Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik heb zelf ook tijd lang problemen gehad met synchroniseren van de P3300 onder Windows XP en Office 2007 en dit nooit opgelost gekregen. Ik weet dat er op de site van Microsoft ergens een soort van probleemoplosser is die je langs kan lopen om te kijken of je het zo opgelost kan krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:55:
Hallo,
Ben nieuw hier maar heb het topic al een tijdje gevolgd (zeker eerder toen het 'bereikbaarheidsprobleem' hier nog behandeld werd).
Ik heb een probleem met het synchroniseren van m'n Compact III met laptop (Outlook 2007). Ik ben het in eerdere delen van dit topic nog niet tegengekomen (maar misschien over het hoofd gezien, is ook zoveel.
Als gezegd: synchronisatie loopt niet goed. Een afspraak of taak gemaakt op de CompactIII wordt wel naar de laptop verstuurd, andersom echter niet. Werkte met Activesync 4.5. Deze heb ik ondertussen al een keer verwijderd en daarna 4.2 geinstalleerd. Onderussen weer terug op 4.5. Ook de CompactIII al een harde reset gegeven. Office 2007 opnieuw geinstalleerd (Herstellen).
Maar kom er verder niet meer uit. Kan iemand mij helpen? BVD
Krijg je toevallig ook een foutmelding? Zo ja zoek het nummer van die foutmelding eens op met google.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Maar hoe kan het dat je nu geen problemen meer hebt?
Hoe heb je de gps ontvanger in tomtom ingesteld?Woudloper schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:24:
Ik heb momenteel tomtom 6.030 geïnstalleerd op mijn MDA Compact III met Benelux Plus, echter blijf ik alleen maar 'Wacht op bruikbaar GPS-signaal...' zien. Iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn.
Is het zo dat GPS een slechter ontvangst heb als je binnen bent? Bestaat er verder ook nog een ander tool (naast TomTom) waarmee ik kan controleren of GPS daadwerkelijk werkt?
Verwijderd
Hij doet het weer!! Heb een systeemherstel uitgevoerd naar een datum voordat de problemen begonnen. En alles wordt weer gesynced......DjWannaB2002 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:07:
[...]
Ik heb zelf ook tijd lang problemen gehad met synchroniseren van de P3300 onder Windows XP en Office 2007 en dit nooit opgelost gekregen. Ik weet dat er op de site van Microsoft ergens een soort van probleemoplosser is die je langs kan lopen om te kijken of je het zo opgelost kan krijgen.
Krijg je toevallig ook een foutmelding? Zo ja zoek het nummer van die foutmelding eens op met google.
Deze staat gewoon ingesteld op 'Ingebouwde GPS-ontvanger'. Ga straks in de auto naar huis en probeer het dan nog een keer in de auto of ik dan wel ontvangst heb...Freaky Gabbur schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:07:Hoe heb je de gps ontvanger in tomtom ingesteld?
Momenteel heb ik bij GPS-Status geen één bruikbare GPS Signaal van een satelliet staan, maar ik zit dan ook binnen op kantoor (betonnen gebouw).
Hoe is de sterkte van GPS overigens als je in de stad o.i.d. bent met hoge gebouwen?
[ Voor 26% gewijzigd door Woudloper op 03-10-2007 15:28 ]
Verwijderd

HTC P3300_NLD_3.13.404.1_4.1.13.44_02.94.90_Ship_R.exe
Nog geen tijd gehad om te testen maar hier kun je hem na het inloggen downloaden:
http://member.htc.com/member/login.aspx
Probeer het eens op "Andere NMEA ontvanger" Dat werkt bij mij namelijk perfect (Baudrate op 9600 en COM4Woudloper schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:24:
[...]
Deze staat gewoon ingesteld op 'Ingebouwde GPS-ontvanger'. Ga straks in de auto naar huis en probeer het dan nog een keer in de auto of ik dan wel ontvangst heb...
Momenteel heb ik bij GPS-Status geen één bruikbare GPS Signaal van een satelliet staan, maar ik zit dan ook binnen op kantoor (betonnen gebouw).
Hoe is de sterkte van GPS overigens als je in de stad o.i.d. bent met hoge gebouwen?
De laatste 3 cijfers mag je xxx invullen als je bezorgd bent om je privacy.
Bedankt man!!!Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:41:
Nieuwe officiële Windows Mobile 6 is zojuist gereleased:
![]()
Nog geen tijd gehad om te testen maar hier kun je hem na het inloggen downloaden:
Er zit nog wel een foutje op de site, bij de taalkeuze kun je alleen English-UK selecteren en geen Nederlands-NLD. Echter als je de English-UK kiest krijg je toch wel de NLD versie.
Draait als een zonnetje
ROM versie: 3.13.404.1 NLD
ROM datum: 8/28/07
Radioversie: 02.94.90
Protocolversie: 4.1.13.44
ExtROM versie: 3.13.404.102
Windows Mobile 6 Professional
CE-besturingssyteem 5.2.1620 (Build 18125.0.4.2)
[ Voor 13% gewijzigd door robertwebbe op 03-10-2007 16:07 ]
Verwijderd
Is dit ook voor de nederlandstalige versie?Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:41:
![]()
Windows Mobile 6 NLD is officeel uit! (HTC P3300_NLD_3.13.404.1_4.1.13)
Bij mij draait die als een zonnetje!
[ Voor 38% gewijzigd door koenketelaar op 03-10-2007 16:22 ]
Verwijderd
Doe eens een gokje waar "NLD" voor staat....Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:09:
[...]
Is dit ook voor de nederlandstalige versie?
Hier nog een linkje als je geen account hebt bij HTC. Alle talen die nu uit zijn.
Edit, iemand was me net voor
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 16:20 ]
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Nice, die gaan we er ook maar is op zettenVerwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:17:
[...]
Doe eens een gokje waar "NLD" voor staat....
Hier nog een linkje als je geen account hebt bij HTC. Alle talen die nu uit zijn.
Edit, iemand was me net voor
Verwijderd
Precies, eindelijk een clean rommetje die niet (vaak) verklooit is met de gekste apps. Enige wat ik zal missen is het "Finger Scrollen".DaannO schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:31:
[...]
Nice, die gaan we er ook maar is op zetten
--------------------------------------------------------------------------------
ftp://htc_us@66.185.19.164/RomCode/HTC%20P3300/
login: htc_us
password: htc_us_0426
HTC P3300_NLD_3.13.404.1_4.1.13> Oct 3 06:12 51M
HTC_P3300_DAN_3.13.403.1_4.1.13> Oct 3 07:48 52M
HTC_P3300_FIN_3.13.414.1_4.1.13> Oct 3 06:35 52M
HTC_P3300_FRA_3.13.406.1_4.1.13> Oct 3 07:24 52M
HTC_P3300_GER_3.13.407.1_4.1.13> Oct 3 06:48 52M
HTC_P3300_ITA_3.13.408.1_4.1.13> Oct 3 08:00 51M
HTC_P3300_NOR_3.13.409.1_4.1.13> Oct 3 06:59 52M
HTC_P3300_PTG_3.13.410.1_4.1.13> Oct 3 08:12 52M
HTC_P3300_RUS_3.13.411.1_4.1.13> Oct 3 06:23 48M
HTC_P3300_SPA_3.13.412.1_4.1.13> Oct 3 07:12 52M
HTC_P3300_SVE_3.13.413.1_4.1.13> Oct 3 07:36 52M
HTC_P3300_WWE_3.13.405.1_4.1.13> Oct 3 08:24 52M
alle talen
Verwijderd
Dat zeiden we de pagina hiervoor ook alCyrus-The-Virus schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:42:
HTC P3300 WM6 Official (right path)
--------------------------------------------------------------------------------
Knip
alle talen
@MacBooom
Ik vermoed dat je dat zelf moet doen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 17:48 ]
Ik draai nu Vista en dat ging zonder problemen. Blijkbaar toch ergens iets in XP wat niet helemaal goed zat icm mijn P3300. Ook nieuwe schone install van XP hielp niet.Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:40:
Nee, krijg geen foutmelding bij het syncen. Zal de site van Microsoft een doorspitten.
Maar hoe kan het dat je nu geen problemen meer hebt?
Ook voor locked toestellen,Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:49:
Is deze WM6 ook geschikt voor een Orange toestel of alleen voor unlocked toestellen
alleen moet je hem dan tijdelijk CID unlocken, de stappen staan netjes beschreven in de vele pakketten die er staan,
zo niet, zoek even op xda naar USPL daarmee maak je het tijdelijk (1x) mogelijk de firmware te upgraden/downgraden
Tha
Verwijderd
Nou er staat standaard een engelse wm5 rom op ...
Maar zou graag een WM6 NL willen opzetten ...
Als ik dit doe krijg ik deze foutmelding ==>
Weet iemand toevallig hier een oplossing voor?
(WM6 WWE werkt wel perfect maar is weer in het engels natuurlijk)
werkt perfect, en mijns inziens sneller dan onder WM5 met betere accuperformance.
Nu zal het ongetwijfeld in de laatste 8 topics voorbij zijn gekomen, en 'k heb gezocht, maar kan iemand me vertellen waar het register van wm6 zich bevindt? Heb total commander voor wm6 geinstalleerd, zoals in de startpost staat, alleen geen idee hoe deze werkt, laat staan dat ik in 't register kom.
Laat maar, ben er achter.
[ Voor 4% gewijzigd door thorretje op 03-10-2007 21:57 ]
Wel ff een backup gemaakt voor je vaderVerwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:39:
Ik wilde vandaag mijn htc van mijn vader updaten (als verrassing)
[afbeelding]
anders kan je vader het nog wel is niet zo prettig vinden
verder, ik krijg soms ook een fout melding, probeer ik het daarna niets aan de hand.
is het een simlock vrij gekocht toestel? zo ja, dan hoef je niet perse uspl te gebruiken dus daar kan het dan niet aan liggen.
Tha
Dit heeft niets met simlock te maken, maar met een CID Lock. Je kan waarschijnlijk alleen de engelse rom van WM6 erop zetten. Maar goed je kan er ook gewoon de Nederlandse versie op zetten maar dan moet je dus eerst uspl draaien.Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:39:
Ik wilde vandaag mijn htc van mijn vader updaten (als verrassing)
[afbeelding]
Als het goed is werkt de laatste versie van wififofum wel gewoon met de P3300 (bij mij wel iig). check dus ff of je de laatste versie hebt, of download hem opnieuw?legofanaten schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:31:
[...]
Volgens mij kan sommige software niet omgaan met de GPS chip. Iets met manier van gegevens uitwisselen. Een portsplitter zou het probleem moeten oplossen. Zelf gebruik ik JAL Port Splitter om Google Maps werkend te krijgen.
Verwijderd
Heb USPL er over gegooidDjWannaB2002 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:28:
[...]
Dit heeft niets met simlock te maken, maar met een CID Lock. Je kan waarschijnlijk alleen de engelse rom van WM6 erop zetten. Maar goed je kan er ook gewoon de Nederlandse versie op zetten maar dan moet je dus eerst uspl draaien.
En werkt nog altijd niet
Toch bedankt voor de tip
Ik twijfel nu alleen nog of ik ga updaten, de touch versie 1.0 draait namelijk ook goed. Zowieso wil ik niet meer terug naar de NL versie
Maar goed, wie weet stap ik binnenkort toch wel over (A) Eerst maar eens jullie ervaringen afwachten!
ik start step 1 op. dan gaat ie iets uppen. telefoon gaat op zwart. ik reboot hem dan zelf maar door rechtse knopje aan de zijkant ingedrukt te houden. en opnieuw op te starten. daarna weer verbinding met activesync en proberen om de image te flashen. maar dat lukt dus niet... corrupt image komt er iedere keer in beeld. error270 geloof ik. wat kan er mis zijn? orange htc p3300.
enfin.. laat maar doen, ik ben een idiot. moest gewoon geduld hebben en niet die tel onieuw opstarten.. het werkt nu
[ Voor 58% gewijzigd door DARKLORD op 04-10-2007 03:10 ]
Nog een andere vraag. Er zijn diverse GPS Tools (zoals WifiFofum) te vinden, maar weet iemand of er ook een tooltje/applicatie bestaat waarmee ik een route kan plotten en opslaan? Ik wil bijvoorbeeld graag mijn hardlooprondjes of fietstochtjes opslaan. Iemand een idee?
Je kan run.gps proberen. Daar heb ik al een aantal enthousiaste reacties over gelezen hier in de diverse topics. Oh linkje: http://www.rungps.net/
[ Voor 6% gewijzigd door Stubby op 04-10-2007 08:13 . Reden: linkje vergeten ]
Verwijderd
Heeft iemand het bestand op een site staan of wil het me sturen?
Welkom op Got, maar welk bestand bedoel je precies? Want dat wordt nu nog niet erg duidelijk. Mijn glazen bol heeft heel erg slechte ontvangst op deze lokatie...Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:03:
Ik zit op mijn werk en kan blijkbaar niet ftp gebruiken door de proxy server.
Zal vast wel ergens op xda staan en anders staat hij ook op mn site maar je moet daarbij wel reggen. Zoek anders ff op google.Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 09:03:
Ik zit op mijn werk en kan blijkbaar niet ftp gebruiken door de proxy server.
Dat is vreemd want na het goed draaien van USPL moet elke versie erop te zetten zijn.Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:05:
[...]
Heb USPL er over gegooid
En werkt nog altijd niet![]()
Toch bedankt voor de tip
Wat draai je op je comp, vista of xp? Misschien dat daar het probleem in zit. Weet dat er op XDA topics zijn over hoe de upgraden in Vista....
Heeft HTC deze weer verwijderd? Hij staat ook niet bij het nieuwsoverzicht, terwijl ze de vorige WM6 upgrades daar ook aankondigden.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
Ik heb idd gezien dat de updat op de site van HTC weggehaald is, MAArrrr kijk even een bladzijde terug daar is een LINK met alle talen!!!
Verwijderd
Dank voor de tip. Wist niet dat er zoveel verschillende tools op het internet te vinden waren die hiervoor ondersteuning geven. Hieronder een lijstje wat ik heb samengesteld:Stubby schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:12:Je kan run.gps proberen. Daar heb ik al een aantal enthousiaste reacties over gelezen hier in de diverse topics. Oh linkje: http://www.rungps.net/
Heeft iemand van jullie ervaring op gedaan met één van deze applicaties. Heb even snel gekeken, maar run.GPS van onze oosterburen ziet er veelbelovend uit met erg veel features. Een goede concurrent van run.GPS is GPSTuner en zo ik het snel kan zien na het bekijken van de diverse websites volgen de rest op grote afstand.
- run.GPS
W: http://www.rungps.net/
W: http://www.gps-sport.net/
€: vanaf 25,00- GPSTuner
W: http://www.gpstuner.com/
€: 30,00- RouteTracker
W: http://www.startmobiel.com/routetracker/RouteTracker.cab
W: http://forum.pocketinfo.n...er-naar-google-earth.html
€: Freeware- PerDiemco
W: http://www.perdiemco.com/
€: Freeware?- Reperion
W: http://www.reperion.com
€: Gratis voor consumenten- Trackr
W: http://www.trackr.nl
€: Freeware- NoniGPSPlot
W: http://aeguerre.free.fr/Public/PocketPC/NoniGPSPlot/
€: Freeware- Tracky
W: 30,00
Iemand die al eerder zo'n onderzoekje heeft gedaan en gekeken heeft welk van de applicaties het beste voldoet en waarom?
De andere links ken ik, alleen HTC haalt 'm normaal gesproken niet zonder reden binnen een paar uur weer er vanaf. Normaal gesproken betekend dat, dat ze alsnog een bug hebben gevonden.Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:35:
Beste,
Ik heb idd gezien dat de updat op de site van HTC weggehaald is, MAArrrr kijk even een bladzijde terug daar is een LINK met alle talen!!!
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
GPSdashWoudloper schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:42:
Iemand die al eerder zo'n onderzoekje heeft gedaan en gekeken heeft welk van de applicaties het beste voldoet en waarom?
http://wimobi.com/gpsdash/overview.ppc2.php
€ 23,-
heb ik in de zomer van 2006 veel gebruikt. je kunt eigen kaartmateriaal invoeren, logs maken enz. je kunt tijdens het loggen niet het scherm uitzetten, wat onhandig is maar ik weet niet of dat bij andere apps wel kan.
als ik nu een progje zou zoeken zou ik er vooral op letten dat je met scherm uit lange logfiles kan maken van een paar uur (dat er bijv. niet constant maar elke paar minuten coördinaten worden bewaard). en dat de basis functies met dikke vingers te bedienen zijn.
Ik gebruik zelf NonigpsPlot voornamelijk omdat het gratis is. Het biedt heel veel mogelijkheden (volgens mij ongeveer hetzelfde als GPSDash) maar de gebruikersinterface lijkt zo uit het jaar 1700 te komen. Weinig grafische pracht, het lijkt eerder op een applicatie die ik zelf zou maken...Woudloper schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 11:42:
Het enige mindere is dat hun server niet echt snel is als je de routes terug wilt kijken via hun site, maar je kan dus ook Google Earth gebruiken en er zijn conversie mogelijkheden om die direct te kunnen gebruiken in Google Earth.
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Error/Defect: Ik heb net een softreset gedaan en vlak daardoor had ik een SMSje als gelezen. Na opstarten staat vervolgens dat ik één ongelezen SMS heb. Heb nu al mijn SMSjes (inbox, sent, deleted) verwijderd, maar nog steeds staat hij op één ongelezen. Iemand een idee hoe ik dit kan aanpassen? Moet ik hiervoor de registry in? Zo ja, iemand een idee waar ik wezen moet?
Ik gebruik namelijk geen GPRS en vind het hoogst irritant!
Alvast bedankt
Veel update's. In de laatste versies is Google Earth materiaal goed te gebruiken. Routes kun je delen met anderen op een Portal. Kortom; heel veel mogelijkheden; erg leuk speelgoed.
Nee, ik werk niet voor de leverancier of de makers.
Verwijderd
Op de site staat dat je windows XP nodig hebt om te kunnen opdaten. Ik draai echter nog windows2000. Ik heb wel gelezen dat er wat problemen zijn met updaten onder Vista. Zouden ze daarom expliciet XP genoemd hebben?
Verwijderd
dank u
Verwijderd
Alles draait prima na de update alleen weer dat lelijke groene scherm
Als ik nu een ander thema kies dan blijft de dialer (telefoonscherm) gewoon groen, lelijk dus. Graag een oplossing dus die alles in dezelfde stijl brengt.
ik ga ook zo updaten, alleen me batterij is pas op 25% en het laden gaat niet echt super met de stekker-oplader.
enne dit haalt tog niet alles van de geheugenkaartje af? alleen apparaatgeheugen wist hij tog?
en hoe maak ik een full backup??
voor het geval het mis gaat ofzo
[ Voor 28% gewijzigd door Rohit op 04-10-2007 17:50 ]
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Alleen het telefoongeheugen wordt gewist, dus niet van je kaartje.rohit schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:49:
moet je ff op de xda forum kijken, daar staan volgens mij wel cabs voor om die dingen te veranderen
ik ga ook zo updaten, alleen me batterij is pas op 25% en het laden gaat niet echt super met de stekker-oplader.
enne dit haalt tog niet alles van de geheugenkaartje af? alleen apparaatgeheugen wist hij tog?
en hoe maak ik een full backup??
voor het geval het mis gaat ofzo
Wat bedoel je precies met full backup? Als je daarmee bedoeld dat je je huidige besturingssysteem weer er terug op kan zetten dat kan niet, als je bedoeld backup van al je programma's, registry, enz dat kan wel. Oa met SPB Backup.
bij mij lukt het ook niet, tenzij ik het vinkje weghaal bij "geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen" te vinden bij instellingen.verbindingen, usb aan PC.
als deze functionaliteit uitstaat dan werkt het perfect
Verwijderd
Windows Xp pro NLDjWannaB2002 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:35:
[...]
Dat is vreemd want na het goed draaien van USPL moet elke versie erop te zetten zijn.
Wat draai je op je comp, vista of xp? Misschien dat daar het probleem in zit. Weet dat er op XDA topics zijn over hoe de upgraden in Vista....
Ga straks maar eens proberen op mijn vader zijn laptopje (Windows xp home)
Thnx voor de hint !!
Verwijderd
PPCPim backup is daar een hele handige tool voor. Daarmee kan je emails/smsjes, agenda, contactpersonen etc backuppen. Ideaal tooltje dus, en nog belangrijker: gratisVerwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 19:06:
is er een manier om al je sms'jes ("tekstberichten") te back-uppen? kan e wel stuk voor stuk naar de sim schrijven maar dat schiet niet op. Van de emails heb ik elders wel een kopie, maar sms staat alleen op je gsm...
Verwijderd
Ik ben op zoek naar deze schermen (zie deze link)
http://forum.xda-develope...ck+blue+home+plug+artemis
Dit schijnt alleen je P3300 enorm traag te maken. Wie weet een betere oplossing?
Misschien een overbodige en te veel gestelde vraag:Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:41:
![]()
Werkt deze ROM nou wel of niet met mijn T-Mobile - MDA Compact III?
Ja als je, voordat je hem flasht USPL draait. Als hij niet voor de T-Mobile MDA compact III zou zijn dan zou hij niet zo enthousiast genoemd worden in dit topicmycosis schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 02:27:
[...]
Misschien een overbodige en te veel gestelde vraag:
Werkt deze ROM nou wel of niet met mijn T-Mobile - MDA Compact III?
Verwijderd
Echter ik mis nu het programma windows remote controll, deze stond wel op de WM5 ROM
Verwijderd
Ik heb Jeyo Mobile Extender gekocht. Kan SMS backuppen, maar je kunt ook via je PC smsjes versturen (typt makkelijkerVerwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 19:06:
is er een manier om al je sms'jes ("tekstberichten") te back-uppen? kan e wel stuk voor stuk naar de sim schrijven maar dat schiet niet op. Van de emails heb ik elders wel een kopie, maar sms staat alleen op je gsm...
Verwijderd
Ik heb de nieuwe office windows mobile 6 htc rom geinstalleerd.
Echter ik mis nu het programma windows remote controll, deze stond wel op de WM5 ROM
Kijk in:
http://htcclub.net/pda/showtips.php?ID=29
een tijdje geleden heb ik wm6 engelstalig geinstalleerd, erg tevreden over maar ik heb 4 vragenrobertwebbe schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:04:
[...]
Bedankt man!!!
Er zit nog wel een foutje op de site, bij de taalkeuze kun je alleen English-UK selecteren en geen Nederlands-NLD. Echter als je de English-UK kiest krijg je toch wel de NLD versie.
Draait als een zonnetje![]()
ROM versie: 3.13.404.1 NLD
ROM datum: 8/28/07
Radioversie: 02.94.90
Protocolversie: 4.1.13.44
ExtROM versie: 3.13.404.102
Windows Mobile 6 Professional
CE-besturingssyteem 5.2.1620 (Build 18125.0.4.2)
1. toen ik wm6 installeerde bleek dat ik alle programma's weer opnieuw moest gaan installeren, klopt dit moet ik dit weer doen als ik de ned taal installeer?
2 Deze radioversie is lager dan ik nu heb, staat de nieuwste t-mobile radio versie er nog niet op?
3. Is er verschil tussen de nld versie en engelstalig, behalve de taal?
4. waar moet ik op letten als ik de ned taal wil installeren, alleen uspl draaien en verder niets?
Firefox - Iphone
Verwijderd
Ik heb deze topic goed door gelezen en een paar geweldige tips gevonden, waaronder de phonepad met t9 functie
Iets wat ik niet kan vinden is het volgende, als ik de p3300 in mijn zak heb en ik krijg een sms (of word gebeld) en ik neem hem niet aan, dan worden toch alle knoppen geactiveerd, als ik dan loop worden er in mijn broekzak willekeurige knoppen ingedrukt, is er een mogelijkheid om de knoppen pas vrij te geven als ik dat activeer?
thx gogo
Verwijderd
Thanxs man!Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:17:
basthemann schreef:
Ik heb de nieuwe office windows mobile 6 htc rom geinstalleerd.
Kijk in:
http://htcclub.net/pda/showtips.php?ID=29
Nu is het enigste probleem dat als ik hem wil downloaden op mijn mobiel, dat hij rare tekens in beeld brengt bij Internet Explorer. Ik weet dat dit op te lossen is door een andere explorer te downloaden en installeren, echter is dit een bekend probleem?
Bestaat er een download programma (weet niet of die bestaat voor wm6) zoals DAP (download accelerator plus)
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2007 10:02 ]
Ik probeer een hard reset aan mijn toestel te geven. Nu lees ik in mijn handleiding dat dit werkt middels het inhouden van de twee softkeys (boven het windows en OK logo neem ik aan) en het indrukken van de reset knop. Hierna moet het toestel aangeven dat ik een hard reset ga doen wat ik moet bevestigen. Echter, mijn toestel start gewoon opnieuw op. Dit heet volgens mij een soft reset.
Doe ik iets fundamenteels verkeerd?
SOftkeys ingedrukt houden tijdens het opnieuw opstarten?dedominee schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:56:
Lieve mede tweakers,
Ik probeer een hard reset aan mijn toestel te geven. Nu lees ik in mijn handleiding dat dit werkt middels het inhouden van de twee softkeys (boven het windows en OK logo neem ik aan) en het indrukken van de reset knop. Hierna moet het toestel aangeven dat ik een hard reset ga doen wat ik moet bevestigen. Echter, mijn toestel start gewoon opnieuw op. Dit heet volgens mij een soft reset.
Doe ik iets fundamenteels verkeerd?
Verwijderd
USPL gewoon gedraaid (gebruikte hiervoor ook al andere WM6 ROMS) alleen tijdens het updaten van de originele NL ROM stopte hij halverwege.
Nu blijft het toestel hangen op het HTC bootscreen:
IPL 3.13.0001
SPL 3.13.0000
GSM 02.94.90
OS 3.13.0.0
Iemand toevallig hetzelfde probleem gehad? Of weet iemand hoe ik het toestel weer aan de gang kan krijgen?
Alvast bedankt!
wachten tot tmobile een rom uitbrengt (of ninja style inbreken bij tmobile)
en dan via bootloader flashen
of telefoon ter reparatie opsturen
als je geluk hebt flashen ze gewoon de oude software erop zonder moelijk te doen...
maarja je bootscherm is nu denk ik ook verandert dus het zal wel opvallen
Verwijderd
Ik zag deze link van Daanno, maar waar komt die ROM vandaan? En dan moet ik trouwens nog steeds registreren. Bij die FTP server hoeft dat niet, maar is die wel betrouwbaar? Ik wil niet met een bricked device eindigen.
En kan ik deze update nu zonder problemen in Vista uitvoeren?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2007 14:07 ]
Als je je neit kunt registreren betekend waarschijnlijk dat je geen HTC toestel hebt?Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:06:
Ik wil die Officiele HTC NL versie wel, maar welke link moet ik nu pakken als ik niet kan registreren bij HTC?
Ik zag deze link van Daanno, maar waar komt die ROM vandaan? En dan moet ik trouwens nog steeds registreren. Bij die FTP server hoeft dat niet, maar is die wel betrouwbaar? Ik wil niet met een bricked device eindigen.
Ik zou wachten tot T-Mobile de rom uitbrengt of eentje pakken bj XDA
Verwijderd
heb gisteren de versie van HTC site en ftp vergeleken en deze twee zijn exact hetzelfde (bestanden, inhoud in bytes, data van wijz. files)Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:06:
Ik wil die Officiele HTC NL versie wel, maar welke link moet ik nu pakken als ik niet kan registreren bij HTC?
"I see said the blind man, as he picked up his hammer and saw"
Een silicon hoesje met screen protector! voor €8,79 EUR inclusief verzendkosten
http://cgi.ebay.nl/Silico...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik had hem vorige week donderdag besteld, dinsdag kreeg ik een mail dat die verzonden was!
Vrijdag was het hoesje en de screen protector in mijn bezit!
Het is een lekker hoesje kwaliteit is redelijk goed, en past super!
[ Voor 3% gewijzigd door koenketelaar op 05-10-2007 16:14 ]
Iemand hier een oplossing voor? Wordt wel vervelend om te zien dat je één ongelezen tekstbericht hebt, maar alles is verwijderd of gelezen...Woudloper schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:11:
Error/Defect: Ik heb net een softreset gedaan en vlak daardoor had ik een SMSje als gelezen. Na opstarten staat vervolgens dat ik één ongelezen SMS heb. Heb nu al mijn SMSjes (inbox, sent, deleted) verwijderd, maar nog steeds staat hij op één ongelezen. Iemand een idee hoe ik dit kan aanpassen? Moet ik hiervoor de registry in? Zo ja, iemand een idee waar ik wezen moet?
Verwijderd
Wie kan wat vertellen over het verschil tussen
Versie 0.04.203
en de beta of advanced version
V. 1.04 Beta nightly build ( 883 x DL )
klopt het dat je voor de beta zeer goed moet weten wat je doet?
Oa verschil is volgens mij cpu scaler. Kijk anders een in het changelog op de site van de maker. En nee je hoeft niet meer te weten wat je doet dan bij versie 0.04.203Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:43:
--> BatterStatus
Wie kan wat vertellen over het verschil tussen
Versie 0.04.203
en de beta of advanced version
V. 1.04 Beta nightly build ( 883 x DL )
klopt het dat je voor de beta zeer goed moet weten wat je doet?
Verwijderd
thanksDjWannaB2002 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:59:
[...]
Oa verschil is volgens mij cpu scaler. Kijk anders een in het changelog op de site van de maker. En nee je hoeft niet meer te weten wat je doet dan bij versie 0.04.203
Water-Escape
Ik heb ook zo'n hoes, echt helemaal top!koenketelaar schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:14:
TIP
Een silicon hoesje met screen protector! voor €8,79 EUR inclusief verzendkosten
http://cgi.ebay.nl/Silico...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik had hem vorige week donderdag besteld, dinsdag kreeg ik een mail dat die verzonden was!
Vrijdag was het hoesje en de screen protector in mijn bezit!
Het is een lekker hoesje kwaliteit is redelijk goed, en past super!
goede aankoop
Tha
Als je de standaard Rom hebt dan is het een kwestie van Internet delen opstarten op je HTC en zorgen dat je via ActiveSync verbonden bent. Veel moeilijker is het niet...water_escape schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:15:
heeft iemand enig idee hoe je via de htc het internet doorstuurd naar de laptop, of een stap voor stap overzicht? ik krijg het niet voor elkaar. dank
Verwijderd
Lijkt mij ook veel mooier als je dat groen kan weghalen. ik hoop dat er iemand reageerd.Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:30:
Hoe ga je dat groene weghalen? Ik heb net op XDA gekeken maar daar kom ik er niet uit. Als het je gelukt is hoor ik graag hoe je het gedaan hebt.
Ik ben op zoek naar deze schermen (zie deze link)
http://forum.xda-develope...ck+blue+home+plug+artemis
Dit schijnt alleen je P3300 enorm traag te maken. Wie weet een betere oplossing?
maar dat is dus niet draadloos? (laptop is windows vista) hoe connect ik die daarmee? en waar staat internet delen op de htc? zie ik nergens tussen staan (heb alles nog origineel)Stubby schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 19:09:
[...]
Als je de standaard Rom hebt dan is het een kwestie van Internet delen opstarten op je HTC en zorgen dat je via ActiveSync verbonden bent. Veel moeilijker is het niet...
Water-Escape
ik gebruik em nu al een dagje.
en de snelheid is super!!!!
ik gebruik Batterystatus met een overclock van 46 Mhz, dus staat nu op 247 Mhz.
echt een verbetering tegenover wm5!!
wel raar je zou tog eerder denken dat wm6 slomer is? weet iemand hoe dit komt?
de nieuwste TomTom erop gezet, en het gaat 10 keer sneller als de oude versie.
de nieuwste is Build 8351 ofzo, die heeft een andere Todayscherm, en het opstartscherm is een huisje met plaatjes
http://specs.tweak.to/6635
Het is blijkbaar niet iedereen duidelijk dat Uspl een "tooltje" is waarmee je de country ID beveiliging kan omzijlen. Officieel vervalt je garantie er zelfs mee als je er ROM updates opzet die niet voor jouw toestelversie bedoelt zijn. Eigenlijk behoor je dus op de WM6 update van T-Mobile te wachten, dan blijft je garantie gewaarborgd. Dat kan soms nog maanden duren maar ja, dat is het nadeel van het prijsvoordeel bij een operatorvariant.Stampre schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 19:55:
Ook ik heb een t-mobile toestel. Dat Uspl dat je dan moet gebruiken levert htc niet automatisch mee neem ik aan? Die moet gewoon van xda afkomen?
Ik wil niet als moraalridder overkomen, dit is meer bedoeld als waarschuwing voor het geval je het niet wist

[ Voor 103% gewijzigd door robertwebbe op 05-10-2007 21:13 ]
Internet connection sharing staat bij de Comm Manager. Het werkt als volgt:water_escape schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 19:35:
[...]
maar dat is dus niet draadloos? (laptop is windows vista) hoe connect ik die daarmee? en waar staat internet delen op de htc? zie ik nergens tussen staan (heb alles nog origineel)
1. ICS opstarten
2. Druk op connect en wacht even. De P3300/Compact 3 gaat dan een GPRS verbinding maken en geeft de melding 'waiting for network'.
3. Plug in; Vista geeft een paar netwerkicoontjes.
Als je Netwerkcentrum open hebt staan kan je mooi zien wat er gebeurt (aanmelden op lokaal netwerk, identificeren, internet doorsluizen). Je kan ICS ook opstarten als je de PDA al aan de PC hebt hangen, maar dat werkt bij mij niet altijd.
Soms krijg ik wazige foutmeldingen ('GPRS session cannot be initiated for an unknown reason' of iets dergelijks, maar dan helpt een soft-reset van de PDA en/of een reset van de computer vaak wel.
De verbinding is tergend traag, maar net genoeg om te mailen en een beetje te browsen. Reken op max 5,5 kb/s bij downloads.
De makkelijke oplossing: installeer een ander thema of maak er zelf één?Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 19:32:
[...]
Lijkt mij ook veel mooier als je dat groen kan weghalen. ik hoop dat er iemand reageerdt.
[ Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 05-10-2007 22:30 ]

[ Voor 35% gewijzigd door Stampre op 06-10-2007 11:02 ]
hoer krijg ik hem draadloos naar vista gestuurd?
gwystyl schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 22:23:
[...]
Internet connection sharing staat bij de Comm Manager. Het werkt als volgt:
1. ICS opstarten
2. Druk op connect en wacht even. De P3300/Compact 3 gaat dan een GPRS verbinding maken en geeft de melding 'waiting for network'.
3. Plug in; Vista geeft een paar netwerkicoontjes.
Als je Netwerkcentrum open hebt staan kan je mooi zien wat er gebeurt (aanmelden op lokaal netwerk, identificeren, internet doorsluizen). Je kan ICS ook opstarten als je de PDA al aan de PC hebt hangen, maar dat werkt bij mij niet altijd.
Soms krijg ik wazige foutmeldingen ('GPRS session cannot be initiated for an unknown reason' of iets dergelijks, maar dan helpt een soft-reset van de PDA en/of een reset van de computer vaak wel.
De verbinding is tergend traag, maar net genoeg om te mailen en een beetje te browsen. Reken op max 5,5 kb/s bij downloads.
[...]
De makkelijke oplossing: installeer een ander thema of maak er zelf één?
Water-Escape
Verwijderd
In vergelijking met wm5 ruled wm6 ja.rohit schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 19:51:
WM6 RULES !!!!!
ik gebruik em nu al een dagje.
en de snelheid is super!!!!
ik gebruik Batterystatus met een overclock van 46 Mhz, dus staat nu op 247 Mhz.
echt een verbetering tegenover wm5!!
wel raar je zou tog eerder denken dat wm6 slomer is? weet iemand hoe dit komt?
de nieuwste TomTom erop gezet, en het gaat 10 keer sneller als de oude versie.
de nieuwste is Build 8351 ofzo, die heeft een andere Todayscherm, en het opstartscherm is een huisje met plaatjes
Volgens de windows logica zou wm6 inderdaad slomer moeten zijn ja. Blijkbaar hebben ze besloten voor de verandering eens af te wijken van dit patroon. Misschien hebben ze zelfs wel hun os zo aangepast dat het efficiënter werkt (stel je voor!).
TomTom is altijd al in staat geweest om op een brakke fundering (wm) toch een snel programma te schrijven, dat viel mij bij wm5 ook al op. Nu start TomTom bijna net zo snel op als het openen van mijn SMS-inbox.
Kortom: een pluim voor microsoft!
Ik heb hem nog niet, maar ik heb wel een FTP linkje gevonden naar de officiele HTC WM6 ROM. Zodra ik weer fatsoenlijk internet heb ga ik hem waarschijnlijk wel even proberen, maar mijn huidige rom bevalt eigenlijk ook wel prima. Ik moet dus nog even kijken of ik overstap. Nou hopen dat T-mobile ook snel met een officiele rom komt.Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:32:
Heeft iemand al de nieuwe wm6 (nederlands) erop en staat tomtom er ook nog op en welke versie
dank u
kan ik daarna wel terug naar de originele wm6 nl rom ???
want ik wil heel graag die touchflo.
iemand ervaring met die van Fracoon van Xda?
Dit topic is gesloten.