Verwijderd
Alsof ik die hele TS voor niets heb geschreven.....Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:42:
Nou, ik heb er ook weer eens een lekker "niet eerst kijken-gewoon doen" momentje achter de rug. Bij Zercom een 250gb 5400tpm schijfje besteld...Sata. Ging er vanuit dat een A6ja (net jaartje oud) wel Sata zou hebben! Met smart gewacht op Pieter Post, laptop open geschroefd...en erachter gekomen dat er dus een ide-interface aanwezig isZercom gebeld, met een rood hoofd opgebiecht alles opgebiecht en mag 'm , ondanks dat hij uit de verpakking is geweest, toch gewoon omruilen
. Ga nu voor een Western Digital 250gb eide 5400tpm. Iemand ervaring met deze schijf?

Hardeschijf
De hardeschijf is een 2.5" laptop model die zit aangesloten mbv PATA. Een SATA aansluiting is niet aanwezig. Oppassen dus wanneer je deze wilt vervangen of de aansluiting de goede is.
Mooi verhaal, maar toch lulligVerwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:42:
Nou, ik heb er ook weer eens een lekker "niet eerst kijken-gewoon doen" momentje achter de rug. Bij Zercom een 250gb 5400tpm schijfje besteld...Sata. Ging er vanuit dat een A6ja (net jaartje oud) wel Sata zou hebben! Met smart gewacht op Pieter Post, laptop open geschroefd...en erachter gekomen dat er dus een ide-interface aanwezig isZercom gebeld, met een rood hoofd opgebiecht alles opgebiecht en mag 'm , ondanks dat hij uit de verpakking is geweest, toch gewoon omruilen
. Ga nu voor een Western Digital 250gb eide 5400tpm. Iemand ervaring met deze schijf?
Die c: & d: zijn zo vol als je windows erop hebt met wat muziek/afbeeldingen/video's, nog maar niet te spreken over films & games.
Heb zelf een My Book Premium Edition 500 GB Hard Drive, maar deze is extern. Vind dit opzich wel fijn werken maar intern is natuurlijk altijd leuker. Deze zijn natuurlijk wel kleiner en duurder
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik heb het ook opgelost door een externe schijf erbij te nemen. Deze via eSata aangesloten op m'n laptop, al wordt de overdrachtsnelheid natuurlijk aardig beperkt door de 5400rpm interne schijf.
Laat even weten of t wat is, dan bestel ik deze ook. Ik wil nu ook de 80 G schijf uit mn A6Jc vervangen, maar vraag me wel af 4200 -> 5400 rpm maakt dat veel verschil (lees nogal wat tegenstrijdige verhalen) en heeft een eventuele 7200 rpm een negatief effect op je accuduur?
WD2500BEVE
Zal geen foutje zijn, want ook op deze website van WD zelf wordt de schijf genoemd:
http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=346
Maar goed ik heb zelf net een Samsung 160GB waar ik tevreden mee ben, maar ik was wel nieuwsgierig
[ Voor 56% gewijzigd door objectief2 op 27-11-2007 12:18 ]
Bij de huidige s-ata schijven zal het anders liggen. Die Hitachi 250gb s-ata schijf is een stuk sneller dan de 7200rpm ATA schijven van Hitachi en Seagate.
Stroomverbruik van 7200 tov 5400 is hoger. Ik weet het effect niet precies maar ik den dat het je max. 10 minuten zal kosten @ full load.
Maargoed die 250gb ATA klinkt interessant. Ik zou wel even informeren of het niet toevallig een foutje is.
Operating (Read/Write) | 1.9 Watt |
Idle | 0.6 Watt |
Standby | 0.2 Watt |
Sleep | 0.1 Watt |
Western Digital WD2500BEVE (250GB schijf waarover hierboven gesproken wordt)
Operating (Read/Write) | 2.5 Watt |
Idle | 2.0 Watt |
Standby | 0.3 Watt |
Sleep | 0.3 Watt |
t idle verschil is best wel groot.. geen idee hoeveel dit uitmaakt voor de accuduur... Ik neem aan dat t minutenwerk is...
Als ik moet kiezen tussen meer HDD ruimte en accuduur, dan heb ik toch wel liever die 150GB extra en dan lever ik maar wat minuten in..
Verwijderd
GENETX schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:34:
[...]
Alsof ik die hele TS voor niets heb geschreven.....![]()
[...]

Zodra ik de schijf binnen heb zal ik eens testen of het wat is. De 4200rpm die er nu in zit verdwijnt in een externe case, dus zo kan ik ze mooi met elkaar vergelijken
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 20:30 ]
Misschien via register...wil mijn held opstaan en zich presenteren
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Bij mij werken die knoppen namelijk gewoon zonder dat ik verder spannende dingen heb moeten uithalen.
weet niet hoe ik die kan veranderen...staat Play = Play...ja leuk
Als ik dus die Play heb, en ik druk dus op hardware Play, komt ****** AsusDvd weer om de hoek kijken. Terwijl ik toetsenbordknopjes indruk er wel een verwijzing komt.
[ Voor 21% gewijzigd door NeoMe op 28-11-2007 21:34 ]
Ga hem zelf ook bestellen, kost 127 euro wat niet veel is als je kijkt wat de rest kost.
Enige waar ik benieuwd naar ben is of er hier mensen zijn die al eens de HDD van hun A6(t) hebben vervangen en daarna de XP Home ed. licentie zijn blijven gebruiken. Ik zag dat er wel een originele Home cd bij zit in t Engels en Frans, maar geen NL'se.
M.a.w: is het iemand gelukt de licentie te blijven gebruiken na vervangen van HDD?
Verwijderd
k vind de bouwkwaliteit van de A6t echt bar slecht, met name de dopjes die je onder de zijkanten van je beeldscherm losraken. Dit is maar gewoon simpel gedaan met 1 schroefje
Daarnaast kan ik programma's zoals Adobe premiere en audition niet eens draaien, ivm een blue screen of death.
Ik zit te denken om mn geld terug te gaan vragen, of gewoon een andere laptop uit te mogen uitkiezen. Want dit ik vind ik wel heel ver gaan. Anders kan ik de a6t RMA blijven opsturen.

Heeft iemand meer last van deze problemen? En zijn er mensen die zover zijn gegaan dat ze hun geld terug hebben gekregen of een ander laptop mochten uitkiezen?
Groeten, Dave
2) Zoek op waar het BSOD probleem vandaan komt. Misschien helpt een driver update wel gewoon.
Geld terugkrijgen gaat lastig worden, Ik kreeg die keuze toen bleek dat het onderdeel te lang op zich liet wachten. Zou volgens Asus 60% worden van het verkoopbederag aan de leverancier. Gok maar op 500 euro. Je kan hem opsturen en net als mij geluk hebben dat het onderdeel te lang op zich laat wachten en een nieuwe krijgen.
Ik heb nergens problemen mee: Software / Hardware
Verwijderd
Het probleem met die BSOD is moeilijk achter te halen, ook in de systeemlog van m'n pc, waar hij niet terug te vinden is. Ook vóór de formattatie gaf hij dit soort problemen aan.
Laptop 1200 / 3 jaar = 400 per jaar / 12 maanden = 35 euro per maand
Vind alleen het ventilatie-roostertje aan de kleine kant. Weet niet of dit uitmaakt, de ventilator zelf lijkt me belangrijker als de grootte van het roostertje. In vergelijking met andere laptops. Onderop zit trouwens ook roostertje maar dies vrij nutteloos i.v.m. bureauwerk wel op schoot, krijg je warme beentjes
[ Voor 22% gewijzigd door NeoMe op 29-11-2007 13:46 ]
Voor het geval meerdere mensen hier last van krijgen, hier de oplossing:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;909095
[ Voor 22% gewijzigd door markiew op 04-12-2007 18:54 ]
Ik heb de A6T
Bel ik vandaag naar ASUS, krijg ik weer gewoon poeslief te horen dat dat ding op REPAIR staat, nu ben ik er weer tegen in gegaan en er is een interne mail rond gegaan dat ze gaan kijken en dat ze gaan SWAPPEN als er een gunstig bericht uit de mail voortkomt. Ik hoop nu seriuus dat ze het een keertje goed doen want ik word hier erg moe van, wat voor ervaring hebben jullie verder met ASUS Service?
Zou het kunnen afhangen van de instellingen per energieschema? Dta is namelijk wel bij Vista het geval (8x instellen dat de uit knop ook echt uit betekend...). Het is lang geleden dat ik een A6T in mijn handen had en al helemaal met XP... (/me draait meer dan een jaar Vista
@ Cablekevin:
Zo te zien heb je ook een A6T. Bij mij zeiden ze via de telefoon dat ze daar een GF 7300 ipv 7600 hadden staan, ook Wilfer had het probleem dat hij die brakke kaart terugkreeg... Daar moet je dus goed op letten en je poot stijf zetten. Opzich is de Asus service wel goed. Ik weet niet of je je laptop opstuurt voor "het zwartescherm probleem". Je weet wel zwart scherm bij het opstarten, daarvoor moet je ff in de TS kijken, staat een link naar een apart topic hierover.
Zoals gezegd is de Asus service naar mijn mening prima. Ik ahd ranja over mijn laptop gegooid en 4 maandne later overleed mijn A6T alsnog. Doordat een onderdeel niet beschikbaar was heb ik gratis een F3Sc gekregen waar ik normaal zo'n 400 euro kwijt zou zijn. Videokaart gehalveert, maar veel extra's teruggekregen (koelere laptop, sneller, steviger, BT, WLAN n) en dat paste ook wel in mn eigen nieuwe visie over laptops waar ik snelle videokaarten afraad. Wat mij betreft top dus. Je kan nu alleen Asus afrekenen op het rampenmodel A6T, een model met veel problemen welke gewoon niet gefixed kunnen worden.
Zoals gezegd, mocht je hem opsturen voor het zwartescherm probleem (* GENETX zet 10 euro in) dan ben je hem idd al vaak kwijtgeraakt... Inmiddels leeft 80% van de A6T bezitters er gewoon mee en stuurt hem wel eens op wanneer er meer kapotgaat en/of er tijd is om hem kwijt te zijn.
Het zou goed kunnen dat het instellen van een ander energieschema effect heeft. Wat precies de oorzaak is weet ik niet. Na die patch van MS lijkt het bij mij tot dusver weer goed te werken.@ markiew:
Zou het kunnen afhangen van de instellingen per energieschema? Dta is namelijk wel bij Vista het geval (8x instellen dat de uit knop ook echt uit betekend...). Het is lang geleden dat ik een A6T in mijn handen had en al helemaal met XP... (/me draait meer dan een jaar Vista)
Inmiddels heb ik ook wat problemen met de behuizing van mijn laptop. Het gaat om de volgende zaken:
* (kleine)scheur klep laptop (bij rechterschanier)
* (grote) scheur bij cd lade
* cd/ dvd speler maakt veel herrie/ laptop trilt wanneer cd fikken
* plastic afdekklep videokaart vervormd door hitte
* randen monitor zetten uit.
Ik gebruik mijn laptop echt praktische elke dag, soms staat het apparaat in totaal wel 15 uur aan op een dag. Mijn conclusie is dat de hardware van de A6T wel snor zit alleen ben ik niet te spreken over de behuizing. Deze vind ik echt te kras en schade gevoelig.
Denken jullie dat Asus na 1.5 jaar van gebruik garantie geeft op mijn problemen?
Jij denkt dat ze het hele beeldscherm incl. behuizing die om het scherm zit vervangen? Hopelijk wil asus de gehele behuizing vervangen want in deze staat gaat mijn laptop echt niet lang meer mee.
Gewoon RMA invullen, ik zou voor de zekerheid gewoon zeggen dat hij "het zwartescherm probleem" (soms geen beeld @ startup) vertoont. Dan weet je zeker dat ze je RMA aannemen en zullen ze hem wss ivm moederbord ook wle openschroeven. Wanneer hij dan toch openligt is het ook neit zo'n probleem om direct maar alles netjes in een neiuwe case terug te stoppen
Op zich kan ik nog wel op mijn laptop werken dus ik wacht even tot Januari, dan is mijn school semester afgelopen.
precies, bij mij blijft hij idd wel eens hangen op een zwart scherm, alleen het powerledje brand dan en de laptop doet niets. Moet je weer hard resetten en dan ben je als nog gegevens kwijt als je ze niet hebt opgeslagen...NeoMe schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:19:
Irritante bug in de Slaapstand...sinds ik 2 GB geheugen heb werkt deze niet meer naar behoren. Niet dat ik het ooit gebruik...maar is irritant om te weten. Geloof dat het een algemeen XP kwaaltje was of waren er al oplossingen ?
http://gathering.tweakers...message/29203442#29203442
die patch zorgt er alleen voor dat het af en toe gebeurt ipv elke keer dat je de slaapstand gebruiktEddos schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:21:
En markiew heeft in de eerste reactie op deze pagina daar een mogelijke oplossing voor gegeven:
http://gathering.tweakers...message/29203442#29203442
Ik wel en merk dat me fangedrag anders is geworden. Hij draait nu wel iets vaker, maar wel zachter over het algemeen. Ik weet ff zo gauw niet meer waar het stond maar vond een duitsesite en daar waren ook meer met het probleem van de zwarte schermen en die waren erachter gekomen dat die G7600 gewoon te heet word. Apart is namelijk dat de fan word gestuurt door de CPU temp en met die nieuwe bios word die geprobeerd koeler te houden en dat is ook goed voor de temp van de GPU natuurlijk.
Vroeger wou me lappie bij het gamen nog wel is vast lopen naar een paar uurtje flink gamen en tegenwordig voorlopig nog niets gemerkt (afkloppen). Ik draai nu ook de 169.09 driver voor me A6T en bevalt me zeer goed en zeker een aanrader voor iedereen met een A6T. DE laatste week ook weer druk aan het lannen gegaan. Ideaal zo'n gaminglaptop
Volgens draait iedereen met VIsta wel 0702 aangezien alleen die goed werkt met Vista. Maar zwarteschermprobleem ivm oververhitting vind ik vaag @ coldstart. Of het moet schade zijn aan je graka door de warmte, maar dat lijkt me ook niet. Tenslotte heb ik ook een maand of 2 zonder problemen gedraait. Aan de andere kant zijn er genoeg Go 7600's oververhit geraakt, incl. mijn eigen.XoReP schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:59:
Draait iedereen eigenlijk al die nieuwe 7002 bios?
Ik wel en merk dat me fangedrag anders is geworden. Hij draait nu wel iets vaker, maar wel zachter over het algemeen. Ik weet ff zo gauw niet meer waar het stond maar vond een duitsesite en daar waren ook meer met het probleem van de zwarte schermen en die waren erachter gekomen dat die G7600 gewoon te heet word. Apart is namelijk dat de fan word gestuurt door de CPU temp en met die nieuwe bios word die geprobeerd koeler te houden en dat is ook goed voor de temp van de GPU natuurlijk.
Vroeger wou me lappie bij het gamen nog wel is vast lopen naar een paar uurtje flink gamen en tegenwordig voorlopig nog niets gemerkt (afkloppen). Ik draai nu ook de 169.09 driver voor me A6T en bevalt me zeer goed en zeker een aanrader voor iedereen met een A6T. DE laatste week ook weer druk aan het lannen gegaan. Ideaal zo'n gaminglaptop
vanaf 37 staat ie op een hele lage niet storende stand
vanaf 42 graden gaat ie iets harder tot de 37 weer bereikt wordt (duidelijker hoorbaar maar zeker niet storend)
vanaf 47 graden draait ie hard tot de 37 weer bereikt wordt (dit is wel een luide stand)
als ik gewoon wat aan het tikken ben is mn CPU vrijwel altijd 37 graden
bij een divx filmpje is ie vrijwel altijd onder de 42 graden..
en als ie echt staat te zwoegen dan is ie wel luid, maar goed.. liever dat dan een gloeiende laptop...
het voordeel van NHC is dat mn laptop na het zwoegen ook weer goed afkoelt.. voordat ik NHC gebruikte koelde me laptop af tot zo'n 45 graden en dan ging de fan al op een lage stand waardoor hij niet meer verder kon afkoelen.. hier heb ik nu dus geen last meer van..
[ Voor 13% gewijzigd door Bakove op 07-12-2007 18:00 ]
[ Voor 37% gewijzigd door GENETX op 07-12-2007 19:39 ]
Wederom een reden om de vernieuwde TS gewoon te gebruiken, staat neit voor neits een waarschuwing over. Overigens wel dom van Asus om de BIOS niet op hun site te pleuren.
[ Voor 24% gewijzigd door GENETX op 08-12-2007 12:09 ]
Heb een A6Ja en daar werkt het vloeiend op 1024 x 768 met alles op Low.markiew schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:21:
Heeft al iemand UT3 fatsoenlijk draaiend gekregen op de A6T?
In de A6Ja zit een X1600 welke gelijkwaardig presteert t.o.v. een 7600Go
Dat klopt idd.GENETX schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:08:
Dus jij hebt Vista een hele tijd zonder 0702 gedraait, dan gaat er idd iets niet helemaal lekker. ACPI is niet compatible van oude BIOS-en. Verder kan je CPU dus niet onderclocken, maar dat is niet het ergste: Je CPU krijgt 1.125V ipv 1.075V. Ook dat scheelt enorm..
Wederom een reden om de vernieuwde TS gewoon te gebruiken, staat neit voor neits een waarschuwing over. Overigens wel dom van Asus om de BIOS niet op hun site te pleuren.
Jup. Zie de startpost voor alle drivers, zowel x86 als x64. Ik raadt de x64 versie aan en voor de upgrade eerst je BIOS flashen naar 0702. Er staat nog dat hij niet officieel is, ben lui om het aan te passen. Echter is de BIOS gewoon officieel door Asus op de Vista upgradekit gezet alleen niet op de site...Bakove schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 01:28:
Is Vista wel aan te raden op de A6T? Is alles inmiddels wel compatible?
in hoeverre is dit nog van toepassing?GENETX schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:20:
Draaide al sinds november Vista x64 (en eerst dus met overvolt) waardoor ik er al vergeten was hoe stil XP was. Misschein toch maar XP op mn laptop zetten als ik hem terug krijg. Misschien wel zo goed voor mn laptopje ook. Had ook al wat meer crashes onder Vista dus lekker was het zeker niet. Windows Vista vond ik wel wat fijner werken met de search tool en UAC (ja ik heb hem wel aan), maar mn hardware gaat voor! Zeker zo zonder garantie en met oververhittingsproblemen.
Ik heb een probleem

Ik heb nog even gecheckt en het lijkt erop alsof de Miele een rubber weggezogen heeft. Kan iemand bevestigen dat er een rubbertje onder het contactpunt bij de spatiebalk zit? Ik heb het nu opgelost door een rubber onder de alt-toets vandaan te halen
Edit: onderschat nooit de kracht van je stofzuiger want er bleek een rubbertje in de Miele te zitten, probleem opgelost dus
[ Voor 39% gewijzigd door objectief2 op 11-12-2007 14:16 ]
Niet meer met de nieuwe BIOSBakove schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:46:
Hmm.. ok.. ik heb dus een Vista Business licence via MSDNAA.. maar alles werkt nu perfect onder XP en problemen met me laptop kan ik me niet zo goed veroorloven op dit moment.. vandaar dat ik nog erg twijfel om over te stappen..
[...]
in hoeverre is dit nog van toepassing?
Dus: Vista draaien kan prima, alleen niet je laptop alleen laten. Een dagje downloaden kan gewoon niet.
Bij mij hapert UT3 beta wel behoorlijk... inmiddels heb ik de resolutie op 8xxx bij 6xxx (nog wat) gezet.
[...]
Heb een A6Ja en daar werkt het vloeiend op 1024 x 768 met alles op Low.
In de A6Ja zit een X1600 welke gelijkwaardig presteert t.o.v. een 7600Go
De geavanceerde instellingen heb ik nog niet echt kunnen vinden
Welke drivers gebruik je?markiew schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:25:
[...]
Bij mij hapert UT3 beta wel behoorlijk... inmiddels heb ik de resolutie op 8xxx bij 6xxx (nog wat) gezet.
De geavanceerde instellingen heb ik nog niet echt kunnen vinden
Snel nieuwen installeren. 165.01 is een verkeerde code voor die driver en ik weet niet wie hem heeft bedacht, maar NVIDIA was het niet. Een nieuwe driver installeren dus en gaan met die banaan.markiew schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:37:
Ik gebruik de 16501 nvidia drivers die ik ooit eens van http://www.laptopvideo2go.com/ heb gedonwload
Wat heb jij gedaan? Naar de Asus site geweest? Onder een steen geslapen? 169.xx serie pakken zoals vermeld.markiew schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:57:
Vaag, ik heb nu net de 8647 geïnstalleerd. Eens even kijken of dat beter werkt.
En vooral qua drivers?
BIOS 0702 en lees de TSXoReP schreef op zondag 16 december 2007 @ 23:24:
Ik wil Vista Ultimate x64 proberen op me A6T maar heeft iemand nog tips e.d.?
En vooral qua drivers?
idd lees de TS. En nog een tip: niet doen, 32bit draait lekkerder(voor mijn gevoel dan)XoReP schreef op zondag 16 december 2007 @ 23:24:
Ik wil Vista Ultimate x64 proberen op me A6T maar heeft iemand nog tips e.d.?
En vooral qua drivers?
Hoeveel keer is die van jou eigenlijk op RMA bezoek geweest?Cablekevin schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:26:
Eindelijk! Na een hoop geklooi ect. Krijg ik eindelijk een nieuwe laptop! Ik kan dan niet meer in dit topic gaan posten want het word een Asus X50V en een of ander typenummer. Hopelijk heb ik met deze laptop geen problemen meer.
Die van mij werkt weer zoals het hoort na de laatste RMA
Nu 5x, na de laatste keer ging het helemaal fout met dat ding. Gelukkig voor jou dat je hem weer naar behoren hebt draaien. Enige probleem van die reperaties altijd dat je je laptop er nooit mooier op terug krijgt.sOid schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:50:
[...]
Hoeveel keer is die van jou eigenlijk op RMA bezoek geweest?
Die van mij werkt weer zoals het hoort na de laatste RMA
Hmm true, hoewel ik een scherm met wat dode pixels had en het is toen vervangen door een beter scherm dus dat is wel mooiCablekevin schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:55:
[...]
Nu 5x, na de laatste keer ging het helemaal fout met dat ding. Gelukkig voor jou dat je hem weer naar behoren hebt draaien. Enige probleem van die reperaties altijd dat je je laptop er nooit mooier op terug krijgt.
That's all you need. Gewoon Vista x64 er op knallen en je bent klaar voor een nieuw tijdperk in computerland
Lucky!sOid schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:06:
[...]
Hmm true, hoewel ik een scherm met wat dode pixels had en het is toen vervangen door een beter scherm dus dat is wel mooi
Ik kreeg een hele nieuwe behuizing omdat er krasje opzaten en scheurtje bij de firewireport.Cablekevin schreef op maandag 17 december 2007 @ 11:55:
[...]
Nu 5x, na de laatste keer ging het helemaal fout met dat ding. Gelukkig voor jou dat je hem weer naar behoren hebt draaien. Enige probleem van die reperaties altijd dat je je laptop er nooit mooier op terug krijgt.
Zijn ze nog coulant in dan, bij mij is het een en al gezeur geweest met van alles en nog wat.XoReP schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:18:
[...]
Ik kreeg een hele nieuwe behuizing omdat er krasje opzaten en scheurtje bij de firewireport.
Nieuwe laptop, morgen weer terug
[ Voor 11% gewijzigd door Cablekevin op 18-12-2007 18:03 ]
werkt weer helemaal naar behoren.
het enige probleem is dat ik een fout heb gemaakt met het instellen van het BIOS pw.
nu kan ik er dus niet meer in heeft iemand enig idee hoe ik in mijn a6tc kom ??
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
Dat is toch ook gewoon wat Asus zegt? Ik heb gewoon gehoort dat je bij aankomst direct meot checken of hij goed is en anders terugsturen, ook bij beschadiging.Cablekevin schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 00:49:
[...]
Zijn ze nog coulant in dan, bij mij is het een en al gezeur geweest met van alles en nog wat.
Nieuwe laptop, morgen weer terugLekker mij een beetje voorliegen @ ASUS.
@ ndeleeuw: Nieuwe BIOS flashen, of opnieuw flashen geprobeerd? Volgensm ij wordt alles dan gereset.
Zeg dat dan dat je er een boot password op hebt ipv alleen een password op de BIOSlordgandalf schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 21:07:
moet ik wel de cdrom kunnen gebruiken en dan nog kom niet voorbij het boot password.
maar heb asus gemaild en die melden mij dat ik hun helpdesk moet bellen ben benieuwd

en idd heb ik het mischien wat fout neer gezet sorry voor de verwaring.
Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3
* GENETX prefereert 1 wachtwoord en is dan ook pas aan #3 toe.
Verwijderd
Ik heb dit nog nooit meegemaakt en vraag me daarom ook af, moet ik dat doen?
Idd vreemd, misschien een nieuwe procedure bij Asus. Ik kon hem wel gewoon dichtplakken 2 maanden terug. Wie weet willen ze de laptop eerst wel even bekijken oid. Iig heeft Asus volgens mij een soort speciale afdeling bij TNT oid gezien hun mailadres.Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 19:21:
heb nu een rma voor mijn a6t aangevraagd want die had kuurtjes met de aansluiting van het stroomnet. Maar nu krijg ik zonet een mail dat je de doos nog niet mag dicht plakken tot de bezorger is langs geweest.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt en vraag me daarom ook af, moet ik dat doen?
De koerier kon me niet vertellen waarom dit opeens moest, maar het moest nu eenmaal..
Verwijderd
nog een vraag hadden jullie een verzekering afgesloten?
En moet ik naast de datum en handtekening verder nog iets invullen. Lijkt mij niet, maar voor de zekerheid.
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 09:55 ]
Ik had geen verzekering iig. Maar bedoel je dat voor de verzending? Dat hoeft volgens mij niet, de laptop meot gewoon goed overkomen, klaar. Ver moest ik volgens mij nog mn bankrekeningnummer ed invullen zodat mocht ik het moeten betalen ze mn gegevens hebben. Als weet ik dat niet helemaal zeker. Verder overhandig je die 5 papieren aan de explosievenexpert en die zet er een stempeltje op. 1 krijg je weer terug als bewijs dat je paketje is opgehaald.Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 09:49:
en je hoeft dus ook nog niet de pakbrieven erop te plakken? Want ik heb er viif in me handen en ik snap er maar weinig van
nog een vraag hadden jullie een verzekering afgesloten?
En moet ik naast de datum en handtekening verder nog iets invullen. Lijkt mij niet, maar voor de zekerheid.
Verwijderd
Zal wel een keer in de mediamarkt vragen of ze zo'n ding over hebben, gaat namelijk wat sneller i.v.m. overzetten via usb vs rechtstreeks.
edit: gewoon ff een externe reader kopen dus of via de usb blijven werken
[ Voor 13% gewijzigd door markiew op 09-01-2008 16:03 ]
Hypermemory
uitgezet worden ? Scheelt allicht weer een pak geheugen, ik heb die 128 mb hard nodig.
Dit topic is gesloten.