HTC P3300 deel 8 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 34.150 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryRag
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-02 19:37
tijd voor een nieuwe sim lijkt met dan, kan je zo aanvragen bij t-mobiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb vanavond de WM6 update op mijn P3300 gezet. In een woord: super!
TomTom werkte direct weer, dat was het enige waar ik bang voor was, dat mijn aangeschafte Beneluxkaart niet meer herkend zou worden.

Er zijn nog wel wat applicaties die ik graag wil installeren, maar daarvan wil ik zeker weten of ze goed werken onder WM6.
- SPB Pocketplus
- Bejeweled
- SKTools
Heeft iemand deze programma's onder WM6 goed werkend?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPB werkte bij mij goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:01:
Vraagje. Weet iemand nog een adresje voor die Brando Ultra Screen Protectors? (De glimmende, niet mat dus)
http://www.gpsplaza.nl/page.htm?screen-protector.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWit
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-01 13:25
Canaria schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 01:13:
- SKTools
Volgens deze site werkt SKTools.

Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Canaria schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 01:13:
Ik heb vanavond de WM6 update op mijn P3300 gezet. In een woord: super!
TomTom werkte direct weer, dat was het enige waar ik bang voor was, dat mijn aangeschafte Beneluxkaart niet meer herkend zou worden.

Er zijn nog wel wat applicaties die ik graag wil installeren, maar daarvan wil ik zeker weten of ze goed werken onder WM6.
- SPB Pocketplus
- Bejeweled
- SKTools
Alles werkt gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-02 19:36
Tom schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 00:07:
[...]

Thanks! :)
Zojuist geprobeerd alleen ook dat werkt helaas niet...

Ik denk dat het mijn SIM-kaart is. Die stamt nog uit het Ben-tijdperk. Als ik mijn simkaart in een andere telefoon doe meld die gsm zich gewoon bij T-mobile aan... doe ik een andere T-mobile simkaart in mijn HTC dan gaat ie ook naar T-mobile. Maar mijn eigen sim-kaart krijg ik met WM6 alleen maar op Proximus. Hier hebben we niet eens bereik lijkt me.
Vreemd genoeg had ik er toen WM5 nog op m'n toestel stond nooit problemen mee.

Via die onderste knop in dat scherm kun je voorkeursnetwerken instellen, daarbij staat T-mobile als enige bovenaan aangevinkt. Ook bij netwerkselectie: automatisch krijg ik Proximus. Toestel ook al een aantal keer aan- en uitgezet.
Eigenlijk denk ik dat ik wel op het T-mobile netwerk zit. Mede omdat ik gewoon in m'n voicemail kom zonder PIN en ik hier in Eindhoven nooit bereik kan hebben op Proximus. Maarja risico op een hoge rekening is wat groot zo ;)
Je moet eens zoeken in de vorige delen (meen 6 ofzo). Ik kan me herinneren dat hier alleens eerder iets over gezegd is. Zoek maar eens op proximus hierboven bij quicksearch

Toen was het geloof ik zo dat hij zich via proximus aanmelde maar toch gewoon het T-Mobile netwerk gebruikte...

Succes 8)7

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:22

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Met Slim.

Heb nu een matte. Wist niet dat er ook een hoogglans is. Meteen met even 1 besteld. Hoef ik deze niet meer te poetsen :P

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tylen schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:52:
Met Slim.

Heb nu een matte. Wist niet dat er ook een hoogglans is. Meteen met even 1 besteld. Hoef ik deze niet meer te poetsen :P
Deze is echt veel beter qua zicht. Beter qua kleur etc etc. Was al bang dat ik met een andertype formaat aan de gang moest 8)7 maar kobus01 was de reddende engel. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Vraagje:
Ik heb nu voor mn gmail ingesteld dattie de mail elke 5 minuten moet ophalen, maar hij weigert :P Iemand een iedee hoe dit kan komen? Als ik zelf op verzenden ontvangen druk dan werkt het wel...|
Maar dat automatische niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 09:34
Armageddon_2k schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:53:
Vraagje:
Ik heb nu voor mn gmail ingesteld dattie de mail elke 5 minuten moet ophalen, maar hij weigert :P Iemand een iedee hoe dit kan komen? Als ik zelf op verzenden ontvangen druk dan werkt het wel...|
Ik heb mijn gmail automagisch laten doorsturen naar mijn mail2web.com e-mailaccount. Deze ondersteund pushmail. 10 seconden nadat je mailtje heb verstuurd aan mij heb ik em binnen op m'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armageddon_2k schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 12:53:
Vraagje:
hier precies dezelfde problemen.
Je hebt POP3 wel aan staan in de Gmail instelling neem ik aan?

Gekke is dat ik ook problemen heb in mijn desktop outlook...
Ik weet trouwens ook niet precies wat ik als gebruikersnaam moet doen:
'user@gmail.com' of gewoon 'user'?

Welke ROM draai jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Ik draai de officiele HTC WM6 dutch Rom

Gmail instellingen
Mail adres: user@gmail.com
Gebruikers naam: user@gmail.com
wachtwoord opslaan uiteraard (anders zal automatisch ophalen nooit lukken)

En daarna heb ik dat automatisch verzenden ontvangen op 5 minuten staan...

Maar de instellingen voor Gmail moeten wel kloppen lijkt mij? Als ik gewoon op verzenden ontvangen druk dan werkt het namelijk wel.
Dat 5 minuten ding zou toch gewoon een script moeten zijn wat elke 5 min op dat knopje drukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik de game van Age of Empire geinstalleerd op de p3300 en het is een _/-\o_ game.
Het spel gaat lekker soepel en ook de graphics zijn goed.

Worms World Party heb ik er ook op zitten en dit is een een super game die je goed kunt spelen op de telefoon en zeer verslavend is ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ter info en als reactie op paar postjes hoger.

Ik heb een ordinaire blauw-witte Ben simkaart en dat werkt keurig in mijn P3300. Nog geen moeilijkheden mee gehad.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:12:
Gisteren heb ik de game van Age of Empire geinstalleerd op de p3300 en het is een _/-\o_ game.
Het spel gaat lekker soepel en ook de graphics zijn goed.

Worms World Party heb ik er ook op zitten en dit is een een super game die je goed kunt spelen op de telefoon en zeer verslavend is ;P
Linkie naar de spellen?

het forum omzeilen is niet de bedoeling.
Jazzper schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:25:
ter info en als reactie op paar postjes hoger.

Ik heb een ordinaire blauw-witte Ben simkaart en dat werkt keurig in mijn P3300. Nog geen moeilijkheden mee gehad.
Bij mij precies hetzelfde en werkt prima d:)b

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 19:31 ]

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het forum omzeilen is niet de bedoeling.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2007 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zijn alleen trials te vinden, toevallig kwam ik op het net ook nog de gehele versie tegen en die werkt perfect. Zelf aoe doet het mooi op een pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder werkt wm6 super alleen vergeten contactpersonen te back uppen en nu dus alles kwijt (k**uuuu**t)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:59
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:08:
Hier zijn alleen trials te vinden, toevallig kwam ik op het net ook nog de gehele versie tegen en die werkt perfect. Zelf aoe doet het mooi op een pda

[...]
Sja zo gaat dat met betaalde software he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 16:11:
Verder werkt wm6 super alleen vergeten contactpersonen te back uppen en nu dus alles kwijt (k**uuuu**t)
Blij dat ik mijn foon altijd synchroniseer met Outlook. 8)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armageddon_2k schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:44:
[...]

Ik draai de officiele HTC WM6 dutch Rom

Gmail instellingen
Mail adres: user@gmail.com
Gebruikers naam: user@gmail.com
wachtwoord opslaan uiteraard (anders zal automatisch ophalen nooit lukken)

En daarna heb ik dat automatisch verzenden ontvangen op 5 minuten staan...

Maar de instellingen voor Gmail moeten wel kloppen lijkt mij? Als ik gewoon op verzenden ontvangen druk dan werkt het namelijk wel.
Dat 5 minuten ding zou toch gewoon een script moeten zijn wat elke 5 min op dat knopje drukt :P
Ondersteunt GMail eigenlijk PUSH email, of kan dat niet met POP3?
Met mijn mail2web account heb ik geen problemen, ook niet bij handmatig syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 22:48
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:59:
[...]

POP3 instellen en om de 5 min automatisch syncen is wel bijna gelijk aan push mail :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Termi schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 23:18:
[...]

POP3 instellen en om de 5 min automatisch syncen is wel bijna gelijk aan push mail :).
nee dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05
Zo belangrijk dat je niet max. 5 minuten op mail kunt wachten ja?

Iemand ervaring met updatesnelheid van T-Mobile? Zal zeker nog een week of wat duren?
En wat "mis" je als je de HTC versie gebruikt? Alleen de standaard instellingen van T-Mobile? gprs, sms-centrale, dat soort spul?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 08:08:
[...]

Zo belangrijk dat je niet max. 5 minuten op mail kunt wachten ja?
[...]
Nee, ik vind push email ook grootse onzin. maar ik vroeg me gewoon af waarom het ene type email wel push ondersteunt en het andere niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand het al gelukt om een SPV M650 te upgrade met de orginele versie WM6nl van HTC?
Na veel pogingen wil het hiet niet lukken,
Na USPL, blijft hij hangen bij het updaten na 2% 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:14:
iemand het al gelukt om een SPV M650 te upgrade met de orginele versie WM6nl van HTC?
Na veel pogingen wil het hiet niet lukken,
Na USPL, blijft hij hangen bij het updaten na 2% 8)7
1. download the file Artemis_USPL.zip
2. unpack into the folder c:\USPL
3. download the file ARTEMIS_Black_Blue_v2.zip
4. unpack into the folder c:\ROM
5. soft reset your phone and have it charged over 50% (I have it fully charged)
6. wait until the system starts on your Artemis
7. turn on flight mode (probably not necessary, but I wanted to minimize any risks)
8. connect your Artemis to PC with a USB cable
9. wait until ActiveSync icon in your tray (lower right corner of your windows desktop) turns from gray to green. If you connect your Artemis for the first time to PC, you do not need to set up synchronization, just click "cancel" on the first screen of "Synchronization Setup Wizard"
10. while ActiveSync icon is green, run c:\USPL\start_uspl.exe
11. a DOS screen will pop up with the text "Initializing: 0.." in the bottom indicating probably seconds from the start (it stopped around 70 in my case after about 1.5 min)
12. DOS screen disappears and PDA Phone ROM update utility pops up
13. at the same time, your Artemis turns blank (orange/green LED turns off as well)
14. tick the check box next to " I understand..." and then click Next
15. tick the check box next to " I completed..." and then click Next
16. a box saying "Verifying information on your PDA..." pops up
17. on the next screen click Update button
18. next screen says "Upgrade to ... image version 9.99" - click Next
19. Next screen says "You are now ready to update..." - click Next, a window with a blue progress bar appears with a text "Updating ROM image..", it quickly runs to 100%
20. next screen says "Congratulations! ..." - click Finish
21. your phone turns on and boots into your old system, however it should be CID unlocked now
22. your Active Sync should reestablish and icon turns green again
23. do not touch anything (phone or USB cable) and run C:\ROM\ROMUpdateUtility.exe (make sure activesync icon is green)
24. PDA Phone ROM Update utility window appears, tick the check box next to " I understand..." and then click Next
25. tick the check box next to " I completed..." and then click Next
26. a box saying "Verifying information on your PDA..." pops up
27. on next screen click Update button (says "Current information...")
28. next screen says "Upgrade to ... image version BnB2.0" - click Next
29. Next screen says "You are now ready to update..." - click Next
30. a window with a blue progress bar appears with a text "Updating ROM image..", your Artemis will have light gray screen with blue progress bar showing the progress of flashing - do not touch anything and wait (it took 2-3 minutes on my 3 years old PC)
31. next screen says "Congratulations! ..." - click Finish
32. your Artemis turns on and starts booting, you can disconnect it from PC now
33. the boot screen remains the same (T-Mobile in my case), so do not panic!! it is normal
34. wait until calibrate the screen appears, calibrate, choose time zone and you are ready to use your new OS
35. let me know if this manual was clear enough, whether it helped you and please suggest potential changes for improvement
volg deze stappen en het moet goed gaan,

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanwege slechte ervaringen met een ander, ouder HTC toestel heb ik bij aanschaf van de artemis gekozen voor een 1GB MicroSD kaartje. Dat wordt nu (natuurlijk...) tóch te klein - voor ik er alsnog 2GB in schuif, iemand goede of slechte ervaringen of waarneembare verschillen tussen de verschillende Merken en aantallen gb's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha, bedankt voor je snelle reactie, dit stappenplan heb ik idd al meerdere keeren gevolgd, het lijkt fout te gaan bij stap 13. op dat moment verdwijnt namelijk de verbinding, en komt dus niet voorbij stap 16.
Uiteindelijk wel meerdere malen volledig uitgevoerd , maar de orginele rom stopt altijd bij 2%
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:52:
Vanwege slechte ervaringen met een ander, ouder HTC toestel heb ik bij aanschaf van de artemis gekozen voor een 1GB MicroSD kaartje. Dat wordt nu (natuurlijk...) tóch te klein - voor ik er alsnog 2GB in schuif, iemand goede of slechte ervaringen of waarneembare verschillen tussen de verschillende Merken en aantallen gb's?
Ik heb er nu 3 maanden een 2gb kaartje in zitten, en het werkt super. Alles gaat mooi snel en hij pakt ook echt de gehele 2 gb.

Dus een aanrader _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:52:
Gewoon doorgaan, met de Romupdater, hij CID unlocked dan.
Hij zal daarna ook opnieuw opstarten.
Het lijkt of de verbinding wegvalt, maar hij gaat weer in een andere modus lijkt...
heb hier in het begin ook mee lopen worstelen, dacht ook dat hij weg viel

dus eigenlijk precies doen wat er staat, ookal lijkt ie weg te zijn,
nadat ie opnieuw is opgestart (automatisch) na het voltooien is hij CID unlocked voor 1 keer.
Dus daarna meteen stap2 doen

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:03:
[...]
Ik heb er nu 3 maanden een 2gb kaartje in zitten, en het werkt super. Alles gaat mooi snel en hij pakt ook echt de gehele 2 gb.

Dus een aanrader _/-\o_
Van welk merk, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 10:53:
Tha, bedankt voor je snelle reactie, dit stappenplan heb ik idd al meerdere keeren gevolgd, het lijkt fout te gaan bij stap 13. op dat moment verdwijnt namelijk de verbinding, en komt dus niet voorbij stap 16.
Twee vraagjes: gebruik je wel ActiveSync 4.5 en is je OS toevallig Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:23:
[...]

Twee vraagjes: gebruik je wel ActiveSync 4.5 en is je OS toevallig Vista?
geen vista wel 4.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Misschien een firewall? Anders zou ik het ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 11:13:
[...]

Van welk merk, als ik vragen mag?
Ik heb een 2Gb kaartje van Sandisk, werkt nu al 6 maanden perfekt :)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb bij de officiële versie van WM6 bij tekstinvoer geen woordenboek, iemand anders die dit probleem ook heeft. (instellingen staan goed en woordenboek ook al handmatig toegevoegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Om even op mijn probleem terug te komen mbt Proximus ipv T-Mobile.
Ik heb nu een nieuwe simkaart (had nog een hele oude uit begintijdperk van Ben.. hij is niet eens blauw).. en nu krijg ik netjes T-Mobile als netwerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 13:38:
Heb bij de officiële versie van WM6 bij tekstinvoer geen woordenboek, iemand anders die dit probleem ook heeft. (instellingen staan goed en woordenboek ook al handmatig toegevoegd)
Heb ik ook bij de officiële rom, dacht al dat ik debiel aan het worden was.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
aaah bedankt man!!! lkkr cheap :D geen verzendkosten :) perfect !!

@ de andere :P

het sd kaartje wat in mijn telefoon zit, zit er al bijna een jaartje in 2 gb Ultra 2 van Sandisk. en werkt ook nog steeds perfect!!

[ Voor 23% gewijzigd door Rohit op 11-10-2007 18:25 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:35
Iemand ervaring met de reparatieservice van HTC? Heb mijn telefoon vorige week donderdag meegegeven aan de koerier. Vooralsnog niets van ze vernomen.

Hoelang duurt de gemiddelde reparatie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je een ander toetsenbord kan installeren. Die zwarte van de touchflo 2.1 full rom is helemaal niet fijn.. vond die van b&b makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle mensen met geheugenkaartjes: formatteer je kaart voordat je hem gebruikt, anders kan het voorkomen dat als je kaartje vol dat je al je bestanden kwijt bent..
Kleine handeling, groot verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 21:59:
[...]

Volgens mij zijn je instellingen niet goed. GMail gebruikt SSL, met andere poorten. uit mijn hoofd 965 voor pop3 en 465 voor smtp. Zoek het anders voor de zekerheid even op. Ik heb er alleen wel vage problemen mee; hij haalt volgens mij alleen ongelezen mail op, en ik kan niet vinden waar ik dat kan veranderen. Ik gebruik dus de java GMail app, ook al is dat een extra programmaatje (het zou handiger zijn om alle mail-accounts ineens op te halen met de bijgeleverde mailclient). Die geeft gewoon je inbox weer zoals hij echt is.
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 19:10:
weet iemand hoe je een ander toetsenbord kan installeren. Die zwarte van de touchflo 2.1 full rom is helemaal niet fijn.. vond die van b&b makkelijker
zoek op xda-developers naar sip (of met google op andere sites uiteraard). De maker van PocketCM heeft ook een keyboard gemaakt, en sommige mensen zijn heel blij met phonepad, omdat je daarmee T9 kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 09:22

GVR

Ik heb phonepad international geinstaleerd, maar wat ik ook probeer hij onthoud de nederlandse taalinstelling niet. Zelfs als ik hem verander, wat probeer te typen en daarna weer in de instellingen ga kijken staat hij weer op English. Is hier een truukje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freaky Gabbur schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 09:44:
Ik heb phonepad international geinstaleerd, maar wat ik ook probeer hij onthoud de nederlandse taalinstelling niet. Zelfs als ik hem verander, wat probeer te typen en daarna weer in de instellingen ga kijken staat hij weer op English. Is hier een truukje voor?
"Heb bij de officiële versie van WM6 bij tekstinvoer geen woordenboek, iemand anders die dit probleem ook heeft. (instellingen staan goed en woordenboek ook al handmatig toegevoegd)"

Zoals ik hierboven al schreef is er iets mis met het nederlandse woordenboek.
De door mij ingevoerde woorden kan hij wel vinden maar niet het geïnstalleerde woordenboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt T-mobile zelf ook met een ROM update naar wm6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:43:
Komt T-mobile zelf ook met een ROM update naar wm6?
Daar wordt al maanden over gespeculeerd, maar nu HTC een NL WM6 heeft gemaakt verwacht ik dat T-mob die wel zal aanpassen naar eigen roze inzicht. Zeker weten doe ik het alleen niet.
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 17:39:
[...]

Heb ik ook bij de officiële rom, dacht al dat ik debiel aan het worden was.... 8)7
Ik heb alsnog WordCompletionDutch.cab uitgevoerd (moest altijd bij Engelstalige ROMs), en dan werkt het wel goed.
Het valt me trouwens op dat op meerdere plekken nog gewoon Engelse teksten staan, alsof ze niet alles vertaald hebben.

Ik ga binnenkort eens aan het stoeien met het maken van een eigen ROM denk ik. Nederlandstalig, met HTC Home plugin, zonder Touch, en met wat andere handige programmaatjes die ik tegen ben gekomen. Zodra er iets werkbaars uit komt meld ik het hier wel of op xda-dev. Als iemand tips heeft voor ik hier aan begin, mijn DM staat open voor suggesties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Tja mijn voorkeur gaat uit naar een wm6 versie die snel is en zo veel mogelijk geheugen over heeft. De rest maakt me niet zoveel uit.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satanic_Surfer
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 16:44
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 11:46:
Tja mijn voorkeur gaat uit naar een wm6 versie die snel is en zo veel mogelijk geheugen over heeft. De rest maakt me niet zoveel uit.
Probeer de Artemis Vanilla 2.0 WWE ROM eens zou ik zeggen....Stabiel, veel geheugen over en heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 18:22:
[...]

aaah bedankt man!!! lkkr cheap :D geen verzendkosten :) perfect !!
Heb jij ook al mail gehad dat ze in backorder staan?

@gwystyl

Ik heb die CAB er ook op gezet en idd het werkt aardig maar niet geheel goed. Ik ben naar de 2.1 Light gegaan en daar werkt hij perfect in. Vreemd dat hij in een NL rom niet goed werkt en in een ENG wel.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Ow ik heb die screenprotector ook besteld, zo eens kijken of ik ook een mail heb dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:01:
[...]

Heb jij ook al mail gehad dat ze in backorder staan?

@gwystyl

Ik heb die CAB er ook op gezet en idd het werkt aardig maar niet geheel goed. Ik ben naar de 2.1 Light gegaan en daar werkt hij perfect in. Vreemd dat hij in een NL rom niet goed werkt en in een ENG wel.
ja ik had ze gister gebeld, ze verwachtten hem volgende week jammer genoeg :(

werkt die WordCompletionDutch.cab in wm 6 ???
en waar kan ik die vinden? ik heb al op google en xda gezocht maar ken hem niet vindden :(

[ Voor 8% gewijzigd door Rohit op 12-10-2007 14:15 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:09:
[...]

en waar kan ik die vinden? ik heb al op google en xda gezocht maar ken hem niet vindden :(
Nee werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
Ik gebruik zelf DUtch Language WM6.cab voor mijn word completion onder WM6. Werkt perfect. Mocht je hem niet kunnen vinden,laat het me even weten dan zet ik hem op mijn server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stubby schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:28:
Ik gebruik zelf DUtch Language WM6.cab voor mijn word completion onder WM6. Werkt perfect. Mocht je hem niet kunnen vinden,laat het me even weten dan zet ik hem op mijn server
Heb jij de originele rom of gebruik je een andere?
Wij hebben hier 3 toestellen met de originele WM6 rom, maar op geen van de toestellen woordaanvulling ondanks dat ik de Dutch Language WM6.cab ook nog geprobeerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:53:
[...]

Heb jij de originele rom of gebruik je een andere?
Wij hebben hier 3 toestellen met de originele WM6 rom, maar op geen van de toestellen woordaanvulling ondanks dat ik de Dutch Language WM6.cab ook nog geprobeerd heb.
Ik gebruik een custom Rom maar welke versie weet ik niet precies... Dat staat op mijn thuisPC en daar kan ik op dit moment even niet bij... KAn het misschien zijn dat je een andere Locale dan 0409 hebt? Want dat Cab-je overschrijft namelijk de 0409 bestanden. (autocorrect.0409.txt etc..)

[ Voor 13% gewijzigd door Stubby op 12-10-2007 15:02 . Reden: Mogelijke fix toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De Nederlandse Word Completion voor WM6 kun je hier downloaden:
http://www.mccune.nl/?p=46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Ik heb nu een paar dagen WM6 op een originele HTC p3300 (geen simlock dus).
Wat valt op:

1:Lastig is dat als je WiFi wilt inschakelen via het "G" symbooltje bovenaan je nu niet gewoon kan inschakelen maar alleen maar naar de comm-manager kan gaan en dan pas kan inschakelen.
Dit is een extra handeling en daardoor m.i. geen verbetering.

2:Als ik naar start>instellingen>persoonlijk ga is de optie gesproken snelkeuze verdwenen, wat hier het gemak van is ontgaat me eerlijk gezegd ook.
Je kan je spraaklabels dus niet meer netjes beheren.

3:Het interne geheugen is gehalveerd en ik heb nu meestal dus te weinig en moet eerst allerlei programma's via het geheugen afsluiten.
Ik weet dat hier progjes voor zijn maar dat wil ik niet en had ik dus ook nooit nodig.
Ook hier ben ik niet onder de indruk

4: Eigenlijk ziet het er precies hetzelfde uit (het groen is iets donkerder) wat daar dus het voordeel van is ontgaat me ook, en ik kan ook nog steeds geen groter toetsenblok kiezen b.v.

5:Tomtom start iets sneller op
Big deal ik had liever de voornoemde problemen niet gehad en dan mag Tomtom wel 3 sec.langzamer opstarten.

6: Email kan nu in HTML bekeken worden, tja als je een 25Mb abbootje hebt zoals ik bij Orange heb je daar dus geen behoefte aan, maar het zal wel aardig zijn voor mensen met flat-rate abbo's

Ik ben bang dat er dus nog wel meer ergelijkheidjes gaan optreden (Ik wil niet allerlei zaken oplossen met third party software ik had dat niet nodig en heb daar ook niet veel geld voor uitgegeven aan dit toestel.

Jammer gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier een T-mobile MDA compact III die voorheen op winXP perfect werkte. Nu zit ik met het probleem dat Vista dit apparaat niet herkent. Als ik het aansluit via de USB kabel gebeurt er niks en ook niet na het installeren van Windows Mobile Apparaatcentrum(6.1).

Ik heb bij de eigenschappen van de firewall in Vista gekeken en de windows mobile apparaten hebben wel toestemming.

Wat moet ik doen, kent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb ze ook gebeld maar alleen om m'n geld terug te laten storten. Ik vind dat boeven streken. Eerst laten betalen en dan pas mail sturen. Laten ze lekker op de site erbij zetten dat de niet in voorraad zijn net als bij de PDAShop. Die gast had nog een grote bek ook terwijl ik toch zeer netjes bleef, laatste keer dus daar. Maar ik heb het al opgelost. Ze zijn al onderweg uit Engeland. :) Het vaste Ebay adresje had niet door dat de P3600 hetzelfde is als de P3300 wat formaat een uiterlijk aangaat.

@Aestiva

Misschien overbodige vraag maar heb je dit beheerder gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatMich schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:36:
1:Lastig is dat als je WiFi wilt inschakelen via het "G" symbooltje bovenaan je nu niet gewoon kan inschakelen maar alleen maar naar de comm-manager kan gaan en dan pas kan inschakelen.
Dit is een extra handeling en daardoor m.i. geen verbetering
Dat mis ik inderdaad ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 21:47:
[...]

Dat mis ik inderdaad ook wel.
Gebruik PHM Traylaunch of Batterystatus 1.04 beta om wifi in je 'system tray' te zetten? Er schijnt een bug op te treden bij BatteryStatus, maar daar heb ik iig nog nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
gwystyl schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 22:07:
[...]

Gebruik PHM Traylaunch of Batterystatus 1.04 beta om wifi in je 'system tray' te zetten? Er schijnt een bug op te treden bij BatteryStatus, maar daar heb ik iig nog nooit last van gehad.
De strekking was o.a. dat het onzinnig is dat je thirth party software zou moet aan gaan schaffen om te downgraden om het maar zo te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich

Ik ben bang dat er dus nog wel meer ergelijkheidjes gaan optreden (Ik wil niet allerlei zaken oplossen met third party software ik had dat niet nodig en heb daar ook niet veel geld voor uitgegeven aan dit toestel.

Jammer gemiste kans.
En ja hoor! waar is het programmaatje "notities"
Dat is nu dus alleen nog maar te vinden als je het als soort van snelkoppelingetje plaatst in je startmenu.
Dit is dus al bijna een serieuze bug m.i.
(sorry voor het mezelf quoten)

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:55:
Ik heb hier een T-mobile MDA compact III die voorheen op winXP perfect werkte. Nu zit ik met het probleem dat Vista dit apparaat niet herkent. Als ik het aansluit via de USB kabel gebeurt er niks en ook niet na het installeren van Windows Mobile Apparaatcentrum(6.1).

Ik heb bij de eigenschappen van de firewall in Vista gekeken en de windows mobile apparaten hebben wel toestemming.

Wat moet ik doen, kent iemand dit probleem?
Toevallig heb ik hier vanmiddag naar gezocht omdat ik ook problemen had, hij starte wel het Mobiel apparaatcentrum maar kon niet connecten met het toestel. Via google kom je wel op sites met daarin mensen die het ook gehad hebben. Weet alleen niet of er ook een echter oplossing bij zat, maar zoek zelf even op "trouble windows mobile device center".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 18:02:
[...]
Het vaste Ebay adresje had niet door dat de P3600 hetzelfde is als de P3300 wat formaat een uiterlijk aangaat.
Huh, ik volg je even niet? P3600 hetzelfde als de P3300 wat betreft uiterlijk en formaat? de P3600 is wel degelijk een ander toestel van HTC. Andere processor, ander uiterlijk etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Satanic_Surfer schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:05:
[...]

Probeer de Artemis Vanilla 2.0 WWE ROM eens zou ik zeggen....Stabiel, veel geheugen over en heel snel.
Heb hem er op gezet en is inderdaad erg snel. Dit wordt voorlopig voor mij een blijfertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 03:08:
[...]

Huh, ik volg je even niet? P3600 hetzelfde als de P3300 wat betreft uiterlijk en formaat? de P3600 is wel degelijk een ander toestel van HTC. Andere processor, ander uiterlijk etc....
Uiterlijk is niet correct geformuleerd maar het scherm is hetzelfde qua formaat.

P3300
240 x 320 pixels & 2,8 inch

P3600
240 x 320 pixels & 2,8 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAJ
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-05-2023

DAJ

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:31:
[...]

Ik ben weer eens verschrikkelijk onduidelijk :P
Ik bedoel met 'overklokken' niet 'constant', maar dynamisch overklokken (die optie zit ook in batterystatus). Dan klokt hij bij CPU-inactiviteit terug naar een gekozen aantal mhz en bij veel CPU gebruik klokt hij juist over. Ik heb hem nu tussen 100-273 mhz draaien met een boost naar 283 mhz. Of het nou heel veel scheelt in batterijbesparing weet ik niet.
Lijkt me heel handig dat dynamisch overklokken. As ik het goed begrijp zal het apparaat dan bij weinig activiteit terugklokken (spaart de batterij) en bij veel activiteit juist overklokken.
Maar waar vindt ik dat "dynamische overklokken"? Op het tabblad Omap staat "Original CpuSpeed" op 201 en kan ik "Overclock to Speed" aanklikken en op bijv. 260 zetten.Volgens mij werkt het apparaat dan constant op 260Mhz. Hoe kan ik aangegeven dat hij bij weinig activiteit terugklokt en bij veel activiteit juist overklokt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
MatMich schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 00:08:
[...]

En ja hoor! waar is het programmaatje "notities"
Dat is nu dus alleen nog maar te vinden als je het als soort van snelkoppelingetje plaatst in je startmenu.
Dit is dus al bijna een serieuze bug m.i.
(sorry voor het mezelf quoten)

8)7
Bij mij staat notities gewoon onder programma's, is toch een normale plek? Een keer openen en hij staat in het startmenu. Snap het probleem niet zo... :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Ik heb nu een paar dagen WM6 op een originele HTC p3300 (geen simlock dus).
Wat valt op:

Dit is een extra handeling en daardoor m.i. geen verbetering.

2:Als ik naar start>instellingen>persoonlijk ga is de optie gesproken snelkeuze verdwenen, wat hier het gemak van is ontgaat me eerlijk gezegd ook.
Je kan je spraaklabels dus niet meer netjes beheren.

4: Eigenlijk ziet het er precies hetzelfde uit (het groen is iets donkerder) wat daar dus het voordeel van is ontgaat me ook, en ik kan ook nog steeds geen groter toetsenblok kiezen b.v.

5:Tomtom start iets sneller op
Big deal ik had liever de voornoemde problemen niet gehad en dan mag Tomtom wel 3 sec.langzamer opstarten.

6: Email kan nu in HTML bekeken worden, tja als je een 25Mb abbootje hebt zoals ik bij Orange heb je daar dus geen behoefte aan, maar het zal wel aardig zijn voor mensen met flat-rate abbo's

Jammer gemiste kans.
1) Wat een onzin om over dit soort dingen te klagen, 1 hele tik extra op het scherm? Overigens gebruik ik SPB phoneprofiles, kan ik WIFI op het today scherm gewoon aan en uit zetten.

2) Als ik naar start>instellingen>persoonlijk ga staat daar toch echt Gesproken Snelkeuze, na openen veel meer mogelijkheden tot beheer als onder WM5. (ik heb de originele HTC rom erop)

4) Ja en? WM6 kun je vooral zien als een servicepack voor WM5, niet een compleet nieuw OS. Dat is bekend. Het moet vooral wat sneller en stabieler zijn

6) Nogmaals, ja en? Dat jij het niet nodig vindt betekend dat ze het niet erin hoeven te stoppen? Ik heb ook geen flat-rate abo, ik synchroniseer echter wel thuis en op het werk mijn email via Wifi. Ik ben blij dat ik gewoon HTML mails kan lezen

Wellicht had je beter een Nokia kunnen kopen... Oh, wacht, ook die heeft standaard niet alle software aan boord die alle kopers graag willen, ook die telefoon moet je enigszins personaliseren. Get over it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Xanion schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 13:01:
[...]

1) Wat een onzin om over dit soort dingen te klagen, 1 hele tik extra op het scherm? Overigens gebruik ik SPB phoneprofiles, kan ik WIFI op het today scherm gewoon aan en uit zetten.

2) Als ik naar start>instellingen>persoonlijk ga staat daar toch echt Gesproken Snelkeuze, na openen veel meer mogelijkheden tot beheer als onder WM5. (ik heb de originele HTC rom erop)

4) Ja en? WM6 kun je vooral zien als een servicepack voor WM5, niet een compleet nieuw OS. Dat is bekend. Het moet vooral wat sneller en stabieler zijn

6) Nogmaals, ja en? Dat jij het niet nodig vindt betekend dat ze het niet erin hoeven te stoppen? Ik heb ook geen flat-rate abo, ik synchroniseer echter wel thuis en op het werk mijn email via Wifi. Ik ben blij dat ik gewoon HTML mails kan lezen

Wellicht had je beter een Nokia kunnen kopen... Oh, wacht, ook die heeft standaard niet alle software aan boord die alle kopers graag willen, ook die telefoon moet je enigszins personaliseren. Get over it.
Mee eens hoor, wat een gezeik allemaal.
Anders gaat ie toch weer fijn verder met WM5

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:33:
[...]
Anders gaat ie toch weer fijn verder met WM5
grapjas, dat kan dus niet meer, ik heb nog nergens een originele wm5 rom gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 14:52:
[...]

grapjas, dat kan dus niet meer, ik heb nog nergens een originele wm5 rom gezien
Hier staat geen WM5 tussen? of wel grapjas?
welliswaar een 02 versie, maar alles beter dan wm6 toch.... http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=308242

http://rapidshare.com/fil...05.01_026790_WWE_SHIP.rar

http://forum.xda-develope...e/index.php/t-318696.html

precies 1 keer googlen op: wm5 artemis

[ Voor 19% gewijzigd door Tha op 13-10-2007 15:18 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje....ik heb wm6.0 op m'n pc staan. Het bestand heet Microsoft_Windows_Mobile_v6_0_Full_Version.daa hoe kan ik dit nou instaleren op mijn toestel? Nu draait er wm5.0 op.

Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:45:
Even een vraagje....ik heb wm6.0 op m'n pc staan. Het bestand heet Microsoft_Windows_Mobile_v6_0_Full_Version.daa hoe kan ik dit nou instaleren op mijn toestel? Nu draait er wm5.0 op.

Alvast bedankt...
Ik ben de tel kwijt, maar het stappenplan hoe een rom te installeren op de P3300 is hier minimaal 25keer voorbij gekomen. XDA-developers staat het ook allemaal haarfijn uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Xanion schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 12:51:
[...]

Bij mij staat notities gewoon onder programma's, is toch een normale plek? Een keer openen en hij staat in het startmenu. Snap het probleem niet zo... :)
Ik zoek me gek maar bij mij staat hij toch echt NIET onder programma's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
[...]

Dus als het voor jouw geen probleem is ,is het voor niemand een probleem?
[...]

Correctie ik bedoel niet gesproken snelkeuze (waarmee je dus het programma oproept om in te spreken ,hetzelfde als wanneer je de knop linksboven indrukt) maar het progje Stemlabels!! waarmee je dus die commando's kan beheren (overzichtje)
Ook de map notities ben ik kwijt onder programma's
En ja ik heb ook de originele HTC-Rom sterker nog ik heb nog nooit iets getweaked op dit ding.
[...]

[...]

En oh ja voor ik het vergeet,

Vriendelijke jongen ben jij met je "ja en?, get over it, en wellicht had je beter"
Ik zet alleen maar wat bevindingen neer en jij begint gelijk een nogal onaangename toon aan te slaan.
Je zou bijna denken dat je spijt hebt van je aankoop, en dat op mij af wil reageren.

[ Voor 10% gewijzigd door MatMich op 14-10-2007 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 17:45:
Even een vraagje....ik heb wm6.0 op m'n pc staan. Het bestand heet Microsoft_Windows_Mobile_v6_0_Full_Version.daa hoe kan ik dit nou instaleren op mijn toestel?
Die kun je niet installeren. Aan de naam te zien is dat een generieke WM6 versie, en de extensie .daa klopt ook niet. Wat je nodig hebt is een ROM die voor jouw toestel geschikt is. Lees het draadje eerst maar helemaal want het is hier echt al tientallen malen voorbijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onder start-instellingen-persoonlijk geen "gesproken snelkeuze" staan. Ik heb ook de originele HTC rom (geen tweaks etc). Ik had eerder ook al de vraag gesteld hoe je stemcommando's kunt instellen. Onder WM5 kon ik het wel vinden maar nadat ik gesproken snelkeuzes heb ingesproken kon ik niet meer in het menu om het in te stellen.
Weet iemand hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik al een tijdje een registry 'hack' om mijn GPRS verbinding automatisch na een x aantal seconden te laten disconnecten.
Maar sinds ik de originele WM6 ROM heb geïnstalleerd lukt dit niet meer, GPRS blijft altijd aan staan. Met de vorige WM6 ROM had ik dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 08:14:
Ik heb onder start-instellingen-persoonlijk geen "gesproken snelkeuze" staan. Ik heb ook de originele HTC rom (geen tweaks etc). Ik had eerder ook al de vraag gesteld hoe je stemcommando's kunt instellen. Onder WM5 kon ik het wel vinden maar nadat ik gesproken snelkeuzes heb ingesproken kon ik niet meer in het menu om het in te stellen.
Weet iemand hoe dat moet.
Dus ik ben niet de enige.
Volgens Xanion mogen we daar dus niet over zeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Zitten nette themes tussen :) Alleen jammer dat er geen bijbehorende telefoon en comm-manager skin bijzit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatMich schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 12:20:
[...]

Dus ik ben niet de enige.
Volgens Xanion mogen we daar dus niet over zeuren ;)
Dus iemand met een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

legofanaten schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:31:
[...]

Volgens mij kan sommige software niet omgaan met de GPS chip. Iets met manier van gegevens uitwisselen. Een portsplitter zou het probleem moeten oplossen. Zelf gebruik ik JAL Port Splitter om Google Maps werkend te krijgen.
Is dit in WM6 nog steeds het geval, m.a.w. heb je nog steeds het Portsplitter programma nodig om sommige GPS programma's als GPStuner werkend te krijgen in WM6 of werkt dit nu ook zonder het portsplitter programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 01:33:
[...]

Die kun je niet installeren. Aan de naam te zien is dat een generieke WM6 versie, en de extensie .daa klopt ook niet. Wat je nodig hebt is een ROM die voor jouw toestel geschikt is. Lees het draadje eerst maar helemaal want het is hier echt al tientallen malen voorbijgekomen.
Inmiddels heb ik via HTC eclub nieuwe software gedownload en geinstaleerd. Fluitje van een cent moet ik zeggen. Ben alleen m'n oude sms-jes kwijt, daar had ik eigenlijk niet op gerekend maar zo erg is dat niet. Ik heb trouwens niet dat zwarte buroblad wat ik elke keer voorbij zie komen als het over WM6 gaat, bij mij is het nog gewoon groen, wel een beetje anders maar ik zie niet bijzonder veel verschil.

Toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 09:57
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 13:53:
[...]

Dus iemand met een oplossing?
volgens mij kun je gewoon in de windows map het programma "voice speed dial" opstarten.
je kunt hiervan ook een snelkoppeling in je startmenu maken :)
is dit wat je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nicoho schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 16:27:
[...]

volgens mij kun je gewoon in de windows map het programma "voice speed dial" opstarten.
je kunt hiervan ook een snelkoppeling in je startmenu maken :)
is dit wat je bedoelt?
Dit opent wel het scherm voor het bellen via voice. Dat werkt ook wel. Echter kan ik geen beheer scherm meer openen waarme ik voice labels aan kan maken
Volgens Microsoft zit er nu echter ook standaard voice commands in WM6. Daarmee kun je o.a. Ik kan dat echter niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 09:57
volgens mij zit dit in een tabblad van voice speed dial. genaamd toepassingen en anders weet ik echt niet wat je bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Ik heb sinds een paar dagen ineens dat ik 1x mn telefoonscherm kan opstarten en kan bellen. Daarna lijkt mn telefoon ff vast te lopen en moet ik een paar keer op de rode toets drukken waarna hij weer gewoon draait. Als ik op de groene toets klik komt het telefoonscherm niet meer naar voren.

Is er toevallig nog iemand die dat gehad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Freaky Gabbur schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:44:
Ik heb sinds een paar dagen ineens dat ik 1x mn telefoonscherm kan opstarten en kan bellen. Daarna lijkt mn telefoon ff vast te lopen en moet ik een paar keer op de rode toets drukken waarna hij weer gewoon draait. Als ik op de groene toets klik komt het telefoonscherm niet meer naar voren.
Dan sluit je misschien de applicatie door op het kruisje te klikken. Tja, dan is ie weg. Je kunt beter de rode toets gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR

GVR

Ja daar is dat kruisje toch voor? Vanuit programmas krijg ik de telefoon dan ook niet meer opgestart. En na de 1e keer gebruiken krijg ik m ook niet met het kruisje gesloten. Heel vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Freaky Gabbur schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:44:

Ja heb ik ook gehad. Bij mij was het over nadat ik de nieuwe wm6 rom erop had gezet.
Ik heb ook wel eens ergens gelezen dat een hard reset ook helpt.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Na een gesprek wil je de verbinding verbreken en het scherm afsluiten, dat doe je met de rode knop. Waarom zou je de applicatie willen sluiten, misschien wil je straks nog iemand anders bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
nicoho schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:06:
volgens mij zit dit in een tabblad van voice speed dial. genaamd toepassingen en anders weet ik echt niet wat je bedoelt
Dat tabblad bestaat niet!
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.