[Multi] Need For Speed: ProStreet

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.119 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb net even gespeelt met toetsenbord en heb helemaal niet zo veel last van dat slingeren gehad. Ik ga er dus gewoon vanuit, dat jullie gewoon niet rijden kunnen... :)

Kan je wel zeggen "Ja maar met dit en dat spel kan ik het wel..." dat kan allemaal wel zo wezen, maar wellicht is dat met assistentie van de PC zelf... Waarvoor ik hier binnen NFS:PS nog geen enkele optie voor heb gezien, behalve dan schakelen e.d.

En dan heb ik het nog niet eens gehad over gewenning, wat ook bij racegames een belangrijke factor is vind ik... Ben je niet ergens aan gewend, kan je het shaken, zowel met je auto, als met de baan... En dat is ook goed te merken:

Er word jaren gesmeekt om realisme, nou ís er realisme en is het weer gezeik...
Vind je het gek dat EA in jullie ogen nooit eens iets goeds kan doen, jullie willen steeds maar anders... ;) Begin me hierdoor wel serieus af te vragen wat er nou precies verwacht is van NFS: PS...
Wmm schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:10:
NFS is gewoon arcade, dat je daarvoor verplicht een stuur nodig bent om het een beetje te kunnen spelen is natuurlijk belachelijk. Heb het ook een kwartiertje gespeeld en de besturing is met toetsenbord idd vrij slecht. Je kunt niet lekker racen zoals dat b.v. in Underground 1 kon.
NFS is van oorsprong altijd al arcade geweest, echter gaat het nu meer de realisme kant op, waardoor het sturen met een toetsenbord wel enigsinds lastiger is ja, dat ben ik wel met jullie eens, maar om dan gelijk te zeggen dat het zuigt; nee, dat zeker niet. Het is in mijn ogen goed te doen en ik heb dan nog niet eens mijn gamepad geprobeerd... :)

Moet zeggen dat ik baal, dat mijn PC qua hardware wat achter ligt, maar alles op low en op zijn laagst was goed te doen. Voor mij op zich geen probleem, misschien dat ik de Wii-versie haal, als daar de reviews en dergelijke postief over zijn... :)

[ Voor 54% gewijzigd door CH4OS op 03-11-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30

Wmm

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:16:
Wat een f*cking gezeik dat de besturing zuigt.... Iedereen die dit beweert doet t: of met n toetsebord of geeft geen race stuur of kan niet overweg met n race stuur.... Een G25 is voor dit spel wel een must have....
NFS is gewoon arcade, dat je daarvoor verplicht een stuur nodig bent om het een beetje te kunnen spelen is natuurlijk belachelijk. Heb het ook een kwartiertje gespeeld en de besturing is met toetsenbord idd vrij slecht. Je kunt niet lekker racen zoals dat b.v. in Underground 1 kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
ik kan wel janken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn eerste indrukken:

Het ziet er mooi uit, zover het goed draait op mijn systeem en dat is bijna alles op de standaard instellingen.

De auto's rijden het lekkerst wanneer je het op de 'King' stand heb staan, zonder extra hulp en zo. Op deze stand wordt ik ook sneller eerste.
Er zit best wel gevoel in de auto's qua geluid en besturing, daardoor kan je zelf nog een beetje op anticiperen op wat er gebeurt met de auto.

Ik mis alleen het snelheidsgevoel wanneer je speedchallenge speelt. Je bent zo je auto kwijt terwijl je denkt dat het goed kan gaan.

Al met al een beetje Carbon qua moeilijkheidsgraad, maar verder kan de final van Prostreet wel leuker en mooier zijn dan Carbon.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:16:
Wat een f*cking gezeik dat de besturing zuigt.... Iedereen die dit beweert doet t: of met n toetsebord of geeft geen race stuur of kan niet overweg met n race stuur.... Een G25 is voor dit spel wel een must have....

Ik vind de gameplay n stuk beter dan in Carbon, ook lekker zware FFB. Als de auto achter uitbreekt voel je dat goed in je FFB, en het tegensturen gaat ook prima.
De sounds van de auto's vallen egt niet tegen. Engine sounds zijn goed, supercharger sounds zijn prachtig en de banden sounds zijn veel beter dan in voorganede delen. Wat ik ook opmerk is dat de engine sounds een stuk meer bass hebben dan in de voorgaande delen van NFS. Al vind ik de V8 van de BMW nog wel erg tam klinken....

Wat wel tegenvalt is als je dit spel op een Ati 9600 gaat spelen.... Echt een FPS van 15-20 en dan heb ik al alles op low staan en draai ik in 1024x768. Maarjah, k moet t maar accepteren dat de game voor high-end PC's word ontwikkeld. Overigens, over 2 weken ben k n Ati 9800 XT. M'n pa heeft dan n NVidia 8800 GTX dus dan maar daar spele :D
Niet iedereen heeft tegen de 200 euro over voor een stuurtje..

En oh ja, ga ook maar eens leren spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:10:
[...]

NFS WAS arcade, ze proberen het nu meer de sim kant uit te laten gaan wat de besturing moelijker maakt. Doordat de besturing moeilijker word is het moeilijker te spelen met het toetsenbord. Daardoor moet je een stuurtje aangschaffen....
Nou gaan ze eindelijk weer de andere kant op, is het weer niet goed.....

Dus: arcade = toetsenbord en sim = race stuurtje (of t nou n G25 is of niet maakt niet uit!). Nogal logisch!!

@Denzo,
Kommentaar op mijn Nederlands??
Ooit gehoord van MSN taal?? Of 'mag' dat hier soms niet van jou?
Lees de rest van de berichten ook eens, kijken wie je dan aanspreekt!!!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 18:22

Shoarma kip

IceDFire

Kmoet zeggen dat als ik met mijn xbox controller (xbox>pc converter, tis geen 360 controller :P) speel, dan is het een stuk beter te besturen maar nog wel heel gevoelig...

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Shoarma kip schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:17:
Kmoet zeggen dat als ik met mijn xbox controller (xbox>pc converter, tis geen 360 controller :P) speel, dan is het een stuk beter te besturen maar nog wel heel gevoelig...
Dat is misschien ook wel een kwestie van sensitivity instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een sneue opmerkingen hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Denzo schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:15:
Niet iedereen heeft tegen de 200 euro over voor een stuurtje..
Er zijn toch ook goedekopere stuurtjes. Een joystick is ook goedkoper en een 'PS2' controller voor de PC kost maar 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:16:
[...]

NFS WAS arcade, ze proberen het nu meer de sim kant uit te laten gaan wat de besturing moelijker maakt. Doordat de besturing moeilijker word is het moeilijker te spelen met het toetsenbord. Daardoor moet je een stuurtje aangschaffen....

Dus: arcade = toetsenbord en sim = race stuurtje (of t nou n G25 is of niet maakt niet uit!). Nogal logisch!!

@Denzo,
Kommentaar op mijn Nederlands??
Ooit gehoord van MSN taal?? Of 'mag' dat hier soms niet van jou?
Lees de rest van de berichten ook eens, kijken wie je dan aanspreekt!!!
Het is commentaar, niet kommentaar, en MSN taal is inderdaad niet prettig om te lezen en dit is geen MSN.

@Olaf, hij heeft het over een G25, die zou zogenaamd zo veel beter zijn dan andere stuurtjes.

[ Voor 5% gewijzigd door Denzo op 03-11-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijf ontopic :)

[ Voor 115% gewijzigd door Crash op 04-11-2007 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:16:

In NFS2, 3, 4 en 5 was een analoge controller ook al handig.
Maar sim? In King mode kun je nog steeds vol gas bepaalde bochten nemen zonder dat je auto naar buiten wordt gedrukt.
Erg brakke wegligging (SUV?) betekent toch niet dat het ineens sim is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ik wil dit spel best wel een kans geven. Maar dat gaat nogal moeilijk, met die kut besturingen. Geen beweging in te krijgen. Hij wil constant naar links. En als je ingame op escape drukt, gaat hij screenshots maken... Screens kun je terug vinden in de dir van NFS Pro Street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
8)7 Dat die camera steeds verder weg gaat en trilt als je hard rijd, en het is gewoon te makkelijk
(met stuur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Olaf van der Spek schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:29:
Er zijn toch ook goedekopere stuurtjes. Een joystick is ook goedkoper en een 'PS2' controller voor de PC kost maar 30 euro.
Ik heb het spel nog niet aan de praat gekregen met mijn Logitech Dual Action, maar lijkt mij ook wel makkelijk(er) spelen... :) Dat is een naar mijn mening erg degelijke gamepad, voor nog geen 30 euro bij de Media Markt (27 euro)
Denzo schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:29:
Het is commentaar, niet kommentaar, en MSN taal is inderdaad niet prettig om te lezen en dit is geen MSN.

@Olaf, hij heeft het over een G25, die zou zogenaamd zo veel beter zijn dan andere stuurtjes.
Zoveel MSN-taal vind ik het anders niet, dus waar al dit offtopic geblaat voor nodig is, is mij een compleet raadsel... :) Overigens kan ik er ook wel vanuit gaan, dat je niet onze Nederlands leraar bent, dus hou alsjeblieft op te zeuren over spellen of spelling. Ik zie zelf vaak zat ook wel foute spelling, maar daar zeg ik ook niets van, zoals zoveel mensen hier... :)
Olaf van der Spek schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:38:
Weet EA nog steeds niet dat een normale gebruiker geen rechten heeft om in die directory te schrijven?
In XP kan dat gewoon en in Vista lijkt het mij niets anders dan de juiste machtigingen instellen... :) En wat versta je onder 'normale' gebruiker? Een gebruiker met beperkte rechten? :?

[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 03-11-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Splinter Cell schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:33:
Screens kun je terug vinden in de dir van NFS Pro Street.
Weet EA nog steeds niet dat een normale gebruiker geen rechten heeft om in die directory te schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Dit topic is niet de plek om het spel volledig de grond in te bashen, maar is bedoelt om je mening over het spel te evalueren.. Mochten mensen toch bezig blijven met volledig de grond in trappen van het spel zonder enige onderbouwing, voel ik me helaas toch verplicht een mod in te schakelen, en moeten we het topic helaas gaan bevuilen met een topicwarning..

Met andere woorden: hou het lekker gezellig. Vertellen wat je aan het spel slecht is, is uiteraard prima en heb ik hier niets op tegen, maar replies als:
Denzo schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:59:
Na het zien van de videos dacht ik: "Gaan ze nu eindelijk de goeie kant op?"

Maar na het spelen van de demo noem ik het maar voortan NFS: ProShit :r :|
gebruikershaes schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:05:
Ja echt volledig met de meeste eens.. dit is echt 10 x niks..
Snuffel schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:20:
Ik heb een paar rondjes gereden, maar wat is dit... iemand zei het al eerdr: kut
Werkelijk te slecht voor woorden imho.

Heb het direct weer verwijderd, komt er bij mij NIET meer op
goosche schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:54:
wat een tegenvaller ik heb het spel al besteld :S

en ik zie helemaal geen schade Fuck up spel zeg!!!!
SideShow schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:08:
omg had er na 5 minuten wel genoeg van...
gaan natuurlijk helemaal nergens over, en is 'BASH EA DE GROND IN' all over again..

[ Voor 3% gewijzigd door PeterSelie op 03-11-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olaf van der Spek schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:38:
[...]

Ben je nou een tweaker of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
GJ-tje schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:38:
[...]
Ik heb het spel nog niet aan de praat gekregen met mijn Logitech Dual Action, maar lijkt mij ook wel makkelijk(er) spelen... :) Dat is een naar mijn mening erg degelijke gamepad, voor nog geen 30 euro bij de Media Markt (27 euro)
Ik heb een Logitech Rumblepad 2 en die werkt gewoon. Ik weet niet wat het verschil is met de Dual Action.
In XP kan dat gewoon
Als je administrator bent ja. :r
en in Vista lijkt het mij niets anders dan de juiste machtigingen instellen... :) En wat versta je onder 'normale' gebruiker? Een gebruiker met beperkte rechten? :?
Machtigingen instellen? Die staan standaard goed.
Ja, een gebruiker met beperkte rechten ja.
Ja, en wat zou dat moeten impliceren?
Dat ik slecht ontworpen applicaties/games een pluspunt vind?

[ Voor 13% gewijzigd door Olaf van der Spek op 03-11-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een demo!

Je hebt een hele grote kans dat dat niet eens in de uiteindelijke versie zit.
Moeilijk doen is ook een vak!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Net ffe gespeeld, het is best een lekkere demo gelukkig moet je weer eens afremmen voor bochten ipv volgas en door de vangrail glijdend... motergeluid is best oke alleen de menu's echt bagger en overzichtelijk.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:40
Jape schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:41:
Athlon 64 3000+, 1GB ram en Radeon X800 128MB. En dan op 800x600 met detail op laag nog absoluut niet speelbaar zijn. ;(

Graphics zien er op 1280x1024 goed uit, maar op 800x600 is het huilen en nog steeds niet speelbaar. Jammer voor EA, maar dit keer doe ik niet mee.
Mijn X800XT PE en 2GB ram levert ook een diashow op. Schaamachtig maar hopen dat ze het oplossen in de volledige versie. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:04

Snuffel

Vroem!

SoaDmaggot schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:52:
Dit topic is niet de plek om het spel volledig de grond in te bashen, maar is bedoelt om je mening over het spel te evalueren.. Mochten mensen toch bezig blijven met volledig de grond in trappen van het spel zonder enige onderbouwing, voel ik me helaas toch verplicht een mod in te schakelen, en moeten we het topic helaas gaan bevuilen met een topicwarning..

Met andere woorden: hou het lekker gezellig. Vertellen wat je aan het spel slecht is, is uiteraard prima en heb ik hier niets op tegen, maar replies als:

....

gaan natuurlijk helemaal nergens over, en is 'BASH EA DE GROND IN' all over again..
Spreek aub niet namens mij.
Ik bash EA niet de grond in. De demo die ze hebben uitgebracht absoluut wel. Dat EA er achter zit interesseert mij geen moer.
Het speelt in mijn ogen absoluut niet lekker, grafisch gezien is het al helemaal geen toppertje, om over de besturing maar niet te spreken. Het enige wat aardig lijkt is het geluid.
Ik kan het in heel veel woorden omschrijven of in slechts één, het komt beide op hetzelfde neer: het is een waardeloze demo, en als het demonstratief is voor het uiteindelijke spel (wat je enigzins mag verwachten van een demo) denk ik er geen miliseconde over na om het te kopen. Dat zal niet gebeuren. Nu niet, dan niet, nooit.

En om een lang verhaal kort te maken: de demo is kut.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 04-11-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:47

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 04-11-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op mijn 6800gt en 3400+ met 1 gig ram loopt het ook voor geen meter.

die canyon race heeft hij op 1024x768 (0xAA 8xAF) op high gemiddeld 14 fps.
die andere race is wat erger met 10 fps gemiddeld.(alleen in de tunnel is het aardig met 24fps haha:)

dan de gameplay: die is niet al te best, de auto in de canyon race bv rijd als een bakbeton en als je wilt sturen dan reageerd hij niet lekker, pas na 3 sec en als je dan niet uitkijkt vlieg je snel tegen een mast aan.

die andere race is ook niet veel maar stuurd wat beter.

al met al een zeer matige game met aardige graphics.

wat ik vreemd vind dat NFSMW zo goed draaide hier en deze niet terwijl die grapics ongeveer het zelfde zijn.
die game kon ik met 1024x768 4xaa en 8xaf soepel spelen met gemiddeld 34 fps.

denk dat het maar eens tijd word voor een nieuwe pc want crysis valt niet te spelen met mijn 6800gtje:( met maar gemiddeld 10fps op normal kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
SideShow schreef:
omg had er na 5 minuten wel genoeg van...
The same over here O-)
SoaDmaggot schreef:
Dit topic is niet de plek om het spel volledig de grond in te bashen, maar is bedoelt om je mening over het spel te evalueren.. Mochten mensen toch bezig blijven met volledig de grond in trappen van het spel zonder enige onderbouwing, voel ik me helaas toch verplicht een mod in te schakelen, en moeten we het topic helaas gaan bevuilen met een topicwarning
Laat me raden? jij vind het spel gaaf ? O-)
Laat ik het anders stellen veel mensen keken uit naar deze titel en dachten dat het een goed spel zou worden echter is de teleurstelling bij velen groot. en dat is dan met name bij de mensen die deeltje 1 tot 4 erg gaaf vonden en zoiets weer verwachten maar nee Ea slaat wat bij betreft volledig de plank mis..

[ Voor 73% gewijzigd door MauSS op 03-11-2007 18:29 ]

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 15:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Aangezien de http mirrors niet echt heel snel zijn atm en ik een torrent tegenkwam die wel 300+KB/s haalt bij deze een linkje:

knip

Is overlegd met de Spielerij crew en die vonden het ok, zo lang het maar geen linkje was vanaf een illegale site, dus ff de torrent thuis op de colo-webservert geplaatst. Veel plezier ermee.

PS: bij mij duurde het wel even voor de torrent tot leven kwam, dus heb geduld en ga niet meteen hier roepen dat ie brak is :P (replies over de toestand van die torrent horen hier sowieso niet thuis natuurlijk).

Edit: Schijnbaar was deze torrent toch niet helemaal wat het leek. Helaas, sorry voor degenen die hem via hier hadden.

[ Voor 38% gewijzigd door Orion84 op 04-11-2007 18:50 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
MauSS schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 18:26:
Laat me raden? jij vind het spel gaaf ? O-)
Ondanks dat ik het spel inderdaad gaaf vind, gaat het me totaal niet om de negatieve meningen die mensen hier in het topic over het spel schrijven. Wanneer iemand graag zijn mening wil is dat uiteraard prima en is dit ook tevens de bedoeling van dit topic, maar geef dan bij je mening stof om over te discussiëren. Limiteer je mening dan niet tot een simpel 'Demo is kut', 'Demo is niets' en onderbouw je mening. Geef duidelijk aan wat je wel dan wel niet goed vind aan het spel en waarom, met opmerkingen als bovenstaand kunnen we natuurlijk weinig, en zal alleen maar resulteren in modbreaks, waarschuwingen en eventueel slotjes.
Laat ik het anders stellen veel mensen keken uit naar deze titel en dachten dat het een goed spel zou worden echter is de teleurstelling bij velen groot. en dat is dan met name bij de mensen die deeltje 1 tot 4 erg gaaf vonden en zoiets weer verwachten maar nee Ea slaat wat bij betreft volledig de plank mis..
Ik vond deel 1 tot 4 zeker ook zeer goed (zoals je kan lezen in de intro van dit topic..), deze delen hebben ook een zeer grote indruk achter gelaten. Echter is de teleurstelling van deze game bij mij niet zo groot als dat hij was bij Carbon en Underground 1/2. Deze game geeft mij het idee dat EA tóch besloten heeft na Carbon naar de community te luisteren, en ik moet zeggen dat er dan ook een zeer groot aantal verbeteringen aan het spel toegevoegd zijn.

[ Voor 59% gewijzigd door PeterSelie op 03-11-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:09

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 04-11-2007 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablable
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-07 17:22
Onderbouw je reactie/mening :)

[ Voor 91% gewijzigd door Crash op 04-11-2007 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga niet voor de 2e keer een gruwelijk lang verhaal typen over hoe slecht spel dit is, maar ik wil ff kwijt dat het gewoonweg ONMOGELIJK en kortzichtig is een spel van EA (nfs) te vergelijken met Gran turismo. Je kan deze 2 games never nooit vergelijken. EA games doet 8 maanden over het ontwikkelen van de slechtste game ooit (wederom) en ze steken er gewoon geen tijd in. en GT is de allerbeste sim, race game op de markt, en dit is al vanaf GT1. Dit is hetzelfde als dat je Project Gotham ook niet kan vergelijken met GT. Polyphony doet ook werkelijk iets om de titel te behouden. En als je een spel wilt waarover je never nooit kan klagen moet je gewoon GT kopen en een ps3 (of ps2 en 3of4) ik speel al zolang GT begonnen is, en ik kan je vertellen...als je zo graag wilt driften koop dan GT dan moet je ook iets doen ipv de voorste pijltoets ingedrukt houden, gas loslaten naar links sturen en dan weer in drukken.
Aldus aub geen vergelijking met de beste reeks spellen ooit, want EA games....ja....vul zelf maar in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:45

Snippertje

Light up your life

Besturing is gewoon goed hoor als je het op King doet. Op die makkelijkste is het idd kut.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ghostrider schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:13:
Net ffe gespeeld, het is best een lekkere demo gelukkig moet je weer eens afremmen voor bochten ipv volgas en door de vangrail glijdend... motergeluid is best oke alleen de menu's echt bagger en overzichtelijk.
heb niet 1 keer het gas los gelaten of geremd.
kan gemakkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:33:
Ik ga niet voor de 2e keer een gruwelijk lang verhaal typen over hoe slecht spel dit is, maar ik wil ff kwijt dat het gewoonweg ONMOGELIJK en kortzichtig is een spel van EA (nfs) te vergelijken met Gran turismo. Je kan deze 2 games never nooit vergelijken. EA games doet 8 maanden over het ontwikkelen van de slechtste game ooit (wederom) en ze steken er gewoon geen tijd in. en GT is de allerbeste sim, race game op de markt, en dit is al vanaf GT1. Dit is hetzelfde als dat je Project Gotham ook niet kan vergelijken met GT. Polyphony doet ook werkelijk iets om de titel te behouden. En als je een spel wilt waarover je never nooit kan klagen moet je gewoon GT kopen en een ps3 (of ps2 en 3of4) ik speel al zolang GT begonnen is, en ik kan je vertellen...als je zo graag wilt driften koop dan GT dan moet je ook iets doen ipv de voorste pijltoets ingedrukt houden, gas loslaten naar links sturen en dan weer in drukken.
Aldus aub geen vergelijking met de beste reeks spellen ooit, want EA games....ja....vul zelf maar in.
Crysis komt ook van EA af hoor lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:32:
[...]

Weet je wat jij moet doen, je moet leraar worden.

Ja, dus.... Mag ik niet zeggen dat ik de G25 beter "vind" als de andere stuurtjes??? Ik zegt toch ook dat het NIET uitmaakt watvoor stuurtje je heb...

WTF maakt het uit hoe iemand typt, als het maar te begrijpen valt. Dus loop niet zo moeilijk te doen, ga anders maar lekker op je vriendjes lopen zeiken!!!

N lekkr vr jw, ga k lrkkr dr mt MSN taal!!! Fck off....
je hebt helemaal gelijk de g25 is het enige goede stuurtje de rest is allemaal niks koop een g25 of geen stuurtje, hier spreekt een simracer.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je een spel wilt waarover je never nooit kan klagen moet je gewoon GT kopen en een ps3 (of ps2 en 3of4) ik speel al zolang GT begonnen is, en ik kan je vertellen...als je zo graag wilt driften koop dan GT dan moet je ook iets doen ipv de voorste pijltoets ingedrukt houden, gas loslaten naar links sturen en dan weer in drukken.
Waar heb jij de demo vandaan waarin je kunt driften? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Olaf van der Spek schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:57:
Ik heb een Logitech Rumblepad 2 en die werkt gewoon. Ik weet niet wat het verschil is met de Dual Action.
Ik zeg ook niet dat het ergens aan ligt, moet dat nog goed instellen... :)
Als je administrator bent ja. :r
Machtigingen instellen? Die staan standaard goed.
Ja, een gebruiker met beperkte rechten ja.
Op NTFS-niveau kan je gewoon de machtigingen instellen ja op een map en kan je dus ook gebruikers met beperkte rechten er rechten op geven... :)
Ik heb sterk de neiging om te zeggen dat je deze game afkraakt, omdat EA achter de game zit, dat gevoel heb ik er gewoon bij.
EA heeft meer realisme in de game gestoken, een schademodel toegevoegd, omdat de meeste gamers dat wilde en nu mouwen dat het zo brak is? Grow up! GT en NFS:PS zijn dus zeker wel te vergelijken, want ze hebben allebei een mix van simulatie en arcade... :) En doen ze allebei op hun eigen manier...

Moet je zelf eens in een échte raceauto gaan zitten, piep je geheid anders

[ Voor 57% gewijzigd door CH4OS op 03-11-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slingertj3
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:28
weet iemannd eigenlijk of er weer speciale editie komt net als bij carbon? want dat koop ik die.. kheb gezocht niks gevonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJ-tje schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:43:
[...]
Ik zeg ook niet dat het ergens aan ligt, moet dat nog goed instellen... :)

[...]

[...]
Op NTFS-niveau kan je gewoon de machtigingen instellen ja op een map en kan je dus ook gebruikers met beperkte rechten er rechten op geven... :)
[...]
Ik heb sterk de neiging om te zeggen dat je deze game afkraakt, omdat EA achter de game zit, dat gevoel heb ik er gewoon bij.
EA heeft meer realisme in de game gestoken, een schademodel toegevoegd, omdat de meeste gamers dat wilde en nu mouwen dat het zo brak is? Grow up! GT en NFS:PS zijn dus zeker wel te vergelijken, want ze hebben allebei een mix van simulatie en arcade... :) En doen ze allebei op hun eigen manier...

Moet je zelf eens in een échte raceauto gaan zitten, piep je geheid anders
heb jij ooit in een bmw m3 gereden die 320 km/pu gaat? ikke niet hoor....En je hebt potverdorie gelijk, ik kraak EA en nfs inderdaad af en waarom? omdat ik geen een andere uitgever/producer ken die het bij iedere game wederom weet te flikken het over te nemen, te verpesten en slechte verkoop cijfers te scoren. Het gekke is dus ook, ik weet niet of jullie dat zelf ook inzien hoor, maar het bepaald type mensen dat EA games geweldig vind in het algemeen een apart soort volk is. het grote verschil is ook: mensen willen GT kopen al is het 200 euro en al moeten ze er een ps3 voor afrekenen. EA games verkoopcijfers zijn om te huilen bij de nieuw nfs reeks, omdat de meeste het stiekem niet goed genoeg vind om daar geld aan uit te geven. En dan nog een feit: driften in GT kan dus heel erg goed alleen je moet de meeste auto's (het zijn er 700) wel tunen om het snel en soepel te doen en moet je er tevens veel tijd in stoppen want in het echt kan je ook niet driften na 2 dagen op het circuit te hebben gezeten. En als ik jouw mening goed begrijp heb je ook wel een beetje gelijk hoor, maar begrijp mij ook dat het 2 totaal verchillende games zijn en nfs de charme en uitstraling simpelweg mist en ook nooit zal hebben om het even succesvol te maken als GT. Een echte auto kenner en liefhebber weet dat dit geen succes gaat worden.

toch bedankt dat ik ff kon klote hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

GJ-tje schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 16:09:
Ik heb net even gespeelt met toetsenbord en heb helemaal niet zo veel last van dat slingeren gehad. Ik ga er dus gewoon vanuit, dat jullie gewoon niet rijden kunnen... :)

Kan je wel zeggen "Ja maar met dit en dat spel kan ik het wel..." dat kan allemaal wel zo wezen, maar wellicht is dat met assistentie van de PC zelf... Waarvoor ik hier binnen NFS:PS nog geen enkele optie voor heb gezien, behalve dan schakelen e.d.
Je weet dat in de demo ASM SM en TC niet uit kunnen?
Als je die in het volledige spel uit kan zetten dan wordt het pas een beetje realistisch (ik heb nu nog geen wheelspin oid gehad). De handling vind ik de beste van de serie (speel pas sinds underground)

De graphics zijn ok, het spel draait ook goed @1024 4xAA op een HD2600XT

Wat is er zo vreselijk aan die menu's? die zijn echt niets anders dan bij de voorgaande delen.

Verder hebben ze de leukste race modes uit de voorgaande delen er in gestopt (ik ben vooral blij met drag)
En het tunen is weer lekker uitgebreid, daar was ik in de voorgaande delen meer mee bezig dan het rijden zelf.

En gelukkig is die politie weer weg, wat had ik daar een hekel aan bij most wanted en carbon, het duurde zo lang, en was ook nog eens slecht uigewerkt.

De demo is echt niet zo slecht zoals sommigen van jullie beweren...

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 21:50

switchboy

-ruimte te huur-

Oké dit het is dus het eerste spel wat "makkelijker" wordt als je hem moeilijker instelt. Voor alle klagers speel hem op king en je auto rijd echt 10000x beter!

Ziet er "wel leuk" uit. Alles max geen probleem.

[ Voor 13% gewijzigd door switchboy op 03-11-2007 20:25 ]

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:03:
[...]

heb jij ooit in een bmw m3 gereden die 320 km/pu gaat? ikke niet hoor....En je hebt potverdorie gelijk, ik kraak EA en nfs inderdaad af en waarom? omdat ik geen een andere uitgever/producer ken die het bij iedere game wederom weet te flikken het over te nemen, te verpesten en slechte verkoop cijfers te scoren. Het gekke is dus ook, ik weet niet of jullie dat zelf ook inzien hoor, maar het bepaald type mensen dat EA games geweldig vind in het algemeen een apart soort volk is. het grote verschil is ook: mensen willen GT kopen al is het 200 euro en al moeten ze er een ps3 voor afrekenen. EA games verkoopcijfers zijn om te huilen bij de nieuw nfs reeks, omdat de meeste het stiekem niet goed genoeg vind om daar geld aan uit te geven. En dan nog een feit: driften in GT kan dus heel erg goed alleen je moet de meeste auto's (het zijn er 700) wel tunen om het snel en soepel te doen en moet je er tevens veel tijd in stoppen want in het echt kan je ook niet driften na 2 dagen op het circuit te hebben gezeten. En als ik jouw mening goed begrijp heb je ook wel een beetje gelijk hoor, maar begrijp mij ook dat het 2 totaal verchillende games zijn en nfs de charme en uitstraling simpelweg mist en ook nooit zal hebben om het even succesvol te maken als GT. Een echte auto kenner en liefhebber weet dat dit geen succes gaat worden.

toch bedankt dat ik ff kon klote hier
Ik heb niet in een BMW M3 gereden nee, wel in veel interessantere auto's die met hun snelheden behoorlijk boven de 200 liggen. Ik denk juist dat de echte autoliefhebbers en kenners dit spel leuk kunnen vinden, niet alleen door de tunebare auto's maar ook door het feit dat alle bekende tuningsmerken in het spel verwerkt zijn.
Dit is dan ook 1 van de dingen die mij in het spel aantrekt, het feit dat je kunt tunen met onderdelen die je in het echt ook gebruikt e.d.
Verder kun jij nog niets over het driften zeggen in PS aangezien dat niet in de demo zat.

BTW, beetje vreemd dat je Crysis community als subtitle hebt en je zeikt EA af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

en waar kan ik nou die tc sm en abs uitzetten ik kies king maar die hulpjes blijve aan hoe meot het uit ? moet er toch wel ergens uit te slopen zijn.

zou juist oerdom zijn om het in de demo niet uit te kunnen zetten weet je nog niet hoe het rijdt :/

en wedden dat er wel een catch up systeem in zit ...

[ Voor 50% gewijzigd door BruceLee op 03-11-2007 20:36 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Bah, wat een bar en BAR slechte demo. Ik hoop dat dit een demo is van een vrij vroege build en dat er nog behoorlijk wat aan geoptimaliseerd is ondertussen. De graphics vind ik niet dermate dat m'n 7900GT (2x in SLI) hier moeite mee zouden moeten hebben.

De rook om de banden, tsjah, het ziet er beter uit, maar ik als ik recht achter m'n auto kijk (en ik de banden niet kan zien) dan zie ik wel binnen de rookwolk (bij een burnout :P) 2 cirkels vormen... in de categorie slordig gooien we die maar.

Het schademodel, wederom niet tevreden. Goed je kunt een bumpertje verliezen, een ruitje aan diggelen, wat schade aan de deuren en je voorkant kan in elkaar. De rest van de body echter merkt NIETS van die schade.

De besturing tenslotte vind ik VERRE van realistisch. Als ik in een auto aan een stuur draai stuurt mijn auto direct en niet 1 - 2 second later. Wederom hoop ik dat dit een vroege build is en dat ook daar nog flink aan gesleuteld is.

Al bij al, de demo heeft mijn interesse in deze game grofweg de nek om gedraaid. Dit is iig geen reden voor mij om er 50 euro tegenaan te gooien, met de grote kans dat je met een spel zit waar je je meer aan ergerd als iets anders.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

Net de demo gespeeld.

Eerste bevindingen.

Menu: Onoverzichtelijke interface
Gameplay: Ik ga hier niet te lang over lullen ( is eerder in dit forum al gedaan ). 1 woord=DRAMA
Graphics: Super lelijk. Alles op hoogste settings (1680x1050), lijkt het net nfs 1.

Conclusie: Mislukte zet van EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Nou, ik heb de demo ook maar eens gespeeld. Muziek is een beetje aggressief, maar dat past wel een beetje in de setting van het spel. Graphics zien er wel leuk uit (1920x1080, max detail, 4x AA), maar zeker geen 2007 niveau. Dan vind ik zelfs TDU nog mooier met HDR en AA.

Dan de gameplay: Beetje rommelig menu, niet altijd duidelijk waar je op moet klikken en bij de controls onthoudt ie niks na restart (wordt ind e final wel gefixed denk ik). Ik heb eerst een keer met toetsenbord gespeeld, maar dat was me een bagger zeg! Ik hoorde in het topic dat King modus het makkelijkst was, dus die heb ik meteen gekozen.

Sturen gaat heel erg lichtjes, je moet heel vaak tikken op links/rechts om een beetje goed op snelheid de bocht door te komen. Het momentum tussen klein beetje sturen en heel erg veel sturen is zeer klein, dus met een toetsenbord is het gewoon onmogelijk om de perfecte lijn door een lange bocht te vinden. Het blijft een hoekig gestuur met continu corrigeren en afremmen. Echt brak.

Dan maar eens het spel opnieuw gestart met de Logitech G25 eraan. De demo herkende gelijk het stuur en pakte meteen een profiel erbij. Alleen de gas en rem waren verkeerd, maar verder alle knoppen en versnellingen prima. Spelen maar!

Het schakelen gaat op zich prima, maar het voelt absoluut niet realistisch aan. Als je de koppeling erbij pakt om te gaat schakelen merk je helemaal niets van een soort 'terugslag'. Schakelen kan gek genoeg ook zonder de koppeling te gebruiken (heb ik het menu voor clutch-manual gekozen jedoch...) en voor de gein heb ik eens geprobeerd de motor af te laten slaan (in 1x koppeling omhoog). Helaas, motor bleef gewoon draaien, beetje knullig.

Sturen met de G25 gaat wel super, wel een stevige Force Feedback, maar je kunt er perfect mee door alle bochten komen en de ideale lijn volgen.

Gemengde gevoelens dus.

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:19

FlyEragon

Alien Monkeys

Wat ik ook ongelooflijk vind is het volgende : In 1 van de filmpjes zijn een gozer van EA dat het schademodel 1 van de betere was van het moment zo niet de beste. Kan me niet voorstellen dat iemand willens en wetens zulke opmerkinge maakt over zo'n spel. Ik denk dat ze per ongeluk een pre-alpha demo hebben gereleased...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos1988
  • Laatst online: 28-06 11:36
Ik vind het vreemd dat veel mensen zich hier al over de demo uitlaten alsof het de uiteindelijke versie is, ik kan mij tot dus ver wel meerde games herinneren waar de demo opties miste en die er uit eindelijk wel in zaten, Ik denk dat het hier ook het geval is.

Ik ben het ook wel met de onoverzichtelijke menu's eens alleen vind ik de menu's er wel uitzien als een typisch demo menu je ziet zo min mogelijk van de uiteindelijke release.

Al met al toch wel een redelijke demo graphics vind ik er wel oké uitzien op 1440 x 900 alles op Max. De besturing vind ik ook een grote vooruitgang het is wel even wennen maar dan is zelfs de goede lijn wel te volgen met het toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ga ik de Grip-race rijden, moeilijkheidsgraad op King, lukt het me nog amper om uit de bocht te vliegen. Je maakt mij ook niet wijs dat een >400PK Skyline in een bocht snelheid verliest als je 120km/u gaat en plankgas geeft, dan hoor je er gewoon keihard af te gaan. Je wordt de hele tijd aan het handje gehouden :(

En wat betreft de graphics, op 1280*1024 haal ik met een 7900GT SLI opstelling max 30 fps. Op de standaard kwaliteitsinstellingen (medium/high) is dat 17-25 fps :/

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMarky schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 21:54:
Ga ik de Grip-race rijden, moeilijkheidsgraad op King, lukt het me nog amper om uit de bocht te vliegen. Je maakt mij ook niet wijs dat een >400PK Skyline in een bocht snelheid verliest als je 120km/u gaat en plankgas geeft, dan hoor je er gewoon keihard af te gaan. Je wordt de hele tijd aan het handje gehouden :(

En wat betreft de graphics, op 1280*1024 haal ik met een 7900GT SLI opstelling max 30 fps. Op de standaard kwaliteitsinstellingen (medium/high) is dat 17-25 fps :/
Ten eerste, tis geen Skyline, tis een GT-R.

Ten tweede, in de demo staan dingen als ABS en TC aan. Dit is nog niet uit te zetten, in de uiteindelijke versie zal dit wel het geval zijn als je op de King-stand speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind de demo echt brak. Rijd gewoon niet lekker op KING mode en de omgeving ziet er mooier uit dan de auto's zelf, verder is de menuweergave 'origineel' maar niet baanbrekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:08
BruceLee schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:37:
[...]

je hebt helemaal gelijk de g25 is het enige goede stuurtje de rest is allemaal niks koop een g25 of geen stuurtje, hier spreekt een simracer.
Juist... Als je een echte simracer was zoals je jezelf noemt dan wist je dat G25 ook geen goed stuurtje daarvoor is, eerder matig. Of je hebt erg lage eisen.
yassine schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:44:
Net de demo gespeeld.
Eerste bevindingen.
Graphics: Super lelijk. Alles op hoogste settings (1680x1050), lijkt het net nfs 1.
Hahaha, ik ben ook niet te spreken over deze demo maar overdrijven is ook een vak apart :D

Need for Speed Prostreet:
Afbeeldingslocatie: http://ben.bacchus.com.au/vpcblog/images/nfs1.PNG

Need for Speed 1:
Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/818/818151/need-for-speed-prostreet-20070905081630076-000.jpg

Of was het nou andersom...

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:02:
[...]

Ten eerste, tis geen Skyline, tis een GT-R.

Ten tweede, in de demo staan dingen als ABS en TC aan. Dit is nog niet uit te zetten, in de uiteindelijke versie zal dit wel het geval zijn als je op de King-stand speelt.
TC is voornamelijk voor het wegrijden, is niks mis mee. En ABS hoort alleen aan te gaan als er geremd wordt. Er bestaat afaik nog geen auto die automatisch voor je gaat remmen in een bocht, terwijl dat is precies wat er nu gedaan wordt en dat dan ook eens in King mode.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadMarky schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:32:
[...]

TC is voornamelijk voor het wegrijden, is niks mis mee. En ABS hoort alleen aan te gaan als er geremd wordt. Er bestaat afaik nog geen auto die automatisch voor je gaat remmen in een bocht, terwijl dat is precies wat er nu gedaan wordt en dat dan ook eens in King mode.
Voor zover ik weet is Traction Control ook dat de auto automatisch bijremt als de auto begint te slippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Dat is ESP en daar heb ik geen lampjes van gezien. Laat staan dat je dat wilt op een racewagen.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Er is wel SM... slip managment ;)

Hebben jullie ook dat je hele root van de Demo map vol staat met screens van je races? Is dit een bug? Misschien dat daarom de performance zo bagger is.

[ Voor 78% gewijzigd door Mastasidaz op 03-11-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar die licht niet op als je wild doet in de bocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Sluuut schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:21:

Hahaha, ik ben ook niet te spreken over deze demo maar overdrijven is ook een vak apart :D

Need for Speed Prostreet:
[afbeelding]

Need for Speed 1:
[afbeelding]

Of was het nou andersom...
Ik vind de screenshots er allemaal erg gelikt uitzien. Ik heb geen zin in de demo, wss draait het hier toch voor geen meter.. mag ik aan de mensen die het lelijk vinden screenshots zien? Van de mensen die het allemaal super vinden zou ik ze ook willen zien hoor :P

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ,deze avond mijn Double vibration stuurtje van Zolid voor PS1,PS2 Xbox en PC van de Aldi a 20euries eens gebruikt in Pro street :)

Yup op KING mode is het al een stuk beter als met het toetsenbord, ook heb ik gespeeld met de settings om een beter resultaat te krijgen maar kon erg weinig veranderen aan de besturing dan alleen de Buttons.
Het blijft tegen vallen de auto trek op rechte stukken gewoon naar links , ook met het gaspendaal compenseren (vreemd dat hoort niet en nee ik reed niet in de berm)
mja ik heb zelf een Subaru Impreza GTT555 gehad 2.0ltr turbo AWD , een rally bakje, nou ik heb ook snelheden gereden van 270KM maar het auto'tje trok niet naar links of rechts op een recht stuk :P

Dus de besturing is gewoon K.U.T in de demo ongeacht welke race mode je ook kiest ,ik hoop dat er een 2e demo uitkomt waar ze dit eventueel corriceren wand deze besturing is gewoon ver weg van realistische noch arcade of stimulator race :(
Dus als we het over gameplay hebben dan zuigt het behoorlijk in Pro street , de graphics zijn voldoende ala Most Wanted.
Maar vernieuwend op grafische gebied ? Moah nee je zou bijna denken aan een uitbreiding van Most wanted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

frankknopers schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:47:
Nou, ik heb de demo ook maar eens gespeeld. Muziek is een beetje aggressief, maar dat past wel een beetje in de setting van het spel. Graphics zien er wel leuk uit (1920x1080, max detail, 4x AA), maar zeker geen 2007 niveau. Dan vind ik zelfs TDU nog mooier met HDR en AA.

Dan de gameplay: Beetje rommelig menu, niet altijd duidelijk waar je op moet klikken en bij de controls onthoudt ie niks na restart (wordt ind e final wel gefixed denk ik). Ik heb eerst een keer met toetsenbord gespeeld, maar dat was me een bagger zeg! Ik hoorde in het topic dat King modus het makkelijkst was, dus die heb ik meteen gekozen.

Sturen gaat heel erg lichtjes, je moet heel vaak tikken op links/rechts om een beetje goed op snelheid de bocht door te komen. Het momentum tussen klein beetje sturen en heel erg veel sturen is zeer klein, dus met een toetsenbord is het gewoon onmogelijk om de perfecte lijn door een lange bocht te vinden. Het blijft een hoekig gestuur met continu corrigeren en afremmen. Echt brak.

Dan maar eens het spel opnieuw gestart met de Logitech G25 eraan. De demo herkende gelijk het stuur en pakte meteen een profiel erbij. Alleen de gas en rem waren verkeerd, maar verder alle knoppen en versnellingen prima. Spelen maar!

Het schakelen gaat op zich prima, maar het voelt absoluut niet realistisch aan. Als je de koppeling erbij pakt om te gaat schakelen merk je helemaal niets van een soort 'terugslag'. Schakelen kan gek genoeg ook zonder de koppeling te gebruiken (heb ik het menu voor clutch-manual gekozen jedoch...) en voor de gein heb ik eens geprobeerd de motor af te laten slaan (in 1x koppeling omhoog). Helaas, motor bleef gewoon draaien, beetje knullig.

Sturen met de G25 gaat wel super, wel een stevige Force Feedback, maar je kunt er perfect mee door alle bochten komen en de ideale lijn volgen.

Gemengde gevoelens dus.
eerste nette review tot dusver d:)b

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
jelbo schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 23:03:
[...]

Ik vind de screenshots er allemaal erg gelikt uitzien. Ik heb geen zin in de demo, wss draait het hier toch voor geen meter.. mag ik aan de mensen die het lelijk vinden screenshots zien? Van de mensen die het allemaal super vinden zou ik ze ook willen zien hoor :P
http://xcc.demon.nl/nfsps/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:44
De engine sound van de HEMI is prachtig,heel erg zonde dat je er niet in kan rijden. Menu is zo onduidelijk. Is het uberhaubt mogelijk om je auto te kiezen?

Computers are useless. They can only give you answers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Enige wat me opvalt is dat je AA schijnbaar niet aan hebt staan :)
Brainsz schreef op zondag 04 november 2007 @ 00:11:
De engine sound van de HEMI is prachtig,heel erg zonde dat je er niet in kan rijden. Menu is zo onduidelijk. Is het uberhaubt mogelijk om je auto te kiezen?
Bij de demo zit maar één auto, per track

Overigens, kan iemand mij eens screenshots sturen van het menu van de PC Demo? Ik hoor een aantal mensen klagen maar heb zelf eigenlijk geen moeite gehad met navigeren door het menu op de X360. Zit hier misschien een verschil?

[ Voor 44% gewijzigd door PeterSelie op 04-11-2007 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
In program files map waar NFS-PS gesinstalleerd is, heb ik een twintig tal screens van de game. Ik zelf heb maar 2x een screenshot genomen? Maakt het spel zelf screens? Alle plaatjes bij elkaar zijn wel 20mb groot en na elke ronde komen er een aantal screens erbij.
Staat er ergens een optie aan dat ie automatisch screens neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar NFS games overgeslagen te hebben (laatste was underground 1 meende ik die geen bal aan was) toch deze maar eens geprobeerd. Met name de catch up die er niet meer in zou zitten sprak me wel aan.

ik haal alles high zo'n beetje 20 fps en alles low 60 fps maar naast de ongelooflijke irritante shakecam die je niet uit kan zetten stottert het beeld telkens voor een paar milliseconden en dat maakt het sturen onmogelijk. Ook muis lag in het menu (ik vermoed iets met smooth movement oid dat er schuldig aan is).

voor de rest ziet het er ok uit, muziek is tenminste weer normaal om aan te horen (niet dat depressieve shit) en de besturing met toetsenbord is ook in orde maar ja zal het niet gaan kopen, er staat ea op de verpakking en het stotterend beeld is irritant op cruciale momenten (lees crash).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainsz schreef op zondag 04 november 2007 @ 00:18:
In program files map waar NFS-PS gesinstalleerd is, heb ik een twintig tal screens van de game. Ik zelf heb maar 2x een screenshot genomen? Maakt het spel zelf screens? Alle plaatjes bij elkaar zijn wel 20mb groot en na elke ronde komen er een aantal screens erbij.
Ik heb hier zelf geen last van, bij mij maakt hij alleen screenshots als ik escape indruk.
Maar die zijn geen 20mb..

Wat screens bij mij vandaan:
http://h2icy.net/NFSPS/menu1.jpg
http://h2icy.net/NFSPS/menu2.jpg
http://h2icy.net/NFSPS/nfsProStreet013.jpg
http://h2icy.net/NFSPS/nfsProStreet016.jpg
http://h2icy.net/NFSPS/nfsProStreet017.jpg
http://h2icy.net/NFSPS/nfsProStreet029.jpg
http://h2icy.net/NFSPS/nfsProStreet033.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 00:26:
[...]

Ik heb hier zelf geen last van, bij mij maakt hij alleen screenshots als ik escape indruk.
Maar die zijn geen 20mb..
Nu begrijp ik waarom het spel heel kort even vastloopt(hangt) als ik op esc druk.
Ik wil wel begrijpen waarom dat is? Hoezo zou ik iedere keer een screenshot willen als ik op ESC druk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01-2021
Zo net ook eff geprobeerd.
- Grafisch WOW eindelijk een game die laat zien wat een 2900xt echt kan.
- realisme= :'(
- Schade model is leuk, maar auto mag wel wat meer in elkaar zitten wanneer je met 310km/h crashed.
- no2?
- Me analogue controller wordt door deze demo behandeld alsof het digitale input is |:(

Demo geeft ernstig het gevoel van gewoon nog niet klaar zijn, preview versie, alpha. Op basis van zo' n demo zal ik dit spel dus zeker niet kopen.

Demo draait overigens wel erg goed op 1920x1200 alles verder op max. Daarbij moet wel opgemerkt worden dat zaken langs de baan erg simpel eruit zien. De auto' s zelf zijn prachtig gerendeerd, alleen naast de baan is het overwegend kaal wat natuurlijk scheelt in de belasting op het systeem. Ik heb verder niet echt gekeken, was na 3 minuten de demo zat.

Ik was de game zo snel zat omdat:
- Opstarten irritant lange logo' s en filmpjes heeft
- Menu's stroef werken
- Totaal geen realisme in wat belooft werd, het is nog erger dan race07 demo.. en dan is het werkelijk diep triest.
- Spel analoge assen van controller als digitaal behandeld

Eff dromen:
Deze grafische engine plakken op de simulatie live for speed >:) kwijl

Ik wacht wel tot er een major update waar hopelijk complete simulatie model van scratch opnieuw geschreven wordt voor prostreet. Sorry het is niet opnieuw, major update waarin deze dit model wel geleverd wordt zoals geadverteerd :o

[ Voor 0% gewijzigd door basb op 04-11-2007 01:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Brainsz schreef op zondag 04 november 2007 @ 00:18:
Bij mij een stuk of 50, waarbij ook een aantal van een zwart scherm. Zou best kunnen dat ze gemaakt worden als je op escape drukt, ik herinner me dat het spel dan ook steeds even hapert. Ik snap het nut niet van die functie, mag hopen dat het uit te zetten valt anders ben je na een avondje spelen zo 100MB kwijt :X

Anyway, wat screens die in m'n map stonden :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c62d630a239825711f7001cc2e0163e8/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0121ac657e87388c63dccd28a35d8af3/full.jpg
Vind je 't gek dat ik na die 2e op escape zat te rammen, ik heb een hele slideshow van die crash op m'n schijf staan...

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier 2 screens op 1920 x 1200 met een GTX, ziet er zeer goed uit

http://smg.photobucket.co...rrent=nfsProStreet002.jpg

http://smg.photobucket.co...rrent=nfsProStreet001.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 23:05:
Zo ,deze avond mijn Double vibration stuurtje van Zolid voor PS1,PS2 Xbox en PC van de Aldi a 20euries eens gebruikt in Pro street :)

Yup op KING mode is het al een stuk beter als met het toetsenbord, ook heb ik gespeeld met de settings om een beter resultaat te krijgen maar kon erg weinig veranderen aan de besturing dan alleen de Buttons.
Het blijft tegen vallen de auto trek op rechte stukken gewoon naar links , ook met het gaspendaal compenseren (vreemd dat hoort niet en nee ik reed niet in de berm)
mja ik heb zelf een Subaru Impreza GTT555 gehad 2.0ltr turbo AWD , een rally bakje, nou ik heb ook snelheden gereden van 270KM maar het auto'tje trok niet naar links of rechts op een recht stuk :P

Dus de besturing is gewoon K.U.T in de demo ongeacht welke race mode je ook kiest ,ik hoop dat er een 2e demo uitkomt waar ze dit eventueel corriceren wand deze besturing is gewoon ver weg van realistische noch arcade of stimulator race :(
Dus als we het over gameplay hebben dan zuigt het behoorlijk in Pro street , de graphics zijn voldoende ala Most Wanted.
Maar vernieuwend op grafische gebied ? Moah nee je zou bijna denken aan een uitbreiding van Most wanted :)
hahah tuurlijk jong , topsnelheid van een impreza is 230 op de teller 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Laatst online: 30-08 10:58
Waar kan ik die race vinden met die bomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:47:
[...]

hahah tuurlijk jong , topsnelheid van een impreza is 230 op de teller 8)7
Oww mag het 260KM op de teller zijn :P , als je een Impreza 2.0 ofwel de 20B motor, chip tuned en een ander uitlaad zonder catalysator en tussen demper monteerd haal je wel degelijk topsnelheden van 270 tot 280KM in plaats van de topsnelheid van 231KM stock meneer :)
20B motor heeft stock 213PK met chiptuned en open uitlaad met alleen einddemper komt er 260 tot 280PK uit je blok .
Blijkbaar heb jij weinig kennis van auto's in reallife.
En dan spreken we hier van de 20B motorm bij de STI versie met de 22B motor gaan we met chiptuned naar 300PK net als de auto die in de WRC word gebruikt.
De nieuwe WRX heeft een 23B motor en daar kan je 321PK na tunen uitpersen.

De KM teller van zowel de Impreza GTT en de STI en WRX uitvoeringen gaan tot 260KM
:>

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor... maar dat zijn echt rete lelijke plaatjes als je het mij vraagt op die resolutie.
Kijk naar al die lijnen die kartelrandjes vertonen. Echt té lelijk gwn :9

EA heeft het afgelopen jaar een verlies gedraaid van maar liefst 136 miljoen ... met producten als NFS PS kan men onmogelijk een gunstiger jaar verwachten dacht ik zo!

'Burnout Paradise' verwacht ik dan wel weer een knaller te gaan worden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
Grafisch is het idd erggggg mooi kwijl. Nog mooier dan je via screenshots in jpg kan laten zien :9
Zo te zien maakt het (gelukkig) helemaal niks uit of je een nvidia of een ati kaart erin hebt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted56 schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:53:
Waar kan ik die race vinden met die bomen?
Jij bedoeld NFS Highstakes?

FF googlen dan vindt je em, alleen ik krijg hem wel draaiende onder XP maar alles loopt traag als bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 23:59
Heb dat de game wel vloeiend doet. Dus alles op het hoogst en fsaa op het hoogst in een res van 1680x1050. Maar heb wel dat tie vaag hakkelt hij gaat vloeiend maar hakkelt tussendoor. Waar kan het aanliggen.

systeem:

c2d E6600
4gig ddr2
geforce 8800GTS
asus pw5 DH deluxe
win vista 64bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Als ik er alleen al naar kijk stelt het me teleur. |:(
Echt, nfs underground 1 was het begin van dit type spel, en die was gewoon goed. Underground 2 was nog beter en daarna begon het af te takelen... Most wanted was redelijk, carbon was bagger en als dit zie krijg ik ook zo'n idee dat ea games niet van fouten leert en gewoon even snel een nieuw spel voor een hoop geld op de markt brengt omdat ze geld nodig hebben...

Misschien klinkt het stom, maar dit spel is het gewoon niet waard om dadelijk voor 50 euro of meer in de schappen te liggen, wat een bagger zooi....

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Joopieboy schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:31:
Als ik er alleen al naar kijk stelt het me teleur. |:(
Echt, nfs underground 1 was het begin van dit type spel, en die was gewoon goed. Underground 2 was nog beter en daarna begon het af te takelen... Most wanted was redelijk, carbon was bagger en als dit zie krijg ik ook zo'n idee dat ea games niet van fouten leert en gewoon even snel een nieuw spel voor een hoop geld op de markt brengt omdat ze geld nodig hebben...

Misschien klinkt het stom, maar dit spel is het gewoon niet waard om dadelijk voor 50 euro of meer in de schappen te liggen, wat een bagger zooi....
Alleen naar kijkt? Je hebt het spel dus niet daadwerkelijk gespeeld en hebt evenmin (p)reviews gelezen? Dit spel ligt stukken (maar dan ook écht stukken) verder weg van Carbon of Underground dan jij blijkbaar denkt.
Waar zie jij exact de verbinding tussen Carbon en ProStreet? Men heeft afgezien van het 'street-racing' genre, het spel draait nu meer om fine-tunen van je auto in plaats van 'gooi de lelijkste body-kit om je auto om veel punten te halen', schade-model is in het spel weer aanwezig.. Ik zie alleen maar verbeteringen ten opzichte van Carbon, verbeteringen waarom uit de community gevraagd werd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaoie17 schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:27:
Heb dat game wel vloeiend doet. Dus alles op het hoogst en fsaa op het hoogst in een res van 1680x1050. Maar heb wel dat tie vaag hakkelt hij gaat vloeiend maar hakkelt tussendoor. Waar kan het aanliggen.

systeem:

c2d E6600
4gig ddr2
geforce 8800GTS
asus pw5 DH deluxe
win vista 64bit.
Lastig , kan aan de drivers van he grafischekaart liggen of het spel zelf in combinatie van , ik heb dat zelf met Most wanted draaid prima maar geeft onder het rijden kleine happeringen , ook op andere systemen , oorzaak unknown .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:36
MadMarky schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 21:54:

precies mijn bezwaar, dat TC er op staat maakt geen zak uit, want dan nog moet die auto kunnen accelereren of iig snelheid kunnen houden in een dergelijke bocht, echt te slecht gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:12:
[...]

Oww mag het 260KM op de teller zijn :P , als je een Impreza 2.0 ofwel de 20B motor, chip tuned en een ander uitlaad zonder catalysator en tussen demper monteerd haal je wel degelijk topsnelheden van 270 tot 280KM in plaats van de topsnelheid van 231KM stock meneer :)
20B motor heeft stock 213PK met chiptuned en open uitlaad met alleen einddemper komt er 260 tot 280PK uit je blok .
Blijkbaar heb jij weinig kennis van auto's in reallife.
En dan spreken we hier van de 20B motorm bij de STI versie met de 22B motor gaan we met chiptuned naar 300PK net als de auto die in de WRC word gebruikt.
De nieuwe WRX heeft een 23B motor en daar kan je 321PK na tunen uitpersen.

De KM teller van zowel de Impreza GTT en de STI en WRX uitvoeringen gaan tot 260KM
:>
ik heb 3 jaar monteur gedaan , dus ik weet er degelijk wel wat van , maar jij hebt niks over chiptunen gezegt , ik dacht dat je orgineel bedoelde

hier moet je trouwens helemaal niet van uitgaan , bij onze stond ook 260 op de teller , maar dat wil niet automatisch zeggen dat hij ook 260 gaat , want geloof maar niet dat een s40 1,8 260 haalt ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
Vanmorgen nog maar is geprobeerd, omdat ik de besturing wel heel vreemd vond werken. er zit ongeveer 0,5 seconde lag in de besturing. Door hier rekening mee te houden is de speed course aardig te doen. Maar tja het is wel echt arcade gevoel. Wel 1 positief punt aan de besturing, de force-feedback werkt redelijk.

Iemand een idee om van die besturingslag af te komen?
Iemand had al wat suggesties geopperd voor iemand anders, die kwam terug met de melding dat allemaal niet hielp(details lager enz). Het voelt een beetje aan als kunstmatige demping van besturing om te voorkomen dat mensen over reageren. Maar in king mode wil je dat natuurlijk al helemaal niet hebben.

Me systeem is nog redelijk snel en kan alles op max draaien en heb altijd voldoende hoog framerate. Ik denk niet dat daar iets te vinden is.

@racer: volvo (classic) s40 1.8? Je bedoelt de T4? Die gaat best hard hoor >:)

[ Voor 4% gewijzigd door basb op 04-11-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:36

ThunderNet

Flits!

Ik keek er naar uit.. Maar het valt me vies tegen. Besturing is niet lekker, en ik kan de gevoeligheid van het stuur ook niet instellen in de game. Gas lijkt ondanks pedaal meer op een aan uit knop.
Jammer

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@basb , nee ik bedoelde volvo s40 ,1,8 16v van 99 , die gaat niet zo hardt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Laatst online: 30-08 10:58
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:23:
[...]

Jij bedoeld NFS Highstakes?

FF googlen dan vindt je em, alleen ik krijg hem wel draaiende onder XP maar alles loopt traag als bagger.
Hahaha nee lol, nee ik bedoelde die A-54 race op die snelweg in de demo , heb 'm gevonden dus, raar menu (al sinds NFSUnderground). Geef mij maar NFS Porsche of High Stakes/Road Challenge..

't wordt nu al tijd om de hele game te porten naar de CryEngine2 ofzo :+ , al die rare camera's weg vooral bij de start, voelt niet pro aan. En niet te vergeten, de GTR2 rij physics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:50:
[...]

ik heb 3 jaar monteur gedaan , dus ik weet er degelijk wel wat van , maar jij hebt niks over chiptunen gezegt , ik dacht dat je orgineel bedoelde

hier moet je trouwens helemaal niet van uitgaan , bij onze stond ook 260 op de teller , maar dat wil niet automatisch zeggen dat hij ook 260 gaat , want geloof maar niet dat een s40 1,8 260 haalt ;)
Ah oke, nee dat had ik er idd niet bijgezet dat die van mij ook Chiptuned was enzo en nee als een KM teller tot 260Km gaat wil dat niet zeggen dat de auto dat ook meteen haalt als top snelheid ;-)

Dan zijn we het eens ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die demo is echt zo bagger als het maar kan, vooral als je het over de handling hebt.. Met een gamepad totaal onspeelbaar als je flink door wilt rijden, die race met de Nissan gaat dan nog wel, maar de BMW-race is echt kompleet niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
Ze zouden de AI van de andere auto's moeten verbeteren, je kan ze de hele race aan een lijntje houden.
Verder slaat het nergens op dat je aan het begin van de race de PK's van de auto's ziet.
Een HEMI met 200pk meer trekt slomer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Heb dat game wel vloeiend doet. Dus alles op het hoogst en fsaa op het hoogst in een res van 1680x1050. Maar heb wel dat tie vaag hakkelt hij gaat vloeiend maar hakkelt tussendoor. Waar kan het aanliggen.

systeem:

c2d E6600
4gig ddr2
geforce 8800GTS
asus pw5 DH deluxe
win vista 64bit.
Ik heb exact hetzelfde systeem en heb geen problemen op die resolutie met alles op het hoogst. Ik denk ook dat het een driver probleem is. Ik heb driver 169.04 gebruikt, misschien moet je die even proberen.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
De demo is echt niet uigebreid, na 5min ben je er al doorheen, kijk naar crysis, daar doe je wel even over.
Verder is het sturen erg irritant, met het sturen op king te zetten lost het iets op, maar niet alles.
Voor de rest vind ik het trillen bij de speed challenge echt een slechte feature, van mij hoeft 't niet.
En dan over de Graphics, dit gaat, als ik alles via het ATI CP op z'n hoogst instel en bij NFS ook, dan ziet het er wel redelijk uit (met 2900xt)
Het rare is dat je met een 8800GTS (169.01) ingame AA op 8x kan zetten en met een 2900XT maar op 4X (cat 7.10).

Ik hoop dat het echte spel ook wat langere career mode heeft dan carbon (carbon had ik in 1 eind ochtend/middagje uitgespeeld, en daar betaal je dan al dat geld voor :S).

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
tjtristan schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:03:
De demo is echt niet uigebreid, na 5min ben je er al doorheen, kijk naar crysis, daar doe je wel even over.
Verder is het sturen erg irritant, met het sturen op king te zetten lost het iets op, maar niet alles.
Voor de rest vind ik het trillen bij de speed challenge echt een slechte feature, van mij hoeft 't niet.
En dan over de Graphics, dit gaat, als ik alles via het ATI CP op z'n hoogst instel en bij NFS ook, dan ziet het er wel redelijk uit (met 2900xt)
Het rare is dat je met een 8800GTS (169.01) ingame AA op 8x kan zetten en met een 2900XT maar op 4X (cat 7.10).

Ik hoop dat het echte spel ook wat langere career mode heeft dan carbon (carbon had ik in 1 eind ochtend/middagje uitgespeeld, en daar betaal je dan al dat geld voor :S).
Met de 8800GTS kon ik 4x AA als max kiezen. Zelfde drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

systeem:

c2d E6600
4gig ddr2
geforce 8800GTS
asus pw5 DH deluxe
win vista 64bit.
Ik heb ergens gelezen dat als je met stuur speelt beter V-sync uit kunt hebben. Dit zou inputlag veroorzaken, ik weet alleen niet zeker of het werkt.
tjtristan schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:03:
Dat is echt een domme vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainsz schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:46:
Ze zouden de AI van de andere auto's moeten verbeteren, je kan ze de hele race aan een lijntje houden.
Verder slaat het nergens op dat je aan het begin van de race de PK's van de auto's ziet.
Een HEMI met 200pk meer trekt slomer op?
tja dat kan goed hoor , een amerikaan is slomer met optrekken dan bijv een jappaner , dat is bekent in zoverre :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:56:
[...]

tja dat kan goed hoor , een amerikaan is slomer met optrekken dan bijv een jappaner , dat is bekent in zoverre :)
Dat is niet waar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:56:
[...]

Nou? Dat hoeft helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt aan meerdere dingen:
- het koppel, bij welk toerental is het meeste koppel beschikbaar?
- de banden, is de auto in staat om alle PK's op het asfalt te brengen?
- en vast nog meer techtnische dingen....

Ik heb net op mijn Ati 9600 (OUD :D) de races in de simpelste mode en in de king mode gereden. In de beide modes kan je gemakkelijk winnen. Zelfs met een FPS van 10-15 is het mogelijk. Als ik deze demo vergelijk met bv. GTR2 (ja ik weet t, dat is een echte sim) dan valt me op dat de AI cars op de grid heel langzaam wegtrekken. De eerste 3 a 4 bochten houden ze me dan nog bij maar daarna loop ik steeds verder uit. Bij de finish van de 2e ronde lig ik 3/4 rondje voor.... Dit is natuurlijk erg raar. Maar laten we hopen dat de AI cars in de full game een stuk sterker zijn.

Ik hoop trouwens ook dat je die irritante driveline (ideale lijn) in de full game kan uitschakelen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 00:17
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:52:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat als je met stuur speelt beter V-sync uit kunt hebben. Dit zou inputlag veroorzaken, ik weet alleen niet zeker of het werkt.

[...]

Dat is echt een domme vergelijking.
Ik weet dat het een slechte vergelijking is, maar je hebt maar 2 races met 2 auto's is helemaal niet dat je kan aanpassen oid, klein stukje free roaming zit er ook niet bij.
Ik dacht dat de Carbon demo wat uitgebreider was (weet ik niet helemaal meer zeker) maar je kon in ieder geval met een mod met wat meer auto's rijden :P.

http://specs.tweak.to/15535

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Commentaar op het spel mag natuurlijk gerust gegeven worden, maar doe dit dan wel in een onderbouwde reactie!