misschien dat lg er nu wat vaart achter zet als ze zien dat andere merken met een zelfde soort toestel bezig zijn
Samsung i900 is veel vetter. Ondanks dat ik nu inmiddels sinds eind september op m'n bestelling van de ks20 bij vodafone wacht. Ga ik nog maar ff een maandje wachten op deze. Veel meer:
5 mp camera ipv 2 mp.
GPS
Groter scherm
Gesture control
Windows Mobile 6.1 ipv 6.0
Beter dus...
LG heeft het helemaal laten liggen door de ks20 later uit te brengen...
Vindt het onzin dat ze hiermee gewacht hebben. Software problemen???? Waarom dan wel uitgebracht in Duitsland en Frankrijk??? Geen geldig argument dus...
5 mp camera ipv 2 mp.
GPS
Groter scherm
Gesture control
Windows Mobile 6.1 ipv 6.0
Beter dus...
LG heeft het helemaal laten liggen door de ks20 later uit te brengen...
Vindt het onzin dat ze hiermee gewacht hebben. Software problemen???? Waarom dan wel uitgebracht in Duitsland en Frankrijk??? Geen geldig argument dus...
Verwijderd
Heb net een mailtje gekregen van LG. Ik had gevraagd wanneer de LG te koop is in Nederland, en dit is hun antwoord:
Geachte,
Hierbij vindt U het antwoord op de door U gestelde vragen.
In de zomer komt hij op de markt in Benelux!
Met vriendelijke groet,
LG Electronics Service Helpdesk
Chris.
Dussss....
Geachte,
Hierbij vindt U het antwoord op de door U gestelde vragen.
In de zomer komt hij op de markt in Benelux!
Met vriendelijke groet,
LG Electronics Service Helpdesk
Chris.
Dussss....
@Vinnie
Tja tog een beetje raar van LG,
maar hiero http://www.typhone.nl/verwachte-mobiele-telefoons vindt je als je merk filterd op LG de Ks20 ook staan, zij noemen m iets van Corana ofsjow, maar hier staat dat ie in jan.2008 komt???
En @Ludo
Kun je ff die link sturen waarop je basseerd dat die phona in juni pas uitkomt (eerder zou veel leuker zijn
)
Tja tog een beetje raar van LG,
maar hiero http://www.typhone.nl/verwachte-mobiele-telefoons vindt je als je merk filterd op LG de Ks20 ook staan, zij noemen m iets van Corana ofsjow, maar hier staat dat ie in jan.2008 komt???
En @Ludo
Kun je ff die link sturen waarop je basseerd dat die phona in juni pas uitkomt (eerder zou veel leuker zijn
http://www.superetrader.c...ps-wifi-hsdpa-p-3207.html
Samsung i900, misschien een nieuw topic?
Daaro staat ie als aankomende telefoon voor 499 pond, das ongeveer 670 euries
Samsung i900, misschien een nieuw topic?
Daaro staat ie als aankomende telefoon voor 499 pond, das ongeveer 670 euries
Verwijderd
hier al vast een kleine opsoming van de specs die bekent zijn de rest zal met de tijd wel ingevuld worden.
Samsung SGH-i900 Specs
Datasheet Views: (January 18, 2008)
Datasheet State: Incomplete specifications
Release Date: June, 2008
Dimensions: 56 x 112 x 12.5 millimetres
Software Environment
Operating System: Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional
Browse all devices running this OS
Microprocessor
CPU: Unknown type
Browse all devices based on this microprocessor
Memory, Storage capacity
ROM capacity: 8192 MB
RAM capacity: 128 MB
Hard Disk capacity: Not supported
Display
Display Type: color transflective TFT , 262144 scales
Display Resolution: 400 x 240
Display Diagonal: 3.5 "
Sound
Microphone: mono
Speaker: mono
Audio Output: Proprietary jack
Cellular Phone
Cellular Networks: GSM850, GSM900, GSM1800, GSM1900, UMTS2100
Cellular Data Link: CSD, GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA
Call Alert: 64 -chord melody
Vibrating Alert: Supported
Control Peripherals
Positioning Device: Touchscreen
Primary Keyboard: Not supported
Directional Pad: 5 -way block
Scroll Wheel: Not supported
Interfaces
Expansion Slots: microSD, microSDHC, TransFlash, SDIO
USB: USB 2.0 client, 480Mbit/s , Proprietary connector
Infrared Gate: Not supported
Bluetooth: Bluetooth 2.0
Wireless LAN: 802.11b, 802.11g
Multimedia Telecommunication
Analog TV: Not supported
Analog Radio: FM radio reciever
Satellite Navigation
Built-in GPS: NMEA 0183
Built-in Digital Camera
Main Camera: CMOS sensor, 5MP
Autofocus (AF): Supported
Built-in Flash: Not supported
Power Supply
Battery: Lithium-ion , removable
Battery Capacity: 1500 mAh
Samsung SGH-i900 Specs
Datasheet Views: (January 18, 2008)
Datasheet State: Incomplete specifications
Release Date: June, 2008
Dimensions: 56 x 112 x 12.5 millimetres
Software Environment
Operating System: Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional
Browse all devices running this OS
Microprocessor
CPU: Unknown type
Browse all devices based on this microprocessor
Memory, Storage capacity
ROM capacity: 8192 MB
RAM capacity: 128 MB
Hard Disk capacity: Not supported
Display
Display Type: color transflective TFT , 262144 scales
Sound
Microphone: mono
Speaker: mono
Audio Output: Proprietary jack
Cellular Phone
Cellular Networks: GSM850, GSM900, GSM1800, GSM1900, UMTS2100
Cellular Data Link: CSD, GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA
Call Alert: 64 -chord melody
Vibrating Alert: Supported
Control Peripherals
Positioning Device: Touchscreen
Primary Keyboard: Not supported
Directional Pad: 5 -way block
Scroll Wheel: Not supported
Interfaces
Expansion Slots: microSD, microSDHC, TransFlash, SDIO
USB: USB 2.0 client, 480Mbit/s , Proprietary connector
Infrared Gate: Not supported
Bluetooth: Bluetooth 2.0
Wireless LAN: 802.11b, 802.11g
Multimedia Telecommunication
Analog TV: Not supported
Analog Radio: FM radio reciever
Satellite Navigation
Built-in GPS: NMEA 0183
Built-in Digital Camera
Main Camera: CMOS sensor, 5MP
Autofocus (AF): Supported
Built-in Flash: Not supported
Power Supply
Battery: Lithium-ion , removable
Battery Capacity: 1500 mAh
Ik had begin van de avond een telefoontje n.a.v. een e-mail. De korte samenvatting:
"Meneer, Vodafone gaat de LG KS20 niet voeren in Nederland."
Klinkt als op naar de Samsung 900i....
Het is nou eenmaal zo.
Ja maar niemand heeft gezegt dat Vodafone dat per se moet gaan doen;)efd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 00:42:
Ik had begin van de avond een telefoontje n.a.v. een e-mail. De korte samenvatting:
Op sites zoals typhone geven ze al aan dat hij deze maand al verkraagbaar word...(wat wel raar is... Want de maand is al bijna bij zijn einde... maar iig heel snel;)
Maar nadat ik die samsing i900 heb gezien heb ik al totaal geen interesse meer in de KS20 ten zij hij heel goedkoop uitgebracht wordt.
Verwijderd
Hierbij een kleurenfoto van de Samsung-counterpart. Zelfs als de LG KS20 morgen in de winkel ligt, dan laat ik 'm mooi liggen:
http://gizmodo.com/349915...ile-phone-leaked-in-color
http://gizmodo.com/349915...ile-phone-leaked-in-color
i900 komt pas in sepember 2008???!!!!
Dat duur nog heel lang. Wachten wachten wachten, maar.......
Verwijderd
Tja, het is wel lang, maar hoe lang wachten we nu al op die KS20?bruhring schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:16:
i900 komt pas in sepember 2008???!!!!
Ik verwacht wel een officiële aankondiging deze maand, dan weten we meer!
ik hoop echt dat de KS20 snel komt
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
http://www.expansys.nl/d.aspx?i=158603
Hier staat ie te koop voor 455 euries, vindt ik persoonlijk niet echt super veel voor wat je ervoor terug krijgt.
http://www.noreve.com/pro...ir_LG_KS20_Tradition.html
en hier heb je een lederen hoesje voor 40 of 50 euries (verschilt wlk je neemt)
heeft iemand ervaring met Noreve hoesjes???
Hier staat ie te koop voor 455 euries, vindt ik persoonlijk niet echt super veel voor wat je ervoor terug krijgt.
http://www.noreve.com/pro...ir_LG_KS20_Tradition.html
en hier heb je een lederen hoesje voor 40 of 50 euries (verschilt wlk je neemt)
heeft iemand ervaring met Noreve hoesjes???
Net een mailtje van Lg gekregen, 2e week van maart wordt hij verwacht!
I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©
Met die resolutie is nog steeds geen fatsoenlijke webbrouwsing mogelijk.Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:50:
Mijn volgende "telefoon" moet toch zeker een VGA resolutie hebben...
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Volgens mij heeft deze phona tog echt een reso van 240*320.w3sTErGaS schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 10:55:
[...]
Met die resolutie is nog steeds geen fatsoenlijke webbrouwsing mogelijk.
Mijn volgende "telefoon" moet toch zeker een VGA resolutie hebben...
mar je kunt Opera Mobile 9.5 proberen als ie uitkomt, want veel goede, niet te dure phona's met VGA reso zul je nie zo snel vinden. Iphone misschien iets voor jou (g1 vga mar wel een super webbrowser)
is nu via expansys te bestellen!!! Lijkt op de Eurpeesche versie!
na drie maanden min of meer plezier te hebben gehad van mijn LG KS20 heb ik met enige droefheid afscheid van hem moeten nemen omdat een volle bus, een noodstop en een lcd-scherm niet echt samen gaan. Tenminste niet bij de KS20. (Lcd-scherm gebroken).
na drie maanden de KS20 te hebben gebruikt kan ik alleen maar adviseren om geen KS20 te kopen, vanwege de volgende mankementen:
1) Geen enkele VoIP applicatie wil erop draaien, ondanks dat de 400MHz Arm-applicatieprocessor hiervoor genoeg power heeft.
2) Applicaties die gebruik maken van GAPI werken niet.
3) DirectX ondersteuning is aanwezig, maar werkt niet altijd naar behoren
4) Het menu is goed uitgewerkt, echter niet aanpasbaar, waardoor onbruikbaar
5) Scherm is erg kwetsbaar en een kapot scherm bij net iets te veel druk erop komt relatief vaak voor getuige de vele klagers hierover op Franse forums.
6) Na enige tijd gebruik verschijnt er een groene vlek op het midden van het lcd-scherm. Deze trekt weg als de KS20 afkoelt.
7) Bij het overschakkelen van 3G naar GSM en visa versa kan het zijn dat de microfoon even wordt onderbroken of het geluid bij het afspelen van muziek even uitvalt.
Met andere woorden, als je alleen maar de basis telefoon en windows mobile functies van de KS20 gebruikt, is er niks aan de hand en heb je een van de stijlvolste WM6-apparaten verkrijgbaar. Indien niet, met een grote boog er om heen lopen zou ik zeggen.
na drie maanden de KS20 te hebben gebruikt kan ik alleen maar adviseren om geen KS20 te kopen, vanwege de volgende mankementen:
1) Geen enkele VoIP applicatie wil erop draaien, ondanks dat de 400MHz Arm-applicatieprocessor hiervoor genoeg power heeft.
5) Scherm is erg kwetsbaar en een kapot scherm bij net iets te veel druk erop komt relatief vaak voor getuige de vele klagers hierover op Franse forums.
6) Na enige tijd gebruik verschijnt er een groene vlek op het midden van het lcd-scherm. Deze trekt weg als de KS20 afkoelt.
7) Bij het overschakkelen van 3G naar GSM en visa versa kan het zijn dat de microfoon even wordt onderbroken of het geluid bij het afspelen van muziek even uitvalt.
Met andere woorden, als je alleen maar de basis telefoon en windows mobile functies van de KS20 gebruikt, is er niks aan de hand en heb je een van de stijlvolste WM6-apparaten verkrijgbaar. Indien niet, met een grote boog er om heen lopen zou ik zeggen.
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Heb jij dat ook niet al op een ander forum gepost??? komt me bekend voorRalph Smeets schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:21:
na drie maanden min of meer plezier te hebben gehad van mijn LG KS20 heb ik met enige droefheid afscheid van hem moeten nemen omdat een volle bus, een noodstop en een lcd-scherm niet echt samen gaan. Tenminste niet bij de KS20. (Lcd-scherm gebroken).
Marre dit is een geupdate versie man, jij hebt deze phona in een (te) vroeg stadia gekocht. en ik denk dat jij in zekere zin ook pech hebt met bepaalde dingen want op engelse en franse forums komen weinig van jouw klachten aan bod.
Marja ik ga um denk ik wel kopen. mar heb nog een vraagie: bij Expansys is het de UK versie van wm6--> ik heb 'n prepaid simkaart van Orange NL --> dat heeft toch geen invloed op de beltariefen o.i.d.? mssn een domme vraag marja, met windows weet je t mar nooit
Lichtelijk offtopic: heb je al overwogen om de schade te verhalen bij de vervoersmaatschappij? Voor zover ik weet, is dat mogelijk (schoonvader is buschauffeur).Ralph Smeets schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:21:
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
WTF nu staat er op de Expansys site: "Beschikbaarheid: Verwachte uitkomst datum 05 mrt 08" WTF!!!
naja net ff een mailtje gestuurd, over 2 dagen antwoord dus.....
Frans threadje op een forum met heel wat klachten: http://www.forummobiles.com/index.php?showtopic=154898darryl schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:53:
[...]
Heb jij dat ook niet al op een ander forum gepost??? komt me bekend voor
Marre dit is een geupdate versie man, jij hebt deze phona in een (te) vroeg stadia gekocht. en ik denk dat jij in zekere zin ook pech hebt met bepaalde dingen want op engelse en franse forums komen weinig van jouw klachten aan bod.
Marja ik ga um denk ik wel kopen. mar heb nog een vraagie: bij Expansys is het de UK versie van wm6--> ik heb 'n prepaid simkaart van Orange NL --> dat heeft toch geen invloed op de beltariefen o.i.d.? mssn een domme vraag marja, met windows weet je t mar nooit
Daarnaast loopt het SFR-forum ook over van de klachten.
Mestreechs volksleed:
Heb de duitse versie in huis gehaald.
Tot nu toe geen problemen met what so ever.
Inmiddels zijn op inet de lgusb drivers die werken met de ks20 + LGDMP (Software om de phone te flashen + ent. unlocken) beschikbaar. Het is nu alleen nog wachten totdat iemand z'n engelse firmware (uit singapore/thailand/Hong kong) op het net zet. Dan kan iedereen van een duitse of franse een engelse maken!!!!!!!!!
De phone is echt heel licht (95 gr.) en compact voor een wm6 toestel en een 8 gb micro sdhc SanDisk wordt volledig herkend na het uitvoeren van de sdhc patch die beschikbaar is op het xda forum!
Inmiddels is in Frankrijk een software update geweest waardoor enkele problemen met 3d acceleratie en gapi zijn opgelost. De engelse rom uit azie schijnt ook deze updates te hebben. Dus straks is het helemaal af!! Alleen nog checken of als mij vodafone sim binnen is het gsm-masten positiebepalen op google maps werkt. (Is een functie van Vodafone om de zendmasten te gebruiken voor plaatsbepaling.
Heb hard geschreeuwd dat de i900 van samsung veel vetter is. Dat zal ook, echter duurt dat ook weer een half jaar voordat die er is en kwam het wellicht puur uit fustratie dat de ks20 niet uit kwam of nog was in NL.
Tot nu toe geen problemen met what so ever.
Inmiddels zijn op inet de lgusb drivers die werken met de ks20 + LGDMP (Software om de phone te flashen + ent. unlocken) beschikbaar. Het is nu alleen nog wachten totdat iemand z'n engelse firmware (uit singapore/thailand/Hong kong) op het net zet. Dan kan iedereen van een duitse of franse een engelse maken!!!!!!!!!
De phone is echt heel licht (95 gr.) en compact voor een wm6 toestel en een 8 gb micro sdhc SanDisk wordt volledig herkend na het uitvoeren van de sdhc patch die beschikbaar is op het xda forum!
Inmiddels is in Frankrijk een software update geweest waardoor enkele problemen met 3d acceleratie en gapi zijn opgelost. De engelse rom uit azie schijnt ook deze updates te hebben. Dus straks is het helemaal af!! Alleen nog checken of als mij vodafone sim binnen is het gsm-masten positiebepalen op google maps werkt. (Is een functie van Vodafone om de zendmasten te gebruiken voor plaatsbepaling.
Heb hard geschreeuwd dat de i900 van samsung veel vetter is. Dat zal ook, echter duurt dat ook weer een half jaar voordat die er is en kwam het wellicht puur uit fustratie dat de ks20 niet uit kwam of nog was in NL.
[ Voor 43% gewijzigd door bruhring op 21-03-2008 13:21 ]
Afgelopen week was een Bis diner van LG en daarop werd bekend gemaakt dat hij eind April in NL beschikbaar zal zijndarryl schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:41:
WTF nu staat er op de Expansys site: "Beschikbaarheid: Verwachte uitkomst datum 05 mrt 08" WTF!!!
Volgende site meld dat microsoft de certificering heeft teruggetrokken van de ks20 aangezien er een hardwarebug in de ks20 zit. Er zou iets aan de hand zijn met het geheugen dat niet goed is gefabriceerd?????????!!!!!!!!!!!!!!!???????? Onzin????????
http://209.85.135.104/tra...info/actu.asp%3FID%3D4332
http://209.85.135.104/tra...info/actu.asp%3FID%3D4332
[ Voor 20% gewijzigd door bruhring op 26-03-2008 23:53 ]
Verwijderd
Ben vandaag bij Belcompany geweest om te vragen wanneer de LG KS20 in de winkel ligt. (Op hun site kan je al geruimetijd de LG KS20 reserveren)
Volgens hun systeem wordt hij in week 17 verwacht. Dat is over 4 weken!!!
Volgens hun systeem wordt hij in week 17 verwacht. Dat is over 4 weken!!!
Verwijderd
Ik heb net verschillende internet-winkels gebeld, die zeggen dat de LG KS20 begin mei te verkrijgen is.
Ook heb ik GSM EASY gebeld, die zegt inderdaad dat hij nu leverbaar is (vreemd...). Wat ook heel erg vreemd is, is dat op de WEB-site van GSM EASY alleen bij een Vodafoon abonnement een internet abonnement kan. Ik vroeg aan de medewerker van GSM EASY of Vodafoon de enigste was met een internet abonnement voor je mobiel en die zeiden "JA"(dit klopt niet!!!).
Ik heb het gevoel dat er iets niet klopt bij GSM EASY, ze hebben weinig kennis van verschillende abonnementen. Ik wacht wel tot begin mei als de toestel echt uit gekomen is.
Ook heb ik GSM EASY gebeld, die zegt inderdaad dat hij nu leverbaar is (vreemd...). Wat ook heel erg vreemd is, is dat op de WEB-site van GSM EASY alleen bij een Vodafoon abonnement een internet abonnement kan. Ik vroeg aan de medewerker van GSM EASY of Vodafoon de enigste was met een internet abonnement voor je mobiel en die zeiden "JA"(dit klopt niet!!!).

Ik heb het gevoel dat er iets niet klopt bij GSM EASY, ze hebben weinig kennis van verschillende abonnementen. Ik wacht wel tot begin mei als de toestel echt uit gekomen is.
GSM Easy heeft deze phona nog niet, kreeg net een mailtje waarin zij mij mededeelde dat zij hun site geüpdate willen houden....Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:33:
Ik heb net verschillende internet-winkels gebeld, die zeggen dat de LG KS20 begin mei te verkrijgen is.
Ook heb ik GSM EASY gebeld, die zegt inderdaad dat hij nu leverbaar is (vreemd...). Wat ook heel erg vreemd is, is dat op de WEB-site van GSM EASY alleen bij een Vodafoon abonnement een internet abonnement kan. Ik vroeg aan de medewerker van GSM EASY of Vodafoon de enigste was met een internet abonnement voor je mobiel en die zeiden "JA"(dit klopt niet!!!).![]()
Zullen we vanaf nu de posts waarin wordt gemeld of het toestel er wel of niet is achterwegen laten
Ik heb het toestel vandaag bij de mediamarkt in mijn handen gehad: erg mooi en compact.
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Verwijderd
Ik heb het toestel nu 2 dagen
en moet zeggen dat ik het een erg fijn toestel vind. Het is naar mijn mening het mooiste Windows Mobile toestel dat je kan kopen. Daarnaast is het formaat erg fijn, ondanks het grote scherm is hij maar een paar milimeter breder en zelfs een milimeter dunner dan mijn vorige toestel, de LG Shine.
De snelheid van het toestel valt me iets tegen, zodra je third party applicaties installeert merk je al snel dat de snelheid van het toestel erg afneemt. Zonder deze applicaties is de snelheid zeer acceptabel te noemen.
Ik zal snel meer van mijn bevindingen plaatsen omdat ik hem nu pas net heb en ik er nog niet heel veel over kan vertellen.
De snelheid van het toestel valt me iets tegen, zodra je third party applicaties installeert merk je al snel dat de snelheid van het toestel erg afneemt. Zonder deze applicaties is de snelheid zeer acceptabel te noemen.
Ik zal snel meer van mijn bevindingen plaatsen omdat ik hem nu pas net heb en ik er nog niet heel veel over kan vertellen.
Verminderde snelheid kan ook liggen aan het aantal applicaties dat op de achtergrond draait. Wanneer je een programma sluit, zoals de agenda, dan blijft hij op de achtergrond actief en slurpt geheugen.
Op mijn ks20 werkt de htc taskmanager helaas niet. Geen idee waar dat aan ligt, want hij wordt wel correct geinstalleerd.
Vergeleken met mijn vorige htc touch, is de ks20 sneller, maar ook meer bugs. Ik moet hem nog wel eens softresetten.
Zoals voorganger al postte, is hij lekker compact en een heel prettig scherm. Bij de touch moest ik flink kracht zetten met mijn stylus en was vingerbediening praktisch onmogelijk. Bij de ks20 reageert hij prima op mijn wijsvinger.
Op mijn ks20 werkt de htc taskmanager helaas niet. Geen idee waar dat aan ligt, want hij wordt wel correct geinstalleerd.
Vergeleken met mijn vorige htc touch, is de ks20 sneller, maar ook meer bugs. Ik moet hem nog wel eens softresetten.
Zoals voorganger al postte, is hij lekker compact en een heel prettig scherm. Bij de touch moest ik flink kracht zetten met mijn stylus en was vingerbediening praktisch onmogelijk. Bij de ks20 reageert hij prima op mijn wijsvinger.
Vandaag nieuw lcd-scherm voor mijn KS20 met gebroken lcd-scherm binnengekregen. De KS20 is redelijk makkelijk open te krijgen en het vervangen ging best goed. Echter ben ik bang dat de patiënt uiteindelijk is overleden. Morgen nog maar eens openmaken en alle stekkertjes binnenin controleren 
Update: Ondertussen heb ik hem weer uit elkaar gehad en alle stekkertjes binnenin gecontroleerd. Resultaat, een werkende KS20. Binnenkort gaat er de laatste firmware op die normaal gesproken een aantal problemen met het apparaat zou moeten oplossen.
Update: Ondertussen heb ik hem weer uit elkaar gehad en alle stekkertjes binnenin gecontroleerd. Resultaat, een werkende KS20. Binnenkort gaat er de laatste firmware op die normaal gesproken een aantal problemen met het apparaat zou moeten oplossen.
[ Voor 30% gewijzigd door Ralph Smeets op 25-05-2008 11:09 ]
Mestreechs volksleed:
Ik heb mijn LG ks20 nu al een dikke maand, en ben er nog steeds tevreden over, maar heb een aantal vragen waarop iemand misschien wel raad weet?
1. Ik vind het toetsenbord niet zo handig, en zou willen weten of het mogelijk zou zijn om een andere invoermethode te gebruiken (vb zoals de gsm toetsen om zo te smsen)
2. Ik vind het lastig dat hij automatisch verbinding met het 3G netwerk of GPRS maakt als bijvoorbeeld je wifi verbinding onderbroken wordt. Kan ik deze functie uitschakelen en zorgen dat hij mij vraagt om verbinding te maken met het 3G netwerk?
3. Ik heb precies mijn bedenkingen over de batterijduur. Er wordt geschreven dat hij een stand-by tijd van 400 uur heeft, maar ik laadde hem 's avonds rond 8 uur op, en de volgende dag rond 12 's nachts was de batterij alweer leeg. Ik bel of sms niet extreem veel, ik kijk wel geregeld is naar mijn agenda enzo, maar is dit zo batterij-opslorpend?
Voor de rest vind ik het een zeer mooi uitziend toestel, en ben ik blij dat ik het gekocht heb.
Maar reacties zijn dus altijd welgekomen
1. Ik vind het toetsenbord niet zo handig, en zou willen weten of het mogelijk zou zijn om een andere invoermethode te gebruiken (vb zoals de gsm toetsen om zo te smsen)
2. Ik vind het lastig dat hij automatisch verbinding met het 3G netwerk of GPRS maakt als bijvoorbeeld je wifi verbinding onderbroken wordt. Kan ik deze functie uitschakelen en zorgen dat hij mij vraagt om verbinding te maken met het 3G netwerk?
3. Ik heb precies mijn bedenkingen over de batterijduur. Er wordt geschreven dat hij een stand-by tijd van 400 uur heeft, maar ik laadde hem 's avonds rond 8 uur op, en de volgende dag rond 12 's nachts was de batterij alweer leeg. Ik bel of sms niet extreem veel, ik kijk wel geregeld is naar mijn agenda enzo, maar is dit zo batterij-opslorpend?
Voor de rest vind ik het een zeer mooi uitziend toestel, en ben ik blij dat ik het gekocht heb.
Maar reacties zijn dus altijd welgekomen
Paar dagen geleden deze phoon gekocht als extra telefoontje (gebruik standaard mijn G1) en ik moet zeggen voor 149 euro is het een geinig ding!
Meteen via XDEV de KisS 20.4 ROM erop gezet met touchflow 2D en dat ding werkt super! 4GB microSD erin die ik nog had liggen en al mijn medische programma's geïnstalleerd. Lekker snel met die nieuwe ROM. Echt een aanrader als je hem nog kan vinden. je krijgt er ook een mooi hoesje bij. Sta helemaal niet voor lul met deze telefoon.
Meteen via XDEV de KisS 20.4 ROM erop gezet met touchflow 2D en dat ding werkt super! 4GB microSD erin die ik nog had liggen en al mijn medische programma's geïnstalleerd. Lekker snel met die nieuwe ROM. Echt een aanrader als je hem nog kan vinden. je krijgt er ook een mooi hoesje bij. Sta helemaal niet voor lul met deze telefoon.
Verwijderd
Msschien handig voor anderen om even te vermelden waar je die LS20 dan gekocht hebt.Die Belcompany aanbieding stamt uit januari.xvanwaart schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:47:
Paar dagen geleden deze phoon gekocht als extra telefoontje (gebruik standaard mijn G1) en ik moet zeggen voor 149 euro is het een geinig ding!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 12:20 ]
Ja, bij de belcompany dus... ze hadden er nog een aantal in amsterdam osdorp (20 min fietsen voor mij)
Heb het toestel ook gekocht toen de actie nog gold.. De actie geldt tot de voorraad strekt dus ik neem ik aan ze bij sommige BC nog verkrijgbaar zijn.
Het is trouwens een schitterend toestel.
Mag ik vragen waar de Kiss Rom gevonden heb?xvanwaart schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:47:
Vandaag ook een KS20 gekocht voor de actieprijs van €149,- bij BC. In Middelburg hadden ze er nog wat, vanuit Brabant maar 40 minuutjes treinen.
Tip: Bel de BC bij je in de buurt, ze kunnen je zo vertellen waar er nog een voorraad is.
Al even mee gespeeld, al met al best een leuk ding. Stijlvol (alhoewel dat voor mij weinig uit maakt, heb een jaar met een HTC Tytn zonder lak rond gelopen
) en vooral erg licht.
Zal er later nog wat van laten weten, eerst maar eens verder spelen.
Tip: Bel de BC bij je in de buurt, ze kunnen je zo vertellen waar er nog een voorraad is.
Al even mee gespeeld, al met al best een leuk ding. Stijlvol (alhoewel dat voor mij weinig uit maakt, heb een jaar met een HTC Tytn zonder lak rond gelopen
Zal er later nog wat van laten weten, eerst maar eens verder spelen.
*Geen links naar copyrighted ROM's ajbDragao Cell schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 23:12:
Heb het toestel ook gekocht toen de actie nog gold.. De actie geldt tot de voorraad strekt dus ik neem ik aan ze bij sommige BC nog verkrijgbaar zijn.
[...]
Mag ik vragen waar de Kiss Rom gevonden heb?
[ Voor 29% gewijzigd door Ginz op 08-04-2009 12:13 ]
Ik heb gewoon dit bestand gebruikt als User Content (link) en dat laten installeren na het vervangen van de ROM.
Werkte allemaal vanzelf. Zal proberen later vandaag een soort van How-to met plaatjes te posten... dat ding rockt nu echt hard!
Werkte allemaal vanzelf. Zal proberen later vandaag een soort van How-to met plaatjes te posten... dat ding rockt nu echt hard!
Ok thanx, het zou dus ook mogelijk moeten zijn om de cabs manueel te installeren, en het zo aan de praat te krijgen? Ik heb namelijk nog geen SDtje, en als ik er een koop is het eentje van 8GB, die dan weer niet standaard wordt herkend. Bedankt alvast,misschien is je tutorial wel handig, want ik meen dat er nog vele mensen de KS20 hebben gekocht na de prijsdaling.xvanwaart schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 14:46:
Ik heb gewoon dit bestand gebruikt als User Content (link) en dat laten installeren na het vervangen van de ROM.
Nou, inmiddels een klein weekje gespeel met mijn nieuwe KS20.
Toestel bevalt tot zover erg goed. Zoals meerdere mensen hier viel het me al snel op dat het hele OS erg traag is, dus na een uur gebruik gelijk geflashed met de hierboven genoemde KisS rom.
Nu werkt het als een treintje!
Het scherm is erg gevoelig (in vergelijking met mijn HTC TYTN) wat een prettige bediening oplevert. Toestel zelf is er mooi, heel minimaal vormgegeven en erg licht. Je krijgt er ook een mooi hoesje bij.
Dus best tevreden, nadat je hem geflashed hebt bezit je dus voor 149,- Euro een WinMo toestel met UMTS, WIFI, 2,8" scherm en stabiele en snelle software. Geen geld dus
(of nouja, vrij weinig)
Enig nadeel is de batterijduur welke vrij karig is, elke avond moet'ie aan de prik. Kwam er wel achter dat Outlook elke 10 minuten (!) e-mail op ging halen via UMTS, dat trekt de accu wat snel leeg.
Heb nu het e-mail ophalen op elke uur ingesteld, standaard als verbinding 2g geselecteerd (gaat naar 3g als ik internet nodig heb) en er voor gezorgd dat er niet te veel (of geen) programma's open staan in stand-by stand. Zal eens kijken wat dat oplevert.
Scherm is helder en duidelijk (in daglicht valt het wat tegen, maar zeker goed te doen) en de camera is, nouja, het is een simpel 2mpix cameraatje. Weinig knoppen op het toestel, maar degene die er op zitten werken goed en zijn mooi weggewerkt.
Bouwkwaliteit is goed (wel plastic) en voelt stevig.
Zo, dat zijn zo mij bevindingen. Al met al bevalt hij dus goed!
PS: Manila 2D (door xda gemaakte touchflow cloon) heb ik overigens niet geïnstalleerd omdat ik het wel fijn vind alle info die ik nodig heb op 1 scherm te hebben, kan dus weinig zeggen over het gebruik icm Manila 2D. Ik gebruik HTC Home met een aantal standaard WinMo plugins.
Toestel bevalt tot zover erg goed. Zoals meerdere mensen hier viel het me al snel op dat het hele OS erg traag is, dus na een uur gebruik gelijk geflashed met de hierboven genoemde KisS rom.
Nu werkt het als een treintje!
Het scherm is erg gevoelig (in vergelijking met mijn HTC TYTN) wat een prettige bediening oplevert. Toestel zelf is er mooi, heel minimaal vormgegeven en erg licht. Je krijgt er ook een mooi hoesje bij.
Dus best tevreden, nadat je hem geflashed hebt bezit je dus voor 149,- Euro een WinMo toestel met UMTS, WIFI, 2,8" scherm en stabiele en snelle software. Geen geld dus
Enig nadeel is de batterijduur welke vrij karig is, elke avond moet'ie aan de prik. Kwam er wel achter dat Outlook elke 10 minuten (!) e-mail op ging halen via UMTS, dat trekt de accu wat snel leeg.
Heb nu het e-mail ophalen op elke uur ingesteld, standaard als verbinding 2g geselecteerd (gaat naar 3g als ik internet nodig heb) en er voor gezorgd dat er niet te veel (of geen) programma's open staan in stand-by stand. Zal eens kijken wat dat oplevert.
Scherm is helder en duidelijk (in daglicht valt het wat tegen, maar zeker goed te doen) en de camera is, nouja, het is een simpel 2mpix cameraatje. Weinig knoppen op het toestel, maar degene die er op zitten werken goed en zijn mooi weggewerkt.
Bouwkwaliteit is goed (wel plastic) en voelt stevig.
Zo, dat zijn zo mij bevindingen. Al met al bevalt hij dus goed!
PS: Manila 2D (door xda gemaakte touchflow cloon) heb ik overigens niet geïnstalleerd omdat ik het wel fijn vind alle info die ik nodig heb op 1 scherm te hebben, kan dus weinig zeggen over het gebruik icm Manila 2D. Ik gebruik HTC Home met een aantal standaard WinMo plugins.
Verwijderd
Overigens loopt er nu ook een aanbieding bij Bol.com voor 189,- euro (exl. verzending)
http://www.bol.com/nl/p/m...tml#product_specificaties
Ik zit zelf ook naar deze telefoon te kijken. Heb op het moment een 3G Motorola E770v die toch tegen het einde van zijn levensduur begint te lopen. De VGA- fotocamera en de MP3 speler die alleen 192kbps aankan en verschrikkelijk traag is zijn ook redenen om over te stappen. Veel telefoons die in mijn prijssegment vallen (<200 euro, geen bundel) hebben wél betere media-mogelijkheden, maar dan weer geen 3G/UMTS of WiFi. Deze telefoon lijkt me dan ook, afgaand op de reacties hier, een prima alternatief.
PS. Kan deze telefoon overweg met 4GB Micro SDHC? Of alleen 2GB?
http://www.bol.com/nl/p/m...tml#product_specificaties
Ik zit zelf ook naar deze telefoon te kijken. Heb op het moment een 3G Motorola E770v die toch tegen het einde van zijn levensduur begint te lopen. De VGA- fotocamera en de MP3 speler die alleen 192kbps aankan en verschrikkelijk traag is zijn ook redenen om over te stappen. Veel telefoons die in mijn prijssegment vallen (<200 euro, geen bundel) hebben wél betere media-mogelijkheden, maar dan weer geen 3G/UMTS of WiFi. Deze telefoon lijkt me dan ook, afgaand op de reacties hier, een prima alternatief.
PS. Kan deze telefoon overweg met 4GB Micro SDHC? Of alleen 2GB?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2009 17:20 ]
Heb deze Telefoon besteld via pdashop.nl een tijdje geleden. Wil nu de 6.1 kiss rom installeren. Alleen lukt niet helemaal.
Wat ik doe is:
2676625720# intypen en functies inschakelen zoals hier beschreven xda-developers
Dan doe ik een soft reset.
maak verbinding met LGMDP
Connect met device
Kom dan in het scherm te staan met emergency mode (kan hem niet in normal mode zetten, kan ook echt bijna geen informatie over telefoon weergeven).
Selecteer de folder op me pc met bestanden.
Klik op start en dan geeft hij steeds een error.
Wie kan vertellen wat ik fout doe wordt er echt gek van.
@Freekazoid En trouwen 4gb geheugen werkt ! zie http://www.winmo.nl/?p=1853
Wat ik doe is:
2676625720# intypen en functies inschakelen zoals hier beschreven xda-developers
Connect met device
Kom dan in het scherm te staan met emergency mode (kan hem niet in normal mode zetten, kan ook echt bijna geen informatie over telefoon weergeven).
[ Voor 12% gewijzigd door Ginz op 08-04-2009 12:13 ]
Je bent ook niet de enige, kom er zelf ook niet echt uit.Spin1 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 21:44:
Heb deze Telefoon besteld via pdashop.nl een tijdje geleden. Wil nu de 6.1 kiss rom installeren. Alleen lukt niet helemaal.
Wat ik doe is:
2676625720# intypen en functies inschakelen zoals hier beschreven http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=369481
Connect met device
Zou iemand die de rom geinstalleerd heeft een korte stappenplan kunnen beschrijven?
Ben nu onderweg naar m'n werk, zal eens kijken of ik vandaag tussendoor een stappenplannetje maken kan.
EDIT: Helaas, ben nu pas weer thuis
Het mag duidelijk zijn dat ik geen tijd had. Maargoed, ik zal kijken of het me nog ergens lukt morgen. Mocht iemand anders zich geroepen voelen, laat je door mij niet tegen houden
EDIT: Helaas, ben nu pas weer thuis
[ Voor 52% gewijzigd door Silvin op 20-03-2009 00:05 ]
ok alvast bedankt!Silvin schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:43:
Ben nu onderweg naar m'n werk, zal eens kijken of ik vandaag tussendoor een stappenplannetje maken kan.
Verwijderd
Ik heb deze mobiel nu denk ik een maandje.
Ben er wel tevreden over.
Vraagje, jullie hebben het allemaal over : XDEV de KisS 20.4 ROM .
Wat is dat? (rare vraag ofniet ? ) Maar oke, ik zou het graag willen weten.
En nog iets, kunnen jullier wel wel vanaf die mobiel naar andere muziek mee versturen?
Ben er wel tevreden over.
Vraagje, jullie hebben het allemaal over : XDEV de KisS 20.4 ROM .
Wat is dat? (rare vraag ofniet ? ) Maar oke, ik zou het graag willen weten.
En nog iets, kunnen jullier wel wel vanaf die mobiel naar andere muziek mee versturen?
[ Voor 182% gewijzigd door Ginz op 08-04-2009 11:49 ]
Verwijderd
Hallo,
Ik heb me ook een KS-20 gekocht bij BelCompany.
Ik heb er de nieuwe ROM opgebrand en ik heb de moeite gedaan om een stappenplan te maken.
Wel nog in het Engels omdat ik van plan was die eerst op http://forum.xda-developers.com te plaatsen.
Dus als iemand wil vertalen, ga je gang:
Voor je begint moet je best eerst je IMEI adres van je phone noteren.
De genoemende bestanden kan je oa vinden op http://forum.xda-developers.com
Hoe upgraden naar WM6.1 Kiss Rom English version (Stappenplan)
Op KS20
-hardreset device
-install new windiag.dll in windows dir (install cab + overwrite dll)
-enter this code to dialpad: 2676625720#
-engeneering menu will show.
-press: Port Setting → 1. Diag Setting → 1. USB Set for Diag → “OK” → “Back”. 2. USB Switching → “LG Composite -DUN, DIAG”.
-press Done and softreset KS20.
Op PC
-copy Manila 2D files to root of empty microsd (root contains folder Cabs and file SDConfig.txt: these will autoinstall Manila 2D after ROM Flash)
-unzip all files from KISS rom on some PC folder. move files from "unbranded" dir one level higher, so there are 10 .mbn and 1 .bin file (if your device is unbranded)
-install LGCoronaUSBDriver.exe
-install LGDMP (Euro version)
-insert microsd into KS20
-connect device at usb port of PC (check that plug and play detects device correctly)
-run LGDMP at PC
-select Tools/NV Backup in menu as a test.
-click connect and select device.
-device should be know as KS20 and IMEI should show correctly. This is very important for NV Backup! This creates local backup of IMEI. If this fails, don't continue!
-note that Bluetooth ID will not be show correctly, but this is no problem. Now creat local NV Backup (takes about a minute).
-now we will start actual rom flashing. click at "Select port". Device should be autodetected as KS20 and IMEI should show and state is "Enable". This is very important for NV Backup!
-if device is not correctly detected, you should again try to re-install windiag.dll on KS20 until device is auto-detected. Ifnot do not continue.
-if auto-detection is ok, select device. dialog will appear, check if state is "Enable" otherwise there is something wrong with your connection. Hit connect.
-dialog will appear where you can select folder with KISS rom (11 parts should be checked)
-select "Reset Database & Contents"
-turn of screen savers and powers savings on your pc and close all other programs.
-press Start (point of no return!)
-first NV Backup will be done! This is important, because this contains IMEI data of your phone and it will be restored after rom flashing.
-phone then will go to emergency mode and start download rom parts from pc to your phone
-wait until device is correctly flashed: about 15 minutes.
-KS20 will reboot twice.
-after 2nd reboot you can config your WM6.1 (set timezone etc.)
-after this Manila will auto install (this may take a very long time maybe 20 minutes or so). If it seems to freeze, do not stop it. Be patient!
-after Manila install device will reboot.
-you can now completely customize your WM6.1 (config Wifi, Bluetooth, mail accounts etc.)
-:-)
Extra:
install Manila 2D Theme Black_TWolf.m2dct theme under Program Files\M2DC\Themes and select in M2DC
Ik heb me ook een KS-20 gekocht bij BelCompany.
Ik heb er de nieuwe ROM opgebrand en ik heb de moeite gedaan om een stappenplan te maken.
Wel nog in het Engels omdat ik van plan was die eerst op http://forum.xda-developers.com te plaatsen.
Dus als iemand wil vertalen, ga je gang:
Voor je begint moet je best eerst je IMEI adres van je phone noteren.
De genoemende bestanden kan je oa vinden op http://forum.xda-developers.com
Hoe upgraden naar WM6.1 Kiss Rom English version (Stappenplan)
Op KS20
-hardreset device
-install new windiag.dll in windows dir (install cab + overwrite dll)
-enter this code to dialpad: 2676625720#
-engeneering menu will show.
-press: Port Setting → 1. Diag Setting → 1. USB Set for Diag → “OK” → “Back”. 2. USB Switching → “LG Composite -DUN, DIAG”.
-press Done and softreset KS20.
Op PC
-copy Manila 2D files to root of empty microsd (root contains folder Cabs and file SDConfig.txt: these will autoinstall Manila 2D after ROM Flash)
-unzip all files from KISS rom on some PC folder. move files from "unbranded" dir one level higher, so there are 10 .mbn and 1 .bin file (if your device is unbranded)
-install LGCoronaUSBDriver.exe
-install LGDMP (Euro version)
-insert microsd into KS20
-connect device at usb port of PC (check that plug and play detects device correctly)
-run LGDMP at PC
-select Tools/NV Backup in menu as a test.
-click connect and select device.
-device should be know as KS20 and IMEI should show correctly. This is very important for NV Backup! This creates local backup of IMEI. If this fails, don't continue!
-note that Bluetooth ID will not be show correctly, but this is no problem. Now creat local NV Backup (takes about a minute).
-now we will start actual rom flashing. click at "Select port". Device should be autodetected as KS20 and IMEI should show and state is "Enable". This is very important for NV Backup!
-if device is not correctly detected, you should again try to re-install windiag.dll on KS20 until device is auto-detected. Ifnot do not continue.
-if auto-detection is ok, select device. dialog will appear, check if state is "Enable" otherwise there is something wrong with your connection. Hit connect.
-dialog will appear where you can select folder with KISS rom (11 parts should be checked)
-select "Reset Database & Contents"
-turn of screen savers and powers savings on your pc and close all other programs.
-press Start (point of no return!)
-first NV Backup will be done! This is important, because this contains IMEI data of your phone and it will be restored after rom flashing.
-phone then will go to emergency mode and start download rom parts from pc to your phone
-wait until device is correctly flashed: about 15 minutes.
-KS20 will reboot twice.
-after 2nd reboot you can config your WM6.1 (set timezone etc.)
-after this Manila will auto install (this may take a very long time maybe 20 minutes or so). If it seems to freeze, do not stop it. Be patient!
-after Manila install device will reboot.
-you can now completely customize your WM6.1 (config Wifi, Bluetooth, mail accounts etc.)
-:-)
Extra:
install Manila 2D Theme Black_TWolf.m2dct theme under Program Files\M2DC\Themes and select in M2DC
zopas dit toestel gekocht (joepiee)
mocht er iemand de tijd vinden om een nederlandse handleiding te maken van al deze leuke tweaks hierboven
mijn dank is groot
mocht er iemand de tijd vinden om een nederlandse handleiding te maken van al deze leuke tweaks hierboven
mijn dank is groot
http://web.mac.com/kl00n
Ik zit met het volgende probleem.
Wanneer ik op internet surf via Wifi en een applicatie download, start er een JAVA toepassing op die het bestand zou moeten downloaden.
Echter verbind deze altijd met het 3G netwerk van mijn provider en haalt het bestand niet binnen via Wifi zodat ik dus belkrediet kwijt ben en de download mislukt altijd.
Is er een manier om dit te kunnen oplossen dat deze altijd via Wifi download?
Edit: Wanneer ik een nieuw contactpersoon wil toevoegen aan mijn sim-kaart en deze heeft een korte naam (vb: Lien) dan plaatst hij daar vanzelf vraagtekens achter, enig idee hoe dit komt?
Wanneer ik op internet surf via Wifi en een applicatie download, start er een JAVA toepassing op die het bestand zou moeten downloaden.
Echter verbind deze altijd met het 3G netwerk van mijn provider en haalt het bestand niet binnen via Wifi zodat ik dus belkrediet kwijt ben en de download mislukt altijd.
Is er een manier om dit te kunnen oplossen dat deze altijd via Wifi download?
Edit: Wanneer ik een nieuw contactpersoon wil toevoegen aan mijn sim-kaart en deze heeft een korte naam (vb: Lien) dan plaatst hij daar vanzelf vraagtekens achter, enig idee hoe dit komt?
[ Voor 18% gewijzigd door Asterion op 19-04-2009 23:06 ]
Ik wil waarschijnlijk ook de KS20 gaan kopen. Als ik dan die kiss wm 6.1 gebruik, dan is het dus wel mogelijk om aanpassingen te maken in het menu, en hij is minder traag... klopt dat? (kan ik dan ook weer skype gebruiken?)
[ Voor 9% gewijzigd door HATA28 op 22-04-2009 14:39 ]
Ik heb een probleem met bluetooth bij mijn LG KS20. Ik heb hem nu een kleine week.
Ik heb een ingebouwde carkit van Audi (de zogezegde Audi MMI interface) en de telefoon connecteert voor een 15tal minuten (dan werkt alles perfect) en dan disconnect hij (ook als je aan het bellen bent). Dan reconnect hij na enkele minuten voor een 2-tal minuten en dan valt de bluetooth verbinding permanent uit.
Iemand bekend met dit probleem? Ik heb al wat opgezocht en het zou iets te maken hebben met het feit dat de telefoon in een soort van sleep modus zou gaan wat de bluetooth doet disconnecten.
is er geen update dat dit zou verhelpen?
Heb al een keer de jetmobile software proberen installeren aangezien deze de bluetooth functionaliteit vergroot maar de laatste versie is blijkbaar niet compatibel met de KS20 (ik vermoed geen enkele versie) want ik kreeg een melding als ik het programma probeer te openen.
Ik heb wel geen zien om de Kiss rom te installeren gezien het mij iets te technisch is en ik vrees dat ik de gsm zou verknoeien.
Iemand een idee? Voor de rest is het een leuke telefoon, enkel dit bluetooth probleem is wel lastig aangezien ik dit vrij veel gebruik.
Ik heb een ingebouwde carkit van Audi (de zogezegde Audi MMI interface) en de telefoon connecteert voor een 15tal minuten (dan werkt alles perfect) en dan disconnect hij (ook als je aan het bellen bent). Dan reconnect hij na enkele minuten voor een 2-tal minuten en dan valt de bluetooth verbinding permanent uit.
Iemand bekend met dit probleem? Ik heb al wat opgezocht en het zou iets te maken hebben met het feit dat de telefoon in een soort van sleep modus zou gaan wat de bluetooth doet disconnecten.
is er geen update dat dit zou verhelpen?
Heb al een keer de jetmobile software proberen installeren aangezien deze de bluetooth functionaliteit vergroot maar de laatste versie is blijkbaar niet compatibel met de KS20 (ik vermoed geen enkele versie) want ik kreeg een melding als ik het programma probeer te openen.
Ik heb wel geen zien om de Kiss rom te installeren gezien het mij iets te technisch is en ik vrees dat ik de gsm zou verknoeien.
Iemand een idee? Voor de rest is het een leuke telefoon, enkel dit bluetooth probleem is wel lastig aangezien ik dit vrij veel gebruik.
Wat je kan proberen is om het programma "Don't sleep" te installeren op je LG.
Het voorkomt dat je GSM in stand-by modus gaat en zodus wi-fi en waarschijnlijk bluetooth uitvallen.
Het programma is te vinden op Getjar.com
Ikzelf ben ook nog steeds op zoek naar een nederlandstalige handleiding om die Kiss ROM te installeren.
De engelse die op XDA staat is een beetje te veel chinees voor mij.
Hartelijk dank als iemand mij hieraan kan helpen.
Het voorkomt dat je GSM in stand-by modus gaat en zodus wi-fi en waarschijnlijk bluetooth uitvallen.
Ikzelf ben ook nog steeds op zoek naar een nederlandstalige handleiding om die Kiss ROM te installeren.
idem hier een handleiding in het nederlands zou handig zijnIkzelf ben ook nog steeds op zoek naar een nederlandstalige handleiding om die Kiss ROM te installeren.
http://web.mac.com/kl00n
Iets intressant althans dat vind ik dan..
Op XDA forum heeft iemand Windows Mobile 6.5 beta versie werkend gekregen op de KS20.
Je kan het zelf ook doen, op het forum staan beschrijvingen wat je kunt doen.
Op XDA forum heeft iemand Windows Mobile 6.5 beta versie werkend gekregen op de KS20.
Je kan het zelf ook doen, op het forum staan beschrijvingen wat je kunt doen.
Verwijderd
Ik heb hierboven net de moeite gedaan om de handleiding te maken, zie enkele posts hoger.kloon schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 20:37:
[...]
idem hier een handleiding in het nederlands zou handig zijn
Alles staat duidelijk beschreven stap voor stap hoe ik het gedaan heb.
Verwijderd
Ik heb enkele posts hoger mijn volledig stappenplan gezet om de Kiss ROM te installeren. Als je dit volgt kom je er beslist.Asterion schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:33:
Wat je kan proberen is om het programma "Don't sleep" te installeren op je LG.
Ik heb de KISS ROM met succes geinstalleerd op mijn KS20. Met dank aan de YON voor zijn stappenplan dus bij deze bedank!. Ik heb de stappenplan van YON gedeeltelijk vertaald naar het Nederlands. Ik heb enkele dingen niet gedaan zoals bijvoorbeeld de Manilla 2d cab gelijk te installeren. Dit ik later gedaan nadat ik eerst heb gekeken wat er allemaal nieuw is in de ROM.
Stappenplan: Hoe upgrade ik mijn Unbranded LG KS20 naar de KISS 6.1 ROM?
Iedereen is zelf verantwoordelijk voor de uitvoering om je LG KS20 up-te-graden naar de Kiss ROM. Ik (Dragao Cell) ben niet verantwoordelijk voor fouten die optreden om je KS20 up-te-graden of als je telefoon niet meer werkt!!
Download de volgende bestanden, deze bestanden heb je namelijk nog om je telefoon up te graden. Dit kun je terug vinden op XDA-Developers. Mocht je ze niet kunnen vinden stuur dan een pm.
Kiss ROM:
WinDiag Open:
LGMDP:
LG Corona Driver of wel LG KS20 Driver:
Eventueel nog cabs.
Stap 1:
Noteer je IMEI nummer op een blaadje. Dit kun je achter halen door *#06# in te typen op je KS20.
Stap 2:
Installeer WinDiag Open. Je kunt de cab overbrengen naar je KS20.
Dit kun je bijvoorbeeld doen door:
- Het bestand te emailen naar je emailadres, dat je daarna het bestand download via je KS20.
- Op je eventuele micro SD kaart zetten.
Stap 3:
Nu voer je het volgend in op het toestel: 2676625720#. Nu kom je in het engineeringsmenu.
Klik op Port Setting > Diag Setting > USB Set for Diag vervolgens klik je op OK. Daarna klik je op BACK, ga nu naar 2 USB Switching en kies voor LG Composite DUN DIAG.
Klik vervolgens op OK, nu komt een popup schermpje te staan, dat je je KS20 dient te herstarten om veranderingen te activeren. Dus nu kun je het toestel uit doen en weer aan zetten.
Stap 4:
Unzip het ROM zipbestand in een (nieuwe) map. Als je de map van de rom opent dan zie je een aantal bestanden staan plus 2 mappen, èèn branded en èèn unbranded map. Ik neem aan dat je beschikt om een unbranded telefoon zoals ik in het begin aangaf. Nu kopieer je alle bestanden uit de map Unbranded, een map hoger of wel naar de map waar je ook de andere bestanden zag staan nadat je de ROM unzipte. Nu zie je in de ‘hoofdmap’ van de ROM 10 mbn bestanden staan en 1 bin bestand staan.
Stap 5:
Installeer op de computer de LG Corona Driver.
Stap 6:
Sluit je KS20 aan op de computer doormiddel van de USB kabel.
LET OP: Kijk of je computer je KS20 herkent heeft!
Stap 7:
Unzip LGMDP EURO in een (nieuwe) map. En open LGMDP_EURO op de computer
Nu kun je eventueel kijken of je computer je KS20 goed herkent heeft door op Select Port te klikken. Als het goed is ziet je computer je telefoon en zie je gegevens over je KS20.
Stap 8:
Klik op Tools en daarna op NV Backup. Nu verschijnt een nieuw schermpje. Klik nu op Connect, vink je KS20 aan en klik op Connect. Nu is je KS20 geconnect met het programma. Nu moet je kijken of er bij Model KS20 staat en bij IMEI je eigen IMEI nummer.
Klik nu om een backup van je NV gemaakt. Mocht dit falen of niet lukken ga niet verder!
Mocht het zijn dat je KS20 niet wordt herkent door je computer dan kun je het WinDiag Open bestand opnieuw installeren op je KS20.
Stap 9:
Nadat je een backup van je NV hebt gemaakt en je weet dat je KS20 herkent wordt door je computer. Kun je kijken of je state op Enable staat. Dit kun je doen door op Select Port te klikken en te kijken bij State, daar dient dan enable te staan. Als dat er niet staat klik op Connect.
Stap 10:
Nadat je telefoon is geconnect verschijnt er een scherm. En nu selecteer je je hoofd map van de ROM. Nadat je je map geselecteerd hebt zie je dat de overige velden in het scherm automatisch worden aanvinkt met een link naar de bestanden in de hoofdmap van de ROM.
Je kunt controleren of er nu 11 bestanden zijn aangevinkt.
Stap 11:
Selecteer vervolgens Reset Database & Contents.
Stap 12:
Sluit andere programma’s af op de computer en zet je eventuele screensaver uit.
Stap 13:
Klik nu op start. Nu begint het programma, de nieuwe ROM op je KS20 over te zetten.
Eerst maakt het programma een backup van je NV aan. Daarna gaat het programma naar de Emergency mode om de nieuwe ROM over te zetten op je telefoon. Dit duurt ongeveer 15 minuten.
Stap 14:
Nadat het programma klaar (je ziet ook het blakje helemaal vol). Zal je telefoon 2 x keer vanzelf opnieuw opstarten. Nadat je telefoon de 2e keer opnieuw is gestart kun je je eigen settings instellen zoals tijd, datum ect.
Stap 15:
Nu is je telefoon klaar voor gebruik.
EINDE!
Zoals ik het begin had vermeld is iedereen zelf verantwoordelijk voor de uitvoering om je LG KS20 up-te-graden naar de Kiss ROM. Ik (Dragao Cell) ben niet verantwoordelijk voor fouten die optreden om je KS20 up-te-graden of als je telefoon niet meer werkt!!
Stappenplan: Hoe upgrade ik mijn Unbranded LG KS20 naar de KISS 6.1 ROM?
Iedereen is zelf verantwoordelijk voor de uitvoering om je LG KS20 up-te-graden naar de Kiss ROM. Ik (Dragao Cell) ben niet verantwoordelijk voor fouten die optreden om je KS20 up-te-graden of als je telefoon niet meer werkt!!
Download de volgende bestanden, deze bestanden heb je namelijk nog om je telefoon up te graden. Dit kun je terug vinden op XDA-Developers. Mocht je ze niet kunnen vinden stuur dan een pm.
Kiss ROM:
WinDiag Open:
LGMDP:
LG Corona Driver of wel LG KS20 Driver:
Eventueel nog cabs.
Stap 1:
Noteer je IMEI nummer op een blaadje. Dit kun je achter halen door *#06# in te typen op je KS20.
Stap 2:
Installeer WinDiag Open. Je kunt de cab overbrengen naar je KS20.
Dit kun je bijvoorbeeld doen door:
- Het bestand te emailen naar je emailadres, dat je daarna het bestand download via je KS20.
- Op je eventuele micro SD kaart zetten.
Stap 3:
Nu voer je het volgend in op het toestel: 2676625720#. Nu kom je in het engineeringsmenu.
Klik op Port Setting > Diag Setting > USB Set for Diag vervolgens klik je op OK. Daarna klik je op BACK, ga nu naar 2 USB Switching en kies voor LG Composite DUN DIAG.
Klik vervolgens op OK, nu komt een popup schermpje te staan, dat je je KS20 dient te herstarten om veranderingen te activeren. Dus nu kun je het toestel uit doen en weer aan zetten.
Stap 4:
Unzip het ROM zipbestand in een (nieuwe) map. Als je de map van de rom opent dan zie je een aantal bestanden staan plus 2 mappen, èèn branded en èèn unbranded map. Ik neem aan dat je beschikt om een unbranded telefoon zoals ik in het begin aangaf. Nu kopieer je alle bestanden uit de map Unbranded, een map hoger of wel naar de map waar je ook de andere bestanden zag staan nadat je de ROM unzipte. Nu zie je in de ‘hoofdmap’ van de ROM 10 mbn bestanden staan en 1 bin bestand staan.
Stap 5:
Installeer op de computer de LG Corona Driver.
Stap 6:
Sluit je KS20 aan op de computer doormiddel van de USB kabel.
LET OP: Kijk of je computer je KS20 herkent heeft!
Stap 7:
Unzip LGMDP EURO in een (nieuwe) map. En open LGMDP_EURO op de computer
Nu kun je eventueel kijken of je computer je KS20 goed herkent heeft door op Select Port te klikken. Als het goed is ziet je computer je telefoon en zie je gegevens over je KS20.
Stap 8:
Klik op Tools en daarna op NV Backup. Nu verschijnt een nieuw schermpje. Klik nu op Connect, vink je KS20 aan en klik op Connect. Nu is je KS20 geconnect met het programma. Nu moet je kijken of er bij Model KS20 staat en bij IMEI je eigen IMEI nummer.
Klik nu om een backup van je NV gemaakt. Mocht dit falen of niet lukken ga niet verder!
Mocht het zijn dat je KS20 niet wordt herkent door je computer dan kun je het WinDiag Open bestand opnieuw installeren op je KS20.
Stap 9:
Nadat je een backup van je NV hebt gemaakt en je weet dat je KS20 herkent wordt door je computer. Kun je kijken of je state op Enable staat. Dit kun je doen door op Select Port te klikken en te kijken bij State, daar dient dan enable te staan. Als dat er niet staat klik op Connect.
Stap 10:
Nadat je telefoon is geconnect verschijnt er een scherm. En nu selecteer je je hoofd map van de ROM. Nadat je je map geselecteerd hebt zie je dat de overige velden in het scherm automatisch worden aanvinkt met een link naar de bestanden in de hoofdmap van de ROM.
Je kunt controleren of er nu 11 bestanden zijn aangevinkt.
Stap 11:
Selecteer vervolgens Reset Database & Contents.
Stap 12:
Sluit andere programma’s af op de computer en zet je eventuele screensaver uit.
Stap 13:
Klik nu op start. Nu begint het programma, de nieuwe ROM op je KS20 over te zetten.
Eerst maakt het programma een backup van je NV aan. Daarna gaat het programma naar de Emergency mode om de nieuwe ROM over te zetten op je telefoon. Dit duurt ongeveer 15 minuten.
Stap 14:
Nadat het programma klaar (je ziet ook het blakje helemaal vol). Zal je telefoon 2 x keer vanzelf opnieuw opstarten. Nadat je telefoon de 2e keer opnieuw is gestart kun je je eigen settings instellen zoals tijd, datum ect.
Stap 15:
Nu is je telefoon klaar voor gebruik.
EINDE!
Zoals ik het begin had vermeld is iedereen zelf verantwoordelijk voor de uitvoering om je LG KS20 up-te-graden naar de Kiss ROM. Ik (Dragao Cell) ben niet verantwoordelijk voor fouten die optreden om je KS20 up-te-graden of als je telefoon niet meer werkt!!
Dragao Cell, heel erg bedankt!! Heb me net dit toestel aangeschaft en was net van plan die Kiss ROM te installeren, maar vond de uitleg op het XDA forum bijzonder onduidelijk, maar nu zou het moet lukken!
Verwijderd
Hallo Dragao Cell, erg bedankt voor je mooie stappen plan. Het proces loopt echter vast wanneer ik stap 13 doorloop. LGMDP geeft, na het backuppen van nv2, de boodschap 'Trying to communicate with phone' en vanaf dan loopt het flash proces dus vast. Weet jij of iemand anders misschien de oplossing voor dit probleem. Op andere forums is er geen duidelijk antwoord te vinden voor dit probleem. Alvast bedankt.
Verwijderd
Bedankt Dragao Cell om mijn stappenplan dat ik eerder postte te vertalen naar het Nederlands. Het siert je dat je de bron hebt vermeld. Sorry mensen dat ik mijn stappenplan hierboven in het Engels had gezet, maar ik was van plan het te posten op XDA Developers en had achteraf geen zin meer om het naar het Nederlands te vertalen.
Verwijderd
Dikkies heb je hetvolgende uit mijn stappenplan goed uitgevoerd?Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 17:48:
Hallo Dragao Cell, erg bedankt voor je mooie stappen plan. Het proces loopt echter vast wanneer ik stap 13 doorloop. LGMDP geeft, na het backuppen van nv2, de boodschap 'Trying to communicate with phone' en vanaf dan loopt het flash proces dus vast. Weet jij of iemand anders misschien de oplossing voor dit probleem. Op andere forums is er geen duidelijk antwoord te vinden voor dit probleem. Alvast bedankt.
Verwijderd
Voor hen die erin geslaagd zijn de KissRom te installeren en Manilla 2D niet hebben geinstalleerd of er terug hebben afgegooid zoals ikzelf, heb ik nog een toetje:
Ik heb nl. een iPhoneX shell gemaakt voor de KS20. Details vind je hier op het forum: Verwijderd in "iPhoneX 2.1 rlToday QVGA theme voor Wind..."
Veel plezier! :-)
Ik heb nl. een iPhoneX shell gemaakt voor de KS20. Details vind je hier op het forum: Verwijderd in "iPhoneX 2.1 rlToday QVGA theme voor Wind..."
Veel plezier! :-)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2009 22:46 ]
Dit is idd een belangrijke stap.Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2009 @ 22:41:
[...]
Dikkies heb je hetvolgende uit mijn stappenplan goed uitgevoerd?
Bij mij ging het de eerste ook niet goed. Mijn herkende mijn KS20 in het begin half (Zag wel COM 1 Enable maar niet 'KS20' staan) later herkende mijn pc mijn toestel helemaal niet meer.
Ik heb zelf ook Manilla + de gehele HTC groep apps eraf gegooid. Vond de Manilla opzich wel redelijk werken en soepel werken. Maar vond het jammer dat de je veel programmas erbij moest installeren voor een grotendeels apps met een HTC smaakje. En dat terwijl je een LG telefoon hebt ook vond ik het niet allemaal fingerfriendly 'te' kleine buttons. Ook had liep het toestel soms vast terwijl ik het voorheen echt zelden had.
Sind donderdag ben ik overgestapt naar Point UI Home2. Zeer mooie interface en mooie applets. Snel, mooie overgangen en fingerfriendly. Maar wel een grotere stroomverbruiker dan Manilla.
Ik heb zelf gekozen voor dit thema:
Wel met een paar andere applets.
Verwijderd
Bedankt voor de tips. De gebruikte PC was blijkbaar het probleem. Met een andere computer ging het flashen moeiteloos.
Greetz
Dikkies
Greetz
Dikkies
Verwijderd
Hallo iedereen,
Ik heb me vorige week de LG KS20 besteld bij PDAshop, vandaag of morgen zal hij geleverd worden.
Wat zijn zo de dingen die ik best al kan aanpassen, ik had ergens gelezen het toetsenbord.
(Welke kan ik er dan best op zetten?)
Ik denk dat dit topic mij wel erg gaat kunnen helpen, want het is mijn eerste smartphone.
Groetjes,
Wentie
Ik heb me vorige week de LG KS20 besteld bij PDAshop, vandaag of morgen zal hij geleverd worden.
Wat zijn zo de dingen die ik best al kan aanpassen, ik had ergens gelezen het toetsenbord.
(Welke kan ik er dan best op zetten?)
Ik denk dat dit topic mij wel erg gaat kunnen helpen, want het is mijn eerste smartphone.
Groetjes,
Wentie
Ik heb het meeste ervaring met Touchpal. Zeer handige bediening, woordvoorspeller, etc..
Alleen moet je voor de volledige versie wel betalen. Je kan het gratis verder gebruiken maar dan zit je om de x-aantal keer met een pop-up dat zegt dat de software verlopen is.
Voor de rest heb ik nog niks aangepast.
Misschien in een later stadium de KisS ROM erop zetten om grotere MicroSD kaartjes te kunnen gebruiken.
Alleen moet je voor de volledige versie wel betalen. Je kan het gratis verder gebruiken maar dan zit je om de x-aantal keer met een pop-up dat zegt dat de software verlopen is.
Voor de rest heb ik nog niks aangepast.
Misschien in een later stadium de KisS ROM erop zetten om grotere MicroSD kaartjes te kunnen gebruiken.
Ik zelf vind PocketCM Keyboard fijn werken. Het is een freeware app. Persoonlijk heb ik al voldoende aan qwerty on screen toetsenbord en heb ik de rest zoals woordvoorspelling, woordenboek ect. niet nodig.
Wat ik wel handig vind is nadat of tijdens het aanrakken van een letter dat er boven een popup verschijnt met daarin het letter, zodat je kunt zien of je wel de juiste letter hebt aangeraakt.
Ik heb ook met SPB Keyboard gewerkt. Het is geen freeware, maar het heeft wel veel instellingen zodat je het helemaal naar je eigen stijl (Geluiden, tril ect.) kan aanpassen.
Wat ik wel handig vind is nadat of tijdens het aanrakken van een letter dat er boven een popup verschijnt met daarin het letter, zodat je kunt zien of je wel de juiste letter hebt aangeraakt.
Ik heb ook met SPB Keyboard gewerkt. Het is geen freeware, maar het heeft wel veel instellingen zodat je het helemaal naar je eigen stijl (Geluiden, tril ect.) kan aanpassen.
Verwijderd
PocketCM had ik al eens bekeken. Maar ik werk liever met Azerty, kan ik dat ook aanpassen?
Woordvoorspellind en woordenboek heb ik ook niet nodig, ik typ snel genoeg
Wat betekend eigenlijk 'KisS ROM' ? (wat doe je dan met je phone?) En is dat te doen als leek?
Nog goede tips?
Woordvoorspellind en woordenboek heb ik ook niet nodig, ik typ snel genoeg
Wat betekend eigenlijk 'KisS ROM' ? (wat doe je dan met je phone?) En is dat te doen als leek?
Nog goede tips?
Verwijderd
de LG is geleverd, is er hier iemand die er veel van kent en die ik mag toevoegen op MSN? om af en toe raad aan te vragen 
Zo wil ik bv weten of ik het netwerk van proximus kan uitschakelen voor op internet te gaan. Ik kan namelijk thuis via mijn wifi. maar hij wil telkens via proximus verbinden
Zo wil ik bv weten of ik het netwerk van proximus kan uitschakelen voor op internet te gaan. Ik kan namelijk thuis via mijn wifi. maar hij wil telkens via proximus verbinden
Beste mensen,
Ik heb vandaag een klein krasje gemaakt op het scherm van mijn LG terwijl ik met mijn nagel of het scherm gleed.
Nu valt dit echt goed op doordat het het licht van de blacklight verstoord en je zodus een streep ziet waarvan de kleuren licht verschillen.
is er een manier om dit weg te krijgen?
Met zo'n speciaal product voor krassen, of is dit niet goed?
Ik heb vandaag een klein krasje gemaakt op het scherm van mijn LG terwijl ik met mijn nagel of het scherm gleed.
Nu valt dit echt goed op doordat het het licht van de blacklight verstoord en je zodus een streep ziet waarvan de kleuren licht verschillen.
is er een manier om dit weg te krijgen?
Met zo'n speciaal product voor krassen, of is dit niet goed?
Verwijderd
Hey, ik heb nu ongeveer een maand de LG KS20 en draag hem steeds in mijn broekzak, wanneer ik gebeld word neemt de gsm ofwel na enkele beltonen op of verbreekt de verbinding. Volgens mij komt dit door dat de toetsen door bewegingen ingedrukt worden.
Het toestel zit nochtans in het bijgeleverde hoesje welke verstevigd is met een balkje net boven de toetsen!
Heeft er iemand nog ervaring met dit probleem, en hoe kan ik dit oplossen?
Grtjs
Het toestel zit nochtans in het bijgeleverde hoesje welke verstevigd is met een balkje net boven de toetsen!
Heeft er iemand nog ervaring met dit probleem, en hoe kan ik dit oplossen?
Grtjs
Verwijderd
Je moet voordat je online wil gaan eerst "Wifi" aanzetten en uw ip adres van uw thuisnetwerk invoeren!Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:58:
de LG is geleverd, is er hier iemand die er veel van kent en die ik mag toevoegen op MSN? om af en toe raad aan te vragen
Verwijderd
Z'n netwerk is gewoon te zien in "instellingen","Netwerk" klik op "wifi". Tab en hold op de naam van je netwerk en er verschijnt een menu. Klik op "verbinden"Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 09:14:
[...]
Je moet voordat je online wil gaan eerst "Wifi" aanzetten en uw ip adres van uw thuisnetwerk invoeren!
Het in je broekzak dragen van dit soort devices kan je een gebroken scherm opleveren.Dat valt meestal niet onder de garantie (verkeerd gebruik) link
Wil je dat toch dan kun je S2U2
Dat progje zorgt ervoor dat je niets per ongeluk kunt indrukken, of in je broekzak wordt opgenomen of iemand gebeld wordt. Handig programma.
@Asterion
Met een pasta, zoals "Displex" Het schijnt ook met tandpasta en bananen te kunnen, link Zelf nooit geprobeerd. Om krassen op je scherm te voorkomen kun je het beste een screen protector gebruiken voor pakweg 10 euro.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 11:00 ]
Verwijderd
Hallo tweakers
Ik heb jullie hulp nodig..
Ik heb ent geprobeerd mijn KS20 te flashen met de Kiss20.4 ROM, maar na een tijd gaf LGMDP een melding aan:
Error! Nand finalize
Nu kan ik mijn KS20 niet meer opstarten,, hij loopt vast bij het LG bootscreen met een groen ledje. (emergency led?)
wat moet ik doen?
Ik heb jullie hulp nodig..
Ik heb ent geprobeerd mijn KS20 te flashen met de Kiss20.4 ROM, maar na een tijd gaf LGMDP een melding aan:
Error! Nand finalize
Nu kan ik mijn KS20 niet meer opstarten,, hij loopt vast bij het LG bootscreen met een groen ledje. (emergency led?)
wat moet ik doen?
Verwijderd
Ja die heb ik, maar ik kan LGMDP niet connecten met mijn KS20...Heb je nog een backup van je nv2
Verwijderd
Hallo
Kan er iemand mij helpen, ik heb mijn ks20 naar windows mobile 6.1 geupgrade maar ik wil graag downgraden naar 6.0. Hoe doe ik dit?
Moet mijn telefoon binnen brengen onder garantie Mijn telefoon heeft heel slecht ontvangst waarschijnlijk een fabricage fout ,ik kan namelijk mijn bellers heel slecht verstaan , vallen volledige woorden weg en zei kunnen mij ook slecht horen.
Dimitri
Kan er iemand mij helpen, ik heb mijn ks20 naar windows mobile 6.1 geupgrade maar ik wil graag downgraden naar 6.0. Hoe doe ik dit?
Moet mijn telefoon binnen brengen onder garantie Mijn telefoon heeft heel slecht ontvangst waarschijnlijk een fabricage fout ,ik kan namelijk mijn bellers heel slecht verstaan , vallen volledige woorden weg en zei kunnen mij ook slecht horen.
Dimitri
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2009 22:07 ]
Ik heb een probleempje met het opgraden naar KISS.
Ik heb de Windiag en de Corona-drivers geïnstalleerd, maar mijn computer herkent mijn gsm niet. Heb al opnieuw geprobeerd, doch zonder resultaat. Kan iemand mij zeggen wat ik nog kan proberen?
Voor de Windiag was het toch gewoon de Cab op de gsm zetten en laten installeren?
Merci...
Ik heb de Windiag en de Corona-drivers geïnstalleerd, maar mijn computer herkent mijn gsm niet. Heb al opnieuw geprobeerd, doch zonder resultaat. Kan iemand mij zeggen wat ik nog kan proberen?
Voor de Windiag was het toch gewoon de Cab op de gsm zetten en laten installeren?
Merci...
De volgende registry entries moeten ingevoerd worden. Normaalgezien zou die cab het voor je moeten doen. Toch misschien even handmatig controleren..kweetni schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 15:27:
Ik heb een probleempje met het opgraden naar KISS.
Merci...
code:
1
2
3
4
| [HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\BuiltIn\WINDIAG] "Dll"="windiag.dll" [HKEY_LOCAL_MACHINE\Drivers\BuiltIn\WINDIAG\Settings] "Enable"=dword:1 |
Heeft iemand hierzo wm6.5 op zijn lg ks20.
ik heb op het moment namelijk een probleem dat hij geen netwerk kan vinden, zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit kan oplossen.
ik heb op het moment namelijk een probleem dat hij geen netwerk kan vinden, zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit kan oplossen.
Verwijderd
Hallo,
ik ben sinds 3 maand in het bezit van een lg ks20. echt nog nooit problemen mee gehad, maar de laatste tijd loopt hij wel vaal vast, en dan voornamenlijk als ik een berichtje wil versturen of net verstuurd heb. als dat gebeurtd ben ik ook genoodzaakt om een lichte reset te doen (batterij eruithalen) hij draait op WM 6 hebben jullie enig idee waar het aan zou kunnen liggen?
BVD leroy
ik ben sinds 3 maand in het bezit van een lg ks20. echt nog nooit problemen mee gehad, maar de laatste tijd loopt hij wel vaal vast, en dan voornamenlijk als ik een berichtje wil versturen of net verstuurd heb. als dat gebeurtd ben ik ook genoodzaakt om een lichte reset te doen (batterij eruithalen) hij draait op WM 6 hebben jullie enig idee waar het aan zou kunnen liggen?
BVD leroy
Heb je misschien teveel programma's open staan, die je niet uit je geheugen haalt ?Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 18:08:
Hallo,
BVD leroy
Verwijderd
nee dat is het niet,,,want bij een normale reset worden alle active programma`s toch afgesloten... maar hij doet het keer op keer..
'k heb daar ook vaak last van.
Wacht gewoon even tot je verder kan, je gaat nog enkele vastlopers krijgen maar daarna zou je er praktisch geen last meer van mogen hebben.
Als je je batterij eruit haalt begin je gewoon terug opnieuw met je vastlopers.
Wacht gewoon even tot je verder kan, je gaat nog enkele vastlopers krijgen maar daarna zou je er praktisch geen last meer van mogen hebben.
Als je je batterij eruit haalt begin je gewoon terug opnieuw met je vastlopers.
Verwijderd
en hoelang zal dat ongeveer gaan duren?
of moet ik eventueel ook een software update gaan doen?
of moet ik eventueel ook een software update gaan doen?
Verwijderd
Probleem opgelost... ik heb een backup van alle bestanden gemaakt en een harde reset uitgevoerd.. werk weer als vanouds
Verwijderd
Heeft er iemand nog de officiële Nederlandse 6.0 ROM, ik kan die nergens terugvinden? Ik moet de mijne binnendoen voor RMA en heb geen backup van de ROM genomen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2009 20:38 ]
Even deze oude thread ophalen.
Kan mij iemand aan een Kiss rom helpen van 6.1?
Diegene die ik nu gedownload en geflashed heb is van 6.5.
En ik zou toch graag naar 6.1 willen maar vind maar geen Kiss rom daarvan.
Liefst in het nederlands, hoeft niet.
Alvast bedankt
Kan mij iemand aan een Kiss rom helpen van 6.1?
Diegene die ik nu gedownload en geflashed heb is van 6.5.
En ik zou toch graag naar 6.1 willen maar vind maar geen Kiss rom daarvan.
Liefst in het nederlands, hoeft niet.
Alvast bedankt
Ik denk dat mijn LG naar de hemel is 
Ik gebruikte mijn LG al een paar weken niet meer en dus besloot ik maar om WM 6.5 eens te proberen.
Dit was mij in het verleden ook al gelukt maar toen ben ik terug gegaan naar de KisS ROM van WM6.1
Maar nu terug 6.5 installeren lukte mij totaal niet meer.
Steeds kreeg ik errors wanneer hij aan het flashen was maar kon ik wel nog steeds mijn gsm opnieuw aanzetten.
Nu lukt dit dus totaal niet meer na een laatste poging om toch maar 6.5 erop te krijgen.
Hij gaf een error bij de QCSBL en toen is het misgelopen.
De andere keren gaf hij een error van NAND of iets dergelijks.
Is er toch nog een manier om hem terug levend te krijgen?
Ik heb me al suf gezocht en suf geprobeert om hem te reanimeren maar zonder succes.
Alvast bedankt.
Ik gebruikte mijn LG al een paar weken niet meer en dus besloot ik maar om WM 6.5 eens te proberen.
Dit was mij in het verleden ook al gelukt maar toen ben ik terug gegaan naar de KisS ROM van WM6.1
Maar nu terug 6.5 installeren lukte mij totaal niet meer.
Steeds kreeg ik errors wanneer hij aan het flashen was maar kon ik wel nog steeds mijn gsm opnieuw aanzetten.
Nu lukt dit dus totaal niet meer na een laatste poging om toch maar 6.5 erop te krijgen.
Hij gaf een error bij de QCSBL en toen is het misgelopen.
De andere keren gaf hij een error van NAND of iets dergelijks.
Is er toch nog een manier om hem terug levend te krijgen?
Ik heb me al suf gezocht en suf geprobeert om hem te reanimeren maar zonder succes.
Alvast bedankt.