Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.771 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt maat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Route 66 version 8 is tot nu toe het meest de meest complete navigatie software tot nu toe naar mijn mening!

Flitspalen kunnen in deze nieuwe versie nu worden toegevoegd. En flitsers worden nu ook alleen tijdens het navigeren aangekondigd als je er ook echt langsrijd, en niet als die op de tegenliggende weg ligt zoals dat het geval is bij Garmin en Sygic. Je kan zelfs je eigen alarm geluid toevoegen.

Ook gaat alles heel snel, zoals het berekenen van de route en het zoeken van adressen. Er zijn verder ook nog een aantal handige opties bijgekomen en grafisch is het ook behoorlijk verbeterd.

Voorheen gebruikte ik Garmin en Sygic, maar Route66 is toch completer.
Garmin is erg ongebruiksvriendelijk en langzaam, maar heeft wel veel opties en maakt altijd goeie routes.
Sygic is wel gebruikersvriendelijk, en heeft ook veel opties, maar het navigeren op vooral de snelweg gaat erg slecht. De afslag wordt bijna altijd te laat aangegeven, en soms worden dingen helemaal niet aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Software updater werkt nu. Maar hij vind geen update! Ik heb gewoon de laatste software updater gedownload van de Nokia site. Momenteel heb ik firmware versie 12.0.013 en hij zegt dat de software up to date is. Dat is dus niet het geval. Hoe kan het dat ie 20.0.015 niet kan vinden? Kan ook niks in de OP vinden.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:31
Las Vegas schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:06:
Software updater werkt nu. Maar hij vind geen update! Ik heb gewoon de laatste software updater gedownload van de Nokia site. Momenteel heb ik firmware versie 12.0.013 en hij zegt dat de software up to date is. Dat is dus niet het geval. Hoe kan het dat ie 20.0.015 niet kan vinden? Kan ook niks in de OP vinden.
Lees de waarschuwing onder elke pagina eens ;)
Wat voor toestel?
Branded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

schumi2004 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:11:
[...]

Lees de waarschuwing onder elke pagina eens ;)
Wat voor toestel?
Branded?
Nope, niet branded. Het toestel is van een abo verlenging en had voorheen altijd een Orange simkaartje. Maar nu zit mijn Hi simkaart erin en dat werkt ook prima. Dus niet branded.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Las Vegas schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:11:
[...]

Nope, niet branded. Het toestel is van een abo verlenging en had voorheen altijd een Orange simkaartje. Maar nu zit mijn Hi simkaart erin en dat werkt ook prima. Dus niet branded.
Branded en Simlock zijn 2 verschillende zaken.
Zoek eens op productcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

patrickt35 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:27:
[...]

Branded en Simlock zijn 2 verschillende zaken.
Zoek eens op productcode.
Latest available software for Nokia N95, product code -doet er niet toe-
Version: 12.0.013
Vaag dit!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Uiteraard doet de productcode er wel toe.

Maar ... ga nou eens inlezen, in dit topic staan meer dan voldoende tips. :)

[ Voor 49% gewijzigd door pven op 17-02-2008 20:40 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

pven schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:39:
Uiteraard doet de productcode er wel toe.

Maar ... ga nou eens inlezen, in dit topic staan meer dan voldoende tips. :)
Waarom zeggen jullie altijd ''lees dit, lees dat''?

Ik heb expres neer gezet dat de productcode er niet toe doet omdat het andere niet aangaat wat mijn productcode is. Ik heb dat ingevoerd op de site, en dat bericht kwam er uit. Nu klopt er niks van dat er staat dat dat de laatste firmware upgrade is terwijl er allang een nieuwe is.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omdat die vragen telkens weer voor bij komen gebruik je search funktie is pfffff dat bedoelen we met lees dit en dat >:)
Las Vegas schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:41:
[...]

Waarom zeggen jullie altijd ''lees dit, lees dat''?

Ik heb expres neer gezet dat de productcode er niet toe doet omdat het andere niet aangaat wat mijn productcode is. Ik heb dat ingevoerd op de site, en dat bericht kwam er uit. Nu klopt er niks van dat er staat dat dat de laatste firmware upgrade is terwijl er allang een nieuwe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nu graag weer ontopic

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
lauw8 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:00:
Route 66 version 8 is tot nu toe het meest de meest complete navigatie software tot nu toe naar mijn mening!

Flitspalen kunnen in deze nieuwe versie nu worden toegevoegd. En flitsers worden nu ook alleen tijdens het navigeren aangekondigd als je er ook echt langsrijd, en niet als die op de tegenliggende weg ligt zoals dat het geval is bij Garmin en Sygic. Je kan zelfs je eigen alarm geluid toevoegen.
Ik wacht zelf nog ff met installeren en testen omdat anders de 15 dagen trail al verlopen is...

Maar flitspalen he.. kan je die echt helemaal zelf toevoegen? Of alleen via de service van Route66??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 19:32:
Weet er iemand of er wandelroutes bestaan voor sygic??
heb van horen zeggen day die zouden bestaan.
Even terzijde: ik heb in Barcelona een wandelroute uitgestippeld met Sygic, en dat ding stuurde mij langs 6 blokken heen en terug om 1 blokje verder te geraken ... Wtf?
Nog mensen die gemerkt hebben dat wandelroute uitstippelen met Sygic niet echt werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cuberob schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:42:
[...]

www.orb.com ? werkt prima hier, zowel voor mp3s, filmpjes, live tv, documenten en afbeeldingen. zowel random muziek als gewoon een artiest opzoeken. ik zou zeggen probeer het eens.
ps. hij transcode ook je audio naar elke gewenste bitrate
Ben nieuw hier... Zag eerder orb voorbij komen en dus installeren, maar niet goed werken.
Wel op SP gekeken maar volgens mij nog niet specifiek orb info.

Ik mag aannemen dat jij orb werkend hebt.
Ik werk met N95-1, laatste firmware, recente PC onder VISTA, met TV-card.
Bij TV-scan kon orb wel kanalen vinden.
Via orb later bekijken lukt niet.
Verder via N95 steeds problemen met poort 80, ook al is firewall even 'uit'.

Het duizelt me even met alles wat mogelijk is en wat ingericht moet worden.
Voordat ik er meer tijd in steek even wat vragen aan jou.

Jij hebt het werkend en je kunt TV via wifi kijken?
Krijg ik het werkend als ik ook die UDP poorten openzet, zelfs als bij het testen iedere keer de poort 80 unreachable is?

Misschien heb je wat tips, alvast bedant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bokkiej schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:01:
Bedankt voor de suggesties maar ik ben eigenlijk meer op zoek naar een andere oplossing waarvoor mijn pc niet constant aan hoeft te staan, bijv. door een netwerkschijf (NAS) die benaderbaar is via ftp of een goedkope, energiezuinige server (kan bijv. voor weinig aan een xbox komen maar heb niet zoveel ervaring met linux en ik vraag me af of dat wel veel zuiniger is dan mijn pc met onderclockte C2D en onderclockte x1950pro). Nu heb ik op beiden wel gezocht maar het is vaak nog wat moeilijk inschatten wanneer het goed samenwerkt met de N95 :).
Wat dacht je van een oude laptop? Ik gebruik een laptop met defecte grafische kaart die ik bedien via remote desktop vanaf mijn desktop. Als je een oude laptop uitbreidt met een externe HD heb je een goedkope en energiezuinige oplossing waarmee je alles kan en dat kan je van een NAS niet zeggen. Bij mij heeft ie ook nog de functie van alarmsysteem met een webcam er op aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al eens iets met die widgets i.c.m. webserver geprobeerd ?
Beetje aan het rommelen geweest en is eigenlijk best wel leuk ...
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/NokiaWidgets.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 01:09:
iemand al eens iets met die widgets i.c.m. webserver geprobeerd ?
Beetje aan het rommelen geweest en is eigenlijk best wel leuk ...
[afbeelding]
Interessant! Ik vind toch dat Nokia érg innovatief bezig is.

Ik ben vanavond even bezig geweest met Nokia Remote Device Access. Even was ik in de veronderstelling dat ik hiermee m'n telefoon kon besturen vanaf de PC door live het scherm te kunnen zien, maar dat bleef bij een illusie: het is gewoon een type toestel testen op afstand, dus niet specifiek jouw toestel.

Daarna ben ik op zoek gegaan naar applicaties waarmee dat wel kon:
Natuurlijk Remote S60 van Mobileways (ook al bekend van de 2rd-'tijd'), maar later kwam ik ook Smartcontrol tegen. Remote S60 ben ik een klein beetje mee bekend en Smartcontrol gaan we proberen zodra ik weer kan signen.

Nog meer suggesties voor dit soort software...?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
SanderTje! schreef op maandag 18 februari 2008 @ 01:46:
[...]
Nog meer suggesties voor dit soort software...?
Al eerder hier genoemd, maar deze misschien? https://secure.logmeinres...e/SymbianPreview/demo.asp

Zelf nog niet geprobeerd want zie zelf het nut niet zo, geen idee dus of het werkt, maar misschien dat je die eens kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik heb af en toe dat als ik de telefoon uit mijn zak haal en openschuif dat het achtergrondlicht niet aangaat.
Ik zie dan dus bijna niets op het scherm wat vooral 's avonds rot is.

Als ik dan bij de instellingen de schuiver van lichtsensor naar links opschuif(naar minder dus) dan gaat het licht ineens weer branden. Die instelling voor lichtsensor staat altijd helemaal rechts op de felste stand.

Weet iemand hier wat meer van?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-12-2020
Barfman schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:57:
[...]

Je kan je NAS toch een ip geven en zo benaderen via internet. Wel ff je poorten open gooien in je router.
Hallo allemaal,

Ik zit ook een beetje te klooien met Orb en NAS (ik heb een netstore 3500 benaderbaar door ftp)

Barfman zegt dat je de NAS een ip kan geven. Die heeft ie al, namelijk die van de FTP. Ik kan nergens bij ORB vinden hoe je dan een ip-adres kan invullen zodat ik op mijn N95-1 dat kan benaderen en dan de media kan afspelen die op de Netstore staat.

Of kan dit sowieso niet? ik kan het namelijk niet vinden op de forums van Orb.

Het zou natuurlijk IDEAAL zijn! alleen netwerkschijf aan en dan overal op je N95-1 al je media afspelen! Iemand die het werkend heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 13:16
Dewaterweg schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:24:
[...]

Orb is fantastisch gebruik het veel... In de trein een film streamen youtube alles kan! Nadeel je computer moet aanstaan... En computer werkt wel hard om het omtecoderen... Hoor weinig mensen over dit programma terwijl het lekker werkt.
Ik ga het eens uitproberen icm. met mijn tv kaart. ben benieuwd. Ik heb T-mobile PIT, is dat snel genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
friendlyfiend schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:03:
[...]
Ik kan nergens bij ORB vinden hoe je dan een ip-adres kan invullen zodat ik op mijn N95-1 dat kan benaderen en dan de media kan afspelen die op de Netstore staat.

Of kan dit sowieso niet? ik kan het namelijk niet vinden op de forums van Orb.
Orb.com wekt niet via een apart IP adres, maar via de site van Orb.com (meteen ook het nadeel voor de privacy/security paranoiden onder ons). Inloggen gaat dus via mycast.orb.com en dan inloggen.
Alleen krijg ik dus Orb.com niet gestreamed over Vodafone HSDPA, WiFi werkt wel. Bovendien laat Orb.com mijn Vista crashen, heb het dus maar weer gede-installed. In theorie dus fantastisch, maar in combo met mijn N95 en Vista PC krijg ik het niet aan de praat.

Andere opties? Geen idee, houdt me aanbevolen.

WebGuide 4 in combo met Windows Media Center werkt bij mij wel uitstekend op mijn laptop, maar de N95 trekt helaas geen Windows Media en WebGuide4 doet alleen Windows Media.

Een Slingbox in combo met de Slingbox Player for Symbian S60 schijnt wel uitstekend te werken, maar dan moet je weer een Slingbox kopen (vind ik persoonlijk weer net even te duur).
Oh ja, je moet ook UPC klant zijn, die nml de exclusieve rechten voor Nederland heeft. Of werkt een Engelse Slingbox hier ook?

[ Voor 4% gewijzigd door xahmol op 18-02-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
offtopic:
Er kan weer gesigned worden bij Symbian Signed. And so the world seems to know as well, de site is tergend traag.

Edit: en nu weer niet. Symbian Signed heeft het weer teruggedraaid, zelfde melding is weer terug te vinden op de site. En je merkt het direct aan de snelheid.

[ Voor 69% gewijzigd door SanderTje! op 18-02-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
xahmol schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:31:
[...]

Orb.com wekt niet via een apart IP adres, maar via de site van Orb.com (meteen ook het nadeel voor de privacy/security paranoiden onder ons). Inloggen gaat dus via mycast.orb.com en dan inloggen.
Alleen krijg ik dus Orb.com niet gestreamed over Vodafone HSDPA, WiFi werkt wel. Bovendien laat Orb.com mijn Vista crashen, heb het dus maar weer gede-installed. In theorie dus fantastisch, maar in combo met mijn N95 en Vista PC krijg ik het niet aan de praat.

Andere opties? Geen idee, houdt me aanbevolen.

WebGuide 4 in combo met Windows Media Center werkt bij mij wel uitstekend op mijn laptop, maar de N95 trekt helaas geen Windows Media en WebGuide4 doet alleen Windows Media.

Een Slingbox in combo met de Slingbox Player for Symbian S60 schijnt wel uitstekend te werken, maar dan moet je weer een Slingbox kopen (vind ik persoonlijk weer net even te duur).
Ik kon een tijdje geleden ook geen opensource variant vinden van de slingbox die met de n95 zou kunnen samenwerken, hopelijk komt ie snel, het is gewoon een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

SanderTje! schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:39:
offtopic:
Er kan weer gesigned worden bij Symbian Signed. And so the world seems to know as well, de site is tergend traag.
offtopic:
Gosh, ligt het daaraan! Ik probeer al 5 minuten een emailadres, maar de site wil maar niet laden. Heb inmiddels al 6 emails geprobeerd, gister 5 en nu dan deze en ze lijken alle 6 niet te werken :( Ook het emailadres van mijn provider werkt niet. Erg jammer! Weet iemand misschien een adres wat WEL werkt? Want dit is écht beroerd.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
goodfella schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:58:
[...]

Ik kon een tijdje geleden ook geen opensource variant vinden van de slingbox die met de n95 zou kunnen samenwerken, hopelijk komt ie snel, het is gewoon een kwestie van tijd.
Opensource variant van de slingbox? Hoe bedoel je dat? Kan hooguit de player zijn voor op de mobiel.. maar vraag me af of dat mogelijk is om dan te verbinden met je eigen slingbox... Hij checkt namelijk de regestratie voor je verbind.

Slingbox is inderdaad best prijzig... Maar ik vind het ideaal voor tv... Afhankelijk van niks (naja je internet verbinding thuis moet werken ;) en vanaf waar je kijkt) en hoef me pc niet aan te laten... Ik kijk gewoon me digitale televisie op me werk of op me mobiel... direct van mijn input thuis.

[ Voor 21% gewijzigd door Mau_Maus op 18-02-2008 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las Vegas schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:01:
[...]

offtopic:
Gosh, ligt het daaraan! Ik probeer al 5 minuten een emailadres, maar de site wil maar niet laden. Heb inmiddels al 6 emails geprobeerd, gister 5 en nu dan deze en ze lijken alle 6 niet te werken :( Ook het emailadres van mijn provider werkt niet. Erg jammer! Weet iemand misschien een adres wat WEL werkt? Want dit is écht beroerd.
Geen hotmail of gmail adres, wat wel werkt is het adres van bijvoorbeeld je werkgever: mr.x@shellindustries.com b.v . ;)

Ik heb Symbiansigned net nog gebruikt ( 15.45 u ) hij doet het dus weer.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:41:
[...]

Geen hotmail of gmail adres, wat wel werkt is het adres van bijvoorbeeld je werkgever: mr.x@shellindustries.com b.v . ;)
offtopic:
Ja, het is inmiddels al gelukt te registeren. Maar de site schijnt dus echt net weer te werken, want de boel is tergend langzaam. Tevens kan ik geen certificaten aanmaken op de site, omdat die functie er ook nog uit ligt. Erg fijn weer!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry dubbele post.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Doe dat dan ook niet :P

Symbiansigned.com schijnt weer te werken alleen sign/cer gedeelte ligt er uit?
Dus hij werkt nog steeds niet dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
schumi2004 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:30:
[...]

Doe dat dan ook niet :P

Symbiansigned.com schijnt weer te werken alleen sign/cer gedeelte ligt er uit?
Dus hij werkt nog steeds niet dan ;)
Zie eerdere post van mij inderdaad ;)

Het is erg jammer.. aan de ene kant een goede ontwikkeling dat je applicaties moet signen, aan de andere kant wordt je zo wel weer heel erg afhankelijk gemaakt van één website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Inderdaad erg jammer! Wou graag mijn Route 66 en Rotate Me signen maar dat gaat nu dus ook niet lukken. Hij hoort wel vandaag nog online te komen, maar dat zullen wel weer Amerikaanse tijden worden :(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
Las Vegas schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:46:
Inderdaad erg jammer! Wou graag mijn Route 66 en Rotate Me signen maar dat gaat nu dus ook niet lukken. Hij hoort wel vandaag nog online te komen, maar dat zullen wel weer Amerikaanse tijden worden :(
Ach, ik hoop er nog niet teveel op. De datum is al 4x veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Las Vegas schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:46:
Inderdaad erg jammer! Wou graag mijn Route 66 en Rotate Me signen
Route 66 signen? Weten we meteen ook weer wat voor een versie dat is :| De legale versie heeft dat echt niet nodig.

Mijn gekochte Route 66 Mobile 8 is inmiddels onderweg als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
goodfella schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:58:
[...]
Eh, de Slingbox is hardware. Hoezo open source?

Of je moet een open source variant van Orb.com bedoelen.

Let wel: alleen aan de Slingbox player heb je helemaal niets, je moet de hardware er bij hebben. En die kost in NL EUR 149,- en is alleen te krijgen als je UPC Digital hebt (wat ik door verhuizing sinds kort niet meer heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:28
xahmol schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:55:
[...]

Route 66 signen? Weten we meteen ook weer wat voor een versie dat is :| De legale versie heeft dat echt niet nodig.
Heilig boontje :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
SanderTje! schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:44:
[...]

Het is erg jammer.. aan de ene kant een goede ontwikkeling dat je applicaties moet signen, aan de andere kant wordt je zo wel weer heel erg afhankelijk gemaakt van één website.
Waarom precies is dat een goede ontwikkeling? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
xahmol schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:58:
[...]

Let wel: alleen aan de Slingbox player heb je helemaal niets, je moet de hardware er bij hebben. En die kost in NL EUR 149,- en is alleen te krijgen als je UPC Digital hebt (wat ik door verhuizing sinds kort niet meer heb).
Euh dat wat je aan het begin zegt zei ik al...

Dat laatste klopt nietecht... En al had ik UPC, ik zou toch de Classic uit Engeland kopen. UPC heeft een deal met Slingmedia... en heeft het allenrecht in Nederland... UPC icm Slingbox Solo... Vet asociaal...

Koop er 1 vanuit Engeland net als ik (Dat moet want daar hebben ze PAL systeem) De classic is het goedkoopst 90 pond ongeveer. Die werkt met 3 aansluitingen, bijvoorbeeld: Casema samsung digi box, antenne kabel, dvd recorder, svideo enz... Je kan het zo gek maken als je wilt. Je hebt ook duurdere en hd versies.. maar voor telefoon is dit zat (teveel misschien al)

Ik heb hem via hier gekocht http://www.expansys.nl/p.aspx?i=140331 best duur, maar geen upc beperking en geen gezeik met uit engeland bestellen. En de wm of symbian softwareversie kost ook 30 euro ofzo... Best aso maar het toch wel waard... Voor het kijken op pc of mac is gratis.

Ik ga lekker EK 2008 op me werk kijken ;) haha

[ Voor 4% gewijzigd door Mau_Maus op 18-02-2008 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
friendlyfiend schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:42:
[...]

Waarom precies is dat een goede ontwikkeling? :?
Ja, dat klinkt misschien raar inderdaad, liever zie ik ook gewoon de optie dat je het uit kunt zetten.

Het (enige) voordeel van signen is dat een certificaat de software precies verteld wat het wel en niet mag. A picture tells a thousand words, daarom een screenshot van het programma wat benodigd is in het proces om software te signen:

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/symbiandevsigner.jpg

Hierboven zie je dat je kunt aanvinken wat je wel en niet wilt toestaan voor een applicatie. Maar omdat er eigenlijk maar heel weinig mensen weten waarom en WAT ze precies signen, kiezen ze gewoon alles. Stel dat het anders niet werkt. Zo denk ik overigens ook.

En ja, irritant is het zeker... en uiteindelijk blijf ik erbij dat unsigned applications gewoon toegestaan moeten kunnen worden op de N95. Het is toch je eigen verantwoordelijkheid? In vergelijking, Microsoft zou het eens zo ver moeten schoppen dat zij gaan bepalen wat ik wel en niet op m'n PC mag draaien :| M'n N70 draaide ook alles en nooit problemen gehad.

Ondanks dat er dus een voordeel is, wat mij betreft gewoon schrappen. Als er straks geen developer certificates meer uitgegeven kunnen worden (stel!), dan zou dit denk ik Nokia klanten gaan kosten.

[ Voor 26% gewijzigd door SanderTje! op 18-02-2008 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
@Sandertje, software die je moet signen is in de meeste gevallen third party software.
Wanneer jij in de winkel Route66 aanschaft, hoef je deze niet te signen.

Een bedrijf signed zijn bestanden op een andere manier. Hierdoor kan hij op alle telefoons worden geïnstalleerd, en niet per IMEI.

Op deze manier signen is dus vrij prijzig.(zie de prijzen op Symbian Signed)

Mensen die uit hobby een stukje software gaan ontwikkelen, gaan deze kosten natuurlijk niet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
patrickt35 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:57:
@Sandertje, software die je moet signen is in de meeste gevallen third party software.
Wanneer jij in de winkel Route66 aanschaft, hoef je deze niet te signen.

Een bedrijf signed zijn bestanden op een andere manier. Hierdoor kan hij op alle telefoons worden geïnstalleerd, en niet per IMEI.

Op deze manier signen is dus vrij prijzig.(zie de prijzen op Symbian Signed)

Mensen die uit hobby een stukje software gaan ontwikkelen, gaan deze kosten natuurlijk niet maken.
Klopt inderdaad, was ik ook van op de hoogte. Maar ja, blijft natuurlijk de vraag over waarom gesigneerde bestanden verplicht zijn en dat je dat niet uit kunt schakelen. Oogpunt van commercie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:43
SanderTje! schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:05:
[...]

Klopt inderdaad, was ik ook van op de hoogte. Maar ja, blijft natuurlijk de vraag over waarom gesigneerde bestanden verplicht zijn en dat je dat niet uit kunt schakelen. Oogpunt van commercie? :)
Je kunt het wel uitzetten, heb het zelf getest met een firmware hack en ik kon daarna wel alles installeren zonder te signen. Ik heb hem nu trouwens gewoon weer de standaard firmware, omdat het signen voor mij een kwestie van 2 tellen is, en ik krijg er gewoon een veiliger gevoel over. Het zal nu nog meevallen met virussen of trojans etc... Maar in de toekomst zullen ook voor dit besturingssysteem steeds meer virussen en troep komen.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je je Live/Hotmail automatisch kan laten synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 22:40:
Weet iemand of je je Live/Hotmail automatisch kan laten synchroniseren?
Met je telefoon of met je pc? heb je betaald hotmail of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Valt wel mee. Alleen als je dan niet helemaal officiële software gebruikt (oh, sorry, moet natuurlijk zeggen test en daarna meteen verwijdert), ga het dan niet lopen adverteren op een site waar de mods hebben aangegeven dat liever niet te hebben.
Zeg niet dat ik heilig ben en zelf nooit software heb 'getest'.

En wilde voorkomen dat hier mensen gaan denken dat signen nodig is voor een gekochte Route 66.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op maandag 18 februari 2008 @ 22:44:
[...]

Met je telefoon of met je pc? heb je betaald hotmail of niet?
Met mn Nokia N95 8GB. Heb geen betaald Hotmail... Nu moet je steeds handmatig Synchroniseren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 22:46:
[...]

Met mn Nokia N95 8GB. Heb geen betaald Hotmail... Nu moet je steeds handmatig Synchroniseren....
Oh sorry las over dat automatisch heen. Volgens mij is dat een nieuwere versie afwachten. Zover mij bekend geen oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooralsnog heb ik alleen maar problemen met de Nokia N95 (T-Mobile branded). Vandaag voor de 2e keer de N95 ter reparatie aangeboden bij een T-Mobile Shop. Probleem is de slider in combinatie met de display. Bij het openen of sluiten van de slider begint het scherm ineens gek te doen waardoor het onleesbaar en dus onbruikbaar is. De ene helft van het scherm is volledig zwart en de andere helft in spiegelbeeld. Kortom, volledig van slag. Soms loopt de telefoon helemaal vast waardoor alleen het verwijderen van de batterij nog helpt.

Vorig jaar juli de telefoon gekocht en in november voor de eerste keer met exact hetzelfde probleem ter reparatie aangeboden. Telefoon heeft het na reparatie dus bijna 3 maanden volgehouden. Ben benieuwd hoe lang het nu zal duren?

Gelukkig nog maar 2 maanden en dan kan ik mijn contract weer opnieuw verlengen. Misschien dan toch maar weer op zoek naar een andere (degelijke) telefoon. Hoewel, ik zal we gewoon pech hebben met mijn N95 want afgezien van mijn huidige problemen is en blijft het een fijne telefoon...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2008 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik heb een vraag over mijn n95.
t'is wel geen 8gb, maar aangezien ik t oude topic zo gauw niet in de lijst zag staan hier maar even.
ik heb sinds vandaag het probleem dat als ik de 9 intiep dat de telefoon dan terug gaat naar het openingsscherm (standby scherm dus).
de toets 9 doet dus hetzelfde als de rode toets, alleen als ik de 9 intik komt er rechtsonderin heel even vid oproep gedaan.
dit is echt zeeeer irritant, als ik nu een smsje tiep kan ik de letters w x y en z niet meer gebruiken.
kheb ook geen rare programmas geinstalleerd, enige programmas die ik heb is windows live messenger, route66 en sinds n paar weken staat rotateme erop, maar het lijkt me sterk dat t daaraan ligt.

ik heb geen sneltoetsen ingesteld, en ik heb ook al geprobeerd om weer terug naar fabrieksinstellingen te gaan maar dat helpt ook niet.
geheugenkaart eruit helpt ook niet.
opnieuw opstarten helpt ook niet.

heeft iemand hier enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Voor wie naarstig op zoek is naar software die je media kan streamen via de browser check eens het gratis Hathor Media Server, heb het zelf niet uitgeprobeerd maar wie weet werkt het op de N95.
Ik kwam deze software tegen tijdens het opruimen van m'n HD, heb het nog niet eerder getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 23:59:
Vooralsnog heb ik alleen maar problemen met de Nokia N95 (T-Mobile branded). Vandaag voor de 2e keer de N95 ter reparatie aangeboden bij een T-Mobile Shop. Probleem is de slider in combinatie met de display. Bij het openen of sluiten van de slider begint het scherm ineens gek te doen waardoor het onleesbaar en dus onbruikbaar is. De ene helft van het scherm is volledig zwart en de andere helft in spiegelbeeld. Kortom, volledig van slag. Soms loopt de telefoon helemaal vast waardoor alleen het verwijderen van de batterij nog helpt.

Vorig jaar juli de telefoon gekocht en in november voor de eerste keer met exact hetzelfde probleem ter reparatie aangeboden. Telefoon heeft het na reparatie dus bijna 3 maanden volgehouden. Ben benieuwd hoe lang het nu zal duren?

Gelukkig nog maar 2 maanden en dan kan ik mijn contract weer opnieuw verlengen. Misschien dan toch maar weer op zoek naar een andere (degelijke) telefoon. Hoewel, ik zal we gewoon pech hebben met mijn N95 want afgezien van mijn huidige problemen is en blijft het een fijne telefoon...
gewoon naaar goede NSP gaan ipv tmobile shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige navigatie dat Sygic! Draait als een zonnetje en binnen no-time een fix. Alleen vraag ik me af waarom Sygic het nodig vind alle icoontjes opstartschermen, afsluitschermen, reclame materiaal in mijn gallery te plaatsen!?
Iemand een idee hoe ik dit verhelp? Als ik alles uit de gallery delete zal het programma wel niet goed meer werken neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:50:
Geweldige navigatie dat Sygic! Draait als een zonnetje en binnen no-time een fix. Alleen vraag ik me af waarom Sygic het nodig vind alle icoontjes opstartschermen, afsluitschermen, reclame materiaal in mijn gallery te plaatsen!?
Iemand een idee hoe ik dit verhelp? Als ik alles uit de gallery delete zal het programma wel niet goed meer werken neem ik aan...
Is niet alleen bij Sygic zo maar bij zo ongeveer alle navigatie software.
Doe maar een search in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
schumi2004 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:10:
[...]

Is niet alleen bij Sygic zo maar bij zo ongeveer alle navigatie software.
Doe maar een search in dit topic
Garmin Mobile XT niet hoor. Werkt zeer goed, geen last van het boven geschrevene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
friendlyfiend schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:15:
[...]

Garmin Mobile XT niet hoor. Werkt zeer goed, geen last van het boven geschrevene.
Ook garmin doet dat hoor... tenzij je ze verwijderd of verborgen zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
Mau_Maus schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:20:
[...]

Ook garmin doet dat hoor... tenzij je ze verwijderd of verborgen zet.
Dan zal dat wel te maken hebben met of je een echte of "test"versie in bezit hebt.

De garmin die ik er op heb zitten doet dat alles niet. En ik heb ook niets verboren gezet.

Lijkt met een voordeeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:50:
Heb ik ook last van, heb alle icoontjes al hidden gemaakt met Y-browser, maar helaas.

Ook krijg ik ze niet in Sygic te zien, alleen zo'n grijs vakje, iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
xahmol schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:58:
[...]

http://www.mythpvr.com/my...open-source-slingbox.html
Voor mensen met een TV kaart in hun computer:
A SlingBox lets people watch their video devices away from home over their broadband connection. You don't need to buy a Slingbox to do this with your MythTV recordings. MythStreamTV, a module for the MythWeb interface to MythTV makes this possible.

[ Voor 38% gewijzigd door goodfella op 19-02-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikheb route 66 op mijn nokia n95 8gb geinstalleerd. Ik krijg nu dat ik te weinig geheugen heb om route te plannen voor de skivakantie. Wie weet waarom ik problemen heb met mijn geheugen. Geen andere applicaties geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:22:
Ikheb route 66 op mijn nokia n95 8gb geinstalleerd. Ik krijg nu dat ik te weinig geheugen heb om route te plannen voor de skivakantie. Wie weet waarom ik problemen heb met mijn geheugen. Geen andere applicaties geinstalleerd.
Heb je misschien nog andere applicaties open staan tijdens het plannen? In dat geval zou dat de reden kunnen zijn. Anders zou ik het zo niet weten, misschien iemand anders natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee heb alles uitgezet , ook standby. iemand anders een idee of werkt route66 gewoon met tussenpunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
Is het met route66 niet zo dat als je over de grens gaat een nieuwe kaart moet laden?

Misschien kost dat zoveel geheugen.

Heb je de laatste firmware geinstalleerd? Scheelt ook namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ook laatste firmware geinstalleerd. heb de kaart van europa erin, dus zou niet hoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:07:
ja ook laatste firmware geinstalleerd. heb de kaart van europa erin, dus zou niet hoeven.
Vreemd, ik heb hem ook op mijn Nokia N95-1, naast Garmin en Nav4all, en het werkt goed. Ook in het buitenland. En dat terwijl de 8gb ook nog meer geheugen heeft.

Ik zou het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:07:
Ik heb zelf niet de 8GB versie, maar zou het kunnen dat je R66 incl kaarten op telefoongeheugen hebt geinstalleerd ? En dat de telefoon daardoor een melding geeft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gaat om de langere routes te berekenen. tot 800 km gaat prima, daarna niet meer.
op n9 excl 8gb gaat dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:26:
gaat om de langere routes te berekenen. tot 800 km gaat prima, daarna niet meer.
Borge014 ik had hetzelfde probleem in de zomervakantie (dus n95 met oude versie firmware). Ca. 850 km ging goed, heb de route in 2x moeten plannen. Dacht dat het een probleem was van het geheugen en dat het met demand paging in fw 20 weer ok zou zijn. Hierna nooit meer zo'n lange route gereden en dus niet meer getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:26:
Ah nuttige info. Helaas heb ik nog nooit een 800km of langer route uitgestippeld met R66. Ik hoop dat iemand anders een oplossing heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:43
Even toch maar goed checken hoor. Heb je echt alle programma's afgesloten, dus niet op de achtergrond nog runnen? Dus even je menu-knop 2 seconden ingedrukt houden en kijken wat er nog open staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Sorry, wil niet betweterig zijn, maar idd een Open Source Orb.com dus (want nml software based) ipv een Open Source Slingbox (een hardware oplossing waar je dus geen PC 24/7 aan hoeft te hebben staan).

En bovendien werkt dit alleen met MythTV, dus alleen op een Linux bak. Geen zin om mijn PC alleen hiervoor naar Linux te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:22:
Kijk eens naar de instellingen bij Route66 naar het type van de route. Ik had dit een keer op Voetganger staan. Hier kreeg ik ook dezelfde foutmelding bij. Nadat het route type op Snelste/Auto had gezet werkte het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha meerdere mensen hebben er dus last van. Zal nog eens naar mijn instellingen kijken.
Minpunt van route66 gevonden voor de n95 8gb. of zijn er nog meer oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Borge014:
Een wandel route van de ene plaats naar de andere plaats is meestal langer dan met de auto. Ik denk dat route66 hier ook over struikelde. Er zal dus denk ik wel iets van een geheugen limiet op zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Borg, wanneer een route wordt berekend en je passeerd alleen 3 of 4 wegen dan is er niet veel aan de hand , maar wanneer je een route van 800 km laat uitstippelen en die moet meer dan 1000 wegen of straatnamen en afslagen weergeven dan is het volgens mij niet meer dan normaal dat je N95 niet genoeg vrije ruimte hiervoor heeft. Want voor het berekenen gebruikt hij de Ram geheugen, correct me if i am wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shake me is out

Via email informatie ontvangen:The first alpha of ShakeMe is out for donators:
http://www.bysamir.fr/shakeme

Now I will work on the beta 2 of Nokmote and then finalization of ShutUp.

And finally LoudUp (will be public and free, with no beta phases).

And after that, I will begin some cool projects, and not only for
accelerometer phones ;)

New beta releases of rotateMe and ShakeMe are also at work.

I will try to release at least one update of my apps or new software by
week.

Thank you all for your support !

Regards,
samir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
SanderTje! schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:44:
[...]

doet het sign gedeelte van simbiansigned het alweer? Of ligt het nog steeds plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Zojuist gesigned, dus het werkt weer. Ik zie nu ook net dat ze de melding hebben weggehaald, die stond er zostraks nog wel dat je niet kon signen voor developer certificates.

Zou me niets verbazen als ie over niet al te lange tijd weer bijna onbereikbaar gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Throduss
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-11-2023
Help!

Ik heb mijn telefoon (Vodafone Nokia N95 8gb) geupdate naar de laatste FirmWare, aangezien een aantal dingen zoals MSN het niet deden (nog steeds niet trouwens, kan niet goed roamen zelfs al zit ik op vol bereik), maar ik krijg nu geen popup meer als ik mijn telefoon aansluit op mijn PC. Ik bedoel de popup met PC Suite, Muziekdrager etc. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Ik zou het liefst gewoon PC Suite opnieuw installeren, maar dit doe ik niet omdat ik een update had gemaakt van mijn persoonlijke files (stom, ik las net daarna dat die echt (*$@ is). Dus als iemand mij die bestanden kan aanwijzen helpt dat misschien ook.

Vriendelijke groet, en thanx in forward

[ Voor 25% gewijzigd door Throduss op 19-02-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
SanderTje! schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:10:
Zojuist gesigned, dus het werkt weer. Ik zie nu ook net dat ze de melding hebben weggehaald, die stond er zostraks nog wel dat je niet kon signen voor developer certificates.

Zou me niets verbazen als ie over niet al te lange tijd weer bijna onbereikbaar gaat worden.
Wat ik toch zo vreemd blijf vinden is dat SymbianSigned de enige website is waar je certificaten kunt aanmaken. Dat is toch merkwaardig, gezien het grote aantal Symbian telefoons + apps + gebruikers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:38

iMars

Full time prutser

SanderTje! schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:10:

Idd, ik denk ik probeer het gelijk, maar nee :(

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
Door het groot aantal certificaat verzoeken is Symbian Signed eventjes op non-actief gezet.(open signed sectie).
Mah, ik heb er 6 certificaten kunnen doordrukken. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

patrickt35 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:02:
Door het groot aantal certificaat verzoeken is Symbian Signed eventjes op non-actief gezet.(open signed sectie).
Mah, ik heb er 6 certificaten kunnen doordrukken. :-)
Eventjes :( Toch al paar uur? Hoop dat het vanavond weer online komt dan :S

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:38

iMars

Full time prutser

Las Vegas schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:52:
[...]

Eventjes :( Toch al paar uur? Hoop dat het vanavond weer online komt dan :S
Paar uur? Ik heb gister de hele dag zitten refreshen, vandaag ook weer. En net op een druk moment op mijn werk, dat het even niet kan, gaat het even open :'(

Hopelijk vanavond dan maar ....

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisb1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 12:26

Dennisb1

VCDS 058

Oke mijn vraag.
Ik heb nu mijn sms enzo op de interne geheugen staan maar ik wil dit wijzigen zodat alle smsjes op mijn geheugenkaart belanden.
Echter zodra ik dit wijzig in de opties worden mijn huidige smsjes die ik nu heb niet meegenomen
hoe kan ik dit doen?
oja wat me ook opvalt is dat me intere geheugen steeds voller zit terwijl ik niet eens zoveel doe de map system is de grootste die ik vind van 44 mb vind ik erg vreemd iig

[ Voor 24% gewijzigd door Dennisb1 op 19-02-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Voor de mensen die Sennheisers CX300's of andere goeie oordopjes; hoe zit het met de bass op de N95? Ik luister namelijk graag naar trance, en vroeg me af of de bass aanmerkelijk verbeterd wordt als je de juiste oordopjes gebruikt. Indien dit het geval is ga namelijk wel de CX300 aanschaffen. Heb het topic al ff doorgezocht, maar kon niks m.b.t bass vinden.

Symbian Signed nog steeds down overigens! Erg slechte service!

Stop aub met het constant melden dat Symbian Signed down is.

[ Voor 16% gewijzigd door pven op 19-02-2008 19:53 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinuss
  • Laatst online: 02-11-2020
Ik moet zeggen dat het laden van foto's via Windows wel heel erg langzaam gaat ( windows verkenner )
Is er misschien een alternatief programma, een programma wat het ook wat overzichtelijker maakt :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 16:38
Las Vegas schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 18:43:
Voor de mensen die Sennheisers CX300's of andere goeie oordopjes; hoe zit het met de bass op de N95? Ik luister namelijk graag naar trance, en vroeg me af of de bass aanmerkelijk verbeterd wordt als je de juiste oordopjes gebruikt. Indien dit het geval is ga namelijk wel de CX300 aanschaffen. Heb het topic al ff doorgezocht, maar kon niks m.b.t bass vinden.

Nouja, er zit een EQ in dus er valt altijd wel iets aan aan te passen, maar ik vind dat de N95 over het algemeen vrij 'vlak' klinkt tov mijn mp3 speler (clix2) en hij produceert ook meer ruis overigens, maar ik denk niet dat dat zo'n probleem is met trance e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mee eens, heb ook de Sennheiser dopjes, maar ondanks sleutelen met de EQ vind ik de bass-weergave wat teleurstellend. Verwacht geen pompende diepe bass. Geluid is wel zuiver, maar behoorlijk vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:14
Is het mogelijk SMSjes te locken met een code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

--Christiaan-- schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:08:
Is het mogelijk SMSjes te locken met een code?
zeg gewoon dat je meissie met der klauwen van je telefoon af moet blijven :+
http://www.symbianguru.com/phone-guardian-s60-3.html hier kan je je toestel mee locken

nog 1:

http://www.handango.com/a...tionId=0&productId=178212

[ Voor 22% gewijzigd door Tha op 19-02-2008 21:28 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:27:
[...]
zeg gewoon dat je meissie met der klauwen van je telefoon af moet blijven :+
Roflol :) Het kan soms gewoon handig zijn. Hoe vaak gebeurd het niet dat je op een feestje o.i.d. bent en met je N95 wilt pimpen. Vervolgens gaat men een beetje in je inbox en galerij zitten klooien en wroeten. Irri soms :S

edit:

Zie dat je hiermee de telefoon in z'n algemeenheid locked. Is het ook mogelijk om puur je SMS inbox te vergrendelen en je galerij? Voor de rest mag iedereen alles zien.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Gebruik ik al een tijdje, erg tevreden over...:

WebGate Advanced Device Locks

Van inbox tot gallerij tot elke losse geinstalleerde programma.

[ Voor 44% gewijzigd door Mau_Maus op 19-02-2008 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:49:
Gebruik ik al een tijdje, erg tevreden over...:

WebGate Advanced Device Locks

Van inbox tot gallerij tot elke losse geinstalleerde programma.
Wauw, denk dat dit is wat ik zoek. Dankjewel! Heb jij deze app gekocht? Met andere woorden is hij het geld waard? Zou namelijk voor t eerst zijn dat ik zoiets koop. Meestal pluk ik het 'via een andere weg' ergens weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ander vraagje; ik krijg Joikuspot nog steeds niet aan de praat.

Zover ben ik:

- App geinstalleerd
- Draaiende gekregen
- Zoeken met de laptop naar nieuw netwerk (Joikuspot dus) lukt
- Verbinding maken (netwerkadres verkrijgen) werkt allemaal.
- In de mijn browser proxy instellingen op automatisch detecteren gezet.

Maar dan... Hij kan geen verbinding maken. Wat kan dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2020
Is het mogelijk om je sms geheugen dus je inbox standaard op je geheugenkaart te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:39:
Ander vraagje; ik krijg Joikuspot nog steeds niet aan de praat.

Zover ben ik:

- App geinstalleerd
- Draaiende gekregen
- Zoeken met de laptop naar nieuw netwerk (Joikuspot dus) lukt
- Verbinding maken (netwerkadres verkrijgen) werkt allemaal.
- In de mijn browser proxy instellingen op automatisch detecteren gezet.

Maar dan... Hij kan geen verbinding maken. Wat kan dit zijn?
firewall of macfilter in je router aanstaan toevallig? Bij mij werkt ie, alleen wat al eerder gezegd is, je kan hem niet beveiligen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals :

hallo, ik heb een vraag over mijn n95.
t'is wel geen 8gb, maar aangezien ik t oude topic zo gauw niet in de lijst zag staan hier maar even.
ik heb sinds vandaag het probleem dat als ik de 9 intiep dat de telefoon dan terug gaat naar het openingsscherm (standby scherm dus).
de toets 9 doet dus hetzelfde als de rode toets, alleen als ik de 9 intik komt er rechtsonderin heel even vid oproep gedaan.
dit is echt zeeeer irritant, als ik nu een smsje tiep kan ik de letters w x y en z niet meer gebruiken.
kheb ook geen rare programmas geinstalleerd, enige programmas die ik heb is windows live messenger, route66 en sinds n paar weken staat rotateme erop, maar het lijkt me sterk dat t daaraan ligt.

ik heb geen sneltoetsen ingesteld, en ik heb ook al geprobeerd om weer terug naar fabrieksinstellingen te gaan maar dat helpt ook niet.
geheugenkaart eruit helpt ook niet.
opnieuw opstarten helpt ook niet.

heeft iemand hier enig idee hoe dit kan?

ik heb gemerkt dat als ik een tijdje niets met mn telefoon doe dat ie t dan weer gewoon normaal doet.
maaar als ik dan de rode (uit) toets aanraak doet ie het weer.

ik ben bang dat t niet aan de software maar echt aan het toestel ligt, als jullie het niet weten ga ik binnenkort wel langs het nokia center.

nog een vraagje trouwens:

het belvolume is heeeel laag, als ik iemand bel of gebeld word kan ik maar NET horen wat er word gezegd.
als ik m op luidspreker zet hoor ik het wel gewoon normaal.
hoort dit zo? en hebben meer mensen hier last van?
ik heb belvolume op zn allerhardst stan, als ik m op luidspreker zet staat ie 3 streepjes open ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:37:
[...]

Wauw, denk dat dit is wat ik zoek. Dankjewel! Heb jij deze app gekocht? Met andere woorden is hij het geld waard? Zou namelijk voor t eerst zijn dat ik zoiets koop. Meestal pluk ik het 'via een andere weg' ergens weg.
Software kopen is niet zo eng hoor. Heb er al aantal gekocht. Maar zou zeggen test deze ook voor je koopt. Dan weet je zeker dat het het waard is.

Trial:
http://www.webgate.bg/products/adl/trial/s60_3/

[ Voor 7% gewijzigd door Mau_Maus op 20-02-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 00:10:
nogmaals :

hallo, ik heb een vraag over mijn n95.....verhaal....
Ik zou er mee naar een NSP gaan, dit lijkt me echt niet ok.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• friendlyfiend
Las Vegas schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 18:43:

[mbr]Stop aub met het constant melden dat Symbian Signed down is.[/mbr]
Even een los vraagje over symbiansigned dan. Hoe kun je zien (nu de site steeds down is) of je certificaat er door is? Ik heb namelijk twee gemaakt met het programma. Daarna moet je dus inloggen en bij je "My simbiansigned" gaan kijken. Daar staat dan niks. Lijkt me logisch, omdat de site dus steeds down is.

Gewoon elke dag even kijken en dan komt het certificaat er automatisch te staan als het aan de beurt komt? Of moet ik dan nog een handeling verrichten.

Ik heb er geen ervaring mee, dus het kan ook maar zo zijn dat je een week moet wachten. Maar dat weet ik dus niet.
Pagina: 1 ... 88 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.