Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 08:34:
Heeft niemand een voorstel hoe je de officiele HTC rom kunt aanpassen zodat hij qua uiterlijk lijkt op de touch versie. Qua performance ben ik erg tevreden over de HTC WM6 versie alleen dat groene is erg lelijk. Ik zie wel veel zaken op xda maar zie daar door de bomen het bos niet meer.
Het groene raak je kwijt door een ander thema in te stellen (Start - settings - home - theme). Als er geen leuk thema bij staat kan je er zelf een maken (zoek op pocketpc theme editor oid, versies die thema's maken voor WM2003/WM5 werken ook nog voor WM6) of er één zoeken op xda-dev of elders. Zoek bijvoorbeeld op "Touch theme" of "black theme". In het Touch topic (deel 3 dacht ik) zag ik in ieder geval een thema voorbij komen die wel aardig is. Zolang de resolutie goed is, maakt het niet uit voor welk apparaat hij origineel bedoeld is.
De Home plugin is in meerdere versies te vinden op xda-dev. Zoek bijvoorbeeld op tabsetting, want dat wil je er zeker in hebben zodat je zelf kan kiezen welke tabs je wel en niet in je Today scherm wil hebben.
van de Touch cube bestaat volgens mij ook een .cab zodat je die later los kan installeren, maar ik weet niet of die nog doorontwikkeld is. De laatste keer dat ik die geprobeerd heb is half augustus, en toen was hij nog erg brak.
Verder raad ik je aan om in de topics van tom_codon (B&B), Meschle en Fracoon (Artemis Touch) roms te kijken naar programmaatjes die zij er bij stoppen. Zoek er een paar op en bedenk wat voor functionaliteit je mist. Dikke kans dat een van die rombakkers er wat op gevonden heeft.
Ik denk daarbij vooral aan Advanced config die Messchle in Artemis Touch 2.1 full heeft, Touch settings en TouchFLO die in meerdere roms zitten, HButton waarmee je meerdere functies kan toewijzen aan je windows en OK-knop, PPCPIMbackup om je agenda/contactpersonen e.d. volgens een vast schema te backuppen (handig als je een hard reset moet doen en niet bij je computer met al je gegevens zit).