Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.761 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon12345
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 00:14
sorry maar ben nu 2 uur lang aan het zoeken en kan niet vinden waarom mijn msn het niet doet
kan niemand me dan het probleem uit leggen? of moet ik nog verder zoeken? gezocht onder: msn, wlm, messenger, live en nog geen duidelijk antwoord zou iemand me nu aaaaaasjeblieft willen helpen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 02:04
Jaspur schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 23:16:
Ik heb Sennheiser Cx300 doppen.. Hoe zit 't daarmee als ik die ga gebruiken voor m'n N95 8gb met 't geluid? Gebruik nu m'n iPod voor muziek, en wil die vervangen door de N95. Goed geluid? Geen geruis? Verschil?
Ik gebruik ook Sennheiser CX300 doppen met mijn N95, en ja- de ruis is hinderlijk aanwezig. Denk dat je dat altijd zult hebben met in-ear doppen. Het heeft niets te maken met de doppen maar met de N95 zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
leon12345 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 00:41:
sorry maar ben nu 2 uur lang aan het zoeken en kan niet vinden waarom mijn msn het niet doet
kan niemand me dan het probleem uit leggen? of moet ik nog verder zoeken? gezocht onder: msn, wlm, messenger, live en nog geen duidelijk antwoord zou iemand me nu aaaaaasjeblieft willen helpen????
Geduld. Niet je vraag binnen 24uur kicken. Dat steld andere in de gelegenheid om je vraag te lezen en te antwoorden. Heb je de hulp bestanden al geïnstalleerd? Zoals ik zei... in de StartPost... Vaak als dep.sis aangeduid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
raweimer schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 00:08:
ik heb het vermoeden dat de downloadsnelheid van de onbeperkt internet abonnementen voor je mobiel gewoon te laag is voor streaming. Oplossing zou zijn om een ander,duurder, abonnement te nemen met een hogere downloadsnelheid
[...]
Excusé le mot, maar dat is onzin. VF snelheid is bij het 9,95 BloX gewoon de volledige HSDPA snelheid wat meer dan voldoende moet zijn voor streamen. dat het kennelijk lastig aan de praat te krijgen is zal eerder aan de settings aan VF kant liggen. Als ik bestanden download op mijn phone is de snelheid zeer uitstekend te noemen.
Volgens mij is T-Mobile de enige die het basis onbeperkt internetabo in snelheid capt. Staat weer tegenover dat daar kennelijk geen streaming issues zijn behalve dan dat video streamen over een dermate trage verbinding geen kwalitatief hoogstaand beeld zal geven lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
xahmol schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 09:35:
[...]

Excusé le mot, maar dat is onzin. VF snelheid is bij het 9,95 BloX gewoon de volledige HSDPA snelheid wat meer dan voldoende moet zijn voor streamen. dat het kennelijk lastig aan de praat te krijgen is zal eerder aan de settings aan VF kant liggen. Als ik bestanden download op mijn phone is de snelheid zeer uitstekend te noemen.
Volgens mij is T-Mobile de enige die het basis onbeperkt internetabo in snelheid capt. Staat weer tegenover dat daar kennelijk geen streaming issues zijn behalve dan dat video streamen over een dermate trage verbinding geen kwalitatief hoogstaand beeld zal geven lijkt me.
Ik weet niet hoe het is na de snelheids opwaardering van PIT normaal, maar via PIT+ zit ik nu op 400 kb (:8 = 50kb/s) En dat is snel zat. Voor de opwaardering zat ik op 270 en dat was ook voldoende. (Voor slingbox) Ik werk bij een omroep en al me collega's vonden de kwaliteit super goed voor op de mobiel.

[ Voor 5% gewijzigd door Mau_Maus op 06-03-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffb
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-02-2023

ffb

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat dit een probleem van vodafone was, en dat ze er mee bezig waren (staat zeker ergens hier op Got, weet zo gauw niet waar) maar dit kan ook iets anders zijn natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon12345
ja ik heb het eerst via een nokia site geprobeert daar kreeg ik een bestandje .x nogwat weet het niet meer precies had hier al wel gelezen dat je dat nodig had en daarna via een andere website de programmatjes dep en windowslive s60.3 v106141 ik krijg het aanmeldings scherm waar je e-mail en ww in moet vullen maar verder komt 't niet.
via vodafone krijg ik dit bericht: er is een fout opgetreden in de windows live-ID probeer het later opnieuw maar dat schijnt bij vodafone te liggen dacht ik.
als ik dan alle toegangspunten verwijder en op me thuisnetwerk probeer krijg ik nog het zelfde bericht.
voer je het wachtwoord verkeerd in dan geeft ie aanmeldings fout aan. dus hij vind de server wel volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffb

ffb

leon12345 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 11:11:
ja ik heb het eerst via een nokia site geprobeert daar kreeg ik een bestandje .x nogwat weet het niet meer precies had hier al wel gelezen dat je dat nodig had en daarna via een andere website de programmatjes dep en windowslive s60.3 v106141 ik krijg het aanmeldings scherm waar je e-mail en ww in moet vullen maar verder komt 't niet.
via vodafone krijg ik dit bericht: er is een fout opgetreden in de windows live-ID probeer het later opnieuw maar dat schijnt bij vodafone te liggen dacht ik.
als ik dan alle toegangspunten verwijder en op me thuisnetwerk probeer krijg ik nog het zelfde bericht.
voer je het wachtwoord verkeerd in dan geeft ie aanmeldings fout aan. dus hij vind de server wel volgens mij.
Als hij het via wlan ook niet doet is dat wel vreemd. Maar ik heb ook zoiets geks gehad, als ik op mobil.divx.com via mijn wlan wil inloggen op mijn n958gb dan werkt mijn ww ook niet, doe ik het op mijn desktop dan werkt mijn ww wel. Misschien gaat er soms toch iets mis in het dataverkeer of in de encryptie oid (encryptie idee natte vinger werk, maar weet het anders ook niet). Hoe dan ook ik neem aan dat je dit topic al uitgebreid hebt gelezen? Vodafone/MSN Live probleem*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon12345
ja vodafone probleem ben ik van op de hoogte maar waarom het dan ook niet via wlan werkt is me een raadsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de afspraak om de N96 te kopen toch maar gecancelled, en ik heb de Nokia E90 gekocht, ik werd die slider van de N95 een beetje zat...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:33:
Ik heb de afspraak om de N96 te kopen toch maar gecancelled, en ik heb de Nokia E90 gekocht, ik werd die slider van de N95 een beetje zat...
Goedzo :P Maar was de slider zo erg dan bij jou :S Kan je toch laten fixen. Met de E90 ga je niet echt vooruit... Of heb je geruilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 23:29:
[...]

Rara? SP, Search? 1 sec geleden geef ik dat ook aan.... andere redenen, maar er staat een oplossing.
Ik heb het dus bij mijn vodafone live gekregen die heb ik gewoon van downloaden staat op je menu en dan mail&im staat windows live messenger erop via tmobile heb ik het noooit geprobeert maar ik had dus 7 dagen een tmobile kaartje (sim). Heeft er iemand nog een opslossing voor mijn probleeem??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffb

ffb

Mau_Maus schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:23:
[...]

Goedzo :P Maar was de slider zo erg dan bij jou :S Kan je toch laten fixen. Met de E90 ga je niet echt vooruit... Of heb je geruilt?
Even nog over die slider: (nee geen klaagbericht) bij mijn N95 8GB zit er ook duidelijke speling, bij het proberen zei de verkoper, 'dat hoort'. Maar ergens dacht ik later, misschien klopt dat wel dat die speling ergens goed voor is, misschien gaat het slidermechanisme zo langer mee. Klinkt misschien een beetje vaag juist omdat iedereen het juist niet prettig vind, maar toch, kan me er zo iets bij voorstellen. Tuurlijk impliceert het feit dat de NSP's ze gratis repareren dat er dan iets mis mee is, maar dit kan ook voortkomen uit het tevreden houden van de klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
ffb schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:37:
[...]

Even nog over die slider: (nee geen klaagbericht) bij mijn N95 8GB zit er ook duidelijke speling, bij het proberen zei de verkoper, 'dat hoort'. Maar ergens dacht ik later, misschien klopt dat wel dat die speling ergens goed voor is, misschien gaat het slidermechanisme zo langer mee. Klinkt misschien een beetje vaag juist omdat iedereen het juist niet prettig vind, maar toch, kan me er zo iets bij voorstellen. Tuurlijk impliceert het feit dat de NSP's ze gratis repareren dat er dan iets mis mee is, maar dit kan ook voortkomen uit het tevreden houden van de klant.
Ik heb mijne sinds de release (20 april 2007) en nog steeds geen last van de slider. Spelling zorgt juist voor 'schade' door dat je vershcillende druk punten krigjt waar kracht op komt en zo slijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:35:
Iedereen moet weer kunnen signen, nadeel is alleen dat je geen certificaat hebt.
Heb net gedaan met nieuwe update van RocknScroll
https://www.symbiansigned...ublic/openSignedOnline.do

[...]

[...]
Mogen wij ook weten wat de ervaringen zijn met die RocknScroll?
Bij mij reageerd het als an RocknRoll. Het is heel gevoelig.
Het kan miss. ook aan mn N95 ligen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon12345
ja bij mij reageert rocknscroll ook erg gevoelig heb een n95 8gb maar ik lees op andere websites dat het gewoon ff wennen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-12-2020
leon12345 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 15:08:
ja bij mij reageert rocknscroll ook erg gevoelig heb een n95 8gb maar ik lees op andere websites dat het gewoon ff wennen is
Hij is idd erg gevoelig ja. :) Hij flipt bij mij zo nu en dan ook wel. Vooral bij het foto overzicht. Dan schieten die foto's als een sneltrein voorbij. :D

Kan je ook ergens iets instellen? Of ligt het aan het feit dat het een beta is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon12345
friendlyfiend schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 15:12:
[...]

Hij is idd erg gevoelig ja. :) Hij flipt bij mij zo nu en dan ook wel. Vooral bij het foto overzicht. Dan schieten die foto's als een sneltrein voorbij. :D

Kan je ook ergens iets instellen? Of ligt het aan het feit dat het een beta is?
volgens mij kan je alleen bepaalde dingen in en uit schakelen kijk maar ff bij opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffb

ffb

flipsilent is trouwens ook te signen... (http://www.symbianv3.com/...-is-available-to-download)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wagij
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-08 23:46
Zag vandaag ergens dat je het beste supl.nokia.com kunt gebruiken als server voor A-GPS.

(was het hier nog niet tegengekomen)

Dat gedaan dus en heb nu zelfs binnenshuis ontvangst van 4 sats. en binnen een seconde of 5 :)

Beter dan nix... Wagij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Wagij schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:26:
Zag vandaag ergens dat je het beste supl.nokia.com kunt gebruiken als server voor A-GPS.

(was het hier nog niet tegengekomen)

Dat gedaan dus en heb nu zelfs binnenshuis ontvangst van 4 sats. en binnen een seconde of 5 :)
en waar stel je dát dan in??? (A)
Bedoel... wist niet dat je iets kon instellen aan A-GPS... :?

[ Voor 7% gewijzigd door peerke63 op 06-03-2008 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
peerke63nl schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:36:
[...]

en waar stel je dát dan in??? (A)
Bedoel... wist niet dat je iets kon instellen aan A-GPS... :?
Heb net gevonden waar je dat kan instellen, maar hij stond al op supl.nokia.com. Kennelijk gewoon de default? Heb zelf nml nooit iets ingesteld.

BTW: Instelling is te vinden met Instrumenten>Instellingen>Algemeen>Positiebepaling>Positiebepalingsserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
xahmol schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:59:
[...]

Heb net gevonden waar je dat kan instellen, maar hij stond al op supl.nokia.com. Kennelijk gewoon de default? Heb zelf nml nooit iets ingesteld.

BTW: Instelling is te vinden met Instrumenten>Instellingen>Algemeen>Positiebepaling>Positiebepalingsserver
Thks Xahmol ;)... en ja... ook hier stond diezelfde server al ingesteld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Mmmm... dit is vreemd...
Ik wil N95 synchroniseren via PCSuite( 6.85.14.1).... alles is werkzaam via pc-suite... maar bij syncen wordt aangegeven dat er geen telefoon (N95 FW 20.x) verbonden is. Verbinding via usb kabeltje. Ook via BT... geen sjoegen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer is pc suite 6.84 om te syncen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 18:38
Ik heb een probleem met Nokia Maps.
Sinds een week of 3 als ik maps opstart en een route ga navigeren duurt het ten eerste een eeuwigheid voordat ie uberhaupt klaar is met berekenen om dan vervolgens continu te blaten dat ik niet op een weg zit :?
Ik heb v/d week de nieuwe update van nokia maps erop gezet (ik draai de nieuwste firmware) en het probleem houdt aan.
Gisteren Nokia gebeld..... ja meneer het is een software of hardware-fout.... DUhhhhhh.
Ik moest maar terug naar mijn provider.
Ik heb via telfort een abbo afgesloten met de naviagite editie dus ik heb een licentie voor een jaar.
Die wil ik dan gebruiken ook.
Vandaag nogmaals getest en nu kwam ik niet eens verder dan ''bezig met berekenen route''.

Dus voor ik contact met telfort opneem hoop ik dat iemand hier me uit de brand kan helpen en ik mijn toestel niet voor wekenlang kwijt ben.
Ik heb ook route66 erop staan en die werkt prima :?
Is er uberhaupt een mogelijkheid om dat Maps te verwijderen zodat ik het er opnieuw op kan zetten?
Verwijderen in telefoon nu zegt dat dit niet kan. (zal wel geblokkeerd zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScooBY_DoO schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 19:23:
Ik heb een probleem met Nokia Maps.
Sinds een week of 3 als ik maps opstart en een route ga navigeren duurt het ten eerste een eeuwigheid voordat ie uberhaupt klaar is met berekenen om dan vervolgens continu te blaten dat ik niet op een weg zit :?
Ik heb v/d week de nieuwe update van nokia maps erop gezet (ik draai de nieuwste firmware) en het probleem houdt aan.
Gisteren Nokia gebeld..... ja meneer het is een software of hardware-fout.... DUhhhhhh.
Ik moest maar terug naar mijn provider.
Ik heb via telfort een abbo afgesloten met de naviagite editie dus ik heb een licentie voor een jaar.
Die wil ik dan gebruiken ook.
Vandaag nogmaals getest en nu kwam ik niet eens verder dan ''bezig met berekenen route''.

Dus voor ik contact met telfort opneem hoop ik dat iemand hier me uit de brand kan helpen en ik mijn toestel niet voor wekenlang kwijt ben.
Is er uberhaupt een mogelijkheid om dat Maps te verwijderen zodat ik het er opnieuw op kan zetten?
Nokia Maps is helaas niet te verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
ScooBY_DoO schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 19:23:
[...]

Klopt zit in de firmware. Ook met in combi met de update. Je kan je tel een hard reset egven. Of de firmware er opnieuw opzetten. Dan is alles weer schoon en leeg, met de MAps die je bij die firmware had.

[ Voor 33% gewijzigd door Mau_Maus op 06-03-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Waar kun je nou nGage spellen voor de N95 8gb kopen dan?

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik heb momenteel de nieuwste Route 66 op mijn N95, maar als ik het opstart zie ik een kaartje van Europa. Maar onderin beeld blijft nu al gedurende 5 minuten; Positie bepalen staan

Komt dat omdat ik binnen zit en de GPS niet fatsoenlijk werkt ofzo?

EDIT:

Nvm, werkt al..

[ Voor 5% gewijzigd door London op 06-03-2008 21:39 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Laatst online: 15-09 08:20
stop met zoeken, ga langs een nsp en doe een firmware update, een schone n95 en installeer daar op die 2 bestandjes, dan werkt het prima. heb zelf ook dat probleem gehad en werd met de "search" knop en mede "tweakers" ook niks wijzer.
succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 18:38
Mau_Maus schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 20:22:
[...]

Klopt zit in de firmware. Ook met in combi met de update. Je kan je tel een hard reset egven. Of de firmware er opnieuw opzetten. Dan is alles weer schoon en leeg, met de MAps die je bij die firmware had.
Hoe bedoel je dat precies?

Ik heb de batterij eruit gehad, meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:40
ScooBY_DoO schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:58:
[...]

In de startpost staan codes hoe je kan resetten.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-02-2018
Mau_Maus schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 11:05:
[...]

Ik weet niet hoe het is na de snelheids opwaardering van PIT normaal, maar via PIT+ zit ik nu op 400 kb (:8 = 50kb/s) En dat is snel zat. Voor de opwaardering zat ik op 270 en dat was ook voldoende. (Voor slingbox) Ik werk bij een omroep en al me collega's vonden de kwaliteit super goed voor op de mobiel.
Even een vraag voor mau maus, weet je zo wat je verbruikt aan Data met de Slingbox. Dus zeg maar als je een uur via de slingbox TV kijkt op je N95. Hoeveel kb of MB heb je dan verbruikt.
:?
Ik heb voor een prikkie nu een Slingbox uit Spanje bemachtigt en sta al gespannen op te wachten. _/-\o_ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
ScooBY_DoO schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:58:
[...]

Heb je de startpost gelezen? Altijd handig voor het begin van meedoen aan een topic :)
*#7370# (*#RES0#)
- Reset van je toestel, als code gevraagd wordt is deze meestal 12345

*#7780# (*#rst0*)
- Soft reset van je toestel, is anders dan bovenstaande, deze wist geen contacten enz..
Soft is een reboot, zelfde als batterij eruit.

Bij een harde wordt je tel geheel opnieuw geinstalleerd.
fukutoshin schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:48:
[...]

stop met zoeken, ga langs een nsp en doe een firmware update, een schone n95 en installeer daar op die 2 bestandjes, dan werkt het prima. heb zelf ook dat probleem gehad en werd met de "search" knop en mede "tweakers" ook niks wijzer.
succes!
Stop met zoeken wederom. Firmware updaten of opnieuw installeren kan je lekker thuis vanuit je luie stoel doen. Met software updater of met een harde reset. (Wat ik als mede tweaker al aanraden ;))

[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 06-03-2008 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
tanzer schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:26:
[...]

Even een vraag voor mau maus, weet je zo wat je verbruikt aan Data met de Slingbox. Dus zeg maar als je een uur via de slingbox TV kijkt op je N95. Hoeveel kb of MB heb je dan verbruikt.
:?
Ik heb voor een prikkie nu een Slingbox uit Spanje bemachtigt en sta al gespannen op te wachten. _/-\o_ :9
Nope geen idee. Ik heb PIT+ dus geen limiet, dus hou er geen rekening mee. Maar als ik jou was zou ik een uurtje kijken wel aan een oplader doen. Nooit zolang gekeken, maar dat zal wel stroom vreten.

En al zou ik het via mijn logboek weten hoeveel kb er verbruikt wordt, dan verschild dat per internet op telefoon en internet van je thuis... Hoe hoger je upload thuis is, en hoe hoger je download op je telefoon, des te beter je beeld. Daar past ie zich automatisch aan. En dan verbuik je meer, bij lagere verbinding.

Ben wel nieuwschierig hoe je er 1 uit Spanje hebt kunne krijgen en hoe duur. Classic? of Solo? Wel Pal versie?

[ Voor 7% gewijzigd door Mau_Maus op 06-03-2008 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 16:17
Zit ik hier bij vrienden en weet er 1 mij te vertellen dat je telefoonnummers kunt blokkeren ergens in je instellingen. Zei heb wel een samsung d900 misschien dat het daar aan ligt maar het kon, een nummer invullen en je krijgt geen sms meer van dat nummer bellen wist ze niet zeker. Kan zoiets op symbian ook met standaard software mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
schumi2004 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:32:
Zit ik hier bij vrienden en weet er 1 mij te vertellen dat je telefoonnummers kunt blokkeren ergens in je instellingen. Zei heb wel een samsung d900 misschien dat het daar aan ligt maar het kon, een nummer invullen en je krijgt geen sms meer van dat nummer bellen wist ze niet zeker. Kan zoiets op symbian ook met standaard software mogelijkheden?
Zei? :P

Ik heb het nooit met de standaard software gezien... Duizende 3rd party soft die dat kan... echt heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 17:33:
probeer is pc suite 6.84 om te syncen
Ik heb eerst eens geprobeerd de installatie te repareren... zoals aangegeven indien je de installatie wil verwijderen ...
Dat werkte :-)

Dus je heb me toch wel op weg geholpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
@mm. Ach ja wordt ook jaartje ouder en was jij niet diegene die zich er niet zo druk om maakte als de boodschap maar over komt :p
Die third party software ken ik wel maar wist niet dat sommige toestellen dit standaard hadden bij symbian iig nooit gezien had eigenlijk kunnen weten dat onze toestellen dit niet heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
schumi2004 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:57:
@mm. Ach ja wordt ook jaartje ouder en was jij niet diegene die zich er niet zo druk om maakte als de boodschap maar over komt :p
Die third party software ken ik wel maar wist niet dat sommige toestellen dit standaard hadden bij symbian iig nooit gezien had eigenlijk kunnen weten dat onze toestellen dit niet heeft
Haha je hebt helemaal gelijk op elk punt ;) Wist het ook niet en ja ik maakte grap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bthefirst
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 14:09
Even een vraag, is er niemand die zich 'irriteert' aan het feit dat, als je iemand vanuit je contacten belt, na het telefoongesprek contacten op de achtergrond blijft draaien? Ik weet dat contacten niet veel accu vraagt, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Laatst online: 20:40
schumi2004 schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:32:
Zit gewoon standaard in de software bij instellingen/telefoon/blokkeren. Het is wel provider gebonden want niet alle providers ondersteunen dat.

[ Voor 6% gewijzigd door Barfman op 06-03-2008 23:25 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
Mau_Maus schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:31:
[...]

Nope geen idee. Ik heb PIT+ dus geen limiet, dus hou er geen rekening mee. Maar als ik jou was zou ik een uurtje kijken wel aan een oplader doen. Nooit zolang gekeken, maar dat zal wel stroom vreten.

En al zou ik het via mijn logboek weten hoeveel kb er verbruikt wordt, dan verschild dat per internet op telefoon en internet van je thuis... Hoe hoger je upload thuis is, en hoe hoger je download op je telefoon, des te beter je beeld. Daar past ie zich automatisch aan. En dan verbuik je meer, bij lagere verbinding.

Ben wel nieuwschierig hoe je er 1 uit Spanje hebt kunne krijgen en hoe duur. Classic? of Solo? Wel Pal versie?
Ja heb via Ebay de Solo ( Pal) kunnen bemachtigen, uiteindelijke prijs 66 Euro!! _/-\o_ :P :9

Ja voor die prijs kan ik de gok wel nemen.!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffb

ffb

bthefirst schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:13:
Even een vraag, is er niemand die zich 'irriteert' aan het feit dat, als je iemand vanuit je contacten belt, na het telefoongesprek contacten op de achtergrond blijft draaien? Ik weet dat contacten niet veel accu vraagt, maar toch...
Viel mij ook al op inderdaad. Niet echt irritant verder. Kleine moeite dit weer uit te doen.

Iets waar ik wel mee zit: wie heeft er een beetje een goede case ontdekt voor n95 8gb? De vorige versie van de n95 heeft veel hoesjes maar die passen niet. Ik heb zojuist de alu crystal case van proporta binnen gekregen maar ik ben hier niet tevreden over: wifi gebruik lijdt onder de aluminium case, de case zit te strak naar mijn idee en de haakjes (vier mini haakjes) van de screen protector gaan veel te moeilijk om de telefoon heen, als je dat te vaak doet breken ze geheid af, en de telefoon wordt voor mijn gevoel te warm bij film kijken. Ik zit nu te denken aan noreve, maar ook daar lees ik slechte dingen over. Ik wil geen Nokia case, degene waar hij in zweeft, want dat is me te gebruiksonvriendelijk. Wie heeft er ervaring met Noreve? En wie heeft er andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
ffb schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:36:
[...]

Wie heeft er ervaring met Noreve? En wie heeft er andere tips?
Ik heb het in dit topic aantal keer gehad over noreve. Moet volgens mij bij de search zo naar boven komen. Wel gewone n95, maar 8gb zal qua kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid weinig uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
tanzer schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:34:
[...]

Ja heb via Ebay de Solo ( Pal) kunnen bemachtigen, uiteindelijke prijs 66 Euro!! _/-\o_ :P :9

Ja voor die prijs kan ik de gok wel nemen.!! 8)7
Ok zeker goede deal! Alleen met de solo kan je geen gewone kabel tv gebruiken. Voor mij niet zo erg, maar toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Barfman schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:21:
[...]

Zit gewoon standaard in de software bij instellingen/telefoon/blokkeren. Het is wel provider gebonden want niet alle providers ondersteunen dat.
volgens mij blokkeer ik dan alle inkomende gesprekken mijn voorbeeld was een specifiek nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffb

ffb

Mau_Maus schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 00:08:
[...]

Ik heb het in dit topic aantal keer gehad over noreve. Moet volgens mij bij de search zo naar boven komen. Wel gewone n95, maar 8gb zal qua kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid weinig uitmaken.
check.. zocht op hoes en case, niet op noreve;) is al laat he.. Thanx iig

Maar zo te lezen ben jij er dus erg tevreden over. Dat is in ieder geval een goed teken. Niet het gevoel dat hij te strak zit? En zitten er metalen onderdelen in die wifi, gms etc ontvangst kunnen storen?

EDIT: Ik maak me toch een beetje zorgen; op de website van noreve staat een foto van de n958gb in de leather trad. case maar die case heeft dezelfde 2 sd vakjes zitten in de flap. Aangezien de N958gb geen sd ondersteunt vrees ik dat het toch dezelfde case is en dus krapper (zo niet te krap) zal zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door ffb op 07-03-2008 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzer
Mau_Maus schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 00:11:
[...]

Ok zeker goede deal! Alleen met de solo kan je geen gewone kabel tv gebruiken. Voor mij niet zo erg, maar toch
Nee mij ook niet heb SAT! :P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
ffb schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 00:35:
[...]

check.. zocht op hoes en case, niet op noreve;) is al laat he.. Thanx iig

Maar zo te lezen ben jij er dus erg tevreden over. Dat is in ieder geval een goed teken. Niet het gevoel dat hij te strak zit? En zitten er metalen onderdelen in die wifi, gms etc ontvangst kunnen storen?
Hij zit in een soort frame met leer er omheen. Hij zit los en vast tegelijk. Er zit een magneet sluiting op die verder niet voor problemen zorgt en een knop voor eventuele riem ophanging. Al hoorde ik 1x iemand zeggen dat die niet zo betrouwbaar is aan een riem. Maar ik gebruik dat niet. Ik heb eens stuk of 5 cases gebruikt van nokia en andere. En vind deze nog steeds de beste.. En was zelfs de eerste case die ik had gekocht... Zelfs al voor de release date van de n95 haha..

JE EDIT: Hun service is heel goed. Dus mail ze erover. Ik zou ook via hun bestellen als ik jou was. Goeie aftersales. Maar in dit geval is te strak een voordeel. Want hij zet zich vast zonder hakend klem te zetten. Beetje moeilijk uit te leggen.

[ Voor 12% gewijzigd door Mau_Maus op 07-03-2008 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Laatst online: 12-08 14:36
Jaspur schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:20:
Waar kun je nou N-Gage spellen voor de N95 8gb kopen dan?
Niet. Het is namelijk nog niet uit.
Voor een vage reden hebben alleen de N81 users first access tot de nieuwe N-Gage om te testen.
Maar als je even op Google goed zoekt, dan zie je dat mensen het ook aan de praat hebben gekregen op de N95 (8 GB). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

deze al gezien?
http://www.telefoonshop.n...tm_medium=pricecomparison

muziek in de auto vanaf je n95 zonder draden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffb

ffb

Mau_Maus schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 00:44:
[...]

Hij zit in een soort frame met leer er omheen. Hij zit los en vast tegelijk. Er zit een magneet sluiting op die verder niet voor problemen zorgt en een knop voor eventuele riem ophanging. Al hoorde ik 1x iemand zeggen dat die niet zo betrouwbaar is aan een riem. Maar ik gebruik dat niet. Ik heb eens stuk of 5 cases gebruikt van nokia en andere. En vind deze nog steeds de beste.. En was zelfs de eerste case die ik had gekocht... Zelfs al voor de release date van de n95 haha..

JE EDIT: Hun service is heel goed. Dus mail ze erover. Ik zou ook via hun bestellen als ik jou was. Goeie aftersales. Maar in dit geval is te strak een voordeel. Want hij zet zich vast zonder hakend klem te zetten. Beetje moeilijk uit te leggen.
Net een mailtje van ze gehad dat het inderdaad wel een andere is dan voor de reguliere N95, ga hem dus maar bestellen denk ik. Ben trouwens net even bij een NSP geweest en ze hebben er een nieuwe slider opgezet. Echt ongelooflijk: een wereld van verschil, had geen idee dat mijn speling zo erg was. So much for mijn stelling dat het misschien wel hoorde in ieder geval:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

special review voor de bluetoothe fm transmitter icm n95:
http://www.pocketinfo.nl/...00-handsfree-car-kit.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soft is een reboot, zelfde als batterij eruit.
Dit klopt niet. Heb 2 dagen geleden soft reset gedaan bij mijn nokia n95 8gb. Heeft interne geheugen ook geleegd, waarvan de contacten waren verwijderd & smsberichten. Dus eerst even backuppen!

Dus wel degelijk niet hetzelfde als batterij uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:33:
[...]

Dit klopt niet. Heb 2 dagen geleden soft reset gedaan bij mijn nokia n95 8gb. Heeft interne geheugen ook geleegd, waarvan de contacten waren verwijderd & smsberichten. Dus eerst even backuppen!

Dus wel degelijk niet hetzelfde als batterij uit.
Oh ok... das raar... en dan had je wel je applicaties nog?
Want als het goed is zet ie hooguit wat instellingen terug. Ik heb het nooit zelf gedaan inderdaad. Maar las aantal keer dat het gelijk stond aan een reboot. Ben wel benieuwd of andere ook hun contacten kwijt raken. Want volgens Eastside in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8" raak je je contacten niet kwijt.

EDIT: Heel toevallig met Googlen zie ik al hoe jij je contacten bent kwijt geraakt:

otjee22
Berichttitel: Re: Snelkoppeling stand-by modus (WLAN zoekfunctie)
Geplaatst: wo feb 27, 2008 11:40 pm

Nokia Excell PC105

Graag man. Ik vind het echt raar. Tel doet het prima. Als ik de w-lan wiz. wil starten krijg ik "Systeemfout !". En dit na de installatie van f-security en na het verwijderen. ..

Codename-2020
Berichttitel: Re: Snelkoppeling stand-by modus (WLAN zoekfunctie)
Geplaatst: do feb 28, 2008 1:20 am

Nokia Cityman 190

eerst soft reset:
Soft reset code *#7370#
Als het niet helpt :
Hard reset code *#7780#

en als dat ook niet helpt

dan maar formateren(je raakt wel alles kwijt)

*Turn off the mobile device.
Then press and hold “3?, the “Green button” and “*” -
Turn on and keep holding the keys untill the mobile phone restarts and prompts you to enter details.

je kan ook w8te tot tjeerd wat voor je heeft....
Komt dit je bekend voor? Die persoon haalde de codes door elkaar. Vandaar dat je alles kwijt was.

[ Voor 74% gewijzigd door Mau_Maus op 07-03-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Toevallig gister deze *#7780# nog gedaan en bij mij bleven de contacten staan. Vervolgens deze "Call key (Green key) + * key + 3 key + power button" gedaan en ook hier bleven de contacten staan. Alleen bij de reset was die helemaal leeg.

EDIT Volgens mij is mijn formateer actie niet helemaal goed gegaan en heb ik hem alleen maar aan gezet.

EDIT2 Mau_Maus, je bent echt te snel. Gun iemand anders ook even om te reageren :) ;)
Ik heb hem inderdaad alleen maar opgestart.

[ Voor 34% gewijzigd door mrpink83 op 07-03-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
mrpink83 schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:59:
Toevallig gister deze *#7780# nog gedaan en bij mij bleven de contacten staan. Vervolgens deze "Call key (Green key) + * key + 3 key + power button" gedaan en ook hier bleven de contacten staan. Alleen bij de reset was die helemaal leeg.
Hmmm ok. Zoals in mijn ge-editte post zie je dat hij waarschijnlijk de codes door elkaar haalde...

Maar ik dacht toch echt dat: "Call key (Green key) + * key + 3 key + power button" Een hard reset doet... Weetje zeker dat je met die combi het activeerde, dat ie echt iets ging resetten? Want heb het zelf aantal keer gedaan en gaat makkelijk fout. En verschil zie je niet echt of het echt reset of gewoon opstart.

Re: op je edit:
Sorry :$ B-)

[ Voor 6% gewijzigd door Mau_Maus op 07-03-2008 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Laatst online: 17-12-2021
Ik heb een Nokia N95 8gb spider-man edition overgenomen. Nu wil ik een hard reset uitvoeren, gewoon schoon beginnen uiteraard. Contacten etc moeten dus verdwijnen, alleen de spider-man movie niet. Ik had al gelezen dat je dan zeker een backup moet maken. Dit probeer ik nu te doen. Alleen ik heb twee opties:

1. De normale PC Suite die je kan downloaden van de nokia site.
2. De specifieke Nokia Nseries PC Suite

Op dit moment gebruik ik "Content Copier" van de "Nokia Nseries PC suite" met alleen de optie aangevinkt in de trant van: alleen alles van de media card kopieëren.

Het idee is erachter: ik kopiëer nu de film "spider-man 3.dcf" (ik zie dit bestandsnaam ook voorbij komen). Bij mij weten backup ik nu niet de contacten etc (dit is prima). MAAR ik weet niet zeker of ik nu ook de certificaat heb voor de film?

Kan iemand vertellen of ik op de juiste manier de backup aan het doorvoeren ben.

Eigenlijk wil ik dus compleet opnieuw beginnen, niks vervuilen ook meer met terugzetten van de backup, puur en alleen dus die film terugzetten

Vervolg vraag is: wat gebruikt de tweaker: de standaard PC Suite of de Nokia Nseries PC Suite (die werd bij mij op een cdrom bijgeleverd [wordt overigens ook via webupdate de nieuwste versie van geinstalleerd).

[ Voor 17% gewijzigd door mmedia op 07-03-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ik ben sinds vandaag ook de gelukkige bezitter van de N95-2. Ik heb er ook gelijk de Route 66 Mobile 8 bij aangeschaft.

Ik heb net alles geinstalleerd ( PC-Suite)

Nu het probleem:

Ik krijg met geen mogelijkheid Route 66 geinstalleerd!

- Ik stop de cd erin
- Klik op setup
- Maar krijg de mededeling dat mijn telefoon niet is aangesloten met mijn PC, dit is mijn dan gelukt door verbinding i.p.v Pc-suite, gegevensoverdracht te selecteren. Maar hierdoor krijg ik de melding dat ik geen gegevens naar mijn geheugen kan overzetten met deze functie ( massa geheugen ) Ik kan hierna iets verder met de setup, maar dan krijg ik de mededeling dat ik geen genoeg geheugen heb ( dit omdat hij het wil installeren op mijn telefoon i.p.v mijn geheugenkaart )

Ik heb geen los geheugen gekregen waar Route Mobile al was voor geinstalleerd maar een box met daar in een cd-rom en handleiding.

Hoe krijg ik het voor elkaar om het te installeren? Dus dat hij de instal op mijn geheugen kaart pakt en niet op de geheugen van de telefoon zelf?

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 18:06:
Ik ben sinds vandaag ook de gelukkige bezitter van de N95-2. Ik heb er ook gelijk de Route 66 Mobile 8 bij aangeschaft.

[knip]

Hoe krijg ik het voor elkaar om het te installeren? Dus dat hij de instal op mijn geheugen kaart pakt en niet op de geheugen van de telefoon zelf?
Ik heb eenzelfde soort probleem gehad met de installatie van Route 66 op mijn N95-1.

Via de Route66 support heb ik een mail gehad. Probeer deze stappen te volgen:

1 ) Sluit de N95 ( 8gb) via de mini-usb kabel aan op de PC of Notebook.

2 ) Er verschijnt een keuze menu in het display van de N95.

3 ) Kies Gegevens overdracht

4 ) De N95 zal nu als verwisselbare schijf op de PC. (de vindt u onder "deze computer" op het bureaublad )

5 ) Stop de Mobile 7 / Mobile 8 cd/dvd in de cd/dvd rom

6 ) Selecteer de "Door bladeren" optie die zich in het begin scherm van de installatie cd/dvd bevindt. Hierna ziet u de Folder "memory image”

7 ) Kopieer nu de inhoud van folder “memory image” , van uw CD/DVD-rom naar de HD van de nokia N95.

8 ) Na installatie treft u het icoontje van Mobile 7 / Mobile 8 in de map “ROUTE 66” in het hoofdmenu aan.

9 ) U kunt nu Mobile 7 / Mobile 8 opstarten

Succes d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 18:36:
[...]

Ik heb eenzelfde soort probleem gehad met de installatie van Route 66 op mijn N95-1.

Via de Route66 support heb ik een mail gehad. Probeer deze stappen te volgen:

1 ) Sluit de N95 ( 8gb) via de mini-usb kabel aan op de PC of Notebook.

2 ) Er verschijnt een keuze menu in het display van de N95.

3 ) Kies Gegevens overdracht

4 ) De N95 zal nu als verwisselbare schijf op de PC. (de vindt u onder "deze computer" op het bureaublad )

5 ) Stop de Mobile 7 / Mobile 8 cd/dvd in de cd/dvd rom

6 ) Selecteer de "Door bladeren" optie die zich in het begin scherm van de installatie cd/dvd bevindt. Hierna ziet u de Folder "memory image”

7 ) Kopieer nu de inhoud van folder “memory image” , van uw CD/DVD-rom naar de HD van de nokia N95.

8 ) Na installatie treft u het icoontje van Mobile 7 / Mobile 8 in de map “ROUTE 66” in het hoofdmenu aan.

9 ) U kunt nu Mobile 7 / Mobile 8 opstarten

Succes d:)b
Bedankt ik ben nu de bestanden aan het kopieren op mijn N95.

Moet ik het vanuit mijn telefoon installeren of vanuit de cd? Ik neem aan dat er een soort install komt?

En wat duurt het lang om die bestanden te overzetten bijna een uur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sekeroglan schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 18:50:
[...]

Bedankt ik ben nu de bestanden aan het kopieren op mijn N95.

Moet ik het vanuit mijn telefoon installeren of vanuit de cd? Ik neem aan dat er een soort install komt?

En wat duurt het lang om die bestanden te overzetten bijna een uur 8)7
Het overpompen van bestanden gaat inderdaad redelijk langzaam ja. Heb je de stekker wel op USB 2.0 poort aangesloten?

En als alles over is open je het bestand Mobile8.0.11540.SIS op je telefoon (moet in de root staan). Dit is de setup die je door de installatie zal brengen en je uit mijn geheugen eerst vraagt om de code in te tikken. Code staat op een stikkertje aan de binnenkant van je cd/dvd-box. Let op, dit is hoofdlettergevoelig.

Na installatie kan je de bestanden die je hebt gecopieerd (dus onder meer het Mobile8.0.11540.SIS bestand) weer van je telefoon verwijderen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 19:05:
[...]

Het overpompen van bestanden gaat inderdaad redelijk langzaam ja. Heb je de stekker wel op USB 2.0 poort aangesloten?

En als alles over is open je het bestand Mobile8.0.11540.SIS op je telefoon (moet in de root staan). Dit is de setup die je door de installatie zal brengen en je uit mijn geheugen eerst vraagt om de code in te tikken. Code staat op een stikkertje aan de binnenkant van je cd/dvd-box. Let op, dit is hoofdlettergevoelig.

Na installatie kan je de bestanden die je hebt gecopieerd (dus onder meer het Mobile8.0.11540.SIS bestand) weer van je telefoon verwijderen.
Heb de bestanden overgezet.

Doe nu install maar, hij heeft niet om een code gevraagd, na 10 sec krijg ik de melding dat install is gecompleet ( hij heeft niet om code gevraagd )

Krijg daarna een map met Route66 en als ik die wil openen geeft hij een install fout en sluit hij zich zelf af. Krijg tijdens het opstarten wel de logo te zien, maar gebeurt voor de rest niks ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwireless
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-12-2024
voor de gene die eenprogje zoeken waarmee je nummer kan blokeeren zie hier linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWesleyT
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 18:27
wat een HANDIG programmatje!!! Jammer dat het niet ook voor inkomende smsjes is. Anfy Call Filter Index pagina (dus meer voor uitleg wat t is)

(is handig voor een beetje "stiekeme" mensen... => als je begrijpt wat ik bedoel.... dat bv het smsje naar een "verborgen" map gefilterd wordt :X 8) )

[ Voor 35% gewijzigd door StWesleyT op 08-03-2008 00:12 ]

Qmotion MiniMaatPC2050. PSN: StWesleyT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg irritant; wanneer ik iemand bel en die persoon is in gesprek blijft de telefoon 'hangen' als ik het gesprek wil beëindigen met de rode knop. Er blijft dan gedurende een halve minuut iets als 'nummer bezet' in beeld staan en op de lijn blijft de in-gesprektoon doorpiepen. Behoorlijk vervelend. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 10:48
Hallo allemaal,

Hoe moet men op dit moment signen?

Ik ben al de hele dag naar een oplossing aan het zoeken, maar lukt niet echt.

Request DevCert
Your request has failed. Reason:
- Developer Certificates will be ENABLED for users who have a Publisher ID ONLY. (during GMT office hours)
- ONLY if you used a Publisher ID to create a .csr file with the DevCertCreate tool will you be able to use Open Signed Offline to create a Developer Certificate.
- Developer Certificates are currently DISABLED for users without a Publisher ID. Users who DO NOT have a Publisher ID CANNOT request Developer Certificates or use Open Signed Offline.
- Open Signed Online and Offline for users without a Publisher ID will NOT be available temporarily, an update will be provided during Week beginning 25th Feb
- If you have recently obtained a Publisher ID and are unable to create a Developer Certificate using Open Signed Offline please request support through the Symbian Signed forum on the Symbian Developer Network

Zal wel bekend zijn al hier?
Dan sorry ik ben hier niet in thuis.

Maar kan het zijn dat het signen niet meer 'mag' ?

Ik wil goofie niet zo maar storen om te vragen of hij een app voor me wil signen.

Uhm, jammer dat symbian zo moeilijk is geworden (zal wel een reden voor zijn natuurlijk)

Met de telefoon ben ik zeer tevreden (Nokia N95 8 GB)

Maar hoe moeilijk het is met die software installaties.. hmm nee erg wennen.

Mocht iemand weten hoe je een .CER kan krijgen dan graag .

een .CSR heb ik al wel. Maar omdat de upload niet werkt vroeg ik me af hoe men dit hier oplost.

groeten,
Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Fonk_ schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 14:38:
Hallo allemaal,
Request DevCert
Your request has failed. Reason:
- Developer Certificates will be ENABLED for users who have a Publisher ID ONLY. (during GMT office hours)
- ONLY if you used a Publisher ID to create a .csr file with the DevCertCreate tool will you be able to use Open Signed Offline to create a Developer Certificate.
- Developer Certificates are currently DISABLED for users without a Publisher ID. Users who DO NOT have a Publisher ID CANNOT request Developer Certificates or use Open Signed Offline.
- Open Signed Online and Offline for users without a Publisher ID will NOT be available temporarily, an update will be provided during Week beginning 25th Feb
- If you have recently obtained a Publisher ID and are unable to create a Developer Certificate using Open Signed Offline please request support through the Symbian Signed forum on the Symbian Developer Network
Zal wel bekend zijn al hier?
Dan sorry ik ben hier niet in thuis.
Maar kan het zijn dat het signen niet meer 'mag' ?
Ik wil goofie niet zo maar storen om te vragen of hij een app voor me wil signen.
Uhm, jammer dat symbian zo moeilijk is geworden (zal wel een reden voor zijn natuurlijk)
Met de telefoon ben ik zeer tevreden (Nokia N95 8 GB)
Maar hoe moeilijk het is met die software installaties.. hmm nee erg wennen.
Mocht iemand weten hoe je een .CER kan krijgen dan graag .
een .CSR heb ik al wel. Maar omdat de upload niet werkt vroeg ik me af hoe men dit hier oplost.
groeten,
Maarten
Ondanks dat je hier niet thuis bent was een kleine search naar signen niet zon heel grote moeilijkheid.

'Gewoon' signen kan niet meer. Tenzij je een publisher id aanschaft wat 200$ is. Je kan wel open-signen (zie paar pagina's terug). Dat kan alleen als een maker van een prog dat toestaat. Heeft met koppeling aan email adres te maken geloof ik.

wtf is goofie? :P Heb je in het verleden nooit een app gesigned gehad misschien via iemand? Dan kan je met beetje mazzel zijn *.cer bestand vragen van jouw imei, want daar kan je elke app mee signen. Is maar een eenmalig bestand dat je nodig hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Mau_Maus op 08-03-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 14:34
Zelfde probleem als Fonk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonk_ schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 14:38:
Hallo allemaal,

groeten,
Maarten
Probeer het hier miss. lukt het wel.
https://www.symbiansigned...ublic/openSignedOnline.do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ja helaas iedereen die geen cerificaat heeft kunnen maken voordat het stopte. Of die nu van telefoon (moeten) wisselen.

Het enige wat kan helpen is fw aanpssen, wat niet echt zonder gevaar is. Of de hoop dat 'makers' makkelijk hun sis bestanden kunnen aanpassen voor het open-signen.

[ Voor 24% gewijzigd door Mau_Maus op 08-03-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon12345
Mau_Maus schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:27:

[fukutoshin schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:48:

succes!]

Stop met zoeken wederom. Firmware updaten of opnieuw installeren kan je lekker thuis vanuit je luie stoel doen. Met software updater of met een harde reset. (Wat ik als mede tweaker al aanraden ;))
hard reset gedaan daarna nog steeds het probleem dat msn niet aan kan melden

firmware update gedaan en het probleem blijft

er is een fout opgetreden in de windows live-id dienst. probeer het later opniew

iemand nog een idee hoe ik dit kan op lossen? kan het aan me router liggen miss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
Ik heb een .cer bestand maar deze is verlopen. Is daar gen andere methode voor deze te verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
robinhaagmans schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:16:
Ik heb een .cer bestand maar deze is verlopen. Is daar gen andere methode voor deze te verlengen?
Als je een progje gaat installen wat met een oude cer is gesigned, kan je gewoon datum van je telefoon half jaar terug zetten, dan kan je wel installeren. Jammer dat je niet laatste nog nieuwe hebt gemaakt. Dan kon je er 3 jaar mee doen, met de zelfde telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
Ik heb ben overgestapt van een vrij oude gsm naar de Nokia N95 8GB. Bevalt erg goed. Alleen mijn contactboek is uiteraard nogal karig (vanwege de oude telefoon). Nu zou ik graag van mij PC het Nokia contactboek willen aanpassen. Bestaat er iets van een PC contact manager?

Eigenlijk dezelfde vraag, maar dan voor webadressen, favorieten. Een pc tool waarbij je via die pc gewoon bookmarks op je nokia wijzigt/toevoegt. Is dat ook mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
Dat klinkt goed die datum terugzetten maar kan ik deze ook weer naar actuele datum terugzetten zodat het programma ook nog werkt?
Mau_Maus schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:18:
[...]

Als je een progje gaat installen wat met een oude cer is gesigned, kan je gewoon datum van je telefoon half jaar terug zetten, dan kan je wel installeren. Jammer dat je niet laatste nog nieuwe hebt gemaakt. Dan kon je er 3 jaar mee doen, met de zelfde telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
mmedia schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:21:
Ik heb ben overgestapt van een vrij oude gsm naar de Nokia N95 8GB. Bevalt erg goed. Alleen mijn contactboek is uiteraard nogal karig (vanwege de oude telefoon). Nu zou ik graag van mij PC het Nokia contactboek willen aanpassen. Bestaat er iets van een PC contact manager?

Eigenlijk dezelfde vraag, maar dan voor webadressen, favorieten. Een pc tool waarbij je via die pc gewoon bookmarks op je nokia wijzigt/toevoegt. Is dat ook mogelijk?
Zomaar een idee, maar je ZOU natuurlijk de bijgeleverde software eens kunnen installeren. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
robinhaagmans schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:24:
Dat klinkt goed die datum terugzetten maar kan ik deze ook weer naar actuele datum terugzetten zodat het programma ook nog werkt?

[...]
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
Fuzzillogic schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:30:
[...]

Zomaar een idee, maar je ZOU natuurlijk de bijgeleverde software eens kunnen installeren. :/
Die heb ik geinstalleerd. Nokia NSeries PC Suite 2.0. Mijn programma zit er niet tussen... maar ik zal me wel vergissen als ik je reactie zo lees. Met welk programma kan ik dan vanaf mijn PC het contactboek updaten? En met welk programma de bookmarks?

[ Voor 12% gewijzigd door mmedia op 08-03-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
mmedia schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:32:
[...]

Die heb ik geinstalleerd. Nokia NSeries PC Suite 2.0. Mijn programma zit er niet tussen... maar ik zal me wel vergissen als ik je reactie zo lees. Met welk programma kan ik dan vanaf mijn PC het contactboek updaten? En met welk programma de bookmarks?
Probeer de gewone pcsuite. Dan heb je deze optie:

Afbeeldingslocatie: http://img237.imageshack.us/img237/9546/naamloosjc4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
Mau_Maus schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:37:
[...]

[afbeelding]
Kijk, dank u! Zit dit niet in de nieuwe Nseries PC Suite, vreemd. Ik vind sowieso die software (Nseries PC Suite) nogal bloated en a-snappy werken... Btw kan ik dat ook gebruiken voor het updaten van de bookmarks. Ik wil graag 20 of 30 bookmarks aanleggen en dit doe ik liever via de PC.

[ Voor 14% gewijzigd door mmedia op 08-03-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon12345
Mau_Maus schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 15:37:
[...]

[afbeelding]
:D _/-\o_ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ik hoef geen eer hoor. Die foto is van paar pagina's terug, waar precies zelfde werd gevraagd.

Is ook de foto van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon12345
sorry hoor vond het gewoon leuke afbeelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
leon12345 schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 16:30:
sorry hoor vond het gewoon leuke afbeelding.
Ik vond hem zeer verhelderend :)

Als ik de 8GB formateer en niks erop terugplaats, functioneert de N95 8GB dan nog?
Zo nee, kan ik dat dan corrigeren, of is het echt noodzakelijk dat je altijd alle bestanden van je 8GB kopieert en veilig bewaart voordat je formateert en daarna dus ook verplicht terugplaatsen?

Mede ook omdat ik eigenlijk de Nokia N95 8Gb brandschoon wil krijgen, dus ook alle data/settings etc eraf.

[ Voor 10% gewijzigd door mmedia op 08-03-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffb

ffb

mmedia schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 16:38:
[...]

Ik vond hem zeer verhelderend :)

Als ik de 8GB formateer en niks erop terugplaats, functioneert de N95 8GB dan nog?
Zo nee, kan ik dat dan corrigeren, of is het echt noodzakelijk dat je altijd alle bestanden van je 8GB kopieert en veilig bewaart voordat je formateert en daarna dus ook verplicht terugplaatsen?
De 8gb kun je gewoon veilig formatteren, backup is niet verplicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
ffb schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 16:39:
[...]

De 8gb kun je gewoon veilig formatteren, backup is niet verplicht...
Ok thanks. Vanuit Windows Explorer of zit er een optie op de phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kon toch ook gratis route 66 mobile 7 op je N95 zetten en werkend? Daar was toch een speciale GOT forum voor? Kan het alleen niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffb

ffb

mmedia schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 16:41:
[...]

Ok thanks. Vanuit Windows Explorer of zit er een optie op de phone?
Ik heb het dus over het massageheugen (dat is de 8GB). Ga naar Instrumenten\Hulpprogramma's\Geheugen\opties\formatteren

Waarschijnlijk kan het ook via explorer maar dan moet je de verbinding wel op gegevensoverdracht zetten (dus niet pc suite).

Verder is een backup dus niet verplicht om je n958gb hierna nog te laten functioneren. Dat wil natuurlijk verder niet zeggen dat er geen bestanden kunnen zijn op die 8gb die je graag wilt behouden, of je een back up wilt maken of niet moet je dus zelf beslissen.

Je kunt ook het telefoongeheugen formatteren, dan installeert hij gewoon de basis fw opnieuw. Eventuele op het telefoongeheugen geinstalleerde programma's verdwijnen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
ffb schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 16:48:
[...]

Ik heb het dus over het massageheugen (dat is de 8GB). Ga naar Instrumenten\Hulpprogramma's\Geheugen\opties\formatteren

Waarschijnlijk kan het ook via explorer maar dan moet je de verbinding wel op gegevensoverdracht zetten (dus niet pc suite).

Verder is een backup dus niet verplicht om je n958gb hierna nog te laten functioneren. Dat wil natuurlijk verder niet zeggen dat er geen bestanden kunnen zijn op die 8gb die je graag wilt behouden, of je een back up wilt maken of niet moet je dus zelf beslissen.

Je kunt ook het telefoongeheugen formatteren, dan installeert hij gewoon de basis fw opnieuw. Eventuele op het telefoongeheugen geinstalleerde programma's verdwijnen dan.
Precies, dus als ik het massageheugen formatteer (dit doe ik dan gewoon via de telefoon) en daarna ook het telefoongeheugen (eventueel nog gevolgd door een hard reset [lijkt overbodig]) dan heb ik volgens mij een brandschone n95 (heb hem overgekocht en merkte ook bij het filmen dat het allemaal erg choppy ging).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 16:48:
Je kon toch ook gratis route 66 mobile 7 op je N95 zetten en werkend? Daar was toch een speciale GOT forum voor? Kan het alleen niet vinden...
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Hoi..Al veel geschreven en gezocht over live messenger.
Bij mij lijkt ie te werken. Ik kwam er achter dat, ondanks dat mijn status "online" is... mijn contactpersonen aan de andere kant.... mij toch als"offline" blijven zien.
Mijn provider is KPN
Iemand dezelfde ervaring en wellicht een hint naar een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 96% gewijzigd door pven op 08-03-2008 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik probeer al geruime tijd een film via mijn n95 op tv te kijken via de tv-out.

Echter blijft het beeld gekanteld op mijn tv; verticaal.

Hoe kan ik dit terug kantelen zodat ik normaal tv kan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Pandemic schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 21:13:
Ik probeer al geruime tijd een film via mijn n95 op tv te kijken via de tv-out.

Echter blijft het beeld gekanteld op mijn tv; verticaal.

Hoe kan ik dit terug kantelen zodat ik normaal tv kan kijken?
De slider de andere kant uitschuiven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Laatst online: 01-02 22:09
Dan word het zo heel dun, net als op het scherm van de telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Magnat-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-03-2020
dan heb je geen breedbeeld tv zeker?
Pagina: 1 ... 95 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.