Ga het maar eens proberen! Thnx, volgens mij doet dit namelijk wel precies wat ik wil.Mau_Maus schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 00:42:
[...]
Software kopen is niet zo eng hoor. Heb er al aantal gekocht. Maar zou zeggen test deze ook voor je koopt. Dan weet je zeker dat het het waard is.
Trial:
http://www.webgate.bg/products/adl/trial/s60_3/
Volgens mij snap je er niet veel van.friendlyfiend schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 10:50:
[...]
Even een los vraagje over symbiansigned dan. Hoe kun je zien (nu de site steeds down is) of je certificaat er door is? Ik heb namelijk twee gemaakt met het programma. Daarna moet je dus inloggen en bij je "My simbiansigned" gaan kijken. Daar staat dan niks. Lijkt me logisch, omdat de site dus steeds down is.
Gewoon elke dag even kijken en dan komt het certificaat er automatisch te staan als het aan de beurt komt? Of moet ik dan nog een handeling verrichten.
Ik heb er geen ervaring mee, dus het kan ook maar zo zijn dat je een week moet wachten. Maar dat weet ik dus niet.
Wanneer je eenmaal een .csr bestand hebt aangemaakt op je pc, log je in op symbian signed met je account.
Daarna klik je boven in de balk op "My Symbian Signed"
Daarna klik je op "open signed", en daarna op "request"
Nu moet je een code overtypen, en eventjes browsen naar het csr bestand op je pc.
Dan klik je op de knop uploaden.
Na een tijd krijg je je certificaat te zien, met een knop "download" erachter.
Klik hierop, en het certificaat wordt gedownload naar je pc.
Je moet niet alleen het programma doorlopen, je moet vervolgens ook een door het programma gegenereerde csr file uploaden bij 'requests' onder 'developer certificates' om vervolgens weer een file (CER) terug te krijgen van symbiansigned onder 'My DevCerts'.friendlyfiend schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 10:50:
[...]
Even een los vraagje over symbiansigned dan. Hoe kun je zien (nu de site steeds down is) of je certificaat er door is? Ik heb namelijk twee gemaakt met het programma. Daarna moet je dus inloggen en bij je "My simbiansigned" gaan kijken. Daar staat dan niks. Lijkt me logisch, omdat de site dus steeds down is.
Gewoon elke dag even kijken en dan komt het certificaat er automatisch te staan als het aan de beurt komt? Of moet ik dan nog een handeling verrichten.
Ik heb er geen ervaring mee, dus het kan ook maar zo zijn dat je een week moet wachten. Maar dat weet ik dus niet.
Goodgoan!
Klopt, ik snap er niet zoveel vanpatrickt35 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:11:
[...]
Volgens mij snap je er niet veel van.
Wanneer je eenmaal een .csr bestand hebt aangemaakt op je pc, log je in op symbian signed met je account.
Daarna klik je boven in de balk op "My Symbian Signed"
Daarna klik je op "open signed", en daarna op "request"
Nu moet je een code overtypen, en eventjes browsen naar het csr bestand op je pc.
Dan klik je op de knop uploaden.
Na een tijd krijg je je certificaat te zien, met een knop "download" erachter.
Klik hierop, en het certificaat wordt gedownload naar je pc.
Bedankt voor je advies!
Er staat alleen als ik op "request" druk een verhaal dat het zo druk is ( tienduizenden aanvragen).
Dus bedoelde ik met mijn verhaal, wachten tot dat bericht weg is zodat je de code intypen.
Zit ik in de goede richting?
Je kan ook gewoon lichtjes de aan en uit knop indrukken en dan blokeer telefoon doen
werkt net zo goed als die betaalde progjes voor wat jullie willen
Met het vetgedrukt gedeelte zit je in de juiste richting.friendlyfiend schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:21:
[...]
Klopt, ik snap er niet zoveel vanNooit gedaan, dus ja.
Bedankt voor je advies!
Er staat alleen als ik op "request" druk een verhaal dat het zo druk is ( tienduizenden aanvragen).
Dus bedoelde ik met mijn verhaal, wachten tot dat bericht weg is zodat je de code intypen.
Ok, daar ging het me om!patrickt35 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:42:
[...]
Met het vetgedrukt gedeelte zit je in de juiste richting.
Het .csr bestand vind je in het volgende path: C:\Program Files\Symbian OS Tools\Developer Certificate Requestfriendlyfiend schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:44:
[...]
Ok, daar ging het me om!mijn dank is groot
Dan heb je niet gelezen wat hij wou... Als je iedereen de rest van de telefoon wel wilt toelaten maar bepaalde dingen niet, dan is zon programma handig... en sowieso altijd handiger als je die handeling niet hoeft te doenDennisb1 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:33:
Je kan ook gewoon lichtjes de aan en uit knop indrukken en dan blokeer telefoon doenwerkt net zo goed als die betaalde progjes voor wat jullie willen
Het programma zegt je zelfs nog wat je doen moet, kan niet missen aangezien je het weg klikken moet.friendlyfiend schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:21:
[...]
Klopt, ik snap er niet zoveel vanNooit gedaan, dus ja.
Bedankt voor je advies!
Het programma snap ik wel, de website wat minder. Maar dat is nu duidelijk.schumi2004 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:01:
[...]
Het programma zegt je zelfs nog wat je doen moet, kan niet missen aangezien je het weg klikken moet.
klopt kloptMau_Maus schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:51:
[...]
Dan heb je niet gelezen wat hij wou... Als je iedereen de rest van de telefoon wel wilt toelaten maar bepaalde dingen niet, dan is zon programma handig... en sowieso altijd handiger als je die handeling niet hoeft te doen
Zeg weet iemand ook in welke map alle smsjes worden opgeslagen kwil ze kopieren naar me geheugenkaart
en weet iemand trouwens hoe je dat progje Advanced Device Locks koopt zonder creditcard?
en weet iemand trouwens hoe je dat progje Advanced Device Locks koopt zonder creditcard?
[ Voor 32% gewijzigd door Dennisb1 op 20-02-2008 12:49 ]
wat is je mail ik weet wel waar je hem kan kopen zonder creditcardDennisb1 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:44:
Zeg weet iemand ook in welke map alle smsjes worden opgeslagen kwil ze kopieren naar me geheugenkaart
Voorlopig einde oefening wat betreft het certificeren.
Quote Symbian Signed:
Developer Certificate requests are currently only available to users who have a Publisher Id
Quote Symbian Signed:
Developer Certificate requests are currently only available to users who have a Publisher Id
Vage sitepatrickt35 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:06:
Quote Symbian Signed:

Moet ik hier uit begrijpen dat het dus niet meer mogelijk is om niet-gecertificeerde apps te installeren op je telefoon ? Wat een merkwaardig gebeuren blijft dat signen toch. Of ligt het aan mij ?patrickt35 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:06:
Quote Symbian Signed:

Wil ik ook wel weten danlegendx2 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:06:
[...]
wat is je mail ik weet wel waar je hem kan kopen zonder creditcard
Volgens mij kan je het hier via PayPal kopen:Dennisb1 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:44:
http://www.clickapps.com/moreinfo.htm?pid=4277
Developers signen op een andere manier dan de open signed manier.dafmay schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:19:
[...]
Moet ik hier uit begrijpen dat het dus niet meer mogelijk is om niet-gecertificeerde apps te installeren op je telefoon ? Wat een merkwaardig gebeuren blijft dat signen toch. Of ligt het aan mij ?
Deze gebruiken een Publisher Id in DevCertCreate, waardoor ze een applicatie gelijk signen voor een hele reeks IMEI nummers.
Vandaar dat je bv een gekochte Route66 niet hoeft te signen. Deze is al gesigned, maar voor alle IMEI nummers.
Joiku spot werkt bij mij prima! Wel vreemd, want ik heb exact hetzelfde gedaan als jij. Ook op je telefoon geheugen geïnstalleerd?Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:39:
Ander vraagje; ik krijg Joikuspot nog steeds niet aan de praat.
Zover ben ik:
- App geinstalleerd
- Draaiende gekregen
- Zoeken met de laptop naar nieuw netwerk (Joikuspot dus) lukt
- Verbinding maken (netwerkadres verkrijgen) werkt allemaal.
- In de mijn browser proxy instellingen op automatisch detecteren gezet.
Maar dan... Hij kan geen verbinding maken. Wat kan dit zijn?
Alleen beetje jammer dat het nog niet beveiligd is. Dus iedereen kan inloggen op je Wifi.
Ben wel blij met de app, want het gaat een stuk sneller dan bluetooth i'net icm Pc suite.
Welke snelheid haal je dan icm PC Suite en welke snelheid icm Joiku spot?mrpink83 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:48:
[...]
Joiku spot werkt bij mij prima! Wel vreemd, want ik heb exact hetzelfde gedaan als jij. Ook op je telefoon geheugen geïnstalleerd?
Alleen beetje jammer dat het nog niet beveiligd is. Dus iedereen kan inloggen op je Wifi.
Ben wel blij met de app, want het gaat een stuk sneller dan bluetooth i'net icm Pc suite.
Thanks voor de uitleg. Blijft echter voor mij onduidelijk...hoe nu verder als je geen "developer" bent. Of moet ik eruit opmaken dat de "open signed" procedure meer iets van een extra service voor gebruikers was. En dat deze extra service nu ophoud te bestaan.patrickt35 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:38:
[...]
Developers signen op een andere manier dan de open signed manier.
Deze gebruiken een Publisher Id in DevCertCreate, waardoor ze een applicatie gelijk signen voor een hele reeks IMEI nummers.
Vandaar dat je bv een gekochte Route66 niet hoeft te signen. Deze is al gesigned, maar voor alle IMEI nummers.
En wat het dus verder ook nog betekent is dat in principe alle betaalde apps vrij van signen zijn. Maar op Symbian telefoons kunnen alleen gesignde apps worden geinstalleerd. Dus hoe met de niet-betaalde apps die wel eerst moeten worden gesigned.
Ik ben 'm helemaal kwijt

Verwijderd
IDD is er geen andere manier om .sis bestanden te signen dan via die corrupte Symbian Signed?dafmay schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:19:
[...]
Moet ik hier uit begrijpen dat het dus niet meer mogelijk is om niet-gecertificeerde apps te installeren op je telefoon ? Wat een merkwaardig gebeuren blijft dat signen toch. Of ligt het aan mij ?
Flauw hoor.. heel de ochtend down dan UP met de melding dat het 'momenteel' niet mogelijk is voor users zonder Publisher ID om een certificaat te krijgen..
Zou het nog over gaan of blijft het zo??
@1e bericht je weet het toch al?Mau_Maus schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:29:
[...]
Wil ik ook wel weten dan
[...]
Volgens mij kan je het hier via PayPal kopen:
@2e bericht thx!
en uiteraard die andere ook bedankt om het evt naar me mail te willen sturen maar kep de link al gekregen zie hierbove
Verwijderd
advance phone lock is beste programma op dit moment (voor het gene wat het moet doen) maar er zit iets vreselijks irritant ermee
als je smsjes blokkeert (if show optie (dus als je op sms berichten drukt) en je gaat naar het volgende sms (als je de code hebt ingetoetst) dan moet je weer de wachtwoord intikken...
ps: je moet de zoekfunctie ook beveiligen anders kan degene nog steeds alles zien
als je smsjes blokkeert (if show optie (dus als je op sms berichten drukt) en je gaat naar het volgende sms (als je de code hebt ingetoetst) dan moet je weer de wachtwoord intikken...
ps: je moet de zoekfunctie ook beveiligen anders kan degene nog steeds alles zien
Verwijderd
je mag zeker geen programma's ''delen'' hier he...ik heb een ''link'' naar de advance phone lockMau_Maus schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:29:
[...]
Wil ik ook wel weten dan
[...]
Volgens mij kan je het hier via PayPal kopen:
hmm daar heb ik geen last vanVerwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:35:
advance phone lock is beste programma op dit moment (voor het gene wat het moet doen) maar er zit iets vreselijks irritant ermee
en ja de zoekfunctie is idd een goed plan had hem zo ie zo al uitgezet gezien ze anders me fotos nog konden zien net als filemanager enzo
edit kep er wel last van als ik van mms naar sms door"zap"
[ Voor 4% gewijzigd door Dennisb1 op 20-02-2008 14:47 ]
heb je niks aan want das alleen de trialVerwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:38:
[...]
je mag zeker geen programma's ''delen'' hier he...ik heb een ''link'' naar de advance phone lock
heb ik ook al aan zitte denken maar als je hem hebt geinstaleerd dan moet je hem activeren via internet
Verwijderd
Speciaal voor de Vista-gebruikers (ik niet, dus geen idee of het lekker werkt):
Nokia Text Messenger
smsen vanaf de computer. zelf gebruik ik de My Mobile Site Widgets, werkt redelijk
Nokia Text Messenger
smsen vanaf de computer. zelf gebruik ik de My Mobile Site Widgets, werkt redelijk
Verwijderd
niet als je een beetje kan ''reverse engineren''Dennisb1 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:44:
[...]
heb je niks aan want das alleen de trial
heb ik ook al aan zitte denken maar als je hem hebt geinstaleerd dan moet je hem activeren via internet
Verwijderd
Wanneer je voor de ' blokkeer telefoon' optie kiest die onder de aan/uit knop zit. Welke code zit daar dan standaard onder? Eerst 0000 en moet je die aanpassen, of zit je pincode daar onder die je ook gebruikt als je de telefoon aan/uit zet.
Slick v0.37 (gratis zolang beta)Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:06:
ga ervan uit dat iedereen de nokia live messenger op zijn tel heeft....iemand nog een ander/beter programma...irriteer me vreselijk eraan als ik moet switchen van account...dat duurt lang!
IM+ v7.02
Turbo MSN v1.03
Ebuddy v0.94 (v0.95 bestaat al maar is alleen met ebuddy account) (gratis)
Agile messenger v3.86
genoeg keuze
[ Voor 15% gewijzigd door Mau_Maus op 20-02-2008 15:35 ]
Mocht je de zoekfunctie willen blokkeren, dat is in dat programma, bij 'applicaties blokkeren', de eerste 'lege' optie. Die vink je dan aan.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:35:
Hij bedoeld natuurlijk een gekraakte versie... iets te opzichtig lijkt meDennisb1 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:44:
[...]
heb je niks aan want das alleen de trial
Niet zo slim om dit te doen dus **Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:38:
[...]
je mag zeker geen programma's ''delen'' hier he...ik heb een ''link'' naar de advance phone lock
[ Voor 31% gewijzigd door Mau_Maus op 20-02-2008 15:37 ]
12345 volgens mij standaard...Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:29:
Wanneer je voor de ' blokkeer telefoon' optie kiest die onder de aan/uit knop zit. Welke code zit daar dan standaard onder? Eerst 0000 en moet je die aanpassen, of zit je pincode daar onder die je ook gebruikt als je de telefoon aan/uit zet.
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:02:
[...]
niet als je een beetje kan ''reverse engineren''lol
Verwijderd
Ik had mijn telefoon weg gebracht voor reparatie en dus een reserve kopie gemaakt op me geheugen kaartje, maar nu ik hem weer terug heb wil ik alles weer terug zetten, maar hij pakt een veel oudere backup van een half jaar terug ofzo!
Weet iemand hoe dat kan? En kan ik mijn andere backup nog terug krijgen?
Weet iemand hoe dat kan? En kan ik mijn andere backup nog terug krijgen?
Na 2 weken de N95 in gebruik te hebben... defect
Ik stop de N95 in mijn broekzak en er was niks aan de hand... maar toen ik hem uit mijn broekzak haalde was ineens het hele scherm kapot
het leek wel alsof het tft scherm kapot gesprongen was
(geen barsten ofzo maar er lekte allemaal vloeistof en allemaal wazige strepen over het scherm)
Vandaag opgestuurd in de hoop dat ik hem snel terug heb... Heeft iemand ervaring met het claimen van de garantie bij hetzelde defect ? (heb hem online besteld bij Hi)
Edit : Dus precies hetzelfde probleem als ceelcoumans had

Ik stop de N95 in mijn broekzak en er was niks aan de hand... maar toen ik hem uit mijn broekzak haalde was ineens het hele scherm kapot

Vandaag opgestuurd in de hoop dat ik hem snel terug heb... Heeft iemand ervaring met het claimen van de garantie bij hetzelde defect ? (heb hem online besteld bij Hi)
Edit : Dus precies hetzelfde probleem als ceelcoumans had
[ Voor 12% gewijzigd door Nano2009 op 20-02-2008 20:43 ]
Verwijderd
Garantie zowiezo, ik heb me telefoon ook weg gebracht voor me beeldscherm, maar ze dachten dat het met een sofware update goed gingNano2009 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 18:18:
Na 2 weken de N95 in gebruik te hebben... defect![]()
Ik stop de N95 in mijn broekzak en er was niks aan de hand... maar toen ik hem uit mijn broekzak haalde was ineens het hele scherm kapothet leek wel alsof het tft scherm kapot gesprongen was
(geen barsten ofzo maar er lekte allemaal vloeistof en allemaal wazige streken over het scherm)
Vandaag opgestuurd in de hoop dat ik hem snel terug heb... Heeft iemand ervaring met het claimen van de garantie bij dezelde defect ? (heb hem online besteld bij Hi)

Maar ze gaan het waarscheinlijk onderzoeken.
Mijn telefoon doet sinds gisteravond ook opeens raar. Ik dacht eerst dat het scherm gewoon stuk was (beeld versprong, rare kleuren, knoppen reageerden raar) maar hij reageert gewoon heel traag op alle knoppen en het scherm valt telkens uit. Software update heeft niet mogen baten en bij het Nokia Service Point hier konden ze me ook niet helpen. Morgen dus maar even naar Vodafone brengen en garantie claimen. Zal hem wel een tijdje kwijt zijn dan...
This too shall pass
En die van mij is al ruim twee weken ter reparatie. Ten eerste voor een acuut defect display. Elke pixel had zowat een andere kleur. Ten tweede heb ik het slider-probleem maar eens aangekaart. Ik ben benieuwd.

Oh dan vertel ik ook mijn reparatie gevalletje:
Ik kreeg lekker 370 euro (helft van aankoop) terug aan cadeau bonnen van Belcompany vanwege mijn probleem
en kan makkelijk leven met het probleem dat me tel na uit en weer aan doen de tijd niet onthoud 
Garantie altijd goed spelen haha
Ik kreeg lekker 370 euro (helft van aankoop) terug aan cadeau bonnen van Belcompany vanwege mijn probleem
Garantie altijd goed spelen haha
Verwijderd
jullie maken me bang met al die problemen
damn wtf....ik laat voortaan mijn tel in de kast...stel je voor dat er wat mee gebeurd
Valt best mee... Lees alle andere phone topics dor en je vind vergelijkbare gevallen... Alleen was er nu ff een rijtjeVerwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:20:
jullie maken me bang met al die problemendamn wtf....ik laat voortaan mijn tel in de kast...stel je voor dat er wat mee gebeurd
Verwijderd
lolMau_Maus schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:22:
[...]
Valt best mee... Lees alle andere phone topics dor en je vind vergelijkbare gevallen... Alleen was er nu ff een rijtjeIk ben blij met mijn schadegevalletje
binne jaartje de phone verkopen.. en dan met dat geld + die 370 een mooie nieuwe kopen
ik probeerde je te pm'en maar lukt niet
Dat rijtje had ik je nog niet zo lang ookal gegeven hoorVerwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:24:
[...]
lolbedankt nog voor het rijtje van messengers...
![]()
![]()
ik probeerde je te pm'en maar lukt niet
kan de nokia pc suite ook?Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:59:
Speciaal voor de Vista-gebruikers (ik niet, dus geen idee of het lekker werkt):
Nokia Text Messenger
Door de grote drukte(doordat de site gelange tijd offline is geweest), krijgen de developers niet goed de kans hun software te signen.dafmay schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:00:
[...]
Thanks voor de uitleg. Blijft echter voor mij onduidelijk...hoe nu verder als je geen "developer" bent. Of moet ik eruit opmaken dat de "open signed" procedure meer iets van een extra service voor gebruikers was. En dat deze extra service nu ophoud te bestaan.
En wat het dus verder ook nog betekent is dat in principe alle betaalde apps vrij van signen zijn. Maar op Symbian telefoons kunnen alleen gesignde apps worden geinstalleerd. Dus hoe met de niet-betaalde apps die wel eerst moeten worden gesigned.
Ik ben 'm helemaal kwijt![]()
En gezien developers betalen voor een publisher ID, krijgen deze voorrang. Wat natuurlijk logisch is.
Wanneer er weer qua aanvragen balans in het systeem is, komt de open signed sectie ook weer online.
Dus dit kan morgen zijn, maar wie weet volgende week.
Verwijderd
Ben van plan de n95 (niet de 8GB) te kopen, maar vraag me af wat de kwaliteit van de memorecorder is en hoe lang een opname kan duren.
Of de geluidskwaliteit van de videopname en hoe lang deze kan duren.
Vooral de geluidsterkte van een meter of 2 afstand is voor mij interesant.(vergadering)
En of ik een knop moet vasthouden tijdens de opname?
Vooral de geluidsterkte van een meter of 2 afstand is voor mij interesant.(vergadering)
1 uur hier maar dit hangt er ook vanaf hoeveel ruimte je vrij hebt op je geheugen volgens mij en de knop kan je gewoon los latenVerwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:31:
Ben van plan de n95 (niet de 8GB) te kopen, maar vraag me af wat de kwaliteit van de memorecorder is en hoe lang een opname kan duren.
de geluidsterkte kan je instellen en is prima
[ Voor 14% gewijzigd door Dennisb1 op 20-02-2008 22:42 ]
Ah dat klinkt inderdaad logisch. Ik zag dat aanvragen van een publisher ID zo'n US$ 200,-- kost. Ik wacht rustig totdat de open signed het weer doetpatrickt35 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:30:
[...]
Door de grote drukte(doordat de site gelange tijd offline is geweest), krijgen de developers niet goed de kans hun software te signen.
En gezien developers betalen voor een publisher ID, krijgen deze voorrang. Wat natuurlijk logisch is.
Wanneer er weer qua aanvragen balans in het systeem is, komt de open signed sectie ook weer online.
Dus dit kan morgen zijn, maar wie weet volgende week.
Al iets bekend over volgende firmware update van de gewone Nokia N95? Tijd voor full Flash support zoals op de 8GB variant. Toch alweer een hele tijd gelden dat de gewone N95 geupdate is.
Verwijderd
Communicatie gaat via het forumVerwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:02:
[...]
niet als je een beetje kan ''reverse engineren''lol
ik heb dat programma geprobeerd aan te schaffen, maar dat was ook al zonder succes
[ Voor 9% gewijzigd door pven op 21-02-2008 06:18 ]
Verwijderd
beetje offtopic maar ik ben er net achter gekomen dat de Home media Server die geleverd wordt bij de N95 support disc ook geschikt is om media te streamen naar de PS3...
En jij bepaald hoe mensen communiceren?Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:20:
[...]
[mbr]Communicatie gaat via het forum[/mbr]
Als je daar problemen mee hebt, dan mag je dat melden in PSGG Feedback of bij de betreffende moderator (=pven
[ Voor 28% gewijzigd door pven op 21-02-2008 14:55 ]
Verwijderd
Misschien heeft iemand antwoord op het volgende "probleem". Als ik nieuwe sms onder de linker selectietoets aanbreng dan duurt t wel 6 seconden voordat ik het scherm krijg waar ik kan beginnen met het maken van de sms. Zijn hier meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb rotate me, lightson, en handy taskman op de achtergrond draaien.
Search functieVerwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:32:
Misschien heeft iemand antwoord op het volgende "probleem". Als ik nieuwe sms onder de linker selectietoets aanbreng dan duurt t wel 6 seconden voordat ik het scherm krijg waar ik kan beginnen met het maken van de sms. Zijn hier meer mensen die hier last van hebben?
kingrichard47 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:54:
[...]
Ik had de snelkoppeling inderdaad onder de linker softkey zitten, even aan het rijtje met snelkoppelingen toegevoegd en de vertraging is weg. Logisch natuurlijk dat er een vertraging inzit anders zou toetsenblokkering niet meer werken. Bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door GoTyce op 21-02-2008 09:43 ]
Verwijderd
Die had ik al gevonden. Een vertraging is ook ok. Deze hoort echter geen 6 seconden te zijn. Ik heb nu onder de linker toets taskman staan. Die doet er ook geen 6 seconden over om te openen. Het is alleen met opstarten van nieuwe sms. Dat moet dan toch een andere reden hebben.
Misschien dat iemand hier het weet..
Ik heb een nokia e51 met symbian. En wil op een draadloos netwerk waarvoor je een cerftificaat moet isntalleren, en de sleutel automatisch toe moet laten wijzen.
Ik heb het certificaat al toegewezen maar kan nergens vinden hoe ik kan instellen dat je de sleutel automatisch toe moet laten wijzen (net als op een pc). De beveiliging blijft nu in het scherm komen waar ik egen sleutel in kan vullen omdat hij deze autoamtisch moet toewijzen, hoe kan ik dit instellen?
Ik heb een nokia e51 met symbian. En wil op een draadloos netwerk waarvoor je een cerftificaat moet isntalleren, en de sleutel automatisch toe moet laten wijzen.
Ik heb het certificaat al toegewezen maar kan nergens vinden hoe ik kan instellen dat je de sleutel automatisch toe moet laten wijzen (net als op een pc). De beveiliging blijft nu in het scherm komen waar ik egen sleutel in kan vullen omdat hij deze autoamtisch moet toewijzen, hoe kan ik dit instellen?
5 sec is opzich wel erg lang. Maar paar pagina's terug had je kunnen lezen dat, dat komt vanwege het activeren van de tel-lock. Als je het echt snel wilt hebben vanaf de standby-screen, dan moet je hem bovenin als 1 van die snelkoppelingen doen. Of je installeerd een 3rd-app shortcut progje. Dan maak je een toetsencombinatie voor je sms.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:07:
Bij mij duurt het overigens altijd lang als ik direkt een nieuwe sms wil opstarten. Ook als ik dit onder de snelkoppelingen zet. Daar duurt t 5 seconden. Via berichten-nieuw-sms is er geen probleem.
sorry was allang beantwoord

Verwijderd
Zoals je kunt lezen duurt het in die snelkoppelingen ook 5 tot 6 seconden.Mau_Maus schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:20:
[...]
5 sec is opzich wel erg lang. Maar paar pagina's terug had je kunnen lezen dat, dat komt vanwege het activeren van de tel-lock. Als je het echt snel wilt hebben vanaf de standby-screen, dan moet je hem bovenin als 1 van die snelkoppelingen doen. Of je installeerd een 3rd-app shortcut progje. Dan maak je een toetsencombinatie voor je sms.
sorry was allang beantwoord
Daarom dat zinnetje van mij eronder. Ik had je verichtje eerder gelezen en ging toen naar me werk.. was beetje vluchtig met qouten, met dat andere bericht in me hoofdVerwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:44:
[...]
Zoals je kunt lezen duurt het in die snelkoppelingen ook 5 tot 6 seconden.
Heb je geprobeerd om 'm onder de rechter softkey te zetten ? Dan zou je mijns inziens geen last van de vertraging door toetsblokkering moeten hebben...Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:05:
[...]
Die had ik al gevonden. Een vertraging is ook ok. Deze hoort echter geen 6 seconden te zijn. Ik heb nu onder de linker toets taskman staan. Die doet er ook geen 6 seconden over om te openen. Het is alleen met opstarten van nieuwe sms. Dat moet dan toch een andere reden hebben.
edit : bij mij duurt het minder dan 2 seconden om een nieuwe sms aan te kunnen maken dmv de linker softtoets.
[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 21-02-2008 11:49 ]
Tegen wie zeg je dat Patrick... want dat zinnetje wat jij quote komt van pven (moderator?)... en niet Bjkliboypatrickt35 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 07:25:
[...]
En jij bepaald hoe mensen communiceren?
Ja dat was ook zijn bedoeling... Hij vind raar dat een moderator bepaald hoe mensen communiseren.. Wat opzich zo wel beetje raar staat, maar patrick moet ook begrijpen dat nou eenmaal mailrequests via het forum niet toegestaan is... daar ga je mee akkoord wanneer je hier actief wordt... Als je met iemand wilt mailen dan moet het emailadres in zijn profiel staan en moet je zo direct contacten.. en anders heb je pech... helaas maarjapeerke63nl schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:09:
[...]
Tegen wie zeg je dat Patrick... want dat zinnetje wat jij quote komt van pven (moderator?)... en niet Bjkliboy
En hij weet ook dat, dat commentaar op een moderator dan in een speciaal topic hoord... maar goed maakt mij weinig uit, maar zo is het nou eenmaal...
[ Voor 10% gewijzigd door Mau_Maus op 21-02-2008 12:20 ]
Verwijderd
Ook onder de rechter softkey 6 seconden.
Schiet me net iets te binnen. Ik weet inmiddels waaraan t ligt. Ik laat de berichten opslaan op de geheugenkaart. Als ik dit instel op telefoon is het probleem weg. Hebben hier meer mensen last van of ligt t aan mijn geheugenkaart. Ik heb een 4GB takems kaartje.
Schiet me net iets te binnen. Ik weet inmiddels waaraan t ligt. Ik laat de berichten opslaan op de geheugenkaart. Als ik dit instel op telefoon is het probleem weg. Hebben hier meer mensen last van of ligt t aan mijn geheugenkaart. Ik heb een 4GB takems kaartje.
Ik heb ook een 4 Gb kaartje met SDHC van Sandisk. Echter geen probleem. Ook als ik ze op de kaart heb staan heb ik geen probleem. Ik heb echter niet heel veel smssjes erop staan en ik bewaar maar 20 verzonden berichten.
Ik had ook toen ik de berichten op me geheugenkaart had gezet dat het steeds trager werd, gewoon het standaard kaartje dat er bij geleverd werd. Terug gezet naar telefoon en probleem verholpen.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:57:
Ook onder de rechter softkey 6 seconden.
Wat je trouwens kan proberen is om een apparte map aan te maken voor smsjes van ouder dan een week ofzo, zodat er niet extreem veel berichten in je inbox staan, dit scheelt ook veel snelheid.
Verwijderd
Ik ga t nu ook maar weer terugzetten. Ik vind t eigenlijk wel vreemd dat de vertraging zo groot is. Ik had het gevoel dat dit probleem ontstaan is na de laatste firmware upgrade.
Verwijderd
Leuke native S60 tool van google: search: http://www.allaboutsymbia...leases_search_client_.php
Werkt erg goed moet ik zeggen, door op de penciltoets te drukken open je een zoekvenster!
Werkt erg goed moet ik zeggen, door op de penciltoets te drukken open je een zoekvenster!
Verwijderd
Als je een N95 8GB koopt, zit er dan een memorystick bij?
Ik zie dat ze bij de MM hem voor 666,- aanbieden, dus ik ga hem morgen waarschijnlijk los kopen.
Ik zie dat ze bij de MM hem voor 666,- aanbieden, dus ik ga hem morgen waarschijnlijk los kopen.
? de 8gb heeft geen slot... En als die erin zat was het microsdVerwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:54:
Als je een N95 8GB koopt, zit er dan een memorystick bij?
En als je loskoopt... dan kan je nog goedkoper via webwinkels kopen...:
pricewatch: Nokia N95 8GB
[ Voor 16% gewijzigd door Mau_Maus op 21-02-2008 14:22 ]
Thanks! Dat gaan we eens uitproberen. Gigant Google kan het S60-platform natuurlijk ook niet meer links laten liggenVerwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:35:
Leuke native S60 tool van google: search: http://www.allaboutsymbia...leases_search_client_.php
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
]Mau_Maus schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 14:20:[/b]
[...]
? de 8gb heeft geen slot... En als die erin zat was het microsd
[/quote]
Oh oeps:p Ik heb zelf namelijk wel een mobiel met een slot, dus ik dacht dat de N95 8GB het ook had.
En ik had al gekeken op de webwinkels, ik heb ze ook zien staan voor 580 euro, maar dan lees ik de ervaringen bij hun (bijv. kapotte toestellen, inhoud niet volledig, slechte service enz.) en dan denk ik van hmmmm... toch maar beter bij een betrouwbare winkel kopen. 666 euro vind ik wel oke, bij Bel Company kost ie bijv. 730 euro. Verder vind ik dat de service bij Media Markt wel goed is. Dus ik kan kiezen, goedkoop en dan een risico nemen of meer betalen en een veilig gevoel.
[...]
? de 8gb heeft geen slot... En als die erin zat was het microsd
[/quote]
Oh oeps:p Ik heb zelf namelijk wel een mobiel met een slot, dus ik dacht dat de N95 8GB het ook had.
En ik had al gekeken op de webwinkels, ik heb ze ook zien staan voor 580 euro, maar dan lees ik de ervaringen bij hun (bijv. kapotte toestellen, inhoud niet volledig, slechte service enz.) en dan denk ik van hmmmm... toch maar beter bij een betrouwbare winkel kopen. 666 euro vind ik wel oke, bij Bel Company kost ie bijv. 730 euro. Verder vind ik dat de service bij Media Markt wel goed is. Dus ik kan kiezen, goedkoop en dan een risico nemen of meer betalen en een veilig gevoel.
Ja keuzes keuzes...aan eenieder om ze zelf in te schatten.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:24:
][message=29641738,noline]/message]:[/b]
[...]
[snip] Dus ik kan kiezen, goedkoop en dan een risico nemen of meer betalen en een veilig gevoel.
Edit : lees de startpost eens door....
[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 21-02-2008 15:33 ]
Verwijderd
Ik ben benieuwd welke theme iedereen op zijn N95 (8GB) heeft...... Ik heb de updated UI Haze Theme: http://mosh.nokia.com/con...278F99522E040050A4430515A Met standaard Nokia Icoontjes
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2008 16:30 ]
Mijn telefoon was ter reperatie aangeboden (via verzekeringsmaatschappij belcompany) en na 3 weken kreeg ik een volledig nieuwe terug. Dus heb nu een schade vrije telefoon met 2 opladers, 2 autoladers 2 memorykeys en een nieuweste versie n95-2.. (had mijn vorige nokia 8 maanden). Die 3 weekjes was het wachten dus wel waard!Zephaniah schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:01:
En die van mij is al ruim twee weken ter reparatie. Ten eerste voor een acuut defect display. Elke pixel had zowat een andere kleur. Ten tweede heb ik het slider-probleem maar eens aangekaart. Ik ben benieuwd.
Welke verzekering?Lethal schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 19:07:
[...]
Mijn telefoon was ter reperatie aangeboden (via verzekeringsmaatschappij belcompany) en na 3 weken kreeg ik een volledig nieuwe terug. Dus heb nu een schade vrije telefoon met 2 opladers, 2 autoladers 2 memorykeys en een nieuweste versie n95-2.. (had mijn vorige nokia 8 maanden). Die 3 weekjes was het wachten dus wel waard!
Deze?
http://www.safe-sure.com/
Die heb ik ook... Hoor er alleen maar slechte verhalen over... Gelukkig nooit hoeven gebruiken en eigenlijk best onnodig.. was de eerste keer en doe het ook niet meerRazer schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 19:12:
[...]
Welke verzekering?
Deze?
als je het bovenstaande zo leest vindt ik het een goed vehaal , ben blij dat ik daar verzekerd ben ,m heb ook al een nieuw toestel gehad , na dat de mijne was gevallen !Mau_Maus schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:31:
[...]
Die heb ik ook... Hoor er alleen maar slechte verhalen over... Gelukkig nooit hoeven gebruiken en eigenlijk best onnodig.. was de eerste keer en doe het ook niet meer
dus zo slecht zijn ze niet , wat heb jij dan gehoord ???
slecht verhalen hoeven niet slecht te zijn
Bovenstaande is nog niet zeker of het van safe&sure is... maar zou zeggen google er op los.. genoeg gevalletjes.Ghostface schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:34:
[...]
als je het bovenstaande zo leest vindt ik het een goed vehaal , ben blij dat ik daar verzekerd ben ,m heb ook al een nieuw toestel gehad , na dat de mijne was gevallen !
dus zo slecht zijn ze niet , wat heb jij dan gehoord ???
slecht verhalen hoeven niet slecht te zijntot je het zelf meemaakt
Maar goed betekend niet dat het handig kan zijn bij zelf veroorzaakte schade... Maar ik vind het onnodig... Ik heb die verzekering dus, en laatst klein schade gevalletje en kreeg 370 euro van belcompany (dus buiten om die verzekering) en me n95 werkt nog prima... dus ach zolang je voorzichtig bent.. en schade hebt waar je niks aan kan doen, dan is er weinig aan de hand.
ben met logmein (pda versie) aan het spelen (omdat iemand zei dat het niks was) en moet zeggen voor mijn doel einde werkt het perfect. Nadeel is dat de stappen met de cursor soms net te groot zijn verder lukt het me ook niet tekst te tikken maar dat geeft niet. Umts is wel het minste wat je als drager hebben moet maar verder blijf ik hem voorlopig nog wel ff gebruiken
Verwijderd
beetje domme vraag en misschien ook niet in de topic maar is umts vanzelf sprekend...ik bedoel als ik ga internetten druk ik gewoon op gprs (vodafone) of live...maar zie nergens umts...terwijl ik wel in zo een rode vlek zit waar umts zit...(volg je me nog)schumi2004 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:35:
ben met logmein (pda versie) aan het spelen (omdat iemand zei dat het niks was) en moet zeggen voor mijn doel einde werkt het perfect. Nadeel is dat de stappen met de cursor soms net te groot zijn verder lukt het me ook niet tekst te tikken maar dat geeft niet. Umts is wel het minste wat je als drager hebben moet maar verder blijf ik hem voorlopig nog wel ff gebruiken
Nee via Pro Assist ,Razer schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 19:12:
[...]
Welke verzekering?
Deze?
niets dan lof voor die gasten daar. Opgebeld, binnen 2 uur (ik belde om 10 uur s'avonds) werd mijn toestel opgehaald en had ik een werkend leen toestel Nokia N73 in handen.
Super!
(maar daar betaal je wel voor, enfin ik heb het met me nieuwe toestel er allang uit nu!)
ik heb het inderdaad ook geinstalleerd staan, komt af en toe best van pas! op nokia e90 werkt het wel wat fijner moet ik zeggen (met die brede resolutie) maar het doet prima wat het moet doen.schumi2004 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:35:
klein tipje voor als het echt niet lukt om op een klein knopje te drukken, ff een stukje inzoomen, kan bovenaan (je had dit waarschijnlijk zelf ook al ontdekt, maargoed dacht ik meld het toch maar even
Verwijderd
vraagje m.b.t. Advanced Device Locks
Is het ook mogelijk om het programma zelf te locken? Zit nu de trail te testen maar zie geen optie om het programma zelf aan de lijst van applicaties toe te voegen.
Is het ook mogelijk om het programma zelf te locken? Zit nu de trail te testen maar zie geen optie om het programma zelf aan de lijst van applicaties toe te voegen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2008 23:38 ]
Verwijderd
Het is een nogal oude post, maar het gaat hier over de smileys die niet std in de N95 zitten bij het smsen. Heb al wat gegoogled en hier al wat rond gezocht maar ik kon niet vinden HOE je die smileys dan wel krijgt. Hoe heb je ze toegevoegd aan je woordenboek en waar haal je ze vandaan?Sjengcity schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:55:
Ik heb deze toegevoegd aan m`n woordenboek, standaard zit hier niets van in de N95
Alvast bedankt!
Verwijderd
Ik heb sinds een paar dagen een N95 (4Gb). Mooi dingetje, heb alleen een vraag over de bijgeleverde stroomadapter voor in de auto. Ik heb een Opel Corsa uit '93 en de adapter wil niet blijven steken in mijn sigarettenaanstekerslot. Hij veert hem er dus weer uit. Ik kan niet ontdekken wat er mis gaat.
Moet het de bedoeling zijn dat de adapter ergens achter blijft haken? Of is dit gewoon een verkeerd type adapter voor mijn model auto? Indien het laatste... weet iemand welk type adapter ik dan nodig heb voor mijn N95?
Moet het de bedoeling zijn dat de adapter ergens achter blijft haken? Of is dit gewoon een verkeerd type adapter voor mijn model auto? Indien het laatste... weet iemand welk type adapter ik dan nodig heb voor mijn N95?
Aansteker in auto versletenVerwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 00:45:
Ik heb sinds een paar dagen een N95 (4Gb). Mooi dingetje, heb alleen een vraag over de bijgeleverde stroomadapter voor in de auto. Ik heb een Opel Corsa uit '93 en de adapter wil niet blijven steken in mijn sigarettenaanstekerslot. Hij veert hem er dus weer uit. Ik kan niet ontdekken wat er mis gaat.
zet contact uit, en buig achterin de verende lippen wat naar binnen
Verwijderd
wat een vreemde vraagVerwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 23:37:
Enigzins beetje stom ja, maar zodra je wat wijzigt... Slaat ie pas bij het afsluiten de wijzigingen op na invoering van de code.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 23:37:
Verwijderd
Versleten lijkt me stug, want ik gebruik hem nooit. Maar de lippen wat naar binnen buigen kan helpen inderdaad. Ga ik morgen proberen.patrickt35 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 01:07:
[...]
Aansteker in auto versleten
zet contact uit, en buig achterin de verende lippen wat naar binnen
Ik heb gewoon de leestekens toegevoegd aan m`n woordenboek, dus als ik nu een smiley wil typen druk ik gewoon 2x op de 1 en heb ik de leestekens er staan : en )Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 00:05:
[...]
Het is een nogal oude post, maar het gaat hier over de smileys die niet std in de N95 zitten bij het smsen. Heb al wat gegoogled en hier al wat rond gezocht maar ik kon niet vinden HOE je die smileys dan wel krijgt. Hoe heb je ze toegevoegd aan je woordenboek en waar haal je ze vandaan?
Alvast bedankt!
Graag zou ik als navigatiesysteem Route 66 op mijn N95 8GB willen hebben, maar op internet lees ik dat alleen de versie 7.3.468 zou gaan werken met de interne GPS van de N95. Klopt dit? Of heeft iemand er andere ervaringen mee?
Ergens vond ik namelijk dat als je nu Route 66 (mobile 7) aan zou schaffen dat je al op versie 7.3.545 zou zitten. Kan je dan ook ergens downgraden?
(de keuze voor mobile 7 i.p.v. mobile 8 zou ik maken omdat mobile 7 meer landen heeft dan mobile 8, mobile 7 heeft Europe en mobile 8 alleen west-europe)
Ergens vond ik namelijk dat als je nu Route 66 (mobile 7) aan zou schaffen dat je al op versie 7.3.545 zou zitten. Kan je dan ook ergens downgraden?
(de keuze voor mobile 7 i.p.v. mobile 8 zou ik maken omdat mobile 7 meer landen heeft dan mobile 8, mobile 7 heeft Europe en mobile 8 alleen west-europe)
It's nice to be important, but it's more important to be nice.
Verwijderd
Oooooow? Dat zou balen zijn dan zeg. Ik heb zojuist Route 66 mobile 8 besteld voor mijn N95-1. Ik ging er vanuit dat deze gewoon werkt met de interne GPS, aangezien 7 dat ook al deed.EngelF schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:40:
Graag zou ik als navigatiesysteem Route 66 op mijn N95 8GB willen hebben, maar op internet lees ik dat alleen de versie 7.3.468 zou gaan werken met de interne GPS van de N95. Klopt dit? Of heeft iemand er andere ervaringen mee?
Weet iemand of dat ook zo is? Anders annuleer ik hem.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 11:31 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.