Het World of Warcraft topic - Deel 130 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.451 views sinds 30-01-2008

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 00:36
Begin nu toch te twijfelen of het concept van casual raiding wel kan overleven
Ik denk dat het uiteindelijk niet kan blijven bestaan, gear is voor progressie bedoeld en als je als guild teveel mensen hebben die casual raiden dan gaat er bruikbare gear verloren en je moet bovendien mensen recruiten om de progressie er een beetje in te houden (en denk maar niet dat er dan nog plek is voor casuals)
Teveel mensen die zich casual noemen in een guild leid altijd tot problemen, je zult uiteindelijk de meest gemotiveerde raiders gaan verliezen, daarnaast is gok ik maar een klein gedeelte echt casual, de rest zijn gewoon mensen die inloggen voor de farm raids en die je niet meer ziet als er iets meer moeite moet worden gedaan (naar mijn mening omvat dat 90% van de groep "casuals")

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:38

On_E

Housemusic

blouweKip schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:51:
[...]

Ik denk dat het uiteindelijk niet kan blijven bestaan, gear is voor progressie bedoeld en als je als guild teveel mensen hebben die casual raiden dan gaat er bruikbare gear verloren en je moet bovendien mensen recruiten om de progressie er een beetje in te houden (en denk maar niet dat er dan nog plek is voor casuals)
Onze guild raid al ruim 2,5 jaar casual, ik zie geen enkele reden waarom dat niet meer zou kunnen.

Het tempo ligt natuurlijk een stuk lager dan bij HC guilds (we beginnen net aan SSC), maar dat boeit ons dan ook niet.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

blouweKip schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:51:
[...]

Teveel mensen die zich casual noemen in een guild leid altijd tot problemen, je zult uiteindelijk de meest gemotiveerde raiders gaan verliezen, daarnaast is gok ik maar een klein gedeelte echt casual, de rest zijn gewoon mensen die inloggen voor de farm raids en die je niet meer ziet als er iets meer moeite moet worden gedaan (naar mijn mening omvat dat 90% van de groep "casuals")
Ben ik het niet helemaal met je eens. Onze guild bestaat sinds het begin van wow, dus al meer dan 2.5 jaar. Als wij mensen recruiten dan geven wij duidelijk aan wat voor soort guild wij zijn en dan ook wat onze mentaliteit is. Wij vragen uiteraard wel activity van hen en zullen hun er ook op aanspreken als dat ons inziens te laag is. Het is echte rniet zo dat je bij wijze van 5 raids per week moet bijwonen. Wij hebben daardoor natuurlijk een veel lagere progressierate maar de meeste mensen weten dat als ze erbij komen en vinden dat vaak zelfs een verademing dat de druk zo laag is. Wij hebben ook wel hardcore people in onze guild. Ik ben daar een van. Ik woon dan ook alle raids bij inclusief de 2 kara raids (main + alt), maar het bevalt me nog steeds prima zo. Gezellige club, redelijke progress. Het is ook wel zo dat als iemand alleen farmraids joined dat wij die persoon daarop aanspreken en ook andere acties van hem/haar verwachten.

*edit* Wij hebben zo'n beetje alle guilds op de server overleef. Wij zijn dan ook een zeer stabiele guild. Het is altijd weer grappig. Nieuwe guild komt. Imba progress, wipen paar weken op een nieuwe baas. Disbanden, restarten met paar oude members en nieuwe members. Imba progress, wipen paar weken op nieuwe baas en boem disband. En zo gaat het telkens verder.

[ Voor 9% gewijzigd door KillGhost op 19-09-2007 11:11 ]

No guts, no glory!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:36
NoTimeRemains schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:12:
zouden jullie eens naar mijn build kunnen kijken? hoe vinden jullie mijn dmg atm?
wss kan ik vandaan de laatste primal mights laten transmuten voor Battlecast Hood & Pants...
Je spec is ok, kan beter. Maar je gear +enchants + gems...

Crit gear, geen enchants en crit/int/sta gems voor een affl. lock :X

[ Voor 9% gewijzigd door ImdaMned op 19-09-2007 11:10 ]

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 03:33:
[...]

volgens mij wordt CoD altijd nog aan het begin geresist, if that's the case, maar als hij eenmaal op de mob/boss zit dan doet hij ook de beloofde damage..
but still, hou van mijn amp CoD omdat je dan in het begin lekker kan nuken zonder de aggro van CoA, dit geeft de tank meer tijd om voldoende threat op te bouwen, iets wat de meeste tanks wel lukt op de lange termijn...

zou toch wel apart zijn als je 2x een resist kan krijgen op CoD, bij het initiele casten en vervolgens bij het aflopen...
Toch is het zo. Als CoD afloopt kan de instant damage die die dan zou genereren geresist worden. Probeer maar uit. Verder is het inderdaad een keuze die je maakt. De eerste minuut zou je kunnen gaan voor CoD om de tank een grotere aggro-voorsprong te geven, daarna lijkt het me beter om CoA te gebruiken voor de rest van het gevecht.

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:07

Seraphin

Meep?

Sorry voor trage reactie..... af en toe schijn ik ook aandacht aan werk te moeten geven >:)

De eerder beschreven 4 dagen raiden en 50% attendance zou imo (iig voor mij) perfect zijn voor een casual guild. In ons guild gingen mensen in eerste instantie niet weg, dus gear bleef behouden. 't was meer dat mensen (mijzelf incluis) dan weer een weekje op vakantie gingen, dan een weekje training, weekje zakenreis etc. Oftewel in totaal genoeg mensen online om progressie te boeken, alleen met wisselende groepssamenstelling.

Het probleem waar mijn guild nu uiteindelijk aan kapot is gegaan, is dat we niet verder kwamen dan Kara; we kregen gewoon te weinig mensen tegelijk online om 25 man raids te doen. (de enkele zondag-gruul run met 2 a 3 fillers van bevriende guilds).
Suffe is dat we pre-TBC wel genoeg mensen tegelijk online hadden voor ZG, AQ20 en in de weekenden 1 a 2 keer MC.

Wat dat betreft is het denk ik fout gegaan doordat in TBC mensen te groot verschil in lvl-snelheid en attunements hadden. Een groepje core-leden was al heel snel up & running voor Kara, maar het gros deed er gewoon veel langer over om naar 70 te geraken, Kara & heroic te zijn. Hierdoor zijn we denk ik telkens onder een bepaalde kritieke massa / groepsgevoel blijven steken, en gleden we steeds een stukje verder weg.

[ Voor 19% gewijzigd door Seraphin op 19-09-2007 11:39 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

wij zijn als guild nu ook aan het recruiten maar wij zijn allemaal nog niet zo ver.
kara is nog niet gecleared...

maar goed we hebben nu een aantal nieuwe lui. deze leggen we uit wat we willen doen, sommige haken meteen af en sommige zijn juiste wat we zoeken.

This is the Way.

• KillGhost

KillGhost

\o/

Seraphin schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:37:

Wat dat betreft is het denk ik fout gegaan doordat in TBC mensen te groot verschil in lvl-snelheid en attunements hadden. Een groepje core-leden was al heel snel up & running voor Kara, maar het gros deed er gewoon veel langer over om naar 70 te geraken, Kara & heroic te zijn. Hierdoor zijn we denk ik telkens onder een bepaalde kritieke massa / groepsgevoel blijven steken, en gleden we steeds een stukje verder weg.
Dat klopt, daar had ook onze guild wat last van. Maar de groep hardcore deed dan Kara wat eerder dan de rest. We hebben nu wel wat meer actievere personen ook gerecruit dus ik denk dat dat de volgende expansion beter gaat. Verder deden wij voor tbc ook zg/aq20/mc/blw/aq40 en wat naxx.

No guts, no glory!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:12:
zouden jullie eens naar mijn build kunnen kijken? hoe vinden jullie mijn dmg atm?
wss kan ik vandaan de laatste primal mights laten transmuten voor Battlecast Hood & Pants...
Ik zou spellstrike setje halen als ik jou was. Build, tsja, waarvoor wil je hem gebruiken, je hebt 5/5 shadow embrace, dus ik neem aan raiden. Neem dan in ieder geval suppresion ipv imp imp. Verder je gem keuze is best 'vaag'. In je frozen shadoweave setje, of allemaal 9dmg gems of 3x een combo van 5dmg/6sta en 5dmg/4hit, en zeker geen 8int of 4 int(wtf?)Bracers of havok, hier moet gewoon een 9dmg gem in, klaar.

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
ik ben nu op mn warlock lvl 346 met JC.. op lvl 350 kan ik de leuke blauwe gems maken..

nu mijn vraag, hoe kom ik aan die recipe's? sommige zijn reputation, maar vaak zijn dat meta-gems..

de normale blauwe gems, zijn dat allemaal lucky drops..?

• daroy
  • Laatst online: 26-08 14:26
Ik zit weer met wat vragen. Op dit moment heb ik als beroep mining en blacksmitting maar dat blacksmitting schiet niet echt op. Is het misschien niet handigere om een beroep als skinning erbij te pakken, misschien verdien ik zo wat meer geld?

Op dit moment ben ik een beetje een hybrid warrior tussen arms en fury, wat is verstandig om dan als wapens te gebruiken? 2 one hand wapens of 1 two hand wapen?

iRacing Profiel

• ImdaMned
BootVluchteling schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:04:
ik ben nu op mn warlock lvl 346 met JC.. op lvl 350 kan ik de leuke blauwe gems maken..

nu mijn vraag, hoe kom ik aan die recipe's? sommige zijn reputation, maar vaak zijn dat meta-gems..

de normale blauwe gems, zijn dat allemaal lucky drops..?
Is dat nu zo moeilijk te vinden?

http://www.wowhead.com/?items=9.10&filter=qu=3

en om maar weer uit de oude doos te grabbelen : )
BootVluchteling schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 10:33:
[...]

nofi hoor.. maaruh, ga nou niet vragen stellen die je op kan zoeken, en die dermate basis zijn, dat je er zelf wel achter kan komen..
Sorry, kan het niet laten :*)

• KillGhost

KillGhost

\o/

ImdaMned schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:13:
[...]

[...]

pwnd ^^

No guts, no glory!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:44:
[...]

Ik zou je toch willen adviseren zo lang mogelijk shadow te blijven. Met een goede healing gear set lukte het mij in het verleden altijd om toch een redelijk goede healer te zijn instances. Gewoon uit shadowform blijven en zo veel mogelijk je efficienste heals gebruiken (renew en greater heal). Leer je ook lekker goed van leren timen/damage inschatten wat handig is voor later.

Maar mocht je toch voor holy/disc aan dan raad ik je in disc t/m improved spirit te gaan en de rest in holy te zetten. Een voorbeeldje gericht op main tank healing (inspiration + grotere kans op holy crits);
http://www.wowhead.com/?talent=bxT0dhhzbZfxtcc0VV0I

Kern talents voor healing priest;
Discipline
-Imp fort buff, meer leven voor de hele raid!
-Meditation, mana regeneraion ftw
-Improved divine spirit, meer healing voor jezelf en damage voor de hele raid

Holy;
-Improved renew, hoef ik niet uit te leggen hoop ik
-Divine fury, awesome
-Improved & spiritual healing, mana effiency ftw
Dank je wel! Zal thuis eens naar je link kijken, want uiteraard op me werk mag dat niet :?

• Sengaia
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-12-2022

Sengaia

Brulboy

Lief dagboek (wall of text warning),

Na een WoW pauze van een half jaar een nieuwe lock begonnen op Burning Blade. Ben inmiddels level 42, gaat vrij vlot, maar man man, een groep voor een instance bij elkaar krijgen in Azeroth is echt een hel sinds TBC. Soms ben je twee uur bezig om een party voor SM of Uldaman te fixen. Iedereen grind zich natuurljik suf om zo snel mogelijk Outlands in te rossen, maar ik wil ook gewoon van de "oude" content genieten, en ik vind die oude instances toevallig best leuk, verfrissend naast het questen en zo.

En als je dan eenmaal een groep hebt, is de helft ook nog eens zo clueless als wat. Niet dat ik nou zo uber-pro ben, maar ik heb WoW nu wel lang genoeg gespeeld dat ik de basis van elke class wel ken en dan ook probeer een run in goeie banen te leiden. Maar meestal gaat het zo:

Warriors willen alleen maar dps'en, ik heb tot nu toe nog geen enkele warrior in een party gekregen die wilde tanken. Ze chargen zonder pardon en zonder te letten op mana van de clothies zo elke groep mobs in, pullen daarbij meteen adds en wijzen dan naar de healers als het misgaat. Richten zich op één mob, zodat de rest meteen naar de healers of andere clothies (ik) rent. Weten niet waar taunt of sunder (omg! doesn't do dmageg LoL!!!) voor dient.

Locks die 1 dot casten, hun void op een groep mobs afsturen, wanden en /afk gaan. Nog nooit gehoord hebben van CoR op runners, of soulstones op de resser/priest. Felhunter met spell lock op auto, op aggressive ook nog eens (hunters kunnen hier ook wat van).

Mages die alles willen sheepen, behalve mobs die niet ge(off)tanked woden, en dan miepen dat we steeds sheep breaken. Geld vragen voor water en food. Pullen, het liest met Fireball. Doodgaan door overmatig aggro trekken en dan wijzen naar de healers.

Priests die geld vragen voor buffs (!), die niet willen healen omdat ze wtfpwnshadowspec zijn, op zich niet zo erg als we een andere healer hebben, maar dan ook niet uit shadowform komen als de healer in de problemen zit.

Ik ga ze niet eens allemaal langs, maar het lijkt wel alsof 70% van de nieuwe spelers echt geen idee heeft hoe het spel werkt. Toen ik "vroegah" (lees 1,5 / 2 jaar geleden) moest levelen was dit natuurlijk ook, maar het lijkt nu veel erger te zijn. Waar zou dat toch aan liggen?! Ik neem natuurlijk wel aan dat naarmate je stijgt in level, het dan beter wordt. Hoe is het gemiddelde niveau op 70 vraag ik me dan af. Het kan behoorlijk frustrerend zijn om tot 10x toe te wipen door onnodige onzin.

Nu hoort dit natuurlijk allemaal bij het leerproces, ik maak ook nog steeds noob-foutjes en vooral toen ik net begon moest ik ook door schade en schande leren. Maar ik verdiepte me wel in de class die ik speelde (veel forums bezoeken, filmpjes kijken, faq's/guides etc.) Ik probeer dan ook altijd vriendelijk uit te leggen wat er misgaat en hoe het beter kan. Maar de reacties die je dan vaak krijft (STFU ffs, i know my clsaa! noob!) zijn niet bevorderlijk voor mijn humeur. En dat is jammer, want ik vind WoW verder een verdomd mooi spel, en ik laat me ook niet gek maken verder, maar ik moest het wel even kwijt.

Verder ga ik gewoon lekker verder levelen naar 70, beetje pvp'en, beetje pve'en, beetje lol maken (belangrijk) en natuurlijk genieten van de content. Dat was 'ie wel weer.

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:44
Sengaia schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:19:
Ik ga ze niet eens allemaal langs, maar het lijkt wel alsof 70% van de nieuwe spelers echt geen idee heeft hoe het spel werkt. Toen ik "vroegah" (lees 1,5 / 2 jaar geleden) moest levelen was dit natuurlijk ook, maar het lijkt nu veel erger te zijn. Waar zou dat toch aan liggen?! Ik neem natuurlijk wel aan dat naarmate je stijgt in level, het dan beter wordt. Hoe is het gemiddelde niveau op 70 vraag ik me dan af. Het kan behoorlijk frustrerend zijn om tot 10x toe te wipen door onnodige onzin.
Ik denk dat je je er vies op gaat verkijken hoe hoog het niveau van de gemiddelde level 70 speler is, daar zitten ook idioten tussen om het zo maar te zeggen. In de laatste paar pagina's van dit topic staan ook al een paar voorbeelden van WoW stupidities.

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
....
Wall of text critted BarfieldMV for 6666 damage
You die..
Veel spelers die lvlen vragen wat high lvl guildies om hun door instances heen te boosten. Liefst met een groepje spelers die of lvl 70 zijn of +10 lvls. Zo schiet je door de isntances heen zonder wipes en toch kan het nog lastig zijn. Van de week deed ik een mana tombs met een lvl 70 noooooob warrior. Mijn lvl 65 rogue kon makkelijk agro pakken en van sunders had hij nog NOOIT gehoord. Ik ben wel 50 keer doodgegaan maar de healer was altijd save :D

• HolyCorn
  • Niet online
[...]

[...]

Ik heb ook nog wel een mooie :q
quote:
asnkai schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:00:
[...]

die epic gun +27stamina en ben hunter ...
tomvdburg schreef op woensdag 13 juni 2007 14:26:
zucht.. díe epic gun? moeten wij moeite voor jou doen? joh, ik heb het antwoord al, maar ik heb geen eens zin om je te helpen..

doe eerst eens MOEITE als je dat ook verwacht van ons 8)7 |:(

[ Voor 3% gewijzigd door HolyCorn op 19-09-2007 12:31 ]

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

* Blocked: wall of text dmg *

Nu hoort dit natuurlijk allemaal bij het leerproces, ik maak ook nog steeds noob-foutjes en vooral toen ik net begon moest ik ook door schade en schande leren. Maar ik verdiepte me wel in de class die ik speelde (veel forums bezoeken, filmpjes kijken, faq's/guides etc.) Ik probeer dan ook altijd vriendelijk uit te leggen wat er misgaat en hoe het beter kan. Maar de reacties die je dan vaak krijft (STFU ffs, i know my clsaa! noob!) zijn niet bevorderlijk voor mijn humeur. En dat is jammer, want ik vind WoW verder een verdomd mooi spel, en ik laat me ook niet gek maken verder, maar ik moest het wel even kwijt.

Verder ga ik gewoon lekker verder levelen naar 70, beetje pvp'en, beetje pve'en, beetje lol maken (belangrijk) en natuurlijk genieten van de content. Dat was 'ie wel weer.
Ik weet precies hoe je je voelt ;). Wanneer ik een nieuwe class roll, is het eerste dat ik doe op wowwiki kijken wat die class inhoudt. Zo ben ik laatst begonnen met een priest (hebben op dit moment een tekort aan healers in de guild). Beetje rondgekeken op internet (wow-europe forums/wowwiki/youtube (healing videos om in de stemming te komen - dat wil ik ook :P)/healing guides/talents/etc). Hierdoor weet ik precies wat de snelste manier is om te levelen (beste spec), wat te doen bij meerdere adds, hoe in instances te healen, etc. Uiteraard is theorie niks zonder praktijk, maar het kan geen kwaad om jezelf alvast voor te bereiden.
Ook heb ik alvast een healing interface gemaakt met grid/clique (damn, wat werkt dat lekker _/-\o_).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:54
Hooli-gan schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:41:
[...]
Kijk hier eens naar;

http://forums.wow-europe....l?topicId=107621534&sid=1
http://www.wowwiki.com/Mage_Aoe_Locations

3 mobs per keer is niet de moeite om te grinden denk ik. Veel te mana inefficient. Ik heb mijn mage ook geleveld aan de hand van bovenstaande links.

-edit-....ik moet is leren verder lezen voor ik gelijk reply op een bericht. Best lastig als je 3 pagina's achterloopt......damned work.
Die links kende ik ja.

Mijn probleem zit een beetje bij het meer dan 5-6 goed bij elkaar te krijgen. 5-6 gaat goed (bij bijv. de farm in Arathi). Maar het is wat lastiger als ze wat verder verspreidt staan? Hoe houdt je de mobs op je terwijl je aan het "gatheren" bent.

En ook met 3-4 per keer in badlands is het redelijk te doen met levelen, al hoewel niet zo vlug. Zeker als je daar dan ook nog wat quests mee kunt doen.

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Your message has been banned because it has a to high level of knowledge!.
Soms heb ik ook het gevoel dat mensen niet weten wat ze doen, of iets verkeerd

Heb wel eens vaker dat ik een 5 man lvl 70+ instance inga, de groep bekijk, veel goede gear bij andere DPS'ers zie, stukken beter dan de mijne(warlock) en dat ik dan goed 4~5% voor op hun lig qua dmg gedaan over de hele Instance, en dan vraag ik me af hoe dat komt?
Want ik heb redelijk gear maar probeer wel zo goed mogelijk alle DoT's erop te zetten houden, Shadowbolt te spawnen zonder de aggro te pakken, en Imp in leven te houden. En dat is niet zo moeilijk! Waarom lukt anderen dat dan niet?

Maargoed soms heb je er ook players bij die je gewoon niet bij kunt houden qua dmg, omdat ze goed kunnen spellen en goede gear hebben. Dat vind ik wel mooi, omdat ik dan probeer zo goed mogelijk aan te sluiten, 2e plek te halen, en van hem/haar te leren. Want mijn Imp control was in het begin ook flut, ging steeds dood, inmiddels is dit al stukken minder, dankzij tips van andere spellers.

[ Voor 11% gewijzigd door Darkasantion op 19-09-2007 12:39 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Verwijderd

[...]

Warriors willen alleen maar dps'en, ik heb tot nu toe nog geen enkele warrior in een party gekregen die wilde tanken. Ze chargen zonder pardon en zonder te letten op mana van de clothies zo elke groep mobs in, pullen daarbij meteen adds en wijzen dan naar de healers als het misgaat. Richten zich op één mob, zodat de rest meteen naar de healers of andere clothies (ik) rent. Weten niet waar taunt of sunder (omg! doesn't do dmageg LoL!!!) voor dient.
Afgelopen maandag:
Ik (rogue): warrior, can you please use sunder so the healer (druid) doesn't get agro when he heals you.
Warrior: what does sunder do?
Ik: blabla, increases threat, lowers armor, blabla.
Warrior: *oh*

Warrior gebruikt sunder in het volgende gevecht! w00t :D Helaas, daarna niet meer, t deed geen dmg |:(

Verwijderd

Darkasantion schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:36:

Heb wel eens vaker dat ik een 5 man lvl 70+ instance inga, de groep bekijk, veel goede gear bij andere DPS'ers zie, stukken beter dan de mijne(warlock) en dat ik dan goed 4~5% voor op hun lig qua dmg gedaan over de hele Instance, en dan vraag ik me af hoe dat komt?
Want ik heb redelijk gear maar probeer wel zo goed mogelijk alle DoT's erop te zetten houden, Shadowbolt te spawnen zonder de aggro te pakken, en Imp in leven te houden. En dat is niet zo moeilijk! Waarom lukt anderen dat dan niet?

Maargoed soms heb je er ook players bij die je gewoon niet bij kunt houden qua dmg, omdat ze goed kunnen spellen en goede gear hebben. Dat vind ik wel mooi, omdat ik dan probeer zo goed mogelijk aan te sluiten, 2e plek te halen, en van hem/haar te leren. Want mijn Imp control was in het begin ook flut, ging steeds dood, inmiddels is dit al stukken minder, dankzij tips van andere spellers.
Niet alle classes dpsen evenveel.. als je bijvoorbeeld moet vechten tegen een dps pally of feral druid, dan is de kans groot dat je ze eruit dpsed, zeker als er meerdere targets zijn (dots=soort aoe).

• BootVluchteling
  • Laatst online: 29-08 19:41
[...]

[...]

feit dat ik hier een vraag neer dump, wil niet zeggen dat ik niet heb gezocht..

het is alleen zo dat iemand zei dat ie ze van reputation had gefixt.. maar dat is dus bullshit..

• HolyCorn
  • Niet online
Gebruik je je imp om dmg te doen in instances ? Je was toch affliction ?..

• Sengaia

Sengaia

Brulboy

Darkasantion schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:36:

Soms krijg ik ook te horen dat ik minder damage heb gedaan dan bijvoorbeeld een minder gegearde of lager level lock of mage, maar ik ben vaak ook bezig met seducen/CoR casten op runners of fear/CoR combo op adds, of andere (handige) functies van een lock toepassen die niet direct aan de dps bijdragen, dat gaat natuurlijk allemaal ten koste van je plekje in de damage meters, maar je voorkomt wel een hoop ellende/wipes. DPS is echt niet mijn "main goal" (zoveel mogelijk natuurlijk), een succesvolle run dus wel. Elke dps class heeft nuttige crowd control functies (ok, de een wat meer dan de ander), en als je die niet gebruikt omdat je alleen maar dikke crits wilt zien en wilt patsen met je damage meters, ben je ook verkeerd bezig.

[ Voor 0% gewijzigd door Sengaia op 19-09-2007 12:46 . Reden: typo's ]

• UTwizard
Het ergste wat ik tot nu toe aan level 70 stupidities heb meegemaakt is een run door SL, in de kamer van Murmur staan van die groepen vijanden met af en toe daartussen een 'runner', als je niet oppast chainpulled deze 2 groepen. De healer zei tegen een Rogue dat ie Sap moest breaken zodra de eerste vijand dood was omdat ie anders zou chainpullen. Eerste vijand dood, tweede vijand dood, Sap breekt vanzelf, niet door de Rogue zoals gezegd, chainpull, 7-8 man op je party en dus een wipe. Vervolgens gaat de Rogue ook nog op de healer lopen schelden dat ie het niet goed had uitgelegd? Bij Murmur gekomen, zelfde Rogue is VEEL te traag met het wegrennen voor Murmur's AoE (leek op een keyboardturner), Rogue krijgt een oneshot van Murmur, scheldt healer uit, krijgt combat res, gaat op dezelfde manier nog een keer dood en scheldt de healer nog een keer uit.

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:40:
[...]

Niet alle classes dpsen evenveel.. als je bijvoorbeeld moet vechten tegen een dps pally of feral druid, dan is de kans groot dat je ze eruit dpsed, zeker als er meerdere targets zijn (dots=soort aoe).
Ik doel hier dan op andere locks, die betere gear hebben en slechter scoren, en soms ook hunters, goede vriend is hunter en kan redelijk goed DPS'en, en dan zie ik hunters met betere gear dan hij, die gewoon waardeloos scoren! Das dan gewoon jammer.
Sengaia schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:44:
[...]

Soms krijg ik ook te horen dat ik minder damage heb gedaan dan bijvoorbeeld een minder gegearde of lager level lock of mage, maar ik ben vaak ook bezig met seducen/CoR casten op runners of fear/CoR combo op adds, of andere (handige) functies van een lock toepassen die niet direct aan de dps bijdragen, dat gaat natuurlijk allemaal ten koste van je plekje in de damage meters, maar je voorkomt wel een hoop ellende/wipes. DPS is echt niet mijn "main goal" (zoveel mogelijk natuurlijk), een succesvolle run dus wel. Elke dps class heeft nuttige crowd control functies (ok, de een wat meer dan de ander), en als je die niet gebruikt omdat je alleen maar dikke crits wilt zien en wilt patsen met je damage meters, ben je ook verkeerd bezig.
Heb je gelijk in, ik doe ook altijd netjes Soulwell en SS op healer, banish grote jongens als het kan, zoals eergisteren de elementals in SV, banish erop adds killen en dan hij. Fear gebruik ik liever niet, omdat de mob dan ~15 tot 20 secs. rondrent en andere meeneemt. Deathcoil heb ik dan liever, omdat ze dan 3 seconden weg zijn, ik kan DoT'en en de party meestal dan wel andere mobs afgemaakt of verzwakt heeft. Maar ik sta altijd open voor suggesties/tips!
HolyCorn schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:43:
[...]

Gebruik je je imp om dmg te doen in instances ? Je was toch affliction ?..
Ja klopt ben affliction, imp is voor Blood Pact en mag zijn Fireball op de Mob gooien, meestal als de aggro flink wat gegroeid is, en dus veilig is. Of is dat juist niet goed?

@hieronder :) Goed idee om de imp tijdens Boss fights passief te houden, hier nog niet aan gedacht, kan ik imp mooi mana laten maken terwijl ik DPS en groep help.

[ Voor 43% gewijzigd door Darkasantion op 19-09-2007 12:59 ]

• Sengaia

Sengaia

Brulboy

Darkasantion schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:49:

[...]

Ja klopt ben affliction, imp is voor Blood Pact en mag zijn Fireball op de Mob gooien, meestal als de aggro flink wat gegroeid is, en dus veilig is. Of is dat juist niet goed?
Ik zou de imp op Phase Shift laten staan en met Dark Pact als mana batterijtje gebruiken, zo kan je zelf veel meer bijdragen aan dps (grotere mana pool) dan je impje die binnen no-time OOM is. En zo gaat ie ook niet dood :).

• barfieldmv
UTwizard schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:46:
Het ergste wat ik tot nu toe aan level 70 stupidities heb meegemaakt is een run door SL, in de kamer van Murmur staan van die groepen vijanden met af en toe daartussen een 'runner', als je niet oppast chainpulled deze 2 groepen. De healer zei tegen een Rogue dat ie Sap moest breaken zodra de eerste vijand dood was omdat ie anders zou chainpullen. Eerste vijand dood, tweede vijand dood, Sap breekt vanzelf, niet door de Rogue zoals gezegd, chainpull, 7-8 man op je party en dus een wipe. Vervolgens gaat de Rogue ook nog op de healer lopen schelden dat ie het niet goed had uitgelegd? Bij Murmur gekomen, zelfde Rogue is VEEL te traag met het wegrennen voor Murmur's AoE (leek op een keyboardturner), Rogue krijgt een oneshot van Murmur, scheldt healer uit, krijgt combat res, gaat op dezelfde manier nog een keer dood en scheldt de healer nog een keer uit.
Met de meeste parties zijn de bosses wel met zijn 4en te doen. Zeker zo'n lousy rogue is niet nodig :'(

• HolyCorn
  • Niet online
[...]

Ik doel hier dan op andere locks, die betere gear hebben en slechter scoren, en soms ook hunters, goede vriend is hunter en kan redelijk goed DPS'en, en dan zie ik hunters met betere gear dan hij, die gewoon waardeloos scoren! Das dan gewoon jammer.

[...]

Ik neem aan dat je darkpact hebt dan? Het idee is dan juist dat je de mana van je imp darkpact naar jou toe. Als je imp fireballs gaat spammen is die mana zo weg en kun jij dus niet darkpacten.

Verwijderd

[...]

[...]

Spec kan ook een hoop betekenen voor je dps. Misschien hadden zij een slechtere spec? (talenten) Aan de andere kant kan het prima zo zijn dat zij aan het slacken waren.

Daarna, als je deep affliction bent, heb je waarschijnlijk dat blauwe knopje waarmee je mana van je imp af steelt (ben de naam kwijt, kom er zo vast op) (oh ja, dark pact dus) en dat ontlast de healer weer een beetje. Aan de andere kant, zolang het kan, kan je imp prima mee dpsen vind ik.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:48
Bosmonster schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:54:
[...]

CoD komt uberhaupt pas in beeld imho als je meer dan 3 locks hebt (CoS, CoE, CoR). En of je dan CoA of CoD doet lijkt me erg weinig uitmaken op de langere termijn. CoA is 21 seconden en doet rond de 3K damage totaal volgens mij. Dat 3x is gelijk aan een flinke CoD hit, met als uitzondering dat je je CoA een stuk beter kunt managen ivm aggro.

Ik ben geen fan van CoD, maar we hebben dan ook nooit meer dan 3 locks, dus het is bij ons al niet van toepassing.
Het grootste voordeel van CoD is dat je DPM veel hoger ligt, hij doet ongeveer evenveel damage als CoA in dezelfde looptijd echter voor minder mana. En je hebt meer tijd voor andere casts, doordat je geen CoA recast hebt iedere 24 sec.
As long as it can run full duration, CoD > CoA for sustained single target dps, even if you are deep affliction primarily because of the opportunity cost of re-casting CoA.
Na het lezen van Tom's posts overzijn lock denk ik dat hij zich mag prijzen dat hij in die guild zit en mee mag naar SSC/TK. Locks met zijn gear mogen bij ons eerst nog even 5 mans/heroics gaan doen, en hun gear fatsoenlijk gemmen, voordat ze bij ons zelfs meemogen naar kara :)

[ Voor 12% gewijzigd door Dennism op 19-09-2007 12:58 ]

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:43:
[...]

het is alleen zo dat iemand zei dat ie ze van reputation had gefixt.. maar dat is dus bullshit..
Het feit dat je een vraag hier dumpt die makkelijk te vinden is, wil zeggen dat je niet goed hebt gezocht. We zijn allemaal wel bekend met wowhead.com en daar even zoeken is niet zo moeilijk. Je antwoord was daar makkelijk te vinden ---> je hebt niet (goed, of uberhaupt een beetje) gezocht.
Dat + je replies zoals boven mij al een paar gequote zorgen ervoor dat je dit soort quotes krijgt. Actie-reactie-verhaaltje...

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Laatst ook een keer in SL, een rogue die het nodig vond om bij elke groep alvast iemand te sappen, terwijl ik nog aan het marken was :X. Daarbij kwam nog het overmatig gebruik van de chatfunctie (ook tijdens gevechten). Kortom na een tijdje wordt je dat ook zat na herhaaldelijk vertellen om het niet te doen. Zijn DPS was ook lachwekkend, hij zat net boven mij (prot warrior :X).
Op ventrilo lagen we (3 guildies die ook in die run zaten) af en toe in een deuk :P. Vooral zijn verhalen die hij af en toe ophing in partychat.
Nadat hij de zoveelste wipe veroorzaakt had (proberen te sappen, maar de groep pullen en zelf vanishen waardoor de groep wiped. Healer/etc was nog aan het drinken en ik was aan het marken :X. Er was er ook nog 1 afk dus dat was wel grappig toen die weer terug was :P), was het /kick en hebben we maar een guildie erbij gepakt en de rest van de instance gedaan.

Ach ja, zo heeft iedereen wel z'n slechte momenten gehad in instances met pugs ;).
Wel leuk om te lezen trouwens, dus als er nog meer mensen leuke verhalen over slechte pugs hebben, share them plz!!!11oneone :P.

[ Voor 10% gewijzigd door Jerry op 19-09-2007 13:10 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Dennism schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:55:
Na het lezen van Tom's posts overzijn lock denk ik dat hij zich mag prijzen dat hij in die guild zit en mee mag naar SSC/TK. Locks met zijn gear mogen bij ons eerst nog even 5 mans/heroics gaan doen, en hun gear fatsoenlijk gemmen, voordat ze bij ons zelfs meemogen naar kara :)
Waarschijnlijk voor de teamgeest, zoals ze vroeger moonkins meenamen voor de schattige dansjes! Niks mis met een mascotte :P En met zijn gear zal hij niet echt gevaarlijk worden ivm aggro :P

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Jerry schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:00:
Laatst ook een keer in SL, een rogue die het nodig vond om bij elke groep alvast iemand te sappen, terwijl ik nog aan het marken was :X. Daarbij kwam nog het overmatig gebruik van de chatfunctie (ook tijdens gevechten). Kortom na een tijdje wordt je dat ook zat na herhaaldelijk vertellen om het niet te doen. Zijn DPS was ook lachwekkend, hij zat net boven mij (prot warrior :X).
Op ventrilo lagen we (3 guildies die ook in die run zaten) af en toe in een deuk :P. Vooral zijn verhalen die hij af en toe ophing in partychat.
Nadat hij de zoveelste wipe veroorzaakt had (proberen te sappen, maar de groep pullen en zelf vanishen waardoor de groep wiped. Healer/etc was nog aan het drinken en ik was aan het marken :X. Er was er ook nog 1 afk dus dat was wel grappig toen die weer terug was :P), was het /kick en hebben we maar een guildie erbij gepakt en de rest van de instance gedaan.

Ach ja, zo heeft iedereen wel z'n slechte momenten gehad in instances met pugs ;).
In SL heb ik een keer Tank gehad, die gewoon 1 mob aanviel heel de groep meenam en dan weer verder alleen 1 mob aanviel, waardoor wij meerder keren zelf gingen tanken, Hunter die toen meewas is toen meerdere keren gaan noodtanken met behulp van de healer om een wipe te voorkommen. En dan na een tijdje terecht de Tank boos vragen of hij aggro wil houden, die gast 'kay' om erna doodleuk verder te gaan zoals hij bezig was. Waren ook heel blij toen hij "helaas" offline moest gaan, andere tank erbij, die erg goed was voor de 1e keer in Instance en waren binnen no-time klaar.

Even wat leuks:
http://www.lfgcomic.com/ Leuke webcomic die losjes een gebaseerd is op WoW, maar heerlijk grappig is om te lezen, helemaal 'evil' warlock Richard("I-like-to-kill-things").

[ Voor 5% gewijzigd door Darkasantion op 19-09-2007 13:20 ]

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-08 21:39
Over Casual guilds

Ik ben sinds dag 1 dat WoW uitkwam de guild leader van een casual guild (ook nog NL/BE only). We raiden 3 dagen in de week atm 1 dat TK, 1 dag SSC en 1 dag Gruul+Maggy. Je bent verplicht om 1 dag in de week mee te raiden meer is altijd mee genomen maar 1 dag in de week is niet veel. We hebben nu wel Kara met 2 of 3 raids op farm elke week die doen we meestal in het weekend door mensen die er zin in hebben. Voor de rest is het gewoon een super gezellige guild.

Aanstaande Zaterdag hebben we ook weer een guild meeting (de 3e van dit jaar) en er komen dan meestal gemiddeld 50 a 60 mensen op af :), en soms ook nog mensen van andere guilds die zin hebben zelfs horde hehe (wij zijn alliance natuurlijk).

Maar het concept casual bestaat nog steeds en bij ons blijft dat dus ook zo iedere guild heeft wel eens een moeilijke periode maar dat houd ons niet tegen ook omdat de 10 core mensen RLF zijn van elkaar.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:53
Lol wat denk je van een shadow priest die zijn healing spells niet heeft gekocht......
Ik heb het allemaal al een keer meegemaakt, wars die tanken met een two-hand ZOMG more dps!

Van het laatst nog in heroic shadow labs een tank die stond te tanken in pvp gear.
I can tank better with this gear was zijn geweldige opmerking.....
Bah geef mij maar gewoon guildie runs vooral door heroics. Snel, gold en ook nog leuk.

Het mooiste was van het laatst nog een hunter die maar niet wist hoe die een trap moest leggen.
Gevolg daarvan heeft die alle mobs gekite waardoor hij ook nog meer mobs pulde....

Locks die gewoon onder de dps zaten van prot wars. |:(

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Een paar pagina's geleden kwam ter sprake dat WoW zo succesvol is omdat het zo laagdrempelig is (makkelijk aan te leren interface, doodgaan gooit je niet terug in progress, geen kritische beslissingen bij char roll etc). Dat betekent dus ook (helaas) dat je in principe weinig hoeft te doen om vooruit te komen in het spel... je dinged vroeg of laat toch wel lvl 70. Gooi er een paar guildie boosts bij en je hebt idd nog aardige gear ook.

Mijn "mooiste" ervaringen (de standaard scheldende mensen/idioten zijn op het moment zelf vreselijk irritant, maar vergeet ik doorgaans snel weer):
  • Een mage (in Ulda) die de hele tijd in melee gaat omdat "het er zo stoer uitziet"
  • Een druid (Gnomer) die niet wil dat de warrior sunder armor gebruikt want "ik gebruik al Faerie Fire!!"
  • WC: die instance heb ik vaaaak gedaan (eigen chars, boosts, farmen voor perfect deviate scales), en je komt de meest bizarre situaties tegen
Overigens: geld vragen voor buffs????? omg. (nou ja, ik wil best 1g betalen voor de Ony buff :P )
Toch een paar algemenere toevoegingen waarbij je op het moment zelf ook denkt *doh*:
  • RFD: "do not hit the gong", <party member hits the gong.... 3 times in a row>
  • Hunters die hun pet op agressive hebben / ergens naar beneden springen zonder pet te dismissen (let wel: nadat meerdere mensen in /p zeggen "remember to dismiss yer pet!")
  • Warriors die gevechten alleen kunnen beginnen met charge
  • Geen gebruik maken van de cc van je class (sheep? seduce? trap?)
En natuurlijk mn eigen fuck-ups: de halve instance in verkeerde gear rondlopen (pff tank, dps, healgear :P), ergens vanaf springen: "follow me, it's a short cut!" en midden in een groep mobs landen, en mijn all-time favorite: in BFD alle torches aansteken die mobs summonen (vanaf dat moment geleerd: nooooooit zomaar iets activeren in een instance) :D

[ Voor 28% gewijzigd door Seraphin op 19-09-2007 13:37 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
cannibal schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:34:
[...]

Die links kende ik ja.

Mijn probleem zit een beetje bij het meer dan 5-6 goed bij elkaar te krijgen. 5-6 gaat goed (bij bijv. de farm in Arathi). Maar het is wat lastiger als ze wat verder verspreidt staan? Hoe houdt je de mobs op je terwijl je aan het "gatheren" bent.

En ook met 3-4 per keer in badlands is het redelijk te doen met levelen, al hoewel niet zo vlug. Zeker als je daar dan ook nog wat quests mee kunt doen.
Niet te grote rondjes maken. In het filmpje bij Bangy's guide kan je goed zien hoe die rondjes loopt. Gaat wat beter als je een mount hebt. (het is me even ontgaan welk level je bent). Wees niet bang dat je wat klappen krijgt, gewoon mana shield/Ice barrier gebruiken. Ice block pull werkt ook erg fijn (groep pullen, Ice block en laat de mobs lekker om je heen komen, cancel Ice Block, Frostnova, Blink en Blizzard.)
Wat je eventueel kan doen om mobs om je te houden is rank 1 Arcane Explosion doen.

Als je het een paar keer probeerd (en waarschijnlijk ook doodgaan) en het doorkrijgt word het echt simpel en leuk om te doen. Vooral leuk als mede spelers inene gaan kijken wat je aan het doen bent en zo'n hele groep mobs voor hun ogen killed. Ik heb spelers gehad die ruim een kwartier achter me aan rende om het te aanschouwen. Wel irritant als ze je gaan proberen te helpen, maar het juist daardoor verneuken. Meestal vraag ik ze vriendelijk om me niet te helpen.

Enige tip die ik je kan geven, is dat als het niet lekker loopt je beter kan wegrennen. Het kost alleen maar veel tijd en geld om steeds de corpse runnen. Kun je beter even wegrennen, drinken en weer proberen. Ga niet proberen om het goed te maken/corrigeren, het is namelijk alleen maar frustrerend als je een groep mobs rond 5% hebt en ze je vervolgens doodmaken. Heb dat zelf vaak meegemaakt bij die F*ck1ng murlocs in Dustwallow Marsh.

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Waar ik zelf ook zo moe van word, zijn mensen die denken of zeggen dat ze goed zijn, of iig hun class kennen, waarbij blijkt dat dit niet het geval is.

Als mensen mij voor een instance vragen, en ze willen een tank, dan vertel ik altijd voor we beginnen dat ik nog niet veel ervaring heb met tanken, dat ik geen speciale tank-gear heb, maar feral/dps gear.

Willen ze me als healer, dan meld ik altijd even dat ik een feral-spec ben, maar wel een tweede setje, met healing gear heb. Zodat ze iedergeval weten dat ik niet de beste healer ben.

Is er dps nodig dan kijk ik naar de rest, is er nog een 3e healer dan vraag ik wie van ons 2 de off-healer is. Drie tanks, dan is de vraag die off-tank is. Natuurlijk moet je dat op het moment zelf soms bijstellen, maar het is handig vooraf duidelijkheid te hebben. Zeker met PUGs.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
BootVluchteling schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:43:
[...]

Op http://www.wowwiki.com of http://www.wowhead.com kan je zo alle recipes die er zijn opzoeken. Er bestaan mooie lijsten op die sites met alle recipes en waar ze vandaan komen. Heb hier zelf namelijk ook dankbaar gebruik van gemaakt.

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:34
Dark Master schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:21:
Lol wat denk je van een shadow priest die zijn healing spells niet heeft gekocht......
Ik heb het allemaal al een keer meegemaakt, wars die tanken met een two-hand ZOMG more dps!

Van het laatst nog in heroic shadow labs een tank die stond te tanken in pvp gear.
I can tank better with this gear was zijn geweldige opmerking.....
Bah geef mij maar gewoon guildie runs vooral door heroics. Snel, gold en ook nog leuk.

Het mooiste was van het laatst nog een hunter die maar niet wist hoe die een trap moest leggen.
Gevolg daarvan heeft die alle mobs gekite waardoor hij ook nog meer mobs pulde....

Locks die gewoon onder de dps zaten van prot wars. |:(
Toen ik nog arms spec was kon ik met weinig of slechte cc ook beter tanken met een 2H hoor... SH bijv is nie echt handig als non-prot met een shieldje zonder cc. Ben met je eens dat dit soort uitspraken normaliter van nubs komen maar 2H tanking is zeker wel te doen (en in sommige gevallen makkelijker)!

Bnet pindle#2913

• Dark Master
porn* schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:34:
[...]

Toen ik nog arms spec was kon ik met weinig of slechte cc ook beter tanken met een 2H hoor... SH bijv is nie echt handig als non-prot met een shieldje zonder cc. Ben met je eens dat dit soort uitspraken normaliter van nubs komen maar 2H tanking is zeker wel te doen (en in sommige gevallen makkelijker)!
I lol'd, heroics tanken met een 2 hander is gewoon niet te doen. Ik ben het met je eens dat pre tbc tanken met een 2 hander best mogelijk is. Ligt ook een beetje aan de groep waar je in zit....

Verwijderd

Seraphin schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:22:
Mijn "mooiste" ervaringen (de standaard scheldende mensen/idioten zijn op het moment zelf vreselijk irritant, maar vergeet ik doorgaans snel weer):
[...]
Een warlock die need op Night Watch Shortsword 'cuz it looks cool and i wanna wield it' 8)7 (In een groep met 3 pala's erin :P)

• porn*
Dark Master schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:41:
[...]

I lol'd, heroics tanken met een 2 hander is gewoon niet te doen. Ik ben het met je eens dat pre tbc tanken met een 2 hander best mogelijk is. Ligt ook een beetje aan de groep waar je in zit....
Ow ik had het woordje heroics niet gezien :P

Maarre ook voor heroics trek ik meestal paar DPS items aan, omdat ik anders gewoon veel te weinig rage krijg. Stuk of 5 items met een boel hit en crit doet wonderen :P
Anyways zonder shield zou ik ze niet doen nee, op een paar na misschien waar de mobs als mietjes hitten ;)

Edit: daarom noemde ik als voorbeeld SH. Ben daar een keer met 1 rogue, dps warrior en 1 melee shammy heen geweest, arms spec indertijd. Ben binnen 2 packs geswapped naar 2H om ze allemaal lekker te AOE tanken en dat ging 5x beter. Met wat cc of in geval van heroics is 't allemaal een ander verhaal ofc.

[ Voor 19% gewijzigd door porn* op 19-09-2007 13:45 ]

Bnet pindle#2913

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Seraphin schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:22:

Hoop tekst
  • Een mage (in Ulda) die de hele tijd in melee gaat omdat "het er zo stoer uitziet"
Nog meer tekst
Tja, wij hebben zelfs wel een mage die de hele tijd onder Nightbane bleef staan. Die noemen we nu dan ook de battlemage. Tegenwoordig gebruiken we dat ook voor de lol. Is best grappig op zijn tijd moet er dan ook één mage even battlemage zijn en zich opofferen voor de rest.

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Verwijderd

...........

..............
Oh ja, zooo herkenbaar :)
Ik ben bijna lvl 36 op mijn pally maar ik zit er serieus aan te denken SM maar over te slaan en gewoon door te gaan met solo-questen. Tot nu toe waren instances meer vervelend dan vertier door de door jou genoemde problemen.

Zelfs als je solo door de wereld trekt valt het al op. Heb meerdere mensen geheald / gebuffed / van adds verlost in het voorbij gaan. Iets waar ik van 'vroegah' helemaal aan gewend was. Maar mensen die daar nu daadwerkelijk op reageren door een emote of een buff terug te doen zijn echt maar op één hand te tellen. De rest reageert geeneens alsof ze het nog niet eens gemerkt hebben.
Heel anders dan ik gewend was toen ik mijn vorige character levelde.

Ook raar vindt ik de random invites, zonder whsipers vooraf die je nu af en toe krijgt.
Opeens pontificaal op je scherm 'Vreemdeling xxxx nodigt je uit tot guild <Spellfuoten> '
........... Euh, Decline? :? Wat verwachten die mensen.....

• ImdaMned
Vorige week ben ik doodgegaan bij lurker.

Shammie had waterwalking op me gecast : (

Het erge was dat ik het nog voor de gein zelf had gezegt.

Trollimmie: Oooh, dat zou een smerige streek zijn, waterwalking casten op iemand
*Shammie casts waterwalking on trollimmie*
*you gain waterwalking*
*Lurker casts spout*
Shammie: Ehm, troll, je hebt waterwalking
*panic strikes*
*clickt een hoop buffs weg behalve de goede*
*you die*

stupid shammie : (

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ImdaMned schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:03:
Vorige week ben ik doodgegaan bij lurker.

Shammie had waterwalking op me gecast : (

Het erge was dat ik het nog voor de gein zelf had gezegt.

Trollimmie: Oooh, dat zou een smerige streek zijn, waterwalking casten op iemand
*Shammie casts waterwalking on trollimmie*
*you gain waterwalking*
*Lurker casts spout*
Shammie: Ehm, troll, je hebt waterwalking
*panic strikes*
*clickt een hoop buffs weg behalve de goede*
*you die*

stupid shammie : (
I lol'ed!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

I lol'ed with you!

Verwijderd

Zoo hej, die Ashes of Al'Ar en Spectral Tiger hebben toch flink mn aandacht getrokken, ben nu al op zoek om de tijger in iedergeval voor zon 100euro op de kop te tikken en ben mezelf ook wat meer in dat spel zelf gaan interesseren. Een paar vrienden van me spelen het en ze zeggen dat Fires of Outland hier nog niet echt te koop is in de winkels, behalve dan die op internet.

Alleen jammer dat ik geen e-bay kan gebruiken (<18 jaar :( ) en op marktplaats staat nog geen spectral tiger waarvan de prijs rond 100euro ligt.

Wel jammer opzich, maar als iemand me hem wilt aanbieden, wil ik er graag 100e voor betalen, ik hoef de kaart zelf niet... alleen de code.

En sja, Ashes of Al'Ar, duurt nog wel ff voordat we bij Keal'thas zijn, ALS we daar überhaubt aankomen.

• KillGhost

KillGhost

\o/

I lol'ed cause you lol'ed with Darkasantion.

No guts, no glory!

• UTwizard
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:19:
Zoo hej, die Ashes of Al'Ar en Spectral Tiger hebben toch flink mn aandacht getrokken, ben nu al op zoek om de tijger in iedergeval voor zon 100euro op de kop te tikken en ben mezelf ook wat meer in dat spel zelf gaan interesseren. Een paar vrienden van me spelen het en ze zeggen dat Fires of Outland hier nog niet echt te koop is in de winkels, behalve dan die op internet.

Alleen jammer dat ik geen e-bay kan gebruiken (<18 jaar :( ) en op marktplaats staat nog geen spectral tiger waarvan de prijs rond 100euro ligt.

Wel jammer opzich, maar als iemand me hem wilt aanbieden, wil ik er graag 100e voor betalen, ik hoef de kaart zelf niet... alleen de code.
Ik ben bang dat je die niet voor 100 euro gaat vinden, ik geloof dat de gemiddelde prijs toch wel 500 is.

Verwijderd

250-350e, verwacht ook niet dat ik m daarvoor ga vinden hóór, maarja..

• ImdaMned

En sja, Ashes of Al'Ar, duurt nog wel ff voordat we bij Keal'thas zijn, ALS we daar überhaubt aankomen.
http://www.potomacdist.com/

Heb ik goede ervaringen mee
Oh, en de dollar is een lachertje atm : )

• Dark Master

Lol kom op zeg het is een stukje software. Gewoon ziek dat je daar 100 euries voor wilt neerleggen.
Zo verdienen deze mensen juist geld.

Voor 500 euro een kaartje met een code aanbieden voor een paar bytes...
Ben ik de enigste die deze mening heeft? |:(

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Dark Master schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:25:
[...]

Lol kom op zeg het is een stukje software. Gewoon ziek dat je daar 100 euries voor wilt neerleggen.

De computer waar je op zit te werken (herstel, die bak plastic met wat metaal), heeft je anders waarschijnlijk ook een hoop geld gekost.

Zo kun je alles wel naar basismateriaal gaan terugbrengen natuurlijk ;) Het gaat om wat je koopt, niet om waar het van gemaakt is.

• ImdaMned
Dark Master schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:25:
[...]

Vraag/aanbod enzo

Voorbeeldje: Er was pasgeleden een voetbalkaartje verkocht voor 1.7miljoen.

[ Voor 17% gewijzigd door ImdaMned op 19-09-2007 14:41 ]

• KillGhost

KillGhost

\o/

100 euro voor een mount vind ik zelf ook wel aardig wat geld. Ik zou zelf ook nooit goud gaan kopen ofzo. die 13 euro ofzo per maand vind ik wel genoeg.

No guts, no glory!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Toch eens een keer op die dikke dwerg uitproberen..
Kan btw wel gokken wat de reactie van Mehmed zou zijn..

Slash Care
Mementô

Verwijderd

Vergelijk die mount met een dure broek, en dat je niet echt krap bij de kas zit

• KillGhost

KillGhost

\o/

Van mij mag ie hoor :D Ik doe het iig niet. 100 euro is gewoon veels te veel geld voor een ingame item, maar ja als je veel geld hebt kan ik het me wel voorstellen. Ik betaal er liever de hypotheek van :)

[ Voor 10% gewijzigd door KillGhost op 19-09-2007 14:42 ]

No guts, no glory!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
Mages die alles willen sheepen, behalve mobs die niet ge(off)tanked woden, en dan miepen dat we steeds sheep breaken.
Done.
Geld vragen voor water en food.
Meestal niet. Ligt eraan op de manier waarom en hoeveel. Vaak zat mensen naar me toe gehad: "Can you make me 160 water and 200 food? Going for some instance runs." No way dat ik dat effe conjure voor em.. :P 40 kan je hebben, de rest koop je maar in de inn als je het echt nodig hebt..
Pullen, het liest met Fireball.
Is niet erg, zolang dat je maar niet topthreat blijft... in die 5 man instances kom je er CC'end best makkelijk vanaf, dan boeit dat echt niet.
Doodgaan door overmatig aggro trekken en dan wijzen naar de healers.
En done. :P Meestal is het wel mijn eigen fout als ik doodga, maar op sommige encounter waar je echt dmg krijgt die goed bij te healen valt, dan wil ik wel eens overgaan op healers schuld ja..

En die lurker grap moet ik onthouden, funny. :D
Maar da's hetzelfde als Misdirects op target X, zoals ze bij mij deden... En dan maar afvragen waarom je 6x doodgaat in 10 pulls...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• UTwizard
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:39:
Vergelijk die mount met een dure broek, en dat je niet echt krap bij de kas zit
Precies, die dure broek werkt net zo goed als een broek van 10,- van de Zeeman, er staat alleen geen merkje op. En bij de Mounts is het zo: Ding doet hetzelfde, die van de Nightelves is alleen niet doorzichtig. En je geeft dus zelf al aan dat je krap bij kas zit, waarom ben je dan bereid 100 euro voor 'dezelfde' mount neer te leggen terwijl je hem ook gewoon gratis kunt krijgen? Als het aanzien is in WoW, mensen tot 15-16 jaar zullen je cool vinden, iedereen daarboven zal je voor gek verklaren omdat je er geld voor hebt neergelegd :P

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
[...]

Hunter is wel een gevalletje apart hoor. Er zijn zat mensen die hunter spelen en nog nooit gehoord hebben van Auto Shot Clipping.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Verwijderd

Even jullie mening over het volgende. Ik wil mijn warlock zodanig gearen dat ik minder afhankelijk ben voor karazhan. Dat wil zeggen zoveel mogelijk met craftable items en Quest items, zodanig dat ik voldoende dps heb om een bezoekje aan Gruul of Void Reaver mee te doen.

Ik dacht eraan om de volgende items bij elkaar te halen (heb de meeste mats voor craftables al):
Spellstrike Hood
Spellstrike Pants
Cloak of the Black Void
Frozen Shadoweave Shoulders (al gemaakt)
Frozen Shadoweave Robe
Frozen Shadoweave Boots
Shattrath Wrap (1 bezoekje SL)
Jaedenfire Gloves of Annihilation (al geloot)
Girdle of Ruination (kan ik op mn main maken)

Verder heb ik het zwaard van murmur, kan even niet op de naam komen. Zou dit voldoende zijn en weten jullie nog goede items die ik middels questen kan halen?

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
start een schraal 2v2 pvp team en ga 3500 arena points halen, half uurtje per week, en met een 1500-1600 score haal je +- 350 puntjes binnen. 5 uurtjes spelen en je hebt een uber wapen. :)

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

• Bosmonster
UTwizard schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:44:
[...]

Precies, die dure broek werkt net zo goed als een broek van 10,- van de Zeeman, er staat alleen geen merkje op. En bij de Mounts is het zo: Ding doet hetzelfde, die van de Nightelves is alleen niet doorzichtig. En je geeft dus zelf al aan dat je krap bij kas zit, waarom ben je dan bereid 100 euro voor 'dezelfde' mount neer te leggen terwijl je hem ook gewoon gratis kunt krijgen? Als het aanzien is in WoW, mensen tot 15-16 jaar zullen je cool vinden, iedereen daarboven zal je voor gek verklaren omdat je er geld voor hebt neergelegd :P
Ik loop ook liever in een Diesel van 160 euro dan een Zeeman van 10 euro hoor :+

Is m'n vriendin ook wel zo blij mee.

• KillGhost

KillGhost

\o/

Bosmonster schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:57:

Is m'n vriendin ook wel zo blij mee.
waarom is jouw vriendin daar dan zo blij mee?

No guts, no glory!

Verwijderd

[...]
[...]
Wat locks betreft kan ik je vertellen dat full affliction in parties redelijk teleurstellend is. M'n dps in een groep dropt tot onder de 50% van mn solo dps, doordat de dots niet de hele duur lopen. Met enig reken werk zie je dan dat (op melee vriendelijke gevechten, dus de meeste tot en met Kara) een felhunter build een hogere damage output geeft. Affliction streeft deze build pas voorbij bij meer dan +1100 shadow damage.

Ik ben dan ook tijdelijk felguard specced, tot ik aan die vereiste kan voldoen.

• Smultie
  • Niet online
Grijze Vos schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:53:
start een schraal 2v2 pvp team en ga 3500 arena points halen, half uurtje per week, en met een 1500-1600 score haal je +- 350 puntjes binnen. 5 uurtjes spelen en je hebt een uber wapen. :)
Ja, 5 uurtjes.... Jammer dat er 10 weken voor nodig zijn ;)

• Smultie
  • Niet online
KillGhost schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:58:
[...]

Mjah, als je de hele dag tegen iemand aan moet kijken die achter z'n PC zit, kan het er maar beter nog een beetje fatsoenlijk uitzien hè :+

Verwijderd

[/quote]
[/quote]

Omdat als je zeeman stuff koopt, je arm lijkt, geen gevoel voor mode (ook al is het zon mooie broek ;) )... en ja dan ben je niet meer stoer..

algemene mening

• Bosmonster
[...]

Omdat een Diesel er wel uitziet en een Zeeman niet?

Het oog wil ook wat ;)

• KillGhost

KillGhost

\o/

ja, dat snap ik :D maar ik vroeg het me af omdat hij specifiek zijn vriendin noemde heh. Maar voor mij maken merken niet echt uit. Maar, nee Zeeman koop ik niet ^^.
SMulTiE schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:04:
[...]

Mjah, als je de hele dag tegen iemand aan moet kijken die achter z'n PC zit, kan het er maar beter nog een beetje fatsoenlijk uitzien hè :+
Dat probleem heb ik niet. Ik zit boven op zolder met mijn computer.

[ Voor 50% gewijzigd door KillGhost op 19-09-2007 15:15 ]

No guts, no glory!

• ImdaMned
How low have we sank

nerds die over kledingmerken beginnen te neuzelen 8)7

• barfieldmv
[...]
Logo'tje he!

Verwijderd

UTwizard schreef op woensdag 19 september 2007 @ 09:47:
Ja, laat 75% van GoT eens ophouden om Rogue te spelen :P Ik denk dat het op level 21 moeilijk wordt om al tips of suggesties om te geven omdat alles nog een beetje hetzelfde is, mijn Rogue alt (waar ik al weken niks meer mee heb gedaan omdat ik het saai spelen vind) is Subtelty gespecced en de Rogue van m'n vriendin Combat specced, toch kon ik wel merken dat zij wel degelijk meer schade deed op een vergelijkbaar level, toen al. De enige raad die ik je dus kan geven is als je hard wilt level, geen Subtelty speccen.
Ik hoopte meer op wat inhoudelijker commentaar...

• daroy
  • Laatst online: 26-08 14:26
daroy schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:09:
Ik zit weer met wat vragen. Op dit moment heb ik als beroep mining en blacksmitting maar dat blacksmitting schiet niet echt op. Is het misschien niet handigere om een beroep als skinning erbij te pakken, misschien verdien ik zo wat meer geld?

Op dit moment ben ik een beetje een hybrid warrior tussen arms en fury, wat is verstandig om dan als wapens te gebruiken? 2 one hand wapens of 1 two hand wapen?
Inmiddels al weer 4 pagina's afgezakt. Wie kan me even tips geven omtrent de beroepen en wapens?

iRacing Profiel

• Bosmonster
Als je denkt dat het enige verschil tussen een Diesel en een Zeeman het logootje is zegt dat meer over jouw gevoel voor uiterlijk :+

Maar inderdaad... niet de discussie om te voeren met meerendeel nerds :P

Waar anders worden de Zeeman-jutezakken-model-spijkerbroeken verdedigd :'(

Verwijderd

Hoi vraagje

Is er een site waar ik armor en weapons op stats kan zoeken en hierbij ook kan aangeven of deze BoE of BoP mogen zijn. Thottbott en Alakhazam kunnen dit beiden niet namelijk.

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:14

• UTwizard
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:41:
Ik hoopte meer op wat inhoudelijker commentaar...
En dat is het hem dus, dat kan ik niet geven over Rogues en dat geef ik daar ook aan. Enige wat ik op dat level merkte is dat Combat veel sterker is om mee te solo'en / levelen.

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:48:
Hoi vraagje

Is er een site waar ik armor en weapons op stats kan zoeken en hierbij ook kan aangeven of deze BoE of BoP mogen zijn. Thottbott en Alakhazam kunnen dit beiden niet namelijk.
Wowhead.com - > Browse-Items, en dan rechtsboven op create-filter drukken, dan kan je in een drop-down menuutje kiezen voor BoE of BoP

• HolyCorn
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:48:
Even jullie mening over het volgende. Ik wil mijn warlock zodanig gearen dat ik minder afhankelijk ben voor karazhan. Dat wil zeggen zoveel mogelijk met craftable items en Quest items, zodanig dat ik voldoende dps heb om een bezoekje aan Gruul of Void Reaver mee te doen.

Ik dacht eraan om de volgende items bij elkaar te halen (heb de meeste mats voor craftables al):
Spellstrike Hood
Spellstrike Pants
Cloak of the Black Void
Frozen Shadoweave Shoulders (al gemaakt)
Frozen Shadoweave Robe
Frozen Shadoweave Boots
Shattrath Wrap (1 bezoekje SL)
Jaedenfire Gloves of Annihilation (al geloot)
Girdle of Ruination (kan ik op mn main maken)

Verder heb ik het zwaard van murmur, kan even niet op de naam komen. Zou dit voldoende zijn en weten jullie nog goede items die ik middels questen kan halen?
Zeker doen, zal je geen spijt van krijgen. Met deze equip kan je easy SSC gaan doen.

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-08 19:18

we_are_borg

You will Comply

Eindelij een guild gevonden die van raiden houd. Binnen 3 dagen 6 bazen in Karazhan neer, terwijl in mijn oude guild we een 2 maanden over gedaan hebben om moroes neer te zien halen.

[ Voor 168% gewijzigd door we_are_borg op 19-09-2007 15:57 ]

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

K thanks, ga straks proberen.

Ben namelijk bezig om resto gear voor mijn Shammie bij elkaar te sprokkelen, zodat ik strak kan respeccen en gelijk kan gaan healen. Questen met resto gear is erg lastig hoor ik van verschillende resto shammies.

Mijn target is + 1000 healing en 100 mana regen / 5 sec
Dan een aantal heroics doen om dit te verbeteren en ervaring op te doen. En hierna uiteraard het echte werk.

Iemand nog tips/commentaar hierop?

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
En een euro of 100. Vanwege datzelfde logo'tje.

• porn*
KillGhost schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:12:
ja, dat snap ik :D maar ik vroeg het me af omdat hij specifiek zijn vriendin noemde heh. Maar voor mij maken merken niet echt uit. Maar, nee Zeeman koop ik niet ^^.

[...]

Dat probleem heb ik niet. Ik zit boven op zolder met mijn computer.
Omdat die specifiek de enige is die daar vervelende dingen over gaat zeggen, terwijl de rest van de wereld em alleen maar scheef nakijkt ;)

Edit: Crap moet maar es leren F5en...

[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 19-09-2007 16:01 ]

Bnet pindle#2913

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Grijze Vos schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:46:
[...]

Hunter is wel een gevalletje apart hoor. Er zijn zat mensen die hunter spelen en nog nooit gehoord hebben van Auto Shot Clipping.
wasda? :P
ik speel druid..... hold the flames! :)

• Smultie
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:45:
[...]

Als je denkt dat het enige verschil tussen een Diesel en een Zeeman het logootje is zegt dat meer over jouw gevoel voor uiterlijk :+
Als jij denkt dat een iets andere stof en model (that includes brandtags etc) een vijftienvoudige prijs justificeert, mag je ook wel eens bij jezelf te rade gaan ;)

Verwijderd

SMulTiE schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:01:
[...]

Als jij denkt dat een iets andere stof en model (that includes brandtags etc) een vijftienvoudige prijs justificeert, mag je ook wel eens bij jezelf te rade gaan ;)
*kugh* witte sokken onder zeeman broek type *kugh*

• HolyCorn
  • Niet online
[...]

Verkapte "ik draag zeeman crap" post d:)b

• KillGhost

KillGhost

\o/

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:06:
[...]

*kugh* witte sokken onder zeeman broek type *kugh*
Ik geef toe dat ik af en toe nog wel witte sportsokken draag! Geen zeemanbroek though :)

No guts, no glory!

• Bosmonster
[...]

Je betaalt voor design en kwaliteit, zo is het met alles in deze wereld. Niet iedereen heeft daar geld voor over inderdaad.

• Smultie
  • Niet online
Kom gewoon een keer op een meeting met je hoofd, dan zie je dat het allemaal wel meevalt Holycorn ;)

• UTwizard
Dat heb ik netjes gedaan zie ik, 15 posts over het verschil tussen Zeeman en Diesel. Laten we niet vergeten dat we hier in het WoW topic zitten, maakt niet uit wat we zeggen of dragen, we zijn sowieso sneu :P (Behalve de mensen die nog geen level 70 karakter hebben, die zijn misschien nog te redden)

Zullen we weer verdergaan over WoW? :P

• Seraphin

Seraphin

Meep?

KillGhost schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:08:
[...]

Ik geef toe dat ik af en toe nog wel witte sportsokken draag! Geen zeemanbroek though :)
Alleen als je ook daadwerkelijk aan het sporten bent hoop ik... anders:
Heiden! Ketter! :o

Wat echt he-le-maal niet kan:

Een Tauren een rood shirt aantrekken :+

[ Voor 11% gewijzigd door Seraphin op 19-09-2007 16:11 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.