iPhone importeren

Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste
Acties:
  • 112.563 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
wh00pz schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:14:
ik laat er nu 1tje uit NY meenemen, natuurlijk box weggooien, iphone in zak en alle accessoire los in de handbagage of koffer..

hoe groot is nou de kans dat de persoon die hem importeert, hier belasting op moet betalen? of beter gezegd, "gepakt" wordt??
Ik ben ook wel eens aangehouden op schiphol. Alles moest open. Ik kwam uit Kuala Lumpur en mocht de nep-dvd's inleveren enzo. Wat me toen opviel is dat ze helemaal niet op mijn lichaam zochten, ik werd niet gefouilleerd. Als ik die dvd's in mijn binnenzak had gedaan was er niks aan het handje geweest. Kortom, daaruit trek ik de conclusie dat als je alles opstuurt en je telefoon gewoon in je zak duwt je niks hoeft te vrezen.
Ik heb 2 weken geleden nog wel een risicootje genomen door een macbook air mee te nemen uit de States maar toen was er helemaal geen controle, dus dat was helemaal simpel.
Ik weet niet of andere tweakers andere ervaringen hebben met de douane , dus die wel gefouilleerd werden anders laat het even weten hier want daar ben ik dan ook nieuwsgierig naar. Voor de volgende keer ;-).
(Ik heb het trouwens over Schiphol).

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:44
Apache4e, een erg geruststellende reactie heb je daar :)
Ik heb gister ff met iemand gepraat die op schiphol heeft gewerkt als beveiliger, en ook hij zegt dat de kans dat ik gepakt wordt, klein is.. Laat staan de kans datk een boete krijg omdat ik dus de iphone in iemands zak laat meenemen met acc. in handbagage...

Maar guys, welke versie zal er op mijn iphone zitten die 6 maart is aangeschaft? (8gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

wh00pz schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 12:12:
Apache4e, een erg geruststellende reactie heb je daar :)
Ik heb gister ff met iemand gepraat die op schiphol heeft gewerkt als beveiliger, en ook hij zegt dat de kans dat ik gepakt wordt, klein is.. Laat staan de kans datk een boete krijg omdat ik dus de iphone in iemands zak laat meenemen met acc. in handbagage...

Maar guys, welke versie zal er op mijn iphone zitten die 6 maart is aangeschaft? (8gb)
niemand zal t zeker weten.. 1.1.2 of 1.1.3 - my guess is 1.1.2 gezien mijn eigen ervaring.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maart, dat wordt 1.1.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
hmm.. waarschijnlijk zit er dus bootloader 4.6 op.. en ik heb gelezen dat als ik het tst met ziphone 2.5c "do it all" doe, dat dan mn bootloader wordt gedowngrade, wat nadelig is..

iemand hier een oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wh00pz schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:41:
hmm.. waarschijnlijk zit er dus bootloader 4.6 op.. en ik heb gelezen dat als ik het tst met ziphone 2.5c "do it all" doe, dat dan mn bootloader wordt gedowngrade, wat nadelig is..

iemand hier een oplossing voor??
Volgens mij activeren en unlocken met versie 2.5. Daarna versie 2.4 op het internet zoeken, en hem daarmee unlocken. Daarmee blijft je bootloader behouden dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Of unlocken met iPlus dan zet ie er een 3.9 fakeblank bootloader op die je dan weer kunt updaten naar 4.6. Staat een thread over op www.hackint0sh.org

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
dadj schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 13:30:
[...]

niemand zal t zeker weten.. 1.1.2 of 1.1.3 - my guess is 1.1.2 gezien mijn eigen ervaring.
Een grote kans dat het 1.1.3 is, ik heb gister 2 iPhones van Chicago meegenomen. Een 8 en een 16GB en zijn allebei 1.1.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
hmm.. ik heb me rot gezocht naar ziphone 2.4.. nergens gevonden, iemand een linkje??
heb'm al..

[ Voor 10% gewijzigd door wh00pz op 08-03-2008 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een iPhone besteld en laat hem overkomen via usa2ned.
Kosten zijn € 320,- voor een 8gb. Eventueel komen daar nog de douane en inklaring bij,
ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-08 13:17

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Hoewel ik in de eerste plaats niet gepland had om een iPhone te importeren omwille van verscheidene redenen (Heb ik ooit een post over geplaatst.) heb ik me bedacht.

Via via heb ik een piloot kunnen contacteren die me een 16 GB iPhone wilt meenemen vanuit Atlanta.
Dit voor EUR 335.

Dus ik blij :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
ik heb hem in NY laten kopen door een goede vriendin van me, bedrag was: 399 dollar + 8% tax = 430,92 dollar.. en dat is (dankzij de zeer aantrekkelijke koers) 280,62 euro.. :D nog 2 daagjes doorbijten dan hebk'em

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:28
Ik zit er ook aan te denken om een iphone uit amerika te halen. Via de appleshop bestellen en dan naar NL laten versturen via een kennis in Amerika. Hoe zit dit dan met verschillende versies?

Wat ik namelijk niet snap is dat de prijzen op ebay hoger liggen dan de prijzen van apple.com. Alleen omdat de iphone geunlocked is? Ik neem aan dat wanneer ik een iphone uit de states haal deze gewoon kan gebruiken in NL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
ja die prijzen zijn hoger omdat het gwn een hype is.. het is idd zo dat als je er 1 haalt uit de states, en het hier zelf unlocked (piece of cake), dan ben je voor nog geen 300 euro al klaar..

Je kan hem gwn in NL gebruiken, mits je hem unlocked natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 21:10
kga begin april naar london, koop er daar wel 1, zo'n groot prijs verschil is het nu ook weer niet,

269 GBP (GBP) = 352.6859 EUR (EUR) =) Heb ik er wel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:33
Dan hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken over de Douane. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uk iphones zijn nog niet te unlocken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 18:57:
uk iphones zijn nog niet te unlocken toch?
voor zo ver ik weet kan dat wel gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Laatst online: 19:33
Een UK iPhone werkt net zo goed met ZiPhone of andere unlocksoftware als een US of DE of FR iPhone. Dat maakt allemaal niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
carfreak02 schreef op zondag 09 maart 2008 @ 19:31:
Een UK iPhone werkt net zo goed met ZiPhone of andere unlocksoftware als een US of DE of FR iPhone. Dat maakt allemaal niet uit.
dankje, erg geruststellend dit bericht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:09
Alle iPhones zijn qua hardware dezelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Laatst online: 23:59
die van mij is in amersfoort aangekomen, hopelijk krijg ik hem vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:28
wh00pz schreef op zondag 09 maart 2008 @ 17:58:
ja die prijzen zijn hoger omdat het gwn een hype is.. het is idd zo dat als je er 1 haalt uit de states, en het hier zelf unlocked (piece of cake), dan ben je voor nog geen 300 euro al klaar..

Je kan hem gwn in NL gebruiken, mits je hem unlocked natuurlijk..
Maar waarom halen die mensen het zelf niet in een applestore of bestellen ze bij apple.com? Ik heb het dan over de Amerikaanse Ebay en Amerikanen. Ik zie heel veel, veelal duurdere, iphones op ebay.com die b.v. alleen maar naar Amerika willen shippen. Waarom zou een Amerikaan dit doen als die de Iphone gewoon via apple.com voor een 100$ minder kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:26

Soul__assasin

de Belbelg

Komende zaterdag ga ik naar Kent om een paar Iphones, kan ik deze daar gewon kopen in de apple store zonder een abbo of moet ik daar dan dirrect een abbo bij registreren?

Tips anyone?

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

en Kent ligt in....? (Volgens Google in Engeland?) :P niet dat dat wat uitmaakt.

Je activeert het online met iTunes (zoals hier ook vaker gezegd is). Je had in Apple Talk kunnen zoeken en ook op de site van O2, daar staat er dit:
Can I buy iPhone as a gift?
You certainly can. Buying and activating the iPhone can be carried out by two different people. But the person activating it must meet the eligibility criteria.

If you want to return your iPhone, having received it as a gift (fairly unlikely, we know) please see our returns policy.

[ Voor 96% gewijzigd door Nitai op 10-03-2008 11:27 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:11
Het is jammer dat de USA-versie zoveel goedkoper is. Je mag namelijk zo de iPhone in FR, ENG & DUI kopen zonder invoer belastingen etc.

Toch blijft het mooi om te zien hoe cross-imports gedaan worden uit de USA. Alle bedrijven willen dit altijd voorkomen, maar nu zie je maar dat de wereld veel meer als 'a global world' gezien moet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het nu goed begrijp zijn UK Iphones inmiddels ook bruikbaar in Nederland? Voorheen was het toch zo dat je UK iphones alleen als (dure) Ipod Touch kon gebruiken?

Binnenkort kan iemand namelijk een uk iphone voor mij meenemen vanuit Londen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 11:11

racoon

mooowwww

ik heb een uk iphone unlocked en werkt hier gewoon.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier toevallig mensen die ervarging hebben / verhalen kennen over importeren uit Canada (Toronto)? Ben er binnenkort, alleen helaas niet in de gelegenheid de grens over te steken naar de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-08 13:17

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 13:05:
Zijn er hier toevallig mensen die ervarging hebben / verhalen kennen over importeren uit Canada (Toronto)? Ben er binnenkort, alleen helaas niet in de gelegenheid de grens over te steken naar de US.
De iPhone wordt nog niet verkocht in Canada. Maar er zijn hier en daar wel winkels die ze onder de toonbank zullen verkopen. Gewoon achter het ding vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Misschien wil iemand die je daar ontmoet naar de US? Heb zelf Toronto-Buffalo gedaan (met een pitsstop @ niagara falls) in iets meer dan een halve dag....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 12:00
Armo schreef op zondag 09 maart 2008 @ 19:34:
Alle iPhones zijn qua hardware dezelfde :)
Ik heb veel verhalen gelezen over gebruikers waarbij hun recente iPhone een mooier / harder geluid produceerde dan bij een oudere iPhone. Je hebt wel gelijk in de zin van specs, maar er zitten al wat fixes in de recente 1.1.3+ exemplaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:00
Heeft iemand ervaring bij voordeelprijzen.hyves op marktplaats, een originele 8gb versie unlocked voor 349 euro inclusief verzendkosten? Ik heb hem telefonisch gesproken en hij zei me dat zijn iphones uit een chinese fabriek (unlocked) komen.

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rveenman
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-05-2024
Nou, het was allemaal spannend, maar mijn telefoon is binnen.
via cd-media.nl is het dan toch gelukt. Voor andere mensen die hier besteld hebben/gaan bestellen:
- Je krijgt alléén een bevestiging van je bestelling. Verder niets! Geen betalings/status/verzend etc.
- Bij mij was de iphone zaterdag al afgeleverd (do. avond laat besteld)
- De verpakking was matig, alleen een stevig plastic om het originele doosje.
- After sales service zal verschrikkelijk zijn, want hij is totaal onbereikbaar.

Máár ik heb wel mijn iphone (8gb, 1.1.2 otb, in het folie en dus zonder unlock) voor 425 Euro. En dat vind ik dan best wel weer meevallen.

Met zipphone 2.5c 1.1.4 erop gezet en gejailbreaked en unlocked, dat ging als een zonnetje!

Ik ben blij! :)

ID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thimp
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-02-2023
debeer schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:32:
Heeft iemand ervaring bij voordeelprijzen.hyves op marktplaats, een originele 8gb versie unlocked voor 349 euro inclusief verzendkosten? Ik heb hem telefonisch gesproken en hij zei me dat zijn iphones uit een chinese fabriek (unlocked) komen.
Hier zou ik eigenlijk ook wel eens meer van willen weten, klinkt erg interessant maar ook weer erg raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Setragasj
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35

Setragasj

is using radars to communicate

Ik heb vanmiddag een iPhone 8gb met abonnement op www.2call.nl besteld. Erg snelle reacties ( lees: order bevestiging en abo afhandeling richting KPN ) allemaal en de behandeling ligt nu bij KPN.
Ik hou jullie op de hoogte.

<Typ een persoonlijk bericht>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 18:00
Dj Omith schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:57:
[...]

Hier zou ik eigenlijk ook wel eens meer van willen weten, klinkt erg interessant maar ook weer erg raar.
Hij verkoopt ook andere telefoons.
En hij woont vlak bij mij (2 km).
Ik heb zijn adres en bankgegevens inmiddels via de mail ontvangen.
Ga vanavond een bestelling doen, duurt 6 tot 10 werkdagen.
Ik hou jullie op de hoogte.

Hier een interessant stukje tekst
Het geheim van de Chinese iPhone
13 december 2007 @ 11:00
De iPhone wordt geproduceerd in China, maar dat betekent niet dat de iPhones die onder de toonbank worden aangeboden rechtstreeks uit de fabriek komen of van een plaatselijke vrachtwagen zijn gevallen. Volgens Blognation maken de gehackte iPhones die in China in de winkel liggen tweemaal de oversteek over de oceaan: eerst van China naar de VS, waar ze worden gekraakt en daarna terug naar China om aan de vele belangstellenden te worden verkocht. Het heeft al geleid tot de oprichting van een Chinees iPhone Research Center.

Als je een Chinese winkel binnenstapt zie je de iPhone niet in de vitrines liggen, maar als je erom vraagt worden er een paar telefoontjes gepleegd en even later ligt de iPhone voor je neus. De prijs was al gezakt naar 400 euro, maar stijgt inmiddels weer naar 500 euro. Maar hoe duur de Apple iPhone ook wordt aangeboden, er zijn genoeg geïnteresseerden. Bijzonder is dat Wi-Fi werkt, terwijl dat bij Chinese telefoons die in het land zelf worden verkocht, wettelijk is verboden. Dankzij applicaties van derden kunnen de kopers ook Chinese tekst invoeren, chatten, aandelenkoersen bekijken en gamen. Leuk om te lezen op Blognation.

bron

[ Voor 59% gewijzigd door debeer op 10-03-2008 19:00 ]

debeerzietzevliegen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

debeer schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:32:
Hmm

Afbeeldingslocatie: http://aycu18.webshots.com/image/47497/2004705113003002861_rs.jpg

Ik zit vannacht om 00.00 achter de site om er eentje te bestellen!
8GB voor 450,- (of viavia 16GB voor 550,-) vind ik meer dan zat...
- Ik bespaar makkelijk 100,- voor een aankomende EU iPhone / SonyEricssn XPERIA
- Ik heb ook nog een 30GB Microsoft Zune die ik als primaire MP3 speler zal gaan gebruiken

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja ... leuk die actie. Maar niets voor mij :D Heb net de mijne besteld op ebay! wiej :) Had hier verder een domme vraag staan maar doorklikken helpt vrijwel altijd. ben benieuwd hoe het gaat zijn zo een iPhone. Was al fan van het eerste uur (minuut eigenlijk :x)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

k heb al teveel aan douaneshit betaald... dus zodoende maar een keertje zo :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
CLB schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:01:
k heb al teveel aan douaneshit betaald... dus zodoende maar een keertje zo :)
Je kan ook voor 20 euro vanaf Eindhoven naar Londen vliegen en er zelf eentje kopen voor €350. Is misschien wel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmmm daar zeg je wat... Is de iPhone daar maar 350,- joh :) (mja dan heb ik 'm niet deze week)

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 10-03-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
CLB schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:07:
Hmmm daar zeg je wat... Is de iPhone daar maar 350,- joh :) (mja dan heb ik 'm niet deze week)
Dat klopt, maar het is wel leuk :P . Ik ga in april een dagje, speciaal voor ons appelige telefoontje :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
iPhone is binnen, ik heb hem net gejailbreaked, activated en unlocked (met iPlus) en scummVM geinstalleerd.

nu nog ff nederlandse taal, T9 en monkey island erop zetten en natuurlijk een boel muziek en minstens 1 film!

[ Voor 3% gewijzigd door iwaarden op 10-03-2008 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
MarcoC schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:48:
[...]
Dat klopt, maar het is wel leuk :P . Ik ga in april een dagje, speciaal voor ons appelige telefoontje :*) .
wat toevallig, ik ook. 1 april heen en 2 april met wat iphones terug =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-03-2024

Blanco88

#king

Mclercx schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:16:
[...]

wat toevallig, ik ook. 1 april heen en 2 april met wat iphones terug =)
Ik ga over 2 weken al.. waar blijf jij ergens slapen. Ik zoek nog een goede plek.. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat gezellig worden in de apple store @ regent street :) aangezien ik er ook al ben 1 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jullie maken volgens mij allemaal een grapje? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YOUR CONFIRMATION NUMBER IS: ********

You will need this confirmation number and a VALID ACCEPTED FORM OF PHOTO ID(as detailed below) in order to travel.

ITINERARY/RECEIPT - All times are local.

GOING OUT

From Eindhoven (EIN) to London (Stansted) (STN)
Tue, 01Apr08 Flight FR9274 Depart EIN at 19:35 and arrive STN at 19:35

COMING BACK

From London (Stansted) (STN) to Eindhoven (EIN)
Wed, 02Apr08 Flight FR9273 Depart STN at 17:05 and arrive EIN at 19:10

Neeuh ik maak geen grapje, gisteren geboekt :) 28e per persoon :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2008 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:46:
gaat gezellig worden in de apple store @ regent street :)
Zou toch lullig zijn als ie dan net uitverkocht is :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoelJewel schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:50:
[...]

Zou toch lullig zijn als ie dan net uitverkocht is :+.
Komt wel goed, ga voor de zekerheid even bellen voordat ik ga :) anders foppen ze ons voor een goeie!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-03-2024

Blanco88

#king

Dan ga je toch naar de andere store in Londen ;)

en nee dit is geen grap dat ik ga.

[ Voor 28% gewijzigd door Blanco88 op 10-03-2008 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvcds
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

Ook ik ben toevallig dit weekend in londen en zou ook wel graag een iphone willen oppikken :) Ik vraag me echter af, hoe streng zijn de controles op de stansted en eindhoven? Indien ik een iphone oppik zou ik hem het liefst met verpakking en al willen meenemen (of in ieder geval de phone in mn zak en de verpakking in mn bagage) Kan dat problemen opleveren?

www.baskoole.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
basvcds schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:34:
Ook ik ben toevallig dit weekend in londen en zou ook wel graag een iphone willen oppikken :) Ik vraag me echter af, hoe streng zijn de controles op de stansted en eindhoven? Indien ik een iphone oppik zou ik hem het liefst met verpakking en al willen meenemen (of in ieder geval de phone in mn zak en de verpakking in mn bagage) Kan dat problemen opleveren?
Nope, totaal geen probleem.. geen douane controle aangezien je binnen de eu reist en je betaalt in england al sowieso de eventuele kosten. je kan er 5p.p. kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mielmania
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-08 10:34
Jullie halen er dan toch 5 neem ik aan.
Heb je gelijk je kosten voor het hele tripje eruit :*)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

5 iphone maken je gelijk 1750€ lichter de 2500€ die je haalt door ze te verkopen is idd mooie winst maar je moet de 1750 er wel eerst leggen eh ;)

Ik ga er gewoon eentje halen voor mezelf en mijn dinnetje haar broertje evt breng ik er nog 1 of 2 extra mee die ik dan verkoop aan vrienden zonder winst maar 5 iphones uit eigen zak betalen, LEKKER NIET

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Soul__assasin schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 12:57:
5 iphone maken je gelijk 1750€ lichter de 2500€ die je haalt door ze te verkopen is idd mooie winst maar je moet de 1750 er wel eerst leggen eh ;)

Ik ga er gewoon eentje halen voor mezelf en mijn dinnetje haar broertje evt breng ik er nog 1 of 2 extra mee die ik dan verkoop aan vrienden zonder winst maar 5 iphones uit eigen zak betalen, LEKKER NIET
Precies, ga er ook geen vijf uit eigen zak betalen, breng ze gerust mee voor vrienden/kennissen die van te voren even 400e overmaken. Hoef er nu ook weer niet extreem veel winst op te maken, toch leuk een dagje london.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een 1.1.4. 8GB iPhone via Ebay besteld voor $500 Incl. shipping. Lijkt me een nette deal. Nu maar hopen dat hij door customs komt.

Weet iemand het invoertarief?
Edit:

Link ebay:
http://cgi3.ebay.nl/ws/eB...geldspeelteenrol#Aanschaf

Kosten:
Telefoon-apparatuur telefoons 0% Douane Rechten 19% BTW

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment ben ik in Curacao tot eind Juli. Ik wil graag naar Miami om de Iphone te kopen maar ik hoorde geruchten over de 3G Iphone? Zijn dit geruchten of is het zeker dat deze in de zomer komt, anders wacht ik namelijk nog even met een tripje naar Miami. Wil namelijk wel de 3G versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van een betrouwbare bron vernomen dat de Iphone over 2 maanden in .nl uit is en dan meteen de 3G variant, kan helaas de bron niet vertellen omdat het nogal intern is. Belgie krijgt nog niet de 3G variant. Dus misschien is wachten nog niet zo verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Betrouwbare bron = random persoon met aandacht-tekort werkzaam bij T-Mobile? :z
Zie ook Muthas in "[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 5"

Edit: Ik zou er om durven wedden, geloof er echt geen zak van namelijk.

[ Voor 54% gewijzigd door Muthas op 11-03-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:05:
Betrouwbare bron = random persoon met aandacht-tekort werkzaam bij T-Mobile? :z
Zie ook Muthas in "[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 5"
Nee ;) meer intern, niks met telefoon providers te maken, maar ook al geloof je het niet, is het zoieso wel verstandiger om te wachten voor de 3G variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik wens jullie allemaal veel succes bij de Apple Store in Regent Street, collega van me is er vorige week nog geweest en je moet je registreren of ze vragen naar je apple.com account waar de iPhone ook aan toe gevoegd wordt, daarnaast accepteren ze geen cash alleen een uk debit / credit card.

Je kan het beste proberen bij de Carphone warehouse, als je op Stansted aankomt neem je de trein naar Liverpool Street station en daar zit een vestiging van Carphone warehouse, maar daar worden je gegevens ook geregistreerd dus meer dan 1 meenemen zal denk ik ook niet lukken.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Laatst online: 15-09 08:30
Ik was zelf vorige week dinsdag in Londen, in de Apple Store Regent Street en heb zonder problemen een iPhone kunnen kopen. Het is dat mijn credit card een limiet had, anders had ik er zelf meer meegenomen (gelukkig had mijn oom vrij die dag en heeft hij er nog 5 voor me kunnen kopen :+ ). Mijn Postbank en Rabobank pinpas werkten trouwens niet. Maar ze vroegen dus helemaal geen info, niet eens naar mijn ID terwijl ik toch met CC betaalde. En dat van de UK credit/debit card klopt dus ook niet, ik heb met een NL credit card betaald :/

Het klopt wel dat je niet met cash kan betalen, zodat ze het een beetje kunnen tracken wie hoeveel koopt.

Over Carphone Warehouse heb ik juist slechte dingen gehoord, dat ze gelijk een credit check willen doen. Ze doen in ieder geval wat moeilijker dan bij Apple Store (waar je binnen 10 minuten weer buiten kan staan met 5 iPhones).

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 14:25:
Ik heb zojuist een 1.1.4. 8GB iPhone via Ebay besteld voor $500 Incl. shipping. Lijkt me een nette deal. Nu maar hopen dat hij door customs komt.

Weet iemand het invoertarief?
Edit:

Link ebay:
http://cgi3.ebay.nl/ws/eB...geldspeelteenrol#Aanschaf

Kosten:
Telefoon-apparatuur telefoons 0% Douane Rechten 19% BTW
als ie word gepakt kost het je €60 tot €80 meer schat ik waardoor je uiteindelijk meer dan $600 zou betalen, ik hoop voor je dat ie niet word gepakt maar die kans is tegenwoordig klein (ik heb $600 betaald incl verzending en eventuele douane kosten worden vergoed door de verkoper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Met een pakketje met aangegeven waarde van $400 is die kans juist groot, en dat ligt ook nog aan de verzendmethode. Met FedEx is die kans sowieso 100%, met USPS (& TNT) mag je er ook vanuit gaan dat je mag aantonen waar je pakketje vandaan komt.

Dit kan denk ik beter in iPhone importeren ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Muthas op 11-03-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 12:32
Jammer dat er altijd weer een douane is.. anders is een iphone importeren voor omgerekent een euro of 250, 300 tenminste nog leuk...

Ik wacht wel tot het rond die prijs is, want ik vind 400, 500 euro te duur...
Die bovengenomende eenmalige aanbieding van 450 euro is ook niet heel bijzonder, is standaart bij cd-media.nl te koop voor 425 (moet je zelf unlocken, maar dat is de moeite ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb er wel een ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
:D
Veel voor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Laatst online: 26-08 07:38
Verwijderd schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:04:
Van een betrouwbare bron vernomen dat de Iphone over 2 maanden in .nl uit is en dan meteen de 3G variant, kan helaas de bron niet vertellen omdat het nogal intern is. Belgie krijgt nog niet de 3G variant. Dus misschien is wachten nog niet zo verkeerd.
Het is niet apple's policy om oude producten op de markt te houden, vanaf dat de 3g iphone er is wordt de oude niet meer verkocht dus dit is nonsens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb die 'niet zo bijzondere eenmalige aanbieding van hierboven' dus die prijs ken je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
jeeepp!! mijn iphone is binnen.. uiteindelijk betaald: 280.. (laten importeren uit US) :D very gelukkig with het :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
wh00pz schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:35:
jeeepp!! mijn iphone is binnen.. uiteindelijk betaald: 280.. (laten importeren uit US) :D very gelukkig with het :p
Nette prijs, en geluk gehad met douane dus? :D
En via ebay of ergens anders?

Ehm, 4gb, voor 440 dollar inclusief zenden (290 euro)
http://cgi.ebay.com/NICE-...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

[ Voor 25% gewijzigd door Tonkey op 11-03-2008 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
idd geluk gehad bij de douane.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Nice price :) Ik krijg 'm ook deze week..
Jij hebt 'n 4GB'er neem ik aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb vanavond 3 iphones 16gb besteld bij de Apple Store :)

Deze worden als het goed is met een weekje bij mijn tante in amerika afgegeven, zij verstuurd ze daarna weer naar mij.

Vooralsnog zit ik op een totaalprijs van € 350,- per iphone (ex invoerkosten)

Nu maar een beetje hopen op mazzel bij de duane straks :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

azt33 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:35:
Ik was zelf vorige week dinsdag in Londen, in de Apple Store Regent Street en heb zonder problemen een iPhone kunnen kopen. Het is dat mijn credit card een limiet had, anders had ik er zelf meer meegenomen (gelukkig had mijn oom vrij die dag en heeft hij er nog 5 voor me kunnen kopen :+ ). Mijn Postbank en Rabobank pinpas werkten trouwens niet. Maar ze vroegen dus helemaal geen info, niet eens naar mijn ID terwijl ik toch met CC betaalde. En dat van de UK credit/debit card klopt dus ook niet, ik heb met een NL credit card betaald :/

Het klopt wel dat je niet met cash kan betalen, zodat ze het een beetje kunnen tracken wie hoeveel koopt.

Over Carphone Warehouse heb ik juist slechte dingen gehoord, dat ze gelijk een credit check willen doen. Ze doen in ieder geval wat moeilijker dan bij Apple Store (waar je binnen 10 minuten weer buiten kan staan met 5 iPhones).
niet met cash kunnen betalen lijkt me sterk, niet iedereen heeft een CC

ik ga zaterdag naar kent en heb enkel cash

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Soul__assasin schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:40:
[...]

In Amerika zou je dan een probleem hebben, in Engeland weet ik het niet.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat natuurlijk een lage value op de package en hij is als cadeau ingepakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
cypher21 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:34:
Ik heb vanavond 3 iphones 16gb besteld bij de Apple Store :)

Deze worden als het goed is met een weekje bij mijn tante in amerika afgegeven, zij verstuurd ze daarna weer naar mij.

Vooralsnog zit ik op een totaalprijs van € 350,- per iphone (ex invoerkosten)

Nu maar een beetje hopen op mazzel bij de duane straks :)
Dat is een nette prijs :)

Maar whoops, bij ebay besteld?

En iemand een idee hoe groot het risico is dat de je via de douane moet betalen (via ebay dan, niet via familie of id verzenden) en, als je "gepakt" wordt, hoeveel dat ongeveer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
CLB schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 21:33:
Nice price :) Ik krijg 'm ook deze week..
Jij hebt 'n 4GB'er neem ik aan? :)
Nee hoor, een 8gb versie voor 280€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:55
vandevorst schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:43:
[...]

En iemand een idee hoe groot het risico is dat de je via de douane moet betalen (via ebay dan, niet via familie of id verzenden) en, als je "gepakt" wordt, hoeveel dat ongeveer is?
Ik moest, nadat de douane mijn pakket had gecontroleerd, €75,- aan de TNT betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

wh00pz schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:48:
Nee hoor, een 8gb versie voor 280€
Enjoy it dan maar 2x meer! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
vandevorst schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:43:
[...]

Nee, staat er toch, gewoon bij de officiele amerikaanse Apple Online Store (op store.apple.com). Ik heb ze op mijn tante's naam besteld.

Zij verstuurd ze naar NL.
Invoerrechten kosten 19% plus eenmalig €11,-. Dit betaal je over ALLE kosten (aanschaf + verzekeren + versturen)
Bij mij zou dit alleen over de aanschafwaarde zijn, omdat mijn tante de iphones als cadeau verstuurd.
$1,555.38 = € 1028,- zou ongeveer 200 euro invoerrechten betekenen.
Dan heb ik de 16gb in huis voor +/- 400 per stuk.
Alsnog goede deal lijkt me, maar ik hoop dat ze mijn pakketje gewoon vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Valkje schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:50:
[...]

Ik moest, nadat de douane mijn pakket had gecontroleerd, €75,- aan de TNT betalen.
Dan is het best te doen toch ;)
Iphone voor een euro of 290, totaal dus 365 euro... ;)

Maar zou er veel oplichters zitten bij ebay? Of is de feedback wel een goede richtlijn?
want totaal een euro of 350 euro is toch wel het overwegen waard ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Tonkey op 11-03-2008 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Soul__assasin schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:40:
[...]

Dan zou ik toch aanraden om snel een CC aan te vragen of hopen dat ze je bankpas accepteren. Ik heb bij drie verschillende verkopers gevraagd of ze cash accepteren als je een iPhone wilt kopen en drie keer werd mij verteld dat dit niet mogelijk is. Misschien dat het wel mogelijk is bij Carphone Warehouse? Bij de Apple Store in ieder geval niet.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je de Iphone is London alleen kopen bij de Apple store of ook bij de o2 stores, die door de stad zijn verspreid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

azt33 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:04:
[...]

Dan zou ik toch aanraden om snel een CC aan te vragen of hopen dat ze je bankpas accepteren. Ik heb bij drie verschillende verkopers gevraagd of ze cash accepteren als je een iPhone wilt kopen en drie keer werd mij verteld dat dit niet mogelijk is. Misschien dat het wel mogelijk is bij Carphone Warehouse? Bij de Apple Store in ieder geval niet.
Op 3 dagen een visa er door krijgen is erg moeilijk i'll take my chances. Het verhaal wat ik daar gebruik is dat ik vrienden in de UK kom bezoeken en het een cadeau is voor een van hen zijn verjaardag.

Ik zou het erg bagger vinden moest cash niet lukken, anders laat ik het mijn dinnetje eens proberen ;)
en in het ergste geval geef ik een locale brit cash en dan moet hij zijn CC maar bovenhalen...

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 08:31:
Kun je de Iphone is London alleen kopen bij de Apple store of ook bij de o2 stores, die door de stad zijn verspreid?
Volgens mij kan je het bij de O2 stores proberen, maar het makkelijkst (lees: er worden geen vragen gesteld) is toch de Apple Store. Die op Regent Street ligt lekker centraal, je zit letterlijk midden in Londen. En het is vlakbij metrostation Oxford Circus.
Soul__assasin schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 08:34:
[...]

Op 3 dagen een visa er door krijgen is erg moeilijk i'll take my chances. Het verhaal wat ik daar gebruik is dat ik vrienden in de UK kom bezoeken en het een cadeau is voor een van hen zijn verjaardag.

Ik zou het erg bagger vinden moest cash niet lukken, anders laat ik het mijn dinnetje eens proberen ;)
en in het ergste geval geef ik een locale brit cash en dan moet hij zijn CC maar bovenhalen...
Ik begrijp wat je bedoelt, maar dat is wat ik te horen kreeg. Ik zei dat alle 5 de iPhones cadeau's waren voor neven en nichten (grote familie), maar er werd er in principe niet naar gevraagd. Het is meer het betaalgedeelte waar ik vast liep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

We zien wel als ze in Bluewater een beetje lief zijn dan doen ze het wel... wat maakt het nu uit of het met credit card of cash betaald wordt...

Jullie horen het wel eh ofwel heb ik na het week-end wel een Iphone ofwel niet ;)

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dan kan Apple de kopers-verkopers er zo uit pikken :)
Als ik gewoon elke dag 5 iPhones cash afreken en doorverkoop.. tsjaa 'wie, wat, waar' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

Ja je hebt een punt maar koper verkopers kopen er 5 aan eh en niet eentje...

we zien wel denk dat er wel locals zullen zijn in de store die me zullen willen helpen
ik heb nogal een friendly face :p

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Soul__assasin schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:24:
Ja je hebt een punt maar koper verkopers kopen er 5 aan eh en niet eentje...
Zou ik ook zeggen ja, maar dan loop je een half uurtje door de stad naar 5 verschillende shops...

Naja ik houd erover op :) Hoop dat het je lukt, zou lekker zijn qua gadget en qua prijs!
Mijne komt vandeweek binnen, misschien iets meer betaald, maar vind het goed :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:49:
YOUR CONFIRMATION NUMBER IS: ********

You will need this confirmation number and a VALID ACCEPTED FORM OF PHOTO ID(as detailed below) in order to travel.

ITINERARY/RECEIPT - All times are local.

GOING OUT

From Eindhoven (EIN) to London (Stansted) (STN)
Tue, 01Apr08 Flight FR9274 Depart EIN at 19:35 and arrive STN at 19:35

COMING BACK

From London (Stansted) (STN) to Eindhoven (EIN)
Wed, 02Apr08 Flight FR9273 Depart STN at 17:05 and arrive EIN at 19:10

Neeuh ik maak geen grapje, gisteren geboekt :) 28e per persoon :P
Dus jullie gaan ook met z'n vijven :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfInIte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-06-2022
Ik heb gisteren een iPhone in ontvangst mogen nemen. De 8GB versie, kost me 270 euro :)
Een collega van mij moest afgelopen week voor zaken naar NYC, en heeft er een voor mij gehaald bij de store op Fifth Avenue. Heb er ook een leuk Fifth Avenue tasje bij van Apple :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Handig als je toch naar amerika gaat ;)
en, 270 euro voor een nieuwe iphone is echt een koopje :)

Als die stomme douane nu eens niet zeurde was het makkerlijker/goedkoper er eentje te importeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
MarcoC schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:45:
[...]
Dus jullie gaan ook met z'n vijven :+.
Gaan met 3, maar kunnen er natuurlijk meerdere mee terug nemen hehe

edit: begin nu toch te twijfelen of ik niet net zo goed een 16gb mee kan nemen voor 430 euro i.p.v. een 8 gb die 350e kost :?

[ Voor 22% gewijzigd door Ashy op 12-03-2008 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

Ik kom net van de telefoon van de apple store in kent.

het is idd card payment ONLY dat word hopen dat vrijdag het visa nummer geleverd wordt en anders doen we het via een local

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Soul__assasin schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:05:
Ik kom net van de telefoon van de apple store in kent.

het is idd card payment ONLY dat word hopen dat vrijdag het visa nummer geleverd wordt en anders doen we het via een local
Visa nummer? Reken maar dat je een pas nodig hebt.

En via een local? Heb je mensen daar in de vriendenkring met een creditcard, of ga je iemand op straat aanspreken?

Zie het al voor me als een of andere buitenlander aan mij vraagd of ik even 1500 euro wil betalen met mijn creditcard en dat hij mij cash geeft. :S Dan kan ie een hele dikke vinger krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin

Soul__assasin

de Belbelg

het is 350€ of 2XX£ en moesten ze dat en mij vragen en ik krijg het handje contantje geen probleem

ik bedoel mijn visa pin, gebruik visa eigenlijk enkel voor on line payment dus die pin weet ik helemaal niet meer

[ Voor 37% gewijzigd door Soul__assasin op 12-03-2008 12:13 ]

www.weefab.com

Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.