HTC P3300 deel 8 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 34.144 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal best wel. Het gaat nu goed dus ik wacht nog even af met de light zonder cube. Waar ik wel regenaan hik is die spuug lelijke calculator. Weet iemand daar niet een skin alla touch voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:02:
[...]

Zal best wel. Het gaat nu goed dus ik wacht nog even af met de light zonder cube. Waar ik wel regenaan hik is die spuug lelijke calculator. Weet iemand daar niet een skin alla touch voor?
u vraagt ik draai

http://members.home.nl/testwebsite/SpbELF_CalculatorSkin.cab

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx, het werkt alleen niet. Geïnstaleerd, zelfs reboot gedaan en nog steeds als origineel. Ook bij skins gekeken.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/sponz/display_1.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenketelaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-01 12:05
Post veranderd... Nu wel iets nuttigs!

Heb nu een aantal de nieuwe PocketPlus op me HTC draaien! (http://www.spbsoftwarehouse.com/products/pocketplus/?nl)

Echt een super programma, beter dan HTCplus en de HTC Home Plugin.
Veel mogelijkheden, makkelijk in te delen! En in het nederlands!

[ Voor 85% gewijzigd door koenketelaar op 08-11-2007 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

koenketelaar schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:16:
Ik heb nog 3 goede screen protectors liggen voor de HTC P3300 en P3600!
Ze passen perfect, en blijven goed zitten. Ik heb zelf een aantal maanden er op zitten.
Als iemand intressen heeft! 10 euro p/s (http://link.marktplaats.nl/127641709)

Want is zonde als er krassen komen op die top toestel!! :D
dat is lief van je, je mede tweakers 9 euro tillen..... :+
http://cgi.ebay.nl/BHB-Sc...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenketelaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-01 12:05
Excus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:35

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
koenketelaar schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:16:
Post veranderd... Nu wel iets nuttigs!

Heb nu een aantal de nieuwe PocketPlus op me HTC draaien! (http://www.spbsoftwarehouse.com/products/pocketplus/?nl)

Echt een super programma, beter dan HTCplus en de HTC Home Plugin.
Veel mogelijkheden, makkelijk in te delen! En in het nederlands!
Ik wilde die er ook eerst opzetten maar met de nieuwe rom van Meschle zouden het wel opeens heel veel tabs worden. En nu heb ik ook alles wat ik nodig heb of gebruikte van SPB (zal me trouwens niet verbazen dat ze bij HTC goed gekeken hebben naar SPB PocketPlus)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
grun93 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:49:
[...]

Het deel wat er wel uitkwam insmeren met lijm en er dan weer insteken?

[edit] Ik heb het even verder bekeken en dit lijkt me idd de beste oplossing. Als het goed is heb je nu het onderste gedeelte eruit gehaald, en dat is een plastic stukje en een metalen buisje. De lijm (een klein beetje secondenlijm) breng je aan de binnenkant van het buisje aan, dus het risico is vrij klein dat je dat aan de telefoon vastplakt.
Bedankt voor je uitstekende tip. Heb inderdaad een druppel secondelijm op het ijzeren gedeelte gedaan, in de telefoon gestoken, even gewacht en daarna trok ik 'm er zo uit. :)
Dankzij de secondelijm zit die zwarte punt er nu overigens ook muurvast op, die blijft niet nog eens achter.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:37:
[...]

Thx, het werkt alleen niet. Geïnstaleerd, zelfs reboot gedaan en nog steeds als origineel. Ook bij skins gekeken.

[afbeelding]
http://www.allaboutphones...viewtopic.php?f=48&t=1081
misschien moet je de standaard calculator gebruiken ofzo, ik snap er anders ook geen hout van, bij mij werkt ie ook niet

[ Voor 13% gewijzigd door Tha op 08-11-2007 23:16 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Draait dit ook op de P3300 dan?? zou wel cool zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Even een vraag over dit toestel, aangezien ik interesse heb in de aanschaf ervan. Ik heb nu een Orange SPV M500. Daar kun je de SD card zo uitklikken en in je cardreader stoppen. 700MB filmpje kopieren duurt dan een minuut of zo.

In de P3300 moet je de accu verwijderen om bij de geheugenkaart te komen. Aangezien ik dit dan meerdere malen per dag zal gaan doen, is mijn vraag of het batterijklepje e.d. er enigszins tegen bestand is? Of, is de transfer via een USB-kabel een stuk sneller geworden misschien, want dat is op de M500 retetraag.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Even melding tussendoor.

Zie dat we weer over de 1000 post zijn, zal proberen begin volgende week deel 9 te maken.

Ik dank u voor uw aandacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-09 12:57
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:32:
Even een vraag over dit toestel, aangezien ik interesse heb in de aanschaf ervan. Ik heb nu een Orange SPV M500. Daar kun je de SD card zo uitklikken en in je cardreader stoppen. 700MB filmpje kopieren duurt dan een minuut of zo.

In de P3300 moet je de accu verwijderen om bij de geheugenkaart te komen. Aangezien ik dit dan meerdere malen per dag zal gaan doen, is mijn vraag of het batterijklepje e.d. er enigszins tegen bestand is? Of, is de transfer via een USB-kabel een stuk sneller geworden misschien, want dat is op de M500 retetraag.
Ik vind 't batterijklepje niet echt overkomen dat 't bestand is tegen regelmatig openen. Ik denk niet dat de USB-snelheid veel beter is, de P3300 is helaas ook USB1.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:14
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:32:
Je moet niet alleen de accu verwijderen, maar ook de simkaart. Ik denk niet dat het aan te raden is om dat meerdere keren per dag te doen. Het batterijklepje en de sim en sd kaartslotjes zijn niet echt robuust vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Borland schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:26:
[...]

Draait dit ook op de P3300 dan?? zou wel cool zijn 8)
werkt prima bij mij O+
tis echt tof gedaan

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
Tha schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:04:
[...]

werkt prima bij mij O+
tis echt tof gedaan
Misschien een domme vraag, maar zit deze al standaard in de Meschle 3.0 full?

[ Voor 24% gewijzigd door Borland op 09-11-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tha

Tha, thx voor de link. Ik heb die skin ook op de originele calc los gelaten en no way hozze dat hij werkt. Ik vraag me toch af op welke calc die skin van toepassing is. 8)7

@Borland

Alles zit in de 3.0 rom verwerkt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
dat dacht ik al inderdaad. Ik krijg alleen steeds dat rechthoekje (panning ?) in de linker bovenhoek en kan dan weinig meer. De ene keer werkt het de andere keer komt dat rechthoekje weer en kan ik niet meer naar een volgende foto.

Ook zou een standaard op landscape handig zijn.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Canard schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:47:
[...]

Ik vind 't batterijklepje niet echt overkomen dat 't bestand is tegen regelmatig openen. Ik denk niet dat de USB-snelheid veel beter is, de P3300 is helaas ook USB1.1.
OK, bedankt. Maar concludeer ik juist dat de P3300 gebruikers in dit forum dus of enorme hoeveelheden geduld hebben, transferen zelfden grote hoeveelheden data naar hun toestel, OF een andere creatieve oplossing hebben bedacht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Canard schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 10:47:
[...]

met de tijd die je bezig bent om dat iedere keer te doen kan je toch gewoon beter voor de usb connectie kiezen?
als je hem dan met wm5storage als externe hd ziet

weet ook niet wat je zo storend vind, maar ik vind de snelheid niet bizar traag ofzo

[ Voor 8% gewijzigd door Tha op 09-11-2007 12:29 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:12:
[...]

OK, bedankt. Maar concludeer ik juist dat de P3300 gebruikers in dit forum dus of enorme hoeveelheden geduld hebben, transferen zelfden grote hoeveelheden data naar hun toestel, OF een andere creatieve oplossing hebben bedacht? :)
Als je WM5Storage instaleer dan maakt hij een schijf van je P3300 op je PC. Gaat best rap dan qua snelheid.

@Tha

Iets neller met je reply ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:12:
Ik denk de tweede optie (transporteren zelden grote hoeveelheden data). Waarom zou je dat uberhaupt willen naar een phone? Als je graag filmpjes wilt kijken in de trein oid zijn er betere/mooiere apparaten te bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

grun93 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:53:
[...]

Ik denk de tweede optie (transporteren zelden grote hoeveelheden data). Waarom zou je dat uberhaupt willen naar een phone? Als je graag filmpjes wilt kijken in de trein oid zijn er betere/mooiere apparaten te bedenken.
en met wat compressie is een film niet meer dan 200Mb en staat ie er met een paar minuten op.
moet je hem is via bluetooth versturen, dan kan je wachten :+

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ja, ok dat WM storage lijkt me dan wel wat. Als ik data transfer op mijn toestel via de kabel en activesync gaat het heel traag namelijk (overigens lang niet uitsluitend filmpjes hoor). En als ik al een apparaat heb van 400 euro, dan ga ik niet nog eens 300 uitgeven aan een ander apparaat als ik ook filmpjes op mijn P3300 kan kijken natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:43:
Ja, ok dat WM storage lijkt me dan wel wat. Als ik data transfer op mijn toestel via de kabel en activesync gaat het heel traag namelijk (overigens lang niet uitsluitend filmpjes hoor). En als ik al een apparaat heb van 400 euro, dan ga ik niet nog eens 300 uitgeven aan een ander apparaat als ik ook filmpjes op mijn P3300 kan kijken natuurlijk :)
Hoe lang denk je dan dat de batterij meegaat, bij constant gebruik van het beeldscherm? Het maakt mij niet uit hoor, maar ik weet vrijwel zeker dat je straks erg teleurgesteld gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

grun93 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:49:
[...]

Hoe lang denk je dan dat de batterij meegaat, bij constant gebruik van het beeldscherm? Het maakt mij niet uit hoor, maar ik weet vrijwel zeker dat je straks erg teleurgesteld gaat zijn.
Mijn drie jaar oude Orange SPV M500 draait in totaal ca 2 uur met scherm continu aan op een volle lading. Dat is voor mij voldoende. Aangezien in de P3300 een tragere processor zit en de stand der techniek weer vooruitgegaan is, denk ik dat ik toch minstens gelijke performance kan verwachten?

[ Voor 34% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 09-11-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:01:
Mijn drie jaar oude Orange SPV M500 draait in totaal ca 2 uur met scherm continu aan op een volle lading. Dat is voor mij voldoende. Aangezien in de P3300 een tragere processor zit en de stand der techniek weer vooruitgegaan is, denk ik dat ik toch minstens gelijke performance kan verwachten?
Als ik TomTom gebruik (heeft ook constant het scherm aan) dan zou ik, alleen op de batterij, krap 4 uur kunnen navigeren. Dat doe ik niet natuurlijk, het is tenslotte in de eerste plaats een phone en ik wil ook bereikbaar blijven en kunnen bellen. Dus laten we het gemiddelde nemen en het afmaken op 3 uur per dag. Je kunt wel een tweede accu kopen, maar die kun je alleen maar in de phone zelf opladen, niet erbuiten (tenzij je zelf iets in elkaar knutselt).

Maar als twee uur voldoende is snap ik je wens niet zo goed om meerdere malen per dag de inhoud van je memorycard te willen veranderen. Als je er een 2Gb card instopt zou dat toch niet hoeven, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
grun93 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:19:
[...]
Maar als twee uur voldoende is snap ik je wens niet zo goed om meerdere malen per dag de inhoud van je memorycard te willen veranderen.
Ach grun93, jij snapt wel meer niet...

Je kunt je ook gewoon beperken tot het beantwoorden van de vragen en het oplossen van de 'problemen' die hier geopperd worden. Scheelt jou een hoop denkwerk en ons een hoop gezanik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
[...]

Als ik TomTom gebruik (heeft ook constant het scherm aan) dan zou ik, alleen op de batterij, krap 4 uur kunnen navigeren.
Dat is nog lang hoor 4 uur, dat ga je denk ik niet redden, eerder 2 uur. Maar vergeet niet dat de gps chip ook enorm veel energie verbruikt. Ik vermoed nog een stuk meer dan het scherm alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

Holgersson schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 01:05:
[...]

Ach grun93, jij snapt wel meer niet...

Je kunt je ook gewoon beperken tot het beantwoorden van de vragen en het oplossen van de 'problemen' die hier geopperd worden. Scheelt jou een hoop denkwerk en ons een hoop gezanik.
Je hebt pas 2 posts op GoT gemaakt. Hoe kun je dan ign een oordeel geven over het inlevingsvermogen van grun93. Deze jongen heeft met zijn replies hier al genoeg mensen geholpen, maar het moet wel duidelijk zijn wat er bedoeld wordt. Mensen hier op GoT zijn niet te beroerd om andere mensen te helpen, maar een beetje duidelijkheid en initiatief is wel een vereiste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DjWannaB2002 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 01:34:
[...]

Haha, nou ja bang voor boetes niet, maar heb ze liever niet :p
Maar nee dat bedoelde ik ook niet. Net zoals bij POIedit dat je flitspalen geladen worden in TomTom, maar dan dat je om de 10 minuten je flitspalen geupdate worden door ze te downloaden via GPRS.

Maar zou best kunnen dat dit met PocketPoiEdit kan.
Ik heb een andere gevonden: FlitsNAV. die is van flitsservice.nl en kan inderdaad automatisch per tijdseenheid via gprs de dan bekende flitsers weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem:

Wanneer ik word gebeld springt mijn telefoon automatisch op speaker. Als ik hem aan en uitzet in het belscherm helpt dit niet. Een soft reset haalt niks uit en zelfs na een hard reset blijft het probleem bestaan.

Het komt al een keer voor in dit topic maar niemand heeft er op gereageerd. Het is een heel irritant probleem vooral als je veel met het o.v. reist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
DjWannaB2002 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:03:
[...]

Ik heb zelf de 3.0 Vanilla en moet zeggen dat ik het echt een hele mooie ROM vindt. Lekker snel en een uiterlijk om van te kwijlen :9~ En zoals je kan zien genoeg geheugen over.

[afbeelding]
Wow! hoe kom jij aan 26.000 KB vrij geheugen? Ik heb net dezelfde ROM geinstalleerd en kom niet verder als 22.000 KB met closeapps en hybernate. Heb je nog iets extra's gedaan om geheugen vrij te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Sharkey1802 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:51:
[...]

Wow! hoe kom jij aan 26.000 KB vrij geheugen? Ik heb net dezelfde ROM geinstalleerd en kom niet verder als 22.000 KB met closeapps en hybernate. Heb je nog iets extra's gedaan om geheugen vrij te maken?
Ehhh nee, dat was na een (softe) reset en daarna meteen hybernate draaien...
Maar eerlijk is eerlijk. Het geheugen loopt wel heel erg snel terug hoor, want zit nu na een dag of 2 gebruiken zo tussen de 16 en 18 mb.

Wat me wel is opgevallen is, dat als je hybernate draait en dan even wacht en niks bijzonders doet met je toestel en het dan 5 minuten later weer probeerd, er weer meer geheugen wordt vrij gemaakt.

Ow ja, wat misschien ook nog vermelden waard is, dat ik de Vanille versie heb, dus zonder cube, bioscroll etc. Ook heb ik geen programma's geïnstalleerd die geheugen gebruiken (SPB Pocket plus bijv) maar goed dat had jij ook niet geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
gwystyl schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:19:
[...]

Ik heb een andere gevonden: FlitsNAV. die is van flitsservice.nl en kan inderdaad automatisch per tijdseenheid via gprs de dan bekende flitsers weergeven.
Super, dank je wel, want las dat bij PocketPOI wel wat bugs waren, en de versie is ook nog niet geupdate in al die jaren. Deze ga ik zeker proberen binnenkort. Zal mijn bevindingen hier melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:56:
[...]

Ehhh nee, dat was na een (softe) reset en daarna meteen hybernate draaien...
Maar eerlijk is eerlijk. Het geheugen loopt wel heel erg snel terug hoor, want zit nu na een dag of 2 gebruiken zo tussen de 16 en 18 mb.

Wat me wel is opgevallen is, dat als je hybernate draait en dan even wacht en niks bijzonders doet met je toestel en het dan 5 minuten later weer probeerd, er weer meer geheugen wordt vrij gemaakt.

Ow ja, wat misschien ook nog vermelden waard is, dat ik de Vanille versie heb, dus zonder cube, bioscroll etc. Ook heb ik geen programma's geïnstalleerd die geheugen gebruiken (SPB Pocket plus bijv) maar goed dat had jij ook niet geloof ik.
Dat eeuwige gedoe over vrij/teruglopend geheugen. Ik draai elke nacht (om 05:30!!) een backup met SPB Backup en daarna een automatische soft reset. Voor de backup laat ik SKTools automatisch even een schoonmaakactie doen. Nooit problemen en draait altijd als een zonnetje. De backup wordt niet gedaan als de adapter er niet inzit, dus dat ervaar ik ook wel eens. Geeft weinig problemen met teruglopend geheugen. Vanilla 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Dat is geen gezeur hoor, alleen een vermelding, ik heb er zelf totaal geen problemen mee. Mocht het een probleem zijn doe ik gewoon een softreset.

Leuk weetje, zat net op 27.244Mb vrij geheugen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een linkje voor de header van Deel 9:

Pim Backup

Backup van MMS/SMS/Email en files. Kun je na flashen ook weer terugzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 19:27:
Even een linkje voor de header van Deel 9:

Pim Backup

Backup van MMS/SMS/Email en files. Kun je na flashen ook weer terugzetten!
Inderdaad een handig tooltje. Het zit standaard in de meeste custom roms gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Sinds ik vanilla 2.0 heb, zie ik geen ID meer van de presoon die me belt. Ik zie alleen incomming call, t-mobile, niet de naam ofzo :S

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Ter info: In de nieuwe serie ROM's van Meschle, die een dezer dagen gereleased worden, zal ook ondersteuning zijn voor SDHC kaartjes. Iemand die Bepe heet heeft daarvoor een driver gemaakt die ook echt lijkt te werken. Er zijn al mensen die succesvol een 6Gb SDHC kaartje gebruiken. Bepe heeft Meschle beloofd dat hij de driver als eerste krijgt, daarna volgen ongetwijfeld ook Tom Codon en Fracoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvhouwel
  • Laatst online: 21-05 19:13
Ik probeer de system tray onderin het today scherm te verwijderen, maar dat lukt niet.
In de TS staat
verwijder "Launch 92" = trayap.exe
Maar zowel Launch 92 als trayap.exe zijn in het registry niet te vinden.
Nog meer mensen met dit probleempje? Ik zou hem toch wel graag verwijderd hebben.
Orange SPV M650, originele WM5 Rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grun93 schreef op zondag 11 november 2007 @ 06:00:
Ter info: In de nieuwe serie ROM's van Meschle, die een dezer dagen gereleased worden, zal ook ondersteuning zijn voor SDHC kaartjes. Iemand die Bepe heet heeft daarvoor een driver gemaakt die ook echt lijkt te werken. Er zijn al mensen die succesvol een 6Gb SDHC kaartje gebruiken. Bepe heeft Meschle beloofd dat hij de driver als eerste krijgt, daarna volgen ongetwijfeld ook Tom Codon en Fracoon.
Touch 3.01 met SDHC ondersteuning is al uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-12-2020
[...]

Als ik TomTom gebruik (heeft ook constant het scherm aan) dan zou ik, alleen op de batterij, krap 4 uur kunnen navigeren. Dat doe ik niet natuurlijk, het is tenslotte in de eerste plaats een phone en ik wil ook bereikbaar blijven en kunnen bellen. Dus laten we het gemiddelde nemen en het afmaken op 3 uur per dag. Je kunt wel een tweede accu kopen, maar die kun je alleen maar in de phone zelf opladen, niet erbuiten (tenzij je zelf iets in elkaar knutselt).

Maar als twee uur voldoende is snap ik je wens niet zo goed om meerdere malen per dag de inhoud van je memorycard te willen veranderen. Als je er een 2Gb card instopt zou dat toch niet hoeven, lijkt me.
Hier kan je een Desktop charger vinden alleen voor je batterij.
Ik heb zelf ook al 2 maal bij e2shop wat besteld en ging echt prima! 1 keer hadden ze het verkeerde gestuurd en na een mailtje kreeg ik gratis het goede opgestuurd en mocht ik de verkeerde ook houden. Ze hebben ook een hoop andere P3300 spullen
Hoop dat je er wat aan hebt

Succes

[ Voor 5% gewijzigd door Tmulder op 11-11-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 09:53:
Touch 3.01 met SDHC ondersteuning is al uit ;)
Oeps! Die had ik gemist, ik zat het Premier 2.0 draadje te lezen. :) Thanks.
Tmulder schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:01:
Hier kan je een Desktop charger vinden alleen voor je batterij.
Dat is handig, ook bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ice-Rabbit
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-06 13:13
DjWannaB2002 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 19:00:
[...]

Super, dank je wel, want las dat bij PocketPOI wel wat bugs waren, en de versie is ook nog niet geupdate in al die jaren. Deze ga ik zeker proberen binnenkort. Zal mijn bevindingen hier melden.
Die werkt goed, gebruik hem ook al tijden. Gebruikt 6-8 KB per update, schade voor incidenteel GPRS gebruik zonder internet ABO is ook nog te overzien zo.

Waar ik wel tegen aan loop is dat de GPRS verbinding wegvalt als ik de telefoon in de lader in de auto stop (Losse Motorola mini-usb loader). Werken de updates niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Weet iemand waar je een nieuw display voor dit toestel kan kopen? Hij is namelijk flink gescheurd door een lompe actie. |:( Ben trouwens ook wel benieuwd of het de moeite waard is qua kosten.

Edit: Staat het touch screen overigens los van het display?

[ Voor 14% gewijzigd door jagermeister op 11-11-2007 16:30 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

jagermeister schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:15:
Weet iemand waar je een nieuw display voor dit toestel kan kopen? Hij is namelijk flink gescheurd door een lompe actie. |:( Ben trouwens ook wel benieuwd of het de moeite waard is qua kosten.

Edit: Staat het touch screen overigens los van het display?
Even zoeken in dit topic want is al eerder gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
@ Jagermeister: kijk eens op ebay

Weet iemand tot hoever de processor veilig en bruikbaar is te onderclocken? ik heb m nu met BS dynamisch geklokt tussen de 143 en de 260 mhz met een boost naar 273. Zelfs bij het afspelen van mp3 zakt ie langzaam naar 143 mhz met zo'n 40 tot 45% processor gebruik (bij een nieuwe mp3 schiet ie dan naar de 273 om weer langzaam af te zakken naar de 143). Idle en in standby moet dat dus nog lager kunnen lijkt mij. Maar omdat overal 143 als ondergrens staat durf ik niet lager te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb bij te lage speeds dat het scherm zichtbaar gaat flikkeren. Denk dat de processor dan te langzaam wordt om snel genoeg het beeld te geneneren. Volgens mij zijn er geen processors kapot gegaan van onderclocken.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Bij mij viel de telefoon uit als ik hem onder de 143 klokte, dus ik heb nu maar 176 als minimum ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
ok, dan laat ik hem zoals het nu is 143 - 260 + 273 boost, dit loopt soepel

is er trouwens een programma om themes (.tsk) mee te bewerken? ik heb namelijk een theme gevonden met een mooie achtergrond, maar ik wil de kleur van de balken veranderen.

edit: of als er een manier is om het achtergrondplaatje te rippen dan is dat ook prima.

[ Voor 15% gewijzigd door Sharkey1802 op 11-11-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Sharkey1802 schreef op zondag 11 november 2007 @ 18:02:
ok, dan laat ik hem zoals het nu is 143 - 260 + 273 boost, dit loopt soepel

is er trouwens een programma om themes (.tsk) mee te bewerken? ik heb namelijk een theme gevonden met een mooie achtergrond, maar ik wil de kleur van de balken veranderen.
Er zijn er heel veel. Ik heb er wel eens een paar geprobeerd, maar echt handig werken de meeste niet. Die van microsoft kan niet zoveel dingen aanpassen, en veel andere die bedoeld zijn voor WM 2002/2003 ook niet.
De handigste is volgens mij deze. Ik gok trouwens dat dat plaatje gewoon in je <My Documents> of <Windows> terecht komt als je dat thema gebruikt. Ik zou dus dat thema toepassen en dan je .bmp's doorspitten.

[ Voor 9% gewijzigd door gwystyl op 11-11-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharkey1802 schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:01:
@ Jagermeister: kijk eens op ebay

Weet iemand tot hoever de processor veilig en bruikbaar is te onderclocken? ik heb m nu met BS dynamisch geklokt tussen de 143 en de 260 mhz met een boost naar 273. Zelfs bij het afspelen van mp3 zakt ie langzaam naar 143 mhz met zo'n 40 tot 45% processor gebruik (bij een nieuwe mp3 schiet ie dan naar de 273 om weer langzaam af te zakken naar de 143). Idle en in standby moet dat dus nog lager kunnen lijkt mij. Maar omdat overal 143 als ondergrens staat durf ik niet lager te gaan.
Ik heb de mijne idle op 100 mhz staan, nergens last van behalve het flikkeren. Maar als ik iets doe waarbij ik het scherm echt nodig heb klimt ie toch wel weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
vreemd, ik heb vanmiddag muziek er op gezet en ook een hele tijd geluisterd zonder problemen en nu speelt ie opeens alleen nog maar de eerste 28 secondes af van elk nummer.

krijg bij een softreset ook de melding pimg.exe 'pimg is not a valid pocket pc application'

[ Voor 21% gewijzigd door Sharkey1802 op 11-11-2007 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVtuner
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 23:33
Hallo Allemaal, prachtig topic, boordevol info !

Na 4 maanden wachten is mijn bestelling bij C*ntr*l P*int voor de 36H00352-00M GPS antenne gecanceld !
Ze zeggen dat het artikel uit het assortiment van de fabrikant genomen is. :?

Ook de originele akku was niet leverbaar, kreeg wel tot tweemaal toe een verkeerde, niet passende akku toegestuurd. :(
Intussen via marktplaats een LiPo akku van 1500mAh besteld voor weinig, een enorme verbetering.
Kan nu minimaal 5 dagen op standby.
Gelijk maar twee stuks besteld voor nog geen 27 euro incl verz. kosten !

Heeft iemand ervaring met de externe GPS antenne en leveranciers ?
Vergeleken met mijn Garmin GPS60CSx (ook met Sirfstar 3) valt de ontvangst toch wat eerder weg bij veel bebouwing. Heb de P3300 half boven dashbord gemonteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Externe GPS antenne via Expansys. Geleverd binnen 2 dagen. Werkt goed!

Link

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
weet iemand hoe die gps photo functie werkt ???

ik weet dat als je camera aanzet en met de muis naar links gaat dan activeer je hem, maar wat moetik daarna doen??

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ice-Rabbit schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:25:
[...]

Die werkt goed, gebruik hem ook al tijden. Gebruikt 6-8 KB per update, schade voor incidenteel GPRS gebruik zonder internet ABO is ook nog te overzien zo.

Waar ik wel tegen aan loop is dat de GPRS verbinding wegvalt als ik de telefoon in de lader in de auto stop (Losse Motorola mini-usb loader). Werken de updates niet....
Dat is wel bizar... Heb zelf ook een oplader, maar je zou toch zeggen dat dat niet uit zou mogen maken. Zal vandaag eens het programma installeren en dan zal ik eens kijken of dat bij mij ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
tvhouwel schreef op zondag 11 november 2007 @ 09:28:
Ik probeer de system tray onderin het today scherm te verwijderen, maar dat lukt niet.
In de TS staat
verwijder "Launch 92" = trayap.exe
Maar zowel Launch 92 als trayap.exe zijn in het registry niet te vinden.
Nog meer mensen met dit probleempje? Ik zou hem toch wel graag verwijderd hebben.
Orange SPV M650, originele WM5 Rom
Heb er zelf geen ervaring mee, maar gebruik je bs? Zo ja kan je daar ook aanvinken dat je geen incoontjes meer wil in je systemtray. Gewoon traylaunch uitvinken. Maar weet eerlijk gezegd niet of je hele system tray dan ook daadwerkelijk weg is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Nieuwe ROMS zijn beschikbaar met SDHC kaart support. Ik heb hem er in geflashed en alles werkt hier prima. Ik heb nu 4GB, maar grotere capaciteiten zijn met succes getest. Meer info natuurlijk op XDA. Las een paar dagen geleden al over deze doorbraak en maar alvast zo'n kaartje in huis gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen weekend Artemis Touch 3.0 geinstalleerd. Werkt prima allemaal, op 1 dingetje na.
Hij springt steeds naar het profiel silent En telkens als ik hem weer op normal zet springt hij naar een paar seconden toch weer terug naar silent.
Weet iemand waar ik kan instellen dat hij niet meer automatisch naar silent gaat? Of kan ik die profielen ergens uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 09:10:
Ik heb afgelopen weekend Artemis Touch 3.0 geinstalleerd. Werkt prima allemaal, op 1 dingetje na.
Hij springt steeds naar het profiel silent En telkens als ik hem weer op normal zet springt hij naar een paar seconden toch weer terug naar silent.
Weet iemand waar ik kan instellen dat hij niet meer automatisch naar silent gaat? Of kan ik die profielen ergens uitschakelen?
Heb je toevallig nog een programma geinstalleerd dat je profielen beheerd? zoals iets van SPB ofzo?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:44:
[...]
Heb je toevallig nog een programma geinstalleerd dat je profielen beheerd? zoals iets van SPB ofzo?
Heb er inderdaad SPB Phone Suite op staan. Was er al achter gekomen dat dit niet helemaal lekker samen werkt.
Ik heb net zo lang zitten rotzooien totdat het goed werkte en daarna de profile tab gedisabled. Hopelijk is het probleem daarmee verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:03:
[...]

Heb er inderdaad SPB Phone Suite op staan. Was er al achter gekomen dat dit niet helemaal lekker samen werkt.
Ik heb net zo lang zitten rotzooien totdat het goed werkte en daarna de profile tab gedisabled. Hopelijk is het probleem daarmee verholpen.
Ja dit zorgt volgens mij voor dat SPB zegmaar de rest overrulled

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 19:12
Tylen schreef op maandag 17 september 2007 @ 13:52:
[...]

GPRS is inderdaad niet snel. Maar ik sync met een exchange server en haal alleen tekst op. Als ik de attachements wilt hebben download hij die appart. Maar puur en alleen tekst gaat sneller dan je kunt lezen ;)
Ik probeer nu al een tijdje te synchroniseren met Exchange maar krijg steeds de volgende melding:
"The security certificate on the server is not valid. Contact your Exchange Server administrator or ISP to install a valid certifcate on the server."
Support code: 0x80072F0D

Ik zit al de hele ochtend te googlen, en ik heb een root certificaat gemaakt op mijn device voor de mail server. Maar dit maakt niets uit.

Iemand enig idee hoe ik dit aan de praat kan krijgen?

Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op maandag 12 november 2007 @ 03:11:
weet iemand hoe die gps photo functie werkt ???

ik weet dat als je camera aanzet en met de muis naar links gaat dan activeer je hem, maar wat moetik daarna doen??
Je moet wachten tot je gps een fix heeft. Elke foto die je dan maakt, heeft de positie in zijn EXIF tags staan. Google maar eens op photo exif gps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
lelijk kan dus alleen buiten

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:59

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

borgdaville schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:49:
[...]

Ik probeer nu al een tijdje te synchroniseren met Exchange maar krijg steeds de volgende melding:
"The security certificate on the server is not valid. Contact your Exchange Server administrator or ISP to install a valid certifcate on the server."
Support code: 0x80072F0D

Ik zit al de hele ochtend te googlen, en ik heb een root certificaat gemaakt op mijn device voor de mail server. Maar dit maakt niets uit.

Iemand enig idee hoe ik dit aan de praat kan krijgen?
Bij het opzetten van je email account staat het volgende op de eerste pagina: This server requires an encryptes (SSL) connection.

Deze niet aanvinken.

Wil je wel een encrypted verbinding. Dan moet je een cert kopen voor op je exchange server, welke ook mobile devices aan kan.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
Tylen schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:12:
[...]

Bij het opzetten van je email account staat het volgende op de eerste pagina: This server requires an encryptes (SSL) connection.

Deze niet aanvinken.

Wil je wel een encrypted verbinding. Dan moet je een cert kopen voor op je exchange server, welke ook mobile devices aan kan.
ik heb een certificaat op de server, owa en imap werkt over ssl.

Hoe zie ik of mijn certificaat mobile devices ondersteunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:59

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, maar heb je dat cerificaat gekocht of zelf gemaakt met behulp van een eigen root authority?

Als je hem zelf gemaakt heb, is je root authority niet trusted op je telefoon. En dan gaat het niet werken. Gewoon vinkje uitzetten dus..

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borgdaville
Tylen schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:36:
Ja, maar heb je dat cerificaat gekocht of zelf gemaakt met behulp van een eigen root authority?

Als je hem zelf gemaakt heb, is je root authority niet trusted op je telefoon. En dan gaat het niet werken. Gewoon vinkje uitzetten dus..
is een gekocht certificaat van: http://www.cacert.org/

Als dat vinkje uitstaat zegt ie:
Your account in Microsoft Exchange server does not have permission to synchronize with your current settings. Contact your Exchange Server Administrator.

Support code: 85010004

Vrij logisch, omdat Exchange ssl nodig heeft. Het moet wel veilig zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door borgdaville op 12-11-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Pieth schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:57:
[...]

Even zoeken in dit topic want is al eerder gemeld.
Ik heb er een gevonden voor €89,- Op Ebay zijn ze rond de €110,-, dus dit is wel aantrekkelijk: http://www.eu-gsm.nl/htc-...d_display_screen_(g).html

Volgens mij moet ik dan ook nog apart een touch screen bestellen als ik het goed begrijp. Met Torx5 schijn je hem te kunnen openen. Iemand dit al eens gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Op eBay vind je ze voor ongeveer 40 euro inclusief verzendkosten. Het touch gedeelte hoef je niet apart te kopen in dit geval, die zit er namelijk al op.

Je hebt T5 nodig en ook een plat werktuigje om de kap zonder schade los te maken. Het is niet moeilijk als je rustig aan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

kiddyl schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:29:
Op eBay vind je ze voor ongeveer 40 euro inclusief verzendkosten. Het touch gedeelte hoef je niet apart te kopen in dit geval, die zit er namelijk al op.

Je hebt T5 nodig en ook een plat werktuigje om de kap zonder schade los te maken. Het is niet moeilijk als je rustig aan doet.
Bedankt voor de tip man! _/-\o_ Dat zijn de betere prijzen!
Super!! Wilde net om een linkje vragen. Bedankt!! _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door jagermeister op 12-11-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvhouwel
  • Laatst online: 21-05 19:13
DjWannaB2002 schreef op maandag 12 november 2007 @ 07:27:
[...]

Heb er zelf geen ervaring mee, maar gebruik je bs? Zo ja kan je daar ook aanvinken dat je geen incoontjes meer wil in je systemtray. Gewoon traylaunch uitvinken. Maar weet eerlijk gezegd niet of je hele system tray dan ook daadwerkelijk weg is......
Ik moest even zoeken naar wat BS was 8)7 , maar daar heb ik het niet kunnen vinden. Er zit wel een Traystart optie in, maar die maakt een eigen systemtray boven de al bestaande systemtray. Dus die heb ik maar weer gauw uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Net meteen maar even dat display besteld. Mijn eerste aankoop via Ebay ever, dus ik ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
jagermeister schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:05:
Net meteen maar even dat display besteld. Mijn eerste aankoop via Ebay ever, dus ik ben benieuwd! :)
En als je hem dan hebt, is hier een handleiding om hem open te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
tvhouwel schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:16:
[...]
Ik moest even zoeken naar wat BS was 8)7 , maar daar heb ik het niet kunnen vinden. Er zit wel een Traystart optie in, maar die maakt een eigen systemtray boven de al bestaande systemtray. Dus die heb ik maar weer gauw uitgezet.
Bovenop de bestaande systemtray???
Als ik die optie aanzet krijg ik gewoon helemaal onderaan mn scherm de icoontjes. Vreemd dat de één wel een systemtray standaard lijkt te hebben dan en de anders niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

grun93 schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:34:
[...]

En als je hem dan hebt, is hier een handleiding om hem open te krijgen.
Thanks, maar had deze ondertussen al gevonden! Toch bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een firewall-achtig programmaatje bestaat waarmee ik kan bepalen welke apps wel en welke niet gebruik mogen maken van de gprs verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:19:
Weet iemand of er een firewall-achtig programmaatje bestaat waarmee ik kan bepalen welke apps wel en welke niet gebruik mogen maken van de gprs verbinding?
Maar als een programma gebruik maakt van GPRS dan moet dat programma toch eerst toestemming krijgen om daarvan gebruik te maken. Dat kan je toch in die programma´s zelf regelen? Daar heb je geen firewall oid voor nodig toch?

Heb trouwens dat programma FlitsNav geprobeerd en dat werkt goed. Ook als hij in de oplader zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendriku
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-07 15:12
DjWannaB2002 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:56:
[...]
Heb trouwens dat programma FlitsNav geprobeerd en dat werkt goed. Ook als hij in de oplader zit....
Heb dat nu ook geinstalleerd en ingesteld dat er alleen gedownload mag worden bij gebruik van TomTom. Heb er nog niet een ritje mee gemaakt maar als ik TomTom een aantal minuten aan heb staan (ook met fix) en check dan daarna FlitsNav dan staat er nog de downloaddatum/tijd van een andere keer, maw; het lijkt erop alsof er geen nieuwe download heeft plaatsgevonden.

Heb jij hem op default elke 15min downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
VinceVega schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:46:
[...]

Heb dat nu ook geinstalleerd en ingesteld dat er alleen gedownload mag worden bij gebruik van TomTom. Heb er nog niet een ritje mee gemaakt maar als ik TomTom een aantal minuten aan heb staan (ook met fix) en check dan daarna FlitsNav dan staat er nog de downloaddatum/tijd van een andere keer, maw; het lijkt erop alsof er geen nieuwe download heeft plaatsgevonden.

Heb jij hem op default elke 15min downloaden?
Ik heb hem om de 10 minuten gezet. Als ik vanmiddag naar nijmengen rijd zal ik eens controleren of hij daadwerkelijk om de 10 minuten heeft gedownload.

Ik heb hem zo ingesteld dat als ik FlitsNav open dat hij dan ook automatisch TomTom opent, en alleen downloaden als TomTom gestart is.
Ik heb FlitsNav gekoppeld aan de sneltoets die normaal voor TomTom is, zo start ik dus beide programma´s tegelijk met 1 druk op de toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 14:14:
[...]

Ik heb hem om de 10 minuten gezet. Als ik vanmiddag naar nijmengen rijd zal ik eens controleren of hij daadwerkelijk om de 10 minuten heeft gedownload.

Ik heb hem zo ingesteld dat als ik FlitsNav open dat hij dan ook automatisch TomTom opent, en alleen downloaden als TomTom gestart is.
Ik heb FlitsNav gekoppeld aan de sneltoets die normaal voor TomTom is, zo start ik dus beide programma´s tegelijk met 1 druk op de toets.
wat een held :*)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:56:
[...]
Ik krijg bij zowel pocket poiedit als flitsnav een error, "native exception". Zijn er meer mensen die dit gehad hebben en het op hebben weten te lossen? Met Google kwam ik alleen een fransoos tegen die met een ander gps prog op een andere telefoon die error had gehad.. Ik draai old school WM5, overigens.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nergens kunnen vinden of iemand ervaringen heeft met microsd kaarten groter dan 2gb. Ik wil er een inzetten van 8gb of anders 4gb, maar weet iemand of dat past en heeft iemand het werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:11:
Ik heb nergens kunnen vinden of iemand ervaringen heeft met microsd kaarten groter dan 2gb. Ik wil er een inzetten van 8gb of anders 4gb, maar weet iemand of dat past en heeft iemand het werkend gekregen?
de nieuwe roms op xda hebben ondersteuning ervoor.
forum.xda-developers.com

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Heb FlitsNav voor wat langere tijd geprobeerd vandaag. Bij mij download hij gewoon netjes om de 10 minuten de flitslocaties. Geen error oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik heb een 4GB SDHC kaartje die perfect werkt. Je moet wel een van de nieuwe rom's gebruiken die het ook ondersteunen. Wellicht dat het binnenkort mogelijk wordt dmv een .cab SDHC support toe te voegen aan alle rom's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

DjWannaB2002 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:42:
Heb FlitsNav voor wat langere tijd geprobeerd vandaag. Bij mij download hij gewoon netjes om de 10 minuten de flitslocaties. Geen error oid.
Die error komt echt al bij het starten van de programma's, waarna het automatisch weer afsluit. Ik kan dus uberhaupt niets proberen :/ Precies hetzelfde probleem, bij pocket poiedit en flitsnav... Zal dus wel iets met mijn apparaat te maken hebben :?

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren (en dames),

Ik heb een probleem met mn P3300. Ik heb het forum doorgebladerd maar kan een soortgelijk probleem zo snel niet vinden.

Gisteren was ik door mn berichtenmap aan het bladeren en ineens bleef ie hangen. Nou gebeurt dat wel vaker dus ff het pennetje in de zijkant drukken en opnieuw opstarten. Vervolgens bleef ie hangen tijden het invoeren van de twee passwords (1 voor de pda, 1 voor de simkaart). Op aanraden van een vriend de accu losgehaald en weer opnieuw proberen. Na ongeveer 50 pogingen doet ie nog steeds niets!
Het is me wel een aantal keer gelukt om in te loggen maar dan blijft ie alsnog hangen. Ik ben er al wel achter gekomen dat als ik de wachtwoorden zsm invoer dat ie dan doorstart (anders blijft ie in het password scherm al hangen) maar dan blijft hangen als ie alle pictogrammen voor op de desktop aan t laden is. Gek genoeg gaat het steeds mis bij het kopje "berichten", inderdaad: waar het allemaal mee begon.

Wat kan ik doen? Een harde reset lijkt me een optie maar daar gaat mijn voorkeur uiteraard niet naar uit als ik daardoor berichten, bestanden en instellingen kwijtraak. Hoe werkt zo'n reset uberhaupt?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:09:
Heren (en dames),

Ik heb een probleem met mn P3300. Ik heb het forum doorgebladerd maar kan een soortgelijk probleem zo snel niet vinden.

Gisteren was ik door mn berichtenmap aan het bladeren en ineens bleef ie hangen. Nou gebeurt dat wel vaker dus ff het pennetje in de zijkant drukken en opnieuw opstarten. Vervolgens bleef ie hangen tijden het invoeren van de twee passwords (1 voor de pda, 1 voor de simkaart). Op aanraden van een vriend de accu losgehaald en weer opnieuw proberen. Na ongeveer 50 pogingen doet ie nog steeds niets!
Het is me wel een aantal keer gelukt om in te loggen maar dan blijft ie alsnog hangen. Ik ben er al wel achter gekomen dat als ik de wachtwoorden zsm invoer dat ie dan doorstart (anders blijft ie in het password scherm al hangen) maar dan blijft hangen als ie alle pictogrammen voor op de desktop aan t laden is. Gek genoeg gaat het steeds mis bij het kopje "berichten", inderdaad: waar het allemaal mee begon.

Wat kan ik doen? Een harde reset lijkt me een optie maar daar gaat mijn voorkeur uiteraard niet naar uit als ik daardoor berichten, bestanden en instellingen kwijtraak. Hoe werkt zo'n reset uberhaupt?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!!
Klinkt een beetje als toen ik mijn P3300 had overgeclocked. Dan kon ik ook nog vrij weinig, enige wat hielp was booten in safemode en verwijderen van BS.

Maar goed neem aan dat dat bij jou niet het geval is, of toevallig net voordat je je berichten ging lezen het aantal Mhz omhoog gegooid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i93.photobucket.com/albums/l76/Sharkbite2004/1724.gifEn deel 9 is gestart.Afbeeldingslocatie: http://i93.photobucket.com/albums/l76/Sharkbite2004/1724.gif

Daar dus verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.