[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 52.589 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 22:30

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Ik heb nu 3 weken mijn 40d3000 en ben erg tevreden er mee. nou kreeg ik dit weekend eindelijk mijn alphacrypt binnen, maar krijg er geen beeld mee. Ik heb casema, kaartje zit er goed in, instellingen staan goed, versie 3.09 van software. Hoort het dus te doen, maar krijg niks hoor.

Iemand suggesties?

Bennie gek, ben een koe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i24.tinypic.com/fxh4yo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i22.tinypic.com/2udub7t.jpg

Hier 2 foto's van mijn 40X3500, de TV hangt aan een meubel van het merk Aldenkamp (http://www.aldenkamp.com/) waarbij de televisie op een paal hangt waardoor je gelijk de snoeren kunt wegwerken via de achterkant van de paal, erg fraai. Verder heb ik een PS3 en Xbox 360 op HDMI aangesloten en een Wii op component. Het enige waar ik me nog aan irriteer is m'n Logitech surroundsetje, ik wacht eigenlijk nog een beetje op de doorbraak van de HD surroundsets met 7.1 geluid en ondersteuning voor Dolby True HD en DTS HD etc. Helaas zijn deze sets nog niet echt te verkrijgen, maar goed, dat komt nog wel een keertje.

(De foto's zijn niet van bijstere kwaliteit, maar dat kan je ook niet verwachten ven een telefooncamera.)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
ederooij schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:18:
Ik heb nu 3 weken mijn 40d3000 en ben erg tevreden er mee. nou kreeg ik dit weekend eindelijk mijn alphacrypt binnen, maar krijg er geen beeld mee. Ik heb casema, kaartje zit er goed in, instellingen staan goed, versie 3.09 van software. Hoort het dus te doen, maar krijg niks hoor.

Iemand suggesties?
ik krijg dus ook niks, geen beeld, film1 hd en hd nl werken wel (zonder geluid)

het lijkt wel of de lcd niks met de alphacrypt doet, want ik kan alles ook zien zonder modulle er in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-03 19:33
I_am_akira schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:05:
[...]

ik krijg dus ook niks, geen beeld, film1 hd en hd nl werken wel (zonder geluid)

het lijkt wel of de lcd niks met de alphacrypt doet, want ik kan alles ook zien zonder modulle er in
Bij welke kabelboer zit jij I_am_akira ?? Het zou toch niet met Casema te maken hebben?

[ Voor 10% gewijzigd door Harold_S op 06-10-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
casema heb ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die nog op een antwoord van mij wachten:
Ik ben de laatste paar dagen zwaar ziek geweest en heb alleen maar het plafond van mijn slaapkamer gezien.

Mijn excuses voor de vertraging.

Willen de mensen die nog op een prijsje van mij wachten opnieuw even een mailtje sturen. Ben namelijk het overzicht helemaal kwijt geraakt.

Ps. De X3000 en X3500 krijg ik niet voor december binnen en met die toestellen kan ik ook niets wonderlijks met de prijs doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023
I_am_akira schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 11:45:
hier dan even snel een foto
ik heb weinig tijd vandaag

maar hier is alvast een foto dat hij net hangt, ik moet nog alles opruimen en betere kabels leggen
I_am_akira: Mooie setup. Waar heb jij je muurbeugel vandaan en welk type?

Ik heb ook een 40x3500 met Alphacrypt r1.3 kaart (firmware 3.12). Deze werkt perfect met Multikabel.

Is de digitale ontvanger in de x3500 eigenlijk een HD ontvanger? Of moet je toch een volwaardige HD ontvanger hebben om bijv. Discovery HD en Film 1 HD te ontvangen?

[ Voor 43% gewijzigd door rednar op 07-10-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:31:
[afbeelding]

[afbeelding]

Hier 2 foto's van mijn 40X3500, de TV hangt aan een meubel van het merk Aldenkamp (http://www.aldenkamp.com/) waarbij de televisie op een paal hangt waardoor je gelijk de snoeren kunt wegwerken via de achterkant van de paal, erg fraai. Verder heb ik een PS3 en Xbox 360 op HDMI aangesloten en een Wii op component. Het enige waar ik me nog aan irriteer is m'n Logitech surroundsetje, ik wacht eigenlijk nog een beetje op de doorbraak van de HD surroundsets met 7.1 geluid en ondersteuning voor Dolby True HD en DTS HD etc. Helaas zijn deze sets nog niet echt te verkrijgen, maar goed, dat komt nog wel een keertje.

(De foto's zijn niet van bijstere kwaliteit, maar dat kan je ook niet verwachten ven een telefooncamera.)
Dan moet je eens kijken naar een Onkyo (bijvoorbeeld TX-SR605), deze heb ik nu 3 weken en geeft echt een SUPER geluid. Deze ondersteund al D.True HD en DTS HD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
rednar schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 10:37:
[...]

I_am_akira: Mooie setup. Waar heb jij je muurbeugel vandaan en welk type?

Ik heb ook een 40x3500 met Alphacrypt r1.3 kaart (firmware 3.12). Deze werkt perfect met Multikabel.

Is de digitale ontvanger in de x3500 eigenlijk een HD ontvanger? Of moet je toch een volwaardige HD ontvanger hebben om bijv. Discovery HD en Film 1 HD te ontvangen?
snap er niks van , had joop ook geen multikabel?
zou de modulle defect zijn, of de keycard te oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
rednar schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 10:37:
Dus de X3500 is wel te gebruiken met de AlphaCrypt Classic CAM. Wat is het subtype van de TV, een "E" of een "AEP"? Hoelang heb jij al de smartcard en misschien wel handig om te weten: Wat zijn de eerste vier cijfers van het kaart nummer. Bijvoorbeeld 4012.

Zou je misschien een foto kunnen maken van hoe die AlphaCrypt Classic CAM in de TV zit waarbij je de AlphaCrypt Classic CAM een beetje laat uitsteken zodat het etiket duidelijk zichtbaar is en anderen goed kunnen zien hoe de AlphaCrypt in de TV moet worden gestoken. Zie hier een voorbeeld van de AlphaCrypt in een TechniSat TV:

Afbeeldingslocatie: http://img510.imageshack.us/img510/251/cicamld2.jpg
De digitale ontvanger in de X3500 is ook geschikt als HDTV ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:03
Pfoe, ik ben me eens aan het oriënteren voor goede HDMI kabels. Nu heb ik ik op inet een (mijns insziens goede) HDMI kabel gevonden van Hama, welke ook HDMI 1.3 zou ondersteunen. En voor zover ik weet ondersteunt de KDL-40W2000 ook HDMI 1.3, dus wil ik ook een fatsoenlijke kabel aanschaffen.

Alleen, ik zie nu ook veel staan van "Type A" en "Type B" HDMI kabels, Type B is een stuk breder dan A (29 aderig vs 19 aderig), en ik kan nergens terugvinden welk type door de W2000 wordt gebruikt?

Als ik echter moet gokken, maakt deze gebruik van een Type A aansluiting? Aangezien deze ook op de Playstation 3 zit, en die HDMI 1.3 ondersteunt. Zodoende neem ik aan dat andere Sony apparaten ook een Type A aansluiting hebben? (Voorlopig in ieder geval) Kan iemand me hier iets meer uitsluitsel over geven?

In de handleiding van zowel de Bravia als de HD DVD Recorder van Sony staat niets over het gebruikte type HDMI aansluiting. Ook op internet zelf kan ik hier weinig over terugvinden behalve enkele schetsen over de verschillen tussen Type A en B. Ik kan het in ieder geval niet vinden.

Trouwens, 20€ voor een Hama HQ HDMI kabel van 2m die HDMI 1.3 ondersteunt is toch niet te duur he? Ik heb ook kabels van Blaze gevonden, maar daar staat niet specifiek bij dat ze HDMI 1.3 ondersteunen. Deze kosten dan wel maar 15€, maar zijn ook 0,2m korter, en voor dat kleine verschil in prijs zou ik dan liever voor een kabel gaan die dan gegarandeerd is voor HDMI 1.3.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
I_am_akira schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 10:52:
snap er niks van , had joop ook geen multikabel?
zou de modulle defect zijn, of de keycard te oud
Nee, Joop heeft @Home. Ik zou jullie toch willen aanraden om eens in de kennissenkring opzoek te gaan naar een smartcard uit een oudere serie (te herkennen aan de eerste vier cijfers van het kaartnummer) en het dan nog eens te proberen. Misschien dat @Home en Casema samen met Irdeto toch een manier hebben gevonden om nieuwe series van de smartcards niet langer samen te laten werken met de AlphaCrypt zonder dat dit problemen geeft met de aanbevolen kabel ontvangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
I_am_akira schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 12:04:
woon je in de buurt van Veenendaal :)?

anders kunnen we even jouw modulles proberen :)
Nope, te ver weg. Misschien zou je zelf het volgende nog eens kunnen proberen. Zoals je misschien weet komt het signaal voor digitale TV van Multikabel tegenwoordig bij Casema vandaan. Daarvoor moet Casema ook de decoderingsinformatie voor de smartcards van de Multikabel abonnees in het digitale TV signaal meesturen. Je zou eens via een webshop een Multikabel startpakket op de kop kunnen tikken om te zien of je met de smartcard van Multikabel wel beeld hebt op de kanalen die in de pakketten van Multikabel en Casema overeenkomstig zijn. Als dat wel werkt weet je dat het probleem is zit in de smartcard van Casema in combinatie met de AlphaCrypt CAM.

Een startpakket van Multikabel kost 10 euro (ex verzendkosten) en je kan daarmee twee weken lang in de preview periode kijken, tenminste als dit truukje werkt in Casema gebied. Daarna gaat de boel op zwart. Mocht dit blijken te werken dan kan je helaas niet de Multikabel smartcard bij Casema registeren om daar je abonnementen op te laten zetten. Dus na de twee weken heb je niets meer aan de kaart, maar weten we mogelijk wel wat de oorzaak is van deze problemen in Casema en waarschijnlijk @Home gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednar
ArChie schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 10:57:
[...]

Dus de X3500 is wel te gebruiken met de AlphaCrypt Classic CAM. Wat is het subtype van de TV, een "E" of een "AEP"? Hoelang heb jij al de smartcard en misschien wel handig om te weten: Wat zijn de eerste vier cijfers van het kaart nummer. Bijvoorbeeld 4012.

Zou je misschien een foto kunnen maken van hoe die AlphaCrypt Classic CAM in de TV zit waarbij je de AlphaCrypt Classic CAM een beetje laat uitsteken zodat het etiket duidelijk zichtbaar is en anderen goed kunnen zien hoe de AlphaCrypt in de TV moet worden gestoken. Zie hier een voorbeeld van de AlphaCrypt in een TechniSat TV:
Ik heb de E versie van de 40x3500

De SmartCard is bijna 3 jaar oud. De eerste 4 cijfers van de card is: 4005

Ik zal proberen later vandaag een foto te maken. Als je naar jouw foto kijkt is het niet veel anders met de x3500. De bovenkant van de Alphacrypt kaart moet naar de achterkant wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Mijn smartcard begint met 4019. Voor zover we tot nu toe weten werkt het dus niet in combinatie met een nieuwe smartcard. Zowel Akira als ik hebben een smartcard die recent uit de winkel is gekomen en die werken allebei niet. Rednar heeft een oudere en die werkt wel. Is er misschien iemand die dit wél aan de praat heeft met een recente smartcard? En dan zowel op de X3500 als op andere Sony series met DVB-C?

Voor zover ik weet ken ik niemand die digitale TV heeft van @Home, maarja het is nou ook weer niet iets wat altijd bij iedereen ter sprake komt. :) Ik ga er dus zeker achteraan of ik een oudere smartcard kan bemachtigen en daar mee testen.

Als de kabelmaatschappijen nu eindelijk iets hebben gevonden waardoor het niet meer werkt met een AlphaCrypt maar wel met een goedgekeurde ontvanger dan hebben ze de strijd voorlopig wel gewonnen lijkt me. Ik ga ook het "DVB-C op de PC" topic er even op na slaan. Daar zouden nu toch ook wel berichten moeten binnen komen lijkt me.

De AlphaCrypt past overigens maar op één manier in de X3500 dat kan dus het probleem niet zijn. (Ik zie bovendien ook het AlphaCrypt menu op de TV en de AlphaCrypt laat ook een error zien als er geen smartcard in zit. Daar kan dus echt geen twijfel over zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
rednar schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:02:
Ik heb de E versie van de 40x3500

De SmartCard is bijna 3 jaar oud. De eerste 4 cijfers van de card is: 4005

Ik zal proberen later vandaag een foto te maken. Als je naar jouw foto kijkt is het niet veel anders met de x3500. De bovenkant van de Alphacrypt kaart moet naar de achterkant wijzen.
Bedankt voor de aanvulling. Ik heb thuis voor testjes Multikabel smartcards gebruikt uit de volgende series:
  • 4010
  • 4012
  • 4015
  • 4016
Met geen enkele kaart problemen gehad in combinatie met de beide AlphaCrypt Classic CAMs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Joop schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:24:
Voor zover ik weet ken ik niemand die digitale TV heeft van @Home, maarja het is nou ook weer niet iets wat altijd bij iedereen ter sprake komt. :) Ik ga er dus zeker achteraan of ik een oudere smartcard kan bemachtigen en daar mee testen.
De winkels waar je een aanbevolen kabel ontvanger kan kopen bieden het startpakket met smartcard meestal ook wel los te koop aan. Het kaartnummer staat op de verpakking, dus misschien kan je je probleem op lossen door een nieuw startpakket te kopen waarin een smartcard zit uit een oudere serie. Wordt waarschijnlijk wel even wat winkels aflopen om een oude smartcard te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Ik heb net ff een 4022 kaartje in een Alphacrypt (rev 1.1 / 3.12 firmware) gestoken en dat werkt gewoon. Alleen was deze al wel geactiveerd en zit ie niet in een Bravia (DVB-C kaart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Klaus_1250 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:50:
Ik heb net ff een 4022 kaartje in een Alphacrypt (rev 1.1 / 3.12 firmware) gestoken en dat werkt gewoon. Alleen was deze al wel geactiveerd en zit ie niet in een Bravia (DVB-C kaart).
Bedankt voor het testje. Gezien de recentere smartcard serie (4022) dan die door Joop gebruikt wordt (4019) lijkt het erop dat het probleem toch ergens anders gezocht moet worden. Ik heb nu ook even geen nieuwe ideeen meer, of het moet de AlphaCrypt Classic CAM zijn die defect is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Ik zou zelf beginnen met de Alphacrypt updaten. In het changelog zie ik niks specifiek voor NL of bv Bravia tv's, maar mogelijk wel een aantal fixes die eveneens relevant kunnen zijn.
Verder kunnen de mensen die problemen met de Bravia / Alphacrypt misschien eens naar het Alphacrypt Menu gaan en kijken wat er staat Smartcard / Entitlements.

[ Voor 30% gewijzigd door Klaus_1250 op 07-10-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Thanks voor de info Klaus. Weer een theorie ontkracht. :) Het enige verschil is dat mijn smartcard nog niet geactiveerd is en dat de AlphaCrypt in een andere apparaat zit. Volgens mij is die van I_am_akira ook niet geactiveerd. Ik weet dat het niets uit zou moeten maken aangezien deze smartcards in de preview periode zitten, maar goed, het is een verschil. Nog enig nut om hem de kaart maar te laten activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
De firmware upgraden zal ik kijken of dat lukt, heb ik denk ik wel een laptop met PCMCIA slot waar ik dat op zou kunnen doen. Wat betreft die entitlements, dit staat er bij mij:
CA-System: 0x0604
Product / Date / Token
no declarations
Na ff Googlen zie ik dat 0x0604 voor Irdeto codering staat. Dat klopt dus wel, verder lijkt de "lijst" daaronder leeg te zijn. Geen idee of dat normaal is, of hoe dat er tijdens de preview periode uit hoort te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
Hoi allemaal,

Mijn keykaartje werkt dus wel gewoon in me standaard digitale decoder kastje van casema

hieronder wat fotos

Afbeeldingslocatie: http://hippemode.nl/fotos/IMG_1721_resize.JPG

Afbeeldingslocatie: http://hippemode.nl/fotos/IMG_1722_resize.JPG

Afbeeldingslocatie: http://hippemode.nl/fotos/IMG_1723_resize.JPG

Afbeeldingslocatie: http://hippemode.nl/fotos/IMG_1724_resize.JPG

Afbeeldingslocatie: http://hippemode.nl/fotos/IMG_1725_resize.JPG

Afbeeldingslocatie: http://hippemode.nl/fotos/IMG_1726_resize.JPG

Afbeeldingslocatie: http://hippemode.nl/fotos/IMG_1727_resize.JPG

[ Voor 97% gewijzigd door I_am_akira op 07-10-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
ik denk dat hij dan mischien stuk is (mijn alpha cam)

aangezien van joop hij gewoon niet geactiveerd is en dat even moet doen met iemand zijn kastje

joop , anders kom je hier activeren en ik jouw cam proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyzor
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-08 19:38
Misschien stomme suggestie maar kan de smartcard wel geactiveerd worden als deze in de AlphaCrypt zit? Misschien moet deze eerst in een "echte" decoder gestopt worden om zo te worden aangemeld op het netwerk o.i.d.?

Hier is btw een lijstje van alle CA System ID's

[ Voor 23% gewijzigd door Cyzor op 07-10-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
die van mij is wel geactiveerd dus

ik krijg deze week een oudere alphacrypt classic met 3.05 er op

die eens proberen

[ Voor 56% gewijzigd door I_am_akira op 07-10-2007 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Cyzor schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:37:
Misschien stomme suggestie maar kan de smartcard wel geactiveerd worden als deze in de AlphaCrypt zit? Misschien moet deze eerst in een "echte" decoder gestopt worden om zo te worden aangemeld op het netwerk o.i.d.?
Vroeger had ik geeneens een aanbevolen ontvanger tot ik een ongebruikte Humax IR-FOX C op de kop kon tikken voor een heel zacht prijsje. Al mijn smartcards zijn altijd voor het eerst gebruikt in de AlphaCrypt Classic CAM. Daarnaast is de smartcard van I_am_akira wel afkomstig uit een aanbevolen ontvanger, dus lijkt het mij dat die geactiveerd is ook gezien het aantal entitlements op de smartcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
I_am_akira schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:31:
Hoi allemaal,

Mijn keykaartje werkt dus wel gewoon in me standaard digitale decoder kastje van casema

hieronder wat fotos
Vreemd dat je Film1 HD wel kan bekijken, want volgens mij is dat niet bepaald een ongecodeerd kanaal. Alleen klanten met een Film1 abonnement hebben ook automatisch rechten op het Film1 HD kanaal. Of de coderingsinstellingen van Film1 HD moet momenteel verkeerd staan bij Casema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
ik heb een film 1 abonnement en gevraagd voor hd tv
die zenden ze gratis uit

let wel : alle hd kanalen ontvang ik zonder geluid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Joop schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:22:
De firmware upgraden zal ik kijken of dat lukt, heb ik denk ik wel een laptop met PCMCIA slot waar ik dat op zou kunnen doen. Wat betreft die entitlements, dit staat er bij mij:
Wat hier ontbreekt is het regeltje voor de gratis preview periode dat zou moeten beginnen met:
0: 270F/

Zie ook de foto's van I_am_akira.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
I_am_akira schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:38:
ik heb een film 1 abonnement en gevraagd voor hd tv
die zenden ze gratis uit

let wel : alle hd kanalen ontvang ik zonder geluid :(
Dat iets gratis is wil niet zeggen dat het signaal ook ongecodeerd is. Staan de geluidsinstellingen van de TV wel goed voor Dolby Digital? De meeste HD kanalen bevatten namelijk twee geluidsstreams. Eén voor stereo geluid en één voor Dolby Digital. Misschien kan de TV zelf geen Dolby Digital weergeven en moet je daarvoor een A/V Receiver aansluiten. Probeer eens om een andere geluidstream te kiezen bij de HD kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 13:05
Is het verstandig om nu een 40" W2000 te kopen of zullen ze tot eind november (eind PS3 actie) goedkoper worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-03-2023
Edit: laat maar, antwoord denk al gevonden |:(

[ Voor 97% gewijzigd door Remius op 07-10-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
ArChie schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:39:
[...]

Wat hier ontbreekt is het regeltje voor de gratis preview periode dat zou moeten beginnen met:
0: 270F/

Zie ook de foto's van I_am_akira.
Als dat zo is (en daar ga ik dan van uit :)) dan is dat dus gewoon de oorzaak van het probleem! (?) Als mijn smartcard (op onverklaarbare wijze) niet in de preview periode zit, en hij is nog niet geactiveerd, dan is het logisch dat het niet werkt. Zoals ik al zei is de smartcard een paar dagen geleden uit een gesealde verpakking gekomen dus ik kan dat niet verklaren. Hoe dan ook heb ik zojuist het activatie formulier (online) ingevuld. Volgens @Home moet dit binnen "enkele dagen" verwerkt zijn. Ik hoop dat dit dan een oplossing biedt!

Ik hou jullie op de hoogte.
Armo schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 19:21:
Is het verstandig om nu een 40" W2000 te kopen of zullen ze tot eind november (eind PS3 actie) goedkoper worden ?
Dat is een beetje koffiedik kijken. Bij de vorige actie (€300 retour was het geloof ik) gingen de prijzen na de actie wel wat naar beneden, maar of dat nu weer gebeurt is natuurlijk moeilijk te voorspellen. De vraag is echter wel hoe lang de 2000 serie überhaupt nog leverbaar zal zijn nu de 3000 serie er is. Ik ga er vanuit dat dat toch op vrij korte termijn een keer stopt. Als dat zo is zullen de prijzen dus waarschijnlijk niet structureel meer omlaag gaan en wordt het verkopen van de voorraden. Dan kun je op een gegeven moment een mazzeltje hebben met een winkel die er "nog ééntje heeft" en hem voor een zacht prijsje weg doet, maar dat is geen garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

F-Tim schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 10:58:
Pfoe, ik ben me eens aan het oriënteren voor goede HDMI kabels. Nu heb ik ik op inet een (mijns insziens goede) HDMI kabel gevonden van Hama, welke ook HDMI 1.3 zou ondersteunen. En voor zover ik weet ondersteunt de KDL-40W2000 ook HDMI 1.3, dus wil ik ook een fatsoenlijke kabel aanschaffen.
Trouwens, 20€ voor een Hama HQ HDMI kabel van 2m die HDMI 1.3 ondersteunt is toch niet te duur he? Ik heb ook kabels van Blaze gevonden, maar daar staat niet specifiek bij dat ze HDMI 1.3 ondersteunen. Deze kosten dan wel maar 15€, maar zijn ook 0,2m korter, en voor dat kleine verschil in prijs zou ik dan liever voor een kabel gaan die dan gegarandeerd is voor HDMI 1.3.
De W2000 serie ondersteund geen HDMI 1.3, dus misschien kun je jezelf al een hoop moeite besparen. Sowieso is het een eeuwige discussie of betere/duurdere kabels überhaupt wel beter zijn. Het betreft namelijk een digitaal signaal, dus het is niet zoals bij analoog dat je door slechtere kabels kwaliteitsverlies krijgt. Het is of wel signaal, of geen signaal (digitaal=1 of 0). Ik heb gelezen dat er ook nergens een dubbelblind test is uitgevoerd waarbij blijkt dat duurdere kabels ook enige kwaliteitswinst hebben.

In andere woorden: ik zou gewoon de el cheapo kabel van 5 euro regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Ik ben het met Blinfold eens. Alle soorten HDMI "super/mega/ultra" kabel van 50 of nog veel meer euro's is 99% geld klopperij. Zou er dus ook zeker niet aan mee doen. Volgens HDMI.org, wat de officiële instantie is die de standaard maakt, zijn er sinds HDMI 1.3 twee soorten kabels: "standard" (ook wel category 1) en "high speed" (category 2). Standard kabels zijn getest tot een bandbreedte van max 720P/1080i. High Speed kabels worden getest tot 1080P. In de FAQ van HDMI.org staat echter ook dat in bijna alle gevallen een standard kabel prima 1080P aan kan, zeker op lengtes tot enkele meters.

Meer info: http://www.hdmi.org/learningcenter/faq.aspx#q7_6
En ook op Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Hdmi#Cable_length

Ik zou dus gewoon voor de goedkoopste kabel gaan die er nog wel gewoon degelijk uit ziet. (De echt extreem goedkope kabels hebben soms een beetje gammel aanvoelende stekkers.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
en nu terug naar de sony bravia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Was inderdaad een beetje offtopic, maar info over bijbehorende kabels is natuurlijk wel belangrijk om te weten :-)
Vind ik persoonlijker interessanter dan de detailbesprekingen van Alphacrypt, maar aangezien dat voor anderen weer erg interessant is, kan het mooi allemaal. Is iedereen blij.

En wat de Bravia betreft; Ik zit met smart op de review van de X3500 van http://www.hdtvtest.co.uk/ te wachten. Ze moeten nog 60 pond voordat ze hem kunnen kopen, dus ik hoop dat ze dit gaan redden voor eind november, aangezien de PS3 actie dan nog steeds geldt (en ik ben toch erg benieuwd naar de meerwaarde van Motionflow, want ik vind persoonlijk de W3000 serie mooier).

[ Voor 30% gewijzigd door Blindfold op 08-10-2007 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52
Iemand de V3000 series al ergens gespot?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Joop schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 01:00:
[...]

Dat is een beetje koffiedik kijken. Bij de vorige actie (€300 retour was het geloof ik) gingen de prijzen na de actie wel wat naar beneden, maar of dat nu weer gebeurt is natuurlijk moeilijk te voorspellen.
Het is inderdaad koffiedik kijken maar wat Sony in het verleden heeft gedaan met een geld-terug actie was dat de prijzen na verstrijken van de actie termijn verlaagd werden met het cashback bedrag. Het zou mij dus niets verbazen als de W2000 na de PS3 actie verlaagt gaat worden met 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
Het weekend mijn 40D3000 aangesloten maar het beeld valt me tot nu toe wel tegen.

Nou heb ik nog niet de beschikking over een digitale aansluiting. Het beeld is voor mijn idee toch wel blokkerig. Zeker de wat kleinere beelden die op de achtergrond zijn lijken soms sprites van de Commodore64 tijdperk :)
Geeft een digitaal signaal hierin verbetering tov een analoog signaal. Van mijn collega begrepen dat er alleen wat minder ruis zou zijn.

Ook het DVD signaal is van dezelfde kwaliteit. Maar deze is aangesloten via scart RGB en niet via HDMI. Is hiervoor hetzelfde verhaal van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Digitaal geeft absoluut een verbetering. In principe zou het zo moeten zijn dat digitaal alleen geen ruis heeft, die wel in het analoge signaal zit. Punt is echter dat de analoge verbinding van zichzelf al verre van optimaal is en het ook sterk aan de kabels binnenshuis ligt. Bij digitaal maakt dat niet uit, aangezien dit 1-en en 0-en zijn, het komt dus aan of niet.

Over het algemeen is digitaal wel degelijk een flinke verbetering ten opzichte van analoog, zeker op LCD-TV's. Hoe hoger de resolutie, hoe meer foutjes in het beeld je ook kan zien, dus een Full HD is gevoeliger voor een slecht signaal dan een HD Ready TV.

Dan heb ik nog even een vraag aan de X3500 bezitters: ik weet inmiddels dat de TV DVB-C HD ondersteunt, dus ook Film 1 HD en dergelijke, maar hoe zit het met de SD zenders. Worden deze in 576i weergegeven of heeft de TV een upscale mogelijkheid om ze in 720p/1080i/1080p weer te geven? Ik heb nu namelijk een Samsung HDTV decoder die kan upscalen (tot 1080i) en dat ziet er echt vele malen beter uit dan wanneer het in 576i wordt uitgestuurd. Nu is het al mooi dat de Sony's een DVB-c tuner aan boord hebben, zodat ik dat kastje niet meer nodig heb, maar als hij niet kan upscalen, dan is toch wel een nadeel en zal ik het kastje voorlopig behouden. Scheelt me ook weer een CAM aanschaffen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Alfisti schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:25:
[...]

Het is inderdaad koffiedik kijken maar wat Sony in het verleden heeft gedaan met een geld-terug actie was dat de prijzen na verstrijken van de actie termijn verlaagd werden met het cashback bedrag. Het zou mij dus niets verbazen als de W2000 na de PS3 actie verlaagt gaat worden met 200 euro.
Dat zou inderdaad wel mooi zijn. Ik heb zo'n 1000 euro te besteden voor een LCD en daarmee kan ik wel een Samsung of andere merk kopen maar als ik voor 1000 euro een Sony Bravia Full HD kan kopen zou dat natuurlijk mooi megenomen zijn want PS3 hoef ik niet, die verkoop ik gewoon door.

1000 euro na verkoop van PS3 dus, niet dat ik voor 1000 euro een w2000 wil en een PS3 :P

Goedkopste prijs voor 40" W2000 nu in de winkels is 1600 euro toch ? Of is hij ergens goedkoper te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Ik heb sinds vorige week een 32d3000 op mijn kot.

Ik had m'n oude brakke pc (geforce mx440) tijdelijk via svideo aangesloten om al wat divx te kijken.
Dat werkte onmiddellijk perfect, en zelfs de kwaliteit was nog behoorlijk goed.

Nu kom ik na het weekend terug aan, en krijg ik enkel grijswaarden als kleur.
Waaraan kan dit liggen, als ik me goed herinner heb ik helemaal niks van de instellingen veranderd.
Ik krijg 't nu echt niet meer op kleur.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Zit de stekker er wel goed in? (Sorry maar lijkt echt de meest voor de hand liggende oorzaak... :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
Joop schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:35:
Zit de stekker er wel goed in? (Sorry maar lijkt echt de meest voor de hand liggende oorzaak... :))
Yep, die steekt er goed in.
Als ik de nvidia-software open, en kies voor de ''meerdere beeldschermen' wizard'' kies ik voor Pal, Dualview, en dan finish, en dan staat er een opsomming van de instellingen. Daar staat er raar genoeg composite terwijl 't via svideo aangesloten is. In de wizard kon ik ook nergens kiezen tussen de aansluitmogelijkheden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Jack3770 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 13:30:
Ik heb sinds vorige week een 32d3000 op mijn kot.

Ik had m'n oude brakke pc (geforce mx440) tijdelijk via svideo aangesloten om al wat divx te kijken.
Dat werkte onmiddellijk perfect, en zelfs de kwaliteit was nog behoorlijk goed.

Nu kom ik na het weekend terug aan, en krijg ik enkel grijswaarden als kleur.
Waaraan kan dit liggen, als ik me goed herinner heb ik helemaal niks van de instellingen veranderd.
Ik krijg 't nu echt niet meer op kleur.

Iemand?
Heb zelf ook een keer gehad dat mijn HTPC die via DVI - HDMI is aangesloten is ineens zwart / wit beeld gaf. Wat ik ook veranderde aan instellingen niet gholepen. Uiteindelijk heeft driver reinstall geholpen als ik me niet vergis.. Ook een Nvidia kaart maar niet via S-Video aangesloten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednar
Wat is de beste instelling voor de 40x3500 mbt beeld (i.e. belichting, etc)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
Harold_S schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:47:
Ook het DVD signaal is van dezelfde kwaliteit. Maar deze is aangesloten via scart RGB en niet via HDMI. Is hiervoor hetzelfde verhaal van toepassing.
Een DVD geeft dezelfde beeldkwaliteit als een analoog signaal :? Dat kan niet kloppen, een DVD zou gewoon scherp moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
Remius schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:21:
[...]

Een DVD geeft dezelfde beeldkwaliteit als een analoog signaal :? Dat kan niet kloppen, een DVD zou gewoon scherp moeten zijn.
Inderdaad maar bij een Scart kabel maakt het wel uit wat voor kabel je gebruikt in tegenstelling met HDMI want scart is gewoon analoog. Dus als je een 2,50 euro scart kabel hebt dan zal de kwaliteit inderdaad tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels ook alweer mijn 40D3000 een klein weekje. De kwaliteit van normale tv met de satalliet is verbluffend, wat kunnen die verschillende settings veel uitmaken. WMDHD op de xbox360 is al helemaal adembenemend! Kwaliteit van normale dvd's is goed, de kleuren zijn alleen best slecht (niet ge-upscaled). Al met al ben ik zeer tevreden over mijn aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
Armo schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 16:30:
[...]

Inderdaad maar bij een Scart kabel maakt het wel uit wat voor kabel je gebruikt in tegenstelling met HDMI want scart is gewoon analoog. Dus als je een 2,50 euro scart kabel hebt dan zal de kwaliteit inderdaad tegenvallen.
Heb nog een scartkabel van 15 euro geprobeerd van de Mediamarkt (mocht ik wel even gebruiken om te testen) maar dat maakte niet echt verschil. Het zijn ook niet de kleuren maar meer het blokkerige beeld.
Ik heb nu een scartkabel met aan de tv kant scart stekker en aan de andere kant opgesplitst in diverse kabeltjes waarvan ik alleen de bruine gebruik :? .

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~spier314/pic/scart1.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~spier314/pic/scart2.jpg

Ik wacht nog even op mijn AlphaCrypt en dan maar eens kijken wat voor resultaat dat geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harold_S schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:24:
[...]

Heb nog een scartkabel van 15 euro geprobeerd van de Mediamarkt (mocht ik wel even gebruiken om te testen) maar dat maakte niet echt verschil. Het zijn ook niet de kleuren maar meer het blokkerige beeld.
Ik heb nu een scartkabel met aan de tv kant scart stekker en aan de andere kant opgesplitst in diverse kabeltjes waarvan ik alleen de bruine gebruik :? .

[afbeelding] [afbeelding]

Ik wacht nog even op mijn AlphaCrypt en dan maar eens kijken wat voor resultaat dat geeft :)
Echt afschuwelijk hoe jij je spulletjes hebt aangesloten. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Harold_S schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:24:
Tja, zoals het nu aangesloten zit gebruik je een composiet aansluiting via de SCART. Daar kan je natuurlijk niet al te veel van verwachten. Heb je bij het gebruik van een normale SCART kabel eigenlijk wel de DVD speler op RGB output gezet en ook aan de TV kant gekozen voor RGB input? Zo niet, dan bestaat de kans dat je toch via composiet aan het kijken was via de SCART kabel.

En wat doe je verder met het beeld zelf op de TV? Ben je dat aan het zoomen of gebruik je gewoon de wide setting. Als je beeldkwaliteit van belang vindt dan kan je beter al die oprek toestanden uitzetten en wide als beeld optie kiezen. Dan heb je misschien bij sommige uitzendingen/DVD van die zwarte balken, maar wel de beste beeldkwaliteit omdat de boel niet vervormd wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
ArChie schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:39:
[...]

Tja, zoals het nu aangesloten zit gebruik je een composiet aansluiting via de SCART. Daar kan je natuurlijk niet al te veel van verwachten. Heb je bij het gebruik van een normale SCART kabel eigenlijk wel de DVD speler op RGB output gezet en ook aan de TV kant gekozen voor RGB input? Zo niet, dan bestaat de kans dat je toch via composiet aan het kijken was via de SCART kabel.

En wat doe je verder met het beeld zelf op de TV? Ben je dat aan het zoomen of gebruik je gewoon de wide setting. Als je beeldkwaliteit van belang vindt dan kan je beter al die oprek toestanden uitzetten en wide als beeld optie kiezen. Dan heb je misschien bij sommige uitzendingen/DVD van die zwarte balken, maar wel de beste beeldkwaliteit omdat de boel niet vervormd wordt..
Ik ga het nog een keertje aansluiten en proberen. 8)7
Beter dat ik het zo vraag dan dat ik al die tijd op halve kwaliteit zit te bestuderen :)

Ik had overigens de scart aangesloten op de tweede scart ingang achter in de tv en de tv op AV2 gezet. Vervolgens niks aangepast en zo gekeken. Heb eigenlijk niks gezien waar je kan kiezen voor RGB input aan de tv zijde 8)7
Heb even geduld, mijn meisie mag eerst rustig de serie afkijken, :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Welke kabelboer heb je Harold? Tevens sluit ik mij bovenstaande aan dat deze manier van aansluiten gewoon huilen is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfisti schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:07:
Welke kabelboer heb je Harold? Tevens sluit ik mij bovenstaande aan dat deze manier van aansluiten gewoon huilen is :')
Nou inderdaad.

1. Coax kabeltje uit het jaar kruik.
2. Stereo RCA pluggen uit het stenentijdperk.
3. Scart naar tulp :/

Te erg eigenlijk; had je uberhaupt wel geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Voor diegene met een 40D3000 en alphacrypt even mijn ervaring ter verduidelijking.

Het bericht 'you are not entitled to view this program' komt door het volgende:

Casema zend tezamen met het digitale signaal een soort van codes mee die informatie bevatten over wat jij wel en niet mag zien. Deze sleutels wijzigen om de 28seconden en worden ook om ca. 28seconden verzonden.

Bij de standaard decoders blijven de sleutels aanwezig omdat deze in principe nooit uitgaat bij de meeste mensen.

Echter, de alphacrypt met smartcard zit in je TV welke je uit zet of standby zet. De sleutels raken hierdoor verloren en dient de alpharcypt deze weer opnieuw te ontvangen. Als jij je TV aanzet kan het dus tot 28 seconden duren voordat je beeld hebt, en soms nog wat langer. Indien je helemaal geen beeld krijgt, heel sporadisch, zet je TV in standby en weer aan.

De berichten met 'you are not entitled to view this program' kunnen overigens uit gezet worden in het menu echter verkort het niets aan de wachttijd.

Hoop dat een en ander jullie kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harold_S
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:18:
[...]

Nou inderdaad.

1. Coax kabeltje uit het jaar kruik.
2. Stereo RCA pluggen uit het stenentijdperk.
3. Scart naar tulp :/

Te erg eigenlijk; had je uberhaupt wel geluid?
Hihihi, ik kan er wel om lachen.
Net even getest nogmaals de oude prullaria eruit en scartkabel aan twee zijden erin.
RGB out op de dvd ingesteld en op de tv aangesloten op av2.
_/-\o_ Stukkken beter nou _/-\o_ _/-\o_ d:)b

Moet je toch allemaal maar weten als leek.

Heb alleen op de tv niet kunnen vinden dat van het RGB signaal. Wel DVD als externe input.
Dus er staat nu in het lijstje AV2 - DVD/..

Ik heb Casema als kabelaar. Morgen mag ik de postbode verwachten voor mijn AlphaCryptcard met 3.12 software. Ik ben benieuwd....

Overigens wel een oerlelijke kabel die platte scart. Past volgens mij ook niet door dat mooie kabelgootje van een paar postings terug in dit topic. Ik kijk bovenop mijn audioset en dan verdiend zo'n brede scart ook niet echt de schoonheidsprijs. :N
Audio heb ik optical van DVD naar versterker. Dat zit wel goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Op de D3000 zitten twee scart aansluitingen die allebei RGB ondersteunen. Daar hoef je verder niets voor in te stellen dus zoals je het nu hebt is het goed. Die DVD bij AV2 is puur een naampje zodat je de ingang makkelijker kan herkennen. Wel handig, maar het heeft geen invloed op de beeld kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwoe
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-08 15:22
X-t-r-e-m-e schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:41:
Voor diegene met een 40D3000 en alphacrypt even mijn ervaring ter verduidelijking.

Casema zend tezamen met het digitale signaal een soort van codes mee die informatie bevatten over wat jij wel en niet mag zien. Deze sleutels wijzigen om de 28seconden en worden ook om ca. 28seconden verzonden.

Bij de standaard decoders blijven de sleutels aanwezig omdat deze in principe nooit uitgaat bij de meeste mensen.

Echter, de alphacrypt met smartcard zit in je TV welke je uit zet of standby zet. De sleutels raken hierdoor verloren en dient de alpharcypt deze weer opnieuw te ontvangen. Als jij je TV aanzet kan het dus tot 28 seconden duren voordat je beeld hebt, en soms nog wat langer. Indien je helemaal geen beeld krijgt, heel sporadisch, zet je TV in standby en weer aan.

De berichten met 'you are not entitled to view this program' kunnen overigens uit gezet worden in het menu echter verkort het niets aan de wachttijd.

Geldt dit per kanaal, dus 28 sec max per kanaal, of pakt ie ze in 1 keer?
Ben zelf ook geinteresseerd in een sony + alphacrypt _/-\o_

Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
mwoe schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:41:
[...]

Geldt dit per kanaal, dus 28 sec max per kanaal, of pakt ie ze in 1 keer?
Ben zelf ook geinteresseerd in een sony + alphacrypt _/-\o_
Geldt eenmalig als je de TV aanzet, dus vanaf standby of als de TV helemaal uit is geweest. Na dus die 28seconden kan je onbeperkt zappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet of de digitale uitgang van de X3000 of X3500 ook 5.1 geluid geeft. Of is dit alleen 2.0? Dit vanwege dat mijn versterker 2 optische ingangen heeft en ik nou 3 apparaten die net optisch aangelegd zijn.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
X-t-r-e-m-e schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:41:

mijn combi van 46 kdl x3500 + alphacrypt 3.12 + casema smartcard heeft soms uren aangestaan zonder enig iets van een key ute verkrijgen.

kan je dat ook nog ergens instellen.

daarbij, zou dat met een firmware niet opgelost kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
I_am_akira schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 08:27:
[...]

mijn combi van 46 kdl x3500 + alphacrypt 3.12 + casema smartcard heeft soms uren aangestaan zonder enig iets van een key ute verkrijgen.

kan je dat ook nog ergens instellen.

daarbij, zou dat met een firmware niet opgelost kunnen worden?
Als je na uren nog niets ontvangt is er iets niet goed. Je kan proberen hem aan te zetten, wachten tot je het bericht krijgt, you are not entitled to view this program. Dan ongeveer 1 minuut wachten, naar standby en opnieuw aan zetten.

Als het nog niet werkt is er dus iets niet goed.

Check eerst of je nog wel digitaal signaal hebt, als je vergeten bent je smartcard te registreren binnen 2 weken wordt het digitale signaal afgesloten.
Zit de smartcard goed in de Alphacrypt?
Werkt de Alphacrypt + smartcard bij een ander?
Wellicht iemand in de buurt die zijn Alphacrypt aan jou kan uitlenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een nieuwe lcd-tv. Sony bravia vind ik qua beeld en design het mooist. Alleen wil ik geen mega-scherm en vind 66 cm dan ook het maximale. Ik zie dat Sony nu een nieuw model heeft namelijk de KDL-26T3000.
Heeft iemand die al thuis staan en zijn ervaringen vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:08:
[...]

Als je na uren nog niets ontvangt is er iets niet goed. Je kan proberen hem aan te zetten, wachten tot je het bericht krijgt, you are not entitled to view this program. Dan ongeveer 1 minuut wachten, naar standby en opnieuw aan zetten.

Als het nog niet werkt is er dus iets niet goed.

Check eerst of je nog wel digitaal signaal hebt, als je vergeten bent je smartcard te registreren binnen 2 weken wordt het digitale signaal afgesloten.
Zit de smartcard goed in de Alphacrypt?
Werkt de Alphacrypt + smartcard bij een ander?
Wellicht iemand in de buurt die zijn Alphacrypt aan jou kan uitlenen?
zie fotos hierboven (paar posts terug) ik heb smartcard info en alphacrypt doet het ook gewoon en ik kan b.v. wel film 1 hd kijken (\zonde geluid)

ik heb een nieuwe alphacrypt geregeld en krijg hem vandaag of morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Roelos schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 09:15:
Ik ben op zoek naar een nieuwe lcd-tv. Sony bravia vind ik qua beeld en design het mooist. Alleen wil ik geen mega-scherm en vind 66 cm dan ook het maximale. Ik zie dat Sony nu een nieuw model heeft namelijk de KDL-26T3000.
Heeft iemand die al thuis staan en zijn ervaringen vertellen?
Niet thuis maar wel in de winkel en sja......... hij is klein :') Verder geen ervaring mee, we verkopen ook weinig 26" apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Even zelf een vraag over de Sony D3000.

Ik heb mijn xbox360 aangesloten middels VGA omdat het beeld op mijn LCD iets scherper is en daarnaast 0% overscan gezien je het beeld kan instellen op 1360x768.

Op 720P en 1080P heb ik met de component kabel een geringe overscan, ik schat ca. 2%. Overigens geconstateerd met een daarvoor bedoelde JPG/BMP bestandje :)

Voor DVD playback hoef je het niet te doen, ziet er wel scherp uit maar het beeld is klein met grote zwarte balken boven en onder. Helaas kan je op de VGA uitgang niets doen met beeldinstellingen als 16/9, 16/10, smart etc.

Nu zie ik aan de achterkant onder de VGA aansluiting nog een ingang zitten. Is dit een stereo plug (mini jack) voor geluid? Anders kan ik met een mini y-adapter de audio van de VGA kabel hierop aansluiten :) Hoef 's nachts niet altijd 5.1 geluid.

(tip voor VGA op xbox360: zet in het menu van je xbox de vga uitgang op expanded en je vga op je LCD op video ipv tekst, de kleuren zijn dan practisch hetzelfde als op component)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:12:
Even zelf een vraag over de Sony D3000.

Ik heb mijn xbox360 aangesloten middels VGA omdat het beeld op mijn LCD iets scherper is en daarnaast 0% overscan gezien je het beeld kan instellen op 1360x768.

Op 720P en 1080P heb ik met de component kabel een geringe overscan, ik schat ca. 2%. Overigens geconstateerd met een daarvoor bedoelde JPG/BMP bestandje :)

Voor DVD playback hoef je het niet te doen, ziet er wel scherp uit maar het beeld is klein met grote zwarte balken boven en onder. Helaas kan je op de VGA uitgang niets doen met beeldinstellingen als 16/9, 16/10, smart etc.

Nu zie ik aan de achterkant onder de VGA aansluiting nog een ingang zitten. Is dit een stereo plug (mini jack) voor geluid? Anders kan ik met een mini y-adapter de audio van de VGA kabel hierop aansluiten :) Hoef 's nachts niet altijd 5.1 geluid.

(tip voor VGA op xbox360: zet in het menu van je xbox de vga uitgang op expanded en je vga op je LCD op video ipv tekst, de kleuren zijn dan practisch hetzelfde als op component)
Bij je VGA cable van de xbox360 zit waarschijnlijk een "mini-verloopstukje". Hierin kunnen de witte en de rode stekkertje in van de VGA cable. Deze plug je weer in de tv waar je je VGA video plug ook hebt zitten. Suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
Om het maar even te melden.

46 KDL-X3500 + alphacrypt classic 3.12 + casema digit tv werkt probleemloos en snel

ik had gewoon een defecte module.

alles werkt naar behoren, zapt razendsnel, en alle hd kanalen worden perfect weer gegeven met geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 16:18:
[...]

Bij je VGA cable van de xbox360 zit waarschijnlijk een "mini-verloopstukje". Hierin kunnen de witte en de rode stekkertje in van de VGA cable. Deze plug je weer in de tv waar je je VGA video plug ook hebt zitten. Suc6!
Gelukt na een uur zoeken in de kast naar dat verloopstukje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 22:30

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

ben na een aantal drukke dagen nu weer aan de slag om mijn alphacrypt aan de praat te krijgen. Tot nu toe lukt het nog steeds niet. Als ik de kaart in mijn laptop steek geeft Vista ook geen teken van nieuwe hardware, klopt dat?

ik kom er niet meer uit. iemand enig idee?

Bennie gek, ben een koe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
Ik denk niet dat het met Vista gaat werken. Met XP is het al lastig en op de Alphacrypt site word ook met geen woord gerept over Vista.

Zit de kaart er trouwens wel goed in? Als je hem verkeerd om insteekt, krijg je namelijk geen teken van nieuwe hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Ga denk ik toch maar de 40-v3000 bestellen halverwege nov. voor 1789 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vrijdag ook een 32d3000 met een Alphacrypt 3.12 en Casema digitaal. Tot nu toe werkt alles perfect, ik zit echter nog wel in de 14 dagen periode waarin het signaal ongecodeerd wordt doorgegeven.

Ook bij mij werd de Alphacryptkaard niet herkend als nieuwe hardware door mijn computer die overigens nog op 2000 professional draait.

Over de TV ben ik tevreden alhoewel veel zenders (digitaal) niet echt scherp zijn. Mijn 15 jaar oude Saba tv gaf vaak scherper beeld dan deze nieuwe LCD. De Nederlandse zenders zijn wel goed. Over het analoge signaal kan ik kort zijn, dat geeft een dramatisch slecht beeld (dit kan natuurlijk ook aan mijn kabels liggen)
Wel vind ik de kleuren enigszins tegenvallen, ze zijn niet echt diep, het blijft een beetje een "vlak" beeld. Vooral de kleur rood is naar mijn idee verre van realistisch. Misschien is dit te verhelpen door de instellingen in het service-menu aan te passen. Ik ben echter een beetje huiverig om dit te proberen, bang om (voor mij) onherstelbare schade aan te richten. Ik heb ergens gelezen dat mensen niet meer uit het service-menu kwamen. Is dit echt zo lastig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Even een vraagje aan de X3500 eigenaren: hoe ziet het DVB-c beeld er uit van de normale zenders? En wordt dit in 576i weergegeven of opgeschaald naar 1080p? Heeft toevallig iemand een vergelijking met de Samsung DCB-H360R HDTV decoder? Dat model heb ik namelijk en het zou fijn zijn als die de deur uit kan, maar dan wil ik wel weten hoe de kwaliteit van normale zenders is op de X3500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart_1337
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 14:56
Ik had eerder deze vraag al gesteld, maar die was toen een beetje ondergesneeuwt.
Is zo'n lcd tv bijv. een 46" 1920x1080p tv ook goed te gebruiken ipv een computer monitor?
Of zijn de sony tv's niet via dvi/hdmi op deze resolutie aan te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
Tja ik vind de kwaliteit prima, maar ik heb weinig referentie materiaal, ook geen H360R. Het beeld is duidelijk beter dan analoge TV, dit uit zich met name in een "schoner" beeld. Minder ruis en andere onvolkomenheden die door verlies tijdens analoge verzending op treden. Het is echter niet te vergelijken met HD.

Wat betreft de upscaling; eigenlijk stel je een beetje een gekke vraag. >:) Het beeld wat élke LCD uiteindelijk weer geeft is altijd progressief, een LCD kán namelijk niets Interlaced weer geven. Die conversie wordt dus sowieso toegepast. De resolutie is eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal. Uiteraard wordt het op 1080 (P dus) resolutie weer gegeven, anders had je héle grote zwarte kaders om het beeld heen aangezien de resolutie van de uitzending veel lager is als de native resolutie van het LCD Panel.

Waar jij wellicht op doelt is of de upscaling die de TV hier uit voert van dezelfde kwaliteit is als van de H360R. Die vraag kan ik niet beantwoorden, daarvoor zou moet je echt een één op één vergelijking uit voeren. Ik neem aan dat in de TV maar één upscaler zit die al het upscale werk doet onafhankelijk van watvoor input/signaal het om gaat. Ik heb voor mijn XBOX 360 zowel een component als VGA kabel. Tijdens het kijken van DVD's over component wordt het beeld door de XBOX niet geupscaled naar 1080P (ivm met kopieerbeveiliging), de TV krijgt dan een 576P signaal binnen die dan door de TV wordt geupscaled naar 1080P. Als je de VGA kabel gebruikt gaat de XBOX bij het kijken van DVD's het beeld wel zelf upscalen naar 1080P. De TV heeft er wat dat betreft dus niets meer aan te doen. Het verschil tussen de twee aansluit methoden vond ik eigenlijk vrij klein. Aangezien de XBOX opzich een behoorlijk goeie upscaler is, maar het verschil in kwaliteit niet zo groot, is trek ik daarmee de conclusie dat de X3500 zelf behoorlijk goed kan upscalen. Afhankelijk van de upscale kwaliteiten van de H360R verwacht ik dus ook dat het verschil daar klein of wellicht zelfs haast onzichtbaar zal zijn. Maar goed, testen is de enige manier om echt een definitief antwoord te krijgen.

Bedenk wel dat als je alleen de TV gebruikt en geen losse decoder je een aantal andere voordelen hebt, en die zijn het sowieso wel waard volgens mij. :) Als je met een losse decoder werkt kan je je zelfs af vragen waarom je voor een X3500 zou gaan. Als de DVB-C tuner namelijk geen issue is zijn er ook wel diverse andere TV's die wellicht in aanmerking komen. Die DVB-C (HD) tuner is m.i namelijk wel de meest onderscheidende feature van de X3000/X3500 serie.

Edit: Lennart; ja prima opzich, ze kunnen gewoon 1920x1080 aan zowel via VGA als DVI/HDMI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Bestla

Kvinne

Lennart_1337 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:39:
Ik had eerder deze vraag al gesteld, maar die was toen een beetje ondergesneeuwt.
Is zo'n lcd tv bijv. een 46" 1920x1080p tv ook goed te gebruiken ipv een computer monitor?
Het zit zelfs in het input menu.
AV1
AV2
AV3
AV4
AV5
AV6
PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lennart_1337 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:39:
ik gebruik mijn 46w2000 regelmatig als pc-scherm. sluit hem aan via dvi-hdmi kabel en zet den tv op AV4. In het nvidia menu zet ik dan single view en als beeldscherm sonytv. werk prima
ook gemakkelijk om zo films af te spelen of om naar foto's te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Joop schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 23:53:
......

Mooie review. :)

Bedenk wel dat als je alleen de TV gebruikt en geen losse decoder je een aantal andere voordelen hebt, en die zijn het sowieso wel waard volgens mij. :) Als je met een losse decoder werkt kan je je zelfs af vragen waarom je voor een X3500 zou gaan. Als de DVB-C tuner namelijk geen issue is zijn er ook wel diverse andere TV's die wellicht in aanmerking komen. Die DVB-C (HD) tuner is m.i namelijk wel de meest onderscheidende feature van de X3000/X3500 serie.
Enne....het oog wil ook wat. Het is gewoon een mooi scherm!

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Wellicht een lichte offtopic vraag, maar heeft iemand al iets gehoord over de PS3 actie?

Ik heb de coupon met aankoopbon aangetekend verzonden, dus ik weet dankzij Track & Trace dat hij gegarandeerd is aangekomen, maar ik vraag me af wanneer Sony iets laat horen van de actie. Desnoods een brief met 'Veel plezier met je nieuwe aanschaf' ofzo? Dat je in ieder geval weet dat alles binnen is en dat het gehele pakket in de pijpleiding zit

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Denk dat je het als eerste zult merken omdat er 20 euri is afgeschreven van je rekening........... waneer heb jij hem verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Bah krijg net te horen dat de 40-v3000 pas halverwege december leverbaar wordt bij de winkel waar ik hem wil bestellen. :S
Komt door leverproblemen van Sony:S

Dan maar een w2000 of de PS3 actie overlatengaan en wachten op sinterklaas/kerst aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Alfisti schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:53:
Denk dat je het als eerste zult merken omdat er 20 euri is afgeschreven van je rekening........... waneer heb jij hem verstuurd?
4 Oktober verzonden, 5 oktober handtekening van ontvangst gezet (1 oktober W2000 gekocht). Het geldbedrag is overigens ook nog niet afgeschreven, we zijn immers nog geen week verder, had niet verwacht dat ze zo snel waren, maar miss wist iemand iets ervan hoe het ging bij andere acties van Sony?

@knny
Ik zou overigens juist 'bang' zijn voor Sinterklaas/Kerst, omdat dan toch veel mensen zich wat meer duurs nieuws permitteren kan het ook best zo zijn dat de 'actie' wat minder spectaculair is dan je denkt. Zeker omdat ze nu al zo'n uitgebreide actie doen he?

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Nu online

Alfisti

So macht Reisen Spaß

F-Tim schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:19:
[...]

4 Oktober verzonden, 5 oktober handtekening van ontvangst gezet (1 oktober W2000 gekocht). Het geldbedrag is overigens ook nog niet afgeschreven, we zijn immers nog geen week verder, had niet verwacht dat ze zo snel waren, maar miss wist iemand iets ervan hoe het ging bij andere acties van Sony?
Ben benieuwd! Ik heb hem op dezelfde dag ook verstuurd :) Ik hou je ook op de hoogte van mijn vorderingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remius
Die @#$%^&* bij de Block ook: "ik ben zeker dat we de 40D3000 10 oktober binnen krijgen" Nou niet dus! :( Nu kan ik wel weer een week gaan zitten wachten maar de kans is groot dat hij ook volgende week niet binnenkomt. Ik ben pissed... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk ook niet dat die binnekomt .. Sony zit op dit moment beetje met de handen in het haar wat betreft levering van producten. We krijgen als het goed is deze week nog 3 maal de W3000 binnen. Ook de X3000 verwacht ik over niet al te lange tijd te kunnen leveren.. Natuurlijk met de PS3 actie..

D3000 schijnt samen met de V3000 wat lastiger te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
F-Tim schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:19:
Ik zou overigens juist 'bang' zijn voor Sinterklaas
Ben je mal, dat is helemaal niet nodig. Misschien had je het nog niet gehoord, maar Sinterklaas bestaat niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He iedereeen,
Ik heb vorige week de 40W2000 gekocht. PS3 actie Coupon van Sony gekregen, ingevuld.....maar ze vragen naar een serienummer. Op de sticker van de verpakking staan 2 barcode met nummers, welke moet ik hebben?
Waarschijnlijk staat achterop mijn tv ook het serienummer, maar mijn tv zit goed aan de muur vast en net alle snoeren weggewerkt. Ik heb dus geen zin om hem eraf te halen (lukt ook nieteens in mijn eentje)
Weet dus iemand welk nummer ik op de verpakkingssticker moet hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 00:13:
Voor de mensen die nog op een antwoord van mij wachten:
Ik ben de laatste paar dagen zwaar ziek geweest en heb alleen maar het plafond van mijn slaapkamer gezien.

Mijn excuses voor de vertraging.

Willen de mensen die nog op een prijsje van mij wachten opnieuw even een mailtje sturen. Ben namelijk het overzicht helemaal kwijt geraakt.

Ps. De X3000 en X3500 krijg ik niet voor december binnen en met die toestellen kan ik ook niets wonderlijks met de prijs doen.
Ik heb het volgende begrepen:
De 40X3500 is geen Nederlands model en wordt niet via dealers in Nederland geleverd. Voor de 40X3500 krijg je daarom ook GEEN PS3 (terwijl op de site van Sony dit toestel niet uitgesloten wordt van de actie). Bij mijn dealer trekken ze dan de aanbieding die mij gemaakt is (met PS3 actie) terug.

Nu krijg ik een aanbieding voor DEZELFDE PRIJS voor een 40X3000. Het toestel zou indentiek zijn (behalve qua design). Waarom staat op die Duiste Site het 40X3000 toestel dan voor EUR 250 minder? In Nederland zie ik inderdaad de 40X3000 niet op webshops staan.

Heeft iemand de 40X3500 met de PS3 actie weten te krijgen in Nederland?
Weet iemand waarom de 40X3000 een lagere adviesprijs heeft dan de 40X3500?

KDL-40X3000 November 2007. Unverbindliche Preisempfehlung: 2.749,- Euro
KDL-40X3500: August 2007. Unverbindliche Preisempfehlung: 2.999,- Euro
http://www.prad.de/new/news/shownews_tv1031.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds kort een KDL 3000D. Super tv, mooi beeld ism Casema digitaal en Alphacrypt Cam. Levering was slecht, zat geen powersupply kabel in de doos. TV wel netjes ingepakt, echter ook een kleine beschadiging op de matzilveren rand. Hierdoor heb ik het vermoeden dat de tv in de showroom heeft gestaan. Nu zag ik in het service menu (i+ , 5, volume omhoog standby knop) het volgende staan:

main ver 1110
boot ver 1001
s pack ver 1040
check sum 37A4
nvm ver 1014
emma ver. 2.12.45
starter 0.9.6
ET1 938h
ET2 938h

Toen ik hem voor het eerst aan zette de waarden ET1 en ET2 op 922 staan. Nu dus een week later op 938. Weet iemand waar deze waarden voor staan ? Ik heb het vermoeden dat dit de tijd is dat de tv ingeschakeld is en de tv dus niet "nieuw" is. Ik heb sony deze vraag nog niet gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riesjaar
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 19:36
Hallo

Ik ben hier nieuw ik ben hier terecht te komen door wat te
googlen.
Ik ben op zoek naar een nieuwe TV en het denk ik een
Sony KDL-32D3000 worden.
Mijn vraag is nu werkt die digitale DVB-C ontvanger
met een Alphacrypt-kaart goed met @home.
Ik namelijk geen keuze in de kabelmaatschappij.
Is dit dan een HD-signaal ( 1080 p of i )
En kan er iemand bevestigen of dit in de buurt
van Weert ( Limburg ) werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
riesjaar schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:14:
Ik ben op zoek naar een nieuwe TV en het denk ik een
Sony KDL-32D3000 worden.
Mijn vraag is nu werkt die digitale DVB-C ontvanger
met een Alphacrypt-kaart goed met @home.
Ik namelijk geen keuze in de kabelmaatschappij.
Is dit dan een HD-signaal ( 1080 p of i )
En kan er iemand bevestigen of dit in de buurt
van Weert ( Limburg ) werkt
Een KDL-32D3000 kan zelf alleen digitale SDTV kanalen weergeven als gebruik wordt gemaakt van de ingebouwde DVB-C ontvanger in combinatie met een AlphaCrypt Classic CAM. Er zit immers geen DVB-C ontvanger in die ook overweg kan met HDTV kanalen. Daarvoor zal je de Full HD W3000 series of hoger van Sony moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riesjaar
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 19:36
ArChie schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 22:19:
[...]

Een KDL-32D3000 kan zelf alleen digitale SDTV kanalen weergeven als gebruik wordt gemaakt van de ingebouwde DVB-C ontvanger in combinatie met een AlphaCrypt Classic CAM. Er zit immers geen DVB-C ontvanger in die ook overweg kan met HDTV kanalen. Daarvoor zal je de Full HD W3000 series of hoger van Sony moeten hebben.
Die worden me te groot, met betrekking tot de kijkafstand voor de TV

Trouwens hoe is de kwaliteit van het beeld met analoog signaal
op zo'n 2,5 meter afstand ?

[ Voor 8% gewijzigd door riesjaar op 10-10-2007 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 20:42:
[...]

Ik heb het volgende begrepen:
De 40X3500 is geen Nederlands model en wordt niet via dealers in Nederland geleverd. Voor de 40X3500 krijg je daarom ook GEEN PS3 (terwijl op de site van Sony dit toestel niet uitgesloten wordt van de actie). Bij mijn dealer trekken ze dan de aanbieding die mij gemaakt is (met PS3 actie) terug.

Nu krijg ik een aanbieding voor DEZELFDE PRIJS voor een 40X3000. Het toestel zou indentiek zijn (behalve qua design). Waarom staat op die Duiste Site het 40X3000 toestel dan voor EUR 250 minder? In Nederland zie ik inderdaad de 40X3000 niet op webshops staan.

Heeft iemand de 40X3500 met de PS3 actie weten te krijgen in Nederland?
Weet iemand waarom de 40X3000 een lagere adviesprijs heeft dan de 40X3500?

KDL-40X3000 November 2007. Unverbindliche Preisempfehlung: 2.749,- Euro
KDL-40X3500: August 2007. Unverbindliche Preisempfehlung: 2.999,- Euro
http://www.prad.de/new/news/shownews_tv1031.html
Hé? Nee, die info klopt niet. Zowel de KDL40X3500 als de KDL40X3000 worden in NL geleverd. De X3500 vindt je 'op elke straathoek' en de X3000 is een selectief model. Het verschil zit hem in het feit dat de X3000 verwisselbare randlijsten heeft en de X3500 niet. Beiden lopen mee in de PS3 actie! En de adviesprijs van beide toestellen is ook gelijk (3199,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand voor mij een copy (leeg) van de actie PS3 coupon.
Ik heb nl net kdl-40x2000 gekocht alleen geen coupon gekregen

alvast heel erg bedankt

Linkje naar coupon mag ook:)

bram@nijk.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackiE1982
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 19:42
Dit was mijn vraag aan Sony betreft de KDL-40X3000:
Hallo, Wordt deze LCD-Tv in Nederland geleverd? Deze tv is namelijk moeilijk vindbaar. Zo nee, en in België?
Geachte heer Zwart,

Nee is ons niet bekend wel wordt de KDL-40x3500 binnen kort leverbaar

Met vriendelijke groet,

Consumenten Informatie Centrum
Sony Nederland
Helaas.... :'( Wil graag de X3000 vanwege dat deze beter bij me PS3 past en dat het model mooier is als de X3500, maarja dat is persoonlijk 8)
Nu nog ff mailtje naar Belgie sturen.

Leeg

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.