Volgens mij worden contacten alleen gescheiden als ze van de telefoon naar je simkaart worden gezet. Als je zoals Sjeng zegt in je Outlook alles in orde maakt, dan zou alles helemaal moeten zijn zoals je het graag wilt.Nozzman schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:23:
[...]
Precies! Maar ik kan me van mijn vorige N95 herinneren dat deze de contacten automatsch scheidde. Dus nu moet ik eigenlijk vanuit visitekaartjes gaan werken voor telefoonnummers?
Hallo,
even een vraag over mijn muziekbibliotheek.
Als ik mp3's op me tel. zet en ik doe bibliotheek vernieuwen dan gaat dat helemaal goed. Echter, mijn probleem zit 'm in dat ik dan ALLE mp3's erbij heb staan. Geen probleem zou je denken maar ik heb dus ook bepaalde beltonen die dan in mijn afspeellijst komen, wat weer niet zo fijn is als je muziek aan het luisteren bent dat er dan ineens een beltoon in me oor zit te schreeuwen....
Ik weet dat ik op genre, artiest etc kan luisteren maar ik wil graag gewoon vanuit de optie 'alle liedjes' luisteren. Of ontkom ik er niet aan om afspeellijsten te gaan maken...??
Als ik mp3's op me tel. zet en ik doe bibliotheek vernieuwen dan gaat dat helemaal goed. Echter, mijn probleem zit 'm in dat ik dan ALLE mp3's erbij heb staan. Geen probleem zou je denken maar ik heb dus ook bepaalde beltonen die dan in mijn afspeellijst komen, wat weer niet zo fijn is als je muziek aan het luisteren bent dat er dan ineens een beltoon in me oor zit te schreeuwen....
Ik weet dat ik op genre, artiest etc kan luisteren maar ik wil graag gewoon vanuit de optie 'alle liedjes' luisteren. Of ontkom ik er niet aan om afspeellijsten te gaan maken...??
Correct me if I'm wrong, maar ik heb in dit topic of één van de voorgaande ergens gelezen dat elke browser een specifieke code verzendt naar de server. De server van jouw provider kan dus zien of je met een mobiele browser (op je N95) of met een niet-mobiele browser (op je laptop, bijv Internet Explorer of Firefox) aan het browsen bent.Robbie T schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:40:
[...]
Nou heb ik een heel mooi internet abbo van Hi.
In de voorwaarden staat netjes dat ik dat niet mag gebruiken in combinatie met een laptop.
Maar stel ik zit in de trein, maak verbinding via de telefoon, en ga wat msnnen en het nieuws kijken (nu.nl o.i.d) of even op tweakers.
Verbruikt dit nou echt meer data dan via de telefoon, en is dit te controleren?
Voorzover ik tot nu toe heb ervaren zit er geen limiet op.Poeh schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:13:
[...]
Correct me if I'm wrong, maar ik heb in dit topic of één van de voorgaande ergens gelezen dat elke browser een specifieke code verzendt naar de server. De server van jouw provider kan dus zien of je met een mobiele browser (op je N95) of met een niet-mobiele browser (op je laptop, bijv Internet Explorer of Firefox) aan het browsen bent.
Heb ook bij een klant van ons dit ingesteld icm een kpn abonnement.
Zo werkt hij nu al bijna 3 maand en nog niets gehoord van KPN of dat hij tegen een limiet aan loopt.
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
Voor mij precies hetzelfde. Weet nog steeds niet wat de oorzaak nou precies is. Slechte zaak van Nokia!NSU1200C schreef op woensdag 19 september 2007 @ 12:31:
[...]
Uiteindelijk is het me op de derde PC gelukt en alleen via mass storage mode, niet in een kaarthouder
jazeker ik heb gewoon dezelfde instellingen gebruikt als op mijn E60. Ik weet bijvoorbeeld hier in Engeland voip geblokkeerd is door vodafone en orange via de firmware ofzo en bij O2 en T-mobile doen dat niet. Ik heb geen idee of dat ook zo in Nederland isblack_eye schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:17:
Heeft iemand het VoIP gedeelte voor elkaar met de standaard client in de N95.
Ik kan het profiel helemaal invullen. Kies mijn WLAN als toegangspunt, maar hij maakt geen verbinding. Netwerk niet bereikbaar. Omdat mijn TyTn het wel doet, lijkt het probleem bij de N95 te liggen. Voor de zekerheid maar een access pointje aan een hub gehangen om met wireshark ff te sniffen. Wat blijkt, de N95 stuurt helemaal geen SIPmessages naar het access point. Dit doet de TyTn wel.
Ik ben dus erg wie een N95 heeft en de standaard client gebruikt. Dus geen Fring of iets dergelijks.
p.s. het lijkt op een blokkade van Nokia. Een E70 met de oude SIPclient van Nokia doet het wel. Een collega heeft een E61i met de nieuwe SIP client. No go. Zelfde probleem
Deze?Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 05:55:
welke data precies komt de n95 8gb in nl uit en bij welke providers?
Ik heb er ook even een test foto mee gemaakt.
Gisteren wat geprobeert om het vuil eruit te blazen met hoge druk. Ging wel aardig maar denk dat de slider wel zijn beste tijd heeft gehad (na 3 maanden). Nu even een vraag aan de mensen die het al hebben laten vervangen. Dien je nog dingen mee te nemen naar de NSP?
Ding van mij komt bij MediaMarkt vandaan en is een Vodafone branded ding. Of is het gewoon bellen afspraak maken en klaar.
Ding van mij komt bij MediaMarkt vandaan en is een Vodafone branded ding. Of is het gewoon bellen afspraak maken en klaar.
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
Je kan bij het synchroniseren aangeven dat de telefoon met een andere contactenlijst moet synchroniseren dan met de standaard contacten van outlook. Hierdoor kun je je outlook en telefooncontacten gescheiden houden.Nozzman schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:39:
Als ik mijn Outlook contacten synch met de N95, dan dondert ie ze allemaal in mijn telefoonlijst. Die nu dus superonoverzichtelijk is. Als ik iemand wil bellen, moet ik eerst check of ik het 'e-mail contact' of het 'bel contact' heb geselecteerd. Waarom wordt er niet een los adresbestand voor e-mail contacten aangemaakt?
Verwijderd
Nope, alleen je foon. Reparatie gebeurd onder garantie en die checken ze aan de hand van je IMEI.Wicked-Game schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:30:
Gisteren wat geprobeert om het vuil eruit te blazen met hoge druk. Ging wel aardig maar denk dat de slider wel zijn beste tijd heeft gehad (na 3 maanden). Nu even een vraag aan de mensen die het al hebben laten vervangen. Dien je nog dingen mee te nemen naar de NSP?
Als dit aan de hand van de user agent wordt gechecked is dat wel heel makkelijk te omzeilen door de user agent te spoofen. Zie bv http://chrispederick.com/work/user-agent-switcher/ voor een Firefox plugin.Poeh schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:13:
[...]
Correct me if I'm wrong, maar ik heb in dit topic of één van de voorgaande ergens gelezen dat elke browser een specifieke code verzendt naar de server. De server van jouw provider kan dus zien of je met een mobiele browser (op je N95) of met een niet-mobiele browser (op je laptop, bijv Internet Explorer of Firefox) aan het browsen bent.
De user agent code van de N95 browser (hier te vinden):
N95 User Agent
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95/10.0.010; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
[ Voor 23% gewijzigd door xahmol op 20-09-2007 17:52 ]
Verwijderd
We hebben vandaag de 6 gig kaartjes voor de N95 binnen gekregen voor 79,99 kan je hem ophalen bij de Phone House.
Ik ga hem zelf niet halen en wachten totdat de N95 8gb uit komt
Verwijderd
Dat is dan mooi duur, one2remember heeft ze voor 57,95 incl. verzendkosten. Levertijd 2 tot 7 dagen.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:08:
We hebben vandaag de 6 gig kaartjes voor de N95 binnen gekregen voor 79,99 kan je hem ophalen bij de Phone House.
Das nie helemaal waar. Vandaag gebeld met een NSP (zeg nie welkeVerwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:02:
[...]
Nope, alleen je foon. Reparatie gebeurd onder garantie en die checken ze aan de hand van je IMEI.
Nou je heb nogal een verzameling, doe ik iets verkeerd mss?robertwebbe schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:59:
[...]
Deze?zie ook de datum rechts...
Ik heb er ook even een test foto mee gemaakt.
Van je talent je beroep maken?schumi2004 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:54:
[...]
Nou je heb nogal een verzameling, doe ik iets verkeerd mss?
Verwijderd
Opmerking voor N95 topic deel 6
URLs zijn veranderd
URLs zijn veranderd
[...]
Op m'n server staat een scriptje waarmee je het kan doen: http://diversen.deridderserver.nl/Barcode/
Als je zelf een webserver hebt die PHP ondersteunt dan kun je de rar hier downloaden: http://downloads.deridderserver.nl/Diversen/Barcode.rar
Succes!
Ik heb dit net gedaan, maar wel van tevoren met PC Suite een backup gemaakt van mijn Contacten en Agenda (niet van de rest). Dan kan ik die twee toch ook gewoon terugzetten, of niet? Je zegt namelijk dat je geen backup moet terugzetten.Sjengcity schreef op donderdag 13 september 2007 @ 22:10:
Als je eenmaal een beetje aan de telefoon gewend bent en er redelijk mee bent uitgespeeld, geef dat ding dan een harde reset (*#7370).
OK je moet alles opnieuw instellen (dus zet geen backup terug) maar dan heb je wel meteen een heerlijke telefoon die geen kuren meer heeft.
Ik heb dit in het begin gedaan en daarna alle software geinstalleerd wat ik wil hebben en m`n settings goed gezet. Daarna heb ik via Menu > Instrumenten > Geheugen > Opties > Reservekopie een backup gemaakt.
Verwijderd
Repost van mijn huidige probleem
---
Woehoeeee! Alwéér gezeik met m'n N95! Het gaat maar door, mensen
Dit keer herkent 'ie USB-kabels niet meer. Niets, geen enkele. Officiele Nokiakabel niet, maar een kabel van m'n iRiver ook niet. Niet op een Vistabak, niet op een XP-bak. Kun je ook de functie 'Negeer USB-kabels' ergens instellen, of kan ik weer een keer terug naar een NSP?
Leuke telefoon hoor, die N95, maar wel de laatste keer dat ik een Nokia neem. Wat een gezeik
---
Iemand nog tips? Zo niet, dan zit ik morgenmiddag in de bus naar het NSP in Utrecht...
---
Dit keer herkent 'ie USB-kabels niet meer. Niets, geen enkele. Officiele Nokiakabel niet, maar een kabel van m'n iRiver ook niet. Niet op een Vistabak, niet op een XP-bak. Kun je ook de functie 'Negeer USB-kabels' ergens instellen, of kan ik weer een keer terug naar een NSP?
Leuke telefoon hoor, die N95, maar wel de laatste keer dat ik een Nokia neem. Wat een gezeik

---
Iemand nog tips? Zo niet, dan zit ik morgenmiddag in de bus naar het NSP in Utrecht...
Werkt een harde reset ook niet meer?Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:46:
---
---
Everything Can Help!
Verwijderd
Niet eens geprobeerd nog. Komt waarschijnlijk door alle irritatie rondom dit toestel. Is nog een optie om zo even te checken... Nu eerst proberen om een telefoonbackup te maken via Bluetooth. Lukt natuurlijk ook niet.MichaelK1985 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:47:
[...]
Werkt een harde reset ook niet meer?
Een theme-tip: Plane Black van P@sco. Ik was al een tijdje op zoek naar een basic zwart theme, en deze is mooi. Dit thema zit erg goed in elkaar, de ontwerper heeft ook alle icoontjes grafisch mooi vormgegeven.
Hint, hint, hint
Mmmm talent................ ben nog denkende (hint hint hint)
p.s.: ben al minder jaloers op je wetende dat Big N hem weer afgenomen heeft van je
[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 20-09-2007 23:26 ]
Verwijderd
Nu wél geprobeerd: lost niets op. Gelukkig wel een volledige backup kunnen maken! Phieuw.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:49:
[...]
Niet eens geprobeerd nog. Komt waarschijnlijk door alle irritatie rondom dit toestel. Is nog een optie om zo even te checken... Nu eerst proberen om een telefoonbackup te maken via Bluetooth. Lukt natuurlijk ook niet.
Lost niets op? Damn das behoorlijk kut.....Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:36:
[...]
Nu wél geprobeerd: lost niets op. Gelukkig wel een volledige backup kunnen maken! Phieuw.
Ben bang voor je dat het een retourtje NSP wordt waar ze heb waarschijnlijk gaan opsturen (just my guess...)
offtopic:
Zeggu, na alle hulp wat je hier al hebt gekregen wordt het wel eens tijd dat er wat reclame wordt gemaakt voor T.net hè, denk je niet?
ag zo s'nachts denk ik dat je het toch wel een keer kunt maken om de naam tussen neus en lippen te laten vallen 
Zeggu, na alle hulp wat je hier al hebt gekregen wordt het wel eens tijd dat er wat reclame wordt gemaakt voor T.net hè, denk je niet?
[ Voor 27% gewijzigd door digital-IMEI op 20-09-2007 23:43 ]
Verwijderd
Maken jullie even een reclamespotje? Draai ik 'mSjengcity schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:39:
[...]
Lost niets op? Damn das behoorlijk kut.....
Ben bang voor je dat het een retourtje NSP wordt waar ze heb waarschijnlijk gaan opsturen (just my guess...)
offtopic:
Zeggu, na alle hulp wat je hier al hebt gekregen wordt het wel eens tijd dat er wat reclame wordt gemaakt voor T.net hè, denk je niet?ag zo s'nachts denk ik dat je het toch wel een keer kunt maken om de naam tussen neus en lippen te laten vallen
Het wordt inderdaad een gevalletje opsturen wat NSP gaat doen, vrees ik. Back 2 MDA Vario...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 23:47 ]
Haha daar wordt dan ook NU werk van gemaakt. Ik ga kijken wat ik kan doen!!!!!Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:45:
[...]
Maken jullie even een reclamespotje? Draai ik 'm
Het wordt inderdaad een gevalletje opsturen, vrees ik. Back 2 MDA Vario...
Sorry kheb ff geen zin om het hele topic weer door te lezen, al een tijdje niet meer gevolgd... Maaruh heb ik iets gemist? Hebben de NSP's een slider kit waarmee het probleem opgelost wordt? Wordt dit dan kosteloos gedaan?schumi2004 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:52:
[...]
Das nie helemaal waar. Vandaag gebeld met een NSP (zeg nie welkevoordat slider kits dadelijk wel allemaal op zijn) en deze verzochten me de bon mee te nemen, zal wel formaliteit zijn maar vanwege dat kon ik vandaag dus niet langs gaan en wordt morgen , hoop ik, mijn slider en speakertje vervangen
En nog een ander vraagje. Is het mogelijk om snel het lampje aan te zetten zonder dat je de camera gebruikt? Bv. als je ff iets moet zoeken in het donker.
Verwijderd
gebruik de zoek funtie rechts bovenSpurlie schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 00:08:
[...]
Sorry kheb ff geen zin om het hele topic weer door te lezen, al een tijdje niet meer gevolgd... Maaruh heb ik iets gemist? Hebben de NSP's een slider kit waarmee het probleem opgelost wordt? Wordt dit dan kosteloos gedaan?
En nog een ander vraagje. Is het mogelijk om snel het lampje aan te zetten zonder dat je de camera gebruikt? Bv. als je ff iets moet zoeken in het donker.
Ik kan mij herinneren dat het kan helpen om de usb-kabel op de achterkant vd comp aan te sluiten. Ik weet ff niet hoe dat ook al weer heet, maar ik geloof iets van usb-aansluiting direkt op moederbord.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:46:
---
---
Verwijderd
De website die je bezoekt kan dat wel zien, maar je provider gaat hier echt niet naar kijken, geloof me. Het is net als met ADSL-aansluitingen thuis dat er staat dat je geen servers thuis mag draaien, omdat ze anders bang zijn dat je over de FUP heen gaat. Zo is dat ook met de laptop, je gaat natuurlijk op die manier meer surfen (want het is makkelijker en sneller) en zult sneller wat gaan downloaden. Je kunt echt gerust de N95 als modem gebruiken, als je het dataverbruik beperkt houdt zal niemand je hier over lastig vallen.Poeh schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:13:
[...]
Ik ben er trouwens deze week pas achtergekomen dat je de SportsTracker erg goed kunt gebruiken voor GPS-tracking, ook in de auto. Na afloop even exporteren naar Google Maps en je hebt een mooi beeld (ook mét hoogteverschillen!) van de gevolgde route.
Misschien een hele rare vraag. Maar denken jullie dat er een mogenlijkheid is dat je je oude N95 kan ruilen voor de nieuwe 8GB?
Verwijderd
Haha, de vragen hier worden steeds gekker. Nee dit gaat nooit lukken. Nokia wil juist dat we deze telefoon kopen. Bij de intro van de oude N95 was intern al de 8gb besproken. Puur marketing.Penetrator schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 10:15:
Misschien een hele rare vraag. Maar denken jullie dat er een mogenlijkheid is dat je je oude N95 kan ruilen voor de nieuwe 8GB?
Niemand??BillMcNeal schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:43:
Hallo,
Mooie tip dat plane balck theme!
Ik ga ook maar eens naar Rijssen binnenkort, toch maar de slider laten vervangen. En dan gelijk maar eens laten kijken/luisteren naar mijn scherm, waar een (volgens mij al eerder besproken) irritant hoge piep uit komt. Eens zien of hij daar ook wat aan kan doen.
Ik ga ook maar eens naar Rijssen binnenkort, toch maar de slider laten vervangen. En dan gelijk maar eens laten kijken/luisteren naar mijn scherm, waar een (volgens mij al eerder besproken) irritant hoge piep uit komt. Eens zien of hij daar ook wat aan kan doen.
Ik stoor me er niet aan, maar ik heb even gezocht en volgens mij de oplossing gevonden: Zet je ringtones in dezelfde map als de standaard Nokia ringtones. Dat is Z:\data\Sounds\Digital. Volgens mij is Z:\ een verborgen drive, maar met Y-browser (zie startpost) zie je hem er gewoon bij staan.
Ik heb het niet getest maar het lijkt me dat dit moet werken.
Kan iemand vertellen wat de verschillen zijn of worden tussen de N95 8 gig edition ???
Omdat ik weet dat de vraag toch een keer gaat komen:
De MicroSD 6GB SDHC kaartjes van SanDisk werken perfect in de telefoon.
De MicroSD 6GB SDHC kaartjes van SanDisk werken perfect in de telefoon.
Check eens de startpostbasvanhees schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:03:
Kan iemand vertellen wat de verschillen zijn of worden tussen de N95 8 gig edition ???
Sorry snap ff niet wat je daar mee bedoeld?.
Klik eens op de eerste pagina en scroll iets naar onderen.basvanhees schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:10:
[...]
Ad maiorem black_eye gloriam
Klikkerdeklikbasvanhees schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:10:
De startpost is de eerste post in een topic
Bedankt voor het antwoord. Ik ga het zo thuis gelijk uitproberen.IMadeLove2MyN95 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:00:
Ik stoor me er niet aan, maar ik heb even gezocht en volgens mij de oplossing gevonden: Zet je ringtones in dezelfde map als de standaard Nokia ringtones. Dat is Z:\data\Sounds\Digital. Volgens mij is Z:\ een verborgen drive, maar met Y-browser (zie startpost) zie je hem er gewoon bij staan.
Offtopic: wat een hilarische naam heb je trouwens hahaha
Ik doet mijn beltonen altijd een nieuwe Genre of Album geven met http://www.mp3tag.de/en/ (GRATIS!)
Dus als ik alleen mijn Fun/Beltones wil kies ik Genre Ringtones of iets dergelijks.
Mss ook handig voor jouw
Plane black trekt me ook wel alleen gaat deze afvallen, vind de icoons iets of wa ouderwets en saai, iets meer kleur of starkke icoons zou niet gek zijnIMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 23:19:
Een theme-tip: Plane Black van P@sco. Ik was al een tijdje op zoek naar een basic zwart theme, en deze is mooi. Dit thema zit erg goed in elkaar, de ontwerper heeft ook alle icoontjes grafisch mooi vormgegeven.
[ Voor 43% gewijzigd door schumi2004 op 21-09-2007 13:04 ]
Ja die N95 kan werkelijk alles! "It's what girlfriends have become..."
Verwijderd
Iemand ervaring met het programma advanced device lock? Lijkt me een mooi programma om je gallerij af te blokken voor mensen die er niks te zoeken hebben... Maar ik krijg hem niet werkend.... Wie heeft er een tip??
Dinsdag heb ik deze passieve steun aangeschaft bij Telecomtelecom en gisteren werd hij geleverd. Ik ben er erg tevreden mee, de slider kan beide kanten op en de steun is gemakkelijk te draaien mocht je het beeld overdwars willen zetten. De telefoon wordt op drie punten vastgeklemd: Rechtsboven en -onder, en links in het midden. De jackingang voor de headset is vrij. Wel wordt rechtsonder het foto knopje half ingedrukt door de steun. Ik vind dat dat eigenlijk niet hoort, maar het levert geen problemen op.
Tegelijk met de steun heb ik ook deze autolader besteld en ontvangen. Het is geen originele Nokia lader, maar hij kost maar € 6,95 en dat is tien euro goedkoper dan de originele. En hij doet het gewoon dus wat wil je nog meer.
Om tijdens het navigeren met Nav4all continu backlight te hebben heb ik BestProfiles geïnstalleerd. Alleen merk ik soms dat het backlight toch uitgaat terwijl dit in het actieve profiel op "Always on" staat. Maar meestal doet hij het gewoon. Hebben meer mensen dit gemerkt?
Tegelijk met de steun heb ik ook deze autolader besteld en ontvangen. Het is geen originele Nokia lader, maar hij kost maar € 6,95 en dat is tien euro goedkoper dan de originele. En hij doet het gewoon dus wat wil je nog meer.
Om tijdens het navigeren met Nav4all continu backlight te hebben heb ik BestProfiles geïnstalleerd. Alleen merk ik soms dat het backlight toch uitgaat terwijl dit in het actieve profiel op "Always on" staat. Maar meestal doet hij het gewoon. Hebben meer mensen dit gemerkt?
Ik zou LightsOn gebruiken.... Dan blijft je backlight altijd aan wanneer je je oplader erin doet (Hij vraagt wel netjes bevestiging of je het wil activeren)IMadeLove2MyN95 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:00:
[ Voor 43% gewijzigd door Mau_Maus op 21-09-2007 14:05 ]
Heb je het gekocht dan? Dan kan je hun vast mailen. Ik gebruik het ook. Geen problemen ermee... En wat lukt er dan niet? Het installeren al niet?... Of....Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:20:
Iemand ervaring met het programma advanced device lock? Lijkt me een mooi programma om je gallerij af te blokken voor mensen die er niks te zoeken hebben... Maar ik krijg hem niet werkend.... Wie heeft er een tip??
[ Voor 10% gewijzigd door Mau_Maus op 21-09-2007 14:07 ]
Ik vind BestProfiles wel handig. Die schakelt de N95 ook automatisch van 'Algemeen' als hij in de lader zit naar 'Stil' als hij van de lader af gaat en in de broekzak verdwijnt. (Zo kun je nog veel meer instellen; BT standen bij verschillende profielen, tijden waarop een bepaald profiel actief moet zijn, met/zonder lader, etc.) LightsOn is toch veel beperkter? Dat het licht een paar keer uit is gegaan is (nog) geen probleem, misschien moet ik het programmaatje nog wat beter door krijgen.Mau_Maus schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:05:
Ik zou LightsOn gebruiken.... Dan blijft je backlight altijd aan wanneer je je oplader erin doet (Hij vraagt wel netjes bevestiging of je het wil activeren)
Als ik het toestel een harde reset geef, de backup terug zet en dan BestProfiles opnieuw installeer, krijg ik dan weer 15 dagen trialtijd? Zou wel handig zijn...
Ik merk dat bij mij in de auto zo af en toe de autolader niet goed contact maakt en dus het continue laden wordt onderbroken. Als dit gebeurt dan springt natuurlijk het profiel weer naar general, en dus ook scherm-verlichting uit. Mischien is dat het bij jou ook ? Kwestie van lader ff goed in sigaretten-aansteker duwen. Kan ook zijn dat de toetsblokkering erop zit, dan knippert bij mij het scherm aan en uitIMadeLove2MyN95 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:00:
Dinsdag heb ik deze passieve steun aangeschaft bij Telecomtelecom en gisteren werd hij geleverd. Ik ben er erg tevreden mee, de slider kan beide kanten op en de steun is gemakkelijk te draaien mocht je het beeld overdwars willen zetten. De telefoon wordt op drie punten vastgeklemd: Rechtsboven en -onder, en links in het midden. De jackingang voor de headset is vrij. Wel wordt rechtsonder het foto knopje half ingedrukt door de steun. Ik vind dat dat eigenlijk niet hoort, maar het levert geen problemen op.
Als die 2 zaken bij mij goed zijn, dan werkt BestProfiles ook gewoon perfect.
[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 21-09-2007 15:03 ]
Verwijderd
Ja inderdaad het "of" deel lukt dus niet. Kom de trail wel door maar verder niet. Maar het is nog niet eens zo erg als het lijkt. Ik wil hem dolgraag aanschaffen, want het is echt een super programma, maar ik zou niet eens weten waar! Ik heb 1 site gevonden die hem aanbied, maar die was een tikkeltje vaag, dus durfde ik qua CreditCard betaling niet aan. Dus iemand?? Hellup??Mau_Maus schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:06:
[...]
Heb je het gekocht dan? Dan kan je hun vast mailen. Ik gebruik het ook. Geen problemen ermee... En wat lukt er dan niet? Het installeren al niet?... Of....
ik heb 'm (voor 11,90) hier gekocht:Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:09:
[...]
Ja inderdaad het "of" deel lukt dus niet. Kom de trail wel door maar verder niet. Maar het is nog niet eens zo erg als het lijkt. Ik wil hem dolgraag aanschaffen, want het is echt een super programma, maar ik zou niet eens weten waar! Ik heb 1 site gevonden die hem aanbied, maar die was een tikkeltje vaag, dus durfde ik qua CreditCard betaling niet aan. Dus iemand?? Hellup??
http://www.handango.com/P...R=190665&productId=190665
Prima site, ik koop al jaren mijn software daar.
Maar na installatie kan je hem dan uberhaupt openen? Of kan je wel andere dingen afschermen maar niet de Galerij? Het lijtk me als je hem wilt kopen, dat je dan eerst wil zien hoe het werkt?Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:09:
[...]
Ja inderdaad het "of" deel lukt dus niet. Kom de trail wel door maar verder niet. Maar het is nog niet eens zo erg als het lijkt. Ik wil hem dolgraag aanschaffen, want het is echt een super programma, maar ik zou niet eens weten waar! Ik heb 1 site gevonden die hem aanbied, maar die was een tikkeltje vaag, dus durfde ik qua CreditCard betaling niet aan. Dus iemand?? Hellup??
LightsOn is inderdaad beperkter. Maar doet wel zijn werk goed vind ik. Best Profiles vind ik niet zo handig, aangezien ik geen profielen wil veranderen op tijd, maar op locatie. En daar gebruik ik Psiloc MiniGPS voor. Die kijkt naar de uitzendmasten voor je locatie.IMadeLove2MyN95 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:41:
[...]
Ik vind BestProfiles wel handig. Die schakelt de N95 ook automatisch van 'Algemeen' als hij in de lader zit naar 'Stil' als hij van de lader af gaat en in de broekzak verdwijnt. (Zo kun je nog veel meer instellen; BT standen bij verschillende profielen, tijden waarop een bepaald profiel actief moet zijn, met/zonder lader, etc.) LightsOn is toch veel beperkter? Dat het licht een paar keer uit is gegaan is (nog) geen probleem, misschien moet ik het programmaatje nog wat beter door krijgen.
Als ik het toestel een harde reset geef, de backup terug zet en dan BestProfiles opnieuw installeer, krijg ik dan weer 15 dagen trialtijd? Zou wel handig zijn...
Oke thanks iedereen ik weet nu idd de verschillen tussen de n95 en de n95 8 gig edition heb er over heen gelezen! zijn niet zo heel veel verschillen
weet iemand of de BL-6F1200 mAh ook te koop is dan gewoon voor de normale N95 ?.. anders ga ik er zo een kopen
weet iemand of de BL-6F1200 mAh ook te koop is dan gewoon voor de normale N95 ?.. anders ga ik er zo een kopen
De vraag is maar of dat wel past, waarschijnlijk is de accu ruimte van de 8GB net ietsjes groter. Tenminste dat denk ik.
Ik heb zelf trouwens ook een probleempje, niet met het toestel zelf an zich, maar met het draadloos netwerk op school.
Ze de beveiliging bij ons op school sinds kort aangepast zodat het compatible is met Vista en Linux (waarschijnlijk voornamelijk vanwege Vista, maar dat terzijde).
Nu is het probleem dat ik het niet klaar krijg om er op te komen met mijn N95. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik mijn telefoon moet configureren om er op te komen?
Een overzichtje van de instellingen die ik uit de diverse handleidingen heb geplukt:
SSID: Hogeschool Zuyd
Netwerkverificatie: WPA.
Gegevenscodering: TKIP <-- Die kan ik alvast niet vinden
EAP type: PEAP
EAP eigenschappen:
Verder lijkt het er op dat ze gebruik maken van WPA-Enterprise, ik weet niet of dit een probleem vormt.
Edit: Het lijkt alsof de Mac OS versie makkelijker is:
beveiliging: 802.1X WEP
gebruikersnaam: (mijn hszuyd gebruikersnaam)
wachtwoord: (bijbehorende wachtwoord)
En dan zou ik een of andere certificaat moeten accepteren.
Als dit een betere mogelijkheid is vraag ik me wel af waar ik mijn gebruikersnaam in moet vullen: bij PEAP instelling, of bij MSCHAPv2 instellingen.
Ik heb zelf trouwens ook een probleempje, niet met het toestel zelf an zich, maar met het draadloos netwerk op school.
Ze de beveiliging bij ons op school sinds kort aangepast zodat het compatible is met Vista en Linux (waarschijnlijk voornamelijk vanwege Vista, maar dat terzijde).
Nu is het probleem dat ik het niet klaar krijg om er op te komen met mijn N95. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik mijn telefoon moet configureren om er op te komen?
Een overzichtje van de instellingen die ik uit de diverse handleidingen heb geplukt:
SSID: Hogeschool Zuyd
Netwerkverificatie: WPA.
Gegevenscodering: TKIP <-- Die kan ik alvast niet vinden
EAP type: PEAP
EAP eigenschappen:
- server certificaat verifiëren uitgeschakeld
- Verificatie methode EAP-MSCHAP v2 (geen gebruik makend van windows aanmeldings info)
Verder lijkt het er op dat ze gebruik maken van WPA-Enterprise, ik weet niet of dit een probleem vormt.
Edit: Het lijkt alsof de Mac OS versie makkelijker is:
beveiliging: 802.1X WEP
gebruikersnaam: (mijn hszuyd gebruikersnaam)
wachtwoord: (bijbehorende wachtwoord)
En dan zou ik een of andere certificaat moeten accepteren.
Als dit een betere mogelijkheid is vraag ik me wel af waar ik mijn gebruikersnaam in moet vullen: bij PEAP instelling, of bij MSCHAPv2 instellingen.
[ Voor 95% gewijzigd door Aapenootjes op 21-09-2007 18:07 ]
Ben hier wat mee an het stoeien geweest en wat lopen zoeken. Heb dat user agent inmiddels gedownload, maar hoe voeg ik nu een nieuwe agent toe? Want als ik klik op New agent, verschijnt er een nieuw schermpje. Maar ik heb geen idee waar ik nou wat moet invullen.xahmol schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:46:
[...]
Als dit aan de hand van de user agent wordt gechecked is dat wel heel makkelijk te omzeilen door de user agent te spoofen. Zie bv http://chrispederick.com/work/user-agent-switcher/ voor een Firefox plugin.
N95 User Agent
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95/10.0.010; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
Nou vandaag naar NSP geweest (welke de boel niet belazerd!!) en ben uitstekend geholpen.
Problemen die ik had waren slider probleem, welke na verloop van tijd optrad en erger werd) en vrij irritant toontje uit speakertje van slider tijdens bellen.
Lieftallige dame melde dat het qua slider issue nog wel mee viel en ze ze wel erger gehad heeft maar ze liet er toch even door technische man naar kijken.
Hup tellie naar ESD veilige omgeving en na ruim half uurtje (het was wat druk) compleet nieuwe slider en ben (voorlopig?) van al mijn probleempjes af.
Errug profesionele toko moet ik zeggen, iig beter als waar ik eerst heen ging.
En voor diegene die het willen weten waar dit nu was
http://www.ricom-repairs.nl/
Problemen die ik had waren slider probleem, welke na verloop van tijd optrad en erger werd) en vrij irritant toontje uit speakertje van slider tijdens bellen.
Lieftallige dame melde dat het qua slider issue nog wel mee viel en ze ze wel erger gehad heeft maar ze liet er toch even door technische man naar kijken.
Hup tellie naar ESD veilige omgeving en na ruim half uurtje (het was wat druk) compleet nieuwe slider en ben (voorlopig?) van al mijn probleempjes af.
Errug profesionele toko moet ik zeggen, iig beter als waar ik eerst heen ging.
En voor diegene die het willen weten waar dit nu was
Hmm handig sms progje van Nokia BetaLabs, tenminste zo lijkt het. Je ziet nu volgens mij de tijd van het laatste smsje en het wordt gegroepeerd. Zo even testen...
http://www.nokia.com/A4568203
Wel grappig, het is een beetje het chat idee wat op de iphone zit. Het doet niets aan je sms-inbox maar je krijgt naast je contacten ook nog een tab conversation, daar kun je zien naar wie je allemaal gesmst hebt en hoeveel smsjes. Als je daar een persoon selecteerd zie je de laatste 8 berichten staan met inderdaad de tijd en datum en kun je meteen reageren zonder een nieuw smsje te moeten openen.Mau_Maus schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:37:
Hmm handig sms progje van Nokia BetaLabs, tenminste zo lijkt het. Je ziet nu volgens mij de tijd van het laatste smsje en het wordt gegroepeerd. Zo even testen...
ik heb voor 60 via interngeheugen.nlVerwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:08:
Verwijderd
Als ik paar foto's van Galerij in een (andere) map wil verplaatsen. Blijven de dezelfde foto's in Galerij staan.
Stel, dat ik de foto's van Galerij verwijder... Gaan de foto's van Galerij EN van andere map samen verwijderd.
Niet mijn bedoeling, dat de foto's van andere map ook verwijderd moet zijn.
Hebben jullie dat ook?
Hoe krijg ik de foto's van Galerij in een nieuwe map letterlijk verplaatsen?
Stel, dat ik de foto's van Galerij verwijder... Gaan de foto's van Galerij EN van andere map samen verwijderd.
Niet mijn bedoeling, dat de foto's van andere map ook verwijderd moet zijn.
Hebben jullie dat ook?
Hoe krijg ik de foto's van Galerij in een nieuwe map letterlijk verplaatsen?
Niet zo heel moeilijk: description is eigen keuze (bv Nokia N95), user agent is de string die ik heb vermeld, de rest hoef je niet in te vullen.Robbie T schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:52:
[...]
Ben hier wat mee an het stoeien geweest en wat lopen zoeken. Heb dat user agent inmiddels gedownload, maar hoe voeg ik nu een nieuwe agent toe? Want als ik klik op New agent, verschijnt er een nieuw schermpje. Maar ik heb geen idee waar ik nou wat moet invullen.
Probeer maar, Google ziet er opeens heel anders uit omdat Google denkt dat je met een mobiel surft (is meteen ook het nadeel).
weet iemand trouwens misschien hoe je in die gallery ervoor kan zorgen dat fotos en videos NIET samen in de zelfde "map" staan? als je veel fotos heb en effe een filmpje wil kijken is t namelijk flink zoeken zo af en toe..
Jij bent mijn nieuwe heldxahmol schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:28:
[...]
Niet zo heel moeilijk: description is eigen keuze (bv Nokia N95), user agent is de string die ik heb vermeld, de rest hoef je niet in te vullen.
Probeer maar, Google ziet er opeens heel anders uit omdat Google denkt dat je met een mobiel surft (is meteen ook het nadeel).
Verwijderd
mijn trilfunctie werkt niet meer. waar zou dat aan kunnen liggen? of moet ik persé naar een NSP?
laatste keer dat me telefoon afging tijdens het trillen, trilde het nogal raar. sindsdien trilt het helemaal niet meer. ook tijdens het opstarten niet. heeft iemand dit ook al eens gehad?
laatste keer dat me telefoon afging tijdens het trillen, trilde het nogal raar. sindsdien trilt het helemaal niet meer. ook tijdens het opstarten niet. heeft iemand dit ook al eens gehad?
Als eens een harde reset geprobeerd? Als hij het dan nog niet doet vrees ik een retourtje NSP ja aangezien je zelf al zegt dat hij raat trilde de laatste keer.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 22:57:
mijn trilfunctie werkt niet meer. waar zou dat aan kunnen liggen? of moet ik persé naar een NSP?
offtopic:
Je moet die tel ook nietaan je vriendin geven
Je moet die tel ook nietaan je vriendin geven
Was zelf al een tijdje op zoek naar de zogenaamde Weather Widget (http://www.mobileburn.com/news.jsp?Id=3308), maar kon deze nergens vinden. Wellicht werken widgets alleen met Feature Pack 2?
Met hulp van het blad ComputerIdee heb ik het volgende gevonden en het werkt echt geweldig: www.smartsym.nl/33995 (14 dagen trial).
Iemand betere of andere suggesties? Zo niet, dan denk ik dat ik deze maar aanschaf!
Met hulp van het blad ComputerIdee heb ik het volgende gevonden en het werkt echt geweldig: www.smartsym.nl/33995 (14 dagen trial).
Iemand betere of andere suggesties? Zo niet, dan denk ik dat ik deze maar aanschaf!
[ Voor 3% gewijzigd door Poeh op 21-09-2007 23:53 ]
Ik weet niet of dit al eerder gezegd is, maar het lijkt alsof mijn telefoon behoorlijk rap leeg gaat als ik hem met USB aan mijn computer hang. Ook al doe ik niet veel.
Ik heb mijn telefoon vanmiddag volledig opgeladen, ik heb er vervolgens niet veel meer mee gedaan, behalve dan aan mijn computer gehangen. En net stond ie op het op het punt om uit te vallen omdat de batterij leeg is.
Ik heb mijn telefoon vanmiddag volledig opgeladen, ik heb er vervolgens niet veel meer mee gedaan, behalve dan aan mijn computer gehangen. En net stond ie op het op het punt om uit te vallen omdat de batterij leeg is.
Is een bekend iets, USB vreet stroom (don't ask me why)aapenootjes schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 02:23:
Ik weet niet of dit al eerder gezegd is, maar het lijkt alsof mijn telefoon behoorlijk rap leeg gaat als ik hem met USB aan mijn computer hang. Ook al doe ik niet veel.

Done:
- Links naar 4GB en 6GB SanDisk kaartjes toegevoegd
- Release datum 8GB toegevoegd
- Links met mbt Nokia Maps aangepast
- Tips en Trucs eens helemaal opnieuw ingedeeld en wat opmaakt gegeven
- Tabel met navi's en verschillen maken
- Software toevoegen
Als iemand nog wat heeft voor de startpost graag hier dumpen
of op de mail - te vinden in m`n profiel.
Credits gaat naar de mensen die de info gepost hebben! Mijn dank is groot!
[ Voor 6% gewijzigd door digital-IMEI op 09-10-2007 23:06 ]
deze gebruik ik ook. perfect gewoon.Poeh schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 23:45:
Was zelf al een tijdje op zoek naar de zogenaamde Weather Widget (http://www.mobileburn.com/news.jsp?Id=3308), maar kon deze nergens vinden. Wellicht werken widgets alleen met Feature Pack 2?
Ik heb hem in elk geval weer snel te koop staan voor een dump prijs. Ik ben enorm ontevreden over het toestel. Natuurlijk kan het persoonlijk zijn. Maar ik was andere kwaliteit gewend. Helaas komt het toestel niet in de buurt hoewel 't wel solide aanvoelt. Het gaat mij meer om de toepassingen. Ik mis het QWERTY scherm en buiten dat heef de probleem vaak last van lagging ed. Erg jammer! Voor mij geen nokia meerSjengcity schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 02:34:
[...]
Is een bekend iets, USB vreet stroom (don't ask me why)
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
QWERTY toetsenbord wss-nickx- schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 10:00:
[...]
Ik heb hem in elk geval weer snel te koop staan voor een dump prijs. Ik ben enorm ontevreden over het toestel. Natuurlijk kan het persoonlijk zijn. Maar ik was andere kwaliteit gewend. Helaas komt het toestel niet in de buurt hoewel 't wel solide aanvoelt. Het gaat mij meer om de toepassingen. Ik mis het QWERTY scherm en buiten dat heef de probleem vaak last van lagging ed. Erg jammer! Voor mij geen nokia meer
LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
LOL : ) Ik was net wakker je hebt gelijk.. maar goed dat zal ook nog een keer worden uitgevonden hahah : ) Ik heb net de Kaiser gaan halen vindt prima zo : ) alleen wat groter....
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Verwijderd
ik heb me tytn verkocht omdat ik de n 95 beter vond .de camera is toch niets waard .En het toestel is veel te groot nee dan laat de n95 maar in mijn broekzak zitten hoor.Steek er al 5 maanden in en het toestel is nog steeds tip top op de slider na.
Tytn I of II ? Ik vind II toch wel erg mooi, qua specs, maar ook een toetsenbord is wel lekkerVerwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 18:54:
ik heb me tytn verkocht omdat ik de n 95 beter vond .de camera is toch niets waard .En het toestel is veel te groot nee dan laat de n95 maar in mijn broekzak zitten hoor.Steek er al 5 maanden in en het toestel is nog steeds tip top op de slider na.
Verwijderd
Aj! iPhone verslaat N95 en HTC touch? Dat moet wat mensen hier pijn doen lijkt me.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 21:41 ]
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 21:41:
Aj! iPhone verslaat N95 en HTC touch? Dat moet wat mensen hier pijn doen lijkt me.
Onderzoeksbedrijf Perceptive Sciences nodigde een aantal doorsnee consumenten uit om een bruikbaarheidstest te doen met de iPhone, de Nokia N95 en de HTC Touch.
De OS op de N95 is inderdaad niet altijd even simpel ja...maar als jij kijkt naar de functionaliteiten....De test werd uitgevoerd door tien personen die geen van de genoemde telefoons eerder had gebruikt. Elk van hen kreeg een serie taken die ze moesten uitvoeren en daarbij werd gelet op meetbare criteria, zoals de tijd die het kostte om een bepaalde taak succesvol uit te voeren. Doel van de test was om te bepalen hoe gemakkelijk het is om een telefoon uit de doos te halen en meteen te gebruiken.
Verwijderd
iphone is inderdaad qua specs nog uit de FlintstonetijdPaters schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 21:50:
[...]
[...]
[...]
De OS op de N95 is inderdaad niet altijd even simpel ja...maar als jij kijkt naar de functionaliteiten....
Verwijderd
weet iemand hoe je albumhoezen bij je mp3 in de N95 krijgt?
ik heb als ze op me pc in mediaplayer wel staan, maar als ik ze converteer
en naar me N95 schrijf dat ze dan niet tevoorschijn komen.
en ik kan geen site of een link vinden om ze erop me 95 te krijgen
alvast bedankt
alvast bedankt
Jawel, met http://www.mp3tag.de/en/ ff hoesie toevoegen aan mp3Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 22:39:
weet iemand hoe je albumhoezen bij je mp3 in de N95 krijgt?
alvast bedankt

Als je de source van dit artikel leest is ie ook niet echt betrouwbaar, zoals eerste reactie op genoemde link ook al zegt.Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 21:41:
Doorsnee mensen, mensen die niet eens weten wat internet is laat staan dat ze het lukt op een mobiel dit type mensen of niet?
De iphone is imo een "kinder" phone, de echte manne nemen een N95 of HTC (niet mijn voorkeur)
Verwijderd
De vraag is waar de meeste mensen behoefte aan hebben, iets wat ze kunnen gebruiken of iets geavanceerds waar ze niets van begrijpen....Paters schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 21:50:
[...]
[...]
[...]
De OS op de N95 is inderdaad niet altijd even simpel ja...maar als jij kijkt naar de functionaliteiten....
Even een korte mededeling voor ieder die zo'n crystal case heeft of wil bestellen: ik zou er niet aan beginnen. Ik heb vandaag de derde al gemold. Die dingen gaan allemaal stuk aan de voorkant, het gedeelte wat over de slider valt. Het plastic is gewoon niet genoeg en scheurt bij het minste geringste waardoor het ding niet meer klikt en dus de prullenbak in kan.
Iemand met een betere oplossing: ik houd me aanbevolen. Heb inmiddels de nokia winkel maar een mailtje gestuurd om ze ervan op de hoogte te brengen, want ondanks de geringe prijs vind ik het toch een beetje overdreven om er elke 2 weken een nieuwe omheen te duwen. Ik doe overigens niet zoveel raars met dat ding; in de tas naar 't werk, in de broekzak en op m'n bureau in de lader; veel meer als dat is het niet.
Heb overigens wel het idee dat ze er nog aan werken, want de "nieuwste" versie heeft aan de achterkant gewoon een gat bij de camera, zodat je die veel makkelijker kunt openen i.t.t. de eerste (waar je het slidertje moest openpulken omdat dat heel nauwkeurig uitgesneden was).
Iemand met een betere oplossing: ik houd me aanbevolen. Heb inmiddels de nokia winkel maar een mailtje gestuurd om ze ervan op de hoogte te brengen, want ondanks de geringe prijs vind ik het toch een beetje overdreven om er elke 2 weken een nieuwe omheen te duwen. Ik doe overigens niet zoveel raars met dat ding; in de tas naar 't werk, in de broekzak en op m'n bureau in de lader; veel meer als dat is het niet.
Heb overigens wel het idee dat ze er nog aan werken, want de "nieuwste" versie heeft aan de achterkant gewoon een gat bij de camera, zodat je die veel makkelijker kunt openen i.t.t. de eerste (waar je het slidertje moest openpulken omdat dat heel nauwkeurig uitgesneden was).
Vergeet hierbij dan niet naar de doelgroep te kijken. De mensen die hier op het forum zitten zijn imho geen beginnende gebruikers en zij worden dan ook niet warm of koud van zo'n 'onderzoek'. Als je iets geavanceerds wilt kopen waarvan je op voorhand al weet dat je het niet gaat begrijpen, dan moet je het gewoon niet aanschaffen (Johan Cruijff wijsheid).Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 23:24:
[...]
De vraag is waar de meeste mensen behoefte aan hebben, iets wat ze kunnen gebruiken of iets geavanceerds waar ze niets van begrijpen....
Met dien verstande dat de N95 "10.0.010" vervangt door de desbetreffende firmwareversie (bijv. "12.0.013" dus).xahmol schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:46:
[...]
N95 User Agent
[ Voor 0% gewijzigd door TweakMij op 23-09-2007 02:54 . Reden: Tevergeefs met m'n avatar zitten experimenteren. ]
Jezelf zijn kan jij het beste
Had ik nog niet bij nagedacht. Thx!TweakMij schreef op zondag 23 september 2007 @ 01:36:
[...]
Met dien verstande dat de N95 "10.0.010" vervangt door de desbetreffende firmwareversie (bijv. "12.0.013" dus).
Graag gedaan. Alleen nog evt. cookies van je N95 naar je laptop kopieren, als dat uberhaupt kan en als je paranoide bent.
<off-topic>Bestand (dat je in de "User Agent Switcher" add-on kunt importeren) met andere User-Agent headers.<off-topic>
[ Voor 12% gewijzigd door TweakMij op 23-09-2007 03:32 . Reden: Typo's verwijderd ]
Jezelf zijn kan jij het beste
Het was laat gisterenVerwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 02:55:
[...]
Is een beetje mierenneuken, maakt natuurlijk uit.
Verwijderd
Lekker, ik wil vandaag de nokiamaps 7 dagen licentie proberen. Dit is op de voucher die bij de telefoon zat. Krijg ik de melding "Registratie code ongeldig".
Terwijl ik de code net tevoorschijn heb gekrast.
Zover ik me kan herinneren ben ik dit nog niet in dit topic tegen gekomen, maar zijn er meer problemen mee geweest?
Zover ik me kan herinneren ben ik dit nog niet in dit topic tegen gekomen, maar zijn er meer problemen mee geweest?
Staat de datum en tijd van je telefoon goed?Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 14:25:
Lekker, ik wil vandaag de nokiamaps 7 dagen licentie proberen. Dit is op de voucher die bij de telefoon zat. Krijg ik de melding "Registratie code ongeldig".
weet iemand waar ik een gratis player vandaan haal die alles soorte files kan afspelen op de n95 dus avi, mpg4 enz...
Divxplayerbasvanhees schreef op zondag 23 september 2007 @ 14:49:
weet iemand waar ik een gratis player vandaan haal die alles soorte files kan afspelen op de n95 dus avi, mpg4 enz...
Lees voucher goed, je moet bepaalde map/regio selecteren meen ik uit mijn hoofdVerwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 14:25:
:update:
Al wel voor gekomen (dacht ik al) hier dus
wimmel_1 in "Nokia N95 Deel 7"
[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 23-09-2007 15:13 ]
Hallo Iedereen,
Ik wilde binnenkort overstappen van mijn Nokia N70 naar de Nokia N95 alleen ben ik redelijk aan het twijfelen of dit wel zo'n goede telefoon is. Ik heb namelijk heel wat negatieve berichten gehoord over deze telefoon met name de slide functie scheen een probleem te geven.
Nu wil ik graag van jullie weten of deze echt zoveel problemen kent als beweerd word, ook wilde ik weten of de camera de moeite waard is want ik ga binnenkort op vakantie en wil dan veel foto's maken.
Alvast bedankt.
Ik wilde binnenkort overstappen van mijn Nokia N70 naar de Nokia N95 alleen ben ik redelijk aan het twijfelen of dit wel zo'n goede telefoon is. Ik heb namelijk heel wat negatieve berichten gehoord over deze telefoon met name de slide functie scheen een probleem te geven.
Nu wil ik graag van jullie weten of deze echt zoveel problemen kent als beweerd word, ook wilde ik weten of de camera de moeite waard is want ik ga binnenkort op vakantie en wil dan veel foto's maken.
Alvast bedankt.
-
Over de slider is al veel gezegt geworden maar er zijn inderdaad telefoons die er (grote) problemen mee hebben. Dit zijn overgens alleen telefoons van de eerste batch dus de kans dat jij een dergelijke krijgt is zeer klein.Dragons schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:17:
Hallo Iedereen,
Alvast bedankt.
De camera is perfect maar ik zal hem zelf nooit als main fotocamera gebruiken. Het blijft een telefoon een geen fotocamera maar om even snel een foto te maken is hij perfect!
Zoek even op het interet, er zijn genoeg foto's te vinden die gemaakt zijn met de N95, dan kun je zelf beoordelen of de qualiteit voldoende is voor jou.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.