Ook de demo maar ff geïnstalleerd en gespeeld. Mijn mening over het spel (demo) tot nu toe:
Als eerst de graphics, die zagen er op high nog wel redelijk netjes uit, alleen was het totaal onspeelbaar (7600 GT). Beetje jammer als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld half life 2, wat gewoon geweldige graphics en goeie fps neerzet (maarja, die 2 games zijn ook misschien niet helemaal tergelijken

)
Wat ik wel een pluspunt vond is dat deze game, jawel, gewoon widescreen ondersteunde

dat zie je ook niet vaak in EA games. Wat dan wel weer jammer is is dat de HUD dan een beetje buiten beeld valt.
Wat ik ook zeer irritant vond is dat de grapics niet in game veranderd kunnen worden, waardoor je dus steeds moet quiten naar het hoofdmenu om de optimale settings te vinden.
De besturing met een toetsenbord is gewoonweg BRAK. Om een simpele bocht te maken moet je gewoon 200x achter elkaar op de pijltjestoets drukken, omdat je auto anders of te veel, of te weinig stuurt.
Ik snap ook niet waarom sommige mensen zo graag van die super realistische controls willen. NFS is een arcade game, dus ik zie niet in waarom de controls zo achterlijk moeilijk zouden moeten zijn.
En daar bedoel ik niet mee dat het driften net zo moet in carbon, want dat ging helemaal nergens over. Gewoon de besturing van Most Wanted of zo, dat reed tenminste lekker.
Het schademodel is beter dan de andere NFS delen, maar nog niet echt zoals in de filmpjes, maar dat kan natuurlijk omdat dit nog maar een demo is.
En als laatst, dat geschreeuw van die typisch amerikaanse presentator
EA heeft nog een hoop te doen willen van deze game nog iets goeds maken, maar ik ben bang dat dat natuurlijk weer nooit gebeurd.