij dat? Volgens Apple zelf is het namelijk nog helemaal niet duidelijk per wanneer nieuwe systemen standaard met 10.5 worden uitgerust! (Bron: Apple customer service telefoon)
Ik Leopard nog steeds niet binnen.. hij zou wel vandaag moeten komen volgens de UPS en Apple website..
Woei status update:
Verzonden op: Oct 26, 2007
Product Aantal
MAC OS X 10.5 UTD FULFILLMENT-NLD
Dus hopelijk maandag binnen. Dan alleen nog op me iMac wachten
Verzonden op: Oct 26, 2007
Product Aantal
MAC OS X 10.5 UTD FULFILLMENT-NLD
Dus hopelijk maandag binnen. Dan alleen nog op me iMac wachten
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Hier ook nog steeds niks van UPS gehoord of gezien... Benieuwd of ze nog komen vandaag, want ik moet eigenlijk weg.
Ze hebben natuurlijk wel nog een aardige stapel systemen met 10.4 voorgeinstalleerd liggen lijkt me... Ik ga er in ieder geval vanuit dat mijn vandaag verzonden custom Macbook Pro nog gewoon van 10.4 voorzien is...Serenity schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:28:
[...]
Volgensmij zei Steve dat zelf bij een van de laatste Apple Events. Daarnaast lijkt het me erg sterk dat ze nu Leopard uit is nog systemen gaan leveren met Tiger.
Het ziet er naar uit dat ze bij UPS hebben lopen fucken met mijn Leopard.. 
Eerder vandaag stond er nog dat de afleverdatum vandaag was.. deze is nu verdwenen..
Eerder vandaag stond er nog dat de afleverdatum vandaag was.. deze is nu verdwenen..

Alle Macs die na 1 oktober geleverd zijn/worden komen sowieso in aanmerking voor een "gratis" update naar Leopard. Hiervoor hoeven enkel de portokosten betaald te worden en deze zijn 9 euro. Dus ongeacht of jouw Macbook Pro geleverd is met Leopard, je kan er toch zeer goedkoop aankomen...kauwgomballen schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:16:
[...]
Ze hebben natuurlijk wel nog een aardige stapel systemen met 10.4 voorgeinstalleerd liggen lijkt me... Ik ga er in ieder geval vanuit dat mijn vandaag verzonden custom Macbook Pro nog gewoon van 10.4 voorzien is...
Nou, UPS is niet komen opdagen vandaag... Als ik mijn pakket traceer staat er gewoon "Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 26/10/2007", maar ik heb niets gezien. Zal voor maandag zijn vrees ik, maar maandag ben ik niet de hele dag thuis, dus ik ben benieuwd...
Ik heb hetzelfde.. misschien dat ze morgen nog leveren..IbexGirl schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:40:
Nou, UPS is niet komen opdagen vandaag... Als ik mijn pakket traceer staat er gewoon "Uw pakket is op tijd met een geplande afleverdatum van 26/10/2007", maar ik heb niets gezien. Zal voor maandag zijn vrees ik, maar maandag ben ik niet de hele dag thuis, dus ik ben benieuwd...
Staat dat er btw ook als je tracked bij UPS zelf?
Anoniem: 233963
Zou handig zijn als het er al opstond.
Maar idd, ik kan Leopard voor 10 euro bestellen
Maar idd, ik kan Leopard voor 10 euro bestellen
Ja, dat staat er als ik op de site van UPS kijk.Eswip schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:42:
[...]
Ik heb hetzelfde.. misschien dat ze morgen nog leveren..
Staat dat er btw ook als je tracked bij UPS zelf?
Ouders gaat niet aangezien ik 16 ben, en dus bij m'n ouders woonkauwgomballen schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 22:33:
[...]
Je kunt natuurlijk ook een ander afleveradres kiezen. Misschien ouders/buren/vriend(in)/broer/zus?
Wat ik hier in dit topic lees is dat er soms wel eens een dagje bij komt of af gaat, maar dat het meestal wel redelijk klopt. Het lijkt erop dat jouw bestelling vanuit Nederland verzonden gaat worden. Mijn (custom) MB Pro wordt vanuit China ofzo verzonden, dus de verzendtijd is dan langer...
Ik zal het straks eens vragen aan een vriend, mischien zal dat gaan...
Maar stel dat ik er niet ben, komen ze de volgende dag dan gewoon terug of hoe gaat dat precies ?
[ Voor 0% gewijzigd door filenox op 26-10-2007 22:17 . Reden: tijpfoutje ]
Klopt het dat als je er niet tijdens de levering bent, de leverancier een briefje achterlaat om een nieuwe afspraak te maken ?
Ik dacht dat ik het ergens had gelezen op de Apple-site...
Ik dacht dat ik het ergens had gelezen op de Apple-site...
Sorry dat ik moet storen terwijl jullie het alleen over leopard hebben en druk aan het wachten zijn, maar ik heb mijn iPod touch besteld op 16 oktober en hij zou de 26e verstuurd worden maar hij is nu nog verstuurd, nu zeggen ze ook wel dat het vanaf 26 oktober verstuurd zal worden tot 31 okt maar ik maak me toch zorgen.
zou het kunnen dat ze nog over de uiterste verzenddatum heen komen?
mijn huidige status is nog niet verzonden.
en als de leverdatum vanaf 29 oktober is betekent dat ook dat IK hem vanaf 29 oktober kan verwachten of dat hij vanaf dan in een distributiecentrum is?
alvast bedankt,
sorry voor de mischien domme vragen maar ik kan echt niet meer wachten!
zou het kunnen dat ze nog over de uiterste verzenddatum heen komen?
mijn huidige status is nog niet verzonden.
en als de leverdatum vanaf 29 oktober is betekent dat ook dat IK hem vanaf 29 oktober kan verwachten of dat hij vanaf dan in een distributiecentrum is?
alvast bedankt,
sorry voor de mischien domme vragen maar ik kan echt niet meer wachten!
Anoniem: 111813
Vandaag juist mijn iPod Touch 16GB besteld. 
Verwachte verzenddatum: 07nov - 12nov
Verwachte leverdatum: 8nov - 14nov.
Worden nog lange dagen.
Worden nog lange dagen.
Vandaag, op een zaterdag dus, mijn Leopard schijfje binnen gekregen
Met de TPG.
Man, TPG is aan de deur geweest! Wat denk je?! Leopard! Man jammer dat ze geen track en trace hebben afgegeven bij de bestelling! Dan maar Maandag!
Wanneer is jou schijfje verzonden?R4NCOR schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 13:07:
Vandaag, op een zaterdag dus, mijn Leopard schijfje binnen gekregenMet de TPG.
Die van mij is gister op de post gegaan.
As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin.
Vanochtend me iMac besteld plus iPod Classic, en in de middag al mail dat het verstuurd is en dat ik het 30 oktober al kan verwachten.
Gisteren om 9:15 kreeg ik een e-mailtje van Apple waarin ze me lieten weten dat ie verzonden was.TsiisSkaaf schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 19:48:
[...]
Wanneer is jou schijfje verzonden?
Die van mij is gister op de post gegaan.
Anoniem: 238082
is het normaal dat mijn leopard dvd met KONINKLIJKE TPG POST BV verstuurd wordt?
Heb de upgrade dvd besteld (8,95)!
Ik woon in België en het wordt verstuurd met de Nederlandse post?
En de Estimated Delivery Date is 05 Nov 2007 (Subject to change) --> 10 dagen.
Kan dit?
Heb de upgrade dvd besteld (8,95)!
Ik woon in België en het wordt verstuurd met de Nederlandse post?
En de Estimated Delivery Date is 05 Nov 2007 (Subject to change) --> 10 dagen.
Kan dit?
KONINKLIJKE TPG POST BV is hetzelfde als TNT. Als TNT dus vaker in België bezorgt, lijkt het me vrij normaal. Apple heeft vermoedelijk gewoon een oude benaming gebruikt. De TPG(wat volgens mij staat voor TNT Post Groep) noemt zich in Nederland tegenwoordig ook gewoon TNT.
[ Voor 14% gewijzigd door kpr op 28-10-2007 16:21 ]
normaal bezorgen ze toch op een paar dagen. Is TNT niet zowiets als DHL en UPS ?
Kan toch niet dat het 10 dagen duurt vooraleer ik het thuis krijg?
Kan toch niet dat het 10 dagen duurt vooraleer ik het thuis krijg?
Gewoon eventjes om mensen hoop te geven, de status van mijn leopard upgrade (de 8,95 versie) staat op 30ste, en heb em gistermorgen al ontvangen.
en hoe is die geleverd? ook met tnt? Geleverd op zaterdag! AmaiMickyHendrix schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:20:
Gewoon eventjes om mensen hoop te geven, de status van mijn leopard upgrade (de 8,95 versie) staat op 30ste, en heb em gistermorgen al ontvangen.
Anoniem: 237373
Helemaal vergeten even te melden dat ondanks dat ik een dag vantevoren kon tracken ik toch heel blij ben met m'n MBP waar ik nu op zit te werken. Toen ik 'm bestelde was de verwachte leverdatum de 30e, heb 'm de 26e gekregen dus prima.
nadeel van tnt (post) is dat je het ni kan tracken 
Zal maar afwachten tot het bij de post zit:s
Zal maar afwachten tot het bij de post zit:s
Afgelopen vrijdag (26/10/2007) mijn eerste MacBook besteld, mee gewacht tot na 18.00u omdat ik er graag meteen Leopard bij wil hebben. Ik heb meteen na de bevestigingsmail het geld over gemaakt (via internet bankieren, ABN) en ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik hem in huis heb. Hij staat nu op: "Wordt beoordeeld".
Verwacht hem toch wel eind aankomende week, maar omdat het maatwerk is (2gb geheugen ipv 1gb en iWorks erbij), is het natuurlijk even afwachten
Ik heb er ook zo'n LArobe skin bij gekocht en daarvan stond de levertijd op 2-3 weken. Ik neem aan dat deze dan apart van mijn MacBook verstuurd wordt? Dus niet dat ze de hele bestelling achterhouden totdat hij compleet is?
Verwacht hem toch wel eind aankomende week, maar omdat het maatwerk is (2gb geheugen ipv 1gb en iWorks erbij), is het natuurlijk even afwachten
Ik heb er ook zo'n LArobe skin bij gekocht en daarvan stond de levertijd op 2-3 weken. Ik neem aan dat deze dan apart van mijn MacBook verstuurd wordt? Dus niet dat ze de hele bestelling achterhouden totdat hij compleet is?
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Nee, helaas. Apple zal de bestelling pas versturen als deze ook geheel compleet is. Staat volgens mij ook in de mailtjes die je hebt gekregen.Livia schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 19:37:
Afgelopen vrijdag (26/10/2007) mijn eerste MacBook besteld, mee gewacht tot na 18.00u omdat ik er graag meteen Leopard bij wil hebben. Ik heb meteen na de bevestigingsmail het geld over gemaakt (via internet bankieren, ABN) en ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik hem in huis heb. Hij staat nu op: "Wordt beoordeeld".
Dus je mag nog even wachten....Opmerking: Uw bestelling zal worden verzonden als alle producten aanwezig zijn. De bovenvermelde tijden zijn schattingen, uitgedrukt in werkdagen.
Hmpf.... da's even zuur en erg onpraktischRed schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 20:01:
[...]
Nee, helaas. Apple zal de bestelling pas versturen als deze ook geheel compleet is. Staat volgens mij ook in de mailtjes die je hebt gekregen.
[...]
Dus je mag nog even wachten....
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Nu maar hopen dat ze morgen niet weer lopen te fucken bij UPS en morgen wel Leopard geleverd wordt.. Leopard zou eigenlijk al vrijdag binnen moeten zijn, maar er ging ergens iets mis bij UPS ofzo.. erg vervelend dat ik dit weekend Leopard nog niet kon installeren..
Hier hetzelfde... Maar nu staat er op de site van UPS weer dat hij weer vertrokken is vanmorgen, dus ik ben benieuwd... Maar nu zul je zien dat ze net komen tussen 9 en 13 uur, want dan ben ik niet thuis
.

[ Voor 26% gewijzigd door IbexGirl op 29-10-2007 07:09 ]
Leopard heb ik afgelopen zaterdag binnen gekregen. Het wachten is nu alleen nog steeds op mijn iMac, maar ik snap geen reet van dat Flextronics! Dus dat wordt wachten
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
84*********** details
uw referentie 80*******
ophaaldatum 29 okt 2007
bestemming *******
afgeleverd
getekend door
datum tijd TNT-lokatie status
Terug naar overzicht / Invoerscherm
moo, nog geen andere info, maar er staat wel "est delivery date: 30 october"
dus k heb vertrouwen
uw referentie 80*******
ophaaldatum 29 okt 2007
bestemming *******
afgeleverd
getekend door
Terug naar overzicht / Invoerscherm
moo, nog geen andere info, maar er staat wel "est delivery date: 30 october"
dus k heb vertrouwen
Wat gebeurt er als je niet thuis bent tijdens de bezorging via UPS?
Kan je het pakket ergens afhalen? Of komen ze vaker terug?
Anoniem: 97471
Net 5 minuten geleden MBP besteld via ACD Student Hardware Discount (20%), de verkoper aan de telefoon viel ook bijna flauw toen hij dit op las:
Verwachte verzenddatum: 29 Okt, 2007 - 30 Okt, 2007
Verwachte leverdatum: 30 Okt, 2007 - 01 Nov, 2007
Hij zegt dat hij er morgen misschien al is
Als je niet thuis bent als UPS voor de deur staat doen ze de volgende werkdag een tweede poging. Ben je er dan weer niet doen ze een derde poging, en daarna wordt het pakket weer terug gestuurd denk ik.TsiisSkaaf schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:47:
Wat gebeurt er als je niet thuis bent tijdens de bezorging via UPS?
Ik zie net dat mijn trackingstatus van afgelopen vrijdag is aangepast. Er staat nu dat er iemand is langs geweest, en dat er niemand thuis was. Ik was echter de hele dag thuis en heb zo'n beetje naast de bel zitten wachten en steeds even uit het raam gekeken. Vraag me af waar ze dan zijn geweest... Maargoed, vandaag poging 2 dus.
Flextronics werkt alleen op IE Dus als je op een mac kijkt werkt het niet.Ophidian schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:45:
Klopt het dat flextronics down is bij jullie?! Bij mij geeft hij een error
zo, vandaag eindelijk Leopard binnen gekregen.. draait wel lekker..
Hier is Leopard aangekomen rond 13 uur. Eindelijk
. Draait nu als een zonnetje.
Dat weet ik, en doe het dus ook op IE, maar krijg een database error..Bigg Balls schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:05:
[...]
Flextronics werkt alleen op IE Dus als je op een mac kijkt werkt het niet.
Ai, dan kan ik je niet helpen. Mijn vriendin heeft de Windows laptop mee en is drie weken weg. Dus ik kan het niet checken.Ophidian schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:14:
[...]
Dat weet ik, en doe het dus ook op IE, maar krijg een database error..
Is sowieso een bagger site, welke website is alleen geschikt voor IE? Crap
Haha, helemaal mee eens. Ik moet het ook constant op mijn laptop doen, omdat mijn desktop-pc Ubuntu draait. Naja, dan wacht ik maar gewoon af, als het goed is komt mijn iMac deze week nog. Mijn Leopard cd ligt hier al een aantal dagen te wachten om te installeren nlBigg Balls schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:41:
[...]
Ai, dan kan ik je niet helpen. Mijn vriendin heeft de Windows laptop mee en is drie weken weg. Dus ik kan het niet checken.
Is sowieso een bagger site, welke website is alleen geschikt voor IE? Crap
heeft er iemand al leopard binnengekregen in belgie dat geleverd wordt via TNT (koninklijke post TPG). Het gaat hier om de leopard upgrade van 8.95 euro.
Zo, nog even terugkomend op mijzelf én misschien een tip voor de anderen:Livia schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 19:37:
Vanmorgen gebeld naar de Apple store en gevraagd of het niet mogelijk is om de MacBook alvast op te sturen i.v.m. de lange levertijd van mijn sleeve en hij ging het regelen (=aanvragen)
Anders had ik nog een aantal weken moeten wachten op mijn MacBook (levertijd staat op eind nov.) maar wil natuurlijk zo snel mogelijk aan de slag
Weet iemand hoe lang het normalitair duurt voordat flextronics zijn status update? Status is nu vanaf 23 oktober manifested en niet verandert. Gewicht is 0,21 dus dat is alleen de ipod. Wil ondertussen toch wel weten waar mijn iMac is
Anoniem: 97471
Even kleine status update:Anoniem: 97471 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:34:
Net 5 minuten geleden MBP besteld via ACD Student Hardware Discount (20%), de verkoper aan de telefoon viel ook bijna flauw toen hij dit op las:
Pakketje is inmiddels verzonden via UPS, de tracking geeft aan morgen anders overmorgen... Dat is dus binnen 2 dagen na de bestelling!
Ik heb het idee dat ACD members voorgetrokken worden als ik die andere verhalen hier zo eens lees, kan iemand dit bevestigen?
Ik heb mijn gegraveerde ipod touch op 16 oktober besteld, hij zou vanaf 26 oktober tot 31 oktober verstuurd worden, vandaag is hij nog niet verstuurd, moet ik me zorgen maken?
en is er nu een grotere kans dat hij later verstuurd wordt als de aangegeven verzenddatum?
alvast bedankt,
en is er nu een grotere kans dat hij later verstuurd wordt als de aangegeven verzenddatum?
alvast bedankt,
Nee, Macbook Pro is gewoon weer 24hrs verzendklaarAnoniem: 97471 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:21:
[...]
Even kleine status update:
Pakketje is inmiddels verzonden via UPS, de tracking geeft aan morgen anders overmorgen... Dat is dus binnen 2 dagen na de bestelling!![]()
Ik heb het idee dat ACD members voorgetrokken worden als ik die andere verhalen hier zo eens lees, kan iemand dit bevestigen?
Wachten is lastig maar je hebt nog 2 dagen dat die verzonden kan worden dusIgor4 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:30:
Ik heb mijn gegraveerde ipod touch op 16 oktober besteld, hij zou vanaf 26 oktober tot 31 oktober verstuurd worden, vandaag is hij nog niet verstuurd, moet ik me zorgen maken?
alvast bedankt,
[ Voor 33% gewijzigd door DeluxZ op 29-10-2007 23:13 ]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
duurt het langer als je iets in je iPod wil laten graveren?
Ik wacht op hetzelfde pakje, Gent hierzo..Anoniem: 238082 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 16:49:
heeft er iemand al leopard binnengekregen in belgie dat geleverd wordt via TNT (koninklijke post TPG). Het gaat hier om de leopard upgrade van 8.95 euro.
Is pas vrijdag verstuurd, dus zou zelfs kunnen dat het overmorgen pas toekomt volgens mij. Hopelijk toch binnen de volgende 2 dagen, donderdag en vrijdag zal de post wel niet werken waarschijnlijk..
Logisch tochsimlock schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:11:
duurt het langer als je iets in je iPod wil laten graveren?
Anoniem: 111813
Volgens Apple en UPS wordt mijn iPod vandaag al geleverd.Anoniem: 111813 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:35:
Vandaag juist mijn iPod Touch 16GB besteld.
Worden nog lange dagen.
30 okt 2007 10:10 Arnhem Import Received
30 okt 2007 01:38 Arnhem Import Received
vreemd, nog een keer ontvangen?
30 okt 2007 10:10 Arnhem Import Received
30 okt 2007 01:38 Arnhem Import Received
vreemd, nog een keer ontvangen?
Anoniem: 19902
Heey jongens, hebben jullie enig idee hoelaat UPS die pakketjes meestal bezorgd? Er staat namelijk bij mij al vanaf 6 uur vanochtend dat ze vandaag gaan afleveren. Althans, dat ie in route is. Dus ik had hem wel deze ochtend verwacht. Aangezien ik vanmiddag weg moet is het wel balen.
Anoniem: 61797
Als jij toevallig op het einde van de route ligt kan het best in de namiddag zijn nog. Ik lig toevallig altijd op het begin ergens waardoor ze om een uur of 8 al voor de deur staan. Dat is ook niet allesAnoniem: 19902 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:08:
Heey jongens, hebben jullie enig idee hoelaat UPS die pakketjes meestal bezorgd? Er staat namelijk bij mij al vanaf 6 uur vanochtend dat ze vandaag gaan afleveren. Althans, dat ie in route is. Dus ik had hem wel deze ochtend verwacht. Aangezien ik vanmiddag weg moet is het wel balen.
Anoniem: 238180
[quote]Tofu schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:17:
[...]
Ik wacht op hetzelfde pakje, Gent hierzo..
Is pas vrijdag verstuurd, dus zou zelfs kunnen dat het overmorgen pas toekomt volgens mij. Hopelijk toch binnen de volgende 2 dagen, donderdag en vrijdag zal de post wel niet werken waarschijnlijk..
[...]
Hier, Antwerpen, ook nog niets, UTD is niet echt prioritair voor Apple blijkbaar, in Canada is hij voor veel mensen zelfs nog steeds niet verstuurd…
[...]
[...]
Hier, Antwerpen, ook nog niets, UTD is niet echt prioritair voor Apple blijkbaar, in Canada is hij voor veel mensen zelfs nog steeds niet verstuurd…
Ik heb overigens zaterdagmiddag de upgrade aangevraagd en zaterdagavond betaald. Maar mijn bestelling staat nog steeds op Wordt beoordeeld, terwijl de betaling al een tijdje binnen is en de bestelling ook lijkt mij.
Iemand een idee waar het wachten nu op is? Om te checken of ik wel daadwerkelijk voor de upgrade in aanmerking kom oid?
Never mind... na een refresh zie ik dat hij vandaag of morgen verstuurd wordt en overmorgen danwel over 3 dagen wordt afgeleverd.
Iemand een idee waar het wachten nu op is? Om te checken of ik wel daadwerkelijk voor de upgrade in aanmerking kom oid?
Never mind... na een refresh zie ik dat hij vandaag of morgen verstuurd wordt en overmorgen danwel over 3 dagen wordt afgeleverd.
[ Voor 17% gewijzigd door Red op 30-10-2007 14:23 ]
Hoe lang duurt het voordat een maatwerk MacBook verzonden/geleverd wordt vanaf het moment dat er staat "Klaar gemaakt voor verzending"
Heeft iemand hier ervaring mee, waarvandaan wordt hij verzonden?
Heeft iemand hier ervaring mee, waarvandaan wordt hij verzonden?
Mijn Mac is eindelijk in NL volgens flextronics. Sturen ze hem dan nu nog naar mijn woonplaats, of doen ze dat pas morgen?
Donderdag is er niemand in huis namelijk, dus ik hoop dat ze hem nu nog versturen. En leveren ze hem anders vrijdag als er donderdag niemand thuis is?
Donderdag is er niemand in huis namelijk, dus ik hoop dat ze hem nu nog versturen. En leveren ze hem anders vrijdag als er donderdag niemand thuis is?
Zou vandaag nog kunnen inderdaad . Maar als er niemand is komt het de volgende dag.
Trouwens mij status van Leopard Up to Date versie is ook verandert.
Verwachte verzenddatum: 30 Okt, 2007 - 31 Okt, 2007
Verwachte leverdatum: 31 Okt, 2007 - 02 Nov, 2007
[ Voor 136% gewijzigd door carfreak02 op 30-10-2007 17:30 ]
Anoniem: 207627
Leopard + Office, zaterdag besteld, deze morgen afgeleverd bij de buren, as usual 1 dag voor de delivery date die op de site staat. Mooi van ze 
Omgeving van Mechelen, Belgium.
Omgeving van Mechelen, Belgium.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 207627 op 30-10-2007 17:31 ]
Anoniem: 68540
Is de versie van Leopard UTD nou echt een upgrade of niet? Heb ergens gelezen dat er op de UTD versie ook een optie is om je systeem te erasen en een full install te doen, maw, gewoon een full version...carfreak02 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:27:
Zou vandaag nog kunnen inderdaad . Maar als er niemand is komt het de volgende dag.
En krijgen wij ook zon mooi hoesje of gewoon een ordinair wit envelopje?
Hoop maar dat ze het doen, wil hem nu toch eindelijk wel eens binnen hebbencarfreak02 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:27:
Anoniem: 167846
Ik raak een beetje gefrustreerd. Vrijdag (afleverdatum volgens UPS en Apple) heel de dag thuis gezeten, geen Leopard. Gisteren heel de dag thuis geweest, het pakketje is niet eens vertrokken vanuit UPS Rotterdam. Vandaag weer heel de dag thuis, pakketje vertrokken uit Rotterdam, maar nog steeds geen UPS-man, en ik neem aan dat ik na 18:00 de hoop wel kan opgeven.
Geen meldingen van dat ik niet thuis was via de tracker zoals bij sommige andere, maar het pakketje keert toch steeds terug naar UPS Rotterdam (Origin Scan). Ik krijg het idee dat UPS ons niet kan vinden, daar hebben namelijk wel meer mensen last van. (er zijn twee verschillende straten/dijken met dezelfde woonplaats ,het is eigenlijk één dijk op 2 locaties, heeeel vaag).
Meer mensen hier last van (gehad)?
Geen meldingen van dat ik niet thuis was via de tracker zoals bij sommige andere, maar het pakketje keert toch steeds terug naar UPS Rotterdam (Origin Scan). Ik krijg het idee dat UPS ons niet kan vinden, daar hebben namelijk wel meer mensen last van. (er zijn twee verschillende straten/dijken met dezelfde woonplaats ,het is eigenlijk één dijk op 2 locaties, heeeel vaag).
Meer mensen hier last van (gehad)?
Mijn Macbook Pro en iPod Nano zijn vrijdag verzonden. Al vrij snel kon ik bij de iPod op het tracking linkje klikken. Ook zie ik die zending bij Flextronics op de site staan. Als ik op het tracking linkje klik, zie ik het volgende staan: In transit to final destination - carrier details to be updated shortly. Wat verstaat Apple onder "shortly"? Het staat er al sinds vrijdag! 
Bij mijn Macbook staat echter geen tracking linkje. Als ik m'n 80* nummer invul bij www.apecode.com, dan krijg ik geen resultaat. Kan ik m'n zending ergens traceren? Ik ben ook 70* en 90* nummers tegengekomen, maar die kan ik ook niet als tracking nummer gebruiken...
Bij mijn Macbook staat echter geen tracking linkje. Als ik m'n 80* nummer invul bij www.apecode.com, dan krijg ik geen resultaat. Kan ik m'n zending ergens traceren? Ik ben ook 70* en 90* nummers tegengekomen, maar die kan ik ook niet als tracking nummer gebruiken...
Hey Gn!uz, de UTD is exact hetzelfde als de normale versie op enkele details na, er is een systemcheck voor het installeren, je moet 10.4 op je mac hebben anders gebeurt er niets, verder, erase and install is mogelijk, en de mooie doos krijg je er idd niet bij. Als ze m nu nog bij mij in de bus willen steken voor 2008 zou helemaal te gek zijn!Anoniem: 68540 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:42:
[...]
Is de versie van Leopard UTD nou echt een upgrade of niet? Heb ergens gelezen dat er op de UTD versie ook een optie is om je systeem te erasen en een full install te doen, maw, gewoon een full version...
En krijgen wij ook zon mooi hoesje of gewoon een ordinair wit envelopje?
nog altijd niets. Het is te hope dat hij morgen komt anders zal het voor maandag zijn (zoals gezegd: verwachte leverdatum: 5 november). Vindt dit toch lang wachten en lange levertijd voor een pakketje.Normaal levert de post (of het nu van tnt komt of niet) toch in 1-2 dagenAnoniem: 238180 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:02:
[quote]Tofu schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 00:17:
[...]
[...]
Het is te hopen dat hij morgen in de bus ligt, want kan niet meer wachten
alléé dat was nu zo'n schoon doosjeAnoniem: 238180 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:40:
[...]
Hey Gn!uz, de UTD is exact hetzelfde als de normale versie op enkele details na, er is een systemcheck voor het installeren, je moet 10.4 op je mac hebben anders gebeurt er niets, verder, erase and install is mogelijk, en de mooie doos krijg je er idd niet bij. Als ze m nu nog bij mij in de bus willen steken voor 2008 zou helemaal te gek zijn!
Ja tis te hope dat het rap bij mij in de bus ligt zenne
Gisteren een iPod nano 4GB besteld, gisteren direct met internetbankieren het geld overgemaakt en hij is vandaag verzonden. Hij zal morgen dan wel binnenkomen denk ik.
Anoniem: 167846
Het bovenstaande is het geval.Anoniem: 167846 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:00:
(uiting van frustatie)
Ik krijg het idee dat UPS ons niet kan vinden, daar hebben namelijk wel meer mensen last van. (er zijn twee verschillende straten/dijken met dezelfde woonplaats ,het is eigenlijk één dijk op 2 locaties, heeeel vaag).
'A CORRECT STREET NAME IS NEEDED FOR DELIVERY. UPS IS ATTEMPTING TO OBTAIN THIS INFORMATION' staat er nu op de UPS website.
Ik ben benieuwd, ik denk dat morgen maar even bel.
Lekker vaag die website van Apple.
Wanneer ik via de US store (store.apple.com) inlog krijg ik netjes het 3S nummer voor Track en Trace te zien. Wanneer ik via de NL store (www.apple.com/nl/store) inlog krijg ik dat 3S nummer niet te zien.
Nu is het mooiste, het pakket is afgelopen zaterdag al bij de buren gebracht. Maar er lag mooi geen papiertje door de bus van TPG dat het pakket bij de buren was. Ik hoop niet dat ze dit ook met mijn MB doen komende week.
Naja, waar het om ging is: De gegevens via de Engelse store is uitgebreider dan die van de Nederlandse.
Wanneer ik via de US store (store.apple.com) inlog krijg ik netjes het 3S nummer voor Track en Trace te zien. Wanneer ik via de NL store (www.apple.com/nl/store) inlog krijg ik dat 3S nummer niet te zien.
Nu is het mooiste, het pakket is afgelopen zaterdag al bij de buren gebracht. Maar er lag mooi geen papiertje door de bus van TPG dat het pakket bij de buren was. Ik hoop niet dat ze dit ook met mijn MB doen komende week.
Naja, waar het om ging is: De gegevens via de Engelse store is uitgebreider dan die van de Nederlandse.
nu heb ik vandaag een factuur (bewijs van betaling) gekregen van m'n leopard dvd (upgrade versie vna 8euro 95) met de post. moet ik bijhouden als bewijs van betaling. Maar nog altijd geen dvd gekregen.
Snap het toch niet goed
Snap het toch niet goed
Same here Wouter, enkel het factuur, net naar Apple gebeld, en het is correct dat er een aparte factuur bij een pakketje hoort maar normaal worden ze samen verstuurd en dus ook afgeleverd… Omdat ze geen tracking kunnen doen met de gewone post, kunnen ze ook geen reorder doen voor de estimated delivery date in hun systeem, 5 november dus… zelfs als het pakketje blijkt verloren te zijn in de post… dus maar hopen dat de post werkt op vrijdag en dat er op het pakketje een dag vertraging zit… en anders na 5 november Apple bellen en een nieuwe bestellen… Na 6 weken wachten op m'n BTO MacBook Pro, een 2de keer enkele weken tijd teleurgesteld in Apple!Anoniem: 238082 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:19:
nu heb ik vandaag een factuur (bewijs van betaling) gekregen van m'n leopard dvd (upgrade versie vna 8euro 95) met de post. moet ik bijhouden als bewijs van betaling. Maar nog altijd geen dvd gekregen.
Snap het toch niet goed
heb juist mail teruggehad van apple nadat m'n ma gebeld had naar apple:
Ik heb net met een mevrouw gesproken die namens u belde
Het gaat over de leopard, ik heb begrepen dat u een envelop heeft ontvangen met de facture erin.
Dat klopt helemaal, de facture komt vaak eerder dan product zelf.
Mocht u uiterlijk 5 november nog steeds geen envelop hebben ontvangen met leopard
Dan kunt u het beste ons terug bellen en sturen we een nieuwe op.
Alvast bedankt
Met vriendelijke groet
Het is idd te hopen dat het vrijdag komt en indien niet zal maandag de laatste dag zijn. En dan terug naar apple bellen en dan sturen ze eentje op en dan is het weer 5-10 dagen wachten
Ik heb net met een mevrouw gesproken die namens u belde
Het gaat over de leopard, ik heb begrepen dat u een envelop heeft ontvangen met de facture erin.
Dat klopt helemaal, de facture komt vaak eerder dan product zelf.
Mocht u uiterlijk 5 november nog steeds geen envelop hebben ontvangen met leopard
Dan kunt u het beste ons terug bellen en sturen we een nieuwe op.
Alvast bedankt
Met vriendelijke groet
Het is idd te hopen dat het vrijdag komt en indien niet zal maandag de laatste dag zijn. En dan terug naar apple bellen en dan sturen ze eentje op en dan is het weer 5-10 dagen wachten
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 238082 op 31-10-2007 15:58 ]
Ik hoop dat ik hiervoor in dit topic goed zit, ik heb een vraagje met betrekking tot de leverbaarheid van de draadloze apple keyboards (die nieuwe, van aluminium).
In de MacMe winkel uit Groningen zijn deze keyboards nog nooit binnengekomen volgens de verkopers, maar volgens de site zouden deze keyboars 'verzendklaar' moeten zijn binnen 24 uur. Volgens de verkoper zegt deze indicatie niets en zou het nog zo enkele weken kunnen duren voordat deze bij mij op de deurmat verschijnt.
Het punt is, is dat ik niet iets ga bestellen/betalen waar ik aan vast zit als ik niet zeker weet dat ik het die zelfde week nog kan gaan gebruiken. Dus daarom mijn vraag, zijn er mensen hier die een los draadloos apple keyboard (dus niet in combinatie met een iMac ofzo) in de afgelopen tijd hebben besteld en kort daarna binnen hebben gekregen?
Alvast bedankt
In de MacMe winkel uit Groningen zijn deze keyboards nog nooit binnengekomen volgens de verkopers, maar volgens de site zouden deze keyboars 'verzendklaar' moeten zijn binnen 24 uur. Volgens de verkoper zegt deze indicatie niets en zou het nog zo enkele weken kunnen duren voordat deze bij mij op de deurmat verschijnt.
Het punt is, is dat ik niet iets ga bestellen/betalen waar ik aan vast zit als ik niet zeker weet dat ik het die zelfde week nog kan gaan gebruiken. Dus daarom mijn vraag, zijn er mensen hier die een los draadloos apple keyboard (dus niet in combinatie met een iMac ofzo) in de afgelopen tijd hebben besteld en kort daarna binnen hebben gekregen?
Alvast bedankt
Vandaag binnen gekregen rond 4 uur.Frietsaus schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:03:
Gisteren een iPod nano 4GB besteld, gisteren direct met internetbankieren het geld overgemaakt en hij is vandaag verzonden. Hij zal morgen dan wel binnenkomen denk ik.
Toevallig ben ik afgelopen maandag opgebeld door the Innovators (tilburg, macstore) met de melding dat de wireless keyboards zijn binnengekomen en er al 1 klaarligt voor me. Dus ik denk dat de keyboards nu mondjesmaat bij de resellers binnen komt stromen? Dusja, ik zou gewoon nog eventjes wachten totdat die bij de reseller klaar ligt en je die meteen kunt ophalen. Of je bestelt gewoon via appleBlackMage schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:00:
Ik hoop dat ik hiervoor in dit topic goed zit, ik heb een vraagje met betrekking tot de leverbaarheid van de draadloze apple keyboards (die nieuwe, van aluminium).
Alvast bedankt
Jammer nog niet verzonden op dit moment .carfreak02 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:27:
Ik vraag me af wat ze gebruiken , een envelop zodat je niets thuis hoeft te zijn , of een doos waarbij je dus wel thuis moet zijn. Het gaat alleen om een DVD en een boekje , het zou zonde zijn als ze dit in de doos doen.
WTF
Verwachte verzenddatum: 14 Nov, 2007
Verwachte leverdatum: 16 Nov, 2007

[ Voor 6% gewijzigd door carfreak02 op 31-10-2007 19:36 ]
WTF? Hier hetzelfde! 
27 oktober besteld... Stond eerst op 29-30 oktober verzenden, toen 30-31, en nu dus 14 november... Leopard zal wel op zijn ofzo
Had 'm eigenlijk verwacht voordat ik m'n Macbook Pro binnen zou krijgen...
27 oktober besteld... Stond eerst op 29-30 oktober verzenden, toen 30-31, en nu dus 14 november... Leopard zal wel op zijn ofzo

Had 'm eigenlijk verwacht voordat ik m'n Macbook Pro binnen zou krijgen...
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Ga niet off-topic. Dit is een topic over de levering van je mooie spulletjes, geen vragenbank over andere dingen.
- Voor vragen als, waar kan ik mijn status bekijken e.d. Zie de links in de startpost!
- Houd het netjes, en gezellig! ;)