[Multi] Need For Speed: ProStreet

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 45.117 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 21:49
Mijn indruk over de ps3 demo: eigenlijk net zoals de meesten hierboven. Stuurt best wel leuk. Maar die graphics.... daarvoor heb je toch geen ps3 nodig. Als je dit vergelijkt met Dirt, moet je huilen.

Ik speel het met de G25 en dat gaat best lekker.

Al iemand media van de psp versie gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoM schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:47:
Mijn indruk over de ps3 demo: eigenlijk net zoals de meesten hierboven. Stuurt best wel leuk. Maar die graphics.... daarvoor heb je toch geen ps3 nodig. Als je dit vergelijkt met Dirt, moet je huilen.

Ik speel het met de G25 en dat gaat best lekker.

Al iemand media van de psp versie gespot?
Ik las ergens dat de graphics in de PS3-demo niet zo zijn als ze in de uiteindelijke versie worden.
Dit heeft misschien te maken met het feit dat hij zo snel gereleased is?

Ik heb jammergenoeg nog niets van de PSP-versie vernomen maar ik laat het hier weten als ik wat lees/zie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:50
Voor een Wii game ziet dit er goed uit zeg! Jammer dat je wel wat slowdown ziet. De Gamecube versie van NFSU2 had ook al alleen een normale framerate in bumpermode..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

kan er niet iemand een torrent aanmaken met de demo? :X Of iemand die een snelle mirror heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

s0k schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:54:
kan er niet iemand een torrent aanmaken met de demo? :X Of iemand die een snelle mirror heeft?
Denk je soms dat wij die demo niet eerst binnen moeten halen ofzo? :?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

MensionXL schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:59:
[...]

Denk je soms wat wij die demo niet eerst binnen moeten halen ofzo? :?
...Idyllische hoop dat iemand hem al binnen had... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:19

nFo

Dus toch, even downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg een sterk vermoeden dat het hier om de Xbox360 demo gaat ? filesize795MB

Had eerder verwacht dat de demo zo a 1.2 1.6gig groot zou zijn.

Maar goed ik twijfel of dit de pcdemo is ,stiekum ben ik em toch aan het downloaden,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:31:
Ik krijg een sterk vermoeden dat het hier om de Xbox360 demo gaat ? filesize795MB

Had eerder verwacht dat de demo zo a 1.2 1.6gig groot zou zijn.

Maar goed ik twijfel of dit de pcdemo is ,stiekum ben ik em toch aan het downloaden,
Iedereen is aan het zeuren over dat de demo is uitgesteld, nou heb je een kans dat je het kan krijgen en dan zo'n reactie :o . Je moet al blij wezen dat er wat is ;)

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah even een aanvulling op Fileplanet.com is die te downloaden !!!!!!!!

http://www.fileplanet.com...-Speed-ProStreet-Demo?r=5

Dus ! hij is dan toch echt releast en weegt 795,5MB .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:23

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-08 15:50
Ik ben maar aan het wachten op Fileplanet, geen een mirror komt boven de 100kb/s uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via filefront loopt het hier op 314KB/s :) 46% binnen :P
oww herstel 59% binnen :9~

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

http://www.gamershell.com/download_21822.shtml

Gespeeld, en wat een rukgame... Voorgangers stukken beter, de graphics zijn nou niet echt fantastisch wat je zou verwachten en de besturing vind ik persoonlijk te hoekig (alsof meneer achter het stuur alleen maar zijn stuur om kan gooien continu)

[ Voor 73% gewijzigd door NeHoX op 03-11-2007 02:03 ]

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ga je niet menen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
GamersHell is laat! Nou ja, wel snel downloaden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou NeHox zegt dat de game een rukgame is , laten we het niet hopen zeg !! ik zit al 2 maandem op deze game te wachten !

Het zal toch niet waar zijn ! GRRRRrrrr :( 83% binnen sjees mot er gewoon van pissen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou hijs binnen ben em aan het installeren ! ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 07:31

NeHoX

Gamer + PV

Uninstalled 8)7 _O-

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1e impressie: niet veel bijzonders.

Het ziet er allemaal wel ok uit, geluid klinkt wel ok. Ik vraag me alleen af of ze wel is met het keyboard getest hebben want je slingert alle kanten uit. De crashes en damage zijn wel weer een leuke toevoeging alleen jammer dat je zo snel totaled bent.

Morgen weer verder kijken, nu op 1 oor gaan liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD heb ik daar op op zitten wachten !!!!! nou EA jullie Pro street valt vies tegen }:|

Wat een houterige besturing je kan je auto amper recht op de baan houden en de graphics zijn wel aardig , beetje ala Most wanted idee.

Denk dat dit een flinke tegenvaller is en velen zullen het zelfde merken al ze deze game hebben gespeeld,

Zeer overhypt dat NFS Pro Street !! _O-

EA ga je schamen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:18
Yep, ik ben het eens met jullie.
De besturing is echt waardeloos, je kan je auto echt niet meer onder controle houden als je eenmaal slingert. Voordat ik het een beetje doorhad had ik bij die woestijn/desert race 3 attempts omdat ik telkens tegen palen aanknalde.

Die andere race is wel aardig, maar die hulp mode is echt stom ook.. :P
Graphics zijn niets echt iets aparts met alles op allerhoogst en het schademodel kan best beter uitgewerkt worden. :)
Ook hier issie uninstalled nu. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 16:41
Het spel valt beter te spelen dan Juiced 2.

Dat is pas een rukgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:O Idd Juiced 2 zuigt helemaal , alleen de gameplay is wel beter van juiced 2.
En juiced 1 was wel aardig maar het de 2e :O

Nee sorry juiced 2 heeft niks nieuws dan alleen betere graphics en behoorlijk zware systeem eisen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, niet erg positieve verhalen hiro , nouja ik ga um downloaden en eens testen , dan zal ik ook eens mijn mening posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:23
Heb de demo vanmiddag even getest op de ps3, tja en wat moet je r van zeggen. Ik vind het zelf pers echt tegenvallen en dit zeg ik niet snel van games. Ik had al zo'n voorgevoel, misschien dat andere de game wel kunnen waarderen. EA moet volgens mij echt even om de tafel gaan zitten en eens even goed bespreken wat ze nu met de nfs reeks willen.. Het wordt volgens mijn opinie steeds minder maar ja wie ben ik :)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-02-2021
MarcoM schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:47:
Als je dit vergelijkt met Dirt, moet je huilen.
Damn, had ik nét zo hard zitten hopen dat schademodel EINDELIJK à la Colin Mc Rae Dirt zou zijn, maar als ik de reacties hier lees, moet ik me niet aan al te veel verwachten. Gelukkig dat het nog maar begin november is, heb nog lekker 17GB over (Belgacom skynet) :)
DAn maar even 795,49 mb verspillen :O

ftp://159.153.229.71/pub/...rostreet/nfsps_pcdemo.exe
ftp://159.153.197.99/pub/...rostreet/nfsps_pcdemo.exe
ftp://159.153.197.74/pub/...rostreet/nfsps_pcdemo.exe

[ Voor 29% gewijzigd door CarLL op 03-11-2007 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrvroem

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 16:41
Ik ben er wel over te spreken, rijd wel lekker en spel draait lekker soepel.

Ziet er ook goed uit, kan op het hoogste spelen @ 1650 x 1050 60Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-03 17:11
Hmm. Ik ben benieuwd! Als je engine net zo gaar is als die van Carbon laat ik het afweten...
Trailers en filmpjes zien en veelbelovend uit! Most Wanted vond ik echt top! Zelfs op mid-range systemen goed te spelen wat je van Carbon niet kan zeggen. 20-30 FPS op 7800GT met medium tot high settings. Vind Most Wanted er stukken beter uitzien en loopt soepel met 40-50 FPS met alles high!

't Zal me benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Laatst online: 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Op mijn bak gaat dit een Low Detail ritje worden (ik moet upgraden :') ), maar ik ben de demo aan het downloaden. Gelukkig heb ik een mirror gevonden waar ik nu 1,3MB/s op haal, kleine 10 minuutjes.
Ik mis echt serieus goede racegames op de PC...

Ben benieuwd hoe bagger "bagger" gaat zijn.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Demo is net na 45min. downloaden helemaal binnen (@450KB/s volgens DownThemAll manager).. Ben benieuwd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:35

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Er zijn wel snelle mirrors te vinden, en ook op usenet is ie te vinden!
game draait trouwens niet echt lekker @ stocksettings, omhoog gezet naar 1280*1024

[ Voor 11% gewijzigd door Tortelli op 03-11-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Zo slecht vond ik hem nou ook weer niet. Hoezo slingeren? Stuurde bij mij juist heel 'zwaar'.

Draait prima op 1680*1050 high, 8xAA, i.c.m. E6600/8800GTS/2GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Laatst online: 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ze hebben maar weer eens bewezen dat ze nog steeds niet kunnen coden bij EA of gewoon hele rare dingen doen, want wat er hier op 640x480 met zo'n beetje alle Details op Off uitgepompt krijg is gewoon niet normaal. Speelbaar met zo nu en dan een framedrop.
Nou zit ik ook wel op de minimale specs, maar wat ik daar grafisch voor terugkrijg... Ik vind het niet significant beter dan FlatOut2 wat op deze bak prima draait.

Anyway... Kort de game:
Bagger wil ik het niet noemen. Spectaculair ook zeker niet.
Grafisch kan ik er geen beoordeling aan hangen, want 640x480 met Details op Off. Maar het zal er vast leuk uitzien op de hogere settings.
Geluid is ok, eigenlijk wat je gewend bent van NFS. Ik ben wel positief over de muziek in de demo, het nummer wat er voor me gespeeld wordt in de demo bevalt me wel, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Kwa gameplay mag het er best zijn. Je merkt dat de wagen op hoge snelheid duidelijk lastiger op koers te houden is. Ik ben van mening dat ze meer werk hadden mogen besteden aan de keyboard controls want als ik in een flauwe bocht zit en stuur zoals ik al sinds jaar en dag in NFS stuur in een flauwe bocht dan lig ik er gewoon uit. De wielen resetten zich te makkelijk in de immer gerade aus positie terwijl ik licht links/rechts wil hebben door getimed de richtingspijl in te duwen. Goede kans dat je daar met een stuurtje geen last van hebt.
Als je eenmaal slingert kan het ook lastig zijn de auto weer onder controle te krijgen, maar het is mij in het merendeel van de gevallen gelukt. Wie verder ook ooit een slipcursus heeft gedaan weet dat het ook verdomd lastig kan zijn om met hoge snelheid uit een oncontroleerbare situatie te komen.
Ik krijg het idee dat we iets meer naar simulatie verschoven zijn, het arcade gevoel is hier wat minder aanwezig. En op zich vind ik dat niet erg, aangezien ik de oude Gran Turismo series (1 & 2) voor de PlayStation gekocht heb en niet eens een Playstation heb en ook nooit heb gehad.
Grijs gespeeld met Bleem! natuurlijk ;)

Wat ik kan zeggen is: Speel de demo.
Op het moment vind ik wat ik zie best wel ok, hoewel ik er op dit systeem niet van kan genieten.

[ Voor 3% gewijzigd door Ultraman op 03-11-2007 04:29 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Ik vind 'm een beetje tegenvallen. Die race door die canyon of whatever, vind het nogal vlak die omgeving, niet echt een 3d gevoel laat ik het zo zeggen. Veel is hetzelfde als bij de voorgaande series. Wel is idd een verbetering in het realisme met stuurgedrag etc, zwaarder en moeilijker te handelen op hoge snelheden. Dat is al iets tenminste. Graphics, tja... ik draai 1920x1200 maxed out (niet helemaal want ik heb 4x AA aangezet ingame maar t werkt niet?) loopt gewoon vloeiend, maar sinds Crysis denk ik niet dat een ander spel dit voorlopig kan overtreffen. Ben benieuwd of er meer leuke gameplay modes in de volledige versie zitten, zie niet echt veel vernadering namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarLL
Ik vermoed dat ik de game enkel maar in 640x480 resolutie kan spelen omwille van mijn reeds verouderde Geforce Go 7600? Company of Heroes valt prima te spelen in 1400x900 en in dit game haal ik niet meer dan VGA resolutie, triest...

Op zich best wel leuk game, hoewel ik het ergens jammer vindt, dat er geen Carbon gedeelte meer insteekt, waar je met je compleet uitgebouwde auto door smalle canons midden in de nacht kan scheuren.. Verder vond ik het nogal dwaas dat na een hevige crash in de "speed challenge", enkel maar mijn motorkap en koffer erop vloog, iets wat je niet meteen zou verwachten na 3-4 koprollen met zo'n BMW, of het moet zijn dat het zo"n stevige wagens zijn natuurlijk :)

Nu nog zo'n Nissa GTR op de oprit! Ik zal het maar bij dromen houden zeker..?
Hoor de haan hier kraaien, dus zal maar eens gaan slapen zeker 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door CarLL op 03-11-2007 04:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op:

Er missen nog 2 (naar mijn mening de leukste) racetypes, namelijk drift en drag.
Ook zie je hier nog niets terug van het tunen van de auto's wat in de uiteindelijke versie natuurlijk een groot deel van het spel zal omvatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja tunen van auto's pff ,dat hebben we in underground 1 en 2 ,most wanted en carbon nu wel gezien , ze moeten eens de gameplay weer als hoofdpunt nemen bij EA !

Undergroud en de voorlopers van NFSkunnen had fijne gameplay en Pro street kan hier niet tippen als we het over gameplay hebben ,Pro street komt in de demo op vele vlakken tekort en zal met het voledigespel niet veel beter zijn.

Grafische geweld is mooi maar dat zegt niks over of een spel fijn speelt of uitgebalanceerd is ingame.

Vind erg jammer maar Pro street heeft mij niet kunnen overtuigen om het voledigespel te kopen ,EA moet nu eens goed gaan nadenken wat het plubliek wil en dat is racespel waar de gameplay voorop staat zonder hoop toeters en bellen die dan moeten compenseren om de game toch aantrekkelijker te maken ten kosten van gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:32

aKra

Intentionally left blank.

Intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:02:
Ja tunen van auto's pff ,dat hebben we in underground 1 en 2 ,most wanted en carbon nu wel gezien , ze moeten eens de gameplay weer als hoofdpunt nemen bij EA !
Hoe kan jij de gameplay beoordelen zonder dat je de auto kan afstellen naar jou wensen? Een volledig on-getunde auto (en dan heb ik het dus niet alleen over spoilers, bodykits, uitlaten of motorkappen) of verkeerd getunde auto kan in het echte leven ook ontzettend slecht rijden. Door de auto kwa remkracht, stuurafstelling en aerodynamica af te stellen op jou wensen heb je echter al een zeer zware impact op de besturing van de auto, en dus ook de gameplay of het realisme.
Undergroud en de voorlopers van NFSkunnen had fijne gameplay en Pro street kan hier niet tippen als we het over gameplay hebben ,Pro street komt in de demo op vele vlakken tekort en zal met het voledigespel niet veel beter zijn.
Dit blijft - zoals zoveel statements die in het topic staan - een mening. Dat Need For Speed Pro Street niet het simulatie-niveau van Forza 2 heeft, of kwa gameplay niet te vergelijken is met Grand Turismo ben ik met je eens. Echter, om het dan gelijk slecht te noemen is een heel ander verhaal.
Vind erg jammer maar Pro street heeft mij niet kunnen overtuigen om het voledigespel te kopen ,EA moet nu eens goed gaan nadenken wat het plubliek wil en dat is racespel waar de gameplay voorop staat zonder hoop toeters en bellen die dan moeten compenseren om de game toch aantrekkelijker te maken ten kosten van gameplay.
Gameplay is een zeer subjectief begrip. Gameplay is hoe een speler het spel ervaart, en is in mijn opinie toch niet echt een cijfer aan te geven. Waar de één een spel heerlijk weg vind spelen, is de ander het hier totaal niet mee eens.
Daarbij is Gameplay dus totaal niet alleen de manier van besturen van wagens of de graad van simulatie, maar komen er ook dingen bij kijken als muziek, geluid en graphics (terwijl je eerder aangeeft dat graphics niet alles is, maar gameplay wel :? )
En, ook de toeters en bellen in de game (die toch echt een stuk minder aanwezig zijn in dit deel dan de voorgaande delen als MW, Carbon, Underground(2) ) behoren dus toch echt ook tot gameplay. Deze maken de game 'af', en zijn er niet om te compenseren.

Daarbij voldoet deze game aan een groot aantal eisen die vanuit de community vaak omhoog gebracht zijn (denk aan schade, meer simulatie / minder arcade).

[ Voor 5% gewijzigd door PeterSelie op 03-11-2007 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Heb de trailers gezien, grafisch mooi maar wat een kansloos spel weer. De gameplay sucks gewoon, niks anders dan arcade, veel te onrealistisch. NFS Porsche unleashed (?) was volgens mij qua besturing veel meer fun.

* Rambo download liveforspeed

edit: Ik zie nu dat ik niet de enige ben die er zo over denkt (had vorige posts niet gelezen). Ik begrijp niet waarom er niet een Gran Turismo kloon wordt gemaakt, dat is toch een heel populair spel op de Playstation?

[ Voor 30% gewijzigd door Rambo op 03-11-2007 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja ik snap je punt, het is denk ook persoonlijk hoe iemand gameplay ervaart ,maar helaas ik ben niet onder de indruk van Pro street en das best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wat een crap game zeg. King is echt veel te makkelijk. Auto's sturen verschrikkelijk en lijken wel van papier (Canyon Challenge).
NFSC was al een troep, maar dit is net zo veel troep.
Graphics vallen ook zwaar tegen.

[ Voor 6% gewijzigd door Phyxion op 03-11-2007 09:41 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Rambo schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:31:
Heb de trailers gezien, grafisch mooi maar wat een kansloos spel weer. De gameplay sucks gewoon, niks anders dan arcade, veel te onrealistisch. NFS Porsche unleashed (?) was volgens mij qua besturing veel meer fun.
Je hebt de trailers gezien, en kan adhv die trailers precies zeggen wat er wel en niet goed is aan de game?
Overigens ben ik een zware tegenstander geweest van Carbon (dus fanboy: nee), maar ben ik zeer te spreken en tevreden over deze game.
edit: Ik zie nu dat ik niet de enige ben die er zo over denkt (had vorige posts niet gelezen). Ik begrijp niet waarom er niet een Gran Turismo kloon wordt gemaakt, dat is toch een heel populair spel op de Playstation?
Dan kom je er wel erg makkelijk van af, niet? Daarbij: heeft GT Drift? Heeft GT Drag? Heeft GT een gametype als Speedchallange? Erg leuke game hoor GT, ik ben aan deel 1 en 2 ook helemaal verknocht geweest, maar vond het daarna toch echt wel teveel van hetzelfde :z
FnF schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:40:
Wat een crap game zeg. King is echt veel te makkelijk. Auto's sturen verschrikkelijk en lijken wel van papier (Canyon Challenge).
En wederom, King kan best makkelijk zijn, maar wie zegt dat dit niet één van de eerste races in de game is? (racegames beginnen nu eenmaal makkelijk :) )
En, tunen is nog niet mogelijk in de game, maar komt wel in de volledige game. Een slecht getunde auto kan irl ook als crap sturen ;)

[ Voor 50% gewijzigd door PeterSelie op 03-11-2007 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:55
Ook de demo maar ff geïnstalleerd en gespeeld. Mijn mening over het spel (demo) tot nu toe:

Als eerst de graphics, die zagen er op high nog wel redelijk netjes uit, alleen was het totaal onspeelbaar (7600 GT). Beetje jammer als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld half life 2, wat gewoon geweldige graphics en goeie fps neerzet (maarja, die 2 games zijn ook misschien niet helemaal tergelijken :+ )
Wat ik wel een pluspunt vond is dat deze game, jawel, gewoon widescreen ondersteunde d:)b dat zie je ook niet vaak in EA games. Wat dan wel weer jammer is is dat de HUD dan een beetje buiten beeld valt.

Wat ik ook zeer irritant vond is dat de grapics niet in game veranderd kunnen worden, waardoor je dus steeds moet quiten naar het hoofdmenu om de optimale settings te vinden.

De besturing met een toetsenbord is gewoonweg BRAK. Om een simpele bocht te maken moet je gewoon 200x achter elkaar op de pijltjestoets drukken, omdat je auto anders of te veel, of te weinig stuurt.

Ik snap ook niet waarom sommige mensen zo graag van die super realistische controls willen. NFS is een arcade game, dus ik zie niet in waarom de controls zo achterlijk moeilijk zouden moeten zijn.
En daar bedoel ik niet mee dat het driften net zo moet in carbon, want dat ging helemaal nergens over. Gewoon de besturing van Most Wanted of zo, dat reed tenminste lekker.

Het schademodel is beter dan de andere NFS delen, maar nog niet echt zoals in de filmpjes, maar dat kan natuurlijk omdat dit nog maar een demo is.

En als laatst, dat geschreeuw van die typisch amerikaanse presentator :r

EA heeft nog een hoop te doen willen van deze game nog iets goeds maken, maar ik ben bang dat dat natuurlijk weer nooit gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:24
Ga deze eens proberen heb een aantal van de allereerste Need for speeds gespeeld en die vond ik nooit zo sterk. Wat me toen tegenviel was het gebrek aan gevoel van snelheid. Maar goed we zijn vele jaren verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Deismyna schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 10:02:
De besturing met een toetsenbord is gewoonweg BRAK. Om een simpele bocht te maken moet je gewoon 200x achter elkaar op de pijltjestoets drukken, omdat je auto anders of te veel, of te weinig stuurt.
Zodra een spel ook maar een beetje realistisch wordt heb je dat probleem toch al?
Zelfs iets als TrackMania werkt beter met analoge controllers.

[ Voor 7% gewijzigd door Olaf van der Spek op 03-11-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou , niet baanbrekend, weer geen replay :( besturing gaat wel , al moet ik zeggen via het toetsenbord is het bijna niet te doen vind ik, grapihs zijn wel ok, ziet er goed it , schade gaat wat te snel , een klein tikje aan de bumper en me helen voorkant is in de prak :? het is weer gewoon het standaart ea need for speed game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Deismyna schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 10:02:
Mja idd, óf je moet afremmen, óf je gaat de bocht uit. :/

En als ze nou echt zo'n realistische game willen neerzetten, waarom beginnen ze dan niet bij de graphics gewoon? :')

Het is ook totaal onspeelbaar als je de view op je auto op: 'zo ver mogelijk van elkaar verwijderd' hebt staan, de auto zal nog meer slingeren, ik heb dan ook alleen dmv de view: 'direct op de weg kijken' de finish kunnen halen :P

Misschien wordt het spel een beetje speelbaar met wat mods, maar ik hoop echt serieus dat EA hier wat aan gaat doen. :/ Maar misschien dat het met een stuurtje wel goed zou kunnen werken.

[ Voor 11% gewijzigd door MensionXL op 03-11-2007 10:29 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krizzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 17:21

Krizzie

Progressive Music \o/

Wanneer gaan ze Road Challenge/High Stakes gameplay nu eens van stal halen. Dat was de laatste nfs die ik echt veel heb gespeeld. (Porsche nooit gedaan, maar die schijnt nog iets beter te zijn)

Schade aan de wagens, welke er voor die tijd goed uitzag.
Beetje tunen in career mode, per onderdeel tunen hoeft van mij echt niet.
Lange en exotische banen. (Die van Hot persuit 2 bijvoorbeeld, dat waren echt super banen)
Politie, was een beetje aan de makkelijke kant, maar was toch leuk om mee te spelen. :)

Bij elke nfs die de laatste jaren uit is gekomen wordt dit al geroepen en EA doet er geen kont mee. :'(

Geluidswolk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yisc
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-08 12:41
Ultraman schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 03:43:
Op mijn bak gaat dit een Low Detail ritje worden (ik moet upgraden :') ), maar ik ben de demo aan het downloaden. Gelukkig heb ik een mirror gevonden waar ik nu 1,3MB/s op haal, kleine 10 minuutjes.

Ooit gehoord van Live For Speed? Een betere racegame is er momenteel in mijn ogen niet voor de pc. Kijk maar eens op: http://www.lfs.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Krizzie schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 10:43:
Wanneer gaan ze Road Challenge/High Stakes gameplay nu eens van stal halen. Dat was de laatste nfs die ik echt veel heb gespeeld. (Porsche nooit gedaan, maar die schijnt nog iets beter te zijn)

Schade aan de wagens, welke er voor die tijd goed uitzag.
Beetje tunen in career mode, per onderdeel tunen hoeft van mij echt niet.
Lange en exotische banen. (Die van Hot persuit 2 bijvoorbeeld, dat waren echt super banen)
Politie, was een beetje aan de makkelijke kant, maar was toch leuk om mee te spelen. :)

Bij elke nfs die de laatste jaren uit is gekomen wordt dit al geroepen en EA doet er geen kont mee. :'(
Idd, ik heb NFS: High Stakes echt gewoon helemaal suf gespeeld op m'n PSX :o Geweldig spel, net als Gran Turismo toen die tijd. :) Het zou echt zo geweldig zijn als ze Gran Turismo voor de PC zouden maken of NFS: High Stakes een nieuw leven in blazen, met nieuwe graphics etc, maar wel zoveel mogelijk hetzelfde zoals tracks enzo.
[/fantasy mode :9~ ]

Verder was HP2 ook goed, jammer dat er tegenwoordig relatief slechtere spellen worden ontworpen dan 5 jaar terug ofzo, dan merk je echt goed dat het allemaal om het geld draait. ;(

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrod
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 15:59
Net ff demo uitgeprobeerd en na 5 min wist ik al genoeg.. kut spel. Handling is zwaar kut en car damage is gewoon bijna lachwekkend. Graphics niet veel bijzonders en dan loopt t nog kut op me 7900gt ook. :/

Nee ik ga hier echt niet mijn geld aan verspillen.

[ Voor 6% gewijzigd door Lrod op 03-11-2007 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Draait hier héél goed met alles zwaar open, maar het game zelf is gewoon ruk! Ik ga het nog zeker een kans geven, maar deze demo is gewoon héél slecht. Speelt voor geen meter, besturing is zwaar onberekenbaar - ik heb het gevoel dat de controller soms snel en soms traag stuurt, als je aan dezelfde snelheid rijdt.

Zware tegenslag, want dit was 1 van de games waar ik naar uit keek ... Crysis lost wél de verwachtingen ruimschoots in, maar ProStreet totnogtoe he-le-maal niet :/

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
MensionXL schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:05:
Verder was HP2 ook goed, jammer dat er tegenwoordig relatief slechtere spellen worden ontworpen dan 5 jaar terug ofzo, dan merk je echt goed dat het allemaal om het geld draait. ;(
Ik vond de wagens in HP2 sturen als vrachtwagens. De tracks waren wel super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Nou, ben de demo wel aan het dllen maar de hoge verwachtingen die ik van deze game had zijn inmiddels het wel de grond gelijk gemaakt ;) na hot de pursuits is het alleen maar bergafwaards gegaan met deze serie ;( jammer hoor. Mn wishlist games wordt wel steeds korter zo zeg :P

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 02:45:
1e impressie: niet veel bijzonders.

Het ziet er allemaal wel ok uit, geluid klinkt wel ok. Ik vraag me alleen af of ze wel is met het keyboard getest hebben want je slingert alle kanten uit. De crashes en damage zijn wel weer een leuke toevoeging alleen jammer dat je zo snel totaled bent.

Morgen weer verder kijken, nu op 1 oor gaan liggen :+
Nog lekker fris op de ochtend nog maar is een poging gewaagd, nu met een controller. Kan zeggen dat het echt een stuk lekkerder rijdt daarmee, het moeilijke hoekige sturen met keyboard heb je niet meer. Wat wel weer jammer is dat na het opnieuw starten van de demo was ik me control settings kwijt.

De graphics zijn eigenlijk nog best wel goed, ben zelf niet zo'n graphics-junkie. Voor wie het wat zwaarder loopt (7900GT zelf) moet in de options eens de world-lighting uitzetten, scheelde mij aardig wat frames. Ook het native (eindelijk!) ondersteunen van widescreen is helemaal top. (nog geen idee of het echt hor+ is of dat ze simpel vert- hebben gedaan)

Het geluid is wel ok, bekende muziek draait weer op de achtergrond. Miste in de demo nog wel de surround sound (of ik heb deze optie over het hoofd gezien)

Kwam er ook na het lezen van dit topic nog achter dat er 2 races zijn, had alleen nog maar de speed-challenge gedaan. De grip race was wel makkelijk maar speelde opzich lekker weg.

Al met al vind ik het wel een aardige racer die je eventjes kan bezighouden, er zijn alleen betere NFS-games.

Is het trouwens iemand opgevallen dat er automatisch screenshots gemaakt worden? Kijk maar eens in de installatie-directory.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Tja, ik heb HP 2 ook grijs gespeeld. En de delen erna ook, maar de laatste 2 delen weer niet.
Ik denk dat de besturing van deze game, vooral beter speelbaar is met gamepad of stuur?
Maar opzich gaat het nog.

En zoals Vash Stampede zei, die grip race speelde lekkerder weg ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Want een ramp is de (frontend) interface weer zeg. Typische console interface. Waar is de goede interface van NFS 3/4/5 gebleven?

6 van de 7 tegenstanders totalde net, dat is nog eens next-gen AI zeg. ;)

Zelfs met het toetsenbord zijn beide races goed te doen.
Ik moet wel bekennen dat ik in augustus de demo ook al heb gespeeld, maar toen op een Xbox 360.

[ Voor 48% gewijzigd door Olaf van der Spek op 03-11-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-08 15:00

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou, net even de demo gedownload, wat een teleurstelling...

Toetsenbord besturing zuigt enorm, of je stuurt naar rechts/links en er gebeurt niets, of je stuurt en je gaat zowat haaks...
Het is imho meer een achteruitgang op het genre Underground1-2/HP/HP2 en Carbon waren leuker.

Moet het nog proberen met m'n MS sidewinder forcefeedback pro stuurtje (ff afstoffen).
Ben weinig onder de indruk van wat ik totnutoe gezien heb enige dat wel leuk was, de schade :P

Ik blijf nog wel ff lekker knallen met TD:U, heerlijk die vrijheid en mooie omgevingen, ipv een saaie zandweg met een paar feest tenten.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Laatst online: 26-09-2024
draait perfect hier met alles op high, maar de game zelf is gewoon crap!

Dit gaat echt nergens over, de auto's, besturing, camera.Most wanted was echt een topgame, maar dit lijkt gewoon nergens op.
Ik had tijdje geleden cmr Dirt gespeeld, nou nfs pro street komt niet eens in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

SoaDmaggot schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:47:
Dan kom je er wel erg makkelijk van af, niet? Daarbij: heeft GT Drift?
Euh Ja! In GT:HD zit het er in (speel werkelijk prachtig) en in GT5P zal het er waarschijnlijk ook zitten en in deeltje 5 dan natuurlijk ook.
En wederom, King kan best makkelijk zijn, maar wie zegt dat dit niet één van de eerste races in de game is? (racegames beginnen nu eenmaal makkelijk :) )
En, tunen is nog niet mogelijk in de game, maar komt wel in de volledige game. Een slecht getunde auto kan irl ook als crap sturen ;)
Ik wil ook nog eens zien hoe het rijdt met ASM SM en TC uit. Dat zou het iets moeilijker moeten maken.
Verder ben ik met dit soort spellen meer bezig met auto's tunen en m'n garage aan het uitbreiden, dan dat ik aan het racen ben. Dus dat wil ik ook nog wel eens zien.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Laatst online: 20:41
Je krijgt al meteen een superdikke bak t.o.v. de andere auto's, vind je het gek dat je dan wint? Ik kan je garanderen dat je in het volledige spel weer gewoon met een Golfje begint ofzo en moet opklimmen... zal heus niet zo makkelijk meer zijn. :)

Graphics: fantastisch: 1920x1200, alle toeters en bellen aan, trekt de 8800GTX makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

* Jejking denkt na over hoe dat ook alweer kwam...

O ja... EA heeft in 2003 de licentie op F1-games verkocht t/m 2008 aan Sony. Sorry, moest ik ff kwijt }:|

@ ^^, okee welke drivers gebruik je? En realiseer je dat niet iedereen een 8800GTX heeft ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Jejking op 03-11-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Is die tuning hype nou nog niet voorbij? De oude NFS series met echte supercars was toch stukken beter naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
MauSS z'n mening over NFS Pro street:

Doe mij maar een vernieuwde NFS: High stakes O-) want dit spel is echt te slecht voor woorden O-)

Positief:
- graphics (op 1920x1200 dan...en alles high/max)
- geluid

Negatief:
- wegligging
- handling van de auto
- burnout 3 gehalte
- damage verhouding (met 40km/h in de sliep en je vliegt over de kop :? )
- menu (on-overzichtelijk en lelijk)

Leuk voor:
mensen die de delen 1 tot 4 niet gespeeld hebben en dus niet beter weten

en onder het Motto: "vroeger was alles beter" dat geldt zeker voor huidige NFS-reeks...
doe mij maar deeltje 1 tot 4. daarna allemaal crap.

[ Voor 29% gewijzigd door MauSS op 03-11-2007 14:37 ]

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 18:36

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

positief Graphics? Mijn god.
Misschien op pc dan maar op ps3 is dat echt niet next gen.
Eerder 2003 gen!

Het geluid is het enige goede imo.

Een amiga 500 met 512 kb ram !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Toen ik alles in het begin las was ik al enthousiast! Meer schade aan de auto mogelijk, betere graphics, realistischere beweging van de auto ,(vooral dat!), en ook het afstemmen van de auto (zoals in nfsu2) sprak me zeer erg aan.
Nu heb ik een amd 3500+ 7800GT en 2 gb ram maar het draait voor geen meter!!!Met ALLES op het laagste heb ik 34fps :s
De auto besturen is echt niet te doen en die stuurhelp trekt op gene ruk. De auto afstemmen kan je precies niet doen in de demo en de auto beweegt echt niet naar mijn zin. Ook krijg ik totaal geen snelheidsgevoel.
In mijn ogen in nfsu2 nog altijd de beste...

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het net even geprobeerd... Kan wel alles maximaal zetten met mijn configuratie. Het draait wel goed, maar het kan zeker beter, vooral voor hetgeen je op je beeldscherm te zien krijgt. Zo bijzonder is het niet. Maar goed, dan maar voor een vette gameplay.

De gameplay is daadwerkelijk om te huilen vind ik, lijkt mij echt de minste NFS tot nu toe als ik het zo aanvoel. Het valt me echt zwaar tegen.... Maarja who cares, Crysis is bijna uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Janssen schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:35:
Is die tuning hype nou nog niet voorbij? De oude NFS series met echte supercars was toch stukken beter naar mijn mening.
Daat zat ook performancetuning in. Andere tuning hoeft er van mij ook echt niet in zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roberto652
  • Laatst online: 22-05 13:28
Ik heb ook maar eens de demo gedownload.
Ik heb vista met een 8800 gtx en 3.2Ghz, met niet eens alles op high op 1650x1050 perst hij er maar 20-25 fps uit. Ik snap er geen kloot van. Ligt het nou aan vista, omdat ik zie dat jullie hem toch aardig goed draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een baggerspel.
Vroeger was need for speed nog leuk nog voor hot persuit/underground.
Misschien was er toen niets anders maar deze demo is een bagger.
De gameplay is nog altijd even verrot als hot persuit als ik het zie.
Je kan veel beter Colin Mcrae Dirt, Race07 of Test Drive Unlimited kopen.

EDIT:

Roberto ik speel ook op vista voor specs zie mn sig.
Ik haal met alles op high, AA op 4x, zo`n 30-40fps soms 50 de framerate verspringt nogal.
1280x1024.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whahahahahah dit is serieus (en dit meen ik oprecht) de slechtste, lelijkste en meest belachelijke game ooit. Ik heb echt bijna zitten te huilen hier. De graphics zijn gewoon erg simpelgezegd: kut. Het rijden is echt kut. de uitstraling van nfsps is....ff kijken....kut? EA games houdt ons volgens mij allemaal voor het lapje, dit is echt onmogelijk gewoon :/

Je moet jezelf deze vraag eens stellen: "nu heb ik de demo van nfsps gespeeld, wat is het slechtste racespel ooit gemaakt? "

en daarna moet je jezelf de vraag stellen: "wat is het slechtste spel algemeen?"

ik weet niet wat de antwoorden bij jullie zijn, maar voor dit proefwerk zou ik een tien halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
  • Laatst online: 09:46
Echt dat het zo lachverwekkend zou zijn...
Ik kan gemakkelijk alles op high spelen, maar het spel is echt niet next gen. OF EA is weer gerig geweest en de grafix voor de DEMO weer low gehouden net als in FIFA 08 demo.

Ten eerste: De rook die van de banden afkomt en tijdens het verongelukken ziet er zo grappig en lelijk uit. De gamedesigners hebben geprobeerd zo te maken dat de rook van de banden inderdaad spinnend van de banden afkomt, maar het ziet er gewoon zo NEP en ONREALISTISCH uit!!
Ten tweede: Het is inderdaad leuk dat je auto wat dmg krijgt enzo, maar: ik haal in, raak beetje de andere auto aan LIGHT DAMAGE. later in een bocht knal ik full tegen een paal aan, niks aan de hand ik rij gewoon verder ;P.
Ten derde: De AI van de tegenstander is enorm verbeterd, ze zijn geen suicide mongolen meer. maar ze hebben een iq van 30, de verbetering is dat ze je niet steeds beuken enzo, maar ze kunnen je ook niet inhalen. Als je 40 rijd en net steeds de kerel afsnijd die achter je rijd, ontstaat er een rij met auto's, die vol de limiter in beuken maar verder niets doen.

Met een logitech stuurtje was besturing best te doen, met de knoppen heb je bij de nitro race indd wat moeite mee, je voelt namelijk niet dat de auto niet bijstuurd als je op de zand komt.
Ik geef het een 6.5 op schaal van 10

Computers are useless. They can only give you answers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
multipasser schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:49:
positief Graphics? Mijn god.
Misschien op pc dan maar op ps3 is dat echt niet next gen.
Eerder 2003 gen!

Het geluid is het enige goede imo.
Op de PC ook niet. Most Wanted zag er super gepolijst uit en Underground ook. Dit lijkt toch eerder een stap terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo net weer verwijdert.
803MB met onzin staat er nog op, belachelijk.
EA zuigt echt.
Ook het startmenu, heb je meerdere EA games dan krijg je dus een map EA games; battlefield 2, en een andere map Electronic Arts; moh airborne.
Zal ook wel weer extra troep bij komen zoals ea sports bij fifa echt idioot :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online

Als je goede racegames wilt spelen heb je niks in de NFS reeks te zoeken, dan moet je uitwijken naar GTR2, RACE07 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:19

Entity

9000rpm

Als trouwe NFS fan (heb alle delen in de kast staan) was ik wel erg nieuwsgierig. De tuning hype heeft me nooit echt geboeid, de laatste écht goede NFS is Porsche 2000 en alle delen die ervoor zaten waren ook uitstekend. HP2 was op de PC maar matig (veel beter op de PS2) en daarna was alleen Most Wanted een klein lichtpuntje, maar nog lang niet zo goed als de eerste 5 dus...

Dan Pro Street: het is in ieder geval een andere kant op dan Underground/Carbon en de nadruk lijkt gelukkig weer meer op racen dan op bijzaken te liggen. Het lijkt meer richting Gran Turismo te gaan en dat is op zich geen slechte kant natuurlijk, maar dan moet je het wel goed doen. De demo ziet er in ieder geval grafisch erg netjes uit. Hij draait prima op mijn PC (1280x1024 bij 70Hz en alles vol open, op een C2D@3GHz, 2GB RAM, X1950XTX), dus dat is in ieder geval goed.

Het menu is zoals eerder gezegd een drama, het zit vol met kleine ergernissen. Zo springt de selectie bij het instellen van de controller na iedere instelling terug naar bovenaan de lijst, zodat je iedere keer weer naar beneden moet. Verder kun je het niet volledig met de joypad doen, wat ook jammer is.

Dan de gameplay. De racetypes zien er goed uit: een 2-lap race en een speedchallenge. Bij de speedchallenge moet je checkpoints met zo hoog mogelijke snelheid passeren, degene met de hoogste totale snelheid, wint. De moeilijkheidsgraad blijkt echter nog erg laag te liggen in het spel: met de instelling op "king" (geen driver aid), wist ik de speed challenge in 2 keer te winnen (de eerste keer getotalled), de 2-lap race won ik in 1 keer... De auto's voelen een beetje nerveus aan, een kleine beweging met de analoge stick gaf de auto al een zenuwachtig schokje, wat de handling niet ten goede komt. Ik moet nog met m'n stuurtje proberen, misschien is het dan wat beter. Het gevoel voor snelheid is er wel, maar met mate, je hebt in ieder geval hierdoor goed overzicht over de weg. De bumpercam (mijn favoriet) lijkt wat hoog boven de weg te zweven, maar dat went snel.

Postifief zijn wat mij betreft de graphics en het geluid. Het thema is ook stukken beter. De moeilijkheidsgraad moet nog wel omhoog voor de volledige versie. De handling ben ik nog niet aan uit, het is beter dan bij bijvoorbeeld Carbon. Ik had heel snel een redelijk gevoel in de auto, maar de controls zijn nog wat nerveus.

Uiteindelijk zal ik het spel wel kopen, al is het alleen maar om de verzameling NFS titels compleet te houden, maar of ik hem gelijk koop of wacht tot hij in de budget bak belandt, dat moet ik nog zien. Ik ben na de demo in ieder geval niet laaiend enthousiast geworden, maar ook nog niet teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voor de mensen die zeuren over de auto's die heen en weer slingeren: ga eens rFactor spelen... ;)
Jullie willen realiteit en gaan vervolgens klagen jullie dat de auto bij het minste of geringste heen en weer slingert? Wat willen jullie nou? Arcade racing of simulatie? :?

Ik ben benieuwd hoe deze game weg speelt, ik ga zeker nadenken (afhankelijk van de reviews) of ik deze game (voor de Wii) aan ga schaffen of niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Is de demo voor de X360 trouwens al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dutch3men schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:16:
Als je goede racegames wilt spelen heb je niks in de NFS reeks te zoeken, dan moet je uitwijken naar GTR2, RACE07 etc.
Een goede racegame hoeft niet per se goede simulatie te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
  • Laatst online: 09:46
Weet iemand trouwens, wat het DOS-venstertje achtig iets op de achtergrond doet.
terwijl je in de game bent?

De laagste fps die ik kan halen is aan de start, de gem fps is rond de 40-50.
Hier is een screenshot met volop smoke en setting maxed.
Afbeeldingslocatie: http://img452.imageshack.us/img452/9646/nfstroepmr5.th.jpg

zelfs met AA op 4x zie je karteljes bij de bordjes.

[ Voor 6% gewijzigd door Brainsz op 03-11-2007 14:28 ]

Computers are useless. They can only give you answers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 20:12

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dutch3men schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:24:
Is de demo voor de X360 trouwens al uit?
Al 2 weken ofzo :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

ftp://ftp.snt.utwente.nl/...sps/demo/nfsps_pcdemo.exe :)

[ Voor 8% gewijzigd door woekele op 03-11-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
GJ-tje schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:23:
Voor de mensen die zeuren over de auto's die heen en weer slingeren: ga eens rFactor spelen... ;)
In DTM Race Driver 1 en GTR2 heb ik geen last van dat vage slingeren. En die games zijn toch al een heel stuk meer sim dan NFS.

Ik mis de lap records eigenlijk ook sinds Underground. Waarom zijn die eruit gehaald?

[ Voor 11% gewijzigd door Olaf van der Spek op 03-11-2007 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
allesgut schreef:
whahahahahah dit is serieus (en dit meen ik oprecht) de slechtste, lelijkste en meest belachelijke game ooit. Ik heb echt bijna zitten te huilen hier.
nou van huilen was bij mij nog niet echt sprake maar dacht wel van... "oke... en dit is het?"

ik vind het ook bagger! ze zouden NFS high stakes is een keer weer moeten spelen daar bij de makers van NFS en dan een vernieuwde versie maken.. misschien dat dat nog wat biedt... of NFS 1 pimpen.... maar dit? pro street? haha nee.. nie voor mij

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58
Athlon 64 3000+, 1GB ram en Radeon X800 128MB. En dan op 800x600 met detail op laag nog absoluut niet speelbaar zijn. ;(

Graphics zien er op 1280x1024 goed uit, maar op 800x600 is het huilen en nog steeds niet speelbaar. Jammer voor EA, maar dit keer doe ik niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanik
  • Laatst online: 13:56
Dit is mijn ervaring met de demo.

Wat ik ook deed de auto stuurde automatisch naar links. Wanneer ik rechts inhield en gas gaf reed ie rechtdoor, maar wanneer ik rechts even los liet stuurde hij weer naar links toe. Erg vaag. Heb toen maar de baan andersom gereden, omdat ik dan alleen links af hoef te slaan.

Menu ziet er erg klote uit. Over de gameplay kan ik niets zeggen aangezien de auto alleen 1 kant op wou. Graphics zien er niet zo goed uit, maar ook weer niet echt slecht.

Ik ga het spel zeker niet meer spelen. Had misschien iets teveel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzo
Na het zien van de videos dacht ik: "Gaan ze nu eindelijk de goeie kant op?"

Maar na het spelen van de demo noem ik het maar voortan NFS: ProShit :r :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:33
Ja echt volledig met de meeste eens.. dit is echt 10 x niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een f*cking gezeik dat de besturing zuigt.... Iedereen die dit beweert doet t: of met n toetsebord of geeft geen race stuur of kan niet overweg met n race stuur.... Een G25 is voor dit spel wel een must have....

Ik vind de gameplay n stuk beter dan in Carbon, ook lekker zware FFB. Als de auto achter uitbreekt voel je dat goed in je FFB, en het tegensturen gaat ook prima.
De sounds van de auto's vallen egt niet tegen. Engine sounds zijn goed, supercharger sounds zijn prachtig en de banden sounds zijn veel beter dan in voorganede delen. Wat ik ook opmerk is dat de engine sounds een stuk meer bass hebben dan in de voorgaande delen van NFS. Al vind ik de V8 van de BMW nog wel erg tam klinken....

Wat wel tegenvalt is als je dit spel op een Ati 9600 gaat spelen.... Echt een FPS van 15-20 en dan heb ik al alles op low staan en draai ik in 1024x768. Maarjah, k moet t maar accepteren dat de game voor high-end PC's word ontwikkeld. Overigens, over 2 weken ben k n Ati 9800 XT. M'n pa heeft dan n NVidia 8800 GTX dus dan maar daar spele :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben best tevreden met de demo. Okay grafisch mocht t eigenlijk wel wat beter, maar in principe niet slecht. De wagens zien er overigens wel schitterend uit. De bijgeleverde tracks zijn wel aardig, alleen mocht er wel een wat moeilijkere baan bij. Deze zijn echt zo simpel.

Het grote pluspunt is de verbeterde handling. Deze is echt een stuk beter dan in de vorige delen, en ook een stuk beter dan in bijv. DiRT. Veel minder arcade, en ik voel nu tenminste dat de auto een beetje gewicht heeft. De AI van de tegenstanders is echt te simpel. Races win je met twee vingers in de neus. De speed challenge vind ik eigenlijk nog de leukste race. De uitdaging om hier op de limiet rijden vergt nog een klein beetje concentratie.

Het thema ziet er overigens wel aardig uit, maar die menuutjes zijn erg irritant en voelen erg console-achtig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:07

Snuffel

Vroem!

Ik heb een paar rondjes gereden, maar wat is dit... iemand zei het al eerdr: kut
Werkelijk te slecht voor woorden imho.

Heb het direct weer verwijderd, komt er bij mij NIET meer op

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-08 22:46

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Lekker speelt ????? Wat een ongelofelijk vage besturing zeg !!
Beeld trilt ook de hele tijsd alsof iets gebruikt hem wat op je ogen werkt.

Heb me BMW een paar keer over de kop laten rollen met alle details op HIGH.
Nou, schademodel mag nog wel eens bekeken worden..

Net als de vorige NFS, mooie details, maar spelen nee...

Vergeleken , zelfs met het ondertussen oude DTM3 van Codemasters, is dit niks.
Ondertussen is het meer een hoe pimp ik me car op de meest lelijke manier en een display van pop artiesten. Het spel zelf lijkt steeds meer van ondergeschikt belang...

En ik hou best van een beetje bling bling (me merc met 18 inch rondom en velaagd...IRL) maar dan rijd ook nog eens ok.

@Snuffel !Helemaal mee eens >:)

Atari 4 ff'r 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 20:12

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lijkt wel of de besturing van de PC versie gewoon kut is. Speel het eens op de X360, daar speelt het echt lekker op, geen rare besturing met toetsenbord :')

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SoaDmaggot schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 09:47:
[...]

Je hebt de trailers gezien, en kan adhv die trailers precies zeggen wat er wel en niet goed is aan de game?
Overigens ben ik een zware tegenstander geweest van Carbon (dus fanboy: nee), maar ben ik zeer te spreken en tevreden over deze game.

[...]

Dan kom je er wel erg makkelijk van af, niet? Daarbij: heeft GT Drift? Heeft GT Drag? Heeft GT een gametype als Speedchallange? Erg leuke game hoor GT, ik ben aan deel 1 en 2 ook helemaal verknocht geweest, maar vond het daarna toch echt wel teveel van hetzelfde :z

[...]

Ik geloof nooit dat EA games de aller slechtste getunede auto's in de demo zal zetten.
Heb wel door dat dit weer een complete flater wordt.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
wat een tegenvaller ik heb het spel al besteld :S

en ik zie helemaal geen schade Fuck up spel zeg!!!!

[ Voor 35% gewijzigd door goosche op 03-11-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

omg had er na 5 minuten wel genoeg van...
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Commentaar op het spel mag natuurlijk gerust gegeven worden, maar doe dit dan wel in een onderbouwde reactie!