xahmol schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:44:
[...]
Volgens mij kan dit standaard niet, wellicht dat er software is waarmee dit wel kan, maar zou even niet weten welke.
Overigens kan je de N95 niet aan de PC hangen om op te laden, laden moet gewoon met de stekkerlader. Aan de PC koppelen doe je dus alleen om te synchen of om data over te dragen.
Maar waarom zou je bedraad willen internetten als je al via WiFi kan internetten?
En waarom zou je überhaupt met je N95 willen internetten als je toch al achter je PC zit? De N95 is fantastisch, maar een PC internet toch nog altijd een stuk handiger.
Oh: en als op het werk kunnen synchen van je N95 een must is, check wel eerst of je werk überhaupt synchen met een Nokia ondersteunt. Bij veel bedrijven wordt Windows Mobile of Windows Pocket PC wel, maar Nokia Synch niet ondersteunt.
das snel....
waarom ik bedraad zou willen internetten ipv wifi ?? omdat ik NOG geen wifi heb aangezien ik ook nog geen wifi telefoon heb.....zou ik voor een N95 mijn abbonnement moeten uitbreiden, want hier op mijn kantoor hebben we helaas GEEN wifi netwerk....
Ik zou willen internetten op mijn telefoon aangezien...ahum.....ik geen msn mag / kan draaien op mijn pc hier...hihih...ja, KAN wel...geen probleem, maar jah......snap je ?? dat doe ik nu ook via mijn pda...
Nokia Sync kan gelukkig wel.....collega doet 't al met een E51....gaat prima !!!
dat verhaal van alleen syncen en niet opladen via USB kabel, tsja...daar zeg je me wat......
nou jah, misschien krijgen we OOIT wel wifi hier op kantoor, heheh...en dan zou ik met alle gemak mijn msn kunnen checken, opladen (evt)....
in ieder geval bedankt voor je reactie......is duidelijk dat het niet standaard kan...beantwoord mijn vraag.....
neemt me mijn N95-voor-pret nog zeker niet weg !!!
hehe
[
Voor 0% gewijzigd door
een moderator
op 10-03-2008 18:57
. Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]