Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.758 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:48
Mau_Maus schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:36:
[...]

Ik hoop dat het zo is, maar waar komt die info vandaan? En hoezo alelen bij de NSP's? Ik heb met de N95 eigenlijk nog niet gezien dat de NSP's sneller waren dan de normale software updater online.

Ik zie er verder ook niemand melding over maken op het internet.
ik kon ook niks vinden. Er wordt geen woord gerept over een nieuwe FW op allaboutsymbian, symbian-freak en my-symbian. Blijft dus afwachten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe firmware uit voor de N95-1: 21.0.016

Vanaf morgen bij de (up-to-date) NSP's

incl. flash lite 3

DIT is ook wat ik tegen kwam dus zal dan wel zo zijn we wachten het af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruler-Nrg schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 09:33:
[...]

Nokia updater brengt mij geen nieuwe firmware. Doe ik iets fout, of is het gewoon nog niet beschikbaar op die manier >?
Vanaf morgen bij de (up-to-date) NSP's 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:26
Op een Duits forum lees ik er wel wat over, zelfs met changelog. Ben nu op mijn werk dus kan ik de link even niet posten hier. Zal het meteen doen als ikweer thuis ben. Voor diegene die niet kunnen wachten. Het forum heet Telefon-Treff.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:22:

incl. flash lite 3

Ja en waar kwam u dat tegen dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Maite schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:28:
Op een Duits forum lees ik er wel wat over, zelfs met changelog. Ben nu op mijn werk dus kan ik de link even niet posten hier. Zal het meteen doen als weer thuis ben. Voor diegene die niet kunnen wachten. Het forum het Telefon-Treff.de
Die duitse post baseerd het op deze info:
http://www.aikon.ch/vb/sh...e38a2753bb72c7dd9&t=17640

Als dit klopt had ik eigenlijk user data preservation verwacht.

[ Voor 6% gewijzigd door Mau_Maus op 13-03-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Mau_Maus schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:39:
[...]

Die duitse post baseerdt [Ah kom op Mau_Maus, een béétje erop letten kan toch wel? Het ziet niet uit.] het op deze info:
http://www.aikon.ch/vb/sh...e38a2753bb72c7dd9&t=17640

Als dit klopt had ik eigenlijk user data preservation verwacht.
Weer zo'n vage changelog. :/ "Improved localization". Jah, boejuh. Is VoIP aangepast? Is die stomme SSL-bug uit de e-mailcient? Hebben ze sowieso eens wat gedaan aan de gare IMAP-support van de e-mailclient? Zit Share Online 3.0 nu ingebouwd? Hebben ze een nieuwe build van webkit gebruikt? Hebben ze de frequente crashes bij het wisselen van koptelefoon/TV-out gefixt?

Ongetwijfeld dat ze nog aardig wat tweaks hebben gedaan die niet in de changelog terugkomen, maar in bovenstaande zaken zou ik meer geinteresseerd zijn dan dat ze een typefout in het Pools hebben gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ja daar staat ie net een paar minuten op, maar waar had jij zelf de info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 11:22:

incl. flash lite 3

Ik heb een N95-1 via T-Mobile. Met firmware 11.zoveel geloof ik. Nokia updater geeft aan dat er geen nieuwe updates zijn.

Ik weet dat je met een programma het toestel kan unbranden en updaten, maar daar waag ik me liever zelf niet aan. Kan ik met het toestel naar een Nokia Service Point gaan en daar vragen of ze de laatste nieuwe firmware erop zetten? Of mogen ze dat niet omdat het een T-mobile toestel is?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:02:
[...]

Ik heb een N95-1 via T-Mobile. Met firmware 11.zoveel geloof ik. Nokia updater geeft aan dat er geen nieuwe updates zijn.

Ik weet dat je met een programma het toestel kan unbranden en updaten, maar daar waag ik me liever zelf niet aan. Kan ik met het toestel naar een Nokia Service Point gaan en daar vragen of ze de laatste nieuwe firmware erop zetten? Of mogen ze dat niet omdat het een T-mobile toestel is?
Officieel mag het niet. Toch zijn er vast wel NSP's die dat wel voor je (tegen betaling) willen doen. Even een belletje met je plaatselijke NSP zou je van het antwoord kunnen voorzien.

[ Voor 13% gewijzigd door Ginz op 13-03-2008 12:14 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ginz schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:13:
[...]

Officieel mag het niet. Toch zijn er vast wel NSP's die dat wel voor je (tegen betaling) willen doen. Even een belletje met je plaatselijke NSP zou je van het antwoord kunnen voorzien.
We krijgen dus geen bron aan de hand van jouw melding van de nieuwe firmware? Of was dat dezelfde site als genoemd? Of hou je dat geheim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat maakt het nou toch uit waar Ginz zijn info vandaan heeft? Het is inmiddels gebleken dat de info klopt waarmee Ginz een extra stempeltje 'betrouwbaar' heeft verdiend. :P Waar hij het vandaan haalt boeit mij persoonlijk niet, als de informatie maar klopt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firmwire veranderingen tussen 20.0.015 en 21.0.016 (SB-107/12.03.08)

Changelog

New features
* Flash Lite 3 support added
* Widget (Web runtime) support added
* Default year changed to 2008

Improvements
* General stability improvements.
* Pre-defined access point kept after switching to different type SIM card.
* Localization improvements.
* Standby time improvements.
* Improvements to BT headset interoperability.
* Improvement to Calendar data restoring.
* Switch from landscape to portrait mode & screen rotations improvements.

Browser
* Improvement to long text writing to web page text boxes.
* Browsing from WLAN wizard improvement.

Media Player
* Localizations improvements in Music player.
* Windows Media Player recognizes device as Nokia N95.

Gallery
* Image rotation improvement in album view.
* Gallery & Slideshow performance improvements.

Messaging
* Improvement to SMS reception.

Java
* Midlet installation improvement.
* Improvement to Java application start.
* Java midlet certificate checking improvement.

Navigation
* General improvements to Maps application.
* Localization correction to Search in Maps application.
* Improvement to Navigate To -function when started from search application.

SIM
* Contact names with accents and more than 11 characters can be copied to SIM card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
pven schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:30:
Wat maakt het nou toch uit waar Ginz zijn info vandaan heeft? Het is inmiddels gebleken dat de info klopt waarmee Ginz een extra stempeltje 'betrouwbaar' heeft verdiend. :P Waar hij het vandaan haalt boeit mij persoonlijk niet, als de informatie maar klopt.
Naja mij boeidt het wel. Dus vandaar die vraag. En of het klopt is nog niet zeker tot het er echt is. Wil de betrouwbaarheid gewoon weten. Als die het niet wilt zeggen prima, maar zeg dat dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Okee... ga ik dat doen. Dank je voor je antwoord d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Mau_Maus schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:34:
[...]

Naja mij boeidt het wel. Dus vandaar die vraag. En of het klopt is nog niet zeker tot het er echt is. Wil de betrouwbaarheid gewoon weten. Als die het niet wilt zeggen prima, maar zeg dat dan.
Ga er maar vanuit dat als ik dingen post dat ze waar zijn. Niet omdat ik zo goed ben, maar als ik dingen post, ben ik er zeker van dat het juist is. Geruchten post ik niet. Daarom.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CjPzRdL3LBDAMx9lEawXlW0x/thumb.jpg

Genoeg bewijs?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ginz schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 13:32:
[...]

Ga er maar vanuit dat als ik dingen post dat ze waar zijn. Niet omdat ik zo goed ben, maar als ik dingen post, ben ik er zeker van dat het juist is. Geruchten post ik niet. Daarom.

[afbeelding]

Genoeg bewijs?
Oh het gaat niet perse om geloven, maar vind het gewoon fijn om te zien waar een ebricht vandaan komt. Toevallig zelf die foto gemaakt? De exif info zegt dat ie om 13:19 gemaakt is met een Ericsson P1, dus eigenlijk de vraag heb jij al een ge-update n95?

[ Voor 17% gewijzigd door Mau_Maus op 13-03-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sl1200 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:09:
Over SIP-bellen met je N95 (bv. via Voipbuster): er zijn 4 instellingen waar je rekening mee moet houden:
  1. Menu>Instrumenten>Instellingen>Verbinding>Toegangspunten
  2. Menu>Instrumenten>Instellingen>Verbinding>SIP-Instellingen
  3. Menu>Instrumenten>Instellingen>Verbinding>Internettelefoon
  4. Menu>Instrumenten>Connect.>Internettel.
Wees ervan bewust dat combinaties van instellingen op deze 4 plekken het wel of niet slagen van een SIP-gesprek bepalen. Dus je kunt in principe alle 4 instellingen afzonderlijk goed hebben staan, maar als de combinatie ervan niet goed is, zal je niet kunnen bellen.

Concreet mijn voorbeeld: ik gebruik 3 verschillende toegangspunten voor 4 verschillende SIP-providers:

Toegangspunten:
  1. Vodafone Live!
  2. T-Mobile Internet
  3. WLAN
1 en 2 wissel ik af, omdat ik 2 simkaarten in mijn N95 heb zitten middels zo'n DuoSim adapter ;)
En WLAN gebruik ik als ik thuis ben.

SIP-providers:
  1. Voipbuster
  2. Voipcheap
  3. Webcalldirect
  4. Voipwise
Ik bel regelmatig naar verschillende landen en afhankelijk van de SIP-provider kan het behoorlijk schelen in de tarieven.

Dus wat ik doe is het volgende:
  • Onder Instelling 1 (Toegangspunten) stel ik handmatig mijn 3 toegangspunten in. Waarom handmatig? Omdat, als je van simkaart wisselt, je automatisch ingestelde toegangspunten van je vorige simkaart automatisch wegvallen en de nieuwe van je actieve simkaart automatisch erbij komen. Op zich niks mis mee, want je kunt op dat moment immers alleen bellen via de actieve toegangspunt van je actieve simkaart, ware het niet, dat als je dat niet goed hebt ingesteld bij andere instellingspunten, je dan niet kunt bellen. Wat er dan namelijk gebeurt, is dat je SIP-profiel onder punt 2, automatisch veranderd wordt. Gekozen toegangspunt onder SIP-profiel valt dan automatisch weg en je ziet ineens "Geen" staan ipv. bijv. Voddafone Live!. Met handmatig ingevoerde toegangspunten onder instelling 1 gebeurt dat niet!!! Lees verder hieronder:
  • Onder Instelling 2 (SIP-Instellingen) moet je voor iedere SIP-provider die je wilt gebruiken, aparte profielen aanmaken voor iedere toegangspunt die je ermee wilt combineren. Dus in mijn geval heb ik 3*4=12 combinaties! Bijv. voor Voipbuster heb ik 3 profielen voor alledrie toegangspunten. Een van die 12 profielen heb ik op standaardprofiel staan (via Opties te selecteren waarna deze onderstreept is). Maar dat maakt verder niet zoveel uit vanwege de onderstaande Instelling 3.
  • Onder Instelling 3 (Internettelefoon) zie ik 4 profielen staan. Dat zijn mijn 4 SIP-providers. Als je 1 ervan selecteert kun je onder SIP-profielen aanvinken welke van de 3 eerder ingestelde toegangspunten bij stap 1 je wilt gebruiken. Ik selecteer hier alleen degene die op dat moment actief is, maar alle 3 aanvinken kan ook. In het laatste geval zal je kunnen bellen met 1 ervan die op dat moment beschikbaar is waarbij een WLAN toegangspunt voorkeur krijgt boven een mobiele dataconnectie mochten er meerder tegelijk beschikbaar zijn.
  • Onder Instelling 4 (Internettel.) gaat je N95 automatisch naar beschikbare services zoeken die op dat moment beschikbaar zijn. Meestal zie je hier wat WLAN toegangspunten (ook van je buurman bijv.) of een mobiele dataconnectie zoals Vodafone Live! (met logootje 3G aangegeven). Met een geel sterretje is aangegeven welke je als standaard toegangspunt hebt gekozen onder Instelling 2. Als je via Opties selecteert "Verbinding maken met service" wordt er verbinging gemaakt met de betreffende toegangspunt, waarna er een ruit-symbooltje links van die service komt te staan. Dit activeren kun je doen voordat je wilt SIP-bellen of (zoals eerder gezegd hier door iemand) indirect via je Contacten>Selecteer een te bellen nummer>Opties>Internetoproep, waarna je bevestigend moet antwoorden op de vraag of je wilt registreren voor een service.
    Staat je toegangspunt niet tussen bij Instelling 4, maar je hebt hem wel ingesteld onder Instelling 1, dan moet je via Opties>Verborgen netwerk gebr. selecteren om daar contact mee te maken. Onder Opties>Instellingen>Inst. voor ****(bijv. Voipbuster) zet ik de login-type op Handmatig en onder Opgeslagen verb. netw. staan al die verborgen mobiele data connecties vermeld die je ook als toegangspunt kunt gebruiken.
Ik hoop dat jullie wat hebben aan deze guide van me :) Een deel ervan staat al in de startpost, maar als je meerdere instellingen gebruikt, moet je met bovenstaande dingen rekening houden.
Hoi,
ik heb een vraagje: mijn vader heeft een nokia 95 simlockvrij met tmobile abonnement. hij heeft ook een onbeperkt internetbundel. ik heb nu alle instellingen van zijn voipbuster account ingesteld, en op zich kan hij gewoon inloggen en verbinding maken met voipbuster, maar helaas kan hij niet bellen. hij zelfs een tegoed van 10.00 euro. hij doet alsof hij belt gaat een oproep aan, maar de telefoon gaat niet af.
nu heb ik zelf ook een n95 8gb, met vodafone onbeperkt internet, ik kan wel gewoon met voipbuster bellen. ik heb mijn vader simkaart in mijn telefoon gedaan en mijn kaart in zijn telefoon, en ze werkten allebei prima. dus ik snap niet waarom mijn vader niet kan bellen met zijn eigen simkaart een voipgesprek voeren. heb jij misschien een idee waardoor het komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
Wat gebeurt er op de n95? Hoor je een stem of gaat ie gewoon over? En use je SIP of fring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 07:53
Firmwire veranderingen tussen 20.0.015 en 21.0.016 (SB-107/12.03.08)

Changelog
[....]
* Switch from landscape to portrait mode & screen rotations improvements.
* Image rotation improvement in album view.
[....]
Waarom krijg ik hierbij het idee dat er misschien wel autorotation in de firmware zou zitten?

Ginz, als jij de firmware al hebt zou jij dit kunnen bevestigen dan wel ontkrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 23:44
[...]
Ik heb weleenswaar geen N95 maar oa een N73 van T-Mobile, ik ben hiermee naar een NSP gegaan omdat ik stereo bluetooth wilde hebben (a2dp) bij T-Mobile waren ze nog maar bij versie 3.xxxxxxx
terwijl de unbranded software al bij 4.xxxxxxx was, met a2dp

De NSP heeft hem voor mij geupdate, heb dus ook een andere productcode dan de T-Mobile versie. Heeft me niks gekost en ik heb er keurig een factuur erbij, simlock zit er gewoon op
maar geen branded software meer :) .

Kan me "T-Mobile" versie dus gewoon zelf updaten met de nieuwste firmware.
De NSP deed hier totaal niet moeilijk over goede service ;)

Bij mij was het dus gratis :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:07
New features

Dit betekent toch hopelijk niet dat je de N95 niet meer naar een datum daarvoor kan veranderen he? :|
Heb ik vaak genoeg moeten doen voor het installeren van verschillende themes & tools...

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Harmani schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:33:
New features

Dit betekent toch hopelijk niet dat je de N95 niet meer naar een datum daarvoor kan veranderen he? :|
Heb ik vaak genoeg moeten doen voor het installeren van verschillende themes & tools...
Nee (lijkt me). Denk na een Hard Reset enzo dat ie begint bij 2008. Anders zou het met Symbian Signed heel erg worden voor sommige met een oud certificaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:57
Hey Sjengcity,

Nogmaals het verzoek om mijn usernaam van de startport te verwijderen. Ik blijf steeds verzoeken om certificaten krijgen en ben er nu wel zo'n beetje klaar mee!

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
dafmay schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:40:
Hey Sjengcity,

Nogmaals het verzoek om mijn usernaam van de startport te verwijderen. Ik blijf steeds verzoeken om certificaten krijgen en ben er nu wel zo'n beetje klaar mee!

Thanks.
Heb ik gisteren gedaan.
Ik krijg helaas ook nog altijd verzoeken terwijl mijn naam er al een paar maanden uit is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Signed Firmware......

http://thinkabdul.com/200...-full-system-permissions/

Heeft iemand dit al uitgeprobeerd?
als ik nou 2x een n95 had zou ik het zeker proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:12:
Signed Firmware......

Heeft iemand dit al uitgeprobeerd?
als ik nou 2x een n95 had zou ik het zeker proberen.
Nee, maar als ik het goed heb mocht het ook niet genoemd worden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Sjengcity schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:00:
[...]

Heb ik gisteren gedaan.
Ik krijg helaas ook nog altijd verzoeken terwijl mijn naam er al een paar maanden uit is....
Oeps sorry mijn fout. Ik had niet gekeken of mijn naam was verwijderd, had eigenlijk aangenomen dat ie er nog tussenstond. Dank voor de aanpassing!

Groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megapaul schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:10:
[...]

Ik heb weleenswaar geen N95 maar oa een N73 van T-Mobile, ik ben hiermee naar een NSP gegaan omdat ik stereo bluetooth wilde hebben (a2dp) bij T-Mobile waren ze nog maar bij versie 3.xxxxxxx
terwijl de unbranded software al bij 4.xxxxxxx was, met a2dp

De NSP heeft hem voor mij geupdate, heb dus ook een andere productcode dan de T-Mobile versie. Heeft me niks gekost en ik heb er keurig een factuur erbij, simlock zit er gewoon op
maar geen branded software meer :) .

Kan me "T-Mobile" versie dus gewoon zelf updaten met de nieuwste firmware.
De NSP deed hier totaal niet moeilijk over goede service ;)

Bij mij was het dus gratis :)
Dat klinkt goed, dank je voor je reaktie d:)b Ik wacht nog ff totdat deze nieuwe firmware echt uit is en dan ga ik langs een NSP. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orcie schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:05:
[...]

Wat gebeurt er op de n95? Hoor je een stem of gaat ie gewoon over? En use je SIP of fring?
ik hoor niks, op het scherm geeft die aan dat die aan het bellen is, maar normaal gesproken als de tel aan de over kant overgaat dan zie links "opties" staan en rechts "luidspreker aan", maar daar zie je dan constant einde oproep. dus in principe gaat de tel nooit over, en maakt hij nooit verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:26
@fenerbob

welke internetbundel heeft je vader? De gewone PIT voor 9,50? Denk dat de snelheid van PIT te laag is voor VOIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 18:03:
@fenerbob

welke internetbundel heeft je vader? De gewone PIT voor 9,50? Denk dat de snelheid van PIT te laag is voor VOIP
ja die gewone voor 9.50, maar als ik zijn simkaart in mijn toestel doe, dan doet die het wel. dus gewoon met tmobile internet op nokia n95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nokia n95 8gb bedoelde ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:07
Mau_Maus schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:39:
[...]

Nee (lijkt me). Denk na een Hard Reset enzo dat ie begint bij 2008. Anders zou het met Symbian Signed heel erg worden voor sommige met een oud certificaat :P
Hmm dat hoop ik dan maar...
Weet jij trouwens hoe het zit met certificaten die je al in bezitg hebt? De mijne is geldig tot eind april staat op Symbiansigned, kan ik hem dan nadietijd ook echt niet meer gebruiken?

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Harmani schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 20:06:
[...]

Hmm dat hoop ik dan maar...
Weet jij trouwens hoe het zit met certificaten die je al in bezitg hebt? De mijne is geldig tot eind april staat op Symbiansigned, kan ik hem dan nadietijd ook echt niet meer gebruiken?
Jawel, is al gevraagt. Door dus de datum van je tel terug te zetten... dan installeren en dan weer datum terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 12:02:
[...]

Hallo, Ik heb zelf een Vodafone simlocked toestel en had hetzelfde probleem van updaten. Bij de NSP heeft men het toestel update naar de laatste firware en zonder kosten. Bovendien is het toestel ook unlocked en unbranded geworden.Alleen het logo van Vodafone zit op het toestel maar dat is niet hinderlijk. Aan mij werd zelfs de aankoopbon nie gevraagd hetgeen ik wel had en heb.
Succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben een gelukkige nieuwe eigenaar van de N95 8GB.
Momenteel ben ik er wat mee aan het prutsen wat hij allemaal in petto heeft.

Het viel mij op dat tijdens het opnemen van een video met behulp van de camera, dat het LED lampje rood oplicht. Wat is de functie hievan ? Ik kan er namelijk niks over vinden in de handleiding.
En kun je deze lampje ook uitschakkelen? zo ja hoe?

Verder wat een top toestel. Spider-man 3 zo goed als tot het eind bekeken met een tevreden gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 21:12:
Hallo,

Ik ben een gelukkige nieuwe eigenaar van de N95 8GB.
Momenteel ben ik er wat mee aan het prutsen wat hij allemaal in petto heeft.

Het viel mij op dat tijdens het opnemen van een video met behulp van de camera, dat het LED lampje rood oplicht. Wat is de functie hievan ? Ik kan er namelijk niks over vinden in de handleiding.
En kun je deze lampje ook uitschakkelen? zo ja hoe?

Verder wat een top toestel. Spider-man 3 zo goed als tot het eind bekeken met een tevreden gevoel.
Het lampje is niet uit te schakelen en werkt als een soort belichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 21:16:
[...]

Belichting? Waha, nee. Het is gewoon een waarschuwing dat er opgenomen wordt, zodat je niet 'heimelijk' videootjes kunt schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 21:16:
[...]

Denk mischien is het wel een nightview optie maar na 10 sec in donker te hebben gefilmt, ken ik die idee wel weer verwerpen. Belichting van niks dus. Trouwens de beelden die je verkrijgt in video modus (zonder actief te filmen) doen niks onder als tijdens het filmen.

Raar dat je het niet kunt uitschakelen...
Fuzzillogic schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 21:22:
[...]

Belichting? Waha, nee. Het is gewoon een waarschuwing dat er opgenomen wordt, zodat je niet 'heimelijk' videootjes kunt schieten.
Dat zal het inderdaad wezen. vandaar dat je het ook niet ken uitschakelen.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 21:23:
Dat zal het inderdaad wezen. vandaar dat je het ook niet ken uitschakelen.
Ach, je zou niet de eerste wezen die de betreffende led simpelweg verwijdert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wie hier als eerste nieuwe firmware V21 op z'n N95-1 heeft staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firmware al gespot. (nog niet officieel online)

*NOTE Phoenix Service Software 2007.20.9.28808 (or newer) and
Prommer (FPS-10 or FPS-20 ) Flash Update package 07.19.023 needed.

--------------------------------------------------------------------------------
Nee, tuurlijk mag dat niet! En er ook niet mee lopen patsen aub

Crack at 23%

Edit.... Deze versie moet nog even een kraakie krijgen.
Nog even geduld dus mensen. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/img/phoenixsjp.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Ginz op 14-03-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 10:11:
Firmware al gespot. (nog niet officieel online)

*NOTE Phoenix Service Software 2007.20.9.28808 (or newer) and
Prommer (FPS-10 or FPS-20 ) Flash Update package 07.19.023 needed.

--------------------------------------------------------------------------------

Crack at 23%

Edit.... Deze versie moet nog even een kraakie krijgen.
Nog even geduld dus mensen. ;)

[afbeelding]
Hmm vaag, beter met die gewone nokia software updater...

[ Voor 17% gewijzigd door Ginz op 14-03-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaag=goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:08
Ik krijg nu telkens "Phone is not supported, Connected phone was not recognized"

Lekker vaag.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Beter kunnen we even wachten op de officele firmware van Nokia zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:50
Heb geduld de officele firmware verschijnt vast wel binnen en dag of 2 via de Nokia Software Updater.
Hopelijk zit dat nieuwe menu in die nieuwe firmware :)

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krypt schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:06:
Ik krijg nu telkens "Phone is not supported, Connected phone was not recognized"

Lekker vaag.
Waar krijg je dit bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbinonline schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 11:55:
Heb geduld de officele firmware verschijnt vast wel binnen en dag of 2 via de Nokia Software Updater.
Hopelijk zit dat nieuwe menu in die nieuwe firmware :)
Beter wel ja ;) Ik heb nu zoveel proggies op m'n N95 staan en er ook weer afgegooid, dat ie nu trager lijkt dan na een schone update.

Soms sluit hij ineens de browser af of keert hij zonder reden terug naar het stand-by scherm.

Ook WLM loopt telkens te bitchen de laatste tijd en het 3G bereik valt steeds vaker weg (T-Mobile)!

Die update is voor mij de ideale gelegenheid om mn N95 lekker schoon te maken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffb
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-02-2023

ffb

ik heb trouwens echt een heel vaag probleem, iedere keer als ik wil inloggen op bepaalde websites vanaf mijn N95 8GB dan lukt dat niet met het correcte wachtwoord. Als ik het dan weer op mijn desktop probeer op die betreffende website dan lukt het wel. Wat gaat hier mis? De sites waarbij dit gebeurt zijn o.a. nrc, scanR, divxmobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:08
Dat kreeg ik bij de Nokia Software Updater.. maar na een system restore doet ie het wel weer.
Wilde controleren die nieuwe firmware al beschikbaar was. niet dus.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, op symbian-freak.com forum heeft n jochie m al geflasht met Phoenix en v21.0.0.16 erop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:36:
Nou, op symbian-freak.com forum heeft n jochie m al geflasht met Phoenix en v21.0.0.16 erop..
Ja al meerdere.. Tis niet zo moeilijk...

Het is alleen 1 taal versie.. en ik wacht wel tot zondag/maandag dat ie uitkomt, waarschijnlijk.

btw: een nederlander op dat forum zegt hem ook al te hebben gehad via een nsp in nederland... dus wie weet kan dat al... zals Ginz melde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:13

robertwebbe

Robert Webbe

Ik heb vanmorgen een Nokia Service Point gebeld en terwijl we aan de telefoon zaten keken ze het even na en ja, de update is beschikbaar. Ik heb een afspraak gemaakt voor morgen om even te laten flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
robertwebbe schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:43:
Ik heb vanmorgen een Nokia Service Point gebeld en terwijl we aan de telefoon zaten keken ze het even na en ja, de update is beschikbaar. Ik heb een afspraak gemaakt voor morgen om even te laten flashen.
Toevallig ergens in omgeving Den Haag ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:43:
Kijk... dat is handige info :) De locatiezoeker op de Nokia site heeft een bug en doet het dus niet. Ik kan dus niet zoeken waar een NSP bij mij in de buurt zit. Weet iemand of die Nokia winkel aan de Lijnbaan in Rotterdam tevens een NSP is? En zo ja, hoe kom ik achter een telefoonnummer daarvan? Het staat niet in de telefoongids.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:10:
[...]

Kijk... dat is handige info :) De locatiezoeker op de Nokia site heeft een bug en doet het dus niet. Ik kan dus niet zoeken waar een NSP bij mij in de buurt zit. Weet iemand of die Nokia winkel aan de Lijnbaan in Rotterdam tevens een NSP is? En zo ja, hoe kom ik achter een telefoonnummer daarvan? Het staat niet in de telefoongids.
Laatste keer dat ik daar was, deden ze daar nogal moeilijk over branded phones. Als je een branded phone hebt dus niet daar heen. In Schiedam schijnt een stukken betere te zitten (zelf nooit geweest, heb het maar zelf gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xahmol schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:19:
[...]

Laatste keer dat ik daar was, deden ze daar nogal moeilijk over branded phones. Als je een branded phone hebt dus niet daar heen. In Schiedam schijnt een stukken betere te zitten (zelf nooit geweest, heb het maar zelf gedaan).
Okee... dank je voor de tip, ga ik daarheen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
xahmol schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:19:
[...]

De NSP in Schiedam is inderdaad een erg prettige. Je kunt daar voor alles terecht en je wordt keurig en snel geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik heb een vraag met betrekking tot mijn Nokia N95 8 gig die ik sinds afgelopen zaterdag binnen heb gehad van Vodafone. Nu heb ik eerder posts gelezen met een aantal tips om mijn probleem op te lossen maar die werken dus op en of andere manier niet, of ik doe iets ontzettend fout, ik weet het echt niet meer nu..

Ik had er dus video's opgezet, wilde die verwijderen omdat ze et niet deden, niet goed geconverteerd, wel geluid geen beeld, maar dat ging dus niet, ik kreeg dus de melding dat het bestand niet verwijderd kon worden omdat het "open" was. De Video's waren via mijn pc verwijderd, dus in principe zouden ze dus weg moeten zijn. Niet dus. Harde reset uitgevoerd, nog steeds terugkomen. "iptvmyvideos.db" verwijderd via bestandsoverdracht, geen resultaat: even dacht ik dat het gelukt was maar "plopperdeplop" daar kwamen ze een voor een weer tevoorschijn. Uit Wanhoop een afspraak gemaakt met en Nokia service point, om de software eraf te halen en opnieuw te installeren (FW V15.0.015) , dat is gebeurd, ik loop naar buiten, ga naar het videocenter en ja hoor, daar komt mij leger zombies weer tevoorschijn. Zucht.

Ik terug naar de winkel, voorgelegd, sturen ze mij door naar Vodafone, waar ik hem gekocht heb. De shop zat gelukkig twee deuren verder, dus daar naar binnen, voorgelegd, maar zij konden mij niet helpen want ik had hem online bij hun shop gekocht dus zij mochten het toestel niet ruilen, alleen innemen ter reparatie, maar dat was zonde, want het toestel was gloednieuw. Ik moest contact opnemen met de klantenservice van de online shop en daar zou ik hem om kunnen ruilen. Ik bellen, wordt ik weer doorverwezen naar een andere afdeling met een ander nummer en die afdeling geeft mij weer een ander nummer, die pas de volgende dag weer bereikbaar is.

Vanochtend dus gebeld, maar geen resultaat, ik krijg, ondanks dat ik dit toestel amper vijf (werk) dagen heb geen nieuwe, ik moet hem opsturen naar Dynafix ter reparatie en als die besluiten dat hij niet repareerbaar is dat ik dan pas een nieuwe krijg. Ondanks alles wat ik verteld word er van geen kant meegedacht of geholpen. Ik ga hem zeker niet ter reparatie inleveren, omdat ik al weet dat hij niet te repareren is, heb ik geloof ik ook al een stuk of 100 keer gezegd. Het contract ontbinden gaat niet, want ik heb er van de week al gebruikt van gemaakt, dus daarmee hebben ze zich ook al lekker ingedekt. I am screwed. Wie o wie heeft tips of misschien een idee wat ik kan doen om dit toestelprobleem op te lossen? Ikzelf dacht er aan om, als alle opties bekeken zijn (misschien heb ik met het verwijderen van "iptvmyvideos.db" iets fout gedaan ofzo) niet meer in het videocenter te kijken, kan ik me er ook niet aan irriteren. Het toestel doet het verder perfect, alleen dat schoonheidsfoutje.. grrrrrr. Tips??

*Edit* : ZO even HTML erin gefietst, zoals ik later in een post al zei, mijn Mac ondersteunt niet alle Fora. Tevreden literaire vriendjes? ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2008 07:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwe firmwareer nu een dag op.
duidelijke verbetering. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Firmware v21.0.0.16

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2008 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Heb je het niet nog op de 8gb schijf staan? Die wordt met firmware update of hardreset niet geleegd volgens mij... En dan vind/zoekt ie ze weer zodra je je telefoon aan hebt.

Als je die 8gb sectie formateerd dan lijkt me dat ie ze niet meer vind.

Vaak maakt ie ook een thumbnail map. _paibtn ofzoiets... Die zie je als je ook verborgen bestanden laat zien. Dit kan je via massaoplsag functie doen.

Misshcien heb ik eht mis, maar zou het kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:24:
Ik heb de nieuwe firmwareer nu een dag op.
duidelijke verbetering. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Firmware v21.0.0.16
Hallo, Ik ben benieuwd wat zijn onder andere de verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

dafmay schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 16:43:
[...]
Toevallig ergens in omgeving Den Haag ? :)
Nee, Gami in Arnhem.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:10:
[...]
De Nokia Store aan de Lijnbaan is er niet meer, dat is nu een BelCompany winkel geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:29:
[...]

Hallo, Ik ben benieuwd wat zijn onder andere de verbeteringen?
voor mij nu de grootste:
flashlite.
gps fix is beter.
hij lijkt sneller tussen meerdere applicaties te schakelen.
bt headset beter.
Rotatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had precies hetzelfde probleem, maar dat was bij mij na een firmware update naar v15 verholpen... Misschien helpt het als je thuis even opnieuw v15 firmware erop gooit?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:57:
[...]

voor mij nu de grootste:
flashlite.
gps fix is beter.
hij lijkt sneller tussen meerdere applicaties te scakele.
bt headset beter.
Rotatie.
Bedankt, ik denk dat ik het ook update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Als ik een bluetooth gps receiver voor mijn Nokia N95 8GB wil kopen, moet ik dan nog ergens op letten?

Kan ik bijvoorbeeld deze Adapt AD-750 aanschaffen (ik lees soms berichten dat dit niet zou kunnen, maar zou eigenlijk niet waarom niet).

Bij de pdashop.nl zien ze blijkbaar ook geen probleem.

[ Voor 17% gewijzigd door mmedia op 14-03-2008 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 20:52:
Hallo allemaal, ik heb een vraag met betrekking tot mijn Nokia N95 8 gig die ik sinds afgelopen zaterdag binnen heb gehad van Vodafone. Nu heb ik eerder posts gelezen met een aantal tips om mijn probleem op te lossen maar die werken dus op en of andere manier niet, of ik doe iets ontzettend fout, ik weet het echt niet meer nu.. Ik had er dus video's opgezet, wilde die verwijderen omdat ze et niet deden, niet goed geconverteerd, wel geluid geen beeld, maar dat ging dus niet, ik kreeg dus de melding dat het bestand niet verwijderd kon worden omdat het "open" was. De Video's waren via mijn pc verwijderd, dus in principe zouden ze dus weg moeten zijn. Niet dus. Harde reset uitgevoerd, nog steeds terugkomen. "iptvmyvideos.db" verwijderd via bestandsoverdracht, geen resultaat: even dacht ik dat het gelukt was maar "plopperdeplop" daar kwamen ze een voor een weer tevoorschijn. Uit Wanhoop een afspraak gemaakt met en Nokia service point, om de software eraf te halen en opnieuw te installeren (FW V15.0.015) , dat is gebeurd, ik loop naar buiten, ga naar het videocenter en ja hoor, daar komt mij leger zombies weer tevoorschijn. Zucht. Ik terug naar de winkel, voorgelegd, sturen ze mij door naar Vodafone, waar ik hem gekocht heb. De shop zat gelukkig twee deuren verder, dus daar naar binnen, voorgelegd, maar zij konden mij niet helpen want ik had hem online bij hun shop gekocht dus zij mochten het toestel niet ruilen, alleen innemen ter reparatie, maar dat was zonde, want het toestel was gloednieuw. Ik moest contact opnemen met de klantenservice van de online shop en daar zou ik hem om kunnen ruilen. Ik bellen, wordt ik weer doorverwezen naar een andere afdeling met een ander nummer en die afdeling geeft mij weer een ander nummer, die pas de volgende dag weer bereikbaar is. Vanochtend dus gebeld, maar geen resultaat, ik krijg, ondanks dat ik dit toestel amper vijf (werk) dagen heb geen nieuwe, ik moet hem opsturen naar Dynafix ter reparatie en als die besluiten dat hij niet repareerbaar is dat ik dan pas een nieuwe krijg. Ondanks alles wat ik verteld word er van geen kant meegedacht of geholpen. Ik ga hem zeker niet ter reparatie inleveren, omdat ik al weet dat hij niet te repareren is, heb ik geloof ik ook al een stuk of 100 keer gezegd. Het contract ontbinden gaat niet, want ik heb er van de week al gebruikt van gemaakt, dus daarmee hebben ze zich ook al lekker ingedekt. I am screwed. Wie o wie heeft tips of misschien een idee wat ik kan doen om dit toestelprobleem op te lossen? Ikzelf dacht er aan om, als alle opties bekeken zijn (misschien heb ik met het verwijderen van "iptvmyvideos.db" iets fout gedaan ofzo) niet meer in het videocenter te kijken, kan ik me er ook niet aan irriteren. Het toestel doet het verder perfect, alleen dat schoonheidsfoutje.. grrrrrr. Tips??
Ik zoek een firmware-update naar deze post. Eentje met alinea's erin..... pfff

OT: De nieuwe N95-firmware draait top en behoorlijk wat soepeler!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 08:44
met welke product code is de nieuwe FW voor N95-1 uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
Weet iemand ook een programma, die bijhoudt hoeveel smsjes er verzonden zijn? Die standaard Nokia's hebben dat veelal wel, en dat zou ik wel handig vinden i.v.m. abonnement.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Heb zojuist de nokia software updater gedownload.
Tijdens de installatie geen problemen, echter zodra ik het programma start krijg ik de melding:
Er missen enkele essentiele onderdelen.

Iemand enig idee wat het kan zijn?
Heb zowel de engelse als de nederlandse versie geprobeerd.

Ik draai Vista 32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kicken na 33 minuten is *not done*

[ Voor 93% gewijzigd door pven op 15-03-2008 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 00:39:
[...]

Ik zoek een firmware-update naar deze post. Eentje met alinea's erin..... pfff

OT: De nieuwe N95-firmware draait top en behoorlijk wat soepeler!
inderdaad pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry Jongens voor de ontbrekende Alinea's, werk op een Mac, Ondersteund op een of andere manier geen fora's. Ik was vergeten de <br><br/> er in te verwerken, sorry!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:26:
[...]

Heb je het niet nog op de 8gb schijf staan? Die wordt met firmware update of hardreset niet geleegd volgens mij... En dan vind/zoekt ie ze weer zodra je je telefoon aan hebt.

Als je die 8gb sectie formateerd dan lijkt me dat ie ze niet meer vind.

Vaak maakt ie ook een thumbnail map. _paibtn ofzoiets... Die zie je als je ook verborgen bestanden laat zien. Dit kan je via massaoplsag functie doen.

Misshcien heb ik eht mis, maar zou het kunnen zijn...
Op mijn harde schijf staat dus niks meer, daar stond alles dus op en dat is allemaal verwijderd, Mja ik kan hem altijd proberen te formatteren, wie weet haalt het wat uit, of zelf de software re-updaten. Hoe formatteer ik trouwens die 8 gig schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik krijg donderdag mijn N95, krijg hem via de t-mobile shop.
Gratis bij flex 25 2 jr + pit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:07
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 07:18:
[...]

Op mijn harde schijf staat dus niks meer, daar stond alles dus op en dat is allemaal verwijderd, Mja ik kan hem altijd proberen te formatteren, wie weet haalt het wat uit, of zelf de software re-updaten. Hoe formatteer ik trouwens die 8 gig schijf?
Formatteren:
Menu -> Instrumenten -> Hulpprogramma's -> Geheugen -> Opties -> Massageheugen Formatteren.

Daarna even je telefoon uitzetten om een harde reset te doen:
Call key (Green key) + * key + 3 key + power button

Volgens mij zou je probleem nu voorbij moeten zijn.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 08:07:
Hoi,

ik krijg donderdag mijn N95, krijg hem via de t-mobile shop.
Gratis bij flex 25 2 jr + pit
Welkom op GoT :)

We zijn allemaal erg blij voor je, maar dit soort berichten voegt niets toe aan dit topic.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een groot verschil tussen de versie die t-mobile verkoopt of andere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 21:57:
[...]

voor mij nu de grootste:
flashlite.
gps fix is beter.
hij lijkt sneller tussen meerdere applicaties te schakelen.
bt headset beter.
Rotatie.
Met 'rotatie' bedoel je een soort ingebouwde RotateMe? Zou lekker zijn, scheelt weer een 3rd party app namelijk. Wordt er een beetje moe van dat je voor zoveel dingen aparte applicaties nodig bent.
Kan er ook niet helemaal bij dat Nokia niet direct zelf zoiets inbouwd in hun telefoons. De mogelijkheid is er blijkbaar, waarom moet dan eerst een software-ontwikkelaar (in dit geval Samir) het wiel nog een keer uitvinden voordat Nokia 1 jaar na dato eens overgaat op zoiets.
Hetzelfde geldt voor iets simpels als een stopwatch. Waarom niet gewoon ingebouwd, net als de eerste de beste 6230 dat al had. Hiervoor moet je dus eerst weer iets installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthic
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-06 16:36
Bestaat er nog uberhaupt nog een navigatie systeem zonder dat je hem hoeft te signen want ik heb 't helemaal gehad met symbian signed . com, je moet blijkbaar daar een publisher ID aanschaffen want nog flinke duiten kost.. of kan iemand voor mij .csr signen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 08:40:
[...]

Formatteren:
Menu -> Instrumenten -> Hulpprogramma's -> Geheugen -> Opties -> Massageheugen Formatteren.

Daarna even je telefoon uitzetten om een harde reset te doen:
Call key (Green key) + * key + 3 key + power button

Volgens mij zou je probleem nu voorbij moeten zijn.
Joepie!!!!!!!!!!!!!!! Ontzettend onwijs super bedankt!!! Ze zijn eindelijk weg!!!!!!!!! Ik ben zo blij!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Kmkz schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 09:29:
Bestaat er nog uberhaupt nog een navigatie systeem zonder dat je hem hoeft te signen want ik heb 't helemaal gehad met symbian signed . com, je moet blijkbaar daar een publisher ID aanschaffen want nog flinke duiten kost.. of kan iemand voor mij .csr signen?
Welk navigatiesysteem moet je dan überhaupt wél signen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Kmkz schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 09:29:
Nokia Maps? Overigens als jij netjes Route66 o.i.d. koopt hoeft dit ook niet meer gesigned te worden hoor ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 09:38:
[...]
Joepie!!!!!!!!!!!!!!! Ontzettend onwijs super bedankt!!! Ze zijn eindelijk weg!!!!!!!!! Ik ben zo blij!!!!!!!
Gelukkig dat je probleem is opgelost, terwijl ik het ook een beetje triest van de NSP vind dat ze dit zelf niet hadden kunnen bedenken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:50
Overgens wel een beetje raar dat de updat al bij de nsp te krijgen is maar via Telefoon Software Upate nog niet ?

Voorheen was het meestal anders om !

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbinonline schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 10:11:
Overgens wel een beetje raar dat de updat al bij de nsp te krijgen is maar via Telefoon Software Upate nog niet ?

Voorheen was het meestal anders om !
Ligt er denk ik aan of je een branded toestel hebt (van bijvoorbeeld Vodafone of T-mobile).

Voor mijn T-mobile toestel kreeg ik via Nokia update ook geen nieuwe updates, terwijl daar 12.zoveel op stond. Ik ben net bij de NSP in Schiedam geweest en daar hebben ze zonder problemen v21.0.0.16 erop gezet. Het toestel is in menu een stuk sneller nu en er zitten demo's voor N-gage spellen in :) Alleen het automatisch roteren werkt schijnbaar niet op een N95-1. Dat is jammer, maar geen ramp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:41:
[...]
Ik ben net bij de NSP in Schiedam geweest en daar hebben ze zonder problemen v21.0.0.16 erop gezet. Het toestel is in menu een stuk sneller nu en er zitten demo's voor N-gage spellen in :) Alleen het automatisch roteren werkt schijnbaar niet op een N95-1. Dat is jammer, maar geen ramp.
Dat die sneller is viel mij direct ook al op. De rotate functie (zoals het op mijn N82 werkt) doet het inderdaad niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de euro2 product code is hij er ook nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm vaag dat hun sneller zijn met de firmware update . dat was normaal nooit :S BEETJE JAMMER WEER

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Mmmm...updater geeft aan ... "geen update beschikbaar" :S

Prod code 0534844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
peerke63nl schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 14:11:
Mmmm...updater geeft aan ... "geen update beschikbaar" :S

Prod code 0534844
Ja omdat ie er nog niet is via NSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 13:04:
hmm vaag dat hun sneller zijn met de firmware update . dat was normaal nooit :S BEETJE JAMMER WEER
Bij de NSP vanmorgen zei de lieftallige dame dat ze de nieuwe firmware daar gisteren hadden binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het maar RAAR dat de NSP het eerder hebben dan die online staat dat was nooit zo geweest volgens mij maar ja ff gedult dan nog ff
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 15:14:
[...]

Bij de NSP vanmorgen zei de lieftallige dame dat ze de nieuwe firmware daar gisteren hadden binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Firmware is zeker alleen nog in het engels ofniet?

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikadoo schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 15:32:
Firmware is zeker alleen nog in het engels ofniet?
Nee, mijn 21.0.0.16 firmware is gewoon in Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bent dan denk ik naar NSP geweest ?
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:09:
[...]

Nee, mijn 21.0.0.16 firmware is gewoon in Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 18:23:
je bent dan denk ik naar NSP geweest ?
[...]
Dat klopt ja, vanmorgen. Aangezien ik een T-mobile branded toestel heb (had?).
Pagina: 1 ... 97 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.