Weet iemand nog een goed automatisch toetsenblokkering progje. Het progje welke in de Q&A staat, werkt bij niet of niet goed.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Verwijderd
Handy clock gebruik ik daar voor en dan heb je dus ook gelijk de alarmen, wereldklok, timers etc.Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:16:
Weet iemand nog een goed automatisch toetsenblokkering progje. Het progje welke in de Q&A staat, werkt bij niet of niet goed.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Vreemd, geen idee hoe dat kan. Ik heb zelf geprobeerd dat na te bootsen, maar als ik een wachtwoord voor m'n kaartje instel en opnieuw opstart, hoef ik alleen maar m'n pincode in te toetsen, en niet een wachtwoord voor het kaartje.Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:31:
Ik heb zojuist de firmware van mn N73 geupdate en nu vraagt hij bij het opstarten om een wachtwoord voor mn geheugenkaart, terwijl ik deze nooit ingesteld heb.
Heeft iemand dit eerder gehad? (ik lees er namelijk niets over terug)
Wat kan ik doen om dit wachtwoord te krijgen of deze functie uit te zetten?
Alvast bedankt
Verwijderd
probeer de standaard beveiligingscode eens: 12345Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:31:
Ik heb zojuist de firmware van mn N73 geupdate en nu vraagt hij bij het opstarten om een wachtwoord voor mn geheugenkaart, terwijl ik deze nooit ingesteld heb.
Alvast bedankt
Verwijderd
Je geheugenkaart is in een soort beveiliging gesprongen...Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:31:
Alvast bedankt
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik haal de geheugenkaart er ook altijd uit, dacht dit ergens ooit te hebben gelezen...Ginz schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:04:
[...]
Je geheugenkaart is in een soort beveiliging gesprongen...
Ik heb ongeveer al 10 van zulke gevallen gehad en heb geen oplossing kunnen vinden (en geloof me, ik zoek overal)
De oplossing die ik gekozen heb, is het kaartje opsturen naar de leverancier.. Meestal zit er erg lange garantie op die dingen en worden ze omgeruild voor een nieuw.
edit:
Ah, al opgelost..... mooizo
Verwijderd
Verwijderd
Dat probleem heb ik bij 1 persoon ook, ben er ook nog steeds niet achter waar het aan ligtVerwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:00:
Nog even een vraagje, als ik nu in mijn ontvangen berichten map kijk, zie ik bij de meeste smsjes alleen het telefoonnummer van de afzender staan, terwijl de nummers wel gewoon in mijn contact lijst staan...
iemand een idee?
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Staat het nummer hoogstwaarschijnlijk bij twee contactpersoon records. Ik weet niet of het ook nog uitmaakt als hij zowel op SIM als in de telefoon voorkomt. Had het probleem ook, maar dat ontstond toen ik voor iemand een ICE-record aanmaakte.Metalfreak schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:37:
[...]
Dat probleem heb ik bij 1 persoon ook, ben er ook nog steeds niet achter waar het aan ligt
FON - WiFi for Everyone | Flickr
[ Voor 16% gewijzigd door pt0x op 06-11-2007 16:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Staat de datum goed van je telefoon? de foto's worden namelijk op volgorde van datum gezet.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 18:13:
ik heb sinds een tijdje ook de N73, hij werkt echt geweldig.....
alleen na een tijdje doet mijn achter fotocamera het niet meer.... als ik bijv. het klepje openschuif krijg ik wel het beeld van de camere (met menu etc.) maar als ik dan een foto wil maken, zie je dat hij zichzelf scherp stelt en wordt het blokje groen, ook zie je de flits heel even.... maar hij maakt geen foto? hij geeft alleen een klein piepje.... het is voor mij echt een raadsel.... weet iemand hier een oplossing voor?
alvast bedankt
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
thanks man!Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:57:
Dat achterlijke blauwe ledje kun je gelukkig uitzetten, heb ik mij door uitgerekend een *meisje* laten vertellen
Instrumenten > Instellingen > Telefoon > Weergave > Slaapstand > Uit
6 oktober is toch echt een zaterdag; bij datuminstellingen de maand naar 11 (november) zetten?Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:50:
Heb zojuist mijn n73 geupdate naar de nieuwste versie: V 4.035.3.0.2. en bluetooth doet het gelukkig weer. Alleen 1 probleem, ik kan de datum niet kloppend krijgen met de dag. Volgens mijn telefoon is het nu za 6-10-2007![]()
iemand een idee?
Draadloos laden op onze Zon
haha snugger bezigemmerx schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:16:
Iemand ervaring met de kwaliteiten -en doorlooptijd- van Nokia bij het oplossen van het probleem dat datum/tijd zijn gereset als de telefoon uit en weer aan gezet is?
[...]
6 oktober is toch echt een zaterdag; bij datuminstellingen de maand naar 11 (november) zetten?
Verwijderd
Verwijderd
mijn datum staat goed.... maar hij maakt al helemaal geen foto.... heel vreemd maar toch bedankt...Megapaul schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:13:
[...]
Staat de datum goed van je telefoon? de foto's worden namelijk op volgorde van datum gezet.
Ik had zelf een tijdje terug de datum veranderd omdat anders een certificaat van een programma verlopen was, was vergeten de datum terug te zetten en alle "nieuwe foto's" kwamen tussen de oude terecht.
Verwijderd
Misschien een softwarebug ofzo. Probeer eens een reset of firmwareupdate. Als je dit zelf nog niet gedaan hebt kun je hiervoor naar een Nokia care point (kijk hier waar er 1 in de buurt zit).Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:41:
[...]
mijn datum staat goed.... maar hij maakt al helemaal geen foto.... heel vreemd maar toch bedankt...
iemand anders misschien suggesties???
Verwijderd
waarom maak je geen back-up op je geheugenkaart??Hairyfriend schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:43:
Heb gisteravond mijn n73 geupdate naar de laatste versie: V 4.035.3.0.2
Eerst uiteraard backups gemaakt van ALLES in de telefoon en niet van degeheugenkaart want die haal ik er uit met updaten.
De firmware is succesvol uitgevoerd en de telefoon is opnieuw opgestart, waarna ik de geheugenkaart terugplaats. Toen met Suite gegevens teruggezet, succesvol meldt Suite. Telefoon opnieuw opgestart. Er is niks gebeurt.. Al m'n contactpersonen, berichten, foto's zijn niet overgezet...
Wat zijn de vreemde dingen die ik tegen kwam:
- op de geheugenkaart staat een installer van Live messenger die die steeds wil installeren maar waar die van zegt dat ik de installer moet gebruiken, bij installer zegt ie, bestand beschadigd.
- Mijn profielen zijn wél overgezet..
- Er kwam, NA het maken van de backup met Suite en de firmware update een programma patch voor Suite.
Een aantal keren geprobeerd, alleen contactpersonen over te zetten.. zonder resultaat.
Het scherm, tussen tijd en de linker en rechter functie toets zie je blank worden, met het idee dat Suite 'iets' doet maar er wordt niks teruggezet, terwijl Suite WEL aangeeft dat de gegevens zijn overgezet.
Dus nu een hele lege telefoon.. Iemand suggesties?
Helaas ga je hierom naturlijk geen garantie kunnen claimen. Je kunt het Nokia moeilijk aanrekenen dat jouw scherm kapot is door een domme fout van een ander, toch?MrJames schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:11:
Scherm van mijn N73 is kapot. Iemand duwde me. Ik ga hem vandaag naar de SP brengen.
Iemand al eerder gehad met een kapotte scherm?
Garantie nog niet voor bij.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Door je provider te bellen die `m gesimlocked heeft. Na een jaar is dat gratis, daarvoor kost het je geld.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:01:
Weet iemand hoe en waar je deze telefoon simlock vrij kan maken?
Nope.en zijn er ook codes om de muziek harder te laten afspelen ???
Alvast bedankt ......
-
[ Voor 20% gewijzigd door f.h op 08-11-2007 13:49 ]
Salling ClickerKoensel3 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:59:
Ik ben op zoek naar een programma waarmee ik met de Nokia N73 mijn PC (met een bluetooth stick uiteraard) op afstand kan bedienen. Het gaat me metname om de bediening van Windows Media Player.
Voorheen deed ik dit met de externe besturing van mijn SE K750i. Deze heeft standaard een programma (lijkt op een afstandsbediening) waarmee je Windows Media Player kan bedienen.
Iemand een idee welk programma dit kan?
Verwijderd
Verwijderd
Ook bedankt, ik had het zelfde probleem met m'n nieuwe N73, misschien iets voor de begin post ?Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:57:
Dat achterlijke blauwe ledje kun je gelukkig uitzetten, heb ik mij door uitgerekend een *meisje* laten vertellen
Scheelt denk ik dan dat ik mijn n73 nu 1,5 jaar heb..Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:40:
@DaTiezl: Ik heb hem sinds een week met orange abbo, en hij is helemaal unbranded en unlocked
[ Voor 8% gewijzigd door DaTiezl op 09-11-2007 13:56 ]
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Verwijderd
Ehh ja......dus.....emmerx schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:16:
Iemand ervaring met de kwaliteiten -en doorlooptijd- van Nokia bij het oplossen van het probleem dat datum/tijd zijn gereset als de telefoon uit en weer aan gezet is?
[...]
6 oktober is toch echt een zaterdag; bij datuminstellingen de maand naar 11 (november) zetten?
staat er al in hoorVerwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 04:54:
[...]
Ook bedankt, ik had het zelfde probleem met m'n nieuwe N73, misschien iets voor de begin post ?
Verwijderd
Correct me if I'm wrong, maar was die Slaapstand niet juist dat je scherm helemaal uitging (en niet -zonder backlight- altijd aanbleef). Volgens mij scheelt het batterij-duur als je die Slaapstand uit zet. Ik vind het trouwens zelf ook BLOODY annoying, maar ik leg mijn telefoon maar gewoon face-down 's nachts. Dan heb ik geen last van de led.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:57:
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Hangt er vanaf of het een SD of SDHC kaart is. SDHC kaartjes worden iig niet ondersteund door de N73.Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 16:47:
Weet er iemand mischien of deze Emtec Mini SD Kaart 4GB 80x op de n73ME zal werken?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2007 15:30 ]
Verwijderd
scheelt bijna niks heb hem uitstaan maar merk met de accu geen verschil!spaceboy schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 23:06:
[...]
Correct me if I'm wrong, maar was die Slaapstand niet juist dat je scherm helemaal uitging (en niet -zonder backlight- altijd aanbleef). Volgens mij scheelt het batterij-duur als je die Slaapstand uit zet. Ik vind het trouwens zelf ook BLOODY, maar ik leg mijn telefoon maar gewoon face-down 's nachts. Dan heb ik geen last van de led.
Ja: maak een back up van je smsjes met nokia suite: dan kun je je smsjes na de update gewoon weer lekker terug knallen..Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:27:
Ik vermoed dat deze vraag al 1000x gesteld is, maar toch :
Kan ik mijn smsjes terughalen na een firmware update ?
(of een gedeelte ervan)
plz help me...
desnoods tegen betaling...
[ Voor 3% gewijzigd door ThatsHollywood op 10-11-2007 18:49 ]
Verwijderd
Oef... lijkt me zeer pijnlijk. Ik zou je toch een huisarts aanraden. Sterkte, makker.Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:29:
Mijn stickje is afgebroken! Wat te doen nu?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Mijne is twee keer afgebroken...en werd in 15 minuten gemaakt. Als je je telefoon niet wil sturen zou je naar een NSP moeten gaanVerwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:29:
Mijn stickje is afgebroken! Wat te doen nu? Een service point zoeken hier in de buurt is nog wat pittig, ik woon in Veenendaal en zal naar Utrecht of Amersfoort hiervoor moeten.
Ik heb de T-mobile versie, maar als ik deze naar de T-mobile shop breng waar ik hem vandaan heb ben ik hem zeker kwijt omdat ze hem opsturen voor garantie?
Verwijderd
Kijk das nog eens service, meteen vertellen dat het niet gemaakt kan worden terwijl ze het probleem niet eens zelf kunnen vindenVerwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 23:30:
Ben gisteren langs een service centrum geweest en die kunnen mijn problem dat ik de tijd/datum steeds opnieuw moet instellen als ik mijn mobiel inschakel ook niet verhelpen en als ik de n73 volgens hun opstuur dan krijg ik em trug met hetzelfde probleem
Verwijderd
Nee, geen gedestilleerd water!!Schalkie schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:47:
Hey, heeft iemand hier wel eens een ongelukje met zijn n73 en cola, of iets anders plakkends gehad? Het toetstel is niets mis mee en werkte ook perfect voor 3 dagen, maar schijnbaar is het controlstickje nu toch wat aangetast en gaat hij niet meer terug in basispositie.
Ik heb nu 2 opties, en dat zijn: opzoek naar een service point en informeren hoeveel het is om dat schoon te maken of te vervangen. Of zelf op goede hoop wat gedestileerd water in dat kiertje mikken en hopen dat t verdwijnen gaat.
Iemand een tip?
uhh gedestileerd water geleid ook geen elektriciteit..Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:26:
[...]
Nee, geen gedestilleerd water!!
Probeer contactspray of iets anders wat geen stroom geleid. Absoluut dus geen water. Probeer anders met een wattenstaafje en wat wasbenzine ofzo er tussen te wroeten.
dûh!barzi schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:44:
[...]
uhh gedestileerd water geleid ook geen water..
Verwijderd
Een beetje wel. Het is een slechte geleider, geen isolator. Ik zou het in ieder geval nooit doen.barzi schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:44:
[...]
uhh gedestileerd water geleid ook geen water..
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 17:48 ]
Verwijderd
Verwijderd
wat dacht je van een KPN business center in Arnhem???Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:29:
Mijn stickje is afgebroken! Wat te doen nu? Een service point zoeken hier in de buurt is nog wat pittig, ik woon in Veenendaal en zal naar Utrecht of Amersfoort hiervoor moeten.
Ik heb de T-mobile versie, maar als ik deze naar de T-mobile shop breng waar ik hem vandaan heb ben ik hem zeker kwijt omdat ze hem opsturen voor garantie?
Verwijderd
ik hoop voor je dat er niets is aangetast, cola is vocht en vocht is afkeur.Schalkie schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:47:
Hey, heeft iemand hier wel eens een ongelukje met zijn n73 en cola, of iets anders plakkends gehad? Het toetstel is niets mis mee en werkte ook perfect voor 3 dagen, maar schijnbaar is het controlstickje nu toch wat aangetast en gaat hij niet meer terug in basispositie.
Ik heb nu 2 opties, en dat zijn: opzoek naar een service point en informeren hoeveel het is om dat schoon te maken of te vervangen. Of zelf op goede hoop wat gedestileerd water in dat kiertje mikken en hopen dat t verdwijnen gaat.
Iemand een tip?
Verwijderd
Klinkt als slecht contact. Ook hier zou ik contactspray proberen, maar verwacht er niet teveel van. Je beeldscherm werkt de helft van de tijd, dus die is niet kapot ik denk eerder de verbinding tussen je scherm en de videochip in je telefoon.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:58:
Ongeveer de helft van de tijd doet mijn beeldscherm het goed, de andere helft zit het scherm vol strepen. Het gebeurd heel willekeurig, als hij gewoon stil op een tafeltje ligt kan het scherm het van het ene op het andere moment ineens niet meer doen, of juist wel weer. De telefoon functioneerd nog wel gewoon als het scherm het niet doet, ik kan alles doen alleen het scherm doet het niet. Ik heb al de firmware geupdate, en de telefoon opengemaakt om eventueel stof te verwijderen maar dit heeft niet geholpen. Moet ik het schermpje vervangen, of is er iets anders aan de hand? Ik heb geen garantie meer.
Verwijderd
Verwijderd
http://www.eu-gsm.nl/nokia-n73-gsm_lanch_board_cleaner.htmlSchalkie schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:47:
Iemand een tip?
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Contactspray???? zou dat niet geleiden? denk het wel, waarom denk je dat het woord contact erbij staat? denk zomaar omdat het geleidVerwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:26:
[...]
Nee, geen gedestilleerd water!!
Probeer contactspray of iets anders wat geen stroom geleid.......
Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond
Verwijderd
Nee, het is om contacten schoon te maken. Ik heb dat spul al vaak gebruikt en nooit sluiting mee gemaakt ofzo. Maar inderdaad geleid gedestilleerd water niet zo goed als ik aanvankelijk dacht, ik zou toch echt voor de contactspray gaan, dat is ervoor gemaakt.Oxellaar schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:38:
[...]
Contactspray???? zou dat niet geleiden? denk het wel, waarom denk je dat het woord contact erbij staat? denk zomaar omdat het geleid
[ Voor 61% gewijzigd door Ginz op 16-11-2007 10:02 ]
-
Verwijderd
Dat is wel een goede ja. Alcohol reinigt ook goed.Ginz schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:57:
Ik zou gewoon alcohol gebruiken, dat verdampt in elk geval... En alcohol ontrekt vocht uit de omgeving. Daarom kan een alcohol ook nooit 100% zijn.
offtopic:
Zelfs in een dichte glazen pot trekt alcohol vocht van buitenaf door het glas naar binnen
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:29:
Oke Mannen even een vraagje, hij is mischien niet helemaal opzijn plaats hier maar stel hem toch hahaha.
Als jullie die keus hadden tussen een Nokia N73 en een N95
1) voor welke zou je kiezen? N95
2) waarom kies je voor deze? gps, wifi en 5mp;)
ben erg benieuwt wat jullie mening is hier over.
Nog beter: de n82 !!! de n95 in n73 jasje!!!!
alvast bedankt
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2007 07:58 ]
Enjoy the joy
Vraag me niet hoe, Nokia is hem gaan repareren. Meerdere malen geprobeerd met van alles om ervoor te zorgen dat hij weer goed werkte, maar op den duur ging het weer slecht. Ben dus maar naar een SP gegaan, gezegd dat mn joystick bleef hangen, hij openmaken en zei dat die stick inderdaad kapot was.Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:40:
[...]
Dat is wel een goede ja. Alcohol reinigt ook goed.
Ik hoop dat het lukt, zou zonde zijn als je hem voor zoiets weg moet gooien, want nokia zal hem niet gaan repareren.
Verwijderd
Super, dan weet je van die NSP (eigenlijk gewoon een winkel die afspraken heeft met Nokia) dat ze fatsoenlijke service hebben. Gelijk hebben ze ook, want ze rapporteren naar Nokia een defecte joystick en dan kost het hen ook niets.Schalkie schreef op zondag 18 november 2007 @ 10:08:
[...]
Vraag me niet hoe, Nokia is hem gaan repareren. Meerdere malen geprobeerd met van alles om ervoor te zorgen dat hij weer goed werkte, maar op den duur ging het weer slecht. Ben dus maar naar een SP gegaan, gezegd dat mn joystick bleef hangen, hij openmaken en zei dat die stick inderdaad kapot was.
Bedankt voor de ideeën in ieder geval.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou naar een servicepunt gaan...theguruuu schreef op zondag 18 november 2007 @ 18:53:
Hoi, mensen.
Hoe lossen we dit op. : Bij het updaten van de N73 de data kabel uitgetrokken ! !.
Dom maar het is eenmaal gebeurd.
Thanx,
(mischien is het al een keer voorbijgeweest in de topic, maar toch even opfrissen)
"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758
Verwijderd
Dit soort praktijken maak je NIET mee in een erkent Nokia Service Point !!anglico schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:04:
pfffik heb men buik vol van de N73, Nokia zelf en de winkel waar ik hem gekocht heb
Wat scheelt eraan? De lijst is korter als ik schrijf wat er NIET aan scheelt:
- scherm blijft zwart bij aanzetten terwijl je het nokia geluidje hoort, de backlight werkt wel blijkbaar
- als het scherm al wil werken,staat het onderste boven of vertoond zeer zeer zeer veel strepen
- joystick werkt niet, blijft hangen
- geen enkele simkaart wordt nog herkend
- en toestel valt altijd uit als ik hem nog maar gewoon op tafel neerleg
En het toestel is NIET gevallen, niet mishandeld, niets mee gebeurd, staan amper gebruiksporen op
kapot gegaan 06-sep-07, afgegeven in de winkel (smartphonehop.be)
retour 22-oct-07 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, via koerier terwijl ik gevraagd had dit NIET te doen, niet gerepareerd
22-oct, afgegeven in de winkel (smartphonehop.be)
retour 14-nov-07 !!!!!!!!!, via koerier terwijl ik gevraagd had dit NIET te doen, niet gerepareerd
14-nov-07, Nokia Care gebeld, jaja we bellen u terug, niets meer van gehoord
16-nov-07, nogmaals afgegeven in de winkel (smartphonehop.nl ditmaal), vinden het 'normaal', "maar dan sturen we hem nogmaals naar Dynafix.nl" zei de winkelbediende. terwijl hij me vies bekeek omdat ik kwaad was, dat het toestel nog steeds niet gemaakt was .................
kent er niemand een manager/verantwoordlijke bij Nokia die mij kan helpen?
"I've always found a fully Deployed Battle Group to be the most Effective Negotiator." Admiral Stark, High Guard, CY 9758
Verwijderd
Weet iemand hier een antwoord op. Ik zou graag met mijn N73 draadloos muziek willen luisteren!Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:16:
Hallo, ik heb een vraagje, wie kan mij helpen.
Ik heb de N73 normale editie (geen ME).
Nu wil ik een bluetooth headset gebruiken van het merk Sony-Ericsson type HBH-DS970 (http://www.sonyericsson.c...&pid=10394#specifications).
Na de nieuwe firmware (4.0735.3.0.2) en volgens mij de vorige firmware ook al, schijnt het te kunnen dat de N73 nu wel A2DP heeft. Dus in principe moet hij kunnen werken.
Kan iemand dit bevestigen? Of raad iemand mij een anderee bluetooth headset aan? Wat is een goeie?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Kikker
Hij heeft nu idd A2DP , ik kan nu namelijk ook via mijn autoradio muziek afspelen die op mijn telefoon staat. En naar het volgende nummer skippen enz...Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:43:
[...]
Weet iemand hier een antwoord op. Ik zou graag met mijn N73 draadloos muziek willen luisteren!
vriendelijke groet
Kikker
[ Voor 5% gewijzigd door m@fkeez op 19-11-2007 19:53 ]
Verwijderd
Mag ik vragen welke versie firmware je nu hebt? Of heb je een N73 ME?Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 07:34:
Mijn n73 was branden met Orange UK firmware 3.0, was effe in NL, langs Nokia care point geweest in Amersfoort. Unbranded laatste firmware en alle gps muizen doen het weer,headsets, super service en gratis.
Verwijderd
Standard N73 plum uitvoering (met silver frontje)Bulltje schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:01:
[...]
Mag ik vragen welke versie firmware je nu hebt? Of heb je een N73 ME?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 10:27 . Reden: update ]
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq