[iPod Nano 3G] Discussies en ervaringen

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 54.171 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PositiveCreep
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2023
Sinds kort overstag gegaan en toch maar een iPod aangeschaft (Nano 3G, wat een verassing ;)). En ik moet zeggen ondanks eerdere slechte ervaring met een iPod shuffle toch wel heel erg tevreden. Of dit nu komt doordat iTunes voor mac beter werkt met de iPod of dat het programma en de speler an sich zoveel verbeterd zijn geen idee. Erg leuk product!

Erg verassend dat zelfs op zo'n klein scherm filmpjes nog goed te kijken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die ervaring hebben met een crumpler tasje voor een Ipod Nano? Ik ben benieuwd naar ervaringen en vooral met welke types!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vorige week woensdag een ipod nano gekocht.
Later zag ik dat er een dode pixel in zat, kan ik hem nog terugruilen, en zo ja.. tot waneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:47:
ik heb vorige week woensdag een ipod nano gekocht.
Later zag ik dat er een dode pixel in zat, kan ik hem nog terugruilen, en zo ja.. tot waneer?
Waar gekocht? Bij de Apple online store kun je hem binnen 10 dagen altijd nog terugsturen (laten ophalen/omruilen). Anders moet je bij de winkel zijn waar je hem gekocht hebt of Apple care bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 23:22:
Zijn er mensen die ervaring hebben met een crumpler tasje voor een Ipod Nano? Ik ben benieuwd naar ervaringen en vooral met welke types!
Volgens mij zijn er geen crumpler tasjes voor 3G nano's dus zit je hier in het verkeerde topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de media markt in den haag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:25
z.s.m. mee terug gaan! Ik weet niet hoe MM er mee omgaat, vreten zei het niet dan bel je apple op (contactgegevens gewoon op de site te vinden). Lijkt me sterk dat ze hier niks mee doen!

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Verwijderd

is het eigenlijk mogelijk om de kleur van het menu aan te passen. Nu staat er zo een gelige background, ik zou graag een zwarte hebben met witte letters.

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:53
Nee, dat is niet mogelijk.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
stevenP schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:39:
[...]

z.s.m. mee terug gaan! Ik weet niet hoe MM er mee omgaat, vreten zei het niet dan bel je apple op (contactgegevens gewoon op de site te vinden). Lijkt me sterk dat ze hier niks mee doen!
offtopic:
Je mag binnen twee week ruilen bij de MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 21:25

Type-R

One Minute Shakin

RoD schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:44:
offtopic:
Je mag binnen twee week ruilen bij de MM
offtopic:
Mits de verpakking gesloten is oftewel niet gebruikt
/ex-medewerker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hadd even een vraagje over podcasts. ik ben geabboneerd op die van residentadvisor. Ze zitten nu aan aflevering 80 ofzo, en heb er een hele boel binnengekregen via de site. Ik zou ze graag allemaal hebben maar bij de oudere podcasts staat geen link meer. Nu heb iik deze wel als mp3 ergens kunnen vinden. Hoe krijg ik deze nu op mijn ipod bij de andere podcasts ?

Het is precies of als ik de mp3 gewoon sleep hij deze niet als podcast wil zien (onmogelijk in podcasts te slepen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ammie schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 02:34:
[...]

offtopic:
Mits de verpakking gesloten is oftewel niet gebruikt
/ex-medewerker
offtopic:
Mijn ervaringen zijn anders. Ik heb gebruikte artikelen gewoon mogen ruilen. Werd me overigens ook verteld in de winkel dat dit mocht. Vraag me af waar dit verschil vandaan komt. Maargoed, dit gaat wel erg scheef offtopic zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukeh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 01:44

Dukeh

Press CTRL+ALT+DEL

Heb mijn Nano 3g nu een tijdje en het is echt een super ding :) vooral de coverflow functie vindt ik gaaf.

[ Voor 80% gewijzigd door Dukeh op 15-12-2007 18:13 ]

Asus Z97 Deluxe - Intel Core i7 4790K @ 4.4 Ghz - 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz - MSI GTX970 Gaming 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die ervaring hebben met de volgende protector:

http://www.bestskinsever....-Nano/Detail?sfs=e89b00ba

Ik heb ook gekeken bij http://www.shieldzone.com/ alleen zijn deze veel duurder.

Wie kan mij tips geven welke ik moet bestellen?

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
Heb de mijne al een tijdje maar sinds gisteren werkt ie niet meer :'(
Hij blijft in LOCK mode staan. Ongeacht wat ik ook doe....
Resetten (menu+play knop indrukken helpt niet (logisch). Resetten via iTunes naar factory defaults werkt niet :{ Helemaal niets helpt... Iemand enig idee??

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:32:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de volgende protector:

http://www.bestskinsever....-Nano/Detail?sfs=e89b00ba

Ik heb ook gekeken bij http://www.shieldzone.com/ alleen zijn deze veel duurder.

Wie kan mij tips geven welke ik moet bestellen?
Van Bestskinever ken ik ze niet, heb zelf wel een Full Shield van Shieldzone, echt een super ding! :*)
En de prijs valt ook wel mee hoor! Voor $20 wordt hij thuisgebracht, een maand of 2 geleden was dat maar 14euro, nu zal dat misschien iets meer zijn.. Levertijd is dan wel een week of 3, aangezien hij via de gewone post wordt verstuurd, i.p.v. FedEx.

@hierboven:
Hmm klinkt dus als een hardwarematige fout.. Heb je hem een keer laten stuiteren of iets? Ik zou even naar een apple dealer gaan en het probleem uitleggen, waarschijnlijk zullen ze hem innemen voor reparatie! (en zonder grote valschade dus garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kun je iets dat in je itunes als muziek aangemarkt staat bij audiobooks zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaat niet door|A
  • Laatst online: 20-10-2011
Hey

Op dit moment heb ik het probleem dat itunes mijn recently played niet meer update. Het heeft een halve dag goed gewerkt maar nu blijft de lijst leeg. Ik weet niet of het probleem aan itunes ligt of aan mijn nano. de nano heeft firmware 1.0.3 er opstaan en itunes is ook de nieuwste versie. Verder heb ik itunes op automatisch syncen staan.

AMD athlon 64 3000+, DFI Lanparty UT nF3, XFX 6600GT AGP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaizer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 10:40
Ik heb sinds een aantal weken een iPod nano 3rd gen, en ik ben nu even bezig met alle muziek in iTunes te stoppen om dan makkelijk naar de ipod over te slepen.

Alles verloopt daar goed mee, maar wat ik nu gemerkt heb is dat zowel iTunes als m'n iPod de nummers afspeelt vanwaar ik gestopt was de vorige keer. Nu ik heb eventjes gegoogled en er bestaat een functie ("Afspeelpositie onthouden") in iTunes waarmee je dat kan uitzetten voor zowel iPod en iTunes.

Geen probleem, maar is er een manier om dat over de hele collectie toe te passen? Want blijkbaar moet je dat per nummer gaan doen iedere keer, en aangezien ik +5000 songs in m'n bibliotheek zitten heb is dat geen lachertje. Iemand tips?

edit: nvm, 'k heb het zonet gevonden, stom van me. Je kan gewoon alles selecteren en dan positie onthouden op nee zetten bij "info tonen" _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door Blaizer op 24-12-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 15:18

DR161

is sarcasminist

Hoi ik ben van plan om een nano te kopen maar heb best wel geld tekort :$
Dus ik krijg het idee om hem te importeren(ivm de dollarkoers) maar google geeft alleen maar hits omdingen in de libary van itunes te importeren }:|
Weten julie een goede webshop? geen ebay ofzo :')

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
DR161 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 16:56:
Hoi ik ben van plan om een nano te kopen maar heb best wel geld tekort :$
Dus ik krijg het idee om hem te importeren(ivm de dollarkoers) maar google geeft alleen maar hits omdingen in de libary van itunes te importeren }:|
Weten julie een goede webshop? geen ebay ofzo :')
Hmm, ik heb er zelf geen ervaring mee.. Waar je vooral mee uit moet kijken (en over na moet denken!) is natuurlijk dat de prijs wel goedkoper is, maar er komen ook invoerrechten / premies bij, vergeet dat niet! Als er vrienden/familie ofzo naar de states gaan zou ik ze een boodschappenlijstje meegeven maar ik denk dat het weinig nut heeft stad en land af te zoeken naar een winkel met 20tientjes korting :9

Daar komt bij dat het bij sommige winkels al goedkoper is dan bij Apple zelf.. Ik heb bij Komplett.nl mijn 8Gb versie voor 169e besteld, ipv 199.

Kortom, denk het nog 's 3x over en misschien even wachten / geld bietsen bij ouders / familie / vrienden mocht het echt hoge nood hebben? :7

• WinningLOSER
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-01-2022
Ik was vanavond bij een vriendin van me, ze heeft problemen met d'r iPod. Ze heeft 1,5 week geleden haar Nano gekocht en die wilde gewoon niet opladen. Het is dus niet zo dat hij het "af en toe" niet deed, maar hij deed het helemaal niet. Ze is terug gegaan naar de winkel en heeft toen een nieuwe gehad, deze deed het ook niet! Ze had het al met meerdere (Windows) computers geprobeerd, en ik vandaag dus ook met mijn MacBook, maar hij deed inderdaad helemaal niks, maar wat ik merkte was dat het inpluggen van de stekker in de iPod behoorlijk stroef ging, vergelijken met mijn iPod Classic. Is dit een bekend probleem van de Nano of heeft ze gewoon pech? Lijkt me raar dat ze toevallig 2 keer achter elkaar een verkeerde iPod heeft gekregen.

Het gaat trouwens om de grijze 4GB nano 3G. :)

[ Voor 3% gewijzigd door WinningLOSER op 27-12-2007 03:01 ]

• stevenP
WinningLOSER schreef op donderdag 27 december 2007 @ 02:58:
Ik was vanavond bij een vriendin van me, ze heeft problemen met d'r iPod. Ze heeft 1,5 week geleden haar Nano gekocht en die wilde gewoon niet opladen. Het is dus niet zo dat hij het "af en toe" niet deed, maar hij deed het helemaal niet. Ze is terug gegaan naar de winkel en heeft toen een nieuwe gehad, deze deed het ook niet! Ze had het al met meerdere (Windows) computers geprobeerd, en ik vandaag dus ook met mijn MacBook, maar hij deed inderdaad helemaal niks, maar wat ik merkte was dat het inpluggen van de stekker in de iPod behoorlijk stroef ging, vergelijken met mijn iPod Classic. Is dit een bekend probleem van de Nano of heeft ze gewoon pech? Lijkt me raar dat ze toevallig 2 keer achter elkaar een verkeerde iPod heeft gekregen.

Het gaat trouwens om de grijze 4GB nano 3G. :)
Hmm klinkt raar, ik heb het nooit eerder gehoord. Maar als je zelf even nagaat wat de 'storende schakels' kunnen zijn.

PC -> USBkabel -> iPod.

De PC en iPod heb je al vervangen, maar heb je nog niet gehoord over de kabel. Heb je deze al eens vervangen? En wat je ook nog kan proberen: even een wandlader lenen (USB of FW, maakt niet uit) en daarmee proberen op te laden. Ik gebruik zelf dagelijks mijn FWlader om mijn Nano op te laden.

Succes!

• WinningLOSER
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-01-2022
Ja ik had het ook al even met mijn eigen USB kabel geprobeerd, nog steeds hetzelfde probleem. Misschien even kijken of ik ergens een ander soort kabeltje kan regelen, lijkt me alleen sterk dat dat wel gaat, aangezien het met mijn kabeltje ook zou moeten werken. Ik heb maar tegen haar gezegd dat ze even terug naar de winkel moet gaan om hem maar weer om te ruilen.

• DonDee
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-08 16:30
Peeps,

ik heb een ipod nano 4gig,

en ik kan wel muziek overzetten via Itunes alleen wanneer ik een filmpje van mp4 bestand naar me films inporteert en dan me ipod sync,dan zet hij het filmpje niet over en wel de muziek..al met 2 mp4 filmpjes getest..wie kan me helpen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:15:
hoe kun je iets dat in je itunes als muziek aangemarkt staat bij audiobooks zetten?
iemand? ;(

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

Nummer selecteren, informatie tonen, genre => 'boeken en gesproken tekst'

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simlock
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07-2021
ik heb een map van een windows computer op mijn iPod gezet, dat de eigenschap 'alleen lezen' heeft. Dat heb ik vanaf de iPod op mijn mac gezet, en toen het bestand vanaf de iPod verwijderd zodat het op mijn mac in de prullenbak ligt.

Om een of andere reden kon ik de de prullenbak niet legen, omdat de verwijderde map volgens mijn mac beveiligd is, ook niet als ik option(alt) ingedrukt houd en 'leeg prullenbak' doe. Toen ik mijn iPod verwijderde kon ik de prullenbak met het beveiligde bestand erin wel legen.

Maar nu, iedere keer als ik mijn iPod aansluit verschijnt de beveiligde map (van 2 gig) weer in de prullenbak, terwijl mijn iPod leeg is! (volgens mijn mac én PC!) en als ik de iPod eject verdwijnt ook die map in de prullenbak weer.

WTF is going on?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Voordat dit topic helemaal blauw ziet van de modbreaks: dit is een ervaringen en discussie topic. Voor problemen mag je een nieuw topic openen, rekening houdend met Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) en Het algemeen beleid.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de productiefout met het scheve scherm inmiddels opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:37:
Weet iemand of de productiefout met het scheve scherm inmiddels opgelost?
Heb die van mij +-2 maanden geleden gekocht, geen scheef scherm hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb sinds kort een Nano en ik ben nog een beetje aan het worstelen met de Cover Flow-functie. Ik heb dit draadje doorgelezen (onder andere de tips op pagina 24), maar ik heb het voor mij werkende antwoord nog niet gevonden.

Ik heb een album, een soundtrack van een film. Hierop staan verschillende nummers van verschillende artiesten, maar allemaal met dezelfde album-naam (Shrek 2 OST). Ik zou graag willen dat in de Cover Flow dit album maar één keer wordt weergegeven in plaats van meermalen. Nu verschijnt het plaatje een flink aantal malen, namelijk bij elke artiest van de soundtrack.

Wat ik al heb geprobeerd:
1) Het vinkje 'verzameling' bij al deze nummers aanzetten -> geen resultaat
2) '1' als album-artiest invullen -> geen resultaat

Wie kan me helpen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:38
Vanmiddag bij de Media Markt een zilveren Nano'tje aangeschaft :) Wel nog een paar teruggelegd waar het scherm wat scheef in zat, niet te geloven dat ze die gewoon verkopen.. Die verkopers keken me wel raar aan; 'dat zijn allemaal dezelfde hoor :? ' Nouja.. wist wel beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Cyclonist schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 17:22:
Vanmiddag bij de Media Markt een zilveren Nano'tje aangeschaft :) Wel nog een paar teruggelegd waar het scherm wat scheef in zat, niet te geloven dat ze die gewoon verkopen.. Die verkopers keken me wel raar aan; 'dat zijn allemaal dezelfde hoor :? ' Nouja.. wist wel beter ;)
Bekend ja. We hebben er 5 open gemaakt en ze hadden allemaal een scheef scherm, de een nog schever dan de ander. Toen heb ik het maar zo gelaten en ben gegaan. :N Dat was overigens net na de introductie. Maar dat het nu nog steeds zo is, is wel heel erg. Gelukkig weet ik nu dat je het ook kunt zien als hij níet aan is. Scheelt weer een hoop verpakkingen open scheuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFrenk schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 17:50:
[...]

Bekend ja. We hebben er 5 open gemaakt en ze hadden allemaal een scheef scherm, de een nog schever dan de ander. Toen heb ik het maar zo gelaten en ben gegaan. :N Dat was overigens net na de introductie. Maar dat het nu nog steeds zo is, is wel heel erg. Gelukkig weet ik nu dat je het ook kunt zien als hij níet aan is. Scheelt weer een hoop verpakkingen open scheuren ;)
Ik wil zelf ook een nano gaan kopen maar wil dus goed opletten dat ik er niet een koop met een scheef scherm. Is er niet ergens een foto beschikbaar van een nano met een scheef scherm zodat ik er op kan letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er sinds gisteren eentje bijgekocht een 4 gig.

Bij mij is het probleem nu dat hij alleen maar oplaad als ik hem aan de computer hang, ik heb ook lader voor in het stopcontact maar daarmee wil hij niet opladen.

DIt lijkt me toch niet normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 11:26:
[...]

Ik wil zelf ook een nano gaan kopen maar wil dus goed opletten dat ik er niet een koop met een scheef scherm. Is er niet ergens een foto beschikbaar van een nano met een scheef scherm zodat ik er op kan letten?
Je ziet het als je hem juist in het licht houd. Dan zie je de rand van het schermpje tegen de zwarte achterkant. Meestal is hij aan de rechterkant hoger dan aan de linkerkant. En daar zie je het dan aan.

Het duidelijkst zie je het natuurlijk als hij aan is. Dus gelijk controleren als je hem koopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 01:53
Ik heb sinds een tijdje problemen met mijn Nano (8GB). Bij het aansluiten van m'n iPod start iTunes gewoon op, maar deze loopt vervolgens vast. Ook wanneer iTunes al aanstaat voordat ik m'n iPod aansluit loopt iTunes vast. Zelfs via TaskManager valt iTunes dan niet af te sluiten.
Zodra ik mijn iPod loskoppel gaat iTunes weer vrolijk verder en ziet het ineens mijn iPod, maar krijg ik binnen no-time de melding dat de schijf niet gevonden kan worden en verdwijnt mijn iPod weer van iTunes. Ik heb iTunes opnieuw geïnstalleerd, mijn iPod gereset en tal van andere Apple-voorstellen (van de troubleshoot lijst) afgewerkt.

Dus: iemand een idee (liefst zonder dat ik m'n iPod hoef te formatteren)?

Laten we lekker link gaan doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkWingDuck schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:17:
Ik heb sinds een tijdje problemen met mijn Nano (8GB). Bij het aansluiten van m'n iPod start iTunes gewoon op, maar deze loopt vervolgens vast. Ook wanneer iTunes al aanstaat voordat ik m'n iPod aansluit loopt iTunes vast. Zelfs via TaskManager valt iTunes dan niet af te sluiten.
Zodra ik mijn iPod loskoppel gaat iTunes weer vrolijk verder en ziet het ineens mijn iPod, maar krijg ik binnen no-time de melding dat de schijf niet gevonden kan worden en verdwijnt mijn iPod weer van iTunes. Ik heb iTunes opnieuw geïnstalleerd, mijn iPod gereset en tal van andere Apple-voorstellen (van de troubleshoot lijst) afgewerkt.

Connect em een x voor de grap met Winamp of MediaMonkey. Kijken wat ie dan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Laatst online: 02-09 20:57
Hallo,

Ik heb een stel vragen hoe hard kan de ipod Nano 3de generatie? ik heb namelijk een sony en die gaat niet hard. en is de software makkelijk want bij sony moet 5 a 6 klikken voordat hij een nummer verstuurd naar de walkman. en wat voor dingen krijg je erbij in de verpakking bijv oordopjes, want ik wil hem graag aansluiten op mijn Logitech 5500.

[ Voor 20% gewijzigd door goosche op 07-01-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Kracht
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02-2019
goosche schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:38:
hoe hard kan de ipod Nano 3de generatie? ik heb namelijk een sony en die gaat niet hard.
Moeilijk te zeggen. Wat is hard? Het maximale volume vind ik vrij hard, maar ik wil ook nog wel een paar jaar doen met mijn trommelvliezen.
en is de software makkelijk want bij sony moet 5 a 6 klikken voordat hij een nummer verstuurd naar de walkman.
Veel mensen hebben een hekel aan I-tunes, maar ik vind het wel fijn werken. Je kunt geen muziek slepen naar je Ipod, maar je werkt met afspeellijsten. Er zijn wel genoeg (gratis) tooltjes beschikbaar waarmee je wel muziek naar je Ipod kan slepen vanuit de verkenner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Laatst online: 02-09 20:57
G_Kracht schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:45:
[...]

Moeilijk te zeggen. Wat is hard? Het maximale volume vind ik vrij hard, maar ik wil ook nog wel een paar jaar doen met mijn trommelvliezen.

[...]

Veel mensen hebben een hekel aan I-tunes, maar ik vind het wel fijn werken. Je kunt geen muziek slepen naar je Ipod, maar je werkt met afspeellijsten. Er zijn wel genoeg (gratis) tooltjes beschikbaar waarmee je wel muziek naar je Ipod kan slepen vanuit de verkenner.
Kan de naam noemen wat dat programma of site. En hoe zit het met de mp3 ik heb 800 gig aan muziek kan deze toch wel gewoon op mijn toekomstige ipod zetten of moet je alles kopen op de istore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goosche schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:24:
[...]

Kan de naam noemen wat dat programma of site. En hoe zit het met de mp3 ik heb 800 gig aan muziek kan deze toch wel gewoon op mijn toekomstige ipod zetten of moet je alles kopen op de istore?
Je kan gewoon alles erop zetten wat al op je PC staat in MP3, is geen probleem.

Als je "itunes" had ingetikt op google is dit het eerste resultaat:
http://www.apple.com/nl/itunes/ 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkWingDuck
  • Laatst online: 08-05 01:53
DarkWingDuck schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:17:

Ik kwam er niet uit en had besloten om m'n iPod toch maar te formatteren. Echter, ik kon er niet in via iTunes, omdat iTunes dus vastliep zodra ik m'n iPod aansloot. Na veel gedoe maar geprobeerd om iTunes op m'n laptop te installeren en 't via m'n laptop te doen. Dat was uiteindelijk het medicijn! :D M'n iPod->iTunes (op mijn eigen pc) werkt weer zoals vanouds! En heb nu ook eigenlijk weer iets positiefs eraan overgehouden, m'n iPod is weer "junkfree";)

Laten we lekker link gaan doen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Kracht
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02-2019
[...]
Kan de naam noemen wat dat programma of site.
Itunes zit bij de Ipod of je kunt hem downloaden bij Apple. Met alternatieve tools heb ik niet gewerkt want ik gebruik alleen Itunes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 21:21
goosche schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:38:Ik heb een stel vragen hoe hard kan de ipod Nano 3de generatie? ik heb namelijk een sony en die gaat niet hard. en is de software makkelijk want bij sony moet 5 a 6 klikken voordat hij een nummer verstuurd naar de walkman. en wat voor dingen krijg je erbij in de verpakking bijv oordopjes, want ik wil hem graag aansluiten op mijn Logitech 5500.
[...]Kan de naam noemen wat dat programma of site. En hoe zit het met de mp3 ik heb 800 gig aan muziek kan deze toch wel gewoon op mijn toekomstige ipod zetten of moet je alles kopen op de istore?
goosche, dit zijn vragen waar je heel gemakkelijk antwoord op kunt vinden middels de search. GoT is niet een vraagbaak, waar je zomaar al je opmerkingen en vragen kunt dumpen. Wat eigen inzet wordt gewaardeerd en verwacht. Ik zou je willen aanraden om Het algemeen beleid & de Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) door te lezen :).

iTunes kun je gewoon downloaden. De iPod Nano 3G kun je ook in verscheidene winkels uitproberen (Apple Store, Mediamarkt etc).

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 08-01-2008 13:35 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:58
the_bbk schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 17:49:
Ik heb sinds kort een Nano en ik ben nog een beetje aan het worstelen met de Cover Flow-functie. Ik heb dit draadje doorgelezen (onder andere de tips op pagina 24), maar ik heb het voor mij werkende antwoord nog niet gevonden.

Ik heb een album, een soundtrack van een film. Hierop staan verschillende nummers van verschillende artiesten, maar allemaal met dezelfde album-naam (Shrek 2 OST). Ik zou graag willen dat in de Cover Flow dit album maar één keer wordt weergegeven in plaats van meermalen. Nu verschijnt het plaatje een flink aantal malen, namelijk bij elke artiest van de soundtrack.

Wat ik al heb geprobeerd:
1) Het vinkje 'verzameling' bij al deze nummers aanzetten -> geen resultaat
2) '1' als album-artiest invullen -> geen resultaat

Wie kan me helpen hiermee?
Probeer eens: 'various' als album-artiest of het Nederlandse equivalent (staat in de Help-sectie van iTunes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_bbk
  • Niet online
ParkOverall schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 15:17:
[...]

Probeer eens: 'various' als album-artiest of het Nederlandse equivalent (staat in de Help-sectie van iTunes).
Ik heb zowel 'Various' als 'Diverse' gebruikt, maar het werkt nog steeds niet goed in Coverflow. In de Albumlijst staan ze wel goed, netjes als één album. Om de een of andere reden maakt Coverflow er toch verschillende albums van. Ik snap het niet meer, heeft iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
Ik heb zowel 'Various' als 'Diverse' gebruikt, maar het werkt nog steeds niet goed in Coverflow. In de Albumlijst staan ze wel goed, netjes als één album. Om de een of andere reden maakt Coverflow er toch verschillende albums van. Ik snap het niet meer, heeft iemand nog een idee?
Als je alle nummers selecteert en dan rechtsklikt info en je vinkt én verzameling én aansluitend album aan moet het goed gaan. Lukt hier wel in ieder geval.

[ Voor 16% gewijzigd door donaldo op 08-01-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
donaldo schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:54:
[...]

Als je alle nummers selecteert en dan rechtsklikt info en je vinkt én verzameling én aansluitend album aan moet het goed gaan. Lukt hier wel in ieder geval.
Nee joh, aansluitend album is voor doorlopende nummers (denk aan dance-mix'), hij zal dan altijd die nummers in chronologische volgorde spelen. ..toch? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_bbk
  • Niet online
donaldo schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:54:
[...]

Ik heb het geprobeerd, het maakt geen verschil. Het lijkt erop dat m'n iPod bij de Coverflow naar de Artiest-tag kijkt en niet naar de Album Artiest-tag. Bij de Albumweergave kijktie wel naar de Album Artiest-tag. Heeft iemand nog suggesties (behalve de ID3-tags helemaal ombouwen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je een album plaatje erbij zitten? Ik doe dat wel namelijk altijd en hier werkt t wel gewoon. Enige wat ik zou kunnen bedenken wat anders is dan dat ik het heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
the_bbk schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:03:
[...]

Ik heb het geprobeerd, het maakt geen verschil. Het lijkt erop dat m'n iPod bij de Coverflow naar de Artiest-tag kijkt en niet naar de Album Artiest-tag. Bij de Albumweergave kijktie wel naar de Album Artiest-tag. Heeft iemand nog suggesties (behalve de ID3-tags helemaal ombouwen)?
Enige wat ik dan nog kan bedenken is dat er dubbele tracknummers of twee verschillende schijfnummers in de tags staan waarom het niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_bbk schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:03:
[...]

Het kan zijn dat bij sommige bijvoorbeeld album-artiest is ingevuld. Normaal gebruik je gewoon album. Je kan dus het hele album selecteren en bij de info vink je album-artiest aan. Vervolgens vul je niks in. Nu is het dus allemaal blanco. Hier heeft dat geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_bbk
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:59:
[...]

Het kan zijn dat bij sommige bijvoorbeeld album-artiest is ingevuld. Normaal gebruik je gewoon album. Je kan dus het hele album selecteren en bij de info vink je album-artiest aan. Vervolgens vul je niks in. Nu is het dus allemaal blanco. Hier heeft dat geholpen.
OK, wat ik heb gedaan (en nog steeds niet heeft gewerkt..) is het volgende:
1) alle nummer geselecteerd, de ID3-tag geopend en 'album artiest', 'album', 'schijfnummer', 'groepering' blanco gezet. Verder heb ik 'verzameling' uitgevinkt, evenals 'aaneensluitend album'. Ook heb ik de albumillustratie eruit gehaald.
2) alle nummer geselecteerd en toen ben ik wat dingen gaan invullen: 'album artiest'=diverse, 'album'=Shrek 2 OST. Verzameling heb ik aangezet. Nieuwe albumillustratie toegevoegd.

Ze zouden dus allemaal dezelfde tags moeten hebben (op de 'naam'- en 'artiest'-tags na). Het zou dus ook moeten werken, maar dat doet het niet.
Wat het nog frustrerender maakt, is dat het in de albumweergave wel goed gaat.. Ik snap er niets meer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:14
Ik heb een probleem, ik heb een film gedownload van het formaat RMVB heb hem geconverteerd en in Itunes gezet, maar wanneer ik hem via mij ipod of Itunes afspeel dan krijg ik wel beeld maar geen geluid. Ik heb haast elke filmpjes converter voor je ipod gedownload, elke die gratis is zonder zon watermark, zelfs eentje die geld kostte gebruikt, heb er niet voor betaald maar heb wel volledige versie gekregen ( :o ) maargoed met dat programma heb ik hem ook geconvert en nog steeds geen geluid. Nou heb ik dit bericht op veel forums geplaatst en krijg altijd het antwoord van: Ja gebruik dit programma het helpt, maar meestal heb ik dat programma al of wil het ook niet want het gaat hier om een RMVB formaat. Kan iemand mij helpen? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:58
the_bbk schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:36:
[...]

1) alle nummer geselecteerd, de ID3-tag geopend en 'album artiest', 'album', 'schijfnummer', 'groepering' blanco gezet. Verder heb ik 'verzameling' uitgevinkt, evenals 'aaneensluitend album'. Ook heb ik de albumillustratie eruit gehaald.
2) alle nummer geselecteerd en toen ben ik wat dingen gaan invullen: 'album artiest'=diverse, 'album'=Shrek 2 OST. Verzameling heb ik aangezet. Nieuwe albumillustratie toegevoegd.

Ze zouden dus allemaal dezelfde tags moeten hebben (op de 'naam'- en 'artiest'-tags na). Het zou dus ook moeten werken, maar dat doet het niet.
Wat het nog frustrerender maakt, is dat het in de albumweergave wel goed gaat.. Ik snap er niets meer van...
Ken je iemand waarbij het wel werkt? Laat die er eens even naar kijken, misschien zie je iets over het hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb sinds de laatste update een probleem:

Alleen artiesten waarvan er een album is, worden getoond in de lijst 'Artiesten'. Ik had voorheen alle artiesten zonder album, het album 'No Album' meegegeven met als albumartiest 'No Artist'.

Meer mensen met het probleem dat je niet alle artiesten ziet ?!?!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
THE_BASE schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 21:08:
Ik heb sinds de laatste update een probleem:

Alleen artiesten waarvan er een album is, worden getoond in de lijst 'Artiesten'. Ik had voorheen alle artiesten zonder album, het album 'No Album' meegegeven met als albumartiest 'No Artist'.

Meer mensen met het probleem dat je niet alle artiesten ziet ?!?!
Zodra er verschillende artiesten in het "artist"-veld staan én je hebt een "albumartist", dan zou ik het gewoon als een compilation opgeven. Kortom, vink ze in iTunes even aan naar compilations en ze zijn netjes terug te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:14
Alcides schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 14:27:
Ik heb een probleem, ik heb een film gedownload van het formaat RMVB heb hem geconverteerd en in Itunes gezet, maar wanneer ik hem via mij ipod of Itunes afspeel dan krijg ik wel beeld maar geen geluid. Ik heb haast elke filmpjes converter voor je ipod gedownload, elke die gratis is zonder zon watermark, zelfs eentje die geld kostte gebruikt, heb er niet voor betaald maar heb wel volledige versie gekregen ( :o ) maargoed met dat programma heb ik hem ook geconvert en nog steeds geen geluid. Nou heb ik dit bericht op veel forums geplaatst en krijg altijd het antwoord van: Ja gebruik dit programma het helpt, maar meestal heb ik dat programma al of wil het ook niet want het gaat hier om een RMVB formaat. Kan iemand mij helpen? Bedankt!
Ben ernet achtergekomen dat dit alleen bij het formaat RMVB is, andere formaten die ik heb geconvert doen het wel gewoon. Dusja iemand een idee hoe ik RMVB in me ipod krijgt MET geluid.

Thankss!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:55
na enkele verschillende soorten ipods te hebben gehad toch weer besloten een mp3 speler te kopen. Zat eerst te twijfelen tussen de touch, classic of de nano en het is toch de laatste genomen. Ten eerste omdat ik hem ook wil gebruiken bij het sporten, ten tweede vind ik de bediening van de touch onhandig.

4GB is wel weinig vergeleken met spelers die ik in het verleden heb gehad maargoed daarvan weet ik dat ik de helft nooit luisterde onderweg. Het is alleen wel weer ff wennen aangezien mn laatste mp3 speler een Zune was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:11

eisbaer

Zie signature

the_bbk schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:36:
[...]

Het veld 'album artiest' leeg laten.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Sinds vandaag is er ook een roze Nano :)

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/2041/1375/store.apple.com/Catalog/US/Images/ipodnano-pink-hero.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
"Voor de Classic en nano iPods is er nu een firmware update beschikbaar
(versie 1.1) die ondersteuning biedt voor de iTunes huurfilms. Maar voor ons op dit moment nog belangrijker: met deze update is een paar vervelende bugs opgelost en merk ik in ieder geval op mijn Classic een snelheidsverbetering in de user interface."

Weet iemand welke bugs dit precies zijn? En heeft iemand al meer veranderingen gevonden?

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar de Ipod Nano RED nog meer te koop is behalve in de apple store en de mediamarkt? In de pricewatch betaal je ongeveer 170 voor een ipod nano 3g, maar de RED editie staat er niet tussen. In de apple store en in de mediamarkt kost de RED 200,-. Weet iemand of de RED ergens goedkoper te krijgen is? ik vind het een beetje belachelijk om 30 meer te betalen om de nano met een rode laklaag te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 19:50:
Weet iemand waar de Ipod Nano RED nog meer te koop is behalve in de apple store en de mediamarkt? In de pricewatch betaal je ongeveer 170 voor een ipod nano 3g, maar de RED editie staat er niet tussen. In de apple store en in de mediamarkt kost de RED 200,-. Weet iemand of de RED ergens goedkoper te krijgen is? ik vind het een beetje belachelijk om 30 meer te betalen om de nano met een rode laklaag te krijgen...
Van alle RED producten gaat een gedeelte van de opbrengst naar het goede doel. Volgens mij is de iPod Nano RED alleen maar te krijgen bij de Apple Store's en sommige grotere electronica winkels. De reden dat deze niet zo snel afgeprijst is te vinden, ligt aan 't feit dat een gedeelte van de opbrengst naar het goede doel gaat (de marge is lager).
DaannO schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:44:

[afbeelding]
Dat zou nog best wel eens een succes kunnen worden. Er waren/zijn immers genoeg roze iPod Mini's in omloop :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Weet iemand of de iPod Socks mooi om deze iPod passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Niemand heeft een Nano met iPod Sock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 11-09 09:20
FerdiV schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:19:
Niemand heeft een Nano met iPod Sock?
De sock is smaller en langer. dan de G3 lijkt ne niet mneer dan logies dan dat deze er niet goed in zal passen...

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
Ik heb een fraaie 3G Nano 4GB gekregen als kado, maar ik zit met 1 probleem: de oordopjes blijven bij mij niet zitten. Ik heb - denk ik - te grote oren. Nu zaten er bij mij geen watjes (of hoe heten die dingen) bij, terwijl die wel bij de Shuffle van mijn vriendin zaten. Horen die dingen er wel bij te zitten en moet ik even langs de Apple winkel, of kan ik ze misschien ergens anders vandaan toveren? In de apple store op internet zag ik ze niet, en ik heb ook niet zo'n goed idee met wat voor termen te zoeken op iets als eBay ofzo.

Of heeft iemand ze toevallig over en gebruikt ze niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

DaCoTa schreef op zondag 03 februari 2008 @ 22:34:
Ik heb een fraaie 3G Nano 4GB gekregen als kado, maar ik zit met 1 probleem: de oordopjes blijven bij mij niet zitten. Ik heb - denk ik - te grote oren. Nu zaten er bij mij geen watjes (of hoe heten die dingen) bij, terwijl die wel bij de Shuffle van mijn vriendin zaten. Horen die dingen er wel bij te zitten en moet ik even langs de Apple winkel, of kan ik ze misschien ergens anders vandaan toveren? In de apple store op internet zag ik ze niet, en ik heb ook niet zo'n goed idee met wat voor termen te zoeken op iets als eBay ofzo.

Deze zitten inderdaad niet bij deze ipod, ik heb er inmiddels 2 maar nog nergens van die dingen gevonden terwijl ze zoals jij aangaf wel bij de shuffle zitten (maar die oordopjes zijn toch al iets anders).

Ik heb het zelfde probleem, door die stofjes waar je het over hebt worden ze wat stroever waardoor ze niet steeds uit mijn oren glijden (als ze niet diep genoeg zitten klinkt het geluid niet echt goed meer in mijn ogen), werd er op een gegeven moment zo gek van dat ik maar andere oortjes heb gekocht.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Bij de oude iPod oordopjes zaten inderdaad een soort hoesjes. Die zitten niet meer bij de nieuwe iPod oordopjes. Op deze foto kun je de verschillen goed zien, links de oude en rechts de nieuwe:

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/168/412183163_634c2b32be.jpg

Overigens is het wat betreft de geluidskwaliteit sowieso wel aan te raden om er andere oordopjes bij te kopen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaCoTa schreef op zondag 03 februari 2008 @ 22:34:

Je kan beter andere oordopjes halen de standaard van apple zijn niet zo goed.
Probeer eens creative EP oordoppen of senheiser CX300 /400/500.
FerdiV schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 17:46:
Er zijn ook socks voor de 3rd Gen.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 19:50:
Ebay... Ik heb mijn rode ipod red ook via ebay gekcht voor 160 euro.
:) Let wel op met eventuele invoerkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 21:56:

[...]

Er zijn ook socks voor de 3rd Gen.
Ik kan alleen maar gewone Apple Socks vinden op de site van Apple... Waar heb jij die gezien dan? Volgens mij bestaan ze niet, alleen van een third party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User88
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:47
Ik zit met een probleem:
Er is iets mis gegaan met het updaten van mn ipod. Als ik hem nu aan mijn pc koppel dan start de ipod steeds op en sluit hij weer af. Hij komt dus niet verder dan dat scherm met het logo. Formatteren wil dus ook niet want itunes pakt hem niet |:(
Heeft iemand anders dit wel eens gehad? Moet ik er nu mee terug naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang je een softwareupdate hebt uitgevoerd is die officieel is, dus via itunes dan is het niet meer dan logisch om terug te kunnen en mogen gaan.
Maar als je een niet officiele update hebt uitgevoerd met een software hack vervalt volgens mij de garantie.

het kan mogelijk zijn dat het bovenstaande niet helemaal klopt, dus hecht je er niet aan.
zo ik heb me disclaimer ook weer gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FerdiV schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 17:46:
die van de Hema passen prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:35:
[...]

die van de Hema passen prima!
Ah ok thnx! Maar ik bedoel eigenlijk of de originele Apple iPod Socks uit de store goed om de nieuwe Nano passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grunnen
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-06 09:05
DaannO schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:44:

[afbeelding]
ook alweer een roze ipod nano... :P ik ben er niet zo'n fan van:X

Maar elke keer komt er na een tijdje altijd weer een roze uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User88 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:58:
Ik zit met een probleem:
Er is iets mis gegaan met het updaten van mn ipod. Als ik hem nu aan mijn pc koppel dan start de ipod steeds op en sluit hij weer af. Hij komt dus niet verder dan dat scherm met het logo. Formatteren wil dus ook niet want itunes pakt hem niet |:(
Heeft iemand anders dit wel eens gehad? Moet ik er nu mee terug naar de winkel?
Reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren zo'n I-pod nano 4Gb gewonnen in het casino. Goed, nooit echt behoefte aan zo'n ding gehad, maar het was dat of een cursus koken.
Maargoed, nu ik 'em heb wil ik 'em optimaal gebruiken ook.
Ten eerste, er zat in het doosje een wit voetje met een sleuf in de onderkant. Maar ik kan er niet echt brood van bakken kwa wat ik daar dan mee moet en hoe dat werkt.
Tevens, stel... als ik theoretisch een spel wil installeren die niet via Itunes is gedownload. Hoe zou ik dat voormekaar krijgen? Op de 1 of andere manier gaat het schijnbaar niet met het synchroniseren van de Ipod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:53
• Dat plasic dingetje is een dock-conector. Als je een dock of een speakerset voor je iPod koopt past je speler precies dankzij dat stukje plasic.
• Volgens mij kan je geen spellen op je iPod zetten die je niet via iTunes hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké, dan gaat dat plastic dingetje weer terug in het doosje, haha.
Jammer dat je niet zo gemakkelijk spellen erop kan zetten buiten de gekochtte spellen op Itunes om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:00

L0g0ff

omg

Weet iemand of er al linux ondersteuning is voor de 3g? Ik krijg er via linux wel muziek op die ik ook in andere ipod applicaties (zelfs met itunes onder windows) weer uit kan lezen. Alleen via mijn iPod zelf, lukt het afspelen niet :(
Eigenlijk wil ik gewoon via ubuntu mijn ipod vol kunnen zetten. Is dit mogelijk?

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg tevreden met de service van Apple.
Mijn iPod nano 4gb hielt er pas mee op, Ik kon hem niet meer opladen. Dus Ik ging terug naar de winkel bleek de accu kapot te zijn. Dus hij werd ingenomen en het zou ongeveer 1,5 week duren.
Vandaag na 10 dagen werd Ik gebeld dat er nieuwe op me lag te wachtten.
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:47

Crusader

Arc Nature

Vandaag voor het eerst in mijn leven een Apple device gekocht, de Nano 3G 8GB.
Het eerste dat mij opviel is dat zodra ik de Equalizer op iets anders dan "Uit" zet, het geluid behoorlijk vervormt, alsof het overstuurd is. Ook als het volume op 40% staat.
Jammer eigenlijk, dat maakt de equalizer vrijwel nutteloos. Ik gebruik Sony MDR-E888 doppen, niet de eerste de beste (niet eens verkrijgbaar in NL, speciaal besteld in Hong Kong).

Ben aan de slag gegaan met MP3Gain, lees dat veel gebruikers last hebben van die vervorming.

[ Voor 8% gewijzigd door Crusader op 27-02-2008 07:36 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Laatst online: 22-04-2023
Hallo iedereen,

Ik ben van plan mijn iPod nano te gaan verkopen, maar ik heb dus hier thuis een mac mini.
Er is een vrij grote kans dat de koper een PC heeft, ik heb 'm hier in de mac hersteld (HFS+), gaat diegene daar problemen mee krijgen of herkent iTunes in windows dit automatisch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Laatst online: 22-04-2023
Niemand? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:10
NickvdB schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 19:53:
Hallo iedereen,

Ik ben van plan mijn iPod nano te gaan verkopen, maar ik heb dus hier thuis een mac mini.
Er is een vrij grote kans dat de koper een PC heeft, ik heb 'm hier in de mac hersteld (HFS+), gaat diegene daar problemen mee krijgen of herkent iTunes in windows dit automatisch ?
iTunes zal zien dat deze geformateerd is in Mac en dan is het een kwestie van herstellen doen zodat iTunes de iPod formateert als Fat.

Als je een dual boot hebt kan je dit zelf misschien proberen, zodat de koper niet gaat lopen klagen ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Jimmie op 02-03-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
NickvdB schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 19:53:
Hallo iedereen,

Dit is geen probleem, iTunes roept datie niks met een Mac indeling kan en geeft je als enige keus een herformat. Daarna is het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik ben vandaag nieuw op dit forum en ben op zoek naar ervaringen met videobeelden plaatsen op de nano(3)_ 8Gb.

Is hier ook een speciale topic voor? Zo ja waar kan ik deze vinden.
Kom nu alleen maar onderwerpen tegen over prijzen e.d

m.vr.gr E.H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:39
Ik ga denk ik vanmiddag ook de nano aanschaffen :)
mn oude mp3 speler is kapot en de 250 euro vind ik net wat teveel geld eigenlijk. Hou het dan maar op 150 voor de 4gb

[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 03-03-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 08:51:
Ik ben vandaag nieuw op dit forum en ben op zoek naar ervaringen met videobeelden plaatsen op de nano(3)_ 8Gb.

Is hier ook een speciale topic voor? Zo ja waar kan ik deze vinden.
Kom nu alleen maar onderwerpen tegen over prijzen e.d
Welkom op GoT! Meteen een advies: je hoeft hier niet de groeten te doen ;)

Een uitgebreide guide is te vinden op iLounge. Daar worden een aantal tools voor Windows, zowel betaald als gratis naast elkaar gezet. Er is er ook één voor de Mac. Daarnaast wordt goed en duidelijk uitgelegd welke stappen je moet nemen om video om te zetten oor de iPod.

Daarnaast is er ook met de GoT search aardig wat informatie over dit onderwerp te vinden: http://gathering.tweakers...htimeout%5D=30&=#hitstart. Tot slot, komt dit ook regelmatig op in de 'grote' topics, zoals laatst nog door DaannO in "[iPod touch] Ervaringen & Discussie - De...".

Dat moet je een eind op weg helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat ik precies moet hebben om mijn ipod op de tv aan te sluiten? Zodat ik ook video's kan zien van mijn ipod op de Tv. :)

Ik heb de iPod nano 3rd Gen red :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 15:05:
Weet iemand wat ik precies moet hebben om mijn ipod op de tv aan te sluiten? Zodat ik ook video's kan zien van mijn ipod op de Tv. :)

Ik heb de iPod nano 3rd Gen red :)
Nee, geen ervaring mee. Maar is het heel moeilijk even te zoeken? Komop, we hebben het hier over een 'discussie en ervaringen'-topic, en niet dit soort simpele ik-weet-het-even-niet-dus-ik-post-maar-op-GoT-vraagjes :9

No offence naar jou UTWOL, maar het valt me op dat de laatste tijd gewoon slecht snel onderzoekjes gedaan. Het is misschien beter als je even google'd, tot een conclusie komt en dan een post maakt met juist de informatie op een rijtje die jij ook wilde hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stevenP schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:25:
[...]

Nee, geen ervaring mee. Maar is het heel moeilijk even te zoeken? Komop, we hebben het hier over een 'discussie en ervaringen'-topic, en niet dit soort simpele ik-weet-het-even-niet-dus-ik-post-maar-op-GoT-vraagjes :9

No offence naar jou UTWOL, maar het valt me op dat de laatste tijd gewoon slecht snel onderzoekjes gedaan. Het is misschien beter als je even google'd, tot een conclusie komt en dan een post maakt met juist de informatie op een rijtje die jij ook wilde hebben?
Heb ik gedaan maar ik snap het niet precies welke dock ik precies moet hebben icm welke kabel. Die guide van apple vind ik onoverzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Verwijderd schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:32:
[...]
Heb ik gedaan maar ik snap het niet precies welke dock ik precies moet hebben icm welke kabel. Die guide van apple vind ik onoverzichtelijk.
Gewoon op de Apple website. Vrij onderaan staan de Component en Composite kabels, moet je zelf even kijken op je TV wat jou beter uitkomt. Als je wil weten hoe die stekkertjes eruit zien kijk je even op Google Images:
Afbeeldingslocatie: http://img.tfd.com/cde/PLGRCA.GIF
composite
Afbeeldingslocatie: http://marknelson.us/attachments/tvisto-3500-review/component-cable.jpg
Component

Geen dock nodig, gewoon in je Dock Adapter (die brede onderop je iPod) prikken. Je zou er ook een Universal Dock tussen kunnen zetten, dan zit daar de kabel in en kan je je iPod er zo inzetten en uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaCoTa schreef op maandag 03 maart 2008 @ 02:08:
[...]

Dit is geen probleem, iTunes roept datie niks met een Mac indeling kan en geeft je als enige keus een herformat. Daarna is het goed.
Nietus, iPods met flash geheugen krijgen geen windows of mac indeling mee. Je iPod wordt wel leeg gegooid als er nog iets op stond. Hoe dan ook het zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stevenP schreef op zondag 16 maart 2008 @ 17:51:
[...]

Gewoon op de Apple website. Vrij onderaan staan de Component en Composite kabels, moet je zelf even kijken op je TV wat jou beter uitkomt. Als je wil weten hoe die stekkertjes eruit zien kijk je even op Google Images:
[afbeelding]
composite
[afbeelding]
Component

Geen dock nodig, gewoon in je Dock Adapter (die brede onderop je iPod) prikken. Je zou er ook een Universal Dock tussen kunnen zetten, dan zit daar de kabel in en kan je je iPod er zo inzetten en uithalen.
Ik denk dat de ''Apple composite-AV-kabel'' voor mij het beste is.
Werkt dat zonder ik een dock ofzo moet hebben?
En is dit misschien wat? http://cgi.ebay.com/Retra...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Zal dit ook werken met mijn ipod of heb ik daarvoor iets anders nodig?

Alvast bedankt :)
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.