Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.768 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:28:
Ik ben benieuwd welke theme iedereen op zijn N95 (8GB) heeft...... Ik heb de updated UI Haze Theme: http://mosh.nokia.com/con...278F99522E040050A4430515A Met standaard Nokia Icoontjes
dafmay schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:52:
[...]

www.pizero.net

Nog bedankt voor deze link. Ik heb er het "Light Blue Default" thema vanaf geplukt...errug mooi _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024

Dark Wanderer

Or not :P

Hallo,

Ik zit met een probleem met de Sygic navigatie software. Ik zie dat er eerder in dit topic een modbreak is geweest dat er een apart topic voor moet komen, maar dat is er dus nooit geweest, dus druk ik me vraag hier maar neer.

Als ik de sygic software op mijn telefoon start, dan gaat alles goed, behalve navigeren. Als ik een bestemming heb gekozen, en dan op klaar klik of op de toets in het midden van de joystick op de n95, dan kom ik terug op de kaart, zonder dat er navigatie gestart wordt.

Kent iemand dit probleem, ik heb wel een nederlandse kaart en een nederlandse stem erop staan.

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Dark Wanderer schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:48:
Hallo,

Ik zit met een probleem met de Sygic navigatie software. Ik zie dat er eerder in dit topic een modbreak is geweest dat er een apart topic voor moet komen, maar dat is er dus nooit geweest, dus druk ik me vraag hier maar neer.

Als ik de sygic software op mijn telefoon start, dan gaat alles goed, behalve navigeren. Als ik een bestemming heb gekozen, en dan op klaar klik of op de toets in het midden van de joystick op de n95, dan kom ik terug op de kaart, zonder dat er navigatie gestart wordt.

Kent iemand dit probleem, ik heb wel een nederlandse kaart en een nederlandse stem erop staan.
Dan moet je wachten totdat je een GPS-fix hebt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:29:
[...]

Oooooow? Dat zou balen zijn dan zeg. Ik heb zojuist Route 66 mobile 8 besteld voor mijn N95-1. Ik ging er vanuit dat deze gewoon werkt met de interne GPS, aangezien 7 dat ook al deed.

Weet iemand of dat ook zo is? Anders annuleer ik hem.
Dat werkt gewoon hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:29:
[...]

Oooooow? Dat zou balen zijn dan zeg. Ik heb zojuist Route 66 mobile 8 besteld voor mijn N95-1. Ik ging er vanuit dat deze gewoon werkt met de interne GPS, aangezien 7 dat ook al deed.

Weet iemand of dat ook zo is? Anders annuleer ik hem.
Route 66 versie 8 werkt prima met de interne GPS. Ik gebruik nu de trail versie van 15 dagen en dit is de beste navigatie tot nu toe die werkt op de interne GPS van de N95.

En het is onzin dat alleen West-Europa erbij zit. Voor de rest van Europa moet je dan gewoon wat meer betalen en dat is zeker de moeite waard. Kijk hier maar:
https://secure.66.com/store/

[ Voor 3% gewijzigd door lauw8 op 22-02-2008 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schrok al... dank je wel voor je snelle antwoord d:)b

En ook Lauw8 bedankt d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:58:
[...]

Ik schrok al... dank je wel voor je snelle antwoord d:)b

En ook Lauw8 bedankt d:)b
Paniek om niks weer... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Je krijgt toch alelen de icoon terug uit vorige fw versies? Zovaak verander je een theme toch niet? Ik ga dan net zo goed even naar settings...

Ter aanvulling las ik ook dit:

you can have it back without installing anything
You must go in tool folder -device management -profiles, create a new profile filling it with everything you want it 's not important also xxxxx in every field
Then save it and configure it.
Now you can eliminate this profile.
In tool folder you 'll find the themes icon and you can move it everyere
For better understanding i post some shot

Afbeeldingslocatie: http://www.noeman.org/gsm/attachments/symbian-os-9-1-applications/33599d1203644947-22-02-08-themes-launcher-n95-screenshot0029.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.noeman.org/gsm/attachments/symbian-os-9-1-applications/33600d1203644972-22-02-08-themes-launcher-n95-screenshot0028.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.noeman.org/gsm/attachments/symbian-os-9-1-applications/33601d1203644998-22-02-08-themes-launcher-n95-screenshot0030.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door Mau_Maus op 22-02-2008 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
lauw8 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:58:
[...]

Route 66 versie 8 werkt prima met de interne GPS. Ik gebruik nu de trail versie van 15 dagen en dit is de beste navigatie tot nu toe die werkt op de interne GPS van de N95.
Klinkt goed! Hoe vind je R66 v8 tov bijv Sygic ? Specifiek wb routeplanning, stembegeleiding, instellingen, poi, flitspalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:46:
[...]

Klinkt goed! Hoe vind je R66 v8 tov bijv Sygic ? Specifiek wb routeplanning, stembegeleiding, instellingen, poi, flitspalen ?
sygic is veel mooier,beter etc...MAAR GOD een FIX krijgen snel HO MAAR!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:59:
[...]

Haha dat is dan een plaatselijk probleem ;) Bij mij en andere gaat ie gelukkig wel snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Niks ho maar, gaat als een speer zelfs! Nergens last van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
[...]

Geen enkel probleem mee, even snel als R66 of Nokia Maps of welke navigatie app dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
dafmay schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:46:
[...]

Ik vind Sygic en Route 66 v8 allebei erg gebruiksvriendelijk. Garmin bijvoorbeeld dus niet.

De routeplanning zijn bij alle 3 de navigaties goed.

De stembegeleiding klinkt bij Route66 het best. Geen gekke zinnen of haperingen tussen de woorden door. Bij Garmin en bij Sygic zou dat echt een stuk beter kunnen.

Instellingen zijn bij alle 3 de navigaties leuk. Het is maar net welke opties je handigd vind. Mijn voorkeur gaat naar die van Route66. Je hebt alle opties die je nodig hebt. Bij Sygic en Garmin heb je naar mijn idee iets te veel opties. Dat zou niet nodig moeten zijn als de navigatie gewoon goed werkt.

POI's kan je alleen handmatig bij Garmin en Sygic toevoegen. Bij Route66 moet je de flitspalen kopen. Een bestand van 100 kb download je dan en daarin staan alle flitspalen van bijvoorbeeld de Benelux.

Verder gaat Route66 gewoon heel snel, het ziet er goed uit en voelt gewoon betrouwbaar. Sygic is vooral op de snelweg te laat met het begeleiden naar de goede baan, en soms zegt ie helemaal niks als je toch echt een afslag moet hebben naar een andere snelweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
lauw8 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:04:
[...]

Ik vind Sygic en Route 66 v8 allebei erg gebruiksvriendelijk. Garmin bijvoorbeeld dus niet.

De routeplanning zijn bij alle 3 de navigaties goed.

De stembegeleiding klinkt bij Route66 het best. Geen gekke zinnen of haperingen tussen de woorden door. Bij Garmin en bij Sygic zou dat echt een stuk beter kunnen.

Instellingen zijn bij alle 3 de navigaties leuk. Het is maar net welke opties je handigd vind. Mijn voorkeur gaat naar die van Route66. Je hebt alle opties die je nodig hebt. Bij Sygic en Garmin heb je naar mijn idee iets te veel opties. Dat zou niet nodig moeten zijn als de navigatie gewoon goed werkt.

POI's kan je alleen handmatig bij Garmin en Sygic toevoegen. Bij Route66 moet je de flitspalen kopen. Een bestand van 100 kb download je dan en daarin staan alle flitspalen van bijvoorbeeld de Benelux.

Verder gaat Route66 gewoon heel snel, het ziet er goed uit en voelt gewoon betrouwbaar. Sygic is vooral op de snelweg te laat met het begeleiden naar de goede baan, en soms zegt ie helemaal niks als je toch echt een afslag moet hebben naar een andere snelweg.
Hey zeer bedankt voor de uitgebreide review/vergelijking. Ik kan mij zeker vinden in jouw punten zoals navigatie en stembegeleiding, al heb ik de R66 v8 nog niet getest. Dat moest ik maar eens gaan doen...

Sygic was bij mij laatst in Nijmegen in de war, dat was niet al te handig aangezien ik daar niet bekend ben. Hij bleef rare meldingen geven en continue herhalen "ga linksaf" terwijl dit toch echt helemaal niet kon :)

Ik vind zelf de GUI van Sygic erg mooi en duidelijk. Die van R66 v7 was gewoon belabberd. Ben benieuwd hoe de GUI van de nieuwe versie is....

Oh ik bedenkt mij nog 1 belangrijk punt. Sygic icm een bluetooth Jabra SP5050 carkit is een ramp. Ik dacht dat andere gebruikers er ook last van hadden, maar dan met een andere BT carkit. Heb jij dit toevallig kunnen testen met R66 v8 ?

Edit : groot minpunt van R66 v8 is naar mijn mening het moeten betalen voor POI's/flitspalen.

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 22-02-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
dafmay schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:42:
[...]

Hey zeer bedankt voor de uitgebreide review/vergelijking. Ik kan mij zeker vinden in jouw punten zoals navigatie en stembegeleiding, al heb ik de R66 v8 nog niet getest. Dat moest ik maar eens gaan doen...

Sygic was bij mij laatst in Nijmegen in de war, dat was niet al te handig aangezien ik daar niet bekend ben. Hij bleef rare meldingen geven en continue herhalen "ga linksaf" terwijl dit toch echt helemaal niet kon :)

Ik vind zelf de GUI van Sygic erg mooi en duidelijk. Die van R66 v7 was gewoon belabberd. Ben benieuwd hoe de GUI van de nieuwe versie is....
Ik vind wel minpunt dat je geen eigen poi's kan toevoegen, maar dat je daarvoor een bestand moet downloaden waar je voor moet dokken... minpuntje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Mau_Maus schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:43:
[...]

Ik vind wel minpunt dat je geen eigen poi's kan toevoegen, maar dat je daarvoor een bestand moet downloaden waar je voor moet dokken... minpuntje :P
Yep dat was ik ff in de gauwigheid nog vergeten (zit op m'n werk...vandaar)...is zeker een tegenvaller ! Wat dat betreft heeft voor mij Sygic een stapje voor, en een belangrijke ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

geinig

http://www.pocketinfo.nl/...t-voor-nokia-s60-uit.html

search van google op je desktop van je s60 toestel

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Dat is gisteren nog gemeld !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Soms gebeurt het me dat iemand me belt of dat ik iemand bel en dan gaat het volume van de hoorn zachter. Je ziet het metertje gewoon teruglopen totdat ie op 'mute' staat. Dan hoort de ander mij dus wel, maar ik hoor helemaal niets meer omdat ie op mute staat. Soms doet ie het overigens wel en soms ook weer niet. Ik snap niet waarom en hoe. Het zou haast zo kunnen zijn dat de telefoon het alleen doet wanneer het een 'nieuw' nummer is. Als ik 1200 bel (VF Klantenservice) om te testen, doet hij het nooit. Maar zonet belde een bedrijf, en toen ging de meter weer naar mute.

Het duurde even voor ik hier achterkwam en kan lullige situaties opleveren. Zijn er meer mensen die dit probleem kennen, of moet ik weer terug naar de winkel? :|

Het is een Nokia N95 8GB, Vodafone branded, firmware v15.0.015.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
SanderTje! schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 16:21:
Soms gebeurt het me dat iemand me belt of dat ik iemand bel en dan gaat het volume van de hoorn zachter. Je ziet het metertje gewoon teruglopen totdat ie op 'mute' staat. Dan hoort de ander mij dus wel, maar ik hoor helemaal niets meer omdat ie op mute staat. Soms doet ie het overigens wel en soms ook weer niet. Ik snap niet waarom en hoe. Het zou haast zo kunnen zijn dat de telefoon het alleen doet wanneer het een 'nieuw' nummer is. Als ik 1200 bel (VF Klantenservice) om te testen, doet hij het nooit. Maar zonet belde een bedrijf, en toen ging de meter weer naar mute.

Het duurde even voor ik hier achterkwam en kan lullige situaties opleveren. Zijn er meer mensen die dit probleem kennen, of moet ik weer terug naar de winkel? :|

Toevallig niks te maken met de knopjes die vast blijven zitten? Andere backcover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Wanderer

Dark Wanderer

lauw8 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:55:
[...]

Dan moet je wachten totdat je een GPS-fix hebt!!!
Die heb ik (als ik ga rijden zie ik alles zoals het hoort), ik kan alleen niet navigeren. Hij doet gewoon niets. Ik werk met de interne gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.pizero.net heeft weer een TOP thema

Zwart met zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat deze pas laat dit jaar uitkwam, weet iemand misschien of deze in Amerika eerder uitkomt?
http://www.allaboutsymbia..._N96_Hands-on_Preview.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 21:01
dafmay schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:02:
[...]

Ah dat klinkt inderdaad logisch. Ik zag dat aanvragen van een publisher ID zo'n US$ 200,-- kost. Ik wacht rustig totdat de open signed het weer doet :) Overigens ben ik er persoonlijk niet van afhankelijk aangezien ik al een certificaat heb. Maar de nieuwe aanvragers moeten dus nog even geduld hebben.
Heb je zojuist even gemaild dus hoop dat het onderhand werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Grappig ding als alternative voor een Slingbox of Orb... Je hebt alleen weer wat extra's bij je te dragen ;)

http://symbian-freak.com/...le_tv_receiver_su_33w.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super _/-\o_
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:35:
www.pizero.net heeft weer een TOP thema

Zwart met zilver

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Laatst online: 24-06 16:42
Ik heb versie 15 op mijn n95 8gb maar als ik via de browser een pagina als coca cola open dan wordt de flash gedeelte niet geladen. Versie 15 ondersteund toch full flash websites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
mobile625 schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 09:30:
Ik heb versie 15 op mijn n95 8gb maar als ik via de browser een pagina als coca cola open dan wordt de het flash-gedeelte niet geladen. Versie 15 ondersteundt toch full flash websites?
Nee, N95 8GB ondersteunt enkel Flash 3 lite, een subset van de 'normale' flash. Geeft meteen weer aan waarom het nogal dom is om full flash-sites te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:03
SanderTje! schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 16:21:

Toevallig Shut up eropstaan. Had namenlijk dat probleem ook toen ik dat had geinstalleerd. Als je hem bewoog ging geluid dus muten. Ik heb hem inmiddels weer verwijderd en probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enorm vette freeware: http://www.finished.nl/

Gratis mobiele muziek studio, nu ook in native S60 3rd. Wel even registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Dit bericht voegt niets toe. Daarbij is het *not done* om mensen op te roepen om naar je te mailen.

[ Voor 75% gewijzigd door pven op 23-02-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 13:09:
Enorm vette freeware: http://www.finished.nl/

Gratis mobiele muziek studio, nu ook in native S60 3rd. Wel even registreren.
Damn, zoals ze zeggen: Nu hoef je je helemaal niet meer te vervelen! Echt een gaaf programma en nog gratis ook! (hoefde btw helemaal niet te registreren).
Zou er een subforum komen van gebruikers van dit programma?

Enige nadeel is dat het met een N95 wat lang duurt voordat je knoppen bediend hebt...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 17:55:
Kan er nou echt helemaal niemand meer signen dan?
Symbian Signed is (voorlopig voor niet-developers) down, dus wat denk je zelf...

[ Voor 24% gewijzigd door een moderator op 23-02-2008 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 12:26

Dennisb1

VCDS 058

Op mijn nokia n95 8gb versie heb ik prongelijk quickoffice verwijderd !&%@^$!$@$
hoe krijg ik deze terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Dennisb1 schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:29:
Op mijn nokia n95 8gb versie heb ik prongelijk quickoffice verwijderd !&%@^$!$@$
hoe krijg ik deze terug?
Firmware opnieuw flashen is altijd een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinjm
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 16:50

edwinjm

Webdeveloper

EngelF schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:40:
Graag zou ik als navigatiesysteem Route 66 op mijn N95 8GB willen hebben, maar op internet lees ik dat alleen de versie 7.3.468 zou gaan werken met de interne GPS van de N95. Klopt dit? Of heeft iemand er andere ervaringen mee?
Denk niet dat dat klopt.

Wat wel een probleem is, is dat Route 66 een geheugenkaartslot nodig heeft en aangezien de 8GB-versie die niet heeft, heb je weinig aan Route 66.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:43
edwinjm schreef op zondag 24 februari 2008 @ 00:57:
[...]

Denk niet dat dat klopt.

Wat wel een probleem is, is dat Route 66 een geheugenkaartslot nodig heeft en aangezien de 8GB-versie die niet heeft, heb je weinig aan Route 66.
Route66 draait gewoon op de 8GB versie hoor, zowel versie 7.3.468 als versie 8.0

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:10
*knip*

Op KPN.com kan ik geen antwoord vinden, in dit topic ook niet.

Dat komt omdat dit topic over de N95 gaat en niet over KPN. Bel ze eens of zoek met Google.

[ Voor 57% gewijzigd door pven op 24-02-2008 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:10
@mezelf: heb het antwoord eindelijk gevonden: KPN: mail.hiway.nl ... off-topic.. ik weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
Net even windows live messenger geinstalleerd maar het werkt niet echt.
Ik heb wel een messenger icon onder toepassingen staan maar daar kan ik op blijven duwen wat ik wil, hij opent hem niet. Opnieuw installen lukt ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Barfman schreef op zondag 24 februari 2008 @ 01:10:
[...]

Route66 draait gewoon op de 8GB versie hoor, zowel versie 7.3.468 als versie 8.0
Heb nu Route66 8 probleemloos met interne GPS draaien op mijn N95-1.

Kleine slordigheid is wel dat de handleiding alleen praat over installatie vanaf pre-installed geheugenkaart terwijl de software alleen op DVD wordt geleverd 8)7 En als ik de installer start op mijn PC herkent hij de aangesloten telefoon niet |:(

Maar op de DVD staat een map MemoryImage, die gewoon in de massaopslag mode naar de phone copyen en alles werkt. Neem aan dat dit ook op de 8GB werkt.

Ander iets erger slordigheidje is dat Route 66 8 bij mij prima navigeert op adres, maar niet op postcode en ook niet vanuit mijn contacten. Bij versie 7 ging dit uitstekend.

Overigens herkend ook de Synch applicatie voor de PC waarmee je extra content kan downen de telefoon niet. Ook hier op zich niet zo'n probleem aangezien downen ook direct op de telefoon kan, of anders van de site en vervolgens copyen, maar wederom slordig.

Kortom: mijn indruk is dat versie 8 er goed uit ziet, maar nog wel wat buggy is.

Iemand een idee wat ik fout doe? Anders vanmiddag maar eens een mailtje naar R66 support sturen.

[ Voor 19% gewijzigd door xahmol op 24-02-2008 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wederom positief nieuws mbt microSDHC-kaartjes, al was al langer bekend dat dit en nog grotere varianten er aan zaten te komen:

http://www.symbian-freak....osdhc_cards_confirmed.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 10:47
R-Alph schreef op zondag 24 februari 2008 @ 11:08:
Net even windows live messenger geinstalleerd maar het werkt niet echt.
Ik heb wel een messenger icon onder toepassingen staan maar daar kan ik op blijven duwen wat ik wil, hij opent hem niet. Opnieuw installen lukt ook niet echt.
Heb je ook die dep.sisx geinstalleerd? Je moet namelijk een extra programma'tje installeren voor messenger....

Zie:
Van de laatste 2 hoef je maar 1 te installeren, dus eerst dep.sis en dan MSN versie 6141 of 8161.

Edit:
Voor de geinstresseerde: Er is weer een update van Mail for Exchange beschikbaar. Versie 2.3.0.
Grootste aanpassing is m.b.t. certificaten enzo :)

Klikkerdeklik

[ Voor 11% gewijzigd door digital-IMEI op 24-02-2008 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
xahmol schreef op zondag 24 februari 2008 @ 11:14:
[...]

Iemand een idee wat ik fout doe? Anders vanmiddag maar eens een mailtje naar R66 support sturen.
Altijd handig om te doen... Wel jammer dat die functies uit 7 er niet meer bij zitten...

Die andere problemen, kunne natuurlijk ook windows problemen zijn... Doe anders is een reset van je pc :P haha oh is vast meer werk als de n95 resetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
Sjengcity schreef op zondag 24 februari 2008 @ 12:07:
[...]

Heb je ook die dep.sisx geinstalleerd? Je moet namelijk een extra programma'tje installeren voor messenger....
Die dep.sisx miste ik. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Mau_Maus schreef op zondag 24 februari 2008 @ 13:35:
[...]

Altijd handig om te doen... Wel jammer dat die functies uit 7 er niet meer bij zitten...
De functies zitten er wel in, ze werken alleen bij mij niet. Ik vrees een bug want ik doe exact hetzelfde als ik onder 7 altijd deed met zoeken op contacten en postcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 22:50:
Heb een probleem met m'n n95, kom er niet uit heb me rotgezocht om een oplossing te vinden.

Het probleem is dat de applicaties (Shozu, De standaard nokia Navigatie, Flickr, Google Maps) zijn niet in staat om de GPRS verbinding te leggen. Je ziet dat hij contact probeert te leggen (knipperend logootje) en vervolgens verdwijnt het logootje.
Dit terwijl de instellingen wel goed zijn, aangezien ik wél kan browsen op het internet via de GPRS verbinding.
Als ik die applicaties instel om gebruik te maken van WLAN, werken ze allemaal prima..

Hoe los ik dit probleem op?

(het is gprs verbinding van een T-mobile PIT abonnement)
Zit ook met bovenstaand probleem. Helaas heb ik op de post van Tozz99 hier of op internet geen goede follow-up gevonden.

Het lukt mij maar niet om verbinding te leggen met Flickr via Shozu of via 'online delen' van de N95 zelf. Die verbinding moet gelegd worden via T-Mobile PIT, waarmee internetten en mailen op zich uitstekend werkt. Net als bij Tozz99 kan ik Flickr wel bereiken met een WLan verbinding.

Misschien ergens een instelling in de T-Mobile verbinding aanpassen ?

:?

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pobox_pc
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-10-2023
Kan hier van een vriend een nokia 95 (nog in prima staat ) kopen voor 250 euro ...
wat denken julie doen ? , of nog even wachten op de N96 ? ...

[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 24-02-2008 20:07 . Reden: Aanhef en groet niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kopen dat ding

Heb al een jaar elke dag plezier met dat ding

En de N96 duurt nog wel een half jaar eer hij uit is.
pobox_pc schreef op zondag 24 februari 2008 @ 15:46:
Kan hier van een vriend een nokia 95 (nog in prima staat ) kopen voor 250 euro ...

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 24-02-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferruginous Hwk
  • Niet online
pobox_pc schreef op zondag 24 februari 2008 @ 15:46:
Hello , ...

Thx ...
Ik ken je budget niet. Zelf ga ik ook over naar de N96 in het najaar.
Ik twijfel nu nog om een 2e hands N95 aan te schaffen aangezien ik nu nog enthousiast TyTN gebruiker ben. Ik gebruik nu zo'n 9 jaar WM devices en zou dan in het najaar over gaan op Symbian.
Ik vind het voor mezelf een moeilijke keuze. Ik wil namelijk nog zoveel andere devices aanschaffen ;)

Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-09 10:24
R-Alph schreef op zondag 24 februari 2008 @ 13:46:
[...]

Die dep.sisx miste ik. Bedankt :)
Wordt die automatisch mee geistaleerd als je Messenger via de Download optie van je telefoon download? Of moet je die zelf nog scoren?

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet ik netjes een paar contacten onder mijn snelkeuzetoetsen, niks aan de hand. Maar.... zodra de telefoon synct met Outlook zijn mijn snelkeuzenummers weer leeg. Syncen gaat beide richtingen op. Welke instelling ik ook wijzig maakt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
wackmaniac schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:44:
[...]

Wordt die automatisch mee geistaleerd als je Messenger via de Download optie van je telefoon download? Of moet je die zelf nog scoren?
Geen idee, want als ik die wou downen bleef hij ook finaal hangen.

Heb het nu geprobeerd met de bestanden die Sjengcity heeft gegeven en dat is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
wackmaniac schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:44:
[...]

Ja automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Wanderer

Dark Wanderer

Dark Wanderer schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:48:
Hallo,

Als ik de sygic software op mijn telefoon start, dan gaat alles goed, behalve navigeren. Als ik een bestemming heb gekozen, en dan op klaar klik of op de toets in het midden van de joystick op de n95, dan kom ik terug op de kaart, zonder dat er navigatie gestart wordt. Voor de duidelijkheid, ik heb wel een fix en zie mezelf op de kaart rijden, hij navigeert alleen niet.

Ik kwam er ook achter dat ik geen GPS log kan starten, hij maakt er ook geen bestand voor aan, zoals het volgens mij zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je doet iets verkeert want bij mij werkt Sygic boven verwachting.
Zal wel ilegaal zijn (zoals bij de rest) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:51
Je mist twee mappen in de map Sygic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke zal een n00b vraag zijn,maar toch

Als ik met mijn N95 8GB mijn Wlan aan zet ktijg ik dus meteen connectie met de draadloze internet verbinding van mijn buurman.

Als ik dus nu via mijn Nokia op het net surf via zijn verbinding,maak ik dan kosten op mijn abbo.

Zal het niet misbruiken want hij weet ervan,al moet ik hem geld er voor geven.

Maar maak ik ook kosten als ik dan surf.

Geloof me,ik ken deze man heel goed en erg lang.

Wil alleen weten wat de kosten voor mij zijn,anders zal ik een extra abbo moeten nemen voor mijn mobiel,wil niet extreem kosten gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scally
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-02 21:24

Scally

Ik geloof dat ie het doet?

Zo te zien is het uberhaupt niet mogelijk om TT 6 mobile te installeren op de n95 8Gb...
Setup komt met de melding 'Kan geen verbinding maken met uw machine' zowel in PC suite modus als gegevensoverdracht modus.
Verbinding van de foon met de PC is ok maar active sync en TT zien em niet :(

...Y la tierra se hace mi trono... [Pentium 4 Northwood 2 Ghz, WinXP, 512MB PC133, HITACHI 250 GB@7200RPM] <-- ingesteld in 2001 lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wlan is altijd gratis voor je telefoon...:-) op sommige HotSpots na dan, maar die van je buurman kun je in ieder geval gratis gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scally schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:53:
Zo te zien is het uberhaupt niet mogelijk om TT 6 mobile te installeren op de n95 8Gb...
Setup komt met de melding 'Kan geen verbinding maken met uw machine' zowel in PC suite modus als gegevensoverdracht modus.
Verbinding van de foon met de PC is ok maar active sync en TT zien em niet :(
Active Sync? Is dat niet een Windows Mobile iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:53:
Wlan is altijd gratis voor je telefoon...:-) op sommige HotSpots na dan, maar die van je buurman kun je in ieder geval gratis gebruiken
Zal hem eens helpen de boel beter te beveiligen,want als ik het kan kunnen anderen het ook.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:16
Bestaat er nou ook echt goede streaming software (rm stream/ UPNP)
Om video's, xvid, avi, mpeg, vob te streamen naar je N95 maar dat dit programma
er wel zorgt dat de content ook afspeelbaar is op je N95 ?

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 01:01:
[...]

Zal hem eens helpen de boel beter te beveiligen,want als ik het kan kunnen anderen het ook.
8)7
Gezien de vraag denk ik niet dat hij de juiste persoon daarvoor is :o

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
xahmol schreef op zondag 24 februari 2008 @ 11:14:
[...]

Heb nu Route66 8 probleemloos met interne GPS draaien op mijn N95-1.

Kleine slordigheid is wel dat de handleiding alleen praat over installatie vanaf pre-installed geheugenkaart terwijl de software alleen op DVD wordt geleverd 8)7 En als ik de installer start op mijn PC herkent hij de aangesloten telefoon niet |:(

Maar op de DVD staat een map MemoryImage, die gewoon in de massaopslag mode naar de phone copyen en alles werkt. Neem aan dat dit ook op de 8GB werkt.

Ander iets erger slordigheidje is dat Route 66 8 bij mij prima navigeert op adres, maar niet op postcode en ook niet vanuit mijn contacten. Bij versie 7 ging dit uitstekend.

Overigens herkend ook de Synch applicatie voor de PC waarmee je extra content kan downen de telefoon niet. Ook hier op zich niet zo'n probleem aangezien downen ook direct op de telefoon kan, of anders van de site en vervolgens copyen, maar wederom slordig.

Kortom: mijn indruk is dat versie 8 er goed uit ziet, maar nog wel wat buggy is.

Nu heb ik gemerkt dat de flitspalen informatie van R66 niet up to date zijn en daarvoor moet je nog betalen ook. Een behoorlijk minpuntje dus... Misschien dat ik dan toch weer over ga op Garmin of Sygic. Een geupdaten flitspalen navigatie vind ik persoonlijk toch net ff wat belangrijker...

Maar misschien kan je straks op www.flitspaal.nl gratis de geupdaten flitspalen info downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
lauw8 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:34:
[...]

Nu heb ik gemerkt dat de flitspalen informatie van R66 niet up to date zijn en daarvoor moet je nog betalen ook. Een behoorlijk minpuntje dus... Misschien dat ik dan toch weer over ga op Garmin of Sygic. Een geupdaten flitspalen navigatie vind ik persoonlijk toch net ff wat belangrijker...

Maar misschien kan je straks op www.flitspaal.nl gratis de geupdaten flitspalen info downloaden!
Werk jij bij je baas voor niks ? >:) en als je naar de bakker gaat krijg je dan ook gratis boter en beleg bij je brood ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:44

sanook

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:45:
hey,

khad 3 weken geleden ofzow mijn N95 8gb gekocht. Kheb een camera probleem wanneer video ga opnemen blijft het steeds haken, met haken bedoel ik van hij stopt effee met opnemen en gaatie weer door en dan haaktie weer ga zoww maar door. Ik weet dat ik het naar de shop terug moet brenge, maar misschien hebben jullie een simpele oplossing ervoor.Ik heb al de harde reset geprobeerd het helpde niet.

Telefoon is op nieuwe firmware gezet.
Alvast bedankt mense.
Dat probleem heb ik (en een collega) ook. Wij hebben een hebben een N95 8GB (Vodafone branded) met firmware 15.0.015. De eerste video die je opneemt gaat goed tot ca 2 min en dan begint ie te haperen en stotteren. Bij de volgende video's hapert en stottert ie direct vanaf het begin. Ik heb toen ingesteld dat ie weg moet schrijven naar interne geheugen en dan is het probleem er niet meer maar dat is natuurlijk geen oplossing want dan ben je meer bezig met verplaatsen naar je 8GB dan dat je op kunt nemen. Lijkt me een firmware probleem. Nog meer mensen met zelfde probleem en/of een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Wanderer

Dark Wanderer

Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:54:
[...]

Active Sync? Is dat niet een Windows Mobile iets?
Dit is wel gewoon mogelijk, je moet alleen de symbian versie van tomtom6 hebben, en dus niet de windows mobile versie die om active sync vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb met de nieuwste firmware geen last van haperende filmpjes op mijn N95-2. Afgelopen weekend heb ik verschillende filmpjes opgenomen waarbij de langste een minuut of 20 is, dat gaat allemaal prima.

Vraagje: is het mogelijk om in de standaardbrowser die www uit het URL-balkje te krijgen? Iedere keer als ik een URL intik die niet met www. begint dan moet ik die w's eerst weghalen en dat irriteert me. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
pven schreef op maandag 25 februari 2008 @ 09:19:
Ik heb met de nieuwste firmware geen last van haperende filmpjes op mijn N95-2. Afgelopen weekend heb ik verschillende filmpjes opgenomen waarbij de langste een minuut of 20 is, dat gaat allemaal prima.

Vraagje: is het mogelijk om in de standaardbrowser die www uit het URL-balkje te krijgen? Iedere keer als ik een URL intik die niet met www. begint dan moet ik die w's eerst weghalen en dat irriteert me. :)
Een bookmark maken waar geen www in staat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:44

sanook

_/-\o_

pven schreef op maandag 25 februari 2008 @ 09:19:

Heb jij een Vodafone branded exemplaar of een ander ? Maar ja, is dezelfde firmware dus lijkt me sterk dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
hetnet schreef op maandag 25 februari 2008 @ 09:29:
[...]

Een bookmark maken waar geen www in staat 8)
Dat is niet handig, is te veel werk. :Y)
sanook schreef op maandag 25 februari 2008 @ 09:30:
[...]

Heb jij een Vodafone branded exemplaar of een ander ? Maar ja, is dezelfde firmware dus lijkt me sterk dat het daar aan ligt.
Sorry, vergeten te melden: ik heb er een van T-mobile.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
hetnet schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:48:
[...]

Werk jij bij je baas voor niks ? >:) en als je naar de bakker gaat krijg je dan ook gratis boter en beleg bij je brood ?
Haha wat een grapjas ben jij! Alsof Route66 die flitspalen database zelf bijhoud. Dat wordt dus al gedaan door de mensen van bijvoorbeeld www.flitspaal.nl. Bij alle andere navigaties kan het wel gratis EN legaal!

En al zou ik er voor betalen, dan verwacht ik wel dat het up to date is!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanook schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:57:
[...]

Dat probleem heb ik (en een collega) ook. Wij hebben een hebben een N95 8GB (Vodafone branded) met firmware 15.0.015. De eerste video die je opneemt gaat goed tot ca 2 min en dan begint ie te haperen en stotteren. Bij de volgende video's hapert en stottert ie direct vanaf het begin. Ik heb toen ingesteld dat ie weg moet schrijven naar interne geheugen en dan is het probleem er niet meer maar dat is natuurlijk geen oplossing want dan ben je meer bezig met verplaatsen naar je 8GB dan dat je op kunt nemen. Lijkt me een firmware probleem. Nog meer mensen met zelfde probleem en/of een oplossing ?
Heel gek!
ik gebruik mijn camera dagelijks voor kickboksen en sinds afgelopen woensdag doet hij dit ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:04:
[...]

Heel gek!
ik gebruik mijn camera dagelijks voor kickboksen en sinds afgelopen woensdag doet hij dit ook :(
:) Je moet 'm ook niet gebruiken om mee te kickboksen...daar is ie niet voor bedoeld.

sorry was een inkoppertje...kon 'm niet laten schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

Ik heb even een vraagje, gisteravond was ik aan het bellen en ineens valt m'n verbinding weg. Ligt dat aan de limiet van de telefoon (was precies 1:59:58) of was dat het moment dat ik over m'n belbundel heen ging?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
lauw8 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:34:
[...]
Tja, je kunt je ook natuurlijk gewoon aan de snelheid houden, heb je dit niet nodig ;)

Anyway: ik reis niet veel per auto, doe woon-werk per trein. Heb daarom ook navigatie op mijn telefoon gekocht, als ik het echt veel zou gebruiken zou ik wel een TomTom in de auto kopen, nu heb ik er tenminste buiten de auto ook nog wat aan (bv als voetganger in een vreemde stad). Flitspalen info is voor mij dus niet zo relevant, heb hier dus ook geen ervaring mee.
Vraag me overigens wel af waarom mensen die echt vaak in de auto navigatie gebruiken navigatie op de telefoon gebruiken ipv een TomTom in de auto: is volgens mij toch nog altijd wat gebruikersvriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:04:
[...]

Heel gek!
Slaan jullie de filmpjes op de 8gb ruimte op? Het schijnt te helpen als je alle bestanden tijdelijk ff weg zet (ook verborgen bestanden) en dan te formateren en de bestanden weer terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-12-2020
xahmol schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:24:
[...]

Tja, je kunt je ook natuurlijk gewoon aan de snelheid houden, heb je dit niet nodig ;)

Anyway: ik reis niet veel per auto, doe woon-werk per trein. Heb daarom ook navigatie op mijn telefoon gekocht, als ik het echt veel zou gebruiken zou ik wel een TomTom in de auto kopen, nu heb ik er tenminste buiten de auto ook nog wat aan (bv als voetganger in een vreemde stad). Flitspalen info is voor mij dus niet zo relevant, heb hier dus ook geen ervaring mee.
Vraag me overigens wel af waarom mensen die echt vaak in de auto navigatie gebruiken navigatie op de telefoon gebruiken ipv een TomTom in de auto: is volgens mij toch nog altijd wat gebruikersvriendelijker.
Ik hoef het ook niet elke dag te gebruiken, maar het is toch wel handig. Navigatie op je telefoon. Alles in een! En het werkt naar mijn inziens net zo goed als mijn Mio. Heel soms moet de Garmin software eventjes alles opnieuw berekenen, maar daarna werkt het als een tierelier.

Wat betreft die flitspalen, ben ik met je eens. Gewoon aan de snelheid houden. Wat een gedoe altijd om die flitspaleninfo.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
[...]

Dat heeft 2 redenen.
- Je hebt altijd een groot ding bij je, die je niet onbewaakt kan achterlaten, en altijd mee moet sjouwen
- Het kost geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
friendlyfiend schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:39:
[...]

Ik hoef het ook niet elke dag te gebruiken, maar het is toch wel handig. Navigatie op je telefoon. Alles in een! En het werkt naar mijn inziens net zo goed als mijn Mio. Heel soms moet de Garmin software eventjes alles opnieuw berekenen, maar daarna werkt het als een tierelier.

Wat betreft die flitspalen, ben ik met je eens. Gewoon aan de snelheid houden. Wat een gedoe altijd om die flitspaleninfo.. :P
Haha lekker makkelijk zo over flitspalen te doen... Het is gewoon handig... Net als file info. Maar goed ik hou me ook altijd aan de snelheid hoor. Vind het gewoon grappig om soms te zien waar een flitspaal in de buurt staat.

Maareuh ik heb zowel oude losse tomtom gehad in mijn auto als nu dan mijn telefoon... Ik vind het net zo makkelijk of lastig. Het is een kwestie van in de houder en klaar en misschien stroom aansluiten. Maar ik heb nu wel de keuze uit 3 verschillende navi's op 1 device. En gemiddeld gezien qua kosten ben ik ook beter uit.. en heb nog steeds geen problemen gehad met een fix ofzo.. Altijd nauwkeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
Mau_Maus schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:20:
[...]

Haha lekker makkelijk zo over flitspalen te doen... Het is gewoon handig... Net als file info. Maar goed ik hou me ook altijd aan de snelheid hoor. Vind het gewoon grappig om soms te zien waar een flitspaal in de buurt staat.

Maareuh ik heb zowel oude losse tomtom gehad in mijn auto als nu dan mijn telefoon... Ik vind het net zo makkelijk of lastig. Het is een kwestie van in de houder en klaar en misschien stroom aansluiten. Maar ik heb nu wel de keuze uit 3 verschillende navi's op 1 device. En gemiddeld gezien qua kosten ben ik ook beter uit.. en heb nog steeds geen problemen gehad met een fix ofzo.. Altijd nauwkeurig.
Precies!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

..........Vraag me overigens wel af waarom mensen die echt vaak in de auto navigatie gebruiken navigatie op de telefoon gebruiken ipv een TomTom in de auto: is volgens mij toch nog altijd wat gebruikersvriendelijker.
of je moet met een extra tom tom in je zak gaan lopen of het staat allemaal op je telefoon
wat denk je zelf!!

maar als je geld teveel hebt kan je hem ook gewoon in rotterdam amsterdam of den haag in je auto laten zitten hoor kan je hem 2 dagen later op marktplaats voor een zacht prijsje weer terug kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Mensen wanneer kunnen we nou eens officele nokia n95-1 firmware update krijgen waar o.a. flash lite 3 en andere meuk inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
soundtrack schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:58:
Mensen wanneer kunnen we nou eens officele nokia n95-1 firmware update krijgen waar o.a. flash lite 3 en andere meuk inzit.
Nou als we dat wisten, dan had je dat vast wel gelezen hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Mau_Maus schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:04:
[...]

Nou als we dat wisten, dan had je dat vast wel gelezen hier...
je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem met mijn usbverbinding
N95 8gb V15.0.015
De telefoon ziet de verbinding, maar geen enkele pc kan er iets mee. Soms vind hij hem helemaal niet, soms wel maar geeft ie aan dat er iets fouts is gegaan.

De dag dat ik met dit probleem wou terug gaan kapte hij er helemaal mee en heb ik hem laten repareren voor beide problemen, maar het usb probleem is er nog steeds.

Heeft iemand een oplossing? Ik heb geen zin om hem weer terug te sturen, omdat ze er al meer dan 6weken mee bezig waren. Heb zover ik weet alles al geprobeerd. hard reset, usbpoort. alles verwijdert.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:47:
Probleem met mijn usbverbinding
N95 8gb V15.0.015
De telefoon ziet de verbinding, maar geen enkele pc kan er iets mee. Soms vind hij hem helemaal niet, soms wel maar geeft ie aan dat er iets fouts is gegaan.

De dag dat ik met dit probleem wou terug gaan kapte hij er helemaal mee en heb ik hem laten repareren voor beide problemen, maar het usb probleem is er nog steeds.

Heeft iemand een oplossing? Ik heb geen zin om hem weer terug te sturen, omdat ze er al meer dan 6weken mee bezig waren. Heb zover ik weet alles al geprobeerd. hard reset, usbpoort. alles verwijdert.
Hij heeft het dus wel ooit goed gedaan?

En met geen enkele pc... is dat dan ook een ander type? Heb je zowel usb aansluitingen voor als achter geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:58:
[...]

Hij heeft het dus wel ooit goed gedaan?

En met geen enkele pc... is dat dan ook een ander type? Heb je zowel usb aansluitingen voor als achter geprobeerd?
Hij heeft nog geen 3 weken goed gegaan. Heb hem op 2 Xp Professional 1 Xp Home en 1 Vista geprobeerd, allemaal aangesloten achter en op mijn eigen pc (pro) zowel voor als achter. Denk dat ik maar terug moet naar BelCompany om daar een nieuwe te eisen, omdat deze niet deugt.

edit: heb zowel de versie van nokiasuite van de cd als die van het internet geprobeerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel erg veel problemen met het slide mechanisme...
Ik werd vanochtend wakker en opeens heb ik weer een heel ander probleem:

Dat ding klikt tussen de open en dichstand een keer extra. Alsof hij ergens blijft hangen.

(bijvoorbeeld op de uitsteeksels op de "5" toets.

Iemand hier ervaring mee? Heb de leverancier al gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:29:
Ik heb wel erg veel problemen met het slide mechanisme...
Ik werd vanochtend wakker en opeens heb ik weer een heel ander probleem:

Dat ding klikt tussen de open en dichstand een keer extra. Alsof hij ergens blijft hangen.

(bijvoorbeeld op de uitsteeksels op de "5" toets.

Iemand hier ervaring mee? Heb de leverancier al gemaild.
Heel misschien een slider schroefje dat uitsteekt/los zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:34
Momenteel heb ik een Nokia N95 (van GSWweb) met productcode: 0548827, deze heeft firmwareversie: V12.0.013 en heeft de volgende display talen:

Automatisch
English
Francais
Deutsch
Turkce
Italiano
Nederlands

Nu kan ik volgens de Nokia software mijn firmware updaten naar versie: V 20.0.015, maar welke
talen heb ik dan? nu weet ik dat ik me productcode naar een andere kan veranderen, maar dat wil
wil ik eigenlijk niet.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:36:
[...]

Heel misschien een slider schroefje dat uitsteekt/los zit?
Hmm zo op het zicht zit het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:07:
[...]

Hmm zo op het zicht zit het gewoon goed.
volgens mij al een keer eerder aan de orde geweest. Kan zijn dat de slider een kabeltje raakt onder het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:13:
[...]

Hij heeft nog geen 3 weken goed gegaan. Heb hem op 2 Xp Professional 1 Xp Home en 1 Vista geprobeerd, allemaal aangesloten achter en op mijn eigen pc (pro) zowel voor als achter. Denk dat ik maar terug moet naar BelCompany om daar een nieuwe te eisen, omdat deze niet deugt.

edit: heb zowel de versie van nokiasuite van de cd als die van het internet geprobeerd.
hij wordt woensdag opgehaald en met spoed gerepareert |:( kijken of ze hem nu wel goed fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Jumpman schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:50:
Momenteel heb ik een Nokia N95 (van GSWweb) met productcode: 0548827, deze heeft firmwareversie: V12.0.013 en heeft de volgende display talen:

Automatisch
English
Francais
Deutsch
Turkce
Italiano
Nederlands

Nu kan ik volgens de Nokia software mijn firmware updaten naar versie: V 20.0.015, maar welke
talen heb ik dan? nu weet ik dat ik me productcode naar een andere kan veranderen, maar dat wil
wil ik eigenlijk niet.
Je kan moeilijk zeker weten. Kan zijn dat ze hem terug veranderd hebben na een andere hebben te gebruiken voor de Nederlandse taal. Maar mocht het fout gaan kan je gewoon bij die winkel aankloppen. Lijkt mij...
Pagina: 1 ... 90 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.