HTC P3300 deel 8 (Artemis, MDA Compact III, Orange SPV M650)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 34.147 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-one
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-01-2024
ik ben op zoek naar de drivers van dit toestel (specifiek mda compact III van T-mobile) om als modem te kunnen gebruiken voor internetten via de laptop. Ik heb andere topics gelezen waarin het alleen een kwestie is van instelling veranderen is in active sync (bij andere soorten toestellen), maar dit lukt mij niet bij dit toestel. Is er iemand die weet wat de oplossing ervoor is en gelukt is? Ik gebruik de usb kabel om met de laptop te kunnen vervinden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

* Woudloper is sinds vandaag bezitter van de MDA Compact III en is momenteel bezig met het instellen van de telefoon. Alles lijkt zo goed te gaan, echter krijg ik mijn wifi niet aan de praat.

Ik heb nu via de instellingen een nieuw draadloos netwerk toegevoegd met mijn eigen instellingen. In het overzicht heeft deze ook de status 'Verbonden' en bij de instellingen van het draadlose netwerk staat ook "Maak verbinding met:" ingesteld op Internet. (Verificatie staat op 'openen' en Gegevenscodering staat 'Uitgeschakeld').

Wanneer ik nu echter Internet Explorer open en bijvoorbeeld naar www.google.nl ga krijg ik vervolgens de volgende melding:
"Kan de pagina niet vinden.
Controleer de naam en probeer het opnieuw"
Enig idee wat ik fout doe? Ben ik nog ergens een instelling vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

kan aan je router liggen. Ik kom met geen mogelijkheid op mijn eigen ordinaire Sitecom router terwijl hij probleemloos bij anderen maar ook mijn Fonero router pakt.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:22

GVR

d-one schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:06:
ik ben op zoek naar de drivers van dit toestel (specifiek mda compact III van T-mobile) om als modem te kunnen gebruiken voor internetten via de laptop. Ik heb andere topics gelezen waarin het alleen een kwestie is van instelling veranderen is in active sync (bij andere soorten toestellen), maar dit lukt mij niet bij dit toestel. Is er iemand die weet wat de oplossing ervoor is en gelukt is? Ik gebruik de usb kabel om met de laptop te kunnen vervinden... :)
De Compact III krijg ik morgen pas binnen, maar de vario heb ik wel al als modem in gebruik. Volgens mij moet je puur de drivers voor HTC USB modem hebben, en zijn die niet telefoon, specifiek?

Ik heb op de telefoon de modemkoppeling geactiveerd, en op de pc een inbelverbinding gemaakt met de HTC usb modem, en bel dan naar nr *99#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 11:30

Pieth

Beginnend prutser..

d-one schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 20:06:
Gewoon een BT partnerschap tussen je laptop en de P3300 instellen. Dan op je P3300 naar Start - Programma's - Internet delen - verbinding maken. Op je laptop BT verbinding maken met je P3300 en klaar is kees.

Als je een active sync verbinding hebt kun je dat internet delen programmatje ook gebruiken geloof ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Pieth op 25-09-2007 23:56 ]

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik heb vandaag vanwege een serververhuizing de hele dag op kantoor via mijn p3300 geinternet. Echt meer dan prima. Onder vista wil het native. Onder winxp moet je denk ik per se active sync hebben.

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Jazzper schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:39:
kan aan je router liggen. Ik kom met geen mogelijkheid op mijn eigen ordinaire Sitecom router terwijl hij probleemloos bij anderen maar ook mijn Fonero router pakt.
Thanx, moet nog even uitzoeken wat nu écht het probleem is. Als ik net verbinding heb kan ik een aantal websites bezoeken, maar na zo'n 1 à 2 minuten krijg ik de melding dat niets meer op te vragen is...

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Woudloper schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:44:
[...]

Thanx, moet nog even uitzoeken wat nu écht het probleem is. Als ik net verbinding heb kan ik een aantal websites bezoeken, maar na zo'n 1 à 2 minuten krijg ik de melding dat niets meer op te vragen is...
Heb ik ook, doodmoe word ik ervan
(overigens niet eens bij wifi maar bt)

Tha

Verwijderd

Jazzper schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:39:
Wat je kunt proberen is om het kanaal van je router te veranderen naar bv 1. Standaard staat dat meestal op 11. Het schijnt dat sommige devices hier niet goed mee overweg kunnen.

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

thx voor de tip, zal het eens proberen!

Vanochtend wéér verslapen door het alarm..
gisteravond check: geluid, aan, tijd goed, tijdzones goed, andere settings goed..
Vanochtend 20 minuten te laat wakker worden en op het scherm enkel 'reminder' zien...
fucking WM6 & Touch WWE 2.x

• Tha

Tha

gaat hard

Jazzper schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:11:

gisteravond check: geluid, aan, tijd goed, tijdzones goed, andere settings goed..
Vanochtend 20 minuten te laat wakker worden en op het scherm enkel 'reminder' zien...
Paar post hierboven heb ik deze geadviseerd
probeer deze is, werkt echt perfect bij mij

http://enalarmppc.en.softonic.com/pocket ook mp3's enzo easy in te stellen.
ma,di,wo,do,vr,za,zo etc allemaal los

Tha

Verwijderd

Jazzper schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:11:

Heb je wel de juiste alarmtoon? Niet een hele zachte waar je doorheen slaapt?

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ja ik moet hem nog proberen, maar kost weer geld enzo :/

nee heb prima alarmtoon, want eerder werd ik altijd prima wakker.

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Heb je al geprobeerd om hem over 2 minuten af te laten gaan? Krijg je dan wel alarm?

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Verwijderd

Slaap je idd niet gewoon te diep tegenwoordig? :P

• Biker-mouse
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-06 00:51
Tha schreef op woensdag 26 september 2007 @ 10:13:
[...]

Paar post hierboven heb ik deze geadviseerd
probeer deze is, werkt echt perfect bij mij

http://enalarmppc.en.softonic.com/pocket ook mp3's enzo easy in te stellen.
ma,di,wo,do,vr,za,zo etc allemaal los
Ziet er idd erg leuk uit, maar kost weer geld.

En dat om wakker te worden 8)7 ;)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
ik heb een giga probleem met men telefoon! Ik bel de hele dag door voor zakelijke dingen, nu heb ik dus dit probleem;

Alle gesprekken gaan via de speaker, dus de hele wereld kan meegenieten van klanten die niet willen betalen, tot ruzies ;)

ik heb al een hard-reset gedaan, maar mocht niet baten. Het probleem deed zich voor nadat ik een keer men hands free set heb gebruikt. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om de telefoon zo ver te krijgen gewoon weer via "oor" speaker te gaan. Iemand bekend met dit probleem?

• Tha

Tha

gaat hard

Biker-mouse schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:23:
[...]

Ziet er idd erg leuk uit, maar kost weer geld.

En dat om wakker te worden 8)7 ;)
http://www.fixdown.com/english/pda/list/24.htm
volgens mij hoort hij gratis te zijn, als deze het niet is, let me know

Tha

Verwijderd

Weet iemand of t-mobile al wm6 voor de mda compact iii beschikbaar heeft gesteld? Of wanneer dit eindelijk gaat gebeuren....???

Thanx!

Verwijderd

het valt me op dat mijn compact III geen verbinding kan maken met het internet wanneer deze via USB gekoppeld is aan mijn pc. Wanneer ik geen USB verbinding maak en WLAN aanzet gaat alles perfect.

Ik zoek alleen een manier om ook de verbinding via USB goed te krijgen zodat deze automatisch weerberichten en quickGPS sync't wanneer deze met activeSync verbonden is.

Moet ik hiervoor bepaalde poorten open zetten op mijn pc of router? Het viel me wel op dat de pc's van de router een 192 adres krijgen en de LAN verbinding van de telefoon een 169 adres, maar dit zal wel komen doordat deze aan de pc gekoppeld is in plaats van de router.

Iemand een idee?

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:58:
Weet iemand of t-mobile al wm6 voor de mda compact iii beschikbaar heeft gesteld? Of wanneer dit eindelijk gaat gebeuren....???

Thanx!
Met alle respect voor je post, maar begin eens bij de startpost en lees een van de delen....

Tha

Verwijderd

Vriend van mij heeft sinds een tijdje de touch en is na mijn goede ervaringen met windows phone naar de touch gegaan. maar die menu structuur van touch ziet er wel supergelikt uit. :9~

misschien en waarschijnlijk een hele domme vraag, maar ik ben totale noob 8)7 op het gebied van flashen. Maar als ik de touch structuur op mijn mda compact III wil draaien dat ik deze rom nodig heb??

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=329453

ben dit forum al paar keer door gegaan maar ik ben altijd huiverig voor welke bestanden ik dan werkelijk nodig heb en welke ik echt nodig heb

• HarryRag
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-02 19:37
zoals ik het begrepen heb ben je alleen die rom nodig.
na zelf erin te kijken, zitten de cid unlockers erbij in met .bat files om te flashen.

dus het zou moeten werken als ik het goed begrepen heb, ga zelf ook deze week ergens ermee aan de gang

zie deze post

Flashen tutorial van een touch/elf versie op AAP

[ Voor 29% gewijzigd door HarryRag op 26-09-2007 23:20 ]

Verwijderd

thnx voor de snelle comment, ik zie nu inderdaad de eerste stap om de CID te unlocken. Ik denk dat ik morgen maar is mijn telefoon overga zetten naar nieuw besturingssysteem.
Op mijn werk is sinds kort ook office outlook ingevoerd. Zijn uiteindelijk als zakelijke telefoons van sommige collega's gegaan voor de touch in plaats van de p3300. Kan ik binnenkort met beste van beiden over straat :)

• koenketelaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-01 12:05
Heye allemaal,

Heeft iemand ervaring met de laatste Skype 2.2 (http://www.skype.com/intl/en/download/skype/windowsmobile/)

Als ik bel naar een skype user wordt mijn P3300 erg sloom en kan ik die ander amper verstaan!
Is hier misschien wat aan te doen?

• Tha

Tha

gaat hard

gebruik je die voor de 3300?
die op skype staat?

http://www.skype.com/go/getskype-pocketpc-cab

[ Voor 40% gewijzigd door Tha op 27-09-2007 09:48 ]

Tha

Verwijderd

Mijn telefoon is geflashed. wm6 met touchflo werkt echt perfect, wel is het een nadeel dat je elke keer weer je touchflo moet aanzetten met de windows toets. Of kan je die ook vergrendelen.

Ook een probleepje met TomTom6. Na het flashen de originele sd-card in me pocket gestopt en tomtom geinstalleerd. Toen me andere kaartje erin gedaan en gedacht dat de kaarten dan weer geselecteerd waren, nee, k moet tom tom zelfs opnieuw activeren zegt het prog. :?

Heb overigens de origonele tomtom met flitsupdate en alles. Hoe heb jij dit gefixed jazzper, want jij had ook tomtom erop right O-)

• koenketelaar
Ja, deze heb ik geinstalleerd!

Verwijderd

weer een noob actie, eerst een update gedownload en toen doodnormaal de productcode ingevoerd. Gelukkig kon ik het in de chaos nog vinden. TomTom werkt weer met heel europa :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 11:08 ]

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:04

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb al twee weken mijn telefoon niet gereset volgens mij.. *O*

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een progsel waarmee ik handig profielen kan wisselen, aanmaken en bijwerken. Liefst op basis van adapter, tijd, en misschien ook nog wel locatie (op basis van gps positie?). Iemand een goed idee?

• Biker-mouse
Tha schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:49:
[...]

http://www.fixdown.com/english/pda/list/24.htm
volgens mij hoort hij gratis te zijn, als deze het niet is, let me know
Yep, deze werkt super!

Thx :*)

MacBook Pro - Iphone 6 - Ipad Air - BMW E90 325i - Honda CBR 600 RR - Synology DS415+ - Apple TV2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Iemand een idee of het mogelijk is om de letter recognizer terug te krijgen op een MDA?

Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 08:53:
Hallo,

Iemand een idee of het mogelijk is om de letter recognizer terug te krijgen op een MDA?

Chris
Zelf ook al gezocht of niet?

voorruit, 1 keer google gebruiken....
http://www.google.nl/sear...q=letter+recognizer&meta=

[ Voor 16% gewijzigd door Tha op 28-09-2007 09:10 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:09:
[...]

Zelf ook al gezocht of niet?

voorruit, 1 keer google gebruiken....
http://www.google.nl/sear...q=letter+recognizer&meta=
Thankz zeker vaker gezocht echter dus niet gevonden, maar ja dank voor uw geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:00:
[...]

Thankz zeker vaker gezocht echter dus niet gevonden, maar ja dank voor uw geduld.
Zeg maar "je"hoor ;)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:22

GVR

Ik krijg geen melding (geluid) als er een nieuwe email of sms binnenkomt op mijn compact III, terwijl ik toch echt dit signaal heb ingesteld bij geluiden en meldingen. Iemand meer die dit probleem gehad heeft?

*edit* Heb t al gevonden stomstom, vinkje bij meldingen (alarmen, herinneringen)

[ Voor 16% gewijzigd door GVR op 28-09-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Als ik mijn MDA aansluit op mijn laptop (Windows XP Proffesional, met ActiveSync 4.5.) krijg ik de volgende melding:
USB Device Not Recognized
One of the USB devices attached to this computer has malfunctioned, and Windows does not recognize it. For assistance in solving this problem, click this message.
Ik kan bij na het klikken alleen eventuele drivers updaten. Weet iemand waar ik nieuwe drivers vandaan kan halen zodat de MDA Compact III wel wordt herkend door XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

Hoe groot is de kans dat je MDA Compact 3 stuk gaat bij normaal gebruik? Dus gewoon bellen, smsen, mailen en in de broekzak? Zit te twijfelen om maar naar een non supported OS te gaan. Wm6 dus. Zit erg te twijfelen namelijk.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
iCy schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:45:
Hoe groot is de kans dat je MDA Compact 3 stuk gaat bij normaal gebruik? Dus gewoon bellen, smsen, mailen en in de broekzak? Zit te twijfelen om maar naar een non supported OS te gaan. Wm6 dus. Zit erg te twijfelen namelijk.
De mijne overleefd het tot nu toe 5 jaar.
Sleep hem overal mee naar toe in mijn broekzak.

Ding zit heel degelijk in elkaar!

En met software krijg je geen hardware kapot, dus een flash betekent niet dat je je garantie verliest van de hardware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Biker-mouse schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:13:
[...]

En met software krijg je geen hardware kapot, dus een flash betekent niet dat je je garantie verliest van de hardware :)
Jups, maar t-mobile kennende zeggen ze dat het toestel niet meer werkt door andere software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem altijd in mijn broekzak, echter mijn scroll-wheel en muis doet het af en toe niet.
Ik verwacht dat er dan vuil achter zit, enige oplossing is om er met lucht doorheen te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Vanavond maar een leuke rommetje uitzoeken. En mocht deze stuk gaan en t-mobile zegt geen garantie, achja dan maar even wachten. Heb toch maar een jaar contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 20:11:
het valt me op dat mijn compact III geen verbinding kan maken met het internet wanneer deze via USB gekoppeld is aan mijn pc. Wanneer ik geen USB verbinding maak en WLAN aanzet gaat alles perfect.

Ik zoek alleen een manier om ook de verbinding via USB goed te krijgen zodat deze automatisch weerberichten en quickGPS sync't wanneer deze met activeSync verbonden is.

Moet ik hiervoor bepaalde poorten open zetten op mijn pc of router? Het viel me wel op dat de pc's van de router een 192 adres krijgen en de LAN verbinding van de telefoon een 169 adres, maar dit zal wel komen doordat deze aan de pc gekoppeld is in plaats van de router.

Iemand een idee?
Is er iemand die mijn vraag kan beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biker-mouse schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:13:
[...]

hij is nog niet eens 5 jaar oud gekkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:31:
[...]

hij is nog niet eens 5 jaar oud gekkie
5 maanden bedoel ik idd ;) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-12-2020
wilmocs schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:20:
ik heb een giga probleem met men telefoon! Ik bel de hele dag door voor zakelijke dingen, nu heb ik dus dit probleem;

Alle gesprekken gaan via de speaker, dus de hele wereld kan meegenieten van klanten die niet willen betalen, tot ruzies ;)

ik heb al een hard-reset gedaan, maar mocht niet baten. Het probleem deed zich voor nadat ik een keer men hands free set heb gebruikt. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om de telefoon zo ver te krijgen gewoon weer via "oor" speaker te gaan. Iemand bekend met dit probleem?
Ik heb sinds 2 dagen precies hetzelfde probleem
gekomen nadat ik de telefoon in speaker stand had gebruikt en daarna niet meer weg gegaan.
zelfs niet na een hard reset. (een echte hard reset dus geen memory wipe)

ik draai overigens wm6 touch 2.0 van xda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik je toevallig het programma Audionotes?

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Welk van de roms is het stabielste en snelste os? De extra tooltjes boeien me niet die kan ik zelf ook wel installen mits nodig

Verwijderd

iCy schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 01:58:
Welk van de roms is het stabielste en snelste os?
WM5 8)

Ik heb zelden of nooit een vastloper en werk toch echt dagelijks met mijn toestel...

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ik vind WM6 sneller dan WM5 moet ik zeggen. Ik gebruik de Touch 2.0 WWE ROM maar die is voor jou te vol gok ik. Je hebt een hele karige gestripte. Ben de naam even kwijt. Bare ofzo?

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Jazzper schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 12:54:
Ik vind WM6 sneller dan WM5 moet ik zeggen. Ik gebruik de Touch 2.0 WWE ROM maar die is voor jou te vol gok ik. Je hebt een hele karige gestripte. Ben de naam even kwijt. Bare ofzo?
Je zou de Touch 2.11 lite kunnen proberen, die is aardig leeg; verder is er nu een 'vanilla' rom, waarbij zo veel mogelijk WM6 kaal is gehouden.

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Nee je begrijpt me niet. Ik wil geen lite, het was een reactie @ icy

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:32:
[...]

Is er iemand die mijn vraag kan beantwoorden?
Nee, maar ik ben wel benieuwd naar het antwoord! Ik heb namelijk precies hetzelfde.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

• Stampre
  • Laatst online: 30-08 12:01
Same problem here!

http://specs.tweak.to/6635

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:08
iCy schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:00:
Vanavond maar een leuke rommetje uitzoeken. En mocht deze stuk gaan en t-mobile zegt geen garantie, achja dan maar even wachten. Heb toch maar een jaar contract.
Mede door jouw bericht ben ik ook bezig geweest, en ik ben voor de ARTEMIS TOUCH 2.1 WWE full gegaan op XDA.
Ben er tot nu toe zeer tevreden over, ik moet alleen alle settings nog goed zetten met betrekking tot GPRS en mail etc.
Toen ik mijn tmobile sim erin stopte vroeg hij wel om het e.e.a. aan setttings te veranderen, alleen werkt mijn GPRS nog niet maarja, straks maar ff kijken.
Verder is hij ligt overclocked, en ik vind de touch functie erop geweldig.
Na 1 dag gebruik staat mijn accu nog op 90%, dus das ook mooi.
Ja ik ben tevreden :P

Op de wind van gister kan je niet zeilen

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

MillZ schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:10:
[...]

Mede door jouw bericht ben ik ook bezig geweest, en ik ben voor de ARTEMIS TOUCH 2.1 WWE full gegaan op XDA.
Ben er tot nu toe zeer tevreden over, ik moet alleen alle settings nog goed zetten met betrekking tot GPRS en mail etc.
Toen ik mijn tmobile sim erin stopte vroeg hij wel om het e.e.a. aan setttings te veranderen, alleen werkt mijn GPRS nog niet maarja, straks maar ff kijken.
Verder is hij ligt overclocked, en ik vind de touch functie erop geweldig.
Na 1 dag gebruik staat mijn accu nog op 90%, dus das ook mooi.
Ja ik ben tevreden :P
Ghehe, ik was al bekend met WM6 met me HTC Wizard, t-mobile vario 1. Maar hierbij kon ik wel teruggaan naar een oudere versie.

Zometeen ff Activesync 4.5 op me laptop knallen en dan flashen. Weet ik zeker dat ik door stroomuitval etc etc nog een werkende telefoon heb :P

Edit:

Voor de Artemis Touch 2.1 Full gegaan :-) eindelijk weer een engels toestel.

[ Voor 12% gewijzigd door Meneer iCy op 29-09-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ja Touch 2.1 full WWE heb ik ook en is erg lekker. Heb ook nederlandse woordaanvulling geinstalleerd en dan is het helemaal top. Loopt als een dolle. Heb alleen die te hippe contactmanager weer naar de oude omgezet. Toch iets fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
@jazper, welke nl woordaanvulling heb je gebruikt? Ik zat eigenlijk te wachten tot t-mobile eens met wm6 gaat komen maar dat duurt me langzaam aan te lang. dus denk dat ik ook maar voor de touch 2.1 ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:13

itarix

404 soul not found

mijn telefoon weigert aan te gaan! :'(

en ik bedoel echt niet aan dus ook geen bootloader / startup scherm...

ik was aan het klooien met exchange en wouw me telefoon instellen, dus ik pak hem uit me broekzak... en toen stond ie uit en ik kreeg hem ook nietmeer aan :|
heb de batterij er uitgehaald en na lang wachten er weer ingedaan en hij ging heel even aan.. maar voordat ie opgestart was ging ie weer uit en kreeg ik hem weer niet aan!

iemand anders zelfde probleem?
oplossingen?

ik wil hem niet weer opsturen naar t-mobile...

en ehhh de batterij is niet leeg 8)7

update: hoe langer ik de batterij eruit hou hoe langer hij het blijft doen.
ik denk/hoop dat de batterij alleen kapot is, vanavond kan ik een batterij lenen van iemand die dezelfde telefoon heeft... hopen dat daar het probleem mee opgelost is.

teminste T-mobile doet toch niet zo moelijk voor het vervangen van batterijen?

[ Voor 24% gewijzigd door itarix op 30-09-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:08
T mobile doet helemaal niet moeilijk met vervangen van batterijen, als je naar een tmobileshop gaat, en je legt het uit, krijg je direct een nieuwe volgens mij.
Ik had hetzelfde euvel met mijn MDA Vario.

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Laatst online: 15:13

itarix

404 soul not found

na een halvedag wanhopig klooien doet ie het weer :S gewoon met de huidge batterij, maargoed mooi dat ie het nog doet ga naar een maand over naar de kaiser en dan kan ik deze nog verkopen ;)

[ Voor 41% gewijzigd door itarix op 30-09-2007 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:24
Ik heb een probleempje met mijn MMS instellingen onder WM6 met Orange. Een mms melding krijg ik binnen maar wanneer ik deze wil downloaden krijg ik een foutmelding 'Error synchronizing'.

Weet iemand of daar een oplossing/workaround voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Aaah :D net 1tje opgehaald 2ehands :D voor een prikkie!!!

supergaaf ding zeg!!!

nu deze toffe topic gevonden, kijken wat ik met dit ding allemaal kan gaan doen!!

heeft er iemand nog tips voor mij???

enne wanneer komt die wm6 update van htc??

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

rohit schreef op zondag 30 september 2007 @ 21:44:
Aaah :D net 1tje opgehaald 2ehands :D voor een prikkie!!!

supergaaf ding zeg!!!

nu deze toffe topic gevonden, kijken wat ik met dit ding allemaal kan gaan doen!!

heeft er iemand nog tips voor mij???

enne wanneer komt die wm6 update van htc??
Wat is een prikkie? :P 100 euro ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
240 euro + 14 maande garantie :) werkt perfect ziet er nog mooi uit op een paar gebruikerskrasse na :D scherm helemaal perfect :D

dit is GAAF
Wie heeft dit hier erop???
http://nl.youtube.com/watch?v=hkwzBAuo2rQ

en nog 1 ding, hoe reset ik de gesprekstijden uitkomend en inkomend?
dit is best handig voor mij abbo :P

[ Voor 45% gewijzigd door Rohit op 30-09-2007 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
rohit, allereerst welkom hier en gefeliciteerd met je fantastische aankoop want dat is het. Het is misschien wel handig dat voor je vragen stelt ook zelf op onderzoek uitgaat. Touchflo is hier een veelbesproken onderwerp. Ook de vraag/antwoord hTC rom komt vaak genoeg voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Om mijn gesprekstijden e.d. bij te houden maak ik gebruik van Phone Dashboard. Deze houd het één en ander goed bij en ben zeer tevreden omdat ik dit ook al gebruikte op de MDA Compact I.

Sinds kort echter iets minder tevreden omdat er nu dubbele (driedubbele, etc.) gesprekken worden geregistreerd. Dit gebeurd alleen bij Phone Dashboard. In de gewone historie ziet het er goed uit. Iemand hier ook ervaring mee? Of weet iemand een beter tool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

@stampre: ik heb er 2 van XDA forums geplukt en beiden geinstalleerd. Geen idee welke nou de goede was. Ik gok degene die international dictionaries (ofzo) heet. En dat hij dan de NL pakt op basis van mijn regional settings. Hij ging na installatie namelijk direct op NL zonder dat ik iets hoefde te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:20
Woudloper schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:59:
Om mijn gesprekstijden e.d. bij te houden maak ik gebruik van Phone Dashboard. Deze houd het één en ander goed bij en ben zeer tevreden omdat ik dit ook al gebruikte op de MDA Compact I.

Sinds kort echter iets minder tevreden omdat er nu dubbele (driedubbele, etc.) gesprekken worden geregistreerd. Dit gebeurd alleen bij Phone Dashboard. In de gewone historie ziet het er goed uit. Iemand hier ook ervaring mee? Of weet iemand een beter tool?
Ik gebruik zelf BatteryStatus voor het bijhouden van mijn telefoongesprekken en dat werkt zeer goed. Bijkomend voordeel is dat je meteen je processor kan overklokken en ook nog eens en taskmanager erbij geleverd krijg. Aanradertje dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MillZ schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 20:10:
[...]

De NetworkWizzard van HTC zet foutief de APN voor T-mobile op internet-act (moet zijn internet). MMS is wel OK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemde vraag misschien maar zou een van jullie een screenshot willen maken van het eerste witten HTC opstart scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

Stubby schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:42:
[...]

Ik gebruik zelf BatteryStatus voor het bijhouden van mijn telefoongesprekken en dat werkt zeer goed. Bijkomend voordeel is dat je meteen je processor kan overklokken en ook nog eens en taskmanager erbij geleverd krijg. Aanradertje dus!
Enig nadeel wat we daar wel bij mogen opmerken is dat BatteryStatus (althans de versie die ik heb) niet doorrekent wat dat kost, nadat je de tarieven hebt ingevoerd. Eigenlijk zoek ik een ander programma die dat wel kan.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H4ldrz
  • Laatst online: 05-02 19:36
Heeft iemand de nieuwe NL versie van WM6 al erop staan ???

Te vinden via : http://forum.xda-develope...?t=332490&highlight=dutch

Respect voor NikMel _/-\o_ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadgeek.com/uploads456/1/x23nyr.jpg

Wil deze graag gaan uitproberen of de "basic" Vanilla rom (http://forum.xda-develope...read.php?t=332531&page=17)

[ Voor 5% gewijzigd door H4ldrz op 01-10-2007 20:02 ]

Gaston

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

H4ldrz schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:55:

Respect voor NikMel _/-\o_ _/-\o_

[afbeelding]

Wil deze graag gaan uitproberen of de "basic" Vanilla rom (http://forum.xda-develope...read.php?t=332531&page=17)
Ik ga hem niet proberen. Ben superblij met me engelse rom en wil echt niet terug naar Nederlands, no way :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miesjaa
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-08 08:07
Hallo,

Ik heb de Vanilla ROM geinstalleerd (WM6). Werkt allemaal perfect. Heb alleen het probleem dat mijn ringtones heel erg zacht klinken. Het vreemde is dat de MP3 die ik hiervoor gebruik gewoon een normaal volume heeft in de media player.

Nu heb ik in de openingspost al een registrysetting gevonden om het ringtonevolume te verhogen. Ik merk alleen geen verschil na het doorvoeren van de setting. Na een soft reset is mijn registryaanpassing overigens weer verdwenen... :?

Dit probleem had ik overigens ook bij de B&B rom. Bij mijn originele WM5 ROM had ik het probleem echter niet...

Snap er helemaal niks meer van. Heeft hier iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Met groot genoegen deel ik u mede dat uw host van dit topic weer terug is van zijn vakantie in Brazilië ;)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

DjWannaB2002 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:12:
Met groot genoegen deel ik u mede dat uw host van dit topic weer terug is van zijn vakantie in Brazilië ;)
Natal? Fort Aleza?

Natuur? Of natuurschoon :9

Nog kunnen navigeren daar 8)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

We zijn blij dat je er weer bent. Post nu maar foto's van de blote vrouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25
DjWannaB2002 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:12:
haha welkom terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Stampre schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 07:09:
rohit, allereerst welkom hier en gefeliciteerd met je fantastische aankoop want dat is het. Het is misschien wel handig dat voor je vragen stelt ook zelf op onderzoek uitgaat. Touchflo is hier een veelbesproken onderwerp. Ook de vraag/antwoord hTC rom komt vaak genoeg voorbij.
waar is het tedownloaden die Touchflo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:35
Het is dus zover, mijn P3300 is defect. Heb hem vanmiddag per ongeluk laten vallen uit mijn handen en nu maakt de SIM kaart geen goed contact meer met de telefoon. De rest werkt wel gewoon goed. Heb de telefoon sinds Januari in bezit. Ga morgen contact met HTC opnemen. Kan ik gewoon vertellen dat hij gevallen is om het kosteloos te laten repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
denk dat je het beter niet kan zegge :)
gewoon niks zeggen en laten opsturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

goosche schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 23:22:
[...]

waar is het tedownloaden die Touchflo
LEZEN!

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik zou graag een move willen naar SG of desnoods HK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenketelaar
H4ldrz schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:55:

Heb je eerst je CID untlocked? Of is dit niet nodig als je een orginele P3300 (Dus geen T-mobile device)

Binnenkort zal ook de officele WM6 wel uitkomen, gezien andere talen al wel uit zijn
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=333791

Mvg, Koen

[ Voor 8% gewijzigd door koenketelaar op 02-10-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ik hoop het!!!

ff een vraagje,

als ik de originele wm6 er als die uitkomt op flash, hoe zet ik touchflo erop dan?

en ik kan alleen maar roms vinden met touchflo erin, is dit niet een aparte programma ofzo?

iemand ervaring met rom 2.2 van Fracoon van XDA ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-08 16:19
rohit schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:05:
ik hoop het!!!

ff een vraagje,

als ik de originele wm6 er als die uitkomt op flash, hoe zet ik touchflo erop dan?

en ik kan alleen maar roms vinden met touchflo erin, is dit niet een aparte programma ofzo?

iemand ervaring met rom 2.2 van Fracoon van XDA ?
Niet dit hoort eigenlijk bij de HTC TOUCH!!

Volgens mij is er geen cab voor touchflow want ze pakken de rom van de HTC touch en die maken ze geschikt voo de P3300

8)7 Correct me if im wrong 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
0Burner0 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 17:36:
[...]

Niet dit hoort eigenlijk bij de HTC TOUCH!!

Volgens mij is er geen cab voor touchflow want ze pakken de rom van de HTC touch en die maken ze geschikt voo de P3300

8)7 Correct me if im wrong 8)7
Er is wel degelijk een cab voor de touchflow, te vinden op het XDA forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biker-mouse schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:34:
[...]

Allen kan je die er niet FF opgooien. Die is alleen voor de coockers. Zo heb je er niets aan.

@rohit

Lees eens het een en ander op XDA, daar staan al je antwoorden voor gekauwd.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2007 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ben nieuw hier maar heb het topic al een tijdje gevolgd (zeker eerder toen het 'bereikbaarheidsprobleem' hier nog behandeld werd).

Ik heb een probleem met het synchroniseren van m'n Compact III met laptop (Outlook 2007). Ik ben het in eerdere delen van dit topic nog niet tegengekomen (maar misschien over het hoofd gezien, is ook zoveel :).

Als gezegd: synchronisatie loopt niet goed. Een afspraak of taak gemaakt op de CompactIII wordt wel naar de laptop verstuurd, andersom echter niet. Werkte met Activesync 4.5. Deze heb ik ondertussen al een keer verwijderd en daarna 4.2 geinstalleerd. Onderussen weer terug op 4.5. Ook de CompactIII al een harde reset gegeven. Office 2007 opnieuw geinstalleerd (Herstellen).

Maar kom er verder niet meer uit. Kan iemand mij helpen? BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Biker-mouse schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:34:
[...]

dat is een cab om roms mee te bakken als ik me niet vergis.
dacht dat het niet mogelijk was om heb zomaar even te installeren

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biker-mouse
Tha schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 19:43:
[...]

dat is een cab om roms mee te bakken als ik me niet vergis.
dacht dat het niet mogelijk was om heb zomaar even te installeren
Dat zou ook kunnen.
Ben hem iig tegengekomen, maar heb de touch al, dus niet verder naar gekeken.

Mijn excusus dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:53

13art

Moderator Mobile
Topicstarter
Tha schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 22:25:
[...]

Natal? Fort Aleza?

Natuur? Of natuurschoon :9

Nog kunnen navigeren daar 8)
Haha geen van beide, Tibau do Sul, klein plaatsje bij de kust, dik uur bij Natal vandaan.

En blote vrouwen ook niet, sterker nog, naakttourisme mag daar niet eens, zelfs topless niet.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:55:
Als gezegd: synchronisatie loopt niet goed. Een afspraak of taak gemaakt op de CompactIII wordt wel naar de laptop verstuurd, andersom echter niet. Werkte met Activesync 4.5. Deze heb ik ondertussen al een keer verwijderd en daarna 4.2 geinstalleerd. Onderussen weer terug op 4.5. Ook de CompactIII al een harde reset gegeven. Office 2007 opnieuw geinstalleerd (Herstellen)
Waarom heb je 4.5 verwijderd als daarmee de synchronisatie goed heeft gewerkt. Kan het niet gewoon een instelling zijn van Activesync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woudloper schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 07:44:
[...]

Waarom heb je 4.5 verwijderd als daarmee de synchronisatie goed heeft gewerkt. Kan het niet gewoon een instelling zijn van Activesync?
Ik heb Activesync pas verwijderd nadat ik al geprobeerd heb om met andere instellingen alles weer lopend te krijgen. Echter zonder succes. Dus toen terug naar 4.2. etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ik heb momenteel tomtom 6.030 geïnstalleerd op mijn MDA Compact III met Benelux Plus, echter blijf ik alleen maar 'Wacht op bruikbaar GPS-signaal...' zien. Iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn.

Is het zo dat GPS een slechter ontvangst heb als je binnen bent? Bestaat er verder ook nog een ander tool (naast TomTom) waarmee ik kan controleren of GPS daadwerkelijk werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Woudloper schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 10:24:
Ik heb momenteel tomtom 6.030 geïnstalleerd op mijn MDA Compact III met Benelux Plus, echter blijf ik alleen maar 'Wacht op bruikbaar GPS-signaal...' zien. Iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn.

Is het zo dat GPS een slechter ontvangst heb als je binnen bent? Bestaat er verder ook nog een ander tool (naast TomTom) waarmee ik kan controleren of GPS daadwerkelijk werkt?
Voor gps moet je inderdaad ff buiten gaat staan. Soms doet hij het wel binnen, maar dan sta je op zolder met een slecht isolatie etc etc. Dus gewoon ff buiten gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ik krijg met WifiFofum geen fix met voor de GPS maar voor andere applicaties wel. Wat doe ik verkeerd? Ik gebruik com4 en baudrate 4800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legofanaten
  • Laatst online: 11-09 16:19
iCy schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 11:00:
Ik krijg met WifiFofum geen fix met voor de GPS maar voor andere applicaties wel. Wat doe ik verkeerd? Ik gebruik com4 en baudrate 4800.
Volgens mij kan sommige software niet omgaan met de GPS chip. Iets met manier van gegevens uitwisselen. Een portsplitter zou het probleem moeten oplossen. Zelf gebruik ik JAL Port Splitter om Google Maps werkend te krijgen.

dus...

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.