Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.839 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Als ik die commercial van de N95 8gb zie, ziet hij er toch best goed uit.
Ben benieuwd wanneer hij nou beschikbaar zal zijn...m'n abbonement verloopt eind december, dus mag eind deze maand al een nieuwe telefoon uitzoeken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobodie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 04:53
Voor hen die net als ik een N95 van T-Mobile hebben, de nieuwste firmware staat voor dat toestel klaar bij Nokia op de site, V 12.0.0.13 dus. Zelf zonder problemen geinstalleerd, wel even een back-up maken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:54
Gisteren maar weer eens navraag gedaan bij de "vrienden" van Vodafone. Maar die konden wederom weer niet zeggen wanneer die de firmware gaan leveren. En hoe verassend wezen ze weer naar Nokia. Die op hun beurt elke keer naar Vodafone wijst.

Je wordt daar echt zo ontiegelijk moe van. Wat dat betreft kunnen ze een voorbeeld nemen aan T-Mobile.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 19:57
NSU1200C schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:45:
Wie kent het probleem dat Map Loader geen kaarten op de SD kaart weg kan schrijven?
Map Loader ziet dat er een SD-kaart is, haalt vervolgens de kaart(en) op, kijkt nog eens of er een geheugenkaart is en zegt vervolgens dat de verbinding onderbroken is..
Laatste versies van Map Loader en Maps in gebruik, zowel via mass storage als met een card reader geprobeerd. Software opnieuw geinstalleerd na het register opgeschoond te hebben, mapstructuur van de geheugenkaart verwijderd en opnieuw aan laten brengen...

Wie heeft er nog een goede tip?
Voor het oplossen van je probleem heb ik helaas geen tip. Ben zelf al enkele dagen en heel wat uren bezig met dit probleem. Geen oplossing gevonden helaas. Ik denk toch dat ik Route 66 ga proberen, nu symbian signed (als het goed is) weer werkt. Misschien ook een tip voor jou...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSU1200C
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 15:22
Vinny_B schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:52:
[...]

Voor het oplossen van je probleem heb ik helaas geen tip. Ben zelf al enkele dagen en heel wat uren bezig met dit probleem. Geen oplossing gevonden helaas. Ik denk toch dat ik Route 66 ga proberen, nu symbian signed (als het goed is) weer werkt. Misschien ook een tip voor jou...?
Ik denk het maar wel. Afgelopen weekend nog wat mappen van een andere N95 afgehaald en even gekeken of de instelling 'voetganger' een beetje werkt als je op de fiets zit en de weg zoekt: zowel als voetganger of als fietser lijkt het met niet verstandig om bij Alkmaar de ringweg te nemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Laatst online: 18-03-2021
Vraagje: Ik ben op zoek naar een autosteun voor de N95. Ik heb online al wat shops afgezocht en Brodit is wel een bekende naam waarnaar ik heb gezocht, maar ik heb nog niet echt wat kunnen vinden. Ik wil een zuignap zodat ik hem in meerdere auto's kan gebruiken. Hoeft niet i.c.m. een (BT) carkit, gewoon een passieve houder waarbij je een losse autolader gebruikt. Iemand tips? Misschien een ander merk dat goed bevalt? Alvast bedankt!

EDIT: Iemand ervaring met deze unit? Hij is niet duur, maar kan de slider nog wel omhoog?

[ Voor 15% gewijzigd door IMadeLove2MyN95 op 18-09-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:35
IMadeLove2MyN95 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:10:

EDIT: Iemand ervaring met deze unit? Hij is niet duur, maar kan de slider nog wel omhoog?
Lijkt verdacht veel op deze

En zo te zien kan de slider nog wel omhoog.

Afbeeldingslocatie: http://www.coralphones.co.uk/F2SImages/ICH-N95_detail_4.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Robbie T op 18-09-2007 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
Hmmm ik kan niet op eBay vanaf hier, maar ik heb hem besteld bij Telecomtelecom. Ik zal laten weten of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
IMadeLove2MyN95 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:37:
Hmmm ik kan niet op eBay vanaf hier, maar ik heb hem besteld bij Telecomtelecom. Ik zal laten weten of het wat is.
Heb even mijn post aangezet, afbeelding erbij gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:57
Wat een kl*te NSP zeg (heb er al eens eerder over geklaagd), deze gebeld nadat ik ruime anderhalve maand geleden geweest ben voor slider probleem vandaag maar eens gebeld of de onderdelen al binnen waren meteen krijg ik de melding dat deze direct opgestuurd moet worden naar Nokia voor slider problemen, is dit bekend hier? Het feit dat deze opgestuurd moeten worden tegenwoordig.
En dat deze kl**tviolen er nog geld voor durven te vragen ook onder het mom van handeling kosten welk niet vergoed zouden worden door nokia :( maar geeft niet nokia is/was er al van op de hoogte en wordt op hogerhand actie op ondernomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:54:
Wat een kl*te NSP zeg (heb er al eens eerder over geklaagd), deze gebeld nadat ik ruime anderhalve maand geleden geweest ben voor slider probleem vandaag maar eens gebeld of de onderdelen al binnen waren meteen krijg ik de melding dat deze direct opgestuurd moet worden naar Nokia voor slider problemen, is dit bekend hier? Het feit dat deze opgestuurd moeten worden tegenwoordig.
En dat deze kl**tviolen er nog geld voor durven te vragen ook onder het mom van handeling kosten welk niet vergoed zouden worden door nokia :( maar geeft niet nokia is/was er al van op de hoogte en wordt op hogerhand actie op ondernomen
NSP in Rijssen (Overijssel) fixt hem in een kwartiertje voor je. Zonder afspraak. Bel wel ff of hij ze op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:50
klein probleem. Mijn linker oor dop volume is veel harder dan de rechter bij het luisteren van radio. Bij andere media spelers niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:58:
[...]

NSP in Rijssen (Overijssel) fixt hem in een kwartiertje voor je. Zonder afspraak. Bel wel ff of hij ze op voorraad heeft.
Niet iemand een NSP in regio Zuid Holland misschien? Ik d8 zelf aan dms2000, iemand daar al eens geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
IMadeLove2MyN95 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:10:
Vraagje: Ik ben op zoek naar een autosteun voor de N95. Ik heb online al wat shops afgezocht en Brodit is wel een bekende naam waarnaar ik heb gezocht, maar ik heb nog niet echt wat kunnen vinden. Ik wil een zuignap zodat ik hem in meerdere auto's kan gebruiken. Hoeft niet i.c.m. een (BT) carkit, gewoon een passieve houder waarbij je een losse autolader gebruikt. Iemand tips? Misschien een ander merk dat goed bevalt? Alvast bedankt!

Ik houd zelf niet zo van zwenkarmpjes etc dus heb deze oplossing bedacht (brodit houder) en werkt tot op heden perfect en geen kans dat deze van het raam komt zeilen ;)

Afbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/4368/17082007010td3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt de n95 8gb uit? is dat al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 09:40
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:46:
wanneer komt de n95 8bg uit? is dat al bekend?
oktober/november wordt aangegeven op sites waar je hem kunt pre-orderen dus zou daar ook even vanuit gaan.

zal dit ook toevoegen in de startpost, is niet de eerste keer dat ik deze vraag zie langs komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:20

robertwebbe

Robert Webbe

NSU1200C schreef op maandag 17 september 2007 @ 16:45:
Wie kent het probleem dat Map Loader geen kaarten op de SD kaart weg kan schrijven?
Map Loader ziet dat er een SD-kaart is, haalt vervolgens de kaart(en) op, kijkt nog eens of er een geheugenkaart is en zegt vervolgens dat de verbinding onderbroken is..
Laatste versies van Map Loader en Maps in gebruik, zowel via mass storage als met een card reader geprobeerd. Software opnieuw geinstalleerd na het register opgeschoond te hebben, mapstructuur van de geheugenkaart verwijderd en opnieuw aan laten brengen...

Wie heeft er nog een goede tip?
Ik heb ook eens zo lopen prutsen met Map Loader... Blijkt dus dat als je een nieuw of leeg micro SD kaartje gebruikt, dat je deze eerst in het toestel moet steken, Nokia Maps een keer moet starten en dan pas met Map Loader kaarten erbij kunt zetten. Blijkbaar wordt er dan iets op het kaartje gezet dat nodig is voor dat MapLoader zijn werk kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
BillMcNeal schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:46:
[...]
Inmiddels heb ik nog twee andere vragen: ik had eerst altijd op mn desktop 2 dingen staan, wlan uitgeschakeld en hetgeen die dag in de kalender stond (soms dus een taak of een verjaardag). Dat is nu weg, volgens mij heb ik het per ongeluk gewist. Weet iemand hoe ik dat weer terug krijg, ik dacht eerst via actieve desktop maar daar kan ik het niet vinden...
Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

BillMcNeal schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:46:
[...]
Inmiddels heb ik nog twee andere vragen: ik had eerst altijd op mn desktop 2 dingen staan, wlan uitgeschakeld en hetgeen die dag in de kalender stond (soms dus een taak of een verjaardag). Dat is nu weg, volgens mij heb ik het per ongeluk gewist. Weet iemand hoe ik dat weer terug krijg, ik dacht eerst via actieve desktop maar daar kan ik het niet vinden...
menu, toepassingen, intrumenten, instellingen, algemeen,persoonlijk, standbymodus, actieve standy by, aan.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal vragen:
Kan je de items op je desktop (stand-by) modus inmiddels veranderen? Dus bijvoorbeeld WLAN weg en daarvoor in de plaats de inbox van Mail for Exchange?

Kan je de functie van het multiemediamenu verwijderen of ongedaan maken. Ik wordt er gek van dat als ik de slider per ongeluk de verkeerde kant opschuif hij het mm-menu opstart. Het is best een zware functie en het duurt dan weer even voordat hij het scherm heeft teruggedraaid. Vraag die daar op volgt is: kan je de rechter menu toets programmeren.

Ik gebruik mail for exchange. Een vriend die een E65 van zijn bedrijf heeft doet dat ook maar heeft wel mooi de inbox van de mail for exchange map op zijn bureaublad staan. Ziet er netjes uit; wel kleine lettertjes maar op zichzelf goed leesbaar. Als hij zijn mail for exchange opent ziet zijn inbox er ook anders uit. Namelijk afzender/onderwerp/datum. Dat zou ik ook handig vinden maar weet niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:52
schumi2004 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:01:
[...]

Niet iemand een NSP in regio Zuid Holland misschien? Ik d8 zelf aan dms2000, iemand daar al eens geweest?
Ben zelf naar dms2000 geweest voor slider, 3 weken kwijt :'( . Je telefoon wordt opgestuurd naar Dynafix. Dus je moet zelf maar kijken als je het wilt doen of niet...
Succes O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
De vraag is al vaker langsgekomen, maar volgens mij heb ik er nog geen antwoord op gezien, misschien is er inmiddels iemand die het weet:

Hoe kan het dat ik geen filmpjes kan bekijken van Youtube, als ik via wifi op het internet zit?

En nog even een vraag: Als ik via Hi de instellingen aanvraag voor internet e.d, krijg ik ze toegestuurd van MMS, Streaming en mobiele startsite (Internet dus). Als ik de instellingen via de telefoon erin laat zetten, staat er ook eentje bij van: Kpn Internet.

Welke moet ik nou hebben?
Kpn Internet of Mobiele startsite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Robbie T schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:33:
De vraag is al vaker langsgekomen, maar volgens mij heb ik er nog geen antwoord op gezien, misschien is er inmiddels iemand die het weet:

Hoe kan het dat ik geen filmpjes kan bekijken van Youtube, als ik via wifi op het internet zit?

En nog even een vraag: Als ik via Hi de instellingen aanvraag voor internet e.d, krijg ik ze toegestuurd van MMS, Streaming en mobiele startsite (Internet dus). Als ik de instellingen via de telefoon erin laat zetten, staat er ook eentje bij van: Kpn Internet.

Ikzelf heb KPN en gebruik KPN Internet. Ik heb een surf&mail abootje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Ik werkte net met een bluetooth-toetsenbordje en een internet-verbnding. Viel me op dat i geregeld een "geen reactie van Gateway" kreeg. Zonder het bluetooth-toetsenbordje lukte t wél prima.
Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:25
peerke63nl schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:52:
Ik werkte net met een bluetooth-toetsenbordje en een internet-verbnding. Viel me op dat i geregeld een "geen reactie van Gateway" kreeg. Zonder het bluetooth-toetsenbordje lukte t wél prima.
Bekijk de startpost eens....daar staat de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
@ sjengcity

Ik zag dat in de startpost nog de beta van Maps (Hier een link naar de update van Nokia Maps (v1.1 wk25 b05)) ... inmiddels officieel:
http://europe.nokia.com/A4509291
dafmay schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:04:
[...]

Staat natuurlijk los van het toetsenbordje... Die truck kan je natuurlijk niet op locatie doen...

[ Voor 62% gewijzigd door Mau_Maus op 18-09-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
dafmay schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:04:
[...]

Hallo Dafmay

Ik heb je stukje in de startpost gelezen... maar dat gaat over een WLan-verbinding. Ik werkte op het moment van melden met een UMTS-verbinding.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Robbie T schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:33:

Ik had ook problemen met het streamen van filmpjes. Het bleek dat ondanks dat ik via UMTS connectie aan het surfen was, toch via een Wifi wilde streamen. Als je naar de realplayer gaat en in de instellingen kijkt, kun je daar aangeven welke verbinding hij altijd moet gebruiken bij streamen. Wellicht staat het daar niet op Wifi bij jou. Proxy moet volgens mij ook uitstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
mitchi3 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:14:
[...]

Ben zelf naar dms2000 geweest voor slider, 3 weken kwijt :'( . Je telefoon wordt opgestuurd naar Dynafix. Dus je moet zelf maar kijken als je het wilt doen of niet...
Succes O-)
Dynafix? wie is dat dan? Klinkt als een ander servicepunt.
Maar is het ook opgelost ondanks 3 weken kwijt?
Het is dat ik niet echt een betrouwbaar gevoel heb over de te koop zijnde sliders of deze het probleem verhelpen anders deed ik het zelf

edit:
Niemand die in zuid holland een NSP weet welke nog sliders hebben liggen welke probleem WEL verhelpen?

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 18-09-2007 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinny_B
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-09 19:57
robertwebbe schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:10:
[...]

Ik heb ook eens zo lopen prutsen met Map Loader... Blijkt dus dat als je een nieuw of leeg micro SD kaartje gebruikt, dat je deze eerst in het toestel moet steken, Nokia Maps een keer moet starten en dan pas met Map Loader kaarten erbij kunt zetten. Blijkbaar wordt er dan iets op het kaartje gezet dat nodig is voor dat MapLoader zijn werk kan doen.
Helaas is dat geen oplossing voor mij. Voor vele anderen denk ik ook niet, er zijn namelijk aardig wat topics op het net waarin mensen met hetzelfde probleem kampen.. Heb je zoveel betaald voor de N95, betaal je ook nog eens voor Nokia Maps, werkt het vervolgens niet! ;(

Afbeeldingslocatie: http://vinnyb.tweakdsl.nl/temp/got/error.jpg

Helaas krijg ik Route66 ook niet geinstalleerd ivm een unsigned .sis bestand... Zelf signen is geen optie, heb namelijk geen zin om $200,- te betalen voor een Symbian Signed TC Publisher ID...

Dat wordt dus weer fijn met geprinte A4tjes navigeren :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is mischien een beetje offtopic, maar hier een handige tip voor SMS notificatie met Gmail:

Maak een Orange email adres aan (Als je Orange abonnee bent) en laat je Gmail alles automatisch forwarden naar dit Orange mailadres (of andere mailacount met de mogelijkheid).
Bij elke ontvangen email krijg je een sms, zo hoef je niet om de zoveel tijd via UMTS verbinding met de mailserver te laten leggen.

Zover ik kan vinden zijn hieraan geen kosten verbonden. Orangemail valt binnen Orange world gebruik = geen internet access. Over kosten voor SMS danwel het gratis zijn ervan wordt op de hele site met geen woord gerept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Blindfold schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:00:
[...]

Ik had ook problemen met het streamen van filmpjes. Het bleek dat ondanks dat ik via UMTS connectie aan het surfen was, toch via een Wifi wilde streamen. Als je naar de realplayer gaat en in de instellingen kijkt, kun je daar aangeven welke verbinding hij altijd moet gebruiken bij streamen. Wellicht staat het daar niet op Wifi bij jou. Proxy moet volgens mij ook uitstaan.
Stond inderdaad op streamen, en proxy stond aan! Zal het straks nog eens proberen! Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Mijn vriendin had een N73, deze ging kapot, nu heeft ze op het laatst nog een backup naar geheugenkaart gemaakt. Nu heeft ze een N95, hoe importeer ik nu deze contacts?

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:30:
Een aantal vragen:
Kan je de items op je desktop (stand-by) modus inmiddels veranderen? Dus bijvoorbeeld WLAN weg en daarvoor in de plaats de inbox van Mail for Exchange?
Nop gaat helaas niet op de N-Serie kun je alleen de iconen aanpassen, niet de agenda of WLAN
Kan je de functie van het multiemediamenu verwijderen of ongedaan maken. Ik wordt er gek van dat als ik de slider per ongeluk de verkeerde kant opschuif hij het mm-menu opstart. Het is best een zware functie en het duurt dan weer even voordat hij het scherm heeft teruggedraaid. Vraag die daar op volgt is: kan je de rechter menu toets programmeren.
Ook hier helaas, nee. Er gemiste kans van Nokia en velen met mij hopen dat dat in de toekomst nog wordt aangepast maar voorlopig is er helemaal niets aan die knop te doen.
Ik gebruik mail for exchange. Een vriend die een E65 van zijn bedrijf heeft doet dat ook maar heeft wel mooi de inbox van de mail for exchange map op zijn bureaublad staan. Ziet er netjes uit; wel kleine lettertjes maar op zichzelf goed leesbaar. Als hij zijn mail for exchange opent ziet zijn inbox er ook anders uit. Namelijk afzender/onderwerp/datum. Dat zou ik ook handig vinden maar weet niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
Dit is een functie uit de E-Serie genaamd active desktop (nogiets) is in het vorige topic ook langs gekomen en helaas niet te krijgen op de N-Serie.

schumi2004 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:01:
Niemand die in zuid holland een NSP weet welke nog sliders hebben liggen welke probleem WEL verhelpen?
Kijk even in de startpost, daar staat een link naar alle NSP's in nederland. Ik zou zeggen bel eerst even en als je er 1 weet kun je het altijd nog hier navragen ;)

peerke63nl schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:52:

Dit is mezelf ook al een paar keer opgevallen tijdens het gebruik van bluetooth en WiFi tegelijk.
Als ik me niet vergis maken beide gebuik van dezelfde "antenne" waardoor ze volgens mij elkaar gewoon storen met WiFi als zwakste van de 2.
Heb je overgens je WLAN settings aangepast? Zo niet zou ik dat misschien eens proberen als ik jou was. Zie de startpost onder tips & trucs.

Vinny_B schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:35:
[...]

Helaas is dat geen oplossing voor mij. Voor vele anderen denk ik ook niet, er zijn namelijk aardig wat topics op het net waarin mensen met hetzelfde probleem kampen.. Heb je zoveel betaald voor de N95, betaal je ook nog eens voor Nokia Maps, werkt het vervolgens niet! ;(
Heb je je telefoon aangesloten op de computer of gewoon je SD kaartje los in de computer zitten? Weet niet zeker of dit kan met Maps maar is anders misschien een idee om te proberen? (denk even hardop....)
Helaas krijg ik Route66 ook niet geinstalleerd ivm een unsigned .sis bestand... Zelf signen is geen optie, heb namelijk geen zin om $200,- te betalen voor een Symbian Signed TC Publisher ID...
Kijk even in de start post onder software en dan signen of check anders dit forum even

jopie schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:19:
Mijn vriendin had een N73, deze ging kapot, nu heeft ze op het laatst nog een backup naar geheugenkaart gemaakt. Nu heeft ze een N95, hoe importeer ik nu deze contacts?
Volgens mij gaat die niet lukken. Je kunt proberen tijdens het terug zetten van een backup om aan te geven dat hij alleen de contacts terug moet zetten maar volgens mij kun je een backup wat gemaakt is met PC Suite alleen terug zetten op de telefoon waar hij ook vanaf komt.
Ik weet niet in hoevere de N73 kapot is maar als je nog in staat bent om te syncen met Outlook zou je dat wel kunnen doen en daarna je N95 met Outlook syncen.
Een derde mogelijkheid is je contactpersonen kopieren uit de N73 heb alleen geen flauw idee of het dat mogelijk is met de N73. Op de N95 zit een functie om je contact te backuppen naar je SD. Hier worden ze allemaal los opgeslagen als .csv files. Als je dat kunt doen op je N73 kun je deze weer kopieren naar de N95. Maar nogmaals, is natuurlijk wel afhankelijk van de staat van de N73 aangezien je zegt dat die kapot was.

zo Sjengcity was here :9

[ Voor 0% gewijzigd door digital-IMEI op 19-09-2007 00:17 . Reden: typo's typo's en nog meer typo's ]

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

jopie schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:19:
als je die N73 (of een leen toestel) hebt kan je syncen tussen de toestellen, N95 heeft daar een progje voor en dat werkte prima met mijn 5410i.
menu, instrumenten, overdracht.

[ Voor 0% gewijzigd door franssie op 19-09-2007 00:26 . Reden: +i ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Robbie T
franssie schreef op woensdag 19 september 2007 @ 00:25:
[...]

als je die N73 (of een leen toestel) hebt kan je syncen tussen de toestellen, N95 heeft daar een progje voor en dat werkte prima met mijn 5410i.
Misschien te voorbarig, maar zoals je kan lezen geeft Jopie aan dat de N73 kapot is ;) .

• schumi2004
Sjengcity schreef op woensdag 19 september 2007 @ 00:12:
[...]
Kijk even in de startpost, daar staat een link naar alle NSP's in nederland. Ik zou zeggen bel eerst even en als je er 1 weet kun je het altijd nog hier navragen ;)
I know buddy maar het scheelt als iemand al ervaring heeft met een bepaald NSP in die regio , scheelt weer een hoop bel werk ;)

Verwijderd

welke gb is genoeg voor de Route66...1 of 2 gb?
Na reacties weet ik dan genoeg wat me te wachten staat.

Verwijderd

[...]

edit:
Ik weet niet of ene NSP te Leiden het wel doet, maar mijn vorige mobiel was bij dit NSP te Haarlem wel verhelpen. Ik zou niet weten of ze jouw probleem willen oplossen. Gewoon vragen....
Zoals Sjengcity al zei, kijk maar op startpost met alle NSP erop. ;)

• peerke63
Sjengcity schreef op woensdag 19 september 2007 @ 00:12:
[...]
Dit is mezelf ook al een paar keer opgevallen tijdens het gebruik van bluetooth en WiFi tegelijk.
Als ik me niet vergis maken beide gebuik van dezelfde "antenne" waardoor ze volgens mij elkaar gewoon storen met WiFi als zwakste van de 2.
Heb je overgens je WLAN settings aangepast? Zo niet zou ik dat misschien eens proberen als ik jou was. Zie de startpost onder tips & trucs.

Goede smorgens deze morgen ;)

Ik heb de startpost doorgelezen. In de startpost betreft het de WLAN-connectie terwijl ik op moment van gebeuren UMTS gebruikte....
(of maakt dat geen verschil :? lijkt me wel...maar ja... wie ben ik ;)
Grtzzzz

• digital-IMEI
peerke63nl schreef op woensdag 19 september 2007 @ 08:07:
Goede smorgens deze morgen ;)

Ik heb de startpost doorgelezen. In de startpost betreft het de WLAN-connectie terwijl ik op moment van gebeuren UMTS gebruikte....
(of maakt dat geen verschil :? lijkt me wel...maar ja... wie ben ik ;)
Grtzzzz
pfff zeg dat wel goeie morgen. Had er helemaal overheen gelezen....
Zou dan ook niet 123 weten waardoor dat komt. Je bereik was voor de rest wel gewoon goed?
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 06:50:
welke gb is genoeg voor de Route66...1 of 2 gb?
Na reacties weet ik dan genoeg wat me te wachten staat.
1GB is meer dan genoeg, de kaarten van Route 66 zijn als ik me niet vergis rond de 130mb

[ Voor 23% gewijzigd door digital-IMEI op 19-09-2007 08:39 ]

• peerke63
Sjengcity schreef op woensdag 19 september 2007 @ 08:30:
[...]
pfff zeg dat wel goeie morgen. Had er helemaal overheen gelezen....
Zou dan ook niet 123 weten waardoor dat komt. Je bereik was voor de rest wel gewoon goed?

[...]
;)
Geen probleem ;)
Ik had inderdaad gewoon volledig bereik. Enige wat ik me kan bedenken is drukt op de mast.
Maar ja dan is het wel toevallig dat het wel goed gaat op moment dat bluetooth-keyboard wordt afgekoppeld... dus BT op N95 bleef aan.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
franssie schreef op woensdag 19 september 2007 @ 00:25:
[...]

dat maar eens proberen. Het scherm is kapot, en nu is de telefoon bij iemand die probeert er een nieuw scherm op te zetten. Kan dus niet zo veel proberen nu.,

• Mau_Maus
  • Niet online
Mau_Maus schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:26:
@ Sjengcity

Ik zag dat in de startpost nog de beta van Maps (Hier een link naar de update van Nokia Maps (v1.1 wk25 b05)) ... inmiddels officieel:
http://europe.nokia.com/A4509291

[...]
Monsieur Sjeng Sjeng??

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:35

WoutF

Hoofdredacteur
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 07:11:
[...]

Ik weet niet of ene NSP te Leiden het wel doet, maar mijn vorige mobiel was bij dit NSP te Haarlem wel verhelpen. Ik zou niet weten of ze jouw probleem willen oplossen. Gewoon vragen....
Zoals Sjengcity al zei, kijk maar op startpost met alle NSP erop. ;)
Leiden stuurt em op

Verwijderd

Modbreak:SPAM!

[ Voor 86% gewijzigd door Ginz op 24-09-2007 22:25 ]

Verwijderd

ondersteunt de N95 wel 6gig ??

http://www.interngeheugen.com/prodmem.odb?artcod=3433

[ Voor 24% gewijzigd door Ginz op 24-09-2007 22:26 ]

• IMadeLove2MyN95
Hoe leverbaar? Is hij op voorraad? Die 4GB kon ook lange tijd bij allerlei webshops worden besteld zonder dat hij direct geleverd werd.

Verwijderd

IMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:59:
Hoe leverbaar? Is hij op voorraad? Die 4GB kon ook lange tijd bij allerlei webshops worden besteld zonder dat hij direct geleverd werd.
dan moet je ff op de link klikken he ja is leverbaar 2 werkdagen in huis :D

• NSU1200C
  • Laatst online: 21-09 15:22
Vinny_B schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:35:
[...]

[afbeelding]
Uiteindelijk is het me op de derde PC gelukt en alleen via mass storage mode, niet in een kaarthouder 8)7

• Mau_Maus
  • Niet online
Iemand interesse in een N95 Pakket? :P Ik ga 8gb kopen... :9~

V&A aangeboden: Nokia N95 Pakket

• dafmay
:) Wat is nu de planning voor wanneer de 8GB versie uit gaat komen ? Ik wacht nog even (ja ik weet dat de prijs van mijn N95 drastisch omlaag zal gaan als de nieuwe versie uit is), omdat ik de nieuwe zwarte versie eerst in levende lijve wil zien. Denk er ook over om de originele gewoon te houden en de nieuwe erbij te nemen...

Nevermind...foto's van de zwarte versie zeggen mij eigenlijk al voldoende...de huidige versie is gewoon een stuk mooier (zilver <> zwart). En aangezien ik voor 99% tevreden ben met mijn N95, ga ik gewoon lekker met deze uitvoering door :)

[ Voor 17% gewijzigd door dafmay op 19-09-2007 15:33 ]

• digital-IMEI
Jaja Maus :P

Ik ga dit wekend de startpost weer bijwerken maar ik had je post zien langskomen en zal hem toevoegen, bedankt daarvoor ;)

• Wicked-Game
Hmm er viel me vandaag iets op aan me N95. Als ik hem uigeschoven heb dan merk ik dat het scherm niet echt vast staat. Zit lichte speling naar boven en naar beneden in uitgeschoven stand. En heb het idee dat er tussen de slider vuil zit waardoor iets aanloopt. Wat is wijsheid, NSP raadplegen, Leverancier (MM) raadplegen? of zelf knutselen. Telefoon is verzekerd...

• IMadeLove2MyN95
Wicked-Game schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:20:
Hmm er viel me vandaag iets op aan me N95. Als ik hem uigeschoven heb dan merk ik dat het scherm niet echt vast staat. Zit lichte speling naar boven en naar beneden in uitgeschoven stand.
Goh daar heb ik nou nog nóóit van gehoord. Volgens mij heb je iets nieuws ontdekt!

• Wicked-Game
IMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:28:
[...]

Goh daar heb ik nou nog nóóit van gehoord. Volgens mij heb je iets nieuws ontdekt!
NOT dus... maar vuil tussen slider is dit zelf beetje weg te halen? Of maar laten doen? Stroeve sliders zijn niet echt handig. Dat slider probleem is me wel bekend, alleen uit het zich bij mij alleen de speling naar boven en beneden in uitgeschoven stand en niet (zoals filmpjes op youtube) op en neer bij indrukken. Het is wel mee te leven, maar dat vuil zeker niet. Ding loopt aan als een gek (gok iets van stof of zand)

• dafmay
Wicked-Game schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:33:
[...]

NOT dus... maar vuil tussen slider is dit zelf beetje weg te halen? Of maar laten doen? Stroeve sliders zijn niet echt handig. Dat slider probleem is me wel bekend, alleen uit het zich bij mij alleen de speling naar boven en beneden in uitgeschoven stand en niet (zoals filmpjes op youtube) op en neer bij indrukken. Het is wel mee te leven, maar dat vuil zeker niet. Ding loopt aan als een gek (gok iets van stof of zand)
Ik vermoed dat je dezelfde handleiding kunt gebruiken als voor het oplossen van slider-probleem. Het gaat er namelijk om dat je de slider losmaakt en vervolgens de rails schoonmaakt. Zie :

http://www.simplysymbian....-wobbly-slider-nokia-n95/

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Robbie T schreef op woensdag 19 september 2007 @ 00:39:
[...]
Misschien te voorbarig, maar zoals je kan lezen geeft Jopie aan dat de N73 kapot is ;) .
Daarom zeg ik ook leen toestel als optie - er meot toch wel ergens een N73 in je omgeving te vinden zijn ljikt me. Anders een leuke reden om mensen te leren kennen.

Back to the N95 bugs.
goodfella schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:58:
klein probleem. Mijn linker oor dop volume is veel harder dan de rechter bij het luisteren van radio. Bij andere media spelers niet??
Dit (b)lijkt inderdaad een fout van de V12 firmware te zijn - internet staat er vol mee en ik heb het ook. Een aan/uit van het toestel hielp mij - voorzolang het duurt.
Gek genoeg deed ie het wel goed met het microffontje ertussen :S gekke software!

• Robbie T
franssie schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:52:
[...]

Daarom zeg ik ook leen toestel als optie - er meot toch wel ergens een N73 in je omgeving te vinden zijn ljikt me. Anders een leuke reden om mensen te leren kennen.

Back to the N95 bugs.
[...]

Dit (b)lijkt inderdaad een fout van de V12 firmware te zijn - internet staat er vol mee en ik heb het ook. Een aan/uit van het toestel hielp mij - voorzolang het duurt.
Gek genoeg deed ie het wel goed met het microffontje ertussen :S gekke software!
Het word tijd dat ik in de hoek ga staan, om mij te schamen, haha!

Sorry! Moet echt beter lezen volgende keer :>

Verwijderd

Nieuw kost die minder sorry

• Mau_Maus
  • Niet online
Oh begin jij ook al :P Het is een pakket. En geen webwinkel, maar Belcompany... Met bon en geen spelling :D

• Robiejan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-11-2023
Beste mannen, ben net nieuw op dit forum. Heeft me veel tijd gekost minimaal 6 delen N95 :P Heb ook een N95 besteld en belde vandaag wanneer hij binnen zou komen (vodafone).

Nu vroegen ze me of ik toch de 8GB wilde of de gewone (i.v.m administratieve fout nog niet verstuurd) ? Deze 8GB kwam de 20e binnen voor de mensen die zich afvragen wanneer deze leverbaar zou zijn..

Bij andere providers/winkels weet ik het verder niet.

• Mau_Maus
  • Niet online
Robiejan schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:19:
Beste mannen, ben net nieuw op dit forum. Heeft me veel tijd gekost minimaal 6 delen N95 :P Heb ook een N95 besteld en belde vandaag wanneer hij binnen zou komen (vodafone).

Nu vroegen ze me of ik toch de 8GB wilde of de gewone (i.v.m administratieve fout nog niet verstuurd) ? Deze 8GB kwam de 20e binnen voor de mensen die zich afvragen wanneer deze leverbaar zou zijn..

Wil je mijne niet kopen dan? ;)

• Robiejan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-11-2023
Nee dank je, heb toch liever een nieuwe ;)

• Robbie T
Hoe zit dat eigenlijk met HDSPA? staat dat standaard aan? en wanneer word daar gebruik van gemaakt?

• schumi2004
Damm stiekem baal ik wel een beetje zeg

http://www.2call.nl/telefoons_detail.php?ID=563

Verwijderd

Bommen en granaten wat voor een wereld leven wij???.Straks betalen we meer voor een lada dan voor een mercedes.789€ betaald voor de n95

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Robiejan schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:19:

Op de site van vodafone staat:
Verwachte leverdatum:
23 oktober 2007.
Hopelijk hebben andere winkels hem ook rond die tijd.

• Mau_Maus
  • Niet online
Robiejan schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:49:
Nee dank je, heb toch liever een nieuwe ;)
Ok snap ik, maar met deze weet je zeker dat je geen problemen hebt... (lees: Geen slider gekut) En ziet er nog net zo uit als nieuw... en je hebt garantie bij Belcompany, maar goed ik heb genoeg reclame nu voor mezelf gemaakt:P

[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 19-09-2007 19:45 ]

• Mau_Maus
  • Niet online
@ Sjengcity en ieder ander

Laatste tijd had ik met opnieuw opstarten zonder memorycard toch problemen dat ie Mass Storage niet kon gebruiken. Misschien kan je dit erbij zetten, lijkt te werken (Thnx 2 Darla Mack):

1.) Push the \"power button\" (once only - DO NOT press and hold as it will turn off your phone)
2.) Select: \"remove memory card\"
3.) Remove your memory card (and press \"ok\" if it requires you to do so)
4.) Turn off your phone
5.) Turn your phone back on (without putting in your memory card YET)
6.) Now, once the phone has already booted, put back your memory card in

En als je dan aan USB zet, is je Memorycard 100% niet in gebruik.

• mitchi3
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:52
[...]

Dynafix? wie is dat dan? Klinkt als een ander servicepunt.
Maar is het ook opgelost ondanks 3 weken kwijt?
Het is dat ik niet echt een betrouwbaar gevoel heb over de te koop zijnde sliders of deze het probleem verhelpen anders deed ik het zelf

edit:
Dynafix is een reparatie centrum. http://www.dynafix.nl/
3 weken kwijt maar wel het slider probleem opgelost!!

• Mau_Maus
  • Niet online

Nog een enorm goede tip gevonden voor de startpost. Hier zocht ik echt vet lang naar (Thnx 2 All About Symbian Forum):

Landscape mode with keypad open

1) Open the camera shutter.
2) Press the Gallery button.
3) Close the camera shutter.
4) Close the gallery.

[ Voor 9% gewijzigd door Mau_Maus op 19-09-2007 20:09 ]

• Robbie T
Mau_Maus schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:06:

Nog een enorm goede tip gevonden voor de startpost. Hier zocht ik echt vet lang naar (Thnx 2 All About Symbian Forum):

4) Close the gallery.
Euhm, hij gaat bij mij ook naar landscape mode als ik kies voor het multimedia gedeelte (dus slider andere kant). Als ik vervolgens de slider dicht doe blijft die ook keurig op landscape staan.

Waarom zou je bovenstaande willen? Want je kan het beeld toch ook draaien via opties? (Bij filmpjes e.d)

• Mau_Maus
  • Niet online
Robbie T schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:18:
[...]

Euhm, hij gaat bij mij ook naar landscape mode als ik kies voor het multimedia gedeelte (dus slider andere kant). Als ik vervolgens de slider dicht doe blijft die ook keurig op landscape staan.

Waarom zou je bovenstaande willen? Want je kan het beeld toch ook draaien via opties? (Bij filmpjes e.d)
Niet met je keypad open! Met spelletjes of als je een routeplanner wilt bedienen in landscape kan dat handig zijn.

Verwijderd

4) Close the gallery.
Inderdaad zeer handig, vooral voor navigatie!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:20:
[...]

Inderdaad zeer handig, vooral voor navigatie!
Juist ;)

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09 20:13
Heb vandaag mijn slider laten fixen bij "Kruitbosch & de Weerd Deventer B.V."

Na een uurtje was het klaar, hij heeft er een splinternieuwe slider in gezet, werkt weer heerlijk moet ik zeggen!
De monteur zei dat mijn slider er erg aan toe was (je hoorde een klikje met naar boven schuiven)... Nu doet die het perfect! :D

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:47
Mau_Maus schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:44:
[...]

Ok snap ik, maar met deze weet je zeker dat je geen problemen hebt... (lees: Geen slider gekut) En ziet er nog net zo uit als nieuw... en je hebt garantie bij Belcompany, maar goed ik heb genoeg reclame nu voor mezelf gemaakt:P
Wat maakt het uit of je bij een belcompany of webshop koopt. Garantie van 2 jaar heb je recht op en je kan gewoon rechtstreeks naar een nokia servicepoint gaan. Dat gaat sneller. Dan dat je naar de belcompany gaat.

Ik koop voor die prijs ook nieuw dan 2dehands

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Mau_Maus
  • Niet online
pinokkia schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:37:
[...]

Wat maakt het uit of je bij een belcompany of webshop koopt. Garantie van 2 jaar heb je recht op en je kan gewoon rechtstreeks naar een nokia servicepoint gaan. Dat gaat sneller. Dan dat je naar de belcompany gaat.

Ik koop voor die prijs ook nieuw dan 2dehands
Nou enigzins vind ik een gewone winkel nog altijd beter dan een webshop... aangezien wettelijk je nog steeds als eerste bij de winkelier moet zijn als er wat mis mee is maar goed.
En dat laatste slaat nergens op... Je hebt gelijk als ik alleen maar de N95 zou aanbieden, maar het is een pakket. Dus lees eerst iets beter...

En bevalt het niet... Niemand hoeft of moet het kopen

[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 19-09-2007 23:13 ]

Verwijderd

FaNtJuH schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:28:
Heb vandaag mijn slider laten fixen bij "Kruitbosch & de Weerd Deventer B.V."

Na een uurtje was het klaar, hij heeft er een splinternieuwe slider in gezet, werkt weer heerlijk moet ik zeggen!
De monteur zei dat mijn slider er erg aan toe was (je hoorde een klikje met naar boven schuiven)... Nu doet die het perfect! :D
Wat een hufters, sorry hoor. 3 weken geleden belde ik ze nog en toen hadden ze nog nooit van het slider probleem gehoord en konden ze me niet helpen. Toen ik aangaf dat het internet bol stond vd klachten kreeg ik de reactie "ach, op internet wordt zoveel gezegd". Ik moest het maar uitzoeken. Ze hadden geen mensen en materiaal om me te helpen.

Ben de volgende dag naar Teunis in Rijssen gegaan (zonder afspraak) en een kwartiertje later stond ik met een nieuwe slider weer buiten.

• Robbie T
Is het eigenlijk ook mogelijk om via bluetooth/usb kabel een "internet" verbinding met mijn laptop te maken? Zodat ik op mijn laptop kan internetten via de telefoon? Heb het nog niet ontdekt namelijk.

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 20:10

CoolHead621

Enjoy every moment

Robbie T schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:08:
Is het eigenlijk ook mogelijk om via bluetooth/usb kabel een "internet" verbinding met mijn laptop te maken? Zodat ik op mijn laptop kan internetten via de telefoon? Heb het nog niet ontdekt namelijk.
Ja dit kan met het nokia software.
aansluiten en kiezen voor internetten.
Je gaat dan via GPRS of UMTS

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

• peerke63

4) Close the gallery.
Mmmm.... of ik doe iets verkeerd... maar bij mij komt het scherm gewoon in "portrait" terug.....

• Mau_Maus
  • Niet online
peerke63nl schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:22:
[...]

Mmmm.... of ik doe iets verkeerd... maar bij mij komt het scherm gewoon in "portrait" terug.....
Ik denk dat ik weet hoe dat komt. Voor je aan stap 1 begint moet keypad open zijn

• peerke63
Mau_Maus schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:30:
[...]

Ik denk dat ik weet hoe dat komt. Voor je aan stap 1 begint moet keypad open zijn
Yuppp... eerst keypad geopend en daarna de stappen 1 t/m 4 uitgevoerd... en op moment dat ik de Gallery button (rechts ........

En toen wist ik wat ik fout deed...
8)7 8)7 Drukte op de multiemediatoets en niet op de Gallerytoets... 8)7 8)7

my mistake... sorry Mau_Maus O-)

• Mau_Maus
  • Niet online
peerke63nl schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:55:
[...]

Yuppp... eerst keypad geopend en daarna de stappen 1 t/m 4 uitgevoerd... en op moment dat ik de Gallery button (rechts ........

En toen wist ik wat ik fout deed...
8)7 8)7 Drukte op de multiemediatoets en niet op de Gallerytoets... 8)7 8)7

my mistake... sorry Mau_Maus O-)
Haha boeie. Zulke foutjes heb ik ook zo vaak gehad. Weer blij dat je zo snel achter bent. Ik heb een keer een maand over 1 letter met iets gelezen. Haha

• Robbie T
CoolHead621 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:21:
[...]

Ja dit kan met het nokia software.
aansluiten en kiezen voor internetten.
Je gaat dan via GPRS of UMTS
Nou heb ik een heel mooi internet abbo van Hi.
In de voorwaarden staat netjes dat ik dat niet mag gebruiken in combinatie met een laptop.
Maar stel ik zit in de trein, maak verbinding via de telefoon, en ga wat msnnen en het nieuws kijken (nu.nl o.i.d) of even op tweakers.

Verbruikt dit nou echt meer data dan via de telefoon, en is dit te controleren?

Verwijderd

the fhonehous in hoorn die maakt hem meteen (the slider)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 01:05 ]

• Robbie T
inmiddels vanuit bed met de telefoon nog even op got. Ik heb gelezen dat je de N95 ook kan gebruiken als webcam. Weet iemand of het mogelijk is om dit ook te doen in combinatie met msn op de gsm?

Tevens de vraag hoe het kan dat ik de ene keer wel het zoomniveau kan aanpassen op een webpagina en de andere keer niet.

En zit er heel veel verschil in het gebruik van de standaardbrowser of opera? ervaringen?

goh, het lijkt het nationale vragenuurtje wel van mijn kant

[ Voor 52% gewijzigd door Robbie T op 20-09-2007 01:51 ]

Verwijderd

welke data precies komt de n95 8gb in nl uit en bij welke providers?

• IMadeLove2MyN95
Robbie T schreef op donderdag 20 september 2007 @ 01:46:
inmiddels vanuit bed met de telefoon nog even op got. Ik heb gelezen dat je de N95 ook kan gebruiken als webcam. Weet iemand of het mogelijk is om dit ook te doen in combinatie met msn op de gsm?

Tevens de vraag hoe het kan dat ik de ene keer wel het zoomniveau kan aanpassen op een webpagina en de andere keer niet.
Het zoomniveau kan je overal aanpassen. Als je op een webpagina bent en je drukt de 8 in, dan zoomt hij uit zodat je overzicht hebt over de hele pagina. Dat ziet er net zo uit als wanneer je 'snel scrollt'.

Typ "webcam" in de quicksearch bovenin en je krijgt de volgende resultaten:
lauw8 schreef op maandag 03 september 2007 @ 07:49:
Ik gebruik hiervoor Mobiola Webcam. Kan je zowel via bluetooth of USB webcammen.

Via bluetooth is het ideaal natuurlijk en het werkt prima!

[ Voor 15% gewijzigd door IMadeLove2MyN95 op 20-09-2007 08:35 . Reden: Typo ]

Verwijderd

IMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:32:
[...]

Het zoomniveau kan je overal aanpassen. Als je op een webpagina bent en je drukt de 8 in, dan zoomt hij uit zodat je overzicht hebt over de hele pagina. Dat ziet er net zo uit als wanneer je 'snel scrollt'.

[...]

[...]

[...]
Zulke dingen zouden in de OP moeten. Misschien dat TS deze kan aanpassen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 05:55:
welke data precies komt de n95 8gb in nl uit en bij welke providers?
ONBEKEND! Eerst lezen, het is gewoon een kwestie van afwachten. Daarnaast kan je zelf ook wel wat onderzoek plegen.

• Robbie T
IMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:32:
[...]

Ok, wist ik ook nog niet, wist sowieso niet dat ik het keypad ook kon gebruiken als sneltoetsen in de browser. Maar bedoelde eigenlijk het zoomniveau wat ik bereik door sterretje * of Hekje # te drukken. (Net ontdekt ;) ).

[...]

[...]

[...]
Zoals aangegeven had ik dat inderdaad gezien, maar de vraag is meer of deze software ook werkt als je msn gebruikt op de telefoon.

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

Als ik mijn Outlook contacten synch met de N95, dan dondert ie ze allemaal in mijn telefoonlijst. Die nu dus superonoverzichtelijk is. Als ik iemand wil bellen, moet ik eerst check of ik het 'e-mail contact' of het 'bel contact' heb geselecteerd. Waarom wordt er niet een los adresbestand voor e-mail contacten aangemaakt?

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 20:10

CoolHead621

Enjoy every moment

Robbie T schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:40:
[...]

Nou heb ik een heel mooi internet abbo van Hi.
In de voorwaarden staat netjes dat ik dat niet mag gebruiken in combinatie met een laptop.
Maar stel ik zit in de trein, maak verbinding via de telefoon, en ga wat msnnen en het nieuws kijken (nu.nl o.i.d) of even op tweakers.

Verbruikt dit nou echt meer data dan via de telefoon, en is dit te controleren?
Ik denk niet dat het meer gebruikt.
Je haalt dezelfde data binnen als dat je doet met je telefoon.
Ik denk wel dat je wat makkelijker door klikt naar andere website dan dat je met je telefoon zal doen.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

• digital-IMEI
Nozzman schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:39:
Als ik mijn Outlook contacten synch met de N95, dan dondert ie ze allemaal in mijn telefoonlijst. Die nu dus superonoverzichtelijk is. Als ik iemand wil bellen, moet ik eerst check of ik het 'e-mail contact' of het 'bel contact' heb geselecteerd. Waarom wordt er niet een los adresbestand voor e-mail contacten aangemaakt?
Ok dus als ik het goed begrijp komt pietje nu 2 keer in je telefoon voor, 1 keer met telefoonnummer en 1 keer met email adres.
Als dit het probleem is komt dat waarschijnlijk doordat je je contactpersonen in je telefoon hebt straan met alleen het telefoonnummer. Aangezien je je contactpersonen in Outlook hebt met alleen het email adres zet hij deze gewoon over naar je contacts in je telefoon waardoor Pietje dus 2 keer in je telefoon komt.

Je kunt dit oplossen door in Outlook (of in je telefoon maar Outlook is wel zo makkelijk) overal de telefoonnummers bij de contactpersonen te zetten.

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 14:24

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Heeft iemand het VoIP gedeelte voor elkaar met de standaard client in de N95.
Ik kan het profiel helemaal invullen. Kies mijn WLAN als toegangspunt, maar hij maakt geen verbinding. Netwerk niet bereikbaar. Omdat mijn TyTn het wel doet, lijkt het probleem bij de N95 te liggen. Voor de zekerheid maar een access pointje aan een hub gehangen om met wireshark ff te sniffen. Wat blijkt, de N95 stuurt helemaal geen SIPmessages naar het access point. Dit doet de TyTn wel.

Ik ben dus erg wie een N95 heeft en de standaard client gebruikt. Dus geen Fring of iets dergelijks.

p.s. het lijkt op een blokkade van Nokia. Een E70 met de oude SIPclient van Nokia doet het wel. Een collega heeft een E61i met de nieuwe SIP client. No go. Zelfde probleem

Ad maiorem black_eye gloriam

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

Sjengcity schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:45:
[...]

Ok dus als ik het goed begrijp komt pietje nu 2 keer in je telefoon voor, 1 keer met telefoonnummer en 1 keer met email adres.
Als dit het probleem is komt dat waarschijnlijk doordat je je contactpersonen in je telefoon hebt straan met alleen het telefoonnummer. Aangezien je je contactpersonen in Outlook hebt met alleen het email adres zet hij deze gewoon over naar je contacts in je telefoon waardoor Pietje dus 2 keer in je telefoon komt.

Je kunt dit oplossen door in Outlook (of in je telefoon maar Outlook is wel zo makkelijk) overal de telefoonnummers bij de contactpersonen te zetten.
Precies! Maar ik kan me van mijn vorige N95 herinneren dat deze de contacten automatsch scheidde. Dus nu moet ik eigenlijk vanuit visitekaartjes gaan werken voor telefoonnummers?

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

• Robbie T
CoolHead621 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:39:
[...]

Ik denk niet dat het meer gebruikt.
Je haalt dezelfde data binnen als dat je doet met je telefoon.
Ik denk wel dat je wat makkelijker door klikt naar andere website dan dat je met je telefoon zal doen.
Dat idee heb ik er namelijk ook van. Thx
Pagina: 1 ... 10 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.