Door je onderbouwing ben ik overtuigd!ID-College schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 21:51:
Klote windows mobile 6 zeg. Allemaal gezeik. WM 5 deedt het zonder problemen. Met 6 heb ik alleen maar gezeik. Heb de officiele update van HTC gebruikt.

Verwijderd
Door je onderbouwing ben ik overtuigd!ID-College schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 21:51:
Klote windows mobile 6 zeg. Allemaal gezeik. WM 5 deedt het zonder problemen. Met 6 heb ik alleen maar gezeik. Heb de officiele update van HTC gebruikt.
Als ik jou was zou ik gewoon nog een keer de upgrade er overheen gooien, lijkt dat het 1 en ander niet helemaal goed is gegaan want bij mij werkte het gewoon allemaal. En de meningen over WM6 zijn over het algemeen positiever dan WM5, dus denk dat er bij jou gewoon even iets niet goed is gegaan.ID-College schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 21:51:
Weet iemand trouwens hoe je je ringtones weer terug krijgt bij WM6. Ik hoor dus helemaal geen geluid meer, geen 1 ringtone doet het meer, alleen de allereerste. Iemand een idee hoe ik alles weer werkend krijg qua geluid?
Ben erachter gekomen dat al die mid bestanden weg zijn als het goed is. Ze staan allemaal in de windows map op je telefoon. Iemand enig idee of dat terug te halen is ofzo
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:01:
[...]
Ja dat is er, ik heb wel eens een ROM gehad waar een programma zat ingebouwd waarin dat zat. Dat een ROM van de specifiek voor de DOPOD P800. Maar weet alleen niet hoe het heet helaasMaar er zijn verschillende media player voor de PDA/MDA dus zoek eens met google.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 10:54 ]
Verwijderd
Zijn er eigenlijk meer mensen die problemen hebben met woordaanvulling/woordenboek in de originele WM6 ROM?DjWannaB2002 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:59:
[...]
Ik gebruik zelf de keypad maar dacht dat er op XDA ergens een bestandje stond welke de woordaanvulling in het Nederlands moest maken/corrigeren/aanpassen of hoe je het ook wil noemen...
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Hmm ik weet niet welke versie ik heb, maar heb hier geen problemen, maar goed heb niet de nieuwste versie....Ganymedus schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:17:
vanilla 2.0 geinstalleerd, werkt als een trein. Alleen de samenwerking met spb plus (3.x) lijkt niet helemaal lekker te zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Tmulder op 04-11-2007 15:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
4.01 zou een stuk sneller moeten zijn dan 4.0 als je daar problemen mee had. Zorg dus dat je de nieuwste gewoon van hun site download.Tmulder schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:27:
@Ganymedus
Er is een nieuwe SPB plus uit, 4.0 check hun website http://www.spbsoftwarehouse.com/products/pocketplus/?en
Deze versie zou geen problemen moeten geven en kan veel meer dan de versie die jij nu draait.
Succes
Verwijderd
Verwijderd
Antwoord van HTC:Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:53:
[...]
Zijn er eigenlijk meer mensen die problemen hebben met woordaanvulling/woordenboek in de originele WM6 ROM?
Heb het probleem ook al aan HTC voorgelegd maar na enkele weken nog steeds geen antwoord.
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 13:06 ]
Verwijderd
Hey interessant, want mij lukt het niet op vista (home premium), ook niet met de workaround. Welke USPL heb je gebruikt?Borland schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:25:
In mijn geval biedt Vista dus de uitkomst en draait het super.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 14:29 ]
Ik heb de USPL uit de rompack van Meschle (Artemis Touch 2.1 WWE) gebruikt omdat dit de eerste rom was die ik er (zonder problemen) op gezet had. Later wilde ik een NL versie dus kwam uit op de NikMel rom. Voor de zekerheid heb ik toen wederom de USPL uit de Meschle rompack gedraaid.Sharkey1802 schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:21:
[...]
Hey interessant, want mij lukt het niet op vista (home premium), ook niet met de workaround. Welke USPL heb je gebruikt?
Ik zit nu op m'n werk dus doe het even uit het hoofd: er zijn toch een paar kleine puntjes die nog wat aandacht behoeven lijkt me.Sharkey1802 schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:44:
Bij stap 4:
Aan het eind van het USPL programma (DOS scherm) wordt het scherm van mijn telefoon wit. Bedoelen ze dit met het bootloader scherm? Vista gaat dan wel drivers installeren...
Aan het eind van deze stap krijg ik automatisch het rom installatie scherm (grafisch scherm met grote afbeelding van de telefoon), die klik ik weg (dat is geen onderdeel van USPL toch?).
Het lijkt mij dat er in deze stap iets mis gaat want in de andere tutorial staat dat het bootloader scherm rood, groen en blauw is.
Bij stap 6:
Ik volg precies de instructies: start bootloader (rood, groen blauw dus dat lijkt me goed), usb kabel er in, schakel usb verbinden uit, alle services staan aan, maar de telefoon staat dan niet bij apparaatbeheer...
Als ik usb verbinden niet uitschakel staat ie er wel, maar dan kan ik de drivers niet veranderen (geen geschikte drivers gevonden)
[ Voor 7% gewijzigd door grun93 op 05-11-2007 19:34 ]
Deze stap zorgt er juist voor dat je SPL vervangen wordt door versie 1.11.00 (oid), waardoor je daarna de ROM kan updaten. Wel uitvoeren dus!Sharkey1802 schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:44:
Bij stap 4:
Aan het eind van deze stap krijg ik automatisch het rom installatie scherm (grafisch scherm met grote afbeelding van de telefoon), die klik ik weg (dat is geen onderdeel van USPL toch?).
Het lijkt mij dat er in deze stap iets mis gaat want in de andere tutorial staat dat het bootloader scherm rood, groen en blauw is.
Het maakt volgens mij niet uit of je XP of Vista draait qua procedure met flashen. Zodra je de setup voor de USPL draait krijg je het wizard scherm waar je een aantal keer op next moet klikken waarna je pda in de bootloader gaat (die met die kleuren) en dan weer terugkomt in je normale OS. Vervolgens kan je dan de nieuwe rom op dezelfde manier en met dezelfde wizard flashen.Sharkey1802 schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:42:
Ok maar dat is allemaal voor XP of niet? Deze tutorial is voor vista en daar staat dat je 2x USPL moet uitvoeren:
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
De een heeft te weinig en de andere teveel? Je bent niet gauw tevreden, lijkt het.rohit schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:44:
ik heb de rom van Nikmel geprobeerd, RC2. het is een rom met weinig extra software, wat ik ook wel jammer vindt.
ik gebruik nou Touch 2.1, wat ik jammer vindt dat er veel progjes op zitten die ik niet eens gebruik? en ik die niet kan wissen via remove softwareweet iemand hoe ik dat wel kan doen?
Kom net dit tegen, probeer het eens, is denk ik wat jij zoekt.Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 21:52:
hallo allemaal,
ik ben nu al een aantal avonden dit forum aan het omspitten, maar ben 1 vraag tegengekomen die ik ook heb, maar ben nog nergens het antwoord tegengekomen.
is het mogelijk de MDA vario3 op te nemen in je thuisnetwerk? maw kan ik via mijn toestel browsen op het netwerk/mijn pc's?
Verwijderd
Dat is niet mogelijk, helaas.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:43:
na mijn eerdere (tevergeefse) verzoek om een p3300 te lenen van iemand heb ik een nieuw verzoek. is het al iemand gelukt om een backup te maken van zijn/haar originele HTC WM5 rom?
zo ja, kan ik daar een kopie van krijgen zodat ik mijn p3300 naar de originele WM5 terug kan zetten...
Bij de tshop anders gewoon, die gasten in schalkwijk zijn aardig, net als in de grote houtstraat...Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:43:
na mijn eerdere (tevergeefse) verzoek om een p3300 te lenen van iemand heb ik een nieuw verzoek. is het al iemand gelukt om een backup te maken van zijn/haar originele HTC WM5 rom?
zo ja, kan ik daar een kopie van krijgen zodat ik mijn p3300 naar de originele WM5 terug kan zetten...
[ Voor 6% gewijzigd door Tha op 06-11-2007 11:24 ]
Tha
Verwijderd
het gaat erom dat ze backup van wm5 niet werkt op wm6Borland schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:27:
Je kan hem toch ook gewoon flashen met de HTC WM6 NL rom. Ben je ook klaar
Tha
Die is pas sinds vandaag uit, dus daar is nog weinig over te zeggen. Ik zou zeggen lees de reacties in die thread; er zijn sinds vanochtend een heleboel replies bijgekomenVerwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:19:
IK heb nu Artemis Touch 2.10 WM6 WWE ROM erop staan en hier een daar nog wat dingetjes erbij, wat zijn jullie bevindingen met de nieuwe rom Artemis Touch 3.0 WM6 WWE ROM?
Draait deze ook stabiel net als 2.1?
Groeten Ed
[ Voor 35% gewijzigd door gwystyl op 06-11-2007 14:51 ]
Ga toch vanavond even van 2.1 naar de nieuwe vanilla.rohit schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:34:
wie 2.1 draait. zou ik aanraden om ook daar te blijven!!
ik zie niet heel veel verschil, alleen dat 3.0 naar mij mening toch iets langzamer is.
Tha
Verwijderd
Goeie, deze had ik nog niet in mijn overwegingen mee genomenVerwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:53:
Ik neem de snelheidsvertraging voor lief. Ik vind de cube erg handig in de auto, door de grote knoppen hoef je niet zoveel aandacht op je (soms trillende) apparaatje te vestigen als je bijv iemand wil bellen.
Tha
traylaunch geactiveerd in batterystatus?monaldo schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:41:
Mn toestel wil opeens niet meer opstarten. Zelf heb ik de rom van Black & Blue v4.0 touch.
Hij loopt vast in het menu waarin je dus Black & Blue v4.0 touch ziet staan.
Weet iemand hoe ik het toestel volledig kan herstarten of de oude rom erop gooien?
[ Voor 9% gewijzigd door Tha op 06-11-2007 18:47 ]
Tha
Probleem is dat die in het laadscherm van de rom blijft vastzitten. Dus ik kan niet bij het menu of battarystatus, helemaal niks.Tha schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:46:
[...]
traylaunch geactiveerd in batterystatus?
hard reset?
http://wiki.xda-developer...p?pagename=Artemis_Resets
[ Voor 13% gewijzigd door monaldo op 06-11-2007 18:58 ]
Ik heb deze ook geprobeerd met vista en het is....... Gelukt!!!gwystyl schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:51:
[...]
Net Artemis Touch 3.0 geflasht.
Het flashen onder Vista (32 bit) ging verder prima. Ik heb gewoon step1.bat en vervolgens step2.bat uitgevoerd.
[ Voor 9% gewijzigd door Sharkey1802 op 06-11-2007 19:14 ]
Ga ik ook nog doen.DjWannaB2002 schreef op zondag 04 november 2007 @ 00:03:
[...]
Als ik jou was zou ik gewoon nog een keer de upgrade er overheen gooien, lijkt dat het 1 en ander niet helemaal goed is gegaan want bij mij werkte het gewoon allemaal. En de meningen over WM6 zijn over het algemeen positiever dan WM5, dus denk dat er bij jou gewoon even iets niet goed is gegaan.
Verwijderd
Kom je waarschijnlijk van een koude kermis thuis. Wil je echt snelheid, moet je toch echt voor Vanilla gaan. HTC WM6 (door mij NL geprobeerd) is zo traag als str*nt!Sharkey1802 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:07:
Ik ben nu bezig touch 3.0 te vervangen voor de officiele htc WM6 rom. Ik vond hem namelijk irritant traag, de cube en touchflo vielen tegen en de zwarte touch menu's vond ik erg lelijk.
Verwijderd
Verwijderd
Kan je me iets meer vertellen over de Vanilla versie? Zit daar bijv wel de cube in? Of heeft het alleen de looks van de Touch variant, maar dan zonder alle andere poespas?gwystyl schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:51:
[...]
edit: het flash-virus heeft weer toegeslagen, ik kon me niet beheersen![]()
Net Artemis Touch 3.0 geflasht. Eerst vanilla, maar die lijkt me toch te kaal. Daarna voor full gegaan. Eens kijken wat ik daarmee kan.
Het flashen onder Vista (32 bit) ging verder prima. Ik heb gewoon step1.bat en vervolgens step2.bat uitgevoerd. Eerst leek het wat raar te lopen (driekleurenscherm bleef hangen in eerste stap, de windows GUI vond dat de connectie verbroken was), maar toen ik step2.bat uitvoerde ging hij wel flashen. Ik heb verder geen XP-drivers geïnstalleerd, hij hing er gewoon aan zoals ik ook synchroniseer (WMDC 6.1, partnerverband ingesteld).
Scheelt me weer de XP-laptop tevoorschijn trekken als ik weer wil flashen....
Hier lees je er meer over.DjWannaB2002 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 04:09:
Kan je me iets meer vertellen over de Vanilla versie? Zit daar bijv wel de cube in? Of heeft het alleen de looks van de Touch variant, maar dan zonder alle andere poespas?
Thnx!grun93 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 06:18:
[...]
Hier lees je er meer over.
Het valt me wel op dat die ROM bakkers er steeds beter in worden, zal wel een kwestie van meer ervaring zijn. Zelf ben ik niet zo veranderig en gebruik nog steeds de O2 Premium Plus die eigenlijk alles heeft wat ik wil, maar het begint toch weer een beetje te jeuken.
[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 07-11-2007 07:23 ]
http://www.poiedit.com/ ik gebruik deze,DjWannaB2002 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 07:23:
[...]
Thnx!
Had het vannacht in mn nachtdienst ook gelezen ja. Gewoon de looks van de Touch alleen dan zonder cube etc. Mooi zo, precies wat ik nodig heb. Nog een beetje opleuken met gekleurde iconen en het is wat mij betreft compleet![]()
ps daar heb ik dus ook al een bestandje voor
Tha
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd
Start --> Programs --> Accessories --> SIM Managermonaldo schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:32:
Ik heb de nieuwe versie van Touch 3.0 maar nu kan ik nergens vinden hoe je contacten van je simkaart kan openen of kopieren naar je mobiel. Weet iemand hoe dit moet?
wellicht een goede om eens door te geven aan de Rom bakkers op xdaVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:37:
Ik wil graag het programma Ultimate Thief Alert installeren op de telefoon. Nu wordt er aangegeven dat je het programma op de ROM kunt zetten zodat wanneer je telefoon gestolen wordt en iemand geeft een harde reset nog steeds dit programma erop staat en ik een mailtje en smsje krijg met alle informatie van de dief. Heeft iemand hier al ervaring mee of het in de ROM te zetten is?
Tha
Thank u very much. Precies wat ik nodig had. Achteraf best lomp dat ik het zelf niet zag.Borland schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:18:
[...]
Start --> Programs --> Accessories --> SIM Manager
Menu --> Select All
Menu --> Save to Contacts
Verwijderd
Ik denk niet dat deze erin opgenomen gaat worden. Moet geregistreerd worden om te (blijven) werken. In de rom is hij ook niet te updaten.Tha schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:04:
[...]
wellicht een goede om eens door te geven aan de Rom bakkers op xda
Is er eigenlijk al iets bekend over een nl versie van de vanilla rom ?DjWannaB2002 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 04:09:
[...]
Kan je me iets meer vertellen over de Vanilla versie? Zit daar bijv wel de cube in? Of heeft het alleen de looks van de Touch variant, maar dan zonder alle andere poespas?
Ik woon ook in Deventer, een gebruik altijd Teuge (vliegveld).Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:55:
Moet zeggen dat versie 3 wel lekker loopt, je hoeft geen extra cabs meer te installeren om de cune aan de gang te krijgen.
Alleen wat ik nog niet voor elkaar krijg is mijn woonplaats die ik handmatig moet inbrengen in het weer te krijgen. Ik woon in Deventer dus zou de code dit moeten zijn: DEVENTER, NL EUR|NL|NL009|DEVENTER| Maar dan kan ik de boel niet doqnloaden...maar ff verder zoeken..
Maar voor de rest ben ik positief......net zo snel als de 2.1
Verwijderd
Dat zou een optie zijn, maar hebben ze daar niet alleen wm5 met t-mobile branding erop?Tha schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:18:
[...]
Bij de tshop anders gewoon, die gasten in schalkwijk zijn aardig, net als in de grote houtstraat...
als je het aan hun vraagt helpen ze je vast wel.
Gaat nog over de backup van je gegevensniet over je nieuwe idee
Dacht dat je ook een t-mobile versie had.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:04:
[...]
Dat zou een optie zijn, maar hebben ze daar niet alleen wm5 met t-mobile branding erop?
Ik heb namelijk laatst een t-mobile wm5 op mijn p3300 gezet. Ik kon toen wel de backup terugzetten maar kreeg mijn sms en mms vervolgens niet in de inbox (kon het helemaal niet vinden).
Blijkbaar kan de backup alleen maar worden teruggezet op een originele HTC rom....balen
Tha
PocketPOIedit?DjWannaB2002 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:05:
POIedit wist ik idd al, maar dacht ook dat er een programma was waarmee je tijdens het rijden om de zoveel tijd via GPRS nieuwe flitslokaties kon downloaden op je toestel zodat je echt, bij elke 10 minuten, up to date bent.....
Jij bent wel echt bang voor een boete heDjWannaB2002 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:05:
POIedit wist ik idd al, maar dacht ook dat er een programma was waarmee je tijdens het rijden om de zoveel tijd via GPRS nieuwe flitslokaties kon downloaden op je toestel zodat je echt, bij elke 10 minuten, up to date bent.....
Tha
Verwijderd
Wel raar als ik in mijn lijstje kijk komt teuge daar niet invoor!! ??koelkast schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:49:
[...]
Ik woon ook in Deventer, een gebruik altijd Teuge (vliegveld).
in het touch forum op got staat een lijst met codes voor de weather tab in de TSVerwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:27:
[...]
Wel raar als ik in mijn lijstje kijk komt teuge daar niet invoor!! ??![]()
Heeft iemand nog een idee??
Tha
Verwijderd
De code die ik invoet komt direct van de site van accuweater site af. Als ik het e.e.a wil instellen krijg ik wel een fout melding zie ik net: couldn't read data from XML file \App_Path\WeatherCities.xml..bun nu alle fille's aan het nalopen. Die xml file heb ik zelf dmv dreamweaver al aangepast hier een stukje:Tha schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:37:
[...]
in het touch forum op got staat een lijst met codes voor de weather tab in de TS
weet iemand hoe ik een ander toetsenbord kan instellen, ik kan het menu wel vinden en een andere selecteren maar ik blijf die standaar houden
Zou best kunnen dat die het is ja.
Haha, nou ja bang voor boetes niet, maar heb ze liever nietTha schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:45:
[...]
Jij bent wel echt bang voor een boete he![]()
bedoel je meer zoiets van een directe flitsermelding van een mobiele flitser?
zoals je op de radio hoort, " ze staan bij hectometerpaaltje huppelepup"
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
ai dat is wel heel erg kut, misschien kan je hem los prikken met een uitgevouwen paperclip oid. Je zou toch denken dat het niet vast zou mogen zitten...Xanion schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:07:
Wat ik nu toch weer heb, haal de stylus uit te telefoon, blijft het bovenste, zwarte gedeelte achter. Dat zit dus ramvast in de telefoon, krijg het er niet uit. Iemand een idee hoe ik die er het beste uit kan halen?
Het deel wat er wel uitkwam insmeren met lijm en er dan weer insteken?Xanion schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:07:
Wat ik nu toch weer heb, haal de stylus uit te telefoon, blijft het bovenste, zwarte gedeelte achter. Dat zit dus ramvast in de telefoon, krijg het er niet uit. Iemand een idee hoe ik die er het beste uit kan halen?
[ Voor 30% gewijzigd door grun93 op 08-11-2007 11:27 ]
Verwijderd
Even een andere vraag over dit programma:Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:37:
Ik wil graag het programma Ultimate Thief Alert installeren op de telefoon. Nu wordt er aangegeven dat je het programma op de ROM kunt zetten zodat wanneer je telefoon gestolen wordt en iemand geeft een harde reset nog steeds dit programma erop staat en ik een mailtje en smsje krijg met alle informatie van de dief. Heeft iemand hier al ervaring mee of het in de ROM te zetten is?
Krijg je echt geen code binnen een paar dagen dan zou ik gewoon de Paypal organisatie een mailtje sturen met uitleg en je geld terugvragen. Dat doen ze wel want ze willen uiteraard geen verlengstuk zijn van oplichters en/of criminelen.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:51:
[...]
Even een andere vraag over dit programma:
Ik heb dit proberen aan te schaffen met een paypal account; echter na betaling geen bevestigingsmail met code ontvangen (alleen de paypal betalingsbevestiging)... de mail die ik stuurde werd automatisch teruggestuurd met de mededeling dat je alle vragen via de website moet stellen i.v.m. de vele spam die ze kregen.
Het contactformulier op de site krijg ik niet verstuurd, omdat er verplicht een ordernummer ingevuld moet worden (welke ik niet heb gekregen)... is dit typisch een geval van in de maling genomen of is dit bij jou wel goed gegaan?
[ Voor 3% gewijzigd door Tha op 08-11-2007 11:11 ]
Tha
Op mijn rom (een of andere WM6 rom) blijft het altijd staan op de laatst geselecteerde input methode. Welke Rom heb je? Want misschien dat het daar aan ligt.Tha schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:11:
nog een kleine kick voor mijn vraag,
weet iemand hoe ik een toetsenbord kan instellen?
ik zie ze wel in het optie menutje bij Input, maar ik kan er geen blijvend selecteren.
de laatste touch flo editieStubby schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:36:
[...]
Op mijn rom (een of andere WM6 rom) blijft het altijd staan op de laatst geselecteerde input methode. Welke Rom heb je? Want misschien dat het daar aan ligt.
[ Voor 25% gewijzigd door Tha op 08-11-2007 11:51 ]
Tha
Als je hem selecteer in het lijstje onder de options blijft hij dan niet gewoon staan. HEt options scherm geeft je alleen de mogelijkheid om de configuratie van een inputmethode te bewerken, niet om een inputmethode te kiezenTha schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:48:
[...]
de laatste touch flo editie
als ik op ok klik, en ga terug het menu in staat hij weer op keyboard.
Helder, thanks.Stubby schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:51:
[...]
Als je hem selecteer in het lijstje onder de options blijft hij dan niet gewoon staan. HEt options scherm geeft je alleen de mogelijkheid om de configuratie van een inputmethode te bewerken, niet om een inputmethode te kiezen
Tha
Ik heb dit zelf ook gehad. Na heel veel klooien met een paperclip e.d. is het uiteindelijk gelukt om hem er uit te krijgen. Maar hier had HTC wel iets beter over na kunnen denken. Of wij hadden toevallig de 2 rotte stylussen (stylae? styli?) die ze gemaakt hebben.grun93 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:49:
[...]
Het deel wat er wel uitkwam insmeren met lijm en er dan weer insteken?
[edit] Ik heb het even verder bekeken en dit lijkt me idd de beste oplossing. Als het goed is heb je nu het onderste gedeelte eruit gehaald, en dat is een plastic stukje en een metalen buisje. De lijm (een klein beetje secondenlijm) breng je aan de binnenkant van het buisje aan, dus het risico is vrij klein dat je dat aan de telefoon vastplakt.
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
Verwijderd
Edit: is keurig opgelost door de helpdesk inmiddels!Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:51:
[...]
Even een andere vraag over dit programma:
Ik heb dit proberen aan te schaffen met een paypal account; echter na betaling geen bevestigingsmail met code ontvangen (alleen de paypal betalingsbevestiging)... de mail die ik stuurde werd automatisch teruggestuurd met de mededeling dat je alle vragen via de website moet stellen i.v.m. de vele spam die ze kregen.
Het contactformulier op de site krijg ik niet verstuurd, omdat er verplicht een ordernummer ingevuld moet worden (welke ik niet heb gekregen)... is dit typisch een geval van in de maling genomen of is dit bij jou wel goed gegaan?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb het zelf nog niet aangeschaft omdat ik eerst wilde weten of het iemand gelukt is om het op de rom te zetten van onze telefoon en hoe je dit op de rom kunt zetten. Maar hoorde alleen maar goede verhalen over de afhandeling van iemand die het voor zijn nokia telefoon heeft gekocht. Mocht het je lukken om het op de rom te zetten, ben ik erg geïnteresseerd in hoe dit moet. Heb er helaas nog niet zo'n kaas van gegeten hoe je dingen veranderd of dingen op de rom zet.Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:58:
[...]
Edit: is keurig opgelost door de helpdesk inmiddels!
Verwijderd
Sipchange. Werkt prima. Keyboard selecteren en hij start altijd op met die jij geselcteerd heb.Tha schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:11:
nog een kleine kick voor mijn vraag,
weet iemand hoe ik een toetsenbord kan instellen?
ik zie ze wel in het optie menutje bij Input, maar ik kan er geen blijvend selecteren.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 16:08 ]
3.0 werkt echt prima en is veel sneller bij mij dan de 2.1Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:07:
[...]
Sipchange. Werkt prima. Keyboard selecteren en hij start altijd op met die jij geselcteerd heb.
Wat de nieuwe 3.0 rommetjes aangaat, daar ben ik al klaar mee. Elke keer bevroor mijn toestel en moest ik een reboot doen. Zwaar irri dus terug naar 2.1.
Tha
Ik heb zelf de 3.0 Vanilla en moet zeggen dat ik het echt een hele mooie ROM vindt. Lekker snel en een uiterlijk om van te kwijlenVerwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:07:
[...]
Sipchange. Werkt prima. Keyboard selecteren en hij start altijd op met die jij geselcteerd heb.
Wat de nieuwe 3.0 rommetjes aangaat, daar ben ik al klaar mee. Elke keer bevroor mijn toestel en moest ik een reboot doen. Zwaar irri dus terug naar 2.1.
[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 08-11-2007 17:09 ]
Dat betekent dat als je in je agenda een afspraak hebt, bijvoorbeeld een vergadering, dat hij dan gedurende die tijd automatisch omschakelt naar het 'stille' profiel. Dus geen bel maar vibratie.DjWannaB2002 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:03:
Weet iemand trouwens wat bij geluidsprofielen het profiel automatisch doet/betekend????
Ow das handygrun93 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:17:
[...]
Dat betekent dat als je in je agenda een afspraak hebt, bijvoorbeeld een vergadering, dat hij dan gedurende die tijd automatisch omschakelt naar het 'stille' profiel. Dus geen bel maar vibratie.
Verwijderd
Zeker voor as zaterdag, tijdens het etentje bij jeroen
Tha
album los niet te installeren dan?Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:31:
Ik had de light met cube erop staan en die liep om de 3 minuten vast als hij uit slaap stand kwam. Nu heb ik de light zonder cube erop (gebruik dat ding toch nooit bijna) en hij loopt tot nu toe best. Vond het zonde van die Photo vieuwer. Wel stoer dat in en uit zoemen met een vingertje
Tha
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq