HTC P3300 deel 8 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 34.153 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ID-College schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 21:51:
Klote windows mobile 6 zeg. Allemaal gezeik. WM 5 deedt het zonder problemen. Met 6 heb ik alleen maar gezeik. Heb de officiele update van HTC gebruikt.
Door je onderbouwing ben ik overtuigd! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
ID-College schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 21:51:
Klote windows mobile 6 zeg. Allemaal gezeik. WM 5 deedt het zonder problemen. Met 6 heb ik alleen maar gezeik. Heb de officiele update van HTC gebruikt.

Weet iemand trouwens hoe je je ringtones weer terug krijgt bij WM6. Ik hoor dus helemaal geen geluid meer, geen 1 ringtone doet het meer, alleen de allereerste. Iemand een idee hoe ik alles weer werkend krijg qua geluid? :)
Ben erachter gekomen dat al die mid bestanden weg zijn als het goed is. Ze staan allemaal in de windows map op je telefoon. Iemand enig idee of dat terug te halen is ofzo :?
Als ik jou was zou ik gewoon nog een keer de upgrade er overheen gooien, lijkt dat het 1 en ander niet helemaal goed is gegaan want bij mij werkte het gewoon allemaal. En de meningen over WM6 zijn over het algemeen positiever dan WM5, dus denk dat er bij jou gewoon even iets niet goed is gegaan.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:01:
[...]

Ja dat is er, ik heb wel eens een ROM gehad waar een programma zat ingebouwd waarin dat zat. Dat een ROM van de specifiek voor de DOPOD P800. Maar weet alleen niet hoe het heet helaas :( Maar er zijn verschillende media player voor de PDA/MDA dus zoek eens met google.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjWannaB2002 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:59:
[...]

Ik gebruik zelf de keypad maar dacht dat er op XDA ergens een bestandje stond welke de woordaanvulling in het Nederlands moest maken/corrigeren/aanpassen of hoe je het ook wil noemen...
Zijn er eigenlijk meer mensen die problemen hebben met woordaanvulling/woordenboek in de originele WM6 ROM?

Heb het probleem ook al aan HTC voorgelegd maar na enkele weken nog steeds geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
vanilla 2.0 geinstalleerd, werkt als een trein. Alleen de samenwerking met spb plus (3.x) lijkt niet helemaal lekker te zijn. :(

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Ganymedus schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:17:
vanilla 2.0 geinstalleerd, werkt als een trein. Alleen de samenwerking met spb plus (3.x) lijkt niet helemaal lekker te zijn. :(
Hmm ik weet niet welke versie ik heb, maar heb hier geen problemen, maar goed heb niet de nieuwste versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-12-2020
@Ganymedus

Er is een nieuwe SPB plus uit, 4.0 check hun website http://www.spbsoftwarehouse.com/products/pocketplus/?en
Deze versie zou geen problemen moeten geven en kan veel meer dan de versie die jij nu draait.

Succes

[ Voor 16% gewijzigd door Tmulder op 04-11-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb deel 1 tot 8 helemaal doorgelezen...ik heb een M650 van Orange die nog 6 maanden in de garantie zit. Graag wil ik als zoveelen die WM6 hebben, maar ik zie en hoor dat het volgens jullie vrij makkelijk is om de boel te flashen. Ik hoop dan dat ik alles goed begrepen heb.

In het kort:
Je draait eerst de Artemis USPL om die CID lock te omzeilen.
Dan draai je dus de rom die je wilt hebben.

De walktrouch http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=10&t=994 heb ik gelezen, opzich niet moeilijk, maar ik twijfel nog welke rom ik moet hebben?? Zouden jullie in het kort mee hier kunnen helpen. Mijn voorkeur gaat uit naar de touch aanzicht en in het nederlands. Zoals ik al zei heb ik een spv M650. (Ik lees hier over niet zoveel maar zoals als ik begrepen heb maakt het niet uit als je de uspl eerst draait)

Als ik deze download: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=795 dan kan ik zeker niet de touch aanzicht krijgen?

Deze USPL heb gedownload: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311403 manual is opzich duidelijk..

Dus even voor de duidelijkheid nog 2 vragen:
1 Welke rom kan ik het beste gebruiken die ook touch aanzicht heeft en in het nederlands.
2 Hoe laad ik de rom en hoe doe ik dat precies?

Ik heb Microsoft ActiveSync 4.5 en de batt moet vol zijn.

Zeer bedankt alvast voor jullie reactie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-12-2020
@4kwarter

antwoord 1:
Ik zie dat je al actief bent op het xda forum.
om te weten te komen welke rom het beste bij jou past kun je het beste je in de verscheidene topics verdiepen op dit forum ik draai zelf de Touch 2.1 van messle welke erg stabiel is en er goed.
De Roms van B&B kan je beter laten voor wat ze zijn ;)
Je wilt graag een Nederlandse ROM met touch dit word erg moeilijk denk ik omdat mocht er al 1 zijn dan is deze vaak sterk onder ontwikkeld in vergelijking met de Engelse touch roms omdat er simpel weg minder mensen zijn die hem hebben getest.
Als je echt een NL rom wilt kan je het beste de officiele HTC WM6 rom gebruiken (deze heeft geen touch), maar ik raad je aan om er eens 1 in het engels te proberen.

Antwoord 2:
Hierover kan ik niet veel meer zeggen dan dat er al eerder in deze topics zijn gezegd
zorg gewoon dat je eerst je uspl hebt gedraaid en daarna start je gewoon het .exe bestand van je gekozen rom op (Gewoon opstarten vanaf je PC wanneer je Tel is verbonden met de PC) Je komt dan in een menu die je stap voor stap verder helpt.
Werkelijk het gaat allemaal vanzelf zolang je de pc het werk maar laat doen en geen knoppen in gaat drukken op je tel of gekke dingen gaat doen met je pc.

Succes

p.s. link naar xda topic voor de orginele HTC WM6 nl rom Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha....

Het staat er op, ziet er top uit. Alleen jammer dat je telkens de windows knop voor de flow moet in drukken om deze te activeren. Hier zal vast nog wel een cabje voor zijn. MAAR tot nu toe ziet het er zeer gelikt uit. Deze wilde ik er eerst op zetten maar kreeg het niet voor elkaar. http://www.allaboutphones...opic.php?f=10&t=956#p4366

Nu toch maar http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=329453 opgezet...het ziet er gelikt uit. Tot nu toe stabiel. Msn start op nou wat wil je nog meer. Ik zal nog ff met mijn tel "prutsen"daarna mijn bevindingen hier neer dumpen. Tmulder thnx voor je reactie.

IK was best ff een beetje bang voor dit...maar het is goed gekomen.!! Ik denk dat ik de enige niet was.:-)

Greetz Ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Tmulder schreef op zondag 04 november 2007 @ 15:27:
@Ganymedus

Er is een nieuwe SPB plus uit, 4.0 check hun website http://www.spbsoftwarehouse.com/products/pocketplus/?en
Deze versie zou geen problemen moeten geven en kan veel meer dan de versie die jij nu draait.

Succes
4.01 zou een stuk sneller moeten zijn dan 4.0 als je daar problemen mee had. Zorg dus dat je de nieuwste gewoon van hun site download.

@4kwarter: er is een NL rom met Touch, maar die is nog in RC2 status. De berichten in de (korte) thread zijn wel positief. Ik zie dat er een nieuwere build uit is dan RC2 trouwens :). Ik heb hem nog niet geprobeerd, maar de NL rom van NikMel die ik heb (een eerdere uit die serie) is in ieder geval heel stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ gwystyl

Hey thnx voor het meedenken, ik had deze iid al gezien, maar ik vind hem tot nu toe nog erg kaal. We zouden eigenlijk eens wens lijstje moeten maken voor de rom builders :-)

Nu zit in de RC 2:
TouchFlo <<== Dutch
- BioScroll
- Touch and TF settings
- HTC Homeplug <<== Dutch
- Streaming media <<== Dutch
- Task Manager <<== Dutch
- AudioManager <<== Dutch
- VOIP
- Office 2007 <<== Dutch
- Camera 4.03 <<== Dutch
- SAPSettings <<== Dutch
- Remote Desktop Mobile <<== English
- Voice Recorder <<== Dutch

Ik mis er toch wel wat dingen in zoals Alarmclock, Mobile Secretary (super ding overigens), Total commander, msn, wififofum, VisualGPSce enz..

Deze dingetje ga ik zeker allemaal gebruiken.

Gezien mijn eerdere oproep voor een Dutch rom....Mhog de engels werkt ook top. Ik denk tot dat de Dutch goed gevult is met progs stap ik denk ik wel over....

MAAR alle tips zijnn welkom hoor, dit was mijn eerste flash dus ben er nog een beetje huivrig voor :-).

Greeetz Ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:53:
[...]

Zijn er eigenlijk meer mensen die problemen hebben met woordaanvulling/woordenboek in de originele WM6 ROM?

Heb het probleem ook al aan HTC voorgelegd maar na enkele weken nog steeds geen antwoord.
Antwoord van HTC:

Good Morning,

I am afraid that the Handwriting Recognition functions of Windows Mobile 5 (Letter Recogniser, Block Recogniser and Transcriber) are only available in the following Languages:

English
French
German
Spanish
Italian
Portuguese (Brazil)

*Note, Portuguese (Brazil) does not include Portuguese (Portugal).? Only Brazilian Portuguese handsets have handwriting

These functions were not developed by Microsoft for any other language, so they are not available at this time.
The manuals are simply a translation of the English manuals and as such are incorrect in stating the availability of these functions.

As an alternative you may find 3rd party programs or patches for your device on the World Wide Web by using a Search Engine.

Thank you for your enquiry. Should you have any other problem, please do not hesitate to call us. Your Local number can be found at http://www.europe.htc.com/support/csbyphone.html

Best regards,
Matthew
HTC Europe
callservice@htceurope.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vaag probleem met dit toestel.
na een hardreset is tom tom te installeren en werkt het.
sluit ik dan tom tom af start het nooit meer op. zie aleen tom tom logo en voor de rest gebeurd er niets.
reset ook niet, geen effect.
doe ik een hard reset dan kan ik hem installen en werkt het weer eenmalig.
heb software upgraded als test van wm5 naar wm6. maar dan precies het zelfde probleem.
iemand dit al eerder meegemaakt?
gebruik tom tom versie 6.010.

na wat verder testen ben ik erachter gekomen dat als ik de install dit van tom tom leeg haal zodat ie word als een clean instal start hij wel op aleen moet je dan alles weer instellen.
doe ik daarna weer TT afsluiten hangt ie weer met opstarten.
dus iets wordt in de installdir weggeschreven na 1ste run waardoor de second run niet meer werkt...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb het afgelopen weekend de NikMel NL rom op me P3300 gedumpt. Ik lees nogal slechte ervaringen m.b.t. flashen via een Vista pc. Op XP kreeg ik het juist niet draaiende omdat me P3300 steeds geen verbinding kon krijgen met me computer. De laatste Activesync (4.5) gedownload maar nog steeds lukte het verbinden niet.

Toen maar de P3300 aan me Vista (Ultimate 32bit) bak gehangen en zonder ook maar extra drivers ofzo te installeren herkende de pc de P3300 en kon ik zonder problemen eerst USPL draaien waarna ik de NL rom er overheen gegooid heb. In mijn geval biedt Vista dus de uitkomst en draait het super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou deze rom van NikMel Nl ook installeren maar ik heb windows ultimate 64bit, als ik de uspl wil draaien geeft hij een error. Ik heb al verschillende fora afgelopen maar vindt geen antwoord, iemand enig idee om alsnog deze rom geinstalleerd te krijgen?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:14
Borland schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:25:
In mijn geval biedt Vista dus de uitkomst en draait het super.
Hey interessant, want mij lukt het niet op vista (home premium), ook niet met de workaround. Welke USPL heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze USPL heb ik gedownload: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311403

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 09:34
Bij mij is het wel gelukt met de workaround (de XP drivers instaleren dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
Sharkey1802 schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:21:
[...]

Hey interessant, want mij lukt het niet op vista (home premium), ook niet met de workaround. Welke USPL heb je gebruikt?
Ik heb de USPL uit de rompack van Meschle (Artemis Touch 2.1 WWE) gebruikt omdat dit de eerste rom was die ik er (zonder problemen) op gezet had. Later wilde ik een NL versie dus kwam uit op de NikMel rom. Voor de zekerheid heb ik toen wederom de USPL uit de Meschle rompack gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
@Borland: Ik ga het eens proberen

@Trolleystad: Ik krijg de XP-drivers niet geinstalleerd, op het moment dat ik in het Windows Mobile Device Center 'verbinden via usb toestaan' uitschakel dan verdwijnt de telefoon uit de lijst van apparaatbeheer en kan ik dus de drivers niet veranderen.

Ik gebruik deze tutorial (en de tutorial waar in stap 6 naar gelinkt wordt):
http://forum.xda-develope...ghlight=uspl+vista+100%25

Bij stap 4:
Aan het eind van het USPL programma (DOS scherm) wordt het scherm van mijn telefoon wit. Bedoelen ze dit met het bootloader scherm? Vista gaat dan wel drivers installeren...
Aan het eind van deze stap krijg ik automatisch het rom installatie scherm (grafisch scherm met grote afbeelding van de telefoon), die klik ik weg (dat is geen onderdeel van USPL toch?).
Het lijkt mij dat er in deze stap iets mis gaat want in de andere tutorial staat dat het bootloader scherm rood, groen en blauw is.

Bij stap 6:
Ik volg precies de instructies: start bootloader (rood, groen blauw dus dat lijkt me goed), usb kabel er in, schakel usb verbinden uit, alle services staan aan, maar de telefoon staat dan niet bij apparaatbeheer...

Als ik usb verbinden niet uitschakel staat ie er wel, maar dan kan ik de drivers niet veranderen (geen geschikte drivers gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Sharkey1802 schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:44:
Bij stap 4:
Aan het eind van het USPL programma (DOS scherm) wordt het scherm van mijn telefoon wit. Bedoelen ze dit met het bootloader scherm? Vista gaat dan wel drivers installeren...
Aan het eind van deze stap krijg ik automatisch het rom installatie scherm (grafisch scherm met grote afbeelding van de telefoon), die klik ik weg (dat is geen onderdeel van USPL toch?).
Het lijkt mij dat er in deze stap iets mis gaat want in de andere tutorial staat dat het bootloader scherm rood, groen en blauw is.

Bij stap 6:
Ik volg precies de instructies: start bootloader (rood, groen blauw dus dat lijkt me goed), usb kabel er in, schakel usb verbinden uit, alle services staan aan, maar de telefoon staat dan niet bij apparaatbeheer...

Als ik usb verbinden niet uitschakel staat ie er wel, maar dan kan ik de drivers niet veranderen (geen geschikte drivers gevonden)
Ik zit nu op m'n werk dus doe het even uit het hoofd: er zijn toch een paar kleine puntjes die nog wat aandacht behoeven lijkt me.

Dat van dat witte scherm moet je je niks van aantrekken. Soms is het zwart trouwens.

Het is me niet helemaal duidelijk wat je met dosscherm bedoelt. Is dat het scherm aan het begin met een rij puntjes dat ongeveer 70 seconden duurt? Volgens mij krijg je daarna idd een grafisch scherm met een grote telefoon. De kabel had je er al helemaal in het begin moeten insteken (en er daarna vanaf blijven). Op die grafische schermen krijg je een aantal vragen (I understand, I completed, Upgrade). Die horen allemaal bij de uspl, dus druk gewoon op die buttons. Daarna gaat de phone rebooten (allemaal nog steeds uspl) en dan pas kom je in bootloader mode (groen rood blauw), op de pc zie je dan een blauw balkje. Aan het eind gaat je phone nogmaals opnieuw rebooten en dan pas is de uspl voltooid. Je phone hoort dan op te starten met de vorige ROM. Het lijkt alsof er niets veranderd is, niks zichtbaars tenminste.

De kabel kun je er gewoon inlaten, wacht tot ActiveSync weer opnieuw opstart, en start de ROM update. De schermen die je ziet zijn hetzelfde als die van de uspl, het enige verschil is dat de fase met het blauwe balkje (op de pc) nu geen 3 seconden maar twee minuten duurt. Dat blauwe balkje is de eigenlijke upgrade, de rest is alleen maar voorbereiding.

Dit is gebaseerd op XP, Vista ken ik niet.

[ Voor 7% gewijzigd door grun93 op 05-11-2007 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Sharkey1802 schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:44:

Bij stap 4:

Deze stap zorgt er juist voor dat je SPL vervangen wordt door versie 1.11.00 (oid), waardoor je daarna de ROM kan updaten. Wel uitvoeren dus!
Het werkt hetzelfde als de ROM update zelf: klik een paar keer op next, wacht even tot je telefoon opnieuw is opgestart na afloop en start dan RUU.exe of RomUpdateUtility.exe die bij je ROM zit om de ROM zelf er op te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
Ok maar dat is allemaal voor XP of niet? Deze tutorial is voor vista en daar staat dat je 2x USPL moet uitvoeren:

All you need to do is:
1. Remove your SD card
2. Do a hard reset or clean storage (some programs like battery status block full access to your device)
3. Connect your mobile to PC and make sure that activsync connection is established
4. Start to flash your device with USPL, when DOS part end and your mobile switch to bootloader mode vista will find new device and start instaling new drivers.
5. Wait till vista finish installing new drivers and unplug your device, do a soft reset
6. Next step is to change vista drivers to xp, to do this you need to fallow this instruction:
http://www.mrvanx.org/cms...ent&task=view&id=23&Itemi d=27
7. After switching the drivers plug your artemis again and install USPL, there should be no more problems with connection lost (errors 260, 270)
8. When USPL instalation will finish you can flash any rom you want

Als ik het goed lees, is de eerste keer USPL alleen om vista nieuwe drivers te laten installeren die je dan in stap 6 gaat omwisselen voor XP drivers. Als dat gelukt is doe je nog een keer USPL waarna je een nieuwe rom er op kan gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
Sharkey1802 schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:42:
Ok maar dat is allemaal voor XP of niet? Deze tutorial is voor vista en daar staat dat je 2x USPL moet uitvoeren:
Het maakt volgens mij niet uit of je XP of Vista draait qua procedure met flashen. Zodra je de setup voor de USPL draait krijg je het wizard scherm waar je een aantal keer op next moet klikken waarna je pda in de bootloader gaat (die met die kleuren) en dan weer terugkomt in je normale OS. Vervolgens kan je dan de nieuwe rom op dezelfde manier en met dezelfde wizard flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
ik heb de rom van Nikmel geprobeerd, RC2.

mijn grootste ergernis daarbij was de toetsenbord, dat helemaal niet werkt :S die bug is al aangegeven en hopelijk in Rc3 verholpen.
het is een rom met weinig extra software, wat ik ook wel jammer vindt.

ik gebruik nou Touch 2.1, wat ik jammer vindt dat er veel progjes op zitten die ik niet eens gebruik? en ik die niet kan wissen via remove software 8-) weet iemand hoe ik dat wel kan doen?
gewoon het bestand wissen uit de windows map ofzo? maar dan is het niet goed verwijderd denk ik?

De beste rom vindt ik die van Fracoon, alleen zit er in hele grote bug in :( als je veel programma's installeert ( meer als 5 ofzo) dan wil die na het resetten niet meer opstarten.

die rom was echt heel snel, een aanrader voor de mensen die niet veel appzz gebruiken!!

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
rohit schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:44:
ik heb de rom van Nikmel geprobeerd, RC2. het is een rom met weinig extra software, wat ik ook wel jammer vindt.

ik gebruik nou Touch 2.1, wat ik jammer vindt dat er veel progjes op zitten die ik niet eens gebruik? en ik die niet kan wissen via remove software 8-) weet iemand hoe ik dat wel kan doen?
De een heeft te weinig en de andere teveel? Je bent niet gauw tevreden, lijkt het. >:) Voor zover ik weet kun je programma's die in de ROM zijn 'meegebakken' niet uninstallen. Het is dus zaak om een ROM te kiezen die je eigen wensen zo dicht mogelijk benadert, en dan de paar programma's die misschien nog ontbreken met de hand te installeren.
Persoonlijk vind ik de ROM's van Meschle vrij goed, en hij brengt van dezelfde basisROM vaak een uitgebreide en een kale versie uit. Veel mensen zijn enthousiast over zijn Vanilla ROM maar die heb ik nog niet geprobeerd. Fracoon staat bekend om de snelheid van zijn ROM's, en Tom Codon is een Vietnamees die ROM's bouwt met enorm veel extra's, helaas zijn de meeste ROM's van hem niet bugvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryRag
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-02 19:37
en er is ook net weer een nieuwe serie van Meschle uit, Artemis Touch 3.0 in 5 variaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
die 3.0 vind ik tog iets langzamer als 2.1 hoor 8-)

denk dat ik weer terug ga naar 2.1 ;)

hij reageert nu zo langzaam :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Probeer de Vanilla eens, die zou toch snel moeten wezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 21:52:
hallo allemaal,

ik ben nu al een aantal avonden dit forum aan het omspitten, maar ben 1 vraag tegengekomen die ik ook heb, maar ben nog nergens het antwoord tegengekomen.

is het mogelijk de MDA vario3 op te nemen in je thuisnetwerk? maw kan ik via mijn toestel browsen op het netwerk/mijn pc's?
Kom net dit tegen, probeer het eens, is denk ik wat jij zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na mijn eerdere (tevergeefse) verzoek om een p3300 te lenen van iemand heb ik een nieuw verzoek. is het al iemand gelukt om een backup te maken van zijn/haar originele HTC WM5 rom?

zo ja, kan ik daar een kopie van krijgen zodat ik mijn p3300 naar de originele WM5 terug kan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:43:
na mijn eerdere (tevergeefse) verzoek om een p3300 te lenen van iemand heb ik een nieuw verzoek. is het al iemand gelukt om een backup te maken van zijn/haar originele HTC WM5 rom?

zo ja, kan ik daar een kopie van krijgen zodat ik mijn p3300 naar de originele WM5 terug kan zetten...
Dat is niet mogelijk, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:43:

Bij de tshop anders gewoon, die gasten in schalkwijk zijn aardig, net als in de grote houtstraat...
als je het aan hun vraagt helpen ze je vast wel.

Gaat nog over de backup van je gegevens ;) niet over je nieuwe idee

[ Voor 6% gewijzigd door Tha op 06-11-2007 11:24 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
Je kan hem toch ook gewoon flashen met de HTC WM6 NL rom. Ben je ook klaar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb nu Artemis Touch 2.10 WM6 WWE ROM erop staan en hier een daar nog wat dingetjes erbij, wat zijn jullie bevindingen met de nieuwe rom Artemis Touch 3.0 WM6 WWE ROM?

Draait deze ook stabiel net als 2.1?

Groeten Ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Borland schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:27:
Je kan hem toch ook gewoon flashen met de HTC WM6 NL rom. Ben je ook klaar >:)
het gaat erom dat ze backup van wm5 niet werkt op wm6

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:19:
IK heb nu Artemis Touch 2.10 WM6 WWE ROM erop staan en hier een daar nog wat dingetjes erbij, wat zijn jullie bevindingen met de nieuwe rom Artemis Touch 3.0 WM6 WWE ROM?

Draait deze ook stabiel net als 2.1?

Groeten Ed
Die is pas sinds vandaag uit, dus daar is nog weinig over te zeggen. Ik zou zeggen lees de reacties in die thread; er zijn sinds vanochtend een heleboel replies bijgekomen :). Ik zit zelf nog te twijfelen of ik hem ga flashen en zo ja welke (vanilla, full, lite, met of zonder cube); ik heb niet veel zin om alles weer in te stellen.

edit: het flash-virus heeft weer toegeslagen, ik kon me niet beheersen 8)7
Net Artemis Touch 3.0 geflasht. Eerst vanilla, maar die lijkt me toch te kaal. Daarna voor full gegaan. Eens kijken wat ik daarmee kan.
Het flashen onder Vista (32 bit) ging verder prima. Ik heb gewoon step1.bat en vervolgens step2.bat uitgevoerd. Eerst leek het wat raar te lopen (driekleurenscherm bleef hangen in eerste stap, de windows GUI vond dat de connectie verbroken was), maar toen ik step2.bat uitvoerde ging hij wel flashen. Ik heb verder geen XP-drivers geïnstalleerd, hij hing er gewoon aan zoals ik ook synchroniseer (WMDC 6.1, partnerverband ingesteld).
Scheelt me weer de XP-laptop tevoorschijn trekken als ik weer wil flashen....

[ Voor 35% gewijzigd door gwystyl op 06-11-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier werkt SPB 4.01 perfect op Vanilla 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
wie 2.1 draait. zou ik aanraden om ook daar te blijven!!
ik zie niet heel veel verschil, alleen dat 3.0 naar mij mening toch iets langzamer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

rohit schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:34:
wie 2.1 draait. zou ik aanraden om ook daar te blijven!!
ik zie niet heel veel verschil, alleen dat 3.0 naar mij mening toch iets langzamer is.
Ga toch vanavond even van 2.1 naar de nieuwe vanilla.
als iedereen daar zo over de snelheid te spreken is, ben ik toch wel benieuwd.
De cube + de traagheid mag van mij wel weg blijven, (iedereen heeft hem nu toch wel gezien :+ )

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem de snelheidsvertraging voor lief. Ik vind de cube erg handig in de auto, door de grote knoppen hoef je niet zoveel aandacht op je (soms trillende) apparaatje te vestigen als je bijv iemand wil bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:53:
Ik neem de snelheidsvertraging voor lief. Ik vind de cube erg handig in de auto, door de grote knoppen hoef je niet zoveel aandacht op je (soms trillende) apparaatje te vestigen als je bijv iemand wil bellen.
Goeie, deze had ik nog niet in mijn overwegingen mee genomen :)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
Mn toestel wil opeens niet meer opstarten. Zelf heb ik de rom van Black & Blue v4.0 touch.
Hij loopt vast in het menu waarin je dus Black & Blue v4.0 touch ziet staan.

Weet iemand hoe ik het toestel volledig kan herstarten of de oude rom erop gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

monaldo schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:41:
Mn toestel wil opeens niet meer opstarten. Zelf heb ik de rom van Black & Blue v4.0 touch.
Hij loopt vast in het menu waarin je dus Black & Blue v4.0 touch ziet staan.

Weet iemand hoe ik het toestel volledig kan herstarten of de oude rom erop gooien?
traylaunch geactiveerd in batterystatus?

hard reset?

http://wiki.xda-developer...p?pagename=Artemis_Resets

[ Voor 9% gewijzigd door Tha op 06-11-2007 18:47 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monaldo
Probleem is dat die in het laadscherm van de rom blijft vastzitten. Dus ik kan niet bij het menu of battarystatus, helemaal niks.

Hard reset wil ook niet lukken want hij blijft vastlopen.

Misschien dat ik via een apart menu waarin ik nu zit een nieuwe rom kan installeren op mijn tel. Wie heeft een goede rom voor deze tel?

[ Voor 13% gewijzigd door monaldo op 06-11-2007 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
gwystyl schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:51:
[...]
Net Artemis Touch 3.0 geflasht.
Het flashen onder Vista (32 bit) ging verder prima. Ik heb gewoon step1.bat en vervolgens step2.bat uitgevoerd.
Ik heb deze ook geprobeerd met vista en het is....... Gelukt!!!

Joepie de poepie! die workaround is dus helemaal niet nodig...

Misschien het vermelden waard in de openingspost. Nu snel mn nieuwe ROM ontdekken

Edit:
Klopt het dat ik bij het opstarten eerst nog het t-mobile scherm zie en daarna het htc logo?

[ Voor 9% gewijzigd door Sharkey1802 op 06-11-2007 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarryRag
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-02 19:37
als hij goed geflashed is, dan zou je naar mijn weten geen t-mobile logo meer moeten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:01
DjWannaB2002 schreef op zondag 04 november 2007 @ 00:03:
[...]

Als ik jou was zou ik gewoon nog een keer de upgrade er overheen gooien, lijkt dat het 1 en ander niet helemaal goed is gegaan want bij mij werkte het gewoon allemaal. En de meningen over WM6 zijn over het algemeen positiever dan WM5, dus denk dat er bij jou gewoon even iets niet goed is gegaan.
Ga ik ook nog doen.
Ben er wel positief over, maar er zijn een aantal punten waar het echt slecht gaat. Heb geen zin om weer alles opnieuw te installeren enzo. Het werkt net allemaal zoals het was.
Maar ik ga het binnekort weer ff opnieuw proberen. Wordt er gewoon gek van dat het zo slecht werkt op sommige punten terwijl het bij WM5 juist nooit problemen was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
Ik ben nu bezig touch 3.0 te vervangen voor de officiele htc WM6 rom. Ik vond hem namelijk irritant traag, de cube en touchflo vielen tegen en de zwarte touch menu's vond ik erg lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharkey1802 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:07:
Ik ben nu bezig touch 3.0 te vervangen voor de officiele htc WM6 rom. Ik vond hem namelijk irritant traag, de cube en touchflo vielen tegen en de zwarte touch menu's vond ik erg lelijk.
Kom je waarschijnlijk van een koude kermis thuis. Wil je echt snelheid, moet je toch echt voor Vanilla gaan. HTC WM6 (door mij NL geprobeerd) is zo traag als str*nt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet zeggen dat versie 3 wel lekker loopt, je hoeft geen extra cabs meer te installeren om de cune aan de gang te krijgen.

Alleen wat ik nog niet voor elkaar krijg is mijn woonplaats die ik handmatig moet inbrengen in het weer te krijgen. Ik woon in Deventer dus zou de code dit moeten zijn: DEVENTER, NL EUR|NL|NL009|DEVENTER| Maar dan kan ik de boel niet doqnloaden...maar ff verder zoeken..

Maar voor de rest ben ik positief......net zo snel als de 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
heb je egt de goede code ?? kijk op accuweather.com ofzo

en je weet denk ik ook wel dat je het met een programma moet invoeren he ?

ik denk wel dat ik een oplossing heb voor jou.

ik kon ook niks downloaden, terwijl ik alles goed had ingesteld.
je moet even in het htc programma aangeven dat je de Custom database wilt gebruiken. Waarschijnlijk staat hij daar al op, klik nog een keer op custom voor de zekerheid, bij mij hielp het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?? Sorry misschien een domme vraag, in welk programma stel ik dit in.

Ik heb zelfde de xml file al handmatig aangepast maar niet helpt :-(

Ik knutsel ff verder, ik zal eens kijken of ik jou oplossing kan vinden.
Thanx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
gwystyl schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:51:
[...]
edit: het flash-virus heeft weer toegeslagen, ik kon me niet beheersen 8)7
Net Artemis Touch 3.0 geflasht. Eerst vanilla, maar die lijkt me toch te kaal. Daarna voor full gegaan. Eens kijken wat ik daarmee kan.
Het flashen onder Vista (32 bit) ging verder prima. Ik heb gewoon step1.bat en vervolgens step2.bat uitgevoerd. Eerst leek het wat raar te lopen (driekleurenscherm bleef hangen in eerste stap, de windows GUI vond dat de connectie verbroken was), maar toen ik step2.bat uitvoerde ging hij wel flashen. Ik heb verder geen XP-drivers geïnstalleerd, hij hing er gewoon aan zoals ik ook synchroniseer (WMDC 6.1, partnerverband ingesteld).
Scheelt me weer de XP-laptop tevoorschijn trekken als ik weer wil flashen....
Kan je me iets meer vertellen over de Vanilla versie? Zit daar bijv wel de cube in? Of heeft het alleen de looks van de Touch variant, maar dan zonder alle andere poespas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
@Jazzper

Welk programma gebruik jij om regelmatig je flitspalen/mobiele flitsers te updaten via GPRS? In dit topic of het vorige is er al een keer een suggestie gegeven voor zo'n programma maar ik kan het niet meer terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
DjWannaB2002 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 04:09:
Kan je me iets meer vertellen over de Vanilla versie? Zit daar bijv wel de cube in? Of heeft het alleen de looks van de Touch variant, maar dan zonder alle andere poespas?
Hier lees je er meer over.

Het valt me wel op dat die ROM bakkers er steeds beter in worden, zal wel een kwestie van meer ervaring zijn. Zelf ben ik niet zo veranderig en gebruik nog steeds de O2 Premium Plus die eigenlijk alles heeft wat ik wil, maar het begint toch weer een beetje te jeuken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
grun93 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 06:18:
[...]

Hier lees je er meer over.

Het valt me wel op dat die ROM bakkers er steeds beter in worden, zal wel een kwestie van meer ervaring zijn. Zelf ben ik niet zo veranderig en gebruik nog steeds de O2 Premium Plus die eigenlijk alles heeft wat ik wil, maar het begint toch weer een beetje te jeuken. :)
Thnx!
Had het vannacht in mn nachtdienst ook gelezen ja. Gewoon de looks van de Touch alleen dan zonder cube etc. Mooi zo, precies wat ik nodig heb. Nog een beetje opleuken met gekleurde iconen en het is wat mij betreft compleet :D

ps daar heb ik dus ook al een bestandje voor :)

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 07-11-2007 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

DjWannaB2002 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 07:23:
[...]

Thnx!
Had het vannacht in mn nachtdienst ook gelezen ja. Gewoon de looks van de Touch alleen dan zonder cube etc. Mooi zo, precies wat ik nodig heb. Nog een beetje opleuken met gekleurde iconen en het is wat mij betreft compleet :D

ps daar heb ik dus ook al een bestandje voor :)
http://www.poiedit.com/ ik gebruik deze,
inc. met een account op 1 van de sites met flitspalen, (gratis allemaal)
gewoon active syncen en updaten maar.
prima met afbeelding etc.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monaldo
Ik heb de nieuwe versie van Touch 3.0 maar nu kan ik nergens vinden hoe je contacten van je simkaart kan openen of kopieren naar je mobiel. Weet iemand hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

poiedit, maar momenteel doe ik er weinig mee. Moet het weer es allemaal instellen. Works like a charm verder.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag het programma Ultimate Thief Alert installeren op de telefoon. Nu wordt er aangegeven dat je het programma op de ROM kunt zetten zodat wanneer je telefoon gestolen wordt en iemand geeft een harde reset nog steeds dit programma erop staat en ik een mailtje en smsje krijg met alle informatie van de dief. Heeft iemand hier al ervaring mee of het in de ROM te zetten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borland
  • Niet online
monaldo schreef op woensdag 07 november 2007 @ 09:32:
Ik heb de nieuwe versie van Touch 3.0 maar nu kan ik nergens vinden hoe je contacten van je simkaart kan openen of kopieren naar je mobiel. Weet iemand hoe dit moet?
Start --> Programs --> Accessories --> SIM Manager

Menu --> Select All
Menu --> Save to Contacts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:37:
Ik wil graag het programma Ultimate Thief Alert installeren op de telefoon. Nu wordt er aangegeven dat je het programma op de ROM kunt zetten zodat wanneer je telefoon gestolen wordt en iemand geeft een harde reset nog steeds dit programma erop staat en ik een mailtje en smsje krijg met alle informatie van de dief. Heeft iemand hier al ervaring mee of het in de ROM te zetten is?
wellicht een goede om eens door te geven aan de Rom bakkers op xda

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monaldo
Borland schreef op woensdag 07 november 2007 @ 12:18:
[...]

Start --> Programs --> Accessories --> SIM Manager

Menu --> Select All
Menu --> Save to Contacts
Thank u very much. Precies wat ik nodig had. Achteraf best lomp dat ik het zelf niet zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:04:
[...]

wellicht een goede om eens door te geven aan de Rom bakkers op xda
Ik denk niet dat deze erin opgenomen gaat worden. Moet geregistreerd worden om te (blijven) werken. In de rom is hij ook niet te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terran
  • Laatst online: 12-09 18:06
DjWannaB2002 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 04:09:
[...]

Is er eigenlijk al iets bekend over een nl versie van de vanilla rom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:55:
Moet zeggen dat versie 3 wel lekker loopt, je hoeft geen extra cabs meer te installeren om de cune aan de gang te krijgen.

Alleen wat ik nog niet voor elkaar krijg is mijn woonplaats die ik handmatig moet inbrengen in het weer te krijgen. Ik woon in Deventer dus zou de code dit moeten zijn: DEVENTER, NL EUR|NL|NL009|DEVENTER| Maar dan kan ik de boel niet doqnloaden...maar ff verder zoeken..

Maar voor de rest ben ik positief......net zo snel als de 2.1
Ik woon ook in Deventer, een gebruik altijd Teuge (vliegveld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:18:
[...]

Bij de tshop anders gewoon, die gasten in schalkwijk zijn aardig, net als in de grote houtstraat...
als je het aan hun vraagt helpen ze je vast wel.

Gaat nog over de backup van je gegevens ;) niet over je nieuwe idee
Dat zou een optie zijn, maar hebben ze daar niet alleen wm5 met t-mobile branding erop?
Ik heb namelijk laatst een t-mobile wm5 op mijn p3300 gezet. Ik kon toen wel de backup terugzetten maar kreeg mijn sms en mms vervolgens niet in de inbox (kon het helemaal niet vinden).
Blijkbaar kan de backup alleen maar worden teruggezet op een originele HTC rom....balen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:04:
[...]

Dat zou een optie zijn, maar hebben ze daar niet alleen wm5 met t-mobile branding erop?
Ik heb namelijk laatst een t-mobile wm5 op mijn p3300 gezet. Ik kon toen wel de backup terugzetten maar kreeg mijn sms en mms vervolgens niet in de inbox (kon het helemaal niet vinden).
Blijkbaar kan de backup alleen maar worden teruggezet op een originele HTC rom....balen |:(
Dacht dat je ook een t-mobile versie had.
Anders gewoon naar de belcompany oid daar hebben ze hem undranded.(of waar je hem gekocht hebt)
maar weet niet of ze er daar zo happig op zullen zijn, vind ze bij de tshop altijd wel behulpzaam die gasten/dames.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
POIedit wist ik idd al, maar dacht ook dat er een programma was waarmee je tijdens het rijden om de zoveel tijd via GPRS nieuwe flitslokaties kon downloaden op je toestel zodat je echt, bij elke 10 minuten, up to date bent.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

DjWannaB2002 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:05:
POIedit wist ik idd al, maar dacht ook dat er een programma was waarmee je tijdens het rijden om de zoveel tijd via GPRS nieuwe flitslokaties kon downloaden op je toestel zodat je echt, bij elke 10 minuten, up to date bent.....
PocketPOIedit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

DjWannaB2002 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:05:
Jij bent wel echt bang voor een boete he :9
bedoel je meer zoiets van een directe flitsermelding van een mobiele flitser?
zoals je op de radio hoort, " ze staan bij hectometerpaaltje huppelepup"

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koelkast schreef op woensdag 07 november 2007 @ 14:49:
[...]

Ik woon ook in Deventer, een gebruik altijd Teuge (vliegveld).
Wel raar als ik in mijn lijstje kijk komt teuge daar niet invoor!! ?? 8)7

Heeft iemand nog een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:27:
[...]

Wel raar als ik in mijn lijstje kijk komt teuge daar niet invoor!! ?? 8)7

Heeft iemand nog een idee??
in het touch forum op got staat een lijst met codes voor de weather tab in de TS

weet iemand hoe ik een ander toetsenbord kan instellen, ik kan het menu wel vinden en een andere selecteren maar ik blijf die standaar houden

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:37:
[...]

in het touch forum op got staat een lijst met codes voor de weather tab in de TS

weet iemand hoe ik een ander toetsenbord kan instellen, ik kan het menu wel vinden en een andere selecteren maar ik blijf die standaar houden
De code die ik invoet komt direct van de site van accuweater site af. Als ik het e.e.a wil instellen krijg ik wel een fout melding zie ik net: couldn't read data from XML file \App_Path\WeatherCities.xml..bun nu alle fille's aan het nalopen. Die xml file heb ik zelf dmv dreamweaver al aangepast hier een stukje:

<city name="Apeldoorn, NL" loca="EUR|NL|NL004|APELDOORN " land="Netherlands"/>
<city name="Deventer, NL" loca="EUR|NL|NL009|DEVENTER " land="Netherlands"/>

Die van Deventer heb ik er zelf ingezet, dus gewoon overgenomen van Apeldoorn en alleen de city code aangepast in 009, (die heb ik weer van accuweather site af) theoretisch zou ie het moeten doen 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Zou best kunnen dat die het is ja.
Zal het eens onderzoeken. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Tha schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:45:
[...]

Jij bent wel echt bang voor een boete he :9
bedoel je meer zoiets van een directe flitsermelding van een mobiele flitser?
zoals je op de radio hoort, " ze staan bij hectometerpaaltje huppelepup"
Haha, nou ja bang voor boetes niet, maar heb ze liever niet :p
Maar nee dat bedoelde ik ook niet. Net zoals bij POIedit dat je flitspalen geladen worden in TomTom, maar dan dat je om de 10 minuten je flitspalen geupdate worden door ze te downloaden via GPRS.

Maar zou best kunnen dat dit met PocketPoiEdit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Wat ik nu toch weer heb, haal de stylus uit te telefoon, blijft het bovenste, zwarte gedeelte achter. Dat zit dus ramvast in de telefoon, krijg het er niet uit. Iemand een idee hoe ik die er het beste uit kan halen?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
Xanion schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:07:
Wat ik nu toch weer heb, haal de stylus uit te telefoon, blijft het bovenste, zwarte gedeelte achter. Dat zit dus ramvast in de telefoon, krijg het er niet uit. Iemand een idee hoe ik die er het beste uit kan halen?
ai dat is wel heel erg kut, misschien kan je hem los prikken met een uitgevouwen paperclip oid. Je zou toch denken dat het niet vast zou mogen zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Xanion schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:07:
Het deel wat er wel uitkwam insmeren met lijm en er dan weer insteken?

[edit] Ik heb het even verder bekeken en dit lijkt me idd de beste oplossing. Als het goed is heb je nu het onderste gedeelte eruit gehaald, en dat is een plastic stukje en een metalen buisje. De lijm (een klein beetje secondenlijm) breng je aan de binnenkant van het buisje aan, dus het risico is vrij klein dat je dat aan de telefoon vastplakt.

[ Voor 30% gewijzigd door grun93 op 08-11-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:37:
Even een andere vraag over dit programma:

Ik heb dit proberen aan te schaffen met een paypal account; echter na betaling geen bevestigingsmail met code ontvangen (alleen de paypal betalingsbevestiging)... de mail die ik stuurde werd automatisch teruggestuurd met de mededeling dat je alle vragen via de website moet stellen i.v.m. de vele spam die ze kregen.

Het contactformulier op de site krijg ik niet verstuurd, omdat er verplicht een ordernummer ingevuld moet worden (welke ik niet heb gekregen)... is dit typisch een geval van in de maling genomen of is dit bij jou wel goed gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:51:
[...]

Ik heb dit proberen aan te schaffen met een paypal account; echter na betaling geen bevestigingsmail met code ontvangen (alleen de paypal betalingsbevestiging)... de mail die ik stuurde werd automatisch teruggestuurd met de mededeling dat je alle vragen via de website moet stellen i.v.m. de vele spam die ze kregen.

Het contactformulier op de site krijg ik niet verstuurd, omdat er verplicht een ordernummer ingevuld moet worden (welke ik niet heb gekregen)... is dit typisch een geval van in de maling genomen of is dit bij jou wel goed gegaan?
Krijg je echt geen code binnen een paar dagen dan zou ik gewoon de Paypal organisatie een mailtje sturen met uitleg en je geld terugvragen. Dat doen ze wel want ze willen uiteraard geen verlengstuk zijn van oplichters en/of criminelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

nog een kleine kick voor mijn vraag,

weet iemand hoe ik een toetsenbord kan instellen?
ik zie ze wel in het optie menutje bij Input, maar ik kan er geen blijvend selecteren.

[ Voor 3% gewijzigd door Tha op 08-11-2007 11:11 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:59
Tha schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:11:

ik zie ze wel in het optie menutje bij Input, maar ik kan er geen blijvend selecteren.
Op mijn rom (een of andere WM6 rom) blijft het altijd staan op de laatst geselecteerde input methode. Welke Rom heb je? Want misschien dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Stubby schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:36:
[...]

Op mijn rom (een of andere WM6 rom) blijft het altijd staan op de laatst geselecteerde input methode. Welke Rom heb je? Want misschien dat het daar aan ligt.
de laatste touch flo editie
als ik op ok klik, en ga terug het menu in staat hij weer op keyboard.

ben er al achter :+
naast je toetsenbord logo zit een pijltje als je die ingedrukt houd dan kan je heel simpel switchen van toetsenbord.

[ Voor 25% gewijzigd door Tha op 08-11-2007 11:51 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:59
Tha schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:48:
[...]

de laatste touch flo editie
als ik op ok klik, en ga terug het menu in staat hij weer op keyboard.
Als je hem selecteer in het lijstje onder de options blijft hij dan niet gewoon staan. HEt options scherm geeft je alleen de mogelijkheid om de configuratie van een inputmethode te bewerken, niet om een inputmethode te kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Stubby schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:51:
[...]

Als je hem selecteer in het lijstje onder de options blijft hij dan niet gewoon staan. HEt options scherm geeft je alleen de mogelijkheid om de configuratie van een inputmethode te bewerken, niet om een inputmethode te kiezen
Helder, thanks.
kan nu eindelijk switchen van tobo naar hartelust 8)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

grun93 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:49:
[...]

Het deel wat er wel uitkwam insmeren met lijm en er dan weer insteken?

[edit] Ik heb het even verder bekeken en dit lijkt me idd de beste oplossing. Als het goed is heb je nu het onderste gedeelte eruit gehaald, en dat is een plastic stukje en een metalen buisje. De lijm (een klein beetje secondenlijm) breng je aan de binnenkant van het buisje aan, dus het risico is vrij klein dat je dat aan de telefoon vastplakt.
Ik heb dit zelf ook gehad. Na heel veel klooien met een paperclip e.d. is het uiteindelijk gelukt om hem er uit te krijgen. Maar hier had HTC wel iets beter over na kunnen denken. Of wij hadden toevallig de 2 rotte stylussen (stylae? styli?) die ze gemaakt hebben.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:51:
[...]

Edit: is keurig opgelost door de helpdesk inmiddels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn HTC P3300 opstart moet ik een 4 cijferig password intikken (standaard WM) Dit vindt ik mooi, maar eigenlijk wil ik dat bij 3x een verkeerd password mijn gegevens worden gewist. Kent iemand een proggie waarmee dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:58:
[...]

Edit: is keurig opgelost door de helpdesk inmiddels!
Ik heb het zelf nog niet aangeschaft omdat ik eerst wilde weten of het iemand gelukt is om het op de rom te zetten van onze telefoon en hoe je dit op de rom kunt zetten. Maar hoorde alleen maar goede verhalen over de afhandeling van iemand die het voor zijn nokia telefoon heeft gekocht. Mocht het je lukken om het op de rom te zetten, ben ik erg geïnteresseerd in hoe dit moet. Heb er helaas nog niet zo'n kaas van gegeten hoe je dingen veranderd of dingen op de rom zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:11:

Sipchange. Werkt prima. Keyboard selecteren en hij start altijd op met die jij geselcteerd heb.

Wat de nieuwe 3.0 rommetjes aangaat, daar ben ik al klaar mee. Elke keer bevroor mijn toestel en moest ik een reboot doen. Zwaar irri dus terug naar 2.1.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:07:
[...]

Sipchange. Werkt prima. Keyboard selecteren en hij start altijd op met die jij geselcteerd heb.

Wat de nieuwe 3.0 rommetjes aangaat, daar ben ik al klaar mee. Elke keer bevroor mijn toestel en moest ik een reboot doen. Zwaar irri dus terug naar 2.1.
3.0 werkt echt prima en is veel sneller bij mij dan de 2.1
thanks voor de tip :) btw

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:07:
[...]

Ik heb zelf de 3.0 Vanilla en moet zeggen dat ik het echt een hele mooie ROM vindt. Lekker snel en een uiterlijk om van te kwijlen :9~ En zoals je kan zien genoeg geheugen over.

Afbeeldingslocatie: http://i93.photobucket.com/albums/l76/Sharkbite2004/Screen003.png

Afbeeldingslocatie: http://i93.photobucket.com/albums/l76/Sharkbite2004/Screen002.png

Afbeeldingslocatie: http://i93.photobucket.com/albums/l76/Sharkbite2004/Screen004.png

Nog even lijstje wat ik er allemaal op gezet heb:
- Quickposition
- TomTom
- HTC Phone Pad International
- Young Paladin Pinball
- DragonBall (soort van Zuma)
- GSPlayer
- Oxios Hybernate
- HTC X-Button 1.51
- Resco Registry Add-in
- Resco File Explorer
- Resco FTP Add-in
- Resco Photo Viewer
- BatteryStatus
- BrainSchool
- Meschle XT9 Disable
- Iconos EPL

Na dit alles heb ik nog zo'n 23.2Mb over (alles op toestel zelf geïnstalleerd)

Weet iemand trouwens wat bij geluidsprofielen het profiel automatisch doet/betekend????

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 08-11-2007 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
DjWannaB2002 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:03:
Weet iemand trouwens wat bij geluidsprofielen het profiel automatisch doet/betekend????
Dat betekent dat als je in je agenda een afspraak hebt, bijvoorbeeld een vergadering, dat hij dan gedurende die tijd automatisch omschakelt naar het 'stille' profiel. Dus geen bel maar vibratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
grun93 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:17:
[...]

Dat betekent dat als je in je agenda een afspraak hebt, bijvoorbeeld een vergadering, dat hij dan gedurende die tijd automatisch omschakelt naar het 'stille' profiel. Dus geen bel maar vibratie.
Ow das handy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de light met cube erop staan en die liep om de 3 minuten vast als hij uit slaap stand kwam. Nu heb ik de light zonder cube erop (gebruik dat ding toch nooit bijna) en hij loopt tot nu toe best. Vond het zonde van die Photo vieuwer. Wel stoer dat in en uit zoemen met een vingertje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Zeker voor as zaterdag, tijdens het etentje bij jeroen :Y) *O*

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:31:
Ik had de light met cube erop staan en die liep om de 3 minuten vast als hij uit slaap stand kwam. Nu heb ik de light zonder cube erop (gebruik dat ding toch nooit bijna) en hij loopt tot nu toe best. Vond het zonde van die Photo vieuwer. Wel stoer dat in en uit zoemen met een vingertje ;)
album los niet te installeren dan?
Chris.nl in "HTC Touch - Deel 03"

Tha

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.