Het World of Warcraft topic - Deel 130 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.226 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 232504

Ja dat is zeker...het lijkt wel of ze met TBC meer daze bij de mobs hebben geintroduceerd.
Ik werd er af en toe echt moe van dat als je genoodzaakt werd om door een mob infested camp te moeten dwarrelen om naar een ander stuk te komen voor een q dat je echt om de haverklap gedazed werd |:( dan dismount je weer en dan ben je weer verplicht om die mob te killen en dat een paar keer achter elkaar :|
Vandaar ook de flying mount's eureka!! :P
Heb het trouwens 1 keer gehad boven een orc village door die guards op flyers(ik was ook op mijn flying) BOEM--->dazed--->dismount---> en dan neerstorten op de grond en het net niet overleven dat is pas echt naar!! :'(

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 20-09-2007 12:59 ]

Anoniem: 142494

Anoniem: 10456 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:54:
[...]

:s zo moeilijk is Morogrim niet. We hebben er maar twee avonden op gezeten.

Welke tactiek gebruik je?
Ons probleem is duidelijk de murlocks. We hebben warrior tanking, raid er vlak achter, met 2 pala's die moeten gaan healen op het moment dat de murlocks komen. Rest van de raid moet zich een paar seconde inhouden zodat de pala's aggro krijgen. Daar gaat het vaak al mis, een priest of wat dan ook die aggro krijgt.

En op de 1 of andere manier krijgt de warrior ook vaak aggro van de murlocks, zonder dat ie shout of wat voor AoE ability gebruikt, heel apart.

We hebben wel een aantal goede tries gehad, 1x op 8%. Was 1 van de eerste tries. :p Laatste avond de hele avond ging het steeds mis bij bij de 1e murlock waves en gingen er al wat dood. Alleen de laatste try van die avond zeiden we van. Vergeet pala's, just nuke nuke nuke. Toen kregen we hem op 30% :p

We zitten nu te denken om een groep te maken die de murlocks gaat aanpakken. Prot pala, Warlock, Resto druid, en 2 mages. Die buiten het bereik van earthquake en water tomes neer zetten. Als de murlocks komen lock life tap en pala healen om aggro te krijgen, daarna concecration etc en die aggro houden. De raid kan op deze manier probleemloos verder op de boss.

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:05
Anoniem: 232504 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:43:
[...]

Ja dat is zeker...het lijkt wel of ze met TBC meer daze bij de mobs hebben geintroduceerd.
Ik werd er af en toe echt moe van dat als je genoodzaakt werd om door een mob infested camp te moeten dwarrelen om naar een ander stuk te komen voor een q dat je echt om de haverklap gedazed werd |:( dan dismount je weer en dan ben je weer verplicht om die mob te killen en dat een paar keer achter elkaar :|
Heb het trouwens 1 keer gehad boven een orc village door die guards op flyers(ik was ook op mijn flying) BOEM--->dazed--->dismount---> en dan neerstorten op de grond en het net niet overleven dat is pas echt naar!! :'(
op elke class, behalve de pally is dat idd een bitch.

op pally is het bubble, *soft landing*, ff lopen en verder vliegen :D 8)

bestaat er trouwens een "command-line" om targets te marken..? iets als mark %t diamond ofzo..?

zou namelijk wel makkelijk zijn met mn G15 keyboard, want ik heb nog nooit gebruik gemaakt van mn G-knoppen :$

[ Voor 10% gewijzigd door BootVluchteling op 20-09-2007 13:05 ]

BootVluchteling schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:02:
[...]

Damn overpowered pally's!
Nerf them all!! ;)

Anoniem: 171114

cannibal schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:25:
[...]

Heb het filmpje wel eens gezien (maar toen nog zonder mijn huidge ervaring). Zal het nog eens gaan kijken.
Wat is eigenlijk het (grote) voordeel van strafe (keys daarvoor iig dichtbij gebind) ipv gewoon rondrennen? ben je dan sneller (of slechter te raken) of doe je ondertussen ook nog wat (auto)attacks?
heel simpel gezegd .. het groepje monsters zit dan dichter op elkaar waardoor je frost nova meer kans heeft alles te bevriezen :) en daarna doordat ze dichter op elkaar staan gaat het blizzard gedeelte ook beter :)

misschien krijg je het ook wel goed voor elkaar met 'rondrennen' . kan niet helemaal zien hiervandaan hoe je het in de praktijk doet :P ... ik ben zelf nog beginnnende aoe-er dus ik zeg niet dat het de holy grail van aoe grinden is .. maar het klein beetje zigzaggen direct na de pull kan geen kwaad

filmpje laat het er in ieder geval veel te makkelijk uitzien :+

• HolyCorn
  • Niet online
Anoniem: 142494 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:48:
[...]

Ons probleem is duidelijk de murlocks. We hebben warrior tanking, raid er vlak achter, met 2 pala's die moeten gaan healen op het moment dat de murlocks komen. Rest van de raid moet zich een paar seconde inhouden zodat de pala's aggro krijgen. Daar gaat het vaak al mis, een priest of wat dan ook die aggro krijgt.

En op de 1 of andere manier krijgt de warrior ook vaak aggro van de murlocks, zonder dat ie shout of wat voor AoE ability gebruikt, heel apart.

We hebben wel een aantal goede tries gehad, 1x op 8%. Was 1 van de eerste tries. :p Laatste avond de hele avond ging het steeds mis bij bij de 1e murlock waves en gingen er al wat dood. Alleen de laatste try van die avond zeiden we van. Vergeet pala's, just nuke nuke nuke. Toen kregen we hem op 30% :p

We zitten nu te denken om een groep te maken die de murlocks gaat aanpakken. Prot pala, Warlock, Resto druid, en 2 mages. Die buiten het bereik van earthquake en water tomes neer zetten. Als de murlocks komen lock life tap en pala healen om aggro te krijgen, daarna concecration etc en die aggro houden. De raid kan op deze manier probleemloos verder op de boss.
Probeer om een frost nova rotatie op te zetten. Breng alle murlocs bij elkaar en nova ze dan vast, dan alle aoe erop (SoC ftw :P) Vergeet het maar om ze netjes neer te halen door te tanken, dat duurt veel te lang.

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-04 10:13

op pally is het bubble, *soft landing*, ff lopen en verder vliegen
Frostmages kunnen iceblock gebruiken om niet dood te gaan.
Rogues pakken passief minder schade van vallen.
Druids kunnen flightform inschakelen, als ze die al niet gebruiken :D
Warrior kan bloodrage aanklikken en daarna intercept gebruiken op een tegenstander in de buurt van de valplek.

Hunters hebben Feign death.

[ Voor 20% gewijzigd door Resistance_NL op 20-09-2007 13:15 ]

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
[...]

Blink / levitate / slow fall / (vroeger sentry totem) / flight form

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-05 19:07

KillGhost

\o/

Anoniem: 232504 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:01:
Maar iemand vertelde mij een keer dat je eigenlijk helemaal geen arcane resist gear nodig heb op curator maar of het waar is weet ik nog steeds niet :)
Klopt, onze guild heeft nog nooit arcane resist gebruikt op curator. Het is gewoon zaak de adds zo snel mogelijk neer te nuken. Gisteren ook weer gedaan. 3 mdps (rogue, dps warrior, feral druid) op de adds en de rest van de raid op de boss zelf. Ruim voor de 2e evocation down.

[ Voor 15% gewijzigd door KillGhost op 20-09-2007 13:28 ]

No guts, no glory!

• BootVluchteling
Resistance_NL schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:14:
[...]

Warrior kan bloodrage aanklikken en daarna intercept gebruiken op een tegenstander in de buurt van de valplek.

ok, op warriors dan :+

[...]

Op een rogue hoef je ook geen schade te krijgen als je neerstort...als je sub specced ben net als ik en je wordt gedismount in de lucht dan kun je altijd nog shadowstep doen als je in bereik bent van een mob op de grond (mits er natuurlijk geen mob staat waar je valt) :)
Ik heb het een keer geprobeerd en het werkt wel, net zoals een warrior iid BR+intercept of charge kan gebruiken van een afstand vanuit de lucht en krijg je dus geen val schade (erg leuk om te doen btw :P )

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 232504 op 20-09-2007 13:36 ]

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
Iedereen bedankt die antwoord heeft gegeven op de vraag over de professions. Ik ga mining en herbalism eens proberen denk ik.

iRacing Profiel

Anoniem: 23522 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:36:
[...]

Ik geloof dat het te maken had met de manier waarop je naar de mobs gepositioneerd bent. Als je strafed dan sta je met je zij tegen ze i.p.v. je rug en dan kun je niet gedazed worden (daze = bad).
pullen is met shield aan ;)

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 14:46
daroy schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:31:
Iedereen bedankt die antwoord heeft gegeven op de vraag over de professions. Ik ga mining en herbalism eens proberen denk ik.
ik vind mining en herbie maar lastig samen aangezien je er maar 1 tegelijk op je minimap kan zien, daarom heb ik ook op mn hunter geen herb of mining aangezien ik bijna altijd wel een tracking aan heb staan

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:02
Mijn methode voor AoE is momenteel iig vooral gewoon rennen totdat ik denk dat ik aan mijn maximum mobs zit, dan ren ik paar rondjes om ze heen, probeer der uit te draaien, een CoC te gooien over de meeste en dan tijdens het weglopen een FN, dan blink, 2-3 stappen, draaien en Blizzard. Als dichtbij dan CoC, FN, Blink en Blizzard. Mijn (groene meestal) mobs zijn dan meestal dood, eventueel nog een keer maar anders paar AE en klaar.

Anoniem: 108648

Anoniem: 232504 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:43:
[...]

mensen QQ over daze increase (ony deepbreath buffed omg!), result:
The complaints that the mechanic was not working correctly and had increased or changed in the expansion is the only reason we investigated the mechanic further, and found an issue that we're now correcting.
So people complaining that daze rates were to high led to an investigation which will result in an overall increase in daze rates. What delicious irony.
uiteindelijk is de dazenerf geschrapt:
With further testing and discussion it was decided that players would be too negatively affected in their ability to tank and reposition their targets, and this change will no longer be included with 2.2.

mensen whinen teveel, lees zelfs whines van warlocks over ANDERE warlocks, wat wil je dat blizz je eigen class nerfed :s

• KillGhost

KillGhost

\o/

Yokidrink schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:35:
[...]

ik vind mining en herbie maar lastig samen aangezien je er maar 1 tegelijk op je minimap kan zien, daarom heb ik ook op mn hunter geen herb of mining aangezien ik bijna altijd wel een tracking aan heb staan
Yep, dat is dan ook DE reden waarom ik skinning/herbalism en skinning/mining heb.

No guts, no glory!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:02
[...]
Daar heb ik nog niet eens bij stil gestaan nee!! ;) Goeie!

Maar goed, heb die combinatie ook nooit gehad. Altijd de bij elkaar passende professions samen gepakt of 1 gather prof als filler/money maker gebruikt.

Anoniem: 108648 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:39:
[...]

The complaints that the mechanic was not working correctly and had increased or changed in the expansion is the only reason we investigated the mechanic further, and found an issue that we're now correcting.
So people complaining that daze rates were to high led to an investigation which will result in an overall increase in daze rates. What delicious irony.
uiteindelijk is de dazenerf geschrapt:
With further testing and discussion it was decided that players would be too negatively affected in their ability to tank and reposition their targets, and this change will no longer be included with 2.2.

mensen whinen teveel, lees zelfs whines van warlocks over ANDERE warlocks, wat wil je dat blizz je eigen class nerfed :s
Ja mss whinen sommige spelers te veel maar ik doel eigenlijk meer op het questen / lvlen :P als op het tanken :)

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:59
Als je 2 verschillende Gathering professions kun je gewoon een macro maken die allebei cast om de beurt, spam je macro af en toe en het zou geen probleem mogen zijn. Neem de Gatherer of Mapnotes plugin en alle 'Gatherplekken' worden definitief gemarkeerd op je map.

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:07

Seraphin

Meep?

[...]

zou namelijk wel makkelijk zijn met mn G15 keyboard, want ik heb nog nooit gebruik gemaakt van mn G-knoppen :$
Dude.....

Ik heb mn complete actionbar verhuisd naar mn G-knoppen. Heerlijk; met de rechterhand (muis) alle char movement, en 18 hotkeys onder mn linkervingers zonder mn hand te hoeven verplaatsen 8)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-05 15:18
[...]

Mage, blink vlak voor je landt, is iets damage maar ook gewoon zonder problemen verderlopen.

Anoniem: 23522

[...]
Zou zeker terecht zijn! Alle dots zouden eigenlijk minimaal met 50 a 60% in damage moeten worden verminderd omdat het gewoon te suf is in arena (dot dot dot, ga achter t muurtje staan, win). Daarnaast schaalt shadowbolt te goed in vergelijking met mages, maar om de mage damage niet te ziek hoog te maken kunnen ze beter shadowbolt nerfen (10% minder damage en ietsje minder spelldmg coefficient), dat in combinatie met de dot-nerf zorgt ervoor dat locks nog steeds goede damage doen, maar niet meer zo belachelijk veel.
Verder in pvp, demonology, de intercept ability van de felguard is te suf voor woorden. Met cloak of shadows denk je veilig te zijn, komt daar ineens de felguard aan! Ze kunnen beter het interceptidee een 0.5 sec stun maken die op dezelfde diminishing returns zit als fear. En over fear, verkort de duration naar 50% en diminishing returns zouden langer moeten blijven zitten. Je gaat nu dood in 1 fear duration.
Lifedrain moet een veel kortere range hebben, korter duren (zonder meer te drainen), en meer mana kosten. Dat is de enige manier om die te nerfen. Daarnaast moet soullink niet 20% maar 5% worden. Je ziet nu locks met meer mitigation dan shamans! Dat kan echt niet.

Kortom: nerf locks.

• KillGhost

KillGhost

\o/

UTwizard schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:46:
Als je 2 verschillende Gathering professions kun je gewoon een macro maken die allebei cast om de beurt, spam je macro af en toe en het zou geen probleem mogen zijn. Neem de Gatherer of Mapnotes plugin en alle 'Gatherplekken' worden definitief gemarkeerd op je map.
Yep, maar die dingen hebben nogal veel spawnspots, dan zit je constant te zoeken of de macro te spammen. Dan vind ik skinning zelf een stuk makkelijker. Maar ja, dat is ook een oplossing.

No guts, no glory!

[...]

->

/macro

-> naam invullen en vraagteken icoon

-> tekst invullen
code:
1
/castsequence Find Herbs, Find Minerals

-> save,close , en koppelen aan spellbar

-> keybind -> bijvoorbeeld de "z" of ` of .. wat je wil

en om de 10 meter gelopen drukken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 20-09-2007 13:53 ]

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
[...]

.
Flightform in combat?

Je weet wel, dat zijn dezelfde druids waar over iedereen in pvp klaagt! (41/41/41)

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
ja ok maarja met een mage die 1/1/1 is eet je die toch als ontbijt? ;)

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:39
[...]
Daze factor waar ze het over hebben is puur als je vanachter geraakt wordt door een mob en niet de daze van abilities, en zover ik weet heeft er nooit een daze debuff gezeten op deepbreath.
Deze quote is niet compleet. Het ging er hierbij ook over dat + defense de kans op daze verminderd, deze bonus op defense wilden ze weghalen, of verminderen.

Juiste quote.
http://forums.worldofwarc...?topicId=1602585932&sid=1

A change to the “Daze” mechanic was originally planned for introduction in patch 2.2. This change would have removed additional defense rating as a factor in reducing the chance of being dazed, equalizing the chance for heavy armor wearers to become dazed as compared to light armor wearers. With further testing and discussion it was decided that players would be too negatively affected in their ability to tank and reposition their targets, and this change will no longer be included with 2.2. We currently have no plans to reintroduce this change at a later time.

[ Voor 32% gewijzigd door TomSmit82 op 20-09-2007 14:02 ]

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:23

On_E

Housemusic

Anoniem: 23522 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:46:
[...]

Zou zeker terecht zijn! Alle dots zouden eigenlijk minimaal met 50 a 60% in damage moeten worden verminderd omdat het gewoon te suf is in arena (dot dot dot, ga achter t muurtje staan, win). Daarnaast schaalt shadowbolt te goed in vergelijking met mages, maar om de mage damage niet te ziek hoog te maken kunnen ze beter shadowbolt nerfen (10% minder damage en ietsje minder spelldmg coefficient), dat in combinatie met de dot-nerf zorgt ervoor dat locks nog steeds goede damage doen, maar niet meer zo belachelijk veel.
Verder in pvp, demonology, de intercept ability van de felguard is te suf voor woorden. Met cloak of shadows denk je veilig te zijn, komt daar ineens de felguard aan! Ze kunnen beter het interceptidee een 0.5 sec stun maken die op dezelfde diminishing returns zit als fear. En over fear, verkort de duration naar 50% en diminishing returns zouden langer moeten blijven zitten. Je gaat nu dood in 1 fear duration.
Lifedrain moet een veel kortere range hebben, korter duren (zonder meer te drainen), en meer mana kosten. Dat is de enige manier om die te nerfen. Daarnaast moet soullink niet 20% maar 5% worden. Je ziet nu locks met meer mitigation dan shamans! Dat kan echt niet.

_O-

Anders halen ze locks gewoon effe uit de game joh, net zo makkelijk.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Rynji
  • Laatst online: 01-05 11:38
Help! Me chat venster zit vast.
Had net prat geïnstalleerd, erg mooi enz. moest alleen nog even kijken wat dat max height etc. in hield.
Maar nu kan ik me chat venster niet meer slepen, want die buttons van Normal en Combat zitten uit me scherm.
Screen :
Afbeeldingslocatie: http://xs119.xs.to/xs119/07384/WoWScrnShot_092007_140359.jpg.xs.jpg
Wat moet ik doen?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

TomSmit82 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:00:
[...]

Daze factor waar ze het over hebben is puur als je vanachter geraakt wordt door een mob en niet de daze van abilities, en zover ik weet heeft er nooit een daze debuff gezeten op deepbreath.

[...]

Deze quote is niet compleet. Het ging er hierbij ook over dat + defense de kans op daze verminderd, deze bonus op defense wilden ze weghalen, of verminderen.

Juiste quote.

[...]
ahhh ja bedankt _/-\o_

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 14:46
T!m0n schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:02:
Had net prat geïnstalleerd, erg mooi enz. moest alleen nog even kijken wat dat max height etc. in hield.
Maar nu kan ik me chat venster niet meer slepen, want die buttons van Normal en Combat zitten uit me scherm.
Screen :
[afbeelding]
Wat moet ik doen?
installeer WOW opnieuw >:)
maar eh serieus, reset je prat of verwijder het?

On_E schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:00:
[...]
Anders halen ze locks gewoon effe uit de game joh, net zo makkelijk.
.... en wat moeten de mensen dan die een lock hebben?

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:47

Snuffel

Vroem!

Seraphin schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:46:
[...]

Dude.....

Ik heb mn complete actionbar verhuisd naar mn G-knoppen. Heerlijk; met de rechterhand (muis) alle char movement, en 18 hotkeys onder mn linkervingers zonder mn hand te hoeven verplaatsen 8)
Dat wil ik ook, alleen hoe hot-key je de knoppen die niet onder de 1 t/m = zitten?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• KillGhost

KillGhost

\o/

Anoniem: 23522 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:08:
[...]

Reroll tank of healer! Sarcasm ftw?

[ Voor 3% gewijzigd door KillGhost op 20-09-2007 14:11 ]

No guts, no glory!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 23522 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:08:
[...]

Je post slaat nergens op man, dat bedoelde ik ermee.....

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

T!m0n schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:02:
Screen :
[afbeelding]
Wat moet ik doen?
zoeken naar een prat.lua in je WTF folder en die deleten? Maar als het goed is zit er ook een default optie in prat zelf. Type: "/prat config" in chat (zonder de quotes), als het goed is krijg je dan een scherm met opties voor prat. Daarin kan je de opties weer op default zetten.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Doe maar tank die zijn er toch veel te weinig :P

• HolyCorn
  • Niet online
Anoniem: 23522 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:46:
[veel geblaat]
Daarnaast schaalt shadowbolt te goed in vergelijking met mages, maar om de mage damage niet te ziek hoog te maken kunnen ze beter shadowbolt nerfen (10% minder damage en ietsje minder spelldmg coefficient)

[nog meer geblaat]

Van wowwiki:

Ability Name Spell Damage Coefficient Effective coefficient per 3.5s
Fireball (Direct Damage Effect) 100.0% 100.0%
with 5/5 Improved Fireball 90.0% 105.0%
with 5/5 Empowered Fireball 115.0% 115.0%
with 5/5 improved and empowered 103.5% 120.75%

Ability Name Spell Damage Coefficient
Shadow Bolt 85.71% (105.71% with Shadow and Flame talent)

Kortom: niet zo blaten :O

• TomSmit82
Bij ons ben ik de paladin die de murlocs mag tanken, ga wel steeds prot spec voor die fight, hoeft niet perse maar de extra aggro van holy shield/sanctuary is best welkom. Na de aoe, heal ik de melee groep (uiteraard met righteous fury aan) priests doen een aoe heal met gelijk een fade, twee paladins spammen de MT (met bos aangezien een paladin heal al veel minder threat heeft dan een priest dan dus nog minder) . Zodra ze op me zitten heb ik ze gelijk vast en kan er direct gehealed/aoe'd worden, eventueel een extra tank/druid om een eventueele los gebroken add op te vangen.

On_E schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:09:
[...]

Je post slaat nergens op man, dat bedoelde ik ermee.....
't aantal mensen dat beet, viel me ook wel een beetje tegen...

Overigens ben ik er wél een voorstander van om alle warlocks verplicht ook een wel moeilijke class te laten spelen :P

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 23522 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:13:
[...]

Overigens ben ik er wél een voorstander van om alle warlocks verplicht ook een wel moeilijke class te laten spelen :P
Heb je zelf een lock @ 70 gespeeld ?

Anoniem: 23522 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:13:
[...]

Moeilijke class? wat is dat? kun je dat eten? :D

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Top DPS Scaling Spells

1. Chain Lightning (LM Shaman Spell: 57.7%)
2. Lightning Bolt (LM Shaman Spell: 47.1%)
3. Shadow Bolt (DM Warlock Spell: 44.7%)
4. Smite (D Priest Spell: 44.0%)
5. Wrath (DN Druid Spell: 41.9%)
6. Fireball (Fi Mage Spell: 39.1%)
7. Mind Blast (S Priest Spell: 38.9%)
8. Touch of Weakness (S Priest Undead Racial Spell: 38.9%)
9. Searing Pain (DS Warlock Spell: 38.0%)
10. Frost Bolt (Fr Mage Spell: 37.7%)

Hhm, taxi...

On_E schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:14:
[...]

Heb je zelf een lock @ 70 gespeeld ?
Nee, maar ik ben onderweg! Zit net in outlands op 60.

Heb wel op 70 een mage, warrior, druid en priest (non shadow) gespeeld, waarvan ik by far de meeste uren in de druid heb zitten en na verloop van tijd wordt je dan gefrustreerd door warlocks die, mits ze niet compleet debiel zijn (een klein beetje is geen probleem), winnen: desnoods met 1 knop (knop CoA, alt-knop Corr, shift-knop Siphn, ctrl-knop Lifedrain).

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:54
Echt, ik had dinsdag zo'n f*cking irritante bug:

Sta ik Prince te tanken, Prince ergens op 50%, ik full hp, geen dots (want cleansed), word ik geraakt voor 3k crushing en een 2k normal hit, en boom, dood :o wtf??
Tweede poging bijna down, wel ongelukkig met infernals maar te doen, bijna full hp en boom weer instant death :o.
Derde poging gaat relaxed, geen last van infernals, weer op full hp (nog steeds wakkere healers), Prince ergens op 35%, 2k hit en weer boom dood. Echt wtf man?!
GM ticket aangemaakt: volgende dag ingame mail, dat "we are aware of the phase change problems at Prince and we are working on the problem". Hmm?

π MW finishers

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

MaTr1x schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:20:

Sta ik Prince te tanken, Prince ergens op 50%, ik full hp, geen dots (want cleansed), word ik geraakt voor 3k crushing en een 2k normal hit, en boom, dood :o wtf??
Tweede poging bijna down, wel ongelukkig met infernals maar te doen, bijna full hp en boom weer instant death :o.
Derde poging gaat relaxed, geen last van infernals, weer op full hp (nog steeds wakkere healers), Prince ergens op 35%, 2k hit en weer boom dood. Echt wtf man?!
GM ticket aangemaakt: volgende dag ingame mail, dat "we are aware of the phase change problems at Prince and we are working on the problem". Hmm?
DPS die boven je threat maar onder 130%/110% zit.
Malch denkt vervolgens: hee, een tank te enfeeblen. En dood.

Is geen bug, is dps'ers die moeten leren op hun threat te letten.

[ Voor 3% gewijzigd door Hmzaniac op 20-09-2007 14:23 ]

Ik heb een WOS-post!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:35

OMX2000

By any means necessary...

Seraphin schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:46:
[...]

Dude.....

Wat ik niet cool vind aan mousemovement is achteruitlopen ;) Maar ik bedenk me net dat ik die ook aan mijn muisknop kan binden...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 23522 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:18:
[...]

Nee, maar ik ben onderweg! Zit net in outlands op 60.

Heb wel op 70 een mage, warrior, druid en priest (non shadow) gespeeld, waarvan ik by far de meeste uren in de druid heb zitten en na verloop van tijd wordt je dan gefrustreerd door warlocks die, mits ze niet compleet debiel zijn (een klein beetje is geen probleem), winnen: desnoods met 1 knop (knop CoA, alt-knop Corr, shift-knop Siphn, ctrl-knop Lifedrain).
Sorry hoor, no offence, maar als je als welke class dan ook verliest door een CoA/Corr/Siphon/Life Drain combo, dan ben je zelf een klein beetje debiel.

• HolyCorn
  • Niet online
SMulTiE schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:17:
Top DPS Scaling Spells

Hhm, taxi...
Hm? Waar haal je die prut vandaan ? ;p

• TomSmit82
SMulTiE schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:17:
Top DPS Scaling Spells

Hhm, taxi...
Zoek Seal of Rightousness er ff bij, de judgement volgens mij zit die rond 75% :P

• KillGhost

KillGhost

\o/

Misschien dat de DPS meer aggro heeft dan jij? Dan kan je als tank enfeeble krijgen en dan ben je meteen dood ja. Een tank met 1 hp is wat lastig ^^.

No guts, no glory!

• Smultie
  • Niet online

Oohh dan ben je niet de enige die dat had..tenminste ik niet maar onze tank :P
ook tot 2 keer een instant death ik stond me echt de ziekte te healen (want onze pally liet mij al het werk doen, ging verder ook prima daar nie van :) ) en in een keer BOEM, tank dood en uiteraard een whipe, veel flames daarna "always the slacking healers bla bla bla".

2e try, BOEM tank dood maar toen dachten ze wel na voordat ze mij en de pally weer gingen flamen en zo kwamen we er iid ook achter dat het een bug was, eeerg vervelend als je het mij vraagt :/

On_E schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:23:
[...]

Sorry hoor, no offence, maar als je als welke class dan ook verliest door een CoA/Corr/Siphon/Life Drain combo, dan ben je zelf een klein beetje debiel.
Mooi! Dat betekent dat ik een klein beetje debiel ben en jij me dus kan vertellen wat ik er tegen kan doen als feral druid!

We beginnen, ik open (kleine kans met felhunter uit, maar goed), stun, mangle, shred, en dan nog een shred (we gaan uit van geluk met de ooc procs!) en dan is hij uit de stun, hij doet 3 dots, lifedraint en wint. Ik kan dan nog switchen van vorm, hem stunnen of verder dpsen. In het geval van de stun doe ik niet meer genoeg damage, verder dpssen dps je niet hard op een soullink lock met plenty resilience en de dots maken mij dood voor ik hem dood heb (lifedrain). Dus... wat moet ik dan doen?

• Smultie
  • Niet online

• TomSmit82
Wat al eerder gezegt is dat range boven jouw zit met threat maar nog niet boven de 130% om aggro te pullen waardoor je enfeeble krijgt. Maaaaaaaaar er is nog iets en of dat met server lag te maken heeft weet ik niet maar soms slaat ie in phase 2 direct 4x, daardoor heeft een Warrior tank zelfs kans op 2 crushings. Maar goed dat zou je toch terug kunnen vinden in je combat log.

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 23522 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:26:
[...]

Mooi! Dat betekent dat ik een klein beetje debiel ben en jij me dus kan vertellen wat ik er tegen kan doen als feral druid!

We beginnen, ik open (kleine kans met felhunter uit, maar goed), stun, mangle, shred, en dan nog een shred (we gaan uit van geluk met de ooc procs!) en dan is hij uit de stun, hij doet 3 dots, lifedraint en wint. Ik kan dan nog switchen van vorm, hem stunnen of verder dpsen. In het geval van de stun doe ik niet meer genoeg damage, verder dpssen dps je niet hard op een soullink lock met plenty resilience en de dots maken mij dood voor ik hem dood heb (lifedrain). Dus... wat moet ik dan doen?
Ik zou lekker in stealth wachten, een maatje roepen, en ‘m dan met zijn 2en pakken.

Maar ik zal het eens omdraaien, wat moet ik doen als Destruction Lock als ik een 3.5k Ferocious Bite uit het niets op me krijg, en de Druid mijn Shadowfury stun resist?

Oftewel, je kunt er niet echt van uit gaan dat je als class A met spec B ALTIJD een kans moet hebben tegen een Warlock met spec C. (als je begrijpt wat ik bedoel)

Die locks waar jij het over hebt zijn gespecced op 1v1 fights, neem een dispeller mee en lach 'm uit.

[ Voor 4% gewijzigd door On_E op 20-09-2007 14:35 ]

• HolyCorn
  • Niet online
Vind die 1e link van je maar beetje vaag tbh :p Ik zat inderdaad bij deze link te kijken, naar de spell damage coefficients. En die kloppen voor shadowbolt iig wel voor zover ik even snel uit m'n hoofd nareken met mijn gear.

• KillGhost

KillGhost

\o/

Nu we het hier over hebben, dit zou dan idd wel een bug kunnen zijn. Gisteren ging onze tank ook in 1 keer dood, vlak na de switch van phase 1 naar phase 2. Tank was gewoon oneshotted. Via Grim nagekeken wat het was en we konden niets vinden. Het enige wat er was was een hit van 2.5k ofzo en verder niks. In dit geval was het ook geen overaggro althans niet volgens KTM. De eerst volgende zat op 70% van de tank ofzo, dus enfeeble kan het ook niet geweest zijn. Wij hebben er verder maar niks mee gedaan en gewoon nog een keer gedaan. Maar dit is wel zoals die GM zei, dat er problemen zijn met switchen van phases.

No guts, no glory!

On_E schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:34:
[...]

Ik zou lekker in stealth wachten, een maatje roepen, en ‘m dan met zijn 2en pakken.

Maar ik zal het eens omdraaien, wat moet ik doen als Destruction Lock als ik een 3.5k Ferocious Bite uit het niets op me krijg, en de Druid mijn Shadowfury stun resist?

Oftewel, je kunt er niet echt van uit gaan dat je als class A met spec B ALTIJD een kans moet hebben tegen een Warlock met spec C. (als je begrijpt wat ik bedoel)
Dan moet je je afvragen of je de druid niet moet reporten wegens cheaten. FB van 3.5 zal alleen werken met 5 combopunten op jezelf en full energy. Je moet natuurlijk wel je facts straight krijgen. Overigens, ook als destro specced kun je het volgende doen: Fear/DC, dot, stone, en dan je dps-ding (ofzo, ik ben niet echt op de hoogte van destro locks). Overigens zijn destro locks inderdaad een stuk makkelijker dan aff/aff-demo locks. Overigens is Onyxia soloen ook makkelijk dan een aff/demo lock... maar dat daargelaten :P

Ik snap overigens je ABC verhaal wel en daar heb je wel gelijk in. Het is alleen frustrerend dat je met een leuke spec geen kans (echt geen kans) maakt tegen bepaalde classes. Skill is niet echt verreist tegenwoordig. Maar ik geloof dat ik met de feral druid misschien dan ook niet de juiste pvp class heb gekozen.

• BootVluchteling
On_E schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:34:
[...]

Die locks waar jij het over hebt zijn gespecced op 1v1 fights, neem een dispeller mee en lach 'm uit.
plaats een UA op beide chars en lach hun uit :+

Ik kan mezelf niet editten :S (nadeel van werk)

Maar neem een dispeller-mee-verhaal: ja 2v1 kan ik vaak prima winnen. Maar dan heeft hij er een healer bij en dan outlast hij je makkelijk :) De aff/demo spec is overigens DE nr 1 pvp spec in arena 2v2/3v3 (5v5 is affliction wel een goed idee). Dus niet enkel 1v1 (check de ratings per spec maar eens).

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 23:46
Even een snelle vraag, gister heb ik de Eternium Greathelm mogen looten bij Opera.
Op welk gebied is deze beter dan de T4 van Prince en andersom?
Het is natuurlijk leuk om 2 items van T4 te hebben als tank, maar als het niet nodig is kan beter een andere raider hem looten.

• ImdaMned
HolyCorn schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:11:
[...]

Van wowwiki:

Ability Name Spell Damage Coefficient Effective coefficient per 3.5s
Fireball (Direct Damage Effect) 100.0% 100.0%
with 5/5 Improved Fireball 90.0% 105.0%
with 5/5 Empowered Fireball 115.0% 115.0%
with 5/5 improved and empowered 103.5% 120.75%

Ability Name Spell Damage Coefficient
Shadow Bolt 85.71% (105.71% with Shadow and Flame talent)

Kortom: niet zo blaten :O
Deze klopt niet : )

Fireball laat een dot achter waardoor niet de volle 100% naar de direct dmg gaat
Bij frostbalt laat ie een snare effect achter waardoor (uit m'n hoofd) maar 87% van de spelldmg berekend word.

Daarnaast is er nog een hidden 10% spelldmg penalty als je je fireball of frostbolt 0.5 seconde sneller laat casten. Omdat mages anders teveel dmg gaan doen... (aldus blizz bij patch 2.0 (tbc))

't rare is dat je een shadowbolt ook 0.5 seconde sneller kan laten casten maar dat daar geen penalty op gegeven word. 't wordt nog gekker als je weet dat een firemage nooit zulke hoge crits zal krijgen als een shadow destro lock.

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

T4 is beter dan eternium greathelm.

Eternium greathelm heeft misschien iets meer stamina (mits goed gesocket) maar heeft minder armour, minder block value, en minder mitigation. De T4 helm heeft vervolgens ook nog eens wat agi voor crit + dodge en komt allround veel beter uit.

Ook kan je vervolgens ook nog eens vrij goed de 2 piece set bonus halen die niet slecht is voor kara. Voor 25 man raids is die 2 piece t4 niet zo boeiend meer, maar voor vrijwel alle kara fights is het een groot verschil in damage taken.

Ik heb een WOS-post!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:07

Seraphin

Meep?

Snuffel schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:08:
[...]

Dat wil ik ook, alleen hoe hot-key je de knoppen die niet onder de 1 t/m = zitten?
Wat ik heb gedaan:
1. Maak met een addon (Bongos in mijn geval) action bars (ik heb 3 action bars van 3x2 knoppen gemaakt, om ze qua layout gelijk te houden aan de layout van de G-toetsen)
2. Gebruik je G15 software om bepaalde keybindings op je G-toetsen te mappen (b.v. maffe dingen als ctrl+shift+1 t/m = & ctrl+alt+1t/m=, vermijd wel de windows-standaard shortcuts)
3. Gebruik je addon (of je standaard wow keybindings interface) om dezelfde key-combo's aan je actionbar te mappen, dit doe je door gewoon je eerder geprepareerde G-toets in te drukken :P

Nu staat elke G-toets gelijk aan 1 van je actionbar buttons, en kun je gewoon d.m.v. standaard ingame drag&drop spells & macro's op je action bars gooien.

Over druids in flightform: ik denk dat de originele poster bedoelde dat druids vaak hun flightform gebruiken i.p.v. flying mount, en dat de kans kleiner is dat je uit flightform in caster verandert als je inflight wordt aangevallen, terwijl je wel van je flying mount "afgeschopt" kan worden. (weet niet of het waar is trouwens).

En als feral druid 3.5k critten op clothies: met full combo point Ferocious Bite idd niets bijzonders aan. Maar ookmMet opening move (Ravage) haal ik het volgens mij wel, al geef ik zelf de voorkeur aan:

Pounce -> Fearie Fire (feral) -> Mangle -> Shred.

Past precies in de stun duration van pounce, geeft je minimaal 3 combo points (+ evt crit combo points), en doet ook een flinke zut schade.

[ Voor 15% gewijzigd door Seraphin op 20-09-2007 15:00 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• HolyCorn
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:50:
[...]

Deze klopt niet : )

Fireball laat een dot achter waardoor niet de volle 100% naar de direct dmg gaat
Bij frostbalt laat ie een snare effect achter waardoor (uit m'n hoofd) maar 87% van de spelldmg berekend word.

Daarnaast is er nog een hidden 10% spelldmg penalty als je je fireball of frostbolt 0.5 seconde sneller laat casten. Omdat mages anders teveel dmg gaan doen... (aldus blizz bij patch 2.0 (tbc))

't rare is dat je een shadowbolt ook 0.5 seconde sneller kan laten casten maar dat daar geen penalty op gegeven word. 't wordt nog gekker als je weet dat een firemage nooit zulke hoge crits zal krijgen als een shadow destro lock.
Mja, dat staat er toch bij fireball? Improved fireball 10% eraf.
Frostbolt 81.43% spelldmg coefficient. (zelfde pagina)

Over shadowbolt heb je gelijk, maar deze heeft nog steeds een lagere +coeff dus :p

Edit: http://www.wowwiki.com/Spell_Damage_Coefficients dus.

[ Voor 4% gewijzigd door HolyCorn op 20-09-2007 14:58 ]

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 23:46
Hmzaniac schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:53:
T4 is beter dan eternium greathelm.

Eternium greathelm heeft misschien iets meer stamina (mits goed gesocket) maar heeft minder armour, minder block value, en minder mitigation. De T4 helm heeft vervolgens ook nog eens wat agi voor crit + dodge en komt allround veel beter uit.

Ook kan je vervolgens ook nog eens vrij goed de 2 piece set bonus halen die niet slecht is voor kara. Voor 25 man raids is die 2 piece t4 niet zo boeiend meer, maar voor vrijwel alle kara fights is het een groot verschil in damage taken.
Ok, goed om te weten.
Vind het alleen zo lullig om ook te rollen terwijl je kort daarvoor ook al een mooie helmet hebt geloot snappie :)

• Hmzaniac

Hmzaniac

Evil Admin

Ja, in dat geval zou ik even kijken naar hoe groot de upgrade is. Want zo veel beter is T4 niet dan de eternium greathelm. Maar dat geldt voor alle gear natuurlijk, uiteindelijk wil je in kara wel upgraden anders ben je tot in het einde der dagen aan het passen voor altjes, mensen die nieuw zijn, voor het eerst meegaan, etc.

Ik heb een WOS-post!

• ImdaMned
HolyCorn schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:57:
[...]

Over shadowbolt heb je gelijk, maar deze heeft nog steeds een lagere +coeff dus :p

Hoger dan dat van de frost bolt dus.

shadow bolt85.71% (105.71% with Shadow and Flame talent)
with 5/5 improved and empowered 82.29% 115.2% (excludes +5% critical hit chance)

die 115% gaat nergens over.... coefficent per 3.5s ? wtf?

• Smultie
  • Niet online
HolyCorn schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:57:
[...]

Ach, zolang Stafire maar factor 132% blijft behouden (132 x 1.13 = 153% met CoS <3)

• HolyCorn
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:08:
[...]

Hoger dan dat van de frost bolt dus.

shadow bolt85.71% (105.71% with Shadow and Flame talent)
with 5/5 improved and empowered 82.29% 115.2% (excludes +5% critical hit chance)

die 115% gaat nergens over.... coefficent per 3.5s ? wtf?
mja, coeff per 3.5 sec is om de spells te vergelijken denk ik, als je die 82.29 omrekent naar een 3.5 sec cast komt je op 115% uit. Beetje nutteloos inderdaad, maar goed :p
Over shadowbolt heb je gelijk, maar deze heeft nog steeds een lagere +coeff dus ivm fireball
Zo dan :p Ik vergeleek eigenlijk fireball alleen, aangezien een frostmage toch sucked in raids (nofi caesartje :q)
SMulTiE schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:15:
[...]
Ach, zolang Stafire maar factor 132% blijft behouden (132 x 1.13 = 153% met CoS <3)
Hehe, wees maar aardig voor ons locks dan :p

[ Voor 31% gewijzigd door HolyCorn op 20-09-2007 15:20 ]

• Smultie
  • Niet online
HolyCorn schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:16:

Zo dan :p Ik vergeleek eigenlijk fireball alleen, aangezien een frostmage toch sucked in raids (nofi caesartje :q)
Ach, die gekke Belg komt hier toch niet ;)

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Seraphin schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:56:
[...]

Wat ik heb gedaan:
1. Maak met een addon (Bongos in mijn geval) action bars (ik heb 3 action bars van 3x2 knoppen gemaakt, om ze qua layout gelijk te houden aan de layout van de G-toetsen)
2. Gebruik je G15 software om bepaalde keybindings op je G-toetsen te mappen (b.v. maffe dingen als ctrl+shift+1 t/m = & ctrl+alt+1t/m=, vermijd wel de windows-standaard shortcuts)
3. Gebruik je addon (of je standaard wow keybindings interface) om dezelfde key-combo's aan je actionbar te mappen, dit doe je door gewoon je eerder geprepareerde G-toets in te drukken :P

Nu staat elke G-toets gelijk aan 1 van je actionbar buttons, en kun je gewoon d.m.v. standaard ingame drag&drop spells & macro's op je action bars gooien.

....
Sex!!

Ik bedoel: tnx!
Ga vanavond thuis meteen eens wat proberen :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• BootVluchteling
Snuffel schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:31:
[...]

Sex!!

Ik bedoel: tnx!
Ga vanavond thuis meteen eens wat proberen :)
ik heb het nu zitten op mn char.. precies wat ik wilde.. targets marken met G1 tot en met G9.. werkt als een trein!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:35

chromeeh

the Gnome

BootVluchteling schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:45:
[...]

ik heb het nu zitten op mn char.. precies wat ik wilde.. targets marken met G1 tot en met G9.. werkt als een trein!
Macro'tje maken, op een action bar gooien, recorden :)
Love the G15 O+

Marking macro: /script SetRaidTarget("target",1)
En dan 1 t/m 8 voor de symbols :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
Sorry hoor maar feral druids met een beetje gear die openen kunnen heus wel een warlock killen, tenzij die warlock heel erg lekker in z'n gear zit. (Arena gear)

Ik geef toe dat ik niet van ze zal verliezen, maar ik heb 370 resilience, en 12k aan hp, dat mist de doorsnee warlock volgens mij wel.

Op mijn warrior maak ik doorgaans een lock in, terwijl een druid mij gewoon plat mept in bear form :)

Iedere class heeft wel een class waar die gewoon niet van kan winnen, mits goed gespeeld natuurlijk. (Ik heb ook een gezonde hekel aan goede shamans op m'n lock)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• BootVluchteling
chromeeh schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:51:
[...]

Macro'tje maken, op een action bar gooien, recorden :)
Love the G15 O+

Marking macro: /script SetRaidTarget("target",1)
En dan 1 t/m 8 voor de symbols :D
bij mij stond het bij keybindings mark target as star etc.. die verbonden met CTRL+Shift 1-9 en dat ook met mn software gedaan..

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:01

NoTimeRemains

I know

kan iemand mij uitleggen hoe ik een macro moet maken met Fear en dan Curse of Reckless er op?

This is the Way.

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:00
NoTimeRemains schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:15:
kan iemand mij uitleggen hoe ik een macro moet maken met Fear en dan Curse of Reckless er op?
Volgens mij kan je geen conditional macro's meer aanmaken, dus je kan niet meer zoiets doen:

Als: Target heeft fear
Dan: Cast Curse of Recklessness

Hebben ze volgens mij er uit gehaald in 1 of andere patch.

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

NoTimeRemains schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:15:
Kan op een paar manieren.

De makkelijkste (2e keer drukken zorgt voor CoR, andere target selecteren reset de sequence (begint weer bij Fear)):
code:
1
/castsequence [reset=target] Fear, Curse of Recklesness

Alternatieve methode:
code:
1
2
3
/cast Fear
/stopcasting
/cast Curse of Recklesness

Persoonlijk mijn favoriet (meer controle over wanneer je welke wilt):
code:
1
2
3
#showtooltip
/cast [nomodifier] Fear
/cast [modifier:ctrl/shift/alt] Curse of Recklesness

In geval van modifiers moet je dus maar 1 van de opgegeven knoppen invoeren in de macro. Zorg wel dat je geen andere keybindings hebt die kunnen conflicteren, want dan doet die modifier niets (b.v. ctrl+1=pet attack by default).

Zoals gewoonlijk bij macro’s zorgt het kiezen van de vraagteken-icon er voor dat hij de Blizzard default pakt. Dit in combinatie met de laatste macro toont standaard Fear en de icon voor CoR zodra je de modifier-knop indrukt. Tooltip wordt overigens ook keurig automatisch aangepast op dezelfde manier.

Anoniem: 158967

barfieldmv schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:37:
[...]

Als mage is drinken iets dat hoort bij je class. Het is een ability en die heb je dan ook altijd hard nodig.

Als drinken uit de arena gehaald word dan vind ik dat intercept en charge ook maar een keer gebruikt mogen worden.

En als je de tegenstander laat ressen in de arena kan ik maar een ding zeggen: goed voor je, moet je ze maar in combat houden.
Hahhahaahha, ik moest wel ff lachen toen ik dit zelf naleesde (of is het nou nalas). Wij hadden namelijk 1 tegenstander van hun dood (lock, priest, priest) nadat wij hun gemanaburned hadden en zij ons, dus wij waren eigelijk in het voordeel. Toen gingen WIJ DRINKEN (lol) en zo konden zij hun medespeler ressen. Btje dom van mij, maar ik vind (op mages na) dat andere classes niet mogen drinken!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-05 14:10

Wiebbe

<none />

dan mogen andere classes ook niet iedereen buffen :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Wiebbe schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:44:
dan mogen andere classes ook niet iedereen buffen :P
Dat slaat weer op stront he, het gaat om het feit dat arena "snelle" potjes tegen elkaar moeten zijn. Daarom vind IK dat er geen drinken en ressen bij hoort :>

Anoniem: 174443

Anoniem: 158967 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:30:
[...]
Btje dom van mij, maar ik vind (op mages na) dat andere classes niet mogen drinken!
Slaat ook op stront imo

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Wie slaat er dan ook op stront, krijg je alleen maar vieze handen van.. :|

• ImdaMned
Anoniem: 158967 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:51:
[...]

Dat slaat weer op stront he, het gaat om het feit dat arena "snelle" potjes tegen elkaar moeten zijn. Daarom vind IK dat er geen drinken en ressen bij hoort :>
Hou ze in combat, oh, en neem zelf een portals deck

self res in arena's owned

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:54
KillGhost schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:38:
Nu we het hier over hebben, dit zou dan idd wel een bug kunnen zijn. Gisteren ging onze tank ook in 1 keer dood, vlak na de switch van phase 1 naar phase 2. Tank was gewoon oneshotted. Via Grim nagekeken wat het was en we konden niets vinden. Het enige wat er was was een hit van 2.5k ofzo en verder niks. In dit geval was het ook geen overaggro althans niet volgens KTM. De eerst volgende zat op 70% van de tank ofzo, dus enfeeble kan het ook niet geweest zijn. Wij hebben er verder maar niks mee gedaan en gewoon nog een keer gedaan. Maar dit is wel zoals die GM zei, dat er problemen zijn met switchen van phases.
Het moet echt wel een bug zijn, ik zat echt iets van 15k threat boven nummer 2, en nergens in mijn combat log was iets terug te vinden over enfeeble ofzo. Ook geen auto whispers dat ik 'afflicted bij enfeeble' zou zijn van Deadly Boss Mods, en ook niet onscreen te zien. Het ging dus ook precies zoals jij beschreef KIllGhost.

π MW finishers

• blackadder75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 11:03
Ik zag een oude draad over Wow macro's, maar die was van mei 2006. Hebben we hier nieuwere updates over? of weet iemand een goede bron hiervoor? ik ben vrij dom qua macro's , en snap lang niet alles wat men op de blizzard forums zegt.

BV ik wil als rogue mijn zwaard en mijn dolk gebruiken omdat ik 1 epic zwaard heb en 1 epic daggertje, kan dus geen build maken op dit moment met 2 zwaarden of 2 dolken.

Nu zie ik allerlei macro's die het mogelijk moeten maken om bv standaard het zwaard in main hand te hebben (want die doet meer damage) en alleen bij backstabs de dagger. als iemand wat weet hierover of kan verwijzen naar een duidelijke infobron. mijn dank is groot

als ik het goed begrijp .. dan maak je voor de backstab button de volgende macro
code:
1
2
3
4
5
/equip *naam mainhand dagger*   (ps gewoon shiftklikken zoals in trade :P ) 
/equip *naam offhand dagger* 
/cast  *exacte naam van die backstab*
/equip *naam mainhand sword*
/equip *naam offhand sword  (bij 2x een 1handed)

oh .. nog een keer gelezen .. je wilt normaal sword gebruiken en alleen voor die backstab de dagger
dan wordt het natuurlijk

code:
1
2
3
/equip *naam dagger* 
/cast  *exacte naam van die backstab*
/equip *naam sword*

waar ik zelf een tijdje over heb zitten pielen
als je normaal een 2h hebt en je wilt even snel een offhand equipen omdat daar een 'use' op zit
dan kan je niet

code:
1
2
3
/equip *naam offhand* 
/cast  *naam offhand*
/equip *naam main 2h*

bleef maar cannot equip with two handed melding krijgen totdat het kwartje viel
code:
1
2
3
4
/equip *random 1h* 
/equip *naam offhand* 
/cast  *naam offhand*
/equip *naam main 2h*

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 20-09-2007 19:21 ]

Laten we dan zeggen, dat conjured water mag ofzo. Maar nu ik er zo over nadenk, mages hebben ook evocation. Dus gewoon weg met het water :P Ik vind dat het gewoon SNELLE potjes moeten zijn :*)

tja ik vind dat mijn tegenstanders gewoon moeten knielen en niet terugvechten en ik alles moet winnen .... :+

maar goed .. meningen mag .. hoeft alleen niet direct zo te worden

volgens mij is uberhaubt wow en snel een combinatie die niet bestaat :+

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 20-09-2007 19:24 ]

• BootVluchteling
Afbeeldingslocatie: http://xs119.xs.to/xs119/07384/WoWScrnShot_092007_194204.jpg.xs.jpg

hoe krijg ik die lelijke streep ter hoogte van de exp. bar weg?

BootVluchteling schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:43:
[afbeelding]

hoe krijg ik die lelijke streep ter hoogte van de exp. bar weg?
Das eenr reputatie of je oude xp bar die nu grijs is omdat je op max lvl bent. Show XP bar uitzetten lijkt me een strak plan.

• BootVluchteling
Anoniem: 158967 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:51:
[...]

Das eenr reputatie of je oude xp bar die nu grijs is omdat je op max lvl bent. Show XP bar uitzetten lijkt me een strak plan.
die optie staat niet bij interface options? :?

BootVluchteling schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:55:
[...]

die optie staat niet bij interface options? :?
Oh :P Eehh proberen met een addon denk ik dan. Ik kan het volgens mij met MoveAnything, en ik vind die addon fijn :P Hoewel de meesten er anders over denken.

• BootVluchteling
Anoniem: 158967 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:00:
[...]

Oh :P Eehh proberen met een addon denk ik dan. Ik kan het volgens mij met MoveAnything, en ik vind die addon fijn :P Hoewel de meesten er anders over denken.
ik zit met pitbull en bongos2. pitbull heeft wel een optie, maar die heeft er schijnbaar geen effect op..

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:15
BootVluchteling schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:01:
[...]

ik zit met pitbull en bongos2. pitbull heeft wel een optie, maar die heeft er schijnbaar geen effect op..
Je moet naar je reputation overzicht venster gaan. Daar kun je die balk uitzetten.

Edit:

Verder in dit nieuwe deel:
Het World of Warcraft topic - Deel 131

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 20-09-2007 20:08 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.