Zoals iedereen al heeft neer geschreven is het een geweldige mod , het is niet mijn smaak maar dat neemt niet weg dat hij supper is !
een tip voor als je iets meer werk op je hals wilt halen voor een beter uiterlijk.
als het goed is, is het mogelijk het kapje van je audio line out los te peuteren. Mocht dat lukken dan is het ook een kleine moeite om de 3.5mm jack van je speakers los te knippen en deze aan de binnekant op je moederbord te solderen.

verder een onevenaarbare dikke mod.
als het goed is, is het mogelijk het kapje van je audio line out los te peuteren. Mocht dat lukken dan is het ook een kleine moeite om de 3.5mm jack van je speakers los te knippen en deze aan de binnekant op je moederbord te solderen.
[ Voor 10% gewijzigd door Zygivt op 13-03-2008 12:47 ]
Daar had ik idd ook al aan gedacht, het nadeel is dat het systeem dan permanent AAN staat.
Ok ok een schakelaartje extra zou dan daar weer de oplossing op zijn.
Ok ok een schakelaartje extra zou dan daar weer de oplossing op zijn.
My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
De meeste moederborden hebben toch zo'n interne frontaudio-header? Waarom mod je daar geen stekkertje op, dan is het wat makkelijker de achterste audiopoort te kunnen gebruiken.
Verder ziet het er echt super uit, al ben ik niet zo'n star wars fan
Verder ziet het er echt super uit, al ben ik niet zo'n star wars fan
Op verzoek verwijderd
EB cardetailing tot aan uw huis
Afgelopen weekend ( 21-3 ) vond de T.i.M.e.S. lanparty plaats in Landgraaf. Het was weer volle bak met 470 aanmeldingen en maar 300 plaatsen ! Gelukkig was er ook een casemodcompo, dus ik kon mijn R2 meenemen om te kijken wat men er van vond. Hier zie je enkele van de deelnemers.
De radarmod van [EXC]EéVé en hij draait echt !

De ontzettend strakke Entono Xtrauma # 0137 van Warkel

Hij had ook zijn server meegenomen, die ook niet mis is.

en hier de superstrakke Shuttle van Brutus.

Maar dit topic gaat over mijn modje R2... hier als bijrijder...

( je had de medeweggebruikers moeten zijn kijken....... LOL )
En zo stond hij naast mijn tafel....

De achterkant.

close-up van de achterprint.

De jury vond hem de beste en daarvoor kreeg ik een mooie beker :-)

Ik heb nog een lijstje gemaakt met kleine TO-DO dingetjes, maar das allemaal intern en niet de moeite waard om nog meer foto's te plaatsen. Ik ga dan ook beginnen met (een) nieuw(e) project(en). Ik heb inspiratie en materiaal voor 3-4 nieuwe mods, alleen geen tijd.
Ik wil afsluiten met iedereen te bedanken die me heeft geholpen met tips, trucs, links, op- en
aanmerkingen, opbouwende kritiek en ofc nieuwe of gebruikte hardware voor al mijn projecten. Bedankt Salland, Space Promotion, Sapphire, Revoltec (Listan) en Zalman (Essers). Tot het volgende project dan maar !
groeten Frenkie
De radarmod van [EXC]EéVé en hij draait echt !

De ontzettend strakke Entono Xtrauma # 0137 van Warkel

Hij had ook zijn server meegenomen, die ook niet mis is.

en hier de superstrakke Shuttle van Brutus.

Maar dit topic gaat over mijn modje R2... hier als bijrijder...

( je had de medeweggebruikers moeten zijn kijken....... LOL )
En zo stond hij naast mijn tafel....

De achterkant.

close-up van de achterprint.

De jury vond hem de beste en daarvoor kreeg ik een mooie beker :-)

Ik heb nog een lijstje gemaakt met kleine TO-DO dingetjes, maar das allemaal intern en niet de moeite waard om nog meer foto's te plaatsen. Ik ga dan ook beginnen met (een) nieuw(e) project(en). Ik heb inspiratie en materiaal voor 3-4 nieuwe mods, alleen geen tijd.
Ik wil afsluiten met iedereen te bedanken die me heeft geholpen met tips, trucs, links, op- en
aanmerkingen, opbouwende kritiek en ofc nieuwe of gebruikte hardware voor al mijn projecten. Bedankt Salland, Space Promotion, Sapphire, Revoltec (Listan) en Zalman (Essers). Tot het volgende project dan maar !
groeten Frenkie
gefeliciteerd met je prijs voor deze GEWELDIGE case mod.
Ik ben zeer onder de indruk
Ik ben zeer onder de indruk
Gefeliciteerd en ook wel terecht gewonnen vind ik.
Tja, als je ernaast gestaan hebt dan vallen die foto's echt zo in het 'niet' 
Echt supermooi en terecht gewonnen!!
Echt supermooi en terecht gewonnen!!
Gefeliciteerd! Heb je ook nog wat gewonnen behalve de beker? Dat is toch altijd zo met sponsoren enzo
Opsturen naar tomtom en in massaproductie laten brengen
zon ding wil toch iedereen?
zon ding wil toch iedereen?
Get Airflow, save the world.
Hey cool, wist helemaal niet meer dat je naar T.i.M.e.S ging, anders was ik wel even komen kijken!
Was je trouwens niet bang dat R2 beschadigt zou raken van de autorit?
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Neu, ik rij niet zo wild (meer).link0007 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:51:
Hey cool, wist helemaal niet meer dat je naar T.i.M.e.S ging, anders was ik wel even komen kijken!

Gefeliciteerd man! Zowel met het afronden van het project, alsook het winnen van de contest!
Je zal maar in de file staan naast R2D2
Je zal maar in de file staan naast R2D2
* floriske.nl gaat met Ferry mee 
Hierbij ook mijn welverdiende felicitaties voor je overwinning en ik vind het haast jammer dat je project alweer ten einde is, nu maar hopen dat we Frenkie snel weer bovenaan zien staan met iets nieuws
Hierbij ook mijn welverdiende felicitaties voor je overwinning en ik vind het haast jammer dat je project alweer ten einde is, nu maar hopen dat we Frenkie snel weer bovenaan zien staan met iets nieuws
Echt met zo'n kast verdien je een beker zo groot als je R2D2. Wat een pracht.
Ik vind startrek/starwars of whatever niks aan (behalve Thgttg, de droogheid
) maar dit is werkelijkwaar een mod waar je U tegen zegt.
Ik vind startrek/starwars of whatever niks aan (behalve Thgttg, de droogheid
Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?
Heb je mooi gedaan Frenkie
In het begin zag ik er niet veel in maar nu is het toch echt weer prachtig geworden.
http://havoc1138.livejournal.com/156040.html
hier staan nog een aantal mooie foto's in van een àndere nagemaakte R2D2 (en andere starwars-figuranten)
toen ik deze site van iemand doorgelinkt kreeg, moest ik gelijk hieraan denken

die zit op bijna ieder moederbord:
hier staan nog een aantal mooie foto's in van een àndere nagemaakte R2D2 (en andere starwars-figuranten)
toen ik deze site van iemand doorgelinkt kreeg, moest ik gelijk hieraan denken
misschien is de Frontbay Audio-header wat makkelijkerZygivt schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:45:
een tip voor als je iets meer werk op je hals wilt halen voor een beter uiterlijk.
[afbeelding]
die zit op bijna ieder moederbord:

[ Voor 59% gewijzigd door InjecTioN op 20-05-2008 11:12 . Reden: audioheader ]
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
Verwijderd
Heb deze log al vaak doorgelezen, maar zag vandaag pas voor het eerst de filmpjes... JEZUS WAT TOF! Echt mooi gedaan man, respect!
Even klein vraagje, hoeveel heb jij er totaal aan uitgegeven?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2008 18:28 ]
Als eerste wat een geweldige mod! Ik ben hier al meerdere malen langs geweest maar tot nog toe niets gepost (eigenlijk een schande
).
Ben er afgelopen weekend ook geweest, veel van deze rekwisieten kom regelrecht uit de film of zijn schaalmodellen die ervoor gebruikt zijn. Erg tof om te zien
Dit zijn geen nagemaakte figuren^^InjecTioN schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:08:
http://havoc1138.livejournal.com/156040.html
toen ik deze site van iemand doorgelinkt kreeg, moest ik gelijk hieraan denken![]()
Ben er afgelopen weekend ook geweest, veel van deze rekwisieten kom regelrecht uit de film of zijn schaalmodellen die ervoor gebruikt zijn. Erg tof om te zien
120 euro aan hout voornamelijk. PC was een afgedankte kantoorbak. Rest is handwerkVerwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 18:28:
Heb deze log al vaak doorgelezen, maar zag vandaag pas voor het eerst de filmpjes... JEZUS WAT TOF! Echt mooi gedaan man, respect!
Verwijderd
Ik heb het5 begin van de mod gezien en nu pas het einde, maar de r2-d2 is te gek geworden. Ik snap wel dat je eerste bent geworden.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2008 19:10 ]
Wowww ongeloofelijk mooie mod
Je moet je eigen zaak beginnen Frenkie. En in opdracht zulke mods maken. Ik weet zeker dat het een succesvol bedrijf wordt.
Je moet je eigen zaak beginnen Frenkie. En in opdracht zulke mods maken. Ik weet zeker dat het een succesvol bedrijf wordt.
Thanx, maar ik denk dat je een te rooskleurig beeld hebt ervan. Ik heb mijn Machine al een tijd te koop, maar geen kopers. Nee, laat mijn mods maar gewoon uniek zijn, dan blijf ik tenminste arm maar gelukkigQUILIX schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 23:31:
Wowww ongeloofelijk mooie mod![]()
Precies, ik denk dat QUILIX onderschat hoeveel uur er in een goede casemod gaat zitten en hoeveel die kast dan wel niet zou kostenFrenkie123 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:05:
[...]
Thanx, maar ik denk dat je een te rooskleurig beeld hebt ervan. Ik heb mijn Machine al een tijd te koop, maar geen kopers. Nee, laat mijn mods maar gewoon uniek zijn, dan blijf ik tenminste arm maar gelukkig
Casemod: Cubeleon
Wel weer reclame maken voor saphire en zalman hé...
Nee het is wel een stoere mod.
[ Voor 28% gewijzigd door Greeneye1992 op 02-06-2008 19:41 ]
Hahahaha, geweldige mod. kicken dat je ook internationaal furore maakt.
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Greeneye1992 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:41:
Wel weer reclame maken voor saphire en zalman hé...
Je bent al HOE oud?
Heel gaaf om te zien hoe ze bij jou in je woonkamer staan. Dat wist ik al wel, maar nu zie je het ook
Erg leuk dat ze er aandacht aan besteden, en hoeveel moeite die mevrouw heeft met het woord casemodding
Ok, laatste bericht was juni, maar dan is dit echt de laatste;
Frenkie tijdens de HME 2008 in Utrecht

En het eindresultaat; 2e bij de vakjury en eerste met publieksprijs.

Heel erg fijn om een mod te maken met zoveel lol en dan ook nog wat ermee te winnen ! Wat wil je nog meer!?
Frenkie tijdens de HME 2008 in Utrecht
En het eindresultaat; 2e bij de vakjury en eerste met publieksprijs.
Heel erg fijn om een mod te maken met zoveel lol en dan ook nog wat ermee te winnen ! Wat wil je nog meer!?
Frenkie, van harte gefeliciteerd. Balen dat ik de uitreiking net had gemist, maar het is je uiteraard gegund
Verwijderd
Op times lan zat ik er 2 plaatsen vanaf, dat apparaat bliepte me toch wat weg
Vond het wel grappig, maar na n paar uur gaat het toch een beetje vervelen. gelukkig had Frenkie er toen schijnbaar ook genoeg van, opeens hoorden we niks meer
Maar echt geweldig wat je allemaal voor elkaar krijgt zeg, tot in de kleinste details, hulde daarvoor!
iig nog gefeliciteerd met je prijs
...en nog suc6 met je (vele) toekomstige mods
Vond het wel grappig, maar na n paar uur gaat het toch een beetje vervelen. gelukkig had Frenkie er toen schijnbaar ook genoeg van, opeens hoorden we niks meer
Maar echt geweldig wat je allemaal voor elkaar krijgt zeg, tot in de kleinste details, hulde daarvoor!
iig nog gefeliciteerd met je prijs
...en nog suc6 met je (vele) toekomstige mods
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2008 22:57 ]
Op verzoek verwijderd
EB cardetailing tot aan uw huis
Wederom gefeliciteerd, het was leuk om weer even bij te praten
En bedankt voor alle aanmoedigingen, volgend jaar hoop ik je te verslaan
Ik weet het zeker dat je me gaat verslaan! Cubeleon is gewoon supervet ! tot dan !brinkdinges schreef op maandag 01 december 2008 @ 13:57:
Wederom gefeliciteerd, het was leuk om weer even bij te pratenEn bedankt voor alle aanmoedigingen, volgend jaar hoop ik je te verslaan
wooow, applausje woow
(kan niet wachten op de volgende
)
(kan niet wachten op de volgende
Plaatjes doen het hier niet meer
En die hebben het geleend van Bit-Tech's FP.
hehe goede shit ouwe
tof man, leuk ook eens het gezicht achter de creaties te zien
Alleen nog even werken aan je duitse uitspraak

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Een heeel klein schopje om te vermelden dat Frenkie genomineerd is bij de Mod Of The Year 2009 competitie bij Bit-tech, gefeliciteerd
http://www.bit-tech.net/m...24/mod-of-the-year-2009/1
http://www.bit-tech.net/m...24/mod-of-the-year-2009/1
Niet dat frenkie zijn mod niet goed genoeg zou zijn maar er is wel serieuze tegenstand daar !
Signature
Zit mooi spul tussen inderdaad!
bloedmooi
http://www.bit-tech.net/m...24/mod-of-the-year-2009/9
bizar
http://www.bit-tech.net/m...4/mod-of-the-year-2009/21
strak
http://www.bit-tech.net/m...4/mod-of-the-year-2009/10
Maar een vote voor r2d2 uiteraard!
bloedmooi
http://www.bit-tech.net/m...24/mod-of-the-year-2009/9
bizar
http://www.bit-tech.net/m...4/mod-of-the-year-2009/21
strak
http://www.bit-tech.net/m...4/mod-of-the-year-2009/10
Maar een vote voor r2d2 uiteraard!
[ Voor 6% gewijzigd door Giant87 op 25-12-2009 00:16 ]
http://www.bit-tech.net/m...4/mod-of-the-year-2009/10 Deze is ontzettend vet 
Maar uiteraard een vote voor R2D2!
Maar uiteraard een vote voor R2D2!
[ Voor 7% gewijzigd door Xenomorphh op 25-12-2009 12:05 ]
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Okal ben je als Nederlander geneigd om voor Frenkie te gaan, in zo'n geval denk ik toch dat je objectief moet blijven en de beste casemod moet kiezen. Welke dat is bepaal je natuurlijk zelf. Maar als iedereen zo stemt wint diegene met de meeste publiciteit IPV de modder met de meeste skills.
Eensch, dus ik heb uiteindelijk voor Cygnus X1 gekozen, al was Neptune's Trident een goede tweede
werkt de gellpen als een soort van uv verf? of alleen de delen die door schijnen?
If water polo was easy, it would be called football
Soort verf ja, je kunt overal op schrijven/tekenen.jorritnr4 schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 18:31:
werkt de gellpen als een soort van uv verf? of alleen de delen die door schijnen?
Ik heb precies dezelfde keuze gemaaktbrinkdinges schreef op vrijdag 25 december 2009 @ 14:39:
Eensch, dus ik heb uiteindelijk voor Cygnus X1 gekozen, al was Neptune's Trident een goede tweede
[ Voor 28% gewijzigd door Frenkie123 op 29-12-2009 16:31 ]
Vind persoonlijk die piramide veruit de mooisteFrenkie123 schreef op dinsdag 29 december 2009 @ 16:29:
Ik heb precies dezelfde keuze gemaaktCygnus X1 gaat winnen, lijkt me niet zo moeilijk.
Ben ook bang dat R2-D2 het niet gaat redden, maar is ook een erg mooie mod.
Heb dit topic van begin af aan gevolgd ook, staat er al een nieuw project in de startblokken?
Zeker, vanaf januari begin ik met een mod voor Fractal Design, ik noem hem Stealth.