iPhone importeren

Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste
Acties:
  • 112.566 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:36:
[...]

Je mag wel iets minder agressief reageren op de mensen die je proberen te helpen op basis van je eerste post in dit topic. Jij loopt ook al even mee op GoT en volgt ook meerdere lange topics. Dan is het ook vervelend als mensen continu dezelfde vragen stellen. Jouw opmerking over het bricken door toekomstige firmware updates is hier ook al talloze keren voorbij gekomen, daaroor hoef je echt geen 50 pagina's aan reacties voor terug te lezen. De laatste paar pagina's teruglezen en je komt het al tegen ;) Anyway, dit is meteen een mooi bruggetje...

[mbr]Wie wil een nieuw deeltje openen met een kleine mini-faq waarin de veel gestelde vragen terugkomen? Neem dan even contact op met daedalus of mij.[/]
Je hebt gelijk, maar normaal neem ik dan even de meestal excellente startposts door. Die is hier nogal... euhm... magertjes... ;)

Trouwens, ik geloof best dat het updaten van firmwares uit te zetten is. Blijft alleen de imbeciliteit van de user achter het apparaat over (ikke dus ;) )

Ik ben niet de enige die nogal agressief uit de startblokken komt, maar goed, ik zou beter moeten weten, dat wel. Ik had al even niet meer aan de iPhone gedacht, tot gisteren, waardoor ik weer helemaal van slag was en even m'n enthousiasme moest komen spuien. ;) Ik kan overigens ook gewoon in real life naar die éne persoon gaan, en die zal me dat wel haarfijn allemaal uitleggen (heeft ook alles zelf gedaan). Het ontbreekt me niet aan contacten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:36
Ik heb ook even een vraag, misschien al gesteld maargoed 50 pagina's is me teveel.

Waar kun je die optie van automatisch bijwerken uitzetten? En als er een keer een firmware is die heel belangrijk is, wat dan te doen? En dit is misschien een domme vraag maar nu ik toch bezig ben. als die hier in NL te koop is, kan je hem dan simlock vrij kopen? of als die voor t-mobile uitkomt, kan jehem dan zonder abbo aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:09
Alcides schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 21:43:
Ik heb ook even een vraag, misschien al gesteld maargoed 50 pagina's is me teveel.

Waar kun je die optie van automatisch bijwerken uitzetten? En als er een keer een firmware is die heel belangrijk is, wat dan te doen? En dit is misschien een domme vraag maar nu ik toch bezig ben. als die hier in NL te koop is, kan je hem dan simlock vrij kopen? of als die voor t-mobile uitkomt, kan jehem dan zonder abbo aanschaffen?
Niet echt de juiste draadje voor je vragen of wel ?

- In itunes instellingen "Automatisch updates zoeken ofzo" uitzetten

En een tip; stel geen vragen waarop niemand een antwoord heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

nieuwe iJailBreak is net uitgekomen voor 1.1.4.
ik krijg morgen mn iPhone (origineel) met 1.1.3 (US import) erop maar moet ik die eerst naar 1.1.4 updaten alvorens een jailbreak uit te voeren of kan dat niet eens als hij nooit geactiveerd is nog?

thanks nitai, ik wist niet dat dat draadje er was..

[ Voor 29% gewijzigd door dadj op 01-03-2008 13:24 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

dadj schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:20:
nieuwe iJailBreak is net uitgekomen voor 1.1.4.
ik krijg morgen mn iPhone (origineel) met 1.1.3 erop maar moet ik die eerst naar 1.1.4 updaten alvorens een jailbreak uit te voeren?
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er over na te denken om een iPhone uit de VS te laten komen binnenkort. Aangezien een 8 gb model €262,70 kost en het verzenden ongeveer €50,00 lijkt mij dit wel interessant. :)

Als ik het goed heb zit er op de iPhones die nu verkocht worden firmwire 1.1.4? Is het al mogelijk om die te unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af wat nu precies de nadelen zijn van een US iPhone, je hebt uiteraard geen garantie maar het prijsverschil compenseert dat met gemak. Maar zijn er ook nog features die niet meer werken nadat je er 1 hacked? Ik hoorde dat Visual Voice Mail bijvoorbeeld niet werkt, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Visual Voicemail ligt aan de provider, de Amerikaanse AT&T biedt dit aan, en is hiermee een van de weinigen. Voor de rest is bijna alles gelijk.

Oliviertje: 1.1.4 is inderdaad al te kraken, maar er is waarschijnlijk nog een een tijdje nodig voordat alle US iPhone's 1.1.4 bevatten, de meeste hebben nog 1.1.3.

Helaas inkoopacties zijn niet toegestaan op GoT. Je kunt evt. de extra iPhone via V&A op de frontpage verkopen.

[ Voor 42% gewijzigd door Hoedje op 03-03-2008 15:42 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:48
ik heb er 2 besteld met visa card. krijg ik een mail dat european cards niet accepted zijn maar bij status zijn ze nu wel alletwee shipped. gaat dit goed? of wat moet ik nu doen? er is nog niets afgeschreven van me visa.

naar een exbuurman die ze vervolgens weer doorstuurt.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon afwachten ;)
Misschien heb je er wel 1 gratis, zou leuk zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• palatinus
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-08 21:02
Ik heb de upgrade van 1.1.1 naar 1.1.4 gedaan (1.0.2 OTB) en dan de hele behandeling met ZiPhone 2.5. Works like a charm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 15:43
Ik heb familie wonen in Florida. En ik wil zo graag een iPhone laten importeren.
Nou vroeg ik me af hoeveel de totale kosten zouden zijn als ik het mijn familie naar hier(België) laat verzenden via de post. Ik wil niet doen aan illegale douane onderduikerij enzovoort.

Het gaat hier over de 8 GB model en ik zou het liefst niet meer willen uitgeven dan €350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
Modbreak:Een aantal posts zijn verwijderd. Dit topic is puur bedoeld om het importeren te spreken.

Het is niet de bedoeling om hier een inkoopactie te gaan beginnen of op andere wijze handel te gaan drijven. Inkoopacties zijn, door vervelende ervaringen uit het verleden, niet meer toegestaan op GoT. Verder kun je een advertentie plaatsen (of er op reageren) via V&A op de frontpage, ook dat is niet toegestaan op het forum.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een iphone 16gb gaan kopen. Ik heb een collega in Amerika waar ik de telefoon naartoe kan laten sturen.
Nu wil ik de iphone bestellen, met een nederlandse creditcard, in de online apple store. Ik loop echter tegen het probleem aan dat de site moeilijk doet over het nederlandse billing address, vanwege de postcode, provincie & telefoonnummer.
Ik heb een hoop tegenstrijdigheden gehoord over het betalen met een nederlandse cc. Is dit nu wel of niet mogelijk, en zo ja hoe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 16:28
Eergister eentje besteld via ebay. Wordt verstuurd met UPSP maar blijkt dat dat niet zo'n geweldige bezorger is. Wat is de gemiddelde ervaring van mensen. Hoelang moet ik wachten met UPSP.

Ik hoop ooit nog via met iPhone dit topic te kunnen bezoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Wat is mij trouwens afvraag: Als een iPhone wordt verstuurd als gift zonder factuur hoe bepaald de douane dan BTW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:11

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

ECiftci schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:35:
Eergister eentje besteld via ebay. Wordt verstuurd met UPSP maar blijkt dat dat niet zo'n geweldige bezorger is. Wat is de gemiddelde ervaring van mensen. Hoelang moet ik wachten met UPSP.

Ik hoop ooit nog via met iPhone dit topic te kunnen bezoeken :D
USPS is idd niet snel. De Douane afhandelingen bij hen duurt erg lang en daardoor moet je meestal zo'n twee weken wachten op je pakketje. In eerste instantie is het vrij snel in NL maar volgens mij kunnen ze zelf niet inklaren. Het trackingssysteem van hun is ook niet echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:59
Viewty is verkocht, ga nu kijken of ik ergens een leuke iPhone kan vinden.

weet iemand nog een goeie eBay verkoper?

[ Voor 23% gewijzigd door iwaarden op 03-03-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ik zou zeggen een willekeurige powerseller moet goed zijn. Niet?

heb ik iig wel gedaan

[ Voor 16% gewijzigd door Limbeckx op 03-03-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-06 15:43
Fatihtjuh schreef op zondag 02 maart 2008 @ 22:20:
Ik heb familie wonen in Florida. En ik wil zo graag een iPhone laten importeren.
Nou vroeg ik me af hoeveel de totale kosten zouden zijn als ik het mijn familie naar hier(België) laat verzenden via de post. Ik wil niet doen aan illegale douane onderduikerij enzovoort.

Het gaat hier over de 8 GB model en ik zou het liefst niet meer willen uitgeven dan €350
En hoe zit het meet de oplaadkabel? Gebeurt dat via USB?

[ Voor 5% gewijzigd door Mayonaise op 03-03-2008 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Lader kun je hier een ander kopje voor kopen en dan is het klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Laden kan met USB uit PC (gaat niet erg snel) of met de netlader - wordt in US wel met andere stekker gelezen maar ik lees hierboven dat je er een andere kop op kan zetten

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 19:15
ECiftci schreef op maandag 03 maart 2008 @ 22:18:
Lader kun je hier een ander kopje voor kopen en dan is het klaar.
hoeft niet eens, stekker even uit elkaar trekken en dan zie je vanzelf wat voor kabel erin moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ik denk niet dat iedereen even handig is macmouse maar voor de steller van de vraag:

Apple adapter leveren altijd tussen de 100 en 240v en de kop van de iPhone adapter kun je eraf halen en de nederlandse plug voor in doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-08 09:17

JerNL

I said goodday!

Is het geen optie om een nieuw topic te openen met een topic start met daarin de meest voorkomende Q&A's?

ik wil zelf ook een iPhone importeren, maar het is heel moelijk om uit dit topic te halen wat er nou precies allemaal al gevraagd is en waar je rekening mee moet houden.

misschien een nieuw topic een optie?

nothing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

@ JerNL. Dat vind ik een goed idee inderdaad. Ook omdat ik bezig ben met een iPhone te importeren....

Misschien een idee om diverse procedures te beschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 15:20
Het probleem is dat niemand wil :P. Daarnaast is dit topic al ruim over de duizend posts, dus rijp voor een slotje. De oproep heb ik al meerdere keren in het topic geplaatst:
Hoedje schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:36:
[...]
Wie wil een nieuw deeltje openen met een kleine mini-faq waarin de veel gestelde vragen terugkomen? Neem dan even contact op met daedalus of mij.

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 04-03-2008 11:15 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gaat in april naar orlando florida voor 2 weken.
en ik ga er een meenemen voor een vriend van mij.
nog tips voor de douane? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:16:
ik gaat in april naar orlando florida voor 2 weken.
en ik ga er een meenemen voor een vriend van mij.
nog tips voor de douane? :)
ja, als je de doos enzo wilt houden, uit elkaar halen en met de post opsturen.
Telefoon in je zak steken , niks aan het handje.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rare vraag misschien, maar iemand ervaring met cd-media.nl?
Voor €425,- heb je daar een iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:36
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:10:
Zou ook wel willen weten of dat betrouwbaar is, ik wil er ook 1 halen maar heb niet echt connecites naar het buitenland ofzoiets, en 425 euro vind ik een mooi prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macmouse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-09 19:15
gezien het taalgebruik op de site heb ik er niet helemaal veel vertrouwen in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:00

rammes

koekebakker 1e klas

vraagje: als straks de iphone in nederland beschikbaar is. zit er dan nog technisch een verschil met de US versie? met andere woorden. zou je een iphone uit de US kunnen halen en deze "gewoon" in nederland gebruiken? of moet je heb dan nog steeds unlocken.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
rammes schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 18:15:
vraagje: als straks de iphone in nederland beschikbaar is. zit er dan nog technisch een verschil met de US versie? met andere woorden. zou je een iphone uit de US kunnen halen en deze "gewoon" in nederland gebruiken? of moet je heb dan nog steeds unlocken.
ten eerste ligt dat aan de provider denk ik, waarschijnlijk komt ie hier met t-mobile dus als die al "gewoon" te gebruiken zal zijn zit je waarschijnlijk vast aan t-mobile. maar waarschijnlijk moet je gewoon unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:50
Volgens een aantal mensen op iphoneclub.nl is dit een betrouwbare verkoper. Niks mis mee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

ik heb mn 16Gb iphone op 1.1.3 draaien en heb geen enkel probleem. zolang er geen echt goede features bijkomen hoef ik niet zo nodig over te stappen. maar als ik via itunes een restore zou doen dan heb je toch gewoon de nieuwste (4.6) bootloader weer, of wordt die niet geupdate?

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 12:00
Als je nu naar bootloader 3.6 bent gegaan ben je mooi genaaid want je hebt op dit moment niet meer de mogelijkheid te upgraden naar een custom bootloader (die er aan zit te komen), wat theoretisch gezien een voordeel bied. Er wordt nu ook gewerkt aan een gemodde 3.9 bootloader waarbij het wel mogelijk wordt een andere bootloader softwarematig te flashen, maar deze bootloader is alleen voor 4.6 beschikbaar aangezien 3.9 weer niet softwarematig flashbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Kaspers schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:58:
Als je nu naar bootloader 3.6 bent gegaan ben je mooi genaaid want je hebt op dit moment niet meer de mogelijkheid te upgraden naar een custom bootloader (die er aan zit te komen), wat theoretisch gezien een voordeel bied. Er wordt nu ook gewerkt aan een gemodde 3.9 bootloader waarbij het wel mogelijk wordt een andere bootloader softwarematig te flashen, maar deze bootloader is alleen voor 4.6 beschikbaar aangezien 3.9 weer niet softwarematig flashbaar is.
3.9 ja.. maar dat wordt heus ook wel gefixed sooner or later. ik heb nu een perfect werkende iPhone dus kan best even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-03-2024

Blanco88

#king

Ik snap alles een heel eind, maar bij die BL loop ik echt helemaal vast.

Duss.. Als je nu een iphone koopt staat ter BL 4.6 op.. Maar wanneer je hem dus upgrade naar FW 1.1.4 dan staat er BL 3.9 op? En dat is dus jammer omdat je beter BL 4.6 erop kunt laten staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 15:54
dat zou ik ook graag uitgelegd zijn, incl. voor- en nadelen...

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Blanco88 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 23:21:
Ik snap alles een heel eind, maar bij die BL loop ik echt helemaal vast.

Duss.. Als je nu een iphone koopt staat ter BL 4.6 op.. Maar wanneer je hem dus upgrade naar FW 1.1.4 dan staat er BL 3.9 op? En dat is dus jammer omdat je beter BL 4.6 erop kunt laten staan??
Helemaal juist.
Ik heb wel een manier gevonden om BL4.6 te houden en naar 1.1.4 te upgraden.
Check m'n site voor detaills, want daarvan mag niet alles hier worden besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:45
Ik hoorde van een kennis dat zijn vader voor hem een iPhone uit Dubai heeft meegenomen en die werkte zonder cracks of wat dan ook met Nederlandse providers. Was daar nog goedkoop ook.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

Man on Fiya schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:49:
[...]

Bedoel je met tot januari wachten met het aandringen tot het aankopen en verzenden van je iPhone of wachten tot dan tot je op zijn aanbod ingaat? Ik zou persoonlijk zeggen dat als je hem nu nog niet hebt je de koop beter kan afzeggen want in Januari horen we waarschijnlijk van onze vriend Steve over de iPhone 1.5/2 (1.5 want het kan ook bij een flash geheugen update blijven). Ook is dit een advies dat de macrumors buyguide afkondigd. En btw, als je per se een iPhone in de EU wilt halen, zou ik naar Frankrijk gaan want in Duitsland is er geen unlockte meer te koop en zowel in Frankrijk als in Duitsland sluit je het contract in de winkel af/ kan je hem niet unlocken. Just my 0.02$
Ik ga volgende week naar Frankrijk, maar ik kan hem daar dus los kopen in de winkel voor 649?
terwijl je hem hier al op websites kan kopen voor 575 (cd-media.nl)?
wat is dan het voordeel ten opzichte van hier halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
De vraag is hoe betrouwbaar cd-media.nl is. Had ze al een mailtje gestuurd, maar geen duidelijk antwoord:
AKTIE IS ALLEEN WEBSHOP PRIJS

Met Vriendelijke Groet
Graag Hoor ik van u
Arnold

> Hoi,
>
> Ik heb interesse in een nieuwe iPhone 8gb niet geunlocked. Hebben jullie een
> winkel waar ik hem eerst kan bekijken voordat ik hem koop en is deze op
> zaterdag geopend?
En die paar reacties op iphoneclub kunnen natuurlijk ook door hemzelf geplaatst zijn.

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is dit dezelfde:
http://gsm-telecom.marktp...os-sealed-week-aktie.html
AFHALEN WINKEL DORDRECHT

GSMARENA
GROTESPUISTRAAT 10
DORDRECHT
Iemand die in de buurt even langs wil lopen? ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou wel leuk zijn, wanneer dit een betrouwbare winkel is. Voor ongeveer 430 euro is het toch wel aantrekkelijk om een iphone te halen, en zeker als die uit Nederland komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Neem aan dat dit de 8GB-versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

Tha BasZ schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:25:
klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha BasZ schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:25:
Klopt, maar persoonlijk heb ik niks meer nodig. Ik heb nu een 8gig Touch, en die bevalt me zo goed, dat ik hem eigenlijk wil "upgraden" naar een iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 09:31
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:23:
Volgens mij is dit dezelfde:
http://gsm-telecom.marktp...os-sealed-week-aktie.html

[...]

Iemand die in de buurt even langs wil lopen? ;)
Onder zijn mailtje stond:

WWW.CD-MEDIA.NL
WWW.FASHIONFREAKZ.NL
WWW.MOBILE-MEDIA.NL
WWW.BIA.TO
WWW.VERKOOPGRATIS.NL
WWW.QOI.NL

Afhalen in de winkel is leuk, maar als je eerst moet betalen biedt het alsnog geen zekerheid.

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Kaspers schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:18:
[...]

Helemaal juist.
Ik heb wel een manier gevonden om BL4.6 te houden en naar 1.1.4 te upgraden.
Check m'n site voor detaills, want daarvan mag niet alles hier worden besproken.
Helemaal niet juist :> Als je upgrade (of restored) naar 1.1.4 (gewoon met iTunes) blijf je gewoon je huidige bootloader houden. Wanneer je vervolgens unlockt met ZiPhone zal je BL gedowngrade worden naar 3.9.

In een firmware van Apple (via iTunes) zal waarschijnlijk nóóit je BL worden aangepast (tot nu toe in ieder geval niet). Er is namelijk een risico dat je je iPhone brickt doordat er wat mis gaat tijdens de communicatie. De bootloader is de absolute basis van de telefoon, net als je bios. Als die er niet op staat valt er zelf weinig te repareren. De firmware updates (1.1.3, 1.1.4, etc.) passen alleen het OS aan, dat valt altijd op te lossen (met DFU mode).

De reden waarom ZiPhone wil dat je BL 3.9 hebt is omdat daar een exploit in zit waardoor je makkelijk kan unlocken. Met 4.6 kan dit dus eigenlijk ook, ik zelf heb ook 1.1.4 met BL4.6, waarom Zibri wil dat ik BL3.9 heb snap ik ook niet. Enig voordeel van 3.9 is dat LocateMe werkt zonder apart programma-tje.

Er zit een exploit in 4.6 waardoor je naar elke willekeurige BL kan. Daarom is het imo niet verstandig om nu naar 3.9 te gaan, je kan níet terug (misschien wel in de toekomst, maar nu dus niet). Binnenkort komt er een custom 3.9 bootloader, met de exploit van 4.6 erin, waardoor je nog altijd je BL kan veranderen. Er bestaat namelijk een kans dat er een custom BL komt waardoor je iPhone altijd unlockt zal zijn. Als later blijkt dat dat alleen kan wanneer je 4.6 hebt, wil je die natuurlijk wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ik bedoelde dus eigenlijk nadat je ZiPhone 2.5c hebt gedraait (maar dat zei ik idd niet :P).
Verder verduidelijkt jou verhaal mijn verhaal, op 1 lijn dus :).
Ik vind het zelf ook een beetje vaag waarom de bootloader genoodzaakt wordt gedowngrade, waarschijnlijk om Google Maps' locate out of the box te laten werken, zonder elke keer het commcenter te moeten aansrpeken met de apparte LocateMe.app. Verder beschik je met de BL downgrade ook over de nieuwste baseband, ik zit nog op 04.02.13_G, ik weet alleen niet wat de verschillen zijn met de standaard baseband van 1.1.4 (04.04.05?).

[ Voor 57% gewijzigd door Kaspers op 05-03-2008 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[FrEEzEr] schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:40:

Afhalen in de winkel is leuk, maar als je eerst moet betalen biedt het alsnog geen zekerheid.
Heb inmiddels via iPhoneforum wat pm's gehad, dat deze shop dus wel degelijk betrouwbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
heb net een 8GB iPhone (sealed) via eBay besteld, $600 incl. verzending en douane kosten (verkoper betaald die voor je) dat is omgerekend €405. hij zegt dat shipment in 3 dagen kan arriveren maar dat moet ik nog maar zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Via de persoon die ik in dit topic gaf? Klopt, 3 dagen, pakketje gaat bij hem via FedEx high priority, alleen het duurt even voordat hij het op de post doet, volgens mij alleen op dinsdagen, en als je pech hebt vergeet ie het ook nog (bij mij dus :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

hey allemaal mooi enzo maar wat maakt het nou uit of je BL 3.9 hebt? je mist niets, sterker nog; je hebt er uitsluitend voordeel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ik dacht dat Muthas in "iPhone importeren" wel duidelijk genoeg was :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
Muthas schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:40:
Via de persoon die ik in dit topic gaf? Klopt, 3 dagen, pakketje gaat bij hem via FedEx high priority, alleen het duurt even voordat hij het op de post doet, volgens mij alleen op dinsdagen, en als je pech hebt vergeet ie het ook nog (bij mij dus :P ).
volgens mij wel ja: superdirectfast2u

nouja, hoop dat ie morgen de boel verzend

*edit* kreeg net bericht, zending word klaargemaakt om vrijdag of indien mogelijk eerder te worden verzonden

[ Voor 11% gewijzigd door iwaarden op 06-03-2008 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88

Blanco88

#king

Ik haal hem denk ik ook waar Muthas die link vandaan haalde..

8gb=390euro
16gb=480 euro..

Nu nog even een keuze maken.. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

KillaH87 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:13:
[...]

heb net een 8GB iPhone (sealed) via eBay besteld, $600 incl. verzending en douane kosten (verkoper betaald die voor je) dat is omgerekend €405. hij zegt dat shipment in 3 dagen kan arriveren maar dat moet ik nog maar zien
Maar zoals al aangegeven scheelt dit niet zoveel met CD-MEDIA in dit geval?
425,-- en dan kan je hem meteen zelf ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88

Blanco88

#king

Het maakt niet veel uit nee.. ik zou via die van ebay doen, is maar net wat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

Blanco88 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 10:57:
Het maakt niet veel uit nee.. ik zou via die van ebay doen, is maar net wat je wilt.
Is daar een goede reden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

JerNL schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 11:03:
[...]

Is daar een goede reden voor?

edit: Ik bedoel als je het dichtbij huis haalt dan heb je toch meer zekerheid dan vanuit amerika ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88

Blanco88

#king

ja ik vertrouw hem eerder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die bij CD-MEDIA willen bestellen, misschien nog even wachten:

Ik heb woensdagochtend de niet-unlockte iPhone van 425,- besteld. Op iphoneclub.nl waren ze er namelijk wel positief over en op internetoplichting.nl heb ik niks over de winkel of hun rekening kunnen vinden. Maar ik heb tot nu toe alleen een bevestiging van de bestelling in de mail gekregen, nog geen verzendbevestiging. Die had ik gister, of in ieder geval vandaag al wel verwacht. Ik wacht nog even af tot morgenmiddag, dan ga ik bellen. Ik houd jullie op de hoogte!

EDIT: Hij is binnen! TNT maakte er weer is een potje van ;) .

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-08 19:58

Maartenvs

For Sale

Reacties zijn niet altijd even snel, maar er zijn genoeg mensen die bij hem hebben besteld en gewoon netjes aangekregen. Bij mij was het probleem alleen dat TNT het pakket is kwijt geraakt, dus zit nu te wachten tot ze het bedrag over maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Blanco88 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 10:23:
Ik haal hem denk ik ook waar Muthas die link vandaan haalde..

8gb=390euro
16gb=480 euro..

Nu nog even een keuze maken.. hehe
Let erop dat PayPal de koers nooit helemaal up-to-date heeft, en aangezien die dollar alleen maar zakt, is het eigenlijk altijd een euro of 20 meer :) Maar ik kan die gozer in ieder geval wel aanraden, geen gezeik, en $2000 PayPal garantie :)

[ Voor 10% gewijzigd door Muthas op 06-03-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er in het vervolg van dit topic niet een lijst komen met betrouwbare webshops, ebay-verkopers, etc.. voor een iPhone van bv 8gb tussen de 375,- en 425,- euro?
Dat zou al een heleboel uitzoekwerk schelen voor veel personen.
(voor mij in ieder geval, want meer dan 425,- voor een 8gb is echt afzetterij imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Het lijkt wel alsof iedereen die in dit topic komt te lui is om even zelf te zoeken? :/ Sowieso kan je even zelf eBay afzoeken, veilingen komen en gaan, echte webshops kunnen ook geen voorraad garanderen, dus dan je kan per dag zo'n lijst up to date gaan lopen houden.

Muthas in "iPhone importeren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88

Blanco88

#king

Muthas schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 17:39:
[...]

Let erop dat PayPal de koers nooit helemaal up-to-date heeft, en aangezien die dollar alleen maar zakt, is het eigenlijk altijd een euro of 20 meer :) Maar ik kan die gozer in ieder geval wel aanraden, geen gezeik, en $2000 PayPal garantie :)
Maarja, 400 voor 8gb of 500 voor 16 gb vind ik nog wel meevallen.. Want ik ga pas 28 april naar NY en dat duurt me te lang.. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Blanco88 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 19:58:
[...]

Maarja, 400 voor 8gb of 500 voor 16 gb vind ik nog wel meevallen.. Want ik ga pas 28 april naar NY en dat duurt me te lang.. hehe
zou ik toch even wachten.. ik heb mijn 16Gb net uit boston voor +/- 345 euro (6% rente in die staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88

Blanco88

#king

325 euro
+6€ = 345?

Maarja.. 2 maanden.. daar zit ik eigenlijk niet op te wachten.. haha

Iemand die toevallig komende week gaat? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Blanco88 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:24:
325 euro
+6€ = 345?

Maarja.. 2 maanden.. daar zit ik eigenlijk niet op te wachten.. haha

Iemand die toevallig komende week gaat? >:)
$499+6%=$528,94 = € 343,87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

dadj schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:34:
[...]

$499+6%=$528,94 = € 343,87
Het ergste wat je kan gebeuren bij invoeren is btw betalen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Ik woon momenteel in Londen en had geïnformeerd bij de Carphone Warehouse en kan zoveel iPhones kopen als ik wil (zonder contract) de verkoper bood mij zelf aan om ze te unlocken voor me 8)7

Als je zelf een iPhone wil importeren is het door de dollar koers gunstiger om hem in de USA te kopen.
Maar misschien is het ook een optie om gewoon lekker een weekend te gaab shoppen in Londen en dan zelf de iPhone hier kopen 8)

Ik heb nu al een aantal iPhone's voor vrienden gekocht, de iPhone kost hier £269,- voor 8gb en £329,- voor 16gb, heb trouwens nog nooit douane kosten moeten betalen.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanco88

Blanco88

#king

Dadj, je hebt hem dus ook niet aangegeven en zo door de duane kunnen komen.. Dat scheelt ook al wat he.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woensdag (5-3) heb ik ook bij cd-media.nl een Iphone besteld (niet unlocked versie van 425 euro).
Ik heb wel een bevestiging gehad. Maar verder niks. Heb hun een mail gestuurd of alles ok was, maar geen reactie. Ook heb ik geprobeerd om hun te bellen, op hun website staat een 0900-nummer (50 cent per minuut), maar als je die draait dan hoor je helemaal niks.
Misschien ben ik wat ongeduldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Royal schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:14:
heb trouwens nog nooit douane kosten moeten betalen.
Duh, binnen de EU zijn er open grenzen, dus geen btw gezeik bij het importeren. Wanneer je pakketje uit Amerika komt natuurlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:44
ik laat er nu 1tje uit NY meenemen, natuurlijk box weggooien, iphone in zak en alle accessoire los in de handbagage of koffer..

hoe groot is nou de kans dat de persoon die hem importeert, hier belasting op moet betalen? of beter gezegd, "gepakt" wordt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Best groot, als ze hem vinden ligt de bewijslast namelijk bij jou, jij moet bewijzen dat je hem niet deze vakantie hebt gekocht. Ze kunnen namelijk met redelijke mate aannemen dat je hem deze trip hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijne is gewoon in de valies gegaan, met de doos enal...

je kan er niet echt een procent op plakken, is gewoon kwestie van geluk hebben.
(en lef om door het 'ik heb niets aan te geven' poortje te wandelen :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Muthas schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:17:
Best groot, als ze hem vinden ligt de bewijslast namelijk bij jou, jij moet bewijzen dat je hem niet deze vakantie hebt gekocht. Ze kunnen namelijk met redelijke mate aannemen dat je hem deze trip hebt gekocht.
De kans dat je BTW moet betalen is als je gepakt wordt is best groot, maar de kans dat je wordt gecontroleerd is heel erg klein is. Ik heb in de afgelopen 3 jaar ontzettend veel gevlogen en ben op veel vliegvelden geweest maar ik ben nog nooit gecontroleerd .. maar goed de kans is er dus

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
wh00pz schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:14:
ik laat er nu 1tje uit NY meenemen, natuurlijk box weggooien, iphone in zak en alle accessoire los in de handbagage of koffer..

hoe groot is nou de kans dat de persoon die hem importeert, hier belasting op moet betalen? of beter gezegd, "gepakt" wordt??
volgens mij is het beste wat je kunt doen als je zeker weet dat diegene een iphone voor je gaat halen het volgende:

1. koop dit ding en neem de nederlandse stekker mee: http://store.apple.com/Ap...D?mco=7E4EB91E&nplm=M8794

2. koop iphone

3. unlock, activeer en jailbreak iphone, zet nederlandse taal erin, stop nederlandse sim kaart erin en voeg contacten, muziek e.d. toe. (weet niet of het mogelijk is maar stel datum verkeerd in, van voordat je in amerika bent en bel en/of sms met iemand, stel daarna datum weer iets later in en bel weer, als je dan in oproep geschiedenis kijkt dan staan er gesprekken in van voor dat je in amerika was waarmee je weer extra bewijs hebt)

4. stuur ALLES behalve de iphone, koptelefoon, usb kabel en lader terug naar nederland via de post (doosje platmaken indien mogelijk en anders kun je die beter achterlaten denk ik.

5. ga vol goede moed terug naar nederland en loop door het "ik heb neits aan te geven poortje"

weet niet zeker of het wat uitmaakt maar zo lijkt het misschien alsof je de iphone wat langer hebt

[ Voor 18% gewijzigd door iwaarden op 07-03-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rveenman
  • Laatst online: 08-05-2024
@mike666999

Heb je inmiddels al wat gehoord? Ik heb hem gister bij hen besteld omdat ik na wat onderzoek dacht dat ze wel betrouwbaar leken, maar nu ik dit verhaal hoor... Ik blijf er iig scherp op zitten, want zo een slechte bereikbaardheid voorspelt meestal niet heel veel goeds.
Edit: Owja, als je geinteresseerd bent, heb ook dit nummer gevonden: 0610105252

[ Voor 12% gewijzigd door rveenman op 07-03-2008 15:11 ]

ID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Muthas schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:17:
nou dat valt nogal mee.. in mijn omgeving hebben verschillende mensen iphones meegenomen uit de us (soms wel 8 tegelijk). in totaal gaat het denk ik om zo'n 17 iphones die op trips uit de usa binnengehaald zijn en niemand is door de douane gepakt. Afgelopen zondag werdt er op schiphol zelfs helemaal niet handmatig gecontroleerd (klm vlucht vanuit boston).

enige wat ik wel zou doen ik de doosjes weg te gooien en alle kabels in je grote bagage te houden en de phone(s) in je handbagage.

[ Voor 9% gewijzigd door dadj op 07-03-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rveenman schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:06:
@mike666999

Heb je inmiddels al wat gehoord? Ik heb hem gister bij hen besteld omdat ik na wat onderzoek dacht dat ze wel betrouwbaar leken, maar nu ik dit verhaal hoor... Ik blijf er iig scherp op zitten, want zo een slechte bereikbaardheid voorspelt meestal niet heel veel goeds.
Ik heb ook nog niks gehoord, woensdag besteld. Ik heb dat mobiele nummer gebeld, de telefoon ging wel over maar er werd niet opgenomen. Beide telefoonnummers die komen ook wel erg verzonnen over (06 10105252 en 0900 1234517).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2008 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rveenman
  • Laatst online: 08-05-2024
Zijn bedrijf is gewoon ingeschreven bij de kvk. En hij heeft ook meerdere webshops. Daarbij had ik dus (ook op iphoneclub.nl) wel reacties gelezen van mensen die zonder problemen producten -iphones- besteld hadden. Wel was de bereikbaardheid bij sommigen een probleem. Heb je msn al geprobeerd?

ID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillaH87 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 14:54:
[...]

volgens mij is het beste wat je kunt doen als je zeker weet dat diegene een iphone voor je gaat halen het volgende:

1. koop dit ding en neem de nederlandse stekker mee: http://store.apple.com/Ap...D?mco=7E4EB91E&nplm=M8794

2. koop iphone

3. unlock, activeer en jailbreak iphone, zet nederlandse taal erin, stop nederlandse sim kaart erin en voeg contacten, muziek e.d. toe. (weet niet of het mogelijk is maar stel datum verkeerd in, van voordat je in amerika bent en bel en/of sms met iemand, stel daarna datum weer iets later in en bel weer, als je dan in oproep geschiedenis kijkt dan staan er gesprekken in van voor dat je in amerika was waarmee je weer extra bewijs hebt)

4. stuur ALLES behalve de iphone, koptelefoon, usb kabel en lader terug naar nederland via de post (doosje platmaken indien mogelijk en anders kun je die beter achterlaten denk ik.

5. ga vol goede moed terug naar nederland en loop door het "ik heb neits aan te geven poortje"

weet niet zeker of het wat uitmaakt maar zo lijkt het misschien alsof je de iphone wat langer hebt
Of je haalt hem alleen maar uit de doos en doet de oordopjes eraan en doet alsof het een iPod is en e doos e.d. neem je gewoon netjes mee in je koffer. Geen haan die er naar kraait. Van tevoren denk je ( dacht ik ook hoor ;) ) oeh als ze me pakken, blabla, maar het valt allemaal wel mee. Helemaal als je er maar 1 koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem laten opsturen vanuit Florida via USPS: geen enkel probleem. Uiteraard heb ik netjes de invoerrechten betaald en binnen 3 weken was hij binnen.

Oftewel: niet zo spastisch doen en gewoon kopen die handel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rveenman schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:47:
Zijn bedrijf is gewoon ingeschreven bij de kvk. En hij heeft ook meerdere webshops. Daarbij had ik dus (ook op iphoneclub.nl) wel reacties gelezen van mensen die zonder problemen producten -iphones- besteld hadden. Wel was de bereikbaardheid bij sommigen een probleem. Heb je msn al geprobeerd?
Mede daarom leek het me wel betrouwbaar. Maar volgens mij komt het toch wel goed, Mike666999 heeft zijn iPhone inmiddels al binnen geloof ik. Hoop dat die van mij vanmiddag ook nog komt.

Ik vond het vooral een beetje raar dat op beide telefoonnummers en op mailtjes niet gereageerd werd. MSN heb ik nog niet geprobeerd, dat doe ik maar is als ik hem maandag nog niet heb.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2008 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 10:04

duderuud

Sliden is koel

Ik heb 3 keer gevlogen (2x Turkije, 1x USA) en ben de laatste keer wel mooi uitgepikt voor een controle (kwam uit Turkije). Uiteraard kreeg ik vragen over mijn 30D camera met L-lenzen maar na uitleg kon ik wel doorlopen. Spul kwam ook gewoon uit NL dus niks aan de hand maar toch...voor hetzelfde geld geloven ze je niet...

Blijft dus linke business om door het "niks aan te geven" poortje te lopen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door duderuud op 07-03-2008 16:14 ]

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat als je onder het "Ik heb iets aan te geven" poortje loopt en enkel een fluthorloge aangeeft? Loop je dan ook het risico dat ze je spullen doorzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat zou ook een optie zijn. Op zich wel 'netjes' maar misschien trigger je ze ook om toch even door je koffer te snuffelen.

Of gewoon je terugvlucht goed plannen: als er gelijktijdig een vlucht uit Aruba aan komt dan weet je zeker dat ze jou niet controleren.... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
@KillaH87
Persoon heeft de iphone al voor me aangeschaft, en dus de optie met nederlandse lader meebrengen, is geen optie meer..
Daarnaast heeft ze geen verstand van jailbreaken enz enz..

Maar wat ik gewoon heb gezegd, is dat ze dus doos weg moet gooien, toestel in zak, en de rest van de acc.. in haar bagage (wel uitgepakt en al)

En dan maar duimen maandag :p

oja, trouwens ff heel wat anders, welke versie zit erop denken jullie?? 1.1.3 of 1.1.4?? het is gekocht in een apple shop in NY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:34:
Woensdag (5-3) heb ik ook bij cd-media.nl een Iphone besteld (niet unlocked versie van 425 euro).
Ik heb wel een bevestiging gehad. Maar verder niks. Heb hun een mail gestuurd of alles ok was, maar geen reactie. Ook heb ik geprobeerd om hun te bellen, op hun website staat een 0900-nummer (50 cent per minuut), maar als je die draait dan hoor je helemaal niks.
Misschien ben ik wat ongeduldig!
rveenman schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:06:
@mike666999

Ik kan jullie beide geruststellen. Ik heb woensdag bij cd-media besteld en vandaag is de iPhone bezorgd. Ik ga er lekker mee aan de gang nu. :)
Ik kreeg overigens een 1.1.2 phone en volgens mij komt hij uit amerika.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

wh00pz schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 18:56:
@KillaH87
Persoon heeft de iphone al voor me aangeschaft, en dus de optie met nederlandse lader meebrengen, is geen optie meer..
Daarnaast heeft ze geen verstand van jailbreaken enz enz..

Maar wat ik gewoon heb gezegd, is dat ze dus doos weg moet gooien, toestel in zak, en de rest van de acc.. in haar bagage (wel uitgepakt en al)

En dan maar duimen maandag :p

oja, trouwens ff heel wat anders, welke versie zit erop denken jullie?? 1.1.3 of 1.1.4?? het is gekocht in een apple shop in NY
Welke versie krijg je? Anderhalve week geleden heeft mijn contact in boston 2 iPhones gekocht, een 8Gb voor hemzelf (bleek 1.1.2 op te staan) en de 16Gb voor mij (met 1.1.3) erop.
de mijne heb ik met iJailbreak unlocked ( 1.1.3 gelaten en alles werkt ) en die van hem eerst geupdate naar 1.1.4 en toen met ZiPhone unlocked. Ook daar werkt alles. Alleen bleek zn vodafoon sim niet geaccepteerd te worden.. mijn telfort sim werkte er wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
hmm.. ik weet niet welke versie erop zit.. ik denk zelf 1.1.3
maar 1.1.4 zal er niet opzitten, want dat hebk nog nergens gelezen, en het is nog pas net released..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

wh00pz schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 19:30:
hmm.. ik weet niet welke versie erop zit.. ik denk zelf 1.1.3
maar 1.1.4 zal er niet opzitten, want dat hebk nog nergens gelezen, en het is nog pas net released..
ik bedoelde 8 of 16Gb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wh00pz
8gb
dadj schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 22:19:
[...]

ik bedoelde 8 of 16Gb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
iPhone is onderweg, ligt als het goed is nu in het vliegtuig, krijg hem maandag binnen hopelijk
Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.