Wat ik heb gedaan:
1. Maak met een addon (Bongos in mijn geval) action bars (ik heb 3 action bars van 3x2 knoppen gemaakt, om ze qua layout gelijk te houden aan de layout van de G-toetsen)
2. Gebruik je G15 software om bepaalde keybindings op je G-toetsen te mappen (b.v. maffe dingen als ctrl+shift+1 t/m = & ctrl+alt+1t/m=, vermijd wel de windows-standaard shortcuts)
3. Gebruik je addon (of je standaard wow keybindings interface) om dezelfde key-combo's aan je actionbar te mappen, dit doe je door gewoon je eerder geprepareerde G-toets in te drukken
Nu staat elke G-toets gelijk aan 1 van je actionbar buttons, en kun je gewoon d.m.v. standaard ingame drag&drop spells & macro's op je action bars gooien.
Over druids in flightform: ik denk dat de originele poster bedoelde dat druids vaak hun flightform gebruiken i.p.v. flying mount, en dat de kans kleiner is dat je uit flightform in caster verandert als je inflight wordt aangevallen, terwijl je wel van je flying mount "afgeschopt" kan worden. (weet niet of het waar is trouwens).
En als feral druid 3.5k critten op clothies: met full combo point Ferocious Bite idd niets bijzonders aan. Maar ookmMet opening move (Ravage) haal ik het volgens mij wel, al geef ik zelf de voorkeur aan:
Pounce -> Fearie Fire (feral) -> Mangle -> Shred.
Past precies in de stun duration van pounce, geeft je minimaal 3 combo points (+ evt crit combo points), en doet ook een flinke zut schade.
[
Voor 15% gewijzigd door
Seraphin op 20-09-2007 15:00
]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.