Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 85 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.775 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinuss
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-11-2020
Afbeeldingslocatie: http://www.allaboutsymbian.com/news/images/n958gbunbox5.jpg

Wat houden die rondjes in die rechtsboven een icoontje staan? Ik erger me er echt dood aan dat het heel vaak afwisselt :P
Ik ben nu niet thuis, dus ik kan niet het boekje erbij pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat betekent dat je dat programma of een programma uit die map open hebt staan.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinuss
pven schreef op zondag 10 februari 2008 @ 22:29:
Dat betekent dat je dat programma of een programma uit die map open hebt staan.
Top! Dankje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Haha, ondanks dat die N95 dat best aankan (m.n. de 8 GB) zou ik toch es wat gaan afsluiten zo af en toe ;) Je weet dat als je het Menu-knopje vasthoudt, dat je een overzicht krijgt toch van alle openstaande applicaties he?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-09 10:47
SanderTje! schreef op maandag 11 februari 2008 @ 00:32:
Haha, ondanks dat die N95 dat best aankan (m.n. de 8 GB) zou ik toch es wat gaan afsluiten zo af en toe ;) Je weet dat als je het Menu-knopje vasthoudt, dat je een overzicht krijgt toch van alle openstaande applicaties he?
En met de "C" knop kun je de meeste programma's ook nog meteen afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Waar kan ik echte coole themes downloaden en welke hebben jullie die vet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:32
Ik wil op mijn werk Outlook graag synchroniseren met mijn N95. Ik heb daar wel PC suite gekregen, maar dit is een versie die de N95 niet ondersteunt (wordt niet herkend). Nou had ik het idee om PC suite op mijn U3 usb stick te zetten en zo dus te kunnen synchroniseren. Heeft iemand hier misschien ervaring mee of weet iemand waar je een U3 versie van PC suite kan downloaden?

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:58
Mau_Maus schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:41:
[...]

iedereen hier heeft 9.2 hoor ;) maar je bedoeld v2 of v3 als in s60v3 ;)
Precies, nu ik het terug lees snap ik niet hoe ik erbij kwam hehe
Thanks voor deze correctie ;)
Hmtsjmftsch schreef op maandag 11 februari 2008 @ 09:56:
Ik wil op mijn werk Outlook graag synchroniseren met mijn N95. Ik heb daar wel PC suite gekregen, maar dit is een versie die de N95 niet ondersteunt (wordt niet herkend). Nou had ik het idee om PC suite op mijn U3 usb stick te zetten en zo dus te kunnen synchroniseren. Heeft iemand hier misschien ervaring mee of weet iemand waar je een U3 versie van PC suite kan downloaden?
Deze is er niet. Bij mijn weten zijn U3 apps speciaal ontwikkeld ervoor en de kans dat dat voor PC suite gebeuren gaat acht ik heeeel klein. Misschien een wel compatible versie installeren ;)
mobile625 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 09:35:
Smaken verschillen en er zijn in dit topic vast wel links te vinden naar symbian themes, doe anders zelf maar eens een google naar p@sco of PiZero

-edit-
@Sjengcity: hier een update-je voor de links naar Nokia PC Suite en de NSeries PC Suite

De originele Nokia PC Suite v6.85.14.1 (officiele link in SP wijst naar de NSeries versie) released - 11 December 2007
http://nds1.nokia.com/fil...rel_6_85_14_1_dut_web.exe

De officiele Nokia Software Updater v1.4.23 (officiele link in SP wijst ook hier naar de NSeries versie) released - 19 December 2007
http://nds1.nokia.com/fil...ftwareUpdaterSetup_nl.exe

De originele NSeries PC Suite v1.6 released - 12 December 2007
http://nds1.nokia.com/fil...ware/webinstaller_1_6.exe

Een NSeries NSU is er niet, wijst gewoon naar de homepage van Nokia.com

De Nseries PC Suite v2.0 van Nokia Beta Labs updated - 23 Januari 2008
http://nds1.nokia.com/NOK...apps/WebInstaller_2_0.exe

Misschien ten overvloeden maar dit zijn alle mogelijke opties, ik zelf prefereer de 1.6 versie ip.v die van Beta Labs aangezien deze een hele hoop "zooi" inzich heeft is mijn mening

[ Voor 97% gewijzigd door schumi2004 op 11-02-2008 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12-2022
DSmarty schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:23:
[...]

Met NSS productcode wijzigen (productcodes staan in topicstart) en daarna even opnieuw flashen.
Tutorials kan je wel via een searchengine vinden :)
Hee, thanks !
Dat was appeltje/eitje.
Eindelijk van die T-mobile rommel af, en natuurlijk nu wel de nieuwste firmware d'r op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:32
schumi2004 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:05:

Deze is er niet. Bij mijn weten zijn U3 apps speciaal ontwikkeld ervoor en de kans dat dat voor PC suite gebeuren gaat acht ik heeeel klein. Misschien een wel compatible versie installeren ;)
Dat zou ik graag willen, maar ik mag (kan) op mijn werk geen programma's installeren. Vandaar dat ik hoopte dit met U3 te kunnen omzeilen. ;)

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Hmtsjmftsch schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:31:
[...]
Dat zou ik graag willen, maar ik mag (kan) op mijn werk geen programma's installeren. Vandaar dat ik hoopte dit met U3 te kunnen omzeilen. ;)
Als ik je verhaal lees hebben hun het jouw beschikbaar gesteld, ik zou gewoon klacht sturen dat deze niet compatible is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
Nog een vraag:
Weet iemand hoe ik het welkomstscherm met het Nokia logo en het daarbij horende muziekje uit kan zetten ? Dus het schermpje dat als eerste verschijnt als je het toestel aanzet.
In het boekje kan ik het niet vinden. Daar staat alleen hoe ik er een welkomsttekst of afbeelding bij kan krijgen, maar dus niet hoe ik dat allemaal uitzet.

[ Voor 11% gewijzigd door Xander1 op 11-02-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

pven schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:56:
[...]

Om hier nog even op terug te komen: ik ben nu een paar weken met de ingebouwde browser aan het spelen en die bevalt me idd prima. Het enige wat ik lastig vind is dat als ik op 'terug' klik hij met dat venstertjes-overzicht voor de dag komt.
Druk eens op "3" op je numpad...

De browser gaat dan meteen back zonder het overzicht te laten zien.

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:14
Xander1 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:42:
Nog een vraag:
Weet iemand hoe ik het welkomstscherm met het Nokia logo en het daarbij horende muziekje uit kan zetten ? Dus het schermpje dat als eerste verschijnt als je het toestel aanzet.
In het boekje kan ik het niet vinden. Daar staat alleen hoe ik er een welkomsttekst of afbeelding bij kan krijgen, maar dus niet hoe ik dat allemaal uitzet.
Dit kan je doen door "warning tones" uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Nog een vraag:
Mmmm te snel gereageerd dus en weer wat geleerd, ik dacht dat het niet ging maar dafmay heeft de gouden tip van de dag voor me ;)

-edit-
Iemand een andere install als die NSeries webinstall file van Nokia?
Ik heb dus install rights gekregen op werk maar de 1.6 install kan niet met proxy's omgaan :(

[ Voor 30% gewijzigd door schumi2004 op 11-02-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:07
Ik wil inloggen op het draadloos netwerk van de fontys, voor laptops wordt gebruik gemaakt van certificaten, deze zou ik dus willen installeren op mijn N95 8GB, weet iemand hoe?

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Nas T schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:20:
Ik wil inloggen op het draadloos netwerk van de fontys, voor laptops wordt gebruik gemaakt van certificaten, deze zou ik dus willen installeren op mijn N95 8GB, weet iemand hoe?
Als je certificaat lokaal hebt kun je deze naar je toestel sturen via BT of iets dergelijks en dan vanuit je inbox installeren. dat zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Voor de mensen die een aanvraag voor certificaat bij mij hebben uitstaan, SymbianSigned is pas vandaag ergens weer "online" :

"Developer Certificate creation on Symbian Signed is temporarily disabled due to technical issues. We hope to fix this however a fix will not be available until Monday 11th Feb. We apologise for the inconvenience."

Ik zal vanavond weer een poging doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weer wat nieuws:

http://www.allaboutsymbia...a_N96_is_now_official.php

Opvolger N95, de N96, is nu dus officieel. Niet zo veel veranderingen om gelijk te switchen.

Overigens is de beta van Maps 2.0 nu ook uit:

http://www.nokia.com/betalabs/maps

Voor de rest vandaag en morgen allaboutsymbian.com even in de gaten houden, is veel nieuws dezer dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:49:
En weer wat nieuws:

Opvolger N95, de N96, is nu dus officieel. Niet zo veel veranderingen om gelijk te switchen.

Overigens is de beta van Maps 2.0 nu ook uit:

http://www.nokia.com/betalabs/maps

Voor de rest vandaag en morgen allaboutsymbian.com even in de gaten houden, is veel nieuws dezer dagen.
Zekers..veel nieuws. Wb de N96...mooi ontwerp! 256MB systeem-ram, 16GB intern opslag + micro SD slot !

Ik zie overigens dat de flash een dual-led is. Iemand enig idee hoe de kwaliteit is t.o.v. de xenon flits van bijv de N82 ?

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 11-02-2008 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Modbreak:Voor de N96 loopt al een topic: Nokia N96 :)

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 11-02-2008 13:46 . Reden: iets duidelijker gemaakt :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:49:
En weer wat nieuws:

...
Misschien niet om te switchen, maar als je binnenkort op het punt staat een nieuwe telefoon te kopen, dan is het misschien wel een idee. Ik vind de design strakker dan de oudste versie van N95. Daarnaast zijn er ook nog enige verbeteringen te vinden in de onderdelen en apps, maar wat ik nog steeds verwacht (nu is het nog onduidelijk) is dat er wederom een Qualcomm GPS-ontvanger in zit ipv. een SirF-III. Batterij is BH-5F. Hmmm...

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Kijk, dit is nog eens een slimme uitvinding. Bluetooth verbinding die bij data overdracht gebruik maakt van (de veel snellere) wifi en daarna weer terug gaat in energie-zuinig BT-verbinding :

nieuws: 802.11 moet bluetooth versnellen

Jammer dat het niet software-matig is, en dus zou kunnen werken op de N95. Het gaat worden toegepast in nieuwe BT-chips....

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 11-02-2008 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Inderdaad, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.pizero.net
mobile625 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 09:35:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
www.zedge.net heeft naar mijn mening de beste, mooiste en meeste keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ik vind die N96 dus echt niet mooi, goedkope look en tja weet niet wat het is maar toestel maakt geen indruk op me.

Terugkomend op mijn vorige vraag m.b.t. NSeries PC Suite 1.6 (of willekeurige andere) is er uberhaubt een soort van netwerkbeheerders standalone versie van te krijgen dat iemand weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
dafmay schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:10:
Kijk, dit is nog eens een slimme uitvinding. Bluetooth verbinding die bij data overdracht gebruik maakt van (de veel snellere) wifi en daarna weer terug gaat in energie-zuinig BT-verbinding :

nieuws: 802.11 moet bluetooth versnellen

Jammer dat het niet software-matig is, en dus zou kunnen werken op de N95. Het gaat worden toegepast in nieuwe BT-chips....
Weet zo'n nutteloze tussenstap IMO. Bluetooth via UWB zou alle snelheidsproblematiek op moeten lossen, and then some. En frankly, ik vind wifi vaak maar irritant en veel te veel gezeik. Ik hoop dat ze slim zijn en bluetooth niet 'infecteren' met het wifi-gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:29:
Ik vind die N96 dus echt niet mooi, goedkope look en tja weet niet wat het is maar toestel maakt geen indruk op me.
Precies en totaal niet vernieuwende specs, op die TV standaard na die nog niet in NL ondersteund wordt volgens mij. En het is wederom een slide phone, iets wat ik nooit meer zal kopen. Vind het al jammer dat de N82 (candybar model) zo laat kwam, had liever die gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Fuzzillogic schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:01:
[...]

Weet zo'n nutteloze tussenstap IMO. Bluetooth via UWB zou alle snelheidsproblematiek op moeten lossen, and then some. En frankly, ik vind wifi vaak maar irritant en veel te veel gezeik. Ik hoop dat ze slim zijn en bluetooth niet 'infecteren' met het wifi-gezeik.
Goed zo...gooi het er maar uit. Lucht zeker wel op ;)

Maar serieus...ik heb echt nooit problemen met wifi. Werkt altijd uitstekend en snel. Ik heb geen idee hoe het technisch werkt BT+wifi, maar lijkt mij toch een prima (tussen)oplossing. In ieder geval voor mij persoonlijk omdat ik tegenwoordig met BT werk op m'n laptop, ook voor gegevens-overdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
dafmay schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:31:
[...]

Goed zo...gooi het er maar uit. Lucht zeker wel op ;)
Helaas, wifi blijft gewoon gezeik.
Maar serieus...ik heb echt nooit problemen met wifi. Werkt altijd uitstekend en snel. Ik heb geen idee hoe het technisch werkt BT+wifi, maar lijkt mij toch een prima (tussen)oplossing. In ieder geval voor mij persoonlijk omdat ik tegenwoordig met BT werk op m'n laptop, ook voor gegevens-overdracht.
Wifi snel? :D Latency, overhead en latency.

Maar ontopic: aangezien het blijkbaar meer behelst dan een softwareoplossing zal er toch eerst hardware moeten komen die het ondersteunt. En dat terwijl de UWB-producten ook al in ontwikkeling zijn. Daarnaast is er natuurlijk ook al een tijdje BT EDR (en IIRC heeft de N95 dat gewoon), dat iig toch weer 3x zo snel is als standaard BT.

Voor echt snelle transfers is het toch nog steeds veruit het snelst om even je MicroSD-kaartje van je telefoon in een cardreader te plaatsen; wifi op de N95 is komt ook niet verder dan enkele honderden KBps van wat ik gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Fuzzillogic schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:59:
[...]

Helaas, wifi blijft gewoon gezeik.

[...]

Wifi snel? :D Latency, overhead en latency.

Maar ontopic: aangezien het blijkbaar meer behelst dan een softwareoplossing zal er toch eerst hardware moeten komen die het ondersteunt. En dat terwijl de UWB-producten ook al in ontwikkeling zijn. Daarnaast is er natuurlijk ook al een tijdje BT EDR (en IIRC heeft de N95 dat gewoon), dat iig toch weer 3x zo snel is als standaard BT.

Voor echt snelle transfers is het toch nog steeds veruit het snelst om even je MicroSD-kaartje van je telefoon in een cardreader te plaatsen; wifi op de N95 is komt ook niet verder dan enkele honderden KBps van wat ik gezien heb.
Met je eens. Ik heb tegenwoordig een 8GB sdhc kaartje en een usb-reader erbij gekregen. *Dat* gaat pas snel _/-\o_ Maar goed, ik houd er niet van om al te vaak het kaartje uit m'n telefoon te halen. Ben bang dat het deksel/lipje na verloop van tijd de geest geeft. Is wel weer een onderdeeltje voor te koop, maar goed dan kun je bezig blijven :)

Dus eigenlijk gebruik ik BT voor sync, installatie, en overzenden van kleine bestanden. En de usb reader voor grote bestandsoverdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
OPDA, developer of “Mobile Signer”, has made a further step to make signing as easy as possible on your mobile phone.

After their great application “Mobile Signer” which allowed users to sign their unsigned applications directly on the phone, they make it even easier with “FreeCertReq”.

“FreeCertReq” allows users to create their certificate directly on their phone, no Symbian Signed account is needed anymore! People who signed their applications with “Mobile Signer” used to create their certificates still on the PC, but now you can indeed do everything on your phone. Also for Mac users this application will be interesting.

Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/4850/98758730nm9.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/9683/96755694md0.th.jpg

You only have to fill in the required fields…

Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/4219/47093509sf4.th.jpgAfbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/3362/17221810yq2.th.jpg

… and choose “Options” -> “Generate Cert Request”. Then your personal certificate and keyfile are created into “C:\Data\”.

“FreeCertReq” is a great aditive to “MobileSigner”. Now you can use the two files two sign your applications.

You can download “FreeCertReq” here.

Source: Symbianwebblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Edit :

"I am very sorry, it seems like I was still sleeping when I wrote this article. Of course you need a Symbian Signed account to create a certificate, the application creates only the “*.csr” file including your IMEI and other information that you upload to Symbian Signed and get your certificate there."

Helaas, blijkbaar is toch nog steeds een account bij Symbian Signed nodig :(

[ Voor 162% gewijzigd door dafmay op 11-02-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander1
dafmay schreef op maandag 11 februari 2008 @ 10:59:
[...]

Dit kan je doen door "warning tones" uit te zetten.
Perfect, dat werkt.
Bedankt !

Tenminste, nu is het irritante muziekje uit, en dus kan ik de telefoon nu tenminste aanzetten zonder dat anderen dat horen :) :)
Het logo niet, maar ik bedenk me net dat voor zover ik weet alle Nokia's dat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Xander1 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:40:
[...]

Perfect, dat werkt.
Bedankt !

Tenminste, nu is het irritante muziekje uit, en dus kan ik de telefoon nu tenminste aanzetten zonder dat anderen dat horen :) :)
Het logo niet, maar ik bedenk me net dat voor zover ik weet alle Nokia's dat hebben.
Logo uitzetten kan dacht ik gewoon middels de optie in het instellingen menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Wel jammer dat je toch nog wel een account bij symbian signed moet hebben.

I am very sorry, it seems like I was still sleeping when I wrote this article. Of course you need a Symbian Signed account to create a certificate, the application creates only the “*.csr” file including your IMEI and other information that you upload to Symbian Signed and get your certificate there

Gister weer geprobeerd met een ander mail adres, maar lukt nog steeds niet. Heb geen casema of zoiets en studentmail pakt ie ook niet. En moerstaal en andere gratis adressen ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:14
Mijn woordenboek vindt "fm" een beter woord dan "de". Hoe verander ik dit, zodat hij gewoon "de" pakt als ik tweemaal op de drie ram?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--Christiaan-- schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:55:
Mijn woordenboek vindt "fm" een beter woord dan "de". Hoe verander ik dit, zodat hij gewoon "de" pakt als ik tweemaal op de drie ram?
Ben ik ook erg benieuwd naar. Bij mij heeft hij ook woorden die ik ooit eens heb toegevoegd maar niet zo superbelangrijk waren ineens op prio 1 gezet. Dus ik moet soms voor hele gangbare woorden een keer ' plussen' om op het goeie woord te komen. Is wel een irritatiepuntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 09:02
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:00:
[...]

Ben ik ook erg benieuwd naar. Bij mij heeft hij ook woorden die ik ooit eens heb toegevoegd maar niet zo superbelangrijk waren ineens op prio 1 gezet. Dus ik moet soms voor hele gangbare woorden een keer ' plussen' om op het goeie woord te komen. Is wel een irritatiepuntje.
Even 3 of 4 keer achter elkaar het gewenste woord (dus bv: ´de de de de´ typen, dan geeft hij voortaan weer bv. ´de´ ipv ´fm´ of ´ff´ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
chapie schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:26:
[...]

Even 3 of 4 keer achter elkaar het gewenste woord (dus bv: ´de de de de´ typen, dan geeft hij voortaan weer bv. ´de´ ipv ´fm´ of ´ff´ :)
Werkt niet altijd... je kan ook het bestandje predict verwijderen.. dan begin je schoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 09:02
Mau_Maus schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:40:
[...]

Werkt niet altijd... je kan ook het bestandje predict verwijderen.. dan begin je schoon ;)
Bij mij heeft het tot nu toe in ieder geval altijd gewerkt :P Als je maar vaak genoeg het woord direct achter elkaar typt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:40:
[...]

Is ook een optie, maar je wil echt niet weten hoeveel woorden ik in dat woordenboek heb staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--Christiaan-- schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:55:
Aan de ene kant wel knap dat je phone dat kan, aangezien de m onder de 6 staat en niet de 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
  • Laatst online: 10-05 02:04
Xander1 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:40:
[...]
Menu > Instrumenten > Instellingen > Algemeen > Persoonlijk > Weergave > Welkomstnotitie/logo
Af en toe is t door al die submenu's wel lastig om bepaalde opties te vinden ;)

Edit: ok, zie net dat dat niet werkt omdat je eerst het logo van nokia ziet en dán pas je eigen afbeelding :S

[ Voor 18% gewijzigd door XyberBorg op 11-02-2008 18:12 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Mensen,

ik heb een intressant probleem (al zeg ik het zelf :P)

M`n toetsblokkering werkt niet meer.... Als ik m`n telefoon dicht doe blokkeert hij niet direct (staat wel aan) en als ik hem open doe gaat de blokkering er niet af.

Hij blokkeert wel als ik hem langer dan 1 minuut niet gebruik, open of dicht, maakt niet uit....

heb zo`n vermoede dat dit m`n eerste harde reset gaat worden sinds de installatie van fw20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon12345
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 00:14
ik heb een vraagje stel ik koop de telefoon in turkije zit er dan wel de nederlandse taal op aangezien ze per land/regio een andere product code hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:35:
[...]

je kan de product code veranderen naar 1die in NL gebruikt word,
zie TS voor deze info
en daarna opnieuw de update doen, kiezen voor alsnog updaten oid als ie zegt dat je al de meest recente firmware hebt.
ik had hetzelfde

edit: hippe oma :D
Hoe moet ik dat juist doen, die productcode? Wanneer weet ik dat ik een nederlandse productcode invoer? Wat is TS?

Zeker hippe oma, ze gaat elke jaar (niet verslaafd) de sfeer opsnuiven in las vegas, de slotmachines is haar territorium.

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 11-02-2008 19:13 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 18:46:
[...]

Hoe moet ik dat juist doen, die productcode? Wanneer weet ik dat ik een nederlandse productcode invoer? Wat is TS?
Het wijzigen van de productcode mag niet in detail worden besproken op GoT (dat is hulp bij unlocken en daar werken we niet aan mee). Als je op Google naar de juiste termen zoekt, moet je een eind kunnen komen. TS staat voor TopicStart waarmee het eerste bericht van dit topic wordt bedoeld (daar staat erg veel infromatie in over dit toestel).
Zeker hippe oma, ze gaat elke jaar (niet verslaafd) de sfeer opsnuiven in las vegas, de slotmachines is haar territorium.
_O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Sjengcity schreef op maandag 11 februari 2008 @ 18:34:
Mensen,

ik heb een intressant probleem (al zeg ik het zelf :P)

M`n toetsblokkering werkt niet meer.... Als ik m`n telefoon dicht doe blokkeert hij niet direct (staat wel aan) en als ik hem open doe gaat de blokkering er niet af.

Hij blokkeert wel als ik hem langer dan 1 minuut niet gebruik, open of dicht, maakt niet uit....

heb zo`n vermoede dat dit m`n eerste harde reset gaat worden sinds de installatie van fw20
Hmm...hopelijk geen hardware-matig probleem. Misschien maakt de slider op de een of andere manier geen goed contact bij het dichtschuiven. Maar goed...als je 'm openschuift dan gaat de blokkering er wel af...dus dat is dan weer vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichieSD
  • Laatst online: 21-02 14:31
Wisten jullie dit al? Er schijnt in de headset (afstandsbediening) een batterijtje te zitten die je gemakkelijk kan vervangen. bron: http://www.symbiosis60.com/2007/11/n95-headset-secret.html
Als je headset het dus niet meer doet, kan dit de oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillMcNeal
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-08 11:10
Misschien zeg ik iets heel onzinnigs wat al eerder is vermeld maar ik kon het nergens vinden hier... als je een sms typt en je wilt bijvoorbeeld een tel. nr. typen dan kun je gewoon het cijfer 1-2 sec inhouden ipv 4 á 5 op een toets drukken om alle letters af te gaan... ik vond t iig handig toen ik dit merkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisV1984
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 20:39
Hi,

Is het mogelijk om de namen in "postvak in" in de juiste volgorde te zetten (Voornaam, Achternaam),

In mijn Contacten lijst staat dit wel goed ingesteld, maar in "postvak in" kan ik géén instelling ervoor vinden, is nokia dit vergeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:51:
[...]

Is ook een optie, maar je wil echt niet weten hoeveel woorden ik in dat woordenboek heb staan :P
Of je drukt net zolang op * tot ie niet meer weet en jouw vraagt in te vullen. De volgende keer komt ie dan met dat woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
DennisV1984 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:14:
Hi,

Is het mogelijk om de namen in "postvak in" in de juiste volgorde te zetten (Voornaam, Achternaam),

In mijn Contacten lijst staat dit wel goed ingesteld, maar in "postvak in" kan ik géén instelling ervoor vinden, is nokia dit vergeten?
Is as far as i know een bug / gebrek van symbian.

Even een update over m`n toetsblokkering; zojuist werkte hij even maar nu weer niet meer 8)7 Hij unlocked ook niet als ik de telefoon open doe... Lijkt dus een software probleem...

Deze week maar eens wat software één voor één verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Ik heb net versie 118beta van FExplorer geinstalleerd.
Heeft iemand die volledig goed werkend?
Ik bedoel... als ik navigeer naar een mp3tje en ik klik op openen dan zou dat bestandje toch afgespeeld moeten worden.
Ik zie echter alleen een wiite balk onder aan het schermpje komen en verder gebeurd er nietzzzzzz helaas...
Meer van dat soort bugs? (hoewel ik me ook realiseer dat het een Beta is O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Voor de mensen die een aanvraag voor certificaat bij mij hebben uitstaan, SymbianSigned is pas morgen ergens weer "online" :

"Following the re-enablement of Developer Certificates (Open Signed) this morning we have continued to have issues with our hardware. Developer Certificate creation has been disabled temporarily again (15:00 UK Time 11th Feb) and will be re-enabled on 12th February at approximately 08:00 UK Time. We apologise for the contining problems, this measure has been taken to ensure that the site is stable for Express and Certified Signed submissions."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 18:46:
[...]

Aub geen rechtstreekse link geven. Dat is indirecte hulp bij unlocken en dat zien we hier liever niet.

[ Voor 24% gewijzigd door pven op 11-02-2008 22:07 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
dafmay schreef op maandag 11 februari 2008 @ 21:38:
Voor de mensen die een aanvraag voor certificaat bij mij hebben uitstaan, SymbianSigned is pas morgen ergens weer "online" :

"Following the re-enablement of Developer Certificates (Open Signed) this morning we have continued to have issues with our hardware. Developer Certificate creation has been disabled temporarily again (15:00 UK Time 11th Feb) and will be re-enabled on 12th February at approximately 08:00 UK Time. We apologise for the contining problems, this measure has been taken to ensure that the site is stable for Express and Certified Signed submissions."
Dank je voor deze melding , ik d8 al normaal mailt ie veel sneller terug :)

ik wacht je mailtje af , neem aan dat je overdag ook aan het werkt bent

dan moet me maatje maar effe geduld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Nog een vraag:
Je kunt ook de enter toets geven op het moment dat de intro verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke sorry voor de overlast, maar erg bedankt voor de antwoorden, heb het ongeveer gevonden, nu nog toepassen. Het typen zonder t9 begon echt tegen te steken.

Mvg D.
Tha schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:04:
[...]

[mbr]Aub geen rechtstreekse link geven. Dat is indirecte hulp bij unlocken en dat zien we hier liever niet.[/mbr]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx voor het snelle antwoord, heb het nu ongeveer, nu nog toepassen
pven schreef op maandag 11 februari 2008 @ 19:06:
[...]

Het wijzigen van de productcode mag niet in detail worden besproken op GoT (dat is hulp bij unlocken en daar werken we niet aan mee). Als je op Google naar de juiste termen zoekt, moet je een eind kunnen komen. TS staat voor TopicStart waarmee het eerste bericht van dit topic wordt bedoeld (daar staat erg veel infromatie in over dit toestel).

[...]

_O_

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 12-02-2008 00:43 . Reden: Aanhef en/of danken is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke nog een kleine vraagje, bij mijn downloads staat er geen winlive zoals bij de normale n95, is dat normaal, is die ergens apart te downloaden?

[ Voor 7% gewijzigd door een moderator op 12-02-2008 00:43 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 00:20:
Oke nog een kleine vraagje, bij mijn downloads staat er geen winlive zoals bij de normale n95, is dat normaal, is die ergens apart te downloaden?
Ff zelf zoeken kan geen kwaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Tha schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:04:
[...]

[mbr]Aub geen rechtstreekse link geven. Dat is indirecte hulp bij unlocken en dat zien we hier liever niet.[/mbr]
Opmerkingen mbt de policy kunnen worden gemeld in PSGG Feedback ; opmerkingen mbt de mbr kan je bij mij (zie profiel) of bij een andere moderator aankaarten

[ Voor 34% gewijzigd door pven op 12-02-2008 09:06 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:52
peerke63nl schreef op maandag 11 februari 2008 @ 21:19:
Ik heb net versie 118beta van FExplorer geinstalleerd.
Heeft iemand die volledig goed werkend?
Ik bedoel... als ik navigeer naar een mp3tje en ik klik op openen dan zou dat bestandje toch afgespeeld moeten worden.
Ik zie echter alleen een wiite balk onder aan het schermpje komen en verder gebeurd er nietzzzzzz helaas...
Meer van dat soort bugs? (hoewel ik me ook realiseer dat het een Beta is O-) )
Bij mij doet de telefoon herstart functie het niet meer sinds versie 118b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leroy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-09 13:33
Omdat Sygic nogal grote fonts gebruikte en de Nederlandse vertaling vaak erg gaar was, heb ik het een beetje lopen tweaken. Het gaat om de volgende aanpassingen:
  • De teksten boven de softkeys gebruiken nu de font van Nokia en zijn ook qua grootte gelijk. Ze zien er niet exact hetzelfde uit, omdat Sygic deze teksten volgens mij rendert met anti-aliasing.
  • Een aantal Nederlandse vertalingen zijn hervertaald (lang niet alle, dus als iemand daar zin in heeft... ;) ).
  • Het links-/rechtshandig knopje uit het settings menu is verwijderd, omdat toch maar één van deze modi goed werkte. Zet hem dus eerst op de juiste modus alvorens dit pakketje te installeren!
  • Flitspaalicoontjes zijn wat verbeterd.
Downloadlink: http://www.megaupload.com/?d=Y6VNRCGG
Instructies: het geheel incl. subdirectories uitpakken en naar de \Sygic directory kopieren op je memorycard. Alles kun je gewoon overschrijven.

Let op: enkel de Nederlandse taal zal nu nog correct werken, aangezien ik ook een aantal dingen toegevoegd heb die niet in de andere languagefiles staan! Als je een andere taal wilt dien je zelf wat aan te passen. Ik weet niet exact meer wat ik toegevoegd heb, maar volgens mij was het enkel deze regel in Dutch.lang: <lang id="button.dialog.choose" text="Kiezen"/>.

Voor de "hertweakers": in application.dat kun je zelf het type font en de grootte veranderen met een hex-editor.

Succes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:43

sanook

_/-\o_

Ik zie diverse postings dat MSN Messenger weer zou moeten werken met Vodafone, maar op mijn N95 8GB (Vodafone branded, v15.0.015 firmware) werkt het nog niet, op toestellen van collega's ook niet. Zou het kunnen dat het niet werkt omdat het zakelijke abonnementen zijn ? Moet ik misschien nog een instelling wijzigen ? (net zoals ik live.vodafone.com moet veranderen in office.vodafone.nl om te kunnen internetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:07
Ben nog steeds bezig met het werkend krijgen van draadloos netwerk op Fontys via de N95 8GB.
Ik heb 2 verschillende certificaten gebruikt (windows XP en Windows CE/Mobile). Deze geïnstalleerd op de N95 en het een en ander ingesteld zonder succes. Als er wordt aangemeld verschijnt er na een tijdje de melding: Wlan netwerk niet gevonden. Zou het liggen omdat het geen "symbian certificaat" is?

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Leroy schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:49:
Omdat Sygic nogal grote fonts gebruikte en de Nederlandse vertaling vaak erg gaar was, heb ik het een beetje lopen tweaken. Het gaat om de volgende aanpassingen:

Interessant, bedankt! Ik ga het een dezer dagen eens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ghostface schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:13:
[...]
Dank je voor deze melding , ik d8 al normaal mailt ie veel sneller terug :)

ik wacht je mailtje af , neem aan dat je overdag ook aan het werkt bent

dan moet me maatje maar effe geduld hebben :)
Inderdaad :) Het wordt vanavond....als SymbianSigned weer volledig online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dafmay schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:30:
[...]

Inderdaad :) Het wordt vanavond....als SymbianSigned weer volledig online is.
Het moge duidelijk zijn dat dat voor mij ook geld natuurlijk ;)

@leroy, Thanks voor deze tweak. Zo meteen eens ff testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leroy schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:49:
...
8) net even erop gezet, geen problemen tegengekomen, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:17:
[...]

8) net even erop gezet, geen problemen tegengekomen, bedankt.
En...hoe zien de kleinere letters er uit ? En de flitspaal icoontjes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig om te zien dat Nokia al klaar is met de N96 en dat de N95 T- mobile gebruiker van het eerste uur nog steeds met achterstallige software (flash, firmware.. etc) zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Net ontvangen:
Hi donators,

rotateMe 1.50 is available on my forum.

You can rotate the screen:
* By pressing a predefined hotkey.
* By launching the application. (launch it from menu to launch rotateMe)

And settings like: Autostart at phone boot, System App., Hidden App...

rotateMe v1.50 is compatible with almost all S60 phones: N73, N80, 6110
Navigator, N95...
I'm waiting for your feedbacks to post a complete compatibility list.

Don't forget to uninstall any previous version of rotateMe, before
installing this file.

And please don't share this file reserved to donators.

Thank you ;)
Ik heb 2.00 beta 1, maar dit is 1.50 beta 1 ... :?

2.00 is zeker alleen nog voor de N95 beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend heb ik de Nokia N95 8GB gekocht en ik heb zojuist via de Nokia Software Updater de nieuwste Firmware erop gezet, en tot mijn verbazing kan ik de taal niet meer instellen op Nederlands. Wie weet waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:15:
Grappig om te zien dat Nokia al klaar is met de N96 en dat de N95 T- mobile gebruiker van het eerste uur nog steeds met achterstallige software (flash, firmware.. etc) zit.
Dat is typisch Nokia. Dat is hetzelfde als de N95 gebruikers als beta-tester misbruiken om vervolgens kort nadat mensen 700 euro hebben betaald voor iets wat niet of slecht functioneert een N95 8gb uit gaan brengen waar ineens bijna alles klopt (lees: betere accu, net wat groter scherm, fatsoenlijke slider).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:23:
Vanochtend heb ik de Nokia N95 8GB gekocht en ik heb zojuist via de Nokia Software Updater de nieuwste Firmware erop gezet, en tot mijn verbazing kan ik de taal niet meer instellen op Nederlands. Wie weet waar dit aan kan liggen?
Zie patrickt35 in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

Heb je dat gedaan? (Daarmee bedoel ik dus of je de juiste productcode hebt gebruikt. :))

[ Voor 7% gewijzigd door pven op 12-02-2008 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:25:
[...]

Dat is typisch Nokia. Dat is hetzelfde als de N95 gebruikers als beta-tester misbruiken om vervolgens kort nadat mensen 700 euro hebben betaald voor iets wat niet of slecht functioneert een N95 8gb uit gaan brengen waar ineens bijna alles klopt (lees: betere accu, net wat groter scherm, fatsoenlijke slider).
Hmm, is dat de schuld van Nokia, of die van T-mobile?

Vodafone loopt toch ook achter met de software? Overigens, wat rondbellen door het land leverde op dat het ene Nokia Care Point wel de standaard software er (gratis) voor je op zet en de andere het vervangen van de Vodafone software met de reguliere software gelijk stelt aan het verwijderen van de SIM-lock. Is dat waar eigenlijk? De SIM-lock blijft toch gewoon intact nadat de Branded software is vervangen met de reguliere (up-to-date!) firmware?

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:15:
Wat je maar grappig vind. Ik vind het schandalig. Maar is het Nokia te verwijten, of T-Mobile?

Je zou dingen op garantie kunnen gooien. De missing-key-bug is gefixt in FW20, maar als je die niet kunt installeren dan zit je feitelijk met een defect apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:16:
Net ontvangen:

[...]

Ik heb 2.00 beta 1, maar dit is 1.50 beta 1 ... :?

2.00 is zeker alleen nog voor de N95 beschikbaar?
Heb al eens eerder aangegeven dat samir een bizarre manier van versienummering hanteert 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Nog bedankt voor deze link. Ik heb er het "Light Blue Default" thema vanaf geplukt...errug mooi _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinuss
iemand bekend met Floats Mobile Agent? Ik krijg het niet voor elkaar om mijn nokia samen te laten werken met dat programma.
Of weet iemand een beter alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Edwinuss schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:23:
iemand bekend met Floats Mobile Agent? Ik krijg het niet voor elkaar om mijn nokia samen te laten werken met dat programma.
Of weet iemand een beter alternatief?
iets verder lezen.

kopie van tekst die op de site staat:

Download latest FMA package and see by yourself. You could read about some user experience before doing that. Currently FMA supports officially Sony Ericsson phones only

[ Voor 19% gewijzigd door een moderator op 12-02-2008 17:50 . Reden: dat kan je ook zonder al die smilies melden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwinuss
firefighter2 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:43:
[...]

iets verder lezen.

kopie van tekst die op de site staat:

Download latest FMA package and see by yourself. You could read about some user experience before doing that. Currently FMA supports officially Sony Ericsson phones only
Daar hebben we Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif voor, daarmee maak je een TopicReport aan waardoor het topic wat schoner blijft. :)

Heb je misschien een alternatief?

[ Voor 23% gewijzigd door pven op 12-02-2008 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:49:
[...]

Heb al eens eerder aangegeven dat samir een bizarre manier van versienummering hanteert 8)7
Valt reuze mee

In de 1.X serie is zonder accelerometer

2.X is met... 2.0 is final

2.1 is weer met extra features.. zoals 180 graden en de optie om niet te draaien van het scherm wanneer er voor de multimediatoetsenslide gekozen word. Dus een vervolg op 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Edwinuss schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:47:
[...]

[mbr]Daar hebben we [afbeelding] voor, daarmee maak je een TopicReport aan waardoor het topic wat schoner blijft. :)[/mbr]

Heb je misschien een alternatief?
http://www.download.com/P...000-11139_4-10442891.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 19:52:
[...]

Als ik die plaatjes in de map 'Sygic\Icons' in mijn geheugenkaart plaats, dan komen ze allemaal terecht bij 'Afb. en video' in mijn 'Galerij' te staan!
Weet je misschien daar een oplossing voor?
En hoe bedoel je met ' (geheugenkaart is dus de root van de kaart)' ?
Gr,
peteriiino
Niemand met een antwoordt..?
Heb hier zelf namelijk ook last van en durf ze niet zomaar te verwijderen uit mijn gallerij :'(

De flitspaal icoontjes heeft hij het over even voor de duidelijkheid.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:20
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:17:
[...]

Heb hier zelf namelijk ook last van en durf ze niet zomaar te verwijderen uit mijn gallerij :'(

En terecht, wanneer je ze verwijderd staat er tijdens het navigeren een grijs vierkantje ipv. t flitspaal plaatje;)
Ik weet t uit ervaring haha.

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwjol
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:32
Niemand?
jwjol schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:27:
Als ik 'E-mailmeldingen' activeer, dan kan ik 'E-mail ophalen' niet inschakelen en krijg ik geen e-mail binnen.
Als ik 'E-mail ophalen' activeer, dan kan ik 'E-mailmeldingen' niet inschakelen maar krijg ik wel e-mail binnen (en verschijnt er ook een melding op 't scherm).
Dus???

quote]Tsjabbie schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:20:
[...]

dat betekend je krijgt een melding als je email ontvangt naam zegt het al emailmelding ;)

[ Voor 19% gewijzigd door jwjol op 12-02-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI

Heb hier zelf namelijk ook last van en durf ze niet zomaar te verwijderen uit mijn gallerij :(
Check de sp eens, daar staat in dat als je ze hidden maakt je ze niet meer ziet.... Met de search functie had je dit overigens ook makkelijk kunnen vinden.

Toetsenbord vergrendeling probleem: het is opgelost :)

RotateMe 2.1 bleek de boosdoener te zijn en dan om exact te zijn de functie die de slide behavior uitschakeld. Was natuurlijk ook wel een beetje te verwachten maar wel jammer... Het scherm van je telefoon kantelt dus niet meer automatisch maar ook je toetsblokkering wordt gedisabled....

Erg jammer want is wel een fijne functie als je het mij vraagt, hoop dat Samir dit nog oplost.

Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/9875/screenshot0003sw9.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door digital-IMEI op 12-02-2008 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
jwjol schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:27:
Als ik 'E-mailmeldingen' activeer, dan kan ik 'E-mail ophalen' niet inschakelen en krijg ik geen e-mail binnen.
Als ik 'E-mail ophalen' activeer, dan kan ik 'E-mailmeldingen' niet inschakelen maar krijg ik wel e-mail binnen (en verschijnt er ook een melding op 't scherm).
Dus???
En wat is het nu exact wat je wil??? Misschien dat mensen het zich niet meer herrineren wat jij exact op 30 januari gepost hebt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwjol
Ik wil graag weten wat het verschil is tussen 'E-mailmeldingen' en 'E-mail ophalen'.

Sjengcity schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:38:
[...]

En wat is het nu exact wat je wil??? Misschien dat mensen het zich niet meer herrineren wat jij exact op 30 januari gepost hebt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
[...]

Even met je usb connecten dmv massaopslag .. dan vervolgens in de mappen van sygic de bestanden opzoeken en bij de eigenschappen hiervan even "hidden" zetten.

Dat moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
jwjol schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:41:
Ik wil graag weten wat het verschil is tussen 'E-mailmeldingen' en 'E-mail ophalen'.

Wat het verschil is? Dat zeg je zelf al, als je E-mailmeldingen activeert kun je je email niet automatisch laten ophalen....

Snap niet helemaal waar je naar toe wil? Vraag me eerder af naar welke instelling je op zoek bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwjol
Oke, vertel mij dan eens wat ik met de optie 'E-mailmeldingen' kan doen?
Sjengcity schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:46:
[...]
Wat het verschil is? Dat zeg je zelf al, als je E-mailmeldingen activeert kun je je email niet automatisch laten ophalen....

Snap niet helemaal waar je naar toe wil? Vraag me eerder af naar welke instelling je op zoek bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jwjol schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:48:
Oke, vertel mij dan eens wat ik met de optie 'E-mailmeldingen' kan doen?

[...]
Dan vertelt ie alleen dat er nieuwe mail is. Ander haalt 'm ook op maar deze instelling is ook afhankelijk van type mail (pop3 of imapv4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwjol
Als ik 'E-mailmeldingen' activeer (kies verder voor 'Uitsl. eigen netwerk'), gebeurt er verder helemaal niks. Ik krijg geen e-mail binnen (krijg dus ook geen meldingen) van mijn Gmail account (imap).
Met de optie 'E-mail ophalen' gebeurt dit wel.
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:53:
[...]

Dan vertelt ie alleen dat er nieuwe mail is. Ander haalt 'm ook op maar deze instelling is ook afhankelijk van type mail (pop3 of imapv4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 14:30
Hoelang gaat dit ding nou werkelijk met de batterij mee?

De 8gb versie beloofd langer mee te gaan dan de 4gb versie, maar hoelang is dit?
Ik vind het toch wel erg belangrijk dat ik een telefoon niet constant aan de lader hoef te hebben.
Pagina: 1 ... 85 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.