HTC P3300 deel 8 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 34.151 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
MatMich schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:20:
[...]

Dus ik ben niet de enige.
Volgens Xanion mogen we daar dus niet over zeuren ;)
Zeuren is sowieso ongewenst... en ik moet zeggen dat de post waarop Xanion reageerde op mij ook over kwam als ZEUREN met een grote Z... (of was het nou verwend/wereld vreemd)

Anyway een oplossing voor de stemlabels en MS voice commander 1.6 (met de door mij al 2 jaar gekoesterde wens om inkomende bellers aangekondigd te krijgen in mijn Bluetooth headset) is zeer welkom! DUS niet zeuren maar zoeken naar een oplossing. Mocht je denken dat HTC of MS die oplossing MOET bieden, koop dan lekker een nokia 1.1... (groen is voor opnemen, rood is voor niet opnemen)

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatMich schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:58:
[...]

Dat tabblad bestaat niet!
Juist, bij mij dus ook niet. Na het starten krijg ik een paar seconden de tijd om iets in te spreken en dan einde. Dus geen tabbladen, settings menu of iets dergelijks.
Kan iemand waarbij het wel werkt wellicht een screen printje laten zien.
Ik wordt toch niet gek?!?
P.S. Werkt bij iemand voice command wel (met de standaard HTC rom), hiermee moet je onder andere kunnen bellen door het nummer van degene die je wilt bellen te noemen.
Of moet je hiervoor voice command apart installeren onder WM6

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:39:
[...]

Dit opent wel het scherm voor het bellen via voice. Dat werkt ook wel. Echter kan ik geen beheer scherm meer openen waarme ik voice labels aan kan maken
Volgens Microsoft zit er nu echter ook standaard voice commands in WM6. Daarmee kun je o.a. Ik kan dat echter niet vinden.
Het lijkt er erg op dat er alleen maar antwoorden komen van mensen die dat programma dus uberhaupt nog nooit hadden gezien.
Nog een keer dan maar:
Het gaat over 2 verschillende programma's
1:Gesproken snelkeuze, deze is er gewoon.
2:Stemlabels , deze zit/zat in programma's en is er nu niet meer.
Net zoals notitie's dus ook niet meer bestaat.
Het zou fijn zijn als er nu eens mensen antwoorden die een oplossing hebben en weten waar het over gaat, en geen ellenlange hoeveelheid reply's van mensen die niet weten waar het over gaat en daar dus ook meteen de conclusie aan verbinden dat ze niet snappen wat het probleem nu eigenlijk is.
Dit lijkt een beetje op iemand die antwoord dat hij niet snapt waarom je BMW op drie pitten loopt ,terwijl zijn auto het gewoon doet maar er niet bij zegt dat hij eigenlijhk helemaal geen verstand heeft van auto's en nog geen band kan verwisselen, maar wel zegt dat je dan maar een fiets moet kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Speedster schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:02:
[...]

Zeuren is sowieso ongewenst... en ik moet zeggen dat de post waarop Xanion reageerde op mij ook over kwam als ZEUREN met een grote Z... (of was het nou verwend/wereld vreemd)

Anyway een oplossing voor de stemlabels en MS voice commander 1.6 (met de door mij al 2 jaar gekoesterde wens om inkomende bellers aangekondigd te krijgen in mijn Bluetooth headset) is zeer welkom! DUS niet zeuren maar zoeken naar een oplossing. Mocht je denken dat HTC of MS die oplossing MOET bieden, koop dan lekker een nokia 1.1... (groen is voor opnemen, rood is voor niet opnemen)
Er is een groot verschil tussen zeuren of niet tevreden zijn.
Als je de tekortkomingen van software beschrijft is dat geen zeuren maar kritisch kanttekenen,en is overigens in beide gevallen geen reden om onaangenaam van toon te worden.
En die ander zaken waar je het over hebt zijn dus jouw stokpaardje en heb ik het verder helemaal nooit over gehad.
En je zoekverhaal raakt helemaal kant nog wal,maar het is altijd wel makkelijk om als je het antwoord niet weet "moderatortje" te gaan spelen en de zoek-oneliner uit de kast te halen

Eerst lezen zou ik zou zeggen voordat je je foute conclusie's trekt, met je "koop dan lekker"' etc.
Trouwens op de HTC is groen ook voor opnemen hoor en rood voor niet opnemen, daar hoef ik geen Nokia voor te kopen

[ Voor 21% gewijzigd door MatMich op 14-10-2007 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 09:57
ik heb vanmiddag vanilla 2.0 op gezet en ik begrijp nu wat je bedoelt.
ik kan nu helemaal niks meer met voice dial. :(
met de originele rom had ik een aantal tabbladen waaronder ook 1 met toepassingen
zodra ik nu voice speed dial opstart of op de record knop druk dan zegt hij:
"there is no trained voice tag" en vervolgens sluit hij af !?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
MatMich schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:06:
[...]

Het lijkt er erg op dat er alleen maar antwoorden komen van mensen die dat programma dus uberhaupt nog nooit hadden gezien.
Nog een keer dan maar:
Het gaat over 2 verschillende programma's
1:Gesproken snelkeuze, deze is er gewoon.
2:Stemlabels , deze zit/zat in programma's en is er nu niet meer.
Net zoals notitie's dus ook niet meer bestaat.
Het zou fijn zijn als er nu eens mensen antwoorden die een oplossing hebben en weten waar het over gaat, en geen ellenlange hoeveelheid reply's van mensen die niet weten waar het over gaat en daar dus ook meteen de conclusie aan verbinden dat ze niet snappen wat het probleem nu eigenlijk is.
Dit lijkt een beetje op iemand die antwoord dat hij niet snapt waarom je BMW op drie pitten loopt ,terwijl zijn auto het gewoon doet maar er niet bij zegt dat hij eigenlijhk helemaal geen verstand heeft van auto's en nog geen band kan verwisselen, maar wel zegt dat je dan maar een fiets moet kopen
Het probleem is dat iedereen onderhand een andere rom draait...

Ik draai bijvoorbeeld de 2.0 Touch Full en in deze rom werken gewoon die functies die jij noemt :)
Vanuit mijn opzicht praat jij dus onzin, maar voor iemand die dezelfde rom draait als jij, komt dit probleem waarschijnlijk bekend voor.

Als er iets in de door mij gebruikte rom niet werk, dan post ik in het topic op XDA waar deze rom is aangeboden en niet op een algemeen forum dat over een toestel gaat....
Misschien voor jou ook een idee ;)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
ik vind op XDA iets over voice.
http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=1582634&postcount=15
helaas kan ik het eerste uur nog niks van rapidshare halen en kan dus ook niet testen of dit de oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nicoho schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 20:54:
ik vind op XDA iets over voice.
http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=1582634&postcount=15
helaas kan ik het eerste uur nog niks van rapidshare halen en kan dus ook niet testen of dit de oplossing is.
Hier dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Biker-mouse schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 19:56:
[...]

Het probleem is dat iedereen onderhand een andere rom draait...

Ik draai bijvoorbeeld de 2.0 Touch Full en in deze rom werken gewoon die functies die jij noemt :)
Vanuit mijn opzicht praat jij dus onzin, maar voor iemand die dezelfde rom draait als jij, komt dit probleem waarschijnlijk bekend voor.

Als er iets in de door mij gebruikte rom niet werk, dan post ik in het topic op XDA waar deze rom is aangeboden en niet op een algemeen forum dat over een toestel gaat....
Misschien voor jou ook een idee ;)
Ik heb de officiele WM6 update van HTC uitgevoerd op mijn toestel (een niet gesimlockte full-price gekochte HTC) en heb nog nooit iets met ROM's zitten vogelen voorzover ik weet.
Ik heb ook nog nooit iets te maken gehad met XDA of zoiets, dus ga ik daar vanzelfsprekend ook niets posten, maar wel hier waar in het topic HTC P3300 staat.
Ik heb dus ook niet gezegd dat "gesproken snelkeuze" het niet doet. Alles doet het .
Ik kan alleen geen stemlabels meer beheren en dan dus ook geen voicetag aan een applicatie hangen zoals b.v. rekenmachine.
Maar heb ik daar ooit over gezeurd? Ik dacht het niet.
Volgens mij wordt er mij erg veel in mijn schoenen geschoven, woorden de mond gelegd, en nog veel meer blinde aannames, als zou ik dit en zou ik dat en zus en zo allemaal gezegd of gedaan hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door MatMich op 15-10-2007 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Jullie beiden hebben jullie standpunt gemaakt, en lijkt me nu wel voldoende. Dus laten we nu weer over gaan tot de orde van de dag.

Thnx!

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
DjWannaB2002 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 01:36:
Jullie beiden hebben jullie standpunt gemaakt, en lijkt me nu wel voldoende. Dus laten we nu weer over gaan tot de orde van de dag.

Thnx!
Ok sorry, bij deze _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door MatMich op 15-10-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een irritant probleem maar ik kan geen oplossing vinden. Ik draai nu de htc wm6 rom dutch en alles draait perfect. Alleen wanneer ik me op msn aanmeld komen mijn contacten uit msn steeds weer in mijn telefoonboek. Dit wil ik NIET!! Hoe kan ik dit oplossen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon dat instellen de eerste keer dat ik MSN startte :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie de optie in windows live maar ik kan hem niet uit vinken. :(8)7
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:57:
Ik kon dat instellen de eerste keer dat ik MSN startte :?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:59:
[...]
Waar ik net achterkwam is dat de TMC functie met wm6 werkt! Vet makkelijk man!! Nu lekker files vermijden en flitsers uitlachen! >:)
Werkt die TMC functie via de ingebouwde fm radio, via internet (GPRS) of een extern aangesloten ontvanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om eerlijk te zijn weet ik dit niet, ik kon nu tenminste de verkeersinfo ophalen via de software van tomtom. Hoe kan ik controleren waarme hij dit doet dan?

Is trouwens wel zonder abbo van tomtom

FF geprobeerd met flight mode erop en toen dus geen verkeersinfo, zal dus wel via gprs gaan.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
MatMich schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 00:14:
[...]

Ik heb de officiele WM6 update van HTC uitgevoerd op mijn toestel (een niet gesimlockte full-price gekochte HTC) en heb nog nooit iets met ROM's zitten vogelen voorzover ik weet.
Ik heb ook nog nooit iets te maken gehad met XDA of zoiets, dus ga ik daar vanzelfsprekend ook niets posten, maar wel hier waar in het topic HTC P3300 staat.
Ik heb dus ook niet gezegd dat "gesproken snelkeuze" het niet doet. Alles doet het .
Ik kan alleen geen stemlabels meer beheren en dan dus ook geen voicetag aan een applicatie hangen zoals b.v. rekenmachine.
Wat betreft die gesproken snelkeuze, daar zit inderdaad wel een bug in.
Ik heb de originele HTC rom bij mij erop staan, ik heb onder start - instellingen de optie gesproken snelkeuze. Ik heb precies dezelfde rom bij mijn schoonvader erop gezet. Hij heeft deze optie niet. Rarara hoe kan dat. Lijkt toch een bug te zijn waardoor deze verdwijnt.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 09:34
Misschien een leuk idee voor TMC fanaten die dit graag 'gratis' file-info willen. Ik ben zelf niet echt bezig met programeren voor Windows Mobile maar ga me hier toch maar eens in verdiepen. Het moet mogelijk zijn om ergens in NL een server te hebben staan die de TMC berichten d.m.v. een antenne kan opvangen. Vervolgens dit in een XML bestandje gooien die alle PDA's kunnen downloaden. Dan moet er op de PDA een TMC gebeuren geëmuleerd worden waardoor tomtom gelooft dat er TMC binnenkomt terwijl dit over een mobiele data verbinding gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 09:22

GVR

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 10:53:
Ik zit met een irritant probleem maar ik kan geen oplossing vinden. Ik draai nu de htc wm6 rom dutch en alles draait perfect. Alleen wanneer ik me op msn aanmeld komen mijn contacten uit msn steeds weer in mijn telefoonboek. Dit wil ik NIET!! Hoe kan ik dit oplossen? 8)7
Bekend probleem waar volgens mij nog geen goede oplossing voor is.

Ik gebruik nu tijdelijk Fring als messenger, maar deze is nogal mager in functionaliteiten. Wellicht is Agile messenger wel een degelijke vervanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen de register fanaten niet in het register zoeken of hier een oplossing voor is?
Freaky Gabbur schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:20:
[...]

Bekend probleem waar volgens mij nog geen goede oplossing voor is.

Ik gebruik nu tijdelijk Fring als messenger, maar deze is nogal mager in functionaliteiten. Wellicht is Agile messenger wel een degelijke vervanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:30:
Kunnen de register fanaten niet in het register zoeken of hier een oplossing voor is?

[...]
De nieuwste versie van windows live downloaden ;)
Dan kun je het uitvinken en heb je nergens meer last van.
http://members.home.nl/st...bile%2010-6-0030-2100.rar

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx! de irritante lijst is uit mijn contactpersonen!
Pittie schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 13:36:
[...]

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Er is een draadje verschenen op xda-dev waarin een programma voorgesteld wordt wat een alternatief voor QuickGPS beoogt te zijn. SeaSGEE heet het. De reakties zijn redelijk positief te noemen. Iemand er al ervaring mee?

Eerlijk gezegd heb ik altijd vrij weinig gemerkt van QuickGPS. Met of zonder, het duurde enige tijd voordat de satellieten gevonden werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

MatMich schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 18:58:
[...]

Dat tabblad bestaat niet!
En dan heb jij wat te melden over de "vriendelijke toon" van anderen?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
[...]

Succes
Inmiddels is Windows Live Messenger v10.6.0033.0600 de nieuwste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:16
grun93 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:39:
Eerlijk gezegd heb ik altijd vrij weinig gemerkt van QuickGPS. Met of zonder, het duurde enige tijd voordat de satellieten gevonden werden.
Bij mij hetzelfde, QuickGPS heeft geen (geweldig) effect op de duur tot een fix. Thanks voor de opmerking, ik ga SeaSGEE nu zeker in de gaten houden :)

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

[...]

Succes
Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draude
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-01-2024
MatMich schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 00:14:
[...]

Maar heb ik daar ooit over gezeurd? Ik dacht het niet.
Volgens mij wordt er mij erg veel in mijn schoenen geschoven, woorden de mond gelegd, en nog veel meer blinde aannames, als zou ik dit en zou ik dat en zus en zo allemaal gezegd of gedaan hebben.
Onder programma's zit de geproken ssnelkeuze die ook aan de hardware-knop gekoppeld is.
bij Instellingen -> Persoonlijk -> gesproken snelkeuze, vind je het beheer terug, hier kan je ook een stemlabel aan een applicatie hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:09:
Om eerlijk te zijn weet ik dit niet, ik kon nu tenminste de verkeersinfo ophalen via de software van tomtom. Hoe kan ik controleren waarme hij dit doet dan?

Is trouwens wel zonder abbo van tomtom

FF geprobeerd met flight mode erop en toen dus geen verkeersinfo, zal dus wel via gprs gaan.
TMC via gprs? ik heb altijd begrepen dat dat uitsluitend via de ether werkt, als tomtom dat begrijpt onder WM6 zou dat alleen moeten werken als je de koptelefoon/antenne hebt aangesloten.

via gprs=internet=abonnement; maar dat is de eerste maand gratis, dus misschien gebruik je dat? of ben ik nu abuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:56:
[...]

Wat is het verschil dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:22

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

De TMC van TomTom gaat via Internet (Dus GPRS). Normaal heb je hier een account voor nodig. (Tomtom plus account) MAar volgens mij heeft TomTom dit vrijgegeven. Ik kan ook al 2 weken gratis TMC'n :P

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dat als je soms online komt je contacten niet online staan weergegeven. Deze bug is opgelost. :)
Tylen schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:34:
De TMC van TomTom gaat via Internet (Dus GPRS). Normaal heb je hier een account voor nodig. (Tomtom plus account) MAar volgens mij heeft TomTom dit vrijgegeven. Ik kan ook al 2 weken gratis TMC'n :P
Eerste 2 weken zijn altijd gratis ;)

[ Voor 41% gewijzigd door DaannO op 15-10-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Tylen schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 15:34:
zou interessant zijn... >:) even uitproberen vanmiddag :D

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarna nie meer dan? we zullen zien hoe het gaat.

[...]

Eerste 2 weken zijn altijd gratis ;)
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is toch geen tmc dan? dat is gewoon de tomtom verkeersinformatie. Volgens mij is dat echt iets anders - op mijn Tomtom PNA kun je via een gsm met gprs verkeersinfo downloaden maar je kunt ook een aparte TMC antenne aansluiten, die dan de fm frequenties gaat scannen op bruikbare verkeers data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Hm ik ben benieuwd ;) Heb TMC in ieder geval wel kunnen activeren nu. Straks eens naar buiten voor gps-ontvangst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-08 13:12

babybox

Win7

grun93 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:39:
Er is een draadje verschenen op xda-dev waarin een programma voorgesteld wordt wat een alternatief voor QuickGPS beoogt te zijn. SeaSGEE heet het. De reakties zijn redelijk positief te noemen. Iemand er al ervaring mee?

Ik gebruik deze al een hele tijd hij stond namelijk al lang geleden op GOT * weet even niet meer precies waar* en hij is veel beter dan quickgps, voordeel is dat hij in de agenda de verlooptijd laat zien geeft enorm snel een fix 30 sec

Firefox - Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25
DaannO schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:56:
[...]

O... dan loop ik alweer achter, ach jah, de versie waar ik naar link, werkt voor mij prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
@Draude

Thankx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,
ff voor de duidelijkheid: TMC haal je uit de ether en niet met je gprs.
de file en flits info die je bij tomtom kan selecteren maakt gebruik van gprs om verbinding te maken met de server van tomtom om de actuele verkeersinfo op te halen. hier moet je dan ook een abbon. voor afsluiten.je kan de eerste 2wkn(denk ik) gratis hier gebruik van maken en daarna doet hij het niet meer.
de p3300 heeft geen ingebouwde tmc antenne(dus ook niet met je hoofdtelefoon aangesloten).
de nieuwe eten x800 heeft wel een gps antenne met ingebouwde tmc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:43:
Heren,
de file en flits info die je bij tomtom kan selecteren maakt gebruik van gprs om verbinding te maken met de server van tomtom om de actuele verkeersinfo op te halen. hier moet je dan ook een abbon. voor afsluiten.je kan de eerste 2wkn(denk ik) gratis hier gebruik van maken en daarna doet hij het niet meer.
de p3300 heeft geen ingebouwde tmc antenne(dus ook niet met je hoofdtelefoon aangesloten).
Is een maand gratis zie http://www.tomtom.com/plu...ervice.php?ID=3&SID=2&l=5

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we het niet uit het rds signaal van je radio halen dan? Dit lijkt mij gewoon een software(probleem/oplossing)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:43:
Heren,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:33:
Kunnen we het niet uit het rds signaal van je radio halen dan? Dit lijkt mij gewoon een software(probleem/oplossing).
Velen dachten hetzelfde, maar het is nog nooit iemand gelukt.

p.s. Waarom schrijf je je eigen reakties altijd boven de quotes ipv eronder? Irritant vind ik dat, je leest toch ook niet van beneden naar boven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:52:
[...]

Velen dachten hetzelfde, maar het is nog nooit iemand gelukt.

p.s. Waarom schrijf je je eigen reakties altijd boven de quotes ipv eronder? Irritant vind ik dat, je leest toch ook niet van beneden naar boven?
Week nie, omdat de cursor daar staat. Luiïgheid denk ik :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:11

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

grun93 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:52:
[...]

Daar zijn geen regels voor toch?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ik had begrepen dat we hier altijd min of meer de usenet manier van citeren aanhouden, met uitzondering van het feit dat we dan ook nog > voor de citaatregels plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:33:
Kunnen we het niet uit het rds signaal van je radio halen dan? Dit lijkt mij gewoon een software(probleem/oplossing)

[...]
Je bent inderdaad niet de eerste met die gedachte, op XDA zijn er al een aantal topics aan gewijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik trouwens die lelijke groene kleur van mijn commanager en het invoer schermpje van je pincode veranderen?
Ik vind het zwaar irri dat deze nog groen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:18:
Hoe kan ik trouwens die lelijke groene kleur van mijn commanager en het invoer schermpje van je pincode veranderen?
Ik vind het zwaar irri dat deze nog groen zijn!
als ik een theme verander dan, gaan deze ook mee.
welke rom gebruik je?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

originele htc wm6 nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar moet je je thema bestanden plaatsen?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Nee, dat klopt. Als je dat per se wilt, ga gerust je gang. Maar aangezien de nieuwe tekst vaak een antwoord is op de quote (als dat niet zo is kan de quote net zo goed weggelaten worden), dwing je me om beide te lezen, van beneden naar boven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:34:
waar moet je je thema bestanden plaatsen?
Een .TSK zet je gewoon in de map My Documents op je apparaat (niet op je opslagkaart, tenminste, bij mij werkt het daar niet)
Daarna kun je hem gewoon bij je Todayscherm kiezen.

[ Voor 31% gewijzigd door DaannO op 16-10-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:19:
[...]

als ik een theme verander dan, gaan deze ook mee.
welke rom gebruik je?
Kheb nu al verschillende themes geprobeerd maar mijn commanager blijft groen, HEEEEELP hoe op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:33:
[...]

Kheb nu al verschillende themes geprobeerd maar mijn commanager blijft groen, HEEEEELP hoe op te lossen?
Tja met alleen een thema veranderen kom je er niet. Er is geloof ik ergens een instelling in de registry die je moet veranderen wil je van die groene dialer etc afkomen. Dacht dat het ergens in 1 van de delen wel langs gekomen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:33:
[...]

download anders gewoon even een cab file
op 1 van deze urls

http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryRag
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-02 19:37
op xda zijn voor beide cabs te vinden die de comm manager en dialpad een zwart grijze look geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de all-black theme instaleer dan blijft mijn balk groen, de normale wm6 kleur zeg maar, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3e en 8e deel van dit topic doorgeploegd. Kon alleen niets vinden over max geheugen wat de p3300 aankan. Past er een 4 GB micro sd in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, want dan heb je SDHC geheugen en dat ondersteunt de P3300 niet. Tot 2GB is dus mogelijk. Er gingen overigens wel geruchten over een update zodat het apparaat SDHC zou ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:05:
Nee, want dan heb je SDHC geheugen en dat ondersteunt de P3300 niet. Tot 2GB is dus mogelijk. Er gingen overigens wel geruchten over een update zodat het apparaat SDHC zou ondersteunen.
daarover heb ik op xda-dev een reactie van een HTC-medewerker (antwoord op mail van forumlid) gezien; de P3300 heeft daar niet de goede hardware voor, dus het zal sowieso niet gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kwam ik nog een tekstuele fout tegen in de originele WM6 rom. Het viel me op dat de opties bij het uitstellen van een herinnering de tekst 2x 15 minuten vermeld (5 min, 15 min, 15 min, 1 uur, 1 dag) Het zou de eerste keer dus 10 min moeten zijn. Is het mogelijk dit zelf via een taal-file of iets dergelijks aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Xanion schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 11:34:
[...]

Wat betreft die gesproken snelkeuze, daar zit inderdaad wel een bug in.
Ik heb de originele HTC rom bij mij erop staan, ik heb onder start - instellingen de optie gesproken snelkeuze. Ik heb precies dezelfde rom bij mijn schoonvader erop gezet. Hij heeft deze optie niet. Rarara hoe kan dat. Lijkt toch een bug te zijn waardoor deze verdwijnt.
Goed om te horen dat het niet alleen bij mij is.
Ik laat het er maar bij zitten want zo belangrijk vind ik het niet om applicaties met voice-control te openen.
Gelukkig kan ik wel een voicetag aan contactpersonen koppelen omdat je daar altijd per persoon een menuutje hebt met "stemlabel toevoegen" en dat is in de auto met een "oortje" wel fijn natuurlijk.

Trouwens, waarschijnlijk staat dat progje wel ergens in de windowsmap met een engelse naam ofzo, maar het duurt zo verschrikkelijk lang voordat die map opent (root-niveau) dat ik weinig zin heb om daar te gaan zoeken.

Ook heb ik inmiddels de map notities teruggevonden.
Als je in het uitrolmapje op het hoofdscherm (max. 7 items) notities zet verdwijnt het progje uit de map programma's.
Dat geldt overigens voor alle programma's die je daar zet.
En nee ,daar staat niet het programma "stemlabels" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Tha schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:54:
[...]

En dan heb jij wat te melden over de "vriendelijke toon" van anderen?
?????"Dat tabblad bestaat niet!... meneer"dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice-Rabbit
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-06 13:13
Ook ik ben al een tijdje naar de orginele HTC P3300 WM6 rom.
Bevalt me prima.
Alle programma's werken, ook traylaunch van battery status. Wilde dat ff kwijt.
Verbruikte in het begin veel battery. Heb alle cleanings van SK-Tools toegepast en hopla, 2 dagen max zonder opladen werden er opeens 6 :)

[ Voor 30% gewijzigd door Ice-Rabbit op 17-10-2007 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andurill
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:12
Iemand misschien enig idee of orange misschien ook bezig is met een wm6 update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

MatMich schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 00:33:
[...]

dit bedoel ik nou, :X

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
MatMich schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 00:33:
Dat is het punt denk ik niet. Je installeert een nieuwe ROM op je phone en doet hier verslag van je ervaringen daarmee. Daaruit komt naar voren dat je eigenlijk over twee dingen teleurgesteld bent: je mist Notities en er is iets verdwenen met Spraakcommando's (wat er vroeger wel was).

Tot zover allemaal prima, niks mis mee, alleen wordt niet helemaal duidelijk wat je nu precies van ons verwacht. Goedbedoelde oplossingen, zoals de voorgestelde installatie van andere (custom) ROM's of programma's van derden, wil je niet. Eigenlijk heb je nog nooit iets getweakt aan je phone en bent dat ook niet van plan. Ik denk dat dat in wezen de kern van de irritatie is. Je zit hier nu eenmaal op een forum van Tweakers.net... hier wordt verwacht dat je wel tweakt of er in ieder geval positief tegenover staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:41:
[...]

Dat is het punt denk ik niet. Je installeert een nieuwe ROM op je phone en doet hier verslag van je ervaringen daarmee. Daaruit komt naar voren dat je eigenlijk over twee dingen teleurgesteld bent: je mist Notities en er is iets verdwenen met Spraakcommando's (wat er vroeger wel was).

Tot zover allemaal prima, niks mis mee, alleen wordt niet helemaal duidelijk wat je nu precies van ons verwacht. Goedbedoelde oplossingen, zoals de voorgestelde installatie van andere (custom) ROM's of programma's van derden, wil je niet. Eigenlijk heb je nog nooit iets getweakt aan je phone en bent dat ook niet van plan. Ik denk dat dat in wezen de kern van de irritatie is. Je zit hier nu eenmaal op een forum van Tweakers.net... hier wordt verwacht dat je wel tweakt of er in ieder geval positief tegenover staat.
Dames kappen nauw. Het is hier geen kippenhok. Zand erover en terug naar het onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:10:
[...]

Dames kappen nauw. Het is hier geen kippenhok. Zand erover en terug naar het onderwerp.
Tok Tok Tok Tok Tok Tok :+

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Weet iemand waar je eventueel een nieuwe behuizing kunt bestellen. Dus letterlijk de behuizing en niet een beschermhoes. Ik kon niks vinden op ebay. :(
Daarnaast heb ik een vervelend krasje/deukje in mijn scherm. Is dat een toplaag of is dat het scherm zelf? Heb wel een vervangend scherm gezien, maar het is niet zo vervelend dat ik het 60€ waard vind. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andurill
Voor de behuizing http://www.eu-gsm.nl/htc-...huizing_full_housing.html en het display http://www.eu-gsm.nl/htc-...d_display_screen_(g).html. Prijzig is het iig wel. Of het het geld waard is is moeilijk te zeggen, als je het laat maken zal het denk nog wel duurder zijn.

Ervaring heb ik zelf niet met de winkel, ik meen dat ik deze winkel al eens eerder voorbij heb zien komen hier.

[ Voor 34% gewijzigd door Andurill op 17-10-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Ganymedus schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:46:
Weet iemand waar je eventueel een nieuwe behuizing kunt bestellen. Dus letterlijk de behuizing en niet een beschermhoes. Ik kon niks vinden op ebay. :(
Daarnaast heb ik een vervelend krasje/deukje in mijn scherm. Is dat een toplaag of is dat het scherm zelf? Heb wel een vervangend scherm gezien, maar het is niet zo vervelend dat ik het 60€ waard vind. :D
http://search.ebay.nl/sea...=p3300+housing&category0=

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:46:
Wat heb je precies nodig van die behuizing, ik heb nog wel wat liggen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb je misschien de batterijklep? Die van mij heeft een gebroken hoekpuntje.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alter88
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:23
Ik heb ook een paar weken de P3300 en ook via de officiele weg geupgrade naar WM6, maar nu gebeurd het echt vaak dat ik hem niet meer uit standby krijg. Het lampje van telefoonsignaal blijft knipperen, maar als ik op de standby knop druk gebeurd er niks. Ik kan dan ook niet meer gebeld worden.

Ik heb al meerdere soft resets en een hard reset geprobeerd (via start->instellingen->systeem->opslag wissen, met de softkeys werkt niet bij mij...), maar niets helpt.

Iemand enig idee, of wordt het tijd om even langs de winkel te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:06:
Heb je misschien de batterijklep? Die van mij heeft een gebroken hoekpuntje.
Jup heb ik leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Laatst online: 10-09 16:21
kutzooi

ik heb die wordcompletion erop gegooid die hier gistere ofzo opstond.
nou wil die niet meer starten :S
hij bljift op het bootscreentje hangen :S

als ik een harde reset doe word dan alle programma's verwijdert ??

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alter88
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:23
rohit schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:39:
kutzooi

ik heb die wordcompletion erop gegooid die hier gistere ofzo opstond.
nou wil die niet meer starten :S
hij bljift op het bootscreentje hangen :S

als ik een harde reset doe word dan alle programma's verwijdert ??
Ja, dan ben je alles kwijt, contacten, berichten, programma's, enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:41:
[...]

Wat heb je precies nodig van die behuizing, ik heb nog wel wat liggen hier.
Heb je misschien ook een goede front cover liggen? Bij die van mij ging namelijk het lgo eraf en er zitten wat puntjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 08:37:
[...]

Heb je misschien ook een goede front cover liggen? Bij die van mij ging namelijk het lgo eraf en er zitten wat puntjes op.
Heb ik liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWit
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-01 13:25
En misschien nog een batterij klepje? _/-\o_

Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaWit schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:50:
[...]

En misschien nog een batterij klepje? _/-\o_
Ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wil ik he wel graag kopen van je, ik heb je al een mail gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
thanx voor de tips, ik weet even genoeg. :D

Enne rire, succes met het verkooop, volgens mij wil iedereen er eentje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andurill schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 08:14:
Iemand misschien enig idee of orange misschien ook bezig is met een wm6 update?
Heb net even gebeld met Orange, ook omdat de huidige rom het GPRS verbruik niet kan registreren ;-). kunen ze dat ook even meenemen.

Maar helaas, er komt voorlopig geen aanpassing van de ROM naar WM 6 (althans, ze kunnen alleen zeggen dat hij voorlopig nog niet komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andurill
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:07:
[...]

Heb net even gebeld met Orange, ook omdat de huidige rom het GPRS verbruik niet kan registreren ;-). kunen ze dat ook even meenemen.

Maar helaas, er komt voorlopig geen aanpassing van de ROM naar WM 6 (althans, ze kunnen alleen zeggen dat hij voorlopig nog niet komt)
Hmmm das nadelig, dan maar de HTC WM6 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andurill schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:53:
[...]

Hmmm das nadelig, dan maar de HTC WM6 denk ik.
Heb ik dus ook maar net gedaan. Mezelf goed ingelezen, USPL gedraaid, originele HTC Rom er op gegooid. Viel heel erg mee, binnen een half uurtje was ik klaar.

Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vnden. Heb wel erg weinig opslaggeheugen over
Dat was bij WM5 ruim 45, nu is het nog maar 32.45. Doe ik iets verkeerd of is het gewoon zo'n uitgebreide ROM?

Iemand een oplossing? Misschien de Vanilla? Hoeveel blijft er dan over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 15:39:
[...]

Heb ik dus ook maar net gedaan. Mezelf goed ingelezen, USPL gedraaid, originele HTC Rom er op gegooid. Viel heel erg mee, binnen een half uurtje was ik klaar.

Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vnden. Heb wel erg weinig opslaggeheugen over
Dat was bij WM5 ruim 45, nu is het nog maar 32.45. Doe ik iets verkeerd of is het gewoon zo'n uitgebreide ROM?

Iemand een oplossing? Misschien de Vanilla? Hoeveel blijft er dan over?
Op XDA staan vaak screen shots van het gebruik van het geheugen.
Pick one you like

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even gekeken en er klagen meer mensen over, maar hier heb ik er nog niemand over gehoord.
Ook kom ik het programmaatje 2.1rc1 tegen, die dit gedeeltelijk op kan heffen, maar er staat geen link bij. Heeft iemand hier nog ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:24:
Heb even gekeken en er klagen meer mensen over, maar hier heb ik er nog niemand over gehoord.
Ook kom ik het programmaatje 2.1rc1 tegen, die dit gedeeltelijk op kan heffen, maar er staat geen link bij. Heeft iemand hier nog ervaring mee?
Nou klagen.... de roms die vol gepakt zijn met andere applicaties, daarbij is het logisch dat ze minder geheugen over hebben.

Die vanilla is wel redelijk clean..

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik klaag niet, t valt me gewoon op. Ik had de orange (rom) en daar had ik toch wel 45 over. Die verschilde toch niet zoveel van de HTC? Is er in de WM6 HTC zoveel bijgekomen ten opzichte van de WM5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel houd je dan over bij de Vanilla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-12-2020
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=362
en check de topics van de ROM's waarvan je het wil weten.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb een WWE O2 Artemis rom, maar daarbij heb ik sinds het begin al geen belgeluid. Vibratie doet het wel, maar geluid niet.
Wekker doet het wel prima met geluid.

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:53:
Ik klaag niet, t valt me gewoon op. Ik had de orange (rom) en daar had ik toch wel 45 over. Die verschilde toch niet zoveel van de HTC? Is er in de WM6 HTC zoveel bijgekomen ten opzichte van de WM5?
ik zeg niet dat jij klaagt, jij zegt dat mensen er over klagen op xda.
wat ik niet terug kan vinden overigens.

dit houd je over bij de vanilla

58.76mb total storage memory
28.4mb free program memory

zoals je zelf ook kan zien in 1 van de screen shots

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Tha schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:20:
[...]

ik zeg niet dat jij klaagt, jij zegt dat mensen er over klagen op xda.
wat ik niet terug kan vinden overigens.

dit houd je over bij de vanilla

58.76mb total storage memory
28.4mb free program memory

zoals je zelf ook kan zien in 1 van de screen shots
Het is ook maar de vraag hoe belangrijk het is. Ik kan me voorstellen dat programma's moeilijker gaan lopen als je minder dan pak 'm beet 3 mb vrij hebt, maar of je nou 15 of 20 mb vrij hebt als je een paar programma's draait lijkt me niet zo heel boeiend eigenlijk. Ik heb dan liever een sloot programma's die ik handig vind dan veel ruimte vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Ik heb sinds kort de officiele HTC WM6 rom erop staan. Nu ben ik erg tevreden over deze rom, alleen lukt het afspelen van streaming video in MediaPlayer nog maar heel slecht. In WM6 kon ik via de wifi het laatste journaal kijken zonder enige hapering. Nu op WM6 blijft het geluid wel doorlopen, maar stottert het beeld constant. Maakt niet uit of ik de hoge of lage kwaliteit neem.
Meer mensen dit geconstateerd? Zou het iets zijn in MediaPlayer 10 die in WM6 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

gwystyl schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 08:36:
[...]

Het is ook maar de vraag hoe belangrijk het is. Ik kan me voorstellen dat programma's moeilijker gaan lopen als je minder dan pak 'm beet 3 mb vrij hebt, maar of je nou 15 of 20 mb vrij hebt als je een paar programma's draait lijkt me niet zo heel boeiend eigenlijk. Ik heb dan liever een sloot programma's die ik handig vind dan veel ruimte vrij.
Precies,
tenzij je zelf liever apps wilt installeren natuurlijk.
maar de selectie die vaak word bijgesloten in de roms van de gasten van XDA vind ik prima.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ervaring met deze Nederlandse Touch Flo ROM?

http://forum.xda-develope...hread.php?t=336602&page=4

Ik ga hem straks denk ik toch maar even uitproberen. Post mijn ervaring dan later.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.