Al een reset geprobeerd?Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 15:22:
Argh! Wat een kudtoestel kan de N95 toch zijn! Inmiddels heb ik 3 enorme problemen:
* USB-aansluiting werkt niet meer (oplossing: alles via bluetooth, geen firmwareupdate mogelijk)
* GPS werkt niet meer (oplossing: niet gebruiken..)
En nieuw:
* M'n contactpersonen zijn niet meer te openen!
En voor dat laatste probleem vraag ik jullie hulp. Wie herkent dit? Ik kan mijn contactpersonenboek niet meer openen; niet via de shortcut in Standby, maar ook niet via het grote menu. Hij start nu op als een afslaande auto; hij wil iets gaan openen, maar slaat meteen af. Ik zie geen contacten ofzo, hij opent niet écht de gegevens. Nog wel kan ik contactpersonen selecteren bij het versturen van mail/sms, maar los het 'boek' openen, gaat dus niet... Herkenbaar?
Maandag ga ik naar een Nokia Care punt. Al zullen die me - voor de vierde keer - doorsturen naar t for telecom, die al mijn problemen standaard 'niet constateren'. Ik word er gek van
Hard. Het lijkt namelijk gewoon een software probleem.
Via bluetooth kan je volgens mij ook gewoon alles backuppen. Iedergveal contacten... En de rest zou ik gewoon helemaal opnieuw instellen en installeren... Doe ik ook met elke fw update. (Hoewel ik me contacten via me sim backup. En aangezien je niet meer in je contacten gedeelte komt, kan je dat niet doen.)
[ Voor 47% gewijzigd door Mau_Maus op 01-03-2008 17:29 ]
Iemand de nieuwe Knight Rider 2008 Pilot gezien toevallig en opgevallen dat de N95 er ook een rolletje in heeft
Je loopt achterschumi2004 schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 17:27:
Iemand de nieuwe Knight Rider 2008 Pilot gezien toevallig en opgevallen dat de N95 er ook een rolletje in heeft
Zo, net voor het eerst geinternet op mn n95! Zag dat mn zorgeloos blox geactiveerd was en ben meteen gaan proberen!
Ik moet zeggen; het gaat allemaal best snel, en is ook nog eens overzichtelijk. Ben er best tevreden mee.
Alleen je gaat vrij rap door je MB's heen, t'is dat de verkoper tegen mij zij dat je toch makkelijk 500mb per maand mocht gebruiken voordat je boze brieven krijgt :d.
Ik moet zeggen; het gaat allemaal best snel, en is ook nog eens overzichtelijk. Ben er best tevreden mee.
Alleen je gaat vrij rap door je MB's heen, t'is dat de verkoper tegen mij zij dat je toch makkelijk 500mb per maand mocht gebruiken voordat je boze brieven krijgt :d.
Tip: zet Javascript/ECMAscript uit. Je zult zien dat het dan allemaal nog een stuk sneller en soepeler gaat, en je bespaart nog fors op de databundel ook. Veel sites includen gigantische bergen aan javascriptdrek die eigenlijk zelden nuttig gebruikt wordt.Pandemic schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 17:47:
Op de desktop werkt het uitschakelen van javascript trouwens ook fijn.
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn Route 66 Mobile 8 pakket binnen gekregen.
Geinstalleerd, activatiecode ingevoerd en het pakket start op. Alleen blijft hij nu zoeken naar een GPS verbinding en kan deze niet vinden. Ik had begrepen dat Route66 de interne GPS kan gebruiken (versie 7 in ieder geval, dus versie 8 zeker lijkt me). Ik kan alleen nergens vinden hoe ik deze GPS kan toewijzen.
Kan iemand me hiermee helpen?
Geinstalleerd, activatiecode ingevoerd en het pakket start op. Alleen blijft hij nu zoeken naar een GPS verbinding en kan deze niet vinden. Ik had begrepen dat Route66 de interne GPS kan gebruiken (versie 7 in ieder geval, dus versie 8 zeker lijkt me). Ik kan alleen nergens vinden hoe ik deze GPS kan toewijzen.
Oeps, verkeerde draadje
[ Voor 93% gewijzigd door heracles op 01-03-2008 19:13 ]
OFF TOPIC: Ik weet niet hoor, maar het klinkt alsof je de verzekeringen die je hebt dan willekeurig inroept en dus misbruikt, dat maakt dat de premies omhoog gaan voor ons allemaal.Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 20:36:
Verzekeringen vind ik altijd zo'n naaierij. Vanmiddag nog een nieuwe digicam gekocht. Wilt u daar een extra verzekering bij meneer? Kost 60 euro voor 3 extra jaren. Pff hou toch op. Als hij kapot gaat declareer ik het wel via mijn doorlopende reisverzekering of buiten de deur verzekering o.i.d. Je gaat toch niet een extra verzekering afsluiten?
De trial versie heeft op mijn N95 prima gewerkt, vond meteen de interne gps. Ik zou denken :Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 18:36:
Ik heb vandaag mijn Route 66 Mobile 8 pakket binnen gekregen.
- Handleiding Route66 v8
- Helpdesk Route66
Mmm denk ook iets nieuws te melden is iemand mij al voor geweestFuzzillogic schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 17:31:
[...]
Je loopt achterEr werd wel geimpliceerd dat het een touchscreen-toestel is.
Verwijderd
Hmmm dan zou hij het dus gewoon moeten doen. Dank je.dafmay schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 19:37:
[...]
De trial versie heeft op mijn N95 prima gewerkt, vond meteen de interne gps. Ik zou denken :
- Handleiding Route66 v8
- Helpdesk Route66
Probleem lijkt in de interne GPS zelf te zitten. Ook met Nokia maps krijg ik geen GPS fix meer en bij GPS gegevens -> GPS positie blijft hij staan op "Wachten op GPS".
Hij heeft het wel gedaan, toen ik de foon net had. Waar kan dit aan liggen? En hoe kan ik bijvoorbeeld de GPS resetten? Naar fabrieksinstellingen heeft niet geholpen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2008 21:15 ]
Een hard reset kan wel eens wonderen verrichtenVerwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 21:13:
[...]
Hmmm dan zou hij het dus gewoon moeten doen. Dank je.
Probleem lijkt in de interne GPS zelf te zitten. Ook met Nokia maps krijg ik geen GPS fix meer en bij GPS gegevens -> GPS positie blijft hij staan op "Wachten op GPS".
Hij heeft het wel gedaan, toen ik de foon net had. Waar kan dit aan liggen? En hoe kan ik bijvoorbeeld de GPS resetten? Naar fabrieksinstellingen heeft niet geholpen.
Een beetje geduld ook, de 1e keer (dus ook na een reset) kan het wel 10 minuten duren voordat ie een fix krijgt.dafmay schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 21:18:
[...]
Een hard reset kan wel eens wonderen verrichten
Verwijderd
Jaaaa... ik heb een harde reset gedaan en nu doet de GPS het wel weer. Route 66 doet het trouwens nu ook perfectdafmay schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 21:18:
[...]
Een hard reset kan wel eens wonderen verrichten

Dank je wel voor de tip
Fix had hij na de harde reset binnen de minuutPhoolie schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 21:31:
[...]
Een beetje geduld ook, de 1e keer (dus ook na een reset) kan het wel 10 minuten duren voordat ie een fix krijgt.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2008 22:13 ]
Hehehe superVerwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 22:13:
[...]
Jaaaa... ik heb een harde reset gedaan en nu doet de GPS het wel weer. Route 66 doet het trouwens nu ook perfect![]()
Dank je wel voor de tip
[...]
Fix had hij na de harde reset binnen de minuut
Even nieuwsgierig: doet navigeren naar contacten uit je contacten lijst het bij jou? Bij mij nml niet en zou graag uitsluiten of het aan mijn install licht of aan een bug in R66 8.Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 22:13:
[...]
Route 66 doet het trouwens nu ook perfect
De helpdesk van R66 heeft nml nog steeds niet gereageerd (top service daar dus).
Verwijderd
hallo,patrickt35 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:19:
Nog eventjes over de update: Je leest her en der toch veel problemen mbt het upgraden(en terug zetten van een back up).
Ik zie het net als met Windows, een schone installatie is en blijft altijd beter.
Wat is in mijn ogen de beste workflow:
1)Stel alles veilig wat op je geheugenkaart staat.(Foto's, muziek ed)
2)Formateer nu je geheugenkaart in je telefoon.
3)Markeer in je telefoon al je kontakten, en kopieer ze naar je geheugenkaart(of/en sim)
4)Sluit je telefoon aan op je pc in pc-suite modus
5)Vergeet niet je lader aan te sluiten.
6)Controleer of er een nieuwe firmware is.
7)Zo ja, ga je hem lekker updaten
8)Zo nee, controleer je je productcode met NSS, en zonodig verander je hem in 0534844(Sand) of 0536065(Plum)
9)Nu lekker je pc en telefoon met rust laten en een bakkie koffie drinken.
10)Tijdens het flashen zal je zien dat je pc regelmatig met de melding komt omtrend nieuwe hardware. Niets doen dus.
11)Eenmaal klaar, stel je het land/tijd en datum in
12)Telefoonboek terugzetten vanuit je geheugenkaart.
Nu is je telefoon zonder problemen voorzien de nieuwste firmware, en kan je naar hartelust je applicaties opnieuw installeren, en je instellingen opnieuw doen.
Het is natuurlijk meer werk, echter op deze manier gaat het probleemloos en je bent een middag van straat af.
heb een vraagje, ik was zojuist bezig met het updaten van simlocked n95 van tmobile, ik had de productcode veranderd in een unbranded productcode. toen wilde ik updaten naar de laatste versie van firmware. net op de laatste 2 minuten gaf die een foutmelding aan van: telefoonherstel mislukt ofzo, en doe de lader en accu los en zet deze weer aan dan op aan/uit toets drukken. nou ik had de lader niet aangesloten dus heb ik perongeluk de usb kabel eruit getrokken en nou is die helemaal tilt, en ik kan de tel niet meer inschakelen. maar als ik hem nu naar een nokia service point breng vervalt dan mijn garantie, want laatst had ik wel de product code gewijzigd, die kon ik dus niet terug zetten omdat hij vastliep bij update, heb jij enig idee hoe ik dit moet oplossen??
Verwijderd
Sorry, dat heb ik nog niet kunnen testen. Heb hem vanavond pas goed werkend gekregen, dus ga het morgen met de auto verder uitproberen.xahmol schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 23:42:
[...]
Even nieuwsgierig: doet navigeren naar contacten uit je contacten lijst het bij jou? Bij mij nml niet en zou graag uitsluiten of het aan mijn install licht of aan een bug in R66 8.
De helpdesk van R66 heeft nml nog steeds niet gereageerd (top service daar dus).
Ik zal morgen voor je ook een testcontact aanmaken en kijken of hij daar goed heen wilt navigeren.
Je gaat gewoon naar een NSP, en meld dat je telefoon tijdens het flashen is vastgelopen.Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 23:58:
[...]
hallo,
heb een vraagje, ik was zojuist bezig met het updaten van simlocked n95 van tmobile, ik had de productcode veranderd in een unbranded productcode. toen wilde ik updaten naar de laatste versie van firmware. net op de laatste 2 minuten gaf die een foutmelding aan van: telefoonherstel mislukt ofzo, en doe de lader en accu los en zet deze weer aan dan op aan/uit toets drukken. nou ik had de lader niet aangesloten dus heb ik perongeluk de usb kabel eruit getrokken en nou is die helemaal tilt, en ik kan de tel niet meer inschakelen. maar als ik hem nu naar een nokia service point breng vervalt dan mijn garantie, want laatst had ik wel de product code gewijzigd, die kon ik dus niet terug zetten omdat hij vastliep bij update, heb jij enig idee hoe ik dit moet oplossen??
Wanneer het voor de NSP mogelijk is flashen ze hem voor je opnieuw, ongeacht de productcode. Kunnen ze hem niet flashen, zal hij teruggestuurd worden naar Nokia.
Hoe heb je die er af gekregen ??Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 22:50:
Weet iemand hoe ik 'zoekfunctie wlan' op mijn standby screen tevoorschijn krijg??
- of je stopt de stekker er in -
Welke versie gebruik je van Route66?Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 22:13:
[...]
Jaaaa... ik heb een harde reset gedaan en nu doet de GPS het wel weer. Route 66 doet het trouwens nu ook perfect![]()
Dank je wel voor de tip
[...]
Fix had hij na de harde reset binnen de minuut
Verwijderd
thanx voor je info, nou ben ik iets meer gerustgesteld.patrickt35 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 00:17:
[...]
Je gaat gewoon naar een NSP, en meld dat je telefoon tijdens het flashen is vastgelopen.
Wanneer het voor de NSP mogelijk is flashen ze hem voor je opnieuw, ongeacht de productcode. Kunnen ze hem niet flashen, zal hij teruggestuurd worden naar Nokia.
Verwijderd
weet er iemand hier toevallig of je fotos die in de gallery staan ut de gallery kan halen, maar nog wel op je telefoon kan laten staan?
ik heb nu namelijk sygic navigatie op mn telefoon gezet, maar nu staan all die plaatjes en icoontjes daarvan in mn gallery, en das echt behooorlijk irritant.
ik heb nu namelijk sygic navigatie op mn telefoon gezet, maar nu staan all die plaatjes en icoontjes daarvan in mn gallery, en das echt behooorlijk irritant.
Staat een paar keer vermeld in dit forum, ff zoeken dus.Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 11:38:
weet er iemand hier toevallig of je fotos die in de gallery staan ut de gallery kan halen, maar nog wel op je telefoon kan laten staan?
Mijn AD-43 werkt niet? Ik krijg hem in ieder geval niet aan de praat. Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Mijn glazen bolt meldt me dat je waarschijnlijk iets verkeerd doet of dat hij stuk is.StanPC schreef op zondag 02 maart 2008 @ 12:30:
Mijn AD-43 werkt niet? Ik krijg hem in ieder geval niet aan de praat. Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Ff serieus: wat heb je zelf reeds onderzocht, wat doet hij precies wel/niet, is de batterij vol, heeft het ooit gewerkt? Kortom: geef aub eens wat meer informatie (wat is een AD-43 eigenlijk?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
En wat heeft dit met de N95 te maken???pven schreef op zondag 02 maart 2008 @ 12:41:
[...]
Mijn glazen bolt meldt me dat je waarschijnlijk iets verkeerd doet of dat hij stuk is.
Ff serieus: wat heb je zelf reeds onderzocht, wat doet hij precies wel/niet, is de batterij vol, heeft het ooit gewerkt? Kortom: geef aub eens wat meer informatie (wat is een AD-43 eigenlijk?).
De AD-43 is de afstandsbediening tussen je oortjes en de telefoon. Je schijnt de batterij te kunnen vervangen maar dit is wel zeer lastig. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, zoals: toetsenblokkade telefooon aan en uit, musicplayer, en radio, maar dit werkt niet. Ook heb ik de blokkade van de afstandsbediening aan en uit gezet, maar ook dit werkt niet.pven schreef op zondag 02 maart 2008 @ 12:41:
[...]
Mijn glazen bolt meldt me dat je waarschijnlijk iets verkeerd doet of dat hij stuk is.
Ff serieus: wat heb je zelf reeds onderzocht, wat doet hij precies wel/niet, is de batterij vol, heeft het ooit gewerkt? Kortom: geef aub eens wat meer informatie (wat is een AD-43 eigenlijk?).
De AD-43 is een onderdeel van het standaard headset wat meegeleverd wordt bij de N95 en dit is inderdaad een bekent probleem dat de batterij hiervan niet goed is. Even naar een NSP gaan een de batterij laten vervangen. Ik heb het helaas zelfs geprobeerd een heb daarbij mijn Headset gemold. Maar ik gebruik sowiezo mijn eigen in-ears
[ Voor 4% gewijzigd door Maite op 02-03-2008 13:58 ]
Verwijderd
weet iemand een programmaatje voor de N95 8gb, waarmee je zowel .mp4 / .avi / .flv /.mpg kan afspelen?
kheb er nu verschillende programmaatjes voor, maar die werken elkaar tegen ofzo, en ook de firmware tegen, want m'n rode functietoets werkt bij sommige toepassingen niet (meer) om naar standby screen te komen.
als jullie een all-in-one weten, graag!
kheb er nu verschillende programmaatjes voor, maar die werken elkaar tegen ofzo, en ook de firmware tegen, want m'n rode functietoets werkt bij sommige toepassingen niet (meer) om naar standby screen te komen.
als jullie een all-in-one weten, graag!
Verwijderd
Voor het eerst in 8 maanden tijd heeft mijn trouwe multifunctionele vriend me behoorlijk in de steek gelaten.
Tijdens een potje Fifa (nog wel de kampioenswedstrijd tegen Twente, waarin ik met 5-0 voor stond), werd het scherm ineens helemaal ' scrambled'. Het resultaat leek wel een soort ouderwets CGA-scherm, wat in principe nog niet eens zo heel erg was (bracht mooie herinneringen naar boven
), maar even later ging het scherm als een kaars uit. Vervolgens mijn N95 wel weer even aan de praat gekregen, maar liep steeds om uiteenlopende dingen vast, totdat hij er gisteren definitief de brui aan gaf.
Vanmiddag met de 'groene knop, * en 3' combinatie de boel gereset, daarmee weer een beetje leven in het apparaat gekregen, maar ook dit mocht uiteindelijk ook niet baten. Zelfs een hernieuwde firmware installatie had geen zin. Ik krijg mijn telefoon wel aan, maar het beeld ziet er niet meer uit en valt regelmatig weg (om vervolgens na een paar seconden weer even terug te komen).
Herkent iemand deze problemen? Ik heb een N95-1 met firmware V20 en een 8 gb Sandiks kaartje. Ik denk dat ik anders morgen maar even langs de NSP in Schiedam ga... Vooralsnog ga ik maar weer als vanouds patsen met mijn oude toffe Nokia 6600
Tijdens een potje Fifa (nog wel de kampioenswedstrijd tegen Twente, waarin ik met 5-0 voor stond), werd het scherm ineens helemaal ' scrambled'. Het resultaat leek wel een soort ouderwets CGA-scherm, wat in principe nog niet eens zo heel erg was (bracht mooie herinneringen naar boven
Vanmiddag met de 'groene knop, * en 3' combinatie de boel gereset, daarmee weer een beetje leven in het apparaat gekregen, maar ook dit mocht uiteindelijk ook niet baten. Zelfs een hernieuwde firmware installatie had geen zin. Ik krijg mijn telefoon wel aan, maar het beeld ziet er niet meer uit en valt regelmatig weg (om vervolgens na een paar seconden weer even terug te komen).
Herkent iemand deze problemen? Ik heb een N95-1 met firmware V20 en een 8 gb Sandiks kaartje. Ik denk dat ik anders morgen maar even langs de NSP in Schiedam ga... Vooralsnog ga ik maar weer als vanouds patsen met mijn oude toffe Nokia 6600

Ik heb de gehele maand januari op mijn PC geïnternet via de databundel van mijn N95. (Ben net verhuisd en had eerst nog geen normale internetaansluiting, vandaar.) In die maand heb ik meer dan 5 GB aan dataverkeer gehad en nooit een vraagje of klacht gekregen of extra kosten gehad. De snelheid was ook prima, max 480 kbps als ik het goed heb.Pandemic schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 17:47:
Ik heb trouwens een abo van Telfort. Internetten via je N95 doe je door in PC Suite 'Verbinding maken met het internet' te kiezen.
Telfort is niet te vergelijken met Vodafone.. Dus vergelijking gaat niet echt op.IMadeLove2MyN95 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 19:29:
[...]
Ik heb de gehele maand januari op mijn PC geïnternet via de databundel van mijn N95. (Ben net verhuisd en had eerst nog geen normale internetaansluiting, vandaar.) In die maand heb ik meer dan 5 GB aan dataverkeer gehad en nooit een vraagje of klacht gekregen of extra kosten gehad. De snelheid was ook prima, max 480 kbps als ik het goed heb.
Ik heb trouwens een abo van Telfort. Internetten via je N95 doe je door in PC Suite 'Verbinding maken met het internet' te kiezen.
Verwijderd
Ik heb via VF 700MB per maand er door heen gejaagd en ook als modem gebruik voor de laptop. Over het verbruik ben ik gebeld met de vraag of ik wil overstappen naar een 4x zo dure bundel. Vraag beantwoordt met nee en internet weer rustig verder, geen problemen.Mau_Maus schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:46:
[...]
Telfort is niet te vergelijken met Vodafone.. Dus vergelijking gaat niet echt op.
Tot een 2de keer een laatste waarschuwing... en de derde keer wordt het betalen of wordt je internet-abbo afgeslotenVerwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 21:10:
[...]
Ik heb via VF 700MB per maand er door heen gejaagd en ook als modem gebruik voor de laptop. Over het verbruik ben ik gebeld met de vraag of ik wil overstappen naar een 4x zo dure bundel. Vraag beantwoordt met nee en internet weer rustig verder, geen problemen.
Verwijderd
zuchtBarfman schreef op zondag 02 maart 2008 @ 11:49:
[...]
Staat een paar keer vermeld in dit forum, ff zoeken dus.
als je dan toch de moeite neemt om heel bijdehand te vertellen dat de gene moet gaan zoeken
geef de beste man dan ook ff het antwoord het is maar een regeltje meer
"maak er verborgen bestanden van"
zie je doet geen pijn
is niet echt veel extra moeite
en wel zo sociaal
Weet je wat sociaal is, zelf ook een beetje moeite doen om te zoekenVerwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 22:09:
[...]
zucht
als je dan toch de moeite neemt om heel bijdehand te vertellen dat de gene moet gaan zoeken
geef de beste man dan ook ff het antwoord het is maar een regeltje meer
"maak er verborgen bestanden van"
zie je doet geen pijn
is niet echt veel extra moeite
en wel zo sociaal
Verwijderd
Hoi
Ik heb echt gezocht maar na 6 topic's was ik het zat
.
Is er nog wat bekend over TomTom6 voor de N95, de interne GPS dat ding moet toch un keer werken met TomTom.
En nog een vraag over het A2DP ,ik heb nu ver 11.0.026/17-04-07(94.01) en de A2DP is goed nu wil ik hem updaten naar de nieuwe ver ,blijft mijn A2DP dan goed of krijg je dan ruis.
Ik heb gehoord dat een hoop toestellen met nieuwe ver ruis hebben.
Ik heb echt gezocht maar na 6 topic's was ik het zat

Is er nog wat bekend over TomTom6 voor de N95, de interne GPS dat ding moet toch un keer werken met TomTom.
En nog een vraag over het A2DP ,ik heb nu ver 11.0.026/17-04-07(94.01) en de A2DP is goed nu wil ik hem updaten naar de nieuwe ver ,blijft mijn A2DP dan goed of krijg je dan ruis.
Ik heb gehoord dat een hoop toestellen met nieuwe ver ruis hebben.

Welk abonnement hebt je voor je data? Heb je die Surf&Mail bundel van 9,95 per maand?IMadeLove2MyN95 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 19:29:
[...]
Ik heb de gehele maand januari op mijn PC geïnternet via de databundel van mijn N95. (Ben net verhuisd en had eerst nog geen normale internetaansluiting, vandaar.) In die maand heb ik meer dan 5 GB aan dataverkeer gehad en nooit een vraagje of klacht gekregen of extra kosten gehad. De snelheid was ook prima, max 480 kbps als ik het goed heb.
Werkt helaas nog steeds niet ...Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 22:52:
Hoi
Ik heb echt gezocht maar na 6 topic's was ik het zat.
Dit topic gaat over de N95; niet over de bijbehorende abonnementen.The-Force schreef op zondag 02 maart 2008 @ 23:07:
[...]
Welk abonnement hebt je voor je data? Heb je die Surf&Mail bundel van 9,95 per maand?
Verwijderd
Zo is het gekomen. Ik hoop dat je me kan helpen!Ik heb sinds 2 weken een N95 8GB versie (t-mobile FW; V10.0.021 29/9/07 RM-320 Nokia N95 (02.01)). Ben er goed over te spreken. Gister had ik mijn de n95 aangesloten op mijn thuisnetwerk (wlan). Ging uitstekend, accespoint toegevoegd. Kon lekker internetten. Via het menu/downloaden/catalogi kwam ik terecht bij het programma 'F-security' gedownload en geinstalleerd. Toen ik weer op het stand-by scherm terecht kwam zag ik de snelkoppeling van Wlan niet meer?? Verder kon ik wel internetten door de browser te starten en daarna een accespoint aan te wijzen. Maar niet meer via de snelkoppeling zoekfunctie? Gebruikte de zoekfunctie regelmatig (opschool/connexxion bus). Vind het dus bizar dat die daar weg is.
Als ik naar menu/instrumenten/wlan wiz. aanklik krijg ik 'systeemfout !' in beeld. Heb inmiddels de f-security antivirus programma verwijderd.
Weet iemand weer hoe ik die snelkoppeling terug krijg??
StanPC:StanPC schreef op zondag 02 maart 2008 @ 12:30:
Heb je nog wel geluid uit de oortjes? of werkt dat ook niet meer?
Mijn AD-43 doet het ook niet meer maar ik heb wél geluid uit de oortjes... ook al zit de AD-43 er tussen.
En uhhh... just to be sure... er zit ook een keylockje op de AD-43 zelf he... maar dat had je vast al wel gezien.
Vraagje.. Iemand wel eens van 'GW Error 423 - locked' gehoord?
Na het upgraden naar V20.0.0.015 en het abusvielijk wissen en opnieuw opvragen van mijn KPN/Hi GPRS instellingen kan ik geen verbinding meer krijgen, niet met de browser en ook niet met Google Earth.
De verbinding wordt zonder problemen opgezet, maar blijkt bij het opvragen van data uiteindelijk niet te werken.
Gek genoeg is er echt nakkes over te vinden op het internet. HTTP error 423 betekent dat het bestand wat opgevraagd wordt momenteel bewerkt wordt en daarom gelocked is. Maar wat dat in vredesnaam met een gateway te maken heeft..
Browsen via WLAN is geen enkel probleem. Ik ga zo maar eens bellen met Hi helpdesk.. je weet maar nooit. Voorheen werkte het altijd super.
EDIT:
Inmiddels gebeld met HI Helpdesk, ze konden zowaar zien dat er wat mis zit aan hun kant blijkbaar, binnen 1-5 werkdagen wordt het opgelost.
Na het upgraden naar V20.0.0.015 en het abusvielijk wissen en opnieuw opvragen van mijn KPN/Hi GPRS instellingen kan ik geen verbinding meer krijgen, niet met de browser en ook niet met Google Earth.
De verbinding wordt zonder problemen opgezet, maar blijkt bij het opvragen van data uiteindelijk niet te werken.
Gek genoeg is er echt nakkes over te vinden op het internet. HTTP error 423 betekent dat het bestand wat opgevraagd wordt momenteel bewerkt wordt en daarom gelocked is. Maar wat dat in vredesnaam met een gateway te maken heeft..
Browsen via WLAN is geen enkel probleem. Ik ga zo maar eens bellen met Hi helpdesk.. je weet maar nooit. Voorheen werkte het altijd super.
EDIT:
Inmiddels gebeld met HI Helpdesk, ze konden zowaar zien dat er wat mis zit aan hun kant blijkbaar, binnen 1-5 werkdagen wordt het opgelost.
[ Voor 9% gewijzigd door Ruizzie op 03-03-2008 09:02 ]
Verwijderd
Volgende keer aub iets meer nuttige inhoud aan je bericht geven ...
[ Voor 100% gewijzigd door pven op 03-03-2008 10:25 ]
Zou je iets specifieker kunnen zijn Jaap? Hoezo is mijn bericht niet nuttig? Ik krijg een foutmelding die nog nergens gedocumenteerd is bij het opzetten van een GPRS verbinding. Lijkt mij wel nuttig om dan even voor de gemeenschap op te zetten wat de oplossing hiervoor zou kunnen zijn. Voorlopig heb ik die overigens nog nietVerwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:22:
[mbr]Volgende keer aub iets meer nuttige inhoud aan je bericht geven ...[/mbr]

Wow nieuw? Jaap zei iets onnuttigs... en een moderator heeft dat bericht aangepast in blauw.. slaat dus niet op jou, maar op jaap zelfRuizzie schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:02:
[...]
Zou je iets specifieker kunnen zijn Jaap? Hoezo is mijn bericht niet nuttig? Ik krijg een foutmelding die nog nergens gedocumenteerd is bij het opzetten van een GPRS verbinding. Lijkt mij wel nuttig om dan even voor de gemeenschap op te zetten wat de oplossing hiervoor zou kunnen zijn. Voorlopig heb ik die overigens nog niet
^^^ wat hij dus zegtMau_Maus schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:14:
[...]
Wow nieuw? Jaap zei iets onnuttigs... en een moderator heeft dat bericht aangepast in blauw.. slaat dus niet op jou, maar op jaap zelf
Om precies te zijn heb ik "Surf & Mail Unlimited" met FUP van €10,00 per maand.The-Force schreef op zondag 02 maart 2008 @ 23:07:
Welk abonnement hebt je voor je data? Heb je die Surf&Mail bundel van 9,95 per maand?
Ik heb al een paar maanden hetzelfde probleem, bediening werkt niet meer maar het geluid nog wel. Ruim een week geleden heb ik het headsetje naar de PH gebracht, zij hebben hem opgestuurd. Ze zullen me wel een nieuwe geven denk ik. Of het batterijtje vervangen want ik las hier dat dat meestal het probleem is.peerke63nl schreef op maandag 03 maart 2008 @ 03:17:
Mijn AD-43 doet het ook niet meer maar ik heb wél geluid uit de oortjes... ook al zit de AD-43 er tussen.
En uhhh... just to be sure... er zit ook een keylockje op de AD-43 zelf he... maar dat had je vast al wel gezien.
[ Voor 4% gewijzigd door IMadeLove2MyN95 op 03-03-2008 14:06 ]
Verwijderd
Het was de derde waarschuwing..Mau_Maus schreef op zondag 02 maart 2008 @ 21:34:
[...]
Tot een 2de keer een laatste waarschuwing... en de derde keer wordt het betalen of wordt je internet-abbo afgesloten
Nou ongeveer. Je kan de 2de als laatste waarschuwing zien, want bij de derde keer wordt er actie ondernomen. Dus als je de derde keer gewaarschuwt word. Ben je al de lul...
http://www.vodafone.nl/Vo...f_blox_postpaid_nov07.pdfFair use policy Zorgeloos Mobiel Online Blox
Om misbruik tegen te gaan hanteert Vodafone onderstaande normaal gebruik-clausule
Voor "Zorgeloos Mobiel Internet" geldt de "normaal gebruik"-clausule, dat wil zeggen dat je binnen Nederland tot 10 x het gemiddelde verbruik per maand onbeperkt toegang hebt tot internet. Na overschrijding van dit normaal gebruik zal Vodafone contact opnemen met Contractant om het gebruik te matigen. Indien overschrijding van het normaal gebruik gedurende drie maanden plaatsvindt binnen een periode van 12 maanden, kan Vodafone het boven normaal gebruik in een daaropvolgende maand in rekening brengen. Contractant wordt hierover voorafgaand door Vodafone geïnformeerd. Vodafone behoudt zich het recht voor om in uitzonderlijke gevallen (van gebruik) en ingeval van misbruik Zorgeloos Mobiel Internet te beëindigen. Bij Zorgeloos Mobiel Internet is het onder meer niet toegestaan de mobiele telefoon te gebruiken als modem voor PC, laptop e.d. of voor VOIP en SMSoIP en voor internet gebruik in het buitenland.
Doe ik toch mee aan de abbo info
[ Voor 5% gewijzigd door Mau_Maus op 03-03-2008 14:19 ]
Verwijderd
Ja ik ken de algemene voorwaarden maar heb gewoon nee gezegd. Deze maand ook te veel verbruikt, kreeg weer een sms, maar geen rekening.Mau_Maus schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:10:
[...]
Nou ongeveer. Je kan de 2de als laatste waarschuwing zien, want bij de derde keer wordt er actie ondernomen. Dus als je de derde keer gewaarschuwt word. Ben je al de lul...
[...]
http://www.vodafone.nl/Vo...f_blox_postpaid_nov07.pdf
Doe ik toch mee aan de abbo infoWas het laatste van me
Dus dat is al de 2de keer... Ik zou toch oppassen dan, want ze mogen actie ondernemen bij de 3de maand binnen 12 maanden. Of je nou nee zegt maakt dan weinig uit.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:34:
[...]
Ja ik ken de algemene voorwaarden maar heb gewoon nee gezegd. Deze maand ook te veel verbruikt, kreeg weer een sms, maar geen rekening.
shit heb ik het er weer over... Ik stop.... NU! haha
[ Voor 7% gewijzigd door Mau_Maus op 03-03-2008 14:37 ]
sorrryy, was nog vroeg op de maandagochtend.. dacht al.. ook nog zo'n mooi blauw kleurtje alleen maar om mij te dissen..Mau_Maus schreef op maandag 03 maart 2008 @ 11:14:
[...]
Wow nieuw? Jaap zei iets onnuttigs... en een moderator heeft dat bericht aangepast in blauw.. slaat dus niet op jou, maar op jaap zelf
Dacht dat symbianisagned vandaag wel weer online zou gaan, helaas niet
.
En nog erger; "During initial stages of the Open Signed Online beta, the service may only be available from 0900-1500 GMT (UK time) Monday-Friday."
Alsof ik doordeweeks tussen 9 en 3 ( 10 en 4 in nederland) thuis ben om iets te signen.
Vind t rodnuit belachelijk, hoelang gaat die onzin nog duren zeg.
En nog erger; "During initial stages of the Open Signed Online beta, the service may only be available from 0900-1500 GMT (UK time) Monday-Friday."
Alsof ik doordeweeks tussen 9 en 3 ( 10 en 4 in nederland) thuis ben om iets te signen.
Ja het is inderdaad zo dat het geluid het nog wel doet, maar de AD-34 zelf, de afstandsbediening, werkt niet. Ook was met het keylockje opgevallen, maar dit heeft het voor mij helaas niet opgelost. Nu had ik in een eerder topic al iets gelezen, van jou zelfs dacht ik, dat je ook zo'n probleem had? Hoe heb je het nu uiteindelijke opgelost?peerke63nl schreef op maandag 03 maart 2008 @ 03:17:
[...]
StanPC:
Alsof wij er wat aan kunnen doen. En als het weer kan lees je het vast wel snel hier... Tot die tijd kan je er niks aan veranderen. Dus wacht nou is af. Je bent echt niet de enige met dit probleem.Pandemic schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:00:
Dacht dat symbianisagned vandaag wel weer online zou gaan, helaas niet.
[quote]Fuzzillogic schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 17:50:
[...]
Tip: zet Javascript/ECMAscript uit. Je zult zien dat het dan allemaal nog een stuk sneller en soepeler gaat, en je bespaart nog fors op de databundel ook. Veel sites includen gigantische bergen aan javascriptdrek die eigenlijk zelden nuttig gebruikt wordt.
[...]
Tip: zet Javascript/ECMAscript uit. Je zult zien dat het dan allemaal nog een stuk sneller en soepeler gaat, en je bespaart nog fors op de databundel ook. Veel sites includen gigantische bergen aan javascriptdrek die eigenlijk zelden nuttig gebruikt wordt.
[ Voor 14% gewijzigd door sonsan op 03-03-2008 17:15 ]
Hoe zet ik die Javascript uit bij de N95?sonsan schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:15:
[quote]Fuzzillogic schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 17:50:
[...]
Toepassingen, Web, opties, instellingen, algemeen: Java/ECMA-script.
Probleem lag geheel aan de kant van de provider is nu blijkbaar opgelost.Ruizzie schreef op maandag 03 maart 2008 @ 08:48:
Vraagje.. Iemand wel eens van 'GW Error 423 - locked' gehoord?
Oké, gevonden, maar wat doet Java?ECMA-script eigenlijk...?Pandemic schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:26:
[...]
Toepassingen, Web, opties, instellingen, algemeen: Java/ECMA-script.
Dat soort scripts toelaten of niet toelaten op webpagina's. Daar kan je Google voor gebruiken hoor...sonsan schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:35:
[...]
Oké, gevonden, maar wat doet Java?ECMA-script eigenlijk...?
Off topic opmerking: als jij tien keer meer dan het gemiddelde (van alle verbruikers) verbruikt, dan rekenen ze jou dus vast niet mee in het gemiddelde, daarmee is hun stelling dus sowieso al onjuist. Immers als er 2 gebruikers zijn, waarbij er 1 25 mb gebrukt en de ander 250, dan is het gemiddelde dus 137,5 en daarmee verbruikt de persoon met 250mb niet tienmaal zoveel, maar slechts 2 maal zoveel, bovendien denk ik dat het gemiddelde verbruik sowieso veel hoger ligt als ik zo de fora over dit onderwerp lees.Mau_Maus schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:10:
[...]
[...]
http://www.vodafone.nl/Vo...f_blox_postpaid_nov07.pdf
Doe ik toch mee aan de abbo infoWas het laatste van me
Verwijderd
Hallo,
Ik heb gisteren hetzelfde probleem gehad als ceelcoumans,
Ik had mijn Nokia N95 in mijn broekzak, ik was buiten, ongeveer 1 uurtje, ik fietste daarna naar huis, haalde de telefoon uit mijn broekzak en bam, heel het scherm van binnen kapot, net alsof het gebroken was, hier de foto van ceelcoumans, zo zag het er bij mij precies hetzelfde uit

Ik ben dus met mijn N95 naar KPN bussiness center gegaan(het telefoon via Hi online besteld, heb hem pas 2 maandjes) en daar zeiden ze oke we kijken even, toen ze terug kwamen na 3 minuten, was het scherm al gerepareerd en moest ik 95 euro betalen, en zij zeiden dat het niet onder garantie viel, maar ook ik hem hem niet laten vallen, helemaal niks, ik ga binnenkort naar de Nokia shop wat, kan ik nu het beste doen, want ik vind het echt belachelijk, ik hoop dat ik dit op de garantie kan gooien, want ik ben woedend?? heeft iemand nog verdere tips, want ik weet niet zeker of dit gaat lukken, Met vriendelijke groeten H. Vervoort
Ik had mijn Nokia N95 in mijn broekzak, ik was buiten, ongeveer 1 uurtje, ik fietste daarna naar huis, haalde de telefoon uit mijn broekzak en bam, heel het scherm van binnen kapot, net alsof het gebroken was, hier de foto van ceelcoumans, zo zag het er bij mij precies hetzelfde uit

Ik ben dus met mijn N95 naar KPN bussiness center gegaan(het telefoon via Hi online besteld, heb hem pas 2 maandjes) en daar zeiden ze oke we kijken even, toen ze terug kwamen na 3 minuten, was het scherm al gerepareerd en moest ik 95 euro betalen, en zij zeiden dat het niet onder garantie viel, maar ook ik hem hem niet laten vallen, helemaal niks, ik ga binnenkort naar de Nokia shop wat, kan ik nu het beste doen, want ik vind het echt belachelijk, ik hoop dat ik dit op de garantie kan gooien, want ik ben woedend?? heeft iemand nog verdere tips, want ik weet niet zeker of dit gaat lukken, Met vriendelijke groeten H. Vervoort
Iemand ook het probleem dat er in de galerij steeds een aantal icoontjes (6 stuks) met de noemer gmobile.ini blijven staan? Ik heb alle files van Garmin op hidden staan en bovendien alle _PAlbTN mappen verwijderd, maar krijg ze niet weg. Bij mijn vorige versie van Garmin lukte het hidden maken wel... heb nu de nieuwste 4.10.60 erop en krijg alleen deze hardnekkige gmobile niet weg...
Goodgoan!
Ik kan mij herinneren dat er jaren geleden ook zoiets was met nokia telefoons en schermen die spontaan barstten. Ik vraag mij af of er nu hetzelfde aan de hand is. Ik heb dit nu al een paar keer gelezen. Toen hebben ze volgens mij een soort recall gedaan, of in ieder geval het probleem erkend.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 20:52:
Hallo,
[afbeelding]
Nu wil ik niet lullig doen maar ik denk toch echt dat je de schuld bij jezelf zoeken moet.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 20:52:
Hallo,
[afbeelding]
Ik heb al eens eerder uitgebreid toegelicht welke krachten erop het toestel uitgeoefend kunnen worden en zeker bij fietsen of je moet zo'n uit de kluiten gewassen skater broek dragen waar je broekzakken dienst doen als fiets tassen.
Denk daar maar eens over na en suc6 met verhaal van schade, ik schat je kansen op NUL.
*doet voorspelling dat dit tegen gesproken wordt maar blijf toch bij mijn standpunt, denk er zelf maar eens over na*
Spontaan? Weet je wat spontaan is? als je toestelscherm barst als deze op tafel ligt.ffb schreef op maandag 03 maart 2008 @ 21:34:
[...]
Ik kan mij herinneren dat er jaren geleden ook zoiets was met nokia telefoons en schermen die spontaan barstten. Ik vraag mij af of er nu hetzelfde aan de hand is. Ik heb dit nu al een paar keer gelezen. Toen hebben ze volgens mij een soort recall gedaan, of in ieder geval het probleem erkend.
Komop zeg ben allemaal nu eens reëel. Toestel in broekzak tijdens fietsen is vragen om problemen, is niet de eerste keer dat ik deze manier van "defect" voorbij zie komen
[ Voor 16% gewijzigd door schumi2004 op 03-03-2008 21:43 ]
Ehm... Mijn toestel is sowieso in orde, heb net een nieuwe n95 8GB en twijfel er niet eens over hem mee naar buiten te nemen voor ik mijn case binnen heb (proporta alu crystal trouwens moet erg mooi zijn!).schumi2004 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 21:41:
[...]
Nu wil ik niet lullig doen maar ik denk toch echt dat je de schuld bij jezelf zoeken moet.
Ik heb al eens eerder uitgebreid toegelicht welke krachten erop het toestel uitgeoefend kunnen worden en zeker bij fietsen of je moet zo'n uit de kluiten gewassen skater broek dragen waar je broekzakken dienst doen als fiets tassen.
Denk daar maar eens over na en suc6 met verhaal van schade, ik schat je kansen op NUL.
*doet voorspelling dat dit tegen gesproken wordt maar blijf toch bij mijn standpunt, denk er zelf maar eens over na*
[...]
Spontaan? Weet je wat spontaan is? als je toestelscherm barst als deze op tafel ligt.
Komop zeg ben allemaal nu eens reëel. Toestel in broekzak tijdens fietsen is vragen om problemen, is niet de eerste keer dat ik deze manier van "defect" voorbij zie komen
Maar eh gast, er is serieus een aantal jaren geleden met de Nokia xxxx (een van de eerste populaire Nokia's volgens mij) een probleem geweest dat ook uitgebreid in de media is geweest over spontaan kapot springende schermen, was rond dezelfde periode als de spontaan ontbrandende accu's van Nokia (of kun je je dat ook niet herinneren?) volgens mij. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat het dus niet de eerste keer zou zijn dat er zoiets is met Nokia toestellen. Los van of de posters die dit melden wel of niet zorgvuldig met hun toestel zijn omgegaan.
Verder heb ik al jaren oude mobieltjes altijd in mijn zak gehad (nooit Nokia) en er is er nog nooit een scherm gesprongen (ook niet als er sleutels bij zaten, wat ik natuurlijk wel altijd probeerde te voorkomen).
Ik denk dat je doelt op andere fout met schermen van nokia... was geloof ik met 8810 ofzo... De scherm werd dan gescrambelt... Niet zoals dit... Die schermen werden gratis vervangen.ffb schreef op maandag 03 maart 2008 @ 21:34:
[...]
Ik kan mij herinneren dat er jaren geleden ook zoiets was met nokia telefoons en schermen die spontaan barstten. Ik vraag mij af of er nu hetzelfde aan de hand is. Ik heb dit nu al een paar keer gelezen. Toen hebben ze volgens mij een soort recall gedaan, of in ieder geval het probleem erkend.
Al gaat het niet express.... In een broek heb je vaak niet door wat er mee kan gebeuren.. sleutels.. een hoekje van een tafel.. zon kliknagel van een spijkerbroek... als dat drukt op je scherm, kan het zo gebeurd zijn zonder dat je het merkt.
Dat zou inderdaad kunnen, weet niet precies wat je bedoelt met gescrambled, maar volgens mij waren de schermen onleesbaar geworden weet niet of het glas daadwerkelijk was gebarsten (toch staat mij een beeld bij van barstjes) maar het kan ook het onderliggende spul zijn geweest..Mau_Maus schreef op maandag 03 maart 2008 @ 21:50:
[...]
Ik denk dat je doelt op andere fout met schermen van nokia... was geloof ik met 8810 ofzo... De scherm werd dan gescrambelt... Niet zoals dit... Die schermen werden gratis vervangen.
Maar hoe dan ook ik kan inderdaad niet met zekerheid zeggen dat het hetzelfde is. Toch vervelend voor die kerel in ieder geval. Maar ja je moet je toestel ook gewoon niet onbeschermd in je broekzak doen, liever helemaal niet in broekzak. Beter om een case te gebruiken.
Toch ben ik benieuwd of dit verhaal geen staartje krijgt...
Je maakt hier denk ik nogal een fout door aan te nemen dat de bezoekers van dit forum representatief voor Nederland zijn. Dit is nogal een IT freak forum natuurlijk. Uit meerdere onderzoeken blijkt dat de meeste mensen echt niet verder komen dan af en toe nu.nl en vaak al aan 10MB hiervoor genoeg hebben.ffb schreef op maandag 03 maart 2008 @ 19:45:
[...]
denk ik dat het gemiddelde verbruik sowieso veel hoger ligt als ik zo de fora over dit onderwerp lees.
Op basis daarvan geloof ik een gemiddelde van 20 wel. Gewoon heel veel mensen met gemiddeld 10 en enkele uitschieters naar heel veel daar boven.
PS: Maar bedankt voor het opkrikken van het gemiddelde, heb ik weer minder snel last van de FUP.
[ Voor 12% gewijzigd door xahmol op 03-03-2008 22:34 ]
Hm.. Ik denk dat je gelijk hebt. Had geen rekening gehouden met die verhouding tussen 'veel' verbruikers en de weinig verbruikers.xahmol schreef op maandag 03 maart 2008 @ 22:30:
[...]
Je maakt hier denk ik nogal een fout door aan te nemen dat de bezoekers van dit forum representatief voor Nederland zijn. Dit is nogal een IT freak forum natuurlijk. Uit meerdere onderzoeken blijkt dat de meeste mensen echt niet verder komen dan af en toe nu.nl en vaak al aan 10MB hiervoor genoeg hebben.
Op basis daarvan geloof ik een gemiddelde van 20 wel. Gewoon heel veel mensen met gemiddeld 10 en enkele uitschieters naar heel veel daar boven.
PS: Maar bedankt voor het opkrikken van het gemiddelde, heb ik weer minder snel last van de FUP.Zit zelf zo op de 70MB per maand nu, maar ik gebruik ook geen laptop op de verbinding.
Heb het zelf net aangezet (blox zorg. inet), ga eens kijken wat ik er mee ga doen deze maand. Vind wel dat Vodafone erg ondoorzichtig is wat tarieven betreft, de ene site kost wel geld de andere niet, youtube is gratis maar radio 538 stream weer niet, durf hierdoor niet heel veel te gaan surfen. Vf zegt verder dat je een waarschuwing krijgt als je moet betalen maar heb dit net bij een dienst via vf live geprobeerd maar kwam niets tegen, Vf zegt dat dat aan mijn telefoon ligt.. Zat verder nog niet aan het aan die dienst verbonden abonnement vast.
Kunnen we aub de discussies over de diverse verbindingen, snelheden enz in het juiste forum houden, en dus niet hier.
[ Voor 33% gewijzigd door dafmay op 03-03-2008 22:53 ]
Verwijderd
Beste mensen,
Ik heb overal gezocht naar het antwoord op me vraag. Kon het helaas niet vinden.
Ik heb een N95 8GB Unbranded (ik heb Hi,maar kon er ook een Orange-kaart instoppen en deze werkt) en ik heb gisteren de firmware-update gedaan naar 15.0.015. Deze update is goed verlopen, maar als ik in het hoofdmenu het submenu Galerij kies en dan naar Afbeeldingen en Video ga, dan gaat ie meteen terug naar het Hoofdmenu. Zodoende kan ik dus geen afbeeldingen en video's via de galerij bekijken. Moet ik nu de firmware-update opnieuw uitvoeren of zijn er andere oplossingen Ik heb tevens een back-up gemaakt van voor dat ik de update uitvoerde.
Verder een totaal andere vraag. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik inkomende gegevens die via bluetooth van een andere GSM komen, automatisch opslaan in het massageheugen? Nu wordt er opgeslagen in het telefoongeheugen die maar 135 mb telt. Voor bestanden die groter dan 135 mb zijn, heb ik dus een probleem. IS dit probleem bekend en heeft iemand een oplossing?
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.Hoop dat dit het juiste topic ervoor is. Zo niet, mijn excuses!
Met vriendelijke groet
Ik heb overal gezocht naar het antwoord op me vraag. Kon het helaas niet vinden.
Ik heb een N95 8GB Unbranded (ik heb Hi,maar kon er ook een Orange-kaart instoppen en deze werkt) en ik heb gisteren de firmware-update gedaan naar 15.0.015. Deze update is goed verlopen, maar als ik in het hoofdmenu het submenu Galerij kies en dan naar Afbeeldingen en Video ga, dan gaat ie meteen terug naar het Hoofdmenu. Zodoende kan ik dus geen afbeeldingen en video's via de galerij bekijken. Moet ik nu de firmware-update opnieuw uitvoeren of zijn er andere oplossingen Ik heb tevens een back-up gemaakt van voor dat ik de update uitvoerde.
Verder een totaal andere vraag. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik inkomende gegevens die via bluetooth van een andere GSM komen, automatisch opslaan in het massageheugen? Nu wordt er opgeslagen in het telefoongeheugen die maar 135 mb telt. Voor bestanden die groter dan 135 mb zijn, heb ik dus een probleem. IS dit probleem bekend en heeft iemand een oplossing?
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.Hoop dat dit het juiste topic ervoor is. Zo niet, mijn excuses!
Met vriendelijke groet
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2008 00:06 ]
Dan heb ik even 'n vraagje aan jou: heb je de N95 8GB via www.hi.nl besteld?Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 23:54:
Beste mensen,
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.Hoop dat dit het juiste topic ervoor is. Zo niet, mijn excuses!![]()
Met vriendelijke groet
Alvast bedankt
Verwijderd
Ja dat kan (denk ik ) niet anders ,je krijg het bij Nokia altijd als bericht binnen op je telefoon en dan kan je pas opslaan in telefoon of geheugen.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 23:54:
Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.Hoop dat dit het juiste topic ervoor is. Zo niet, mijn excuses!![]()
Met vriendelijke groet
Maar wat wil ie dan wel niet verzenden ,een kompleete film of zo dat duurt effe hoor Bluetooth is snel maar 135 mb
Bij de gewone N95 kun je dat instellen onder Berichten - opties - instellingen - overige maar ik weet niet of dit ook telt voor de 8 Gb versieVerwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 08:03:
[...]
Ja dat kan (denk ik ) niet anders ,je krijg het bij Nokia altijd als bericht binnen op je telefoon en dan kan je pas opslaan in telefoon of geheugen.
Maar wat wil ie dan wel niet verzenden ,een kompleete film of zo dat duurt effe hoor Bluetooth is snel maar 135 mb
Het komt regelmatig voor dat als ik gegevensoverdracht kies, zodra ik mijn usb kabel aansluit dat mijn Nokia N95 8GB aangeeft dat deze niet geactiveerd kan worden, omdat het al in gebruik is door een ander applicatie. Het enige dat helpt is dan mijn tel uitdoen en dan weer aandoen.
Enige oplossing hiervoor?
Daarnaast heb ik vandaag Route 66 Mobile 7.3 geinstalleerd, maar zodra ik deze open sluit ie weer direct. Hoe kan dit?
Enige oplossing hiervoor?
Daarnaast heb ik vandaag Route 66 Mobile 7.3 geinstalleerd, maar zodra ik deze open sluit ie weer direct. Hoe kan dit?
Verwijderd
Weet iemand hoe het kan dat de Nokia N96 nu al te koop is op eBay? http://search.ebay.com/se...itle=nokia+n96&category0=
Verwijderd
Dat zijn email adressen/ domein namen die te koop staanVerwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 08:41:
Weet iemand hoe het kan dat de Nokia N96 nu al te koop is op eBay? http://search.ebay.com/se...itle=nokia+n96&category0=

Verwijderd
Op martkplaats.nl staat er ook 1 te koopVerwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 08:47:
[...]
Dat zijn email adressen/ domein namen die te koop staan
Verwijderd
Vorige weekend was ik bij ene popfestival met kei-harde muziek geweest.
Vlak voor ik daar kwam, heb ik eerst mijn mobiel opgeladen. Zelfs allemaal vol.
Tijdens de nacht daar te feesten, ging de N95 vanzelf uit. Ik dacht dat het stuk werd of dat de battery leegezogen was.
Op volg dag werd het weer opgeladen. Het werkt weer...oefff!
Waar lag het aan dat de battery leeggezogen was?
Ik heb een sterke indruk dat het door de harde muziek kwam, huh.
Hebben meesten van jullie ook last van?
Vlak voor ik daar kwam, heb ik eerst mijn mobiel opgeladen. Zelfs allemaal vol.
Tijdens de nacht daar te feesten, ging de N95 vanzelf uit. Ik dacht dat het stuk werd of dat de battery leegezogen was.
Op volg dag werd het weer opgeladen. Het werkt weer...oefff!
Ja dat blijft net als voor jou, voor ons gissen. Laatste firmware? 100% zeker dat er niks op de achtergrond meeliep? Door harde muziek lijkt me sterk. Heb hem ook een keer met een concert meegenomen in de Paradiso... was ook hard vooraan... Maar batterij bleef primaVerwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:32:
Unbranded is wat anders als unlocked he...Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 23:54:
Ik heb een N95 8GB Unbranded (ik heb Hi,maar kon er ook een Orange-kaart instoppen en deze werkt)
Ja dan sla je je berichten op je geheugenkaart. Je kan dan inderdaad wel grotere bestanden ontvangen, maar ze blijven in je inbox komen.Maite schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 08:17:
[...]
Bij de gewone N95 kun je dat instellen onder Berichten - opties - instellingen - overige maar ik weet niet of dit ook telt voor de 8 Gb versie
Trap er gewoon niet in... Inmiddels weten we wel beter toch?
[ Voor 29% gewijzigd door Mau_Maus op 04-03-2008 10:30 ]
Wat loop je nou continu te zeuren? Denk gewoon zelf eens logisch na. Je hoeft het helemaal niet verplicht te signen tussen 10 & 4Pandemic schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:00:
Dacht dat symbianisagned vandaag wel weer online zou gaan, helaas niet.

Nou er is een update-je ervoor... Alleen is die vrijwel uselessPhoolie schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 11:16:
[...]
Wat loop je nou continu te zeuren? Denk gewoon zelf eens logisch na. Je hoeft het helemaal niet verplicht te signen tussen 10 & 4
Als je ingelogt bent dan:
https://www.symbiansigned...ublic/openSignedOnline.do
Dat is een beta signing met beperkte mogelijkheden... Zie website voor welke mogelijkheden
Opened signs from 9am to 3pm UK TIME, Monday to Friday.
In this time period there's a link at the top of the site which read "Try the open signing beta here". (It's real small so its easy to miss).
Yes you need an account to use Open Sign Beta.
You now have to sign your app with their tools. Any applications that is UID lock will not get sign (Rotateme, nokmote, shake sms, slide hangup, eqalttab) will not signed due to UID locked.
[ Voor 55% gewijzigd door Mau_Maus op 04-03-2008 11:33 ]
Sterke muziek kan ik niet beamen (dat trek ik zelf niet meerVerwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 09:32:

Kunnen we aub eens wat relaxter worden op dit forum als het gaat om zaken die sterk verwant zijn aan de N95 hier bespreekbaar te laten? De N95 is bij uitstek een apparaat dat wordt aangeschaft om o.a. mee te internetten, dus internetabonnement informatie is wat mij betreft interessant nieuws dat ik hier graag zie. Sommigen hier gaan echt te ver als het gaat om doorverwijzen naar andere fora. Straks krijgen we voor elke futiliteit een verwijzing naar een ander forum. Veel mensen beginnen hun post nu al met excuses omdat ze het antwoord niet konden vinden met de zoekfunctie, een blijk van een doorgeschoten moderatiezucht die de sfeer hier wat mij betreft aan het verpesten is.dafmay schreef op maandag 03 maart 2008 @ 22:53:
Kunnen we aub de discussies over de diverse verbindingen, snelheden enz in het juiste forum houden, en dus niet hier.
Maar een abbo is niet sterk verwant aan de N95. Symbian apps nog wel bijv... Abbo is zo alround, dat daar aparte topics voor zijn... En daarin kan je eventueel vragen wat kan passen bij een N95, wat ik best logisch vind. Het is hier nu al een stuk minder, maar soms wordt je met abbo's doodgegooit hier.Megalodon_67 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:08:
[...]
Kunnen we aub eens wat relaxter worden op dit forum als het gaat om zaken die sterk verwant zijn aan de N95 hier bespreekbaar te laten? De N95 is bij uitstek een apparaat dat wordt aangeschaft om o.a. mee te internetten, dus internetabonnement informatie is wat mij betreft interessant nieuws dat ik hier graag zie. Sommigen hier gaan echt te ver als het gaat om doorverwijzen naar andere fora. Straks krijgen we voor elke futiliteit een verwijzing naar een ander forum. Veel mensen beginnen hun post nu al met excuses omdat ze het antwoord niet konden vinden met de zoekfunctie, een blijk van een doorgeschoten moderatiezucht die de sfeer hier wat mij betreft aan het verpesten is.
En als mensen al met excuses beginnen, betekend dus dat ze weten dat het goed is om eerst te zoeken. Tuurlijk is het geen prettige situatie, maar daar zijn een heleboel andere mensen aan te danken, die het nodig vonden dingen te vragen die soms al op de zelfde pagina genoemd werden. En dat gebeurd echt te vaak.
Maar goed dat is mijn mening. En dit soort dingen kan je beter bij de moderators zelf neerleggen in de bestemde topics daarvoor (jaja ik verwijs
BTW: Wist je dat je nu precies 67 berichten hebt Megalodon_67
[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 04-03-2008 12:32 ]
Zoals gewoonijk slaat Maus de spijker op z'n kop, ik had het niet beter kunnen verwoorden.Mau_Maus schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:29:
[...]
Maar een abbo is niet sterk verwant aan de N95. Symbian apps nog wel bijv... Abbo is zo alround, dat daar aparte topics voor zijn... En daarin kan je eventueel vragen wat kan passen bij een N95, wat ik best logisch vind. Het is hier nu al een stuk minder, maar soms wordt je met abbo's doodgegooit hier.
En als mensen al met excuses beginnen, betekend dus dat ze weten dat het goed is om eerst te zoeken. Tuurlijk is het geen prettige situatie, maar daar zijn een heleboel andere mensen aan te danken, die het nodig vonden dingen te vragen die soms al op de zelfde pagina genoemd werden. En dat gebeurd echt te vaak.
Maar goed dat is mijn mening. En dit soort dingen kan je beter bij de moderators zelf neerleggen in de bestemde topics daarvoor (jaja ik verwijs), dan hier neer te leggen. Dan vervuil je dit topic niet en krijg je sneller een respons.
"Maintenance Break
The service is currently down for a maintenance break. Please try again later"
@Symbiansigned.com registration.
Wat een incapable mensen daar zeg, hebben cht geen idee wat voor bottleneck ze vormen.
Wat een incapable mensen daar zeg, hebben cht geen idee wat voor bottleneck ze vormen.
Een bottleneck voor jou ja.Pandemic schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 12:47:
"Maintenance Break
Heb je nou echt niks beters te doen dan de hele dag lopen zeiken over symbian signed?
Nee.Phoolie schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 13:00:
[...]
Een bottleneck voor jou ja.
Heb je nou echt niks beters te doen dan de hele dag lopen zeiken over symbian signed?
Verwijderd
Ik heb de N95 8GB gehaald bij een business center van KPN. Niet besteld via de site ofzo. Ik denk dat ik geen branded software heb.Kurvers schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 07:30:
[...]
Dan heb ik even 'n vraagje aan jou: heb je de N95 8GB via www.hi.nl besteld?
Alvast bedankt
Hij was bij de aankoop unlocked.
Verder heb ik het probleem met inkomende documenten opgelost door inderdaad naar Berichten-Opties-Instellingen-Overige te gaan. Ik wilde een filmpje die geschoten is met een LG Viewty van een collega naar mijn GSM verzenden via Bluetooth. Maar hij kwam op me Telefoongeheugen terecht en niet op het Massageheugen.
Maar het probleem met mijn galerij,nadat ik me GSM ge-update hebt met firmware 15.0.015, is dat bekend? Moet ik het opnieuw updaten of moet ik terug gaan naar me mijn back-up met de oudere firmware?
Had je het probleem voor of na het terug zetten van je backup? Best kans dat er een fout in je backup zit... Ik zelf backup nooit voor een herinstallatie of fw update... Contacten doe ik op me SIM en alles opnieuw installeren.Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:52:
[...]
Maar het probleem met mijn galerij,nadat ik me GSM ge-update hebt met firmware 15.0.015, is dat bekend? Moet ik het opnieuw updaten of moet ik terug gaan naar me mijn back-up met de oudere firmware?
Verwijderd
Ik had het probleem nadat ik de firmware 15.0.015 erop zette. Ik heb de backup wel gemaakt maar niet terug gezet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.