Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 13:52
zou wel zonde zijn als ie hier niet uitkomt...
met wat software van derden is dit de perfecte phone (mits je er een gelikt hoesje bij kunt vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raar vodafone heeft nog wel de url aktief voor het bestellen.
http://www.vodafone.nl/sh...0280029&_requestid=578938

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruhring
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-03 12:54
Klopt via google met ks20 vodafone als zoekopdracht kan met nog steeds een bestelling doen. (Gok een foutje van Vodafone.)
Nog geen nieuws of het toestel via andere wegen gaat komen. Heel raar verhaal aangezien er eerst software problemen waren (ondanks dat in Duitsland en Frankrijk het toestel wel gewoon verkrijgbaar is via Vodafone!!!!!!) en nu dan opeens niet gaat komen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat al op marktplaats.

http://www.marktplaats.nl...a-windows-mobile-6-0.html

mvg,
ThaDevil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-01-2024
URL werkt helaas niet meer (kom je op de pagina met alle telefoons), dus is helaas inderdaad afgelast... ;(

Maar als hij hier verkrijgbaar is ga ik hem zeker nemen :*)

AMD Ryzen 9 7900 X # Gigabyte B650 Gaming X # MSI Ventus OC RTX2060 # Corsair 32GB 5600 EXPO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
naja of ik dat marktplaats wil geloven...
maar ik wil deze telefoon zekers wel hebben, zeker met 3rd party soft wordt deze telefoon hard, want dan kun je die stylus dumpen.

Iemand die nu over WM5/6 beschikt, kan ie dit ff downloaden en installeren, t is een basic rekenmachientje, ik wil ff kijken of t goed werkt.

http://members.lycos.nl/darryl/test/Darryl.CAB

[ Voor 7% gewijzigd door greg-a op 19-12-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruhring
Via google lukt het nog steeds om een bestelling te doen. (Zoekterm ks20 en vodafone) -> Vervolgens kom je meteen op de bestelpagina van de ks20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ander alternatief is misschien de samsung armani alleen is daar nog weinig over bekend zelfs op de samsung side

Net even een telefoontje gedaan naar vodafone en die wisten te vertellen dat hij wel op de markt komt maar een datum konden ze niet noemen.
en oh ja hij st ook bekend bij hun als de lg korona.

net een mailtje gehad van vodafone dat het januari zal worden.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
Armani is een fashion-phone
heeft g1 WiFi, en ook g1 wm6, het is een totaal andere phone, ik vind em ook gruwelijk, maar vooral t uiterlijk en t interface. verder valt ie qua functies behoorlijk tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Ik kan trouwens bevestigen dat de SDHC-patch/hack van xda-developers werkt. Ik kan zonder moeite een 4GB Sandisk kaartje lezen en schrijven.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Ralph Smeets schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 08:58:
Ik kan trouwens bevestigen dat de SDHC-patch/hack van xda-developers werkt. Ik kan zonder moeite een 4GB Sandisk kaartje lezen en schrijven.
Heb je niet heel toevallig de tijd om een klein reviewtje te tikken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omied
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-08 19:42
Toen ik gisteren op de lg site zat te zoeken stond er helemaal niks over de KS20, maar op de home pagina van mobieltjes zie je dan opeens een flash met 4 mobieltjes(Shine, Viewty, Chcolate en KS20) wat ik dus vrij apart vond want dat was er eerst nog niet. Klik ik op ks20... en ja hoor ik kom op deze site uit. Gisteren deed hij het nog helemaal niet, dus toen waren ze vast bezig met bewerken ofzoiets... Maar vandaag deed de link het wel.(in het Nederlands) Dus misschien zullen we binnenkort meer mogen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze mail heb ik van LG ontvangen.

Geachte heer Raaymakers,

In antwoord op uw reaktie deel ik u mede dat dit model inderdaad niet in de Bewnelux is te verkrijgen. Vanaf 2007 werd hij in Frankrijk wel verkocht.

Ik verwacht u hiermede voldoende te hebben ingelicht.
met vriendelijke groet,
LG Electronic Helpdesk
Hans

---------- Original Message ----------

From : "Ludo Raaijmakers"
To : BNCIC STAFF(bncic)
Date : 07/12/18 8:11:08
Subject : LG KS20

klopt het dat de lg ks20 niet op de Nederlandse markt komt.
Ik heb dit vernomen op een van de vele forums op internet.

al vast bedankt.

L. Raaijmakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 22:35:
Deze mail heb ik van LG ontvangen.

Geachte heer Raaymakers,

In antwoord op uw reaktie deel ik u mede dat dit model inderdaad niet in de Bewnelux is te verkrijgen. Vanaf 2007 werd hij in Frankrijk wel verkocht.

Ik verwacht u hiermede voldoende te hebben ingelicht.
met vriendelijke groet,
LG Electronic Helpdesk
Hans

---------- Original Message ----------

From : "Ludo Raaijmakers"
To : BNCIC STAFF(bncic)
Date : 07/12/18 8:11:08
Subject : LG KS20

klopt het dat de lg ks20 niet op de Nederlandse markt komt.
Ik heb dit vernomen op een van de vele forums op internet.

al vast bedankt.

L. Raaijmakers
Kan het me niet voorstellen.. :'( Bovendien, de site speciaal voor de lg ks20 kan je ook in nederlands bekijken DUS!

[ Voor 5% gewijzigd door ToFast op 29-12-2007 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omied
De telefoon is nog niet verkrijgbaar... Maar dat hangt allemaal van vodaphone af... Als zij nou gewoon snel met een aanbieding komen... Of van mij mag het ook KPN of t-mobile zijn maar het zijn dus de providers... En ik vind het wel raar dat de nederlandse vodaphone service wel dan toevallig weet dat de LG KS20 in het echt LG Korona heet... En ik heb het opgezocht en het klopt ook nog. Dus ze hebben die mobiels wel liggen bij vodaphone. Dus volgens mij komt ie wel gewoon... Maar waneer? Op heel veel sites word er begin 2008 gezegd... Nou dat zal wel 3e kwartaal betekenen als het zo door gaat maar ik ga er van uit dat ie wel komt.

[ Voor 15% gewijzigd door Omied op 30-12-2007 03:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08 18:55
Jongens,

Goed nieuws. Ik heb zojuist via een medewerker van LG te horen gekregen dat de KS20 begin 2008 uit gaan komen in Nederlands. Op de volgende site kan hem al bekijken inclusief de specs. Het is een donders interessant telefoon met zowel HSDPA als WiFi.

www.lgmobile.com

Cya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
PeterFdeVries schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:01:
Jongens,

Goed nieuws. Ik heb zojuist via een medewerker van LG te horen gekregen dat de KS20 begin 2008 uit gaan komen in Nederlands. Op de volgende site kan hem al bekijken inclusief de specs. Het is een donders interessant telefoon met zowel HSDPA als WiFi.

www.lgmobile.com

Cya!
Huh, LG vertelt tegen iedereen dat hij niet in de Benelux uitkomt juist. Hoe heb je dat gehoord dan als ik vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
ja dat vraag ik me ook ff af, niet dat ik het g1 leuk nieuws vind...
mar ja ben nog aan t twijvel, dees of de armani phone. mar als de lg ks20 nie uitkomt is de keus snel gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
heracles schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:37:
[...]

Huh, LG vertelt tegen iedereen dat hij niet in de Benelux uitkomt juist. Hoe heb je dat gehoord dan als ik vragen mag? :)
Tuurlijk mag je dat. Heb een mailtje van een medewerker van LG gekregen. Zou voorjaar 2008 binnen gaan komen. De spec's staan ook nog volledig uitgeschreven op de site. Neem aan dat het wel klopt. Misschien was de KS20 alleen vertraagd door het één en ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
-----------Reply to Customer Inquiry------------
Geachte meneer de Vries In antwoord op uw vraag wanneer de KS20 uitkomt deel ik u mede dat dit in de loop van dit voorjaar zal zijn. Ik raad u aan ook zo af en toe de navolgende site te bezoeken: www.lgmobile.com Hopende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd. met vriendelijke groet, LG Electronics Helpdesk Hans

-----------Customer Details------------
Name : Peter Fluit
Straat :
Plaats :
State :
Postcode :
Tel :
Country/Region : Netherlands
E-mail : peterfdevries@hotmail.com

-----------Original Customer Inquiry------------
Received Date : 1/1/2008 19:23:59
onderwerp : New Products
Product/Model No. : GSM Mobiele Telefoons/LG ks 20

Geachte heer/mevrouw, Ik heb als consument een zeer grote intresse voor de LG KS20, ik kan alleen nergens vinden wanneer deze uitkomt. Kunt u mij hier meer informatie over verschaffen? Mvg, Peter Fluit

-------------------------------------------------
Click here if you have more question Er is geen bericht geselecteerd
Klik op een bericht om het in het leesvenster te bekijken. Bijlagen, afbeeldingen en links van onbekende afzenders worden om privacy- en veiligheidsredenen geblokkeerd.

Als je berichten automatisch wilt weergeven als je een map selecteert, kun je de leesvensterinstellingen wijzigen
Er is 1 bericht geselecteerd
Markeren als veilig | Markeren als onveilig

Even ter bewijs van wat ik hierboven onlangs postte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
is voorjaar de lente of bedoelen ze jan. of feb.???

btw thx voor je antwoord peter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
darryl schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 19:04:
is voorjaar de lente of bedoelen ze jan. of feb.???

btw thx voor je antwoord peter...
Tja, dat blijft altijd de vraag. Meer dan dit heb ik niet gekregen. Ik heb al wel navraag gedaan bij een x-aantal phoneshops en die hadden het model nog niet op de lijst van 'soon too get phones'. Blijft afwachten. Heb trouwens vandaag die viewty gezien, ook een grappig ding. Alleen wel wat groter en geen WM6 en geen WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
hier is nog ff en filmpje, dit maakt t ook wat vinger vriendelijker
kun je tenminste dat stylusje met een gerust hart kwijtraken :P

http://nl.youtube.com/watch?v=lQEsjzHgnpA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
darryl schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:12:
hier is nog ff en filmpje, dit maakt t ook wat vinger vriendelijker
kun je tenminste dat stylusje met een gerust hart kwijtraken :P

http://nl.youtube.com/watch?v=lQEsjzHgnpA
Ziet er idd mooi solide uit. Het schijnt dat hij in Duitsland dus al uit is. Op de volgende link claimt iemand hem te willen verkopen.
http://link.marktplaats.nl/138418702
Als je zoekt op KS20 op marktplaats krijg je een hele reeks vrijwel dezelfde aanbiedingen. Daar issie al wel verkrijgbaar met Vodafone abo'tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
ja kweet, in Dui is ie idd uit jah
hij verkoopt um dan ook omdat hij hem weer van een vriend heeft gehad.
Zelf heeft hij em een weekje gebruikt. de telefoon is ook Dui, maar dit moet je met een Nl'se of Eng'se rom zo kunnen veranderen
opzich doet hij um voor relatief weinig geld weg, maar ik vertrouw t nie zoo, zeker met die nieuwe dingen, dan krijg je allemaal gekut met garantie e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
darryl schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:15:
ja kweet, in Dui is ie idd uit jah
hij verkoopt um dan ook omdat hij hem weer van een vriend heeft gehad.
Zelf heeft hij em een weekje gebruikt. de telefoon is ook Dui, maar dit moet je met een Nl'se of Eng'se rom zo kunnen veranderen
opzich doet hij um voor relatief weinig geld weg, maar ik vertrouw t nie zoo, zeker met die nieuwe dingen, dan krijg je allemaal gekut met garantie e.d.
Exaclty my tought. Ik wacht wel gewoon lekker af totdat hij hier beschikbaar is. Heb al naar Tmobile gemaild of zij me meer konden vertellen over een releasedatum. Tot op heden blijft het akelig stil daar zo ;)
Ook LG nog eens gemaild of ze specifiekere leveringsdata konden geven ipv Voorjaar 2008. Zodra ik wat heb, post ik wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van Belcompany kan je de LG KS20 alvast reserveren. Ik ben ook effe langs de Belcompany geweest om te vragen of ze weten wanneer de LG KS20 idd te koop is. Daar konden ze geen antwoord op geven... :?
Dussss...... Veel geduld en afwachten maar.... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
Heeey mensen alles kids...
is er wat meer bekend over de prijs een release date??

mar hier is nog een een reviewtje

http://www.phonearena.com/htmls/LG-KS20-Review-review-r_1890.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou bij deze foon de zilveren rand ook afsluiten zoals bij de prada?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
Nou, zoals als beloofd zou ik een reactie plaatsen waneer is specifieker data zou krijgen met betrekking tot de levering. Kreeg ik een mail terug van LG, breken toch beide mijn klompen!
Dit was de reactie... :|
Geachte,

Helaas is er geen datum bekend,alsmede of de telefoon in de Benelux wordt uitgebracht.

Hopende U hiermee voldoende ingelicht te hebben.

Met vriendelijke groet,

LG Electronics Service HelpDesk
Ik heb ook gezegd dat dit antwoord wel heel frapant was gezien het feit dat er onder in hetzelfde mailtje (heb destijds gereplied) staat dat hij in het voorjaar geleverd was en ook verwezen naar die reactie van de medewerker.
Dat belcompany hem heeft zoals ik las in Vinny zijn reactie is ook apart. Ben er vorige week nog geweest, wisten ze er niets van. Stond ook niet in het systeem van binnenkort te komen telefoontjes...
Rare jongens, die LG'ers 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd is een hele rare zaak aan het worden met veel tegenstijdige berichten.
ik weet ook niet of hij via vodafone te bestellen is in duitsland of een ander land waar hij wel op de markt komt.
ook krijg je geen reden op waarom hij niet in de benelux op de markt wordt gebracht.
al die mailtjes van vodafone en LG roepen meer vragen op dan antwoorden.

nou we wachten maar wwer af.

:? :? :? :?

Als we nu eens allemaal eenzelfde mail sturen naar LG en vodafone en kijken of we allemaal hetzelfde antwoord terug krijgen????

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omied
@ludo1802 Ik denk dat dat idd wel een idee is, als iedereen hetzelfde stuurd naar LG. Maar op LG werken verschillende medewerkers, waarvan somige gewoon geen zin hebben om een juiste reactie te geven, en somigen weten er niks vanaf... Als ik er niks van zou weten zou ik er ook vanuit gaan dat er geen release bekend was en dat ie misschien niet uit zou komen;)(ten minste als ik een LG medewerker was):
Helaas is er geen datum bekend,alsmede of de telefoon in de Benelux wordt uitgebracht.

Hopende U hiermee voldoende ingelicht te hebben.
Dit is dus een erg ongeloofwaardig berichtje, vooral omdat het op zo'n korte en makkelijke manier geschreven is. En er is ook duidelijk geen tijd aan besteed om het even na te vragen of te zoeken. Dus we moeten gewoon de juiste LG medewerker zien te vinden die op ons vraag kan antwoorden. Ik zelf denk dat telefonische een beter effect zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze hou ik ff in de gaten. Ziet er netjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt wel op dat de meeste mail die je terug krijgt zijn ondertekend door hans.

maar ik heb nog iets geprobeerd bij LG.
ik heb een mail gestuurt naar LG of je hem ook via vodafone duitsland kan bestellen met een nederlands abonement. dit zelfde wil ik ook naar vodafone sturen.
vodafone is tenslotte een merk wat in meerdere landen aktief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterFdeVries
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 22:42:
valt wel op dat de meeste mail die je terug krijgt zijn ondertekend door hans.

maar ik heb nog iets geprobeerd bij LG.
ik heb een mail gestuurt naar LG of je hem ook via vodafone duitsland kan bestellen met een nederlands abonement. dit zelfde wil ik ook naar vodafone sturen.
vodafone is tenslotte een merk wat in meerdere landen aktief is.
helaas, forget it. Ik heb hetzelfde al geprobeerd met T-mobile. Die liepen er ook niet warm voor. Ik had dezelfde gedachte wat betreft het internationale karakter van het bedrijf... Als je meer geluk hebt dan ik, laat het me dan weten. Misschien stap ik dan over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk houd ik jullie op de hoogte zou anders wel eens een hele duidelijke uitleg willen hebben waarom dit niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit gaat dus idd niet lukken maar hij komt er wel maar een datum durven ze niet te noemen.
dus maar weer afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het nog lang duurt is het toestel alweer achterhaald. Samsung lijkt hard op weg een toestel in elkaar te knutselen die de specs van de KS20 aardig overtreft:
http://gizmodo.com/345770...hone-with-gesture-control

Omdat er tijdens "de" keynote niet gesproken is over een 3G iPhone hoop ik maar dat deze samsung snel het licht ziet! Dan mag LG de KS20 houden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omied
Die Samsung heeft by the way ook nog GPS Navigatie,
http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/6546/fromfeed

- Quad band GSM
- UMTS, HSDPA (7.2 Mbps)
- Een 3.5 inch (8.7cm) 240 x 400 pixel touchscreen display
- Windows Mobile 6.1
- 5 Megapixel camera
- WiFi
- Bluetooth
- GPS
- MicroSD (max. 8GB)
- TV Out
- FM Radio

Behalve bovenstaande hardware specs worden ook al diverse software opties genoemd:
- JAVA MIDP 2.0
- RSS Reader
- Streaming Audio en Video
- MSN Messenger
- Opera 9.0 Browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien dat lg er nu wat vaart achter zet als ze zien dat andere merken met een zelfde soort toestel bezig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruhring
Samsung i900 is veel vetter. Ondanks dat ik nu inmiddels sinds eind september op m'n bestelling van de ks20 bij vodafone wacht. Ga ik nog maar ff een maandje wachten op deze. Veel meer:

5 mp camera ipv 2 mp.
GPS
Groter scherm
Gesture control
Windows Mobile 6.1 ipv 6.0

Beter dus...

LG heeft het helemaal laten liggen door de ks20 later uit te brengen...
Vindt het onzin dat ze hiermee gewacht hebben. Software problemen???? Waarom dan wel uitgebracht in Duitsland en Frankrijk??? Geen geldig argument dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een beetje gegoogled op i900 en kwam uit op een release rond juni 2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een mailtje gekregen van LG. Ik had gevraagd wanneer de LG te koop is in Nederland, en dit is hun antwoord:

Geachte,

Hierbij vindt U het antwoord op de door U gestelde vragen.
In de zomer komt hij op de markt in Benelux!

Met vriendelijke groet,

LG Electronics Service Helpdesk
Chris.

Dussss....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
@Vinnie
Tja tog een beetje raar van LG,
maar hiero http://www.typhone.nl/verwachte-mobiele-telefoons vindt je als je merk filterd op LG de Ks20 ook staan, zij noemen m iets van Corana ofsjow, maar hier staat dat ie in jan.2008 komt???

En @Ludo
Kun je ff die link sturen waarop je basseerd dat die phona in juni pas uitkomt (eerder zou veel leuker zijn :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
http://www.superetrader.c...ps-wifi-hsdpa-p-3207.html

Samsung i900, misschien een nieuw topic?
Daaro staat ie als aankomende telefoon voor 499 pond, das ongeveer 670 euries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier al vast een kleine opsoming van de specs die bekent zijn de rest zal met de tijd wel ingevuld worden.

Samsung SGH-i900 Specs

Datasheet Views: (January 18, 2008)
Datasheet State: Incomplete specifications
Release Date: June, 2008
Dimensions: 56 x 112 x 12.5 millimetres
Software Environment
Operating System: Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional
Browse all devices running this OS
Microprocessor
CPU: Unknown type
Browse all devices based on this microprocessor
Memory, Storage capacity
ROM capacity: 8192 MB
RAM capacity: 128 MB
Hard Disk capacity: Not supported
Display
Display Type: color transflective TFT , 262144 scales
Display Resolution: 400 x 240
Display Diagonal: 3.5 "
Sound
Microphone: mono
Speaker: mono
Audio Output: Proprietary jack
Cellular Phone
Cellular Networks: GSM850, GSM900, GSM1800, GSM1900, UMTS2100
Cellular Data Link: CSD, GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA
Call Alert: 64 -chord melody
Vibrating Alert: Supported
Control Peripherals
Positioning Device: Touchscreen
Primary Keyboard: Not supported
Directional Pad: 5 -way block
Scroll Wheel: Not supported
Interfaces
Expansion Slots: microSD, microSDHC, TransFlash, SDIO
USB: USB 2.0 client, 480Mbit/s , Proprietary connector
Infrared Gate: Not supported
Bluetooth: Bluetooth 2.0
Wireless LAN: 802.11b, 802.11g
Multimedia Telecommunication
Analog TV: Not supported
Analog Radio: FM radio reciever
Satellite Navigation
Built-in GPS: NMEA 0183
Built-in Digital Camera
Main Camera: CMOS sensor, 5MP
Autofocus (AF): Supported
Built-in Flash: Not supported
Power Supply
Battery: Lithium-ion , removable
Battery Capacity: 1500 mAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-10-2024

efd

Ik had begin van de avond een telefoontje n.a.v. een e-mail. De korte samenvatting:

"Meneer, Vodafone gaat de LG KS20 niet voeren in Nederland."

Klinkt als op naar de Samsung 900i....

Het is nou eenmaal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omied
efd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 00:42:
Ik had begin van de avond een telefoontje n.a.v. een e-mail. De korte samenvatting:

"Meneer, Vodafone gaat de LG KS20 niet voeren in Nederland."

Klinkt als op naar de Samsung 900i....
Ja maar niemand heeft gezegt dat Vodafone dat per se moet gaan doen;)

Op sites zoals typhone geven ze al aan dat hij deze maand al verkraagbaar word...(wat wel raar is... Want de maand is al bijna bij zijn einde... maar iig heel snel;)

Maar nadat ik die samsing i900 heb gezien heb ik al totaal geen interesse meer in de KS20 ten zij hij heel goedkoop uitgebracht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij een kleurenfoto van de Samsung-counterpart. Zelfs als de LG KS20 morgen in de winkel ligt, dan laat ik 'm mooi liggen:

http://gizmodo.com/349915...ile-phone-leaked-in-color

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruhring
i900 komt pas in sepember 2008???!!!!

Dat duur nog heel lang. Wachten wachten wachten, maar.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bruhring schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:16:
i900 komt pas in sepember 2008???!!!!

Dat duur nog heel lang. Wachten wachten wachten, maar.......
Tja, het is wel lang, maar hoe lang wachten we nu al op die KS20?
Ik verwacht wel een officiële aankondiging deze maand, dan weten we meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:03
ik hoop echt dat de KS20 snel komt

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
http://www.expansys.nl/d.aspx?i=158603
Hier staat ie te koop voor 455 euries, vindt ik persoonlijk niet echt super veel voor wat je ervoor terug krijgt.
http://www.noreve.com/pro...ir_LG_KS20_Tradition.html
en hier heb je een lederen hoesje voor 40 of 50 euries (verschilt wlk je neemt)
heeft iemand ervaring met Noreve hoesjes???

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Net een mailtje van Lg gekregen, 2e week van maart wordt hij verwacht!

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
aight dat wordt dan mar nog ff w8-ten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:50:

Display Resolution: 400 x 240
Display Diagonal: 3.5 "
Met die resolutie is nog steeds geen fatsoenlijke webbrouwsing mogelijk.
Mijn volgende "telefoon" moet toch zeker een VGA resolutie hebben...

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
w3sTErGaS schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 10:55:
[...]

Met die resolutie is nog steeds geen fatsoenlijke webbrouwsing mogelijk.
Mijn volgende "telefoon" moet toch zeker een VGA resolutie hebben...
Volgens mij heeft deze phona tog echt een reso van 240*320.
mar je kunt Opera Mobile 9.5 proberen als ie uitkomt, want veel goede, niet te dure phona's met VGA reso zul je nie zo snel vinden. Iphone misschien iets voor jou (g1 vga mar wel een super webbrowser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruhring
is nu via expansys te bestellen!!! Lijkt op de Eurpeesche versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

na drie maanden min of meer plezier te hebben gehad van mijn LG KS20 heb ik met enige droefheid afscheid van hem moeten nemen omdat een volle bus, een noodstop en een lcd-scherm niet echt samen gaan. Tenminste niet bij de KS20. (Lcd-scherm gebroken).

na drie maanden de KS20 te hebben gebruikt kan ik alleen maar adviseren om geen KS20 te kopen, vanwege de volgende mankementen:
1) Geen enkele VoIP applicatie wil erop draaien, ondanks dat de 400MHz Arm-applicatieprocessor hiervoor genoeg power heeft.
2) Applicaties die gebruik maken van GAPI werken niet.
3) DirectX ondersteuning is aanwezig, maar werkt niet altijd naar behoren
4) Het menu is goed uitgewerkt, echter niet aanpasbaar, waardoor onbruikbaar
5) Scherm is erg kwetsbaar en een kapot scherm bij net iets te veel druk erop komt relatief vaak voor getuige de vele klagers hierover op Franse forums.
6) Na enige tijd gebruik verschijnt er een groene vlek op het midden van het lcd-scherm. Deze trekt weg als de KS20 afkoelt.
7) Bij het overschakkelen van 3G naar GSM en visa versa kan het zijn dat de microfoon even wordt onderbroken of het geluid bij het afspelen van muziek even uitvalt.

Met andere woorden, als je alleen maar de basis telefoon en windows mobile functies van de KS20 gebruikt, is er niks aan de hand en heb je een van de stijlvolste WM6-apparaten verkrijgbaar. Indien niet, met een grote boog er om heen lopen zou ik zeggen.

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
Ralph Smeets schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:21:
na drie maanden min of meer plezier te hebben gehad van mijn LG KS20 heb ik met enige droefheid afscheid van hem moeten nemen omdat een volle bus, een noodstop en een lcd-scherm niet echt samen gaan. Tenminste niet bij de KS20. (Lcd-scherm gebroken).

na drie maanden de KS20 te hebben gebruikt kan ik alleen maar adviseren om geen KS20 te kopen, vanwege de volgende mankementen:
1) Geen enkele VoIP applicatie wil erop draaien, ondanks dat de 400MHz Arm-applicatieprocessor hiervoor genoeg power heeft.
2) Applicaties die gebruik maken van GAPI werken niet.
3) DirectX ondersteuning is aanwezig, maar werkt niet altijd naar behoren
4) Het menu is goed uitgewerkt, echter niet aanpasbaar, waardoor onbruikbaar
5) Scherm is erg kwetsbaar en een kapot scherm bij net iets te veel druk erop komt relatief vaak voor getuige de vele klagers hierover op Franse forums.
6) Na enige tijd gebruik verschijnt er een groene vlek op het midden van het lcd-scherm. Deze trekt weg als de KS20 afkoelt.
7) Bij het overschakkelen van 3G naar GSM en visa versa kan het zijn dat de microfoon even wordt onderbroken of het geluid bij het afspelen van muziek even uitvalt.

Met andere woorden, als je alleen maar de basis telefoon en windows mobile functies van de KS20 gebruikt, is er niks aan de hand en heb je een van de stijlvolste WM6-apparaten verkrijgbaar. Indien niet, met een grote boog er om heen lopen zou ik zeggen.
Heb jij dat ook niet al op een ander forum gepost??? komt me bekend voor ;)
Marre dit is een geupdate versie man, jij hebt deze phona in een (te) vroeg stadia gekocht. en ik denk dat jij in zekere zin ook pech hebt met bepaalde dingen want op engelse en franse forums komen weinig van jouw klachten aan bod.

Marja ik ga um denk ik wel kopen. mar heb nog een vraagie: bij Expansys is het de UK versie van wm6--> ik heb 'n prepaid simkaart van Orange NL --> dat heeft toch geen invloed op de beltariefen o.i.d.? mssn een domme vraag marja, met windows weet je t mar nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ralph Smeets schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:21:
Lichtelijk offtopic: heb je al overwogen om de schade te verhalen bij de vervoersmaatschappij? Voor zover ik weet, is dat mogelijk (schoonvader is buschauffeur).

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
WTF nu staat er op de Expansys site: "Beschikbaarheid: Verwachte uitkomst datum 05 mrt 08" WTF!!!

naja net ff een mailtje gestuurd, over 2 dagen antwoord dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

darryl schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:53:
[...]

Heb jij dat ook niet al op een ander forum gepost??? komt me bekend voor ;)
Marre dit is een geupdate versie man, jij hebt deze phona in een (te) vroeg stadia gekocht. en ik denk dat jij in zekere zin ook pech hebt met bepaalde dingen want op engelse en franse forums komen weinig van jouw klachten aan bod.

Marja ik ga um denk ik wel kopen. mar heb nog een vraagie: bij Expansys is het de UK versie van wm6--> ik heb 'n prepaid simkaart van Orange NL --> dat heeft toch geen invloed op de beltariefen o.i.d.? mssn een domme vraag marja, met windows weet je t mar nooit :P
Frans threadje op een forum met heel wat klachten: http://www.forummobiles.com/index.php?showtopic=154898
Daarnaast loopt het SFR-forum ook over van de klachten.

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruhring
Heb de duitse versie in huis gehaald.

Tot nu toe geen problemen met what so ever.

Inmiddels zijn op inet de lgusb drivers die werken met de ks20 + LGDMP (Software om de phone te flashen + ent. unlocken) beschikbaar. Het is nu alleen nog wachten totdat iemand z'n engelse firmware (uit singapore/thailand/Hong kong) op het net zet. Dan kan iedereen van een duitse of franse een engelse maken!!!!!!!!!

De phone is echt heel licht (95 gr.) en compact voor een wm6 toestel en een 8 gb micro sdhc SanDisk wordt volledig herkend na het uitvoeren van de sdhc patch die beschikbaar is op het xda forum!

Inmiddels is in Frankrijk een software update geweest waardoor enkele problemen met 3d acceleratie en gapi zijn opgelost. De engelse rom uit azie schijnt ook deze updates te hebben. Dus straks is het helemaal af!! Alleen nog checken of als mij vodafone sim binnen is het gsm-masten positiebepalen op google maps werkt. (Is een functie van Vodafone om de zendmasten te gebruiken voor plaatsbepaling.

Heb hard geschreeuwd dat de i900 van samsung veel vetter is. Dat zal ook, echter duurt dat ook weer een half jaar voordat die er is en kwam het wellicht puur uit fustratie dat de ks20 niet uit kwam of nog was in NL.

[ Voor 43% gewijzigd door bruhring op 21-03-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
darryl schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:41:
WTF nu staat er op de Expansys site: "Beschikbaarheid: Verwachte uitkomst datum 05 mrt 08" WTF!!!

naja net ff een mailtje gestuurd, over 2 dagen antwoord dus.....
Afgelopen week was een Bis diner van LG en daarop werd bekend gemaakt dat hij eind April in NL beschikbaar zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruhring
Volgende site meld dat microsoft de certificering heeft teruggetrokken van de ks20 aangezien er een hardwarebug in de ks20 zit. Er zou iets aan de hand zijn met het geheugen dat niet goed is gefabriceerd?????????!!!!!!!!!!!!!!!???????? Onzin????????

http://209.85.135.104/tra...info/actu.asp%3FID%3D4332

[ Voor 20% gewijzigd door bruhring op 26-03-2008 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vandaag bij Belcompany geweest om te vragen wanneer de LG KS20 in de winkel ligt. (Op hun site kan je al geruimetijd de LG KS20 reserveren)
Volgens hun systeem wordt hij in week 17 verwacht. Dat is over 4 weken!!!

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
Ik krijg net een mailtje van GSM EASY dat zij de LG KS20 nu kunnen leveren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net verschillende internet-winkels gebeld, die zeggen dat de LG KS20 begin mei te verkrijgen is.
Ook heb ik GSM EASY gebeld, die zegt inderdaad dat hij nu leverbaar is (vreemd...). Wat ook heel erg vreemd is, is dat op de WEB-site van GSM EASY alleen bij een Vodafoon abonnement een internet abonnement kan. Ik vroeg aan de medewerker van GSM EASY of Vodafoon de enigste was met een internet abonnement voor je mobiel en die zeiden "JA"(dit klopt niet!!!). 8)7

Ik heb het gevoel dat er iets niet klopt bij GSM EASY, ze hebben weinig kennis van verschillende abonnementen. Ik wacht wel tot begin mei als de toestel echt uit gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greg-a
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:33:
Ik heb net verschillende internet-winkels gebeld, die zeggen dat de LG KS20 begin mei te verkrijgen is.
Ook heb ik GSM EASY gebeld, die zegt inderdaad dat hij nu leverbaar is (vreemd...). Wat ook heel erg vreemd is, is dat op de WEB-site van GSM EASY alleen bij een Vodafoon abonnement een internet abonnement kan. Ik vroeg aan de medewerker van GSM EASY of Vodafoon de enigste was met een internet abonnement voor je mobiel en die zeiden "JA"(dit klopt niet!!!). 8)7

Ik heb het gevoel dat er iets niet klopt bij GSM EASY, ze hebben weinig kennis van verschillende abonnementen. Ik wacht wel tot begin mei als de toestel echt uit gekomen is.
GSM Easy heeft deze phona nog niet, kreeg net een mailtje waarin zij mij mededeelde dat zij hun site geüpdate willen houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zullen we vanaf nu de posts waarin wordt gemeld of het toestel er wel of niet is achterwegen laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:16
Ik heb het toestel vandaag bij de mediamarkt in mijn handen gehad: erg mooi en compact.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toestel nu 2 dagen :D en moet zeggen dat ik het een erg fijn toestel vind. Het is naar mijn mening het mooiste Windows Mobile toestel dat je kan kopen. Daarnaast is het formaat erg fijn, ondanks het grote scherm is hij maar een paar milimeter breder en zelfs een milimeter dunner dan mijn vorige toestel, de LG Shine.

De snelheid van het toestel valt me iets tegen, zodra je third party applicaties installeert merk je al snel dat de snelheid van het toestel erg afneemt. Zonder deze applicaties is de snelheid zeer acceptabel te noemen.

Ik zal snel meer van mijn bevindingen plaatsen omdat ik hem nu pas net heb en ik er nog niet heel veel over kan vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
Verminderde snelheid kan ook liggen aan het aantal applicaties dat op de achtergrond draait. Wanneer je een programma sluit, zoals de agenda, dan blijft hij op de achtergrond actief en slurpt geheugen.
Op mijn ks20 werkt de htc taskmanager helaas niet. Geen idee waar dat aan ligt, want hij wordt wel correct geinstalleerd.

Vergeleken met mijn vorige htc touch, is de ks20 sneller, maar ook meer bugs. Ik moet hem nog wel eens softresetten.

Zoals voorganger al postte, is hij lekker compact en een heel prettig scherm. Bij de touch moest ik flink kracht zetten met mijn stylus en was vingerbediening praktisch onmogelijk. Bij de ks20 reageert hij prima op mijn wijsvinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Vandaag nieuw lcd-scherm voor mijn KS20 met gebroken lcd-scherm binnengekregen. De KS20 is redelijk makkelijk open te krijgen en het vervangen ging best goed. Echter ben ik bang dat de patiënt uiteindelijk is overleden. Morgen nog maar eens openmaken en alle stekkertjes binnenin controleren ;)

Update: Ondertussen heb ik hem weer uit elkaar gehad en alle stekkertjes binnenin gecontroleerd. Resultaat, een werkende KS20. Binnenkort gaat er de laatste firmware op die normaal gesproken een aantal problemen met het apparaat zou moeten oplossen.

[ Voor 30% gewijzigd door Ralph Smeets op 25-05-2008 11:09 ]

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charlottebxl
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-11-2017
Ik heb mijn LG ks20 nu al een dikke maand, en ben er nog steeds tevreden over, maar heb een aantal vragen waarop iemand misschien wel raad weet?

1. Ik vind het toetsenbord niet zo handig, en zou willen weten of het mogelijk zou zijn om een andere invoermethode te gebruiken (vb zoals de gsm toetsen om zo te smsen)

2. Ik vind het lastig dat hij automatisch verbinding met het 3G netwerk of GPRS maakt als bijvoorbeeld je wifi verbinding onderbroken wordt. Kan ik deze functie uitschakelen en zorgen dat hij mij vraagt om verbinding te maken met het 3G netwerk?

3. Ik heb precies mijn bedenkingen over de batterijduur. Er wordt geschreven dat hij een stand-by tijd van 400 uur heeft, maar ik laadde hem 's avonds rond 8 uur op, en de volgende dag rond 12 's nachts was de batterij alweer leeg. Ik bel of sms niet extreem veel, ik kijk wel geregeld is naar mijn agenda enzo, maar is dit zo batterij-opslorpend?

Voor de rest vind ik het een zeer mooi uitziend toestel, en ben ik blij dat ik het gekocht heb.
Maar reacties zijn dus altijd welgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KS20 aanbieding misschien zijn ze er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
Paar dagen geleden deze phoon gekocht als extra telefoontje (gebruik standaard mijn G1) en ik moet zeggen voor 149 euro is het een geinig ding!
Meteen via XDEV de KisS 20.4 ROM erop gezet met touchflow 2D en dat ding werkt super! 4GB microSD erin die ik nog had liggen en al mijn medische programma's geïnstalleerd. Lekker snel met die nieuwe ROM. Echt een aanrader als je hem nog kan vinden. je krijgt er ook een mooi hoesje bij. Sta helemaal niet voor lul met deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xvanwaart schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:47:
Paar dagen geleden deze phoon gekocht als extra telefoontje (gebruik standaard mijn G1) en ik moet zeggen voor 149 euro is het een geinig ding!
Msschien handig voor anderen om even te vermelden waar je die LS20 dan gekocht hebt.Die Belcompany aanbieding stamt uit januari.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
Ja, bij de belcompany dus... ze hadden er nog een aantal in amsterdam osdorp (20 min fietsen voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 02:50
Heb het toestel ook gekocht toen de actie nog gold.. De actie geldt tot de voorraad strekt dus ik neem ik aan ze bij sommige BC nog verkrijgbaar zijn.
Het is trouwens een schitterend toestel.
xvanwaart schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:47:
Meteen via XDEV de KisS 20.4 ROM erop gezet met touchflow 2D en dat ding werkt super! 4GB microSD erin die ik nog had liggen en al mijn medische programma's geïnstalleerd. Lekker snel met die nieuwe ROM. Echt een aanrader als je hem nog kan vinden. je krijgt er ook een mooi hoesje bij. Sta helemaal niet voor lul met deze telefoon.
Mag ik vragen waar de Kiss Rom gevonden heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Laatst online: 10-09 21:53
Vandaag ook een KS20 gekocht voor de actieprijs van €149,- bij BC. In Middelburg hadden ze er nog wat, vanuit Brabant maar 40 minuutjes treinen.
Tip: Bel de BC bij je in de buurt, ze kunnen je zo vertellen waar er nog een voorraad is.

Al even mee gespeeld, al met al best een leuk ding. Stijlvol (alhoewel dat voor mij weinig uit maakt, heb een jaar met een HTC Tytn zonder lak rond gelopen :p ) en vooral erg licht.

Zal er later nog wat van laten weten, eerst maar eens verder spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sizzla
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 21:53
Dragao Cell schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 23:12:
Heb het toestel ook gekocht toen de actie nog gold.. De actie geldt tot de voorraad strekt dus ik neem ik aan ze bij sommige BC nog verkrijgbaar zijn.
Het is trouwens een schitterend toestel.

[...]

Mag ik vragen waar de Kiss Rom gevonden heb?
*Geen links naar copyrighted ROM's ajb

[ Voor 29% gewijzigd door Ginz op 08-04-2009 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xvanwaart
Ik heb gewoon dit bestand gebruikt als User Content (link) en dat laten installeren na het vervangen van de ROM.
Werkte allemaal vanzelf. Zal proberen later vandaag een soort van How-to met plaatjes te posten... dat ding rockt nu echt hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sizzla
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 21:53
xvanwaart schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 14:46:
Ik heb gewoon dit bestand gebruikt als User Content (link) en dat laten installeren na het vervangen van de ROM.
Werkte allemaal vanzelf. Zal proberen later vandaag een soort van How-to met plaatjes te posten... dat ding rockt nu echt hard!
Ok thanx, het zou dus ook mogelijk moeten zijn om de cabs manueel te installeren, en het zo aan de praat te krijgen? Ik heb namelijk nog geen SDtje, en als ik er een koop is het eentje van 8GB, die dan weer niet standaard wordt herkend. Bedankt alvast,misschien is je tutorial wel handig, want ik meen dat er nog vele mensen de KS20 hebben gekocht na de prijsdaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Nou, inmiddels een klein weekje gespeel met mijn nieuwe KS20.

Toestel bevalt tot zover erg goed. Zoals meerdere mensen hier viel het me al snel op dat het hele OS erg traag is, dus na een uur gebruik gelijk geflashed met de hierboven genoemde KisS rom.
Nu werkt het als een treintje!

Het scherm is erg gevoelig (in vergelijking met mijn HTC TYTN) wat een prettige bediening oplevert. Toestel zelf is er mooi, heel minimaal vormgegeven en erg licht. Je krijgt er ook een mooi hoesje bij.

Dus best tevreden, nadat je hem geflashed hebt bezit je dus voor 149,- Euro een WinMo toestel met UMTS, WIFI, 2,8" scherm en stabiele en snelle software. Geen geld dus :) (of nouja, vrij weinig)

Enig nadeel is de batterijduur welke vrij karig is, elke avond moet'ie aan de prik. Kwam er wel achter dat Outlook elke 10 minuten (!) e-mail op ging halen via UMTS, dat trekt de accu wat snel leeg.
Heb nu het e-mail ophalen op elke uur ingesteld, standaard als verbinding 2g geselecteerd (gaat naar 3g als ik internet nodig heb) en er voor gezorgd dat er niet te veel (of geen) programma's open staan in stand-by stand. Zal eens kijken wat dat oplevert.

Scherm is helder en duidelijk (in daglicht valt het wat tegen, maar zeker goed te doen) en de camera is, nouja, het is een simpel 2mpix cameraatje. Weinig knoppen op het toestel, maar degene die er op zitten werken goed en zijn mooi weggewerkt.
Bouwkwaliteit is goed (wel plastic) en voelt stevig.

Zo, dat zijn zo mij bevindingen. Al met al bevalt hij dus goed!

PS: Manila 2D (door xda gemaakte touchflow cloon) heb ik overigens niet geïnstalleerd omdat ik het wel fijn vind alle info die ik nodig heb op 1 scherm te hebben, kan dus weinig zeggen over het gebruik icm Manila 2D. Ik gebruik HTC Home met een aantal standaard WinMo plugins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens loopt er nu ook een aanbieding bij Bol.com voor 189,- euro (exl. verzending)

http://www.bol.com/nl/p/m...tml#product_specificaties

Ik zit zelf ook naar deze telefoon te kijken. Heb op het moment een 3G Motorola E770v die toch tegen het einde van zijn levensduur begint te lopen. De VGA- fotocamera en de MP3 speler die alleen 192kbps aankan en verschrikkelijk traag is zijn ook redenen om over te stappen. Veel telefoons die in mijn prijssegment vallen (<200 euro, geen bundel) hebben wél betere media-mogelijkheden, maar dan weer geen 3G/UMTS of WiFi. Deze telefoon lijkt me dan ook, afgaand op de reacties hier, een prima alternatief.

PS. Kan deze telefoon overweg met 4GB Micro SDHC? Of alleen 2GB?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2009 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spin1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-08-2024
Heb deze Telefoon besteld via pdashop.nl een tijdje geleden. Wil nu de 6.1 kiss rom installeren. Alleen lukt niet helemaal.

Wat ik doe is:
2676625720# intypen en functies inschakelen zoals hier beschreven xda-developers
Dan doe ik een soft reset.
maak verbinding met LGMDP
Connect met device
Kom dan in het scherm te staan met emergency mode (kan hem niet in normal mode zetten, kan ook echt bijna geen informatie over telefoon weergeven).
Selecteer de folder op me pc met bestanden.
Klik op start en dan geeft hij steeds een error.

Wie kan vertellen wat ik fout doe wordt er echt gek van.

@Freekazoid En trouwen 4gb geheugen werkt ! zie http://www.winmo.nl/?p=1853

[ Voor 12% gewijzigd door Ginz op 08-04-2009 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
Spin1 schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 21:44:
Heb deze Telefoon besteld via pdashop.nl een tijdje geleden. Wil nu de 6.1 kiss rom installeren. Alleen lukt niet helemaal.

Wat ik doe is:
2676625720# intypen en functies inschakelen zoals hier beschreven http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=369481
Dan doe ik een soft reset.
maak verbinding met LGMDP
Connect met device
Kom dan in het scherm te staan met emergency mode (kan hem niet in normal mode zetten, kan ook echt bijna geen informatie over telefoon weergeven).
Selecteer de folder op me pc met bestanden.
Klik op start en dan geeft hij steeds een error.

Wie kan vertellen wat ik fout doe wordt er echt gek van.

@Freekazoid En trouwen 4gb geheugen werkt ! zie http://www.winmo.nl/?p=1853
Je bent ook niet de enige, kom er zelf ook niet echt uit.
Zou iemand die de rom geinstalleerd heeft een korte stappenplan kunnen beschrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Ben nu onderweg naar m'n werk, zal eens kijken of ik vandaag tussendoor een stappenplannetje maken kan.

EDIT: Helaas, ben nu pas weer thuis :( Het mag duidelijk zijn dat ik geen tijd had. Maargoed, ik zal kijken of het me nog ergens lukt morgen. Mocht iemand anders zich geroepen voelen, laat je door mij niet tegen houden ;)

[ Voor 52% gewijzigd door Silvin op 20-03-2009 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragao Cell
Silvin schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:43:
Ben nu onderweg naar m'n werk, zal eens kijken of ik vandaag tussendoor een stappenplannetje maken kan.
ok alvast bedankt! :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spin1
Zou iemand a.u.b. een kleine handleiding kunnen schrijven voor de kiss wm 6.1 rom _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze mobiel nu denk ik een maandje.
Ben er wel tevreden over.
Vraagje, jullie hebben het allemaal over : XDEV de KisS 20.4 ROM .
Wat is dat? (rare vraag ofniet ? ) Maar oke, ik zou het graag willen weten.

En nog iets, kunnen jullier wel wel vanaf die mobiel naar andere muziek mee versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spin1
Modbreak:*weg*

Geen links naar ROM's, behalve als je van de distributeur of producent zijn.

En aangezien deze ROM dat niet is, is dat hier niet toegestaan.

[ Voor 182% gewijzigd door Ginz op 08-04-2009 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb me ook een KS-20 gekocht bij BelCompany.
Ik heb er de nieuwe ROM opgebrand en ik heb de moeite gedaan om een stappenplan te maken.
Wel nog in het Engels omdat ik van plan was die eerst op http://forum.xda-developers.com te plaatsen.
Dus als iemand wil vertalen, ga je gang:

Voor je begint moet je best eerst je IMEI adres van je phone noteren.
De genoemende bestanden kan je oa vinden op http://forum.xda-developers.com

Hoe upgraden naar WM6.1 Kiss Rom English version (Stappenplan)

Op KS20
-hardreset device
-install new windiag.dll in windows dir (install cab + overwrite dll)
-enter this code to dialpad: 2676625720#
-engeneering menu will show.
-press: Port Setting → 1. Diag Setting → 1. USB Set for Diag → “OK” → “Back”. 2. USB Switching → “LG Composite -DUN, DIAG”.
-press Done and softreset KS20.

Op PC
-copy Manila 2D files to root of empty microsd (root contains folder Cabs and file SDConfig.txt: these will autoinstall Manila 2D after ROM Flash)
-unzip all files from KISS rom on some PC folder. move files from "unbranded" dir one level higher, so there are 10 .mbn and 1 .bin file (if your device is unbranded)
-install LGCoronaUSBDriver.exe
-install LGDMP (Euro version)

-insert microsd into KS20
-connect device at usb port of PC (check that plug and play detects device correctly)
-run LGDMP at PC
-select Tools/NV Backup in menu as a test.
-click connect and select device.
-device should be know as KS20 and IMEI should show correctly. This is very important for NV Backup! This creates local backup of IMEI. If this fails, don't continue!
-note that Bluetooth ID will not be show correctly, but this is no problem. Now creat local NV Backup (takes about a minute).
-now we will start actual rom flashing. click at "Select port". Device should be autodetected as KS20 and IMEI should show and state is "Enable". This is very important for NV Backup!
-if device is not correctly detected, you should again try to re-install windiag.dll on KS20 until device is auto-detected. Ifnot do not continue.
-if auto-detection is ok, select device. dialog will appear, check if state is "Enable" otherwise there is something wrong with your connection. Hit connect.
-dialog will appear where you can select folder with KISS rom (11 parts should be checked)
-select "Reset Database & Contents"
-turn of screen savers and powers savings on your pc and close all other programs.
-press Start (point of no return!)
-first NV Backup will be done! This is important, because this contains IMEI data of your phone and it will be restored after rom flashing.
-phone then will go to emergency mode and start download rom parts from pc to your phone
-wait until device is correctly flashed: about 15 minutes.
-KS20 will reboot twice.
-after 2nd reboot you can config your WM6.1 (set timezone etc.)
-after this Manila will auto install (this may take a very long time maybe 20 minutes or so). If it seems to freeze, do not stop it. Be patient!
-after Manila install device will reboot.
-you can now completely customize your WM6.1 (config Wifi, Bluetooth, mail accounts etc.)
-:-)

Extra:
install Manila 2D Theme Black_TWolf.m2dct theme under Program Files\M2DC\Themes and select in M2DC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
zopas dit toestel gekocht (joepiee)
mocht er iemand de tijd vinden om een nederlandse handleiding te maken van al deze leuke tweaks hierboven
mijn dank is groot

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:52
Ik zit met het volgende probleem.

Wanneer ik op internet surf via Wifi en een applicatie download, start er een JAVA toepassing op die het bestand zou moeten downloaden.
Echter verbind deze altijd met het 3G netwerk van mijn provider en haalt het bestand niet binnen via Wifi zodat ik dus belkrediet kwijt ben en de download mislukt altijd.

Is er een manier om dit te kunnen oplossen dat deze altijd via Wifi download?

Edit: Wanneer ik een nieuw contactpersoon wil toevoegen aan mijn sim-kaart en deze heeft een korte naam (vb: Lien) dan plaatst hij daar vanzelf vraagtekens achter, enig idee hoe dit komt?

[ Voor 18% gewijzigd door Asterion op 19-04-2009 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HATA28
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06 19:37
Ik wil waarschijnlijk ook de KS20 gaan kopen. Als ik dan die kiss wm 6.1 gebruik, dan is het dus wel mogelijk om aanpassingen te maken in het menu, en hij is minder traag... klopt dat? (kan ik dan ook weer skype gebruiken?)

[ Voor 9% gewijzigd door HATA28 op 22-04-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick87
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-08 20:18
Ik heb een probleem met bluetooth bij mijn LG KS20. Ik heb hem nu een kleine week.

Ik heb een ingebouwde carkit van Audi (de zogezegde Audi MMI interface) en de telefoon connecteert voor een 15tal minuten (dan werkt alles perfect) en dan disconnect hij (ook als je aan het bellen bent). Dan reconnect hij na enkele minuten voor een 2-tal minuten en dan valt de bluetooth verbinding permanent uit.

Iemand bekend met dit probleem? Ik heb al wat opgezocht en het zou iets te maken hebben met het feit dat de telefoon in een soort van sleep modus zou gaan wat de bluetooth doet disconnecten.
is er geen update dat dit zou verhelpen?

Heb al een keer de jetmobile software proberen installeren aangezien deze de bluetooth functionaliteit vergroot maar de laatste versie is blijkbaar niet compatibel met de KS20 (ik vermoed geen enkele versie) want ik kreeg een melding als ik het programma probeer te openen.

Ik heb wel geen zien om de Kiss rom te installeren gezien het mij iets te technisch is en ik vrees dat ik de gsm zou verknoeien.

Iemand een idee? Voor de rest is het een leuke telefoon, enkel dit bluetooth probleem is wel lastig aangezien ik dit vrij veel gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:52
Wat je kan proberen is om het programma "Don't sleep" te installeren op je LG.
Het voorkomt dat je GSM in stand-by modus gaat en zodus wi-fi en waarschijnlijk bluetooth uitvallen.

Het programma is te vinden op Getjar.com

Ikzelf ben ook nog steeds op zoek naar een nederlandstalige handleiding om die Kiss ROM te installeren.
De engelse die op XDA staat is een beetje te veel chinees voor mij.
Hartelijk dank als iemand mij hieraan kan helpen.
Pagina: 1 2 3 Laatste