Het Orange Online discussie topic

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 40.877 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-06 14:37
Matched: orange
Ik heb op maandag 25 februari een brief naar orange gestuurd met een aantal klachten. Mijn twee grootste klachten waren het feit dat de zenders RTL 5, RTL7 en Tien (nu RTL8) nooit beschikbaar zijn gekomen op de orange TV dienst terwijl ze dat wel van het begin af aan hebben aangekondigt. Aangezien ik een grote fan ben van de gouden kooi wilde ik dat graag kunnen kijken in de spits. En het feit dat de orange music channel (1379) niet werkt op mijn mobiel. Ik heb daarom met deze argumenten gevraagd om een voortijdige beindiging van mijn abonnement.
Nu werd ik vandaag gebeld met de meededeling dat de tv zenders RTL5, 7, 8 en NET5 wel beschikbaar zijn maar dat ik ze niet kan zien omdat ik een toestel heb dat niet ondersteund word namelijk de E65. De enige toestellen die ze zouden ondersteunen van Nokia zijn de Nokia N73, N93 en N98.

Kan iemand mij vertellen of hij deze zenders wel kan ontvangen met een ander toestel of met een van de ondersteunde toestellen? Ik vermoed namelijk dat ze me gewoon niet willen helpen en hopen dat ik het opgeef als ze zeggen dat het aan mij ligt. Als ik ook op de site http://mobiel.orange.nl/diensten/tv_op_je_mobiel/ kijk dan zie ik daar niet staan dat ze onderhand RTL5, 7, 8 en NET5 uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-12-2023
Geen matches
Ik heb ook nooit de zenders rtl 7 + 8 en net 5 gehad maar wel rtl5. Ik heb zelf ook zitten nadenken om een verzoek te indienen om mijn abonnement te beëindigen omdat tv kijken bijna nooit werkt bij mij maar ik heb er toch maar vanaf gezien omdat ik hun adres nergens kon vinden en weinig kans maak volgens mij. Ik heb sony ericsson k850i die ondertussen ter reparatie opgestuurd is. Veel geluk met je klacht.

[ Voor 4% gewijzigd door remix999 op 11-03-2008 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
Geen matches
Wanneer heb jij dan RTL 5 gehad als ik vragen mag? Ik kijk geregeld maar kan het nooit zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Laatst online: 30-12-2023
Geen matches
heb ik altijd al gehad in beschikbare zenders lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreas2005
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-05 12:29
Geen matches
Bij mij loopt sinds gisteren de datateller niet meer op als ik naar tunin.fm luister, dus via het internet access profiel. Werkt de teller alleen bij mij niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvdoc
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:39
Geen matches
andreas2005 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:48:
Bij mij loopt sinds gisteren de datateller niet meer op als ik naar tunin.fm luister, dus via het internet access profiel. Werkt de teller alleen bij mij niet meer?
Bij mij staat de gebruikte data ook al een paar dagen onveranderd , terwijl ik wel regelmatig emails ophaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Hey mensen even 3 dingen die jullie vast uit ervaring wel weten:

1. Lukt het om Opera mini te laten draaien via de normale Orange world proxy?
Oftewel, kan ik gewoon onbeperkt met opera op m'n N95 via Orange world browsen zonder dat de datateller gaat lopen?

2. Is 't netwerk al samengevoegd met dat van tmobile zodat 't bereik beter is geworden?

3. Ik heb eens lopen kijken naar de verschillende tarieven ivm het overstappen naar tmobile maar ik kan nou niet meteen zeggen dat Tmobile voordeliger is als 't aankomt op de vergelijkbare abonnementen waarin je je beltegoed gewoon kunt blijven bewaren. Net als dat internet bij tmobile duurder uitvalt. En ze lijken geen sms grenzeloos te hebben. (juist ivm sms naar buitenland)..
Als ik dit zo zie kan ik 't beter bij 't oude houden zolang ze me niet dwingen om over te stappen op een tnobile tariefplan. Of heb ik 't mis?

Ik woon in 't buitenland, kan 't zelf niet proberen en ben dus gewoon alvast nieuwsgierig.. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
1. Ja, kan
2. Nee, nog niet
3. Daar is in Orange NL overgenomen door Deutsche Telekom (T-Mobile) al veel over geschreven

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Gewoon bij 't verbinding maken "Orange World" kiezen en 't komt vanzelf goed, of moet ik nog iets bijzonders doen?
2. Nee, nog niet
3. Daar is in Orange NL overgenomen door Deutsche Telekom (T-Mobile) al veel over geschreven
Bedankt voor de snelle reactie. Ga ga daar ook nog even verder lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ptoeneigh schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:01:
[...]

Gewoon bij 't verbinding maken "Orange World" kiezen en 't komt vanzelf goed, of moet ik nog iets bijzonders doen?
Dat zou voldoende moeten zijn. Als je die verbinding selecteert, dan gebruik je op de achtergrond automatisch de betreffende proxy en valt het onder je bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb vandaag via de helpdesk Orange World voor een dag aan laten zetten. Het surft best rap met mini opera. Ik heb aan de helpdesk gevraagd of er een datalimiet aan het internet zit. Zij zei van niet. Klopt dit? Ik heb namelijk al behoorlijk lopen te surfen (en gmailen).

Crap, ik keek zojuist bij mijn rekening online. Daar staat het verbruik ook bij. Hier staat:

Internet Access

Hieronder kun je zien hoeveel MB's je nog vrij te besteden hebt.
gebruikte en te betalen hoeveelheid
1006 KB [0,98 MB]

1 MB is gelijk aan 1024 KB.

INCL Internet Access sessies tot 0 MB worden niet in rekening gebracht. Daarna zijn de kosten € 2,- per MB.

Betekent dit dat er helemaal geen internet acces bij Orange World voor een dag zit? Volgens de helpdeskmedewerker was dit wel zo. Dit is al de 4e keer dat ik fout wordt ingelicht door die gasten.

[ Voor 51% gewijzigd door wcduck op 24-03-2008 22:14 ]

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
Naar aanleiding van mijn brief naar Orange en mijn telefoontje met de klantenservice heb ik een twee weken geleden een brief van ze gekregen met daarin de mededeling dat ze mijn abonnement niet zouden stopzetten. Volgens hun is mijn telefoon niet geschikt voor het gebruik met een Orange Music 35 abonnement en is dat de reden dat ik niet naar het Orange music station kan luisteren en niet alle tv zenders kan kijken. De enige telefoons van Nokia die ze zouden ondersteunen zijn nog steeds de N73, N93(i) en de N95.

Nu ben ik wat verder gaan zoeken en kwam ik op de site van JustWalk.nl de vraag en antwoord rubriek van Orange tegen. Hierin staat heel duidelijk dat mijn toestel wel ondersteund word!

Als ik met de Orange Helpdesk (1200 of 06 28500 777 ) bel dan krijg ik een heel menu en na een paar keer verschillende nummers word de connectie verbroken. Heeft iemand toevallig een direct nummer waarmee ik de orange helpdesk kan bereiken en mijn beklag kan doen?

Tevens zou ik willen vragen of er nu al mensen zijn die RTL7, 8 en Net 5 kunnen ontvangen.

[ Voor 4% gewijzigd door Wetterhahn op 31-03-2008 13:00 . Reden: toelichting ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Net vaag probleem met m'n Orange World verbinding.
Zit met m'n laptop via de TyTn II op internet. 't werkt, alleen hotmail.com niet.

Krijg telkens 1 van deze 2 meldingen:
- schakel cookies in (zowel op foon zelf als op laptop)
- username/ww onjuist, terwijl ik 100% zeker weet dat ik die goed heb ingetyped. (ook op beide)

Nou las ik dat dat 1e kon kloppen, bepaalde cookies worden geblokkeerd meende ik gelezen te hebben. Klopt dat?

En nu iets anders. Als ik naar http://mobiel.orange.nl/klantenservice/ ga krijg ik dit te zien:
"Onvoldoende saldo."
Orange World heeft toch geen datalimiet?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen matches
Anyone?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Nog iemand die recent (maart/april) nog bericht heeft gehad van Orange mbt het opzeggen van je contract vanwege die tariefswijziging buitenland?

Mijn fax is daar aangekomen. Je krijgt trouwens iedere keer als je faxt een "communicatie fout" maar hij komt wel aan hebben ze bevestigd bij de ks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ptoeneigh
  • Niet online
Wetterhahn schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:30:
[...]

...
Als ik met de Orange Helpdesk (1200 of 06 28500 777 ) bel dan krijg ik een heel menu en na een paar keer verschillende nummers word de connectie verbroken. Heeft iemand toevallig een direct nummer waarmee ik de orange helpdesk kan bereiken en mijn beklag kan doen?

...
Je kunt als je naar die bovenstaande nummers belt gewoon op # blijven drukken (3x achter elkaar is genoeg) en dan wordt je doorverbonden met een medewerker.
Werkt al jaren zo.

Verder zou je duidelijk kunnen aangeven dat hun dienst niet voldoet aan wat ze beloofden toen je 't contract aanging, maar of dat tv kanaal echt een rede is om op te kunnen zeggen.. Tsja.. Je kunt 't proberen bij te geschillencommissie telecom, kost je iets van 35 euro. Ik heb dat een keer gedaan bij tmobile zo, en ze meteen even een kopie gefaxt van wat er onderweg was naar die geschillencommissie. Nog voor dat ik m'n 35 euro had betaald hing tmobile al aan de lijn om de zaak te schikken. Ik had ook echt gelijk en was al maanden bezig.

Kijk zoiets kost hun anders veel meer geld vanwege de tijd die er in gaat zitten dus zelfs in jou zaak heb je dikke kans dat ze je gewoon je zin geven.

Hoewel ze natuurlijk ook wel weten dat 9 van de 10 mensen gewoon opzeggen om ergens anders weer een nieuwe telefoon te scoren..

Maar ik ben toevallig gisteren gewoon weer door de check gekomen bij tmobile, dus dat zegt genoeg.. Ook bij Vodafone heb ik er zeker 3 opgezegd toen dat allemaal nog kon. Die hadden een tijd dat ze iedere maand weer een tariefswijziging hadden. Kon je met rust een 2 jarig contract nemen, binnen 6 maanden kon je wel weer weg. Kost die bedrijven honderden euros per klant zoiets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dood pixeltje
  • Laatst online: 23-05-2020
Ik heb een N82 en wil tv kijken. Heb een Orange Music 35 abo en heb ergens hier gelezen dat dit kan. Ik heb ook wat instellingen gezien, maar snap niet goed waar ik deze moet invoeren. De geweldige klantenservice van orange wist mij te vertellen dat zij dit toestel nog niet ondersteunen, maar ik heb de n82 icm orange music wel als actie bij BC gekocht.

Wat moet ik precies doen om toch tv te kunnen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Laatst online: 22-06 12:27
Voor wie het gemist heeft (dit is 15 april verzonden):
Beste Orange klant,

Met deze e-mail informeren wij u dat de gratis Orange webmail dienst in combinatie met uw mobiele telefoonabonnement per 15 mei 2008 niet meer beschikbaar is. Dit betekent helaas dat uw emailadres wordt opgeheven. U kunt dus geen e-mails meer versturen en ontvangen via orange.nl en via uw telefoon met Orange World. Ook aanverwante diensten zoals de online agenda, adresboek en takenlijst kunt u vanaf deze datum niet meer gebruiken.

Heeft u naast uw mobiele telefoonabonnement ook een Orange ADSL of kabel abonnement? Dan behoudt u wel het emailadres dat behoort bij het Orange ADSL abonnement.

Om te voorkomen dat u niet meer bereikbaar bent via email, bieden wij u een alternatief zodat u kunt blijven e-mailen via uw computer en via uw telefoon. Voor instructies voor het aanmaken van een nieuwe mailbox bij Yahoo of GMail en e-mailen via uw telefoon gaat u naar http://mobiel.orange.nl/instructies/instructies.html. Leest u deze e-mail op uw telefoon dan raden wij u aan om in te loggen via uw computer op orange.nl.

Heeft u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen? Bel dan 1200 vanaf uw mobiele telefoon om contact op te nemen met de Orange klantenservice.

We bedanken u hartelijk voor het gebruik van deze dienst!

Met vriendelijke groet,
Orange Nederland N.V.
Beetje jammer :/

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ma.rkus.nl schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:41:
Voor wie het gemist heeft (dit is 15 april verzonden):

[...]

Beetje jammer :/
Zeker jammer. Of je het nu gebruikt of niet: Orange begint gewoon met het afbouwen van diensten, en dat terwijl de abo's gewoon doorlopen. En denk maar niet dat ze goedkoper worden voor de mensen die eraan vast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-06 19:31
Helsie schreef op zondag 20 april 2008 @ 02:23:
[...]
Zeker jammer. Of je het nu gebruikt of niet: Orange begint gewoon met het afbouwen van diensten, en dat terwijl de abo's gewoon doorlopen. En denk maar niet dat ze goedkoper worden voor de mensen die eraan vast zitten.
Ik heb nu best wel spijt dat ik een 2 jarig abo heb. Zit er nog minder dan 1,5 maand aan vast. Enig manier om daar onderuit te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-06 21:16
Bij toeval keek ik net in mijn Orange-mail. Kunnen ze dit zomaar maken??? Ik kan me voorstellen dat mensen dit adres voor prive zaken gebruiken... Opeens ben je niet meer bereikbaar, lekker hoor. De termijn is ook nog eens verschikkelijk kort. Helaas zullen de AV wel voorschrijven dat dit zomaar mag. Leuk is het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dood pixeltje
dood pixeltje schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 22:55:
Ik heb een N82 en wil tv kijken. Heb een Orange Music 35 abo en heb ergens hier gelezen dat dit kan. Ik heb ook wat instellingen gezien, maar snap niet goed waar ik deze moet invoeren. De geweldige klantenservice van orange wist mij te vertellen dat zij dit toestel nog niet ondersteunen, maar ik heb de n82 icm orange music wel als actie bij BC gekocht.

Wat moet ik precies doen om toch tv te kunnen kijken?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Kunnen ze het bij BC niet voor je doen? Dat is toch de meerwaarde van een fysieke shop, waar mensen voor betalen. Als je nog een Orange shop kan vinden, denk ik dat ze je daar ook wel willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dood pixeltje
Geen matches
Ik doelde eigenlijk op een antwoord van Noreia...
Noreia schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 00:10:
Hallo tweakers... Ik heb nu een music-abonnement en gelukkig de tv op mijn nokia n82 al aan de praat gekregen...

[ Voor 41% gewijzigd door dood pixeltje op 21-04-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Geen matches
Wat ik heel vervelend vind, mijn nieuw HTC toestel kan maar 1 GPRS verbinding maken op zelfde moment. Met mijn Nokia kon ik gewoon internetten via WAP Profiel, en MSN'en over Internet Profiel. Maar nu, wil ik graag toch wel MSN'en over mijn WAP profielen aangezien ik ook zonder limiet wil internetten. Heeft iemand hier een applicatie voor Windows Mobile 6 voor gevonden? Webmessenger werkt wel, maar zoek toch een met een trilfunctie bij binnenkomend bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09-2024
Beste tweakers,

Ik heb een sim only abbo afgesloten bij orange (15 euro per maand) en daar heb ik een paar vragen over:

1. Omdat het een sim only abbonement is krijg ik voor 15 euro per maand 30 euro beltegoed. Als ik dan orange world afsluit heb ik dan nog 24 euro beltegoed over of zie ik dit fout ?

2. Krijg ik bij orange standaard een umts simkaart of moet ik dat bij die shop gaan aanvragen ?

3. Misschien is hier nog niets over duidelijk maar is het mogelijk dat orange world binnenkort van het t-mobile netwerk gebruik gaat maken ?

Bij voorbaat dank,
Jurian

[ Voor 14% gewijzigd door zero_cool89 op 26-04-2008 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 23:08
1. Ingewikkelde kwestie! Op een ander forum kwam dit eruit:
"Wat betreft de bundel, die is elke maand 15 euro bij een simonly 15 en kan ook meegenomen of opgespaard worden. Hiervan gaan ook de voordeelbundels af (bv orange world etc, zodoende kan er dus maar weinig mee naar een volgende maand wanneer je deze bundels gebruikt) De 15 euro extra tegoed krijg je elke maand om mee te bellen maar kan niet meegenomen worden en ook kunnen hier geen voordeelbundels vanaf. "
"als je dus 15 euro aan voordeelbundels hebt dan gaat je eerste 15 euro daar aan op en dan heb je dus nog eens die 15 euro die je niet kan meenemen"

2. UMTS simkaart krijg je erbij. Je raadt het nooit, maar hij ziet eruit als een simkaart ;)

3. Geloof dat de merging van het netwerk nog wat maanden op zich laat wachten (als ik het me goed herriner pas volgend jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvanvliet
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03 14:48
Geen matches
Hallo daar,

Ik heb gemerkt dat mijn internet van organge (20mbit) een stuk sneller is geworden. Eerst zat ik redelijk standaard op 1300kbp/s en sind een week schommel ik tussen de 1800kbp/s en de 2000kbp/s.

Op zich niks om je zorgen over te maken :P maar kan nergens vinden dat de snelheid van mijn abo is verhoogd? Zijn er meer mensen met deze (positieve) ervaring?

Groeten,

Een blije downloader 8)

Always happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 14:57
Geen matches
jbvanvliet schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:52:
Ik heb gemerkt dat mijn internet van organge (20mbit) een stuk sneller is geworden. Eerst zat ik redelijk standaard op 1300kbp/s en sind een week schommel ik tussen de 1800kbp/s en de 2000kbp/s.
Dat is snel, via UMTS?
Ik denk dat je in het verkeerde forum/draadje zit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

andreas2005 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:48:
Bij mij is dit nu ook al een tijdje zo, ik kan via de "internet acces" instellingen internetten op mijn telefoon, terwijl het verbruik niet omhoog gaat. Ook op rekeningen van Orange wordt verder niets in rekening gebracht. Heeft iemand een idee hoe dit kan? (ik vind verder zelf totaal geen probleem, overigens:p)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Geen matches
Radio luisteren? O.o. Hoeveel kb gebruiken jullie per maand? Ik zit toch al de 20mb met MSN alleen =|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Ik merk sinds vandaag ineens dat Inetnet Acces niet meer geteld wordt in het overzichtsscherm. Dat is best positief. Nu maar hopen dat ze het achteraf niet gaan compenseren. Om eerlijk te zijn gebruik ik het vrijwel nooit. Ik kan alles benaderen via Orange World.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Geen matches
Bij mij wordt het wel gewoon geteld hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42807

Geen matches
Sinds een maandje heb ik het volgende probleem:
Tijdens een telefoongesprek verbreekt spontaan de verbinding.
Heel irritant.

Nu ben ik benieuwd of ik de enige met dit probleem ben, of dat het een probleem met mijn toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Ik heb geen problemen met de verbinding. Als de verbinding wordt verbroken, moet je wel direct terug bellen. Je krijgt dan namelijk geld terug van Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blarretje
  • Laatst online: 19-10-2024
Sinds februari van dit jaar een mobiel abonnement afgesloten bij Orange. Spijt als haren op mijn hoofd. Wat een waardeloze provider. Ik zat voorheen bij T-mobile, had prima bereik zowel binnen- als buitenshuis. Nu kan ik mijn telefoon niet gebruiken wegens een waardeloos netwerk. Zowel binnen als buitenshuis geen bereik. Alleen in grote steden werkt de telefoon goed. Orange is niet gevoelig voor mijn klachten en ik heb daarom geschillencommissie ingeschakeld. Over T-Mobile ben ik altijd tevreden geweest, maar Orange is een groot drama!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kage Musha
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 15:52
Blarretje schreef op maandag 19 mei 2008 @ 08:54:
Sinds februari van dit jaar een mobiel abonnement afgesloten bij Orange. Spijt als haren op mijn hoofd. Wat een waardeloze provider. Ik zat voorheen bij T-mobile, had prima bereik zowel binnen- als buitenshuis. Nu kan ik mijn telefoon niet gebruiken wegens een waardeloos netwerk. Zowel binnen als buitenshuis geen bereik. Alleen in grote steden werkt de telefoon goed. Orange is niet gevoelig voor mijn klachten en ik heb daarom geschillencommissie ingeschakeld. Over T-Mobile ben ik altijd tevreden geweest, maar Orange is een groot drama!!!
Het verschilt. Als het op bereik aan komt omet je toch bij KPN of Vodafone zijn. Maar T-mobile voegt nu de netwerken samen. Ik heb Orange en dat is buiten de grote steden ook goed bereik. Maar in sommige delen is dat inderdaad zo maar dat heb je met T-Mobile ook.

o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05:22
Ik heb sinds een maand of 3 ook een orange mobiel abo (20 eur/mnd)
Nu gebruik ik mijn mobiel (n73) voornamelijk voor bellen maar sinds kort zie ik de mogelijkheden tot het gebruik van mobiel voor het internet ook. Ik gebruik het zeer onregelmatig en zo af en toe. Is het nu verstandig om orange world te nemen of gewoon zonder world af en toe verbinding maken met het internet? M.a.w. wanneer is het nu verstandig om orange world te nemen en wanneer kun je beter gewoon alles houden zoals het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
chippie777 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:25:
Ik heb sinds een maand of 3 ook een orange mobiel abo (20 eur/mnd)
Nu gebruik ik mijn mobiel (n73) voornamelijk voor bellen maar sinds kort zie ik de mogelijkheden tot het gebruik van mobiel voor het internet ook. Ik gebruik het zeer onregelmatig en zo af en toe. Is het nu verstandig om orange world te nemen of gewoon zonder world af en toe verbinding maken met het internet? M.a.w. wanneer is het nu verstandig om orange world te nemen en wanneer kun je beter gewoon alles houden zoals het is?
Als je meer dan 2 MB verbruikt, of meer dan 4 a 5 keer per maand gebruik maakt van Orange World en/of internet is het al interresant om Orange World te activeren. Dit kan bovendien op ieder moment opgezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
robert-630 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:50:
[...]

Als je meer dan 2 MB verbruikt, of meer dan 4 a 5 keer per maand gebruik maakt van Orange World en/of internet is het al interresant om Orange World te activeren. Dit kan bovendien op ieder moment opgezegd worden.
Ik zal eens kijken wat ik de laatste maanden heb verbruikt, als het goed is is dat te zien op de online rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
chippie777 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:22:
[...]

Ik zal eens kijken wat ik de laatste maanden heb verbruikt, als het goed is is dat te zien op de online rekening.
Nog simpeler: Kijk of je meer dan 6,- kwijt bent geweest, is dat het geval, dan kan je waarschijnlijk beter voor Orange World kiezen.

Overigens: Ikzelf kan bij mijn nieuwe abo dit verbruik niet zien. Ruim 2 jaar terug bij een oud abo kon ik dit wel inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Nu we het toch over internet via het mobiel hebben. Ik vind de tarieven niet helemaal duidelijk. Ik lees het voglende op de site:
Orange world 6 euro
Internet access 25 MB gratis daarna 2 euro per MB

Wat houdt dit nu in? Ik had begrepen dat je met Orange world voor 6 euro onberkt kunt internetten op je mobiel. Maar als ik het zo lees zou je zonder orange world de eerste 25 MB gratis krijgen en daarna 2 euro per MB betalen. Als dat zo is dan is dat niet zo slecht voor iemand die heel weinig internet.
Of lees ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

chippie777 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:57:
Nu we het toch over internet via het mobiel hebben. Ik vind de tarieven niet helemaal duidelijk. Ik lees het voglende op de site:
Orange world 6 euro
Internet access 25 MB gratis daarna 2 euro per MB

Wat houdt dit nu in? Ik had begrepen dat je met Orange world voor 6 euro onberkt kunt internetten op je mobiel. Maar als ik het zo lees zou je zonder orange world de eerste 25 MB gratis krijgen en daarna 2 euro per MB betalen. Als dat zo is dan is dat niet zo slecht voor iemand die heel weinig internet.
Of lees ik het verkeerd?
Wanneer je je aanmeldt voor Orange World, krijg je de instellingen hiervoor naar je telefoon gestuurd. Hierbij krijg je 2 "profielen" (verbindingsinstellingen), waarmee je kunt internetten. Met het Orange World profiel kun je onbeperkt internetten, echter is downloaden niet mogelijk, evenals streamen en dergelijke. Wil je dat soort dingen wel doen, moet je verbinding maken via het Internet Acces profiel, dat een limiet kent van 25 mb.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-06 23:57
Famoso schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:01:
[...]

Wanneer je je aanmeldt voor Orange World, krijg je de instellingen hiervoor naar je telefoon gestuurd. Hierbij krijg je 2 "profielen" (verbindingsinstellingen), waarmee je kunt internetten. Met het Orange World profiel kun je onbeperkt internetten, echter is downloaden niet mogelijk, evenals streamen en dergelijke. Wil je dat soort dingen wel doen, moet je verbinding maken via het Internet Acces profiel, dat een limiet kent van 25 mb.
klopt niet helemaal wat je zegt, met orange world kan je wel downloaden (enkel bepaalde bestandstypen worden geblokkeerd, maar de controle gebeurt obv exensie) Je kan er zelfs met je laptop zo goed als onbeperkt(qua datagebruik) mee internetten.

Beperkingen die je wel hebt zijn dat vele dingen die geen http poort 80 internet zijn niet werken, zoals imap en pop3 voor email, of msn.

Zeker op een laptop zijn dit soort dingen wel te omzijlen. Simpel met bijv, webmail en webmessenger, of iets geavanceerder met een citrix virtual desktop verbinding (die doet het verrassend goed over UMTS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-06 20:56
Op diverse plaatsen binnen GOT gevonden hoe je Orange World kunt gebruiken met de laptop, maar helaas mij is het nog niet gelukt.
Weet iemand hoe je e.e.a. instelt als je een Nokia E65 gebruikt i.c.m. Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Geen matches
Ik heb het wel werkend gekregen, maar toen ging het van mn 25 mb af. Ik had dan ook gewoon de Sony Ericsson software gebruikt en kon alle poorten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Laatst online: 17-06 20:56
marteltor schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:07:
Ik heb het wel werkend gekregen, maar toen ging het van mn 25 mb af. Ik had dan ook gewoon de Sony Ericsson software gebruikt en kon alle poorten gebruiken.
Dan heb je via Internet Access verbinding gemaakt. Dat lukt mij ook icm de Nokia PC software. Via Orange World helaas (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:14
Weet iemand of onderstaande emailadres nog klopt van de Orange klantenservice? Kan mij goed voorstellen dat men wegens de het samengaan met T-Mobile een ander emailadres hebben nu?

Dit emailadres heb ik van Orange: csbomail.nlmb(ed)orange-ftgroup.com

Ik heb daar 5 dagen terug een email heen gestuurd, maar geen reactie mogen ontvangen. Normaal krijg ik binnen 24 uur antwoord of uiterlijk 2 dagen, daarom deze vraag.

Ik hoor het wel............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:24
Blarretje schreef op maandag 19 mei 2008 @ 08:54:
nieuws: T-Mobile gaat Orange-klanten migreren naar eigen netwerk

komt allemaal goed dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-06 12:05
Graag wil ik bankieren met ABN via Orange World. Dan kan via Info --> Financieel --> ABN AMRO. Echter, als ik dan naar betalen ga, dan krijg ik de melding dat mijn toestel (een Nokia N95) niet ondersteund wordt. Het lijkt me, dat de standaard-browser goed genoeg is. Weet iemand, hoe je toch met een N95 kan bankieren met ABN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Famoso schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:01:
[...]

En koekjes worden geblokkeerd bij Orange World.
mpx200_05 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:01:
Op diverse plaatsen binnen GOT gevonden hoe je Orange World kunt gebruiken met de laptop, maar helaas mij is het nog niet gelukt.
Weet iemand hoe je e.e.a. instelt als je een Nokia E65 gebruikt i.c.m. Vista?
Je moet in IE/FF een proxy instellen, althans, dat was bij mij nodig om het werkend te krijgen.

10.250.255.188
poort 5080

Daarnaast moet je in de Bluetooth configscherm je foon toevoegen als NAP, oftewel Netwerk Access Point

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Raven schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 18:17:
[...]

En koekjes worden geblokkeerd bij Orange World.
Wat bij mij goed werkte toen ik nog Orange had was om via een niet-OW-verbinding (bv Orange GPRS) naar de site te gaan, het cookie op te halen en dan met OW verder te browsen. Negen van de tien keer werd het cookie dan geaccepteerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen matches
Met GoT wel, kan zelfs posten :) , maar met Raventalk (om maar een forum op te noemen) ben/blijf ik wél ingelogd, maar als ik wil posten krijg ik het volgende, niet van IE maar van het (SMF) forum zelf:
Your session timed out while posting. Please try to re-submit your message.
Posts editten daar:
Session verification failed. Please try logging out and back in again, and then try again.
Cookie(s) aangemaakt mbv @home verbinding thuis....

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 28-05-2008 15:32 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen matches
Maar geen oplossing voor?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240934

Hallo.

Ik heb een Samsung E-900 maar kan geen vinden met het internet krijgen via GPRS.
Weet iemand de juiste instellen hiervoor?
Ik heb gewoon een orange abonnement .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ga naar de Orange-site en laat de juiste instellingen naar je toestel verzenden, over het algemeen werkt dat het beste. Ook kan je contact opnemen met de klantenservice, zodat zij het naar je verzenden.

Heb je Orange World?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Neen ik heb geen Orange world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126157

Ik heb een Orange abbo en heb Orange World geactiveerd. Echter, ik kan mijn chello email (POP) niet ophalen met mijn E65 telefoon. Krijg de melding dat de server niet gevonden kan worden. Kan wel gewoon de email ophalen middels een LAN verbinding en kan met orange World wel gewoon andere pagina's bezoeken.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:10

knakworst

Get more sats!

Daar heb je internet access voor nodig in plaats van orange world. Dat staat in de startpost toegelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-06 20:25

tijmeng

Panasonic 7J

zou ik een orange simmetje met world erop in een Huawei usb modem kunnen stoppen en dan ook nog internetten via de wap proxy?

Zou ideaal zijn voor op de boot deze zomer.

merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Weet iemand toevallig of Orange bepaalde user agents blocked via Orange World?

Ik weet iig dat ze bepaalde websites/poorten/cookies/programma's blocken, maar zou het mogelijk zijn dat ik überhaupt geen verbinding krijg omdat de user agent van de iPhone wordt geblocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunra
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Geen matches
Als ik via internet connection sharing mijn laptop aansluit op mijn p3600 kan ik mp3-streams luisteren in IE. Als ik dit direct probeer op mijn telefoon lukt dit niet. Toch vreemd, ik dacht dat streams geblokkeerd werden? Heeft dit te maken met de overname door T-Mobile?

En de hamvraag natuurlijk, weet iemand een programmaatje waarmee ik deze streams (bv http://www.wefunkradio.com/listen.plx) aan de praat zou krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
Sunra schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:21:
Als ik via internet connection sharing mijn laptop aansluit op mijn p3600 kan ik mp3-streams luisteren in IE. Als ik dit direct probeer op mijn telefoon lukt dit niet. Toch vreemd, ik dacht dat streams geblokkeerd werden? Heeft dit te maken met de overname door T-Mobile?

En de hamvraag natuurlijk, weet iemand een programmaatje waarmee ik deze streams (bv http://www.wefunkradio.com/listen.plx) aan de praat zou krijgen?
Hmm, ik weet niet hoe het zou moeten, Ik heb ook weleens gehoord dat het mogelijk is om de beperkingen van de WAP-proxy van Orange te omzeilen (en daardoor volledig internet zonder bijbetalen). Dat zou jouw probleem oplossen, maar ik weet niet hoe dat gaat (en of het uberhaupt kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blarretje
  • Laatst online: 19-10-2024
Dankzij inschakeling van de geschillencommissie heb ik inmiddels een schikking getroffen met Orange. Mijn huidige Orange abonnement wordt kosteloos beeindigd en ik wordt in de gelegenheid gesteld een nieuw T-Mobile contract af te sluiten. Ik ben dus afgelopen maandag naar de T-Mobile shop geweest en heb daar de I-Phone besteld. Het heeft dus even geduurd, maar voor mij dus een prima oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ik heb dit ingesteld op mijn Samsung e-900:

Proxy : 10.250.255.188
Port : 5080
Wachttijd : 60
DNS uit.
Drager GPRS.

Geavanceerde instellingen:
APN : internet
Gebruikersnaam : niks
Wachtwoord niks :

Ik kan geen verbinding krijgen met Internet via GPRS kan iemand mij helpen aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Orange World gaat World heten. Maar het blijft gelukkig bestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
Bij mij werkt de Orange World proxy 'truc' sinds gisteren niet meer.
Iemand anders met die ervaring?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hier werkt de Orange World proxy truc nog steeds, zowel via Orange, en het T-Mobile netwerk.

@UTWOL

Als je het APN adres veranderd van internet,
naar

wap

gaat het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
ReBr schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 03:01:
Hier werkt de Orange World proxy truc nog steeds, zowel via Orange, en het T-Mobile netwerk.

@UTWOL

naar

wap

gaat het werken.
Is deze truc voor onbeperkt internet? Want ik kan maar een beperkt deel van internet bekijken (geen rare poorten, geen pdf of grote bestanden, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
Vandaag werkt het idd weer wel.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
ernstblaauw schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 08:47:
[...]

Is deze truc voor onbeperkt internet? Want ik kan maar een beperkt deel van internet bekijken (geen rare poorten, geen pdf of grote bestanden, etc.
Ja en nee, ik zal het proberen uit te leggen:

Toen Orange World begon, (ala Dutchtone Extended, en later Share) was de situatie bijna netzo als nu, voor 6 Euro per maand had je onbeperkt wap mogelijkheden via APN wap, en volledig internet via het APN internet, wat wel per kb betaald dient te worden (nadat je 2MB had verbruikt, wat inclusief was).
Je wil natuurlijk niets extra betalen, dan alleen maar die 6 Euro, dus wil je zoveel mogelijk doen via APN wap.
Alleen, zoals de naam al zegt, was het alleen maar de bedoeling dat je dit gebruikte op wap-telefoons, om wap pagina's te bekijken (en zodoende weinig data verkeer verbruiken)
Wap telefoons maken (maakte) gebruik gebruik van poort 9201, waarmee de telefoon een verzoek verstuurde voor een wap pagina.
Probleem was, dat met de nieuwere telefoons, grotere sites mogelijk waren, en zelfs al kleine html websites (wap is opgemaakt in oa wml)
Maar via poort 9201 zat een beperking in de maximale grote van een pagina (was toen iets van 30 tot 100 kb)
Ook was deze poort alleen te gebruiken met een wap Browser, zodoende kan je deze ook niet gebruiken op de PC, of een alternatieve browser op de telefoon.

Om dit probleem te 'omzeilen' kan je via het APN wap, ook gebruik maken van poort 5080 (deze kan je vergelijken met poort 80, of 8080 op de PC)
Deze poort heeft deze beperkingen in mindere mate, en het grote voordeel, je kan deze poort ook gebruiken op een normale PC, zodat je via je mobiel, een data verbinding kan opzetten, en lekker achter de PC het internet opkan, zonder maar een extra kb te moeten betalen.
Enigste wat je hoeft te doen is, Proxyserver instellen in je browser (10.250.255.188 poort 5080)
Normaal internetten is nu mogelijk, maar je kan nog steeds geen gebruik maken van bv pop email, streaming, enz.. omdat deze poorten allemaal geblokkeerd zijn via APN wap.
Downloaden is ook maar heel beperkt mogelijk, maar PDF bestanden kan tegenwoordig dan weer wel (als ze maar niet te groot zijn qua bestandsformaat)

Op telefoons hoef je tegenwoording eigenlijk niets meer te veranderen, zowel poort 9201, als 5080 werken prima, wil je op de PC internetten, dan moet je 5080 instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@UTWOL

naar

wap

gaat het werken.
Nee het werkt niet.

Heb het nu ingesteld op :
Proxy aan : 10.250.255.188
Poort : 5080
Wachttijd :90
DNS aan
DNS 1 : 10.250.255.188
DNS 2 : 10.250.255.188
Drager : GPRS

Geavanceerde instellingen : ]
APN : wap
Gebruikersnaam : Geen
Wachtwoord : Geen.

Het wilt maar niet.

Update :

Heb via bel.nl configuratieaangevraagd maar wil nog steeds niet ulkken? Misschien is mijn telefoon kapot? Heel raar dit.

De config van bel.nl is trouwens dit:

DNS uit.

Gebruikersnaam : nummers dus zoiets : 332432145
Wachtwoord : ************

Deze instellingen had ik eigenlijk al maar denk dat het aan me mobiel ligt , maar eerst deed gprs enzo het wel. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 240934 op 02-08-2008 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
Anoniem: 240934 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 22:33:
[...]

Nee het werkt niet.

Heb het nu ingesteld op :
DNS aan
DNS 1 : 10.250.255.188
DNS 2 : 10.250.255.188

Gebruikersnaam : Geen
Wachtwoord : Geen.

Het wilt maar niet.

Update :

Heb via bel.nl configuratieaangevraagd maar wil nog steeds niet ulkken? Misschien is mijn telefoon kapot? Heel raar dit.

De config van bel.nl is trouwens dit:

DNS uit.

Gebruikersnaam : nummers dus zoiets : 332432145
Wachtwoord : ************

Deze instellingen had ik eigenlijk al maar denk dat het aan me mobiel ligt , maar eerst deed gprs enzo het wel. :)
Bij jouw laatste instellingen van bel.NL

Verander poort eens naar 9201

Bij geavanceerde instellingen kan je hetvolgende proberen
gebruikersnaam: 0628000000
wachtwoord: 28000000
of
Gebruikersnaam: orange
wachtwoord: orange

Mocht het allemaal niet werken,
Alle instellingen verwijderen, en instellingen opnieuw aanvragen via mijn account

http://orange.t-mobile.nl/mijn_account/

inloggen, en vervolgens kiezen voor mijn Tools, en telefoon instellen, nu kan je jouw toestel kiezen, en de instellingen komen vanzelf naar jouw toe (dit werkt nu nog, heb het net gecontroleerd)

ps wat gaat er precies fout? krijg je direct al een communicatie fout, of wordt er wel verbinding gemaakt, maar gebeurt er vervolgens een tijdje niets, en wordt uiteindelijk de verbinding verbroken?

het eerste betekend dat World niet meer is geactiveerd, het tweede, dat je instellingen niet correct zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ReBr schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 23:50:
[...]

Bij jouw laatste instellingen van bel.NL

Verander poort eens naar 9201

Bij geavanceerde instellingen kan je hetvolgende proberen
gebruikersnaam: 0628000000
wachtwoord: 28000000
of
Gebruikersnaam: orange
wachtwoord: orange

Mocht het allemaal niet werken,
Alle instellingen verwijderen, en instellingen opnieuw aanvragen via mijn account

http://orange.t-mobile.nl/mijn_account/

inloggen, en vervolgens kiezen voor mijn Tools, en telefoon instellen, nu kan je jouw toestel kiezen, en de instellingen komen vanzelf naar jouw toe (dit werkt nu nog, heb het net gecontroleerd)

ps wat gaat er precies fout? krijg je direct al een communicatie fout, of wordt er wel verbinding gemaakt, maar gebeurt er vervolgens een tijdje niets, en wordt uiteindelijk de verbinding verbroken?

het eerste betekend dat World niet meer is geactiveerd, het tweede, dat je instellingen niet correct zijn.
Bedankt ,

het lijkt als hij wilt verbinden maar dit niet lukt. Na een minuut ofzo krijg ik dan te zien Communicatie fout (Van de telefoon zelf).

Als ik als wap profiel het mms profiel kies van orange dan verbindt hij wel , maar dan kan ik (vanzelfsprekend) geen webpagina bekijken.

Port 9201 helpt niet.
Geavanceerde instellingen wijzigen naar orange orange helpt ook niet.

Ben nu de instellingen aan het opvragen , wap instellingen kiezen of internet access?

Update:
Heb ze allebei opgevraagd.
GPRS doet het nog steeds niet.

Wap (via GSM) werkt wel maar is traag. Is dit gratis?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 240934 op 03-08-2008 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
Anoniem: 240934 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:36:
[...]

Bedankt ,

het lijkt als hij wilt verbinden maar dit niet lukt. Na een minuut ofzo krijg ik dan te zien Communicatie fout (Van de telefoon zelf).

Als ik als wap profiel het mms profiel kies van orange dan verbindt hij wel , maar dan kan ik (vanzelfsprekend) geen webpagina bekijken.

Port 9201 helpt niet.
Geavanceerde instellingen wijzigen naar orange orange helpt ook niet.

Ben nu de instellingen aan het opvragen , wap instellingen kiezen of internet access?

Update:
Heb ze allebei opgevraagd.
GPRS doet het nog steeds niet.

Wap (via GSM) werkt wel maar is traag. Is dit gratis?
Dat laatste is NIET gratis, dit wordt berekend als een normaal gesprek (jij heb een Orange abo, als ik het goed heb)

Het werkt idd zonder dat je die 6Euro hoeft te betalen, alleen geen GPRS toegang, verder kan je nu wel Orange World pagina's bekijken, en al het overige op mobiele web, en dit betekend dus dat je instellingen GOED zijn, maar dat je alleen geen toegang kan krijgen via GPRS, en dit betekend dus weer dat het NIET is geactiveerd, dus eventjes bellen met de klantenservice om Orange World te laten activeren (dan gaat er 6 Euro van je bundel tegoed af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

190632

Uit dit topic heb ik begrepen dat zolang ik via Orange World blijft internetten (en niet handmatig Internet Access kies), dit gratis is.

Kan T-Mobile hier iets aan veranderen zonder dat ik het weet? De komende maand(en?) wordt het netwerk overgeschakeld naar T-Mobile en ik vraag me af of dit gevolgen kan hebben voor mijn GPRS(/EDGE) verbinding.

Kan T-Mobile mijn verbinding van Orange World naar Internet Access veranderen?
Kan T-Mobile mijn de proxy-instellingen van mijn Orange World-verbinding wijzigen?
Kan T-Mobile iets op hun netwerk veranderen zodat, zelfs als er niets aan mijn instellingen verandert, er toch ineens voor het dataverbruik betaald moet gaan worden, zonder dat wij hieromtrent van te voren op de hoogte zijn gesteld?

Ik heb automatische updates aangezet voor enkele programma's op mjin Pocket PC (en download ook installatiebestanden voor software op mijn PPC) en verwacht deze maand zo'n 500MB te gebruiken. Een rekening voor verbruikte data zou dus een zeer onwelkome verrassing zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dood pixeltje
Na het krijgen van een sms van orange wil ik graag online mijn rekening zien.
Ik ga naar http://orange.t-mobile.nl/mijn_account/ en vul mijn nummer en wachtwoord in.
Ik krijg vervolgens een blanko pagina met alleen de tekst dat ik ben ingelogd en in de url-balk een roze melding van een certificaatfout...

Weet iemand hoe ik mijn rekening kan bekijken?

Ben er al uit. Uitloggen en weer inloggen > mijn account
Raar maar waar...

[ Voor 79% gewijzigd door dood pixeltje op 08-08-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-05 15:32
In het vorige topic las ik dat Orange World in het buitenland maar in een bepaald aantal landen werkt, en daar stond de USA niet bij. Is dit nog steeds zo ?

Ik ga volgende week op vakantie naar de USA, en een verbinding tot google maps zou wel relaxed zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Un-X-PecteD schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 14:10:
In het vorige topic las ik dat Orange World in het buitenland maar in een bepaald aantal landen werkt, en daar stond de USA niet bij. Is dit nog steeds zo ?

Ik ga volgende week op vakantie naar de USA, en een verbinding tot google maps zou wel relaxed zijn
15 euro per mb om google maps te gebruiken... enig idee hoe snel je dan aan een enorme rekening zit??
190632 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 08:23:
Uit dit topic heb ik begrepen dat zolang ik via Orange World blijft internetten (en niet handmatig Internet Access kies), dit gratis is.
Dit is helemaal waar, mits het in het binnenland is. Buitenland is Orange World data net zo goed 15 euro per mb als binnen Nederland.

[ Voor 28% gewijzigd door Helsie op 15-08-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashinuke
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-05 15:32
Ik ben me bewust van de prijzen, daarom ben ik ook nog wat dingen aan het uitzoeken. Ik kan nu alleen nog diensten van Orange pakken hé? Het is niet dat ik nu een internet abonnement van T-mobile kan afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Geen matches
Mail for Exchange kan sinds gister ineens niet meer sync'en via toegangspunt wap... Anderen ook met dit probleem? Via wlan werkt het nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Ik kan mijn gmail ook niet meer benaderen (via gmail app) via orange world. Ik krijg een "Netwerk niet beschikbaar 404" melding :o

[ Voor 11% gewijzigd door marteltor op 03-09-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb hier een oude toestel (Siemens SXG 75) liggen van iemand die graag Orange World wil gebruiken. Helaas krijg ik het maar niet voor elkaar. OW is wel geactiveerd, want op een ander toestel werkt het wel.

Wat ik in heb gesteld bij verbindingsprofiel:
• Profielnaam: Orange
• APN: wap
• Login: 0628000000
• Wachtwoord: PASSWORD (ook met kleine letters geprobeerd)
• Authenticatie: Geen/Normaal/Beveiligd (allemaal getest)
• DNS 1 en 2: niet ingevuld (is optioneel)

Wat ik in heb gesteld bij interneprofiel:
• Profielnaam: orange (bewust met kleine letter om het verschil me de bovenstaande te zien)
• Type: wap
• Beveiliging: Geen/Beveiligd (beide geprobeerd)
• Proxy-server: 10.250.288.188
• Proxy-poort: 5080
• Wachwoord: PASSWORD (ook met kleine letters geprobeerd)

Wat ik in de browser in heb gesteld:
• Verbindingsprofiel: Orange
• Internetprofiel: orange

Als ik een pagina probeer te benaderen (bv http://m.buienradar.nl) dan worden er wel bytes verzonden, maar er komt geen enkele byte terug.

Heb ik ergens een foutje gemaakt? Iemand een idee wat ik nog kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
pven schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:26:
Ik heb hier een oude toestel (Siemens SXG 75) liggen van iemand die graag Orange World wil gebruiken. Helaas krijg ik het maar niet voor elkaar. OW is wel geactiveerd, want op een ander toestel werkt het wel.

Wat ik in heb gesteld bij verbindingsprofiel:
• Profielnaam: Orange
• APN: wap
• Wachtwoord: PASSWORD (ook met kleine letters geprobeerd)
• Authenticatie: Geen/Normaal/Beveiligd (allemaal getest)
• DNS 1 en 2: niet ingevuld (is optioneel)

Wat ik in heb gesteld bij interneprofiel:
• Profielnaam: orange (bewust met kleine letter om het verschil me de bovenstaande te zien)
• Type: wap
• Beveiliging: Geen/Beveiligd (beide geprobeerd)
• Proxy-server: 10.250.288.188
• Proxy-poort: 5080
• Wachwoord: PASSWORD (ook met kleine letters geprobeerd)

Wat ik in de browser in heb gesteld:
• Verbindingsprofiel: Orange
• Internetprofiel: orange

Als ik een pagina probeer te benaderen (bv http://m.buienradar.nl) dan worden er wel bytes verzonden, maar er komt geen enkele byte terug.

Heb ik ergens een foutje gemaakt? Iemand een idee wat ik nog kan proberen?
Als je type wap gebruikt, moet je poort 9201 gebruiken.

ps, sinds vandaag werkt Orange World niet meer op mn prepaid Orange kaartje, meer die hiervan last hebben. (er wordt wel verbinding gemaakt, maar zodra er data verkeer komt, wordt de verbinding automatisch verbroken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248725

Geen matches
ik kan ook geen verbinding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Niet online
Er zijn er nog meer, loopt nu ook een draadje op Telecomvergelijker
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/26357

Heb daar het volgende geplaatst:

Gepost door ReBr op 05/09/2008 20:39
Ook hier werkt het nu niet meer, heb het met verschillende telefoons geprobeerd, maar geen resultaat.

Het verbinding maken lukt wel, maar zodra er data moet worden verstuurd/ontvangen, dan wordt in mijn geval de verbinding verbroken.(dit is het geval, op het Orange-en T-mobile netwerk)

Maak hier gebruik van Orange Prepaid, misschien dat dit nog iets uitmaakt.

Is het trouwens al opgevallen, dat Orange World gratis is voor prepaid klanten? ik had gewoon netjes de 6€ bundel, maar sinds begin augustus kon dat niet meer, en werd het automatisch Orange World voor 1 dag, ik heb dit dus bijna elke dag gebruikt, en had zodoende al 22 Entree's staan in mn gebruiksoverzicht, zonder ook maar een enkele cent kwijt te zijn..Vreemd

(alhoewel de site van exorange-tmobile zegt dat World voor 1 dag gratis is, dat kan je natuurlijk elke dag doen.....) :P

[ Voor 5% gewijzigd door ReBr op 05-09-2008 22:48 . Reden: Toevoeging van de ex Orange tarieven site ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Geen matches
Ik ook niet... en ik weet zeker dat hij vanmiddag nog heeft gewerkt =|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236146

Geen matches
Hier (Alkmaar) werkt internet via T-Mobile HSDPA met mijn browser van mijn LG Viewty prima. Andere apps a la Google Maps willen echter geen verbinding krijgen, terwijl dit voor de fusie wel altijd lukte. Diverse instellingen geprobeerd, maar nog niks heeft geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-06 18:15
Ok kan iemand mij vertellen hoe ik bij mijn online rekening kom :S Als ik inlog heb ik links zo een menuutje met tools en mijn account enzo. Maar nergens kan ik men rekening vinden.

Ik vind orange maar echt slecht de laatste tijd, echt een rommel

Anoniem: 264913

Mich schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:10:
Ok kan iemand mij vertellen hoe ik bij mijn online rekening kom :S Als ik inlog heb ik links zo een menuutje met tools en mijn account enzo. Maar nergens kan ik men rekening vinden.

Dat heb ik nog steeds!
Had net de klantenservice gebeld.
Maar meneer kon mij niet helpen.
Hij hoorde dat er nog steeds problemen er mee zijn.
Met het niet kunnen inloggen op http://orange.t-mobile.nl/

Het heeft te maken met je instellingen van je beveiliging en dat de certificaten verouderd zijn.
Ik weet zelf niet wat ik MOET veranderen om toch op mijnorange te komen.
Hopelijk weet iemand of je dat kan verhelpen met Mozilla of IE...

Alvast mega bedankt!

PS. Ik vind dat orange inderdaad dik achteruit is gegaan qua service.
In het telefoon menu bij 1200 blijf je maar zoeken om een medewerker aan het word te krijgen.

• Mich
Anoniem: 264913 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:09:
[...]

Dat heb ik nog steeds!
Had net de klantenservice gebeld.
Maar meneer kon mij niet helpen.
Hij hoorde dat er nog steeds problemen er mee zijn.
Met het niet kunnen inloggen op http://orange.t-mobile.nl/

Het heeft te maken met je instellingen van je beveiliging en dat de certificaten verouderd zijn.
Ik weet zelf niet wat ik MOET veranderen om toch op mijnorange te komen.
Hopelijk weet iemand of je dat kan verhelpen met Mozilla of IE...

Alvast mega bedankt!

In het telefoon menu bij 1200 blijf je maar zoeken om een medewerker aan het word te krijgen.
dit is een onzin reden. Als je ingelogt bent zie je gewoon nergens waar je rekening moet staan. Ik ga ook maar is bellen morgen. Anders stuur ze maar gratis een rekening op ipv 2.50 ervoor te vragen.

• tvdoc
  • Laatst online: 09:39
Dat is niet zo moeilijk hoor , toets gewoon 3 of 4 keer achter elkaar de 9 in , wordt je vanzelf doorverbonden met een medewerker

• Canard
  • Laatst online: 12-06 06:34
Mich schreef op maandag 08 september 2008 @ 22:10:

Als ik inlog via http://orange.t-mobile.nl/mijn_account/ wordt er daarna een popup geopend en zie ik het onderstaande menu aan de linkerkant. Die heb jij dus niet?

* mijn account
** mijn gegevens
** mijn diensten
** mijn bundels
** mijn rekening
** mijn data gebruik
** mijn wijzigingen
* mijn tools
* mijn rekening uitleg
* veelgestelde vragen

Als ik daarna op "mijn rekening" klik, wordt er nog een popup geopend waar ik de rekening van de afgelopen 5 maanden kan inzien.

[ Voor 4% gewijzigd door Canard op 10-09-2008 20:45 ]

• Mich
Canard schreef op woensdag 10 september 2008 @ 20:41:
[...]

Als ik inlog via http://orange.t-mobile.nl/mijn_account/ wordt er daarna een popup geopend en zie ik het onderstaande menu aan de linkerkant. Die heb jij dus niet?

* mijn account
** mijn gegevens
** mijn diensten
** mijn bundels
** mijn rekening
** mijn data gebruik
** mijn wijzigingen
* mijn tools
* mijn rekening uitleg
* veelgestelde vragen

Als ik daarna op "mijn rekening" klik, wordt er nog een popup geopend waar ik de rekening van de afgelopen 5 maanden kan inzien.
Als ik inlog via jouw link krijg ik dit:

mijn overzicht

*mijn account
-mijn gegevens
-mijn diensten
-mijn bundels
-mijn data gebruik
*mijn tools
*mijn rekening uitleg
*veelgestelde vragen mijn account

Das toch apart :s

• Mich
Lol ik heb het probleem opgelost met de link naar mijn uitrekening van 2 posts hoger.

Je moet gewoon inloggen en dan opent er een popup met links dat menu. Nu plak je deze link:

http://www.mijnorange.ora...ning.php?papplication=bow

in je adresbalk en druk je op enter. Ik moest ook de ctrl toets ingedrukt houden omdat er anders een popup scherm geblockt zou worden.

Ik hoop dat dit bij anderen ook werkt :*)

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ey, kheb net orange world geactiveerd. Ik kan echter met 5 toegangspunten connect:

- Orange ISP GPRS
- Orange MMS
- Orange Netherlands
- Orange World
- World Portal

Ik begrijp dat Orange World gratis is en onbeperkt, en Orange ISP GPRS beperkt met 25mb

En wat moet ik verstaan onder - Orange Netherlands en - World Portal??

en wap.orange.nl is de portal als ik het begrijp? Als ik erheen ga met n73 standaard webbrowser staat er 'de diensten die orange world aanbieden zijn niet geschikt met jou webbrowser, omdat die niet mobiele inet pagians ondersteunt. Whatthell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SauSkopje
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-11-2022
Geen matches
Problemen in Heerlen?

Blijkbaar zijn er sinds maandag al problemen in Heerlen en omgeving.
Ikzelf zit in Hoensbroek en heb tot gisteren nacht geen problemen gehad.
Nu is het vandaag al de hele dag offline geweest. Kabels en alles eens vervangen, maar helaas. Dus ik vraag me af, waarom heb ik er 4 dagen geen last van en nu OPEENS wel??
Internet is voor mij zoals een eigen kindje, ik zou niet zonder kunnen. Dus ik natuurlijk wanhopig bellen, maar tevens weer helaas want ze zijn nogsteeds niet achter het probleem.
Om ca. 17.00 heeft mijn internet een 30-45 min het weer gedaan, probleemloos. Downstream gaf die aan als 17mbit. Daarna was het weer eens offline. Na pc te hebben schoon gemaakt software en hardware matig, had ik eens een reset van instellingen geprobeerd. Toen deed mijn internet + telefonie het wel opeens weer :X
Maar nu is mijn downstream maar 0.9mbit??!! Voorheen pompte ik met eweka met 1.8mb/s, nu nog maar 90kb/s :(
Ik hoop voor ze dat het aan de storing ligt, want zelf zit ik maar 500 meter van de centrale af (als het niet nog dichterbij is)

Hebben meerdere mensen uit omgeving Heerlen hier last van?

[ Voor 0% gewijzigd door SauSkopje op 05-12-2008 23:50 . Reden: Verkeerde topic, had isp forum moeten hebben ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:02
Ik ben nu sinds de prijswijziging ergens in juni al bezig om van de afschrijvingen van Orange/Online af te komen.
Iedere keer wordt er gemeld dat het geregeld wordt, maar uiteindelijk gebeurd het nooit.
Vandaag zag ik dat er weer geld afgeschreven werd. Dit bedrag krijgen ze niet aangezien ik augustus de betaling door heb laten gaan. Ik zou zelfs van hen geld terug moeten krijgen, maar ok.
De laatste vorige maand vertelde dat het geregeld zou worden en alles op nul gezet zou worden.

Ik ga vanmiddag maar eens bellen om maar meteen het hoofd te spreken, want ik ben het toch echt zat.
Nooit problemen gehad met Orange, maar dit gaat toch echt veel te ver.

*zucht*

Nou, ze kunnen september terugstorten op het moment dat het betaald is (dus niet gestorneerd). Er wordt op dit moment een aantekening gemaakt en dan zou ik het in januari kunne regelen. Februari heb ik het geld uiteindelijk dan pas weer terug.
>_< Fijn, tip dus voor iedereen. Met een aangetekende brief opzeggen. Telefonisch hebben ze liever, maar geeft uiteindelijk alleen maar problemen.

[ Voor 22% gewijzigd door Arunia op 09-12-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Laatst online: 22-06 14:56
Ik kan ook helemaal niet meer inloggen op http://orange.t-mobile.nl/mijn_account/
Ik kan nu dus én geen bundels veranderen én geen facturen bekijken.

Heb van de week nieuwe telefoon uitgezocht (Sony ericsson X1) met t-mobile abonnement. Helaas gaat die pas in juni in. Nu wil ik wel kunnen internetten op mijn telefoon via Orange. Ze hebben in de winkel de Orange KS gebeld, en Orange world extra (die met 100 mb data) aangezet. Alleen heb ik nu dus geen juiste instellingen op mijn telefoon, en kan ik die via de site niet meer laten versturen.

En ik lees over die Orange portal, in hoeverre bestaat deze nog wel? Dat "onbeperkte" internet via orange world zou wel lekker zijn. In afwachting van mijn T-mobile abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fespen
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
ik heb ooit eens gelezen kunt internetten zonder gebruik te maken van de limieten van Orange Word.
ik heb orange word extra (100mb) en dat is zeer snel op.

met Imap van een vrij rustig email adres (en alleen van 'vandaag' en om de 15min controleren geeft al 80mb per maand.
dan af en toe Google maps en wat internetten geeft 120mb. (2 euro per elke mb over 100mb extra :( )
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste