HTC P3300 deel 8 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 34.149 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

rohit schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 23:51:
weet iemand dat als ik een zelfgemaakte rom erop flash( dus 1tje met touchflo enzo wm6)
kan ik daarna wel terug naar de originele wm6 nl rom ???

want ik wil heel graag die touchflo.
iemand ervaring met die van Fracoon van Xda?
Ja en ja. Er is geen WM5 NL rom beschikbaar, maar wel een WM6 rom (zie mijn post boven jou). Teruggaan naar de originele rom moet dus geen probleem zijn (evt gebruik je USPL nog een keer).
Ik gebruik zelf Artemis Touch 2.1 full van Fracoon, en die bevalt me prima. Veel handige programmaatjes erin, en toch veel ruimte over. Het enige nadeel vind ik dat handschriftherkenning eruit is gesloopt (die zat wel in B&B). Dat gebruikte ik namelijk vrij veel ipv typen op zo'n mini-qwerty bordje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
ok
mijne is simlockvrij

moet ik dan nog steeds die uspl draaien om em te updaten?
ik heb die van Fracoon gedownload he,

er zijn 6 bestandjes, 4 exe bestandjes.
Ruugetinfo.exe
Rapitool.exe
EnterBootloader.exe
RomUpdateUtility.exe

welke moet ik nou runnen??

LELIJK:

ik run die htcupdate van Fracoon
stopt die bij 3% en zegt dat hij corrupt is :S maar me tel gaat wel aan daarna gelukkig niet kapot :D

[ Voor 73% gewijzigd door Rohit op 06-10-2007 00:38 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryRag
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-02 19:37
net de officiele wm6 van htc erop geknikkerd, draait lekker tot nu toe.
morgen maar ff een stukkie rijden voor de gprs en henkhenk, want hier binnen wil hij niet echt de satalieten pakken.
ook direct maar de nieuwste 2.98 radio software erop gezet.

valt allemaal erg mee om dit te fixen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is 2.98 radio software?
En waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:32:
Heeft iemand al de nieuwe wm6 (nederlands) erop en staat tomtom er ook nog op en welke versie
dank u
Tom staat er nog op, je krijgt alle bullsh*t er weer na 3 seconden opgezet. na de Flash en kalibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
rohit schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 00:16:
ok
mijne is simlockvrij

moet ik dan nog steeds die uspl draaien om em te updaten?
ik heb die van Fracoon gedownload he,

er zijn 6 bestandjes, 4 exe bestandjes.
Ruugetinfo.exe
Rapitool.exe
EnterBootloader.exe
RomUpdateUtility.exe

welke moet ik nou runnen??

LELIJK:

ik run die htcupdate van Fracoon
stopt die bij 3% en zegt dat hij corrupt is :S maar me tel gaat wel aan daarna gelukkig niet kapot :D
Als je de TS even leest zie je dat daar een stuk staat over simlock en cidlock. En een aantal berichten terug heb ik al gezegd dat simlock niks maar dan ook totaal niks met uspl te maken heeft.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
excuus voor het snelle reposten van mijn vraag, maar wil graag gaan flashen, heb je echt active sync 4.5 nodig of voldoet 4.2. AS 4.5 geeft nogal wat problemen bij mij

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stampre schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 10:08:
excuus voor het snelle reposten van mijn vraag, maar wil graag gaan flashen, heb je echt active sync 4.5 nodig of voldoet 4.2. AS 4.5 geeft nogal wat problemen bij mij
Het lijkt mij niets uit te maken, verbinding is verbinding. Of dat nou via 4.2 of 4.5 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik nog die USPL gebruiken als ik mijn MDA als via imei-check geunlocked heb?

Alvast dank

Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noob vraag: waar staat USPL voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry - ik begrijp wanneer je het uspl nodig hebt (om een CID te omzeilen) maar de vraag was vooral waar de afkorting voor staat, de Update SPL dus, wat is de SPL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 10:45:
Moet ik nog die USPL gebruiken als ik mijn MDA als via imei-check geunlocked heb?

Alvast dank

Chris
Het kan iig geen kwaad, dus waarom zou je het niet doen....

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zit dan anders op SPL 1.13 en je moet 1.11 ofzo hebben.
Ik heb USPL ook gedaan om de nieuwste radio erop te kunnen doen.

Ik heb zelf nog vraag.

Ik wil een WM6 ROM erop gooien. Twee opties die ik heb zijn. de WM6 van HTC, de officiele en de Artemis Touch 2.1 WM6 WWE ROM, van Meschle.

Zijn er mensen die mij goede adviezen kunnen geven betreffende deze ROM's ?

Mijn Compact is Unlocked en USPL-ed.
Ik gebruik de GPS, Agenda en Telefoonfunctie het meest. Snelheid van PDA is voor me ook erg van belang omdat ik veel boeken erop heb.

Nu ik toch bezig ben... Is het eigenlijk mogelijk om een SPB backup van WM5 op WM6 te runnen en daarmee te hopen dat hij bepaalde programmas/boeken wel weer installeert ?

Mijn dank is groot !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryRag
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 09:23:
Wat is 2.98 radio software?
En waar kan ik die vinden?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=329099

ik heb de bestanden bij de uspl.exe map ingeknikkerd en de romupdate ultility naar de naam gewijzigd die bij de USPL util. is geleverd en die oude dus verwijderd.

werkte perfect op mijn t-mobile mda compact 3, draait nu op de laatste htc wm6 rom met de 2.98.90 radio softwaren, tomtom is heerlijk snel nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Het is gelukt :D

Touchflo is zo vet :D

ik heb de rom van Fracoon gebruikt :D

gewoon eerst die uspl draaien daarna flashen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer toch, krijg het niet voor elkaar. dus toch maar netjes blijven wachten op de t-mobile rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:51:
Jammer toch, krijg het niet voor elkaar. dus toch maar netjes blijven wachten op de t-mobile rom
zoek nog even terug in dit topic, daar staat een zeer duidelijk stappenplan van Grun (in deel 7).
Als je update op 3% blijft hangen is het meestel een probleem met USPL (dwz, dat je die niet (goed) uitgevoerd hebt). Post anders eens waar je specifiek op vastloopt.
volgens mij voor Service Provider Lock
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 12:21:
Nu ik toch bezig ben... Is het eigenlijk mogelijk om een SPB backup van WM5 op WM6 te runnen en daarmee te hopen dat hij bepaalde programmas/boeken wel weer installeert ?

Mijn dank is groot !
Dat zou ik niet doen. Het kan zijn dat WM6 net anders in elkaar zit dan WM5 (vooral qua register en \windows map verwacht ik dan), dus de kans dat je wat rigoreus sloopt is aanwezig. Ik zou dan eerder één keer de moeite nemen om WM6 zo in te stellen als je het hebben wil en dan daarvan een backup maken voor eventuele volgende keren. Als je eenmaal een rom geflasht hebt is het kinderspel, en bij mij jeukt het steeds bij nieuwe roms om ze toch 'even te proberen', met als gevolg dat ik na 10 min een 'kale' rom hebt waar ik vervolgens een uur of 2 mee bezig ben om hem weer aan mijn smaak aan te passen :X
Ik vind de Touchflo niet echt wat toevoegen moet ik zeggen. Ik gebruik de Home Plugin voor mijn belangrijkste snelkoppelingen, contactpersonen, klok en muziek; die 'kubus' is vooral leuk om even mee te showen bij vrienden/kennissen/familie, maar in de praktijk gebruik ik hem nauwelijks meer na een week of twee experimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=28852132,noline]gwystyl schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 14:36

Dat zou ik niet doen. Het kan zijn dat WM6 net anders in elkaar zit dan WM5 (vooral qua register en \windows map verwacht ik dan), dus de kans dat je wat rigoreus sloopt is aanwezig. Ik zou dan eerder één keer de moeite nemen om WM6 zo in te stellen als je het hebben wil en dan daarvan een backup maken voor eventuele volgende keren. Als je eenmaal een rom geflasht hebt is het kinderspel, en bij mij jeukt het steeds bij nieuwe roms om ze toch 'even te proberen', met als gevolg dat ik na 10 min een 'kale' rom hebt waar ik vervolgens een uur of 2 mee bezig ben om hem weer aan mijn smaak aan te passen :X
Hmm jaa idd. Je hebt gelijk. Wat is een echte stabiele ? Welke raad je aan ? Ik wil die van tom codon niet proberen. Of de officiele van HTC of die Meschle. Heb jij daar ervaringen mee ?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de HTC Rom krijg ik in de Telefoon bij snelkeuze een foutmelding als ik een snelkeuze wil gebruiken van "Telefoonnummer niet gevonden. Verwijder dit snelkeuzenummer en maak een nieuw nummer voor dit contact". Als je de foutmelding weg klikt dan draait die toch het nummer. Het verwijderen en het weer toe voegen uit de contacten werkt ook niet geeft het zelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 15:36:
[...]

Hmm jaa idd. Je hebt gelijk. Wat is een echte stabiele ? Welke raad je aan ? Ik wil die van tom codon niet proberen. Of de officiele van HTC of die Meschle. Heb jij daar ervaringen mee ?

Thanks
Ik heb B&B 3.0, 3.7 en 4.0 geprobeerd, vervolgens Artemis touch 2.0, 2.1 full en 2.11 lite. Ik zit nu op 2.1 full, en die is erg stabiel en volgepropt met handige programmaatjes. Als je liever een lege rom hebt zou ik voor 2.11 lite gaan. Het kan zijn dat er inmiddels een nieuwere uit is, maar 2.1 full en 2.11 lite zijn beide stabiel vziw. Ik vergeet elke keer of ik die van Messchle of Fracoon heb, maar blijkbaar is het Messchle.
Ik ga er van uit dat de officiele ook stabiel zijn, maar die hebben vaak minder geheugen vrij om programma's in te installeren. Ik ben nu de officiele NL rom aan het downloaden, daar ga ik vanavond eens mee klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ik heb die van Fracoon,
en damn ik heb er msn op en tom tom apart opgezet, en nog heb ik 32,72 mb free storage :D
gewoon egt rlxt veel geheugen over :D bij Program staat er bij mij nu 19,81 mb free :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die 2.1 FULL. Loopt zeeer stabiel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Na een mislukte uspl, uiteindelijk toch gelukt heb nu de htc wm6 rom. Ik kan alleen maar zeggen, wat een enorme snelheidsvooruitgang!

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gwystyl schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:55:
[...]

Ik heb B&B 3.0, 3.7 en 4.0 geprobeerd, vervolgens Artemis touch 2.0, 2.1 full en 2.11 lite. Ik zit nu op 2.1 full, en die is erg stabiel en volgepropt met handige programmaatjes. Als je liever een lege rom hebt zou ik voor 2.11 lite gaan. Het kan zijn dat er inmiddels een nieuwere uit is, maar 2.1 full en 2.11 lite zijn beide stabiel vziw. Ik vergeet elke keer of ik die van Messchle of Fracoon heb, maar blijkbaar is het Messchle.
Ik ga er van uit dat de officiele ook stabiel zijn, maar die hebben vaak minder geheugen vrij om programma's in te installeren. Ik ben nu de officiele NL rom aan het downloaden, daar ga ik vanavond eens mee klooien.
Ik heb de 2.1 erop gedaan. Het werkt nu als een speer maar ik ga voor de gebruikersvriendelijkheid nog wat spb proggies erop gooien...

Thanks voor je reacties. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryRag
net de artemis touch 2.1 geprobeerd, maar mis daar ook weer wat dingen in, ga terug naar de offi wm6 van htc

beviel me goed en draait heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft niemand een voorstel hoe je de officiele HTC rom kunt aanpassen zodat hij qua uiterlijk lijkt op de touch versie. Qua performance ben ik erg tevreden over de HTC WM6 versie alleen dat groene is erg lelijk. Ik zie wel veel zaken op xda maar zie daar door de bomen het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 08:34:
Heeft niemand een voorstel hoe je de officiele HTC rom kunt aanpassen zodat hij qua uiterlijk lijkt op de touch versie. Qua performance ben ik erg tevreden over de HTC WM6 versie alleen dat groene is erg lelijk. Ik zie wel veel zaken op xda maar zie daar door de bomen het bos niet meer.
Het groene raak je kwijt door een ander thema in te stellen (Start - settings - home - theme). Als er geen leuk thema bij staat kan je er zelf een maken (zoek op pocketpc theme editor oid, versies die thema's maken voor WM2003/WM5 werken ook nog voor WM6) of er één zoeken op xda-dev of elders. Zoek bijvoorbeeld op "Touch theme" of "black theme". In het Touch topic (deel 3 dacht ik) zag ik in ieder geval een thema voorbij komen die wel aardig is. Zolang de resolutie goed is, maakt het niet uit voor welk apparaat hij origineel bedoeld is.
De Home plugin is in meerdere versies te vinden op xda-dev. Zoek bijvoorbeeld op tabsetting, want dat wil je er zeker in hebben zodat je zelf kan kiezen welke tabs je wel en niet in je Today scherm wil hebben.
van de Touch cube bestaat volgens mij ook een .cab zodat je die later los kan installeren, maar ik weet niet of die nog doorontwikkeld is. De laatste keer dat ik die geprobeerd heb is half augustus, en toen was hij nog erg brak.
Verder raad ik je aan om in de topics van tom_codon (B&B), Meschle en Fracoon (Artemis Touch) roms te kijken naar programmaatjes die zij er bij stoppen. Zoek er een paar op en bedenk wat voor functionaliteit je mist. Dikke kans dat een van die rombakkers er wat op gevonden heeft.
Ik denk daarbij vooral aan Advanced config die Messchle in Artemis Touch 2.1 full heeft, Touch settings en TouchFLO die in meerdere roms zitten, HButton waarmee je meerdere functies kan toewijzen aan je windows en OK-knop, PPCPIMbackup om je agenda/contactpersonen e.d. volgens een vast schema te backuppen (handig als je een hard reset moet doen en niet bij je computer met al je gegevens zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stampre schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 00:03:
Na een mislukte uspl, uiteindelijk toch gelukt heb nu de htc wm6 rom. Ik kan alleen maar zeggen, wat een enorme snelheidsvooruitgang!
die snelheid wordt vanzelf minder. bij mij al na een paar weken gebruik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:08
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 11:36:
[...]

die snelheid wordt vanzelf minder. bij mij al na een paar weken gebruik :(
De soft reset je hem toch even, of is het wat anders?

IK draai nu 2 weken met de 2.1 full versie en ik moet zeggen Ge-wel-dig hoor!
Prima ROM, met iets teveel software wat ik niet allemaal gebruik, maar toch...
Je kan het maar onder de motorkap hebben :)
Met het gebruik van WIFI slurpt hij de accu wel snel leeg, maar het enige wat ik update is de weervoorspellingen, en misschien wat mail binnenhalen.
Die touchFlo vind ik toch wel erg leuk, en na 2 weken gebruik van de rom, blijft in de functie gebruiken, dus wordt wel een blijvertje, deze rom.

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MillZ schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:56:
[...]

De soft reset je hem toch even, of is het wat anders?

IK draai nu 2 weken met de 2.1 full versie en ik moet zeggen Ge-wel-dig hoor!
Prima ROM, met iets teveel software wat ik niet allemaal gebruik, maar toch...
Je kan het maar onder de motorkap hebben :)
Met het gebruik van WIFI slurpt hij de accu wel snel leeg, maar het enige wat ik update is de weervoorspellingen, en misschien wat mail binnenhalen.
Die touchFlo vind ik toch wel erg leuk, en na 2 weken gebruik van de rom, blijft in de functie gebruiken, dus wordt wel een blijvertje, deze rom.
Een soft reset helpt ook niet meer. Na een hard reset heb ik mn oude snelheid wel weer terug. Ik denk gewoon dat wm op de een of andere manier vol loopt.
(trouwens soft resetten moet ook wel elke dag)
Ik heb gisteren de officiele NL HTC rom erop gezet, die blijft tot nu toe nog redelijk snel. Ik heb hem wel overgeklokt (dynamisch) met batterystatus om de batterij een beetje te sparen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:56:
[...]

Een soft reset helpt ook niet meer. Na een hard reset heb ik mn oude snelheid wel weer terug. Ik denk gewoon dat wm op de een of andere manier vol loopt.
Ik heb gisteren de officiele NL HTC rom erop gezet, die blijft tot nu toe nog redelijk snel. Ik heb hem wel overgeklokt (dynamisch) met batterystatus om de batterij een beetje te sparen.
Kheb geprobeerd om 2.1 erin te zetten maar hij breekt na 3% de verbinding af.
Ik draai nu met de orginele wm 6.0 van HTC.
Ik doe precies zoals het stappenplan heeft voorgeschreven.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
je moet eerst USPL draaien daarna flashen dan zal het werken!!
lees hierboven ergens een post over uspl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:56:
Als je hem overklokt gebruik je juist meer energie, dus de batterij loopt eerder leeg. Om energie te sparen moet je hem onderklokken.
Als je phone steeds langzamer gaat lopen, en het nodig is iedere dag te resetten, dan gebruik je de verkeerde ROM. Ik reset mijn phone eigenlijk nooit, en het geheugen blijft nagenoeg hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-12-2020
Problemen problemen...

Wanneer ik gebeld word dan hoor ik de geen aan de andere kant van de lijn niet en hij hoort mij ook niet.
Ik kan ook niet op de speaker knop klikken in het telefoon menu, wanneer ik erop klik dan veranderd hij gewoon niet.
De telefoon gaat wel gewoon over wanneer ik gebeld word dus de speaker is niet stuk.
Het probleem doet zich voor bij zowel de touch 2.1 rom als de officiële HTC WM6 rom.

Ook wanneer ik mijn phone aan de usb kabel hang zegt mijn computer dat hij het apparaat niet herkend, zowel op mijn pc als op mijn laptop.

Iemand ervaring met deze problemen of mogelijk zelfs een oplossing?

Edit: Direct maar ff naar de t-mobile shop gegaan (koopzondag) en daar de sim kaart omgewisseld, hopelijk heeft dat het probleem van het bellen voorgoed opgelost hij doet het nu iig weer

[ Voor 13% gewijzigd door Tmulder op 07-10-2007 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:20:
je moet eerst USPL draaien daarna flashen dan zal het werken!!
lees hierboven ergens een post over uspl
Het zal wel een stomme vraag zijn maar hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:22:
[...]

Nou niet veel anders dan als je een normale upgrade uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:22:
[...]

Zou je misschien gewoon willen lezen hoe dat moet ipv een vraag te stellen waar al 100den keren op is geantwoord? klein beetje moeite doen kan geen kwaad

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:47:
[...]

Als je hem overklokt gebruik je juist meer energie, dus de batterij loopt eerder leeg. Om energie te sparen moet je hem onderklokken.
Als je phone steeds langzamer gaat lopen, en het nodig is iedere dag te resetten, dan gebruik je de verkeerde ROM. Ik reset mijn phone eigenlijk nooit, en het geheugen blijft nagenoeg hetzelfde.
Ik ben weer eens verschrikkelijk onduidelijk :P
Ik bedoel met 'overklokken' niet 'constant', maar dynamisch overklokken (die optie zit ook in batterystatus). Dan klokt hij bij CPU-inactiviteit terug naar een gekozen aantal mhz en bij veel CPU gebruik klokt hij juist over. Ik heb hem nu tussen 100-273 mhz draaien met een boost naar 283 mhz. Of het nou heel veel scheelt in batterijbesparing weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:36:
[...]

Nou niet veel anders dan als je een normale upgrade uitvoert.
Ja het is gelukt sory hoor maar ik ben erg onhandig met dit soort dingen.
Ben nu alleen mijn contaktpersonen kwijt deze worden niet geladen door actives sync. is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:41:
[...]

Ben nu alleen mijn contaktpersonen kwijt deze worden niet geladen door actives sync. is hier een oplossing voor?
Als je geen backup had dan ben je ze kwijt, als je ze wel gebackuped hebt aangemaakt en deze staat wel op je pc dan kan je ze gewoon terug zetten.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
[...]

Je kan je contactpersonen toch synchroniseren vanuit je outlook met activesync?
Of heb je dat nooit eerder gedaan, en ben je nu alle gegevens kwijt?
Dan is het een kwestie van 1x alles invoeren, en syncen met je outlook.
Heerlijke functie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als ik zo vrij mag zijn om een preek te houden over jouw instelling hier op Tweakers:
Of je nou onhandig bent met die dingen of niet, het is Tweakers.net, wat betekent dat je iets met techniek/sleutelen/tweaken/verbeteren/computers hebt.
De moderators zijn hier nogal streng, dus niet initiatief-rijk gedrag valt daar ook onder. Als je zo een post zou openen wordt ie direct gesloten. Als je een beetje had gegoogeld had je al wat heel veel verder kunnen komen. Daarnaast heb ik zelf een paar posts terug een directe link gegeven naar de uitleg... als je die uitleg niet snapt vrees ik dat je sowieso beter niet had kunnen flashen, want je zit zo met een bricked phone.
Maargoed, fijn dat het iig nog gelukt is :) veel plezier ermee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:32
Hallo Mensen,

sinds gister heb ik een SPV M650 en dat ding bevalt me goed ( is een hele verandering als je van en clam-shell telefoon af komt ) maar er is één ding wat ik nog niet opgelost krijgt. Als ik de benelux kaart intalleer op mijn opslagkaart ( microsd dus) via de tomtom tool dan herkent mijn tomtom prog deze niet. MOET de kaart op dezelfde 'disk' staan als het tomtom programma enzo ja hoe krijg ik de tomtom prog van intern naar extern geheugen zonder het opnieuw te moetne installeren ( ik kan het nergens vinden op geen enkele cd die erbij geleverd is )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:40:
Hallo Mensen,

sinds gister heb ik een SPV M650 en dat ding bevalt me goed ( is een hele verandering als je van en clam-shell telefoon af komt ) maar er is één ding wat ik nog niet opgelost krijgt. Als ik de benelux kaart intalleer op mijn opslagkaart ( microsd dus) via de tomtom tool dan herkent mijn tomtom prog deze niet. MOET de kaart op dezelfde 'disk' staan als het tomtom programma enzo ja hoe krijg ik de tomtom prog van intern naar extern geheugen zonder het opnieuw te moetne installeren ( ik kan het nergens vinden op geen enkele cd die erbij geleverd is )
Nee, je kunt het programma prima in het hoofdgeheugen (je telefoon) zetten en de kaarten op je microSD.
Is er niet iets mis met je SD? Kun je andere bestanden wel benaderen op je SD?

Hier heb je trouwens meer kans op een oplossing.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:32
Ik zal in het andere topic gaan kijken.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:14
Webgnome schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:40:
Hallo Mensen,

Heb je tomtom eerst ge-updated? Dat moest ik doen toen ik hem net kocht, anders kreeg ik 'kaart niet gevonden'.

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 19:02
Ik had laatst bij iemand dat tomtom na goed gewerkt te hebben de kaarten niet meer vond.

Wat bleek, hij had tussendoor een keer Bluetooth gebruikt.
Hierdoor was er een map Bluetooth-Explorer ontstaan.
Bij instellingen > verbindingen > Bluetooth > FTP is dit uit te zetten.

Hierna werkte TT weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Ik heb de officiele HTC WM6 rom op mijn telefoon gezet tesamen met SPB mobile shell. Geinige is dat als ik in Mobile Shell een tabje wil toevoegen daar de keuze 'Bellen via Internet' bijstaat. Kan deze nergens anders terugvinden in de ROM. Waarschijnlijk is HTC vergeten een registry key te verwijderen :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwe NL HTC WM6 geinstalleerd en tegelijk TomTom naar de laatste versie gebracht (6.032 geloof ik). Alles lijkt goed te werken (paar dagen). Hiervoor had ik één van de andere WM6 ROM's draaien en TomTom 6.0.

Ik heb de Internet Hardware button toegewezen aan 'Scherm Draaien' omdat ik TomTom vaak gebruik en liggend beeld fijner vind. Dat werkt goed. Echter binnen TomTom werkt dit niet (is juist zo handig wanneer je TomTom start en vergeten bent eerst het beeld te draaien) en wordt nog steeds Internet Explorer gestart. In mijn vorige setup werkte dit wel goed.

Iemand dit al eens gezien, en misschien zelfs opgelost?
Het is toch vreemd dat de knop is toegewezen aan scherm draaien (Internet Explorer staat daar niet meer bij) en dat TomTom toch 'nog weet' dat het er eerst wel gestaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn P3300 ge-update naar WM6 van HTC, alles loopt prima.
Behalve SPB time 2.1.5. De alarmen willen niet werken, ze werken wel maar je hoort ze niet.
Ook niet met de wakeup tweak van spb time(in opties).

Nu heb ik Wake up tweak van Burr Oak erop gezet en de wake up idle timeout gezet op 60 seconden.

De alarmen doen het nu aleen als "wake up to full power", maar dit slurpt best veel stroom want de PPC komt zo'n elke 5 minuten tot leven.

Iemand met een beter idee, want die van mij zijn op ;(

edit: misschien moet ik er even bij vertellen dat mijn ppc in sleep modus is als de alarmen af moeten gaan, onder wm5 gebeurde dit zonder falen maar met wm6 niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2007 23:57 . Reden: wat vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Ik wil morgen mijn Artemis upgraden naar wm6. Ik zie op de site staan dat je er zeker van moet zijn dat je niet gebeld word tijdens het upgraden. Is het slim om de sim-kaart eruit te halen of is hier een andere oplossing voor?

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:31:
Ik heb de nieuwe NL HTC WM6 geinstalleerd en tegelijk TomTom naar de laatste versie gebracht (6.032 geloof ik). Alles lijkt goed te werken (paar dagen). Hiervoor had ik één van de andere WM6 ROM's draaien en TomTom 6.0.

Ik heb de Internet Hardware button toegewezen aan 'Scherm Draaien' omdat ik TomTom vaak gebruik en liggend beeld fijner vind. Dat werkt goed. Echter binnen TomTom werkt dit niet (is juist zo handig wanneer je TomTom start en vergeten bent eerst het beeld te draaien) en wordt nog steeds Internet Explorer gestart. In mijn vorige setup werkte dit wel goed.

Iemand dit al eens gezien, en misschien zelfs opgelost?
Het is toch vreemd dat de knop is toegewezen aan scherm draaien (Internet Explorer staat daar niet meer bij) en dat TomTom toch 'nog weet' dat het er eerst wel gestaan heeft.
Hmm ik heb zelfde probleem zo'n beetje....
Is niet mogelijk om tomtom al gedraaid te laten opstarten (registery mensen _/-\o_ kan dit???)
Heb er zelf helaas niet zoveel verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
Livia schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:56:
Ik wil morgen mijn Artemis upgraden naar wm6. Ik zie op de site staan dat je er zeker van moet zijn dat je niet gebeld word tijdens het upgraden. Is het slim om de sim-kaart eruit te halen of is hier een andere oplossing voor?
Oeps, dat heb ik nooit geweten,...
Ik heb dus vreselijk veel mazzel gehad tijdens mijn upgrade, aangezien ik regelmatig wordt gebeld, en de upgrade toevallig tijdens etenstijd heb uitgevoerd.
Waar heb je dit trouwens gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn MDA Compact III afgelopen week ook geupgrade naar de officiele HTC Rom. Het valt me op dat het internetten via Wifi een stuk sneller is dan het was. Voor de rest heb ik niet veel verschil ervaren.

Het lijkt me vrij lastig om gebeld te worden tijdens het upgraden. Volgens mij ben je namelijk helemaal niet aangemeld op een netwerk (hij start m opnieuw op en gaat vervolgens de software laden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
MillZ schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:25:
Ik heb dus vreselijk veel mazzel gehad tijdens mijn upgrade, aangezien ik regelmatig wordt gebeld, en de upgrade toevallig tijdens etenstijd heb uitgevoerd.
Voor je begint te upgraden kun je de phone het beste in flightmode zetten idd, dan staat ie wel aan zonder dat je gebeld kunt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

grun93 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:58:
[...]

Voor je begint te upgraden kun je de phone het beste in flightmode zetten idd, dan staat ie wel aan zonder dat je gebeld kunt worden.
Ik weet het niet hoor, maar je toestel gaat eerst in bootloader en dan begint het balkje te lopen... no way hosee dat je dan nog gebeld kan worden... ik laat hem er altijd gewoon in zitten

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Tha schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:27:
[...]

Ik weet het niet hoor, maar je toestel gaat eerst in bootloader en dan begint het balkje te lopen... no way hosee dat je dan nog gebeld kan worden... ik laat hem er altijd gewoon in zitten
Lijkt mij ook sterk.

Maar eventueel zou je je nummer kunnen doorschakelen. Als er dan wordt gebeld, wordt hij door de provider direct doorgeschakeld en kun jij geen telefoon ontvangen :)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Tha schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 18:27:
Ik weet het niet hoor, maar je toestel gaat eerst in bootloader en dan begint het balkje te lopen... no way hosee dat je dan nog gebeld kan worden... ik laat hem er altijd gewoon in zitten.
Hij begint toch niet in bootloader? Eerst krijg je die schermen die je in moet vullen, en dan wil je niet gebeld worden. In bootloader mode kun je idd niet gebeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MillZ schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:51:
[...]

Je kan je contactpersonen toch synchroniseren vanuit je outlook met activesync?
Of heb je dat nooit eerder gedaan, en ben je nu alle gegevens kwijt?
Dan is het een kwestie van 1x alles invoeren, en syncen met je outlook.
Heerlijke functie ;)
Bedankt voor je antwoord het is allemaal prima gelukt.
Ik zat niet op een preek te wachten zoals jekom lezen van iemand anders ik ben alleen heel voorzichtig geweest voordat ik dit deed.
Kheb natuurlijk veel gelezen en voor de zekerheid ook nog wat gevraagd in iedergeval draaid deze rom 2.11 perfect en tomtom fix lijkt ook veel sneller. groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia

Livia

Sleep

MillZ schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 17:25:
Oeps, dat heb ik nooit geweten,...
Waar heb je dit trouwens gelezen?
Staat op de website van HTC:
The update will take up to 30 minutes, DO NOT interrupt the update process, make/receive phone calls, disconnect the device from the PC, or press any buttons until the process has been completed.

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcbk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-11-2022
Hallo tweakers,

Ik heb sinds vanmiddag een probleem met mijn telefoon. Het geluid uit de speakers en via de koptelefoon staat zo hard dat het er helemaal vervormt uit komt. Enige wat nog normaal klinkt is de fm radio. Coreplayer en alle systeemgeluiden en het belgeluid knallen door de speakertjes heen.

Het regelen van het volume op het apparaat haalt niks uit. Het blijft net zo hard behalve als de slider helemaal naar beneden gezet wordt, wat overeen komt met de mute stand.

Heeft iemand enig idee wat er hier aan de hand kan zijn? Ik heb vandaag niks geïnstalleerd of aparts met de telefoon gedaan. Heb resets geprobeerd en teruggezet naar fabrieksinstellingen, het probleem blijft echter :-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb WM 6 ook draaiend. Heb nieuwe voicedials ingevoerd. Ik kom nu echter niet meer in het menu waar je meerdere voicecommando's in kan stellen. Toen ik nog geen voicelabels ingesteld had kwam je daar vanzelf na het drukken op de voicedial toets.
Weet iemand hoe ik weer in dat menu terecht kom. ik zal het wel over het hoofd zien maar ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11-2024
Weet iemand misschien waar ik een leuke (gratis) Texas Hold'm game voor mijn P3300 kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand toevallig hoe het vlg zit:
- ik heb een progje geinstalleer, bv een pda browser als Minimo of Opera.
- progje lijkt handig te zijn/worden, dus ik geef m n plekje in t startmenu.
-progje bevalt toch niet, en ik verwijder m weer van de pda via de 'nette' methode (via 'programmas verwijderen')
- toch blijft ie staan in het startmenu na deletion.
- ik heb al met pocket mechanic de registry sleutels geprobeerd op te schonen, helaas zonder resultaat...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia

Livia

Sleep

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 00:09:
weet er iemand toevallig hoe het vlg zit:
- ik heb een progje geinstalleer, bv een pda browser als Minimo of Opera.
- progje lijkt handig te zijn/worden, dus ik geef m n plekje in t startmenu.
-progje bevalt toch niet, en ik verwijder m weer van de pda via de 'nette' methode (via 'programmas verwijderen')
- toch blijft ie staan in het startmenu na deletion.
- ik heb al met pocket mechanic de registry sleutels geprobeerd op te schonen, helaas zonder resultaat...
Eerst uit je startmenu halen dan verwijderen. Het kan later ook. Ga naar windows, startmenu en kijk of hij daar nog ergens instaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryRag
sjow, de afgelopen dagen flink aan het testen geweest met verschillende roms.

eerst had ik de voorkeur voor de offi htc wm6 rom, maar na nog wat zoek en en tweak werk moet ik toch echt zeggen dat de Artemis Vanilla 1.0 WWE van Meschle toch echt het hardste loopt.
zeker nog na installen van diverse plugs etc.

de Artemis vanilla word een keeper totdat de versie 2.0 uit gaat komen voor mij.

damn moet wel zeggen, dat ik er weer een nieuwe hobby naast heb met tweaken, de ppc komt nu op plek 2 naast mijn gamebak en het uitvinden van wat daar het meest perfect voor is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Livia schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 00:39:
[...]

Eerst uit je startmenu halen dan verwijderen. Het kan later ook. Ga naar windows, startmenu en kijk of hij daar nog ergens instaat.
thanks, dat heeft t idd opgelost...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWit
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-01 13:25
Ik weet dat het geen "Post je Screenshot"-forum is, maar ik ben zo blij met mijn getweakte ppc (die door alle tips op dit forum zo is geworden _/-\o_ ) dat ik toch even een plaatje wilde posten:

Afbeeldingslocatie: http://www.psynip.nl/upload2/tsn/screenshot.jpg

Je ziet:
- Artemis Touch WWE 2.1 Full ROM van Meschle;
- HTC Home Plugin Customizer v0.8b, waarmee ik de tabs en de klok heb aangepast;
- Agenda Plug-in (die standaard in de ROM van Meschle zit);
- Overclocked naar 273 Mhz met Battery Status (wat ook standaard in de ROM van Meschle zit).

Hij is erg snel en ik soft-reset hem hooguit eens per week.

[ Voor 14% gewijzigd door DaWit op 09-10-2007 11:17 ]

Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:52
Hoe kan je eigenlijk (bij WM5) de lijst van recent gebruikte programma's wissen?
Nu is hij soms weer leeg, vooral na een vage vastloper/reset, maar heb dit nog niet zelf kunnen doen?
het gaat dus om de ca 4 programma's die tussen het vaste startmenus en de links "programma's" en "instellingen" komen te staan.
dit alles in de standaard originele WM5 vd MDA C3

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

DaWit schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:39:
Ik weet dat het geen "Post je Screenshot"-forum is, maar ik ben zo blij met mijn getweakte ppc (die door alle tips op dit forum zo is geworden _/-\o_ ) dat ik toch even een plaatje wilde posten:

[afbeelding]

Je ziet:
- Artemis Touch WWE 2.1 Full ROM van Meschle;
- HTC Home Plugin Customizer v0.8b, waarmee ik de tabs en de klok heb aangepast;
- Agenda Plug-in (die standaard in de ROM van Meschle zit);
- Overclocked naar 273 Mhz met Battery Status (wat ook standaard in de ROM van Meschle zit).

Hij is erg snel en ik soft-reset hem hooguit eens per week.
Je hebt het maar druk met al je verjaardagen :p

[ Voor 3% gewijzigd door Tha op 09-10-2007 12:36 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWit
Je hebt het maar druk met al je verjaardagen :p
Klopt ja, toevallig even drukke week.... :+

Zie hier voor de thema's. Ik gebruik voor de klok "Segoe Semi-Bold White" en voor de tabs "iPhone-Dannydeman". Edit: Oh, je was er al achter zie ik.....

[ Voor 4% gewijzigd door DaWit op 09-10-2007 12:47 ]

Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb net geupgrade naar de HTC WM6 (officiele versie) op m'n T-mobile toestel. Alleen nu heb ik als telefoonnetwerk Proximus. Via telefoon>netwerk heb ik em op handmatig gezet, met als voorkeursnetwerk alleen T-mobile aangevinkt, maar dat heeft geen zin :{
Ook al een paar keer aan- en afgemeld, maar hij blijft bij Proximus.

//edit:
Als ik de voicemail bel dan zit ik er gelijk in (u heeft geen nieuwe berichten). Als je via het buitenland belt (proximus is toch belgie?) dan moet je toch eerst een pincode invoeren?

[ Voor 23% gewijzigd door Tom op 09-10-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

DaWit schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 12:43:
[...]

Klopt ja, toevallig even drukke week.... :+

Zie hier voor de thema's. Ik gebruik voor de klok "Segoe Semi-Bold White" en voor de tabs "iPhone-Dannydeman". Edit: Oh, je was er al achter zie ik.....
Thanks, was er idd net al achter. ipv plaatjes kijken, is lezen ook nuttig als iemand wat post }:O

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia

Livia

Sleep

Ik heb net mijn Artemis geupgrade naar wm06 maar nou synct hij niet meer automatisch. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Livia schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 14:24:
Ik heb net mijn Artemis geupgrade naar wm06 maar nou synct hij niet meer automatisch. iemand een idee?
Waarschijnlijk heeft hij nu een andere naam, dus dat moet je even aanpassen. Of je delete het partnership in ActiveSync en maakt een nieuwe aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:39:
Ik wilde vandaag mijn htc van mijn vader updaten (als verrassing)
Nou er staat standaard een engelse wm5 rom op ...
Maar zou graag een WM6 NL willen opzetten ...
Als ik dit doe krijg ik deze foutmelding ==>
[afbeelding]

Weet iemand toevallig hier een oplossing voor?
(WM6 WWE werkt wel perfect maar is weer in het engels natuurlijk)
Ik heb hetzelfde probleem, alleen wil ik een engelse WM6 versie over mijn nederlandse WM6 zetten. met USPL werkt het ook niet. Is er al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWit
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:28:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, alleen wil ik een engelse WM6 versie over mijn nederlandse WM6 zetten. met USPL werkt het ook niet. Is er al een oplossing?
Dan gaat er volgens mij iets fout met USPL. Je moet versie 1.11.0000 hebben. Misschien heb je hier wat aan? Het gaat om een andere ROM, maar het principe lijkt me hetzelfde. En verder kun je met de zoekfunctie op het XDA-forum aardig wat informatie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de nieuwe rom opgezet wm6 en alles werkt perfect het enig wat niet werkt is de software voor de quickGPS dat hij autom. zou moeten downladen werkt niet hij zegt probeer het later is .
wat kan ik hier aandoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Vanochtend ook geupgrade. De QuickGPS werkt hier nu ook niet... misschien ligt toevallig de server eruit :)
Mijn gegevens zijn nog wel twee dagen geldig dus vanochtend moet ie wel een keer de laatste gegevens opgehaald hebben...

Ik zit nog steeds op Proximus..snap er geen zak van... het kan toch niet.. ik zit net iets boven Eindhoven en proximus is een Belgisch netwerk...!??

Ander klein vraagje... weet iemand een programmatje dat op je homescherm staat als quicklaunch van een paar (5 ofzo) programma's? Dus 5 a 6 (vrij grote) iconen als quickstart.
Ik gebruikte met WM5 eerst SPB Pocket Plus voor maar die is nog niet voor WM6 geschikt... vind het handig om vanaf m'n homescherm direct IE, TomTom, rekenmachine etc. te kunnen starten.
Het liefst een programma dat niet veel meer dan dat doet, gewoon plain & simple.. geen kermis-handel.

[ Voor 53% gewijzigd door Tom op 09-10-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWit
Tom schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:29:
Vanochtend ook geupgrade. De QuickGPS werkt hier nu ook niet... misschien ligt toevallig de server eruit :)
Mijn QuickGPS werkt gewoon, dus ik ben bang dat het niet aan de server ligt.
Ander klein vraagje... weet iemand een programmatje dat op je homescherm staat als quicklaunch van een paar (5 ofzo) programma's? Dus 5 a 6 (vrij grote) iconen als quickstart.
Ik gebruikte met WM5 eerst SPB Pocket Plus voor maar die is nog niet voor WM6 geschikt... vind het handig om vanaf m'n homescherm direct IE, TomTom, rekenmachine etc. te kunnen starten.
Het liefst een programma dat niet veel meer dan dat doet, gewoon plain & simple.. geen kermis-handel.
Vind je de HTC Home Plugin niet handig dan? Als je op het 4e icoontje klikt verschijnen er 9 pictogrammen die naar programma's verwijzen. Of gebruik je geen WM6 touch-ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

QuickGPS werkt hier nu ook (weer).

Nee ik heb nu de HTC WM6 rom zonder Touch/HTC Home.
Nadeel van dat HTC Home vind ik die grote klok, die neemt gelijk zoveel ruimte in... dat hoeft van mij niet. Ik heb SPB Diary op m'n homescherm met alle komende afspraken... vind ik wel prettig om in één overzicht te kunnen zien.. dus liever zoveel mogelijk ruimte voor SPB Diary :) of die klok moet je kunnen uitzetten maar dat was niet het geval, geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Mijn gegevens zijn nog wel twee dagen geldig dus vanochtend moet ie wel een keer de laatste gegevens opgehaald hebben...

Ik zit nog steeds op Proximus..snap er geen zak van... het kan toch niet.. ik zit net iets boven Eindhoven en proximus is een Belgisch netwerk...!??

Sinds wanneer is SPB Pocket plus niet geschikt voor WM6. Heb het voordat ik de officiele WM6 van HTC er op gezet heb, en andere wm6 had, gewoon SPS Pocket Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia

Livia

Sleep

Het probleem met syc is opgelost.
Nu loop ik ergens anders tegen aan.
Bij de vorige versie kon je als je op de G bovenin drukte ook wifi starten. Nu moet je dat eerst via comm manager doen. Is er een oplossing voor om bv via je today gelijk je wifi aan te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haam
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-09 10:08
Even een vraag. Probeer WM6 op mn P3300 te zetten. Als ik de officiele update draai, gaat HTC naar de bootloader. Op dat moment gilt windows (XP prof) dat ie nieuwe hardware heeft gevonden en is de connectie lost. De update komt terug met error 260 en stopt ermee.

Iemand een idee wat hier mis gaat? (ben geen ROM wizard, maar heb al van alles geprobeerd resetten van htc en pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg de QuickGPS niet werkend-weet iemand wat ik fout doe heb al eens een hard reset gedaan en alles terg geinstaleerd en ben ook eens gaan zien in windows directory naar de file maar deze vind ik niet want ken de naam niet meer hij begon met letter P...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
haam schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:37:
Iemand een idee wat hier mis gaat? (ben geen ROM wizard, maar heb al van alles geprobeerd resetten van htc en pc).
Heb je wel eerst de USPL gedraaid? En controleer ook even of er een vinkje voor Allow USB Connections bij de Connections Settings in Active Sync staat. Zonder dat vinkje werkt de bootloader fase niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryRag
Om de HTC wm6 rom erop te zetten, zul je eerst uSPL moeten draaien om je CID te unlocken.

Op XDA.com te vinden

@grun, zonder dat vinkje werkt de bootloader wel, vink hem zelf meestal uit omdat ik anders iedere keer mijn pc opnieuw moet opstarten om de artemis gesynced te krijgen.
door hem weg te halen synced hij sneller en update hij perfect.

enige verschil is dat ik een popup op de telefoon krijg voor connect to usb, kan mij iig niet herinneren dat ik die popup kreeg toen ik dat ene vinkje had aanstaan

[ Voor 52% gewijzigd door HarryRag op 09-10-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
MacBooom schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 18:18:
@grun, zonder dat vinkje werkt de bootloader wel, vink hem zelf meestal uit omdat ik anders iedere keer mijn pc opnieuw moet opstarten om de artemis gesynced te krijgen.
Vreemd, dat resetten zou toch niet nodig moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryRag
ik weet het, maar na wat flashen bijwerken en weer reconnecten, wil hij op eens niet meer, en met het vinkje van usb>pc weghalen doet alles het perfect.

maar heb nu de settings zoals ik ze wil hebben en draai nu op de vanilla 1.0 rom met de nodige extra programma's, dus denk niet dat ik het straks nog nodig ben om hem uit gevinkt te laten staan, aangezien hij niet zo heel veel meer van de pc af en op gaat.

nu nog opzoek naar een leuk gps programma wat je eventueel bij het wandelen e.d. kan gebruiken en dan ben ik helemaal klaar.
moet wel een map e.d. in beeld kunnen hebben of er wat makkelijk locaties op kunnen aangeven.
maar dat zal wel weer wat uitzoek werk worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEEEEEAAAAAHHHH!!

Ik heb net op mijn Compact 3, WM6 geïnstalleerd!!

Man, ik scheet drie kleuren, omdat SPL niet werkte, maar na resetten en nog een keertje uitvoeren.....YIPPIE!!

Goed, sorry, maar ik ben zo blij als een kind! Misschien dat ik nu eindelijk verlost van het 10 keer per week soft resetten van mijn telefoon, omdat hij elke keer vast loopt!

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Jeuj WM6 maar ff dr op :D:D:D

Vraagje!:
Werkt die registy tweak nog om die vervelend melding van verzonden sms-jes weg te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Armageddon_2k schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:10:
Jeuj WM6 maar ff dr op :D:D:D

Vraagje!:
Werkt die registy tweak nog om die vervelend melding van verzonden sms-jes weg te halen :)
Denk het wel zoveel verschilt WM6 nou ook weer niet van WM5. Maar ik krijg die meldingen bijna nooit en heb ook de tweak niet gedaan, gewoon een kwestie van direct na verzenden sms scherm sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallootjes,

Kan iemand mij vertellen welke Tom Tom Navigator versie bij de WM6 update zit? Ik weet dat het Navigator 6 is, maar welke versie?
Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenketelaar
  • Laatst online: 10-01 12:05
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:11:
Hallootjes,

Kan iemand mij vertellen welke Tom Tom Navigator versie bij de WM6 update zit? Ik weet dat het Navigator 6 is, maar welke versie?
Marcel
6.030 staat er op, deze versie werkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje. Weet iemand nog een adresje voor die Brando Ultra Screen Protectors? (De glimmende, niet mat dus) Die gast op Ebay heeft ze niet meer en ik wil er nog een paar hebben. Iemand nog een idee waar voor een leuk prijsje?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haam
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-09 10:08
haam schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 17:37:
Even een vraag. Probeer WM6 op mn P3300 te zetten. Als ik de officiele update draai, gaat HTC naar de bootloader. Op dat moment gilt windows (XP prof) dat ie nieuwe hardware heeft gevonden en is de connectie lost. De update komt terug met error 260 en stopt ermee.

Iemand een idee wat hier mis gaat? (ben geen ROM wizard, maar heb al van alles geprobeerd resetten van htc en pc)
Weet niet of ik het gemist heb op dit forum (heb toch alles bekeken van 3 oktober), maar het probleem is opgelost. Ik gebruikte nog ActiveSync 4.2 ipv 4.5. Nu alles nog naar wens instellen. In ieder geval bedankt voor de reacties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryRag
Tom schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:30:
Ik heb net geupgrade naar de HTC WM6 (officiele versie) op m'n T-mobile toestel. Alleen nu heb ik als telefoonnetwerk Proximus. Via telefoon>netwerk heb ik em op handmatig gezet, met als voorkeursnetwerk alleen T-mobile aangevinkt, maar dat heeft geen zin :{
Ook al een paar keer aan- en afgemeld, maar hij blijft bij Proximus.

//edit:
Als ik de voicemail bel dan zit ik er gelijk in (u heeft geen nieuwe berichten). Als je via het buitenland belt (proximus is toch belgie?) dan moet je toch eerst een pincode invoeren?
zie je mail op antonis

het cab file dat ik gebruik werkt de link niet meer van, dus hebt hem in je mail

[ Voor 6% gewijzigd door HarryRag op 09-10-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de p3300 nu een week en hij werkt perfect. Inmiddels wel gespeeld met verschillende ROM's en programma's maar ik heb nu Meschle's vanilla er op.
Werkt snel en stabiel.

Weet er iemand nu al een oplossing voor QuickGPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

MacBooom schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:23:
[...]

zie je mail op antonis

het cab file dat ik gebruik werkt de link niet meer van, dus hebt hem in je mail
Thanks! :)
Zojuist geprobeerd alleen ook dat werkt helaas niet...

Ik denk dat het mijn SIM-kaart is. Die stamt nog uit het Ben-tijdperk. Als ik mijn simkaart in een andere telefoon doe meld die gsm zich gewoon bij T-mobile aan... doe ik een andere T-mobile simkaart in mijn HTC dan gaat ie ook naar T-mobile. Maar mijn eigen sim-kaart krijg ik met WM6 alleen maar op Proximus. Hier hebben we niet eens bereik lijkt me.
Vreemd genoeg had ik er toen WM5 nog op m'n toestel stond nooit problemen mee.

Zie screenshots (beetje brak maar 't is te zien):

Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/4779/01bk4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/6934/02wo9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img69.imageshack.us/img69/8848/03im0.jpg

Via die onderste knop in dat scherm kun je voorkeursnetwerken instellen, daarbij staat T-mobile als enige bovenaan aangevinkt. Ook bij netwerkselectie: automatisch krijg ik Proximus. Toestel ook al een aantal keer aan- en uitgezet.
Eigenlijk denk ik dat ik wel op het T-mobile netwerk zit. Mede omdat ik gewoon in m'n voicemail kom zonder PIN en ik hier in Eindhoven nooit bereik kan hebben op Proximus. Maarja risico op een hoge rekening is wat groot zo ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.