Kunnen we niet een plane charteren met alle tweakers en dan van alles hier naar toe halen 
Ik wil wel een leuke mexicaanse
Ik wil wel een leuke mexicaanse
Alle iphones worden met 1.1.1 geleverd. Of je de Orange simkaart kan gebruiken durf ik niet te zeggen. Werkt deze sim in elk ander toestel? Dan lijkt het me dat hij ook in de iphone werkt.Donstil schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:30:
Beste forumers
Ik wil ook een iphone uit de VS halen.
heb al een offerte liggen via die ellen en ga dat ook wel door laten gaan,
Nu wou ik alleen 2 dingen weten.
Kan ik me Orange UMTS simkaart gebruiken na unlock (niet met umts dat weet ik, maar de sim is iets anders natuurlijk)
En worden de Iphones nu geleverd met 1.1.1? of nog met 1.0.2 ?
Alvast bedankt
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Met de huidige wisselkoers is dit ongeveer 355.00 euro, toch een flink verschil.Subtotaal: $ 501.84 / EURO 392.00
Verwijderd
Servor schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:11:
[...]
Ik wil je zeker niet ongerust maken, maar 'mijn' iPhone heeft na 9 dagen (!) de status 'Missent' gekregen en is nu ein-de-lijk onderweg. Ik had al die tijd ook alleen maar die 'electronic shipping info received' melding in die zgn. tracker van USPS.
Eén ding is duidelijk, als ik ooit nog eens zoiets van eBay koop, gebruik ik noooooit meer USPS. FedEx of UPS all the way. Prutsers. En daar betaal je dan 45 dollar voor, zgn. Expedited shipping my ass.
Dat betekent, stam + t .
Als er een rekening bij de iPhone zit, waar de prijs op staat, gebruiken ze die en sturen ze hem door. Je kunt dan 19% ad postbode betalen...Donstil schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 02:03:
Wat gebeurd er eigenlijk als mijn iphone wordt onderschept ?
Sturen ze hem dan door en krijg ik er een rekening van de extra kosten bij (19% lijkt me, en wat nog meer???)
Of blijft hij daar liggen tot dat ik betaald heb of wat?
Haters everywhere but I don’t really care
Wordt het nu maandag of dinsdagAt Foreign Delivery Unit, October 13, 2007, 12:09 am, NETHERLANDS
Out of Foreign Customs, October 12, 2007, 6:42 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, October 06, 2007, 4:58 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, October 06, 2007, 4:58 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, October 05, 2007, 9:28 am, SAN FRANCISCO
Processed, October 05, 2007, 9:27 am, SAN FRANCISCO, CA 94128
Processed, October 04, 2007, 4:38 pm, WEST SACRAMENTO, CA 95799
Acceptance, October 04, 2007, 12:56 pm, SACRAMENTO, CA 95813
Notice Left, October 02, 2007, 11:11 am, SACRAMENTO, CA 95835
Arrival at Unit, October 02, 2007, 5:12 am, SACRAMENTO, CA 95814
Electronic Shipping Info Received, October 01, 2007
Oke dus als hij wordt onderschept en er zit een rekening bij, kan hij dus nogsteeds snel hier zijn,matthijst schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 11:24:
[...]
Als er een rekening bij de iPhone zit, waar de prijs op staat, gebruiken ze die en sturen ze hem door. Je kunt dan 19% ad postbode betalen...
Bij mij stond er iPhone $100 op, dat vonden ze niet (geloofwaardig) genoeg, dus moest ik eerst een rekening/kopie Paypal naar TNT sturen... Paar dagen later stonden ze ad deur: 90 euro extra...
[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 14-10-2007 20:09 ]
Verwijderd
Telfort Surf & Mail Unlimited is tijdelijk € 7,00 per maandXandrios schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:59:
Welke operator kan er goedkoop GRPS access leveren?
Dat geldt dan inderdaad alleen voor rembours, want andere pakketjes worden op zaterdag bezorgd. Ik hoop jullie morgen mijn ervaringen te kunnen delen.Donstil schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 13:37:
[...]
@hierboven. UPS/Fedex/DHL enz leveren gewoon uit op maandag hoor,
Zelfs TNT leverd pakketjes uit die vrijdag verstuurd zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door DesertShooter op 14-10-2007 13:49 ]
Nee, dan vragen ze jou de bon + formuliertje op te sturen.Riccardo schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:12:
Wat doen jullie met de bonnetje behorend bij de Iphone? Laten jullie deze gewoon meesturen met het pakketje waar de IPhone inzit?.. En als TNT dan wil weten hoeveel het pakketje werkelijk waard is, zouden zij dan het pakketje open maken om naar een bonnetje te kijken?
Brief met een formulier erbij dat je moet invullen...Donstil schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 01:30:
Hopen dat de mijne er doorkomt,
wil best wachten. Maar als het bij de duane zo lang duurt kan ik niet tegen,
Krijg je een mail of brief over de duane kosten trouwens ?
Ik heb hier namelijk totaal geen ervaring mee
Verwijderd
Lees het topic is door zou ik zeggenJpjedi schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 08:54:
Iedereen heeft het hier over Ellen. Mag ik weten hoe dat in elkaar steekt of hoe ik met haar in contact kom?
www.fromus2eu.comJpjedi schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 08:54:
Iedereen heeft het hier over Ellen. Mag ik weten hoe dat in elkaar steekt of hoe ik met haar in contact kom?
Wat is je laatste status?CoolJuul schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:28:
Bah bah, mijn USPS tracking nummer is de laatste keer op 7 oktober bijgewerkt en inmiddels is het alweer de 15e. Vraag me af waar het pakket zich bevindt.
Verwijderd
Verwijderd
Is USPS nou iets anders dan UPS ?CoolJuul schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:28:
Bah bah, mijn USPS tracking nummer is de laatste keer op 7 oktober bijgewerkt en inmiddels is het alweer de 15e. Vraag me af waar het pakket zich bevindt.
Nee, UPS en USPS zijn verschillend.Donstil schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 19:33:
[...]
Is USPS nou iets anders dan UPS ?
want mijne gaat met UPS en lees hier (en op andere forum;s) alleen maar slechte verhalen over dat USPS (vooral dat het erg langzaam is)
Verwijderd
Alleen de volgorde is totaal andersDonstil schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:40:
maarja USPS kon nog een extra dienst zijn op UPS (aangezien er alleen een S extra aanwezig is)
incheck bagage maar als je eruit gehaald wordt (domme pech) dan vinden ze het toch wel. Pas een laptop uit US meegenomen en de bon plus de doos door een collega laten meenemen op een andere vlucht.The_Cure schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:07:
ALS ik hme meeneem uit de US zou ik het doosje dan het best:
1 in mijn handbagage stoppen (douane scan-problemen?)
2 in mijn incheck-bagage stoppen (steel risico?)
Iemand ervaring?
Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me
Klinkt als: hij is wel aangemeld maar onderweg verdwenen. Lees: gejat?Johantjuuh schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:16:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 10-10-2007 Amsterdam , intern transport pakketten
[ Voor 6% gewijzigd door DesertShooter op 16-10-2007 22:07 ]
Oke maar je kan niet meer updaten.. of aan het net hangen anders werkt ie toch niet meer?DesertShooter schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 21:59:
Ik heb dan vandaag ook eindelijk mijn iphone 8gb binnen gehad. Wat is het toch een prachtig apparaat. Hij is nog mooier dan dat ik al verwacht had.gelukkig was het nog een 1.0.2, en heb hem dus heel simpel kunnen unlocken.
Ik heb hem laten versturen via USPS, rond 1 oktober. Hij heeft er twee weken over gedaan om vanuit de VS over te komen. hij heeft me 350 € gekost via eBay, en de invoerbelasting was 50€. Al met al dus 400 euro.
En ik zal er niet snel spijt van krijgen.
Hoe zit het met de oplader dan? Deze is toch 110volt?DesertShooter schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:09:
Jawel hoor, je moet alleen bij itunes opgeven dat je hem niet wilt updaten.
[ Voor 83% gewijzigd door CoolJuul op 17-10-2007 09:41 ]
Neu, is een 110-220V switchding...Samplex schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:19:
Hoe zit het met de oplader dan? Deze is toch 110volt?
Je kunt natuurlijk in itunes Update uitschakelen.Samplex schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:04:
[...]
Oke maar je kan niet meer updaten.. of aan het net hangen anders werkt ie toch niet meer?
Verwijderd
Ik zou het risico van een photoshop niet nemen. Je kunt beter paar tientjes extra betalen dan een valsheid in geschriften.Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 00:05:
Ik heb vandaag ook bericht gehad van de douane. Ze willen een factuur zien. Hopelijk doen ze niet moeilijk over het feit dat op de factuur die meegeleverd is door de verkoper 200dollar staat en op de mijne 585 dollar(met verzendkosten bij)... Ik ging eerst de factuur door photoshop trekken, maar aangezien de betaling is gebeurd met visa van mijn pa en de aankoop op zijn naam staat heb ik dat plan moeten laten varen... Zal dus ietsje duurder worden dan ik verwacht had.Zal wel blij zijn als ik hem eindelijk heb!!!
GPRS? Internetten via dat ding werkt dat?T_E_O schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:41:
Visual voicemail.. en that's it eigenlijk
Theo, maar ik zie dat er Edge inzit wat nederland toch niet heeft?T_E_O schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:20:
Ja hoor; internetten werkt best, maar GPRS is natuurlijk niet echt een feest. Mail checken via GPRS gaat wel mooi, maar browsen kan je veel beter via wifi doen.
Inderdaad..zelfs geduldig browsen gaat wel maar je moet er wel een kop koffie bij hebben.T_E_O schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:20:
Ja hoor; internetten werkt best, maar GPRS is natuurlijk niet echt een feest. Mail checken via GPRS gaat wel mooi, maar browsen kan je veel beter via wifi doen.
meesten hebben hem via ene Ellen, of via een tripje naar de US.GUZA schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:11:
bij welke ebay verkopers hebben jullie de iphone gekocht? en waar letten jullie op om veilig te handelen?
[check]NeoSoulStar schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:06:
Kan je de ipone ook gewoon los kopen, want ik zit nu ff op www.aaple.com te kijken en dan de store, maar daar zie ik ze alleen aangeboden worden met zo`n AT&T abbo.
Collega van me gaat volgende week naar new york, anders kan ie er wel eentje voor me mee nemen, 399 dollar is zo rond de 280 euro.
Dus gewoon de iphone uit de doos halen en bon opbergen in je koffer ofzo and thats it?
...less is more
bon met post verzenden en doos wegflikkeren. Als je de pech hebt van controle en ze stellen vragen over je iphone...dan mag je antwoorden of die nieuw is..zeg je nee dan gaan ze de bon zoeken.NeoSoulStar schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:06:
Kan je de ipone ook gewoon los kopen, want ik zit nu ff op www.aaple.com te kijken en dan de store, maar daar zie ik ze alleen aangeboden worden met zo`n AT&T abbo.
Collega van me gaat volgende week naar new york, anders kan ie er wel eentje voor me mee nemen, 399 dollar is zo rond de 280 euro.
Dus gewoon de iphone uit de doos halen en bon opbergen in je koffer ofzo and thats it?
ik had ergens op iphoneclub.nl gelezen dat iemand een NL woordenboek had gemaakt./aan het maken isSamplex schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 11:10:
Wat kan je nou eigenlijk niet met en US Iphone?
Nederlands woordenboek maar wat nog meer?
[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 17-10-2007 23:41 ]
[ Voor 3% gewijzigd door huorpalantir op 18-10-2007 17:21 ]
dus je was totaal ongeveer 500 euro kwijt aan je iphone als ik het goed heb via ellen?Donstil schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:30:
Service is wel goedkoop maar gaat wel enorm duren lijkt me.
Ik heb hem via ellen (vandaag gekregen) en betaal meer
maar zondag betaald met me creditcard. en nu (donderdag) geunlokd (zelf) op me bureau
Met UPS
moest wel 72.90 btw aftikken.
Verwijderd
Verwijderd
Via USB of voor de adapter een NL stekker kopen bij een winkel met Apple spul. Die schuif je zo op de meegeleverde adapter.framaster schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:51:
Ik had een vraag betreft het opladen van de iphone.
Hoe gaat dit kan je hiervoor een opzet stuk kopen ofzo ?
Verwijderd
Laat hem gewoon de doos in zijn koffer steken, die worden toch niet gecontroleerd door de douane, die checken toch maar alleen de handbagage?NeoSoulStar schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:49:
Collega neemt er eentje mee voor me volgende week uit new york, 399 dollar, en hij propt hem in z`n tas, zonder doos enzo, heb wel goeie hoop dat alles goed zal gaan, maar mochten ze bij de duane gaan zeuren en hij heb verzuimd om het niet aan te geven, moet je dan gewoon die 50-60 euri bij betalen of krijg daarboven op ook nog een boete?
Een laat en naief/onwetend antwoord....Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:26:
[...]
Laat hem gewoon de doos in zijn koffer steken, die worden toch niet gecontroleerd door de douane, die checken toch maar alleen de handbagage?
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
je moet pas door de douane als je bagage al ingecheckt is, dus wanneer je alleen nog maar je handbagage bij de hand hebt..Spyro_the_Dragon schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:28:
[...]
Een laat en naief/onwetend antwoord....
De douane controleerd lang niet altijd, maar als ze je controleren doen ze het vaak grondig - alle bagage dus.
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
En dan wordt vaak ook alleen nog maar op drank etc. gelet..Spyro_the_Dragon schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:27:
Ik neem aan dat dit over douane bij aankomst gaat. Dan nog zijn er twee stappen:
1. Paspoortcontrole (dan heb je alleen handbagage bij je)
2. Bagagecontrole (met handbagage en ingechekte bagage)
Bij vertrek wordt idd alleen handbagage gecontroleerd en in de meeste landen alleen op explosieven ed. Dit gebeurt met ruimbagage ook.... zonder dat je het ziet.
Verwijderd
ik heb bij aankomst nog nooit douane controle gehad.. en ik ben al een 20 keer met het vliegtuig op reis gegaan. mss heb ik gewoon geluk gehad..Spyro_the_Dragon schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:27:
Ik neem aan dat dit over douane bij aankomst gaat. Dan nog zijn er twee stappen:
1. Paspoortcontrole (dan heb je alleen handbagage bij je)
2. Bagagecontrole (met handbagage en ingechekte bagage)
Bij vertrek wordt idd alleen handbagage gecontroleerd en in de meeste landen alleen op explosieven ed. Dit gebeurt met ruimbagage ook.... zonder dat je het ziet.
Verwijderd
Denk dat je geluk gehad hebt... ik ook denk ik...Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:57:
[...]
ik heb bij aankomst nog nooit douane controle gehad.. en ik ben al een 20 keer met het vliegtuig op reis gegaan. mss heb ik gewoon geluk gehad..
Het vervelende is natuurlijk dat als je straks een keer met je iPhone uit Shanghai vandaan komt en geen BTW-bonnetje kunt laten zien.Spyro_the_Dragon schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 16:24:
een keer aangehouden (op vlucht uit Shanghai, 100% controle volgens mij) en alles mocht leeg. Gelukkig niets gekocht toen (paar shirts)
Ben je piloot? Of steward(ess)?Jpjedi schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:16:
Gekker nog..ik vlieg meerdere malen per week waarvan minimaal 1 keer per week buiten Shengen en nog nooit gechecked.
Verwijderd
Verwijderd
Als jij geloofwaardig genoeg zegt "ohh sh*t vergeten dat ik mijn iPhone nog moest aangeven" . Dan geven ze je niet zomaar een boete maar betaal je btw. Maar zoals hierboven ook aangegeven is de kans klein dat je wordt gecontroleerd.Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 18:04:
Hoe serieus nemen de mensen van de Douane het nou..? Stel dat ze je pakken zullen ze je dan ook meteen die boeten geven of geven ze je een waarschuwing + je moet alsnog die inport kosten betalen...?
Thanx n Greetz, Stiruam
Verwijderd
Verwijderd
Ok, mijn iphone is nog geeneens verstuurd dus kan nog niks checken. Hoelang duurde het geheel bij jou?kenny89 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:50:
dat kun je gewoon volgens dmv een trackingscode op het account waar je het mee hebt bestelt. (ik heb mijn iphone ook gewoon onder mijn eigen mac ID besteld en op een ander adres in US laten afleveren.)
Verwijderd
8 dagen, dat is goed te doen. Die van mij moet eerst naar NY. Ben benieuwd wanneer die daar aankomt. Hoe heb jij hem van LA naar NL gestuurd. Met USPS??kenny89 schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:55:
uhm.. even kijken, had ehm de 22ste besteld, 25ste afgeleverd in LA en ik had em 5 dagen daarna thuis .
Verwijderd
[ Voor 97% gewijzigd door GUZA op 24-10-2007 16:15 ]
[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 24-10-2007 16:18 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Met UPS verstuurd? Dan valt het wel mee.GUZA schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:38:
Toch maar via Ellen eentje besteld, ze verwacht dat ik hem eind volgende week binnen heb, alleen hoe lang blijft zoiets bij de douane liggen?
Op de doos staat gewoon dat het een waarde heeft van $399,
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq