Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.839 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:11:
[...]

Lees voucher goed, je moet bepaalde map/regio selecteren meen ik uit mijn hoofd

:update:
Al wel voor gekomen (dacht ik al) hier dus
wimmel_1 in "Nokia N95 Deel 7"
Thanks! Het moet West Europa zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:54
Afbeeldingslocatie: http://img297.imageshack.us/img297/3705/69166755ji0.jpg

Is het mogelijk om dit op de N95 te krijgen mbt de mail. Dus dat je je email tussen je kalender en wlan scan krijgt? Vind ik namelijk een stuk handiger dan het kijken onder berichten, of is het alleen mogelijk met Gmail?

Kan er namelijk weinig tot niets over vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 22:39:
weet iemand hoe je albumhoezen bij je mp3 in de N95 krijgt?
ik heb als ze op me pc in mediaplayer wel staan, maar als ik ze converteer
en naar me N95 schrijf dat ze dan niet tevoorschijn komen.
en ik kan geen site of een link vinden om ze erop me 95 te krijgen

alvast bedankt
Kan gewoon in je tel. Start muziekspeler/ albums. Dan naar een album, rechterknop albumhoes en dan een toevoegen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragons
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-10 22:58
Sjengcity schreef op zondag 23 september 2007 @ 15:26:
[...]
Over de slider is al veel gezegt geworden maar er zijn inderdaad telefoons die er (grote) problemen mee hebben. Dit zijn overgens alleen telefoons van de eerste batch dus de kans dat jij een dergelijke krijgt is zeer klein.

De camera is perfect maar ik zal hem zelf nooit als main fotocamera gebruiken. Het blijft een telefoon een geen fotocamera maar om even snel een foto te maken is hij perfect!
Zoek even op het interet, er zijn genoeg foto's te vinden die gemaakt zijn met de N95, dan kun je zelf beoordelen of de qualiteit voldoende is voor jou.
Ik heb daarnet even een paar foto's van een N95 opgezocht via google en ik moet zeggen dat die zeker niet verkeerd zijn. Het zal zeker wel een vooruitgang voor mij zijn aangezien ik nog steeds foto's maak met een N70. Op vakantie zal ik denk ook wel een echte camera meenemen, maar zoals je al zei voor wat snelle foto's kan het geen kwaad.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
koentjuh schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:36:
[afbeelding]

Is het mogelijk om dit op de N95 te krijgen mbt de mail. Dus dat je je email tussen je kalender en wlan scan krijgt? Vind ik namelijk een stuk handiger dan het kijken onder berichten, of is het alleen mogelijk met Gmail?

Vind het ook wel een mooie skin ...welke is dat ?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-05 00:58
Heb de link gebruikt van de Divx speler die hier eerder genoemd werd. bij installatie kreeg ik gezeur over certificaat etc. Nou met het doorlezen van het forum kwam ik erachter dat je door een 'vrij ingewikkeld/langdurig proces wel tot zo'n certificaat komt, nou was mijn vraag of het niet simpeleren kan en bijvoorbeeld door een standaard certificaat dat op alles past die zo (1,2,3) te downloaden is?

anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen kan wel verliefd zijn op dit toestel...maar ik ben dus vanaf net 1 minuut geleden alweer toe aan m'n 4de... ja echt 4de versie! Dit is de tweede keer dat het ram geheugen het begeeft! 1 keer een knop die van de printplaat brak en 1 keer een slechte slider....

Zodra er een toestel met zelfde specs is en symbian stap ik over! Het blijft echt een kut toestel en met nog slechtere service. Als ik over 3 weken een toestel terug heb...dan heb ik ongelooflijk veel mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 22:22
M-AH schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:13:
Heb de link gebruikt van de Divx speler die hier eerder genoemd werd. bij installatie kreeg ik gezeur over certificaat etc. Nou met het doorlezen van het forum kwam ik erachter dat je door een 'vrij ingewikkeld/langdurig proces wel tot zo'n certificaat komt, nou was mijn vraag of het niet simpeleren kan en bijvoorbeeld door een standaard certificaat dat op alles past die zo (1,2,3) te downloaden is?

anyone?
Kun je hier downloaden http://m.divx.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:25
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:16:
Iedereen kan wel verliefd zijn op dit toestel...maar ik ben dus vanaf net 1 minuut geleden alweer toe aan m'n 4de... ja echt 4de versie! Dit is de tweede keer dat het ram geheugen het begeeft! 1 keer een knop die van de printplaat brak en 1 keer een slechte slider....

Zodra er een toestel met zelfde specs is en symbian stap ik over! Het blijft echt een kut toestel en met nog slechtere service. Als ik over 3 weken een toestel terug heb...dan heb ik ongelooflijk veel mazzel.
Het is echt ongelofelijk kut hoe slecht jouw ervaringen zijn...4x een nieuw toestel..en nog steeds problemen :( Het vreemde is dat er ook zoveel gebruikers zijn met een positief oordeel, ik ben er 1 van. Ik blijf me er altijd weer over verbazen. Daar waar er gebruikers zijn met slechte tot zeer slechte ervaringen, heb ik met geen enkel mobiel toestel (30+) tot nu toe enig probleem gehad. En ik ben zeer intensief gebruiker...

Overigens trek ik geen conclusies, en zeg ik dus ook niets over jouw slechte ervaringen met de N95...het is slechts om aan te geven dat ervaringen met mobiele toestellen nogal afwijkend kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
danku danku, jammer wel dat er veel vertraging is met geluid!

ag, alles beter als niets.:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:57:
Als ik paar foto's van Galerij in een (andere) map wil verplaatsen. Blijven de dezelfde foto's in Galerij staan.
Stel, dat ik de foto's van Galerij verwijder... Gaan de foto's van Galerij EN van andere map samen verwijderd.
Niet mijn bedoeling, dat de foto's van andere map ook verwijderd moet zijn.
Hebben jullie dat ook?

Hoe krijg ik de foto's van Galerij in een nieuwe map letterlijk verplaatsen?
Niemand? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03 15:51
M-AH schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:52:
[...]

Ik moet inlogen op die site kan dat kloppen?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
basvanhees schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:56:
[...]

Ik moet inlogen op die site kan dat kloppen?..
klopt, heb me ervoor moeten registreren! kwestie van 5 min!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
ik heb geen idee welke skin het is. Zal eens nazoeken. Maar geen idee van die mail? Of is dat van gmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dafmay, inderdaad je kan mazzel hebben. Baal er wel van dat ik dat niet heb. Met SE 1 keer de K800i gecrashed. Was binnen anderhalve week vervangen en gefixed door Telfort toen.

Wat er zo kut is, is dat dit een toestel is dat echt intensief gebruikt wordt. Ik kijk er gemiddeld 2 uur per dag divx op, luister 1 uur radio, check er 20 keer per dag email mee, en bel er gemiddeld 2 uur per dag mee.... Weet niet of dat onder intensief gebruik valt? Mischien dat ie daarom sneller kapot ging/gaat bij mij....?

Hij ligt overdag altijd aan de lader en heb een 2e batterij altijd opzak. Waar ik me het meeste aanstoor is de bizar slechte service van zowel Nokia als Vodafone.

Ik ben op het punt dat ik incalculeer dat ik altijd een tweede telefoon er bij moet aanschaffen.... Want als ik nou dus weer 3 weken zonder moet... Betekent dat ik dus 7x3x2 uur= 42uur DivX kijken mis, 7x3x1= 21uur radio mis, 7x3x2 uur= 42uur bellen mis...

Een beetje bedrijf met service zou dat minimaliseren en aan de deur omwisselen....Als ik baas was en zo veel verdiende...want tja.. hoeveel winst wordt er gedraaid....? Dan belt mijn early adopter trendsettende marketing man klant op... en staat er morgen tijdens z'n werkdag op een bepaalde van te voren gecommuniceerde tijd een koerier om bij de receptie z'n telefoon om te wissellen voor een identiek exemplaar.
En dan is het ongemak er nog wel...want tja..wat nummers en smsjes kwijt etc... maar wel geminimaliseerd.

Kunnen ze wel een afdeling hebben om internet imago beheer te verbeteren en te tracken.... Maar dit soort dingen zou veel meer doen. Overigens werkt dat imago beheer voor geen meter. Want anders had ik sindsdien al lang een mailtje gehad. Als dit 1 van mijn merken betrof dan hing ik als eerste aan de telefoon zelfs... maar goed...... ik ga nu maar eens kijken of ik een relatief soortgelijk toestel ergens kan vinden...morgen maar voor volle pond kopen met creditcard en dan even naar me toe laten koerieren...want tja..alle winkels sluiten na werktijd van de klanten.... (sorry van het zeiken..maar het irriteert een klein beetje...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:11:
Dafmay, inderdaad je kan mazzel hebben. Baal er wel van dat ik dat niet heb. Met SE 1 keer de K800i gecrashed. Was binnen anderhalve week vervangen en gefixed door Telfort toen.
Ik denk dat het meer een kwestie is van heel erg veel ongeluk aan jouw kant...maar goed dat is muggeziften.
........ (sorry van het zeiken..maar het irriteert een klein beetje...)
Als ik in jouw schoenen stond, dan zou je mij ook horen klagen ! Dus ik kan het mij volledig voorstellen. Ik hoop dat je over 3 weken eindelijk een goed functionerend toestel retour krijgt..suc6 in ieder geval. Het is van de ratten bezeken hoe bedrijven zo nu en dan met klanten omgaan, ook dat ben ik helemaal met jou eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor 2 euro per maand heb je vervangende toestelservice bij vodafone dacht ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is mij in de totale tijd nog nooit aangeboden door Vodafone...Wellicht call center niet goed geinstrueerd in Maastricht....?
Ik zou het direct doen.... overigens is het natuurlijk alleen interessant als een zelfde type toestel geleverd dan wordt.
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:17:
voor 2 euro per maand heb je vervangende toestelservice bij vodafone dacht ik ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:26:
Is mij in de totale tijd nog nooit aangeboden door Vodafone...Wellicht call center niet goed geinstrueerd in Maastricht....?
Ik zou het direct doen.... overigens is het natuurlijk alleen interessant als een zelfde type toestel geleverd dan wordt.

[...]
Neem orange, 6,50 per maand, binnen 4 uur vervangend toestel en een eigen risico van maar 25 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Sjengcity schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:13:
De verschillen tussen de N95 en de N95 8GB:
VerschilN95N95 8GB
Gewicht120g128g
Omvang90cc96cc
Geheugen160MB Dynamisch, MicroSD slot .100MB Dynamisch, 8GB Flash
Scherm2,6" QVGA TFT2,8" QVGA TFT
AccuBL-5F 950 mAhBL-6F1200 mAh
Gesprekstijd .6 uur5 uur
Standbytijd220 uur276 uur
Ik meende dat de N95 (8GB) ook nog eens meer ram geheugen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had last van een piep als het scherm aan stond, ik ben bij een nps geweest en die hebben het lcd scherm vervangen waarna die piep weg is, alleen nu heb ik een ruis tijdens het bellen, ik lees dat meerdere dat hebben maar het lijkt mij voor zo'n dure telefoon dat het niet mag voorkomen morgen maar weer is bellen voor de rest tevreden ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 16:48

Sick Nick

Drop the top!

[afbeelding]

Als het al zou kunnen zou het onder instellingen voor actief standby moeten staan. Helaas kan dat dus niet op een N95 of elk ander niet-E-serie toestel. Het is een functie voorbehouden aan E-serie toestellen, de zakelijke modellen dus. Jammer want het is wel een fijne functie, heb een tijdje een E50 gehad en nu een 6120 classic. Beide symbian toestellen maar de E50 had het wel en de 6120 dus niet. Ook de N95, N73 en N80 die ik voor m'n werk heb gehad konden het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vervangende Toestel Service

Met Vodafone Vervangende Toestel Service (VTS) ontvangt u een leentoestel als uw eigen toestel defect is. Zo blijft u altijd en overal bereikbaar. (meer info) Vervangend Toestel Service VIP 2€

staat groot bij de extra's bij de online bestel methode. Denk iets waar je om moet vragen bij de telefoon verkoop dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
M-AH schreef op zondag 23 september 2007 @ 20:52:
[...]

Is dat alleen voor filmpjes?? want een mp3tje krijg ik er niet me gespeeld....? :?

En nog een vraagje...

Ik heb een soundfile met extensie .dcf... er wordt om een activeringssleutel gevraagd....
Iemand enig idee wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Laatst online: 12:12
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 22:39:
weet iemand hoe je albumhoezen bij je mp3 in de N95 krijgt?
ik heb als ze op me pc in mediaplayer wel staan, maar als ik ze converteer
en naar me N95 schrijf dat ze dan niet tevoorschijn komen.
en ik kan geen site of een link vinden om ze erop me 95 te krijgen

alvast bedankt
Ik heb mijn muziek overgezet dmv PC Suite van Nokia. Tot mijn verbazing had ik gelijk de hoesjes op mijn N95 staan. Mijn MP3's heb ik op een externe HD staan. In alle mappen staan ook de hoesjes en een bestand met de naam folder.jpg (iTunes neemt gelijk die afbeelding over)

Dit kan maar een ding betekenen, dat Nokia PC Suite dat ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMij
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-02 13:18
Djerique schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:51:
[...]
En dat het scherm wat meer licht zou geven, meen ik.

Jezelf zijn kan jij het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

[afbeelding]

Volgens mij moet dat allemaal met TRACKER kunnen

http://smartsym.nl/37286/...264267549ac1ab106c14e7d06

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Bedankt, ik ga het na mijn werk meteen uitproberen. Vanaf mijn mobiel kan ik het namelijk niet downloaden, de n95 denk dat het een textfile is.

Goede site is dat trouwens, dat handy weather is ook al zon handig programma. Gelukkig kan je het 14 dagen op proef uit proberen, zodat je zeker weet dat het je geld waard is. Ik test het straks meteen uit. Hoop dat dit het programma is wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Laatst online: 18-03-2021
Jerk184 schreef op maandag 24 september 2007 @ 00:31:
Ik heb mijn muziek overgezet dmv PC Suite van Nokia. Tot mijn verbazing had ik gelijk de hoesjes op mijn N95 staan. Mijn MP3's heb ik op een externe HD staan. In alle mappen staan ook de hoesjes en een bestand met de naam folder.jpg (iTunes neemt gelijk die afbeelding over)
Dat Music Manager (of hoe heet het) van PC suite vind ik zo'n waardeloos programma! Gelukkig heb je het niet nodig om mp3's op je telefoon te zetten. Het kan ook met de bestandsbeheer functie, je zet de mp3's dan op E:\Music\Artiestnaam\Albumnaam. Alleen de hoesjes moet je er dan handmatig bijzetten. Dat is wel irritant dus ik denk dat ik dat ID3 tagprogje waar Schumi het over had maar eens ga uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg ineens mijn mail niet meer binnen (windows live)
Als ik naar windows live ga en "email synchroniseren" doe krijg ik na verloop van tijd de melding "er is een netwerkprobleem"
De afgelopen weken was dat probleem er niet en kwam de mail gewoon binnen. Heb geen instellingen veranderd ofzo. Iemand een idee wat de oorzaak, en vooral een oplossing, kan zijn?

(ik heb wel al 7 delen over dit toestel doorgebladerd maar kan er overheen gekeken hebben B) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:23:
Als ik naar windows live ga en "email synchroniseren" doe krijg ik na verloop van tijd de melding "er is een netwerkprobleem"
De afgelopen weken was dat probleem er niet en kwam de mail gewoon binnen. Heb geen instellingen veranderd ofzo. Iemand een idee wat de oorzaak, en vooral een oplossing, kan zijn?

(ik heb wel al 7 delen over dit toestel doorgebladerd maar kan er overheen gekeken hebben B) )
Nou ik heb 1x gehad dat synchroniseren niet werkte... ik weet niet of ik een melding kreeg toen, maar hij toont de laatste 50 berichten. Ik heb toen op me telefoon zoveel mogelijk berichten verwijderd (onboeiende) en daarna via pc nog stuk of 40 verwijderd (nmeest recente)... En toen ik weer synchroniseerde met de tel werkte het weer. Er zat blijkbaar een mailtje tussen wat zorgde voor een fout. Ik denk eerlijk gezegt dat dat jouw probleem niet oplost, maar het is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 21:17:
hehe heb dat hier gewoon gratis voor mekaar gekregen. Door een beetje zeuren en zeggen dat ik moeilijk tegen de klanten kon zeggen dat ik niet bereikbaar ben door een kapotte mobiel etc. toen begon hij ook over die verzekering en zij dus dat ik er niets van af wist. Toen kreeg ik toch een vervangend toestel mee 8)

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-10 16:09
[...]
Ook grappig om te zien dat de 8GB versie een UUR minder gesprekstijd heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 09:40
[...]
Als ik me niet vergis is dat ook zo maar ik kon er nergens een betrouwbare bron van vinden, op de site van Nokia zelf wordt helaas alleen maar over het dynamisch geheugen gerept

edit: volgens mij is dit nog niet eerder genoemd maar de USA versie staat nu ook op de site van Nokia, ze hebben een mooie combo gevonden tussen de gewone en de 8GB versie als je het mij vraagt :P
link

[ Voor 25% gewijzigd door digital-IMEI op 24-09-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Pff… Dit is toch voor het eerst dat ik overal echt goed voor moet zoeken bij een telefoon.
Eerste Smartphone ook dus vandaar.
Wel leuk toestel. Heb me er nooit zo in verdiept omdat ik het te prijzig vond bij 1 jarig contract. Maar bij verlengen t-mobile in de t-mobile winkel nog geen 90,- hoeven bij te leggen. Dus dat is te doen.

Nou hoop ik dat ik niet afgeschoten wordt. Ik zie het zo snel echter niet terug in die duizenden posts.

1 Je kunt toch snel schakelen met # tussen normaal en stil profiel? Bji mij werkt dat niet.

2 Kan ik ook meer dan 6 snelkoppelingen in het hoofdscherm plaatsen? (en zo ja hoe dan het makkelijkst?)

3 Kan ik voor verschillende Alarmtijden ook verschillende alarmtonen laten klinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-10 16:09
Sjengcity schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:27:
[...]
Als ik me niet vergis is dat ook zo maar ik kon er nergens een betrouwbare bron van vinden, op de site van Nokia zelf wordt helaas alleen maar over het dynamisch geheugen gerept

edit: volgens mij is dit nog niet eerder genoemd maar de USA versie staat nu ook op de site van Nokia, ze hebben een mooie combo gevonden tussen de gewone en de 8GB versie als je het mij vraagt :P
link
Ff snel gegluurt maar lijkt deze niet verdomt veel als die wij zelf hier hebben?
Dynamisch geheugen gelijk, slider design gelijk (of heeft allen de 8gb versie die bredere slider?) Enige verschil die ik vind zo snel is dat ie zwart is en 1200mAh batterij heeft :'(
Geinige naam ook btw N95-3 Ligt ook lekker in de mond ;)

p.s.: Mss foutje in SP, bij de 8GB versie staat qua sepcs 100Mb dynamisch geheugen, is dat wel correct?

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 24-09-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Laatst online: 12:12
IMadeLove2MyN95 schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:17:
[...]

Dat Music Manager (of hoe heet het) van PC suite vind ik zo'n waardeloos programma! Gelukkig heb je het niet nodig om mp3's op je telefoon te zetten. Het kan ook met de bestandsbeheer functie, je zet de mp3's dan op E:\Music\Artiestnaam\Albumnaam. Alleen de hoesjes moet je er dan handmatig bijzetten. Dat is wel irritant dus ik denk dat ik dat ID3 tagprogje waar Schumi het over had maar eens ga uitproberen.
Dat is inderdaad een b*t programma. Maar goed.. in het begin wil je ffkes alles uitproberen. Zal ook eens kijken naar dat progie van Schumil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
readytoflow schreef op maandag 24 september 2007 @ 11:32:
1 Je kunt toch snel schakelen met # tussen normaal en stil profiel? Bji mij werkt dat niet.
Dit werkt inderdaad niet bij branded software (weet overgens niet of dit ook voor firmware 12 geldt)
2 Kan ik ook meer dan 6 snelkoppelingen in het hoofdscherm plaatsen? (en zo ja hoe dan het makkelijkst?)
Nop 6 is het maximum.
3 Kan ik voor verschillende Alarmtijden ook verschillende alarmtonen laten klinken?
Ook hier een nee, misschien wel mogelijk met 3th party software, ik zou zeggen doe eens een google op alarm software voor symbian 60 v3 ;)

schumi2004 schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:18:
[...]

Ff snel gegluurt maar lijkt deze niet verdomt veel als die wij zelf hier hebben?
Dynamisch geheugen gelijk, slider design gelijk (of heeft allen de 8gb versie die bredere slider?) Enige verschil die ik vind zo snel is dat ie zwart is en 1200mAh batterij heeft :'(
Geinige naam ook btw N95-3 Ligt ook lekker in de mond ;)

p.s.: Mss foutje in SP, bij de 8GB versie staat qua sepcs 100Mb dynamisch geheugen, is dat wel correct?
Nop dit klopt wel, hij heeft ook niet meer dynamisch geheugen nodig omdat er ook nog 8GB in zit hè.... (dynamisch geheugen is niet het werkgeheugen maar dat moge duidelijk zijn...)

De enige verschillen zijn overgens de kleur, het ontbreken van een shutter slide en de battery inderdaad.
Ik vind het overigens wel een beetje raar dat het de N95-3 is, die van ons gaat onder de naam N95-1 en N95-2, dan zou je verwachten dat de 8GB de N95-3 is maar dat zou natuurlijk ook de N95-4 kunnen zijn. :P (snappen jullie het nog :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
voor de gein!

heeft iemand al ontdekt wat er op de streepjescode staat die op je radio ontvanger zit (bijgeleverd bij elke Nokia N95). Mij is het nog niet gelukt, wel nieuwsgierig?

of zou het gewoon een productcode zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
M-AH schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:56:
voor de gein!

heeft iemand al ontdekt wat er op de streepjescode staat die op je radio ontvanger zit (bijgeleverd bij elke Nokia N95). Mij is het nog niet gelukt, wel nieuwsgierig?

Hahaha ik heb dat ook geprobeerd te lezen met de barcode. Echter die barcodes lukken me nooit om te lezen. Die van de radio niet en ook niet die op het snoertje zat |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

wat vinden jullie een van de grote voordelen tegenover WM6?
Buiten dat het geen MS software is :o

zit te twijvelen of ik naar een N95 om moet gaan O+

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 20:10

CoolHead621

Enjoy every moment

Tha schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:53:

Dat je deze ook als gewone telefoon kan gebruiken zonder kwaliteit verlies!
Dat vind ik het belangrijkste!

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

CoolHead621 schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:54:
[...]

Dat je deze ook als gewone telefoon kan gebruiken zonder kwaliteit verlies!
Dat vind ik het belangrijkste!
:+ hehehe,
bedankt, maar opzich vind ik dat bij mijn P3300 niet echt het probleem.
Maar is idd een pluspunt (gebruik nu vaak mijn K800i in het weekend)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Tha schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:53:

Ik heb een vorige week een Mio in m`n handen gehad, ben zelf behoorlijk ervaren in Windows maar uit dat ding kwam ik echt totaal niet wijs. Het was overigens wel Windows Mobile 5 maar de structuur was naar mijn mening ver te zoeken.

Nokia is algemeen bekend om haar gebruiksvriendlijkheid wat ook op de N95 te merken is. Er zitten ontzettend veel functies op de telefoon maar het instellen ervan is relatief makkelijk.

No flam overigens naar Windows oid maar het is op een telefoon/pda niet aan mij besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Bedankt!
Vind inderdaad dat sommige dingen niet bepaald logisch zijn ingedeeld,
maar na een jaar kan ik zo goed als alles direct vinden met muis en scrollwheel op de P3300
het gebruiksgemak is zeker een goede + waard

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I know dat ik eigenlijk gewoon geduld moet hebben en dat het nieuws zich vanzelf zal verspreiden, maar iemand heel toevallig al iets gehoord over nieuwe Nokia firmware en/of TT updates/patches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

M-AH schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:56:
voor de gein!

Radio ontvanger? welke? Moet ik toch eens in mijn doos kijken...

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
franssie schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:51:
[...]

Radio ontvanger? welke? Moet ik toch eens in mijn doos kijken...
Oordopjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 20:10

CoolHead621

Enjoy every moment

koentjuh schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:09:
[...]

Bedankt, ik ga het na mijn werk meteen uitproberen. Vanaf mijn mobiel kan ik het namelijk niet downloaden, de n95 denk dat het een textfile is.

Goede site is dat trouwens, dat handy weather is ook al zon handig programma. Gelukkig kan je het 14 dagen op proef uit proberen, zodat je zeker weet dat het je geld waard is. Ik test het straks meteen uit. Hoop dat dit het programma is wat ik bedoel.
Heb hem geinstalleerd,
En ik kan niet vinden waar ik kan instellen dat hij de mail op het beginscherm moet laten zien.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
CoolHead621 schreef op maandag 24 september 2007 @ 15:36:
[...]

Heb hem geinstalleerd,
En ik kan niet vinden waar ik kan instellen dat hij de mail op het beginscherm moet laten zien.
hem hem zelf ook even geprobeerd, maar ben nog niet te spreken hierover. Vind de standby functie van Nokia zelf beter. Misschien moet ik me er maar bij neerleggen dat ik de mail niet op de desktop krijg bij een N versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee niet op de dopjes...maar op de unit waar je je koptelefoon in kan prikken...
En heb het geprobeerd voor 20 minuten..maar het lukte me niet om het werkende te krijgen.... (die barcode reader met die barcode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oudere toestellen heb ik zat... Heb het ooit eens gevraagd of je dan het zelfde toestel krijgt als je hebt. Maar dat deden ze toen niet.
Wat heb ik aan een toestel zonder wifi, divx en mini-jack output....
Daarnaast, zou het goede klanten service zijn als het wordt aangeboden op het moment dat er problemen ontstaan. Vooral als bij een Vodafone de N95 als probleem toestel bekend staat (woorden van call center dame).

Overigens is ie net op de post meegegaan naar het Service & Repair center in Maarssen... Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.... Zo maar even een PSP (lite) bestellen bij Bol.com heb ik tenminste WEL morgen in huis.
[edit] het werd een MEIZU MP3 speler M6 mini player 8 GB zwart ipv PSP...jammer dat er geen wifi, gps, gsm etc inzit... :)
Verwijderd schreef op zondag 23 september 2007 @ 22:30:
Vervangende Toestel Service

Met Vodafone Vervangende Toestel Service (VTS) ontvangt u een leentoestel als uw eigen toestel defect is. Zo blijft u altijd en overal bereikbaar. (meer info) Vervangend Toestel Service VIP 2€

staat groot bij de extra's bij de online bestel methode. Denk iets waar je om moet vragen bij de telefoon verkoop dienst.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2007 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
Ik vind dat maar een rare functie. Het ding werkt nooit, moet ook zeggen dat ik ook geen idee heb hoe het precies werkt/hoort te werken (ik zit 5 min me camera scherp te stellen op zo'n barcode plaatje en hij blijft maar filmen 8)7 .
Wat zou er dan uit moeten komen? Wat zou 'ie dan kunnen lezen?? En wat heb je er aan, of is het gewoon voor de fun? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
Ik heb het één keer voor elkaar gekregen om een barcode te lezen. Er komt dan gewoon wat tekst in beeld. Ik las hem toen van mijn monitor af, maar het is me later niet meer gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:02:
Nee niet op de dopjes...maar op de unit waar je je koptelefoon in kan prikken...
En heb het geprobeerd voor 20 minuten..maar het lukte me niet om het werkende te krijgen.... (die barcode reader met die barcode)

[...]
Nee ok, maar tis ook geen antenne :P Het is de handfree set waar je elke soort oordopjes aan kan zetten die je wilt. Ook zonder die unit en gewoon een set oordopjes erin, dan werkt dat ook als antenne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn toestel naar repair en go gebracht:

Probleem er blijven toetsen hangen. MP3 speler wordt gestart, en springt van het ene naar het andere nummer. Bij ontvangst hebben ze speling op de slider geconstateerd en dit wordt meegenomen in de reparatie.

Verwachte duur 10-15 dagen :'(

Zijn er al meer toestellen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Mau_Maus schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:42:
[...]

Nee ok, maar tis ook geen antenne :P Het is de handfree set waar je elke soort oordopjes aan kan zetten die je wilt. Ook zonder die unit en gewoon een set oordopjes erin, dan werkt dat ook als antenne.
okido - de afstandsbedining/mrcroffon met het te korte kabeltje dus (te kort om van dashboard te komen) - die heb ik wel maar ik heb er geen barcode op gezien.

Barcodes waarbij het werkt zijn data matrixen - een stukje eerder in dit topic staan er twee waarvan eentje van mij. ALs je naar de lokatie van de afbeelding kijkt kan je zien waar je ze zelf kan maken.

Van een CRT werkt het niet (printen) maar vanaf lcd leest mijn N95 ze prima - het heeft alleen geen enkel nut (misschien dat ik mijn email adres eens op een T-SHirt zet zo maar meer kan ik niet bedenken).

[ Voor 4% gewijzigd door franssie op 24-09-2007 17:35 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Heb de N95 nu 2 maand en erger me steeds meer aan sommige dingen.

1) Als ik muziek luister en tegelijk aan het msnen ben loopt de telefoon wel eens vast. Alles valt dan weg en krijg ik het witte scherm met het nokia logo en start de telefoon weer op, dit gaat dan ook heel traag. Na 1 min loopt hij weer lekker.

2) In het begin had ik praktisch geen speling op de slider maar nu word de speling steeds erger. Denk dat ik binnenkort eens naar de NSP ga.

3) Shoutcast stream kan ik niet afspelen met de N95? Heb hier lang naar gezocht maar kan niks vinden om een mp3 shoutcast stream af te spelen met de N95. Anyone?

4) Bij het browsen krijg ik vaak een melding "Geheugen vol" dit gaat soms heel erg snel. Is hier iets aan te doen? Misschien meer geheugen vrijgeven aan het systeem?

Ik heb de telefoon gekocht op een internet winkel (gsm.nl). Als ik nu naar een NSP in de buurt ga moeten ze dan service verlenen m.b.t. de slider probleem?

[ Voor 9% gewijzigd door Realtec op 24-09-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste firmware er al op zitten?
Realtec schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:39:
Heb de N95 nu 2 maand en erger me steeds meer aan sommige dingen.

1) Als ik muziek luister en tegelijk aan het msnen ben loopt de telefoon wel eens vast. Alles valt dan weg en krijg ik het witte scherm met het nokia logo en start de telefoon weer op, dit gaat dan ook heel traag. Na 1 min loopt hij weer lekker.

2) In het begin had ik praktisch geen speling op de slider maar nu word de speling steeds erger. Denk dat ik binnenkort eens naar de NSP ga.

3) Shoutcast stream kan ik niet afspelen met de N95? Heb hier lang naar gezocht maar kan niks vinden om een mp3 shoutcast stream af te spelen met de N95. Anyone?

4) Bij het browsen krijg ik vaak een melding "Geheugen vol" dit gaat soms heel erg snel. Is hier iets aan te doen? Misschien meer geheugen vrijgeven aan het systeem?

Ik heb de telefoon gekocht op een internet winkel (gsm.nl). Als ik nu naar een NSP in de buurt ga moeten ze dan service verlenen m.b.t. de slider probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

Ja had vrijwel gelijk bij de aankoop versie 12.0.013 erop gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Realtec schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:39:
...
yep - gewoon wel de factuur meenemen (uitprinten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec

Realtec

Less is more

franssie schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:13:
yep - gewoon wel de factuur meenemen (uitprinten).
Ok dat is handig om te weten. Maar nu heb ik Vodafone branded toestel en heb productcode verranderd om firmware update te kunnen doen en heb de code weer terug verranderd na de update.

Kunnen ze moeilijk gaan doen omdat er geen branded firmware op staat?

Edit:
Ik ga morgen naar nsp en ik zie wel wat ik te horen krijg.

Maar ik zou graag mijn eigen shoutcast radio willen kunnen gebruiken op mijn N95.
Ik heb dit geprobeerd en ik vind dat niet lekker werken omdat het niet echt een "online radio stream" is. Het geeft je alleen toegang tot je audio bestanden die je op je pc hebt staan.

Real player kan de stream ook niet openen. Heb deze vraag een tijd geleden ook al gevraagt en toen kreeg ik er geen reacties op.

Hoop nu wel :)

[ Voor 38% gewijzigd door Realtec op 24-09-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-AH
Ik heb mijn telefoon tot op heden nogsteeds mijn GPS niet aan de praat gekregen, zelfs met een half uur rijden in de auto. fietsen of een stuk lopen in een openruimte wil hij maar geen contact maken met de satelieten!

raar, en vervelend. zelfs met de keypad open wil hij geen fix maken!

iemand een idee? of is dit kwestie NSP?

firmware 12 btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-AH schreef op maandag 24 september 2007 @ 20:08:
Ik heb mijn telefoon tot op heden nogsteeds mijn GPS niet aan de praat gekregen, zelfs met een half uur rijden in de auto. fietsen of een stuk lopen in een openruimte wil hij maar geen contact maken met de satelieten!

raar, en vervelend. zelfs met de keypad open wil hij geen fix maken!

iemand een idee? of is dit kwestie NSP?

firmware 12 btw!
STILSTAAN!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peerke007
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-07 16:01
Zojuist probeerde ik de firmware van mijn N95 van 11 naar 12 up te graden. Eerder had ik dit al van 10 naar 11 gedaan, probleemloos. Nu echter gaf ie aan dat ik de batterij eruit moest halen, stekkers eruit en batterij er opnieuw in, op de knop duwen en nog een keer proberen. Maar als ik m nu probeer aan te zetten gebeurt er niets. Nada, halverwege de update een zachte dood gestorven vrees ik. Hij herkent m niet meer, geen verbinding, niets. Iemand suggesties, ik heb aardig wat door de posts gezocht maar harder dan batterij eruit kan ik mi niet resetten...
Hoop dat iemand nog een briljant idee heeft.

Peter
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonsan
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:08
Kan iemand mij iets vertellen over de krasbestendigheid van het grote scherm? Dit toestel werd afgeleverd door Vodafone zonder afdekfolie, maar ben bang dat binnen de korte keren er flinke krassen op gaan komen. Ik heb enkele dagen dit mobiel en heb inmiddelks Route 66 (werkend) erop. Maar die stem.... vreselijk zeg! Lijkt wel een amateur opname van een (Haagse?) vrouw; na hondúúúúrd metúúúr...... Is dat niet te vevangen door een "normale" stem? Vergeleken met TomTom is R66 maar een slap aftreksel! Ik zal blij zijn als TT met een N95 versie komt.....
Hoe stel je trouwens de A-GPS in? Of staat deze standaard "aan" ?

[ Voor 5% gewijzigd door sonsan op 24-09-2007 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

precies, met zicht op de lucht (dus GEEN bladeren of wat dan ook).
Een GPS moet weten waar de satjes hangen en die info download ie van diezelfde satjes (en een beetje via iNet met assisted GPS/aGPS) als je 'm een tijd niet gebruikt hebt moet je weer lang wachten omdat de almanak dan verlopen is.
/edit: 10 minuten is niet raar voor een intiatie.

[ Voor 5% gewijzigd door franssie op 24-09-2007 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
sonsan schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:05:
Kan iemand mij iets vertellen over de krasbestendigheid van het grote scherm? Dit toestel werd afgeleverd door Vodafone zonder afdekfolie, maar ben bang dat binnen de korte keren er flinke krassen op gaan komen. (...) Hoe stel je trouwens de A-GPS in? Of staat deze standaard "aan" ?
Het scherm is echt onverwoestbaar. Ik heb hem ruim vier maanden en er zit nog geen enkel krasje op. Ik sta er eigenlijk versteld van, want ik heb hem continu in mijn broekzak zitten, zelfs een paar keer met de sleutels er (per ongeluk) naast. Zo'n folie dingetje is volkomen overbodig.

A-GPS staat default aan (als je FW versie 12.xxx hebt draaien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben helaas slecht bedeelt met mij N95...maar 1 ding is inderdaad echt geweldig. Het scherm! Niet te bekrassen..lukt je alleen met een kokendhete soldeerbout ofzo.. echt geweldig
sonsan schreef op maandag 24 september 2007 @ 22:05:
Kan iemand mij iets vertellen over de krasbestendigheid van het grote scherm? Dit toestel werd afgeleverd door Vodafone zonder afdekfolie, maar ben bang dat binnen de korte keren er flinke krassen op gaan komen. Ik heb enkele dagen dit mobiel en heb inmiddelks Route 66 (werkend) erop. Maar die stem.... vreselijk zeg! Lijkt wel een amateur opname van een (Haagse?) vrouw; na hondúúúúrd metúúúr...... Is dat niet te vevangen door een "normale" stem? Vergeleken met TomTom is R66 maar een slap aftreksel! Ik zal blij zijn als TT met een N95 versie komt.....
Hoe stel je trouwens de A-GPS in? Of staat deze standaard "aan" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer hem 10 keer ofzo te resetten met een harde reset. soms als je het logotje ziet pakt ie hem nog. Bij mij deed ie een harde reset de eerste 6 keer niet en de 7e keer pakt ie hem ineens.... helaas daarna een nieuwe update geprobeerd nog..en ja een nieuwe dood gestorven...dan is de enige optie garantie claimen en terug sturen.....
Peerke007 schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:08:
Zojuist probeerde ik de firmware van mijn N95 van 11 naar 12 up te graden. Eerder had ik dit al van 10 naar 11 gedaan, probleemloos. Nu echter gaf ie aan dat ik de batterij eruit moest halen, stekkers eruit en batterij er opnieuw in, op de knop duwen en nog een keer proberen. Maar als ik m nu probeer aan te zetten gebeurt er niets. Nada, halverwege de update een zachte dood gestorven vrees ik. Hij herkent m niet meer, geen verbinding, niets. Iemand suggesties, ik heb aardig wat door de posts gezocht maar harder dan batterij eruit kan ik mi niet resetten...

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Peerke007 schreef op maandag 24 september 2007 @ 21:08:

Peter
Er is een toets-combinatie mogelijk vanuit afgesloten telefoon, waarbij een fw-update alsnog mogelijk is. Helaas heb ik die toets-combo niet, maar ik weet dat ie in de voorgaande delen voorbij is gekomen. Mischien iemand anders die 'm uit het blote hoofd (en wel hierom ! ;)) weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op maandag 24 september 2007 @ 23:03:
[...]

Er is een toets-combinatie mogelijk vanuit afgesloten telefoon, waarbij een fw-update alsnog mogelijk is. Helaas heb ik die toets-combo niet, maar ik weet dat ie in de voorgaande delen voorbij is gekomen. Mischien iemand anders die 'm uit het blote hoofd (en wel hierom ! ;)) weet...
Call key (Green key) + * key + 3 key + power button
- Format van je toestel, deze combinatie uitvoeren bij uitgeschakeld toestel

Ik denk dat je dit bedoelt... Overigens staan alle toets combinaties in de OT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peerke007
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-07 16:01
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 23:12:
[...]

Call key (Green key) + * key + 3 key + power button
- Format van je toestel, deze combinatie uitvoeren bij uitgeschakeld toestel

Ik denk dat je dit bedoelt... Overigens staan alle toets combinaties in de OT!!!
er gebeurt niets... scherm blijft donker, wel heeel vaag NOKIA in t scherm. Maar geen respons.
Dank, morgen maar eens naar een Nokia service point, misschien kunnen zij er nog leven in blazen.
Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
Ik gebruik Nav4all, maar heb nog niet één keer gesproken navigatie gehoord. Geluidsopties staan gewoon aan en hij staat niet op 'Stil' o.i.d. Toen ik de navigatie installeerde hoorde ik wel de stem. Komt iemand dit bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-10 22:28
HELL YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I love Voipbuster en my Nokia N95.

Al een tijdje dacht ik een webapplicatie te schrijven om via Voipbuster goedkoper smstjes te versturen (1 cent). Maar het kan makkelijker. http://gsm.voipbuster.com. installeren en klaar. Je kan zelfs contacten toevoegen uit je adresboek. Even makkelijk als normaal dus.
:9~

- edit

Bye Bye T-mobile dure stink smstjes :D

[ Voor 7% gewijzigd door goodfella op 25-09-2007 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05:08

KSH

Ik heb onlangs mn Contacten in Outlook bijgewerkt en heb nu overal een voornaam en achternaam staan. In mn contactlijst komt eerst de voornaam en dan pas de achternaam (zoals ik het wil). Echter als ik een sms krijg, zie ik het precies andersom (dus eerst achternaam en dan voornaam).

Weet iemand waar ik dit kan wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
Contacten -> Opties -> Instellingen -> Naamweergave

Ik ben aan het stoeien met dat Duitse tagprogje. Erg gemakkelijk, aangezien ik hiervoor al lang handmatig aan het kloten ben geweest. Alleen één probleempje, het komt vaak voor dat ik een hoes in de tag plak die hiet wordt herkend door de N95, (geen hoes) zegtie dan. Weet iemand (Schumi) waar dat aan ligt? Ik gebruik alleen jpg en die worden normaal wel herkend. Of geldt er een maximum bestandsgrootte?

[ Voor 81% gewijzigd door IMadeLove2MyN95 op 25-09-2007 00:45 . Reden: Vraagje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
goodfella schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 00:06:

Al een tijdje dacht ik een webapplicatie te schrijven om via Voipbuster goedkoper smstjes te versturen (1 cent). Maar het kan makkelijker. http://gsm.voipbuster.com. installeren en klaar. Je kan zelfs contacten toevoegen uit je adresboek. Even makkelijk als normaal dus.

- edit

Yep, echt gratis sms-en kan via VOIPbuster op je GSM, jammer dat het op de pc niet gratis kan want dat typt toch wel ff fijner. Zal wel te maken hebben met het voorkomen van misbruik van deze dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangepast, niet goed gzocht had een vraag over signen maar hier is al genoeg over geschreven

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 14:30
Ik krijg regelmatig de error in beeld uit het niets en zonder dat ik met iets bezig ben:

Toep. afgesl.:
Main
KERN-EXEC 3

Heeft iemand hier een oplossing voor of weet hoe dit zou kunnen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
etienne02 schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:23:

(ik heb wel al 7 delen over dit toestel doorgebladerd maar kan er overheen gekeken hebben )

Nou ik heb 1x gehad dat synchroniseren niet werkte... ik weet niet of ik een melding kreeg toen, maar hij toont de laatste 50 berichten. Ik heb toen op me telefoon zoveel mogelijk berichten verwijderd (onboeiende) en daarna via pc nog stuk of 40 verwijderd (nmeest recente)... En toen ik weer synchroniseerde met de tel werkte het weer. Er zat blijkbaar een mailtje tussen wat zorgde voor een fout. Ik denk eerlijk gezegt dat dat jouw probleem niet oplost, maar het is het proberen waard.
Dat werkt dus helaas niet. Ik heb me via messenger opnieuw aangemeld (account wijzigen). Gebruikersnaam en wachtwoord weer ingevoerd en toen verscheen de windows live welkomst mail (die zal wel standaard in het prog. zitten)
Hierna de email gesynchroniseerd maar dat doet i dus niet :( Door het wisselen van account is de hele inbox weer leeg dus aan de hoeveelheid mails kan het niet echt liggen.
Ik kan ook nergens bij de instellingen komen en kan de map e.d. ook niet vinden in de telefoon. Misschien moet ik m maar verwijderen en opnieuw installeren (of kan i er gewoon overheen?)
Weet ook niet of ik een tijdelijke versie had of dat dat uberhaupt bestaat. Zag wel dat vodafone nu met hun eigen messenger i.c.m. windows live komt. Zitten die het gebruik soms tegen te houden van de originele (lijkt me stug maar je weet natuurlijk nooit omdat ik de melding netwerk probleem steeds krijg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
goodfella schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 00:06:

Ik neem aan dat dit proggie zorgt dat je smsjes met je pc kan versturen?! Of is dit een combi ofzo met je N95...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
BillMcNeal schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:56:
[...]

Ik neem aan dat dit proggie zorgt dat je smsjes met je pc kan versturen?! Of is dit een combi ofzo met je N95...?
Gewoon via je N95. Het is een java applicatie wat heel simpel en makkelijk is.
Dus vanaf nu stuur ik, volgens mij nog gratis SMS, via Voipbuster op mijn N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
Ah oke... maar heb je daarvoor internet op je mobiel nodig? (ik heb namelijk GEEN inet genomen, aangezien ik niet verwachtte daar veel mee te doen).

En ik installeer die exe op mijn pc en dan met nokia pc suite naar me n95 ofzo? Ik zit op werk dus kan dat nu niet checken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goodfella schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:23:
[...]

Heb het progje ff vanaf mijn N95 geinstalleerd. Slechts 45kb. Ff een username en password instellen en je telefoonnummer en gaan met die banaan. Weet je wel zeker dat het sms-en echt 100% gratis is? En hoe gaat het met bellen naar telefoonnummers? Is vast en mobiel allebei gratis, of alleen naar vast? Heb geen zin in dikke rekeningen achteraf namelijk.

En nog een klein vraagje; krijgt de ontvanger geen reclame te zien als je hem/haar een sms stuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:08:
[...]

Heb het progje ff vanaf mijn N95 geinstalleerd. Slechts 45kb. Ff een username en password instellen en je telefoonnummer en gaan met die banaan. Weet je wel zeker dat het sms-en echt 100% gratis is? En hoe gaat het met bellen naar telefoonnummers? Is vast en mobiel allebei gratis, of alleen naar vast? Heb geen zin in dikke rekeningen achteraf namelijk.

En nog een klein vraagje; krijgt de ontvanger geen reclame te zien als je hem/haar een sms stuurt?
geen reclame en het werkt met prepaid dus geen verassingen achteraf.
Zie ook dit topic : Voordelig bellen met Voipbuster [deel 5]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH

KSH

BillMcNeal schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:50:
[...]

Ah oke... maar heb je daarvoor internet op je mobiel nodig? (ik heb namelijk GEEN inet genomen, aangezien ik niet verwachtte daar veel mee te doen).

En ik installeer die exe op mijn pc en dan met nokia pc suite naar me n95 ofzo? Ik zit op werk dus kan dat nu niet checken..
Het gaat idd via internet, dus als je dat er niet bij hebt genomen en er is geen draadloos netwerk bij je in de buurt, zou ik het niet gebruiken. Dan is het niet meer gratis namelijk ;).

Als je gewoon op die link drukt, dan installeer je het (via internet) op je N95. Ik moet zeggen, het werkt perfect. Heb nu niks voor niks een grote bundel genomen, maar ja.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik wilde zojuist een sms versturen, maar ik krijg de melding: failed because of wrong username & password. Ik heb in deze velden wel alles ingevuld, maar moet ik eerst ergens online registreren o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH

KSH

[quote]IMadeLove2MyN95 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 00:36:
Contacten -> Opties -> Instellingen -> Naamweergave[quote]

Ja helaas had ik deze instellingen al goed staan. Zoals ik al zei, zijn de contacten wel correct weergegeven in mn adresboek, echter bij een ontvangen sms verschijnt toch eerst de achternaam en dan pas de voornaam.

Iemand toch nog een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:32:
Hmm, ik wilde zojuist een sms versturen, maar ik krijg de melding: failed because of wrong username & password. Ik heb in deze velden wel alles ingevuld, maar moet ik eerst ergens online registreren o.i.d.?
Zie topic Voipbuster dat ik hierboven ergens poste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Sinds zaterdag ook deze telefoon.

GPS met route 66 werkt lekker ... had hiervoor de n91 die voelde stevig aan dus het was wel wennen om het speel dingetje in handen te hebben.

Heeft er eigenlijk iemand al een programma gevonden om de de telefoon als afstands bediening te gebruiken voor de tv?
En gebruikers van telfort maken jullie gebruik van het 3g netwerk of het normale netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

franssie schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:37:
[...]

Zie topic Voipbuster dat ik hierboven ergens poste.
Ik zie hier niet zoveel staan over het gsm.voipbuster.com gedeelte. Zou je me kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:46:
[...]
Ik zie hier niet zoveel staan over het gsm.voipbuster.com gedeelte. Zou je me kunnen helpen?
De gsm applicatie is gewoon een SIP/SMS client om vam de voipbuster dienst gebruik te kunnen maken. Je moet een account aanmaken op voipbuster.com en daarmee inloggen. Dan kan je wat (korte) test gesprekken voeren - je voip telefoon instellen thuis of dit programmatje gebruiken.
Om echt gebruik te maken van voipbuster moet je 10 euro tegoed kopen en dan kan je drie maanden gratis naar vaste nummers bellen. Voorwaarden en tarieven veranderen steeds maar over het algemeen nog steeds een van de goedkopere.
Zodra je dus je account hebt geregeld kan je dat instellen op de pda client en moet het werken.
De ontvangers zien wel je account naam ipv je 06 nummer - daar ben ik nog mee bezig om dat goed te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx, dan ga ik daar ff mee verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

franssie schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:01:
Zodra je dus je account hebt geregeld kan je dat instellen op de pda client en moet het werken.
De ontvangers zien wel je account naam ipv je 06 nummer - daar ben ik nog mee bezig om dat goed te krijgen.
Ik zal wel een enorme kneus zijn, maar kan nergens op die site vinden waar ik me kan registreren. Ik zie alleen maar inlogvelden. Het progje staat al op mijn telefoon, moet me alleen nog registreren, maar zie nergens waar dat kan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:10:
[...]

Ik zal wel een enorme kneus zijn, maar kan nergens op die site vinden waar ik me kan registreren. Ik zie alleen maar inlogvelden. Het progje staat al op mijn telefoon, moet me alleen nog registreren, maar zie nergens waar dat kan :?
download de windows client, installeer het en maak dan een account aan. Het is net als een skype/msn account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goodfella schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:26:
[...]

download de windows client, installeer het en maak dan een account aan. Het is net als een skype/msn account aanmaken.
Oke :D , ik wist niet dat je met dat account ook gewoon de mobile variant kon gebruiken. Thnx voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ok, hoe zit het met die spraakopdrachten bij de N95?
Zo zou ik bijvoorbeeld bluetooth met spraak willen activeren op het moment dat ik in de auto zit.
Dan hoeft dat niet de hele tijd aan te staan (en het scheelt me weer een snelkoppeling op m'n hoofdscherm).
Maar moet ik soms net als die synthesizer praten of zo? ik krijg het niet werkend. Normaal ben ik gewend om bij spraakopdrachten eerst iets voor te zeggen waarna dat als 'default' wordt gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
readytoflow schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:50:
Ok, hoe zit het met die spraakopdrachten bij de N95?
Zo zou ik bijvoorbeeld bluetooth met spraak willen activeren op het moment dat ik in de auto zit.
Dan hoeft dat niet de hele tijd aan te staan (en het scheelt me weer een snelkoppeling op m'n hoofdscherm).
Maar moet ik soms net als die synthesizer praten of zo? ik krijg het niet werkend. Normaal ben ik gewend om bij spraakopdrachten eerst iets voor te zeggen waarna dat als 'default' wordt gebruikt.
Dat lukte me in eerste instantie ook niet goed.
Beetje oefenen met je stem. En na een paar keer lijkt de N95 het geleerd te hebben zoals jij het uitspreekt. :-)
Pagina: 1 ... 12 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.