Nop gaat helaas niet op de N-Serie kun je alleen de iconen aanpassen, niet de agenda of WLAN
Kan je de functie van het multiemediamenu verwijderen of ongedaan maken. Ik wordt er gek van dat als ik de slider per ongeluk de verkeerde kant opschuif hij het mm-menu opstart. Het is best een zware functie en het duurt dan weer even voordat hij het scherm heeft teruggedraaid. Vraag die daar op volgt is: kan je de rechter menu toets programmeren.
Ook hier helaas, nee. Er gemiste kans van Nokia en velen met mij hopen dat dat in de toekomst nog wordt aangepast maar voorlopig is er helemaal niets aan die knop te doen.
Ik gebruik mail for exchange. Een vriend die een E65 van zijn bedrijf heeft doet dat ook maar heeft wel mooi de inbox van de mail for exchange map op zijn bureaublad staan. Ziet er netjes uit; wel kleine lettertjes maar op zichzelf goed leesbaar. Als hij zijn mail for exchange opent ziet zijn inbox er ook anders uit. Namelijk afzender/onderwerp/datum. Dat zou ik ook handig vinden maar weet niet hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
Dit is een functie uit de E-Serie genaamd active desktop (nogiets) is in het vorige topic ook langs gekomen en helaas niet te krijgen op de N-Serie.
Kijk even in de startpost, daar staat een link naar alle NSP's in nederland. Ik zou zeggen bel eerst even en als je er 1 weet kun je het altijd nog hier navragen
peerke63nl schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:52:
Ik werkte net met een bluetooth-toetsenbordje en een internet-verbnding. Viel me op dat i geregeld een "geen reactie van Gateway" kreeg. Zonder het bluetooth-toetsenbordje lukte t wél prima.
Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?
Dit is mezelf ook al een paar keer opgevallen tijdens het gebruik van bluetooth en WiFi tegelijk.
Als ik me niet vergis maken beide gebuik van dezelfde "antenne" waardoor ze volgens mij elkaar gewoon storen met WiFi als zwakste van de 2.
Heb je overgens je WLAN settings aangepast? Zo niet zou ik dat misschien eens proberen als ik jou was. Zie de startpost onder tips & trucs.
Vinny_B schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:35:
[...]
Helaas is dat geen oplossing voor mij. Voor vele anderen denk ik ook niet, er zijn namelijk aardig wat topics op het net waarin mensen met hetzelfde probleem kampen.. Heb je zoveel betaald voor de N95, betaal je ook nog eens voor Nokia Maps, werkt het vervolgens niet!

Heb je je telefoon aangesloten op de computer of gewoon je SD kaartje los in de computer zitten? Weet niet zeker of dit kan met Maps maar is anders misschien een idee om te proberen? (denk even hardop....)
Helaas krijg ik Route66 ook niet geinstalleerd ivm een unsigned .sis bestand... Zelf signen is geen optie, heb namelijk geen zin om $200,- te betalen voor een Symbian Signed TC Publisher ID...
Kijk even in de start post onder software en dan signen of check anders
dit forum even
Volgens mij gaat die niet lukken. Je kunt proberen tijdens het terug zetten van een backup om aan te geven dat hij alleen de contacts terug moet zetten maar volgens mij kun je een backup wat gemaakt is met PC Suite alleen terug zetten op de telefoon waar hij ook vanaf komt.
Ik weet niet in hoevere de N73 kapot is maar als je nog in staat bent om te syncen met Outlook zou je dat wel kunnen doen en daarna je N95 met Outlook syncen.
Een derde mogelijkheid is je contactpersonen kopieren uit de N73 heb alleen geen flauw idee of het dat mogelijk is met de N73. Op de N95 zit een functie om je contact te backuppen naar je SD. Hier worden ze allemaal los opgeslagen als .csv files. Als je dat kunt doen op je N73 kun je deze weer kopieren naar de N95. Maar nogmaals, is natuurlijk wel afhankelijk van de staat van de N73 aangezien je zegt dat die kapot was.
zo Sjengcity was here
[
Voor 0% gewijzigd door
digital-IMEI op 19-09-2007 00:17
. Reden: typo's typo's en nog meer typo's ]