iPhone importeren

Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste
Acties:
  • 112.551 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GUZA schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 20:10:
wow had ik dat eerder geweten dan had ik dat gedaan.
Maar wat is het firmware die jij hebt?
Vind het vrij goedkoop voor een winkel in NL.
1.1.1

Unlocken was ongeveer 45 min werk, heb alles heel rustig gedaan, maar ging erg eenvoudig. Ik kan nu bellen / sms'en / youtube'en ( :+ ) met de 1.1.1 firmware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
*knip* Hacks, Jailbreaks: LEES DIT EERST!

[ Voor 81% gewijzigd door Daedalus op 27-10-2007 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
*knip* Hacks, Jailbreaks: LEES DIT EERST!

Waar heb je trouwens die iPhone van macinabox kunnen ophalen? Kan het op hun site niet lezen en ik kreeg ook al geen reactie op hun mail...

[ Voor 78% gewijzigd door Daedalus op 27-10-2007 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 19:21:
OT:
Als je niet zelf wilt importeren: op www.macinabox.com verkopen ze de iPhone 8GB voor €450,-. Mijn exemplaar komt daar vandaan. Je kunt langs gaan om hem op te halen, en contant afrekenen. Je krijgt er netjes een BTW bon bij.
Bedankt voor 't adres! Leuk bedrag voor 'n 8GB'er en dus 100% betrouwbaar!
Adres onthoud ik voor de kerst, iPhone'tje lijkt me 'n zeer leuk kerstkadootje :)
DayteX schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 01:07:
Waar heb je trouwens die iPhone van macinabox kunnen ophalen?
Kan het op hun site niet lezen en ik kreeg ook al geen reactie op hun mail...
Dat zou ik ook wel willen weten? Ik heb wel OV maar even 6 uur reizen ofzo is net wat veel

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 27-10-2007 14:39 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ophalen kan in Zwolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Zijn er eigenlijk mensen die ook daadwerkelijk zijn gecontrolleerd toen ze hun iPhone meenamen uit de USA? Zo ja, wat gebeurde er toen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
pposthoorn schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:06:
Zijn er eigenlijk mensen die ook daadwerkelijk zijn gecontrolleerd toen ze hun iPhone meenamen uit de USA? Zo ja, wat gebeurde er toen?
heel simpel.

Je bent de lul als ze een bonnetje vinden in combinatie met een vermoeden dat het een nieuw toestel is. Of ze moeten andere duidelijke aanwijzingen en bewijzen hebben dat het nieuw is.
Tricky is dat je een Amerikaanse stekker bij hebt maar dat zou ook gelden voor een in NL gekochte iphone.

Oplossingen:
NL-bon meenemen (lastig maar misschien wil iemand hier je een bon scannen)
NL apple stekker stukje meenemen.

Maar als jij hem gewoon in je zak steekt, verpakking wegflikkert en plastic van het toestel haalt en er wat nummers in zet dan zie ik het probleem niet. Kans is sowieso erg klein plus die mensen zijn echt niet bekend met iphones. Wil je verpakking houden dan kun je die het beste met je bonnetje per post opsturen naar je huisadres.

# Niet aangeven bij de douane: 289,42 euro ($399 dollar);
# Wel aangeven bij de douane: 354,53 euro;
# Niet aangeven bij de douane en gepakt worden: 547,00 Euro

Je betaald over (geschatte) waarde:
BTW: 19%
EU invoerrechten: 6%

Ik geloof dat de eerste 175 euro sowieso vrij is en dat tot 350 euro er geen zaak gemaakt word maar je gewoon kan afrekeken

Zelf van alles gekocht in de US en nooit eigenlijk problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Jpjedi, eigenlijk hoefde ik alleen dat laatste zinnetje te horen. Want prijzen bij wel/niet aangeven kunnen we natuurlijk allemaal kopiëeren van iphoneclub.nl (wat ook al vaak zat gedaan is in dit topic).
Ik weet dus al hoe de policies werken, en wat iedereen denkt/vind hoe het zal gaan. Maar ik wilde dus graag weten of er ook daadwerkelijk iemand is gecontrolleerd met een iPhone bij zich uit de US?

Edit:
ook_gek schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 00:39:
[...]

hier van de iphoneclub.nl een overzicht met prijzen en de antwoorden op je vragen.

[Kan ik de iPhone in de VS kopen?
Je kunt het toestel los in de VS kopen. Houd er rekening mee dat er een simlock op de iPhone zit (zie verder) en dat er extra kosten bijkomen, zoals salestax, invoerrechten en verzendkosten (indien opgestuurd). Als je de iPhone meeneemt uit Amerika, moet je in totaal op de volgende bedragen rekenen (prijspeil 12 september 2007):

(Laten) meenemen uit de VS, niet aangeven bij de douane: 289,42 euro ($399 dollar);
(Laten) meenemen uit de VS, wel aangeven bij de douane: 354,53 euro;
Gepakt worden door de douane: 547 euro.]
catchingfire schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 09:49:
Kan ik de iPhone in de VS kopen?

Je kunt het toestel los in de VS kopen. Houd er rekening mee dat er een simlock op de iPhone zit (zie verder) en dat er extra kosten bijkomen, zoals salestax, invoerrechten en verzendkosten (indien opgestuurd). Als je de iPhone meeneemt uit Amerika, moet je in totaal op de volgende bedragen rekenen (prijspeil 12 september 2007):

* (Laten) meenemen uit de VS, niet aangeven bij de douane: 289,42 euro ($399 dollar);
* (Laten) meenemen uit de VS, wel aangeven bij de douane: 354,53 euro;
* Gepakt worden door de douane: 547 euro.

[bron: http://www.iphoneclub.nl]
Het is niet dat ik niet dankbaar ben als iemand mij antwoord geeft, maar het antwoord zijn steeds hetzelfde.

[ Voor 67% gewijzigd door pposthoorn op 31-10-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:51

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

pposthoorn schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:03:
Jpjedi, eigenlijk hoefde ik alleen dat laatste zinnetje te horen. Want prijzen bij wel/niet aangeven kunnen we natuurlijk allemaal kopiëeren van iphoneclub.nl (wat ook al vaak zat gedaan is in dit topic).
Ik weet dus al hoe de policies werken, en wat iedereen denkt/vind hoe het zal gaan. Maar ik wilde dus graag weten of er ook daadwerkelijk iemand is gecontrolleerd met een iPhone bij zich uit de US?
Wat een stank voor dank opmerking! Er is iemand die zn best voor je doet en wat extra info geeft. En jij zegt doodleuk dat iedereen die info kan kopiëren van iphoneclub.nl etc.

Hij zal nog eens wat opzoeken voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebytes
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 18:19
Ik heb op ebay een iPhone gekocht, nu heb ik verzending (Naar Nederland -- US $59,00 Vaste kosten standaard internationale verzending Service naar Nederland) iemand hier ervaring mee?

Nu kreeg ik een bericht terug van de verkoper:
Shipping is via Global EMS $59.99 or via UPS $129.99
Global EMS / USPS takes 5-7 business days, UPS takes 3-5 business days. Please do not forget your country CUSTOM department. That could take anywhere from 1 days to 30 days
Nu neem ik aan dat het via Global EMS /USPS verstuurd wordt, maar de verkoper heeft over custom department wat houd dit in? (ik heb al wat gegoogled maar geen antwoord gevonden)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamebytes schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:53:Nu neem ik aan dat het via Global EMS /USPS verstuurd wordt, maar de verkoper heeft over custom department wat houd dit in? (ik heb al wat gegoogled maar geen antwoord gevonden)..
Customs = Douane :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebytes
Ok thx, enig idee hoe ik de douane kan inlichten over het pakketje zodat ik invoerrechten erover kan betalen? ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gister ook een iPhone (locked, wil zelf unlocken :)) besteld uit UK via eBay voor 478,12 euro en vandaag verwacht ik dat ie binnenkomt (het is verstuurd via Parcelforce met International Datapost, next day delivery) :).

Alleen wie bezorgd in eigenlijk Nederland de Parcelforce pakketten? Zie alleen nu op track&trace van Parcelforce dat ie in Luik, België is aangekomen. Ik zie wel dat ze partners zijn met EMS/GLS, maar kan verder niks vinden over verdere bezorging in een specifiek land.

01-11-2007 00:15 International Hub Despatched from hub
01-11-2007 01:59 LIEGE GE Arrived in destination country
31-10-2007 23:11 International Hub Left origin country
31-10-2007 21:26 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
31-10-2007 16:17 Milton Keynes Depot Collected from customer
31-10-2007 14:00 WDM Online

[ Voor 26% gewijzigd door dentify op 01-11-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Gamebytes schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:32:
Ok thx, enig idee hoe ik de douane kan inlichten over het pakketje zodat ik invoerrechten erover kan betalen? ..
De sport is juist meestal de douane proberen te ontlopen zodat je géén invoerrechten hoeft te bepalen. Maar goed, dat is tegenwoordig haast onmogelijk lijkt het. Als je een zo vlot mogelijke behandeling wilt, moet je de afzender vragen een factuur bij te sluiten. Dan kan de douane zonder jouw tussenkomst een waardebepaling doen en de verschuldigde rechten/btw factureren (betalen aan postbode of acceptgiro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebytes
Bedankt voor de duidelijke reacties!

[ Voor 4% gewijzigd door Gamebytes op 01-11-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
pposthoorn schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:03:

...

Het is niet dat ik niet dankbaar ben als iemand mij antwoord geeft, maar het antwoord zijn steeds hetzelfde.
ja hoor... en wat weet je nu dan meer? Niks. Het is en blijft een gok of je er wel of niet uitgepikt wordt bij de douane.

[ Voor 9% gewijzigd door catchingfire op 01-11-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

catchingfire schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:03:
[...]

ja hoor... en wat weet je nu dan meer? Niks. Het is en blijft een gok of je er wel of niet uitgepikt wordt bij de douane.
Ik weet nu inderdaad niks extra, ik vroeg mij gewoon af of er wel eens mensen zijn aangehouden met een iphone bij de douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 16:49
Dat zal allicht gebeurd zijn... je weet ondertussen wat het kost mocht dat gebeuren, bepaal voor jezelf of je het risico wilt en kunt dragen... simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Zojuist mn oom gebeld of hij volgende week een Iphone mee kan nemen, ik ben benieuwd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje aan iedereen die een nog geen iPhone heeft maar er wel eentje wilt !(ik zelf dus ook!)
De iPhone komt dus 9 november uit in duitsland, zijn er hier mensen die naar duitsland gaan ervoor? en mag je die nou eigenlijk wel meenemen ? want wat ik niet helemaal begrijp is dat je een abonoment nodig hebt ervoor, maar hier niemand dit heeft!
bron: http://www.t-mobile.de/iphone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:47:
even een vraagje aan iedereen die een nog geen iPhone heeft maar er wel eentje wilt !(ik zelf dus ook!)
De iPhone komt dus 9 november uit in duitsland, zijn er hier mensen die naar duitsland gaan ervoor? en mag je die nou eigenlijk wel meenemen ? want wat ik niet helemaal begrijp is dat je een abonoment nodig hebt ervoor, maar hier niemand dit heeft!
bron: http://www.t-mobile.de/iphone/
Korrekt, in Duitsland zal het niet zo gaan als in de USA. Je sluit het abo af in de winkel, en activeert alleen thuis met iTunes. Dat betekend dat je niet alleen met de iPhone de winkel uit kan lopen. En om een abo te kunnen afsluiten heb je een geldige Duitse pas/rijbewijs nodig en een vast adres in Duitsland.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is jammer, Ik had nog een kleine hoop dat het mogelijk was om even naar Duitsland te rijden en een iPhone op het halen van af de 9e. Nu maar via de andere weg 1 bestelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wachten tot hij uitkomt in frankrijk?
rond de 26ste was het met orange abbo. Wat trouwens niet zo hoeft te zijn als met tmobile plus adres en paspoort gebeuren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man on Fiya
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-01-2018
Je bedoelt 29 November of doel je op iets anders;

(Franse) iPhone Orange site

BTW, kan 1 van jullie zich hier inschrijven voor "informatie updates"? Mij lukt het niet.
Vous êtes déjà enregistré
Nou echt niet...

[ Voor 3% gewijzigd door Man on Fiya op 04-11-2007 00:40 ]

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom een iPhone importeren -via ebay/ellen etc- en invoergelden ed. riskeren als je op iPhoneclub.nl via een inkoopactie een iPhone voor 475 euro kan krijgen (bij 50> aankopen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 18:59:
Waarom een iPhone importeren -via ebay/ellen etc- en invoergelden ed. riskeren als je op iPhoneclub.nl via een inkoopactie een iPhone voor 475 euro kan krijgen (bij 50> aankopen)?
Omdat die inkoopactie dúúúr is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Inderdaad, als je hem door iemand kan laten meenemen kost hij €300, als hij wordt gecontrolleerd komt er btw en invoerbelasting bij, zit je op €370. Dat is altijd nog €100 minder dan bij iPhoneclub.nl en EvoIT!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

www.macinabox.com is 450,-

En die 370,- klopt niet hoor ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wegens de overweldigende belangstelling voor iPhones heeft macinabox.com besloten tijdelijk de iPhone orderkraan dicht te draaien.
Alle geplaatste bestellingen worden afgehandeld in de volgorde waarin deze ontvangen zijn.
Aangezien wij ons focussen op alles Mac en de iPhone daarvan een verlengstuk is willen wij al onze Mac klanten voorrang geven. Overweegt u nu of in de nabije toekomst een Mac aan te schaffen en bent u tevens geïnteresseerd om in combinatie met uw Mac een iPhone te bestellen neem dan svp contact op met Evert (evert@macinabox.com).
Voor alle duidelijkheid; de losse verkoop van de iPhone is voorlopig stopgezet en Macinabox.com levert alleen nog iPhones aan nieuwe Macinabox.com klanten die minimaal 1 CPU afnemen.
Onze excuses voor het eventuele ongemak. Zodra wij weer een voorraad iPhones hebben zullen wij dit zeker kenbaar maken.

macinabox is dus even exit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

400$ + 8% (VAT, of hoe de BTW in de VS ook heet)
=432$ + 0.69 (huidige dollar-euro koers)
=€298.08 + 22.5% (3.5% invoerbelasting en 19% BTW)
=€365.15 Totaal prijs en dan is hij helemaal legaal in Nederland (kwa invoeren dan, want je hebt natuurlijk geen AT&T ;) )

Volgens mij ben ik zo niks vergeten, ik ga er nu van uit dat een kennis hem voor mij meeneemt, dus ook geen verzendkosten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb na anderhalve maand wachten eindelijk mijn iPhone binnen.
Totale kost... 399$ + 5%tax = 290 euro...
Dat ding is 10 keer meer waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Hoe heb je dat geregeld als ik vragen mag? Door een kennis mee laten nemen oid?

[ Voor 5% gewijzigd door pposthoorn op 04-11-2007 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man on Fiya schreef op zondag 04 november 2007 @ 00:40:
Je bedoelt 29 November of doel je op iets anders;

(Franse) iPhone Orange site

BTW, kan 1 van jullie zich hier inschrijven voor "informatie updates"? Mij lukt het niet.

[...]

Nou echt niet...
Ik sta ingeschreven. Blijkbaar alleen franse ISP emails kunnen gebruik er van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ik heb er 5 gekocht hier in India voor 16,000 Rupees per stuk en dat is: 285 Euro. Hoe ze het doen weet ik ook niet maar het is dezelfde prijs waar hij voor wordt aangeboden in Singapore. Het zijn allemaal 1.02 unlocked.

Ik verkoop ze aan vrienden in NL maar mocht ik niet van alles af geraken dan zal ik het hier ook wel melden.

1.1.2 is uit trouwens en zit standaard op de EU toestellen.

[ Voor 13% gewijzigd door Jpjedi op 05-11-2007 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• combicart
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-11-2015
Zie nu net dat er op iphoneclub.nl een inkoopactie wordt gehouden. Via de website kun je je inschrijven voor een iPhone. Als 50 mensen zich hebben ingeschreven (zijn er nu al meer dan 20), worden de iPhones besteld en kunnen ze binnen 2 werkdagen afgehaald worden. Meer info is op hun website te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

combicart schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:12:
Zie nu net dat er op iphoneclub.nl een inkoopactie wordt gehouden. Via de website kun je je inschrijven voor een iPhone. Als 50 mensen zich hebben ingeschreven (zijn er nu al meer dan 20), worden de iPhones besteld en kunnen ze binnen 2 werkdagen afgehaald worden. Meer info is op hun website te vinden.
475 euro...
prijzig

Wat ik me gisteren afvroeg. In Duitsland zijn de tarieven bekend, en voor het goedkoopste abonnement ben je al 49 euro per maand kwijt. Dan klinkt zo'n actie van gsmtrack.nl toch veel aantrekkelijker?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
evt zelf updaten met zo'n gsmtrackversie, kan dat? Want zo'n versie is immers niets anders dan een .us versie met een software hack erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cougar schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:21:
evt zelf updaten met zo'n gsmtrackversie, kan dat? Want zo'n versie is immers niets anders dan een .us versie met een software hack erop.
Zelfde verhaal als met de niet-gsmtrackversies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-02 13:01
Ik heb een beetje het forumbericht door gelezen en ik ben een beetje tot de volgende conclusies gekomen (ik kan hem unlocked via marktplaats voor 500eu krijgen):

* Via Ellen kost de telefoon uiteindelijk toch 500euro omdat je die 74euro aan de deur moet betalen?
* Via die actie dat je met 50 man tegelijk de telefoon koopt kost die 475 (die 25 euro maken me dan ook niet uit)?

De enige goedekope mogelijkheid is om zelf iemand naar de States of zelf naar de states te gaan om hem daar te kopen en dan heb je een 8GB versie voor 400$..

Ik ken dus niemand die naar de States gaat komende tijd en ben maar een arme student. Ik heb geen credit card die ik kan gebruiken om het via Ellen te doen en tsja mijn hele bankrekening gaat eigenlijk leeg zodra ik hem koop voor de 500 euro..

Wat is nou wijsheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Johny Cash schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:29:
en tsja mijn hele bankrekening gaat eigenlijk leeg zodra ik hem koop voor de 500 euro..

Wat is nou wijsheid?
Niet kopen als je er eigenlijk geen geld voor hebt :)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
Spyro_the_Dragon schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:48:
[...]

Niet kopen als je er eigenlijk geen geld voor hebt :)
Je moet soms een nieuw speeltje hebben he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel irritant om te weten dat er dagelijks talloze mensen van Amerika naar België of Nederland reizen, en best wel in staat te zijn om zo'n speeltje mee te nemen.

Zijn er toevallig belgische mensen die hem via een kennis gaan laten meebrengen in de nabije toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
Ik ben druk bezig aan het zoeken naar mensen die naar de VS gaan als ik er een vind dan spring ik een gat in de lucht, maar dat moet ik hem nog nederlandstalig en unlocked maken maar dat valt toch allemaal wel mee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johny Cash schreef op woensdag 07 november 2007 @ 20:49:
nederlandstalig en unlocked maken maar dat valt toch allemaal wel mee toch?
In principe ben je het best met firmware 1.1.1 voor het unlocken, maar meer mag hier helaas niet over verteld worden. Nederlandse taal zou ik zelf niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik heb er eentje te veel, zit nog in verpakking. Je kan me mailen koosmp3 apenstaart heetmeel puntcom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
Let op als je benaderd word door een Mariska die voor een belachelijke prijs een Iphone verkoopt, het is een oplichter. Koop alleen zodra ze jou via rembours de bestelling verstuurd!

ENNN ik heb het geregeld een kennis neemt hem mee voor me naar Nederlanddd JUIJ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag is de 1.1.2 firmware gereleased. iemad gaat de 17e naar New York en neemt voor mij een Iphone mee, denken jullie dat ie dan nog 1.1.1 is of dat er dan al 1.1.2 toestellen in de winkels liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Laatst online: 22-04-2013
Denk dat je er rekening mee moet houden dat je er een met 1.1.2 krijgt. Maar die is al ge-jailbraked las ik net ergens. Dus daar zou ik me geen zorgen over maken.

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:52
Wat ik me afvraag... Volgens mij was er een europese telco die in het buitenland op zijn eigen netwerk hetzelfde tarief (of enkele centen meer) rekent als op zijn netwerk in het thuisland... En ik meen dat dat T-Mobile was. Dan kan je dus een iPhone uit DE halen en m hier 'gewoon' gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar met de lage dollar koers ben ik 400$ = 300 euro kwijt voor een toestel. In DE zit ik dan sowieso aan een abo vast, en dat wil ik niet.
@spyro waar had je dat gelezen? Ik hou er idd ook maar rekening mee, en de kans zit er iddwel dik in dat 1.1.2 al gehackt voor die tijd. we zullen zien, we zullen zien.
maar omdat de update verder weinig toevoegt zou ik liever een 1.1.1 hebben omdat ik dan zeker weet dat ik m binnen 15min kan gebruiken met mn eigen sim.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:00:
Best wel irritant om te weten dat er dagelijks talloze mensen van Amerika naar België of Nederland reizen, en best wel in staat te zijn om zo'n speeltje mee te nemen.

Zijn er toevallig belgische mensen die hem via een kennis gaan laten meebrengen in de nabije toekomst?
Een ticket New York kost je ongeveer tussen de 400 en 450 euro. Wat let je om `m zelf te gaan halen. Neem er 2 extra mee en je hebt je ticket er ook weer uit :) + koop nog wat kleren en je maakt nog winst ook. ( Ben zelf begin oktober op deze manier naar New York gegaan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdam83
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:13
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:34:
[...]

Een ticket New York kost je ongeveer tussen de 400 en 450 euro. Wat let je om `m zelf te gaan halen. Neem er 2 extra mee en je hebt je ticket er ook weer uit :) + koop nog wat kleren en je maakt nog winst ook. ( Ben zelf begin oktober op deze manier naar New York gegaan )
Moet je wel 2 creditcards hebben, want op 1 creditcard kan je maar 2 iPhones halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebytes
Mijn iPhone is opgehouden bij de douane , ik heb nu de brief die TNT heeft gestuurd teruggestuurd, hoelang duurt het ongeveer dat ik de iPhone ontvang?..

De verkoper had er 4 GB MP3 player opgezet 95$ heeft dus niet gewerkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het echt dat er een verplichting is om met een US creditcard te betalen? Dit zou het wel *erg* moeilijk maken om zo'n ding te pakken te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 01:36:
Klopt het echt dat er een verplichting is om met een US creditcard te betalen? Dit zou het wel *erg* moeilijk maken om zo'n ding te pakken te krijgen...
In de Apple store of online? In de store kun je ook gewoon cash betalen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 10:34:
[...]

In de Apple store of online? In de store kun je ook gewoon cash betalen lijkt me?
Dat (niet meer cash betalen) was toch tezamen met de verlaging van de limiet van 5 naar 2 iPhones per persoon aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Laatst online: 01-12-2021
Kennis van me zit nu in NY, het is toch gewoon mogelijk dat hij een iPhone voor mij mee neemt van daar?

Maar waar kan hij die het beste kopen, Apple store in SoHo of Fifth Ave kan je ze toch gewoon zo zonder abbo meenemen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kethij schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:32:
Kennis van me zit nu in NY, het is toch gewoon mogelijk dat hij een iPhone voor mij mee neemt van daar?

Maar waar kan hij die het beste kopen, Apple store in SoHo of Fifth Ave kan je ze toch gewoon zo zonder abbo meenemen he?
Zolang er met een credit card betaalt wordt zou het moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 18:14
Als je hem in Duitsland koopt dan hoef je toch niet gelijk een abbonoment af te sluiten? Volgens mij is dat hetzelfde als in de VS, dat je hem met itunes moet activeren plus op itunes het abbo afsluiten. + FW 1.1.2 is al gekraakt, dus kan je hem beter in DE halen.

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WybWyb schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:31:
Als je hem in Duitsland koopt dan hoef je toch niet gelijk een abbonoment af te sluiten? Volgens mij is dat hetzelfde als in de VS, dat je hem met itunes moet activeren plus op itunes het abbo afsluiten. + FW 1.1.2 is al gekraakt, dus kan je hem beter in DE halen.
De VS is veel goedkoper, daarom is het veel aantrekkelijker om de phone daar te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
WybWyb schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:31:
Dat klopt niet. De iPhone koop je in Duitsland in een van de "T-punkte" (over het algemeen bij een business center), en daar sluit je meteen een abo af. Vervolgens activeer je thuis alleen de telefoon door de passende bundel te kiezen (aantal belminuten en sms), verder niets. Doordat je het contract in de winkel moet afsluiten kun je ten eerste geen telefoon kopen als niet Duitser. Ten tweede maakt de telefoon onderdeel uit van het contract en kun je dus je telefoon niet houden op het moment dat je het contract zou annuleren, aangezien het contract afgesloten is met de combinatie telefoon en belbundel. :)

Helaas zal het dus geen optie zijn om als Nederlander naar Duitsland te rijden, aangezien je er zonder een Duits adres en bankrekening geen telefoon mee kunt krijgen.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53
:)

[ Voor 106% gewijzigd door matthijst op 12-11-2007 09:13 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel jammer dat je hem niet eerst kan zien voordat je besluit er een te kopen. Ben door de filmpjes en reviews wel geïnteresseerd geraakt, maar live beoordelen is toch wel het prettigst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:35:
Toch wel jammer dat je hem niet eerst kan zien voordat je besluit er een te kopen. Ben door de filmpjes en reviews wel geïnteresseerd geraakt, maar live beoordelen is toch wel het prettigst.
Waar woon je? Er zijn genoeg tweakers hier die er een hebben, en hem vast even willen showen aan je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arnhem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

iedereen die denkt dat je even je phone kunt oppliken in de US: gaat niet, je moet geldig amerikaans id hebben kwam ik vandaag achter.........zo makkeljk is het dus allemaal niet meer in de VS.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

Seesar schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 01:02:
iedereen die denkt dat je even je phone kunt oppliken in de US: gaat niet, je moet geldig amerikaans id hebben kwam ik vandaag achter.........zo makkeljk is het dus allemaal niet meer in de VS.
dat meen je niet ...
:|

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn er dan Hollanders die dat wel zo hebben kunnen doen?
(lees dit topic maar eens goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn iPhone nu alweer een maandje of 2. Ben er zeer over tevreden,.. ik heb hem besteld bij een bedrijfje dat goederen in Amerika koopt op aanvraag en ze dan naar jou verscheept. Super handig, er zijn redelijk wat mensen die dat voor je doen hoor. Je betaald uiteraard wel voor de dienst, maar dan heb je wel wat :-)
Draai overigens nogsteeds 1.0.2. firmware, heb geen zin in trubbel met updaten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:53

Maximus

There is no substitute

Ik ben nu flink aan het zoeken en een kennis is nu aan het kijken of er voor mij 2 iPhones naar de EU kunnen komen. Veel mensen hier hebben al een en uiteraard via de normale sites zijn er verschillende unlockwijzes beschikbaar.

Echter zit ik met een belangrijke vraag. Apple kan softwareupdates uitgeven voor de iPhone, is er een mogelijkheid dat zij dan ook eisen gaan stellen aan je software voordat je kunt bellen op netwerken? Dwz je moet 1.1.5 hebben om te kunnen bellen? Of is dat niet juist?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:43:
[...]

Waarom zijn er dan Hollanders die dat wel zo hebben kunnen doen?
(lees dit topic maar eens goed)
Dat was een paar maanden terug.
Toen ik hem haalde zeiden ze: "je kunt hem alleen met ATT gebruiken, buiten Amerika heb je er niks aan"... Verder boeide het ze niet...

De laatste tijd wordt Apple steeds strenger: minder iphones per klant, en nu dus schijnbaar alleen nog met US Id.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb kennissen die in de VS wonen gevraagd om een iPhone op te sturen.
Hun waren naar de Apple store geweest om te informeren voor de iPhone, Maar wat de medewerker van de Apple store vertelde is dat je de winkel niet kon verlaten zonder de iPhone te activeren.
Ik weet niet als het toevallig is dat ze net deze medewerker dat verteld heeft.

Maar ze gaan het nu proberen om gewoon online via Apple.com te bestelen en dan op te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinker23
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-04-2024
Dit is niet helemaal waar, mijn broer heeft afgelopen weekend gewoon twee iPhones gekocht in de Apple Store op Prince Street in New York, hij hoefde zich niet te identificeren en kon gewoon met een Nederlandse Mastercard afrekenen, no problemo. Verder ook niet aangehouden bij de douane dus hij ligt hier nu voor me te glimmen voor ~€280,- :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
tinker23 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:32:
[...]

Dit is niet helemaal waar, mijn broer heeft afgelopen weekend gewoon twee iPhones gekocht in de Apple Store op Prince Street in New York, hij hoefde zich niet te identificeren en kon gewoon met een Nederlandse Mastercard afrekenen, no problemo. Verder ook niet aangehouden bij de douane dus hij ligt hier nu voor me te glimmen voor ~€280,- :D
Zelfde verhaal hier.

Vriend van me gewoon gehaald in een Apple store in Washington. Geen probleem en gewoon betaald met creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19
Mijn ouders hebben er vorige week ook een meegenomen zonder problemen. Wie weet verschilt het per winkel hoe streng ze zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Maximus schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:07:
Ik ben nu flink aan het zoeken en een kennis is nu aan het kijken of er voor mij 2 iPhones naar de EU kunnen komen. Veel mensen hier hebben al een en uiteraard via de normale sites zijn er verschillende unlockwijzes beschikbaar.

Echter zit ik met een belangrijke vraag. Apple kan softwareupdates uitgeven voor de iPhone, is er een mogelijkheid dat zij dan ook eisen gaan stellen aan je software voordat je kunt bellen op netwerken? Dwz je moet 1.1.5 hebben om te kunnen bellen? Of is dat niet juist?
Nee erg onwaarschijnlijk. Zijn een hoop mensen die hem gebruiken zonder ooit aan de pc te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
MADG0BLIN schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:54:
Mijn ouders hebben er vorige week ook een meegenomen zonder problemen. Wie weet verschilt het per winkel hoe streng ze zijn?
Uiteindelijk is het voor een winkel ook omzet en winst, dus zullen ze toch niet heel lastig doen om hun voorraad iPhones te slijten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand enig idee of de iphones die nu in de amerikaanse winkels liggen 1.1.1 of 1.1.2 als firmware hebben? Vandaag is 1.1.2 officieel via itunes te downloaden, maar ik vroeg me af hoelang t dan duurt voordat ie daarmee ook daadwerkelijk in de winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Laatst online: 01-12-2021
Hier geen problemen kennis heeft dit weekend er een paar meegenomen uit NY, Apple store in Fifth Ave.
Kon ze zo meenemen zonder id en geen activatie in de winkel. Er geld alleen een limiet van 2 iPhones per creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ok, zal mijn verhaal wat toelichten

Gister naar Apple store in Allentown, PA.

Ik loop naar binnen en geef aan 2 Iphones te willen. Meisje scant de phones, maakt rekening op en op moment dat ik wil betalen vraagt haar supervisor of ze om ID heeft gevraagd.

Hij geeft veronschuldigent aan dat nieuwe richtlijnen een AM. ID nodig hebben om je een Iphone te verkopen. Ik vraag lacherig hoe ik dit probleem kan oplossen en hij geeft aan alleen "sorry" te kunnen verkopen.

Ik besef ineens echter dat ik een Am. Bank account heb en een AM. Sofi nr (zgn SSN). Ik push een beetje en vraag wat de voorwaarden zijn: ik leef tenslotte 6 maanden hier en wil een Iphone gebruiken. Ik kan dat aantoen met visum (diek ik niet bij me had) maar kon wel aantonen een Wachovia account te hebben.

Na lang bladeren in een dikke klapper samen met zijn supervisor komen ze tot de conlcusie dat hier niets over instaat en dus maar gewoon verkopen (er wordt niets van je ID geregistreerd; ik had dus net zo goed mijn amerikaanse overgrootmoeder kunnen zijn).

Tijdens het wachten hoorde ik hen discussieren over het volgende:

*richtlijnen zijn deze week aangepast van hogere hand: een AM. ID is verplicht geworden
*vorige week waren de richtlijnen net iets anders dan gister; ze waren verbaasd en verwart wat het nu was.
*Cash wordt niet meer geaccepteerd omdat ze een naam bij de betalende partij willen hebben
*richtlijnen zegt niets over tijdelijk verblijvende mensen die de Iphone wil kopen en hebben mij voordeel van de twijfel gegeven.

*daarnaast moesten 3 Amerikaanse inwoners (zag ik aan hun rijbewijs) naast mij zich identifiseren voor het kopen van niet alleen een Iphone, maar ook voor het kopen van een losse hoes/berscherming voor de Iphone.

De richtlijnen zijn sinds vorige week aangescherpt maar het lijkt erop dat het verkoper afhankelijk is wat ze ermee doen: je ID wordt neit ingescand of je nr wordt niet ingevoerd dus ze kunnen net zo goed zeggen dat ze mijn AM. ID gezien hebben terwijl ik die nooit heb laten zien.

I.i.g. het is iets van afgelopen week (getuige hun discussie en de onduidelijkheid hierover) en dus zijn de ervaringen van afgelopen maand voor nu ongegrond.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dat is wel anders doe hoe het bij mij ging ja :P Het klopt dat ze geen contante betalingen meer willen om zo de handelaren er beter tussenuit te kunnen halen. ( immers als je met creditcard betaald hebben ze meer gegevens over je dan bij`n contante betaling. )

Als om je id wordt gevraagt in een Apple store zou je het er natuurlijk altijd op kunnen gooien dat je voor een bepaalde tijd in Amerika bent. Weet niet of het werkt maar wie niet waagt wie niet wint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
Je kan de iphone gewoon halen in de winkel, je hebt alleen een creditcard nodig, de prijs is: 293 euries..

Prachtige telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Wanneer heb jij dit gedaan, want volgens andere is het gister veranderd...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja wil ik ook wel weten, als het goed is neemt iemand zaterdag voor mij een iphone mee uit new york, hoop maar dat het lukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik vraag me af als ik nu een iPhone in de USA koop en hij dan later in Nederland officeel komt, kan ik hem dan gewoon registreren alsof hij hier gekocht is? Een soort reset dus.

[ Voor 1% gewijzigd door Bartjeee op 13-11-2007 23:51 . Reden: Spelvout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Bartjeee schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:49:
Ik vraag me af als ik nu een iPhone in de USA koop en hij dan later in Nederland officeel komt, kan ik hem dan gewoon registreren alsof hij hier gekocht is? Een soort reset dus.
Serienummer zal wel anders zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Apple is een beetje aan het doorslaan. Je identificeren voor een hoesje voor een iPhone?!
Nee, leuke producten, maar mijn sympathie zijn ze rap aan het verliezen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny Cash
pposthoorn schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:18:
Wanneer heb jij dit gedaan, want volgens andere is het gister veranderd...?
Ze zeggen in de winkel dat er een abbonement bij hoort en dat je hem anders voor 799 dollar kan kopen. Je moet gewoon zeggen dat je op stage bent voor een jaar in mijn geval of voor het werk en dat je gewoon een abbonement wil.. Je moet wel persee met credit card betalen .. maar voor de rest geen probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hassanjassan
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Johny Cash schreef op woensdag 14 november 2007 @ 08:49:
[...]

Ze zeggen in de winkel dat er een abbonement bij hoort en dat je hem anders voor 799 dollar kan kopen. Je moet gewoon zeggen dat je op stage bent voor een jaar in mijn geval of voor het werk en dat je gewoon een abbonement wil.. Je moet wel persee met credit card betalen .. maar voor de rest geen probleem..
Moet je er nou wel een abo bij nemen of niet, want mijn neef staat op het punt om zo'n ding voor me te kopen (hij komt binnenkort naar NL) en hij zei dat de verkoper jou als koper "encouraged" oftwel aanmoedigd om een abo erbij te nemen.

Dit is nl. een dealbreaker voor mij om een abo erbij te moeten nemen, ik heb er al 1 (t-mobile + web 'n walk). En btw die AT&T abo's zijn ook tring duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Hier liggen ze gewoon in de gsm winkels. niemand stelt vragen, je krijgt er zoveel je wenst en je kan met alles betalen.

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjempie
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Jpjedi schreef op woensdag 14 november 2007 @ 11:05:
Hier liggen ze gewoon in de gsm winkels. niemand stelt vragen, je krijgt er zoveel je wenst en je kan met alles betalen.

8)
En waar is hier?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hassanjassan
  • Niet online
Ja zou wel handig zijn...
Jpjedi schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:22:
[...]

meesten hebben hem via ene Ellen, of via een tripje naar de US.

Zelf heb ik hem uit Singapore (16,000 INR) aangezien ik in India woon.
Oh ik zie het al....

[ Voor 45% gewijzigd door hassanjassan op 14-11-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hassanjassan
  • Niet online
dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door hassanjassan op 14-11-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
je bent me al voor :) Sorry inderdaad voor de onduidelijkheid. Ik woon in Bangalore, India.

Mijne heb ik uit Singapore maar ze verkopen ze hier ook in de winkel. De reden dat ik hem hier niet heb gehaald is dat ik hier 25000 Rupees betaal (435 Euro)

De winkel hier in mijn straat heeft er nog 2 waarvan ik er eentje heb gereserveerd voor een klant van me. Ik heb er ook 5 gekocht via mijn buurman voor 17,000 die ik naar NL heb verzonden.

[ Voor 8% gewijzigd door Jpjedi op 14-11-2007 11:26 . Reden: profiel aangepast! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel Euro is 16,000 INR ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dude... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Koman Nick..ik hoef hier toch niet eerst alle bedragen door de currency converter te halen?

http://www.abnamro.nl/int.../jsp/valutacalculator.jsp
http://www.xe.com/ucc/
http://www.oanda.com/convert/classic
http://www.iccfx.com/nl/
http://finance.yahoo.com/currency?u

en ga zo maar door. :X

Ik zal het je makkelijk maken.. vandaag staat de Rupee 57.77 tegen de Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx, ik zit achter een proxy alwaar alleen Tweakers openstaat, vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heeft iemand trouwens ervaring met het op laten sturen naar Nederland door iemand die in Amerika woont ?
Ik heb vaker een telefoon of een fotocamera lens besteld in het buitenland en daar kwam steeds een x bedrag bij aan invoerrechten. Ook wanneer duidelijk op de doos vermeld stond dat het een "gift" betrof.

Hoe zit dit bij de iPhone ?
Is het dan nog een beetje rendabel of moet ik erop letten via welke maatschappij ik het laat opsturen ?

[ Voor 0% gewijzigd door AP3X op 14-11-2007 19:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Chaser2600 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:25:
Heeft iemand trouwens ervaring met het op laten sturen naar Nederland door iemand die in Amerika woont ?
Uhm, zoekfunctie eens proberen misschien? |:(

Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.