Je hebt gelijk, maar normaal neem ik dan even de meestal excellente startposts door. Die is hier nogal... euhm... magertjes...Hoedje schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:36:
[...]
Je mag wel iets minder agressief reageren op de mensen die je proberen te helpen op basis van je eerste post in dit topic. Jij loopt ook al even mee op GoT en volgt ook meerdere lange topics. Dan is het ook vervelend als mensen continu dezelfde vragen stellen. Jouw opmerking over het bricken door toekomstige firmware updates is hier ook al talloze keren voorbij gekomen, daaroor hoef je echt geen 50 pagina's aan reacties voor terug te lezen. De laatste paar pagina's teruglezen en je komt het al tegenAnyway, dit is meteen een mooi bruggetje...
[mbr]Wie wil een nieuw deeltje openen met een kleine mini-faq waarin de veel gestelde vragen terugkomen? Neem dan even contact op met daedalus of mij.[/]
Trouwens, ik geloof best dat het updaten van firmwares uit te zetten is. Blijft alleen de imbeciliteit van de user achter het apparaat over (ikke dus
Ik ben niet de enige die nogal agressief uit de startblokken komt, maar goed, ik zou beter moeten weten, dat wel. Ik had al even niet meer aan de iPhone gedacht, tot gisteren, waardoor ik weer helemaal van slag was en even m'n enthousiasme moest komen spuien.