Ik heb net even gespeelt met toetsenbord en heb helemaal niet zo veel last van dat slingeren gehad. Ik ga er dus gewoon vanuit, dat jullie gewoon niet rijden kunnen... 
Kan je wel zeggen "Ja maar met dit en dat spel kan ik het wel..." dat kan allemaal wel zo wezen, maar wellicht is dat met assistentie van de PC zelf... Waarvoor ik hier binnen NFS:PS nog geen enkele optie voor heb gezien, behalve dan schakelen e.d.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over gewenning, wat ook bij racegames een belangrijke factor is vind ik... Ben je niet ergens aan gewend, kan je het shaken, zowel met je auto, als met de baan... En dat is ook goed te merken:
Er word jaren gesmeekt om realisme, nou ís er realisme en is het weer gezeik...
Vind je het gek dat EA in jullie ogen nooit eens iets goeds kan doen, jullie willen steeds maar anders...
Begin me hierdoor wel serieus af te vragen wat er nou precies verwacht is van NFS: PS...
Moet zeggen dat ik baal, dat mijn PC qua hardware wat achter ligt, maar alles op low en op zijn laagst was goed te doen. Voor mij op zich geen probleem, misschien dat ik de Wii-versie haal, als daar de reviews en dergelijke postief over zijn...
Kan je wel zeggen "Ja maar met dit en dat spel kan ik het wel..." dat kan allemaal wel zo wezen, maar wellicht is dat met assistentie van de PC zelf... Waarvoor ik hier binnen NFS:PS nog geen enkele optie voor heb gezien, behalve dan schakelen e.d.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over gewenning, wat ook bij racegames een belangrijke factor is vind ik... Ben je niet ergens aan gewend, kan je het shaken, zowel met je auto, als met de baan... En dat is ook goed te merken:
Er word jaren gesmeekt om realisme, nou ís er realisme en is het weer gezeik...
Vind je het gek dat EA in jullie ogen nooit eens iets goeds kan doen, jullie willen steeds maar anders...
NFS is van oorsprong altijd al arcade geweest, echter gaat het nu meer de realisme kant op, waardoor het sturen met een toetsenbord wel enigsinds lastiger is ja, dat ben ik wel met jullie eens, maar om dan gelijk te zeggen dat het zuigt; nee, dat zeker niet. Het is in mijn ogen goed te doen en ik heb dan nog niet eens mijn gamepad geprobeerd...Wmm schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:10:
NFS is gewoon arcade, dat je daarvoor verplicht een stuur nodig bent om het een beetje te kunnen spelen is natuurlijk belachelijk. Heb het ook een kwartiertje gespeeld en de besturing is met toetsenbord idd vrij slecht. Je kunt niet lekker racen zoals dat b.v. in Underground 1 kon.
Moet zeggen dat ik baal, dat mijn PC qua hardware wat achter ligt, maar alles op low en op zijn laagst was goed te doen. Voor mij op zich geen probleem, misschien dat ik de Wii-versie haal, als daar de reviews en dergelijke postief over zijn...
[ Voor 54% gewijzigd door CH4OS op 03-11-2007 16:14 ]