Het Orange Online discussie topic

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 40.876 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Matched: orange
MarkBM schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 22:13:
Probleem met tv kijken bleek te liggen aan het feit dat het nog niet geactiveerd was bij orange. Na er nu een paar dagen gebruik van gemaakt te hebben werkt het spontaan niet meer!

Meer mensen een probleem met tv kijken op dit moment?
Jep, kan hier in Nijmegen ook geen TV kijken via orange...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42807

Hier in Haarlem ook geen TV meer.

Na een poosje "verbinding wordt gemaakt" verschijnt de melding "kan geen verbinding maken met server. Ongeldig server adres."

Instellingen:
Proxy JA
Proxyserver: 10.160.129.210
Poort 554
Netwerk Orange World TV

Dacht eerst dat het aan mn RealPlayer instelling lag, omdat ik die ivm vakantie op mijn draadloze thuisnetwerk had ingesteld om evt roamingkosten te voorkomen.
Maar blijk baar is het een Orange landelijk probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-06 10:49
Geen matches
Ik heb er al een meldig van gemaakt bij de afdeling data. Maar lees nu dat meerderen hetzelfde hebben. Ik merk vanzelf wel als het weer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJBrouwer
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-06-2017
even misschien een beetje een domme vraag, maar ik wil het zeker weten:
Stel ik heb orange music 35 euro.

In 1 maand bel ik een paar minuten, stuur een paar smsjes, ik kijk onbeperkt tv en ik internet voor 120 mb. Dit kost me dan 35 euro en niks meer?

Ik bedoel dat de kosten van het internetten gewoon van die 35 euro tegoed gaan die ik iedere maand krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
SJBrouwer schreef op woensdag 26 december 2007 @ 02:36:
even misschien een beetje een domme vraag, maar ik wil het zeker weten:
Stel ik heb orange music 35 euro.

In 1 maand bel ik een paar minuten, stuur een paar smsjes, ik kijk onbeperkt tv en ik internet voor 120 mb. Dit kost me dan 35 euro en niks meer?

Ik bedoel dat de kosten van het internetten gewoon van die 35 euro tegoed gaan die ik iedere maand krijg?
Als je internet via het Orange World toegangspunt wel, en niet via Orange Internet (zie zo ongeveer alle andere pagina's van dit topic).

Anoniem: 194874

Deff schreef op zondag 23 december 2007 @ 09:28:
[...]

Heb hier hetzelfde probleem en kom niet verder, weet je al wat?
Nee nog steeds niet, jij?
Heb al meerdere malen contact gehad met Orange maar ze hebben nog geen demo model om dit uit te pluizen is elke keer hun antwoord. Ik word hier dus ook niet wijzer uit! Misschien hebben die dudes van de data afdeling jou iets anders verteld?

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:00

TheVMaster

Moderator WOS
Hier werkt Orange TV gewoon perfect ;)

• MarkBM
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08-2024
TheVMaster schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:58:
Hier werkt Orange TV gewoon perfect ;)
Welke regio?

Hier in Leeuwarden doet het het nl nog steeds niet!

• Deff
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09-2020
Anoniem: 194874 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 09:44:
[...]

Nee nog steeds niet, jij?
Heb al meerdere malen contact gehad met Orange maar ze hebben nog geen demo model om dit uit te pluizen is elke keer hun antwoord. Ik word hier dus ook niet wijzer uit! Misschien hebben die dudes van de data afdeling jou iets anders verteld?
Heb het toestel pas afgelopen zaterdag gehaald bij de Belcompany i.c.m. Orange Music.
1 van de redenen om een Orange Music abonnement te nemen was het onbeperkt tv kijken via Orange World en in de winkel zei de verkoper dat dit op dit toestel zou werken

Contact maken met Orange World en de tv zenders gaat zonder problemen maar even na het moment dat de media player opent krijg ik ook de melding: "ongeldige resourcepad opgegeven".

Het lijkt er op dat de media player van de G800 de stream van Orange niet ondersteund.
Heeft iemand anders ook dit probleem ondervonden en kent iemand een oplossing?
Is het mogelijk om b.v. Realplayer op de G800 te plaatsen?

Wanneer het niet mogelijk is om tv te kijken via Orange World dan voel ik mij een beetje genaaid door Belcompany omdat ik hen toch duidelijk gemaakt had dat dit een belangrijke gadget voor mij was.
Weet iemand of ontbinding van het contract tot de mogelijkheden behoort bij Belcompany?

Ik ga zo direct even langs bij Belcompany want zaterdag zei de verkoper dat ik terug kon komen als het instellen niet zou lukken, ben benieuwd.

Anoniem: 246574

Idd sinds de 22e deze maand heb ik ook geen tv ontvangst meer in leeuwarden
Heb al contact opgenomen met orange helpdesk
En ze zouden nog contact met mij opnemen

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-06 10:49
Vandaag via het werk contact gehad met Orange. Het probleem wordt landelijk erkent. Ze zijn er mee bezig. Werkt vanzelf wel weer.

@Deff:

Het toestel wordt niet ondersteund nee. Dat zijn er echt maar een paar. Orange update ze ook niet meer gezien de fusie met T-Mobile. De zenders die er afgelopen zomer bij zouden komen lijken ook niet meer door te gaan na de fusie. Ik gebruik tv nog op mijn gemodde SE V630. Maar op m'n P1i mis ik het geen dag... Even leuk en wel grappig om aan vrienden te laten zien.

[ Voor 59% gewijzigd door chrisr5gt op 27-12-2007 22:45 ]

Geen matches
Ben al blij dat ze het erkennen als een landelijk probleem.
Dan weten de meeste mensen dat het in ieder geval niet aan hun telefoon ligt.

• visie
  • Niet online
chrisr5gt schreef op donderdag 27 december 2007 @ 22:42:
Vandaag via het werk contact gehad met Orange. Het probleem wordt landelijk erkent. Ze zijn er mee bezig. Werkt vanzelf wel weer.

@Deff:

Het toestel wordt niet ondersteund nee. Dat zijn er echt maar een paar. Orange update ze ook niet meer gezien de fusie met T-Mobile. De zenders die er afgelopen zomer bij zouden komen lijken ook niet meer door te gaan na de fusie. Ik gebruik tv nog op mijn gemodde SE V630. Maar op m'n P1i mis ik het geen dag... Even leuk en wel grappig om aan vrienden te laten zien.
Damn, jammer dat ze het niet verder uitbreiden! Maar weet je het zeker? En waarom zullen ze het niet doen? Maarja, zolang ze het maar blijven aanbieden!

Anoniem: 123349

Wha op mijn LG Viewty werk Orange tv en de ingebouwde gmail-googlemaps aplicaties ook niet :'(

Alle instellingen voor Orange tv staan goed maar krijg ook de melding dat de dienst niet beschikbaar is als de mediaplayer aan is geschoten. Iemand die het wel voor elkaar heeft gekregen?

Bij de Orange shop konden ze me niet helpen omdat hij niet officieel TV ondersteund.. En moest maar wachten tot dit wel gebeurt was. Zit UMTS en alles op dus wat zouden hun hieraan moeten veranderen wil het wel gaan werken? :/ Heb overgens het music abbonement..

Google maps enz gaat neem ik aan via Orange Java?. Zoja dan kan ik hier geen Username en password voor invoeren.. Bij anderen ook zo? Hoop dat iemand kan helpen want via Orange zelf helpt ook niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Geen matches
MarkBM schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:19:
[...]

Welke regio?

Hier in Leeuwarden doet het het nl nog steeds niet!
Regio Zwolle it is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:17
Anoniem: 123349 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 23:30:

Google maps enz gaat neem ik aan via Orange Java?. Z
Orange Java? Is dat een data profiel bij jouw?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
Anoniem: 123349 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 23:30:
Wha op mijn LG Viewty werk Orange tv en de ingebouwde gmail-googlemaps aplicaties ook niet :'(

Alle instellingen voor Orange tv staan goed maar krijg ook de melding dat de dienst niet beschikbaar is als de mediaplayer aan is geschoten. Iemand die het wel voor elkaar heeft gekregen?

Bij de Orange shop konden ze me niet helpen omdat hij niet officieel TV ondersteund.. En moest maar wachten tot dit wel gebeurt was. Zit UMTS en alles op dus wat zouden hun hieraan moeten veranderen wil het wel gaan werken? :/ Heb overgens het music abbonement..

Google maps enz gaat neem ik aan via Orange Java?. Zoja dan kan ik hier geen Username en password voor invoeren.. Bij anderen ook zo? Hoop dat iemand kan helpen want via Orange zelf helpt ook niets..
TV werkt momenteel bijna bij niemand. Uitgezonderd Zwolle dan! :P

Verder werken googlemaps en de java applet van Gmail gewoon via Orange World APN.

Tip voor het niet kunnen inloggen via orange world is om Opera mini op je mobiel te zetten. Hier heb je namelijk wel de mogelijkheid om wat in te vullen bij inlogschermen via Orange World APN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MarkBM schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:40:
[...]

TV werkt momenteel bijna bij niemand. Uitgezonderd Zwolle dan! :P

Verder werken googlemaps en de java applet van Gmail gewoon via Orange World APN.

Tip voor het niet kunnen inloggen via orange world is om Opera mini op je mobiel te zetten. Hier heb je namelijk wel de mogelijkheid om wat in te vullen bij inlogschermen via Orange World APN.
hmm....zit as we speak dus nu RTL4 te kijken. Overigens wel via de links op mijn eigen website (http://mobile.hznet.nl) enneh via het Internet access toegangspunt. Overigens gaat deze data niet van mijn bundel af vreemd genoeg ;)

'k heb btw de Orange TV pagina aangepast : Je kunt nu eenvoudig op het logo van de zender klikken om te kijken. Ook heb alle zenders die niet (meer) werken verwijdert.

[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 28-12-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
Geen matches
Hier in limburg doet de tv het opeens weer. Das dus mooi nieuws!
Nu nog wat meer zenders en dan is het helemaal compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Mooi! Hier in Haarlem werkt het ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
Geen matches
Hier werkt het vandaag ook weer!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234081

Orange Tv werkt nu ook, voor het eerst, op mijn HTC Tytn II via streaming media.

contess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Ja idd in leeuwarden werkt ook alles weer naar behoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-06 20:45
ik ben gisteren niet helemaal tevreden de orange shop uit gelopen.

Ik heb een Orange 30 tot 27 april '08. Ik kwam voor een verlenging maar dat kon alleen maar voor 2 jaar zei die kerel.
Hij raadde mij aan om abo om te zetten naar prepaid en daarna weer naar abo (ivm nummerbehoud). Lekker lastig, maar ik wil niet graag weg bij Orange én wil per se mijn nr behouden.

Net dus de brief met verzoek tot opzegging en omzetting naar prepaid op de bus gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ghannes schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 16:06:

Ik heb een Orange 30 tot 27 april '08. Ik kwam voor een verlenging maar dat kon alleen maar voor 2 jaar zei die kerel.
Hij raadde mij aan om abo om te zetten naar prepaid en daarna weer naar abo (ivm nummerbehoud). Lekker lastig, maar ik wil niet graag weg bij Orange én wil per se mijn nr behouden.

Net dus de brief met verzoek tot opzegging en omzetting naar prepaid op de bus gedaan.
Geen idee waarom maar ik heb mijn abbonement gewoon kunnen verlengen met 1,5 jaar incl nummerbehoud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 14:57
Ghannes schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 16:06:

Niet een beetje vroeg voor een verlenging dan, staat toch 3 maanden voor bij Orange zelf? Nog een maandje wachten en dan moet het toch geen probleem zijn. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

troftnom schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 17:36:
[...]

Niet een beetje vroeg voor een verlenging dan, staat toch 3 maanden voor bij Orange zelf? Nog een maandje wachten en dan moet het toch geen probleem zijn. :?
Is 6 maanden geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb trouwens vernomen (bij de Belcompany) dat er vanaf maart 2008 geen Orange abonnementen meer verkocht worden. De meneer aldaar belde even met Orange om na te vragen per wanneer ik mijn abonnement weer kon verlengen en toen versprak die meneer/mevrouw van Orange zich en vertelde datik nog net op tijd was om in Feb 2008 m'n abo te verlengen aangezien ze per maart stoppen met het afsluiten van abonnementen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Niet online
Geen matches
Ligt het aan mij, of is de kwaliteit van de tv zenders echt minder? Voorheen kon ik de ondertiteling net lezen. Sinds gisteren niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Geen matches
Weet je dit heel zeker? Mij lukte dit namelijk 2 weken gelden nog niet. Het was toen echt drie maanden.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36

Pinobigbird

doesn't share food!

TheVMaster schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 21:07:
Ik heb trouwens vernomen (bij de Belcompany) dat er vanaf maart 2008 geen Orange abonnementen meer verkocht worden. De meneer aldaar belde even met Orange om na te vragen per wanneer ik mijn abonnement weer kon verlengen en toen versprak die meneer/mevrouw van Orange zich en vertelde datik nog net op tijd was om in Feb 2008 m'n abo te verlengen aangezien ze per maart stoppen met het afsluiten van abonnementen... :+
Op het forum van TelecomVergelijker wordt dit bevestigd door wesleybakker:
een medewerker bij de orange klantenservice kon mij net vertellen dat het inderdaad na 1 januari niet meer mogelijk is om als orange klant je abonnement te verlengen.
Ze komen dan met ´heeele goede´ aanbiedingen om je orange abonnement over te laten zetten naar tmobile.
deze aanbiedingen zouden beter zijn dan dat als je in de winkel een nieuw tmobile abonnement afsluit.

Ook vertelde hij dat vanaf 1 maart het helemaal niet meer mogelijk is om een orange abonnement af te sluiten.

Dus als je nu nog geen klant bent van orange, en dat wel wil worden,. kan je dat volgens mij het beste voor 1 januari doen,. omdat je dan nog gebruik maakt van de dubbeldeal aanbieding.

als je wel orange klant bent,. en je wilt verlengen,. doe dat dan na 1 januari voor de goede ´tmobile´ aanbiedingen.
Mij benieuwen of die aanbiedingen dan echt zo goed zijn!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdroos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 20:05
Anoniem: 234081 schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 13:52:
Orange Tv werkt nu ook, voor het eerst, op mijn HTC Tytn II via streaming media.

contess
Zou je mij kunnen uitleggen hoe je dat hebt gedaan, en met welke instellingen?

Ik krijg het alleen voor elkaar via Internet Acces APN, want ik kan nergens de TV proxy instellen...

VDROOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Dit klinkt enorm bagger. Ik heb mijn hele familie, schoonfamilie en vrienden aan de Orange gerkegen. Dit was ideaal met Orange naar Orange, waardoor iedereen lekker lang met elkaar kon bellen. Het omzetten naar TMobile is dan een erg slecht idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234081

vdroos schreef op zondag 30 december 2007 @ 11:26:
[...]

Zou je mij kunnen uitleggen hoe je dat hebt gedaan, en met welke instellingen?

Ik krijg het alleen voor elkaar via Internet Acces APN, want ik kan nergens de TV proxy instellen...
Via Orange World krijg ik geen verbinding, wel via internet acces. In Streaming Media staat het udp poort bereik op 6970 en 32000, de media buffer op 8 seconden.
Het lastige is dat je iedere keer bij inloggen de hele url moet intypen. (zie hiervoor de eerder genoemde urls via hznet)
Ik heb het zonder succes eerder geprobeerd met real player en pv player. In verband met dit laatste programma heb ik enkele aanpassingen gedaan in het register (gelezen op een Franse site). Ik weet echter niet of deze ook van invloed zijn op het functioneren van Streaming media.
Als jij verder komt hoor ik dit graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wcduck schreef op zondag 30 december 2007 @ 01:16:
[...]

Weet je dit heel zeker? Mij lukte dit namelijk 2 weken gelden nog niet. Het was toen echt drie maanden.
Ja bij de Orange shop geld dat in ieder geval wel hier!

Krijg overgens nog steeds de tv niet aan de praat. Moest volgende week maar weer terug bellen naar de klantenservice omdat er dan mensen aanwezig waren die er verstand van hadden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Anoniem: 123349 schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:05:
[...]

Ja bij de Orange shop geld dat in ieder geval wel hier!
Waar is "hier" in jouw geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Ik heb de klantenservice even gebeld. Ze wisten me te melden dat er morgen zeer goede aanbiedingen kwamen, om over te stappen naar TMobile. Helaas zit er geen Orange-Orange constructie bij, waardoor het zeer oninteressant wordt (voor mij/ons). Verlengen zal vanaf 1 januari inderdaad niet meer mogelijk zijn. Het verlengen van je abonnement wanneer je aflooptermijn binnen 6 maanden ligt, is ook niet mogelijk. Dit is alleen mogelijk wanneer je zeer veel belt, en uit coulance. Normaal is deze termijn 4 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Pinobigbird schreef op zondag 30 december 2007 @ 11:19:
[...]

Op het forum van TelecomVergelijker wordt dit bevestigd door wesleybakker:

[...]

Mij benieuwen of die aanbiedingen dan echt zo goed zijn!
Wat ik ook uit die website opmaak is dat Orange misschien Congstar (?!) gaat heten. Na wat checkwerk blijkt iig dat congstar.nl door T-Mobile geclaimd is. (bij de registratiegegevens zie ik een @telekom.de adres staan wat een T-Mobile website is). 1 en 1 = 2 volgens mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
Na wat offtopic praat over overname en abonnement perikelen is het denk ik weer tijd voor een on topic vraag.

Volgens de website van Orange is het mogelijk om je email, adresboek en taken via Orange world te kunnen bekijken.

Ik heb de linken wel gevonden onder my page, maar als ik deze probeer te openen wordt er aangegeven dat er iets mis is gegaan met de pagina.

Heeft iemand dit al wel werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
TheVMaster schreef op maandag 31 december 2007 @ 10:39:
[...]

Wat ik ook uit die website opmaak is dat Orange misschien Congstar (?!) gaat heten. Na wat checkwerk blijkt iig dat congstar.nl door T-Mobile geclaimd is. (bij de registratiegegevens zie ik een @telekom.de adres staan wat een T-Mobile website is). 1 en 1 = 2 volgens mij :+
Misschien wordt het een product, maar volgens mij is al eerder bekend gemaakt dat Orange gewoon vervalt en T-Mobile de enige blijvende naam wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
TheVMaster schreef op maandag 31 december 2007 @ 10:39:
[...]

Het zou kunnen dat Orange, Congstar zal gaan heten. Ze mogen de naam nl. maar tot 2009 blijven voeren. Heb je dan nog huidige orange klanten, dan moet je deze een alternatief bieden. Wil je ze omzetten naar t-mobile abo's, dan loop je de kans dat veel klanten opzeggen. Bij alleen een naamswijziging en gelijkblijven van de voorwaarden, mogen klanten nog niet opzeggen.

Congstar is nu ook al een budget merk van t-mobile in Duitsland, dus waarom niet in NL.

Iemand email en het adresboek al werkzaam gekregen via orange world btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:46
Vraagje....

Ik zie op de website van orange een web-only aanbieding icm met de bv. de N73. Je betaalt voor dit deze abbo. 10 euro (2 jaar). Ik heb hier nog een oud mobieltje liggen met ongeveer 45 euro beltegoed (ook van Orange), kan ik het simkaartje ook nog in de n73 proppen en dit beltegoed opmaken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Crawl NL schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:19:
Vraagje....

Ik zie op de website van orange een web-only aanbieding icm met de bv. de N73. Je betaalt voor dit deze abbo. 10 euro (2 jaar). Ik heb hier nog een oud mobieltje liggen met ongeveer 45 euro beltegoed (ook van Orange), kan ik het simkaartje ook nog in de n73 proppen en dit beltegoed opmaken ?
Ik weet in ieder geval zeker dat je een sim-lockte Orange prepaid telefoon niet kan gebruiken met een Orange Abonnement. Andersom zal dan ook wel niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:14
Ik zou ook wel graag willen weten tot wanneer je een orange abonnement nu nog kunt verlengen? Mijn abonnement loopt op 27 juni 2008 af en kan ik dus eind februari 2008 verlengen. Ik zie het ook niet zo zitten om over te gaan naar T-Mobile i.p.v. Orange. Ik heb eens even wat onderzoek gedaan en je kunt nog gewoon bij elke online shop je Orange abonnement verlengen, dus vraag me af wat van al die geruchten waar is???

Ik heb ook iets gelezen op het internet dat je het orange abonnement vanaf 1 januari 2008 6 maanden van te voren kunt verlengen i.p.v. 4 maanden, wie weet hier mee van en of dit uberhoupt wel waar is?

Wie heeft al polshoogte genomen bij orange??? Ik heb al per email contact gehad, maarf die gasten kunnen je niks zeggen......!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Zie het andere Orange topic voor mijn antwoord :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xpdata
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-01 11:54
wcduck schreef op maandag 31 december 2007 @ 09:27:
Ik heb de klantenservice even gebeld. Ze wisten me te melden dat er morgen zeer goede aanbiedingen kwamen, om over te stappen naar TMobile. Helaas zit er geen Orange-Orange constructie bij, waardoor het zeer oninteressant wordt (voor mij/ons). Verlengen zal vanaf 1 januari inderdaad niet meer mogelijk zijn. Het verlengen van je abonnement wanneer je aflooptermijn binnen 6 maanden ligt, is ook niet mogelijk. Dit is alleen mogelijk wanneer je zeer veel belt, en uit coulance. Normaal is deze termijn 4 maanden.
Vandaag orange abonnement (2jaar) verlengd bij BC i.c.m. nokia N82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deff schreef op donderdag 27 december 2007 @ 13:37:
[...]

Heb het toestel pas afgelopen zaterdag gehaald bij de Belcompany i.c.m. Orange Music.
1 van de redenen om een Orange Music abonnement te nemen was het onbeperkt tv kijken via Orange World en in de winkel zei de verkoper dat dit op dit toestel zou werken

Contact maken met Orange World en de tv zenders gaat zonder problemen maar even na het moment dat de media player opent krijg ik ook de melding: "ongeldige resourcepad opgegeven".

Het lijkt er op dat de media player van de G800 de stream van Orange niet ondersteund.
Heeft iemand anders ook dit probleem ondervonden en kent iemand een oplossing?
Is het mogelijk om b.v. Realplayer op de G800 te plaatsen?

Wanneer het niet mogelijk is om tv te kijken via Orange World dan voel ik mij een beetje genaaid door Belcompany omdat ik hen toch duidelijk gemaakt had dat dit een belangrijke gadget voor mij was.
Weet iemand of ontbinding van het contract tot de mogelijkheden behoort bij Belcompany?

Ik ga zo direct even langs bij Belcompany want zaterdag zei de verkoper dat ik terug kon komen als het instellen niet zou lukken, ben benieuwd.
Nou Deff, ik ben overgegaan van de G800 naar de Nokia N95 en daar draait het als een zonnetje op.
Telefoon verkocht, 50 euro bijgelegd en de N95 gekocht. Ik ben er blij mee, misschien ook een optie. Kijk ff op de site welke toestellen tv kijken ondersteund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deff
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09-2020
Anoniem: 194874 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:16:
[...]

Nou Deff, ik ben overgegaan van de G800 naar de Nokia N95 en daar draait het als een zonnetje op.
Telefoon verkocht, 50 euro bijgelegd en de N95 gekocht. Ik ben er blij mee, misschien ook een optie. Kijk ff op de site welke toestellen tv kijken ondersteund...
Mmmmh, mischien heb je iets te vroeg gehandeld (hoewel met de N95 is natuurlijk niets mis).

Ik heb afgelopen vrijdag contact gehad met de technische afdeling van Orange en zij hadden een G800 in hun handen met Orange tv werkend.
Het toestel wordt zo spoedig mogelijk ook door Orange zelf aangeboden i.c.m. Music op hun site en het is (voorlopig) de enige Samsung die met Orange tv werkt.
Het heeft te maken met het feit dat je de mediaspeler met een andere 'stream'-verbinding moet laten werken als Orange World.
Dus je moet gewoon contact maken met Orange World (werkte al perfect met dit toestel), naar de tv afdeling doorklikken waarna, na het kiezen van een tv zender, de mediaspeler opent met de bekende foutmelding.
In de mediaspeler moet je vervolgens bij de VOD instellingen (eenmalig) een nieuw verbindingsprofiel aanmaken waarna het (zou) werken. :*) :*)

ZOU werken schrijf ik al want bij mij lukt het niet, 8)7 men (Orange) denkt dat dit aan hun netwerk ligt en men heeft mij verzekerd dat dit binnen een week gaat werken. Ik krijg morgen (maandag) een belletje over hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deff schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:55:
[...]

Mmmmh, mischien heb je iets te vroeg gehandeld (hoewel met de N95 is natuurlijk niets mis).

Ik heb afgelopen vrijdag contact gehad met de technische afdeling van Orange en zij hadden een G800 in hun handen met Orange tv werkend.
Het toestel wordt zo spoedig mogelijk ook door Orange zelf aangeboden i.c.m. Music op hun site en het is (voorlopig) de enige Samsung die met Orange tv werkt.
Het heeft te maken met het feit dat je de mediaspeler met een andere 'stream'-verbinding moet laten werken als Orange World.
Dus je moet gewoon contact maken met Orange World (werkte al perfect met dit toestel), naar de tv afdeling doorklikken waarna, na het kiezen van een tv zender, de mediaspeler opent met de bekende foutmelding.
In de mediaspeler moet je vervolgens bij de VOD instellingen (eenmalig) een nieuw verbindingsprofiel aanmaken waarna het (zou) werken. :*) :*)

ZOU werken schrijf ik al want bij mij lukt het niet, 8)7 men (Orange) denkt dat dit aan hun netwerk ligt en men heeft mij verzekerd dat dit binnen een week gaat werken. Ik krijg morgen (maandag) een belletje over hoe en wat.
"iets" te vroeg gehandeld. Ik heb die gasten al te vaak aan de telefoon gehad. Geteld op mijn rekening en voor meer dan 27 euro aan gespreks kosten met hun om het werkend te krijgen. Dat werd iets te 8)7 dus vandaar mijn keuze. Ik hoop voor je dat het snel werkt!!! Succes in ieder geval!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230828

Wat een stelletje achterlijke idoten bij de helpdesk van orange. Heb ik 45 minuten met ze aan de telefoon gezeten om te ontdekken wat nu precies surfen op orange world inhoud. Ik vond het al zo vreemd dat mijn mb's op 0 bleven staan. Ik was in de vooronderstelling dat orange world enkel de website wap.orange.nl/colour was. Maar goed, pagina 1 van dit topic gaf de info die ik nodig had.

Is ook gewoon niet te vinden op de website van orange zelf. En aan de telefoon: ja, die website, dat is het ja. Nee, niet kunnen emailen, dat ligt aan je email provider. Niet dus.

Nou, ik ben blij dat ik het werkend heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-06 20:40
Hallo tweakers, ik heb ook een vraagje over orange world.Ik heb nu een music-abonnement en gelukkig de tv op mijn nokia n82 al aan de praat gekregen.Alleen vind ik het verschil tussen surfen via orange world en de internet access nogal verwarrend.Ik heb nu namelijk een tijdje gesurfd via orange world en als ik mijn dataverbruik bekijk staat er dat ik al 15 kb moet betalen.Ik dacht dat het alleen moest als ik via de internet access surf.Ik hoop het is een beetje duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-12-2023
Geen matches
is het iemand gelukt om tv te kijken op een SEk850i? Het lukt me niet en na 6 keer bellen met klantenservice lukt het nog steeds niet.

Ik heb dus op mijn telefoon geen optie staan met PROXY server :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
Geen matches
remix999 schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 16:56:
is het iemand gelukt om tv te kijken op een SEk850i? Het lukt me niet en na 6 keer bellen met klantenservice lukt het nog steeds niet.

Ik heb dus op mijn telefoon geen optie staan met PROXY server :(
Is het al gelukt remix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
nee helaas niet...Als ik jouw gegevens invoer kan ik niet eens internet op dus ook niet orange world portal, dan krijg ik de error communicatie fout :(

maar klantenservice heeft me eindelijk doorgeschakeld naar technische dienst die kwam er ook niet uit dus mijn probleem naar netwerkbeheer verwezen, van hun moet ik een telefoontje krijgen als het goed is op maandag. Als dat weer niet lukt ga ik officieel klacht indienen met verzoek om mijn contract ongedaan te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
remix999 schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 23:30:
nee helaas niet...Als ik jouw gegevens invoer kan ik niet eens internet op dus ook niet orange world portal, dan krijg ik de error communicatie fout :(

maar klantenservice heeft me eindelijk doorgeschakeld naar technische dienst die kwam er ook niet uit dus mijn probleem naar netwerkbeheer verwezen, van hun moet ik een telefoontje krijgen als het goed is op maandag. Als dat weer niet lukt ga ik officieel klacht indienen met verzoek om mijn contract ongedaan te maken...
Ik ben toch bang dat je zelf een aantal instellingsfouten maakt. Als je nl. alleen de proxy van streaming aanpast, dan kan het nooit zo zijn dat heel je orange world spontaan niet meer werkt.

Ik denk dat ik je het beste kan adviseren om de telefoon helemaal terug te zetten naar begin instellingen onder master reset.

Laat dan via de site van orange je gegevens toesturen van world, i-net en mms.

Selecteer orange world profiel en wijzig alleen de gegevens van de proxy voor streaming.

HTTP en beveiligd laat je voor wat het is.

Dit moet werken, heb het nl hier op 2 850i's werkend gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
MarkBM schreef op zondag 13 januari 2008 @ 12:52:
[...]

Ik ben toch bang dat je zelf een aantal instellingsfouten maakt. Als je nl. alleen de proxy van streaming aanpast, dan kan het nooit zo zijn dat heel je orange world spontaan niet meer werkt.

Ik denk dat ik je het beste kan adviseren om de telefoon helemaal terug te zetten naar begin instellingen onder master reset.

Laat dan via de site van orange je gegevens toesturen van world, i-net en mms.

Selecteer orange world profiel en wijzig alleen de gegevens van de proxy voor streaming.

HTTP en beveiligd laat je voor wat het is.

Dit moet werken, heb het nl hier op 2 850i's werkend gekregen.
Ik heb alleen maar streaming veranderd meer niet...

Master reset wil ik als laatste proberen maar nu ga ik eerst even afwachten als ik de nieuwe instellingen heb ingevoerd want als ik weer de oude erin zet dan kom ik ook niet op orange portal, mocht het allemaal niet helpen dan hoop ik maar orange netwerkbeheer me kan helpen morgen.

[ Voor 18% gewijzigd door remix999 op 13-01-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
remix999 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 13:17:
[...]

Ik heb alleen maar streaming veranderd meer niet...

Master reset wil ik als laatste proberen maar nu ga ik eerst even afwachten als ik de nieuwe instellingen heb ingevoerd want als ik weer de oude erin zet dan kom ik ook niet op orange portal, mocht het allemaal niet helpen dan hoop ik maar orange netwerkbeheer me kan helpen morgen.
Als je iemand kent die ook orange world met tv heeft, dan kan je een keer je kaart in die telefoon stoppen om te zien of het aan orange zelf ligt. Werkt het daar wel, dan weet je zeker dat het aan de instellingen of de telefoon zelf ligt.

Ik had zelf op een gegeven moment ook iets heel raars, kon nog wel muziek downloaden, maar hij sloeg ze niet meer op, download fout. Mijn kaart in de tlf van mijn vriendin gedaan. geen problemen.
Eerst alleen de instellingen gereset. Nog steeds niks. Alles gereset, daarna werkte hij weer goed.
Dus als laatste strohalm zou ik idd het hele toestel resetten als het niet meer lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
Geen matches
Zoals ik boven al schreef:

Ik heb je instellingen erin gevoerd. Toen deed ie het nog niet, paar uur gewacht en nogmaals geprobeerd en geprobeerd en geprobeerd en eindelijk, TV... :)

Ik vind de beeldkwaliteit en afwezigheid van zapfunctie wel tegenvallen maar ja het is beter dan niets.

Nogmaals bedankt voor je hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Geen matches
verkeerde topic

[ Voor 91% gewijzigd door funk-e op 16-01-2008 11:00 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
het is wel de jiuste, want dit gaat over online tv kijken via orange :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mijn oog viel op de volgende actie van Orange: http://www.orange.nl/open...page.banner.topleft.offer

Een gratis Nokia N73 met een 2 jarig abbo voor maar 10 euro p/m. In werkelijkheid krijg je 20 euro p/m beltegoed, je krijgt dus 50% korting. Mooie actie lijkt me zo met het vooruitblik op volgend jaar wanneer ik uit huis ga en wel een abonnementje nodig heb. Nu heb ik eigenlijk tot augustus geen telefoon nodig en daarom zouden de eerste paar maanden verspilling van geld zijn. Daarom heb ik even op de Orange site gezocht en ontdekt dat je het abonnement pas na 3 maanden kan laten ingaan. Dat is mooi, maar nu zou ik ook nog willen weten tot wanneer de bovenstaande actie verloopt, aangezien ik dat nergens kan vinden. Weet iemand dat misschien?

En het is verder een mooie actie toch? Of zijn er vast en zeker rond Juli 2008 ook mooie acties voor niet meer dan 15 euro p/m (met een mooie telefoon erbij uiteraard :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Laatst online: 23:14
monnick schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 11:42:
Mijn oog viel op de volgende actie van Orange: http://www.orange.nl/open...page.banner.topleft.offer

Een gratis Nokia N73 met een 2 jarig abbo voor maar 10 euro p/m. In werkelijkheid krijg je 20 euro p/m beltegoed, je krijgt dus 50% korting. Mooie actie lijkt me zo met het vooruitblik op volgend jaar wanneer ik uit huis ga en wel een abonnementje nodig heb. Nu heb ik eigenlijk tot augustus geen telefoon nodig en daarom zouden de eerste paar maanden verspilling van geld zijn. Daarom heb ik even op de Orange site gezocht en ontdekt dat je het abonnement pas na 3 maanden kan laten ingaan. Dat is mooi, maar nu zou ik ook nog willen weten tot wanneer de bovenstaande actie verloopt, aangezien ik dat nergens kan vinden. Weet iemand dat misschien?

En het is verder een mooie actie toch? Of zijn er vast en zeker rond Juli 2008 ook mooie acties voor niet meer dan 15 euro p/m (met een mooie telefoon erbij uiteraard :P)
Orange abonnementen kun je tot 1 maart 2008 nog afsluiten, dus voor het einde van volgende maand kan dat nog. Orange is overgenome ne door T-Mobile en gaat zeer waarschijnlijk onder die naam verder en wil van de orange voorwaarden af. Ik zou zeggen doe je voordeel er mee en sluit die deal af, 10 euro wat is datg nou in de maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Laatst online: 17-10-2023
Werkt die Orange Proxy nog? Ik had em een hele tijd ingesteld. Online werd m'n data niet geteld maar op m'n rekening zie ik toch mooi data staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Nedra schreef op zondag 20 januari 2008 @ 12:57:
Werkt die Orange Proxy nog? Ik had em een hele tijd ingesteld. Online werd m'n data niet geteld maar op m'n rekening zie ik toch mooi data staan.
Als het goed is, staat die data wel op je rekening maar betaal je er niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Laatst online: 17-10-2023
Helsie schreef op zondag 20 januari 2008 @ 14:34:
[...]

Als het goed is, staat die data wel op je rekening maar betaal je er niks voor.
Ah duidelijk, bedankt!
Nu even een ander vraagje want ik vat het hele Orange World gebeuren toch nog niet helemaal. Ik heb een beetje lopen kloten met mijn instellingen en nu werkt niet alles meer. Eerst had ik onder Orange World de proxy ingesteld en naar mijn weten gebruikte ik die voor het surfen.

Nu heb ik Orange world van 15eu p/m ingesteld dus wou ik die proxy eigenlijk verwijderen. Dit gedaan en nog wat meer rondgekloot en nu doet m'n Orange World niets meer. Ik kom niet het internet op en ook de WAP pagina van orange kan ik niet bekijken. Onder "Internet Access" kom ik wel het Internet op, niet op de WAP pagina's van Orange.

Orange World Instellingen:
Verbindingsnaam: Orange World
naam toegangspunt: wap
Gebruikersnaam: 0628000000
Wachtwoord: PASSWORD
Proxy: Geen
"Dit netwerk heeft verbinding met het internet" aangevinkt

Internet Access Instellingen:
Verbindingsnaam: Internet Access
naam toegangspunt: internet
Gebruikersnaam: 0628000000
Wachtwoord: PASSWORD
Proxy: Geen
"Dit netwerk heeft verbinding met het internet" aangevinkt

Wat zijn nou de goede instellingen om TV te kunnen kijken en te internetten via die 100MB?
Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234213

Even een vraagje.

Ik heb sinds gisteren een Nokia N81 en ik heb op mijn orange abonnement Orange World genomen.

Als ik op internet ga, vraagt de N81 wat ik wil gebruiken en geeft hij de volgende lijst:

- zoeken naar WLAN
- Orange ISP GPRS
- Orange MMS
- Orange World
- Orange World TV

Hier kan ik dan één van de opties voor kiezen. Begrijp ik het nu goed dat als ik kies voor Orange World, ik onbeperkt kan internetten en dat ik voor alle andere opties dat limiet van 25 MB heb?

Of moet het Orange World op een andere manier worden ingesteld.

Sorry voor de in jullie ogen misschien domme vragen, maar ik kan het niet vinden met de zoekfunctie.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik keek laatst op mijn online rekening op http://orange.nl/ en die is 27(!) pagina's :P
Ik synchroniseer meerdere RSS feeds en e-mail en internet wel eens. E-mail is allemaal binnen de bundel en RSS en internet (http) ook, maar het is best grappig hoeveel je wel niet verbruikt (KB's staan er allemaal in vermeld).

Best veel wat je allemaal voor die 6 euro krijgt :)

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-06 20:40
Ik heb sinds kort een orange music abo maar vraag me af hoe ik de muziek kan downloaden.Ik was al met mijn telefoon op de orangemusic site maar daar staat niet bij waar ik bvb de drie gratis songs kan downloaden.Er staan wel geonoeg songs en ik heb al geprobeerd daarvan eentje te downloaden maar er gebeurt ook verder niets.Er staat alleen dat ik een smsje zou krijgen maar dat gebeurt ook niet.

Misschien weet dat iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand?
Anoniem: 234213 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 09:58:
Even een vraagje.

Ik heb sinds gisteren een Nokia N81 en ik heb op mijn orange abonnement Orange World genomen.

Als ik op internet ga, vraagt de N81 wat ik wil gebruiken en geeft hij de volgende lijst:

- zoeken naar WLAN
- Orange ISP GPRS
- Orange MMS
- Orange World
- Orange World TV

Hier kan ik dan één van de opties voor kiezen. Begrijp ik het nu goed dat als ik kies voor Orange World, ik onbeperkt kan internetten en dat ik voor alle andere opties dat limiet van 25 MB heb?

Of moet het Orange World op een andere manier worden ingesteld.

Sorry voor de in jullie ogen misschien domme vragen, maar ik kan het niet vinden met de zoekfunctie.

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Klopt grotendeels. Orange World is onbeperkt; Orange World TV ligt aan je abonnement; ISP GPRS is 25MB max (geloof ik); WLAN is gratis, mits je een WLAM kan vinden; MMS durf ik niet te zeggen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geen matches
Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Geen matches
Zijn er mensen waarbij het videobellen werkt? Bij mij krijg ik het niet voor elkaar. Gesprek wordt niet opgebouwd en ook schakelen naar video verbreekt de verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdibird
  • Laatst online: 13-06 11:54
Op de 1e pagina staat reporo als messenger prog.

Maar ik heb Talkonaut gevonden, welke naar mijn idee veel gebruikersvriendelijker en uitgebreider is!!

Dit prachtige programmatje laat je gratis via de Orange World proxy chatten met
gmail talk en vervolgens kan je aim, icq, msn en yahoo toevoegen!

in system/settings/connection de connection type op http binding zetten

ondersteund ook sip (nog niet geprobeerd)

update: nog eentje gevonden, Nimbuzz. ook prima :)
edit: die is wel errug goed: aim, icq, msn, gtalk, skype, jabber, yahoo & hyves!!!
_/-\o_

als je een htc hebt zoals ik, moet je de motorola mpx200 kiezen uit het menutje, da's ook een wm telefoon

[ Voor 24% gewijzigd door birdibird op 04-02-2008 00:55 ]

Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Laatst online: 19-06 14:37
Geen matches
Ik heb er sinds een weekje last van dat ik niks meer hoor als ik naar 1379 bel. Wat er gebeurd:

- De telefoon gaat 1 keer over
- Ik zie op mijn telefoon dat er een oproep actief is (dit is normaal)
- Ik hoor echter niks.
- Na een minuut ofzo wordt de verbinding verbroken...

Iemand van jullie hier ook last van? Zouden ze deze service hebben stopgezet, online adverteren ze er nog wel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Geen matches
Ik krijg 'U heeft geen toegang tot deze dienst. Bedankt voor het bellen!' te horen. Wat zou er achter dat nummer moeten zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251517

CrashOne schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 21:52:
Zijn er mensen waarbij het videobellen werkt? Bij mij krijg ik het niet voor elkaar. Gesprek wordt niet opgebouwd en ook schakelen naar video verbreekt de verbinding.
Als mensen een Orange UMTS sim-kaart hebben of onlangs hun oude sim hebben omgeruild voor een UMTS enabled exemplaar, dan zou je eerst contact met de klantenservice op moeten nemen om te verifiëren of alle UMTS diensten zijn geactiveerd.
Met name het videobellen kan niet geactiveerd zijn. Een simpele vinkje aanzetten bij de helpdesk is zo gedaan. Dit was bij mij namelijk wel het geval en na enkele minuten kon ik gezellig videobellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Laatst online: 19-06 14:37
pven schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:21:
Ik krijg 'U heeft geen toegang tot deze dienst. Bedankt voor het bellen!' te horen. Wat zou er achter dat nummer moeten zitten?
Achter dit nummer zit de dienst van orange dat als je een orange music prepaid of abbo hebt je dan gratis muziek kan luisteren. Iemand anders die het heeft geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-06 23:38
Ik heb een probleempje met de Gmail app wanneer ik via Orange World verbonden ben...

Hij werkt op zich prima, ophalen en lezen van e-mail gaat prima, zelfs verwijderen van mails lukt, maar.... Zodra ik een nieuwe mail maak en probeer te verzenden lijkt dit goed te gaan ("bezig met verzenden"), terwijl er niets gebeurt! De e-mail komt nooit aan, en er staat ook niets bij de verzonden items.

Het gekke is dat het dus lijkt alsof alles goed gaat, want ik krijg geen foutmelding.

Ik heb geprobeerd wat er gebeurd als ik via Internet access verbind, en dan lukt het wel gewoon...

Doe ik iets niet goed? Instellingen o.i.d.? Ik gebruik gewoon de instellingen die ik van Orange heb gekregen op mij Sony-Ericsson K810i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Same here, denk dat Orange het heeft geblokt in Orange world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Anoniem: 251517 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:13:
[...]

Als mensen een Orange UMTS sim-kaart hebben of onlangs hun oude sim hebben omgeruild voor een UMTS enabled exemplaar, dan zou je eerst contact met de klantenservice op moeten nemen om te verifiëren of alle UMTS diensten zijn geactiveerd.
Met name het videobellen kan niet geactiveerd zijn. Een simpele vinkje aanzetten bij de helpdesk is zo gedaan. Dit was bij mij namelijk wel het geval en na enkele minuten kon ik gezellig videobellen.
Blijkt dus een aparte dienst bij Orange te zijn die dus ook apart geactiveerd moet worden. Nadat dat gedaan is werkt het perfect :) Wilde ik toch een keer hebben gedaan, dat videobellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Hebben jullie ook problemen om Geenstijl via Orange World te benaderen? Ik krijg het met Orange World dus niet voor elkaar. 'Vroeger' (paar maanden terug) was het wel mogelijk. Via (bv) PIT bij T-mobile lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
pven schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:44:
Hebben jullie ook problemen om Geenstijl via Orange World te benaderen? Ik krijg het met Orange World dus niet voor elkaar. 'Vroeger' (paar maanden terug) was het wel mogelijk. Via (bv) PIT bij T-mobile lukt het wel.
Geen probleem hier, K800 met Opera mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Heb je de mogelijkheid om het met een andere browser te testen? Opera mini haalt volgens mij de website uit een soort proxy van Opera, dat is dus min-of-meer buiten Orange om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
MrAngry schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:13:
[...]

Geen probleem hier, K800 met Opera mini
Ik kan ook via Orange World met de standaardbrowser (SE K810i) GeenStijl openen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Geen matches
Dank voor het testen! Raar ... het heeft bij mij zeker gewerkt tot een paar maanden terug. :S

Maar goed: binnenkort ga ik over naar T-mobile, hopelijk ben ik er dan vanaf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
CrashOne schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:37:
[...]

Blijkt dus een aparte dienst bij Orange te zijn die dus ook apart geactiveerd moet worden. Nadat dat gedaan is werkt het perfect :) Wilde ik toch een keer hebben gedaan, dat videobellen :)
Heb jij ook ergens informatie kunnen vinden over de kosten van videobellen bij Orange? Ik kom het nergens tegen, maar misschien zoek ik niet goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem (Nokia E65 via Orange World). Via WLAN werkt het wel, dus 100% zeker een Orange probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serge75
Toch raar... Ik krijg hier nog steeds GeenStijl, zowel via Opera Mini als via m'n telefoonbrowser, beide met Orange World. Je zou zeggen dat er een andere oorzaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkBM
Geen matches
Hier ook geen probleem met het bereiken van de pagina van geenstijl.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb overigens een N95. Een tijdje terug heb ik aan GS gevraagd of ze de OrangeWorld-proxy blokken, dat is niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Hmz dit is gek, heb net een SMSje van Orange gekregen dat het nummerbehoud is doorgevoerd, krijg ik Orange World niet meer aan de gang.

Zou ik dit via orange.nl opnieuw moeten activeren aangezien ik nu een ander nr heb? (heb ik net gedaan, zal wel een dag duren)

• MarkBM
MrAngry schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:26:
Same here, denk dat Orange het heeft geblokt in Orange world.
Ik kan gewoon via orange world mails versturen via gmail app. Toch heb ik het idee dat het per telefoon kan verschillen of iets wel of niet werkt.

Met ebuddy kan ik bijv wel op mijn k750i chatten via orange world, dit lukt niet bij mijn 850i, daar moet ik dan internet acces voor gebruiken!

Met de 750i heb ik echter weer problemen met het versuren van mail, terwijl dit dus wel goed gaat op de 850i via orange world.

Erg raar alemaal! :S

serge75 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:40:
[...]

Heb jij ook ergens informatie kunnen vinden over de kosten van videobellen bij Orange? Ik kom het nergens tegen, maar misschien zoek ik niet goed genoeg?
Heb het net laten activeren bij de KS. Kosten zijn 2x de normale gesprekskosten. Valt dus best mee.

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik snap het even niet. Ik maak een PAN connectie met mijn K800i vanaf mijn XP laptop. Ik krijg een keurige verbinding met het Internet via die verbinding (tot 50Kbps via UMTS.. heel netjes dus). Nu gebruikt de telefoon de Internet Access toegang maar Firefox op de laptop gebruikt de proxy van Orange World (x.x.x.188:5080, díe proxy). Als ik vervolgens surf, mail, Youtube filmpjes kijk.. maakt allemaal niet uit bij de Internet Access teller op Mijn Orange: die kruipt omhoog met slechts enkele Kb's per uur. Dus die 25MB haal ik zo lang niet, wat prima is.

Ik had alleen begrepen dat je met Orange World geen Youtube kon kijken, en niet kon mailen (ik gebruik webbased mail). Ik neem aan dat ik nou niet aan het eind vd maand voor een onaangename verassing kom te staan, nml. dat ik dan opeens wél de 25 meg opgebruikt blijk te hebben ondanks dat de 'Internet Access teller' dat niet aangaf?

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Kent iemand toevallig t push-email programma Emoze? Bij mij krijg ik het niet aan de gang i.c.m. Orange World, altijd als ik de 1337 verbinding selecteeer (moeste even een naam hebben die Wm6 standaard nooit zou gebruiken, k had automagisch orange instelinngen instellen gedaan dat werkte heelmaal niet), dan restart de telefoon in WM6 (alleen de telefoon gedeelte), moet ie weer opnieuw connecten (vroegah moest ik opnieuw pin invoeren heb ik uitgeezet), enig idee wat dit zou kunnen zijn? Alvast bedankt!
Bij mij doet ie ut, pda.geenstijl.nl dat wel, IE in WM6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 14:57
Dutch_Razor schreef op zondag 17 februari 2008 @ 23:08:
Kent iemand toevallig t push-email programma Emoze? Bij mij krijg ik het niet aan de gang i.c.m. Orange World, altijd als ik de 1337 verbinding selecteeer (moeste even een naam hebben die Wm6 standaard nooit zou gebruiken, k had automagisch orange instelinngen instellen gedaan dat werkte heelmaal niet), dan restart de telefoon in WM6 (alleen de telefoon gedeelte), moet ie weer opnieuw connecten (vroegah moest ik opnieuw pin invoeren heb ik uitgeezet), enig idee wat dit zou kunnen zijn? Alvast bedankt!
Doet hij het via het "Internet" APN wel? Dan ligt het aan de proxy waarmee Emoze dan niet overweg kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
MarkBM schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:15:
[...]

Ik kan gewoon via orange world mails versturen via gmail app. Toch heb ik het idee dat het per telefoon kan verschillen of iets wel of niet werkt.

Met ebuddy kan ik bijv wel op mijn k750i chatten via orange world, dit lukt niet bij mijn 850i, daar moet ik dan internet acces voor gebruiken!

Met de 750i heb ik echter weer problemen met het versuren van mail, terwijl dit dus wel goed gaat op de 850i via orange world.

Erg raar alemaal! :S
Zou het kunnen dat Orange zelf per telefoon typen een andere configuratie heeft aan hun zijde. Dus dat die proxy eerst je telefoon ID uitleest en je dan doorstuurt naar (telefoon) specifieke firewall regels oid. Dat zou de verschillen wel verklaren, zeker ook al dat model afhankelijke gekloot met Orange TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20096

Geen matches
Ik kan geen Fashion TV kijken en de andere zender werken wel op mijn N95.
Bij het maken van een verbinding voor Fashion TV met Real Player geeft hij aan:
Kan geen verbinding maken met server. Ongeldige URL adres.

Meer mensen met dit probleem en heeft iemand een oplossing :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20096

Geen matches
Ned 3 werkt bij mij ook niet.
Geeft dezelfde foutmelding aan als bij Fashion TV :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
orange tv werkt weer niet, klantenservice weet nergens wat vanaf als de technische dienst. Ze introduceren een dienst waar niemand enige verstand van heeft. Ik heb me ondertussen suf gebeld met de klantenservice zonder enige resultaat. :(
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste